Is het ook voor te gebruiken
CELR ook mini moon. Volgens mij ook wel een populair “gokje” in dit topic. Op geen nieuws. Gotta love crypto 🐳
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Verwijderd
Bijna terug de volle 2 cent waard..Trackerfire schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:24:
CELR ook mini moon. Volgens mij ook wel een populair “gokje” in dit topic. Op geen nieuws. Gotta love crypto 🐳
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
DOT -4.73%, ik leef mee met @Skrunsies..Taro schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:58:
Wat een zwaar leven, misschien maar weer eens naar aandelen kijken?
[Afbeelding]
Nee hoor, des te minder hoeft hij af te dragen aan zijn ex.
#toosoon?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
De Vreet en Bierindex staat alweer in het groen bij TaroTaro schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:02:
[...]
Nee hoor, des te minder hoeft hij af te dragen aan zijn ex.
#toosoon?
Kom er zojuist achter dat de bodem van de box exact op de 2017 ATH ligt...
/f/image/UZUJ4BOLgiS9WhTi2iwhWkIB.png?f=fotoalbum_large)
Misschien moet ik de GAK van Bitcoin, DOT en DOGE maar eens verlagen door extra bij te kopen... Overmorgen weer de maandelijkse DCA ronde, dan gaat daar wat extra in.
/f/image/UZUJ4BOLgiS9WhTi2iwhWkIB.png?f=fotoalbum_large)
Misschien moet ik de GAK van Bitcoin, DOT en DOGE maar eens verlagen door extra bij te kopen... Overmorgen weer de maandelijkse DCA ronde, dan gaat daar wat extra in.
Correct, The Bastard vanavond gecombineerd met Jopen IPA TropischBTC100K2021 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:32:
[...]
De Vreet en Bierindex staat alweer in het groen bij Taro
Orion protocol heeft ook weer organische groei
Ik las onzin protocolkeanu_ schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:21:
Orion protocol heeft ook weer organische groei
Verklaar je nader?Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2022 @ 23:55:
Nou Taro, volgens mij ga je het nu langzaam inzien. We gaan binnenkort veel lager.
Omdat jij het zegt? We gaan binnenkort veel hoger. Even goed onderbouwd.Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2022 @ 23:55:
Nou Taro, volgens mij ga je het nu langzaam inzien. We gaan binnenkort veel lager.
En ook wat minder persoonlijk gemaakt, ook wel zo fijnJW04 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 23:59:
[...]
Omdat jij het zegt? We gaan binnenkort veel hoger. Even goed onderbouwd.
* Taro hoopt nu meer dan ooit dat de koers vanaf hier enorm stijgt...
En velen met jeTaro schreef op maandag 25 juli 2022 @ 00:06:
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Taro schreef op maandag 25 juli 2022 @ 00:06:
REKT. Was weer ff een schoolvoorbeeld pump and dump zeg 
[ Voor 175% gewijzigd door Trackerfire op 25-07-2022 01:05 ]
@Trackerfire Organisch noemen ze dit toch?
Zeker. Volgens mij zijn de Bears en Bulls nog even aan t vechten hoe de week close er over een klein uurtje uit moet komen te zien...
Weak hands er uit?! Vlammen maar
[ Voor 3% gewijzigd door cooLopke op 25-07-2022 01:24 ]
Die zijn we kwijtSjuul100 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 04:45:
En onder de 22K !
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Blijf!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
nee hoor, dit is precies volgens plan en zit perfect in mijn bull flag. Die is nu wel echt confirmed. Dit was weer de bodem en nu dus weer up voor de 4e ronde. Perfect terrein iig voor daytraders. Again die 22k heeft 0 waarde. Zie je ook aan volume en reactie
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 25-07-2022 07:38 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gok nog 1 a 2 keer boven en onder raken, daarna zou ik van een neerwaarts kanaal gaan spreken en die is niet positief. Maar gok dat met de beurzen open vanmiddag er toch wel beweging komt. Tegen die tijd is ie wel weer aan de bovenkant (22.7k ongeveer)mannowlahn schreef op maandag 25 juli 2022 @ 07:44:
Hoelang kan die vlag van jou worden?
Zo meteen weer op weg naar huis. Ben benieuwd naar de koersen. Nog iets gebeurd de afgelopen week?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Fiat airdrop heeft weer plaatsgevonden. Maandelijkse donatie naar busd ook. Nu rustig verder dca-en.
Een bounce op Taro's box en dan door?anti elppa schreef op maandag 25 juli 2022 @ 07:37:
[...]
nee hoor, dit is precies volgens plan en zit perfect in mijn bull flag. Die is nu wel echt confirmed. Dit was weer de bodem en nu dus weer up voor de 4e ronde. Perfect terrein iig voor daytraders. Again die 22k heeft 0 waarde. Zie je ook aan volume en reactie
die box zijn we al ff uit volgens mij. heb dat ding niet echt meer op mijn netvlies eigenlijk
Bovenkant van die box lag op/rond 20.7k, hebben we al weer even verlaten inderdaad, maar je zou dit nu als een bounce kunnen interpreteren.
[ Voor 25% gewijzigd door YES op 25-07-2022 08:08 ]
this is the way! 🙌Domino schreef op maandag 25 juli 2022 @ 07:47:
[...]
Fiat airdrop heeft weer plaatsgevonden. Maandelijkse donatie naar busd ook. Nu rustig verder dca-en.
nothing stops this train
Oeh, dat doet me nou denken aan eind 2017. Toen zat ik op websites te lezen hoe Ripple weet ik hoeveel waard ging worden en ik dus binnen no time schathemeltje rijk zou worden. Echt super verlopen allemaal
Maar in 2017 was de Deep Learning Algorithm nog niet zo accuraat als nuYES schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:09:
[...]
Oeh, dat doet me nou denken aan eind 2017. Toen zat ik op websites te lezen hoe Ripple weet ik hoeveel waard ging worden en ik dus binnen no time schathemeltje rijk zou worden. Echt super verlopen allemaal
Maktub
Toen was het nog shallow learning inderdaad, maar ik mis hier nog wel de AI. Zodra het Artificial Intelligence Deep Learning Quantum Algorithm het voorspelt ga ik voor de bijlMrMrq schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:31:
[...]
Maar in 2017 was de Deep Learning Algorithm nog niet zo accuraat als nu
Keyword: could
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
heb je een beter plan dan? 👀
nothing stops this train
Dat soort artikelen totaal niet serieus nemen
Je hebt alleen maar gemist hoe een AI de perfecte weergave getekend heeft van hipster moonbois, verder niks.resusaapje schreef op maandag 25 juli 2022 @ 07:47:
Zo meteen weer op weg naar huis. Ben benieuwd naar de koersen. Nog iets gebeurd de afgelopen week?
het ging over dca-en, natuurlijk niet over de Cardano bericht, ik snap ook wel dat dit nep is 🥲
nothing stops this train
Ah je hebt helemaal gelijk, my badKol Nedra schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:03:
[...]
het ging over dca-en, natuurlijk niet over de Cardano bericht, ik snap ook wel dat dit nep is 🥲
Ja, geen ADA kopen op basis van dit soort artikelen.
Fixed that for you.
Als jullie die AI al niet vetrouwen... how about een potje schaak tegen een robot? What could possibly go wrong?
* sh4d0wman wacht geduldig tot AI assimilation. Resistence is futileeeeee.
Benieuwd wat eerder komt AI of BTC ATH
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat is hetzelfde algoritme dat een paar jaar geleden voorspelde dat Cardano naar $ 60 dollar zou gaan ergens eind vorig jaar. Never happened, so shit show
* Trackerfire zit even uit te rekenen dat hij dan echt niet meer had hoeven werken
[ Voor 7% gewijzigd door Trackerfire op 25-07-2022 10:43 ]
En er weer boven.Sjuul100 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 04:45:
En onder de 22K !
[ Voor 54% gewijzigd door Trackerfire op 25-07-2022 10:48 ]
FTFYanti elppa schreef op maandag 25 juli 2022 @ 07:37:
[...]
nee hoor, dit is precies volgens plan en zit perfect in mijn bull flag. Die is nu wel echt confirmed. Dit was weer de bodem en nu dus weer up voor de 4e ronde. Perfect terrein iig voor daytraders. Again die 22k heeft 0 waarde. Zie je ook aan volume en MIJN reactie
We zijn naar rechts gegaanresusaapje schreef op maandag 25 juli 2022 @ 07:47:
Met dank aan Gary Gensler en zijn SEC mattiesYES schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:09:
[...]
Edit ooh 2017, laat maar
[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 25-07-2022 11:03 ]
Ben net All-in gegaanNgangatar schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:13:
[...]
Ja, geen ADA kopen op basis van dit soort artikelen.
Aan de hoeveelheid posts te merken zijn we zojuist weer de bear market ingegaan
. Of heeft iedereen een kater van 't weekend?
Moon soon!
Moon soon!
[ Voor 5% gewijzigd door Trackerfire op 25-07-2022 11:54 ]
Mijn ADA staat in locked staking op nance
Zal je zien dat bovenstaande klopt, waarna de prijs bij het vrijkomen van de staking gewoon weer terug bij af is
Iedereen aan de lambo behalve ik
Ik ook niet, ik heb geen ADA. Samen met het OV of op de fiets joh.Domino schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:18:
[...]
Mijn ADA staat in locked staking op nance
Zal je zien dat bovenstaande klopt, waarna de prijs bij het vrijkomen van de staking gewoon weer terug bij af is![]()
Iedereen aan de lambo behalve ik
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 25-07-2022 12:20 ]
OV rijdt hier meer niet dan wel, fiets it is.Ngangatar schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:19:
[...]
Ik ook niet, ik heb geen ADA. Samen met het OV of op de fiets joh.
Wishful thinking Pingo.Nopheros schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:18:
Van mij mag de boel wel weer even zakken, kan ik mooi m'n ETH weer terugkopen.
Pfff. Ik lees hier al weken dat de alts nog makkelijk -50% kunnen, graag nu dan aub. Net m'n eth verkocht een paar dagen terug. De winst laten staan overigens, dus mooi gratis ETH erbij.
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 25-07-2022 12:28 ]
Nopheros schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:26:
[...]
Pfff. Ik lees hier al weken dag de alts nog makkelijk -50% kunnen, graag nu dan aub. Net m'n eth verkocht een paar dagen terug. De winst laten staan overigens, dus mooi gratis ETH erbij.
Ah, meneer is een fijnproever en wil de fiat stuk slaan op de dippers!Nopheros schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:26:
[...]
Pfff. Ik lees hier al weken dat de alts nog makkelijk -50% kunnen, graag nu dan aub.
Ik dat geval hebben we vandaag een uitstekende TEDDY, NFUP, MM en BPUL voor u!
Maktub
M'n zoon ook maar vast slaaf van het systeem gemaakt.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Voor dat soort shitcoins hebben we een shitcoin topic lopenMrMrq schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:44:
[...]
Ah, meneer is een fijnproever en wil de fiat stuk slaan op de dippers!
Ik dat geval hebben we vandaag een uitstekende TEDDY, NFUP, MM en BPUL voor u!
oooof lekkere sum-up
stukje bij 17:37 vind ik interessant, daarom is PoW de beste keuze!
daarom kan het best zo zijn dat in de toekomst Bitcoin op plek 1 wordt weg gestoten wordt door bijv ETH
stukje bij 17:37 vind ik interessant, daarom is PoW de beste keuze!
daarom kan het best zo zijn dat in de toekomst Bitcoin op plek 1 wordt weg gestoten wordt door bijv ETH
[ Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 25-07-2022 13:16 ]
nothing stops this train
*pakt de popcorn er vast bij*stukje bij 17:37 vind ik interessant, daarom is PoW de beste keuze!
[ Voor 107% gewijzigd door Ngangatar op 25-07-2022 13:33 ]
Naar wat ik heb begrepen zit iets van 20% van alle ETH gelocked in afwachting van de merge.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen van een koude kermis gaan thuiskomen wanneer ze doorkrijgen dat het na de merge nog maanden zal duren voor ze weet de beschikking krijgen over hun ETH
Ik ben benieuwd hoeveel mensen van een koude kermis gaan thuiskomen wanneer ze doorkrijgen dat het na de merge nog maanden zal duren voor ze weet de beschikking krijgen over hun ETH
Tesla schreef 170 miljoen dollar af op bitcoins
(ABM FN-Dow Jones) Tesla heeft over de eerste zes maanden van dit jaar voor 170 miljoen dollar afgeschreven op zijn bitcoinpositie. Dit bleek maandag uit een document die de fabrikant van elektrische auto's indiende bij de Amerikaanse beurswaakhond de Securities and Exchange Commission.
Vorige week bij de kwartaalcijfers meldde Tesla dat het driekwart van zijn bitcoins had verkocht. Dat leverde 936 miljoen dollar op. De fabrikant zei toen ook dat het een afschrijving had gedaan, maar niet hoog die was. Tesla meldde in de documenten voor de SEC ook een boekwinst van 64 miljoen dollar op de verkoop van bitcoins.
(ABM FN-Dow Jones) Tesla heeft over de eerste zes maanden van dit jaar voor 170 miljoen dollar afgeschreven op zijn bitcoinpositie. Dit bleek maandag uit een document die de fabrikant van elektrische auto's indiende bij de Amerikaanse beurswaakhond de Securities and Exchange Commission.
Vorige week bij de kwartaalcijfers meldde Tesla dat het driekwart van zijn bitcoins had verkocht. Dat leverde 936 miljoen dollar op. De fabrikant zei toen ook dat het een afschrijving had gedaan, maar niet hoog die was. Tesla meldde in de documenten voor de SEC ook een boekwinst van 64 miljoen dollar op de verkoop van bitcoins.
Koude kermis? Ik kreeg net deze foto's door:Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 14:18:
Naar wat ik heb begrepen zit iets van 20% van alle ETH gelocked in afwachting van de merge.
:fill(white):strip_exif()/f/image/9vYEpKD9uROwE2J5SlXewo7C.png?f=user_large)
De ETH raket is vertrokken!
Dat vasthouden is puur om een sell-off te voorkomen direct na de merge.
Waar ik me wel zorgen om maak is om het galactische leger... ik hoop niet dat ze onze mooncoins gaan vervangen door van die buitenaardse shitcoins.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
*
[ Voor 100% gewijzigd door BTC100K2021 op 25-07-2022 14:24 ]
Uh... wie heeft de NEXO raket weer in gang gestoken? En waarom?
Blijven DCA'en tijdens de vorige bearmarket... bitcoin zien gaan tot 69K dollar en uiteraard niet verkocht. Uiteindelijk toch maar verkocht maar 46% minder winst dan op de piek. Toch mooie winst gehaald... Op dit moment weer aan het inkopen en DCA'en. Werkte vorige keer goed en heeft me flink wat opgeleverd, dus waarom zou dat nu niet opnieuw kunnen. Is geld wat ik kan missen dus waarom zou ik de gok niet wagen. Na elke enorme dip komt bitcoin weer terug. Ik zie niet in waarom het nu anders zou zijn ?!
Oeh, opwindend! Ik lees straks thuis meteen terugSlonzo schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:02:
[...]
Je hebt alleen maar gemist hoe een AI de perfecte weergave getekend heeft van hipster moonbois, verder niks.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dus.. Amerika open. Welke kant gaan we op...
Verwijderd
20% is wat overdreven, zit iets boven de 10% (zie https://etherscan.io/addr...0356cBB839Cbe05303d7705Fa)Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 14:18:
en ik denk niet dat er veel mensen zijn die gestaked hebben die zich niet beseffen dat withdrawals pas bij de Shangai hardfork beschikbaar komen. Als dat zo is, dan heb je echt niet opgelet bij het installeren van je node
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2022 15:43 ]
Dat klopt. Die mensen hebben zich vast goed ingelezen. Maar zou niet een meerderheid meedoen via een stakingpool, zoals Rocketpool of Lido?Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:42:
[...]
20% is wat overdreven, zit iets boven de 10% (zie https://etherscan.io/addr...0356cBB839Cbe05303d7705Fa)
en ik denk niet dat er veel mensen zijn die gestaked hebben die zich niet beseffen dat withdrawals pas bij de Shangai hardfork beschikbaar komen. Als dat zo is, dan heb je echt niet opgelet bij het installeren van je node
Resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst.Rebbelx schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:09:
Na elke enorme dip komt bitcoin weer terug. Ik zie niet in waarom het nu anders zou zijn ?!
Verwijderd
Dan kun je juist nu al uitstappen als je dat zou willen, want als je staket via RP of Lido krijg je een stakings derivaat (rETH of stETH) en die zijn gewoon te verhandelen op de vrije markt.Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:47:
[...]
Dat klopt. Die mensen hebben zich vast goed ingelezen. Maar zou niet een meerderheid meedoen via een stakingpool, zoals Rocketpool of Lido?
Mensen die via Coinbase staken worden wel beetje genaaid, want die beloven nu al >1 jaar dat ze ook met een dergelijke token komen, maar dat duurt en duurt maar.
Maar goed, als je staked via een exchange heb je het imo sowieso niet helemaal begrepen
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2022 15:51 ]
Dat klopt maar dan moet je je "I owe u-token" verkopen tegen een lagere prijsVerwijderd schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:50:
[...]
Dan kun je juist nu al uitstappen als je dat zou willen, want als je staket via RP of Lido krijg je een stakings derivaat (rETH of stETH) en die zijn gewoon te verhandelen op de vrije markt.
Mensen die via Coinbase staken worden wel beetje genaaid, want die beloven nu al >1 jaar dat ze ook met een dergelijke token komen, maar dat duurt en duurt maar.
Maar goed, als je staked via een exchange heb je het imo sowieso niet helemaal begrepen
Op moment dat je een eigen ETH node draait ben je (hopelijk) sowieso meer lange termijn georiënteerd en niet op zoek naar het eerste moment om te kunnen dumpen.Gelukszoekr schreef op maandag 25 juli 2022 @ 14:18:
Mensen die steken via Lido en in mindere mate ook Rocketpool doen dit om meer liquide te kunnen blijven, maar ook zij zullen meer lange termijn georiënteerd zijn. Staken via dergelijke protocollen on-chain is toch meer een bewuste keuze waarbij je vaak het nodige huiswerk moet doen. Via een exchange is het vaker "muh APY en klik".
Mijn ETH dat ik via Lido en Rocketpool heb staan zijn voor mij echte lange termijn holdings. Daar kom ik verder niet aan. Het vanilla ETH dat in mijn wallet staat probeer ik wel de trend mee te volgen en heb ik de afgelopen week in de bear market rally redelijk uitgeschaald. Verwacht op de middellange termijn nog wel lagere koersen. Als dat niet zo is, ook prima er zijn namelijk genoeg kansen in crypto.
CELR REKT?
CELR werd gisteren gepumpt toch?Taro schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:29:
CELR REKT?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als je het na deze uitleg nog niet snapt... en nog niet enorm enthousiast bent voor de toekomst van Bitcoin (of Ethereum), dan kun je beter verkopen.
Niet zozeer voor de mensen hier, maar als je bijvoorbeeld je digibete vrienden eens uitleg wilt geven.
Niet zozeer voor de mensen hier, maar als je bijvoorbeeld je digibete vrienden eens uitleg wilt geven.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zeker een hele goede uitleg, ik stuur hem naar mijn vrouw toe en hopelijk snapt ze waarom ik meer Bitcoin wil kopenMicroWhale schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:33:
Als je het na deze uitleg nog niet snapt... en nog niet enorm enthousiast bent voor de toekomst van Bitcoin (of Ethereum), dan kun je beter verkopen.
[YouTube: What is Bitcoin? The best explaination of $BTC you will ever hear | By Peter Van Valkenburgh.]
Deze uitleg is ook goed te pruimen!
nothing stops this train
Is dit een parodie op die dude met z'n Michael Jackson profile pic?Taro schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:29:
CELR REKT?
Haha, ik moest hier veel te hard om lachen. Als er inderdaad iemand "CELR MOON!" heeft getikt hoef je doorgaans niet te kijken wie het heeft gepost.Jeaust schreef op maandag 25 juli 2022 @ 19:00:
[...]
Is dit een parodie op die dude met z'n Michael Jackson profile pic?
Very eloquentSlonzo schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:16:
Ik zag onlangs ook een interessant artikel voorbij komen:
[Afbeelding]
Ik ga eens mezelf inlezen om elke maand wat tientjes in wat crypto te stoppen. Ben toch bezig met een cut, dus minder vreten > meer wegzetten
PLU gaat direct weer terug naar de kaart, boodschappen en benzine zijn me te duur om te wachten
[ Voor 8% gewijzigd door 2Dutch op 25-07-2022 20:07 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
@Kol Nedra
Als mensen mij vragen hoe ze Bitcoin kunnen minen laat ik deze altijd zien. Een perfecte uitleg in 2 minuten
"This is the older version; they've since upgraded to three-phase reluctance drive along with silicon carbide rectification in the secondary power stage. Parasitic capacitance with anti-snubbing topologies and type 4 closed loop compensation architecture improves relative phase margins without right half plane zeros. No transfer functions are required for stabilization."
Als mensen mij vragen hoe ze Bitcoin kunnen minen laat ik deze altijd zien. Een perfecte uitleg in 2 minuten
"This is the older version; they've since upgraded to three-phase reluctance drive along with silicon carbide rectification in the secondary power stage. Parasitic capacitance with anti-snubbing topologies and type 4 closed loop compensation architecture improves relative phase margins without right half plane zeros. No transfer functions are required for stabilization."
[ Voor 46% gewijzigd door Gelukszoekr op 25-07-2022 20:23 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/GOCaBLfKYF0hupGWkqQ0YUmU.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/177G0uPyG4SKSHCog93Q2bQM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RwDSBN7q2OwHioN6IQOM3iaP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/F774tOvB4qiuFuFNl4P6hYFF.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/glR3eyVIfLHGJnZaQwFkE88V.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HMFsYL9jS23SBIqEwxJDdY5v.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/5rty0GyW5UPqdtgQw9jaHI2m.png?f=fotoalbum_large)