[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 189 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.580 views

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
keanu_ schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:45:
[...]

Dat was in een bullrun. De bearmarket heeft toch andere kenmerken. Echter.. this time is different!

Zijn al veel parameters die wijzen op een bodem, maar goed. Niemand weet het ;)
Zou best 11k kunnen worden, who knows!
Oprechte vraag, over welke parameters heb je het? Louter de rainbowchart en de MA200 bvb of naar wat kijk je nog zoal? I want hopium!
keanu_ schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 13:56:
Als ik zo kijk naar de daily charts. zie ik bij veel tokens toch een behoorlijke bodemvorming sinds mei. Nu kan het altijd lager, maar toch wel een beeld van een '' bottom formation''

Een af te wachten ''media''event deze week voor volatiliteit: gaat Pelosi Taiwan bezoeken? :)
Geef eens een voorbeeld van een coin waar je een bodem denkt te zien en een voorbeeld waar je er geen ziet. Open vervolgens de BTC-pair, kan een ietwat ander beeld geven.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen interpretatie van TA. Ik heb het eens simpel gehouden. USDT pairs op binance, zoom out. Trend in de afgelopen 2-3 maanden. Ik zie minder bergen en dalen dan in de maanden ervoor. Niet zozeer hopium slingeren, maar wel wat simpele subjectieve beoordeling.
Maar ik kan het natuurlijk fout hebben. ;)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Alpina schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 18:07:
[...]

Ach als je daar ook allemaal rekening mee moet gaan houden hou dan zeker Servie-Kosovo ook in de gaten. Of een komeet die niemand zag aankomen. Mensen maken zichzelf helemaal gek met zerohedge/willempie middelkoop te volgen en de ‘wat als’ doemscenario’s.
Gewoon lekker Bitcoin bij blijven kopen.
Ik heb ook wat goud en zilver hoor maar dat is meer voor als de valuta kapot gaat niet als de wereld kapot gaat. Dan heb je daar ook weinig aan:

[Afbeelding]
Ik maak mij niet gek hoor, ik anticipeer op wat wereldnieuws voor potentieel effect kan hebben op de markten. Net zoals de FOMC meetings dat ook steeds duidelijker doen i.t.t. vroeger.
De komeet zal ik niet kunnen vangen ;)

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

keanu_ schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 18:42:
[...]

Ik maak mij niet gek hoor, ik anticipeer op wat wereldnieuws voor potentieel effect kan hebben op de markten. Net zoals de FOMC meetings dat ook steeds duidelijker doen i.t.t. vroeger.
De komeet zal ik niet kunnen vangen ;)
Ik las FOMO meetings :+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:55
herkenbaar, zoals bij dit merk las ik eerst Solana :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HIaiEF0I1bcTPjXU3Xv8zlrRhgw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RIXkghTLOWWBbfb60ITgEdhq.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 19:20:
[...]

herkenbaar, zoals bij dit merk las ik eerst Solana :+

[Afbeelding]
Nee dat is gewoon dyslectisch.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-11 16:34

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

https://www.bloomberg.com...tm_medium=bd&cmpId=google

Wallstreet: shorts MS opbouwen, BTC dumpen, domino-effect liquidaties en stoplosses, shorts verkopen, BTC terugkopen = profit.

[ Voor 22% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-08-2022 19:35 ]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
BTC100K2021 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 19:34:
https://www.bloomberg.com...tm_medium=bd&cmpId=google

Wallstreet: shorts MS opbouwen, BTC dumpen, domino-effect liquidaties en stoplosses, shorts verkopen, BTC terugkopen = profit.
Ondertussen nog wat DeFi's kapotslopen om te fungeren als katalysator voor verdere daling en je hebt een mooi koopje te pakken als VC baasje.

---

De huidige daling verbaast me niet erg. S&P is erg overextended op de LTF, laten we eerst maar eens een higher low neer gaan zetten door een fatsoenlijke terugtest. Als BTC dat kunstje herhaalt, zou dat wat meer vertrouwen kunnen gaan geven.

Op middellange termijn ben ik onverminderd bearish. 16k nog zeker mogelijk.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Nielsonurscreen
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-09-2022
Kol Nedra schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 16:43:
[...]

ik doe geen echte dca op vaste tijden. ik koop wanneer ik geld overheb.

Ben begonnen met het boek Ons geld is stuk en op blz. 10 komt Tweakers voor 👀
[Afbeelding]
wat een geitenbende!
Ah net als PEAKS oid. Wie het kleine niet waard is, hè?

Wat een kutboek. Wat een FUDnozems :D :+ er van uitgaan dat de overheid 't gaat verbieden.
Joehoeeee.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 21:29:
[...]

Ondertussen nog wat DeFi's kapotslopen om te fungeren als katalysator voor verdere daling en je hebt een mooi koopje te pakken als VC baasje.

---

De huidige daling verbaast me niet erg. S&P is erg overextended op de LTF, laten we eerst maar eens een higher low neer gaan zetten door een fatsoenlijke terugtest. Als BTC dat kunstje herhaalt, zou dat wat meer vertrouwen kunnen gaan geven.

Op middellange termijn ben ik onverminderd bearish. 16k nog zeker mogelijk.
Guess who’s back! Zat jij niet voor onbepaalde tijd voor het werk in het buitenland? Zo ja, hoe bevalt het daar en rekenen ze er al af met Bitcoins? :+

Maktub

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Celer pumpje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ikKnqV-_msR-gNUWuhJwfdjD1xI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/U1XHwj4tlNFCPTz87awgj5CS.gif?f=user_large

• Jedi_Pimp
MrMrq schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 21:38:
[...]

Guess who’s back! Zat jij niet voor onbepaalde tijd voor het werk in het buitenland? Zo ja, hoe bevalt het daar en rekenen ze er al af met Bitcoins? :+
:w

Dat gaat binnenkort gebeuren :) Wel veel mee bezig geweest de laatste tijd, mede vanwege daardoor ook even wat meer afwezig geweest hier. Hier nog spannende dingen gebeurd? Ik moet eerlijk zeggen dat ik de cowboyverhalen van begin en 3Q21 wel mis. Mensen compleet binnen met schimmige BSC coins, rekt op XRP longs voor tienduizenden euro's, et cetera :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• MrMrq
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 21:45:
[...]

Hier nog spannende dingen gebeurd?
Ik heb je scherpe analyses gemist! Succes abroad jij!

Hier heb je niet zoveel gemist. De management samenvatting:
- MicroWhale had sjans met Madel0n V0s;
- Taro deed wat slimme trades;
- Diversen zochten een slot om Glimmer te staken;
- Jaapio ontdekte AI image generators;
- Diversen willen weten of alts echt 50% lager kunnen gaan. En vieren de relief rally. “Nooit meer kans om onder de 20k te kopen, boot gemist!!1!”
- Ene Johan trapte in een babbeltruuk;
- Diversen wilden weten hoe laat dat rentebesluit van de FED wordt gecommuniceerd.
- Cardano heeft een succesvolle test gedaan, maar toch Vasil uitgesteld.

The usual, dus.

Oh. En dikke BNB. Dikke BNB.

Maktub

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-11 17:06
Als @MrMrq nou maandelijks een dergelijke update post scheelt mij dat iedere dag een paar uur lurken.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00
Ray_ schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 22:07:
Als @MrMrq nou maandelijks een dergelijke update post scheelt mij dat iedere dag een paar uur lurken.
Ik heb geen tijd gehad vandaag dus deze samenvatting is top!

Zero.

• resusaapje
  • Laatst online: 10-11 12:19

resusaapje

h less

Jedi_Pimp schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 21:45:
[...]

:w

Dat gaat binnenkort gebeuren :) Wel veel mee bezig geweest de laatste tijd, mede vanwege daardoor ook even wat meer afwezig geweest hier. Hier nog spannende dingen gebeurd? Ik moet eerlijk zeggen dat ik de cowboyverhalen van begin en 3Q21 wel mis. Mensen compleet binnen met schimmige BSC coins, rekt op XRP longs voor tienduizenden euro's, et cetera :P
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FVXED2AVlbR0%2Fmaxresdefault.jpg&f=1&nofb=1

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:54
MrMrq schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 21:59:
[...]
- MicroWhale had sjans met Madellonvos__
Verder prima samenvatting, vaker doen. Kan ik vaker in de lokale bruna rondhangen, kijken of er nog wat te juinen valt.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01:51
Grr, dacht maar eens met Argent te beginnen door hun DAI wedstrijdje (stort x, maak kans op nog eens x), zodat ik tenminste zowel wat BTC als ook ETH L2 liquide heb, moet hun onRAMP zo nodig ook weer KYC doen voor een debit card. Ik wil m'n ID echt niet bij al die toko's, dan maar weer wachten met ETH L2... :( (Ja het kan ook gewoon met een andere wallet maar dat was niet het wedstrijdje)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:30
[...]

- Diversen willen weten of alts echt 50% lager kunnen gaan. En vieren de relief rally. “Nooit meer kans om onder de 20k te kopen, boot gemist!!1!”
- Diversen wilden weten hoe laat dat rentebesluit van de FED wordt gecommuniceerd.

The usual, dus.

Onze AI summarizer

• Jedi_Pimp
[...]

En die zullen ook weer komen :)

The usual, dus.

Klinkt inderdaad alsof er weinig is veranderd _O-

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

De observatie van vandaag: Als je kijkt naar de monthly dan hebben alle candles zo'n klein piemeltje eraan hangen. Vandaar dat we vandaag wat gas terug moeten nemen om dit patroon te tekenen.

Daarna kunnen we weer door!

[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 02-08-2022 00:00 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• resusaapje

resusaapje

h less

Nice, een parachain die bedoeld is als onzin. Dat hoor je niet vaak!
Crowdloan participants will get the 30% of $FREN total supply with a 100% unlock at TGE

NO private sales or ICOs only $GM & lots of fun

In addition all contributors will be rewarded with an equippable NFT & extra resources based on their commited KSM amount

Total supply of $FREN is the symbolic number of 694296969M & can be used to mint $GM or $GN ONLY on certain times during the day

Burn $FREN to mint and send $GM, but mind the clock on the GMdapp, $GM can only be minted in the morning, $GN can only be minted at night. If you try to mint during the day, you'll burn your $FREN for nothing!

More details with 'How to GM guides' coming up soon

Become a contributooor!
https://www.gmordie.com/

Just wow! 8)7

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19-10 00:42
Die rode paal dat glmr nu vertoont lijk me idd zichtbaar op de monthly…. Btc gestaag up, deze -7 en counting.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:18

knakworst

Get more sats!

Masstje schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 00:55:
Die rode paal dat glmr nu vertoont lijk me idd zichtbaar op de monthly…. Btc gestaag up, deze -7 en counting.
En toen ging glmr door het putje.

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:21
Reden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKQ2pSgRwcSlw4glO9c_GIM3Lhw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4CJirdspFeErwhJmkQYBd7yP.png?f=fotoalbum_large

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lBN-YD1pror02gDNMAjGiN9GQD0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ihQKlCwbY4WyjzuDLCGZvdfs.jpg?f=user_large

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nomad bridge gehackt, paar honder miljoen verdwenen.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Oh nice. Mn buy order van glmr is gehit.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:46
knakworst schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 07:34:
Nomad bridge gehackt, paar honder miljoen verdwenen.
Zolang Developers dit soort simpele zaken over het hoofd blijven zien zal heel dat DeFi gebeuren geen lang leven beschoren zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AEhNPPI_EtiktESRub9K2Ozmf-g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b98L5Xc02Q8kCba71OUEk9UP.jpg?f=fotoalbum_large

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:38

YES

Moderator General Chat
BTC nu op de MA200, wen bounce?

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Helpt ook allemaal niet mee he al die cowboys met die onveilige overhypte rommelprotocollen.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hebben jullie ook een dunne glimmer ?

UberLurker Departement #GG.

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-11 06:58
Skrunsies schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:10:
Hebben jullie ook een dunne glimmer ?
Ik heb er weer wat meer vanaf het MILF-hunter vakantiepark terras :o

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• YES

YES

Moderator General Chat
UniMatrix schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:12:
[...]

Doe je @Pelox de groeten?

• Skrunsies
  • Niet online
UniMatrix schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:12:
[...]

Ik heb een dikke stormband met nog dikkere haringen moeten kopen. Helaas geen fiat over voor meer dunne glimmer.

• UniMatrix
  • Laatst online: 05-11 06:58
Geen Ledger mee, dus staken kan alleen bij Binance :(

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• YES

YES

Moderator General Chat
UniMatrix schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:16:
Geen Ledger mee, dus staken kan alleen bij Binance :(
Ik zal voor je staken, even mijn baas bellen dat ik vandaag niets doe.

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:17:
[...]

….. even mijn baas bellen dat ik vandaag niets doe….
Dat wist ie toch al :?

Daar hoef je hem niet iedere dag voor te bellen :>

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:19:
[...]

Dat wist ie toch al :?

Daar hoef je hem niet iedere dag voor te bellen :>
Hoe kom je daar nou bij. Ik werk keihard, zoals @anti elppa graag ziet!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:21:
[...]

Hoe kom je daar nou bij. Ik werk keihard, zoals @anti elppa graag ziet!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-L33dan-lVCKYCVEjyjSqNPHylk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/539m4bggh2GjjQ7KGn9ucnTv.gif?f=user_large

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:11
paul-s83 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 07:55:
[...]

Zolang Developers dit soort simpele zaken over het hoofd blijven zien zal heel dat DeFi gebeuren geen lang leven beschoren zijn:

[Afbeelding]
LMAO over een geitenbende gesproken

• Domino
[...]

Vraag me altijd af wie dit soort shit ontdekt.

Zelfs ik ben slim genoeg om dit te kunnen flikken (toch?), maar in geen hondermiljoen jaar komt het in mij op om zoiets te proberen. Moet ook eerlijk toegeven dat, als ik iets of wat doortastender (en/of slimmer) was geweest, ik deze virtuele deur gewoon voorbij loop zonder te controleren of hij wel op slot zit.

• Ray_
Domino schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:19:
[...]

Software testers, hackers en nieuwsgierige developers :)

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Zelfs ik ben slim genoeg om dit te kunnen flikken (toch?), maar in geen hondermiljoen jaar komt het in mij op om zoiets te proberen. Moet ook eerlijk toegeven dat, als ik iets of wat doortastender (en/of slimmer) was geweest, ik deze virtuele deur gewoon voorbij loop zonder te controleren of hij wel op slot zit.
Ik heb wel eens wat lopen kloten met accounts van bekenden (met hun medeweten) en dan kom je best snel achter zwakheden en sommige accounts kwam ik daadwerkelijk binnen. Is toch iets wat je pas op zoekt als je er specifiek mee bezig bent denk ik.
Edit: wat @Ray_ zegt dus :+

• Domino
Bedankt voor de uitleg, echter hoopte toch meer op een bevestiging dat ik niet al te dom ben ;)

• YES

YES

Moderator General Chat
Domino schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:27:
Bedankt voor de uitleg, echter hoopte toch meer op een bevestiging dat ik niet al te dom ben ;)
We bedoelen dus, als je er specifiek naar op zoek was geweest, was het waarschijnlijk zélfs jou gelukt.
Zo beter? :(:)

• Kol Nedra
Alle glimmertjes nog aan toe, dat is wel hele dunne glitter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gk7p3ZJfn1p_iZMTD3sbAw2r-3w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LLaRSw67zqlIOav9xAafMjgy.gif?f=user_large

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
Domino schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:27:
Je bent niet dom. Ik kan mezelf geen eens hacken }:O

• Domino
Skrunsies schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:37:
[...]

Je bent niet dom. Ik kan mezelf geen eens hacken }:O
Ook niet social engineren? Psst, glimmers hebben? Effe je seed voor jezelf opschrijven? 😂

• Skrunsies
  • Niet online
Dan is alles rood. En moet ik weer kopen.. vervolgens staat het weer hoger dan vorige week toen het groen was, maar toen kopen? Ho maar, want het was groen.

Geitenbende

En wat het hacken van je muntjes betreft? Lees de tips en denk om de…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h864TOxySOIaK80YsFUbsYzVJLw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6OKiW8gBzEgRoB7NTFi0hFJ5.jpg?f=user_large

• Pelox
Nooit echt meegedaan met die glmr fomo geitenbende hier enkel wat glmr "gratis" van de dot parachains. Zojuist toch maar een kratje glmr gekocht. Baat het niet dan schaad het alleen maar.

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 02-08-2022 10:05 ]

Zero.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/d65jeVo.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qjWQnNs.jpg

Fysieke winkel van Solana voor NFT's :')

• Pelox
_O- wat treurig

Zero.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

[Afbeelding]
Wow, dat wil dus zeggen dat het adres van de ontvanger simpelweg geen onderdeel is van de signature :F
Als je dat als 'blockchain developer' nog niet snapt, hou je 't beter bij wat Hello world Python scripts.

Zelfs ik ben slim genoeg om dit te kunnen flikken (toch?), maar in geen hondermiljoen jaar komt het in mij op om zoiets te proberen.
Sommige mensen vinden het gewoon leuk om alles kapot te [proberen] maken of te exploiten >:)
Het verschil zit 'm dan natuurlijk in wat je doet met je nieuw opgedane kennis/mogelijkheden.

White hat: altijd binnen de lijntjes kleuren, exploits flink reporten aan de ontwikkelaars & [hopelijk] bug bounties opstrijken.

Gray hat: niet altijd binnen de lijntjes kleuren, soms [ethisch] wat te ver gaan - maar nog altijd met goede intenties, niet voor eigen gewin.

Black hat: #YOLO #GABOS - 100en miljoenen in je eigen zak steken en gaan rentenieren op je geitenboerderij tot de FBI je komt halen.

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Qunix schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:08:
Fysieke winkel van Solana voor NFT's :')
Los van de absurditeit... dat is toch gewoon een front om geld/crypto wit te wassen?
Hoe kan zoiets een viabel business model zijn? _O-

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

The usual, dus.

Claim anders ff een stukkie in de topicstart ;).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Kol Nedra
lijkt een beetje op Apple dingen ofniet? 🥲

ik zie liever een Bitcoin winkel waar je bijv ook Ledgers kan kopen of een Bitcoin bier tap
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p5o1sXrd__C_77VlKRBfF7tEg38=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7wJHtuBe6nmd4ILVR2DIxrx3.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verleden week een flufje handelspot BTC verkocht, en daarna moon gegaan hehe, inmiddels weer goedkoper in kunnen kopen. Lekker hoor.

Beetje geduld, geen FOMO en de kansen komen vanzelf wel weer een keertje voorbij.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Slux
  • Niet online
Is er alweer een nieuwe crypto hype opkomst of zitten we nog in die defi nft pannenkoek tijd ?

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

110% kwaliteitshitcoin, love it.
Nu hopen dat ik de airdrop ook via Kraken krijg voor mijn staked KSM.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:01
Slux schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:28:
Is er alweer een nieuwe crypto hype opkomst of zitten we nog in die defi nft pannenkoek tijd ?
goede vraag idd. Des te sneller we die onzin achter ons laten des te beter

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• resusaapje

resusaapje

h less

Slonzo schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:30:
[...]

110% kwaliteitshitcoin, love it.
Nu hopen dat ik de airdrop ook via Kraken krijg voor mijn staked KSM.
Per KSM 10 FREN, te ruilen tegen 1.000.000 Good Mornings of 1.000.000 Good Nights. Stuur me tegen die tijd even je wallet address; het is immers leuker om een bekende goedemorgen of goedenacht te wensen ;)

• Kol Nedra

Stellar of EOS dus?

nothing stops this train

Verwijderd

Zou het meteen doen, al je ETH inwisselen voor EOS (wat al jaren dood is), ~6 weken voordat Ethereum waarschijnlijk deflationair wordt

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Pelox schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:57:
Nooit echt meegedaan met die glmr fomo geitenbende hier enkel wat glmr "gratis" van de dot parachains. Zojuist toch maar een kratje glmr gekocht. Baat het niet dan schaad het alleen maar.
Ik ook een positie GLMR geopend. Mensen vergeten dit snel.

• Ray_
Verwijderd schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 11:32:
Zou het meteen doen, al je ETH inwisselen voor EOS (wat al jaren dood is), ~6 weken voordat Ethereum waarschijnlijk deflationair wordt
6 weken? Hij is in de afgelopen 24 uur al aardig leeggelopen hoor :)

Terugkomend op dit bericht:
Ray_ schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:01:
Wat een zwakkeling ben ik toch ook. Gisteravond ETH verkocht en nu knetterende fomo natuurlijk. En dan rijst natuurlijk de vraag: waarom heb je verkocht als je vanaf de top zat te hodlen? Welnu jongens, dat is gewoonweg omdat ik mijn actie niet goed had doordacht.
Goed nieuws! Ik ben er niet ingestonken en ETH staat weer een stuk lager dan bij mijn verkoop.
Slechte nieuws is dat ik de hele ochtend met een schuin oog naar de koers zit te kijken om een instapmoment te bepalen.

• Kol Nedra
ik doe mee met Rekt gaan!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dUYqQ46MBk5KPrGG2xsqViGttOQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L6y559iWVrySeJZq5wi6ghFz.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T181nBZStwdcY6eTlACXqChzpZI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BB7pxCYJKGRgwIULQJ95D3bi.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

52.8 stuks. * knakworst pakt boormachine van zolder.

• Pelox
knakworst schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 13:48:
[...]

52.8 stuks. * knakworst pakt boormachine van zolder.
51.5 stuks hier >:)

ps. Waarom ligt je boormachine op zolder.. klopt niks van dit verhaal, volgens mij heb jij helemaal geen boormachine anders zou hij wel in een schuurtje of garage liggen.

Zero.

• Kol Nedra
dikke CRO 👀

nothing stops this train

• Domino
Dan doe ik ook mee, vers van de pers in de staking pool:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HOexdIgKnkgu8tAZ-3K667PrX3c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3ztfo11x0GvDFqN0amiKnRSI.png?f=fotoalbum_large

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:50
Cronos gaat inderdaad dikke prima.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-11 18:22
Nog 10 daagjes staking en dan gaat m'n laatste beetje CRO eruit om wat GMLR voor te kopen.

CRO heeft me flinke winsten opgeleverd, hopelijk doet GLMR vanaf nu hetzelfde *O*

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:42
Yes! Cro to the moon. Komt het bijna goed met mijn Jade kaart investering *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GB0vRvxfTkUFSnAPQzC6gbOcHLU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MyLXEPFlwTVGv3VosDpLwFPV.jpg?f=fotoalbum_large

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Nexo MOON! pump & dump again?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6oo986.jpg

[ Voor 109% gewijzigd door Coldcat op 02-08-2022 15:46 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Terug op niveau van 3pm.

• Skrunsies
  • Niet online
Misschien staan de oortjes verkeerd op de kop…

Maarrrrrr…. Jongens!! Hier op de camping, de bull run continues *O*

Denk alleen dat ik deze run aan mij voorbij laat gaan :9B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4uNwEMT2ZeKz3EjjqDoqh7dbzg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3m9kohv3fU85ZHZJdWgKUp7v.jpg?f=fotoalbum_large

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:23
Skrunsies schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 16:23:

[Afbeelding]
1 dogecoin voor de foto!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02:28
Mooooooon

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

• Kol Nedra

[Afbeelding]
ga maar eens op de bull jonguuuhh! laat maar eens goed zien of je goed kan HODLen en diamond hands hebt 👀

nothing stops this train

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:51

Trackerfire

BTC HODLER

The eagle has landed:

https://nos.nl/artikel/24...hina-aangekomen-in-taiwan

Wen moon?

[ Voor 7% gewijzigd door Trackerfire op 02-08-2022 17:01 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Pelox
Wat een domme ***

Niet slim denk ik.. nog meer olie op het vuur.. alsof we al niet genoeg problemen in de wereld hebben gaat deze zuiplap het nog erger maken..

[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 02-08-2022 17:05 ]

Zero.

• Kol Nedra
Pelox schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 17:02:
[...]

Wat een domme ***

Niet slim denk ik.. nog meer olie op het vuur.. alsof we al niet genoeg problemen in de wereld hebben gaat deze zuiplap het nog erger maken..
uiteraard, gaat niet snel genoeg lijkt het wel 😌
when next crash? of hebben we de bodem al gezien?

nothing stops this train

• Domino

[Afbeelding]
Komop. Kan je gelijk je exit strategie testen 😂
Is een complot om BTC naar de 14k te jagen. Wat een stelletje incompetente eikels zeg.

[ Voor 26% gewijzigd door Domino op 02-08-2022 17:12 ]

• Pelox
Kol Nedra schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 17:09:
[...]

uiteraard, gaat niet snel genoeg lijkt het wel 😌
when next crash? of hebben we de bodem al gezien?
Laten we hopen dat we het alleen in onze portemonnee gaan voelen.. het lijkt wel of iedereen zin heeft in ww3

Zero.

• Kol Nedra
Pelox schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 17:10:
[...]

Laten we hopen dat we het alleen in onze portemonnee gaan voelen.. het lijkt wel of iedereen zin heeft in ww3
vooral deze winter wordt het interessant. ik voel al een gevecht tussen mij en mijn vrouw met de thermostaat

ik zet hem gerust op 13 graden, denk dat dit niet geaccepteerd wordt 😌

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 02-08-2022 17:14 ]

nothing stops this train

• Domino
Kol Nedra schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 17:13:
[...]

vooral deze winter wordt het interessant. ik voel al een gevecht tussen mij en mijn vrouw met de thermostaat

ik zet hem gerust op 13 graden, denk dat dit niet geaccepteerd wordt 😌
*ahum* Kabeltje los trekken *ahum*
Kunnen de bespaarde euros gelijk in nieuwe glimmers

• Pelox
Domino schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 17:18:
[...]

*ahum* Kabeltje los trekken *ahum*
Kunnen de bespaarde euros gelijk in nieuwe glimmers
Dat is een top tip!

Zero.

• MrMrq
  • Nu online
Pelox schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 17:02:
[...]

Wat een domme ***

Niet slim denk ik..
Eens, al zijn haar Tweets sinds ze geland is wél slim. Loopt wel los.

Maktub

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5TdvitxYvMgBQYM_hpPsu-jX2eo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yULXo1wNMvn2OG3vBagMhDub.jpg?f=fotoalbum_large

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Moon

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

This time its different.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dikke vette Moon/Recked*

*doorhalen wat niet van toepassing is

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 02-08-2022 18:33 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Domino
ByteMe_ schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 18:32:
Dikke vette Moon/Recked*

*doorhalen wat niet van toepassing is
Dikke vette Moon/Recked

Allebei tegelijk

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Amstrike01 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 11:42:
[...]

Ik ook een positie GLMR geopend. Mensen vergeten dit snel.
Zo en sluiten maar weer 🥳 🥳

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oAFaC5JP7-jqpsMmsQki-wDTH8A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RjQbbX5PcIEVibHUAH77CZnF.jpg?f=user_large

LOL. alles komt een keer goed.😁👍
Pagina: 1 ... 189 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!