Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
nothing stops this train
Ik heb 2 x 140mm fans erbij gezet.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:30:
LTC fans hier? dikke 1 LTC locked staking bij Binance voor apy 7%
Na die maanden rode ellende is het toch wel eens lekker om weer dikke groene candles te zien. Dan kunnen we straks weer harder omlaag
Wat ik zeg in combinatie met gezond verstand en niet al teveel hopium bij bepaalde grafiekjes gaat dat best prima! Als crypto net als de beurs een grofweg halfjaar op de zaken vooruit loopt is de recessie al aardig ingeprijsd. De koppeling met de beurs was er amper een aantal jaar geleden. Nu zijn die tijden echt wel veranderd met ook institutionele beleggers in de crypto. Dus durf m wel aan dat ook hier een recessie al aardig in de prijs verwerkt ziet.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:29:
[...]
Dus met een gegarandeerde recessie verwacht je binnenkort 30k en (kort) daarna 50k. Gewaagd
Overigens vraag ik me af hoe slim het is om random internetmensen te copytraden maar als het voor je werkt, why not.
Maar we zullen zien. Ik trek nog een pilsje open 😎
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Oud en vertrouwd 😜
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gaskraan gaat dicht.
ECB besluit.
Dus voor nu:
Ga ik daar even buurten.Lunamous schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:42:
[...]
[...]
Het slowchat topic is daar meer geschikt voor
OT: Ik heb vanmiddag BTC gekocht, 3 uur later is de uitbraak
Ik denk niet dat geneuzel van de ECB veel er toe doet, ik denk dat FED/SEC uitspraak over anderhalve week meer invloed zal hebben. Wordt vervolgd..
#Golfclap
De gaskraan is dus geopend; Rusland heeft vandaag aangegeven dat die Nord Stream 2 toch weer volle bak gaat draaien. Dat zal de reden van de pump ook zijn.knakworst schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:47:
Donderdag dipdag:
Gaskraan gaat dicht.
ECB besluit.
Dus voor nu:
[Afbeelding]
Verwijderd
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:29:
[...]
Dus met een gegarandeerde recessie verwacht je binnenkort 30k en (kort) daarna 50k. Gewaagd
Overigens vraag ik me af hoe slim het is om random internetmensen te copytraden maar als het voor je werkt, why not.
Dat is de eerste Nord Stream. Nord Stream II is nooit geopend toch?Nielsonurscreen schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:52:
[...]
De gaskraan is dus geopend; Rusland heeft vandaag aangegeven dat die Nord Stream 2 toch weer volle bak gaat draaien. Dat zal de reden van de pump ook zijn.
De rode lijn die door de oranje gaat (MA100 1D; MA21 1D)
[ Voor 26% gewijzigd door Coldcat op 19-07-2022 20:58 ]
Een recessie hoeft niet meteen een economische crisis te betekenen. Dat het allemaal zo dramatisch wordt zoals sommige hier denken kan prima meevallen.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:29:
[...]
Verwijderd
Vervolgens draaien ze zich om en zeggen: 'Hey, moeje nog wa gas koop'n?'
Europa: 'Euh jawel, doe maar.'
Nou dat nieuws is nog niet tot de mainstream media doorgedrongen.Nielsonurscreen schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:52:
[...]
De gaskraan is dus geopend; Rusland heeft vandaag aangegeven dat die Nord Stream 2 toch weer volle bak gaat draaien. Dat zal de reden van de pump ook zijn.
Volume handel is wel erg hoog, iedereen binnen bij de airco achter de laptop wat daytraden?
"Meneer Putin, we mogen je echt niet en je mag geen geldvriendjes meer met ons zijn maar wacht ff totdat je ons ontvriend want we hebben nog je gas nodig, ok plz?" Gr. Gr. Tante Europa.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:00:
Die lui vallen met geweld een soeverein land binnen, ploegen Oekraïne om en veranderen alles in verschroeide aarde. Schieten op civiele doelen, doden vrouwen en kinderen door ze met granaatscherven letterlijk de ledematen van het lichaam te blazen. Verkrachten, plunderen, verminken...
Je kan hier net zo goed een stokpoptekening neerzetten. Wat is de uitkomst van dit scenario? Nog een dipje omlaag richitng 19k of verder omhoog??Coldcat schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:57:
Ik ga nog steeds uit van dit scenario, dat de bodem geweest is met de opdonder tot 17k.
De rode lijn die door de oranje gaat (MA100 1D; MA21 1D)
[Afbeelding]
Nog 99.8x te gaanDon Guacamole schreef op maandag 18 juli 2022 @ 08:37:
[...]
0,66$.... die mag nog wel ff x100 voordat we een ticket glimmer island kunnen boeken..
Na het doorkruisen van de 1D MA100 en 1D MA21 heeft Bitcoin nog wel eens een opdonder naar beneden gemaakt (30k > 20k nu). Echter daarna is de koers nooit meer lager gekomen.Nielsonurscreen schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:04:
[...]
Je kan hier net zo goed een stokpoptekening neerzetten. Wat is de uitkomst van dit scenario? Nog een dipje omlaag richitng 19k of verder omhoog??
Omdat wij voor die Oekraïeners die hun leven geven vertikken om een minuutje korter te douchen en de verwarming een graad lager te zetten. Want de politiek krijgt de schuld. Gelezen in nu.nl reacties.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:00:
https://debank.com/Mozes123 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:14:
Iemand enig idee hoe ik transacties en inhoud van externe wallets kan bekijken?
Sterker, ze zeggen: ‘Moeje een kwart tegen tien keer de prijs?’ Letterlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:00:
De elite daar lacht zich krom om de ‘sancties’. Boehoe, de McDonalds en Renault zijn dicht. Ja, het gewone volk raakt zijn baan kwijt. Maar de rijke Russen nemen alle achtergelaten assets over voor een spotprijs én vangen de hoofdprijs omdat wij gas zuipen alsof het hopium is.
Het lijkt mij onzin dat de recessie volledig is ingeprijsd.
Daarvoor hebben teveel mensen hun gedrag nog niet aangepast aan de shitstorm die komen gaat. Aanhoudende inflatie, mogelijk dagen in de winter gedwongen zonder gas, uitgestelde faillissementen, …
Zorgkosten die gaan verdubbelen de komende jaren. Geld dat we ‘ook’ moeten reserveren voor een gedwongen energie transitie. Dat we moeten steken in een achterstallig leger. Of nodig hebben om de gevolgen van de klimaat crisis te bestrijden.
Een war for talent. For commodities. Schaarse grondstoffen.
Gezonde boerenbedrijven die flink bijdragen aan ons BBP en die we toch zullen sluiten. Schulden van zuid-Europa die onhoudbaar blijken en door Noord moeten worden betaald.
Los dat alles eens op met een generatie die liefst vlogt vanaf workation, en daar renteniert van dikke crypto gains. Liever dan echt waarde creëren.
Mezelf incluis hoor.
Het gaat me niet om een instap moment. Ik krijg ook liever ongelijk. Maar er staan behoorlijk wat signalen op rood.
Laat het geen reden zijn om je strategie fundamenteel aan te passen. Ik heb het gedaan en mijn rendement werd er niet beter van.
Ik help iedereen hier hopen dat crypto ’een’ way out is. Maar fundamenteel is dat vooral hopen op iemand die verder achteraan in de rij staat dan jij.
Zo. Voor mijn doen nog behoorlijk bullish vandaag. Wen moon?
Maktub
Wat wel hielp was een VPN gebruiken. Het blijkt dus dat mijn provder Caiway het cardano netwerk blokkeert. Voor nu moet ik een VPN abbo nemen. Ik heb het gemeld bij caiway.
Iemand anders al een dergelijk probleem gehad?
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Hangt volledig van de betreffende cryptocurrency af, welke?Mozes123 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:14:
Iemand enig idee hoe ik transacties en inhoud van externe wallets kan bekijken?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
BUSD.Taro schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:24:
[...]
Hangt volledig van de betreffende cryptocurrency af, welke?
Ho ho, praat voor jezelf, ik heb de kachel vandaag de hele dag niet eens aangehad!knakworst schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:11:
[...]
Omdat wij voor die Oekraïeners die hun leven geven vertikken om een minuutje korter te douchen en de verwarming een graad lager te zetten.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Welk netwerk wil je bekijken?
Hoe blokkeert Caiway dan het cardano netwerk als je het ook via een hotspot via een hele andere provider hebt geprobeerd en het dan ook niet werktZuluman schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:22:
Ik heb sinds kort verbindingsproblemen met mijn daedalus wallet. Hij synced de block chain niet meer. van alles geprobeerd. Zoals het wissen van de block chain. mijn wallet zelf en hersteld maar niks hielp. contact gezocht met IOHK en ook regels in mijn firewall aangepast. via mijn telefoonprovider (vodafone) met een wifi hotspot geprobeerd maar niks hielp.
Wat wel hielp was een VPN gebruiken. Het blijkt dus dat mijn provder Caiway het cardano netwerk blokkeert. Voor nu moet ik een VPN abbo nemen. Ik heb het gemeld bij caiway.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb nu voor mezelf een plan gemaakt om winst te nemen. Ik ga zo maar eens de eerste verkoop orders inschieten. Met kopen heb ik geen probleem, maar verkopen voelt als een leegte... Toch doen! Plan volgen.
BUSD, adres is TJoY49xV2Nih5ENchzA9SLkKtC3ccC92Pm.
TRC20 denk ik, BUSD, adres is TJoY49xV2Nih5ENchzA9SLkKtC3ccC92Pm.
Sorry, ben een boomer :-)
Adres of TX-ID invoeren: https://blockchair.com/nl/binance-usd.
Maar BUSD bestaat wel op verschillende chains.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
https://tronscan.org/Mozes123 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:30:
[...]
BUSD, adres is TJoY49xV2Nih5ENchzA9SLkKtC3ccC92Pm.
[...]
TRC20 denk ik, BUSD, adres is TJoY49xV2Nih5ENchzA9SLkKtC3ccC92Pm.
Sorry, ben een boomer :-)
Daar staan dan weer USDT op.
Ben zelf ook op zoek naar een goed plan, ben benieuwd hoe jouw plan eruit ziet @ColdcatColdcat schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:28:
Mijn grootste fout tijdens de vorige run is geweest om geen winst te nemen.
Ik heb nu voor mezelf een plan gemaakt om winst te nemen. Ik ga zo maar eens de eerste verkoop orders inschieten. Met kopen heb ik geen probleem, maar verkopen voelt als een leegte... Toch doen! Plan volgen.
Green candle chaser
Bedankt.Taro schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:31:
[...]
Adres of TX-ID invoeren: https://blockchair.com/nl/binance-usd.
Maar BUSD bestaat wel op verschillende chains.
Bedankt.Coldcat schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:32:
[...]
https://tronscan.org/
Daar staan dan weer USDT op.
Russisch gas loopt (/liep) via Nord Stream 1 naar Europa. NS2 is nooit in gebruik genomen. De bouw van NS2 kostte 9.5 miljard euro, voor de helft gefinancieerd door Gasprom, en was af in september 2021. De Oostbloklanden en de VS waren van meet af aan mordicus tegen de aanleg, en na de Russische inval in Oekraine weigerde ook Duitsland om een vergunning af te geven voor de pijplijn.Nielsonurscreen schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:52:
[...]
Rusland heeft de doorvoer van gas door NS1 gelimiteerd en zegt nu dus: als Europeanen gas willen, openen ze maar lekker NS2. Of er weer gas gaat vloeien door NS1 valt dus nog te bezien. Ik denk dat Rusland iets terug zal willen (bijvoorbeeld de opheffing van sancties, stoppen met bewapenen van Oekraine, erkenning van bezette gebieden als Rusland).
Deze afhankelijkheid van Rusland is onze eigen dikke schuld. Gloednieuwe kerncentrales afbreken zonder een groen alternatief voorhanden te hebben is oliedom.
Ik ben juist iemand die tegengas biedt richting de doomers en 'tech assets zijn kapot' mensen, maar ik denk niet dat de bodem is bereikt. Prima om nu te swing traden maar ik acht 16k meer likely dan 32k op de korte termijn.Nopheros schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:59:
[...]
Een recessie hoeft niet meteen een economische crisis te betekenen. Dat het allemaal zo dramatisch wordt zoals sommige hier denken kan prima meevallen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik vermoed dat hier een 'voorkennis'-achtig iets achter zit, maar kan nergens iets vinden. Vooral dat volume vind ik zeer, zeer opmerkelijk.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
We gaan van de ene naar de andere clusterfuck. En het houdt maar niet op. Zoveel incompetentie.Capsaicin schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:58:
[...]
Russisch gas loopt (/liep) via Nord Stream 1 naar Europa. NS2 is nooit in gebruik genomen. De bouw van NS2 kostte 9.5 miljard euro, voor de helft gefinancieerd door Gasprom, en was af in september 2021. De Oostbloklanden en de VS waren van meet af aan mordicus tegen de aanleg, en na de Russische inval in Oekraine weigerde ook Duitsland om een vergunning af te geven voor de pijplijn.
Rusland heeft de doorvoer van gas door NS1 gelimiteerd en zegt nu dus: als Europeanen gas willen, openen ze maar lekker NS2. Of er weer gas gaat vloeien door NS1 valt dus nog te bezien. Ik denk dat Rusland iets terug zal willen (bijvoorbeeld de opheffing van sancties, stoppen met bewapenen van Oekraine, erkenning van bezette gebieden als Rusland).
Deze afhankelijkheid van Rusland is onze eigen dikke schuld. Gloednieuwe kerncentrales afbreken zonder een groen alternatief voorhanden te hebben is oliedom.
Overigens ben ik van mening dat kerncentrales het enige toekomstbestendige alternatief voor fossiele brandstoffen is.
[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 19-07-2022 22:07 ]
Precies. Wij hebben Jedi. Geen Rusland nodig. Tegen welke prijs biedt je het gas aan ?
UberLurker Departement #GG.
Komt door de creditcard van Nexo. Zodat ze geen rente hoeven te betalen. Goed teken, mensen gaan weer meer lenen en willen in de hoogste trier blijven. Logisch gevolg ook van de algemene stijging van de crypto markt.MicroWhale schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 22:00:
Zeg, ik heb vandaag overal proberen te vinden wat er nu met NEXO aan de hand is... ofwel: Waarom stijgt behoorlijk? En waarom is het volume opeens ver-10-voudigd?
Ik vermoed dat hier een 'voorkennis'-achtig iets achter zit, maar kan nergens iets vinden. Vooral dat volume vind ik zeer, zeer opmerkelijk.
Het gedrag van de top was anders dan bij vorige runs. Ook het gedrag omlaag was anders dan bij vorige runs. Daarom kunnen we aannemen dat niemand weet hoe het gaat lopen. Met de ellende die in de wereld gaande is kan alles een rare wending krijgen, het kan ook goed aflopen. Niemand die dat weet. Wel weet ik dat de banken, adviesbureaus paniek zullen zaaien om zelf zo goedkoop mogelijk in te kopen. Daarom let ik niet teveel op het nieuws.Kody Scott schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:38:
[...]
Ben zelf ook op zoek naar een goed plan, ben benieuwd hoe jouw plan eruit ziet @Coldcat
Kijk ik toch naar de historie dan zie je dat er een opleving van 100% kan komen, om daarna nogmaals naar de vorige low te gaan. Dat kan nu anders zijn natuurlijk. Echter dit is de basis van het scenario waarom ik verkoop. Het hoeft geen 100% te zijn, maar een opleving van de 200W MA om daarna weer weg te zakken is waar ik van uitga.
Ik geloof in lange termijn in crypto en daarom ben ik long-term bullish. Daardoor zal ik de meeste coins houden.
Wat ik ga verkopen:
- Een deel van de BTC die ik op de 200W MA gekocht heb.
- Een deel van de ETH die ik door extra trades bij elkaar gegokt heb + mining profits
- Alle alts die ik afgelopen tijd bij elkaar gesprokkeld heb middels staking / trades (de initiele inleg zal ik behouden)
ETH gaat eruit rond de 1700 omdat daar meerdere keren steun geweest is. Nog een pumpje en we zijn daar. Dat zie ik wel gebeuren.
BTC ga ik getrapt uitstappen, Ik zie een vorige drop rond de 24k, dan rond de 28k. Dat ligt allemaal erg op elkaar. Ik denk dat ik het gewoon per $1000 inschiet.
Alts verkoop ik als ze omhoog schieten en BTC tegen een weerstand aan zit. NEXO is bijvoorbeeld sterk afgestraft en zal ik niet snel verkopen. ATOM is wel weer veel bij dus daar kan wat vanaf. Ik moet nog bedenken of ik de winst omzet in BTC of USD.
Alles wat veel te hoog gekocht is HODL ik gewoon door. Stijgen we door dan heb ik daar profijt van. Dalen we weer dan heb ik in ieder geval wat extra coins om de pijn te verzachten
Ik hoop het! Zou mooi zijn, want ik heb veel NEXO verzameld. Toen hij omlaag ging de rente uit laten betalen in nexo.. dus dat mag straks allemaal weer naar de potjes toe. En de extra winst naar mijn bankrekening.Amstrike01 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 22:08:
[...]
Komt door de creditcard van Nexo. Zodat ze geen rente hoeven te betalen. Goed teken, mensen gaan weer meer lenen en willen in de hoogste trier blijven. Logisch gevolg ook van de algemene stijging van de crypto markt.
Vraag blijft wel: Waarom opeens vandaag... en dan ook ineens met 10x het volume?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Short liquidaties? Het ging vanmorgen echt met geweld omhoog en zakte daarna terug tot steun levels.MicroWhale schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 22:17:
[...]
Ik hoop het! Zou mooi zijn, want ik heb veel NEXO verzameld. Toen hij omlaag ging de rente uit laten betalen in nexo.. dus dat mag straks allemaal weer naar de potjes toe. En de extra winst naar mijn bankrekening.
Vraag blijft wel: Waarom opeens vandaag... en dan ook ineens met 10x het volume?
Bijna platinum, prima... maar van mij mag ie terug naar minimaal de 1.20-1.30$ range hoor. Daar drukte ik toen ergens op de 'uitbetalen in nexo'-knop.Taro schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 22:22:
@MicroWhale Ik had nog niet eens gezien dat NEXO het vandaag zo lekker deed, zit weer bijna in Platinum als die nog iets verder stijgtHeeft toch behoorlijke klappen gekregen.
Deze box komt uit die langere timeframes brdoel je?Taro schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:52:
[...]
Op een 4H timeframe heeft dat op de langere termijn geen zin, daar zijn bijv. 1D/1W/1M candles voor.
en aans löpt wa vast
Klopt, die kan je hier en in het NK topic toch de afgelopen weken niet gemist hebben?filthy rich schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 22:41:
[...]
Deze box komt uit die langere timeframes brdoel je?
Targets voor BTC ga ik nu een klein deel uitstappen (de dalende lijn van de toppen). De rest rond $28k horizontale resistanceColdcat schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 22:13:
[...]
Het gedrag van de top was anders dan bij vorige runs. Ook het gedrag omlaag was anders dan bij vorige runs. Daarom kunnen we aannemen dat niemand weet hoe het gaat lopen. Met de ellende die in de wereld gaande is kan alles een rare wending krijgen, het kan ook goed aflopen. Niemand die dat weet. Wel weet ik dat de banken, adviesbureaus paniek zullen zaaien om zelf zo goedkoop mogelijk in te kopen. Daarom let ik niet teveel op het nieuws.
Kijk ik toch naar de historie dan zie je dat er een opleving van 100% kan komen, om daarna nogmaals naar de vorige low te gaan. Dat kan nu anders zijn natuurlijk. Echter dit is de basis van het scenario waarom ik verkoop. Het hoeft geen 100% te zijn, maar een opleving van de 200W MA om daarna weer weg te zakken is waar ik van uitga.
Ik geloof in lange termijn in crypto en daarom ben ik long-term bullish. Daardoor zal ik de meeste coins houden.
Wat ik ga verkopen:Gaan we verder omhoog dan zit ik er nog met de meeste coins in en profiteer ik van de stijging. Gaan we verder met de daling dan kan ik ook roepen Winst = Winst!
- Een deel van de BTC die ik op de 200W MA gekocht heb.
- Een deel van de ETH die ik door extra trades bij elkaar gegokt heb + mining profits
- Alle alts die ik afgelopen tijd bij elkaar gesprokkeld heb middels staking / trades (de initiele inleg zal ik behouden)
ETH gaat eruit rond de 1700 omdat daar meerdere keren steun geweest is. Nog een pumpje en we zijn daar. Dat zie ik wel gebeuren.
BTC ga ik getrapt uitstappen, Ik zie een vorige drop rond de 24k, dan rond de 28k. Dat ligt allemaal erg op elkaar. Ik denk dat ik het gewoon per $1000 inschiet.
Alts verkoop ik als ze omhoog schieten en BTC tegen een weerstand aan zit. NEXO is bijvoorbeeld sterk afgestraft en zal ik niet snel verkopen. ATOM is wel weer veel bij dus daar kan wat vanaf. Ik moet nog bedenken of ik de winst omzet in BTC of USD.
Alles wat veel te hoog gekocht is HODL ik gewoon door. Stijgen we door dan heb ik daar profijt van. Dalen we weer dan heb ik in ieder geval wat extra coins om de pijn te verzachten
..Of niet..
..ja toch wel..
[ Voor 31% gewijzigd door Pelox op 19-07-2022 23:36 ]
Zero.
Of zo toch weer naar beneden? Kan wel weer wennen aan die groene staafjesPelox schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 23:23:
Nou we stijgen gewoon door zo te zien.
..Of niet..
..ja toch wel..
24kroflexx schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 23:43:
Benieuwd wat de daily close gaat doen!
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Geen idee, maar wel vreemd dat als ik een vpn gebruik t wel weer werkt.SpoekGTi schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:27:
[...]
Hoe blokkeert Caiway dan het cardano netwerk als je het ook via een hotspot via een hele andere provider hebt geprobeerd en het dan ook niet werkt
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Gekkenwerk eigenlijk 🤪Darrell schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 23:52:
Bijna 10% in de plus. Dat kan ik me al bijna niet meer heugen.
Ja ik weet wel wat ik morgenochtend om 9:00 ga doen.
Gelijk aan direct op het netwerk nu (20% minus 20% commission) toch?Skrunsies schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 00:21:
30 dagen staking GLMR is ook weer naar beneden toe aangepast.
1 goed teken. Ik had het idee dat die coins er waren om te shorten! Dat spel is voorbij dan!
Dringen bij de lambo dealer!Darrell schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 00:24:
[...]
Ja ik weet wel wat ik morgenochtend om 9:00 ga doen.
Het gaat wel naar hetzelfde adres, namelijk een Coinbase wallet: https://bitinfocharts.com...HooV3kzTgyx6qsswXJ6sCXkSRAlterBridge schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 01:44:
[Afbeelding]
Whale nummer 3 is er even helemaal klaar mee geloof ik. Zulke negatieve bewegingen zijn bij die wallet in de afgelopen 3 jaar niet terug te vinden….
Dat gaat weer hier heen: https://bitinfocharts.com...KkaUXSPKZHNvEyfrEkPHzSsCd
Dus wat nou precies het plan er achter is, da's niet bekend. Het hoeft geen uitcashen te zijn. Er is beweging, wat zeker interessant is, maar het idee er achter blijft de vraag.
Misschien is het gewoon verplaatsen voor het grootste deel en meer niet. Niet echt genoeg info om er iets van te zeggen. Het zou ook wel een raar moment zijn om nu te gaan cashen. Toch alles dumpen op Coinbase ?
[ Voor 37% gewijzigd door PilatuS op 20-07-2022 02:32 ]
Musk die casht via Coinbase omdat hij toch Twitter moet betalen?PilatuS schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 02:14:
Dus wat nou precies het plan er achter is, da's niet bekend. Het hoeft geen uitcashen te zijn. Er is beweging, wat zeker interessant is, maar het idee er achter blijft de vraag.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
En dan te bedenken dat 24k 6 maanden geleden ondankbaar was. Nu zijn we er blij mee.
Alles is perceptie...
Van welke wallet maak je gebruik?Zuluman schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:22:
Ik heb sinds kort verbindingsproblemen met mijn daedalus wallet. Hij synced de block chain niet meer. van alles geprobeerd. Zoals het wissen van de block chain. mijn wallet zelf en hersteld maar niks hielp. contact gezocht met IOHK en ook regels in mijn firewall aangepast. via mijn telefoonprovider (vodafone) met een wifi hotspot geprobeerd maar niks hielp.
Daedalus was bij mij hopeloos.
Yoroi werkte veel beter
Die optie moet aanwezig zijn, dit is in de app:YES schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 07:54:
Voor de Binance auto-investors, klopt het dat je alleen auto-investment plans op pauze zetten en niet verwijderen? Ik heb er wat mee lopen rondklikken en heb nu een heel scala aan auto-investment plans die op pauze staan. Niet ideaal voor het overzicht
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ah ja, dat werkt. Grappig, de verschillen in beide apps (Windows vs. Android). Op Android kan je, zover ik kan zien, geen wijzigingen aan je plan doen, maar wel je plan weggooien. Op Windows kan je, je plan aanpassen in soort coin die je investeert, de hoeveelheid, frequentie, tijdstip en of je flexible savings wil gebruiken maar je kan daar dan weer niet je plan weggooienBTFD schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 08:10:
[...]
Die optie moet aanwezig zijn, dit is in de app:
[Afbeelding]
Bij mij is Daedalus vooral hopeloos traag. Letterlijk UREN bezig voordat alles eindelijk is gesynchroniseerd. Is dat wat je bedoelt?Zuluman schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:22:
Het kán wel, heb het laatst gedaan. Maar was inderdaad even zoeken.YES schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 07:54:
Voor de Binance auto-investors, klopt het dat je alleen auto-investment plans op pauze zetten en niet verwijderen? Ik heb er wat mee lopen rondklikken en heb nu een heel scala aan auto-investment plans die op pauze staan. Niet ideaal voor het overzicht
Een ogenblik geduld alstublieft, dan probeert de helpdesk het even voor u te reproduceren. Uw ticket nummer is 69420.
Maktub
Overigens werk ik via de website.
Laat u weten of uw ticket mag worden afgesloten? Wij wensen u een fijne dag. De verbinding wordt automatisch verbroken.
[ Voor 27% gewijzigd door MrMrq op 20-07-2022 08:48 ]
Maktub
Ah ik heb het gevonden, thanks!MrMrq schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 08:43:
@YES, op de frontpage van Auto Invest (onder earn) kan je het inderdaad allen editen. Maar aan de rechterkant in je beeld kan je op 'plan overview' klikken. Daar vind je een overzicht van al je plannen. Scroll naar rechts en je vindt de optie 'remove plan'.
Laat u weten of uw ticket mag worden afgesloten? Wij wensen u een fijne dag. De verbinding wordt automatisch verbroken.
@MrMrq:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ttPyXyb01Jj7F5BCs98xkYze.gif?f=user_large)
@YES:
[ Voor 44% gewijzigd door Coldcat op 20-07-2022 08:52 ]
Denk resistance op 24k. Daarna de weg open naar ongeveer 33.5k.cooLopke schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 08:52:
Btc says pamp it!
Ik gebruik de daedalus wallet. Als ie eenmaal bij is dan valt wel mee. 1x per week startte ik m op om m bij te werk en dat duurde niet zo lang. Maar nu gebeurde er niks sinds 2 of 3 weken.JME schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 08:25:
[...]
Bij mij is Daedalus vooral hopeloos traag. Letterlijk UREN bezig voordat alles eindelijk is gesynchroniseerd. Is dat wat je bedoelt?
Met een vpn werkt t nu wel. Het is bekend bij IOHK dat er ISP's zijn die oa het Cardano netwerk blokkeren. Contact gehad met caiway en die geven zelf ook aan dat er een issue open staat waarbij sommige diensten niet werken over hun netwerk. Het hoeft dus niet te zijn dat ze het bewust actief blokkeren.
Ik deel dat idee met je, volgens mij is dit een erg leuke tijdelijke opleving.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:59:
[...]
Ik ben juist iemand die tegengas biedt richting de doomers en 'tech assets zijn kapot' mensen, maar ik denk niet dat de bodem is bereikt. Prima om nu te swing traden maar ik acht 16k meer likely dan 32k op de korte termijn.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Windows desktop: (edit: blijkbaar was je al geholpenYES schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 08:19:
[...]
Ah ja, dat werkt. Grappig, de verschillen in beide apps (Windows vs. Android). Op Android kan je, zover ik kan zien, geen wijzigingen aan je plan doen, maar wel je plan weggooien. Op Windows kan je, je plan aanpassen in soort coin die je investeert, de hoeveelheid, frequentie, tijdstip en of je flexible savings wil gebruiken maar je kan daar dan weer niet je plan weggooien
/f/image/aFRNw8lUpHchFYflk9Kr6Uul.png?f=fotoalbum_large)
Wat ik niet begrijp is het verschil traditionele markt en de crypto markt. In de traditionele markt zitten veel bedrijven en startups nu met overgewaardeerde assets. De crypto startups en bedrijven hebben natuurlijk veel van hun capitaal vergaard uit investeerders en zijn veel minder afhankelijk van interest rates. Wordt denk ik interessant hoe de komende recessie gaat zijn.Ngangatar schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 09:05:
[...]
Ik deel dat idee met je, volgens mij is dit een erg leuke tijdelijke opleving.
nothing stops this train
Ik denk dat je nu op een mogelijk resistance point koopt.Kol Nedra schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 09:14:
vraagje: is het nu de tijd om Bitcoin te kopen? 👀
Het is al 10 jaar de tijd om BTC te kopen.Kol Nedra schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 09:14:
vraagje: is het nu de tijd om Bitcoin te kopen? 👀
Altijd lastig, waarom nu niet en op de 33K wel?Kenny_026 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 09:15:
[...]
Ik denk dat je nu op een mogelijk resistance point koopt.
Leg 25% - 50% in. Of minder. En wees blij met de winst als we doorgaan.
Zakken we naar de 16-19K, leg je weer een deeltje in.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
En dat kom je nu pas vertellen?Ngangatar schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 09:18:
[...]
Het is al 10 jaar de tijd om BTC te kopen.
Ik kan daar niets over zeggen, heb geen verstand van de traditionele markt.Kenny_026 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 09:14:
[...]
Wat ik niet begrijp is het verschil traditionele markt en de crypto markt. In de traditionele markt zitten veel bedrijven en startups nu met overgewaardeerde assets. De crypto startups en bedrijven hebben natuurlijk veel van hun capitaal vergaard uit investeerders en zijn veel minder afhankelijk van interest rates. Wordt denk ik interessant hoe de komende recessie gaat zijn.
En voordat @Skrunsies , @YES en @malarkan losgaan op me, ik heb ook geen verstand van de crypto markt.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Ca2yj1ieHZElDsNLNmacHo14.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UTToOiQHcIT1igvNb7LgrDhC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gv0maQZt1EVK5gD4lHEaVsEN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/4IdzB6JA4CtXNPzp64oocxIl.png?f=fotoalbum_large)