nothing stops this train
Strakke timing maat!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Kijk ze staan hoor, van juinclub de lamme pols
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zi snel en makkelijk mogelijk is kopen 😀Skrunsies schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:40:
[...]
Ja dat is ook wel weer waar. Ik zit natuurlijk te kijken hoe ik zo snel en makkelijk mogelijk meerdere dotjes kan vergaren voor de volgende run.
Ik denk dat ik maar gewoon bij kraken blijf.
Maar alleen jij weet of jouw aantal dot de moeite waard is te verhuizen voor een procent meer of minder.
Maak anders ff een rekensom voor de komenfe 2 jaar met de huidige verschillen. Dan weet je gelijk of het gerommel in de marge of echt om serieus geld gaat.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik denk dat het niet zozeer is als het uit kan of niet. Maar een beetje spreiding en gemak is ook wat waard.Ngangatar schreef op zondag 31 juli 2022 @ 20:45:
[...]
Zi snel en makkelijk mogelijk is kopen 😀
Maar alleen jij weet of jouw aantal dot de moeite waard is te verhuizen voor een procent meer of minder.
Maak anders ff een rekensom voor de komenfe 2 jaar met de huidige verschillen. Dan weet je gelijk of het gerommel in de marge of echt om serieus geld gaat.
Ik zal er nog eens over nadenken. Boven de $10 koop ik ze niet meer. En heb een berekening gemaakt over hoeveel DOT ik wil hebben voor de volgende halving. Met 9% op Kraken moet ik mijn hoeveelheid halen. Alleen zou het met Binance nu sneller gaan.
Mocht Kraken verder zakken en Binance blijft aardig gelijk, kan ik altijd nog schakelen
UberLurker Departement #GG.
Quick price movement up, down, then up again for #Bitcoin in about a half hour. $10 million in liquidations and price is back to where it started... pic.twitter.com/1BDQgoAKje
— On-Chain College (@OnChainCollege) 31 juli 2022
Zooo jongens... die $10 miljoen hebben we mooi in onze SC pockets!
Nu word ik nieuwsgierig 😂, en nee, niets zeggen.Skrunsies schreef op zondag 31 juli 2022 @ 21:27:
[...]
Ik denk dat het niet zozeer is als het uit kan of niet. Maar een beetje spreiding en gemak is ook wat waard.
Ik zal er nog eens over nadenken. Boven de $10 koop ik ze niet meer. En heb een berekening gemaakt over hoeveel DOT ik wil hebben voor de volgende halving. Met 9% op Kraken moet ik mijn hoeveelheid halen. Alleen zou het met Binance nu sneller gaan.
Mocht Kraken verder zakken en Binance blijft aardig gelijk, kan ik altijd nog schakelen
Ik snap dat de nieuwsgierigheid is gewekt. Maar eerlijk is eerlijk. Heb er best wel wat fiat tegenaan gegooid tussen de $20 en $30Ngangatar schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:06:
[...]
Nu word ik nieuwsgierig 😂, en nee, niets zeggen.
UberLurker Departement #GG.
Skrunsies schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:47:
[...]
Ik snap dat de nieuwsgierigheid is gewekt. Maar eerlijk is eerlijk. Heb er best wel wat fiat tegenaan gegooid tussen de $20 en $30dus zoveel zijn het er niet
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Of wordt t straks toch nog n rode weekly close?sjorremans schreef op zondag 31 juli 2022 @ 20:15:
Nieuwe zondagavond poging voor de 24.5k!?
Ik lul ook zomaar wat
Ik zei al: "ik moet bij jou op cursus, jij pakt tenminste winst"...
PS5
Niet over dit topic vertellen. Dit is uitsluitend voor buy high sell low successen.kernie schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:42:
Helemaal trots op mijn wederhelft, die had een flufje ETH rond de 900 gekocht en bij 1600 verkocht.
Ik heb nog steeds mn eerste aankoop ETH. 1600...kernie schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:42:
Helemaal trots op mijn wederhelft, die had een flufje ETH rond de 900 gekocht en bij 1600 verkocht.
In dat opzicht verwacht ik binnenkort wel wat nieuwe aanmeldingen op dit forum. Zoiets als CathieWootler (1.4 miljoen aandelen Coinbase verkocht voor 53 dollar per stuk, gemiddelde aankoopprijs 300 dollar per stuk). Of Uncle_Elon (170 miljoen afgeschreven op de Bitcoin trade).knakworst schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:49:
[...]
Niet over dit topic vertellen. Dit is uitsluitend voor buy high sell low successen.
Winning.
Maktub
Hmmm, mining results zijn wel weer door het dak aan het gaan. Difficulty is gekelderd, ik verdien weer ETH. Vooral doorgaanknakworst schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:25:
Het zal wel een rode geitenbende worden de komende dagen. Ik denk niet dat de beurs mee kan helpen na het idiote herstel.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gelijk de user names even reserverenMrMrq schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:07:
[...]
In dat opzicht verwacht ik binnenkort wel wat nieuwe aanmeldingen op dit forum. Zoiets als CathieWootler (1.4 miljoen aandelen Coinbase verkocht voor 53 dollar per stuk, gemiddelde aankoopprijs 300 dollar per stuk). Of Uncle_Elon (170 miljoen afgeschreven op de Bitcoin trade).
Winning.
Ik heb de eerste al verkocht voor 100 LUNA gisteren.
When alts door het putje?
Weet je waarin je moet investeren?
In opties voor pellets voor een pelletkachel!
Zag laatst dat iemand zijn Crypto aan het verzilveren is in Pellets
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Zou hier mee oppassen. Zeker wanneer je naar de winrate kijkt. Ze sluiten verliesgevende trades niet.Trackerfire schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:51:
Zijn er meer mensen die gebruik maken van de "Copy Trade" optie op ByBit? Ik ben 'm nu aan t testen met een klein bedrag, maar doet leuke dingen. Heb 't idee dat er achter die copy trades weer bots zitten afhankelijk van wie je kiest want sommige "traders" hebben > 1000 transacties in een maand. Zal er zelf nooit duizenden euro's ingooien, maar snap 't idee en verdienmodel voor de traders wel...
Meerdere mensen gesproken die alles kwijt zijn.
Stack Sats
/f/image/Ozmsds5Uzyd22RUt07TQiPOa.png?f=fotoalbum_large)
Alleen het feit al dat 'ze' in het Engels begint en daarna in het 'vertaald Nederlands' doorgaat.... eng gewoon.
[ Voor 12% gewijzigd door MicroWhale op 01-08-2022 10:28 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Altijd zonde voor degene die er wel in trappen :<
Ik wordt op Telegram steeds meer benaderd door allemaal mensen die graag over investeringen willen praten. Ik zie dat als een bullish signaal, de scammerts willen voor de hype uitlopen en zijn alweer druk aan de slag, dus de bodem is volgens heb geweest en de hype zal binnenkort weer losbarsten.MicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:27:
Heeft iemand nog meer rode vlaggetjes? Die van mij zijn op:
[Afbeelding]
Alleen het feit al dat 'ze' in het Engels begint en daarna in het 'vertaald Nederlands' doorgaat.... eng gewoon.
Ik vind het vooral pijnlijk om te zien dat een 27 jarige vrouw met heel veel verstand in de finance wereld op deze manier geld wil verdienen...keanu_ schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:31:
haha, altijd leuk om hierin mee te gaan.
Er zijn toch betere manieren. Ze kan de Nederlandse coinbureau worden of de Nederlandse Raoul Pal... en wat doet ze: Ze gaat de kant op van de ADHDuitser en al die andere vage cryptoverkondigers. Legertje marketeers en callcenter erop en werven maar.
Dom. Had haar hoger zitten.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Met deze leestip (waargebeurd) én je contact met Madel0n V0s heb jij een fantastische zomer. Enjoy!MicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:27:
[Afbeelding]
Edit: weet je heel zeker dat het de echte is!? Ik heb het idee dat je met een impersonator chat..
[ Voor 6% gewijzigd door MrMrq op 01-08-2022 10:40 ]
Maktub
Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoeltMicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:38:
[...]
Ik vind het vooral pijnlijk om te zien dat een 27 jarige vrouw met heel veel verstand in de finance wereld op deze manier geld wil verdienen...
Er zijn toch betere manieren. Ze kan de Nederlandse coinbureau worden of de Nederlandse Raoul Pal... en wat doet ze: Ze gaat de kant op van de ADHDuitser en al die andere vage cryptoverkondigers. Legertje marketeers en callcenter erop en werven maar.![]()
/f/image/PwfXtBywFupABn7bpjlGHCWx.png?f=fotoalbum_large)
Sorry hoor, maar dit kan toch niet!?!?!?!?!
Even voor de duidelijkheid: Dit is het officiële twitter account van Madelon. Vanuit de site van madelon klik je naar dit account door, dus ik neem aan dat het legitiem is. Tenzij ze gehackt is.
Als ik een gokje mag doen: er wordt zo een account voor je aangemaakt op Coinbase waarmee je kunt inloggen. Je hoeft alleen wat geld in te leggen, en in de loop van de week nog een paar keer. Op een ander domein krijg je een dashboardje te zien waar een rendement van honderdmiljoenmiljard staat. En uiteindelijk word je gedumpt door Madelon en zijn je funds weg.MicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:44:
[Afbeelding]
Even voor de duidelijkheid: Dit is het officiële twitter account van Madelon. Vanuit de site van madelon klik je naar dit account door, dus ik neem aan dat het legitiem is. Tenzij ze gehackt is.
[ Voor 5% gewijzigd door Ray_ op 01-08-2022 10:48 ]
Wat is dan de Twitter handle die je bovenin het scherm ziet? Want die heb je weggelaten.Sorry hoor, maar dit kan toch niet!?!?!?!?!
Edit: ok dit "Vanuit de site van madelon klik je naar dit account door" was dus niet de waarheid.
[ Voor 12% gewijzigd door Eegee op 01-08-2022 10:54 ]
Erg smerig van die scammers.
[ Voor 40% gewijzigd door MicroWhale op 01-08-2022 10:48 ]
Wait, whut!? Ik geloof het bijna niet.MicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:44:
[Afbeelding]
Vanuit de site van madelon klik je naar dit account door…
Edit: het lek is al boven :-)
Ook een extra candle in haar voornaam trouwens
[ Voor 28% gewijzigd door MrMrq op 01-08-2022 10:50 ]
Maktub
Reguleren die magische internetmunten.AlterBridge schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:48:
Aanpakken die hap! Het internet blijf maar het wilde westen zo…..
Verwijderd
Laten we het aub ook een wilde westen houden. Als ik mijn internet squeaky clean wou dan ging ik wel in China wonen. Ik vind het internet nu al te "opgeschoond" in vergelijking met 2002.AlterBridge schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:48:
Aanpakken die hap! Het internet blijf maar het wilde westen zo…..
Ook wel weer waar dat het vrij moet blijven van wat voor overheid dan ook.Verwijderd schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:50:
[...]
Laten we het aub ook een wilde westen houden. Als ik mijn internet squeaky clean wou dan ging ik wel in China wonen. Ik vind het internet nu al te "opgeschoond" in vergelijking met 2002.
Maargoed, dagelijks tientallen cursussen die me om de oren vliegen. Influencers die voor duizenden euro’s adverteren. Dat is wel jammer…
Gelukkig heb je 22 jaar geleden al mijn eeuwige respect verdiend anders was je die nu wel kwijt.MicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:47:
Ah, ik zie het al... er zit bij het account van deze chat een extra _ bij. hahaha, ik dacht al, hoe kan dit!
[Afbeelding]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/416025
Verwijderd
Hoe komt die meuk allemaal bij jou terecht? Ik zie dit echt nooit langskomen. Wellicht omdat ik dan ook niet op instagram, whatsapp of facebook zit? Op twatter zie ik voornamelijk shillers langskomen.AlterBridge schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:55:
[...]
Ook wel weer waar dat het vrij moet blijven van wat voor overheid dan ook.
Maargoed, dagelijks tientallen cursussen die me om de oren vliegen. Influencers die voor duizenden euro’s adverteren. Dat is wel jammer…
neem ons verder mee to the moon! lucky one jij!MicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:44:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Ben inderdaad wel benieuwd naar de vervolgstappen van zo'n scammertKol Nedra schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:05:
[...]
neem ons verder mee to the moon! lucky one jij!
E-mail spam, vooral op mijn oude hotmail account. Op YouTube bij de helft van de filmpjes die ik start. Instagram is redelijk prettig ingericht, maar ze zijn er wel. Facebook ook veel, maar daar kijk ik niet zoveel op.Verwijderd schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:59:
[...]
Hoe komt die meuk allemaal bij jou terecht? Ik zie dit echt nooit langskomen. Wellicht omdat ik dan ook niet op instagram, whatsapp of facebook zit? Op twatter zie ik voornamelijk shillers langskomen.
How to get rich quick with
Dropshipping
Bol.com
Amazon
Forex trading
Crypto trading
Stock trading
Multilevel marketing
Affiliation marketing
Investeren in Vastgoed
Huisjesmelker worden
Personal development cursussen
En geloof me, er gaat echt heel veel geld om in het adverteren dus ze halen flink wat mensen binnen.
Edit: die NFT hype zorgde ook gelijk voor markeringen figuren met cursussen om daar rijk mee te worden
[ Voor 5% gewijzigd door AlterBridge op 01-08-2022 11:11 ]
Verwijderd
Ah. Ik vermijd mijn spamfolder en herlaad mijn anti-spam/ads shotgun meermaals per dag dus geen ads bij YouTube (ik blok zelfs sponsor gedeeltes in youtube filmpjes)AlterBridge schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:07:
[...]
E-mail spam, vooral op mijn oude hotmail account. Op YouTube bij de helft van de filmpjes die ik start. Instagram is redelijk prettig ingericht, maar ze zijn er wel. Facebook ook veel, maar daar kijk ik niet zoveel op.
How to get rich quick with
Dropshipping
Bol.com
Amazon
Forex trading
Crypto trading
Stock trading
Multilevel marketing
Affiliation marketing
Investeren in Vastgoed
Huisjesmelker worden
Personal development cursussen
En geloof me, er gaat echt heel veel geld om in het adverteren dus ze halen flink wat mensen binnen.
Laatste keer dat ik in mijn spamfolder keek stond er een bericht of ik effe wat bitcoins wou storten zodat ze mijn "prive filmpjes" niet zouden openbaren. Van mij mogen ze, thats my jam.
:fill(white):strip_exif()/f/image/TxZ3uHeTJXgXhGR9nt3zCJnw.png?f=user_large)
https://twitter.com/i_am_jackis/status/1554027909815230466
[ Voor 15% gewijzigd door Trackerfire op 01-08-2022 11:18 ]
Zo doen ze ze het altijd. Kleine aanpassing in de naam en mensen trappen er toch vaak in…MicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:47:
Ah, ik zie het al... er zit bij het account van deze chat een extra _ bij. hahaha, ik dacht al, hoe kan dit!
[Afbeelding]
Mijn verbazing zit hem vooral in het feit dat je de discussie aangaat. Geen verwijt, puur verbazing.MicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:47:
[Afbeelding]
Hij wordt zomaar aangesproken door een geïnteresseerde vrouw. Ik zou ook verbaasd zijn hoor.Ngangatar schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:23:
[...]
Mijn verbazing zit hem vooral in het feit dat je de discussie aangaat. Geen verwijt, puur verbazing.
Boomer?MicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:38:
[...]
Ik vind het vooral pijnlijk om te zien dat een 27 jarige vrouw met heel veel verstand in de finance wereld op deze manier geld wil verdienen...
Er zijn toch betere manieren. Ze kan de Nederlandse coinbureau worden of de Nederlandse Raoul Pal... en wat doet ze: Ze gaat de kant op van de ADHDuitser en al die andere vage cryptoverkondigers. Legertje marketeers en callcenter erop en werven maar.![]()
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
De tijd dat ze met jou bezig is, voorkomt weer dat er iemand anders door hem/haar wordt opgelicht.keanu_ schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:31:
haha, altijd leuk om hierin mee te gaan.
Steam/Epic: Deurstopper
Hier ook. High five!Kol Nedra schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:01:
dca Bitcoin alarm gaat af 👍
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Discussie? Ik wilde gewoon weten wat ze me aan ging bieden. Zo'n account is commercieel, dus ik dacht dat ze me die gratis cursus ging aanbevelen. Ik ging erin mee om te kijken of dat klopte. Blijkt het gewoon een scam account te zijn. Ik snapte voordat ik er aan begon ook wel dat ik nergens op in zou gaan.Ngangatar schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:23:
[...]
Mijn verbazing zit hem vooral in het feit dat je de discussie aangaat. Geen verwijt, puur verbazing.
Ik doe dit wel vaker om de motieven/werkwijze van mensen/accounts te checken, want ik word op den twit (of ergens anders) nooit aangesproken in DM. Dus dat is al een rode vlag. Ook vind ik het leuk om te kijken hoe hun proces in elkaar zit. Dus wat ze precies willen lospeuteren en hoe ze dat proberen te doen.
Ok. Ik blokkeer dat soort volk altijd direct, ook wanneer ik zou hebben gedacht dat het Madelon zelf was, daarin verschillen we blijkbaar nogalMicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 13:02:
[...]
Discussie? Ik wilde gewoon weten wat ze me aan ging bieden. Zo'n account is commercieel, dus ik dacht dat ze me die gratis cursus ging aanbevelen. Ik ging erin mee om te kijken of dat klopte. Blijkt het gewoon een scam account te zijn. Ik snapte voordat ik er aan begon ook wel dat ik nergens op in zou gaan.
Ik doe dit wel vaker om de motieven/werkwijze van mensen/accounts te checken, want ik word op den twit (of ergens anders) nooit aangesproken in DM. Dus dat is al een rode vlag. Ook vind ik het leuk om te kijken hoe hun proces in elkaar zit. Dus wat ze precies willen lospeuteren en hoe ze dat proberen te doen.
Ik maak er juist een sport van scammers op Telegram zo lang mogelijk in gesprek te houden, elke keer weer lachen.Ngangatar schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 13:17:
[...]
Ok. Ik blokkeer dat soort volk altijd direct, ook wanneer ik zou hebben gedacht dat het Madelon zelf was, daarin verschillen we blijkbaar nogal.
Zag pas een conversatie op twitter dat de scammer gescammed werd, je kan proberen ze zo lang mogelijk aan het lijntje te houden door als n00b te acteren 😀MicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:44:
[Afbeelding]
Moet er niet aan denken, dan ga ik liever belangrijke dingen doen. Zoals ehhhh onzin verspreiden op dit forum.YES schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 13:19:
[...]
Ik maak er juist een sport van scammers op Telegram zo lang mogelijk in gesprek te houden, elke keer weer lachen.
Een af te wachten ''media''event deze week voor volatiliteit: gaat Pelosi Taiwan bezoeken?
[ Voor 20% gewijzigd door keanu_ op 01-08-2022 13:58 ]
Verwijderd
ja bijv scambaiter op YT of Scammer Payback, fantastisch om te zien,Partypsych schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 13:37:
Het wordt pas helemaal mooi als de potentiele gehackte een ict mastermind blijkt te zijn die zo ver inlogt dat ze zelfs die gasten op beeld hebben in het callcenter. De verbaasde blikken van die scammers, onbetaalbaar.
Is dit via fb messenger?MicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:27:
[Afbeelding]
Nou, ik zal je een geheimpje verklappen, ik ben de echte Sinterklaas, zie mijn mijterMicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:47:
[Afbeelding]
Ruim een jaar geleden via Reddit werd mij ook een veelbelovende handelsplatform aangeboden.MicroWhale schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 13:02:
[...]
Discussie? Ik wilde gewoon weten wat ze me aan ging bieden. Zo'n account is commercieel, dus ik dacht dat ze me die gratis cursus ging aanbevelen. Ik ging erin mee om te kijken of dat klopte. Blijkt het gewoon een scam account te zijn. Ik snapte voordat ik er aan begon ook wel dat ik nergens op in zou gaan.
Ik hoefde zelfs zijn referral niet te gebruiken
Om een lang verhaal kort te maken:
Told him he could sink in the shit!
Hoe werkt dit voor jou dan?Kol Nedra schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:01:
dca Bitcoin alarm gaat af 👍
Ik heb juist als DCA om de week een X bedrag koop, alleen het aantal BTC fluctueert.
Eerst had ik via Coinwink een 'price below X' maar dat kost teveel moeite om opnieuw in te stellen en op de koers te anticiperen
ik doe geen echte dca op vaste tijden. ik koop wanneer ik geld overheb.Nielsonurscreen schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 16:39:
[...]
Hoe werkt dit voor jou dan?
Ik heb juist als DCA om de week een X bedrag koop, alleen het aantal BTC fluctueert.
Eerst had ik via Coinwink een 'price below X' maar dat kost teveel moeite om opnieuw in te stellen en op de koers te anticiperen
Ben begonnen met het boek Ons geld is stuk en op blz. 10 komt Tweakers voor 👀
:strip_exif()/f/image/IgGLYDeByGxJvaRkP1ef5zQ3.jpg?f=fotoalbum_large)
wat een geitenbende!
nothing stops this train
"site die door nerds regelmatig bezocht wordt"Kol Nedra schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 16:43:
[...]
ik ben geen echte dca op vaste tijden. ik koop wanneer ik geld overheb.
Ben begonnen met het boek Ons geld is stuk en op blz. 10 komt Tweakers voor 👀
[Afbeelding]
wat een geitenbende!
In de open haard ermee !
[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 01-08-2022 16:55 ]
Ach als je daar ook allemaal rekening mee moet gaan houden hou dan zeker Servie-Kosovo ook in de gaten. Of een komeet die niemand zag aankomen. Mensen maken zichzelf helemaal gek met zerohedge/willempie middelkoop te volgen en de ‘wat als’ doemscenario’s.keanu_ schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 13:56:
Als ik zo kijk naar de daily charts. zie ik bij veel tokens toch een behoorlijke bodemvorming sinds mei. Nu kan het altijd lager, maar toch wel een beeld van een '' bottom formation''
Een af te wachten ''media''event deze week voor volatiliteit: gaat Pelosi Taiwan bezoeken?
Gewoon lekker Bitcoin bij blijven kopen.
Ik heb ook wat goud en zilver hoor maar dat is meer voor als de valuta kapot gaat niet als de wereld kapot gaat. Dan heb je daar ook weinig aan:
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/cItRQiEYt0c1ngddPuUn3ClA.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ritw8HSVkByy5kbh0SmKpGT3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BvWFt5O0hgMAI26nbL33EiUg.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/A7wGFY2Z2pMKJsUvZt8VABCt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/aoIcDaECE3WnUPw9l1aCoS4X.png?f=fotoalbum_large)
bende.