[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.585 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:43:
BNB $279 :7

dikke korting!

een prima prijs om te beginnen met een Binance kaart met 2% cashback d:)b
+alle launchpools meuk
Wacht wel als de maga-dip komt, dan worden de card levels wel weer gewijzigd :9
Heb er een kooporder ingezet op $375,--, dan heb ik sowieso eentje in the pocket voor de 2% cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

MaStar schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:50:
Wil kopen maar Binance is weer traaaaag.
Al 45 minuten wachten op doorkomst van FIAT. ZUCHT
Hoe krijg jij fiat op binance dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Taro schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:47:
Wel een mooi moment voor een Binance Card Level upgrade... Of wachten we nog even op de 50 USD per BNB?
Hmz daar zeg je wat. 5% discount op alles van de jumbo en iedere webshop klinkt en voelt toch weer net wat beter dan een procentje minder ;). Helaas stijgt alles met 10% daaro :(

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:40
Weer kansen voor mensen om 1 Bitcoin in bezit te krijgen (kopen) . Dat had niemand gedacht.

[ Voor 10% gewijzigd door MaStar op 11-05-2022 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:16
Taro schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:47:
Wel een mooi moment voor een Binance Card Level upgrade... Of wachten we nog even op de 50 USD per BNB?
ik heb een kleine dca gedaan BTC getrade voor BNB

als ie morgen weer iets lager staat nog een klein beetje, als ie gestegen is dan doe ik niks

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 11-05-2022 20:56 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ook nog zo'n voorbeeld, Uniswap. De dapp waar ik begin vorig jaar verliefd op ben geworden. Toen je zo'n 4 donnies 40$ voor één UNI neerklapte, had ik nooit gedacht dat sub 10 mogelijk zou zijn. En we kunnen nog (veel) verder dippen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jOVORPxQfAdBVmDeBvuSnhWhEqk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WAcmxY8N9ItQfTvCzxjYq2gS.jpg?f=fotoalbum_large

Meanwhile doet Michaël :'( ik moet twee weken in retraite in Zuid Afrika omdat ik op Twitter word gepest :'( van der Poppe ook mee met het leedvermaak.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:15

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:50:
[...]

Maar als je het nooit geloofd… dan koop je ook nooit meer :?
Nope, ff lekker wachten tot we uit gedipt zijn, het kan nog goedkoper! :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Jedi_Pimp schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:57:
Ook nog zo'n voorbeeld, Uniswap. De dapp waar ik begin vorig jaar verliefd op ben geworden. Toen je zo'n 4 donnies 40$ voor één UNI neerklapte, had ik nooit gedacht dat sub 10 mogelijk zou zijn. En we kunnen nog verder dippen.

[Afbeelding]

Meanwhile doet Michaël ik moet twee weken in retraite in Zuod Afrika omdat ik op Twitter word gepest van der Poppe ook mee met het leedvermaak.

[Embed]
Het is echt bizar hoeveel van de muntjes waar het hier een jaar over ging ik nu eigenlijk wel op zou willen pikken om een jaartje mee te kunnen gaan doen met al het gejuich en de memes hier. DOT, Ada, Uni of toch meer ETH, meer BNB of BTC. Keuzes keuzes.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Fomo alert?! Tip van de dag :9

Als je op de koers van $30k twee shitcoins koopt OF je koopt op $60k één shitcoin. Het maakt niet uit, beide keren investeer je $60k.

Echter, als de ATH 61k wordt en het dipt een beetje zoals nu, dan heb je pech. Aan de andere kant, niet verkopen = ook geen verlies. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Martine op 11-05-2022 21:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
twit schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:00:
[...]

Het is echt bizar hoeveel van de muntjes waar het hier een jaar over ging ik nu eigenlijk wel op zou willen pikken om een jaartje mee te kunnen gaan doen met al het gejuich en de memes hier. DOT, Ada, Uni of toch meer ETH, meer BNB of BTC. Keuzes keuzes.
Ik denk zelf aan GLMR, NEAR en één van FTM of AVAX. Maar wel pas nadat ik een goed gesprek met mezelf heb gevoerd over risk reward, heb de laatste twee maanden niet echt puike keuzes gemaakt met microcaps :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:56

knakworst

Get more sats!

Jedi_Pimp schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:57:

Meanwhile doet Michaël :'( ik moet twee weken in retraite in Zuid Afrika omdat ik op Twitter word gepest :'( van der Poppe ook mee met het leedvermaak.

[Embed]
De weg naar volwassenheid duurt voor sommige mensen wat langer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
twit schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:00:
[...]

Vooral bedenken welke coins in de volgende bullrun een kans maken met hun ecosysteem.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:02:
[...]

Ik denk zelf aan GLMR, NEAR en één van FTM of AVAX. Maar wel pas nadat ik een goed gesprek met mezelf heb gevoerd over risk reward, heb de laatste twee maanden niet echt puike keuzes gemaakt met microcaps :)
Goede keuze man.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 22:43
Pelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:08:
[...]

Ik begon toen net met mijn nieuwe baan. Wist gelijk dat ik een jaar voor niks moest werken.
Maar toen kregen we wel een dikke vette bounce. Dag na het raken van de 30k stonden we alweer op 41k…zie ik nu niet gebeuren..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:58
Had je misschien al gelezen, maar de beste man heeft hier wel een punt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZoWYpRMQMUZb_WmhjhF0El7Y8zg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wqd68Tabs25rHUtYJHKh1p6H.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wordt planB nog serieus genomen?
We hebben toch al meerdere keren de 28-30K getest en daar van gebounced, hoe vaker je iets test hoe zwakker het wordt. Het zal mij iig niet verbazen als we er een keer doorheen zakken. 20K retest wen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:04:

Jedi_Pimp schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:02:
[...]

Ik denk zelf aan GLMR, NEAR BIT en één van FTM ADA of DOTAVAX. Maar wel pas nadat ik een goed gesprek met mezelf heb gevoerd over risk reward, heb de laatste twee maanden niet echt puike keuzes gemaakt met microcaps :)

Goede keuze man.
FTFY

de een zweert voor CELR, de andere BIFI
ik zie BIT echt zitten, ik bedoel kijk maar hoe die ervoor staat :7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xeb4LbW-Crph1riQXjXzyxrBU3g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SvlNHZamf20APuNgjRjtf9y5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 11-05-2022 21:12 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Die verrekte alts zien er nu zo verleidelijk uit maar het kan allemaal nog tijden langzaam door bloeden. Het kan allemaal nog veel lager. Maar ik voel ook wat lichte fomo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stribi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-04 09:40
De koersverwachting van Terra | 2022 – 2025

Een exacte Terra voorspelling prijs is niet uit te brengen, maar vast staat dat een koersstijging van 100% – 300% erg realistisch binnen een timeframe van 1-2 jaar
.
is geen financieel advies!!!!!!!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Don Guacamole schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:07:

[Afbeelding]
En wat nou als de RSI van 34 de hele recessie van pak m beet 2 jaar aan blijft houden? Is niet te vergelijken met de covid peak qua tijdsduur imo.

Maar ja, ik snuif de hopium graag mee die hij uitkraamt.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:14
Tominatie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:10:
We hebben toch al meerdere keren de 28-30K getest en daar van gebounced, hoe vaker je iets test hoe zwakker het wordt. Het zal mij iig niet verbazen als we er een keer doorheen zakken. 20K retest wen
Net een maagdenvlies >:)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
Persoonlijk denk ik dat we deze keer dit niveau nog houden. Een bearish retest van 35/36k soon en dan waarschijnlijk nog dieper…
Geen financieel advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Die hoef je toch niet vaak te testen :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dGxnOkAYDygg8L1mLr3B3F4LBgE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ew84Nyc8FkArje7Hbj5sw1rn.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:57

YES

Moderator General Chat
Soms kan een heel kort zinnetje je zoveel inzicht geven in wat er in iemands hoofd omgaat..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:13:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y1Etld4Y5tawYyizhE4-PZaBNs8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3Cl0VrD3g65qoDN5M0Gt8RTU.gif?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:11:
Die verrekte alts zien er nu zo verleidelijk uit maar het kan allemaal nog tijden langzaam door bloeden. Het kan allemaal nog veel lager. Maar ik voel ook wat lichte fomo.
Dat had ik in de vorige bearmarket ook regelmatig, het advies is eigenlijk simpel: koop geen alts in de bear.
Die shit kan blijven dalen tot ongekende lows of gewoon echt zero. Verbazingwekkend gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Tominatie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:14:
[...]

Dat had ik in de vorige bearmarket ook regelmatig, het advies is eigenlijk simpel: koop geen alts in de bear.
Die shit kan blijven dalen tot ongekende lows of gewoon echt zero. Verbazingwekkend gewoon.
dit advies neem ik mee/serieus, aangezien dit mijn eerste bear is..... denk je hier ook over voor bijvoorbeeld ETH?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 12-09 16:11

Chaes

#HODL

Vakantiegeld waar blijf je. Pompen die handel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
Tominatie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:14:
[...]

+10. Als btc duidelijk gebottemed is, dan nog paar maanden wachten, en dan pas highcap shitcoins kopen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35

[Afbeelding]
Hij is een beetje wappie. Maar deze analyse is best oké en zou best weleens kunnen uitpakken. Het meermaals testen van de ondergrens volgens sommigen om er een keer doorheen te zakken kan net zo goed ook voor de bovengrens zijn. Als btc volgens deze rsi nog flink lager moet dan zou je bijna zeggen dat hiervoor btc toch echt geruime tijd sideways moet gaan.

Kan nog best een run komen dus naar mijn mening, zou grandioos zijn en weer veel mensen in verwarring achterlaten

(hodl)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
Je moet er niet blind op varen nee. Maar een aantal indicatoren staan helemaal niet zo slecht.

1: We zitten in gruwelijke fear (fear and greed op 12)
2: rsi staat enorm laag
3: de hoeveelheid berichten in dit topic is zelden zo hoog geweest als deze week
4: jaapio heeft laatst een mooi verhaal geschreven.

Dus, trek zelf je conclusies, maar ik ga all-in.
Zoals Louis zei: wie bekommen gladiolen oder wie sind tot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ub1YW8hsyK-xJXcvEHrfZVq8Tvc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TxVFRxj0tcTq5pXGWnLz0IZt.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:15:
[...]

dit advies neem ik mee/serieus, aangezien dit mijn eerste bear is..... denk je hier ook over voor bijvoorbeeld ETH?
Eth is wel iets veiliger, maarja ook die daalde van toendertijd $1400 peak retard naar $80 ofzoiets.

Maar Eth heeft net als bitcoin wel bewezen elke bullrun weer naar ongekende hoogte te stijgen.

Maar in de bearmarket zou ik alleen bitcoin zonder angstgevoelens kunnen holden puur door mij blinde hopium waas vertrouwen in de tech erachter.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:14
Skrunsies schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:13:
[...]

[Afbeelding]
@Skrunsies ik wilde je sparen maar ....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-kjC4RlPKeD-7Mzig_Gs1WCTWas=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zoxdy0IcxwxHPqDn3FDi8s0b.jpg?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:11:
[...]

FTFY

de een zweert voor CELR, de andere BIFI
ik zie BIT echt zitten, ik bedoel kijk maar hoe die ervoor staat :7

[Afbeelding]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Dus volgende week kunnen we voor 400 BTC weer een pizza kopen 🍕

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xniVfnUClzMHNwy7Gap_bFzbyXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kev36atYJEoH0hsDZPr3O8vN.jpg?f=fotoalbum_large

iemand had in deze dip gekocht :Y)

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:48
BTC.D schiet ook lekker omhoog vandaag, inmiddels op +4% (24hr)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
No comment :(

Oké wel een comment…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88oJB74IxOHt_hBDZ4_Asw4Bj5A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GNtZXHGiyP570jzWksS8AN3r.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:09
DutchCrownNL schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:27:
Ik zie gewoon een btc op -60% plus 10% inflatie dus netto -70%.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
DutchCrownNL schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:27:
Eindelijk beginnen mensen het te begrijpen. d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:09
Bifi op 500 usd.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Wat is jullie % verlies in de laatste 7 dagen? https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account

zit nu op 25% .. kan erger. gelukkig voornamelijk in BTC en usdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Basxt schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:34:
Wat is jullie % verlies in de laatste 7 dagen? https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account

Geen idee. Heb mijn PF over meerder exchanges en op de Ledger staan, paar goede shorts gehad dus nu echt geen idee wat ik totaal heb en hoeveel ik in $ waarde verloren heb door de rode dagen. Als mijn short run klaar is kijk ik er pas weer naar hoe het er ongeveer voor staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar

[Afbeelding]
De man die ook +100k voorspelde in november 2021 :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tLQzkGO7q5VqVEe5xlKaDd05AA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/g6wC4Pv89wv2WAUXNXRgfGep.webp?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qAbCa8tiL4Lx_QeupU2lP_HY4B0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KPQvcoj6u892MFAA9r0piRsE.jpg?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Wat is de goedkoopste manier om btc van de ene naar de andere exhange te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5n_8xUUDHl8trA5Zv9iAGDR3Es=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XEt8I7YBtymVPEfCbcvnJfuy.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Broeder als je een warme slaapplek en een voedselpakket nodig hebt pm me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Oh, wacht, 7 dagen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wqpkW5-Dq7km3UX6h3_1PxIdpnk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uwCrDyesZHsUTHqMkF12yFFo.jpg?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 08:01
Jeej mijn BTC gemiddelde aankoopprijs omlaaggebrscht van $42k naar $38850. Kan dus wel flink rekt gaan naar 20k maarja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Mellamel schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:41:
Wat is de goedkoopste manier om btc van de ene naar de andere exhange te sturen?
Withdraw EUR via SEPA en over een jaar op de andere exchange deposit EUR via iDeal

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tominatie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:42:
[...]

Broeder als je een warme slaapplek en een voedselpakket nodig hebt pm me.
Dat is wel fijn, anders moet ik die 500k USD uit staking halen, da's zonde.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Dit is wel serieus knap, veel tijd aan traden besteed of meer slimme orders zetten elke keer?
Dat is wel fijn, anders moet ik die 500k USD uit staking halen, da's zonde.
Ik kies ervoor dit gewoon te geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:35
AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:42:
Jeej mijn BTC gemiddelde aankoopprijs omlaaggebrscht van $42k naar $38850. Kan dus wel flink rekt gaan naar 20k maarja
Gewoon je vakantiegeld als voorschot erin knallen, doet wonderen voor je gemiddelde aankoop prijs atm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i2Sr2KXpevKPgl0dgVV2kHkXMKQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lPxHh9sEEmLGpcn6U7ql3L2y.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:46:
[...]

Dit is wel serieus knap, veel tijd aan traden besteed of meer slimme orders zetten elke keer?
Nee, gewoon volledig in stables incl. staking zitten en je BTC waarde (als je weer instapt) zien stijgen. Heb alleen dit nog in de spot wallet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qZYHhWw77l27T7ftnY0ei2cXYXU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MpuO47Le8hgJCmGWaV5pSvdv.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
Buy orders worden hier geraakt. Laagste staat op 18k, hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:49:
[...]

Nee, gewoon volledig in stables incl. staking zitten en je BTC waarde (als je weer instapt) zien stijgen. Heb alleen dit nog in de spot wallet:

[Afbeelding]
Ah ja, nou ja, alsnog vet goed gedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

[...]

[Afbeelding]
Bij welke niveaus gaat de trade pot weer schuiven?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:51:
[...]

Ah ja, nou ja, alsnog vet goed gedaan _/-\o_
Qua BTC waarde ben ik er de afgelopen periode flink op vooruit gegaan, minimaal >30% gok ik, dus ik ben wel tevreden ja :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NeoflexNL schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:52:
[...]

Bij welke niveaus gaat de trade pot weer schuiven?
Tussen de 18k - 26k.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AlterBridge
Taro moet gewoon een Patreon account openen en dan volgen wij betalende Tweaker fans schaapachtig zijn machtige trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:53:
[...]

Qua BTC waarde ben ik er de afgelopen periode flink op vooruit gegaan, minimaal >30% gok ik, dus ik ben wel tevreden ja :)
Dat is nog beter. Ik ben daarin wel wat achteruit gegaan denk ik, helaas. Volgende bear market toch minder in alts zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
[...]

[Afbeelding]
Ook geen btc op de ledger op het moment. Wow. Of was je al 100% , incl ledger, naar fiat voor je Italie trip? Dan heb je toch een serieuze smak geld tov mijn PF bespaard deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:55:
Taro moet gewoon een Patreon account openen en dan volgen wij betalende Tweaker fans schaapachtig zijn machtige trades.
Neuh, daar ben ik te ouderwets voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[...]

Je zult het vast al eens genoemd hebben, maar welke stables zie je nu nog als stable na dit hele verhaal?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-09 12:37

filthy rich

löp wa los

Kunnen we geen geld overmaken naar Taro, dat hij het traden voor ons doet. Hoeft ie niet steeds die TA's te posten.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Dat 7 daagse cumulatief PNL.
Telt Binance dan de dagelijkse percentages bij elkaar op? Beetje rauwe indicator.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Wat is jullie % verlies in de laatste 7 dagen?
0%.

1btc = 1btc.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
twit schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:55:
[...]

Ook geen btc op de ledger op het moment. Wow. Of was je al 100% , incl ledger, naar fiat voor je Italie trip? Dan heb je toch een serieuze smak geld tov mijn PF bespaard deze week.
Jawel, nog wel op de Ledger. Zat al in fiat voordat ik naar Italië ging. Paar dagen geleden 25% van de BTC die in staking stond omgewisseld in EUR, de andere 25% staat nog in staking voor 8% en de resterende 50% op de Ledger. Daar blijf ik ook af en die ga ik de komende periode aanvullen via DCA.

Maar tov de hele pf is die hoeveelheid BTC te verwaarlozen, denk dat ik voor +-85% in stables zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 11-05-2022 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
risp schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:56:
[...]

Je zult het vast al eens genoemd hebben, maar welke stables zie je nu nog als stable na dit hele verhaal?
BUSD, USD en EUR.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het nadeel daarvan is eigen inzicht en een vertraging. Als Taro uitstapt en jij ziet dat pas 2 uur later, kan je maar zo 20% lager staan. Er zijn genoeg groepen met signals, maar het zelf leren is denk ik toch de enige manier. Laat staan de groepen die leden die betalen gebruiken om zelf geld te verdienen. Zorg dat je genoeg mensen hebt die je dik betalen. Koop zelf eerst in en post dan de trade. De mensen die na je instappen zorgen dat jij op winst komt te staan en die idioten betalen je er ook nog voor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
Week geleden stonden we nog op 40k, goede oude tijd 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Luna is stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
PilatuS schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:01:
[...]

Het nadeel daarvan is eigen inzicht en een vertraging. Als Taro uitstapt en jij ziet dat pas 2 uur later, kan je maar zo 20% lager staan. Er zijn genoeg groepen met signals, maar het zelf leren is denk ik toch de enige manier. Laat staan de groepen die leden die betalen gebruiken om zelf geld te verdienen. Zorg dat je genoeg mensen hebt die je dik betalen. Koop zelf eerst in en post dan de trade. De mensen die na je instappen zorgen dat jij op winst komt te staan en die idioten betalen je er ook nog voor :P
Dat is niet zo netjes:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:35
Misschien wel uitgebodemd. Wie zal het zeggen. Het is en blijft crypto }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Topic 22 dus in before btc op 22k :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Deman23 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:04:
Week geleden stonden we nog op 40k, goede oude tijd 😎
En nu richting de 20k. Echt uitverkoop Bitcoin. Pakken wat je pakken kan....

Heerlijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:35
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PilatuS schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:01:
[...]

Ik weet daarnaast uit betrouwbare bron (@Taro) dat @Taro op gegeven moment minder trades begon te delen hier, omdat mensen het hem persoonlijk gingen verwijten wanneer ze die trade klakkeloos overnamen en het niet positief uitpakte.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
What's the difference between a Bitcoin holder and a baby?

spoiler:
A baby only cries itself to sleep a couple of days a week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Joosie200 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:09:
Topic 22 dus in before btc op 22k :7
22k _/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
YES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:10:
[...]

Ik weet daarnaast uit betrouwbare bron (@Taro) dat @Taro op gegeven moment minder trades begon te delen hier, omdat mensen het hem persoonlijk gingen verwijten wanneer ze die trade klakkeloos overnamen en het niet positief uitpakte.
Dat is ook het probleem van die vertraging. Een trade kan 2 minuten lopen of 2 weken. Stel iemand stapt in en Taro ziet 2 uur later net dat ene waardoor ie alles verkoopt, maar de persoon die de trade ook heeft gepakt blijft zitten, dan heeft die persoon een probleem en heeft Taro het gedaan. Trades nadoen zonder eigen inzicht werkt gewoon niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:10:
[...]

Correct :)

Daarom geef ik de mogelijke opties weer en spreek ik daarbij zo nu en dan een verwachting uit, maar deel ik geen voorgenomen trades meer of exacte in- & uitstapmomenten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Taro heeft mij heel veel bijgeleerd en daar ben ik heel dankbaar voor <3
Belangrijkste les: ik ben geen daytrader ;)

On another note, eindelijk terug na een paar maand geleden uitgestapt te zijn. Nu weer een beetje beginnen volgen om langzaamaan weer in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou, komt er weer een bounce op de 29k, of gaan we daar vanavond nog doorheen zakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 12-09 16:11

Chaes

#HODL

YES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:18:
Nou, komt er weer een bounce op de 29k, of gaan we daar vanavond nog doorheen zakken?
Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Ik waardeer ook altijd wat Taro deelt d:)b

Heb wel het idee dat hij lagere trading fees betaalt dan voor mij mogelijk is op Binance door al die tier levels. Maar moet altijd mogelijk zijn om alsnog een beetje te swingen met ballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
De 29k gaat het niet houden...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
Op finex, maar nu ook op gdax zitten whales gruwelijk terug te kopen. Prachtig via waterflow buys. Die lui lachen zich helemaal kapot

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
8.88$ voor een dot is echt totale uitverkoop toch? :?
Zijn er meer die nu dot inslaan?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
All-in LUNA dan maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Hele Eredivisie avond naar chart gekeken met een order op $28900. Uiteindelijk maar verplaatst naar $29400 en gehit. Nu was alsnog die oude target gehaald. Zo weinig geduld en zoveel fomo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:45

Coldcat

HODL

AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:19:
Ik waardeer ook altijd wat Taro deelt d:)b

Heb wel het idee dat hij lagere trading fees betaalt dan voor mij mogelijk is op Binance door al die tier levels. Maar moet altijd mogelijk zijn om alsnog een beetje te swingen met ballen.
BUSD is geen fees op limit orders toch?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:21:
[...]

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:21:
[...]

Ik ging na mijn uitspraak googelen en zag zoiets staan tot 1 juni nog? En daarna weer normale kosten op basis van BNB tier levels dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
anti elppa schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:20:
Op finex, maar nu ook op gdax zitten whales gruwelijk terug te kopen. Prachtig via waterflow buys. Die lui lachen zich helemaal kapot
Heb jij nog een target waarvan je zegt daar koop ik Bitcoin bij? Of ben jij dat op Gdax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Khaelos schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:20:
8.88$ voor een dot is echt totale uitverkoop toch? :?
Zijn er meer die nu dot inslaan?
Tegenover de ATH is het goedkoop, maar stel BTC blijft nog een half jaar langzaam zakken, dan niet raar opkijken als DOT nog 50% zakt. Los van dat, niemand die het weet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:48
Ik verwacht eerder een wick naar ~28.8K en dan een bounce, dat is immers het niveau waar we 2x eerder dit jaar een bounce hebben gehad richting ATH..

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
PilatuS schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:24:
[...]

Tegenover de ATH is het goedkoop, maar stel BTC blijft nog een half jaar langzaam zakken, dan niet raar opkijken als DOT nog 50% zakt. Los van dat, niemand die het weet natuurlijk.
Langzaam zakken hoeven we ons op dit moment niet druk om te maken.
Pagina: 1 2 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!