[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 187 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.582 views

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:27
merauder schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:50:
[...]

Mijn PF is daar imho niet groot genoeg voor. Als het bedrag 1 of 2 nullen langer wordt qua hoogte ga ik daar pas aan denken.
Wat let je om een eigen hotwallet te draaien? Is gewoon gratis te regelen met een app (mobiel of desktop) en toch beter beschermd dan op een centrale exchange.

Klein beetje gas fee mag het probleem niet zijn, tenzij je praat over een paar tientjes aan inleg. Is het een paar honderd of meer? bescherm jezelf alsjeblieft.

Better safe than sorry.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00
DAMAGE schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 18:41:
[...]

Dat mensen uberhaupt bezig zijn met 14K is echt krankzinnig. Het boeit namelijk allemaal geen reet. Niemand weet waar BTC naar toe gaat. Maar er zijn wel kansen genoeg geweest om weer goedkoop in te stappen. Mensen hopen altijd op nog lagere prijzen en nog lagere prijzen en uiteindelijk stappen ze dan nooit in. En daarna klagen en zuur doen als de boot gemist is. Ik begrijp dat echt niet. Pak gewoon de kansen die de markt je geeft ipv te hopen op iets dat misschien wel nooit komt.
Exact. Zeg niet dat het niet kan, maar mensen hopen altijd op meer en meer.. hoger ath, lagere low is exact hetzelfde. Hopium omhoog en omlaag voor de sellers.

Zero.

Verwijderd

Kamelen hebben er sowieso weinig mee te maken.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:04
DAMAGE schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 18:41:
[...]
Maar er zijn wel kansen genoeg geweest om weer goedkoop in te stappen.
Zoom uit, dat is het nog steeds! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:32:
Goede uitleg over waarom ICP een ander soort innovatie is:
[YouTube: What is Blockchain and why is ICP the best]
(inclusief het probleem van andere huidige oplossingen)

... er zitten natuurlijk nog wel dezelfde haken en ogen aan als dat ik hierboven schreef... en vast nog wel wat meer.
Thumbnail says no

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTFD schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:52:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0NM_zD3IwD4zweNofUYTHwW6auU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z8SdpbVseBiogWM4NtyCppDm.png?f=fotoalbum_large

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

BTFD schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 19:52:
[...]

Ook dat inderdaad. Je hoeft ook niet exact de bodem eruit te vissen. Ding is wel hoe hoger de prijs weer komt, je ook moet begrijpen dat er eerst weet een terug test naar beneden kan komen waardoor je eventuele investering ook een tijdje onder water kan komen te staan. Part of the job.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:05
MicroWhale schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:32:
Goede uitleg over waarom ICP een ander soort innovatie is:
[YouTube: What is Blockchain and why is ICP the best]
(inclusief het probleem van andere huidige oplossingen)

... er zitten natuurlijk nog wel dezelfde haken en ogen aan als dat ik hierboven schreef... en vast nog wel wat meer.
ICP, is dat niet die gecentraliseerde VC pump and dump baggerboot?

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-11 20:05
ytr81 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:49:
Altijd lekker, mensen die denken de boot gemist te hebben. Tuimelen FOMO'en er nu weer lekker in.
Nope, die gaan nog wachten tot de ATH bijna bereikt is. Dan waarschijnlijk.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10:35
WING kleine correctie 😅

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:55
dit had ik al verwacht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7bQe6tAi4JDN7JyB0ymHhMnmprY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fLF7MzJIMHPbdPcgNaA4hbxd.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• cooLopke
Het kanon staat weer klaar.

Edit: Uiteraard dit keer naar de verkeerde kant xD

[ Voor 51% gewijzigd door cooLopke op 30-07-2022 21:06 ]

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:21
Organische groei

Verwijderd

Niet eens de 69 gehaald.

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-RT8pRpCEaqVJ3pgd9MqJSt-A98=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OLUxAZB4fHyYkI7SQwKGE4ub.png?f=fotoalbum_largeWie niet waagt, wie niet wingt

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:53

knakworst

Get more sats!

Bartje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cu-OJInVs_2hNBepwbyPoBZH21c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rZEgYe42mV5n4rfLuzAtdHzu.jpg?f=fotoalbum_large

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-11 13:28
Taro schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:56:
[...]

Voor de volledigheid: "al" kennen hint er op dat het een nieuwe cryptocurrency is, maar LRC bestaat al meer dan 4 jaar, heb er zelfs nog een aantal in een ERC20 wallet staan waar ik helaas niet meer bij kan :)
Hoe definitief ga je daar niet meer bij kunnen?

Ik heb in deze hoek van GoT al de nodige TS-en gezien met mensen die alsnog willen cashen, maar vanwege reden XYZ het niet kunnen

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

==
hoi

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
D_Jeff schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:59:
[...]

Hoe definitief ga je daar niet meer bij kunnen?

Ik heb in deze hoek van GoT al de nodige TS-en gezien met mensen die alsnog willen cashen, maar vanwege reden XYZ het niet kunnen
Heel definitief. Had er volgens mij nog 12 stuks in zitten. Moest toen ETH overmaken a 25-50 USD per enkele transactie en zou dan voor een paar tientjes LRC eruit kunnen halen, voor nog een fee terug voor zowel LRC en ETH die duurder was dan de LRC waarde. Dus bij een opschoonactie van enkele tientallen wallets besloten de key weg te gooien. Is nu overigens nog steeds niet de moeite waard om terug te halen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-10 20:14
Taro schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:24:
[...]

Heel definitief. Had er volgens mij nog 12 stuks in zitten. Moest toen ETH overmaken a 25-50 USD per enkele transactie en zou dan voor een paar tientjes LRC eruit kunnen halen, voor nog een fee terug voor zowel LRC en ETH die duurder was dan de LRC waarde. Dus bij een opschoonactie van enkele tientallen wallets besloten de key weg te gooien. Is nu overigens nog steeds niet de moeite waard om terug te halen.
Ook met LPT, op een oude key staan. Echter staat er geen eth meer op om gas te betalen. Maarja het is het ook net niet waard om eth er naar toe te sturen om de LPT er af te halen en daarna de eth er weer vanaf

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 22:24:
[...]

Herkenbaar.

Misschien bij ETH2 als de fees beduidend lager worden... al verwacht ik dat dat niet op korte termijn gaat gebeuren.

Btw: LRC goedemorgen... wie heeft die opgediept uit het jaar stilletjes? Dat was in 2017 een ware hype.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00
Rekt

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:30

• cooLopke
Insert meme:
"They said we were going to the moon!"
"No, I said moon soon"

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qIsvkzgKIkzy5gSX34jgkk8bfm0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YNZz1M59uwona2F36L9G9j8l.jpg?f=fotoalbum_large

Toch nog 69 gehaald.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Op de weekchart (BTC/BUSD) zie ik dat de afgelopen maand de volumes hoger zijn dan ooit, iemand enig idee waarom dit zo is? Begint BTC steeds meer een asset voor investors te worden of zijn er andere redenen en wat leiden jullie hieruit af?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I2H__C1fqPGoi41yi-VSvMuziiU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xwWEhsdS5pC5AtN63va5GT4V.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Ngangatar schreef op zondag 31 juli 2022 @ 07:42:
Op de weekchart (BTC/BUSD) zie ik dat de afgelopen maand de volumes hoger zijn dan ooit, iemand enig idee waarom dit zo is? Begint BTC steeds meer een asset voor investors te worden of zijn er andere redenen en wat leiden jullie hieruit af?

[Afbeelding]
BUSD wordt breder geadopteerd en er wordt meer mee gehandeld.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2022 @ 07:49:
[...]

BUSD wordt breder geadopteerd en er wordt meer mee gehandeld.
Ah, precies de andere kant op denken dus. Tx oldtimer!

Verwijderd

Ngangatar schreef op zondag 31 juli 2022 @ 07:50:
[...]

Ah, precies de andere kant op denken dus. Tx oldtimer!
Het volume is op BTC/USDT is ook erg hoog, dus er wordt wel erg veel Bitcoin verhandeld.

Verwijderd

Ngangatar schreef op zondag 31 juli 2022 @ 07:42:

[Afbeelding]
Hoofdreden: traden zonder fee sinds een paar weken op dit pair. Dus wss veel washtrading

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:21
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2022 @ 08:00:
[...]

Het volume is op BTC/USDT is ook erg hoog, dus er wordt wel erg veel Bitcoin verhandeld.
Vermoedelijke oorzaak
https://www.binance.com/e...7c55d4a40b64fcbf43cb46329

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
@Ngangatar en anderen mogguh!

Gemak dient de mens, of te wel de reden dat velen van ons bij Kraken zitten. Auto compound, geen locked staking ed.

Maar heb(ben) jij/jullie al eens een rekensommetje gemaakt voor bijvoorbeeld verplaatsen van DOT naar Binance ? De staking rewards zijn hoger. En de verkregen rewards zou je in flex staking kunnen zetten voor 5%

Nadeel geen auto compound op 11% en locked voor 30 dagen. Maar volgens mijn berekeningen zou je er aan het einde van de rit meer DOT aan over houden 🤔

UberLurker Departement #GG.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-11 16:55
Paar kratjes bier in deze trade gezet. Als het slaagt koop ik een hardware-wallet. Beloofd!

Verwijderd

Zit al sinds de 8 dollar naar BTCST te kijken, niets mee gedaan natuurlijk.

Meh

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:24:

Meh
Mazzelpik!

Ik al sinds de $4,5 _O-

Verwijderd

Skrunsies schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:26:
[...]

Mazzelpik!

Ik al sinds de $4,5 _O-
Ik had er een aantal voordat ie x10 ging in supply, met leuke winst verkocht maar natuurlijk later ook wel weer stukgegooid op een bagger trade :+

Ik wacht nog steeds tot BETA even 5 dollar is zegmaar. -O-

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Meh
Volgens mij nog wel wat ruimte naar boven? :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4iRtfp6llIdGH93MtEOwsKkOwv0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LRtbm1Qsa8RUmsoUJYZUWtwf.jpg?f=user_large

Verwijderd

Taro schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:35:
[...]

Volgens mij nog wel wat ruimte naar boven? :)
[Afbeelding]
Supply is ergens onderweg x10 gegaan, dus die 500 dollar is misleidend.

De werkelijke ATH ligt op 100.

Maar na zulke candles blijf ik er sowieso weg van ;)

• elektriekert
Dit is gewoon een winner!

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:34:
[...]

Ik had er een aantal voordat ie x10 ging in supply, met leuke winst verkocht maar natuurlijk later ook wel weer stukgegooid op een bagger trade :+

Ik wacht nog steeds tot BETA even 5 dollar is zegmaar. -O-
Ik keek alleen maar naar muntjes die dikke topperdetops hadden gehad. Waaronder BETA, YEARN, ICP ed.

Maar goed niks mee gedaan natuurlijk. Want ze zeiden ergens op een 1 of t ander tweaker forum niks met altjes te doen. Dus dan luister ik daar maar naar O-)

• elektriekert
Skrunsies schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:09:
[...]

Ik keek alleen maar naar muntjes die dikke topperdetops hadden gehad. Waaronder BETA, YEARN, ICP ed.

Maar goed niks mee gedaan natuurlijk. Want ze zeiden ergens op een 1 of t ander tweaker forum niks met altjes te doen. Dus dan luister ik daar maar naar O-)
Verkoop je DOTjes maar dan ;)

• Skrunsies
  • Niet online
elektriekert schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:27:
[...]

Verkoop je DOTjes maar dan ;)
Ze zeiden niks met altjes te doen.. Dus ook niet verkopen :P

• Kol Nedra
vandaag kan vuurwerk komen, zowel weekly en monthly close vandaag!! lekker man, geniet van het vuurwerk (hopelijk)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8d19nXPS_8-UOvp5b4F2DKLOV1Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fVgrpKSwA9NpH3uhnASIGr3o.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-11 12:19

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:33:
vandaag kan vuurwerk komen, zowel weekly en monthly close vandaag!! lekker man, geniet van het vuurwerk (hopelijk)
[Afbeelding]
Ik zie het duister in. Maar prima, morgen weer DCA, Marco (y) :w

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:38

oNo

Kol Nedra schreef op zondag 31 juli 2022 @ 10:33:
[Afbeelding]
Ah. Ik leef momenteel tijdloos. In vakantiemodus. Dus ik dacht gisteren nog. Huh? Een dump vlak voor de weekly close?... :+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:06:

Gemak dient de mens, of te wel de reden dat velen van ons bij Kraken zitten. Auto compound, geen locked staking ed.

Maar heb(ben) jij/jullie al eens een rekensommetje gemaakt voor bijvoorbeeld verplaatsen van DOT naar Binance ? De staking rewards zijn hoger. En de verkregen rewards zou je in flex staking kunnen zetten voor 5%

Nadeel geen auto compound op 11% en locked voor 30 dagen. Maar volgens mijn berekeningen zou je er aan het einde van de rit meer DOT aan over houden 🤔
Heb je gelijk in, maar ook bij Nance veranderen de staking rewards met regelmaat. Aangezien dit bij Kraken nog maar onlangs is gebeurd, zou het me niet verbazen wanneer Binance volgt binnenkort.

Het verschil is echt marginaal en niet de moeite waard voor mij om weer te transferren. Ook gezien het feit dat ik spreiding over Nance en Kraken erg prettig vind.

• BTFD
Die 60D GLMR stake op Binance begint langzaam te voelen als het winnen van een loterij. Nog niet eerder zoveel moeite gehad om een plaatsje te krijgen, eenmaal binnen, meteen die auto-stake activeren..

Toch maar eens kijken op Moonbeam zelf..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Skrunsies schreef op zondag 31 juli 2022 @ 09:06:

Ik heb een dikke fluf BDOT gekocht. Gedwongen HODL en dan omgerekend over 14 maanden 30%. Moet DOT wel even weer een moonshot doen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5t-GJTgZK1ISa_EH7cBrUUDGCxQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S3s2ouPac2dZkXCYzOW9yTLO.jpg?f=fotoalbum_large

Wat nou inflatie...

• resusaapje
  • Laatst online: 10-11 12:19

resusaapje

h less

BTFD schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:12:
Die 60D GLMR stake op Binance begint langzaam te voelen als het winnen van een loterij. Nog niet eerder zoveel moeite gehad om een plaatsje te krijgen, eenmaal binnen, meteen die auto-stake activeren..

Toch maar eens kijken op Moonbeam zelf..
enter "good good, let the..." meme!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• knakworst

knakworst

Get more sats!

resusaapje schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:42:
[...]

enter "good good, feel the..." meme!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M97JNDjMSBoUyKzjQA4-MxzV8ZI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aJ9IYRw5JrttE3ldLtsTMWgf.jpg?f=user_large

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik ben ondertussen weer terug van vakantie. Maximaal genoten... wat een tijd gehad! Echt bijna niet omgekeken naar de crypto's en ondertussen gaan we gestaag omhoog. Lekker zeg!
Ben zeer benieuwd of we de bodem al hebben gehad.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Meh
Waar staat dat voor? BTC Scam Token? 8)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

MicroWhale schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:54:
[...]

Waar staat dat voor? BTC Scam Token? 8)
Bitcoin Standard Hasjreet Token

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:59:
[...]

Bitcoin Standard Hasjreet Token
Ah, ze gaan er voor zorgen dat mensen hun BTC aan het protocol geven ipv veilig op de eigen wallet zetten. Briljante manier om controle te verplaatsen en er een leuke exit scam mee te organiseren.
With our successful debut on Binance Launchpool, BTCST has become the benchmark hashrate token with deep market liquidity and robust price premium.
---
You must stake your BTCSTs to mine BTC. Owning BTCSTs in an exchange account or keeping BTCSTs in your wallet is NOT staking. Follow the guide here to stake.
Vergeef me mijn scepsis. :+

Verwijderd

MicroWhale schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:08:
[...]

Ah, ze gaan er voor zorgen dat mensen hun BTC aan het protocol geven ipv veilig op de eigen wallet zetten. Briljante manier om controle te verplaatsen en er een leuke exit scam mee te organiseren.

[...]

Vergeef me mijn scepsis. :+
Haha je hoeft mij niet te overtuigen dat dit een moerasachtige shitcoin is ;)

Hield hem toevallig in de gaten omdat hij nog in mijn faforietjes stond en ik zowel een pluk BUSD als vakantie heb, dus wel tijd voor een paar leuke swingtrades :)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:17:
[...]

Haha je hoeft mij niet te overtuigen dat dit een moerasachtige shitcoin is ;)

Hield hem toevallig in de gaten omdat hij nog in mijn faforietjes stond en ik zowel een pluk BUSD als vakantie heb, dus wel tijd voor een paar leuke swingtrades :)
Ik had ook niet anders verwacht dan dat je deze shitcoin zou gebruiken om met korte termijn trades een shitload of geld te maken, voor zolang het feestje duurt. d:)b

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-11 16:34

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Heeft iemand de tekst bij dit artikel? https://www.telegraaf.nl/...geld-en-dat-van-zijn-zoon

Celsius o.i.d. neem ik aan...

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:14
BTC100K2021 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:44:
Heeft iemand de tekst bij dit artikel? https://www.telegraaf.nl/...geld-en-dat-van-zijn-zoon

Het volledige artikel staat zónder paywall op www.watbenjedan.nl

En hier op Fok! En voor iedereen over elkaar duikelt: Johan heeft geen geld verloren aan crypto. Johan heeft geld verloren aan een babbeltruuk. Crypto was slechts het onderwerp.

[ Voor 25% gewijzigd door MrMrq op 31-07-2022 14:56 ]

Maktub

Verwijderd

MicroWhale schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:42:
[...]

Ik had ook niet anders verwacht dan dat je deze shitcoin zou gebruiken om met korte termijn trades een shitload of geld te maken, voor zolang het feestje duurt. d:)b
Haha of te verliezen he, je weet hoe dat balletje rolt :D

Ik ben een zeer slechte trader, maar soms heb ik geluk en pak ik een mooie. :9

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:51

Trackerfire

BTC HODLER

Ik snap hier dus helemaal niks van. Op Reddit ook veel van dergelijke verhalen. Spreiding is key. Liever zelfs nog alles op een eigen Ledger als t even kan. Of in ieder geval een deel van je PF.

Sowieso al je geld op platformen stallen die ver boven de 10% rewards/rente/staking oid geven. Boven de 5% kun je je al afvragen hoe en wat. Tuurlijk leuk om dat met een klein stukje van je porto te doen of reeds gerealiseerde winst maar verder natuurlijk vragen om problemen.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:52:
[...]

Haha of te verliezen he, je weet hoe dat balletje rolt :D

Ik ben een zeer slechte trader, maar soms heb ik geluk en pak ik een mooie. :9
Het is je gegund!

Anders kun je altijd nog een boek/dichtbundel schrijven met een selectie van je proza uit dit topic. Loop je dik binnen.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Oooooo, ik heb sjans met Madelon geloof ik!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wXAdjSjvo279S04vsCv2De1bwy4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3pqnf9lccbSZiPRKLsexZw77.png?f=user_large

... maar volgens mij zit hier helaas een legertje wervers/proppers achter dit voor haar doen. :/

Poll: Na hoeveel berichten wordt de cursus aangeboden?
1
2
3
4
5+
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404709&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 47% gewijzigd door MicroWhale op 31-07-2022 15:26 ]

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Trackerfire schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:53:
[...]

Ik snap hier dus helemaal niks van. Op Reddit ook veel van dergelijke verhalen. Spreiding is key. Liever zelfs nog alles op een eigen Ledger als t even kan. Of in ieder geval een deel van je PF.

Sowieso al je geld op platformen stallen die ver boven de 10% rewards/rente/staking oid geven. Boven de 5% kun je je al afvragen hoe en wat. Tuurlijk leuk om dat met een klein stukje van je porto te doen of reeds gerealiseerde winst maar verder natuurlijk vragen om problemen.
Ik snap het wel, hebzucht.
En dat geldt voor alle staking tegen belachelijk hoge rentes.
In dat opzicht is ieder platform die dat aanbiedt in een soort bank veranderd, jij stalt er je geld en wat zij er vervolgens mee doen kan verkeerd uitpakken.

XRP = trash

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MicroWhale schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:22:
Oooooo, ik heb sjans met Madelon geloof ik!
[Afbeelding]
Via welk platform krijg je die? En vast niet zomaar :)

• MrMrq
  • Laatst online: 09:14
Taro schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:28:
[...]

@MicroWhale zit op haar OnlyFans.
Dikke pump ‘n dumps daar.

Maktub

• elektriekert
MrMrq schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:51:
[...]

Het volledige artikel staat zónder paywall op www.watbenjedan.nl

En hier op Fok! En voor iedereen over elkaar duikelt: Johan heeft geen geld verloren aan crypto. Johan heeft geld verloren aan een babbeltruuk. Crypto was slechts het onderwerp.
Hij moet die zogenaamde accountant om z’n oren slaan met de bijbel :X

Ik vind het nogal wat dat die hij van zijn zoon ook nog geld heeft weten te lenen.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-11 21:50

Iemand het hele artikel?

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

[...]

Laat ik even voorop stellen dat niemand het verdient om opgelicht te worden. We kunnen er wel lacherig om doen en met het vingertje wijzen, maar het is beter om te promoten dat mensen inderdaad eerst met een paar personen overleggen voordat er grote sommen ergens naartoe gaan. En blijf me verbazen hoe geld in 3 stappen weggesluisd kan zijn en dan ineens iedereen zoiets heeft van "moeilijk moeilijk kweenie" bij opsporing. Zo loont het dus wel lekker om zo laf je geld te 'verdienen'.

Ik stake ook voor leuke percentages met wat zakgeld hier en daar, maar beleg ook en doe ook aan sparen ook al is dat eigenlijk zonde met inmiddels 11% inflatie en als je geluk hebt 0,2% rente 8)7

Dit is natuurlijk ook de reden (ook voor mij) om gewoon eens wat te proberen op andere fronten. Mensen zien heel snel de dollar/eurotekens in de ogen en dan gaat de common sense vaak als eerste de deur uit.
Eerst een mooie veilige buffer bouwen, en dan ga je lekker met speelgeld aan de bak.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Kol Nedra
Geld is sowieso speelgoed, heb je wel eens goed gekeken hoe die briefjes en muntjes eruit zien? doe er een bordspel bij en je denkt dat het monopolie geld is

nothing stops this train

• Bart-sss
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11-11 21:35
30 dagen staking van glmr is nu ook weer open. Heb er ook ff wat ingezet.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:28:
[...]

Tinder. :X ;)

Nee, den twit. Geen idee waarom, want ik post vrijwel nooit iets en als ik dat doe is het een foto of een onzinreactie... misschien omdat ik een paar crypto & finance mensen volg?

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kol Nedra schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:44:
Geld is sowieso speelgoed, heb je wel eens goed gekeken hoe die briefjes en muntjes eruit zien? doe er een bordspel bij en je denkt dat het monopolie geld is
Canadees geld is geprint op polymeer. Gaat langer mee, maar weet niet of je het mag wassen ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Ray_
  • Laatst online: 08:20
[...]

Dit heeft niet met spreiding te maken, maar met ongelooflijk naïef zijn.
De Witt maakte het hem gemakkelijk door een account voor hem aan te maken op cryptoplatform Coinbase, Johan hoefde alleen nog even in te loggen. In dat eerste telefoongesprek haalde De Witt hem over om vijfhonderd euro te storten.
Een compleet onbekende vertrouwen door hem een account aan te laten maken waar je vervolgens stapsgewijs al je spaargeld naartoe stuurt... 8)7

Verwijderd

Waar blijft die monthly close pump? Inkopen jongens!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:38

oNo

MrMrq schreef op zondag 31 juli 2022 @ 14:51:
[...]Het volledige artikel staat zónder paywall op www.watbenjedan.nl
Het valt me wel tegen dat De Telegraaf zo'n artikel plaatst waarbij het duidelijk is dat crypto een opvallende (en imho onnodige) negatieve lading krijgt.

Zou het dan alleen om de clicks gaan?

• Kol Nedra
oNo schreef op zondag 31 juli 2022 @ 17:23:
[...]

Het valt me wel tegen dat De Telegraaf zo'n artikel plaatst waarbij het duidelijk is dat crypto een opvallende (en imho onnodige) negatieve lading krijgt.

crypto en Bitcoin zijn dikke scam, je hebt helemaal niks aan Bitcoin, kost alleen maar energie en heeft geen waarde! dat weten we allemaal toch wel? 👊

nothing stops this train

• Domino
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:55:
Waar blijft die monthly close pump? Inkopen jongens!
Sorry, zat even F1 te kijken, zal de orders inschieten /s

• Ray_
  • Laatst online: 08:20
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0NeGY84CE93Av7QDaYrvqVmQZNk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sr7PfkTKFjWk3Ec6uXG0ombd.jpg?f=fotoalbum_large

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:51

Trackerfire

BTC HODLER

Lekker zo’n dagje met Bitcoin die auditie doet als Stablecoin

[ Voor 7% gewijzigd door Trackerfire op 31-07-2022 17:39 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]
Views en clicks inderdaad. Zie je wel bij meer onderwerpen dan alleen bij crypto. Er is altijd een bepaalde doelgroep die graag op die manier gevoed wil worden en daarin zijn gelijk zal vinden.

• BTFD
En dan ook nog achter een paywall, zodat de meeste mensen alleen de titel lezen en niet eens kunnen doorklikken vanwege geen abonnement..

• Kol Nedra
dikke tech die PUNDIX ofnie dan? 👀

nothing stops this train

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-11 21:50
Taro schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:04:
[...]

Views en clicks inderdaad. Zie je wel bij meer onderwerpen dan alleen bij crypto. Er is altijd een bepaalde doelgroep die graag op die manier gevoed wil worden en daarin zijn gelijk zal vinden.
Laatst deze aflevering opgezet, uit mijn hoofd schatten ze dat 0,6% van de transacties crimineel is, tegenover meerdere procenten van fiat. Misschien kan je zeggen dat er veel meer fiat in de omloop is dan Crypto, maar crypto afschuiven op criminelen blijf ik een lachertje vinden.

[Cryptocast | BNR] 229 B: Het werk van miljardenbedrijf Chainalysis #cryptocastBnr
https://podcastaddict.com/episode/142665084 via @PodcastAddict

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:00:
[...]

Heb je gelijk in, maar ook bij Nance veranderen de staking rewards met regelmaat. Aangezien dit bij Kraken nog maar onlangs is gebeurd, zou het me niet verbazen wanneer Binance volgt binnenkort.

Het verschil is echt marginaal en niet de moeite waard voor mij om weer te transferren. Ook gezien het feit dat ik spreiding over Nance en Kraken erg prettig vind.
Ja dat is ook wel weer waar. Ik zit natuurlijk te kijken hoe ik zo snel en makkelijk mogelijk meerdere dotjes kan vergaren voor de volgende run.

Ik denk dat ik maar gewoon bij kraken blijf.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Is er DOT nieuws?

• Kol Nedra
zo, ff een DOT dca gedaan....... you're welcome 👍

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 31-07-2022 18:51 ]

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
Yep!

Skrunsies blijft bij Kraken met zijn DOT jes. Lees bericht boven die van jou d:)b

• Kol Nedra
Skrunsies schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:40:
[...]

Ja dat is ook wel weer waar. Ik zit natuurlijk te kijken hoe ik zo snel en makkelijk mogelijk meerdere dotjes kan vergaren voor de volgende run.

Ik denk dat ik maar gewoon bij kraken blijf.
DOT op Kraken is een mooie plek indeed, en wellicht 20 DOT op Nance voor 120dagen locked ook een goede tip, maar de rest idd op Kraken 👍

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
KSM knalt ook even lekker \o/

• Kol Nedra
Taro schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:57:
KSM knalt ook even lekker \o/
idd en LIT gaat ook beetje mee. die zit nu op belangrijke resistance op de weekly, zou mooi zijn als ie erdoorheen knalt 🥲
het hele DOTsama netwerk gaat naar de maan!

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 31-07-2022 19:00 ]

nothing stops this train

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-11 06:58
My body pf is not ready voor moon van DOTsama! :( Eerst meer Glimmer- en dotjes stacken :P

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Skrunsies
  • Niet online
Maaruh…

Wen sun :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8s7pd8OOhtybmQKZVFmoJMAb7M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v8nfZP11OdbE6MqJSDgxgT42.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-11 15:02
Misschien toch maar blij zijn met regen. Al dat mooie groen begint oranje rood te kleuren ;) :+

• Domino
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WqMcznxVVt4tyt3IJratyD78hww=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wbYonuHCN0zozr90nNxYwRsm.jpg?f=fotoalbum_large

*O* *O* *O*

Mini moon

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRpMtoPLPNy-SzKqQxb7C96c_A-H7F3WIAP-w&usqp=CAU

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• waztafel
  • Laatst online: 16-12-2024
Gaan we
Pagina: 1 ... 187 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!