en aans löpt wa vast
Wut? Taro's doos is heilig hier.filthy rich schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 08:52:
[...]
Je kan dan toch ook een hogere box maken? Dan liggen andere pieken op een lijn? Of is dat niet zo willekeurig
Uren en uren aan onderzoek verzamelde slappe kletspraat in.
Dat is een prima score om dat tijdstip toch.Skrunsies schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 00:01:
@Ngangatar en @YES, heb nog een testje gedaan bij Kraken met dat ‘Plaid-iDeal’ betalen.
ING deed er 2hr over en de RABO 10 min![]()
Het is altijd de schuld van de rabob.. ING!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Net als bij Crypto, nooit 100% in 1 keer verkopen. Oftewel doorknippen dat ding en de helft van de opbrengst in HEX crypto, de andere helft HODL-en.YES schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 07:44:
@malarkan nog bedankt voor het posten van die Magic kaart. Gisteren de map met mijn rare kaarten en kaarten die ik destijds het mooist vond qua plaatje (ja dat was voor mij gewoon een criterium of ik zo'n kaart wilde hebben of niet) en die even opgezocht op zo'n verkoop website.
Toch al gauw ruim €100,- waard op die siteNu is de vraag, HODL of weak hands en bij weak hands, welke obscure alt koop ik er dan van?
@Skrunsies nee, geen DOT
Wiley99 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 08:26:
Ik word langzaamaan wel steeds kriegeliger van de extreme wensen hier dat alle alts (en dus de mensen die ze hebben) maar finaal rekt moeten gaan of het verwensen van bedrijven die het waarschijnlijk oprecht goed proberen maar misschien schaalnadelen hebben en niet zo efficiënt voor allerlei gratis diensten kunnen zorgen. Ik begin een beetje te begrijpen waarom sommige bitcoinmaxis zo irritant gevonden worden. De bitcoinidealen gaan ook over keuzevrijheid. En voor keuzevrijheid moet je soms wat opofferen, anders zitten we straks ook in crypto met maar een of twee partijen die alle macht hebben, ondanks dat onze keys misschien veilig thuis liggen.

Dit is in mijn ogen het standaard verhaal (en daar zijn we hier heel goed in):
- Groene candles: Moon, lambo, pensioen, reizen, etc...
- Rode candles: Manisch depressief, mentale problemen, alles naar de klote, etc...
Hetzelfde geldt voor meningen over munten, bedrijven, politici, sporters, etc...
Onderscheid tussen 'wat men op het internet roept' en 'feiten uit een (
Of niet.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
anti elppa schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 08:02:
[...]
dit bedoel ik dus. Hoop dat die troep heel hard rekt gaat straks
Je doet mij denken aan een buurman hier. Als ik zijn leven vertaal naar cryptomuntjes dan zijn alle muntjes kut.
De burenmuntjes, de tvmuntjes maar vooral de jeugdmuntjes, etc etc.
Er is maar 1 muntje het waard om genoemd te worden in zijn ogen, het vroegermuntje.
3g?? Pls no microchip sir.MicroWhale schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:09:
[...]
[Afbeelding]
Dit is in mijn ogen het standaard verhaal (en daar zijn we hier heel goed in):
- Groene candles: Moon, lambo, pensioen, reizen, etc...
- Rode candles: Manisch depressief, mentale problemen, alles naar de klote, etc...
Hetzelfde geldt voor meningen over munten, bedrijven, politici, sporters, etc...
Onderscheid tussen 'wat men op het internet roept' en 'feiten uit een (enigszins
) betrouwbare born' is essentieel voor je voor een 3g, ofwel: gezonde geestelijke gemoedstoestand. Laat je niet gek maken en ga uit van je eigen waarheid. Dan komt het allemaal goed.
Of niet.
Gisteren werd hier nog geschreven dat wij rechtse crypto minded freaks zijn. En dat terwijl ik mezelf helemaal niet als rechts zou omschrijven, ja rechtshandig, dat wel
hahaha bitcoin boomer wellicht ja, maar irl gelukkig niet
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ngangatar schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:11:
[...]
![]()
![]()
Je doet mij denken aan een buurman hier. Als ik zijn leven vertaal naar cryptomuntjes dan zijn alle muntjes kut.
Er is maar 1 muntje het waard om genoemd te worden in zijn ogen, het vroegermuntje.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZxMGaDcdWsR8EfT2XTHhi5lr.png?f=user_large)
Het vroegermuntje =/= member berries
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 19-07-2022 09:14 ]
Wantanti elppa schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 08:01:
[...]
ik hoop het. En vroeger zou dat zeker zo zijn. Maar wat mij nu opvalt is dat shitcoins nog te snel weer omhoog springen. Die horen gewoon na de eerste -90%, nog 1 a 1,5 jaar rustig door te bloeden tot -99.99%. En dat is nu echt anders lijkt wel
- vroeger was alles beter?
- deze keer gaat alles precies zoals 4-5 jaar geleden? of 10 jaar geleden?
Misschien gaat het inderdaad wel anders nu. De space is in ieder geval heel anders nu. Er hebben zich deze cycle heel andere spelers ingekocht. Geen private whales meer maar bedrijven... en die hebben zich veel hoger ingekocht dan de koers nu staat, dus maak je geen zorgen over de uiteindelijke prijs... want ze willen allemaal winst.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Daar is zelfs een muntje van op CMC: BerryYES schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:14:
[...]
[Afbeelding]
Het vroegermuntje =/= member berries
All-in, HODLNgangatar schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:19:
[...]
Daar is zelfs een muntje van op CMC: Berry
[Afbeelding]
Ben niet heel serieus he. tuurlijk is het elke keer net ff iets anders. BTC dominance word ook elke run lager. Loop hier gewoon de boel op te stoken met shit natte drek in je broek muntjes af te branden.MicroWhale schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:17:
[...]
Want
- vroeger was alles beter?
- deze keer gaat alles precies zoals 4-5 jaar geleden? of 10 jaar geleden?
Misschien gaat het inderdaad wel anders nu. De space is in ieder geval heel anders nu. Er hebben zich deze cycle heel andere spelers ingekocht. Geen private whales meer maar bedrijven... en die hebben zich veel hoger ingekocht dan de koers nu staat, dus maak je geen zorgen over de uiteindelijke prijs... want ze willen allemaal winst.
Zeker top 20 shitcoins zitten echt wel goede projecten bij. Maar van mij mag 90% van de muntjes wel doodgaan nu. Dat zou echt veel beter zijn voor de hele crypto space. Imo is de boel op dat vlak deze ronde echt extreem ontspoort tov 2013 en 2017.
Oh en als iemand zich geen zorgen maakt over de koers over een aantal jaar dan ben ik het wel. Ik ben echt een btc maxi en geloof in waardes van 1meur binnen 10 jaar. Ik kom van btc voor 300 dollar......en heb het gros door alle shit heen gehodled, puur omdat ik er in geloof
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 19-07-2022 09:22 ]
Pffff met deze 3g ben je voor je leven immuun voor dat soort shit.YES schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:12:
[...]
3g?? Pls no microchip sir.
Gisteren werd hier nog geschreven dat wij rechtse crypto minded freaks zijn. En dat terwijl ik mezelf helemaal niet als rechts zou omschrijven, ja rechtshandig, dat wel
Alles wordt tegenwoordig gepolariseerd tot de max. De 'gulden middenweg' kan niet, want daar moet je voor nadenken en dat is moeilijk.
Daaaag is zo polariserend.... Wat is er mis met Hallo?? Nou, zeg dan?MicroWhale schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:21:
[...]
Pffff met deze 3g ben je voor je leven immuun voor dat soort shit.
Alles wordt tegenwoordig gepolariseerd tot de max. De 'gulden middenweg' kan niet, want daar moet je voor nadenken en dat is moeilijk.Dus dan doen we het maar zo: als je niet voor bent, ben je tegen. Ja daag.
![]()
Wijs man, die buurman van jou.Ngangatar schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:11:
[...]
![]()
![]()
Dat valt echt heel erg tegen
anti elppa schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:21:
[...]
Ben niet heel serieus he. tuurlijk is het elke keer net ff iets anders. BTC dominance word ook elke run lager. Loop hier gewoon de boel op te stoken met shit natte drek in je broek muntjes af te branden.
In die zin heb je wel gelijk. Als je wilt heb je binnen 5 minuten een nieuwe crypto munt of nft collectie... Momenteel staat de teller op 20k+ muntjes. Absurd. In die zin zou het wel zinvol zijn om daar middels regulering onderscheid in te kunnen maken. Gereguleerde vs niet-gereguleerde crypto. Kijken hoe snel e.e.a. aan de niet-gereguleerde kant doodbloedt.Zeker top 20 shitcoins zitten echt wel goede projecten bij. Maar van mij mag 90% van de muntjes wel doodgaan nu. Dat zou echt veel beter zijn voor de hele crypto space. Imo is de boel op dat vlak deze ronde echt extreem ontspoort tov 2013 en 2017.
Ja maar, regulering wil je toch helemaal niet, want crypto staat voor...
Nou.... om wereldwijde adoptie te krijgen moet er onderscheid gemaakt worden tussen shitcoins en solide tech. Of de wereldmuntjes die euro en dollar heten moeten in hyperinflatie modus gaan met alle gevolgen van doen... Kies maar.
helemaal eens!!! Ik denk dat het ook gewoon echt niet anders kan.MicroWhale schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:29:
[...]
O gelukkig maar. Jammer dat dat aan de lettertjes/zinnen alleen niet te zien is.
[...]
In die zin heb je wel gelijk. Als je wilt heb je binnen 5 minuten een nieuwe crypto munt of nft collectie... Momenteel staat de teller op 20k+ muntjes. Absurd. In die zin zou het wel zinvol zijn om daar middels regulering onderscheid in te kunnen maken. Gereguleerde vs niet-gereguleerde crypto. Kijken hoe snel e.e.a. aan de niet-gereguleerde kant doodbloedt.
Ja maar, regulering wil je toch helemaal niet, want crypto staat voor...
Nou.... om wereldwijde adoptie te krijgen moet er onderscheid gemaakt worden tussen shitcoins en solide tech. Of de wereldmuntjes die euro en dollar heten moeten in hyperinflatie modus gaan met alle gevolgen van doen... Kies maar.
Ngangatar schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:22:
[...]
Daaaag is zo polariserend.... Wat is er mis met Hallo?? Nou, zeg dan?
De kast is hoog vandaag en deze kwam te laag, dus probeer het nog eens.
Verwijderd
2e airco en nog een paar zonnepanelenVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:36:
Zijn er nog coole muntjes vandaag om mee af te koelen of kan ik beter een 2de airco halen?
Zero.
(had bij nader inzien toen uiteraard beter meer kunnen/moeten uitcashen, maar je moet ergens beginnen
Weet niet of je al antwoord hebt gehad want ik lees nog dingen van gisteren maar is wel echt van binance, ik heb hem ook gehad via de Binance app. Als je twijfelt gewoon altijd via de app of website naar de betreffende pagina gaan en niet via de link in de mail, dan zit je altijd save.wimpie007 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 19:10:
Kreeg net een mail in het Frans van Binance dat ik een nieuw soort verificatie moet doen. Is wel echt van Binance maar wtf hoezo Frans en hoezo moet ik opnieuw veriferen. Ik had al de hoogste verificatie level
Zat keus!!!Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:36:
Zijn er nog coole muntjes vandaag om mee af te koelen of kan ik beter een 2de airco halen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XhSJNhGRvUOBBhpRAYG4ld40.jpg?f=user_large)
Ik heb gehoord over HEX!Ngangatar schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:06:
[...]
Net als bij Crypto, nooit 100% in 1 keer verkopen. Oftewel doorknippen dat ding en de helft van de opbrengst in HEX crypto, de andere helft HODL-en.
Is dat een goede investering?
Kreeg laatst zelfs post thuis dat de koers alleen maar omhoog kan gaan!
Jij ook rechtshandig?YES schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:12:
[...]
3g?? Pls no microchip sir.
Moeten we toch maar @Skrunsies meehelpen dan?
[ Voor 19% gewijzigd door elektriekert op 19-07-2022 10:22 ]
Aha!anti elppa schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:21:
[...]
Ben niet heel serieus he. tuurlijk is het elke keer net ff iets anders. BTC dominance word ook elke run lager. Loop hier gewoon de boel op te stoken met shit natte drek in je broek muntjes af te branden.
Zeker top 20 shitcoins zitten echt wel goede projecten bij. Maar van mij mag 90% van de muntjes wel doodgaan nu. Dat zou echt veel beter zijn voor de hele crypto space. Imo is de boel op dat vlak deze ronde echt extreem ontspoort tov 2013 en 2017.
Oh en als iemand zich geen zorgen maakt over de koers over een aantal jaar dan ben ik het wel. Ik ben echt een btc maxi en geloof in waardes van 1meur binnen 10 jaar. Ik kom van btc voor 300 dollar......en heb het gros door alle shit heen gehodled, puur omdat ik er in geloof
Dus je bent wel pro XRP
Picobello BV, right in the member-berry feelselektriekert schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:21:
[...]
Jij ook rechtshandig?
Moeten we toch maar @Skrunsies meehelpen dan?
[Afbeelding]
Member Waardenberg?
I member!
Member De Jong?
Ooh I member!
[ Voor 6% gewijzigd door YES op 19-07-2022 10:28 ]
hahahhaha nou heb ik die rommel wel eens gehad voor een dag of 2, gewoon voor de pump en dump. Was ergens in 2016 of begin 2017 gok ik.
Nee heb afgelopen jaren (en nu nog sommigen) ook wel eth, ada, doge, ltc gehad. En vast nog wel wat poepmuntjes
Maar eth bijvoorbeeld hodl ik ook echt het grootste deel
Ik vind dat je te vaak je Avatar veranderd, dus stom!Ngangatar schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:22:
[...]
Daaaag is zo polariserend.... Wat is er mis met Hallo?? Nou, zeg dan?
Heb zelf ETH ook sinds half 2017 ongeveer. Deeltje verkocht op 4200$.anti elppa schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:30:
[...]
hahahhaha nou heb ik die rommel wel eens gehad voor een dag of 2, gewoon voor de pump en dump. Was ergens in 2016 of begin 2017 gok ik.
Nee heb afgelopen jaren (en nu nog sommigen) ook wel eth, ada, doge, ltc gehad. En vast nog wel wat poepmuntjes
Maar eth bijvoorbeeld hodl ik ook echt het grootste deel
Leuke winst, maar laatst ook een fluffie bijgekocht weer op 1200$
Edit: en ja XRP laat prijstechnisch te wensen over dankzij de SEC.
Anders had ik daar ook wel een flink deel van verkocht
[ Voor 10% gewijzigd door elektriekert op 19-07-2022 10:36 ]
Dat wordt de volgende Bull run nog veel erger volgens mij want er is iedere keer weer geld te verdienen met shitcoins.anti elppa schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:21:
[...]
Maar van mij mag 90% van de muntjes wel doodgaan nu. Dat zou echt veel beter zijn voor de hele crypto space. Imo is de boel op dat vlak deze ronde echt extreem ontspoort tov 2013 en 2017.
Ik lul ook zomaar wat
Pico Bello!YES schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:37:
Op de 1H zijn zowel langs de bovenkant als onderkant trendlijntjes te trekken, zij het met enige creatieve vrijheid (wicks er door of juist niet). Duurt niet lang meer voor een richting gekozen zal worden, hopelijk de huidige kaars er aan de bovenkant door
[Afbeelding]
Laten we hopen dat de bulls de beren omver trekken als ware het Waardenberg die een keukenblok van de muur trekt.
Ik zit nog wel eens te klooien met wat verf of inkt en maak daar dan avatar van, dus dat zal nog vaak gebeurenelektriekert schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:32:
[...]
Ik vind dat je te vaak je Avatar veranderd, dus stom!
Deze is overigens een cadeautje van Binance, voor braaf burgerschap.
ik gok dat als het nog 2 jaar duurt voor de bull weer echt aan is, er al wat regulatie is om dat de kop in te drukkenshovelhead1340 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:40:
[...]
Dat wordt de volgende Bull run nog veel erger volgens mij want er is iedere keer weer geld te verdienen met shitcoins.
TA geweigerd, ongeldig wegens ontbreken van doos & @Taro's signature.YES schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:37:
Op de 1H zijn zowel langs de bovenkant als onderkant trendlijntjes te trekken, zij het met enige creatieve vrijheid (wicks er door of juist niet). Duurt niet lang meer voor een richting gekozen zal worden, hopelijk de huidige kaars er aan de bovenkant door
[Afbeelding]
Ik denk dat je ruwweg 4 soorten muntjes hebt (en uiteraard wat nuances ertussen).MicroWhale schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:29:
In die zin heb je wel gelijk. Als je wilt heb je binnen 5 minuten een nieuwe crypto munt of nft collectie... Momenteel staat de teller op 20k+ muntjes. Absurd. In die zin zou het wel zinvol zijn om daar middels regulering onderscheid in te kunnen maken. Gereguleerde vs niet-gereguleerde crypto. Kijken hoe snel e.e.a. aan de niet-gereguleerde kant doodbloedt.
1. dikke tech met first mover advantage
2. dikke en minder dikke maar toch goede tech maar 'wij doen het net ietsje anders of beter dan alle anderen, deze keer is het anders'
3. bagger of in de cryptovolksmond, memecoins
4. scamcoins
Nummers 3 en 4 mogen natuurlijk redelijk goed (weg)gereguleerd worden omdat er teveel mensen instappen die geen idee hebben wat ze doen en dan teveel centjes verliezen. De tweede categorie heeft natuurlijk veel oprechte innovatie waarvan je je alleen soms afvraagt of die groot genoeg is. Maar dat is niet anders dan in de 'echte' wereld waarin ook nog steeds spulletjes heruitgevonden of platweg gedupliceerd worden met een ander logo, merkje of wat dan ook. Management-, economie-, opvoed- en watnog boeken worden ook nog steeds opnieuw geschreven door mensen die denken dat zij na 5000 jaar de openbaring hebben gehad.
Voor de eerste twee groepen heb je wel regulering nodig, alleen al om grootschaliger adoptie mogelijk te maken. Maar voor categorie 2 hopelijk niet zo veel dat innovatie het slachtoffer wordt van schaalgrootte, zoals je in de digitale revolutie ook al een paar keer hebt gezien.
<edit noodzakelijke toevoeging> En voor categorie 1 natuurlijk niet zodanige regulering dat de basisprincipes geweld wordt aangedaan, maar verstandige bescherming van investeerders en gebruikers van nieuwe paradigma's.
[ Voor 6% gewijzigd door Wiley99 op 19-07-2022 11:05 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik zag laatst deze Rainbow Chart van jou voorbijkomen, je wordt elke dag beter!Ngangatar schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:43:
Ik zit nog wel eens te klooien met wat verf of inkt en maak daar dan avatar van, dus dat zal nog vaak gebeuren.
De bovenkant van Taro's box is gewoon te zien onderin, afkeuring geweigerd wegens fake news.Slonzo schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:50:
[...]
TA geweigerd, ongeldig wegens ontbreken van doos & @Taro's signature.
behoedzame subliminale NFT shillNgangatar schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:43:
[...]
Ik zit nog wel eens te klooien met wat verf of inkt en maak daar dan avatar van, dus dat zal nog vaak gebeuren.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Deze dan.Slonzo schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:50:
[...]
TA geweigerd, ongeldig wegens ontbreken van doos & @Taro's signature.
Slonzo schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:52:
[...]
Ik zag laatst deze Rainbow Chart van jou voorbijkomen, je wordt elke dag beter!
I wish
Je hebt altijd baas boven baas op TA gebied:
Dat is inderaad nance, en het gaat alleen op voor de auto invest momenten.LBV_038 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:13:
[...]
Is dit binance? Berekend hij dit overall of alleen over je auto-invest portfolio?
Geen boomers meer die gestopt zijn met werken tijdens Covid. Een grote deel van de beroepsbevolking is jong die niets van die vieze euro en USD moeten hebben. Weinig aanbod aan arbeid, dus de lonen gaan omhoog. Dit zal zorgen voor een hoge inflatie. Hierdoor kan het GDP ook weer toenemen zodat de consultants hun plaatjes goedgerekend krijgen.MicroWhale schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:21:
Hier wat (macro-economische) hopium en depressivum tegelijkertijd:
[YouTube: Why a 2022 Recession Would Be Unlike Any Other | WSJ]
BTC gaat binnenkort toch zo gigantisch hard moon met deze vooruitzichten!
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 19-07-2022 12:39 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 19-07-2022 13:52 ]
Darrell schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:36:
Op weg naar 20.7 weer. Moon soon.
*hijg, puf, steun*Coldcat schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:39:
[...]
Geen boomers meer die gestopt zijn met werken tijdens Covid. Een grote deel van de beroepsbevolking is jong die niets van die vieze euro en USD moeten hebben. Weinig aanbod aan arbeid, dus de lonen gaan omhoog. Dit zal zorgen voor een hoge inflatie. Hierdoor kan het GDP ook weer toenemen zodat de consultants hun plaatjes goedgerekend krijgen.
BTC gaat binnenkort toch zo gigantisch hard moon met deze vooruitzichten!
Nog 5 van dit soort hittedagen en het boomerpercentage is alweer een stuk lager.
*kuch, hijg, hijg*
Darrell schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:36:
UberLurker Departement #GG.
Kappen met die £ GBP prietpraat.Darrell schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:36:
Hey buurman!Ngangatar schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:50:
[...]
*hijg, puf, steun*
Nog 5 van dit soort hittedagen en het boomerpercentage is alweer een stuk lager.
*kuch, hijg, hijg*
Vroeger hadden we dit niet he, vroeger was alles beter, zelfs het weer
Remy!!!! schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:38:
Heeft @Taro vanmorgen wat van z'n BTC verkocht?...
:strip_exif()/f/image/KOgV7FUeCO7wFELXdqzlRSZ0.jpg?f=fotoalbum_large)
Yes
Mooiste was nog dat we nu een beetje tussen de 21.7 en 22.7 ingedrukt zitten en dat jij dan met 20.7 op de proppen kwam :
Member no hole in the ozon layer?Skrunsies schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:52:
[...]
Hey buurman!
Vroeger hadden we dit niet he, vroeger was alles beter, zelfs het weer
Ooh I member!
Ooh Member no greenhouse effect?
I member!
Member only Bitcoin?YES schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:56:
[...]
Member no hole in the ozon layer?
Ooh I member!
I member!
Member no shitcoins?
Member dikke tech?
Member 69k?Ngangatar schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:58:
[...]
Member only Bitcoin?
Member no shitcoins?
Member dikke tech?
Member not selling?
Nooo I don't member
Nooo I don't memberMember no shitcoins?
Oooh I member!Member dikke tech?
Double Digits are here again.
I don't member!
:strip_exif()/f/image/8vdk0x9TMTJz44RxddEpt98a.jpg?f=fotoalbum_large)
BTW nu snap ik waarom Ledgers populairder zijn dan Trezor's 🥲🥲
[ Voor 58% gewijzigd door Kol Nedra op 19-07-2022 14:12 ]
nothing stops this train
Denk dat een Trezor fijner draagt dan een Ledger, dat aluminium is scherpKol Nedra schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:11:
BTW nu snap ik waarom Ledgers populairder zijn dan Trezor's 🥲🥲
Geen ervaring mee overigens, en ook zeker geen financieel verberg advies
Deze wallet weet wel vaak op de lokale toppen te verkopen (waarschijnlijk helpt ie de koers zelf ook een handje de juiste kant op).AlterBridge schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:53:
[...]
[Afbeelding]
Yes![]()
dikke whale nummer 3 actie.
https://bitinfocharts.com...TFGxQjZphgWPQUpe554WKDfHQ
Hup terug naar de onderkant van de Taro kleurplaat.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-07-2022 14:22 ]
Wat loop jij nou weer de pingo uit te hangen danBTC100K2021 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:21:
[...]
Hup terug naar de onderkant van de Taro kleurplaat.
Die pingo is al met pensioen: Die komt hier niet meer...
@Glenn Hoddle ook met pensioen? ook al tijdje niet gezien....MicroWhale schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:28:
[...]
Die pingo is al met pensioen: Die komt hier niet meer...
nothing stops this train
Die heeft een eiland gekocht van de exit liquidity die die hier geshilled heeft.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:41:
[...]
@Glenn Hoddle ook met pensioen? ook al tijdje niet gezien....
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
YES schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:56:
[...]
Member no hole in the ozon layer?
Ooh I member!
I member!
Hij aan het genieten van een dikke worst, zitten wij allemaal met de BIFI mini's...Darrell schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:44:
[...]
Die heeft een eiland gekocht van de exit liquidity die die hier geshilled heeft.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Oh ja. Wen moon, wen pensioen?
Zero.
Nee niet echt. Graadje of 22 hier, rustig op werk atm en geen kinderen....Pelox schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:20:
Hebben jullie dat ook.. 40 graden, kapot zweten.. knijterdruk met werk en kinderen thuis ivm tropenrooster..
Valt mee. Zomervakantie op het werk dus geen klap te doen vanuit huis, kiddo naar de opvang en vriendin op kantoor (zonder airco) aan het werk.Pelox schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:20:
Hebben jullie dat ook.. 40 graden, kapot zweten.. knijterdruk met werk en kinderen thuis ivm tropenrooster..
Zó slecht gaat het toch helemaal niet met de koers?Pelox schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:20:
Hebben jullie dat ook.. 40 graden, kapot zweten..
* Richh zit op kantoor met airco, wel prima hier
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nee, heerlijk op kantoor in de airco, geen kinderen uiteraard, en straks in mijn perfect voorgekoelde tesla model 3 op een rustige snelweg naar huis. Daar ook weer heerlijk de airco in.Pelox schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:20:
Ik vind het allemaal prima zo. Misschien nog een koud ijsje of biertje om een uurtje of 10 als het een beetje afgekoeld is buiten.
Yeps! Herkenbaar, al heb ik maar 3 kids thuis en ben bezig met beoordelingsgesprekken.Pelox schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:20:
Hier is het lekker koel in huis, is namelijk maar 28 graden
'Gelukkig' zometeen naar dochterlief in het ziekenhuis waar de airco het wel doet
Lekker aan het werk, thuis, airco aan, geen kids, wel ijsjes.Pelox schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:20:
En een Reversed H&S pattern into play.
Goeie opvoedingSkrunsies schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:25:
[...]
Yeps! Herkenbaar, al heb ik maar 3 kids thuis en ben bezig met beoordelingsgesprekken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:28:
[...]
Goeie opvoedingkrijgen ze na een goede beoordeling ook meer/minder zakgeld?
welk lightning wallet gebruik je om je kinderen zakgeld te geven?Richh schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 15:28:
[...]
Goeie opvoedingkrijgen ze na een goede beoordeling ook meer/minder zakgeld?
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/cLlpvQ6xbvmnjAWnkLVWfIJp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/j5Z778A92cn6BlE56HicR1TV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4llBmm7tkoGkt9HKRMvcB4dV.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/310p9kVNwg8fMFaHfx9cu7MF.jpg?f=fotoalbum_large)