[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 186 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.583 views

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:14
NeoflexNL schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:40:
[...]

Dat bedoelde ik nou juist met de term onzekerheid.
Daarom moet je ook spreiden en heb ik mijn volledige vermogen verdeeld over Doge, ShibaInu, Floki en Hex.

Winning.

Zit er nog iemand te genieten van die drie YouTube kanalen live van Tomorrowland? Wat een geweldige registratie, en dat allemaal op kosten van de FTX bagholder!

[ Voor 21% gewijzigd door MrMrq op 29-07-2022 23:49 ]

Maktub

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

mannowlahn schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:25:
En hierom verkoop ik mijn cro niet. Nu cashen gaat niks veranderen.
Moet je wel in een 151:1 verhouding CRO kopen als je potentieel dezelfde moonshot wil maken als BNB :P
(BNB: 200 000 000 stuks - CRO: 30 263 013 692 stuks)

CRO gaat nooit een BNB worden, als je 't mij vraagt.

Als exchange heeft CDC enkel aan nieuwkomers wat te bieden, en ook een fundamenteel andere insteek dan Binance (hoge spread vs lage fees). En als chain was CRO too little, too late; waarom zou je dingen op CRO doen als je het op het vertrouwde BSC kan doen met alle voordelen vandien (betere adoptie, geen crosschain swaps, e.d.).

Meerdere bait-and-switches helpen ook niet om het vertrouwen in CDC te sterken.

Maar ik twijfel er niet aan dat CRO ook nog wel eens zal moonen.
Dan is het tijd om 95% van de stack te dumpen en de resterende 5% opzij te zetten 'want je weet nooit'.
En vervolgens het hele CDC debable gewoon lekker in de verste schuif van je geheugen klasseren :+

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

MrMrq schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:49:
Daarom moet je ook spreiden en heb ik mijn volledige vermogen verdeeld over Doge, ShibaInu, Floki en Hex.

Winning.
Hoe ken jij mijn auto-invest plan op Binance?
Ik heb nochtans de L, de E en de T's in mijn 8-karakter-paswoord vervangen door 1, 3 en 7 :?

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:48

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
merauder schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 21:01:
[...]

Zit ook een bekentenis bij die ik moet doen…

[...]
hold, daar gaat het mis, je moet het hodlen:p

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:26

Vis

Slonzo schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:49:
[...]

Moet je wel in een 151:1 verhouding CRO kopen als je potentieel dezelfde moonshot wil maken als BNB :P

Als exchange heeft CDC enkel aan nieuwkomers wat te bieden, en ook een fundamenteel andere insteek dan Binance (hoge spread vs lage fees). En als chain was CRO too little, too late; waarom zou je dingen op CRO doen als je het op het vertrouwde BSC kan doen met alle voordelen vandien (betere adoptie, geen crosschain swaps, e.d.).

Dan is het tijd om 95% van de stack te dumpen en de resterende 5% opzij te zetten 'want je weet nooit'.
En vervolgens het hele CDC debable gewoon lekker in de verste schuif van je geheugen klasseren :+
Ik denk zelfs dat we over 5 jaar crypto.com en hun CRO niet eens meer kennen, dan is er weer een andere toko uit de grond gestampt. Zo agressief hebben ze afgelopen jaar geadverteerd, kruid verspilt wat mij betreft.
Geef Bitvavo nog meer kans op overleven long term.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
https://reddit.com/wbbm7n
> 59-year-old Jon Stewart finally learns how fiat money works, "Oh my lord! It's a mass delusion"

De realisatie wat fiat echt is, blijft toch fascinerend om te zien, zelfs bij oudere die dachten alles te weten...

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

merauder schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 21:01:
[...]

Zit ook een bekentenis bij die ik moet doen…

[...]
Dikke ICP.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3OeSo2TZPgpKFwstE5HH56wk5Fw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NUv2hg0rjo85lppkpA2Pm5ze.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:33

knakworst

Get more sats!

Voor mensen met FD toegang.

Crypto is heel slecht voor milieu. Bitcoin mining staat naast kolencentrales enzo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CR0Wz4857w4Dqs21xXcsBHCk8BY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RJ90CAeh5i54Y0tfDWO3KymL.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dot en Glmr doen het trouwens OK vandaag. Dotbtc paar op de weekgrafiek zit weerstand te kietelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b6qz234K4by5wZanG02IQ9YK4Xo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sisw0C4EMo2JEGf9oQyCpJvK.jpg?f=fotoalbum_large

• Qunix
Is fake news want in Texas stoppen de miners bij pieken op het netwerk. Zie bijvoorbeeld de heatwave aldaar waarbij de miners alles uitzetten om het grid te besparen om blackouts te voorkomen.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:21
knakworst schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 09:34:
Voor mensen met FD toegang.

Crypto is heel slecht voor milieu. Bitcoin mining staat naast kolencentrales enzo.

[Afbeelding]
Dat staat tenminste nog in de categorie 'Opinie'.
Eerder deze week stond er ook nog een mooi artikel op FD. Ook onder de categorie 'Opinie', maar dan met de tag 'Expert' er boven: https://fd.nl/opinie/1445...okjes-als-tether-in-stand

Eerste 2 zinnen na de inleiding:
Ik heb weinig op met cryptomunten. De cryptowereld is niet meer dan gebakken lucht en doet sterk denken aan de tulpenmania, de dotcombubbel en piramidefondsen.
Ondanks dat er wel waarheden in het artikel zitten, ben ik blij dat dit vanuit de ik-vorm is geschreven zodat het nog een beetje lijkt op iemand z'n mening, en niet dat het FD het als waarheid probeert te verkondigen. Ik snap niet dat je een artikel op een manier kunt openen waarin je in de eerste zin de gehele lijst met dooddoeners kunt afvinken.

[ Voor 3% gewijzigd door Ray_ op 30-07-2022 09:43 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:29

YES

Moderator General Chat
Qunix schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 09:38:
Is fake news want in Texas stoppen de miners bij pieken op het netwerk. Zie bijvoorbeeld de heatwave aldaar waarbij de miners alles uitzetten om het grid te besparen om blackouts te voorkomen.
Ik ben wel benieuwd in hoeverre je een dergelijke bewering kan doen en of het meetbaar is. Heb je een bron?

• Qunix
Ray_ schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 09:41:
[...]

Dat staat tenminste nog in de categorie 'Opinie'.
Eerder deze week stond er ook nog een mooi artikel op FD. Ook onder de categorie 'Opinie', maar dan met de tag 'Expert' er boven: https://fd.nl/opinie/1445...okjes-als-tether-in-stand

Eerste 2 zinnen na de inleiding:

[...]

Ondanks dat er wel waarheden in het artikel zitten, ben ik blij dat dit vanuit de ik-vorm is geschreven zodat het nog een beetje lijkt op iemand z'n mening, en niet dat het FD het als waarheid probeert te verkondigen. Ik snap niet dat je een artikel op zo'n manier kunt openen.
En vooral pakkende titels gebruiken om je punt te maken...

• Qunix
YES schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 09:43:
[...]

Ik ben wel benieuwd in hoeverre je een dergelijke bewering kan doen en of het meetbaar is. Heb je een bron?
https://fortune.com/2022/...lectricity-blackout-heat/
https://finance.yahoo.com...t-off-rigs-160908936.html
https://nypost.com/2022/0...ve-energy-amid-heat-wave/

En diepgaand artikel: https://bitcoinmagazine.c...ng-fits-texas-energy-grid

[ Voor 9% gewijzigd door Qunix op 30-07-2022 09:49 ]

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:42
Mm yfi moon.. altijd lastig die fomo, wilde op 4K wat bijkopen maar vond m nog te duur.. intussen 11K.

Ach, je kan ook niet alle coins sparen natuurlijk..

• YES
  • Laatst online: 12:29

YES

Moderator General Chat
Het vierde artikel heb ik (nog) niet gelezen maar zoals ik het in het eerste artikel lees is er een incentive voor de miners om de boel uit te zetten onder deze omstandigheden. Ze energieprijzen stijgen dan en ze krijgen een compensatie oid voor het uitschakelen van de boel. Op zich goed geregeld. Grappig dat het derde artikel nog even ingaat op PoW vs. PoS :)

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

Als je het dan over dikke tech met potentie hebt en je bent ook nog een beetje paranoia op big tech, dan moet dit project je zeker aanspreken. Zoals vroeger (ergens mei 2021) gezegd: Onder 10$ een koopje. Als ze hun beloftes gaan waarmaken is dit de 'computer' waar (een groot gedeelte van) web3 op komt te draaien.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
MicroWhale schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:01:
[...]

Als je het dan over dikke tech met potentie hebt en je bent ook nog een beetje paranoia op big tech, dan moet dit project je zeker aanspreken. Zoals vroeger (ergens mei 2021) gezegd: Onder 10$ een koopje. Als ze hun beloftes gaan waarmaken is dit de 'computer' waar (een groot gedeelte van) web3 op komt te draaien.
Haha, daar is ie weer!
Zelfs te koop op bitvavo hmmm,
Zal binnenkorteens wat aanschaffen,
Ff in verdiepen.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

elektriekert schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:08:
[...]

Haha, daar is ie weer!
Zelfs te koop op bitvavo hmmm,
Zal binnenkorteens wat aanschaffen,
Ff in verdiepen.
Ik was hem eigenlijk alweer vergeten, maar ja... zo gaat dat. Mooi om te zien dat ze nu een soort van integratie hebben met BTC. M'n dikke BNB staat momenteel toch niks te doen, dus misschien maar eens wat oppikken na de zomer.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:02
Slonzo schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:49:
[...]

Ik verwacht ook echt geen cro voor meer dan honderd. Maar als die 5 dollar doet heb ik een leuke elec auto uit te kiezen. En heeft Binance ook niet op een gegeven moment BNB geburned?
Of cdc nog bestaat over 5 jaar is nog te bezien. Bitvavo vind ik persoonlijk echt een kut Exchange, althans de mobiele app.

• elektriekert
  • Nu online
MicroWhale schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:12:
[...]

Ik was hem eigenlijk alweer vergeten, maar ja... zo gaat dat. Mooi om te zien dat ze nu een soort van integratie hebben met BTC. M'n dikke BNB staat momenteel toch niks te doen, dus misschien maar eens wat oppikken na de zomer.
Keek ff op de ICPtrader subreddit:
Overal links naar YT-erg over potentiële gains :’)

Good ol reddit

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-11 16:55
[...]

De tech en potentie is de reden dat ik rond de $6/7/8 ingeslagen heb. Waar ik alleen huiverig voor ben is of dit project niet te ambitieus is.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:27
Bitvavo is alleen geschikt als fiat gateway naar mijn mening. Via iDeal naar xlm (or xrp, eos ed) en dan naar naar nance of kraken.

Of CDC over vijf jaar nog bestaat is te bezien, ik hoop alleen dat er nog een kleine run komt met CRO zodat ik zonder verlies uit kan stappen. Moet lukken met een gak van €0,28. :Y

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

merauder schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:29:
[...]

De tech en potentie is de reden dat ik rond de $6/7/8 ingeslagen heb. Waar ik alleen huiverig voor ben is of dit project niet te ambitieus is.
Klopt. Het is nogal een dingetje om zulke tech te maken. Daarom was het ook heel onverstandig om er tijdens de bull in te fomo-en. Ik weet nog dat veel mensen in dit topic kwamen vragen of het slim was om te kopen (na ICO)... ondanks dat het een mooie belofte geeft en goede potentie heeft (zeker nu web3 steeds meer popi wordt), moeten ze het nog wel waar zien te maken. Zelfde geldt overigens voor ETH2.

Gelukkig voor ICP zijn hier veel academici in betrokken (is van daaruit opgezet, niet vanuit een of ander marketing bullshit verhaal) en is er, zoals het hoort te zijn, een mooie community aan het ontstaan die constant vorderingen maakt. Communicatie is ook goed en helder.

Dat gezegd hebbende: het kan zomaar inzakken of er kan een project komen dat ze voorbij streeft. Maar mijn zegen hebben ze. Het zou een mooie stap zijn naar volledig decentrale computing.

• merauder
Domino schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:29:
Bitvavo is alleen geschikt als fiat gateway naar mijn mening. Via iDeal naar xlm (or xrp, eos ed) en dan naar naar nance of kraken.

Of CDC over vijf jaar nog bestaat is te bezien, ik hoop alleen dat er nog een kleine run komt met CRO zodat ik zonder verlies uit kan stappen. Moet lukken met een gak van €0,28. :Y
Bitvavo, en zeker met de 100k garantie, gebruik ik zelf juist voor HODL, waar ik Nance als tradepot gebruik.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

elektriekert schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:29:
[...]

Keek ff op de ICPtrader subreddit:
Overal links naar YT-erg over potentiële gains :’)

Good ol reddit
Je kan beter naar de dfinity sub gaan.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Ik was te ongeduldig om op sub 10 prijzen te wachten. -O-

Heb ze vastgezet in 2 neurons en zie wel wat er van komt.

• NeoflexNL
  • Laatst online: 11-11 22:12

NeoflexNL

Forever young

Glimmertjes alweer 80 cent genoteerd. Zou toch geweldig zijn als in deze diepe berenmarkt toch die dikke super saiyan weer even voorbij komt :D

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:51:
Glimmertjes alweer 80 cent genoteerd. Zou toch geweldig zijn als in deze diepe berenmarkt toch die dikke super saiyan weer even voorbij komt :D
6 dollar s00n.

Sterker nog ik ben pessimistisch volgens @zwembroek
Er komt een keer een tijd dan lach je om deze prijzen. Als Polkadot straks XCM v3 uitrolt dan gaat Moonbeam pas echt zijn ware potentie laten zien. Ik zie GLMR long term (als in na de Bitcoin halving in 2024.) makkelijk boven de $20 uit komen.
Geen idee wat XCM v3 voor dikke tech is maar als die shitcoin de 20 dollar aantikt is dat prima.

[ Voor 43% gewijzigd door knakworst op 30-07-2022 11:01 ]

• Domino
merauder schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:46:
[...]

Bitvavo, en zeker met de 100k garantie, gebruik ik zelf juist voor HODL, waar ik Nance als tradepot gebruik.
HODL hoort gewoon in self custody imo. Desnoods met een mobiele (ios/android) wallet, liefst op iets als een ledger of trezor.

Maar goed, ieder zijn eigen manier natuurlijk.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik weet nog wel hoe dat voorheen ging: Owjah, die had ik nog niet in de pf (YFI), die nog niet (ICP), ow daar heb ik te weinig van (GLMR), ik wissel X om in Y, 25 munten in de pf, BTC keihard omhoog en alle anderen rekt. Toch weer teveel BTC omgezet in alts, weer deels terug naar BTC, alt X mooned, ja sh*t, die 10 die ik over had zetten geen zoden aan de dijk als het life changing moet zijn. Toch maar weer iets meer daarheen of wat extra fiat erbij?

Mooie tijden, al heb ik nu dat gevoel dus weer :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Taro schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:11:
Ik weet nog wel hoe dat voorheen ging: Owjah, die had ik nog niet in de pf (YFI), die nog niet (ICP), ow daar heb ik te weinig van (GLMR), ik wissel X om in Y, 25 munten in de pf, BTC keihard omhoog en alle anderen rekt. Toch weer teveel BTC omgezet in alts, weer deels terug naar BTC, alt X mooned, ja sh*t, die 10 die ik over had zetten geen zoden aan de dijk als het life changing moet zijn. Toch maar weer iets meer daarheen of wat extra fiat erbij?

Betekent dit de start van de bullrun? ;)

• Domino
Taro schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:11:

Pssst, shirtje kopen? Kost maar een paar shitcoins:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nuBdMFmd_cBplyX9vyj-j3O2HYQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ezHt8ci7ODmsmfR7ZdWvmank.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
keanu_ schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:24:
[...]

Betekent dit de start van de bullrun? ;)
Nou, het kan net zo goed betekenen dat er direct weer veel te veel geld naar de alts vloeit ipv in Bitcoin, waardoor Bitcoin dit niveau niet kan breken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YjtG-igGD-o1VmpHrF3A7u3Rjc8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8tZELwa3bKKL9xdyFqpUap0y.png?f=fotoalbum_large

Daarom dus gaat dalen, de alts rekt trekt en de bearmarket verder gaat.

Een bullrun start doorgaans doordat Bitcoin de leiding neemt, de Bitcoin dominance erg hoog is en alle andere cryptocurrency zwaar achterblijven. Dat is nu niet zo. Dus "This time it's different", of het is een tijdelijke mooie opleving voor altseason 2 met een struggelende BTC en dus over enige tijd lagere regionen tot gevolg.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• keanu_
Taro schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:35:
[...]

Nou, het kan net zo goed betekenen dat er direct weer veel te veel geld naar de alts vloeit ipv in Bitcoin, waardoor Bitcoin dit niveau niet kan breken:
[Afbeelding]

Daarom dus gaat dalen, de alts rekt trekt en de bearmarket verder gaat.

Een bullrun start doorgaans doordat Bitcoin de leiding neemt, de Bitcoin dominance erg hoog is en alle andere cryptocurrency zwaar achterblijven. Dat is nu niet zo. Dus "This time it's different", of het is een tijdelijke mooie opleving voor altseason 2 met een struggelende BTC en dus over enige tijd lagere regionen tot gevolg.
Ik doelde eigenlijk op jouw gevoel die je uitsprak. De onderbouwing voor de bullrun in TA is een ander verhaal :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
keanu_ schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:37:
[...]

Ik doelde eigenlijk op jouw gevoel die je uitsprak. De onderbouwing voor de bullrun in TA is een ander verhaal :P
Het hoort wel bij een bullrun gevoel idd :)

• Domino
Bull confirmed, all aboard 😂

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:51

Trackerfire

BTC HODLER

Over het algemeen zie je vaak dat de alt markt eerst piekt en daarna een echte bullrun start zoals bijv. afgelopen jaar. Toen was er een hele dikke piek in alle alts en daarna ging Bitcoin naar de ATH. Toch? Kan altijd weer anders zijn of course….

[ Voor 10% gewijzigd door Trackerfire op 30-07-2022 11:57 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Beurs heeft afgelopen maand wel een waanzinnig herstel laten zien, in mijn ogen veel te optimistisch. Die recessie gaat zwaarder worden dan nu is in geprijsd, kan niet anders dat we met btc dipjes meemaken als gevolg van de beurs aankomende paar maanden.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

merauder schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:46:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BGbAIGxGEF9WVisf-_ZPpsIZ7bc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jP5nZD8dkFtOdUpnD9X8pz8X.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H13644qVwj6uJkqMG3jZtbGTIAM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/iRVRayezq6V4WzeY17KauTAi.png?f=user_large

• MrMrq
knakworst schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 12:18:
Beurs heeft afgelopen maand wel een waanzinnig herstel laten zien, in mijn ogen veel te optimistisch. Die recessie gaat zwaarder worden dan nu is in geprijsd, kan niet anders dat we met btc dipjes meemaken als gevolg van de beurs aankomende paar maanden.
Gevoelsmatig helemaal eens. ‘De beste maand juli ooit.’ Echt, hoe dan…

Tegelijkertijd halen we ondertussen de schouders op voor alles waar we angst voor hadden. Recessie! Rate hikes! Corona. Been there, done that.

Maar goed, wanneer we deze winter thuis zitten omdat er een monkey pox corona variant is ontstaan… in de kou, omdat een kuub gas ongeveer 900 euro kost (30 dollar)…
Dan zal de markt weer voorspelbaar zijn!

Tot Lagarde ‘The instrument v2.0’ lanceert, natuurlijk. Dan ligt alles weer open.

[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 30-07-2022 13:16 ]

Maktub

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
MrMrq schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 13:10:
[...]

Gevoelsmatig helemaal eens. ‘De beste maand juli ooit.’ Echt, hoe dan…

Tegelijkertijd halen we ondertussen de schouders op voor alles waar we angst voor hadden. Recessie! Rate hikes! Corona. Been there, done that.

Maar goed, wanneer we deze winter thuis zitten omdat er een monkey pox corona variant is ontstaan… in de kou, omdat een kuub gas ongeveer 900 euro kost (30 dollar)…

Dan zal de markt weer voorspelbaar zijn!
Je ziet wel vaker flinke rally's in een bear market. Het kan best hard gaan, maar kan ook plotseling weer voorbij zijn. Denk dat we in augustus ook nog wel een redelijk maand krijgen en dat we pas in september weer een neergaande trend gaan pakken. Zeker in het najaar met al het gedoe rondom energie en de doortastendheid van de regeringen in Europa om hier mee om te gaan.

Volgende FOMC is ook pas eind september. De grap is eigenlijk; hoe sterken de aandelenmarkten, hoe meer ruimte de FED ziet om de rente te blijven verhogen.

• MrMrq
jvel92 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 13:19:
[...]

Denk dat we in augustus ook nog wel een redelijk maand krijgen en dat we pas in september weer een neergaande trend gaan pakken.
Remember to go REKT in September..

Zou het verschil tussen USA en EU nog verder worden uitvergroot?

De fysieke dreiging van Rusland en de gascrisis zijn typisch Europese problemen. Tel daarbij op de eurocrisis (noord/zuid) en andere meningsverschillen in de EU (Orban, Brexit, het bestuur in Italië, hoofdpijndossiers als klimaat en stikstof).

Probeer met zo’n portefeuille eens relevant en doortastend te blijven in de wereld.

Maktub

• Qunix

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:55
MrMrq schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 13:30:
[...]

Remember to go REKT in September..

Zou het verschil tussen USA en EU nog verder worden uitvergroot?

De fysieke dreiging van Rusland en de gascrisis zijn typisch Europese problemen. Tel daarbij op de eurocrisis (noord/zuid) en andere meningsverschillen in de EU (Orban, Brexit, het bestuur in Italië, hoofdpijndossiers als klimaat en stikstof).

Probeer met zo’n portefeuille eens relevant en doortastend te blijven in de wereld.
gaat het daarom ook niet omhoog? het laatste wat je wilt is euro's hebben.
Intel heeft een mooie dump gehad zie ik nu, maandag bijkopen voor mij d:)b
deze heb ik voor longterm, dus eigenlijk hodl voor 20+ jaar

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 30-07-2022 13:38 ]

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik kan helaas niet meer meehelpen, alle fiat zit erin, maar komop Bitcoin, moon!!

• MrMrq
Kol Nedra schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 13:37:
[...]

gaat het daarom ook niet omhoog? het laatste wat je wilt is euro's hebben.
Als je ze over hebt, dan kun je dat doen. Maar als je ze niet hebt, of zeker moet weten dat je volgende week een brood voor je gezin kan kopen, dan koop je geen crypto. Het zou interessant zijn om te weten hoeveel (rijke) Turken, Russen en Venezolanen echt zijn ingestapt. Ik denk dat dat tegen valt. Als mensen cash zouden hedgen met assets dan zou goud toch ook wel beter moeten performen?

Nu kun je je afvragen of retail echt de prijzen van dit soort assets bepaalt. Feit is dat partijen als Tesla, maar ook de Terra’s, Celsiussen en MicroStrategies in een bear market minder makkelijk cash kunnen missen (of minder makkelijk kunnen lenen om het te converteren).

Het zal ook afhangen van het narratief met betrekking tot de cycles.
Gaan we doet komende jaar niet té diep, dan zullen we menen dat we de bodem hebben gehad en dat instappen weer loont. En dan gaat het ook extreem hard, want TINA.

Komen er meer scheuren in de performance - bijvoorbeeld omdat we langdurig onder het ATH van de één na laatste bull run blijven hangen? Dan denk ik dat een boel diamond hands de paper profits gaan verzilveren waar ze al jaren ‘recht’ op hebben. En ook dat gaat het extreem hard, maar de andere kant op.

Place your bets!

[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 30-07-2022 14:04 ]

Maktub

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-11 20:13
Taro schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 21:30:
Helemaal uitgestapt, stort maar in.
*O*

• MrMrq
Taro schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 13:42:
Ik kan helaas niet meer meehelpen, alle fiat zit erin, maar komop Bitcoin, moon!!
Ben even benieuwd hoe jij en anderen het spel spelen.

Stel dat je anticipeert op een stijging. Je koopt dan nu een extra fluf crypto. Doe je dat met een market buy aan de huidige prijs? Of zet je iets lager, binnen het kanaal, een buy order in de hoop/verwachting dat deze nog wordt geraakt?

Natuurlijk loop je het risico dat we dalen, dat hoort bij het spel. Hoe bescherm je je tegen een verlies, doe je dat (altijd) met een stop loss? Gebruik je wel eens een stop limit?

En hoe voorkom je dat een stop loss wordt aangetikt voor we gaan stijgen? Plaats je hem dan net onder het kanaal waar we nu binnen rangen? En hoe bepaal je de afstand/veiligheidsmarge die je aanhoudt?

Laten we aannemen dat we daarna moon doen. Stel je vooraf al take profits in?

Maktub

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik weet niet wat je hiermee wil zeggen, maar zoals eerder aangegeven ben ik daarna alweer ingestapt?

Edit: En was dat inderdaad rondom de lokale top, dus geen verkeerd besluit als trader.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 30-07-2022 14:05 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MrMrq schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 14:02:
[...]

Ben even benieuwd hoe jij en anderen het spel spelen.

Stel dat je anticipeert op een stijging. Je koopt dan nu een extra fluf crypto. Doe je dat met een market buy aan de huidige prijs? Of zet je iets lager, binnen het kanaal, een buy order in de hoop/verwachting dat deze nog wordt geraakt?

Natuurlijk loop je het risico dat we dalen, dat hoort bij het spel. Hoe bescherm je je tegen een verlies, doe je dat (altijd) met een stop loss? Gebruik je wel eens een stop limit?

En hoe voorkom je dat een stop loss wordt aangetikt voor we gaan stijgen? Plaats je hem dan net onder het kanaal waar we nu binnen rangen? En hoe bepaal je de afstand/veiligheidsmarge die je aanhoudt?

Laten we aannemen dat we daarna moon doen. Stel je vooraf al take profits in?
Ik plaats alleen limit orders. Een market order pas ik alleen toe als bijv. een limit sell order niet is/wordt geraakt en de koers snel verder dreigt te dalen.

De orders plaats ik vaak vlak boven, op en net iets onder de MA's. Zowel inkoop als verkoop. En binnen een range plaats ik direct na verkoop of inkoop de bijbehorende buy of sell orders aan de andere kant van de range. Mocht ik die missen door een "frontrun", dan pak ik ze via een limit order alsnog op bij de eerstvolgende dip.

Stop losses gebruik ik nauwelijks. Vorige week 1x om de hele pf te beschermen toen ik alles vanaf de Ledger naar exchanges had verplaatst, maar verder eigenlijk nooit. De ervaring leert dat een stop loss altijd wordt aangetikt voordat de koers weer de andere kant op gaat. Daarmee heb je dus vaak een sell low te pakken. Ik ga ervoor en zit dan in positie, zonder stop loss. Of ik twijfel en dan zit ik in stables/fiat.

Als er een moon volgt, dan bepaal ik vooraf waar ik begin met uitstappen. Tijdens de vorige run lag mijn eerste tp rond de 32k geloof ik. Achteraf gezien natuurlijk te vroeg, maar dat is altijd makkelijk praten. Daarna in de run omhoog nog meer profit genomen, maar, op een gegeven moment toch maar weer deels ingestapt :) Tijdens stijgingen pak ik profit en tijdens dalingen stap ik weer in. Maar als blijkt dat je te vroeg bent uitgestapt vind ik het ook geen probleem om weer (deels) in te stappen. Je kunt niet alles timen en price discovery gebied richting/na nieuwe ATH's is nauwelijks te timen. Dan is het een kwestie van uitstappen als het momentum weg is en in de dip daarna weer langzaam inschalen.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-11 20:05
Het kanon staat klaar (hopelijk)

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-11 20:13
Taro schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 14:04:
[...]

Ik weet niet wat je hiermee wil zeggen, maar zoals eerder aangegeven ben ik daarna alweer ingestapt?

Edit: En was dat inderdaad rondom de lokale top, dus geen verkeerd besluit als trader.
Het contrast tussen de quote en je all in post is amusant.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:28
JW04 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 14:30:
[...]
Hij is een daytrader, ook niet echt mijn ding maar goed dan is het idd de ene dag moon en de andere dag weer liever rekt.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:12
Gaan we eindelijk die 24,2k achter ons laten?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Taro schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 14:04:
[...]

Ik eruit en boven de 24551 er weer in :) faalt die dan weer boven de support erin.

Word spannend nu 🥶

[ Voor 3% gewijzigd door Amstrike01 op 30-07-2022 14:56 ]

• cooLopke
Btc.d gaat de goeie kant op!!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:12
Alts lijken nu minder mee te gaan, alleen maar goed
Laat btc eerst maar eens even laten zien wie de baas is!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 14:51:
Gaan we eindelijk die 24,2k achter ons laten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qpSrN4k7nHwRbQAdnx2pjLRqLK0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FXyUE8zzyUCGdEbg2XzPBIbu.png?f=user_large

• Chaes
  • Laatst online: 11-11 21:50

Chaes

#HODL

Uhm niet echt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JW04 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 14:30:
[...]
Ik kan tig keer per dag in- en uitstappen, ik handel op de 3 minute grafiek en kijk daarbij wel naar de grotere timeframes. Als ik dus uitstap is het bijv. niet omdat ik ineens een trend reversal verwacht, of dat een bullrun verandert in een bearmarket, maar omdat ik dan bijv. op 23.500 uitstap, op 22.950 weer instap, op 24.200 weer uitstap, op 23.500 weer instap, etc.

De een zal het opvatten als moodswings, bipolair, borderline en de ander zal het zoals hier ook al werd genoemd samenvatten tot: Traden, en dat is wat het is :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Morgen is het weekafsluiting, maandafsluiting. Hopelijk nog meer vuurwerk omhoog. My body is ready voor 28k.

Gas fees ether zijn trouwens momenteel gelijk aan bsc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IwpcL6PlXAVuYvznRuQc6RC2OyE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3juPhpJyWdJsC26x8DqRE2O8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door knakworst op 30-07-2022 15:05 ]

• keanu_
Tusen 24.2 en 24.6 zit de grootste weerstand.. bijna! :D

• Kol Nedra
knakworst schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:03:
Morgen is het weekafsluiting, maandafsluiting. Hopelijk nog meer vuurwerk omhoog. My body is ready voor 28k.
Afbeeldingslocatie: https://64.media.tumblr.com/2887ee3db80846668d7d81df5a6909f3/tumblr_mg9zd0fsaL1qk4tspo1_500.gif

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
:Y *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kvLt1Cd-lRTr2VXUzi2B66ILNy0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WYQ6KQ5kjSJcQDqhpuWFW63i.png?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En boven de 24.5 oOo

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

BIEM!!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09

• keanu_

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Goede uitleg over waarom ICP een ander soort innovatie is:
[YouTube: What is Blockchain and why is ICP the best]
(inclusief het probleem van andere huidige oplossingen)

... er zitten natuurlijk nog wel dezelfde haken en ogen aan als dat ik hierboven schreef... en vast nog wel wat meer.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00

Zero.

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10 12:56
Wohoo nu door! Beer alleen nog maar in vloeibaare vorm graag!!!

Een echte golver is nooit uitgeput

• NeoflexNL
  • Laatst online: 11-11 22:12

NeoflexNL

Forever young

LoBbY_1 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:34:
Wohoo nu door! Beer alleen nog maar in vloeibaare vorm graag!!!
Beer, met de 'ie' van stier.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Leuk dat als btc even theepauze heeft de alts ook weer bijbenen. Nu btc weer graag.

• cooLopke
knakworst schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:50:
Leuk dat als btc even theepauze heeft de alts ook weer bijbenen. Nu btc weer graag.
Ai ai, de alts weer...

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-11 13:28
knakworst schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:03:

Gas fees ether zijn trouwens momenteel gelijk aan bsc.

[Afbeelding]
Afgelopen november was het nog 42 gwei... Pittig verschil

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Maandag t institutionele geld er weer in en dan gaan we echt moon 🚀

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-11 16:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Hmmm...ik hoopte/verwachte toch eigenlijk nog wel een dalletje naar 14 of 11K voordat we weer doorgaan. Is het huidige sentiment bij crypto niet gewoon vanwege de Dollar?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Da_maniaC schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:24:
Hmmm...ik hoopte/verwachte toch eigenlijk nog wel een dalletje naar 14 of 11K voordat we weer doorgaan. Is het huidige sentiment bij crypto niet gewoon vanwege de Dollar?
Exact, dollar omlaag, crypto omhoog.

XRP = trash

• Kol Nedra
Da_maniaC schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:24:
boot gemist? 👀

nothing stops this train

• Pelox

Zero.

• keanu_
Tja moeilijk om te zeggen of er alsnog een daling naar 14k gaat komen. Ik denk vooral als dat we weer dalen, dat mensen op 17k hun buy orders zetten om niet nog een keer de boot te missen.
Die 14k zie ik echt niet gebeuren..

Verwijderd

keanu_ schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:39:
Tja moeilijk om te zeggen of er alsnog een daling naar 14k gaat komen. Ik denk vooral als dat we weer dalen, dat mensen op 17k hun buy orders zetten om niet nog een keer de boot te missen.
Toen we +60k stonden dacht ik niet dat btc ooit nog onder 30k ging gaan

• keanu_
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:42:
[...]

Toen we +60k stonden dacht ik niet dat btc ooit nog onder 30k ging gaan
Dat was in een bullrun. De bearmarket heeft toch andere kenmerken. Echter.. this time is different!

Zijn al veel parameters die wijzen op een bodem, maar goed. Niemand weet het ;)
Zou best 11k kunnen worden, who knows!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:32
Altijd lekker, mensen die denken de boot gemist te hebben. Tuimelen FOMO'en er nu weer lekker in.

• elektriekert
  • Nu online
MicroWhale schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:32:

... er zitten natuurlijk nog wel dezelfde haken en ogen aan als dat ik hierboven schreef... en vast nog wel wat meer.
Flinke tik op z’n tokus gehad zo te zien :9 .
Heb hem gezien,

Thanks

• elektriekert
  • Nu online
Groene kaars aan het draaien? _O-

• Kol Nedra
ytr81 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:49:
Altijd lekker, mensen die denken de boot gemist te hebben. Tuimelen FOMO'en er nu weer lekker in.
toch maar eerst 14k dan?

nothing stops this train

• Kol Nedra
MicroWhale schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:32:

''You described it very well. ICP is the third innovation in the blockchain world after Ethereum and Bitcoin. At some point, even the last one will realize it.''

oke ik ga ALLIN!

nothing stops this train

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-11 16:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Hehe niet echt. Al een paar goeie buys gedaan, maar had er nog eentje gepland staan als btc rond de 15K zou geraken.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Mensen hier die Loopring al kennen? Lijkt me echt wel zijn nut te hebben met betrekking tot de extreem lage gas fees!

• MrMrq
Mattehh schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:40:
Mensen hier die Loopring al kennen? Lijkt me echt wel zijn nut te hebben met betrekking tot de extreem lage gas fees!
Die klimt inderdaad lekker, is nu al weer 33% waard van de prijs in januari 2018

_/-\o_

Dikke tech.

Edit: Ik doe flauw, maar jij doelt op de use case. Ja, technisch mooi. Niet de enige die dit doet, ze hebben wel wat concurrentie.

[ Voor 15% gewijzigd door MrMrq op 30-07-2022 18:00 ]

Maktub

• merauder
Domino schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:09:
[...]

HODL hoort gewoon in self custody imo. Desnoods met een mobiele (ios/android) wallet, liefst op iets als een ledger of trezor.

Maar goed, ieder zijn eigen manier natuurlijk.
Mijn PF is daar imho niet groot genoeg voor. Als het bedrag 1 of 2 nullen langer wordt qua hoogte ga ik daar pas aan denken.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mattehh schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:40:
Voor de volledigheid: "al" kennen hint er op dat het een nieuwe cryptocurrency is, maar LRC bestaat al meer dan 4 jaar, heb er zelfs nog een aantal in een ERC20 wallet staan waar ik helaas niet meer bij kan :)

• Pelox
elektriekert schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:08:
[...]

Groene kaars aan het draaien? _O-
Nee, maar wel een bruine toevallig

Zero.

• Kol Nedra
merauder schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:50:
[...]

Mijn PF is daar imho niet groot genoeg voor. Als het bedrag 1 of 2 nullen langer wordt qua hoogte ga ik daar pas aan denken.
bij mij ook het geval, maar ik heb wel Nano S+ gekocht en al goed ingesteld en een test verstuurd dus ik bezit nu officieel sats, 100% van mij en dus niet van een CEX 👊
heel duur is het overigens niet om via Kraken naar Een andere wallet te sturen: 0.00001 BTC 👍

waarom al een hardware wallet kopen?
1. door inflatie zullen deze duurder worden in de toekomst (verwacht ik)
2. wie weet wordt het verboden in de toekomst om ze te kopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 30-07-2022 18:14 ]

nothing stops this train

• Kol Nedra

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 30-07-2022 18:41 ]

nothing stops this train

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

keanu_ schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:39:
Dat mensen uberhaupt bezig zijn met 14K is echt krankzinnig. Het boeit namelijk allemaal geen reet. Niemand weet waar BTC naar toe gaat. Maar er zijn wel kansen genoeg geweest om weer goedkoop in te stappen. Mensen hopen altijd op nog lagere prijzen en nog lagere prijzen en uiteindelijk stappen ze dan nooit in. En daarna klagen en zuur doen als de boot gemist is. Ik begrijp dat echt niet. Pak gewoon de kansen die de markt je geeft ipv te hopen op iets dat misschien wel nooit komt.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Jozias
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23-01 21:34
Kol Nedra schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 18:03:
[...]

bij mij ook het geval, maar ik heb wel Nano S+ gekocht en al goed ingesteld en een test verstuurd dus ik bezit nu officieel sats, 100% van mij en dus niet van een CEX 👊
heel duur is het overigens niet om via Kraken naar Een andere wallet te sturen: 0.00001 BTC 👍

waarom al een hardware wallet kopen?
1. door inflatie zullen deze duurder worden in de toekomst (verwacht ik)
2. wie weet wordt het verboden in de toekomst om ze te kopen.
Bovenstaande is ook precies voor mij de reden dat ik vorige week een Ledger heb aangeschaft. Daarnaast geeft het mij ook iets meer rust omdat het wat moeilijker is om de munten te verkopen en ik dus niet zo snel een rare move uit kan halen. 😅

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11:20
DAMAGE schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 18:41:
[...]

Dat mensen uberhaupt bezig zijn met 14K is echt krankzinnig. Het boeit namelijk allemaal geen reet. Niemand weet waar BTC naar toe gaat. Maar er zijn wel kansen genoeg geweest om weer goedkoop in te stappen. Mensen hopen altijd op nog lagere prijzen en nog lagere prijzen en uiteindelijk stappen ze dan nooit in. En daarna klagen en zuur doen als de boot gemist is. Ik begrijp dat echt niet. Pak gewoon de kansen die de markt je geeft ipv te hopen op iets dat misschien wel nooit komt.
Tja ik had maar 20% van mijn inleg in fiat. Niets opzij om erbij te leggen behalve dan elke keer na salaris. Dus ik had toch ook echt met dat deel orders tussen de 9800 en 19000 gezet. Dat de koers daar nu misschien niet meer komt voelt wel zuur, zeker omdat ik vooral tussen de 30k en 35k had bijgekocht en daarna een heel afwachtende houding had.
Pagina: 1 ... 186 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!