[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 179 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.086 views

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52
Vis schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:10:
[...]

LTC heeft vorig jaar nog z'n ATH verbeterd hoor in mei.
Uiteraard heb ik het over de dollar waarde en niet btc pair.

Die komt ook iedere bullrun weer sterker terug.
Ja true. Het maakt uiteraard ook nogal verschil of je het in USD of BTC bekijkt. Maar mijn punt is meer dat de overgrote meerderheid van alts is doodgebloed. Ik denk dat er tijdens de volgende bullrun weer heel wat nieuwe alts gaan shinen, coins die nu nog niet eens bestaan

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:30
Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:55:
Ook een andere vraag. Wat denken jullie over bestaande altcoins? Niet de shitcoins maar de coins met een groot aantal gebruikers. Denk hierbij aan:

ATOM, BNB, DOT, KSM

Wat je leest is dat de meeste altcoins door het putje gaan en niet meer terugkomen. Bovenstaande projecten hebben toch wel een plaats in de markt gekregen. ATOM en DOT bieden veel potentie.

Was dat hetzelfde als tijdens de vorige bull-run in 2017 (met die Chinese ETH variatn), XLM en LTC, ZCASH? Die coins zijn ook niet meer teruggekomen.

Is de markt hierin verandert of is echt alles een shitcoin?
Al door het putje zijn gegaan. Ik zeg Neo, paar jaar geleden ook gewoon echt dikke fundamentals en nog steeds weinig op aan te merken. Acht ik zelfs groter toentertijd dan jouw genoemde alts nu, toch door de put en nooit meer terug op oude punt. Hoewel nog wel een keer de 120 aangetikt, maar uitzonderlijk eigenlijk.

Laat ik de vraag anders stellen. Waarom kunnen al die alts zulke dikke gains pakken? Persoonlijk denk ik door een hype op moment icm opportunisme. Dat moment is straks reeds gevaren en zijn er nieuwe alts die weer een hype hebben. Vind jij dat men hier lang aan alts vasthouden of dat mensen vaak verkopen en op iets nieuws springen? Ik persoonlijk denk namenlijk dat het gros geen kloot om de tech geeft( ik eigenlijk ook niet altijd hoor) en dat is voor mij dan ook een reden om aan te nemen dat alts gewoon een beperkte levensduur hebben. Dan kan de tech in sommige gevallen heus wel goed zijn, maar als niemand er wat mee doet dan heb je er weinig aan.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Vis schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:10:
[...]

LTC heeft vorig jaar nog z'n ATH verbeterd hoor in mei.
Uiteraard heb ik het over de dollar waarde en niet btc pair.

Die komt ook iedere bullrun weer sterker terug.
Als je kijkt van de ATH naar ATH is het van 265 naar 285 gegaan. Dat is een magere gain. Echter is dat natuurlijk als je uitgaat van het op de top kopen. Je moet die coins op de bodem kopen. Dan is er natuurlijk een mooie gain te maken.

Dan ga ik uit van 3 categorien:
  • De eerste koffer met BTC en ETH voor de long term :7
  • Een tas met coins die misschien weer omhoog gaan richting hun oude ATH :Y
  • En een zakje met nieuwe ellende, in de hoop dat daar een paral tussenzit *O*
mannowlahn schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:17:
[...]

Al door het putje zijn gegaan. Ik zeg Neo, paar jaar geleden ook gewoon echt dikke fundamentals en nog steeds weinig op aan te merken. Acht ik zelfs groter toentertijd dan jouw genoemde alts nu, toch door de put en nooit meer terug op oude punt. Hoewel nog wel een keer de 120 aangetikt, maar uitzonderlijk eigenlijk.

Laat ik de vraag anders stellen. Waarom kunnen al die alts zulke dikke gains pakken? Persoonlijk denk ik door een hype op moment icm opportunisme. Dat moment is straks reeds gevaren en zijn er nieuwe alts die weer een hype hebben. Vind jij dat men hier lang aan alts vasthouden of dat mensen vaak verkopen en op iets nieuws springen? Ik persoonlijk denk namenlijk dat het gros geen kloot om de tech geeft( ik eigenlijk ook niet altijd hoor) en dat is voor mij dan ook een reden om aan te nemen dat alts gewoon een beperkte levensduur hebben. Dan kan de tech in sommige gevallen heus wel goed zijn, maar als niemand er wat mee doet dan heb je er weinig aan.
Tijdens de vorige bull-run ben ik niet op hypes ingesprongen omdat het risicovol was. Achteraf natuurlijk wel moeten doen, maar ook snel moeten uitstappen en meer winst moeten pakken. Alles gaat met die geitenbende om hypes inderdaad.

[ Voor 51% gewijzigd door Coldcat op 27-07-2022 11:22 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-01 12:55

Trackerfire

BTC HODLER

Gelukszoekr schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:12:
[...]

Ik weet wat een hardfork is, vandaar ook mijn vraag. Er komt geen splitsing / een 2e cardano chain toch?
Ah so, my bad!

Hierbij de uitleg. Het is inderdaad geen "klassieke" hardfork, maar een "hard fork combinator"

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:45
Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:17:
  • De eerste koffer met BTC en ETH voor de long term :7
  • Een tas met coins die misschien weer omhoog gaan richting hun oude ATH :Y
  • En een zakje met nieuwe ellende, in de hoop dat daar een paral tussenzit *O*
In de huidige tijd zou ik de BTC en ETH toch vooral in de tas/handbagage meenemen en je shitcoins in de koffer/ruimbagage :Y)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Coldcat

Coldcat

HODL

Richh schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:23:
[...]

In de huidige tijd zou ik de BTC en ETH toch vooral in de tas/handbagage meenemen en je shitcoins in de koffer/ruimbagage :Y)
Het gaat erom wanneer de coins te kopen.

Dit zijn goede tijden om via DCA BTC en ETH te accumuleren.
Zitten we op de bodem dan een deel om te zetten naar de bestaande shitcoins.
Bij het naderen / doorbreken van de ATH instappen op de nieuwe parels.

• Gelukszoekr
Trackerfire schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:19:
[...]

Ah so, my bad!

Hierbij de uitleg. Het is inderdaad geen "klassieke" hardfork, maar een "hard fork combinator"
Ja, dit vind ik maar raar. Ze geven zelf dat het geen hardfork is. Ze noemen het een hard fork combinator. Eigenlijk gewoon een upgrade als je het mij vraagt.

Het probleem hiermee, vind ik, dat alle media dit zal oppikken als "De Cardano Hardfork". En dat is misleidend.

Ik denk dat ze dit opzettelijk doen. De hardforks van ETH en BTC waren grote successen voor de investeerders op dat moment. Ik denk dat ze op deze manier proberen de hype aan te wakkeren. Echter, ik denk dat de meeste mensen die nu in Cardano zitten nog niet in crypto zaten ten tijde van de BTC hardforks, laat staan die van Ethereum

• Richh
Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:28:
[...]

Zoals je zelf eigenlijk al zegt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HRPhWMnsH-JPRRRODiJb_OGenkU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TxT6OD2pUFAWkC1nIu4INjVa.png?f=user_large

:+

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 27-07-2022 11:32 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Richh schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:32:
[...]

Zoals je zelf eigenlijk al zegt:
[Afbeelding]

:+
@Verwijderd heeft gisteren aangeven op de bodem in te stappen. :+

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:28:
[...]

Dit zijn goede tijden om via DCA BTC en ETH te accumuleren.
Zitten we op de bodem dan een deel om te zetten naar de bestaande shitcoins.
Bij het naderen / doorbreken van de ATH instappen op de nieuwe parels.
Zodra we met alts op de bodem zitten is er geen enkele garantie, dat ze ooit weer van de spreekwoordelijke bodem afkomen.

Alts worden voornamelijk gedreven door hype en speculatie. Een alt kan de beste fundamentals hebben, maar zodra de interesse is verdwenen dan is het klaar. En in crypto is interesse een schaars goed. En laten we eerlijk wezen; hoeveel mensen lezen daadwerkelijk de white paper? De meesten kijken wat hype filmpjes op YouTube en lezen wat Twitter draadjes.

• Coldcat

Coldcat

HODL

jvel92 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:35:
[...]

Zodra we met alts op de bodem zitten is er geen enkele garantie, dat ze ooit weer van de spreekwoordelijke bodem afkomen.

Alts worden voornamelijk gedreven door hype en speculatie. Een alt kan de beste fundamentals hebben, maar zodra de interesse is verdwenen dan is het klaar. En in crypto is interesse een schaars goed. En laten we eerlijk wezen; hoeveel mensen lezen daadwerkelijk de white paper? De meesten kijken wat hype filmpjes op YouTube en lezen wat Twitter draadjes.
Met BTC en ETH weet je dat natuurlijk ook niet zeker, voor hetzelfde gaan we nu naar de $0,06.

Met de alts zie ik het dan ook als high risk / high reward. Daarom moet je daar meer spreiden naar mijn idee. Voor de echte nieuwe coins moet je dus een nog grotere bag aanschaffen omdat je niet weet wat de hype gaat krijgen.

Althans, dat is hoe ik het nu zie.

• Gelukszoekr
Over adoptie gesproken.

Veel mensen willen dat hun muntje geadopteerd wordt. En dat daarmee de prijs omhoog gaat. Maar wie hier gebruikt zijn alt op de manier waarop ze bedoeld zijn?

Ik heb de afgelopen maanden veel mensen hier gelezen die XLM gebruiken om funds te verschuiven. Dat is het gebruik maken van Stellar zoals het bedoeld is. Adoptie dus.

Maar ik hoor hier niemand die Stellar koopt als investering. Wat klopt hier niet?

• Richh
Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:34:
[...]

@Verwijderd heeft gisteren aangeven op de bodem in te stappen. :+
Nouja, zoals 'ie zelf ook zegt:
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 00:07:
[...]

Die gast is dan ook niet voor niets verwijderd.

Wat een debiel was dat.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:55
Aptos is een nieuwe layer 1 om in de gaten te houden. Nog geen pre sale o.i.d. bekend.

https://medium.com/aptosl...sis-of-aptos-ff98d86e9445

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• mannowlahn
zwembroek schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:44:
Aptos is een nieuwe layer 1 om in de gaten te houden. Nog geen pre sale o.i.d. bekend.

“ Building the safest and most scalable Layer 1 blockchain”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UOaa6tPFzNWAjbcMW7G_wajLyk8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4zKpvdqxUN3jKO8eoCCipZgL.jpg?f=fotoalbum_large

“ While the world never got to see what we built, our work is far from over.”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQClASFFBKBxPYDMrCNh15VYR_8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RJktoHtOZSTTRm9rGQNsB1JP.jpg?f=user_large

“ The rest of the founding team at Aptos consists of an impressive group of PhDs, researchers, engineers, designers and strategists including Alden Hu, Alin Tomescu, David Wolinsky, Greg Nazario, Jake Skinner, Josh Lind, Max Kaplan, Mo Ahmed, Neil Harounian, Rati Gelashivili, Rustie Lin, Sasha Spiegelman, Sherry Xiao, Sital Kedia and Zekun Li.”

Genoeg phd gasten met Aziatische namen dus ik ben geïnteresseerd !

[ Voor 33% gewijzigd door mannowlahn op 27-07-2022 11:51 ]

• zwembroek
mannowlahn schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:46:
[...]

“ Building the safest and most scalable Layer 1 blockchain”

[Afbeelding]
De beloftes zijn altijd dik in orde. ;)

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:38:
[...]

Met BTC en ETH weet je dat natuurlijk ook niet zeker, voor hetzelfde gaan we nu naar de $0,06.

Met de alts zie ik het dan ook als high risk / high reward. Daarom moet je daar meer spreiden naar mijn idee. Voor de echte nieuwe coins moet je dus een nog grotere bag aanschaffen omdat je niet weet wat de hype gaat krijgen.

Althans, dat is hoe ik het nu zie.
Schieten met hagel en een aantal veel belovende alts aankopen en hopen dat er één een 100x gaat maken is mijn inziens niet de beste strategie. Want hoe ga je je risico's managen. Als je dan antwoord met; het is maar klein geld, dan moet je je afvragen of het dan überhaupt de moeite waard is om zoveel te spreiden. Je kunt dan beter in BTC/ETH/USD zitten en kijken wat hype en interesse krijgt.

Je hoeft niet perse de ultieme bodem te kopen om ergens winst op te maken. Het gaat erom dat je het grootste gedeelte van een opgaande trend (long) of neergaande trend (short) meepakt.

• mannowlahn
zwembroek schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:48:
[...]

Mocht die sale publiekelijk herinner mij er dan even aan. Misschien een alt die straks in de bull leuk kan doen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:48:
[...]

En het mooie is dat je pas weet of het "the safest" is als je enige tijd live bent en er nog nooit een incident heeft plaatsgevonden, terwijl dat bij anderen in de tussentijd wel is gebeurd.

Iets nieuws bouwen zonder bugs is een utopie, dus valt het in dit geval onder marketing.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:06
zwembroek schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:44:

De Facebook gekkies van Diem….. hmmm
Stinkt naar de misdaad :+

• zwembroek
mannowlahn schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:52:
[...]

Mocht die sale publiekelijk herinner mij er dan even aan. Misschien een alt die straks in de bull leuk kan doen.
Best...ik volg ze al een tijdje op Discord en zal je een seintje geven als ze een pre sale gaan houden.

• mannowlahn
Taro schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:53:
[...]

En het mooie is dat je pas weet of het "the safest" is als je enige tijd live bent en er nog nooit een incident heeft plaatsgevonden, terwijl dat bij anderen in de tussentijd wel is gebeurd.

Iets nieuws bouwen zonder bugs is een utopie, dus valt het in dit geval onder marketing.
Een ding spreekt wel in hun voordeel. Move language is strong typed. Dus geen rare fratsen zoals solidity dat heeft met casting. Grote bron van exploits omdat alles een object is. Even niet opletten en je gaat nat. Bij nader inzien niet 100% zeker of solidity strong typed is.
https://github.com/diem/m...%2Doriented%20computation.

Dus per definitie al een stuk veiliger tenzij je als devver natuurlijk zo dom bent om alleen strings te gebruiken :+

[ Voor 3% gewijzigd door mannowlahn op 27-07-2022 11:58 ]

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:57
Vergeet de Lambo maar jongens. Met zo'n naam wordt dit het nieuwe ultieme doel.
https://www.autoweek.nl/a...t-1-000-kilometer-bereik/

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ray_ schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:16:
Vergeet de Lambo maar jongens. Met zo'n naam wordt dit het nieuwe ultieme doel.
https://www.autoweek.nl/a...t-1-000-kilometer-bereik/
Volgend jaar 1 BTC voor zo'n ding... lijkt me de moeite!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Skrunsies sinds zaterdag op de camping in het altijd bruisende Overijssel…

Slecht bereik, geen dikke vette 5G….

Maar ik ben rustig, everything koms goed!

Skrunsies heeft namelijk hèt perfecte plekje op de camping :9B :Y *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lsYbw7d15NBPUCGGe6a9dIXqzJs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Iu7qvm9Do0xQeaRszQ1on3bG.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:43

Vis

Skrunsies schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:22:

[Afbeelding]
Sta je daar nu tijdens het pissen een foto te nemen 🙃 man man man

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Coldcat

Coldcat

HODL

[Afbeelding]
Wat een vieze witte vlekken rond je toilet. :/

Zijn dat de nieuwe GLMRS?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
oke jongens, hou maar op met Bitcoin kopen we gaan toch rekt!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eQLk7_9v6FaFNvjRb-S9GY4K4lU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y52slzKFolY6jkm8H8oxp8P2.jpg?f=fotoalbum_large

en ik maar denken dat we rekt gingen door inflatie 👀

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:42:
[...]

Sta je daar nu tijdens het pissen een foto te nemen 🙃 man man man
Ja duhh, is dat zo gek dan :?
Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:46:
[...]

Wat een vieze witte vlekken rond je toilet. :/

Zijn dat de nieuwe GLMRS?
Er is hier geen Bruna in de buurt, dit leek me wel een mooi plekje… onder het mom van lekker Juinen in de buurt van Ruinen d:)b

Verwijderd

Skrunsies schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:06:
[...]

Ja duhh, is dat zo gek dan :?

[...]

Er is hier geen Bruna in de buurt, dit leek me wel een mooi plekje… onder het mom van lekker Juinen in de buurt van Ruinen d:)b
Fijne vakantie pik, geniet ervan 8)

• Richh
lekker Juinen in de buurt van Ruinen
Ruinen ligt in Drenthe he :P

Hier in het bruisende Overijssel hebben we prima 5G bereik! ;)

Fijne vakantie d:)b

• zwembroek
Richh schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:36:
[...]

[...]

Staat ie op de verkeerde camping...

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]
Veel plezier goos. En nou niet bij iedereen op de camping gaan klussen he?

En we willen een foto van witte melkflessen en bijpassende zwembroek tijdens het milfspotten.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

En daarna lekker struinen door de bossen van Ruinen. Aanrader je bent zo bij het Dwingelderveld. Ik heb daar als snotjoch gewoond, ben er opgegroeid.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:56

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:55:
Ook een andere vraag. Wat denken jullie over bestaande altcoins? Niet de shitcoins maar de coins met een groot aantal gebruikers.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5z4Vzvkaxa_tbOs5nCxZG9nBtls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5EKztXfxiYTKUoMxDm3EOzmW.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
nvr mind

[ Voor 101% gewijzigd door Kol Nedra op 27-07-2022 15:02 ]

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:05

Darrell

Fiat moonboy

Of bedoelde je dat iconische album niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 27-07-2022 15:09 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:42
US futures groen, gaat het dan weer hetzelfde als de laatste keren? Stijgen op de dag van de aankondiging en dalen de dag er na? :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Kol Nedra
sjorremans schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:14:
US futures groen, gaat het dan weer hetzelfde als de laatste keren? Stijgen op de dag van de aankondiging en dalen de dag er na? :+
kans is aanwezig, het blijft een spelletje toch? :)

nothing stops this train

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 14-01 23:25
sjorremans schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:14:
*kopt ‘donderdag dipdag’ alvast in

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09-2025
** Knip, laten we daar maar niet aan beginnen. En bij nader inzien het hele bericht maar niet. **

[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 27-07-2022 15:54 ]

Verwijderd

Nee dank je.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Über Shitcoin projecten die hier voorbij komen vandaag. Goed nieuws. Bullrun confirmed.

• Richh
Ik heb in januari al een invite voor Ducata gekregen, toen vond ik het al een beetje vaag allemaal. Destijds moest je minimaal 500 inleggen én 4 andere 'investeerders' aandragen. Dat zou al een rode vlag moeten zijn volgens mij.

Heb destijds uit het 'afgesloten' gedeelte voor mensen met een login, het volgende gelezen:
The contribution by the Contributor will not necessarily result in obtaining the tokens. It is uncertain if there will be a launch and therefore it is uncertain if the tokens will be provided. The contribution is under no circumstances refundable.

The creation of the Protocol may be abandoned for a number of reasons including, but not limited to, lack of interest from the public, lack of (sufficient) funding, incapacitation of key developers and project members, force majeure (including pandemics) or lack of commercial success or prospects. The Contributor understands that there are no assurances, even if the Protocol was partially or fully developed and launched, that the Contributor will receive any benefits through the Tokens held by it. Specifically regarding the Private Sale there is no right on a refund of submitted funds by the Contributor.
Geen idee of dit soort 'we mogen een rugpull doen als we dat willen' citaten daar nog steeds op staan nu hoor. Maar ik zou hier wel mee oppassen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 27-07-2022 16:01 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik weet naar welk album ik zo ga luisteren, thanks :). Had vanmiddag al met de Foo Fighters zitten werken, mooi vervolg dit.

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09-2025
Oke dan niet, was met goede bedoelingen 8)7
Die disclaimer zit er inderdaad nog steeds in.. @Richh
Maar niks over een verplichte 4 invites, enkel de optie tot

[ Voor 28% gewijzigd door rickkert94 op 27-07-2022 16:43 ]

• Kol Nedra
ben benieuwd, gaan we nog onder de 20k komen?

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 16:49:
ben benieuwd, gaan we nog onder de 20k komen?
Lijkt mij van wel, geen idee of dat deze week, volgende week of volgende maand pas is.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Als we toch sub 20k gaan, doe dan gelijk sub 10k. Gelijk maar een whole coiner worden.

• Skrunsies
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:36:
[...]

[...]

Hier in het bruisende Overijssel hebben we prima 5G bereik! ;)

Daarom zei ik ook …. lekker Juinen in de buurt van Ruinen, ga het plekje toch niet zeggen. Kom zeg. Straks komen ze hier met dikke boormachines enzo. En ik ben hier juist voor mijn rust.
zwembroek schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:39:
[...]

Staat ie op de verkeerde camping...
4 kids om je heen in de regen, koekeloerend onder de luifel… alleen op de verkeerde camping zitten is zo’n slecht idee nog niet :P
Ngangatar schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 13:44:
[...]

Veel plezier goos. En nou niet bij iedereen op de camping gaan klussen he?

En we willen een foto van witte melkflessen en bijpassende zwembroek tijdens het milfspotten.
Hmmm, lastige opdracht. Maar ga mijn best doen. Alles voor de crew d:)b

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Dikke ETH

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Bazenmunt, nooit meer onder de 1000 :w (hoop ik)

Zo de 1500 eens ff doorbeuken. Long loopt, wish me luck.

[ Voor 14% gewijzigd door PlanR op 27-07-2022 17:54 ]

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Eerste horde is de huidige koers, daarna 21.7k, 22k, 22.8k en 23.3k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QyWmH6fJeBKfiAwEy7QieAKkwHU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vy3bQTR8I9UT8hrL9eYW6xPC.png?f=fotoalbum_large

Met één goede candle te doorbreken, maar pas wel op met nu groene candles te chasen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• zwembroek
PlanR schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 17:53:
[...]

Gekkenwerk maar good luck...

[YouTube: Inner Circle - Sweat (A La La La La Long)]

[ Voor 15% gewijzigd door zwembroek op 27-07-2022 18:03 ]

• PlanR
Taro schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 17:59:

maar pas wel op met nu groene candles te chasen.
Te laat, al mee bezig. Wel met een stoploss.

Verwijderd

Mien mooie magische internet munten.

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Zo, laatste keer dat ik hier keek waren we op pagina #20. Inmiddels een slordige 2500 posts verder. Fantastisch, nog steeds dezelfde memes & mensen die, net als ik, heerlijk door het putje zijn gegaan. Of misschien wel niet. De echte crypto tweaker rijdt inmiddels allang rond in zijn lambo op een prive eiland.
Jeetje wat gaat de tijd snel.......... kennen we deze nog??. Nog uit de tijd dat Jaapio hier de eindbaas was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4jVxRnmKokpUQf-XpZ0P4IHY0qs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b5zUEXHKbgE7W3oyLAXRboQk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door eldeegee op 27-07-2022 18:18 ]

• PlanR
zo eindelijk, 1500

• Kol Nedra

Hier een stukje over Nederland, in Guy's zijn nieuwe filmpje.

Tijd om verder te preppen :7

nothing stops this train

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
FOMC press conference in 12min. Vuurwerk zal er altijd komen :)

• PlanR
keanu_ schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:18:
Alles moont al lekker

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

PlanR schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 17:53:
[...]

Wen lambo? Grote ballentrade.

• sjorremans
Morgen weer alles kapot waarschijnlijk 😂

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• keanu_
Als er 75BPS verhoging komt zal er zeer waarschijnlijk een rally komen

• gws24
  • Laatst online: 14-01 23:26

gws24

Thinking is hard!

keanu_ schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:18:
2 uur en 12 8 minuten toch? 2:30 pm eastern is 20:30 hier.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• keanu_
gws24 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:23:
[...]

Je hebt gelijk, ik heb het niet goed in mijn agenda gezet 8)7

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Zou mij niks verbazen trouwens als er nu even een run omhoog gemaakt wordt om bij de persconferentie keihard te gaan dalen: buy the rumor, sell the news.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• PlanR
Darrell schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:19:
[...]

Wen lambo? Grote ballentrade.
Ik geloof eerder in een +2000 dan een -1000, stoploss staat er.
Niks aan het handje toch. Hoppa 1518.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
2e horde aangetikt, maar nog niet doorbroken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GbFIzrIqI1DBzNZB9sQ9pOxz3qA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WGbI5uFhJxUW3xjhMxHVAu2h.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
gws24 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:23:
[...]

Waar kun je hem volgen?

waarschijnlijk wel hier dat ik weet want George is tot nu toe altijd online geweest bij die FOMC metings
YouTube: YouTube

nothing stops this train

• PlanR
Taro schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:30:
2e horde aangetikt, maar nog niet doorbroken:
[Afbeelding]
Bijna :9~
Ik ben echt bullish. 20K is veel te goedkoop voor een BTC.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Kol Nedra schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:40:
[...]

Waar kun je hem volgen?

waarschijnlijk wel hier dat ik weet want George is tot nu toe altijd online geweest bij die FOMC metings
YouTube: YouTube
Bij de federal reserve zelf: https://www.federalreserve.gov/newsevents.htm

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Een FOMO meeting?

Ik heb geen uitnodiging gehad maar dat lijkt me echt iets voor mij!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Coldcat

Coldcat

HODL

NeoflexNL schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:43:
Een FOMO meeting?

Ik heb geen uitnodiging gehad maar dat lijkt me echt iets voor mij!
Dat komt omdat dit een FUD meeting is. 8)

• Kol Nedra
kan het niet live volgen om 20:30, dan slapen die kinderen van mij nog niet

nothing stops this train

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:48:
kan het niet live volgen om 20:30, dan slapen die kinderen van mij nog niet
Die van mij normaal gesproken ook niet, maar op dagen met FOMC meetings doe ik ze extra vroeg op bed.

Zo krijgen ze direct al een gezond wantrouwen naar de FED.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

eldeegee schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:14:
Zo, laatste keer dat ik hier keek waren we op pagina #20. Inmiddels een slordige 2500 posts verder. Fantastisch, nog steeds dezelfde memes & mensen die, net als ik, heerlijk door het putje zijn gegaan. Of misschien wel niet. De echte crypto tweaker rijdt inmiddels allang rond in zijn lambo op een prive eiland.
Jeetje wat gaat de tijd snel.......... kennen we deze nog??. Nog uit de tijd dat Jaapio hier de eindbaas was.

[Afbeelding]

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W-cqrVD8IhVNsq-WsVsBg6oBFnQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/piJZTGo985lnDiLxZT6VeVfL.png?f=fotoalbum_large

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:43

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik ben wel een dikke noob, maar iemand een idee waarom Ripple, Cardano en Barnbridge in anderhalf uur alle drie naar beneden duikelen?

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:57
codex schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 19:13:
Ik ben wel een dikke noob, maar iemand een idee waarom Ripple, Cardano en Barnbridge in anderhalf uur alle drie naar beneden duikelen?
Cardano en Ripple volgen gewoon Bitcoin. Met Barnbridge lijkt meer aan de hand. Even Twitter biedt dan meestal raad.

Edit: Een boel paper profit die nu wordt verzilverd. Dat ding was al parabolisch omhoog gegaan…

[ Voor 21% gewijzigd door MrMrq op 27-07-2022 19:22 ]

Maktub

• zwembroek
PlanR schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:29:
[...]

Ik geloof eerder in een +2000 dan een -1000, stoploss staat er.
Niks aan het handje toch. Hoppa 1518.
https://free-loops.com/da...14f9399f3e3131ee2ff6b.mp3

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:57
NVMD

[ Voor 98% gewijzigd door MrMrq op 27-07-2022 19:22 ]

Maktub

• PlanR

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:43

Vis

PlanR schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 19:24:
[...]

Pff ff douche en op 1490 staan we. Altijd wat.
Moet je ook niet douchen.. kost toch veel te veel gas fee.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• PlanR
Vis schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 19:27:
[...]

Moet je ook niet douchen.. kost toch veel te veel gas fee.
Niks aan de hand. 1505.

• PlanR
21700, gaan we hoor!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:28

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• PlanR
Alle vertrouwen in

• sjorremans

• keanu_
scam pump denk ik zo :'(

• PlanR
sjorremans schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 19:37:
[...]

Ondertussen een nieuwe poging
Gaat er straks keihard doorheen, daarna snel je stoploss in profit.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/huEzGR1ukZBN4gN4Sjd82xmj-WA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XU7p6K4dUSOp0W264yCA4bIG.png?f=fotoalbum_large

• PlanR

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-01 21:41
Volgens mij zijn we allemaal rustig hier

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-12-2025

filthy rich

löp wa los

Wat is goed? Naar onderkant box? 😂

en aans löpt wa vast

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-01 18:57
Kol Nedra schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 18:15:
[YouTube: Sri Lanka Crisis: Why You NEED To Be Paying Attention To It!!]

Hier een stukje over Nederland, in Guy's zijn nieuwe filmpje.

Tijd om verder te preppen :7
Wat een bangmakerij weer. Alsof in Nederland de "food security" in gevaar komt als er hier minder dieren gefokt worden.

Maar goed dit komt dan ook van iemand die Do Kwon "legit" noemde en continue angst probeert te zaaien over de verschillende internationale organisaties.

Verwijderd

Laurens1970 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 19:48:
[...]

Volgens mij zijn we allemaal rustig hier
Ja klopt iedereen is hier super RUSTIG!

Wie de fok is er onrustig hier dan? Wie?

Pfffffff

• PlanR
filthy rich schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 19:50:
[...]

Wat is goed? Naar onderkant box? 😂
Nieuw boxje, omhoog :P

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
Hey jullie weten alles van crypto toch?
Kunnen jullie vertellen wanneer mijn muntjes aan de beurt zijn om te moonen? Thnx! :+
Pagina: 1 ... 179 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!