AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Als ze niet snel stil zijn, zal ik ze een lightning laten zienKol Nedra schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:29:
[...]
welk lightning wallet gebruik je om je kinderen zakgeld te geven?
UberLurker Departement #GG.
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 19-07-2022 15:45 ]
Zero.
Ben ik in dit topic aan het juiste adres?
Ik heb €10 tegoed gehad van BTC Direct.
Ps: ik weet het ik ben beginneling.🙈
Nee hoor,Pelox schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:20:
Hebben jullie dat ook.. 40 graden, kapot zweten.. knijterdruk met werk en kinderen thuis ivm tropenrooster..
Oh ja. Wen moon, wen pensioen?
Lekker met vrouw en Jill Mansell in n opblaasbadje helemaal niksdoen.
Zo nog n koud biertje en BBQ
Ik lul ook zomaar wat
shovelhead1340 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:18:
[...]
Nee hoor,
Zero.
Ik was even jaloers tot ik Jill Mansell opzocht en er achter kwam dat je waarschijnlijk (hopelijk) een boek bedoelt (uit de meme coin categorie weliswaar: dokter, wat doet u nu?)shovelhead1340 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:18:
[...]
Nee hoor,
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Nielsonurscreen schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:49:
Ik ben me aan het oriënteren om de komende/huidge bear te kopen en de bull te verkopen ( wie wil dat niet?), maar graag wil ik jullie hulp bij het scheiden van kaf & koren. Ik wil een klein portfolio samenstellen, liefst PoS-projecten die al bekend. Meme coins mag je houden.
Ben ik in dit topic aan het juiste adres?
Het slowchat topic is daar meer geschikt voorLarguman schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:56:
Welke cryptomunt kan ik nu investeren?
Ik heb €10 tegoed gehad van BTC Direct.
Ps: ik weet het ik ben beginneling.🙈
[ Voor 95% gewijzigd door Skrunsies op 19-07-2022 16:44 ]
Nee nergens last van. Ik zit bij het zwembad in een milfhunterpark vakantie te vieren.Pelox schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:20:
Hebben jullie dat ook.. 40 graden, kapot zweten.. knijterdruk met werk en kinderen thuis ivm tropenrooster..
Oh ja. Wen moon, wen pensioen?
Jill, ben jij dat?Darrell schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:45:
Nee nergens last van. Ik zit bij het zwembad in een milfhunterpark vakantie te vieren.
[ Voor 3% gewijzigd door Slonzo op 19-07-2022 16:51 ]
@Pelox?Darrell schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:53:
[...]
Nee een echt zwembad met glijbanen. En milfs.
proostshovelhead1340 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:18:
[...]
Nee hoor,
nothing stops this train
Hahahaha, niet aan gedacht maar het boek inderdaad. Heerlijk hersens uit leesvoer.Wiley99 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:25:
[...]
Ik was even jaloers tot ik Jill Mansell opzocht en er achter kwam dat je waarschijnlijk (hopelijk) een boek bedoelt (uit de meme coin categorie weliswaar: dokter, wat doet u nu?)
Ik lul ook zomaar wat
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
donderdag dipdap +la garde gaat iets vertellen 👀
nothing stops this train
Morgen komt het nieuws dat de Euro compleet REKT gaat! Dat wordt een erg zure dag voor deze Unie.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 17:08:
gaan we donderdag niet dubbel rekt?
donderdag dipdap +la garde gaat iets vertellen 👀
We'll see....
Heb ze er alweer terug ingedaan, gewoon beetje spelen met de jongens.Darrell schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 17:12:
Begreep dat whale nr 3 ook 1550 btc uit zn cold storage gehaald had.
We'll see....
[ Voor 7% gewijzigd door Skrunsies op 19-07-2022 17:16 ]
Ja, de wick afgelopen nacht was nog een stuk hoger dan nu. Ik heb toch mijn long maar gesloten, hopen op een succesvolle retest van 22.7 en dan pak ik een nieuwe long denk ikDarrell schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 17:12:
Aardige selwalla volgens mij. Begreep dat whale nr 3 ook 1550 btc uit zn cold storage gehaald had.
We'll see....
Wat heb je waar terug in gedaan?Skrunsies schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 17:15:
[...]
Heb ze er alweer terug ingedaan, gewoon beetje spelen met de jongens.
Valt mij op dat MS sterk begon te dalen (met marketcap die significant lager lag dan het aantal BTC dat ze hebben tot gevolg) vóór de afstort richting 17K en MS is nu al dagen harder aan het stijgen dan BTC.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Skrunsies schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 17:18:
[...]
Mijn 1550 BTC in de co….. never mind!
[Afbeelding]
Deze houdt iig wel langer standYES schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 17:16:
[...]
Ja, de wick afgelopen nacht was nog een stuk hoger dan nu. Ik heb toch mijn long maar gesloten, hopen op een succesvolle retest van 22.7 en dan pak ik een nieuwe long denk ik
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
En ik zij het nog #achteraf is mooi pratenzwembroek schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 17:52:
Ken je dat verhaal al van zwembroek en die boot?
spoiler: titleDie heeft ie gemist....
Kom, stap in chef!!!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Haha nee sorry ik sta nog steeds achter mijn eigen plan. Ik denk dat we minimaal nog een hertest van de low krijgen. Ik zie niet in wat er nu ineens is veranderd ten opzichte van vorige week. Ja puur TA technisch valt er wat van te zeggen. Maar misschien zit ik er naast. Shit happens.PlanR schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:01:
[...]
En ik zij het nog #achteraf is mooi praten
Kom, stap in chef!!!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
(Ik wil je niet aan het twijfelen brengen of zo maar) Ik denk dat iedereen die eruit wilde er inmiddels wel uit is en dat het nu gewoon een enkeltje maan wordt. (Wens, vader, gedachte)zwembroek schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:06:
[...]
Haha nee sorry ik sta nog steeds achter mijn eigen plan. Ik denk dat we minimaal nog een hertest van de low krijgen. Ik zie niet in wat er nu ineens is veranderd ten opzichte van vorige week. Ja puur TA technisch valt er wat van te zeggen. Maar misschien zit ik er naast. Shit happens.
Hier ook man. Al is dit wel weer lastig zo hoor..zwembroek schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:06:
[...]
Haha nee sorry ik sta nog steeds achter mijn eigen plan. Ik denk dat we minimaal nog een hertest van de low krijgen. Ik zie niet in wat er nu ineens is veranderd ten opzichte van vorige week. Ja puur TA technisch valt er wat van te zeggen. Maar misschien zit ik er naast. Shit happens.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Als ik nu instap dan krijgen we toch een dikke capitulatie candle aan het eind van deze maand daar word je bang van. En dan zeg ik tsja ik had het zien aankomen maar ik ben er toch weer ingetrapt. Nee ik vind het (vooralsnog) prima zo. Nu al de bull starten in deze economische malaise ik wil er gewoon nog niet aan.Gelukszoekr schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:20:
[...]
Hier ook man. Al is dit wel weer lastig zo hoor..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Rond de 420k zit een taaie.Wenapee schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:35:
Zijn er ergens boven de 23k zware résistance punten, zoals 21.5k was? Of zijn deze waarden eerder psychologisch, aangezien de 20k grens op een gegeven moment geen enkele waarde meer leek te hebben.
Zero.
Ja zitten dicht tegen een dalende trentlijn op hoog tijdframe. Daarna aardig baan vrij tot 26kWenapee schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:35:
Zijn er ergens boven de 23k zware résistance punten, zoals 21.5k was? Of zijn deze waarden eerder psychologisch, aangezien de 20k grens op een gegeven moment geen enkele waarde meer leek te hebben.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Die dalende lijn bedoel ik iddTaro schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:45:
Daar is ie weer met zijn box en lijn
[Afbeelding]
Inderdaad die bovenste lijn aangetikt.
Meer peeps hier met een paar verschillende hardwarewallets? Misschien gedaan vanwege direct staken via de wallet e.d.?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Klopt. Dit is in mijn ogen de belangrijkste.Taro schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:45:
[Afbeelding]
En zo moeten we als eenzame beren elkaar maar een beetje scherp houden. Bedank voor de hopium, en uiteraard ben ik het er wel mee eenszwembroek schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:25:
[...]
Als ik nu instap dan krijgen we toch een dikke capitulatie candle aan het eind van deze maand daar word je bang van. En dan zeg ik tsja ik had het zien aankomen maar ik ben er toch weer ingetrapt. Nee ik vind het (vooralsnog) prima zo. Nu al de bull starten in deze economische malaise ik wil er gewoon nog niet aan.
Dan heb je eerst de Taro box.... blijven we al eindig in hangen. Gaan we eruit dan denk je moon! Daarna komt er een 200W MA lijn tevoorschijn.... ook dat gaat maar moeizaam om die te doorbreken. Daarna moon denk je. Vervolgens denk je dat daarmee de weg naar 30k eindelijk vrij is en komt er weer een resistance lijn naar boven.Taro schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:45:
[Afbeelding]
TA is inderdaad als eerder gepost was. Enkel op de $0,06 en $420k wat ruimte om gewoon dikke candles neer te zetten.

Op serieuze noot: het delen van de plaatjes wordt enorm gewaardeerd! Ook al doe ik er weinig mee ik probeer er van te leren.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 19-07-2022 18:53 ]
Op een 4H timeframe heeft dat op de langere termijn geen zin, daar zijn bijv. 1D/1W/1M candles voor.filthy rich schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 08:52:
[...]
Je kan dan toch ook een hogere box maken? Dan liggen andere pieken op een lijn? Of is dat niet zo willekeurig
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Je moet die groene lijn gewoon niet tekenen, dan is hij er niet.Taro schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:45:
[Afbeelding]
Zero.
Mijn long take profit staat op 23450… raad eens pump stopt op 23444TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:14:
Mijn short margin call zit op 26800, graag gedaan.
Mij helpt het om bij dit soort prijsactie en op dit niveau in hele hele kleine stapjes toch in te stappen. Ook al is dat in absolute zin slechts een fractie van het bedrag dat je bereid bent om er in te pompen, het helpt goed tegen de FOMO (je doet weer mee voor je gevoel).zwembroek schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:25:
[...]
Als ik nu instap dan krijgen we toch een dikke capitulatie candle aan het eind van deze maand daar word je bang van. En dan zeg ik tsja ik had het zien aankomen maar ik ben er toch weer ingetrapt. Nee ik vind het (vooralsnog) prima zo. Nu al de bull starten in deze economische malaise ik wil er gewoon nog niet aan.
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:14:
Mijn short margin call zit op 26800, graag gedaan.
Vermoedelijk is dit een relief rally naar de 30k.Coldcat schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:57:
Is de lengthening cycle trouwens nog mogelijk? Dat we nog een ATH neerzetten voor de bear deze cycle gaat beginnen?
Zo werkt ta idd. Hoe meer mensen hetzelfde zien, denken of door ta gaan denken en daarop handelen hoe groter de kans dat het gaat gebeuren.cooLopke schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:56:
Ik geloofde eerst niet in die lijnen tbh. Maar het is in ieder geval wel een "richtlijn". Uiteraard is het niet altijd correct. Wat gaat een stel lijnen nu doen denk je dan... Maar volgens mij heeft het echt te maken met dat er meerdere mensen en met name bots zich daar op baseren, waardoor daarom de koers wel degelijk handelt via die lijnen. Allezins dat is mijn theorie.
Zero.
Correct, zowel bots als traders handelen op basis van o.a. deze lijnen: MA's en S/R. Daarom werken ze ook. Bots zijn niet zo goed in lastige formaties: Elliott waves, Bullflags, triangles, etc. maar MA's en eerdere relevante niveaus kan je gewoon via API's of berekeningen ophalen en automatisch op traden.cooLopke schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:56:
Ik geloofde eerst niet in die lijnen tbh. Maar het is in ieder geval wel een "richtlijn". Uiteraard is het niet altijd correct. Wat gaat een stel lijnen nu doen denk je dan... Maar volgens mij heeft het echt te maken met dat er meerdere mensen en met name bots zich daar op baseren, waardoor daarom de koers wel degelijk handelt via die lijnen. Allezins dat is mijn theorie.
lengthening cycle......ik wacht op de memes 🙃Coldcat schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:57:
Is de lengthening cycle trouwens nog mogelijk? Dat we nog een ATH neerzetten voor de bear deze cycle gaat beginnen?
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:02:
[...]
lengthening cycle......ik wacht op de memes 🙃
Zero.
Ik heb hem wat aangepast voor Q3/Q4-22Kol Nedra schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:02:
[...]
lengthening cycle......ik wacht op de memes 🙃
Oh bedoelde je deze..Coldcat schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:09:
[...]
Ik heb hem wat aangepast voor Q3/Q4-22
[Afbeelding]
Zero.
Die tech heeft toch wel afgedaan afgelopen najaar? Zijn dat dan voornamelijk mensen die hun gak naar beneden willen halen? Of zit er toch nog dikke tech in Solana?
Ik had deze even bij de bruna voor je voorgeïnstalleerd en opnieuw gesealed. Gratis. Lijstje zit erin.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:12:
[Afbeelding]
jaja, mag ik iemands seed phrase gebruiken om hem te testen? 😌😌
Ik had hem een paar weken terug bij Ledger besteld, mijn doosje was oranje voor de Ledger S Plus.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:12:
[Afbeelding]
1 hardware wallet is geen walletKol Nedra schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:12:
[Afbeelding]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Mooi handschrift wel. Als ik ooit zoiets ga neerpennen heb ik meteen extralaags encryptie dankzij m'n handschriftBurnerT schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:20:
Nou voor de mensen die er zelf geen kunnen maken![]()
:
[Afbeelding]
eerste, bitcoin verdeeld over verschillende CEX en deel in MetaMask, dus nu nog een extra risicospreiding.2Dutch schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:19:
[...]
1 hardware wallet is geen walletj/k have fun met je nieuwe speeltje. Had je er al eentje of is dit je eerste hardware wallet?
veel is het helaas niet maar je kan het alvast in huis hebben, ook omdat regulatie binnen EU wellicht de verkeerde kant op kan gaan.
en tjah optie op de bank laten of in je oude sok is geen optie, risico spreiding in ETF's, Bitcoin, DeFi, aandelen etc is wel een dingetje aan het worden
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 19-07-2022 19:31 ]
nothing stops this train
Niet eens een gek idee om ze als hiërogliefen onder het behang te kalken2Dutch schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:21:
[...]
Mooi handschrift wel. Als ik ooit zoiets ga neerpennen heb ik meteen extralaags encryptie dankzij m'n handschrift
Bedankt, ik zie zie dat iemand ook al een test-transactie gedaan heeft, dus ik ben zeker dat 'ie werkt!BurnerT schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:20:
Nou voor de mensen die er zelf geen kunnen maken![]()
:
[Afbeelding]
Bedankt me komende jaren bij 100k
Om daarna door te stoten naar 50k?cooLopke schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:59:
[...]
Vermoedelijk is dit een relief rally naar de 30k.
Waarom dan?MaStar schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:42:
Tijd om te investeren is nu jongens.
FOMO gaat sowieso weer komen als nu.nl meldt dat bitcoin weer gaat stijgenMaStar schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:42:
Tijd om te investeren is nu jongens.
Bedankt me komende jaren bij 100k
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dat is pas nadat iemand van ons er keihard in is ge-FOMO'd. Dus. Wie wordt 't?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:56:
Kom maar door met die 15% rode daily waarna het weer moord en brand is en iedereen schreeuwt om een S&P500 van 2200 punten
Wat denk je zelf? Met dit soort dingen is het altijd fijn voor degene die je een vraag stelt als je zelf een voorzet doet.Trackerfire schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:11:
23,5 aangetikt. Verder moonen of pas op de plaats? Tot nu toe al je analyses geraakt @Taro what’s next?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Volgens mij kan het nieuws wat we de afgelopen maanden gehad hebben niet veel slechter meer en ome Poetin gaat weer gas leveren als t goed is donderdag. Dus zelf denk ik met wat kleine adempauzes naar een niveau van rond de 30k om vervolgens te wachten op echt nieuws wat de Fomo moet voeden en op t gemakje door te stomen richting de 50-60k en dan…. Moon soon 🚀Jedi_Pimp schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:16:
[...]
Wat denk je zelf? Met dit soort dingen is het altijd fijn voor degene die je een vraag stelt als je zelf een voorzet doet.
Hoe ik bij die onzin kom? TA van Taro volg ik al tijden op de voet i.c.m. deze beste meneer. https://twitter.com/i_am_...&t=HD7KLNS02JKD6MBj-GgyIA
Deze combi heeft tot nu toe heel veel goeds gedaan voor mijn PF incl. gezond verstand natuurlijk
[ Voor 17% gewijzigd door Trackerfire op 19-07-2022 20:25 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Verwijderd
Lambo if true.Trackerfire schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:20:
[...]
Volgens mij kan het nieuws wat we de afgelopen maanden gehad hebben niet veel slechter meer en ome Poetin gaat weer gas leveren als t goed is donderdag. Dus zelf denk ik met wat kleine adempauzes naar een niveau van rond de 30k om vervolgens te wachten op echt nieuws wat de Fomo moet voeden en op t gemakje door te stomen richting de 50-60k en dan…. Moon soon 🚀
Dus met een gegarandeerde recessie verwacht je binnenkort 30k en (kort) daarna 50k. GewaagdTrackerfire schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:20:
[...]
Volgens mij kan het nieuws wat we de afgelopen maanden gehad hebben niet veel slechter meer en ome Poetin gaat weer gas leveren als t goed is donderdag. Dus zelf denk ik met wat kleine adempauzes naar een niveau van rond de 30k om vervolgens te wachten op echt nieuws wat de Fomo moet voeden en op t gemakje door te stomen richting de 50-60k en dan…. Moon soon 🚀
Hoe ik bij die onzin kom? TA van Taro volg ik al tijden op de voet i.c.m. deze beste meneer. https://twitter.com/i_am_...&t=HD7KLNS02JKD6MBj-GgyIA
Deze combi heeft tot nu toe heel veel goeds gedaan voor mijn PF incl. gezond verstand natuurlijk![]()
Overigens vraag ik me af hoe slim het is om random internetmensen te copytraden maar als het voor je werkt, why not.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/OZzubK3L3fXXeikoDlO9XDnx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/py0ecn2Jv7B94y7Az6qEfc4B.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lpM848eBsDOaFs5XWvhsSqPx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vLS5xagE4hbFJmz2fke12isV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3SUYJALIdVLaoJBXdeft0I3p.jpg?f=fotoalbum_large)