Moet je nu als Nederlander in den Belgique echt een buitenlands biertje drinken?Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:28:
Zit nu in de Ardennen, huisje 67, helaas geen 69... Tegenvaller. Je kunt hier ook nergens betalen met Bitcoin.
Mijn trouwe 3 cilindertje zuipt bijna evenveel als de baas met al die heuvels. Niet te harden hier, hele week 30 graden en we moeten minimaal 30 meter lopen naar het zwembad. Maargoed, we maken er maar weer het beste van... Proost luitjes![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hopelijk Bitcoin even snel 500k, dan plakken we er 6 maanden Mallorca aan vast.
Melkflessen gang for life.
@Verwijderd Sterkte! We leven met je mee, het zijn immers barre tijden.
Ik heb nog een bullish blikje gevonden, hopelijk brengt deze veel goeds met zich mee. Wist overigens niet dat er ook DIPA’s bestonden, is hopelijk geen ‘slang’ voor een dip, maar hij smaakt wel prima…
Ik heb nog een bullish blikje gevonden, hopelijk brengt deze veel goeds met zich mee. Wist overigens niet dat er ook DIPA’s bestonden, is hopelijk geen ‘slang’ voor een dip, maar hij smaakt wel prima…
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Jaapio rij eens snel naar Orval om een paar 10-packs op te halen in het winkeltje bij de abdij.Mozes123 schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:50:
[...]
Moet je nu als Nederlander in den Belgique echt een buitenlands biertje drinken?
Was vorig jaar nog 20 euro voor 10 flesjes met een glas erbij maar is met inflatie misschien al 69 euro intussen.
[ Voor 3% gewijzigd door Th1x4nG op 06-08-2022 16:25 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Het ritje erheen gaat hem al 69 euro kosten.Th1x4nG schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 16:25:
[...]
Jaapio rij eens snel naar Orval om een paar 10-packs op te halen in het winkeltje bij de abdij.
Was vorig jaar nog 20 euro voor 10 flesjes met een glas erbij maar is met inflatie misschien al 69 euro intussen.
Zero.
Leen een bedrijfswagen van een vriendelijke Belg. O wacht wordt misschien nog lastig om een Waal te vinden die werk heeft.Pelox schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 16:28:
[...]
Het ritje erheen gaat hem al 69 euro kosten.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Hoe raden jullie aan om te DCA'en als je binance gebruikt?
Directe FIAT deposits werken niet meer bij binance sinds een paar maanden geleden.
Vroeger kocht ik ook nog wel eens via BTCdirect en via hen dan naar Binance.
Iemand de tip waar je niet mega veel fee's betaald maar gewoon tegen de huidige koersprijs?
Directe FIAT deposits werken niet meer bij binance sinds een paar maanden geleden.
Iemand de tip waar je niet mega veel fee's betaald maar gewoon tegen de huidige koersprijs?
Geniet ervan!Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:28:
Zit nu in de Ardennen, huisje 67, helaas geen 69... Tegenvaller. Je kunt hier ook nergens betalen met Bitcoin.
Mijn trouwe 3 cilindertje zuipt bijna evenveel als de baas met al die heuvels. Niet te harden hier, hele week 30 graden en we moeten minimaal 30 meter lopen naar het zwembad. Maargoed, we maken er maar weer het beste van... Proost luitjes![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zie de topicstart, daar heb ik niet voor niets veel tijd ingestokenBasxt schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 16:37:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik heb voor nu eerst voor het bedrag van 1 jaar omgezet naar BUSD, deze staat in flexibel staking. Wekelijks wordt hier een X bedrag vanaf gehaald totdat deze pot leeg is. Over een jaar besluit ik wel of ik op deze manier verder ga.Basxt schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 16:37:
Njoy kerel!Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:28:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Skrunsies is inmiddels weer thuis. Om die kienders te pleasen, heb ik verdikkie mijn hele DCA maand bedrag er in geflikkerd. Dus begin na 2 weken zomervakantie maandag maar weer op kantoor.
Effe bijkomen.
UberLurker Departement #GG.
Komt die cursus Osint toch nog van pas.Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:28:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zero.
Bitvavo, 6,1% op usdt, usdc en daiknakworst schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:29:
[...]
Waar stal je die stables. Op Binance kun je 4k knallen daarna houdt het op met de mooie rente.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Verwijderd
Ik zou voorstellen aan allen om vandaag al je btc te verkopen, morgen gaat de rit omlaag van start. Thank me tomorrow.. >inside news<
Edit, ik ga geen bron vermelden.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2022 17:09 ]
China gaat Taiwan binnen vallen?Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:08:
Ik zou voorstellen aan allen om vandaag al je btc te verkopen, morgen gaat de rit omlaag van start. Thank me tomorrow.. >inside news<
Je hebt zeker een short lopen? Je vorige bericht was ook al zo stellig en pakte anders uit dan je aangaf…Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:08:
Dank, steek ik snel nog m'n hele huis in een 100x Leveraged short!Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:08:
Verwijderd
Pakte anders uit? Sindsdien alleen maar lager.Taro schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:18:
[...]
Je hebt zeker een short lopen? Je vorige bericht was ook al zo stellig en pakte anders uit dan je aangaf…
Edit:
Ik doe niet aan short of long. Ik verkoop of koop btc. Altijd zonder leverage of al die andere onzin waardoor men rekt gaat.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2022 17:26 ]
Verwijderd
Ik heb door de 2017 blowoff top gehodlt, de 2018 bear gehodlt, door de 10k fake out van 2019 gehodlt, door de corona crash en door de double top inclusief die van 69k gehodlt.Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:08:
Maar nu, is het moment hier. Op 23k verkoop ik al mijn BTC.
Of nee, toch niet.
Flauw..Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:08:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
Gewoon hodlen, die hebben we tenslotte ook nodig.Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:30:
[...]
Ik heb door de 2017 blowoff top gehodlt, de 2018 bear gehodlt, door de 10k fake out van 2019 gehodlt, door de corona crash en door de double top inclusief die van 69k gehodlt.
Of nee, toch niet.
Edit:
Maar serieus, kocht je boven de 56k nog btc? Fomo doet wat met een mens.
Misschien scheelt het dat ik 6,5 btc gekocht heb @ 320 dollar.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2022 17:55 ]
Kan je in plaats van plusjes ook minnetjes geven? Asking for a friend
Stack Sats
Wow. Vet stoer. Mag ik je aanraken?Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:49:
[...]
Misschien scheelt het dat ik x btc gekocht heb @ 320 dollar.
Ps.
[ Voor 10% gewijzigd door Ray_ op 06-08-2022 18:07 ]
Toen je op 24 juli aangaf dat ik ernaast zat (terwijl ik helemaal niet heb aangegeven dat de koers zou/moest stijgen), stond de Bitcoin koers lager dan nu. Allemaal mooie woorden van je, loze uitspraken, FUD en geen bronvermelding. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar je bent erg stellig zonder enige onderbouwing. Met andere woorden: je blaat maar wat.Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:23:
[...]
Pakte anders uit? Sindsdien alleen maar lager.
Edit:
Ik doe niet aan short of long. Ik verkoop of koop btc. Altijd zonder leverage of al die andere onzin waardoor men rekt gaat.
Oké, dus je doet niet aan short, enkel aan long?Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:23:
[...]
Ik doe niet aan short of long. Ik verkoop of koop btc.
Dikke geitenbende weer!Taro schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:07:
[...]
Toen je op 24 juli aangaf dat ik ernaast zat (terwijl ik helemaal niet heb aangegeven dat de koers zou/moest stijgen), stond de Bitcoin koers lager dan nu. Allemaal mooie woorden van je, loze uitspraken, FUD en geen bronvermelding. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar je bent erg stellig zonder enige onderbouwing. Met andere woorden: je blaat maar wat.
Strategie is toch buy high, sell low? Nog even wachten tot we op 15k zitten dusVerwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:30:
[...]
Ik heb door de 2017 blowoff top gehodlt, de 2018 bear gehodlt, door de 10k fake out van 2019 gehodlt, door de corona crash en door de double top inclusief die van 69k gehodlt.
Of nee, toch niet.
Dca je dan zo veel, of was de vakantie zo goedkoopSkrunsies schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 16:52:
[...]
Njoy kerel!![]()
![]()
Skrunsies is inmiddels weer thuis. Om die kienders te pleasen, heb ik verdikkie mijn hele DCA maand bedrag er in geflikkerd. Dus begin na 2 weken zomervakantie maandag maar weer op kantoor.
Effe bijkomen.
Haha idd. Zelfde verhaal voor mij maar dan nog incl 2013 en bloedbad 2014.Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:30:
[...]
Of nee, toch niet.
Ook al 2000x dit soort berichten langs zien komen door de jaren heen. Glazenbollenbrigade
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ach als je het maar vaak genoeg roept krijg je vanzelf een keer gelijk. En als je die ene keer gelijk hebt nog harder schreeuwt dat je gelijk hebt gekregen, lijkt het net of je daarvoor het alleen maar fout had 
Ik ken er nog wel een paar met diezelfde “filosofie”
Is zo, maar onderbouw het dan iig met TA of kom met een FUD bron. Lukraak iets roepen heeft 0 waarde imoFriezNL schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:33:
Ach als je het maar vaak genoeg roept krijg je vanzelf een keer gelijk. En als je die ene keer gelijk hebt nog harder schreeuwt dat je gelijk hebt gekregen, lijkt het net of je daarvoor het alleen maar fout had
Verwijderd
Nee boven de 56k niet, heb rond 55k wel een pluk verkocht...Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:49:
[...]
Gewoon hodlen, die hebben we tenslotte ook nodig.
Edit:
Maar serieus, kocht je boven de 56k nog btc? Fomo doet wat met een mens.
Misschien scheelt het dat ik 6,5 btc gekocht heb @ 320 dollar.
Maargoed lekker doen waar je jezelf goed bij voelt toch.
Ik hodl nog wel even als je het niet erg vind. En als we dippen koop ik weer een bitsje.
PureLOOD schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:22:
[...]
Dca je dan zo veel, of was de vakantie zo goedkoop
kleine update: tijdje terug een ROI van -33%
ROI nu: -24%
nog flink in de min maar minder, dca werkt dus, want kocht ook rond de 19k, 20k etc....
ROI nu: -24%
nog flink in de min maar minder, dca werkt dus, want kocht ook rond de 19k, 20k etc....
nothing stops this train
Verwijderd
Zul je net zien dat we morgen naar 3k donderen omdat Saylor al zijn Bitcoin verkoopt voor $SHIBA en dat @Verwijderd zijn orderzetter is.
Net zo'n glazebol uitspraak als blijven roepen dat alts nog -98% kunnen..anti elppa schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:30:
[...]
Haha idd. Zelfde verhaal voor mij maar dan nog incl 2013 en bloedbad 2014.
Ook al 2000x dit soort berichten langs zien komen door de jaren heen. Glazenbollenbrigade
Voegt ook weinig toe.
Nopheros schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:46:
[...]
Net zo'n glazebol uitspraak als blijven roepen dat alts nog -98% kunnen..
Voegt ook weinig toe.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kt5E8SmQOEis46QE4p8gLits.gif?f=user_large)
Deze gaat me waarschijnlijk als een boomerang terug komen met de alts die ik heb. Spannend.
Saaie koers vandaag! Wanneer gaat er weer eens wat gebeuren?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Morgen.sjorremans schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:50:
BNB gaat zo nog wat dicquer worden.sjorremans schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:50:
Of dat het eigenlijk Putin is die vloeiend Nederlands blijkt te spreken. Of Xi, maar die acht ik daar niet zo toe in staat.Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:44:
Zul je net zien dat we morgen naar 3k donderen omdat Saylor al zijn Bitcoin verkoopt voor $SHIBA en dat @Verwijderd zijn orderzetter is.
Leuk scheetje, tijd voor een kleine long op de eth? Stoploss op 50 dollar ofzo
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Zelfs een stilstaande klok geeft twee keer per dag het juiste tijdstip aan.
WhySoSerious schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:08:
Zelfs een stilstaande klok geeft twee keer per dag het juiste tijdstip aan.
We zakken (nog) niet verder
Wie durft
Wie durft
Ik kan niet meer erbij kopen. All-in gegaan op 69k...
FTFYWhySoSerious schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:08:
ALLEEN een stilstaande klok geeft twee keer per dag het juiste tijdstip aan.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Long geopend op 1690, wish me luck.
Amateur…PlanR schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:18:
Ik heb 2 longen geopend.
Ah dat is over van de DCA potSkrunsies schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:17:
[...]
Ikke!!
Let’s go! All-in, wie nu niet meedoet is een mietje![]()
[Afbeelding]
Sorry kerel, maar in een maand tijd heb ik je zien vragen hoe de MA200 werkt bij Binance, hoe de Binance card werkt, Wat anderen vinden van LTC ipv je eigen plan te trekken en je vroeg zelfs een keertje aan @Taro advies....Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:08:
De enige opmerking waar ik wat mee kon, is dat je je moeder zou gaan verkopen, ik kijk dagelijks vergeefs op Marktplaats sinds dat bericht.
Dus het zou goed kunnen dat je gelijk krijgt, laten we zeggen 50/50, maar ik ga mijn plan niet aanpassen op jouw bewering met "inside" news. Misschien geloof je het zelf echt, maar lijkt me meer een gevalletje belangrijkdoenerij.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dan moet er nog 1650 vanaf. Ik zou hem eerder sluiten.PlanR schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:07:
Leuk scheetje, tijd voor een kleine long op de eth? Stoploss op 50 dollar ofzo
Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:30:
Ik hoop het ook voor je makker.Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:28:
[Afbeelding]
Ik wens niemand toe zodanig in de min te staan, dat ze kaas met de korst er nog aan moeten eten
Nou als dat de weekenddip weer was kunnen we nu door naar de 183K.
Closed op 1715PlanR schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:18:
Veel mensen in huisjes / op campings hier trouwens. Hypotheek niet meer te betalen?
Hmm, die coin ken ik gelukkig niet. Ga zo nog wel even investeren in Grolsch token. Voor elke 24, krijg je ook nog eens een mooi percentage cashbackSkrunsies schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:26:
[...]
Ja en nee, ik DCA inderdaad iedere week dezelfde hoeveelheid shag
Verwijderd
Dat is een stuk Ardenner Abdij kaas, daarvan kun je de korst gewoon eten hoor.Slonzo schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:34:
[...]
[...]
Ik hoop het ook voor je makker.
Ik wens niemand toe zodanig in de min te staan, dat ze kaas met de korst er nog aan moeten eten
[Afbeelding]
Sinds 2 uren wel behoorlijk last van mijn maag door dat biertje trouwens.
Schijnt vakantietijd te zijn. Ik kwam namelijk ook heel veel Nederlanders tegen in het buitenland. En school heeft ook nog niet gebeld waarom de kinderen al 3 weken niet komen.WhySoSerious schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:36:
Veel mensen in huisjes / op campings hier trouwens. Hypotheek niet meer te betalen?
ik deze keer niet, zit net in mijn nieuwe huis. En dat voelt zoveel beter dan in die tokkiebuurt waar ik eerst zat dat we aankomende 2 weken gewoon hier gaan chillen. Voelt gewoon als vakantie.WhySoSerious schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:36:
Maar die hypotheek is er wel nog hoor. Heb 0 btc verkocht voor deze hut. Zit wel dikke overwaarde in, en daar is een deel van wat ik rond de top verkocht had eind 2017. Dus helemaal coinloos is het ook weer niet natuurlijk als ik heel eerlijk moet zijn.
Leuk je weer wat vaker te zien Sjoerd!WhySoSerious schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:36:
Al zat al je BTC er in, lekker genieten.anti elppa schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:40:
[...]
ik deze keer niet, zit net in mijn nieuwe huis. En dat voelt zoveel beter dan in die tokkiebuurt waar ik eerst zat dat we aankomende 2 weken gewoon hier gaan chillen. Voelt gewoon als vakantie.
Maar die hypotheek is er wel nog hoor. Heb 0 btc verkocht voor deze hut. Zit wel dikke overwaarde in, en daar is een deel van wat ik rond de top verkocht had eind 2017. Dus helemaal coinloos is het ook weer niet natuurlijk als ik heel eerlijk moet zijn.
En die tokkies, die ga je echt nog wel missen.
Ook BTC zit in vakantiemodus. Wellicht in september ?WhySoSerious schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:35:
Nou als dat de weekenddip weer was kunnen we nu door naar de 183K.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Graag nog even wachten met de dip. Vandaag rekt gegaan in de meubelboulevard. In het ergste geval hebben we van de winter in ieder geval iets om op te stokenVerwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:37:
[...]
Nee boven de 56k niet, heb rond 55k wel een pluk verkocht...
Maargoed lekker doen waar je jezelf goed bij voelt toch.
Ik hodl nog wel even als je het niet erg vind. En als we dippen koop ik weer een bitsje.
Lekker hoor, ook in het weekend werkt Plaid op Kraken zo lekker dat binnen 2 minuten er weer een fluf fiat op staat.
Verwijderd
Hey, tokkies zijn ook mensen met gevoelanti elppa schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:40:
[...]
ik deze keer niet, zit net in mijn nieuwe huis. En dat voelt zoveel beter dan in die tokkiebuurt waar ik eerst zat dat we aankomende 2 weken gewoon hier gaan chillen. Voelt gewoon als vakantie.
Stiekem hoop ik dat hij wordt betrapt en dat die kerel verhaal komt halen, heb al een leeg flesje klaarstaan.
Vergeet de zeepjes en shampoo niet, die kan je mooi op Marktplaats verkopen. Scheelt toch weer een Schultenbrau in aanschaf.Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:50:
[...]
Hey, tokkies zijn ook mensen met gevoelMijn zoontje steelt op dit moment een asbak voor me van 2 huisjes verder, kan mooi mee naar huis net zoals wat glazen en bestek.
Stiekem hoop ik dat hij wordt betrapt en dat die kerel verhaal komt halen, heb al een leeg flesje klaarstaan.
Verwijderd
Dat schiet niet op, maar wel al wat mooie velgjes gezien her en der.Ray_ schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:52:
[...]
Vergeet de zeepjes en shampoo niet, die kan je mooi op Marktplaats verkopen. Scheelt toch weer een Schultenbrau in aanschaf.
Laatste nachtje slaapt deze jongen niet, if you know what I mean
Nee, gewoon all-in a la Didi.WhySoSerious schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:36:
oh maar dat doe ik ook. Ik drink ook 98% van de tijd bier uit blik (0,5l). Ook die zeepjes jat ik in hotels enzo.Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:50:
[...]
Hey, tokkies zijn ook mensen met gevoelMijn zoontje steelt op dit moment een asbak voor me van 2 huisjes verder, kan mooi mee naar huis net zoals wat glazen en bestek.
Maar ik houd verder wel rekening met buren........en dat was van mijn oude buren niet te zeggen.......
Ja, tijd minder gekeken hier maar jullie nooit vergeten (onmogelijk met bepaalde figuren hier
Over kopen gesproken, net een Too Good To Go gescoord, dus een stuk van het boodschappenbudget kan weer naar Kraken toe!
YouTube: Mooi Wark - Alle Tokkies Lopen Op Crockies - Officiële VideoclipVerwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:50:
[...]
Mooi wark: alle tokkies lopen op crokkies
Verwijderd
Met buren moet je idd een beetje geluk hebben. Toen ik nog huurde met mijn vrouwtje woonden we naast een stel verslaafden, daar gingen regelmatig de meubels via de trap naar beneden om een uur of 4 snachts als het spul op was.anti elppa schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:09:
[...]
oh maar dat doe ik ook. Ik drink ook 98% van de tijd bier uit blik (0,5l). Ook die zeepjes jat ik in hotels enzo.
Maar ik houd verder wel rekening met buren........en dat was van mijn oude buren niet te zeggen.......
Heb meerdere keren de politie ingeschakeld als het weer eens raak was, 1 keer dachten we dat de vrouw des huizes zwaar werd mishandeld. Maar het bleek dat mevrouw zelf iemands schedel had bewerkt met een naaldhak.
De hele straat had er last van, uiteindelijk zijn ze eruit getrapt omdat ze een huurachterstand hadden van bijna een jaar
Leuke mensen wel verder.
hahahah prachtig.Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:16:
[...]
Met buren moet je idd een beetje geluk hebben. Toen ik nog huurde met mijn vrouwtje woonden we naast een stel verslaafden, daar gingen regelmatig de meubels via de trap naar beneden om een uur of 4 snachts als het spul op was.
Heb meerdere keren de politie ingeschakeld als het weer eens raak was, 1 keer dachten we dat de vrouw des huizes zwaar werd mishandeld. Maar het bleek dat mevrouw zelf iemands schedel had bewerkt met een naaldhak.
De hele straat had er last van, uiteindelijk zijn ze eruit getrapt omdat ze een huurachterstand hadden van bijna een jaar![]()
Leuke mensen wel verder.
nee paar jaar terug was het er prima wonen. Echt een jaren 30 buurt (2 onder 1 kap). Hadden grote schik met eigenlijk bijna iedereen. Incl leuke buurt feesten. tot diep in de nacht bij een vuurton blikken bier weg tikken. Maar 3 jaar terug begon er een golf van verhuizingen. En eigenlijk alle leuke mensen zijn weg gegaan en daar zijn aso's voor in de plaats gekomen. Ze steken elkaar ook gewoon aan ofzo. En vaak heeft het ook nog met kinderen te maken. Dat kind van die buren van ons is echt toppunt. hele dag kabaal, schreeuwen in zijn eentje. Ouders sluiten hem gewoon op in zijn kamer met raam open. Soms voor 4 uur lang.....En om de haverklap boze ouders bij hen aan de deur omdat hij weer eens een kind gemolesteerd heeft met een hamer (5 jaar oud), ja je leest het goed.....En je ziet alle kinderen in de straat dat gedrag kopiëren. Nu snap je dat ik als niet echt een liefhebber van kinderen een heel erg fijne periode achter de rug had.....incl het thuis werken tijdens corona.
Tja en het geld hadden we wel liggen, dus dan verkas je maar. We wilden eigenlijk helemaal niet weg. Huis was fijn, en mega cheap. Ruim zat voor ons 2en. Nu zitten we in een kast van een huis....eigenlijk veel te groot en te duur. Maar goed, er was totaal geen keuze, en er zijn maar weinig kleine vrijstaande huizen.
Weer een bergje waardeloze ApeNFT's gehad van Binance. Stelletje PF vervuilers...
Eigen schuld. Had je maar geen trx moeten kopenNgangatar schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:33:
Weer een bergje waardeloze ApeNFT's gehad van Binance. Stelletje PF vervuilers...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Beetje schraal, en veel werk, je kan beter wachten tot dat er weer een CB earn is!Verwijderd schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:54:
[...]
Dat schiet niet op, maar wel al wat mooie velgjes gezien her en der.
Laatste nachtje slaapt deze jongen niet, if you know what I mean
Met die 6 dollar grt van vandaag koop je volgend jaar een nieuwe middenklasse!
Bijna een stable coin zo weining beweging in BTC. Normaal gesproken met naar mijn idee rode beurzen op maandag had ik binnenkort een grote dump verwacht. Maar met de altcoins die met economisch tegenwind zo hebben gestegen en de bullish nieuws de laatste weken met grote adopties van crypto binnen de bankwereld weet ik het ook niet meer.
Komt het daardoor? Crap daar heb ik er vanavond ook weer een fluf van deposit en verkocht.resusaapje schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 21:21:
[...]
Eigen schuld. Had je maar geen trx moeten kopen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
En weer/nog steeds ~23K.. Wen volatiliteit?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
.......
[ Voor 100% gewijzigd door Mellamel op 07-08-2022 07:38 ]
Prachtige bifi voor de bbq* deze middag. Heerlijk!
[ Voor 3% gewijzigd door Masstje op 07-08-2022 13:13 ]
Hey gast, als je iets tegen reizigers hebt kun je het ook gewoon in hun bakkes zeggen ja?WhySoSerious schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 19:36:
Tja campings... als we met de crypto geen mooie gains meer halen dan maar de crack business in.
Oh ja nee ik bedoel vakantie. Heerlijk man!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Bedankt voor het delenanti elppa schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:36:
ook maar ff hier voor mensen die NK topic niet volgen
[YouTube: Be Smart - Not Dumb]
Zijn visie voor de volgende run is ook interessant. De gedachte is dat de low rond Nov/Dec zal zijn en dat de run up naar de top sneller (qua tijd) zal plaats vinden dan afgelopen runs. We gaan het zien
Breaking bad aye?sh4d0wman schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 13:25:
[...]
Tja campings... als we met de crypto geen mooie gains meer halen dan maar de crack business in.
Moeilijk, als crypto ontploft heb je nog kans op gains.sh4d0wman schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 13:25:
[...]
Als je cracklab ontploft heb je hele andere kansen.
XRP = trash
bedankt, de NK topic volg ik te weinig, bedankt voor het delen ^^anti elppa schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:36:
ook maar ff hier voor mensen die NK topic niet volgen
[YouTube: Be Smart - Not Dumb]
buy orders staan klaar op $14.001
nah geintje, ik dca lekker door, te bang om de boot te missen
nothing stops this train
Yay, morgenochtend weer! Maandagochtend: wetenschappelijk bewezen het beste moment. Thank me tomorrow.. >inside news<Kol Nedra schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 14:33:
[...]
bedankt, de NK topic volg ik te weinig, bedankt voor het delen ^^
buy orders staan klaar op $14.001![]()
nah geintje, ik dca lekker door, te bang om de boot te missen
[ Voor 10% gewijzigd door resusaapje op 07-08-2022 15:31 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/S6rcygxogsXcjLs7hQmWIksQ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/NeQWrfeX0ERSh1KWaP6RVceW.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aAtpgP6cM2F2RQhtW8Zqd1Xy.jpg?f=fotoalbum_large)