nothing stops this train
Verwijderd
Ik heb op Binance zowat alles in earn staan, lekker laten renderen die kermiskutmunten.Ngangatar schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:45:
[...]
Ik doe zo min mogelijk. Lang leve daily en weekly auto-invest, Crypto voor luie donders.
En alles in het groen, bizar.
Auto invest doe ik (nog) niet aan, vind het nog te leuk om handmatig wat lage buy orders het orderboek in te bonjouren. Soms wordt er eens wat gehit, en dat is toch altijd een soort complimentje. Dat er daarna nog 30% afgaat is prima, dan voel je weer even dat je leeft.
Beetje old-school wellicht, maar ben dan ook al bijna 40 dus mag best wat oude mannen nukken beginnen te krijgen inmiddels.
ik koop overigens ook aandelen, talking about boomer 👀
nothing stops this train
Die curve gaat viral 😎YES schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:13:
Hahaha, dit is toch prachtig, BTC bounced gewoon weer terug naar de curve. Moon soon jongens en meisjes!
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Laad72FjTI40lFUsae64n5DA.jpg?f=fotoalbum_large)
Dikke tech.mannowlahn schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:35:
[...]
Celr is inmiddels de enige die nog geen exploit gehad heeft.
Verwijderd
Millennial met boomer mentaliteit. Mooi dat het zo kan. Lekker een beetje relaxed boomeren.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:02:
Jaapio je bent niet de enige boomer hier hoor, ik hanteer dezelfde manier als jij, voelt idd goed als een lage order gehit wordt.
ik koop overigens ook aandelen, talking about boomer 👀
Komt trouwens nog een hoop kapitaal los van de échte boomers de komende 10-20 jaar, hopen dat alle erfgenamen het verantwoordelijk de markten in pompen als degenerate gamblers generatie.
Hier in de wijk staan bijvoorbeeld 50 twee-onder-één kappers op een rij, 80% boomers.
Lol als je het zo gaat mappen lijkt het op elkaar, maar we zijn nu twee maanden verder sinds die 40% drop, als je dan even kijkt naar 2019 na twee maanden zag het er iets minder spannend uit zoals dat nu wordt weer gegeven.
Anyway, ik schaar dit in categorie PlanB
Al dat vermogen daalt straks de volgende generatie in en daarnaast een enorme bult in de pensioenpotjes wat nooit meer opraakt dus dikke inflatie in de komende 20/30 jaar is een zekerheidje. Euro naar 6 cent.Verwijderd schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:16:
[...]
Millennial met boomer mentaliteit. Mooi dat het zo kan. Lekker een beetje relaxed boomeren.
Komt trouwens nog een hoop kapitaal los van de échte boomers de komende 10-20 jaar, hopen dat alle erfgenamen het verantwoordelijk de markten in pompen als degenerate gamblers generatie.
Hier in de wijk staan bijvoorbeeld 50 twee-onder-één kappers op een rij, 80% boomers.
Zero.
Verwijderd
En Bitcoin naar honderdduizendmiljoenmiljard.Pelox schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:36:
[...]
Al dat vermogen daalt straks de volgende generatie in en daarnaast een enorme bult in de pensioenpotjes wat nooit meer opraakt dus dikke inflatie in de komende 20/30 jaar is een zekerheidje. Euro naar 6 cent.
Verwijderd
Ik schaar dit in categorie knutselen met kurk en vakantieboek kleurplaten.mannowlahn schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:35:
[...]
Lol als je het zo gaat mappen lijkt het op elkaar, maar we zijn nu twee maanden verder sinds die 40% drop, als je dan even kijkt naar 2019 na twee maanden zag het er iets minder spannend uit zoals dat nu wordt weer gegeven.
Anyway, ik schaar dit in categorie PlanB
Als dat hele TA knutsel en boetseer wereldje nou eens gereguleerd zou worden... Dát zou een boel schelen.
Tegenwoordig kan iedere VMBO'er met genoeg hersenactiviteit om een YouTube of Twitter account aan te maken de meest labiele knutselwerkjes de digitale realiteit in drukken.
Lets hef a loek et de deelie.Verwijderd schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:50:
[...]
Ik schaar dit in categorie knutselen met kurk en vakantieboek kleurplaten.
Als dat hele TA knutsel en boetseer wereldje nou eens gereguleerd zou worden... Dát zou een boel schelen.
Tegenwoordig kan iedere VMBO'er met genoeg hersenactiviteit om een YouTube of Twitter account aan te maken de meest labiele knutselwerkjes de digitale realiteit in drukken.
Ik ben zelf ook meer van de Pro TA.Verwijderd schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:50:
[...]
Ik zag net op Coin Stats dat de top van Quant op 420 lag dus heb daarom nog wat bijgekocht.
:strip_exif()/f/image/AHzeLZ3UcpCBNFlrMqWa39F3.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoeveel is dat in k?Verwijderd schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:44:
En Bitcoin naar honderdduizendmiljoenmiljard.
Wisten jullie dat ETH in Romeinse cijfers toevallig 100,001 is?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Jahaa, en BTC in het Sanskriet is kabouterzweet,14159.x-ae-a12.Coldcat schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 13:43:
Wisten jullie dat ETH in Romeinse cijfers toevallig 100,001 is?
Tja al die exploits bij btc. Ik word er moe van.mannowlahn schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:35:
[...]
Celr is inmiddels de enige die nog geen exploit gehad heeft.
Het is ook nooit goed.
Ik kan je van harte Solana aanraden, dat wordt de toekomst.knakworst schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 13:47:
Tja al die exploits bij btc. Ik word er moe van.
Kan je met gerust gemoed gaan slapen.
Ik heb er 2 voor de HODL
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Bridges doelde ik op hèknakworst schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 13:47:
[...]
Tja al die exploits bij btc. Ik word er moe van.
Rapport voor deze vieze sneer naar bepaalde vol DOT- gedonneerde ex-tweakertsVerwijderd schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:50:
[...]
Bijna weekend slaafjes.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:50:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AWpsj06Cq29N8yjVzbZLX74X.jpg?f=user_large)
Dikke TA
Als de koersen omhoog gaan is iedereen hier blij. Als de koersen zakken is het samen REKT gaan verbroederend.Darrell schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 13:58:
Het azijn spuit dit topic weer uit.
Bijna weekend slaafjes.
Echter, in een zijwaartse markt, als de koersen stabiel zijn is de sfeer hier gespannen. Stelletje crypto-junks die elders hun dosis adrenaline proberen te vinden en elkaars shitcoins lopen af te vallen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
En dunne BNB

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Was juist gunstig dacht ik, dus zo een positieve correctie.sjorremans schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:33:
Banen rapport bekend? US futures schieten in het rood en BTC ketst af op de 23.5K
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Of juist niet: hoe beter de banenmarkt, hoe meer kans op rate hikes van de FED. Gezien zij zich laten leiden door de getallen van de markt (uit de laatste speech van Jerome Powell)Ngangatar schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:36:
[...]
Was juist gunstig dacht ik, dus zo een positieve correctie.
Interesting to see market sell off a bit right after the jobs report came in over double expectations.
— Will (@WClementeIII) 5 augustus 2022
Getting close to the point where good news = bad news (more room for Fed to tighten) and bad news = good news (easing more likely to come sooner rather than later)
[ Voor 12% gewijzigd door keanu_ op 05-08-2022 14:56 ]
@WClementeIII
Interesting to see market sell off a bit right after the jobs report came in over double expectations.
Getting close to the point where good news = bad news (more room for Fed to tighten) and bad news = good news (easing more likely to come sooner rather than later)
USD rate hikes = meer vraag naar USD = DXY omhoog = BTC omlaag.Ngangatar schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:36:
Was juist gunstig dacht ik, dus zo een positieve correctie.
Ofzo.
Zoom out en update plz - zo outdated.
Staan we nu niet op 22K?
Die 20000000000000 staat wel op het bord, prachtige vooruitzichten
Verwijderd schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:54:
[...]
Auto invest doe ik (nog) niet aan, vind het nog te leuk om handmatig wat lage buy orders het orderboek in te bonjouren. Soms wordt er eens wat gehit, en dat is toch altijd een soort complimentje. Dat er daarna nog 30% afgaat is prima, dan voel je weer even dat je leeft.

We’d like to highlight the increased interest rates for some coins:
We’re increasing rewards to Solana hodlers to 8% APR in order to support the idea of storing SOL with a secure and trusted service provider. We use Ledger Enterprise and Fireblocks to secure your crypto assets.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/245506
Haha ik heb dikke BNB Stickers aangevraagd, komen 24 augustus binnenJozias schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:16:
Leuke aanbieding om no-coiners te pesten met cryptogerelateerde stickers!
hoelang duurt is deze actie? moet de app nog installerenJozias schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:16:
Leuke aanbieding om no-coiners te pesten met cryptogerelateerde stickers!
nothing stops this train
Kan ook via PC, hoef je alleen ff accountje te maken als je dat niet hebtKol Nedra schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:27:
[...]
hoelang duurt is deze actie? moet de app nog installeren
Ik heb WOZX stickers besteld, 1 WOZX per stickerLBV_038 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:24:
[...]
Haha ik heb dikke BNB Stickers aangevraagd, komen 24 augustus binnen![]()
Ja is er nieuws ofzo.zenith schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:49:
$NEAR gaat lekker vandaag, +17% 🥳
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lol met zo'n grafiek is alles een dikke moonshot
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nog eens -98%?anti elppa schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:31:
Ik blijf het zeggen, zolang de meest gure shitcoins blijven pompen zitten we nog in een bear. En ja dan gaan dunneinjebroekmuntjes ook nog een keer -98%
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/DLR6rmrvScV9dsvqF6uk5jYq.gif?f=user_large)
https://cointelegraph.com...ould-investors-be-worried
met
Hoewel dat het enige echte pluspunt in dat artikel is.On the bright side, on Aug. 3, the Binance exchange announced the launch of its first-ever token aimed at certifying verified user status on the platform. Binance Account Bound (BAB) token is a decentralized identity tool displayed to indicate that a wallet’s owner has passed Know Your Customer (KYC) verification on the exchange.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
je ziet hem al een klein beetje afvlakken, ergens rond de 1.5 miljoen wordt ie stabielKhaelos schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:31:
[...]
Lol met zo'n grafiek is alles een dikke moonshot
nothing stops this train
The merge..??

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Beweegt ook niet mee met BTC naar beneden.zenith schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 18:57:
[...]
Heb zelf niks kunnen vinden, gewoon organische groei dan maar?
Mannen, wat verwachten jullie ook met zulke mega schotels!

[ Voor 22% gewijzigd door Coldcat op 05-08-2022 20:58 ]
Dat klopt jonguh!Coldcat schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 21:04:
Schijnt dat @Skrunsies ook een poging heeft gedaan om DOT te minen
[Afbeelding]
Ik mine al enige tijd met mijn hodl maat Sybe en zijn hondje Sjef!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UUuRKORBWciulrAjIcM2dRCN.jpg?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
buy 1 DOT a day, keeps the Daihatsu cuore away!!Khaelos schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:16:
Als dot nou even terug gaat naar 50-60$ koop ik meteen zo'n prachtige Kia EV6GT
nothing stops this train
Buy BTC every month right, keeps the lambo in sightKol Nedra schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:23:
[...]
buy 1 DOT a day, keeps the Daihatsu cuore away!!
Verkopen nu?
Lekker de hele buurt wakker maken als je achteruit inparkeertKhaelos schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:16:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/b7vlNYkTiyMNS8GnwXy9hbyT.jpg?f=user_large)
@Darrell ervaring mee?
YouTube: Kia EV6 external VESS noise zoiets bedoel je?
[ Voor 21% gewijzigd door Khaelos op 06-08-2022 00:22 ]
Nee ik heb gewoon een hekel aan Kia die het nodig vindt om vrachtwagen alarmen te installeren op ev's die achteruit rijden.
Edit op je youtube toevoeging. Precies dat.
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 06-08-2022 00:26 ]
Beste en leuke auto maar over de achterkant kan ik niet uitKhaelos schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:16:

Wanneer gekocht?Coldcat schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 23:21:
Wat zouden jullie doen met een flufje LINK?
Verkopen nu?
Sta je hoog of laag?
Men zegt hier altijd:
Buy High, Sell Low!
Als je dat aanhoud komt het goed!
ja die vernagelt idd de hele auto. Als ze daar ff normaal gedaan hadden was het echt een pracht ding geweestelektriekert schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 08:51:
[...]
Beste en leuke auto maar over de achterkant kan ik niet uit
Gaaf bakkie, mocht het zo hoog gaan spaar ik nog even door:Khaelos schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:16:
https://lampe-debussere.b.../porsche-taycan-423568182

Stack Sats
in 2 uur tijd maar 5 berichten hier op het forum, bearmarket confirmed 👀Stovirpi schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 10:29:
Nice er wordt weer over auto’s/ lambo gesproken. Bullrun confirmed
nothing stops this train
Tweakers slowchat in 1inmage:Stovirpi schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 10:29:
Nice er wordt weer over auto’s/ lambo gesproken. Bullrun confirmed
Sideways confirmed! Oh wait, BULL confirmed! Noonononononoooo BEAR confirmed!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4lyoeFZdiQHmhbxWl0qwlCCX.gif?f=user_large)
Verwijderd
Het is gewoon nog te vroeg voor een bullmarket.
Ik trek tot die tijd 10% rente op usdt en busd. Maandelijkse DCA naar een van die stable coins om gereed te staan bij die 14k low.
Ben niet bang om de boot te missen, geduld is een schone zaak.
Komt ongeveer overeen met mijn idee.Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:38:
Ik reken op 14k rond november dit jaar.
Ik trek tot die tijd 10% rente op usdt en busd. Maandelijkse DCA naar een van die stable coins om gereed te staan bij die 14k low.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0DTaDhiJDvK5RCFFoln5TqaS.jpg?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb zitten kijken en dank voor het sharen, duurt lang, hij is traag, maar wel een heerlijke uitleg en je zou er bijna enthousiast over Bitcoin van wordenanti elppa schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:36:
ook maar ff hier voor mensen die NK topic niet volgen
[YouTube: Be Smart - Not Dumb]
Waar stal je die stables. Op Binance kun je 4k knallen daarna houdt het op met de mooie rente.Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:38:
Ik reken op 14k rond november dit jaar.
ja ik volg hem al 4 jaar nu. Tenminste geen standaard crypto shiller. En vaak heeft hij nog gelijk ookNgangatar schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:20:
[...]
Ik heb zitten kijken en dank voor het sharen, duurt lang, hij is traag, maar wel een heerlijke uitleg en je zou er bijna enthousiast over Bitcoin van worden.
2k BUSD en 2k USDT bedoel je?knakworst schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:29:
[...]
Waar stal je die stables. Op Binance kun je 4k knallen daarna houdt het op met de mooie rente.
Er zijn idd maar weinig plekken waar ik nog een serieus flufje durf te stallen..
[ Voor 14% gewijzigd door NeoflexNL op 06-08-2022 15:12 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Heerlijk een keer een rustige Ytuber, komt aardig in de buurt van de creatieve tubes die ik vaak kijk wanneer ik op zoek ben naar nieuwe technieken of ideetjes.anti elppa schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:45:
[...]
ja ik volg hem al 4 jaar nu. Tenminste geen standaard crypto shiller. En vaak heeft hij nog gelijk ook
Verwijderd
Inderdaad op Binance, 4k mijn account en 4k op de vrouwsknakworst schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:29:
[...]
Waar stal je die stables. Op Binance kun je 4k knallen daarna houdt het op met de mooie rente.
Dat is toch 800 per jaar voor niks doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2022 15:21 ]

Verwijderd
Mijn trouwe 3 cilindertje zuipt bijna evenveel als de baas met al die heuvels. Niet te harden hier, hele week 30 graden en we moeten minimaal 30 meter lopen naar het zwembad. Maargoed, we maken er maar weer het beste van... Proost luitjes
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tARRdeocr0rVS1AcPBPGvTjI.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5dzdp11f4kAGGVPUBICywZyE.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NBiATpl6NcWlMO3C7xjQAZdY.jpg?f=user_large)
Hopelijk Bitcoin even snel 500k, dan plakken we er 6 maanden Mallorca aan vast.
Melkflessen gang for life.
ByBit heeft ook een prima plekkieknakworst schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:29:
[...]
:strip_exif()/f/image/5gC6z0DMdHFIxd0MFs5J9yTP.jpg?f=fotoalbum_large)
ikzelf liefst zo weinig mogelijk stablecoins, zit liever in BTC
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!