==
hoi
Ik vind het ook erg leuk om nieuwe dingen te leren en in veel gevallen duik ik erin, maak ik het mijzelf eigen, breng ik het naar een hoger niveau, verwerk ik de opgedane kennis in het automatiseren van een en ander en deel ik de kennis ergens. Dan is de lol eraf en ga ik door naar het volgende onderwerp.Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:46:
[...]
Dit gaat op voor velen, ook voor mezelf maar dan op andere gebieden. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren en soms komt het daadwerkelijk tot praktijk pogingen, maar vaak blijft het bij theorie en ga ik verder naar het volgende. De reden waarom het soms niet tot een praktijk poging komt, kan zeer divers zijn.
Ik haat boeken lezen, ik leer door op lastige punten Google of YouTube in te schakelen en voornamelijk door vallen en opstaan. Gewoon beginnen.
Zoals Mark Twain ooit zei: "The secret of getting ahead is getting started. The secret of getting started is breaking your complex overwhelming tasks into small manageable tasks, and starting on the first one." En vooral dat laatste vinden veel mensen moeilijk, die blijven in de theorie hangen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Timen kan idd niet. Maar ik ben van mening dat uberhaupt de alts waar jij aan refereert je maar beter links kan laten liggen. Dat was mijn hele punt, we zitten nu in een bear en tegen de tijd dat we in een bull zitten zijn de alts van nu niet meer relevant. Op zoek naar nieuwe alts de komende periode dus.Rebbelx schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:39:
[...]
Je hoopt om te kopen op de bodem. Weet dat je de bodem, net als de piek nooit kan timen. Sommige alts zijn 90% door het putje gegaan... Als dat nog altijd geen buy trigger is, zal het dat nooit worden voor je vrees ik....Sommige mensen zien een coin met 75,80 en meer % zakken en durven dan nog niet kopen... Tijdens de vorige bearmarket ging bitcoin tot rond de 3500 dollar dacht ik.... maar ik begon al met kopen op 10K dollar....Uiteindelijk heeft dat geen 20x gedaan moest ik op 3500 dollar gekocht hebben maar wel een x7. Is dat jammer ? Wat mij betreft niet.... dat is nog steeds dikke winst. Op 3500 dollar waren er trouwens nog altijd mensen die weigerden te kopen want het ging NOG lager gaan.... tja.... Koop dan nooit zou ik zeggen
Voor 999$ fee wil ik het van je aanleren. Lijkt me een schappelijke prijsVerwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:07:
Ik heb besloten dat ik in deze bear de bodem ga kopen, en volgende run (als deze ooit komt natuurlijk) de top ga verkopen.
Daarnaast short ik gewoon alle tops x100 en long ik de bodems x100.
Zo ben ik van plan multi honderduizendmiljoenmiljardtriljairdair te worden.
Ik zet vast wat buyorders op de bodem.
Mark had gelijk, op een gegeven moment moet je iets gewoon in praktijk gaan brengen. Zo niet, dan doorbewegen naar het volgende anders blijf je hangen. Ik heb dit heel erg met hobbies, eerst heel veel studie, dan aanschaf en praktijk en vervolgens uitvoeren.Taro schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:54:
[...]
Ik vind het ook erg leuk om nieuwe dingen te leren en in veel gevallen duik ik erin, maak ik het mijzelf eigen, breng ik het naar een hoger niveau, verwerk ik de opgedane kennis in het automatiseren van een en ander en deel ik de kennis ergens. Dan is de lol eraf en ga ik door naar het volgende onderwerp.
Ik haat boeken lezen, ik leer door op lastige punten Google of YouTube in te schakelen en voornamelijk door vallen en opstaan. Gewoon beginnen.
Zoals Mark Twain ooit zei: "The secret of getting ahead is getting started. The secret of getting started is breaking your complex overwhelming tasks into small manageable tasks, and starting on the first one." En vooral dat laatste vinden veel mensen moeilijk, die blijven in de theorie hangen.
Qua uitvoeren heb ik nog wel wat projecten liggen, maar ik vermaak me ondertussen heel erg met een aantal andere.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja, een gewiekste tante is het wel. Zo kan je makkelijk honderden euro's vragen voor een cursus als de staat meebetaaltTaro schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:03:
Ook een manier om binnen de crypto wereld geld te verdienen. De exchanges en brokers zullen er blij mee zijn.
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Geen probleem man. Heb over 2 weken ook wat diploma's en een stichting, waardoor je mijn buy low sell high cursus via een HARK subsidie (Huurdoos Anonieme Residenten Karton) kunt betalen!Masstje schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:06:
[...]
Voor 999$ fee wil ik het van je aanleren. Lijkt me een schappelijke prijs
#Trots
Het verschil is dat jij alleen maar roept. Madelon heeft echt iets bereikt en kan dikke subsidie binnenharken! Alleen is die subsidiepot dus ook al blijkbaar leeg.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:15:
[...]
Geen probleem man. Heb over 2 weken ook wat diploma's en een stichting, waardoor je mijn buy low sell high cursus via een HARK subsidie (Huurdoos Anonieme Residenten Karton) kunt betalen!
#Trots
Eigenlijk hetzelfde resultaat met aanzienlijk minder werk.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwijderd
Ik ben nog van de oude school. Lever gewoon lichamelijke arbeid voor een maandelijkse portie kermis muntjes, zodat de aandeelhouders triomfantelijk rendement kunnen afromen, en ik op de kermis wat lol mag trappen.Coldcat schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:26:
[...]
Het verschil is dat jij alleen maar roept. Madelon heeft echt iets bereikt en kan dikke subsidie binnenharken! Alleen is die subsidiepot dus ook al blijkbaar leeg.
Eigenlijk hetzelfde resultaat met aanzienlijk minder werk.
[Afbeelding]
Dat hele influence ding doet mij wat denken aan moderne kwakzalverij.
Als je slim gebruik kunt maken van de regels waarom dan niet.Gelukszoekr schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:15:
[...]
Ja, een gewiekste tante is het wel. Zo kan je makkelijk honderden euro's vragen voor een cursus als de staat meebetaalt
Zolang er subsidies zijn maken mensen er misbruik van. Net als die slimme studenten die hun maximale Duo lening in Bitcoin hebben gestopt en er miljonair van zijn geworden. (Zullen er genoeg rekt mee zijn gegaan maar toch.) En er zit natuurlijk ook een verschil in slim gebruik maken en misbruik. Misbruik in de zin van oplichting moeten ze keihard aanpakken. Zoals het misbruik van Corona steun, toeslagen affaire met 30k vergoeding etc...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ehm SEPA?2Dutch schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:37:
Okee dan..begin wel te snappen waarom het handig is om al een zwik crypto te hebben liggen zeg. Op Exchanges top-uppen is een fee-festival zeg. "Oh cool instant top ups daar staat bunq vast wel b..huh alleen rabo en abn en revolut?" "oh handig via cc..holy shit dat zijn veel fees". Pff, niet bepaald grappig te noemen. Maar ja op den duur moet je toch ergens beginnen
1 of 2 euro per transactie afhankelijk van bedrag. Vind ik een beetje gek/veel?
FTX was dat meen ik. Ben vast verwend door gratis top ups naar cdc en plutus
Maar krijg net een kleine meevaller overgemaakt, dus ik word al wat gemakzuchtiger
[ Voor 24% gewijzigd door 2Dutch op 26-07-2022 11:43 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Je betaalt voor infrastructuur (dat het werkt & veilig is) en ze willen er op verdienen.2Dutch schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:42:
[...]
Maar krijg net een kleine meevaller overgemaakt, dus ik word al wat gemakzuchtiger
Zijn we niet te verwend geworden met alle "gratis" diensten?
==
hoi
Het klinkt veel maar als je dikke moon gainz gaat maken is die paar euro niks meer2Dutch schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:42:
[...]
FTX was dat meen ik.
Ja je hebt helemaal gelijk, ben het gewoon niet gewend. Can't blame a girl for trying thoEusebius schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:45:
Je betaalt voor infrastructuur (dat het werkt & veilig is) en ze willen er op verdienen.
Zijn we niet te verwend geworden met alle "gratis" diensten?
Also: hollanders will be hollanders
LBV_038 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:45:
Het klinkt veel maar als je dikke moon gainz gaat maken is die paar euro niks meer![]()
Ja precies, dat is het. En ben ook nooit te beroerd om toko's te steunen, alhoewel het soms wat lastig is welke een good guy is en welke nietColdcat schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:46:
[...]
Als je bij CDC crypto koopt is de fee 0.4%. Doe je dat bij FTX is dat 0.02 / 0.07%
Tel uit uw 'besparing'
[ Voor 44% gewijzigd door 2Dutch op 26-07-2022 11:47 ]
Als je bij CDC crypto koopt is de fee 0.4%. Doe je dat bij FTX is dat 0.02 / 0.07%.2Dutch schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:42:
[...]
Een dubbeltje besparen op de top-up is een daalder zien verdampen in een trade
Tel uit uw 'besparing'
Dan is die euro opeens 100 euroLBV_038 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:45:
[...]
Het klinkt veel maar als je dikke moon gainz gaat maken is die paar euro niks meer![]()
[ Voor 26% gewijzigd door Coldcat op 26-07-2022 11:48 ]
Don't mention ** Doe het dan ook gewoon niet meer. **, wordt @Taro boos2Dutch schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:45:
[...]
Ja je hebt helemaal gelijk, ben het gewoon niet gewend. Can't blame a girl for trying tho
Also: hollanders will be hollanders
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 26-07-2022 14:44 ]
==
hoi
Heerlijk, Fawlty Towers.
Er zijn trouwens ook exchanges waar je geld kan krijgen zonder extra kosten. Kraken kan bijv via Sepa of Ideal, zonder dat je kosten maakt.
Kraken blijft koning! SEPA werkt goed en snel. en bijv BTC verzenden kost maar 0.00001 BTC aan fees kosten (BTC netwerk)Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:54:
[...]
Heerlijk, Fawlty Towers.
Er zijn trouwens ook exchanges waar je geld kan krijgen zonder extra kosten. Kraken kan bijv via Sepa of Ideal, zonder dat je kosten maakt.
nothing stops this train
Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:54:
[...]
Heerlijk, Fawlty Towers.
Er zijn trouwens ook exchanges waar je geld kan krijgen zonder extra kosten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xM3Qu2YmOwInZ5aDQmYpaU7J.jpg?f=user_large)
Ideal lukt bij mij nog niet. Jou wel?Kraken kan bijv via Sepa of Ideal, zonder dat je kosten maakt.
==
hoi
Ja zonder probleem, het heeft een iets andere naam, maar werkt hetzelfde. Een maatje hier op het forum gebruikt het ook zonder issues.Eusebius schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:02:
[...]
[Afbeelding]
[...]
Ideal lukt bij mij nog niet. Jou wel?
Ik moet toegeven: Het is wat lang. 10-20 minuten had ook gekund, maar ze heeft waarschijnlijk geen redactie (ik schrijf je een lange brief, want ik had geen tijd voor een korte) zoals Coinbureau.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Iets te makkelijk excuus, ze had er ook meer tijd voor kunnen nemen.MicroWhale schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:12:
Je kunt zeggen wat je wilt over Madelon Vos, maar dat voske heeft toch wel een goed kanaal als het gaat om een overzicht van het huidige financiële landschap van Europa. Erg veel waardevolle informatie over beleid en huidige status.
[YouTube: 🚨 ECB komt met enorm bijzonder besluit... | Madelon Praat]
Ik moet toegeven: Het is wat lang. 10-20 minuten had ook gekund, maar ze heeft waarschijnlijk geen redactie (ik schrijf je een lange brief, want ik had geen tijd voor een korte) zoals Coinbureau.
Dat doet ze nu dus al hè?Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:15:
[...]
Iets te makkelijk excuus, ze had er ook meer tijd voor kunnen nemen.
Hehe, heerlijke comment
nothing stops this train
ja ze doet het an sich niet slecht. Ik volg haar nu al poos niet meer. Het kanaal trekt me iets teveel de aarde is plat figuren aan.......MicroWhale schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:12:
Je kunt zeggen wat je wilt over Madelon Vos, maar dat voske heeft toch wel een goed kanaal als het gaat om een overzicht van het huidige financiële landschap van Europa. Erg veel waardevolle informatie over beleid en huidige status.
[YouTube: 🚨 ECB komt met enorm bijzonder besluit... | Madelon Praat]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ftfyKol Nedra schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:22:
Madelon Vos heeft prima content lichaam, niks is perfect toch?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Als ze die content op zou delen (in bitsize chunks: 10 minuten over ECB besluit, 10 minuten over Italiaanse premier die opstapt, 10 minuten over portfolio update, 10 minuten TA, etc...), zou het voor mij veel fijner zijn en zou ik me abonneren. Nu lijkt het meer op een praatclubje of een ouderwetse televisieuitzending die ik helemaal uit moet zitten in de hoop voor wat waardevolle content.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:22:
Madelon Vos heeft prima content, niks is perfect toch?
Een 'uitzending' van 50 minuten is voor dit soort content echt niet meer van deze tijd.
Daarnaast neemt ze veel zijtakken (bijv. uitleg over die hawks en doves). Die kun je ook als educatieve content naast het kanaal zetten. Een verwijzing is dan genoeg om meer diepgang te krijgen mocht je het willen.
[ Voor 14% gewijzigd door MicroWhale op 26-07-2022 12:33 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
niemand verplicht je om het in 1x te kijkenMicroWhale schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:31:
[...]
Als ze die content op zou delen (in bitsize chunks: 10 minuten over ECB besluit, 10 minuten over Italiaanse premier die opstapt, 10 minuten over portfolio update, 10 minuten TA, etc...), zou het voor mij veel fijner zijn en zou ik me abonneren. Nu lijkt het meer op een praatclubje of een ouderwetse televisieuitzending die ik helemaal uit moet zitten in de hoop voor wat waardevolle content.
Een 'uitzending' van 50 minuten is voor dit soort content echt niet meer van deze tijd.
Daarnaast neemt ze veel zijtakken (bijv. uitleg over die hawks en doves). Die kun je ook als educatieve content naast het kanaal zetten. Een verwijzing is dan genoeg om meer diepgang te krijgen mocht je het willen.
nothing stops this train
Nee, ik ga geen boekmark maken om later nog eens te kijken. En tabbladen gooi ik dicht, dus ook al is het filmpje half gezien... ik zie het nooit meer terug.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:36:
[...]
niemand verplicht je om het in 1x te kijken
Waarom geen "Je kunt in het filmpje toch gewoon selecteren wat je wilt zien?" ?
Omdat het fokking irritant is om zelf te moeten zoeken. En die 'hoofdstukken' zijn niet echt praktisch ingedeeld ook.
STRUCTUUR heb ik nodig (zei de autist), dus: Inleiding (het waarom+ samenvatting van wat) - uitleg (wat en hoe) - Outtro.
Zo moeilijk is het niet.
Zo te horen is een persoonlijke aanpak door Madelon interessant voor je. Schijnt nu een offer te zijn met 1000 euro korting!MicroWhale schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:42:
[...]
Nee, ik ga geen boekmark maken om later nog eens te kijken. En tabbladen gooi ik dicht, dus ook al is het filmpje half gezien... ik zie het nooit meer terug.
Waarom geen "Je kunt in het filmpje toch gewoon selecteren wat je wilt zien?" ?
![]()
Omdat het fokking irritant is om zelf te moeten zoeken. En die 'hoofdstukken' zijn niet echt praktisch ingedeeld ook.
STRUCTUUR heb ik nodig (zei de autist), dus: Inleiding (het waarom+ samenvatting van wat) - uitleg (wat en hoe) - Outtro.
Zo moeilijk is het niet.
Ben dat allemaal aan het uitzoeken, thx voor de info. Bij alle relevante toko's account aangemaakt en door de verificatie heen, dus nu stap 2Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:54:
[...]
Heerlijk, Fawlty Towers.
Ik zelf gebruik Binance omdat je daar enorm veel coins kunt verhandelen. In combinatie met BUSD betaal je dan geen fees.2Dutch schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:45:
[...]
Ben dat allemaal aan het uitzoeken, thx voor de info. Bij alle relevante toko's account aangemaakt en door de verificatie heen, dus nu stap 2
Verder gebruik ik FTX omdat je daar 0 deposit fees hebt en het traden ook erg goedkoop is. Bovendien kun je gratis de meeste coins er weer vanaf halen. Site is wat traag, en voelt soms raar aan maar werkt goed.
Een combinatie van bovenstaand werkt perfect voor mij om te kopen. Dan gebruik ik nog Kraken voor de auto staking voor DOT en ATOM (deze voor een deel direct via KEPLR). Tot slot Gate.io en Kucoin (EWT (kan ook via Kraken nu) / Plutus) voor de echt shitcoins.
Binance is een fijne tip omdat daar veel kan, maar wanneer een redelijk nieuwe gebruiker moeite heeft om de fee's te betalen bij sommige exchanges, dan moeten we er wel bij vermelden dat het momenteel niet mogelijk is om als inwoner van NL, geld te krijgen op Binance, zonder eerst geld op een andere exchange te zetten, vervolgens dit om te zetten in crypto (fee's), dit te sturen naar binance en vervolgens dit weer om te zetten in dollars (fee's) om dan crypto op binance te kunnen kopen (fee's).Coldcat schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:53:
[...]
Ik zelf gebruik Binance omdat je daar enorm veel coins kunt verhandelen. In combinatie met BUSD betaal je dan geen fees.
Verder gebruik ik FTX omdat je daar 0 deposit fees hebt en het traden ook erg goedkoop is. Bovendien kun je gratis de meeste coins er weer vanaf halen. Site is wat traag, en voelt soms raar aan maar werkt goed.
Een combinatie van bovenstaand werkt perfect voor mij om te kopen. Dan gebruik ik nog Kraken voor de auto staking voor DOT en ATOM (deze voor een deel direct via KEPLR). Tot slot Gate.io en Kucoin (EWT (kan ook via Kraken nu) / Plutus) voor de echt shitcoins.
Is dat vanwege een boete die ze recent gekregen hebben? Zie inderdaad dat SEPA suspended is en bij CC kiezen de melding krijg dat ik geen geld mag toevoegen (supended for your region).Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 13:25:
[...]
Binance is een fijne tip omdat daar veel kan, maar wanneer een redelijk nieuwe gebruiker moeite heeft om de fee's te betalen bij sommige exchanges, dan moeten we er wel bij vermelden dat het momenteel niet mogelijk is om als inwoner van NL, geld te krijgen op Binance, zonder eerst geld op een andere exchange te zetten, vervolgens dit om te zetten in crypto (fee's), dit te sturen naar binance en vervolgens dit weer om te zetten in dollars (fee's) om dan crypto op binance te kunnen kopen (fee's).
Gelukkig is er cryptofeesaver die het uitzoekwerk voor je doet..maar het wordt er niet handiger op voor nieuwelingen zo nee.
Jup.2Dutch schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 13:32:
[...]
Is dat vanwege een boete die ze recent gekregen hebben? Zie inderdaad dat SEPA suspended is en bij CC kiezen de melding krijg dat ik geen geld mag toevoegen (supended for your region).
Gelukkig is er cryptofeesaver die het uitzoekwerk voor je doet..maar het wordt er niet handiger op voor nieuwelingen zo nee.
Mocht je geld op Binance willen hebben, dan is het het beste om in 1 keer een wat groter bedrag te doen.
Als starter zou ik proberen om maar bij 1-3 exchanges te beginnen. Een NL exchange en 1 a 2 waar je makkelijk je geld kan plaatsen en evt opnemen. Ikzelf heb Binance destijds als 2e account genomen, maar dat was toen je er nog gewoon geld naar kon sturen. Sinds dat niet meer kan ben ik een stuk actiever op Kraken.
Binance heeft echter veel meer opties, de vraag is echter of je die opties ook daadwerkelijk al nodig hebt. Dat is voor iedereen verschillend.
Geld storten op kraken, omzetten naar een munt met geen transactie fee's en die versturen naar Binance. Die munt verkopen tegen BUSD en vervolgens auto-invest functie inschakelenGekkeRipper schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 13:37:
Bij Bitvavo is er geen automatische investeringsmogelijkheid. Heb een account bij Binance gemaakt maar wil niet de hoge credit card kosten betalen om er geld op te krijgen. Heeft Kraken wel een auto invest mogelijkheid? Mijn doel is bijvoorbeeld wekelijks voor x dollar btc en eth kopen. Of is er daar een betere exchange voor?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Helaas heeft Kraken dit (nog?) niet.GekkeRipper schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 13:37:
Bij Bitvavo is er geen automatische investeringsmogelijkheid. Heb een account bij Binance gemaakt maar wil niet de hoge credit card kosten betalen om er geld op te krijgen. Heeft Kraken wel een auto invest mogelijkheid? Mijn doel is bijvoorbeeld wekelijks voor x dollar btc en eth kopen. Of is er daar een betere exchange voor?
Wat andere exchanges betreft buiten Binance om, dat antwoord moet ik je schuldig blijven.
Je zou met anycoindirect of bitonic wel btc op binance kunnen zetten. Echter betaal je daar een relatief hoog bedrag voor je btc. Daar betaal je voor een btc prijs van €21100 terwijl bitcoin nu €20800 waard is.Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 13:25:
[...]
Binance is een fijne tip omdat daar veel kan, maar wanneer een redelijk nieuwe gebruiker moeite heeft om de fee's te betalen bij sommige exchanges, dan moeten we er wel bij vermelden dat het momenteel niet mogelijk is om als inwoner van NL, geld te krijgen op Binance, zonder eerst geld op een andere exchange te zetten, vervolgens dit om te zetten in crypto (fee's), dit te sturen naar binance en vervolgens dit weer om te zetten in dollars (fee's) om dan crypto op binance te kunnen kopen (fee's).
Daarom SEPA doen naar kraken en daar een munt kopen die geen transactie fee's heeft en die vervolgens sturen naar BinanceLBV_038 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 13:45:
[...]
Je zou met anycoindirect of bitonic wel btc op binance kunnen zetten. Echter betaal je daar een relatief hoog bedrag voor je btc. Daar betaal je voor een btc prijs van €21100 terwijl bitcoin nu €20800 waard is.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Naar Kraken toe hoef je geen SEPA meer te gebruikensjorremans schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 13:53:
[...]
Daarom SEPA doen naar kraken en daar een munt kopen die geen transactie fee's heeft en die vervolgens sturen naar Binance
Blijft een feit dat voor nieuwe gebruikers dit erg intimiderend kan zijn, naast het omslachtige.sjorremans schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 13:53:
[...]
Daarom SEPA doen naar kraken en daar een munt kopen die geen transactie fee's heeft en die vervolgens sturen naar Binance
Ik vind het hele fiat in crypto zien te pompen nog het meest stomme aan het hele crypto gebeuren. Het feit dat je je in allerlei bochten moet wringen om een beetje crypto te kunnen kopen, zonder dat je er een godsvermogen aan fees aan kwijt bent, is zwaar irritant als je het mij vraagt.Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:00:
[...]
Blijft een feit dat voor nieuwe gebruikers dit erg intimiderend kan zijn, naast het omslachtige.
En dat is dus precies ook waar het nog schort aan adoptie. Volkomen logisch wanneer je het mij vraagt.YES schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:06:
[...]
Ik vind het hele fiat in crypto zien te pompen nog het meest stomme aan het hele crypto gebeuren. Het feit dat je je in allerlei bochten moet wringen om een beetje crypto te kunnen kopen, zonder dat je er een godsvermogen aan fees aan kwijt bent, is zwaar irritant als je het mij vraagt.
Iemand nu helpen met crypto staat gelijk aan begin jaren 90 op een verjaardag zeggen dat je in de IT zat. Daar ging al je vrije tijd aan ondankbare klusjes op halfgare pc's voor elke buurman of vage kennis die daarvoor geeneens wist dat je bestond.
[ Voor 19% gewijzigd door Ngangatar op 26-07-2022 14:09 ]
Verwijderd
MicroWhale schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:12:
Je kunt zeggen wat je wilt over Madelon Vos,
Ik was nieuwsgierig, dus ben toch maar even gaan kijken. Optie heet 'Plaid', blijkbaar.YES schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 13:54:
[...]
Naar Kraken toe hoef je geen SEPA meer te gebruiken
/f/image/0IVWwO3rsTKjR0iJoCHXO8ej.png?f=fotoalbum_large)
Na de klik op Continue kies je je bank in een dialog. Vervolgens lijkt het aardig op een iDeal betaling, maar in mijn geval (ING) wordt de betaling alsnog via SEPA uitgevoerd. Betaling staat nu op Initiated, maar ik gok dat 't niet veel sneller zal zijn dan wanneer ik zelf een betaling via SEPA ('instant', maar dat is het niet...) uitvoer. Doorgaans is dat bij mij een halve werkdag.
Overigens is een betaling via SEPA tegenwoordig ook kosteloos volgens https://support.kraken.co...ums-and-processing-times-
Voorheen was dit 90 cent per transactie.
Ik heb de BTC in crypto.com omgezet naar XLM (geen fees) en die verstuurt naar Kraken (volgens mij 1 cent fee oid). In Kraken de XLM weer geswapped naar BTC en die via BTC netwerk naar de ledger gestuurd (fee ook beperkt). De BTC withdrawal fees van crypto.com vond ik erg hoog.
Aan het einde van de rit toch best wat sats verloren, waarde totaal zo'n 100 dollar. Dat had ik eigenlijk niet verwacht. Wellicht in de tussentijds de koers van XLM/BTC wat roet in het eten gegooid, maar daar heb ik niet meer naar gekeken.
Of heb ik een hele omslachtige route gebruikt?
Ik deed altijd DCA via crypto.com, maar dat doe ik dus zeker niet weer.
[ Voor 3% gewijzigd door NeoflexNL op 26-07-2022 14:29 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik heb de transacties zelf niet nagekeken bij mij, maar bij mijn bank (Rabobank) was het wel meteen overgeboekt. Maar goed, in ieder geval vind ik het al wat gebruiksvriendelijker dat je het via een iDeal-achtige interface kan regelen.Ray_ schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:20:
[...]
Ik was nieuwsgierig, dus ben toch maar even gaan kijken. Optie heet 'Plaid', blijkbaar.
[Afbeelding]
Na de klik op Continue kies je je bank in een dialog. Vervolgens lijkt het aardig op een iDeal betaling, maar in mijn geval (ING) wordt de betaling alsnog via SEPA uitgevoerd. Betaling staat nu op Initiated, maar ik gok dat 't niet veel sneller zal zijn dan wanneer ik zelf een betaling via SEPA ('instant', maar dat is het niet...) uitvoer. Doorgaans is dat bij mij een halve werkdag.
Overigens is een betaling via SEPA tegenwoordig ook kosteloos volgens https://support.kraken.co...ums-and-processing-times-
Voorheen was dit 90 cent per transactie.
Hier binnen 2 minuten elke keer, overdag, avond en weekend. (ABN)YES schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:30:
[...]
Ik heb de transacties zelf niet nagekeken bij mij, maar bij mijn bank (Rabobank) was het wel meteen overgeboekt. Maar goed, in ieder geval vind ik het al wat gebruiksvriendelijker dat je het via een iDeal-achtige interface kan regelen.
Is btc direct overzetten naar je eigen wallet niet voordeliger? De fees van BTC zijn niet zo hoog vanaf crypto.com dacht ikNeoflexNL schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:27:
Zo, een paar flufs aan BTC van crypto.com naar de ledger over gezet, voelt toch een stuk beter moet ik zeggen. De weg er naar toe heeft me toch nog wel wat gekost, dat viel me tegen.
Ik heb de BTC in crypto.com omgezet naar XLM (geen fees) en die verstuurt naar Kraken (volgens mij 1 cent fee oid). In Kraken de XLM weer geswapped naar BTC en die via BTC netwerk naar de ledger gestuurd (fee ook beperkt). De BTC withdrawal fees van crypto.com vond ik erg hoog.
Aan het einde van de rit toch best wat sats verloren, waarde totaal zo'n 100 dollar. Dat had ik eigenlijk niet verwacht. Wellicht in de tussentijds de koers van XLM/BTC wat roet in het eten gegooid, maar daar heb ik niet meer naar gekeken.
Verwijderd
Nee joh die Madelon is een hartstikke leuke meid en mooi toch als ze op deze manier wat door het leven kan?
Als je maar gelukkig bent toch.
Lekker zo doorgaan Madelon!
Hoe ben je een godsvermogen aan fees kwijt??YES schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:06:
[...]
Ik vind het hele fiat in crypto zien te pompen nog het meest stomme aan het hele crypto gebeuren. Het feit dat je je in allerlei bochten moet wringen om een beetje crypto te kunnen kopen, zonder dat je er een godsvermogen aan fees aan kwijt bent, is zwaar irritant als je het mij vraagt.
Volgens mij raken de meeste mensen een godsvermogen kwijt aan crashende shitcoins of het niet zetten van stoplosses of ronduit slecht trades. Daar vallen die fees bij in het niet.
En voor de succesvolle mensen die wel tientallen procenten pakken zijn die fees volgens mij ook geen ramp.
Je maakt met Sepa kosteloos €1000,- over naar Bitstamp en daar kost t €5,- (0,5%) om alles naar crypto om te zetten.
Een drankje en ijsje op t strand is duurder (en moeilijker want ik woon niet vlakbij t strand)
Ik lul ook zomaar wat
Idd. Gewoon direct naar je Ledger adres versturen vanaf CDC. Scheelt 80 euro.PureLOOD schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:34:
[...]
Is btc direct overzetten naar je eigen wallet niet voordeliger? De fees van BTC zijn niet zo hoog vanaf crypto.com dacht ik
Op de app krijg ik deze mogelijkheid niet, ik kan alleen met Sepa overboeken als niet pro zijnde.YES schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:30:
[...]
Ik heb de transacties zelf niet nagekeken bij mij, maar bij mijn bank (Rabobank) was het wel meteen overgeboekt. Maar goed, in ieder geval vind ik het al wat gebruiksvriendelijker dat je het via een iDeal-achtige interface kan regelen.
Green candle chaser
Nog beter, niet op crypto.com kopen, maar ja achteraf kijkt men dezwembroek schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:37:
[...]
Idd. Gewoon direct naar je Ledger adres versturen vanaf CDC. Scheelt 80 euro.
Haha ja, achteraf was dat zeker voordeliger geweest, dat blijkt.zwembroek schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:37:
[...]
Idd. Gewoon direct naar je Ledger adres versturen vanaf CDC. Scheelt 80 euro.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Het was voor mij meer de combinatie met het opladen van de CDC kaart, wat het voor mij wel makkelijker maakte om ook de DCA zo te laten lopen. Verder is de app ronduit gammelPureLOOD schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:39:
[...]
Nog beter, niet op crypto.com kopen, maar ja achteraf kijkt men de
PureLOOD schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:39:
[...]
Nog beter, niet op crypto.com kopen, maar ja achteraf kijkt men de
Het blijft me toch verbazen hoe snel mensen hier met memes reageren. Dikke voorraad zeker van de vorige bear.
Hoe dan ook
Voor die SEPA 1 euro fee? Die euro ben je sneller kwijt aan de volatiliteit van BTC dan aan die SEPA transfer...Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 13:38:
Mocht je geld op Binance willen hebben, dan is het het beste om in 1 keer een wat groter bedrag te doen.
Sepa kan niet meer op Binance, dat moet via omwegen.Slonzo schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:45:
[...]
Voor die SEPA 1 euro fee? Die euro ben je sneller kwijt aan de volatiliteit van BTC dan aan die SEPA transfer...
Dus om niet elke keer die rompslomp te hoeven hebben om via andere exchanges geld op Binance te krijgen lijkt het mij makkelijker om eens in de zoveel tijd een iets substantiëler bedrag te doen ipv elke keer een klein beetje. Het zijn namelijk in totaal, zeker voor een nieuwe gebruiker, een hoop handelingen.
Die euro zal me mijn .... oxideren.
Joh, wat zei ik dan, dat het voor de doorgewinterde trader een no-go is? Daarnaast, als je er genoeg aan verdiend of aan domme shitcoins verliest moeten fees maar gewoon prima zijn? Ik vind dat gewoon kut aan crypto. Net als dat ik het kut vind dat ik via een Bitonic, of een Kraken, of een Bitvavo mijn centen naar Binance moet zien te krijgen als ik daar graag wil auto-investen. Ik heb het puur over gebruiksvriendelijkheid, niet met of het het waard is t.o.v. de inkomsten uit crypto.shovelhead1340 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:36:
[...]
Hoe ben je een godsvermogen aan fees kwijt??
Volgens mij raken de meeste mensen een godsvermogen kwijt aan crashende shitcoins of het niet zetten van stoplosses of ronduit slecht trades. Daar vallen die fees bij in het niet.
En voor de succesvolle mensen die wel tientallen procenten pakken zijn die fees volgens mij ook geen ramp.
Je maakt met Sepa kosteloos €1000,- over naar Bitstamp en daar kost t €5,- (0,5%) om alles naar crypto om te zetten.
Een drankje en ijsje op t strand is duurder (en moeilijker want ik woon niet vlakbij t strand)
Ohja ik vergeet steeds dat dat in NL niet meer kan; in BE bestaat de optie gewoon nog.Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:54:
Sepa kan niet meer op Binance, dat moet via omwegen.
Hehe, dat krijg je er van wanneer in een logisch betoog je iets hebt staan waar men een gat kan schieten. Liever vallen we tegenwoordig (B<(0.o)>mer-alert!) over een klein dingetje dan dat we inzien dat we het met de rest van je post wel eens zijnYES schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:55:
[...]
Joh, wat zei ik dan, dat het voor de doorgewinterde trader een no-go is? Daarnaast, als je er genoeg aan verdiend of aan domme shitcoins verliest moeten fees maar gewoon prima zijn? Ik vind dat gewoon kut aan crypto. Net als dat ik het kut vind dat ik via een Bitonic, of een Kraken, of een Bitvavo mijn centen naar Binance moet zien te krijgen als ik daar graag wil auto-investen. Ik heb het puur over gebruiksvriendelijkheid, niet met of het het waard is t.o.v. de inkomsten uit crypto.
Ze laten hier ook gewoon echt alles toe he......Slonzo schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:58:
[...]
Ohja ik vergeet steeds dat dat in NL niet meer kan; in BE bestaat de optie gewoon nog.
[ Voor 99% gewijzigd door Pelox op 26-07-2022 15:14 ]
Zero.
Hmm morgen komt er hier ook een sloot vrij. Ik ben voornemens om het naar de rekening over te laten maken. Vervolgens via bitvavo gratis overmaken en dan met een btc transactie naar de ledger. Is denk ik goedkoper op deze manierNeoflexNL schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:27:
Zo, een paar flufs aan BTC van crypto.com naar de ledger over gezet, voelt toch een stuk beter moet ik zeggen. De weg er naar toe heeft me toch nog wel wat gekost, dat viel me tegen.
Kun je het dan niet omzetten naar USDC en via Tron of zoiets overboeken? Dat is vaak 1 USDC fee.PHPResource schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:06:
[...]
Hmm morgen komt er hier ook een sloot vrij. Ik ben voornemens om het naar de rekening over te laten maken. Vervolgens via bitvavo gratis overmaken en dan met een btc transactie naar de ledger. Is denk ik goedkoper op deze manier
Anders moet je van BTC naar USDC, naar EURO en weer terug.
Withdrawals bij CDC zijn ook maar €10,-. Zou het gewoon overboeken zonder gezeik. Of met een tussenweg via binance via BSC.
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 26-07-2022 15:10 ]
Dat klinkt me nog niet echt als een goedkope route, maar ik kan d'r naast zitten..PHPResource schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:06:
[...]
Hmm morgen komt er hier ook een sloot vrij. Ik ben voornemens om het naar de rekening over te laten maken. Vervolgens via bitvavo gratis overmaken en dan met een btc transactie naar de ledger. Is denk ik goedkoper op deze manier
Hmm zit wat in. Morgens eens uitzoeken wat goedkoper isColdcat schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:09:
[...]
Kun je het dan niet omzetten naar USDC en via Tron of zoiets overboeken? Dat is vaak 1 USDC fee.
Anders moet je van BTC naar USDC, naar EURO en weer terug.
Withdrawals bij CDC zijn ook maar €10,-. Zou het gewoon overboeken zonder gezeik. Of met een tussenweg via binance via BSC.
1. Usdc naar euro naar bank en via ideal naar bitvavo en dan naar ledger
2. Usdc naar xlm naar bitvavo, omzetten naar btc en dan naar ledger
Het mag wat mij betreft prima wat fees kosten omwille van de veiligheid van het netwerk. Maar om de earnings van de usdc stake kwijt te raken aan een transactie gaat weer wat ver
Dan had het al geen zin om het weg te zetten daarPHPResource schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:14:
[...]
Hmm zit wat in. Morgens eens uitzoeken wat goedkoper is
1. Usdc naar euro naar bank en via ideal naar bitvavo en dan naar ledger
2. Usdc naar xlm naar bitvavo, omzetten naar btc en dan naar ledger
Het mag wat mij betreft prima wat fees kosten omwille van de veiligheid van het netwerk. Maar om de earnings van de usdc stake kwijt te raken aan een transactie gaat weer wat ver
Op zich leuk aan verdiend hoor. Was altijd een crypto boomer met alles veilig wegzetten, decentraal. Helaas overtuigde staking mij om anders te doen besluiten. Nu mede slachtoffer van het celsius debacle. Hierom alles weer van de exchanges af aan het halen. Iets met een ezel en een steen.Coldcat schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:16:
[...]
Dan had het al geen zin om het weg te zetten daar
Dit is adoptie mensenColdcat schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:16:
[...]
Dan had het al geen zin om het weg te zetten daar
Of denderen we onder de 1000….
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
AlterBridge schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:26:
We zitten denk alweer ruim in Taro’s doos? Hoe lopen de moving average lijntje nu?
$500 zou mooi zijn.
32zwembroek schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:32:
[...]
$500 zou mooi zijn.Hoeveel ETH heb je ook alweer nodig om een node te starten?
Dat is te doen.
Prutser, 2017.... pffffffffffffff broekkie!PHPResource schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:23:
Haha dudes doe nou niet alsof ik net kom kijken. Ben al sinds begin 2017 in de scene en ik herken jullie namen niet uit die tijd
Ja, ik heb mijn doos wat ruimer gemaakt:AlterBridge schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:26:
We zitten denk alweer ruim in Taro’s doos? Hoe lopen de moving average lijntje nu?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Taro schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:56:
[...]
Ja, ik heb mijn doos wat ruimer gemaakt:
[Afbeelding]
Nog ruimte zat in die doos zo te zien, passen nog genoeg staven naastTaro schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:56:
[...]
[Afbeelding]
Valsspeler...zo kan ik het ook.Taro schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:56:
[...]
[Afbeelding]
Hoop het niet, dan sta ik zwaar onder water. Kan het me ook nauwelijks voorstellen. Tijd gaat het uitwijzenzwembroek schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:32:
[...]
$500 zou mooi zijn.Hoeveel ETH heb je ook alweer nodig om een node te starten?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
ik dacht zelf aan naar Nance te sturen via BSC netwerk en vanuit daar dca in alts te kopen.PHPResource schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 15:06:
[...]
zodra ik wat gekocht heb direct op Kraken met verse fiat de hoeveelheid BTC ik kwijt geraakt ben voor alts te kopen om de benodigde BTC terug te kopen met dirty fiat....
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/4cvhN4j3F6n5hfpl3wfZTEgy.jpg?f=fotoalbum_large)