iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Zoiets?Taro schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:34:
@Khaelos Dergelijke groeten doen is altijd leuk, maar enige toelichting is ook welkom
Zoiets jah. De 3 andere opties waren:
- Het is koud in Parijs, dus mijn vriendin heeft een dikke jas aan en een modieus hoedje op
- Ik zit in Frankrijk en heb een random foto van Google geplukt en doe jullie oprecht de groeten
- De Eiffeltoren geeft aan dat we gaan moonen
Ken je haar niet? Zij heet Simone...Taro schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:51:
[...]
- Het is koud in Parijs, dus mijn vriendin heeft een dikke jas aan en een modieus hoedje op
- Ik zit in Frankrijk en heb een random foto van Google geplukt en doe jullie oprecht de groeten
4. Ze wordt door de meeste mensen gewoon Moon genoemd
Oeff.. ja de Frans taal is wel een dingetje hoor.. ik kom met handen en voeten nog steeds een stuk te kortTaro schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:51:
[...]
Maar het weer is prima en het eten lekker( behalve die fucking mosselen die ze letterlijk allemaal eten, je kan geen terras langslopen of je ziet overal van die zwarte pannetjes staan
Verder is het internet echt beroerd vrijwel nergens goed bereik, maar goed dus ook weinig koersen kijken
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Mosselen in midden frankrijk.. ja inderdaad overslaan, sowieso hebben Franse vaak haar op de mossel, ook overslaanKhaelos schreef op zondag 17 juli 2022 @ 21:09:
[...]
Oeff.. ja de Frans taal is wel een dingetje hoor.. ik kom met handen en voeten nog steeds een stuk te kort![]()
Maar het weer is prima en het eten lekker( behalve die fucking mosselen die ze letterlijk allemaal eten, je kan geen terras langslopen of je ziet overal van die zwarte pannetjes staan)
Verder is het internet echt beroerd vrijwel nergens goed bereik, maar goed dus ook weinig koersen kijken
Ezekielll schreef op zondag 17 juli 2022 @ 21:50:
[...]
Mosselen in midden frankrijk.. ja inderdaad overslaan, sowieso hebben Franse vaak haar op de mossel, ook overslaan
Effe goed inlezen wat het inhoud. Ik hou gewoon mijn 1% cashback, wat ik daarmee bespaar gooi ik zelf wel in shitcoinsGondor schreef op zondag 17 juli 2022 @ 21:05:
Adoption Enzo. Zie net Crypto earn optie bij Curve kaart, icm binance kaart dubbel Crypto dus.
Maar een betaald kaart is nodig.
[Afbeelding]
De vraag is inderdaad wat dan ‘het’ moment is. Ik stel mezelf ook regelmatig die vraag en merk dat het antwoord telkens weer anders is.Alpina schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:25:
[...]
En stap je dan met alles bij 14k in?
Of wacht je op de 12 of 10k?
Spreek uit ervaring
Ik heb alweer wat ingelegd. Vond de prijzen best oké.zwembroek schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:18:
[...]
Het is geen gok voor mij. Ik heb genoeg fiat klaar staan om full force in te stappen. Als ik de eerste meters mis zal voor mij niks uitmaken. Better safe than sorry..
Neemt niet weg dat ik achter het idee van @anti elppa sta.
Ik zit aan de westkust gelukkig zonder bosbranden hier, maar alsnog sla ik de mossels overEzekielll schreef op zondag 17 juli 2022 @ 21:50:
[...]
Mosselen in midden frankrijk.. ja inderdaad overslaan, sowieso hebben Franse vaak haar op de mossel, ook overslaan
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Green candle chaser
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 51% gewijzigd door Coldcat op 18-07-2022 07:46 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
[ Voor 49% gewijzigd door knakworst op 18-07-2022 08:36 ]
0,66$.... die mag nog wel ff x100 voordat we een ticket glimmer island kunnen boeken..
ik gok deze keer wel.YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 08:40:
Nou, nog maar een paar honderd $ en we komen de 1W MA200 tegen, daar zal ie toch niet zomaar ineens doorheen rammen? Ben benieuwd, mooie uitbraak uit de Tarobox
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Waar ligt die nu op?YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 08:40:
Nou, nog maar een paar honderd $ en we komen de 1W MA200 tegen, daar zal ie toch niet zomaar ineens doorheen rammen? Ben benieuwd, mooie uitbraak uit de Tarobox
Als we gaan gokken dan zet ik alles op de GROENE zero. Geen rode nummers vandaag
Stack Sats
$22,700
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwijderd
Was enigszins wel te verwachten na de melding dat Disney instapt op MATIC.Blij dat ik direct heb gekocht na die aankondiging.Kody Scott schreef op maandag 18 juli 2022 @ 07:29:
Matic heeft er zin in hoor
Meestal is er een pomp voor een aankondiging, ik verwacht dat dit enkel met fomo te maken heeft.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2022 @ 08:50:
[...]
Was enigszins wel te verwachten na de melding dat Disney instapt op MATIC.Blij dat ik direct heb gekocht na die aankondiging.
Hoe is het verder met de fomo hier? Spuit hij al uit de oren bij jullie en staan er nog veel mensen met een zak busd aan de kant?
Zero.
All-in, en lekker dca elke maand met een mooi bedragPelox schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:04:
[...]
Meestal is er een pomp voor een aankondiging, ik verwacht dat dit enkel met fomo te maken heeft.
Hoe is het verder met de fomo hier? Spuit hij al uit de oren bij jullie en staan er nog veel mensen met een zak busd aan de kant?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Rustig aan de DCA wekelijks via Auto-invest in BTC, ETH, DOT en Matic. Mijn Auto-invest op Binance staat nu bijna quite (na eerder op -22%).Pelox schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:04:
[...]
Meestal is er een pomp voor een aankondiging, ik verwacht dat dit enkel met fomo te maken heeft.
Verder 75% in BTC en ETH op de Ledger staan, daar ga ik voorlopig niet aankomen.
Van mij mag de weg omhoog wel worden ingezet, met de gemiddelde aankoopprijs van BTC nu op 24.500$
Dik voor de aankondiging weer een paar gekocht, heerlijk om die koers te volgen de laatste weken.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2022 @ 08:50:
[...]
Was enigszins wel te verwachten na de melding dat Disney instapt op MATIC.Blij dat ik direct heb gekocht na die aankondiging.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik merk dat ik steeds meer bearish handel. De ETH die ik rond de $900 heb verkocht heb ik bij $1250/1275 weer grotendeels van de hand gedaan om het vervolgens omhoog te zien vliegen.Pelox schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:04:
[...]
Ik werd altijd roekeloos als ik een aantal keer dikke winst heb gemaakt, dan alles kwijt en dan plots terug blij zijn met paar %jes krabbelen. De psychologie van de mens.merauder schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:17:
[...]
Ik merk dat ik steeds meer bearish handel. De ETH die ik rond de $900 heb verkocht heb ik bij $1250/1275 weer grotendeels van de hand gedaan om het vervolgens omhoog te zien vliegen.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Die fout heb ik ook gemaakt met eth nu.merauder schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:17:
[...]
Ik merk dat ik steeds meer bearish handel. De ETH die ik rond de $900 heb verkocht heb ik bij $1250/1275 weer grotendeels van de hand gedaan om het vervolgens omhoog te zien vliegen.
Zero.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
5 dagen geleden 1.005 dollar nu 1.465 dollar. Die Celsius verkoopgolf is blijkbaar voorbij.
Op een schaal van 0-100?Pelox schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:04:
[...]
90 😱
Green candle chaser
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Fomo? 0%. Ik vermoed dat het feit dat ik auto-invest aan heb staan en daardoor heb ingekocht de afgelopen maand daar heel erg aan meehelpt. Niet zoeken naar momentjes, nee gewoon dagelijks/wekelijks geld er in.Pelox schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:04:
[...]
Voordat ik auto-invest aanzette, heb ik een bergje MATIC gekocht, zowel persoonlijk als een stack samen met een maatje, dat voelt ook niet heel slecht moet ik zeggen.
Nu even een verkoopmomentje zetten voor handelsgedeelte PF, want dat we zo weer naar beneden klappen staat wel vast voor mij.
[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 18-07-2022 10:11 ]
Zeker! Laatste buy al 40% in de plusVis schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:23:
ETH doet ook dik 💪🏼
Achteraf een maand geleden wat btc voor eth moeten inruilen...Vis schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:23:
ETH doet ook dik 💪🏼
Achja iets met waar die tong zich bevindt.
Vergeet op donderdag dipdag rentebesluit ECB niet.Lunamous schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:28:
Ik ben benieuwd wat de NYO doet, als we de support van de daily EMA200 houden kunnen we nog wel ff door tot de FOMC meeting van volgende week
insert protocol !Bitvavo!Kody Scott schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:03:
Ik wil DCA bij Binance, maar ik kan geen Sepa overboeking doen. Creditcard werkt ook niet?
koop XLM en dan roeptoeterden dat het weer disabled is 🥲
nothing stops this train
knakworst schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:29:
[...]
Achteraf een maand geleden wat btc voor eth moeten inruilen...
Achja iets met waar die tong zich bevindt.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Als ik dat zou moeten doen dan via Kraken of inderdaad via BitVavo. Ik had gelukkig nog het een en ander staan aan BUSD omdat ik een tijd terug crypto verkocht had toen de koers er beter voor stond.YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:36:
@Ngangatar die auto invest, hoe zorg je dat je voldoende fiat/stables op je Binance account hebt? Via Bitvavo en dan dmv een XLM oid naar Binance sturen? Wellicht is het hier al lang een keer uitgelegd maar ik twijfel een beetje over hoe dit aan te pakken. Ik DCA normaal via Bitonic maar dan koop je BTC. Als je dat dan eerst nog weer (deels) moet omzetten in een stable is het allemaal wat omslachtig..
Kraken heeft overigens mijn voorkeur omdat ik eerst op de Bitvavo site moet uitzoeken welke munten er nu weer niet te withdrawen zijn. En soms is dat niet up to date. Dus SEPA naar Kraken en dan via een munt oversluizen naar Binance. Ik zou dit overigens niet doen als je via auto-invest een paar tientjes wil besteden, veel te veel rompslomp dan.
Ik gebruik altijd de bitvavo route en dan via FTM oversluizen naar Binance. Volgens mij is het FTM netwerk nooit of vrijwel nooit uit de lucht dus dat werkt altijd prima tegen erg lage kosten.Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:43:
[...]
Als ik dat zou moeten doen dan via Kraken of inderdaad via BitVavo. Ik had gelukkig nog het een en ander staan aan BUSD omdat ik een tijd terug crypto verkocht had toen de koers er beter voor stond.
Kraken heeft overigens mijn voorkeur omdat ik eerst op de Bitvavo site moet uitzoeken welke munten er nu weer niet te withdrawen zijn. En soms is dat niet up to date. Dus SEPA naar Kraken en dan via een munt oversluizen naar Binance. Ik zou dit overigens niet doen als je via auto-invest een paar tientjes wil besteden, veel te veel rompslomp dan.
Rotbankjes.
Het hele idee van wekelijks een echt klein bedrag in een paar muntjes proppen spreekt me juist aan. Ik ben zelf niet strak genoeg in mijn DCA dus op deze manier werkt het denk ik juist lekker. Ik heb wel Kraken (Bitvavo niet en was ik ook niet van plan hiervoor aan te maken), dus ik denk dat ik daar gewoon een stapel stables koop en die dan naar Binance pomp en dan auto-investenNgangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:43:
[...]
Als ik dat zou moeten doen dan via Kraken of inderdaad via BitVavo. Ik had gelukkig nog het een en ander staan aan BUSD omdat ik een tijd terug crypto verkocht had toen de koers er beter voor stond.
Edit: ach laat ook maar, Kraken weet nog niet genoeg van me dus ik mag geen spul kopen bij hun via SEPA. Geen zin om weer allerlei gegevens te delen/uploaden.
[ Voor 7% gewijzigd door YES op 18-07-2022 10:57 ]
Er loopt een aanvraag intussen https://www.dnb.nl/nieuws...ieden-van-cryptodiensten/Darrell schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:49:
Het blijft een gotspe dat Sepa bij Nance nog steeds niet is toegestaan.
Rotbankjes.
Wel heeft DNB de boete met 5% gematigd, onder meer omdat er inmiddels een registratieaanvraag is gedaan en omdat Binance gedurende het hele proces relatief transparant over haar bedrijfsvoering is geweest. Deze registratie wordt op dit moment door DNB beoordeeld.
Begrijp me ajb niet verkeerd, ik stop er ook geen mega bedragen in op dag/week basis, maar vind het wel fijn om in 1 keer een substantieel bedrag neer te zetten zodat ik een maand of 2 niet hoef na te denken of er nog wel genoeg fiat staat om mijn auto-invest te kunnen laten lopen. Daarnaast staat je BUSD gewoon in flexible savings, wat een geinig percentage aan staking geeft. Wel even het vinkje aanzetten bij je auto-invest dat je flexible savings gebruikt wordt voor je purchase.YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:50:
[...]
Het hele idee van wekelijks een echt klein bedrag in een paar muntjes proppen spreekt me juist aan. Ik ben zelf niet strak genoeg in mijn DCA dus op deze manier werkt het denk ik juist lekker. Ik heb wel Kraken (Bitvavo niet en was ik ook niet van plan hiervoor aan te maken), dus ik denk dat ik daar gewoon een stapel stables koop en die dan naar Binance pomp en dan auto-investen
Edit: ach laat ook maar, Kraken weet nog niet genoeg van me dus ik mag geen spul kopen bij hun via SEPA. Geen zin om weer allerlei gegevens te delen/uploaden.
En joh, je hoeft maar 1 keer door die procedure heen, makkie bij Kraken.
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 18-07-2022 11:02 ]
Bedankt voor de tip!Oepsje schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:46:
[...]
Ik gebruik altijd de bitvavo route en dan via FTM oversluizen naar Binance. Volgens mij is het FTM netwerk nooit of vrijwel nooit uit de lucht dus dat werkt altijd prima tegen erg lage kosten.
Kreeg hem net ook, dan kan je alleen nog maar withdrawlenroflexx schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:58:
Ik kreeg vandaag een melding op binance dat ik een nieuwe kyc moet doen. Beperken ze mij met iets als ik het niet doe?
Ja snap wat je bedoelt, volgens mij zeg jij nou gewoon wat ik zelf wil gaan doen. Eens in de zoveel tijd een bak fiat in stables proppen die vervolgens door auto-invest uitgegeven worden. Dat is wat ik graag wil. Het flexible savings stukje heb ik al gelezenNgangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:01:
[...]
Begrijp me ajb niet verkeerd, ik stop er ook geen mega bedragen in op dag/week basis, maar vind het wel fijn om in 1 keer een substantieel bedrag neer te zetten zodat ik een maand of 2 niet hoef na te denken of er nog wel genoeg fiat staat om mijn auto-invest te kunnen laten lopen. Daarnaast staat je BUSD gewoon in flexible savings, wat een geinig percentage aan staking geeft. Wel even het vinkje aanzetten bij je auto-invest dat je flexible savings gebruikt wordt voor je purchase.
En joh, je hoeft maar 1 keer door die procedure heen, makkie bij Kraken.
Ja klopt, tenzij je eerst 14 keer een foutmelding krijgt mbt het uploaden van een foto van je rijbewijs (wat ik dus net had, dan zit ik al weer tegen een rage-quit aan). Ik krijg op de één of andere manier altijd zo de jeuk van dat soort dingen want er gaat altijd wat mis. En je moet nog maar hopen dat ze netjes omgaan met die gegevens.
We doen/willen hetzelfdeYES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:08:
[...]
Ja snap wat je bedoelt, volgens mij zeg jij nou gewoon wat ik zelf wil gaan doen. Eens in de zoveel tijd een bak fiat in stables proppen die vervolgens door auto-invest uitgegeven worden. Dat is wat ik graag wil. Het flexible savings stukje heb ik al gelezen
Ja klopt, tenzij je eerst 14 keer een foutmelding krijgt mbt het uploaden van een foto van je rijbewijs (wat ik dus net had, dan zit ik al weer tegen een rage-quit aan). Ik krijg op de één of andere manier altijd zo de jeuk van dat soort dingen want er gaat altijd wat mis. En je moet nog maar hopen dat ze netjes omgaan met die gegevens.
En ja, dat is fckng irritant wanneer het niet lukt. Ik gebruik altijd mijn ID-card daarvoor, op de een of andere manier werkt dat beter dan met mijn paspoort. Maar alsnog, gewoon doen, want anders blijft het aan je knagen en juist nu is een mooie periode voor auto-invest, over 2 jaar kost het wellicht iets meer
[ Voor 67% gewijzigd door Supreme_One op 18-07-2022 11:26 ]
Precies dit is de reden dat ik pas januari 2021 ben begonnen met crypto en niet in 2017..YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:08:
[...]
Ja snap wat je bedoelt, volgens mij zeg jij nou gewoon wat ik zelf wil gaan doen. Eens in de zoveel tijd een bak fiat in stables proppen die vervolgens door auto-invest uitgegeven worden. Dat is wat ik graag wil. Het flexible savings stukje heb ik al gelezen
Het lukte me toen ook niet om m'n account geverifieerd te krijgen
Same here, al was het bij mij april 2021 ipv januari 2021. Toch jammer met die fikse moon in maart 2021.Khaelos schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:14:
[...]
Precies dit is de reden dat ik pas januari 2021 ben begonnen met crypto en niet in 2017..![]()
Het lukte me toen ook niet om m'n account geverifieerd te krijgen
Ja maar zo'n proof of residence ook. Ik heb net een bankafschrift gedownload vanuit internetbankieren. Daar ben ik nu alle transacties/saldi uit aan het weghalen want dat hoeven ze niet te weten. Maar dan zullen ze die vast weer afkeuren, ben ik bang. Ik heb dat vaker gehad, met paspoort/rijbewijs deels anonimiseren want ze hoeven gewoonweg niet al die gegevens te hebben. Maar dat wordt dan doodleuk afgekeurd. Ik trek dat echt heel slecht.Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:13:
[...]
We doen/willen hetzelfde.
En ja, dat is fckng irritant wanneer het niet lukt. Ik gebruik altijd mijn ID-card daarvoor, op de een of andere manier werkt dat beter dan met mijn paspoort. Maar alsnog, gewoon doen, want anders blijft het aan je knagen en juist nu is een mooie periode voor auto-invest, over 2 jaar kost het wellicht iets meer.
Maar goed, ik zal het proberen. Ben bang dat het gewoon weer een fiasco wordt.
Ik kreeg hem ook, kostte me 3 minuten en 3 fotootjes om het weer op orde te hebben. En heb er nu een waardeloze NFT bijroflexx schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:58:
Ik kreeg vandaag een melding op binance dat ik een nieuwe kyc moet doen. Beperken ze mij met iets als ik het niet doe?
Een zelfportret van CZ?Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:18:
[...]
Ik kreeg hem ook, kostte me 3 minuten en 3 fotootjes om het weer op orde te hebben. En heb er nu een waardeloze NFT bij.
En die pak stables brengt op Binance nog meer op dan om je rekening te laten staan. Nog een pluspuntjeNgangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:13:
[...]
We doen/willen hetzelfde.
En ja, dat is fckng irritant wanneer het niet lukt. Ik gebruik altijd mijn ID-card daarvoor, op de een of andere manier werkt dat beter dan met mijn paspoort. Maar alsnog, gewoon doen, want anders blijft het aan je knagen en juist nu is een mooie periode voor auto-invest, over 2 jaar kost het wellicht iets meer.

BTC.D op 43%, dit kan toch enkel maximaal een relief rally zijn alvorens we op zijn minst de bodem nog eens echt testen. Persoonlijk heb ik het idee dat we op hetzelfde niveau zitten als in 2018/2019 toen de koers rond de 6K aan het dobberen was. En toen was daar ineens de daling naar 3.5K.
[ Voor 28% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-07-2022 11:32 ]
Verwijderd
Al eerder gemeld, excuseer.De Nederlandsche bank heeft het grootste cryptoplatform ter wereld Binance een bestuurlijke boete opgelegd van ruim 3,3 miljoen euro.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2022 11:40 ]
Potverdikke, Kraken heeft weer wat punten gescoord. Mijn bewerkte documenten zijn beiden geaccepteerd, andere exchanges (en PayPal niet zo lang geleden ook) deden daar vorig jaar véél moeilijker overNgangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:13:
[...]
Maar alsnog, gewoon doen, want anders blijft het aan je knagen en juist nu is een mooie periode voor auto-invest, over 2 jaar kost het wellicht iets meer.
Decentralized blockchain oracle on StarkNet @EmpiricNetwork raised $7M in funding round led by @variantfund. @AlamedaResearch, @CMTDigitalLtd, @FlowTraders, @Gemini, @JaneStreetGroup and @StarkWareLtd are among investors.
— Satoshi Story I We're Hiring.! (@SatoshiStory) 17 juli 2022
More info :https://t.co/7ImutML3SD pic.twitter.com/FMHyAM66TT
Tijd om de Solana's van deze run snel te verkopen, de VC's zoeken alweer nieuwe projecten om straks de hoogte in te pompen.
Flow Traders uit Amsterdam doet ook mee (zijn een investeringsfonds met 50 miljoen gestart https://www.iex.nl/Nieuws...rt-investeringsfonds.aspx).
Als je geen goede cryptotrader bent kun je dus wellicht beter aandelen Flow kopen.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-07-2022 11:41 ]
[ Voor 100% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-07-2022 11:40 ]
Succes goos.YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:18:
[...]
Ja maar zo'n proof of residence ook. Ik heb net een bankafschrift gedownload vanuit internetbankieren. Daar ben ik nu alle transacties/saldi uit aan het weghalen want dat hoeven ze niet te weten. Maar dan zullen ze die vast weer afkeuren, ben ik bang. Ik heb dat vaker gehad, met paspoort/rijbewijs deels anonimiseren want ze hoeven gewoonweg niet al die gegevens te hebben. Maar dat wordt dan doodleuk afgekeurd. Ik trek dat echt heel slecht.
Hoe durf je iets hier te herhalenVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:36:
https://www.beurs.nl/beur...t-cryptoplatform-Binance/
[...]
Al eerder gemeld, excuseer.
Dank u, nu de wondere wereld van SEPA maar eens uitzoeken. Welke gebruik jij, SEPA - ClearJunction?
Edit: oh, voor ClearJunction moet je blijkbaar in Gibraltar zitten.
[ Voor 12% gewijzigd door YES op 18-07-2022 11:47 ]
Voor ik daar antwoord op mag geven moet je mij eerst een foto van jouw tuin met een opblaasbaar zwembad met daarin een stier met een IPA in zijn hand sturen, tevens een bankafschrift met daarop een bezoek aan Yab Yum toen ze nog bestonden en per post.nl mij een Coca Cola Chupachup lolly sturen.YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:45:
[...]
Dank u, nu de wondere wereld van SEPA maar eens uitzoeken. Welke gebruik jij, SEPA - ClearJunction?
Ok ok... ClearJunction it is...
Die foto's heb ik niet en de IPA's heb ik zelf allemaal opgezopen afgelopen weekend. Uit zelfbescherming koop ik ook ff een paar weken geen nieuwe, veel te lekkerNgangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:50:
[...]
Voor ik daar antwoord op mag geven moet je mij eerst een foto van jouw tuin met een opblaasbaar zwembad met daarin een stier met een IPA in zijn hand sturen, tevens een bankafschrift met daarop een bezoek aan Yab Yum toen ze nog bestonden en per post.nl mij een Coca Cola Chupachup lolly sturen.
Ok ok... ClearJunction it is...
Ik heb geen idee wat er allemaal gebeurd maar ik heb zojuist fiat gedropt via iets wat op iDeal leek. Plaid heet het volgens mij, en het koppelt gewoon met internetbankieren van mijn bank of zo. Voor zover ik zie ook nog fee-less ook..
Vaag, die heb ik vaker gebruikt en een medeforummer hier heeft via die weg op 29 juni ook nog geld overgemaakt aan Kraken.YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:45:
[...]
Edit: oh, voor ClearJunction moet je blijkbaar in Gibraltar zitten.
Geen idee, stond bij de requirements.. Nou ja, het is dus al gelukt via een hele soepele iDeal-achtige transactie. Hopelijk niet via een gespoofde website compleet leeggephisht, ach en anders hebben we de Ledger nog.Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:52:
[...]
Vaag, die heb ik vaker gebruikt en een medeforummer hier heeft via die weg op 29 juni ook nog geld overgemaakt aan Kraken.
Kraken verrast me vandaag sowieso meermaals zeer positief. Heb het altijd al een fijne overzichtelijke/cleane website gevonden maar ik deed er niet veel. Als ze daar auto-invest achtige functies hebben dan ga ik dat gewoon daar doen
Maar eens even verder kijken bij die toko
Over opgezopen gesproken, wat hebben jij en @Skrunsies met @malarkan gedaan?YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:52:
[...]
Die foto's heb ik niet en de IPA's heb ik zelf allemaal opgezopen afgelopen weekend. Uit zelfbescherming koop ik ook ff een paar weken geen nieuwe, veel te lekker![]()
Ik heb geen idee wat er allemaal gebeurd maar ik heb zojuist fiat gedropt via iets wat op iDeal leek. Plaid heet het volgens mij, en het koppelt gewoon met internetbankieren van mijn bank of zo. Voor zover ik zie ook nog fee-less ook..
Gewoon die gegevens op je rijbewijs/id/paspoort voordat je een foto maakt afdekken met een post-it oid. Nog nooit problemen mee gehad.YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:18:
[...]
Ja maar zo'n proof of residence ook. Ik heb net een bankafschrift gedownload vanuit internetbankieren. Daar ben ik nu alle transacties/saldi uit aan het weghalen want dat hoeven ze niet te weten. Maar dan zullen ze die vast weer afkeuren, ben ik bang. Ik heb dat vaker gehad, met paspoort/rijbewijs deels anonimiseren want ze hoeven gewoonweg niet al die gegevens te hebben. Maar dat wordt dan doodleuk afgekeurd. Ik trek dat echt heel slecht.
@malarkan is op vakantie geweest en sowieso erg druk heb ik vernomen. Hij heeft onlangs hier nog een teken van leven in de vorm van een +1 gegeven maar verder is ie idd vrij afwezig.Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:55:
[...]
Over opgezopen gesproken, wat hebben jij en @Skrunsies met @malarkan gedaan?
Helaas hebben ze daar geen auto-invest volgens mij. Mocht je het wel vinden, let me know.YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:55:
[...]
Geen idee, stond bij de requirements.. Nou ja, het is dus al gelukt via een hele soepele iDeal-achtige transactie. Hopelijk niet via een gespoofde website compleet leeggephisht, ach en anders hebben we de Ledger nog.
Kraken verrast me vandaag sowieso meermaals zeer positief. Heb het altijd al een fijne overzichtelijke/cleane website gevonden maar ik deed er niet veel. Als ze daar auto-invest achtige functies hebben dan ga ik dat gewoon daar doen![]()
Maar eens even verder kijken bij die toko
Probeer ook hun Beta ff, ze zijn daar echt goed bezig. Zoveel overzichtelijk dan Binance, al is dat natuurlijk persoonlijke voorkeur.
Ik wel dus, maar dan niet met post-its afgeplakt, maar met een app bewerkt. Ik weet ook niet waarom maar ik heb daar meermaals gedonder om gehad. Nou ja, bij Kraken gaat het nu dus wel in één keer goed, zonder dat ik gegevens heb moeten delen die ik niet wilde delenerrrrrnie schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:56:
[...]
Gewoon die gegevens op je rijbewijs/id/paspoort voordat je een foto maakt afdekken met een post-it oid. Nog nooit problemen mee gehad.
Geloof me, niemand wil die gegevens van jou hebbenYES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:58:
[...]
Ik wel dus, maar dan niet met post-its afgeplakt, maar met een app bewerkt. Ik weet ook niet waarom maar ik heb daar meermaals gedonder om gehad. Nou ja, bij Kraken gaat het nu dus wel in één keer goed, zonder dat ik gegevens heb moeten delen die ik niet wilde delen
Paypal moest en zou mijn bsn hebben, echt gedoe mee gehad, stel idioten.Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:58:
[...]
Geloof me, niemand wil die gegevens van jou hebben
Ik ook, werd steevast geweigerd.YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:58:
[...]
Ik wel dus, maar dan niet met post-its afgeplakt, maar met een app bewerkt. Ik weet ook niet waarom maar ik heb daar meermaals gedonder om gehad. Nou ja, bij Kraken gaat het nu dus wel in één keer goed, zonder dat ik gegevens heb moeten delen die ik niet wilde delen
en aans löpt wa vast
Nieuwsgierig als ik ben, heb ik dit ook even getest, heerlijk. Net zo makkelijk als bij Bitvavo, geen gedoe en in een paar minuten staat het op Kraken. Tx.YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:52:
[...]
Die foto's heb ik niet en de IPA's heb ik zelf allemaal opgezopen afgelopen weekend. Uit zelfbescherming koop ik ook ff een paar weken geen nieuwe, veel te lekker![]()
Als Kraken een eigen coin had dan was ik nu all-in gegaan!Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:14:
[...]
Nieuwsgierig als ik ben, heb ik dit ook even getest, heerlijk. Net zo makkelijk als bij Bitvavo, geen gedoe en in een paar seconden staat het op Kraken. Tx.
Nee gein, ook dat vind ik ergens wel positief. Ze zijn gewoon een platform/exchange, geen gekkigheid en geld willen verdienen aan hun eigen muntje vind ik wel prettig of zo.
Ben nu qua mening in één ochtend van fijne cleane website naar KRAKEN = AWESOME gegaan
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/umB2339Zfw3lVX53GKitbbL5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/mmdVRwhR46UQiVgm94M23zrW.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nyY8WdGIyMzr8C6SbWZXTPnM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EuvWRf66qIaHJucMHcdxpz3y.jpg?f=fotoalbum_large)