[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 176 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.123 views

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 16-01 12:56
MicroWhale schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:33:
Als je het na deze uitleg nog niet snapt... en nog niet enorm enthousiast bent voor de toekomst van Bitcoin (of Ethereum), dan kun je beter verkopen.
[YouTube: What is Bitcoin? The best explaination of $BTC you will ever hear | By Peter Van Valkenburgh.]

Niet zozeer voor de mensen hier, maar als je bijvoorbeeld je digibete vrienden eens uitleg wilt geven.
Ik kan dit zeer waarderen, maar die vrienden waar jij het over hebt zijn helaas na een minuut (of twee) afgehaakt/afgedwaald. Ik ben ook echt gestopt met het proberen te overtuigen en overhalen. Iemand moet het zelf echt willen én doen.

Als BTC de grens van 100k passeert en ik in mijn lambo aan kom rijden, zijn ze te laat 😆

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:04
MicroWhale schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:33:
Als je het na deze uitleg nog niet snapt... en nog niet enorm enthousiast bent voor de toekomst van Bitcoin (of Ethereum), dan kun je beter verkopen.
[YouTube: What is Bitcoin? The best explaination of $BTC you will ever hear | By Peter Van Valkenburgh.]

Niet zozeer voor de mensen hier, maar als je bijvoorbeeld je digibete vrienden eens uitleg wilt geven.
Super!
JJ1984 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:24:
[...]

Ik kan dit zeer waarderen, maar die vrienden waar jij het over hebt zijn helaas na een minuut (of twee) afgehaakt/afgedwaald. Ik ben ook echt gestopt met het proberen te overtuigen en overhalen. Iemand moet het zelf echt willen én doen.

Als BTC de grens van 100k passeert en ik in mijn lambo aan kom rijden, zijn ze te laat 😆
Anders moet je deze eens proberen, nog laagdrempeliger, en in het Nederlands. Oprecht een hele makkelijke uitleg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:27
JJ1984 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:24:
[...]

🐳 whale alert 🐳

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:20:
@Kol Nedra

Als mensen mij vragen hoe ze Bitcoin kunnen minen laat ik deze altijd zien. Een perfecte uitleg in 2 minuten

[YouTube: Rockwell Retro Encabulator]

"This is the older version; they've since upgraded to three-phase reluctance drive along with silicon carbide rectification in the secondary power stage. Parasitic capacitance with anti-snubbing topologies and type 4 closed loop compensation architecture improves relative phase margins without right half plane zeros. No transfer functions are required for stabilization."
_O-
They had me at:
"Malleable logarithmic casing"
hier meer info _O-

Ofwel: Dikke tech!

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/0-e7d7ct3G0AAAAC/shut-up-and-take-my-money-futurama.gif

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 09:32

YES

Moderator General Chat
Allemaal nuttige filmpjes en algoritmisch bepaalde supermoon prijzen zie ik hier vandaag voorbij komen. Ik heb zelf ook even een paar uur alles bestudeerd en wat dingen op feesboek gelezen en heb nu nog maar één vraag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/07gk_Y7idgF_wgSr_aEyTPkPiZo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jGFXFPalz9VuHdYhnYE2EXSp.jpg?f=user_large

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 16-01 12:56
Gaat trouwens wel hard nu: ruim onder de 22k. Merk wel meteen weer bij mezelf dat FUD en FOMO elkaar snel kunnen afwisselen.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:31:
[...]

Super!

[...]

Anders moet je deze eens proberen, nog laagdrempeliger, en in het Nederlands. Oprecht een hele makkelijke uitleg
[YouTube: WAT IS BITCOIN? En waarom ik ze blijf kopen]
Ik vind deze persoonlijk iets te lang. Zoals @JJ1984 al zegt: Je moet t binnen een paar minuten treffend uit kunnen leggen, anders ben je ze kwijt. Soort elevator pitch dus.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Gelukszoekr
:D Geweldig!
Er gaat een wereld voor me open! Er zijn blijkbaar vele varianten gemaakt sinds de ontdekking in de jaren '40

Écht DIKKE tech inderdaad

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Ik zit in crypto voor de dikke tech. Er zijn echt ongekende ontwikellingen mogelijk naast het geroeptoeter over dikke koersen en moon. BTC doe ik niet aan omdat dat al vrij geaccepteerd is. Hetzelfde met ETH. Daar zijn genoeg supporters voor te vinden en is mijn donatie niet nodig. Ik kies dan ook voor munten als STARSHIP, KROM & MINT.

Soms wordt ik wel eens gek van iedereen in dit topic. Het gaat de hele tijd maar over de koersen. De enige dikke tech die je af en toe voorbij ziet komen is een dikke GLMR of een CELR. Bij die eerste gaat het alleen maar over je eigendomsbewijzen van eilanden kan registeren. De tweede over welk type brug er dan tussen eilanden moet komen. In ieder geval al iets meer niveau dan de meeste coins hier.

Verder gaat het alleen maar over lambo's, mifls en dure koffiemachines. Volwassenen die iedere dag een kleurplaat maken en met elkaar delen. En dan na een tijdje beoordelen of de kleurplaat bij het weer heeft gepast. Of een paar idiote internetplaatjes, om er een nog idiotere tekst zetten, en dan elkaar punten geven over hoe goed de grap was.

Ik zit eraan te denken alle non-tech post te gaan reporten omdat dit niet past bij dit forum. Het doet me zeer om het niveau zo te zien afglijden...

When moon? :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
JJ1984 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:53:
Gaat trouwens wel hard nu: ruim onder de 22k. Merk wel meteen weer bij mezelf dat FUD en FOMO elkaar snel kunnen afwisselen.
Ach.. we zijn pas 10% gezakt de laatste paar dagen.

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sTov_8boHQ-hpIob9QS_ZtrhPh8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gXTLllS6vy75Bp46OIkuCZZn.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:52
MicroWhale schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:55:
[...]

Ik vind deze persoonlijk iets te lang. Zoals @JJ1984 al zegt: Je moet t binnen een paar minuten treffend uit kunnen leggen, anders ben je ze kwijt. Soort elevator pitch dus.
Bitcoin (mand.)

Stack Sats

• Gelukszoekr
Hup Bitcoin, terug de box in. En doorzakken. Deze week allemaal kwartaalcijfers die de lage cpi cijfers bevestigen, dan woensdag de 75 FED punten. Let's go! 8)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:43

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEW4EKtF6gjSVcQ5GXKCjGNC1Rc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kgPp7RV56G10N5f6GqrJvt4K.png?f=fotoalbum_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 13:29
Mijn data zegt 21800
Sell!!!!!!!!!!!!!!
(Geen financieel advies)

[ Voor 3% gewijzigd door Moiety op 25-07-2022 21:31 ]

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2022 @ 23:55:
Nou Taro, volgens mij ga je het nu langzaam inzien. We gaan binnenkort veel lager.
Hallo, Mijnheer Whale.

Nu Taro zijn lesje geleerd heeft, kan je ons misschien ook zeggen tot welk niveau je gaat dumpen?

Bij voorbaat dank,

Een arme microshrimp

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
21560, in de box en uit de box? 8)7

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:44:
M'n zoon ook maar vast slaaf van het systeem gemaakt.

[Afbeelding]
Leer hem ook Monopoly goed te spelen ;)

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:23

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:13:
[...]

Hup Bitcoin, terug de box in. En doorzakken. Deze week allemaal kwartaalcijfers die de lage cpi cijfers bevestigen, dan woensdag de 75 FED punten. Let's go! 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MM3GpN5sVsIunFl6pCa88nX3SX4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mM62t95ksLTcK8J4Y55nSzHE.png?f=user_large

Verwijderd

Was wat op de interwebs aan het lezen, je zou toch zeggen dat die crypto compleet naar de vinkentering zou moeten zijn met de huidige staat van de wereld.

Kijk ik naar de koers, staat BTC nog steeds ruim 21k.

Haha, machtig.

Dan maar een keer extra uit eten deze maand ipv bijkopen.

Hopelijk stort Europa komende winter compleet in elkaar, dan kan ik misschien toch nog wat panicsells kopen.

• Gelukszoekr
Ja, ik weet het. Een onpopulaire boodschap hier. Laat mij ook even "genieten" dat we weer wat naar beneden gaan. Mijn beloning voor het niet in-fomo-en de afgelopen week :P

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:53:
[...]

Ja, ik weet het. Een onpopulaire boodschap hier. Laat mij ook even "genieten" dat we weer wat naar beneden gaan. Mijn beloning voor het niet in-fomo-en de afgelopen week :P
Tijdens een bullrun zou je voor jaloers en misgunner uitgemaakt worden. Nu krijg je gewoon een plaatje in je mik. Vriendelijkheid ten top in de bear market d:)b

• YES

YES

Moderator General Chat
Leuke bounce ineens :)

• Gelukszoekr
YES schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:58:
[...]

Tijdens een bullrun zou je voor jaloers en misgunner uitgemaakt worden. Nu krijg je gewoon een plaatje in je mik. Vriendelijkheid ten top in de bear market d:)b
Zo kan je het ook zien inderdaad. Mogelijk is de ergste pijn deze bear alweer vergeten :)

• PlanR
Mooie pump!!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Heb ff wat gekocht om Roellie op zn nummer te zetten.

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op maandag 25 juli 2022 @ 22:11:
Heb ff wat gekocht om Roellie op zn nummer te zetten.
Misgunner, jaloers? :+

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Nee gewoon een bloedhond.

Niet echt natuurlijk. Blijft wel gewoon onze crypto OG van de Telegraaf

[ Voor 21% gewijzigd door Darrell op 25-07-2022 22:14 ]

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:20:
@Kol Nedra

Als mensen mij vragen hoe ze Bitcoin kunnen minen laat ik deze altijd zien. Een perfecte uitleg in 2 minuten

[YouTube: Rockwell Retro Encabulator]

"This is the older version; they've since upgraded to three-phase reluctance drive along with silicon carbide rectification in the secondary power stage. Parasitic capacitance with anti-snubbing topologies and type 4 closed loop compensation architecture improves relative phase margins without right half plane zeros. No transfer functions are required for stabilization."
_O-
Heerlijk dit :D Zo voelt het denk ik voor bepaalde mensen als ze Star Wars of vooral Star Trek kijken :P

Overigens vandaag voor het eerst een whopping 100 CRO naar defi wallet gepleurd (Kingstaker 3% gunnen natuurlijk, mede-Tweaker). Dus ik ga over 5 jaar met pensioen jongens 8) :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-01 14:44

Trackerfire

BTC HODLER

Moon (soon) 😎

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:51:
Was wat op de interwebs aan het lezen, je zou toch zeggen dat die crypto compleet naar de vinkentering zou moeten zijn met de huidige staat van de wereld.

Kijk ik naar de koers, staat BTC nog steeds ruim 21k.

Haha, machtig.

Dan maar een keer extra uit eten deze maand ipv bijkopen.

Hopelijk stort Europa komende winter compleet in elkaar, dan kan ik misschien toch nog wat panicsells kopen.
Dat krijg je met berige markten.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rQ2ZYRXW3Iaz5gsWhS5A8qhMONk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yOX6H8vjRD2LnkD1x2BCn48d.jpg?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bitcoin doet dikke vinger naar Taro's box.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 25 juli 2022 @ 22:41:
Bitcoin denkt outside of Taro's Box.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

We zaten elkaar om de dips te pingo'en in plaats van te dca'en. Gelukkig krijg ik geen grandchildren.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op maandag 25 juli 2022 @ 22:41:
Een perfecte bounce op de box én de MA20:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/llnsDVdmtR24yR9cyn1ba9qfcfk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JSKgFNfwp5ymSYY5lcoybJEP.png?f=fotoalbum_large

Resistance is nu support aan het worden...

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 25-07-2022 22:46 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Rhsj_JrNXtIz8zGlckDzm_raCY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6M20tGXCghJpyxtX1Wuqi4zs.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Joosie200 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 22:43:
[...]

Bitcoin denkt outside of Taro's Box.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXnCwP-H5wHbbbd4gq-YoCrOunA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8FSQLOlZMqOftWUUjFDY0S7F.jpg?f=user_large

• Wenapee
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-05-2024
De pump kwam op het moment de earnings reporten van sommige bedrijven in de US boven verwachting waren. Mogelijk verwachten ze daaruit dat andere de komende dagen ook meevallen. Alhoewel die van Walmart die na de bitcoin pump kwam weer tegenviel. Dus welke kant het op gaat weet ik ook niet.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wij weten met z'n allen dat BTC naar $10m gaat.... een no-coiner heeft dat probleem niet.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC dominance is wat toegenomen :9~

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DH479UnnvZTm7MuJLTf5iaPnBcc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oiEzCVL9KctBsyVzmHdRzTpd.jpg?f=user_large

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Coldcat schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:01:
Ik zit in crypto voor de dikke tech. Er zijn echt ongekende ontwikellingen mogelijk naast het geroeptoeter over dikke koersen en moon. BTC doe ik niet aan omdat dat al vrij geaccepteerd is. Hetzelfde met ETH. Daar zijn genoeg supporters voor te vinden en is mijn donatie niet nodig. Ik kies dan ook voor munten als STARSHIP, KROM & MINT.

Soms wordt ik wel eens gek van iedereen in dit topic. Het gaat de hele tijd maar over de koersen. De enige dikke tech die je af en toe voorbij ziet komen is een dikke GLMR of een CELR. Bij die eerste gaat het alleen maar over je eigendomsbewijzen van eilanden kan registeren. De tweede over welk type brug er dan tussen eilanden moet komen. In ieder geval al iets meer niveau dan de meeste coins hier.

Verder gaat het alleen maar over lambo's, mifls en dure koffiemachines. Volwassenen die iedere dag een kleurplaat maken en met elkaar delen. En dan na een tijdje beoordelen of de kleurplaat bij het weer heeft gepast. Of een paar idiote internetplaatjes, om er een nog idiotere tekst zetten, en dan elkaar punten geven over hoe goed de grap was.

Ik zit eraan te denken alle non-tech post te gaan reporten omdat dit niet past bij dit forum. Het doet me zeer om het niveau zo te zien afglijden...

When moon? :+
Hier, een kleurplaat voor jou
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VLxeM2t2Q1YRiayAytLpqtseaCE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iKlYMoIImabLoV6hNFhCdLL9.png?f=fotoalbum_large

==
hoi

• Gelukszoekr
Zijn alle Roel's per definitie blond? Als ik nog haar zou hebben, dan was het ook blond.

Maar nee, nog geen fomo, al blijft het wennen hoor, geen crypro hebben...

• PlanR
Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:01:
[...]

Zijn alle Roel's per definitie blond? Als ik nog haar zou hebben, dan was het ook blond.

Waar wacht je op? :)

• Gelukszoekr
Taro schreef op maandag 25 juli 2022 @ 22:45:
[...]

Een perfecte bounce op de box én de MA20:
[Afbeelding]

Resistance is nu support aan het worden...
Zolang we op je diagonale lijn support houden komen we vanzelf uit bij de €0.06

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:01:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QPxZp8DhMg3WQaw9G4_c4zj58_c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/R0QKGanKNyGk765muC2RlBPv.gif?f=user_large

• Gelukszoekr
Ik geloof dat ik mijn gedachten al meermaals uitgebreid heb toegelicht. Maar in het kort:

1. Crypto beweegt in cycles. Het is nu niet de periode voor een bullrun
2. De economie is kaput. Het is de vraag hoe we hier uit gaan komen.
3. Bitcoin is geen hedge tegen inflatie gebleken, maar sterk gecorreleerd met de Nasdaq. Oftewel een risico-asset.
4. De Nasdaq, en andere beurzen dalen omdat onzekerheid met de economie.
5. Bitcoin weet niet beter als dat er QE is. Dat is nu anders, in theorie is dit slecht voor de waarde van Bitcoin, als je aanneemt dat het (nog) niet een hedge tegen inflatie is.

Mogelijk dat we over 2-3 maanden een beter beeld hebben of we in een recessie komen, en hoe heftig. En dan is er in theorie nog tijd genoeg om weer in te stappen.

Ik zie het zo, ik kan nu all-in gaan en lekker rangen. Of ik gok erop dat de shit nog serieus de ventilator gaat raken en dat zijn dan wel echt de gouden kansen op dikke gains te maken. Het scenario ligt wel klaar voor een dikke shitstorm de komende maanden. Ondanks dat het een drama kan worden voor ontzettend veel mensen, het zijn tegelijkertijd wel de échte kansen

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U0bopGUlGVDCNyBqhL1-sX78kd0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JbQyUacXe9llqAZfWMDjaRyh.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
Ik herinner me nog een post van ene Jaapio,

Bitcoin doet gewoon blokjes poepen. Zo is natoer.

En zo is het maar net.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wat zou kunnen timen toch mooi zijn.

Met mijn suffe grijze massa doe ik gewoon aan auto-invest, hoef ik niet na te denken, nergens op te letten, alleen maar een paar keer per week mijn PF bijwerken op CMC en heb ik meer tijd om met een kwast en een klodder verf net zo waardeloos te zijn in een andere hobby als dat ik in crypto ben.

Life is good! :+

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Net weer wat Dikke Tech zitten bekijken, ik denk dat ik maar all-in ga op MarbleX.

https://coinmarketcap.com/currencies/marblex/

Productvideo lijkt een upgraded versie van de Vechain video die al wat jaartjes rondgaat.

• Gelukszoekr
Maar c'mon guys,

Ergens valt er wel wat voor te zeggen toch? Ik weet lekker DCA. Veilig investeren. Niet te lastig. Dikke tech, dikke gains.

Maar wat nu als de wereldeconomie echt een flinke klap gaat krijgen. Die shit is echt niet ingeprijst. De kans op zo'n lage buy komt misschien maar eens elke 20 jaar ofzo. We zijn toch gokkers, of niet dan? Go big or go home. No guts, no sats (voor nu dan) :p

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:51:
Maar c'mon guys,

Ergens valt er wel wat voor te zeggen toch? Ik weet lekker DCA. Veilig investeren. Niet te lastig. Dikke tech, dikke gains.

Maar wat nu als de wereldeconomie echt een flinke klap gaat krijgen. Die shit is echt niet ingeprijst. De kans op zo'n lage buy komt misschien maar eens elke 20 jaar ofzo. We zijn toch gokkers, of niet dan? Go big or go home. No guts, no sats (voor nu dan) :p
Als alles nog een keer door de helft gaat, prima wat mij betreft, dan had ik nu goedkoper in kunnen kopen, maar er staat meer fiat klaar en alles is en blijft speelgeld.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Maar c'mon guys,

Ik volg je helemaal hoor, er gaan zeker nog wel kansen komen.

Ik ben zelf gewoon een laffe HODL'er, nog nooit 1 sat verkocht.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• baba420
  • Laatst online: 23:39
Maar c'mon guys,

Je bent nog best braaf Roellie, met de aan-de-zijlijn-staan houding. Een user hier heeft zelfs zijn woning verkocht en is gaan huren omdat hij verwacht dat de huizenprijzen keihard omlaag gaan. Ballen van staal.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:18
Rebbelx schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:09:
Blijven DCA'en tijdens de vorige bearmarket... bitcoin zien gaan tot 69K dollar en uiteraard niet verkocht. Uiteindelijk toch maar verkocht maar 46% minder winst dan op de piek. Toch mooie winst gehaald... Op dit moment weer aan het inkopen en DCA'en. Werkte vorige keer goed en heeft me flink wat opgeleverd, dus waarom zou dat nu niet opnieuw kunnen. Is geld wat ik kan missen dus waarom zou ik de gok niet wagen. Na elke enorme dip komt bitcoin weer terug. Ik zie niet in waarom het nu anders zou zijn ?!
Met DCA-en en tijdens bearmarkets inslaan is sowieso niets mis.
Maar ja, kopen is makkelijk :)
Verkopen is daarentegen retelastig en daarom is 't naar mijn bescheiden mening goed om van tevoren een plan klaar te hebben liggen met sellorders op vooraf bepaalde prijspunten.
Aan moving averages heb je in unknown priceterritory bijvoorbeeld niet veel meer.

In mijn geval heb ik tijdens de weg omhoog verkocht, niet tijdens de weg omlaag, zoals jij (blijkt uit jouw post). Ben al begonnen met verkopen net onder de 2017 ATH. Daarna (ruwweg) iedere 5k omhoog weer een plukje eruit. Je pakt tijdig je winst en het neemt een hoop spanning weg.
Met name dat laatste is voor mij persoonlijk een groot voordeel.
Kan overigens best zijn dat jij uiteindelijk gemiddeld zelfs beter verkocht hebt dan ik.
Wat ik ermee wil zeggen is dat je door het verkopen tijdens de weg omhoog je winst al verzilvert zonder dat je achteraf met het idee zit van 'had ik maar', want je plan heeft dan gewerkt.
Als je pas in de weg naar onder verkoopt, blijft dat 'had ik maar' gevoel knagen.
Ook weet je dan van tevoren hoeveel winst je pakt; want potdulle, als je 'n pluk BTC koopt op $5.000,- en je weet daarvan een deel te verkopen op $30.000,- of zelfs $50.000,-, nou, dat percentage red je met handel in tweedehands auto's niet.
Dat kun je uiteraard ook doen in de weg naar onderen na de ATH, maar dan is het naar mijn bescheiden mening een stuk lastiger, want wie zegt dat de koers niet weer verder omhoog gaat na een lokale dip.

Toch netjes dat je op een gegeven moment nog hebt durven verkopen trouwens, want dat is verrekte moeilijk eens we weer naar onderen schieten. ('Wat als dit nou de bodem is.... Ff wachten nog... Wat als dít nou de bodem is... Ff wachten nog... Wat als dít nou de bodem is... etc. etc.)
Dat zal menigeen herkennen.

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:43:
[...]

Ik herinner me nog een post van ene Jaapio,

Bitcoin doet gewoon blokjes poepen. Zo is natoer.

En zo is het maar net.
Die gast is dan ook niet voor niets verwijderd.

Wat een debiel was dat.

Ik zie het soms ook somber in hoor, maar dan geef ik mezelf gewoon die verdiende bitchslap en besef dat we het hier hebben over Bitcoin.

Het gezegde is 'Don't bet against the FED'. Maar met Bitcoin durf ik dat wel aan. Geen all in natuurlijk, maar dat hoeft sowieso helemaal niet :P

Maargoed ik hoop voor jou oprecht dat je strategie goed uitpakt, dat zou betekenen dat er voor mijn zuurverdiende centjes ook wat meer sats te halen zijn, dus win-win ;)

Nu maar hopen dat wanneer de shit echt de fan raakt, die overheid kermis munten wel overeind blijven. >:)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:42

Vis

Oke, vanaf 1 september start de bull weer jongens.. iBood bevestigd het:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dcsF2q7Gg4pd7AzWCsp7ZVAwtds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8EuPxJ1dQwW73iggZXeYH9JE.jpg?f=fotoalbum_large

Inslaan die bifi!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 00:07:
[...]

Die gast is dan ook niet voor niets verwijderd.

Wat een debiel was dat.

Ik zie het soms ook somber in hoor, maar dan geef ik mezelf gewoon die verdiende bitchslap en besef dat we het hier hebben over Bitcoin.

Het gezegde is 'Don't bet against the FED'. Maar met Bitcoin durf ik dat wel aan. Geen all in natuurlijk, maar dat hoeft sowieso helemaal niet :P

Maargoed ik hoop voor jou oprecht dat je strategie goed uitpakt, dat zou betekenen dat er voor mijn zuurverdiende centjes ook wat meer sats te halen zijn, dus win-win ;)

Nu maar hopen dat wanneer de shit echt de fan raakt, die overheid kermis munten wel overeind blijven. >:)
Dat zn albums verwijderd zijn vind ik alleen wel best cru. Wij hebben toch niets misdaan? Ffs.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:18
Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:20:
[...]
...Ik zie het zo, ik kan nu all-in gaan en lekker rangen. Of ik gok erop dat de shit nog serieus de ventilator gaat raken en dat zijn dan wel echt de gouden kansen op dikke gains te maken. Het scenario ligt wel klaar voor een dikke shitstorm de komende maanden. Ondanks dat het een drama kan worden voor ontzettend veel mensen, het zijn tegelijkertijd wel de échte kansen...
Met dat scenario houd ik ook zeker rekening. Heb wat dieptebommetjes (buyorders) klaarstaan, mocht het nog weer keihard naar onderen knallen.
Hier diverse kennissen (die geïnteresseerd zijn geraakt door de praatjes van ome TP en alle hype van de laatste jaren) erop geattendeerd dat áls ze willen instappen in de crypto scene, ze nu moeten opletten.
Maar ik zou het verdorie wel wrang vinden als die noobs :P de kans krijgen om alsnog aan BTC sub 10k te kunnen instappen terwijl ik als ervaren, doorgewinterde en keihard geharde crypto Pro *kuch* m'n gemiddelde entry als gevolg van DCA al boven die $10k heb getakeld...
Ach ja, je moet het ze maar gunnen dan he.
Maar owee als ze dan gaan lachen.
"Dus jij bent al 5 jaar bezig met die rommel en ik stap gewoon lager in dan jij?"
Nou, dan laat ik ze ff al mijn 2,14 ethereum zien die ik in staking heb gezet op Binance.
Fuck 'em.
You cannot beat 5 years of experience that easily.

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 19:10
Kan je via Binance trouwens leverage traden als Nederlander? Of is dat nog steeds uitgeschakeld (futures/margin)?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ta2Jjskl8-skd6qCmSTg39wDlQ4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QNIMviLgWJTlr2t9ZIMIb812.jpg?f=user_large

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:27
Het is toch: ‘No sats, no lambo’? Of heb ik weer wat gemist?
toilet_paper schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 01:03:
[...]

Nou, dan laat ik ze ff al mijn 2,14 ethereum zien die ik in staking heb gezet op Binance.
Fuck 'em.
You cannot beat 5 years of experience that easily.
Ik ben alvast aan het oefenen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k495dCmO-RiVUErc2-Rf87-Ph0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6IgykesG2NMY3v1xLfIU46Bh.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kwam deze tegen op reddit, wilde ik jullie niet onthouden in deze barre tijden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/noFeQA1B61QEaNZJAz3lm-RjCvA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a9q1ws0FlQVxxfmC3wksD7y9.jpg?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door Domino op 26-07-2022 07:52 ]

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-01 15:22
Intelcore schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 07:01:
Kan je via Binance trouwens leverage traden als Nederlander? Of is dat nog steeds uitgeschakeld (futures/margin)?
Nope, nog steeds niet toegankelijk. Maar genoeg alternatieven waar het wel nog mag..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• YES

YES

Moderator General Chat
Het was weer mooi leverage traden hoor. Al een paar keer gezegd, stoploss zetten is key en als je dan een keer vergeet Confirm te klikken is het liquidatiemailtje er als de kippen bij. Gelukkig maar een klein bedrag aan kwijt geraakt maar ook een bevestiging dat ik gewoon niet de discipline heb die nodig is hiervoor. Dit doen we dus nooit de komende weken niet weer.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
wootler schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:47:
[...]

Resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst.
Tuurlijk wel... bitcoin komt er heus wel terug bovenop. Je zit nog in de denial categorie. Geeft niet, op een dag zie je echt wel het licht ;)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Maar c'mon guys,

Ik deel je mening ook van a tot z ook. Time in the market etc maar ik hou nu mooi mijn vingers aan de knip. Dit is gewoon een dikke bear in wording en denk zelf ook dat we nog wel even goed lager gaan. Alle alts incl celr en Ada, sols, matic, bifi, glmr lol en what not hoor je over twee jaar alleen nog maar over in de zin van, weet je nog toen X of Y een dollar was? Hetgeen wat er nu in de wereld plaats vind komt aan het einde van het jaar meer naar voren. Waar we tijdens Corona allemaal dikke knaken over hadden is dat straks janken met de pet op ben ik bang.

En er zullen een hoop kansen ontstaan ja. Dus je fiat klaar hebben zal key zijn. Die verspil ik nu niet meer aan de vergane glorie van huidige alts.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 07:54:
Het was weer mooi leverage traden hoor. Al een paar keer gezegd, stoploss zetten is key en als je dan een keer vergeet Confirm te klikken is het liquidatiemailtje er als de kippen bij. Gelukkig maar een klein bedrag aan kwijt geraakt maar ook een bevestiging dat ik gewoon niet de discipline heb die nodig is hiervoor. Dit doen we dus nooit de komende weken niet weer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RgD3Tt4cUxoM1-HMgyg1wvoi4Sw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KhBKoARe7FZdEx9QZJwOwYvj.png?f=user_large

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
mannowlahn schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:15:
[...]

Ik deel je mening ook van a tot z ook. Time in the market etc maar ik hou nu mooi mijn vingers aan de knip. Dit is gewoon een dikke bear in wording en denk zelf ook dat we nog wel even goed lager gaan. Alle alts incl celr en Ada, sols, matic, bifi, glmr lol en what not hoor je over twee jaar alleen nog maar over in de zin van, weet je nog toen X of Y een dollar was? Hetgeen wat er nu in de wereld plaats vind komt aan het einde van het jaar meer naar voren. Waar we tijdens Corona allemaal dikke knaken over hadden is dat straks janken met de pet op ben ik bang.

En er zullen een hoop kansen ontstaan ja. Dus je fiat klaar hebben zal key zijn. Die verspil ik nu niet meer aan de vergane glorie van huidige alts.
Je hoopt om te kopen op de bodem. Weet dat je de bodem, net als de piek nooit kan timen. Sommige alts zijn 90% door het putje gegaan... Als dat nog altijd geen buy trigger is, zal het dat nooit worden voor je vrees ik....Sommige mensen zien een coin met 75,80 en meer % zakken en durven dan nog niet kopen... Tijdens de vorige bearmarket ging bitcoin tot rond de 3500 dollar dacht ik.... maar ik begon al met kopen op 10K dollar....Uiteindelijk heeft dat geen 20x gedaan moest ik op 3500 dollar gekocht hebben maar wel een x7. Is dat jammer ? Wat mij betreft niet.... dat is nog steeds dikke winst. Op 3500 dollar waren er trouwens nog altijd mensen die weigerden te kopen want het ging NOG lager gaan.... tja.... Koop dan nooit zou ik zeggen

[ Voor 19% gewijzigd door Rebbelx op 26-07-2022 08:43 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 00:03
mannowlahn schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:15:
[...]

Ik koop liever nu voorzichtig al wat in dan dat ik maar blijf hopen op lagere koersen en uiteindelijk misschien wel veel te laat ben. Niemand weet waar de koers naar toe gaat dus vind het eigenlijk wel wat apart dat mensen er dan toch voor 100% op gokken.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Nopheros schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:56:
[...]

Ik koop liever nu voorzichtig al wat in dan dat ik maar blijf hopen op lagere koersen en uiteindelijk misschien wel veel te laat ben. Niemand weet waar de koers naar toe gaat dus vind het eigenlijk wel wat apart dat mensen er dan toch voor 100% op gokken.
Ik snap de gok wel als dit het verschil is tussen echt life changing money of gewoon een nieuwe Tesla.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02:35
Rebbelx schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:39:
[...]

Je hoopt om te kopen op de bodem. Weet dat je de bodem, net als de piek nooit kan timen. Sommige alts zijn 90% door het putje gegaan... Als dat nog altijd geen buy trigger is, zal het dat nooit worden voor je vrees ik....Sommige mensen zien een coin met 75,80 en meer % zakken en durven dan nog niet kopen... Tijdens de vorige bearmarket ging bitcoin tot rond de 3500 dollar dacht ik.... maar ik begon al met kopen op 10K dollar....Uiteindelijk heeft dat geen 20x gedaan moest ik op 3500 dollar gekocht hebben maar wel een x7. Is dat jammer ? Wat mij betreft niet.... dat is nog steeds dikke winst. Op 3500 dollar waren er trouwens nog altijd mensen die weigerden te kopen want het ging NOG lager gaan.... tja.... Koop dan nooit zou ik zeggen
ik ben niet direct een voorstander van de markt proberen te timen, maar hij had het over random alts en net zoals bij stocks is jouw gedachtegang een valkuil. "X is al 80% gedaald, hoeveel lager kan het nog gaan?". Het antwoord op die vraag is altijd hetzelfde: 100%. Ze kunnen nog 100% lager.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

zwembroek schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:59:
[...]

Ik snap de gok wel als dit het verschil is tussen echt life changing money of gewoon een nieuwe Tesla.
Dat onder andere. De een zit er in voor een max resultaat en durft de grenzen op te zoeken, de ander probeert er in ieder geval wat beter van te worden.

Er is ook een groot verschil met iemand die al een leuk kapitaal heeft opgebouwd in een vorige cycle, en degenen die net nieuw zijn en voor wie dit de eerste bear is. Mijn winst zal uiteindelijk lager zijn dan van diegenen die een stuk verder/beter timen en langer durven te wachten. Tegelijkertijd zal ik betere resultaten halen dan diegenen die echt te lang blijven wachten.

Belangrijkste voor mij is dat ik er geen seconde zorgen over heb of ik wel of niet goed aan het timen ben. Regelmatig wat erin gooien geeft mij die rust.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:18:
[...]

Dat onder andere. De een zit er in voor een max resultaat en durft de grenzen op te zoeken, de ander probeert er in ieder geval wat beter van te worden.

Er is ook een groot verschil met iemand die al een leuk kapitaal heeft opgebouwd in een vorige cycle, en degenen die net nieuw zijn en voor wie dit de eerste bear is. Mijn winst zal uiteindelijk lager zijn dan van diegenen die een stuk verder/beter timen en langer durven te wachten. Tegelijkertijd zal ik betere resultaten halen dan diegenen die echt te lang blijven wachten.

Belangrijkste voor mij is dat ik er geen seconde zorgen over heb of ik wel of niet goed aan het timen ben. Regelmatig wat erin gooien geeft mij die rust.
In het slechtste geval houdt je er een gratis binance plaatje aan over :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coinbase heeft het niet makkelijk de laatste tijd. $COIN nog maar even links laten liggen...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
QNT kan nu support gaan vinden, mogelijk sla ik weer iets in @ 85, maar ik wacht waarschijnlijk tot 74-78 (cryptisch genoeg zo? ;) ).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tJy6r_pNcTjtmaZn9ctlKyk98es=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pegrbWENwgsBaxxWDjN9wsZa.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/USnINVH2J2KnsGb3Z7tC-FI7Msc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mvCdI1iZHPxn6deNYoJ3bNtb.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYnD09L0pLTQoc1irr9M4DtvhMQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/65RmqPoTkA5DZn8FLuv976oP.jpg?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 26-07-2022 09:39 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 00:03
zwembroek schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:59:
[...]

Ja op zich kun je de gok maken inderdaad en misschien hebben ze geluk en kopen ze de ultieme dip. Aan de andere kant heb ik m'n versie fiat gebruikt om ETH te kopen op 1200$ en heb dat inmiddels weer verkocht, 25% extra ETH erbij voor niets en m'n fiat staat weer langs de zijlijn om lager in te kopen. Mochten we weer stijgen dan gaat het weer terug naar de bankrekening.

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 26-07-2022 09:50 ]

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
5% van mijn porto verkocht op 23400. Nu natuurlijk aan het wachten op die 19k om terug te kopen… Lang geleden dat ik een rit heb gemaakt 😅… Als ie al komt. Geeft veel meer stress dan HODL maar ik wil die GAK omlaag krijgen (nu $33k).

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ook een manier om binnen de crypto wereld geld te verdienen. De exchanges en brokers zullen er blij mee zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6SSyjCRhQNlU42UNPgxf8JqyPYA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fzNjDAGRxaOZzE8vk1jDwyA2.jpg?f=user_large

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-01 21:23
Taro schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:03:
Ook een manier om binnen de crypto wereld geld te verdienen. De exchanges en brokers zullen er blij mee zijn.
[Afbeelding]
Ze is zo goed in traden, dat ze geld moet verdienen met podcasts en subsidiepotten leeg trekken. :+

• Coldcat

Coldcat

HODL

[Afbeelding]
Wat ik me bij deze berichten afvraag is of deze mensen het dan zo moeilijk hebben. Die hebben toch al een vermogen vergaard met Crypto zou je zeggen. Waarom zou je jezelf dan verlagen tot zulke posts?

Is het nog niet genoeg?

Verwijderd

Ik heb besloten dat ik in deze bear de bodem ga kopen, en volgende run (als deze ooit komt natuurlijk) de top ga verkopen.

Daarnaast short ik gewoon alle tops x100 en long ik de bodems x100.

Zo ben ik van plan multi honderduizendmiljoenmiljardtriljairdair te worden.

Ik zet vast wat buyorders op de bodem.

• Eusebius
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:18:
[...]
... Mijn winst zal uiteindelijk lager zijn dan van diegenen die een stuk verder/beter timen en langer durven te wachten. Tegelijkertijd zal ik betere resultaten halen dan diegenen die echt te lang blijven wachten.
...
Dit is dus net zoals timen van de markt: dat weet je niet. MIsschien heb je net geshort en dan krijgt morgen Putin een "hartaanval". Nieuwe leiders stoppen de oorlog, iedereen blij, markt schiet omhoog. Of Putin krijgt geen "hartaanval" maar doet een harde aanval op Chernobyl en boem, we kunnen allemaal verhuizen naar Zuid-Afrika.

==
hoi

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 28-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:07:
Ik heb besloten dat ik in deze bear de bodem ga kopen, en volgende run (als deze ooit komt natuurlijk) de top ga verkopen.

Daarnaast short ik gewoon alle tops x100 en long ik de bodems x100.

Zo ben ik van plan multi honderduizendmiljoenmiljardtriljairdair te worden.

Ik zet vast wat buyorders op de bodem.
Hey dit klinkt precies als het plan dat ik in gedachte heb..... verdacht 8)7

Verwijderd

[Afbeelding]
Schaamteloos. Madelon Moneygrab.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89PQqdwydeQmnZuHTQnUJ2WDUzQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iS0oUEponvO3pcdhFEAFcTrV.jpg?f=user_large

• Eusebius
  • Niet online
[Afbeelding]
Ze krijgt nog niet veel bijval

==
hoi

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:09:
[...]

Schaamteloos. Madelon Moneygrab.

[Afbeelding]
Zulke mensen mogen wat mij betrefd opgepakt worden en op Schiphol aan de bagageband gezet worden!

Echter, dat gebeurd niet. Het enige wat je kan doen is het systeem volgen en pakken wat er te pakken is!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
P.K. schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:06:
[...]

Ze is zo goed in traden, dat ze geld moet verdienen met podcasts en subsidiepotten leeg trekken. :+
Ik heb nog nooit enig bewijs gezien dat ze goed is in traden. Als ze veel crypto heeft, dan heeft ze dat vermoedelijk al enige tijd geleden gekocht ipv dit door traden te vermeerderen. Het meeste verdient ze waarschijnlijk met het hele gebeuren eromheen, door gratis uitnodigingen en promoties en door de juiste mensen te kennen binnen het wereldje.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Eusebius schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:08:
[...]

Dit is dus net zoals timen van de markt: dat weet je niet. MIsschien heb je net geshort en dan krijgt morgen Putin een "hartaanval". Nieuwe leiders stoppen de oorlog, iedereen blij, markt schiet omhoog. Of Putin krijgt geen "hartaanval" maar doet een harde aanval op Chernobyl en boem, we kunnen allemaal verhuizen naar Zuid-Afrika.
Ik denk dat je het woordje "te" gemist hebt of de strekking van mijn post en de posts daarvoor niet begrijpt.

Overigens, ik short niet. Nooit gedaan en zal het nooit doen. Long ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 26-07-2022 10:15 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:13:
[...]

Ik heb nog nooit enig bewijs gezien dat ze goed is in traden. Als ze veel crypto heeft, dan heeft ze dat vermoedelijk al enige tijd geleden gekocht ipv dit door traden te vermeerderen. Het meeste verdient ze waarschijnlijk met het hele gebeuren eromheen, door gratis uitnodigingen en promoties en door de juiste mensen te kennen binnen het wereldje.
Of de perfecte buy high, sell low strategie uitgevoerd en nu op zoek naar nieuwe inkomsten

Afbeeldingslocatie: https://www.crypto-insiders.nl/wp-content/uploads/2022/05/cee600bd-adfe-4a3f-a221-6e1c61a4f082-1024x576.jpg

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Coldcat schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:12:
[...]

Zulke mensen mogen wat mij betrefd opgepakt worden en op Schiphol aan de bagageband gezet worden!
Kijkende naar Schiphol heb ik het idee dat Manon en haar buddies daar al een tijdje staan aan de bagageband. :+

• Eusebius
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:14:
[...]

Ik denk dat je het woordje "te" gemist hebt of de strekking van mijn post en de posts daarvoor niet begrijpt.

Overigens, ik short niet. Nooit gedaan en zal het nooit doen. Long ook niet.
Sorry, koffie nog niet op :P

==
hoi

• Stovirpi
[Afbeelding]
Ik weet wat voor een drama het is om de accreditatie en subsidie toegekend te krijgen voor een bedrijf. Er zijn ook serieuze kosten aan verbonden. Wat dat betreft respect dat ze het geflikt heeft.

Echter wel van mening dat deze cursussen niet bijdragen aan, naar mijn idee, het doel van het STAP budget. Hetzelfde geldt voor alle trainingen die gericht zijn om iemand op te leiden als (business) coach.

Maar goed, it is all about the money.

Stack Sats

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-01 21:23
Taro schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:13:
[...]

Er is juist meer bewijs dat ze de plank misslaat (buy the dip-tweets terwijl we op toppen stonden), dan dat er bewijs is van het tegenovergestelde idd.

Het is gewoon een act, doen alsof je ergens succesvol/goed in bent en op die manier inkomen creëren op socials en allerlei snabbels binnenslepen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stovirpi schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:20:
[...]

Ik weet wat voor een drama het is om de accreditatie en subsidie toegekend te krijgen voor een bedrijf. Er zijn ook serieuze kosten aan verbonden. Wat dat betreft respect dat ze het geflikt heeft.

Echter wel van mening dat deze cursussen niet bijdragen aan, naar mijn idee, het doel van het STAP budget. Hetzelfde geldt voor alle trainingen die gericht zijn om iemand op te leiden als (business) coach.

Er wordt een overheidspotje benut om geld te gaan verdienen (mits je dat al lukt na het volgen hiervan), om daarna buiten het zicht van diezelfde overheid om daadwerkelijk dit geld te verdienen en dat zelfde potje dus niet weer met nieuwe belastinginkomsten aan te vullen. Lijkt mij dat je daarmee als overheid nou juist het doel van zo'n potje misloopt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stovirpi schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:20:
[...]

Eens, mooi dat ze dit voor elkaar heeft gekregen. Ik wil haar ook niet volledig afkraken, want ze doet ook echt wel leuke en goede dingen voor het wereldje. En natuurlijk moet er ook geld op de plank komen, dus ga je op zoek naar dergelijke opties. Maar haar trainingen zullen vooral theorie zijn, want in de praktijk heb ik haar nog nooit echt goed zien traden. Terwijl veel mensen haar als succesvol trader zien en daarom op kosten van de overheid waarschijnlijk bij haar een training gaan volgen.

Een kennis van mij heeft een aantal maanden geleden ook een TA cursus gevolgd bij een bekend iemand. Alle type candles en figuren kwamen langs toen ik met haar sprak, de theorie was zeker op orde, ik was helemaal verbaasd. Maar toen ik vroeg of ze ooit al 1 Euro daadwerkelijk in een trade had gestopt en ervaring had opgedaan was het antwoord "Nee". Nu enkele maanden later is er met die theorie nog steeds niets gedaan, inmiddels wordt weer een ander onderwerp bestudeerd.

Overigens een mooie Twitter thread over dit fenomeen:

Lees verder: https://twitter.com/RomeenSheth/status/1547385554379177984.

• Eusebius
  • Niet online
P.K. schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:24:
[...]

Het is gewoon een act, doen alsof je ergens succesvol/goed in bent en op die manier inkomen creëren op socials en allerlei snabbels binnenslepen.
Het principe van 'fake it 'till you make it'.
Sociale media creëert een heel speelveld voor mensen die het mooi kunnen brengen (presentatie op orde) maar verder geen talent laten zien (los van het feit of ze dat wel/niet hebben).

In hetzelfde vaarwater: influencers. En onze kinderen wordt het voorgeschoteld alsof het leuk en succesvol is YouTube: Hoe word je een influencer? | UITGEZOCHT #22

==
hoi

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:33:
[...]

Een kennis van mij heeft een aantal maanden geleden ook een TA cursus gevolgd bij een bekend iemand. Alle type candles en figuren kwamen langs toen ik met haar sprak, de theorie was zeker op orde, ik was helemaal verbaasd. Maar toen ik vroeg of ze ooit al 1 Euro daadwerkelijk in een trade had gestopt en ervaring had opgedaan was het antwoord "Nee". Nu enkele maanden later is er met die theorie nog steeds niets gedaan, inmiddels wordt weer een ander onderwerp bestudeerd.

[Twitter]
Dit gaat op voor velen, ook voor mezelf maar dan op andere gebieden. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren en soms komt het daadwerkelijk tot praktijk pogingen, maar vaak blijft het bij theorie en ga ik verder naar het volgende. De reden waarom het soms niet tot een praktijk poging komt, kan zeer divers zijn.

• Stovirpi
Taro schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:33:
[...]

Eens, mooi dat ze dit voor elkaar heeft gekregen. Ik wil haar ook niet volledig afkraken, want ze doet ook echt wel leuke en goede dingen voor het wereldje. En natuurlijk moet er ook geld op de plank komen, dus ga je op zoek naar dergelijke opties. Maar haar trainingen zullen vooral theorie zijn, want in de praktijk heb ik haar nog nooit echt goed zien traden. Terwijl veel mensen haar als succesvol trader zien en daarom op kosten van de overheid waarschijnlijk bij haar een training gaan volgen.

[Twitter]
Mooie draad. Vanuit onderwijskundig perspectief kijken ze hier ook naar middels het 70/20/10 model. Slechts 10% van je kennis/ skills krijg je door formele kennisbronnen zoals classroom training of informatie opzoeken op internet. De rest.. door met anderen te sparren over ervaringen en het gewoon te doen.

Kijk je uiteindelijk naar de beweegredenen voor finfluencers; aanboren van meerdere inkomstenstromen. Punt :)

Stack Sats

Pagina: 1 ... 176 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!