Bitcoin - A weapon of mass disruption
Oke verliezen als in slashing? Ik heb mezelf niet in een ETH node verdiept dat mag duidelijk zijn.Gelukszoekr schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:26:
[...]
32. Maar ook al zou dat straks betaalbaar zijn. Dan het nog maar de vraag of je dit moet willen. Er zit best wel wat gedoe achter het draaien van een node. En je kan ook letterlijk ETH verliezen als je niet oplet
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat de definitie is weet ik niet. Ik heb wel geken naar een eigen node. Maar als je qua versie niet bij blijft, of (te) lang offline bent, dan kan het maar zo zijn dat je ETH verliest in plaats van dat het meer wordt. Toen ben ik mijn "onderzoek" wel gestopt.zwembroek schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:30:
[...]
Oke verliezen als in slashing? Ik heb mezelf niet in een ETH node verdiept dat mag duidelijk zijn.
Ook al zou je 32 ETH hebben, dan nog is het volgens mij makkelijker om je bij een pool aan te sluiten. Het kost je misschien 10% aan staking rewards, maar je bent wel ontzorgt.
ETH is nu natuurlijk super interessant met de aankomende merge. Maar er zit ergens ook wel een risico in. Wat als het mis gaat. De gevolgen kunnen dramatisch zijn. Het is ook niet ondenkbaar dat een kritieke bug pas maanden later gevonden wordt. Spannend wel.
Maar mogelijk ben ik weer veel te kritisch. Gratis geld, allemaal rijk!
Waar hebben we dat eerder gezien...Gelukszoekr schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:36:
[...]
Ook al zou je 32 ETH hebben, dan nog is het volgens mij makkelijker om je bij een pool aan te sluiten. Het kost je misschien 10% aan staking rewards, maar je bent wel ontzorgt.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Aaaach, boeien. Fixen, nog eens hardforken, en weer doorknallen met die groene kaarsen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:36:
Maar er zit ergens ook wel een risico in. Wat als het mis gaat. De gevolgen kunnen dramatisch zijn. Het is ook niet ondenkbaar dat een kritieke bug pas maanden later gevonden wordt.
https://www.hln.be/buiten...in-saudi-arabie~a6a4a8d8/
Zouden de Saudi’s dan toch aan het inslaan zijn om dit soort projecten in de toekomst te financieren
Smaakt best toch?HollovVpo1nt schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:05:
De rekteroni wordt weer eens bediend blijkbaar.Ugh.
Hier kan planb en pintje aanzuigen en degene die zijn doos vergroot heeft ook!zwembroek schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:27:
[...]
Ik denk dat we de komende maanden in de box blijven.
[Afbeelding]
Stack Sats
Dat is toch net?PHPResource schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:23:
Haha dudes doe nou niet alsof ik net kom kijken. Ben al sinds begin 2017 in de scene en ik herken jullie namen niet uit die tijd
Ook interesse in QNT voor langere termijn?Taro schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:37:
QNT kan nu support gaan vinden, mogelijk sla ik weer iets in @ 85, maar ik wacht waarschijnlijk tot 74-78 (cryptisch genoeg zo?).
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Of gewoon wat short term trades
Ik sprokkel deze naast BTC en ETH ook wat bij mocht het echt die hele CBDC kant opgaan.
Al kan ik niet geloven dat het dat van 1 munt gaat afhangen de banken kennende.
Beide.Alpina schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:27:
[...]
Ook interesse in QNT voor langere termijn?
Of gewoon wat short term trades
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Hier ook, 2 meevallers, gaat mooi richting het energie budget voor dit jaar. Iets minder rektheid aan die kant tenminste.Stovirpi schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:19:
Financiële meevaller in het vooruitzicht. Uiteraard gaat er een beetje naar GLMR als de enige echte coin. Misschien een klein beetje in die grote shit/bitcoin. Zo werkte het schema hier toch?
Zero.
Maktub
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Met de FOMC meetings in het vooruitschiet elke maand had je deze wel kunnen zien aankomenKhaelos schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:53:
Zoals gewoonlijk mijn DCA gisteren weer net te vroeg .![]()
[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 26-07-2022 17:56 ]
Ach joh. Of je nou op 20k of op 50k koopt, volgend jaar staat het zo godsgruwelijk ver in het groen, dan boeit 't allemaal niet meer.Khaelos schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:53:
Zoals gewoonlijk mijn DCA gisteren weer net te vroeg .![]()
FtfyRay_ schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 18:02:
[...]
Ach joh. Of je nou op 2k of op 5k verkoopt, volgend jaar staat het zo godsgruwelijk ver in het rood, dan boeit 't allemaal niet meer.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Je begint al aardig als de andere normies zonder crypto te praten hè?
Verwijderd
Haha ja idd. Maar geef de man een break, het is en blijft onze legend Roellie80.Ray_ schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 18:31:
[...]
Iedereen probeert eens wat. Ik hou in ieder geval een plekje voor je vrij Roellie, achterin de raket bij het raam, voor de volgende bullrun.
Waar wij allen met goedgevulde bags zullen vertoeven!
De mensen die vaak bearisch waren moeten dan wel de hapjes en drankjes verzorgen voor de permabulls.
Dan is wekelijks zelf DCA toepassen nog makkelijkersjorremans schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 13:39:
[...]
Geld storten op kraken, omzetten naar een munt met geen transactie fee's en die versturen naar Binance. Die munt verkopen tegen BUSD en vervolgens auto-invest functie inschakelen
Eigenlijk is het vet ongemakkelijk natuurlijk. Ik voel me als een immigrant in Ter Apel die een bed kreeg aangeboden, maar toch buiten slaapt.Ray_ schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 18:31:
[...]
Gelukkig houd @Verwijderd en plekje vrij naast het raam straks lees ik net. Als ik straks de uitgekotste sats opraap schuif ik graag weer aan in de raket
Verwijderd
Gelukszoekr schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 18:50:
[...]
Eigenlijk is het vet ongemakkelijk natuurlijk. Ik voel me als een immigrant in Ter Apel die een bed kreeg aangeboden, maar toch buiten slaapt.
Gelukkig houd @Verwijderd en plekje vrij naast het raam straks lees ik net. Als ik straks de uitgekotste sats opraap schuif ik graag weer aan in de raket
Man man man... we komen niet eens van de grond af.
Welke dikke whale zit er aan boord?
M'n DCA zit nu inderdaad op 24/25, geen gek idee om die iets te verzettenkeanu_ schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 17:56:
[...]
Met de FOMC meetings in het vooruitschiet elke maand had je deze wel kunnen zien aankomen(dus je DCA na 26/27e van de maand. Maar goed. DCA is DCA
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
U.S. CRYPTO EXCHANGE KRAKEN IS UNDER FEDERAL INVESTIGATION, SUSPECTED OF VIOLATING U.S. SANCTIONS- NYT
— First Squawk (@FirstSquawk) 26 juli 2022
U.S. CRYPTO EXCHANGE KRAKEN IS UNDER FEDERAL INVESTIGATION, SUSPECTED OF VIOLATING U.S. SANCTIONS- NYT
Was dit al gepost?
Nu twee keer
Er was vorige iets gepost dat ze iets met een ander type bitcion deden.
Ah. Ik scrol snel naar beneden en post gelijk iets zonder te lezen wat er allemaal ondertussen gepost is.Coldcat schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:19:
[...]
Nu twee keer
Er was vorige iets gepost dat ze iets met een ander type bitcion deden.
Zou die griezelige Greg Wright daar dan toch achter zitten
XRP = trash
Ik wil CBDC best gebruiken als de randvoorwaarden/regels oké zijn.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:33:
[...]
[Afbeelding]
volgende fase is winnen 👍
niemand wil CBDC gebruiken.
Technisch is het helaas niet mogelijk om én anoniem te zijn (oftewel fysiek cash) én een beveiliging te hebben tegen witwassen wat blijkbaar een hot topic is voor de machtige... Of het één, of het ander, maar niet tegelijk en zeker niet tussen in. Compromissen sluiten zal gelijktijdig en misschien onbewust omgaan naar wat de machtige willen, en dan heb je alsnog dat probleem.YES schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:36:
[...]
Ik wil CBDC best gebruiken als de randvoorwaarden/regels oké zijn.
Verwijderd
Het is volgens mij niet zo dat je een keus hebt als ze dit uitrollen.YES schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:36:
[...]
Ik wil CBDC best gebruiken als de randvoorwaarden/regels oké zijn.
Je bedoelt die milf hunter @Pelox
Mooi zwembroekje maar die Benjamin heeft wel een paar melkflessen nog.
Kraken is ook mijn favoriete exchange maar ik heb een aantal dagen geleden mijn fiat er tijdelijk weggehaald na die Tweet van die mafkees. Ik heb al mijn buy orders daar gecanceld. Het zal allemaal meevallen maar better safe than sorry. Ik ben nu wat slagvaardigheid kwijt maar ik vind het prima. Alles voor een goede nachtrust...Pelox schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:34:
[...]
Kraken is toch echt mijn nummer 1 on-ramp en off-ramp.. en bij jullie?
Toch ben ik altijd wel benieuwd naar de term ‘speelgeld’. Uiteraard snap ik dat je geen bedragen kan noemen, moet je ook niet willen. Gaat me meer om de terminologie. Bij speelgeld denk ik al snel aan wat kleingeld, tientjes of een paar honderd euro. Als het echter gaat om geld dat je kunt missen, kan het ook om duizenden euro’s gaan (al is dat voor een ieder anders natuurlijk).Ngangatar schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:53:
[...]
Als alles nog een keer door de helft gaat, prima wat mij betreft, dan had ik nu goedkoper in kunnen kopen, maar er staat meer fiat klaar en alles is en blijft speelgeld.
Dit heb ik gemist? Wat heeft hij getweet?zwembroek schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:02:
[...]
Kraken is ook mijn favoriete exchange maar ik heb een aantal dagen geleden mijn fiat er tijdelijk weggehaald na die Tweet van die mafkees. Ik heb al mijn buy orders daar gecanceld. Het zal allemaal meevallen maar better safe than sorry. Ik ben nu wat slagvaardigheid kwijt maar ik vind het prima. Alles voor een goede nachtrust...
Je zegt dus eigenlijk dat de door jouw genoemde altcoins geen toekomst meer hebben, toch?mannowlahn schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:15:
[...]
Ik deel je mening ook van a tot z ook. Time in the market etc maar ik hou nu mooi mijn vingers aan de knip. Dit is gewoon een dikke bear in wording en denk zelf ook dat we nog wel even goed lager gaan. Alle alts incl celr en Ada, sols, matic, bifi, glmr lol en what not hoor je over twee jaar alleen nog maar over in de zin van, weet je nog toen X of Y een dollar was? Hetgeen wat er nu in de wereld plaats vind komt aan het einde van het jaar meer naar voren. Waar we tijdens Corona allemaal dikke knaken over hadden is dat straks janken met de pet op ben ik bang.
En er zullen een hoop kansen ontstaan ja. Dus je fiat klaar hebben zal key zijn. Die verspil ik nu niet meer aan de vergane glorie van huidige alts.
Als we kijken hoeveel alts in de historie van crypto een dikke bear overleefd hebben kunnen we stellen dat er misschien 1 het overleefd en ooit 50% van de ath zal halen. Ik acht de kans inderdaad vrij laag.JJ1984 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:12:
[...]
Je zegt dus eigenlijk dat de door jouw genoemde altcoins geen toekomst meer hebben, toch?
Het onderzoek gaat volgens mij over het feit dat ze het voor mensen in Iran mogelijk maakte om crypto te kopen/verkopen?
En die daarmee weer andere duistere praktijken (zouden kunnen) doen lijkt me? 😎
Iran en USA is meestal geen goede combi.
[ Voor 8% gewijzigd door Alpina op 26-07-2022 22:31 ]
Leuke en terechte vraag. Een tijdje geleden had ik er geld in zitten wat ik probleemloos ‘kan’ missen. Maar naarmate de winst verdampte, en daarna de inleg dreigde te verdampen, voelde ik dat ik die inleg niet ‘wilde’ missen.JJ1984 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:06:
[...]
Toch ben ik altijd wel benieuwd naar de term ‘speelgeld’.
Sindsdien speel ik niet meer met geld dat ik ‘kan’ missen, maar zoek ik manieren hoe ik minder geld ‘hoef’ te missen. Denk aan kleinere inleg, inleg er eerder uithalen, stop losses, …
De reward is lager, maar de risk ook. Daar voel ik me beter bij.
[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 26-07-2022 22:30 ]
Maktub
Ze krijgen waarschijnlijk een boete en een tik op de vingers.Alpina schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:28:
Op de 1 of andere manier heb ik altijd wel een goed gevoel bij Kraken. Ook omdat ze al zolang (2013) bestaan.
Het onderzoek gaat volgens mij over het feit dat ze het voor mensen in Iran mogelijk maakte om crypto te kopen/verkopen?
En die daarmee weer andere duistere praktijken gaan doen lijkt me? 😎
En wat betreft die Craig Wright.. tja.
Zero.
U.S. heeft sancties tegen Iran opgesteld, maar Kraken heeft daar blijkbaar niet zo veel mee gedaan en heeft gebruikers uit Iran op hun platform toegelaten. Ik weet niet in hoeverre een gebruiker buiten de U.S. hier last van zou kunnen krijgen, tenzij die Amerikanen Kraken nu helemaal kapot gaan procederen. En daar moet je een behoorlijk lange adem voor hebben.Alpina schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:28:
Op de 1 of andere manier heb ik altijd wel een goed gevoel bij Kraken. Ook omdat ze al zolang (2013) bestaan.
En die daarmee weer andere duistere praktijken gaan doen lijkt me? 😎
Zoiets zal het zijn inderdaad.Pelox schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:31:
[...]
Ze krijgen waarschijnlijk een boete en een tik op de vingers.
En wat betreft die Craig Wright.. tja.
Dat andere bericht van die mafklapper neem ik ook niet serieus.
Je kan natuurlijk een verschil maken in speelgeld en geld wat je kan missen. Het een sluit het ander niet uit zeg maar. Ik gebruik zelf ook alleen geld wat ik kan missen, maar als alles naar 0 zou gaan, zal het zeker pijn doenMrMrq schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:29:
[...]
Leuke en terechte vraag. Een tijdje geleden had ik er geld in zitten wat ik probleemloos ‘kan’ missen. Maar naarmate de winst verdampte, en daarna de inleg dreigde te verdampen, voelde ik dat ik die inleg niet ‘wilde’ missen.
Sindsdien speel ik niet meer met geld dat ik ‘kan’ missen, maar zoek ik manieren hoe ik minder geld ‘hoef’ te missen. Denk aan kleinere inleg, inleg er eerder uithalen, stop losses, …
De reward is lager, maar de risk ook. Daar voel ik me beter bij.
Ik blijf wel lekker door dca'en ondertussen
Ja het is speelgeld, maar je moet wel het gevoel hebben dat er potentie in zit. Dus een 10tje inleggen is leuk, maar daar wordt je leven niet anders van. Ik probeer een balans te vinden in hoeveel wil je maximaal verliezen - hoeveel moet je inleggen om daadwerkelijk je leven op een positieve manier te kunnen veranderen. ⁸
AlterBridge schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 23:57:
Geen grote bewegingen na de cijfers van Alphabet en Microsoft geloof ik. Die eerste zelfs 2% in de plus nabeurs. Had natuurlijk wel invloed kunnen hebben op onze favoriete tech asset.
Had gekund, maar zou niet zo moeten zijn. De koers van Bitcoin moet niet verbonden zijn aan bijv. Amerikaanse bedrijven, hun winst of verlies of bijbehorende aandelen.AlterBridge schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 23:57:
Geen grote bewegingen na de cijfers van Alphabet en Microsoft geloof ik. Die eerste zelfs 2% in de plus nabeurs. Had natuurlijk wel invloed kunnen hebben op onze favoriete tech asset.
Morgenavond om 20:00 komt de FOMC klapper toch?
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 27-07-2022 00:09 ]
Zoals je zelf al zegt, ik ga geen bedragen noemen. Voor de een is speelgeld 100 euro, voor de ander is speelgeld wellicht een maandsalaris.JJ1984 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:06:
[...]
Toch ben ik altijd wel benieuwd naar de term ‘speelgeld’. Uiteraard snap ik dat je geen bedragen kan noemen, moet je ook niet willen. Gaat me meer om de terminologie. Bij speelgeld denk ik al snel aan wat kleingeld, tientjes of een paar honderd euro. Als het echter gaat om geld dat je kunt missen, kan het ook om duizenden euro’s gaan (al is dat voor een ieder anders natuurlijk).
Voor mij is speelgeld geld dat ik niet “nodig” heb. Ik heb een normale baan, een lage hypotheek, weinig kosten maar daartegen veel hobbies en als ik iets koop hoeft het niet duur te zijn maar wel een degelijke kwaliteit. Daarnaast staat er wat spaargeld apart en ik heb een buffer.
Dus tja, wat wil ik anders met het geld? Autos interesseren mij niet, vakanties naar verre landen ook niet behalve soms een kleine stedentrip en ik bezoek graag een concert of ga lekker uit eten.
Wat ik over heb, gooi ik in crypto. Maar als alles rekt gaat zal ik een dag balen en dan gaat de knop om. Want in mijn dagelijks leven zal ik er niets van merken van het geld dat weg is. Of dat nou 1 dollar of 10 dollar was.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Het gegeven dat deze reuzen lager hebben gepresteerd dan verwacht maakt de kans op een technische recessie alleen maar aannemelijker.Taro schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 00:09:
[...]
Had gekund, maar zou niet zo moeten zijn. De koers van Bitcoin moet niet verbonden zijn aan bijv. Amerikaanse bedrijven, hun winst of verlies of bijbehorende aandelen.
Morgenavond om 20:00 komt de FOMC klapper toch?
Bitcoin heeft in theorie niks met deze bedrijven te maken, maar het zijn wel vaak dezelfde mensen die in tech aandelen, en in crypto zitten.
Morgen een grote dag inderdaad. Zal wel een 0.75 worden. Vorige maand resulteerde dit eerst nog in een korte opleving trouwens, de dump kwam pas later
Op de 1D MA20 zo rond de 1350.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Dat is steeds zo, aankondiging directe reactie want die is meestal ingeprijsd. Dan praatje Powell en dat is ook vaak een negatieve reactie.Gelukszoekr schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 00:59:
[...]
Morgen een grote dag inderdaad. Zal wel een 0.75 worden. Vorige maand resulteerde dit eerst nog in een korte opleving trouwens, de dump kwam pas later
Dan slapen en wakker worden en dan pas wordt er nagedacht wat dit betekent.. Dump
75 verwacht iedereen dus dan opgelucht, maar dan kan de volgende dag ineens bedacht worden dat de kapitaal markt rente nog vaker gaat stijgen en bam.
Als er 100bp wordt gegeven directe dump reactie en dan zou het de volgende dag weer bedacht kunnen worden zoiets als ohhh maar dan worden de volgende rentes minder hoog
Welk geval het ook is, voor de komende tijd is het nooit goed voor crypto
Geld wat je kan missen: investeringsgeld dat je de komende 5 jaar kan missen zonder dat je financieel in de problemen komt. Geld dat je niet nodig hebt voor reparaties aan je huis, auto, witgoed etc of nodig hebt voor verduurzaming van je huis. Dus daadwerkelijk geld dat niets staat te doen. Waar je dus niet wakker van ligt als het een paar jaar minder waard is, maar wel van kan balen als het ooit allemaal niets waard is.JJ1984 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:06:
[...]
Toch ben ik altijd wel benieuwd naar de term ‘speelgeld’. Uiteraard snap ik dat je geen bedragen kan noemen, moet je ook niet willen. Gaat me meer om de terminologie. Bij speelgeld denk ik al snel aan wat kleingeld, tientjes of een paar honderd euro. Als het echter gaat om geld dat je kunt missen, kan het ook om duizenden euro’s gaan (al is dat voor een ieder anders natuurlijk).
Speelgeld: geld waar je nog geen 5 minuten van baalt als je het volledig kwijt bent. Dus geld dat je anders in een staatslot gooit, of een onzinnige aankoop mee doet.
Je kan geen Speelgeld hebben zonder Geld wat je kan missen. En Speelgeld zal altijd om kleinere bedragen gaan dan investeringsgeld.
komaan BNB, maak eens een nieuwe ATH, soooo close!!
nothing stops this train
Exact dit!Waah schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 07:17:
[...]
Geld wat je kan missen: investeringsgeld dat je de komende 5 jaar kan missen zonder dat je financieel in de problemen komt. Geld dat je niet nodig hebt voor reparaties aan je huis, auto, witgoed etc of nodig hebt voor verduurzaming van je huis. Dus daadwerkelijk geld dat niets staat te doen. Waar je dus niet wakker van ligt als het een paar jaar minder waard is, maar wel van kan balen als het ooit allemaal niets waard is.
Speelgeld: geld waar je nog geen 5 minuten van baalt als je het volledig kwijt bent. Dus geld dat je anders in een staatslot gooit, of een onzinnige aankoop mee doet.
Je kan geen Speelgeld hebben zonder Geld wat je kan missen. En Speelgeld zal altijd om kleinere bedragen gaan dan investeringsgeld.
PS5
Nog maar $400 te gaan ja, superclose!Kol Nedra schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 09:28:
[...]
komaan BNB, maak eens een nieuwe ATH, soooo close!!
Ik vermoed dat het om BNBBTC gaat...
Zou wel wat zijn iig mocht het zo lopen. Volgend jaar dan iig 200k btc?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Ik hoop volgende week op 200-500k, zou leuk zijn voor de vakantie. Kan ik eindelijk weer eens ontbijten met champagne van 10k, bladgoud en kaviaar.anti elppa schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:19:
vanavond weer FED shit. Ben benieuwd. Gerucht gaat nu dat ze toch maar ,75% gaan doen omdat ze nu al te bang zijn voor recessie. Geruchten gaan zelfs dat er daarna nog wat tamme verhogingen komen en eind van het jaar alweer verlagen.......
Ik hoop persoonlijk ook op flink wat rente stijgingen! Terug naar 5% hypotheekrente en ook weer spaarrenteanti elppa schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:19:
vanavond weer FED shit. Ben benieuwd. Gerucht gaat nu dat ze toch maar ,75% gaan doen omdat ze nu al te bang zijn voor recessie. Geruchten gaan zelfs dat er daarna nog wat tamme verhogingen komen en eind van het jaar alweer verlagen.......
nothing stops this train
Wanneer is die listing? Vraag het voor een vriend.mannowlahn schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:28:
Voor degene die nog celr heeft, komt straks een mooi verkoop moment aangezien coin base listing er nu aankomt.
[Afbeelding]
Dit klinkt als dikke tech voor de volgende run! Maar eens gaan uitzoeken wat dit is.Also added to the Coinbase listing roadmap is Stargate Finance (STG), a decentralized finance (DeFi) protocol whose bridge enables the transfer of native assets across different chains. By eliminating the need to send wrapped tokens, Stargate Finance makes the process of swapping cryptocurrencies simpler and more efficient.
Native token STG can be used to stake on the Omnichain protocol and earn rewards while ensuring that the liquidity pool has sufficient capital to facilitate the cross-chain token swaps and achieve “instant guaranteed finality.”
Mijn gestaakte celertjes komen 11 augustus vrij. Hopelijk pas daarna de listing. Maar waarom zou je verkopen als er juist een listing van een van de grote exchanges plaatsvind? Zegt toch juist wat over het vertrouwen van het project?mannowlahn schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:28:
Voor degene die nog celr heeft, komt straks een mooi verkoop moment aangezien coin base listing er nu aankomt.
[Afbeelding]
Hoelang heeft het wel niet geduurd voordat Coinbase ze eens gelist heeft, ben juist blij want dat wil zeggen nog meer gebruikers en investeringen.
Ik hodl ze gewoon denk ik.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Onbekend voor alsnog.Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:34:
[...]
Wanneer is die listing? Vraag het voor een vriend.
[...]
Dit klinkt als dikke tech voor de volgende run! Maar eens gaan uitzoeken wat dit is.
Bij de meeste coins die ergens gelist worden pumpt de koers, alvorens weer naarhet oude niveau terug te keren. Net na de listing verkopen en daarna terugkopen is vaak een dikke gain.Vis schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:48:
[...]
Mijn gestaakte celertjes komen 11 augustus vrij. Hopelijk pas daarna de listing. Maar waarom zou je verkopen als er juist een listing van een van de grote exchanges plaatsvind? Zegt toch juist wat over het vertrouwen van het project?
Hoelang heeft het wel niet geduurd voordat Coinbase ze eens gelist heeft, ben juist blij want dat wil zeggen nog meer gebruikers en investeringen.
Coin base list op zich best veel dus in die zin zegt het weinig.Vis schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:48:
[...]
Mijn gestaakte celertjes komen 11 augustus vrij. Hopelijk pas daarna de listing. Maar waarom zou je verkopen als er juist een listing van een van de grote exchanges plaatsvind? Zegt toch juist wat over het vertrouwen van het project?
Waarom verkopen? Tja er komt waarschijnlijk nu een mooie Spike aan die voor sommigen een reden is de boel te verpatsen.
Ik trek de boel nu wel van sgn weg. Stake rewards is nu 5,3%. Kan dus beter richting Binance gaan. De fees zijn nagenoeg niks as we speak. Of volume ooit nog zal komen na deze bear is wat minder zeker.
ATOM, BNB, DOT, KSM
Wat je leest is dat de meeste altcoins door het putje gaan en niet meer terugkomen. Bovenstaande projecten hebben toch wel een plaats in de markt gekregen. ATOM en DOT bieden veel potentie.
Was dat hetzelfde als tijdens de vorige bull-run in 2017 (met die Chinese ETH variatn), XLM en LTC, ZCASH? Die coins zijn ook niet meer teruggekomen.
Is de markt hierin verandert of is echt alles een shitcoin?
Lastig te zeggen, technisch goed =/= goed marketing verhaal.Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:55:
Ook een andere vraag. Wat denken jullie over bestaande altcoins? Niet de shitcoins maar de coins met een groot aantal gebruikers. Denk hierbij aan:
ATOM, BNB, DOT, KSM
Wat je leest is dat de meeste altcoins door het putje gaan en niet meer terugkomen. Bovenstaande projecten hebben toch wel een plaats in de markt gekregen. ATOM en DOT bieden veel potentie.
Was dat hetzelfde als tijdens de vorige bull-run in 2017 (met die Chinese ETH variatn), XLM en LTC, ZCASH? Die coins zijn ook niet meer teruggekomen.
Heul vroeger hadden we OS/2 op onze PC, wat technisch veel beter was dan Windows. Maar ja, Windows had de PR veel en veel beter op order. Eén keer raden welk OS dominant is geworden ;-)
Om precies te zijn: OS/2 Warp, kon Windows-applicaties draaien. Dikke tech, maar niet goed vermarkt.
En wil iets aanslaan, dan moet de grote meute meegaan. Dat geldt ook voor de VHS. Er waren betere alternatieven, maar natuurfilms werden op VHS uitgegeven. Is een urban myth, niet waar, lees ik net.
[ Voor 16% gewijzigd door Eusebius op 27-07-2022 11:00 ]
==
hoi
Je moet het altijd maar weer afwachten. Ik heb wel veel vertrouwen in het hele Dotsama ecosysteem maar niks is zeker. Bitcoin en ETH zijn de enige zekerheidjes.Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:55:
Ook een andere vraag. Wat denken jullie over bestaande altcoins? Niet de shitcoins maar de coins met een groot aantal gebruikers. Denk hierbij aan:
ATOM, BNB, DOT, KSM
Groot aantal gebruikers of een groot aantal passieve investeerders, die hopen op veel gebruikers?Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:55:
ATOM, BNB, DOT, KSM
Van bovenstaande is mijn inziens alleen BNB interessant, omdat zolang het Binance en BSC casino openblijft er altijd vraag naar zal zijn.
DOT en KSM bestonden er nog niet eens de vorige cycle. Waarom zouden deze nog een cycle overleven?Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:55:
ATOM, BNB, DOT, KSM
Er zijn echt maar een aantal alts die in een 2e cycle een nieuwe ath hebben neergezet. BNB, XRP en DODGE.
https://github.com/input-output-hk/cardano-node/issues/4228
:fill(white):strip_exif()/f/image/2VZsLF1IiOBAI1C9bUReDUJK.png?f=user_large)
Op naar september dan maar
[ Voor 33% gewijzigd door Trackerfire op 27-07-2022 11:07 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Waarom noemen ze dit een hardfork? Het is gewoon een upgrade toch?Trackerfire schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:06:
De ADA (Cardano) Vasil Hard Fork gaat naar alle waarschijnlijkheid weer worden uitgesteld:
https://github.com/input-output-hk/cardano-node/issues/4228
Op naar september dan maar
Hierbij wat informatie over een hard fork en waarom ze t doenGelukszoekr schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:07:
[...]
Waarom noemen ze dit een hardfork? Het is gewoon een upgrade toch?
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Als je kijkt naar 2017 is dat wel wat deze run gebeurd is. Grote kans dat dat weer zal gebeuren. In dat geval is BTC de zekerheid, en ETH een mooie gok.
Daarnaast BNB om meer shitcoins te vergaren, maar die coin is me te duur om nu te kopen (ten opzichte van BTC).
[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 27-07-2022 11:10 ]
LTC heeft vorig jaar nog z'n ATH verbeterd hoor in mei.Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:55:
ATOM, BNB, DOT, KSM
Uiteraard heb ik het over de dollar waarde en niet btc pair.
Die komt ook iedere bullrun weer sterker terug.
[ Voor 3% gewijzigd door Vis op 27-07-2022 11:12 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik weet wat een hardfork is, vandaar ook mijn vraag. Er komt geen splitsing / een 2e cardano chain toch?Trackerfire schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:09:
[...]
Hierbij wat informatie over een hard fork en waarom ze t doen
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/3GBqpSQK3Zql5oNcI5UFToUm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FG0tJbzGhXsauSzFQLmXHaAG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0EtNr0ToO0Bm72bXvmy7jb7A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A23g08J1wBVekCDbPHyoSXYM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bDeFqplET6cju8VIuNjmR3Il.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5GXZYRRDPM6mHr0RtCyzH5bz.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/dFEvxRCjZ4NYrKm6D3s9iyLp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UYruxRUaSJP7eG4KAuJANA1y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ekLq2EpgyaGTYqxV6rRsZFEp.jpg?f=fotoalbum_large)