Heb je misschien ook een ‘kleinigeitje’?Skrunsies schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:42:
Dan is alles rood. En moet ik weer kopen.. vervolgens staat het weer hoger dan vorige week toen het groen was, maar toen kopen? Ho maar, want het was groen.
Geitenbende
En wat het hacken van je muntjes betreft? Lees de tips en denk om de…
[Afbeelding]
Beste ronde candle weer..
Donderdag dropdag zoals gewoonlijk

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Jup, we zijn weer eens de khaelos.Khaelos schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 19:12:
Beste ronde candle weer..![]()
Sorry. Ik stop er mee voor vanavond.
Zoals ik altijd zeg "inkakken is bijpakken" oftewel dalen=bijkopenRay_ schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 19:17:
[...]
Jup, we zijn weer eens de khaelos.
Sorry. Ik stop er mee voor vanavond.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Mannen kunnen toch maar focussen op één ding tegelijk?LBV_038 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 16:03:
[...]
Ik zie jullie vaak praten over IPA's , zitten jullie toevallig ook in het speciaalbier topic?![]()
Je kunt toch op dit forum rondhangen en tegelijkertijd je vrouw negeren?knakworst schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 19:22:
[...]
Mannen kunnen toch maar focussen op één ding tegelijk?
All electric! 8500Wp / Vaillant l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh / Victron 32kWh
Nee, hij gaat zich nog meer focussen op bitcoinSlux schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 19:56:
Saylor eindelijk zijn oogkleppen afgedaan ?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
When moon?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
NeoflexNL schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 19:59:
[...]
Nee, hij gaat zich nog meer focussen op bitcoin

Kijk maar eens op z'n Twitter, die man weet echt van geen ophouden..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Heb even rondgekeken in het nieuws maar vind het niet direct: weten we een reden voor dikke BNB? Gaat wel heel hard t.o.v. BTC (had een sell order op een eerdere BNB/BTC ATH maar nu blijft 'ie stijgen)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Het wordt een keer tijd om die alt coins goed op hun flikker te geven. Come on Bitcoin laat zien wie de baas is en bring on the dominance. Minimaal 60%. Trek alles rekt.
Zo dat is even lekker om te typen zeg. Morgen lekker werken vanaf het water heuh...
Zo dat is even lekker om te typen zeg. Morgen lekker werken vanaf het water heuh...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dikke BNB!Wiley99 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 20:23:
Heb even rondgekeken in het nieuws maar vind het niet direct: weten we een reden voor dikke BNB? Gaat wel heel hard t.o.v. BTC (had een sell order op een eerdere BNB/BTC ATH maar nu blijft 'ie stijgen)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Al een hele tijd een bericht over een beta van Kraken Pro genegeerd, toch maar eens wezen kijken. Maar eerst een popupje voor m'n neus.
/f/image/WLM4FVCZOAgqCSwVok2KCq5V.png?f=fotoalbum_large)
Maar ben ik een van de uitverkorenen die dit mag proberen of krijgt iedereen dit gewoon te zien?
Ik ben overigens al m'n presets kwijt. Verder doen ze goed Binance z'n best.
/f/image/WLM4FVCZOAgqCSwVok2KCq5V.png?f=fotoalbum_large)
Maar ben ik een van de uitverkorenen die dit mag proberen of krijgt iedereen dit gewoon te zien?
Ik ben overigens al m'n presets kwijt. Verder doen ze goed Binance z'n best.
[ Voor 6% gewijzigd door Ray_ op 04-08-2022 20:41 ]
Het is simpel:
Dikke BNB heeft de dikste harde waren.
De rest van die shitcoins is allemaal software, dat zegt wel genoeg.
Dikke BNB heeft de dikste harde waren.
De rest van die shitcoins is allemaal software, dat zegt wel genoeg.
Misschien het effect van die BEP-95, 10% van de transaction fees op de smart chain worden geburned, nu zijn er al bijna 250K BNB verdwenen.Wiley99 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 20:23:
Dat terwijl bitcoin bij de huidige prijs nog altijd een inflatie kent van ongeveer USD 20.000.000 per dag. BNB heeft daar geen last van.
Tuurlijk!AlterBridge schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 19:04:
[...]
Heb je misschien ook een ‘kleinigeitje’?
:strip_exif()/f/image/wjkbuFnQXVlpkbS8ItY8d282.jpg?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
Het hangt er wel weer om hè? Ergens denk ik dat die 22.5k het niet gaat houden..
Dit lijkt toch wel steeds meer op een bear flag patroon. Net als in juni en iedereen weet hoe dat afliep. Als we nog eens onder de 20k duiken, zou het er wel eens heel slecht uit kunnen zien.
Ja, dat wordt weer flink de portemonnee trekkenJJ1984 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 20:48:
Dit lijkt toch wel steeds meer op een bear flag patroon. Net als in juni en iedereen weet hoe dat afliep. Als we nog eens onder de 20k duiken, zou het er wel eens heel slecht uit kunnen zien.
Haha geweldig, thanks 😋!
Die andere had ik gebruikt toen ik mijn vriendin vertelde dat we veiligheidsvestjes in de auto moeten hebben voor Frankrijk.
On topic; denk aan een kleine buy order op 21300 voor het stukje dat ik op 23200 had gedumpt
ja dat zal wel mooi zijn, we mogen altijd hopen, macro nieuws dit najaar zal best veel negativiteit komen, vorig jaar hadden we alleen COVID crisis in de winter, dit jaar: COVID+oorlog+energie crisis.....JJ1984 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 20:48:
dus.......14k incomming?
nothing stops this train
Daarom ethereum kopen...Fiat Lambo schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 20:40:
[...]
Misschien het effect van die BEP-95, 10% van de transaction fees op de smart chain worden geburned, nu zijn er al bijna 250K BNB verdwenen.
Dat terwijl bitcoin bij de huidige prijs nog altijd een inflatie kent van ongeveer USD 20.000.000 per dag. BNB heeft daar geen last van.
https://businessam.be/fai...-92-000-dollar-per-maand/
Logisch, die CFO was zo goed. Gat van een miljard die wil je behouden.
Logisch, die CFO was zo goed. Gat van een miljard die wil je behouden.
Idd. Misschien is het een idee om een meme te maken met die mevrouw van dikke bmw maar dan dikke bnb?knakworst schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 21:18:
Ondertussen blijft BNB maar gaan.
Darrell schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 21:27:
[...]
Idd. Misschien is het een idee om een meme te maken met die mevrouw van dikke bmw maar dan dikke bnb?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t1B9hMGKtBDyj4o5meEhTbwa.jpg?f=user_large)
Ik heb ook steeds gezegd dat ik graag BTC zie dalen, zodat ik (nog eens) mijn slag kan slaan, maar bij een daling naar bedragen onder 10k gaat FUD ook wel een rol spelen bij mij denk ik.Kol Nedra schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 21:00:
[...]
ja dat zal wel mooi zijn, we mogen altijd hopen, macro nieuws dit najaar zal best veel negativiteit komen, vorig jaar hadden we alleen COVID crisis in de winter, dit jaar: COVID+oorlog+energie crisis.....
dus.......14k incomming?
BNB prijs Discovery modus on 🙌
next stop is flip ETH
next stop is flip ETH
:strip_exif()/f/image/2N3M45DCco1JDbGKKxPs5eK4.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 102% gewijzigd door Kol Nedra op 04-08-2022 21:59 ]
nothing stops this train
Is het al gezegd? Dikke BNB!!!
Ik wilde er meer kopen, maar alts zouden -90% gaan.
Ik wilde er meer kopen, maar alts zouden -90% gaan.

[ Voor 53% gewijzigd door Coldcat op 04-08-2022 22:15 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dicque B’NB
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Kan iemand mij zeggen hoe het met BNB gaat? Ik zou het echt niet weten en kan het hier ook niet echt pijlen. Doet dat muntje het nog een beetje redelijk?
Verwijderd
Voor zulke vragen hebben we google uitgevonden he, een beetje eigen inzet blijft gewenst.YES schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 23:23:
Kan iemand mij zeggen hoe het met BNB gaat? Ik zou het echt niet weten en kan het hier ook niet echt pijlen. Doet dat muntje het nog een beetje redelijk?
De eerste hits zeggen genoeg:
:strip_exif()/f/image/qDGiV7PNWtvYyGvSO2IIYrEP.jpg?f=fotoalbum_large)
Ah oké. Dikke BeNita Berendsen is een bekende Nederlander blijkbaar. Maar ik zal eens wat stonks Airbnb kopen, wist helemaal niet dat het in dit topic ook over ouderwetse stonks mocht gaan. Prima, bedankt voor het financiële advies en als het mislukt klaag ik je aan zoals je zelf graag zou willenVerwijderd schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 23:29:
[...]
Voor zulke vragen hebben we google uitgevonden he, een beetje eigen inzet blijft gewenst.
[Afbeelding]
Pijlen?YES schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 23:23:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4EmBa2fuN6osXg9tgubPvZEV.gif?f=user_large)
hahah die vrouw heeft vast al advocaten achter haar staan.Verwijderd schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 23:29:
[...]
Voor zulke vragen hebben we google uitgevonden he, een beetje eigen inzet blijft gewenst.
[Afbeelding]
Binnenkort krijgt de moderator een vriendelijk verzoek die joint weg te halen
Verwijderd
Dat filmpje van die mevrouw is dan ook wel legendarisch, laatst heeft mijn buurjongen van 14 alle iMacs in de mediamarkt op de dikke BMW meme gezet.Coldcat schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 23:56:
[...]
hahah die vrouw heeft vast al advocaten achter haar staan.
Binnenkort krijgt de moderator een vriendelijk verzoek die joint weg te halen
Fucking talent die jongen.
Is wat anders dan bij de Mac werken, begint ook met de M!Verwijderd schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 00:01:
[...]
Dat filmpje van die mevrouw is dan ook wel legendarisch, laatst heeft mijn buurjongen van 14 alle iMacs in de mediamarkt op de dikke BMW meme gezet.
Fucking talent die jongen.
Nieuwe learn & earn op Coinbase! HOPR
1. Routing data through multiple nodes to
protect the privacy of the sender and
receiver
2. By participating in HOP's testing,
governance and promotional activities
3. Expanding its use case across various
industries and creating a DAO
receiver
3e learn en earn in korte tijd! Coinbase de nieuwe shitcoin launchpad? BullishJozias schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 06:54:
receiver
Thanks. Hoe zat het nu ook alweer, deze locked staking telt NIET mee voor BNB card levels en dat soort zaken (in tegenstelling tot BNB Vault en het staken van BNB in 1 van de verschillende launchpads/launchpools) toch ?. Dan zet ik er iig alle BNB die ik boven mijn cashback level heb eens even in tegen de mooie 4.9% APY.Domino schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 07:45:
Dikke BNB staking 60 dagen beschikbaar op nance
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Volgens mij is het precies andersom. Staked BNB en BNB vault tellen wel. Launchpad en -pool niet.twit schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 07:48:
[...]
Thanks. Hoe zat het nu ook alweer, deze locked staking telt NIET mee voor BNB card levels en dat soort zaken (in tegenstelling tot BNB Vault en het staken van BNB in 1 van de verschillende launchpads/launchpools) toch ?. Dan zet ik er iig alle BNB die ik boven mijn cashback level heb eens even in tegen de mooie 4.9% APY.
Kol Nedra schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:32:
[...]
voortaan werkt de locked staking ook, dus 0.5 BNB in de 120 dagen en de andere 0.5 BNB in de 90 dagen!
Het is een bearmarket, dus verwacht minder launchpads en launchpools....
[ Voor 21% gewijzigd door Domino op 05-08-2022 07:58 ]
Nu het toch over de BNB kaart gaat.. sinds de laatste update van de Binance app ben ik het cashback overzicht kwijt. In plaats daarvan staat er nu een "reward centre". Waar is m'n cashback overzicht? Kan het niet vinden..
Ik gebruik de kaart (nog) niet. Gemiddelde dikke bnb nog net onder de 1. Vast iemand anders die je wel kan helpenAlterMann schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 07:57:
Nu het toch over de BNB kaart gaat.. sinds de laatste update van de Binance app ben ik het cashback overzicht kwijt. In plaats daarvan staat er nu een "reward centre". Waar is m'n cashback overzicht? Kan het niet vinden..
[ Voor 195% gewijzigd door Domino op 05-08-2022 08:01 ]
Ik zie ook echt alleen maar ' Binance Wallets' in de FAQ en Documentatie pages nu inderdaad. Het zal dus wel gewoon iedere plek op Binance zijn waar je BNB kunt hebben staan. :Domino schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 07:54:
[...]
Volgens mij is het precies andersom. Staked BNB en BNB vault tellen wel. Launchpad en -pool niet.
[...]
1. How does Binance Card Cashback work?
Binance Card offers cashback for every purchase that you make with the card*. The cashback percentage depends on your card level, based on the amount of BNB holdings in your Binance wallets. Cashback is calculated on a daily basis for each settled** purchase from the previous date. Binance will continue to add new benefits and perks to this program.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Daar recht onder zie je je transacties met je cashback per transactie toch? " Recent transactions" .AlterMann schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 07:57:
Als je daar op " view all" klikt krijg je een totaal overzicht en zie je ook het Lifetime cashback balance getal weer.
Verwijderd
Ik wordt wakker en tijdens de koffie met een paar klikjes 6 dollar rijker in HOPR en ALEPH.Jozias schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 06:54:
receiver
Wat een prachtig leven.

Nu nog met een lange broek aan langs het zwembad oploskoffie drinken. Dat zou het helemaal compleet maken!Verwijderd schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:03:
[...]
Ik wordt wakker en tijdens de koffie met een paar klikjes 6 dollar rijker in HOPR en ALEPH.
Wat een prachtig leven.
Ik kop hem zelf wel effe in @Skrunsies !
Domino, vuile dikke bnb hodler:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qhelukruwSCAIablR24C1plR.jpg?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Domino op 05-08-2022 08:12 ]
Betaald koffiedrinken. Het is net werk.Verwijderd schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:03:
[...]
Ik wordt wakker en tijdens de koffie met een paar klikjes 6 dollar rijker in HOPR en ALEPH.
Wat een prachtig leven.
Verwijderd
Ik vertrek over enkele uurtjes naar de Ardennen, eens kijken wat daar de mogelijkheden zijn.Domino schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:08:
[...]
Nu nog met een lange broek aan langs het zwembad oploskoffie drinken. Dat zou het helemaal compleet maken!
Dique TA jonge!YES schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:13:
Hahaha, dit is toch prachtig, BTC bounced gewoon weer terug naar de curve. Moon soon jongens en meisjes!
[Afbeelding]
Nu nog effe een dikke CRO en het weekend kan beginnen:
:strip_exif()/f/image/v42ien4KX8yVpqltFQRUWZYg.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Domino op 05-08-2022 08:16 ]
Ja man, ben er vet goed in al zeg ik het zelf.
Mijn laatste leveraged positie op BTC werd ook helemaal niet geliquideerd doordat ik de zaken zo goed op orde heb en zo
Leergeld mon ami. Zwaait vast nog eens keer jouw kant op. @Taro kan met pensioen met in zijn doos 😂YES schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:17:
[...]
Ja man, ben er vet goed in al zeg ik het zelf.
Mijn laatste leveraged positie op BTC werd ook helemaal niet geliquideerd doordat ik de zaken zo goed op orde heb en zo
[ Voor 6% gewijzigd door Domino op 05-08-2022 08:19 ]
Niet meer door leveraged posities in ieder geval.Domino schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:18:
[...]
Leergeld mon ami. Zwaait vast nog eens keer jouw kant op. @Taro kan met pensioen met zijn doos 😂
En @Taro zijn tijd komt vanzelf weer, als we ergens bij de 420k aanbeland zijn (ergens volgende week denk ik) dan gaan we even rangen en is het weer tijd voor een mooie strakke doos.
Hmm tussen bullish nieuws waar banken in het Westen over crypto aanbieden nadenken zitten we hier in het Oosten wat anders in elkaar.
O.a. Thailand en Cambodja pushen de eigen CDBC waarbij betalingen met cryptocurrencies zoals Bitcoin dan verboden zijn.
https://www.bangkokpost.c...l-currency-late-this-year
Voordeel voor hun is dat veel betalingen al met QR-codes gedaan worden of cash. Credit card zie ik alleen toeristen nog gebruiken en fysieke debit cards soms bij een ATM. Dus voor de ongeinformeerde eindgebruiker zal het worst zijn of de QR-code een CDBC munt of Bitcoin/crypto is.
Ben toch benieuwd hoe het er over 5 jaar allemaal uit ziet.
@YES de term is poes.... niet doos
O.a. Thailand en Cambodja pushen de eigen CDBC waarbij betalingen met cryptocurrencies zoals Bitcoin dan verboden zijn.
https://www.bangkokpost.c...l-currency-late-this-year
Voordeel voor hun is dat veel betalingen al met QR-codes gedaan worden of cash. Credit card zie ik alleen toeristen nog gebruiken en fysieke debit cards soms bij een ATM. Dus voor de ongeinformeerde eindgebruiker zal het worst zijn of de QR-code een CDBC munt of Bitcoin/crypto is.
@YES de term is poes.... niet doos
[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 05-08-2022 08:23 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Plan V.YES schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:13:
Hahaha, dit is toch prachtig, BTC bounced gewoon weer terug naar de curve. Moon soon jongens en meisjes!
[Afbeelding]
En zodra je plan faalt verschuif je je aandacht gewoon naar de corona maatregelen.
Anyway.
Gisteravond was een indrukwekkende avond, voor mij.
Ikzelf en mijn naasten zijn gezond, no worries, maar beloof jezelf vandaag, hartgrondig dat
- je let op je veilig- en gezondheid;
- die scheissemunten bijzaak blijven;
- je je PC en smartphone regelmatig loslaat;
- je tijdig zaken van je Bucket list afvinkt;
- je tevreden bent met wat je hebt, ook als dat geen Lambo is.
Life’s too short to refresh Tweakers Binance every minute…
Maktub
Nee ik pas die curve aan, die is mega flexibel ben ik achter.MrMrq schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:30:
[...]
Plan V.
En zodra je plan faalt verschuif je je aandacht gewoon naar de corona maatregelen.
Oh oh, is ze achter je tinder, p*rnhub, secondlove en al die andere accounts gekomen?Anyway.
Ikzelf en mijn naasten zijn gezond, no worries, maar beloof jezelf vandaag, hartgrondig dat
In het geval het te serieus is om er grappen over te kunnen waarderen, bij deze sowieso sterkte man!
Dat is vaak het geval met Thaise dingensh4d0wman schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:22:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5mbtyom8RlTc7Djd1Aobg3Uo.jpg?f=user_large)
YES schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:13:
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YHxlcq6w6lPiEFx400H2FzGm.gif?f=user_large)
Hoe Thaise dingen over 5 jaar uitzien? Vaak zijn ze dan net 17...
Domino schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:08:
[...]
Nu nog met een lange broek aan langs het zwembad oploskoffie drinken. Dat zou het helemaal compleet maken!
Ik kop hem zelf wel effe in @Skrunsies !
Domino, vuile dikke bnb hodler:
[Afbeelding]

Die shitcoin was toch ooit iets van bijna 50 USD waard?Pelox schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:01:
Dikachtige Dot
Ja dat was toen @Skrunsies zijn hele hebben en houden erin gooide!WhySoSerious schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:12:
[...]
Die shitcoin was toch ooit iets van bijna 50 USD waard?
Dikke konijn BNB. Toch blij dat ik een deel shitcoins daar in omgezet heb toen we *iets* hoger stonden.

Wel kans op een dipje als Amerika achter exchanges aan gaat met meer regelgeving....

Wel kans op een dipje als Amerika achter exchanges aan gaat met meer regelgeving....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Amen, hier helaas al jaren gezondheidsperikelen bij de wederhelft, gezondheid is ALLES.MrMrq schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:30:
[...]
Plan V.
Anyway.
"Overbodige" spullen, nóg dikkere auto, nóg groter huis, allemaal bijzaak.
PS5
En als je bij DOT/BNB uitzoomt lijkt het wel een rugpull.YES schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:13:
[...]
Ja dat was toen @Skrunsies zijn hele hebben en houden erin gooide!
Ben je al gestopt met je future tradings?YES schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:20:
[...]
Niet meer door leveraged posities in ieder geval.
En @Taro zijn tijd komt vanzelf weer, als we ergens bij de 420k aanbeland zijn (ergens volgende week denk ik) dan gaan we even rangen en is het weer tijd voor een mooie strakke doos.
Gister in het echte (shitcoin)casino geweest en waarempel ook nog winst gepakt. Buy order voor DOT maar ingeschoten. Free crypto!
Stack Sats
Insert random coin/bnb lijkt wel een rugpullknakworst schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:27:
[...]
En als je bij DOT/BNB uitzoomt lijkt het wel een rugpull.
Zero.
Kijk, die zon doet Celr echt wel goed. Duwt nogmaals tegen de 0.024 aan. Eenmaal hierdoor is het richting 0,04, de price range voor z'n ath.
YES schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:13:
[...]
Ja dat was toen @Skrunsies zijn hele hebben en houden erin gooide!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GNtZXHGiyP570jzWksS8AN3r.gif?f=user_large)
Zolang ze maar Harmony One voorbij gaan, dat was altijd een dingetje qua prijs niveau.Masstje schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:36:
Kijk, die zon doet Celr echt wel goed. Duwt nogmaals tegen de 0.024 aan. Eenmaal hierdoor is het richting 0,04, de price range voor z'n ath.
Maar nog een zeer lange weg te gaan voordat celr weer interessant wordt. Moet wel weer die 10 cent barrière voorbij gaan.
Harmony ONE, de compleet gedrainde chain. Dat moet een uitdaging zijn om voorbij te gaanmannowlahn schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:02:
[...]
Zolang ze maar Harmony One voorbij gaan, dat was altijd een dingetje qua prijs niveau.
Maar nog een zeer lange weg te gaan voordat celr weer interessant wordt. Moet wel weer die 10 cent barrière voorbij gaan.

Ik heb ook nog een tijdje een Harmony one gebruikt, opzich een leuk ding maar ik gebruikte hem enkel voor de tv dus overbodig idd.
Zero.
👍 gisteren deze lambo gespotMrMrq schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:30:
[...]
:strip_exif()/f/image/l10ri1GPmpiEtE5WdbcqtxVW.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Mensen kopen nog steeds sol, luna, en weet ik veel gefaalde projecten.knakworst schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:10:
[...]
Harmony ONE, de compleet gedrainde chain. Dat moet een uitdaging zijn om voorbij te gaan
Verwijderd
Amen.MrMrq schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:30:
[...]
Plan V.
Anyway.
Gewoon lekker leven.
Ondertussen jankt BNB lekker door!
celr zal ook nog wel even last houden van al die bruggen die aangevallen en leeggetrokken worden. Populair speelgoed maar ook kwetsbaar.mannowlahn schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:02:
[...]
Zolang ze maar Harmony One voorbij gaan, dat was altijd een dingetje qua prijs niveau.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
BNB dat is toch dat muntje dat ooit bijna 700 dollar waard was? Staat dus op -60% excl de inflatie. Dat is zeker janken geblazen
Zero.
Ik heb dit nog niet voorbij zien komen over de Dikke BNB?
Actie lijkt van juni te zijn (al voorbij). In dat geval zou je dus met enkel spending ook Dikke BNB krijgen. Wel is de maximum Dikke BNB in Dunne FIAT iets lager.
https://www.binance.com/e...56a8d4f5c9a2a4ed745409eeb
Actie lijkt van juni te zijn (al voorbij). In dat geval zou je dus met enkel spending ook Dikke BNB krijgen. Wel is de maximum Dikke BNB in Dunne FIAT iets lager.
Komt van 180 dollar af nog niet zo lang geleden, het is maar hoe je het bekijktPelox schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:12:
[...]
BNB dat is toch dat muntje dat ooit bijna 700 dollar waard was? Staat dus op -60% excl de inflatie. Dat is zeker janken geblazen
Verwijderd
Staat op ATH in sats miejonge.Pelox schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:12:
[...]
maar nu is de vraag, dca je BNB nu verkopen voor BTC?
nothing stops this train
Is / was niet geldig in NL, dus die gebruikers zullen de notificatie niet gehad hebben (ik heb het ook niet gezien).Coldcat schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:14:
Ik heb dit nog niet voorbij zien komen over de Dikke BNB?
Heb ik vorige week al gedaan, had niet verwacht dat 'ie zover zou gaan voorlopen op de grote broer.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:25:
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door Wiley99 op 05-08-2022 11:31 ]
Celr is inmiddels de enige die nog geen exploit gehad heeft.Wiley99 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:08:
[...]
celr zal ook nog wel even last houden van al die bruggen die aangevallen en leeggetrokken worden. Populair speelgoed maar ook kwetsbaar.
Verwijderd
Geen idee, ik doe maar wat.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:25:
[...]
Ik doe zo min mogelijk. Lang leve daily en weekly auto-invest
En alles in het groen, bizar.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!