Mooi resultaat. DCA worksTaro schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 22:09:
[...]
Idd cumulatief over alle aankopen heen. Ik sta dus nu gemiddeld mooi in de plus.
Toch maar niet de 21K vasthouden?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
REKT
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Stijging alweer grotendeels terug gegeven, die box van @Taro is á bitch!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Na de top van de box nekt nu de 21D EMA Bitcoin:sjorremans schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 22:24:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Nou idd! Als @Taro die box aan de bovenkant nou eens even iets verhoogd?...sjorremans schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 22:24:
Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch
Maar als we er door heen gaan, wordt dat een hele grote groene dikke dildo
Your wish...Remy!!!! schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 22:26:
[...]
Nou idd! Als @Taro die box aan de bovenkant nou eens even iets verhoogd?...
Ow wat attent van je!BurnerT schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:18:
[...]
Er zit geen seedphrase in het doosje hoor. Maar als je er een zou willen @Kol Nedra dan doe maar even een DM krijg je er een van mij![]()
Kan je voor mij ook een nieuwe maken?
Dan zet ik mijn wallet over.
Kreeg laatst een phishing mail en vertrouw het niet meer zo
Zekers! Een klap meer muntjes!wian schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:35:
[...]
Kijk nou even een jaar of 5 jaar vooruit. Maakt het dan uit of je op 20K of op 15K hebt ingekocht?
Maar timen is niet te doen, ik voel zelf elke keer het sentiment veranderen.
Eerst angstig om bij te kopen, 2 dagen later knallen we ff omhoog en meteen denk je: ‘had ik maar bijgekocht’
Vandaag Bitcoin gekocht en ook wat dotjes (op advies van @Skrunsies )
Het zal ongetwijfeld lager kunnen maar hij is ruim 50$ geweest.
Dan is dit wel een mooie aankoop voor de volgende bullrun.
Nu weten we het wel Pingo!shovelhead1340 schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:35:
[...]
Van mij mag t nog één keer afketsen op 22k, terug naar 19,5 en vandaar 🚀
Mooi dat iedereen het nu ook de box van Taro noemtsjorremans schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 22:24:
1 probleem met de box van Taro. De ruimte naar rechts is op... waar gaan we dan weer terug naar links, via 69k naar 65 naar 20k en dan terug naar 0,06?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Geen enkel probleem, gewoon voordat de ruimte op is bovenlangs de box verlaten door de 200MA heen. We hebben nog +-2 dagen:Coldcat schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 22:50:
1 probleem met de box van Taro. De ruimte naar rechts is op... waar gaan we dan weer terug naar links, via 69k naar 65 naar 20k en dan terug naar 0,06?
/f/image/PfVFzZiwMqC2sY4eRZ6FxTnx.png?f=fotoalbum_large)
@elektriekert Done!
ORN, Orion protocol gaat ook opeens hard zeg.
Geen nieuwsbericht, vraag me af waat deze keiharde pump vandaan komt.
Geen nieuwsbericht, vraag me af waat deze keiharde pump vandaan komt.
[ Voor 44% gewijzigd door keanu_ op 16-07-2022 23:24 ]
kom DOT, you can do it! Breek door de sell-wall! 👀
nothing stops this train
Vierde groene daily in de maak, dat is toch alweer even geleden..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nou nog de hoogte in voor het dildo effect!Taro schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 23:02:
[...]
Geen enkel probleem, gewoon voordat de ruimte op is bovenlangs de box verlaten door de 200MA heen. We hebben nog +-2 dagen:
[Afbeelding]
@elektriekert Done!
Ik zit grotendeels weer in BUSD. Nu hopen op een dip haha...
He sold? Pamp it!_Gast_ schreef op zondag 17 juli 2022 @ 02:53:
Ik zit grotendeels weer in BUSD. Nu hopen op een dip haha...
Hopelijk binnenkort weer lager inkopen...
De hodlers gun ik een stijging, voor mezelf mag de koers nog iets omlaag gaan
Green candle chaser
Blijven hopen op een lagere koers is exact hetzelfde als in een bull steeds hopen op een nieuwe ath. Op een moment komt die niet meer en voor je het weet ben je keihard rekt of heb je compleet de boot gemist. Nu verkopen kan slim zijn of hetzelfde als kopen op een ath. Niemand die het weet alleen.
Zero.
Precies!Pelox schreef op zondag 17 juli 2022 @ 08:12:
Blijven hopen op een lagere koers is exact hetzelfde als in een bull steeds hopen op een nieuwe ath. Op een moment komt die niet meer en voor je het weet ben je keihard rekt of heb je compleet de boot gemist. Nu verkopen kan slim zijn of hetzelfde als kopen op een ath. Niemand die het weet alleen.
[Afbeelding]
Als DOT vandaag nog even een keer 10 doet verkoop ik er een paar
UberLurker Departement #GG.
Het is weekend en er wordt gewoon gepumpt? Is BTC ziek of zo? En ETH ook!!!
Hoe dan?
We gaan rekt.... ik zweer het je. Geen andere verklaring voor. 6ct soon.
Hoe dan?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MicroWhale schreef op zondag 17 juli 2022 @ 08:36:
Hey hey, DOT ook +10%.
Je hebt iets te vieren toch?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zekers!MicroWhale schreef op zondag 17 juli 2022 @ 08:42:
[...]
Hey hey, DOT ook +10%.
Je hebt iets te vieren toch?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QZgWCLxUy4bnzffkROVADhwV.jpg?f=user_large)
Zal die stijging van ETH ook niet wat te maken hebben met de aankomende merge ? En natuurlijks Taro’s box enzo
Hier inmiddels LEVER-loos, vannacht alles de deur uit gedaan op 0,005 via een market sell. Zo te zien de juiste keuze geweest. Nu weer een entry zoeken..Kol Nedra schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:44:
LEVER blijft maar gaan, als ik een kanteling zie dan verkoop ik mijn RAMP LEVER
sta nog steeds verlies helaas ^^
Betreft mijn Auto-invest:
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
ja ik voel die groene paal waar ik paar dagen terug over had (in bestelling voor aankomende week) ook echt wel komen. Gewoon zo'n ouderwetse stok van 4k ofzo. En dan precies op het moment dat alle stonks naar de klote gaan omdat de fed weer een hike van 100 punten gaat doen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Spannend...
Als je nu op de 3m naar BTC en ETH kijkt, dan zou die MA200 weleens het volgende doel kunnen zijn en lijkt een uitbraak aanstaande.
Als je nu op de 3m naar BTC en ETH kijkt, dan zou die MA200 weleens het volgende doel kunnen zijn en lijkt een uitbraak aanstaande.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 17-07-2022 09:03 ]
Geen idee... ik moet zeggen dat ik op het moment totaal niet met crypto bezig ben. Met werk + vakantie heb ik mijn handen vol genoeg. Bovendien valt er (buiten dit stijginkje) niet echt iets positiefs te melden. Ook marco-economisch niet. Dus eerst dat maar eens even afwachten.Skrunsies schreef op zondag 17 juli 2022 @ 08:44:
[...]
Zekers!
[Afbeelding]
Zal die stijging van ETH ook niet wat te maken hebben met de aankomende merge ? En natuurlijks Taro’s box enzo
Gelukkig zijn sommige filialen open vandaag dan kan iedereen die koers nog wat omhoog juinen.
Ik heb even geen teken tool bij de hand, maar je kunt nog een diagonale lijn trekken langs de toppen van april, mei, juni.Taro schreef op zondag 17 juli 2022 @ 09:01:
Spannend...
[Afbeelding]
Die weerstand kom je dan ook één deze dagen tegen.
Maktub
Op de daily lukt mij dat wel voor mei & juni, maar wordt het een erg kromme lijn als ik april ook netjes wil meenemenMrMrq schreef op zondag 17 juli 2022 @ 09:25:
[...]
Ik heb even geen teken tool bij de hand, maar je kunt nog een diagonale lijn trekken langs de toppen van april, mei, juni.
Die weerstand kom je dan ook één deze dagen tegen.
/f/image/fPsU5mDH0rJmzEQfKkdtTdld.png?f=fotoalbum_large)
Op de weekly lijkt diezelfde lijn al beter als je één oog dichtknijpt:
MATIC knalt ondertussen gewoon lekker door. Heb er gisteravond wat extra aangeschaft en weggezet, al zou de beste optie nu misschien wel zijn om winst te gaan nemen.
Thanks, en je hebt gelijk, hij is wat minder ‘zuiver’ dan gedacht!Taro schreef op zondag 17 juli 2022 @ 09:36:
[...]
Op de daily lukt mij dat wel voor mei & juni, maar wordt het een erg kromme lijn als ik april ook netjes wil meenemen
[Afbeelding]
Op de weekly lijkt diezelfde lijn al beter als je één oog dichtknijpt:
[Afbeelding]
Bovendien ligt ‘ie wat verder in de toekomt ook (2wkn).
Tot zover de bijdrage van mij, de TAmateur van dienst!
Maktub
Verwijderd
De munten doen dik op deze mooie zonnige zondag.
Dikke munten, +1.
De compostlaag van deadcoins is blijkbaar al genoeg voor een stukje organische groei.
Nou, ammehoela. Er mogen nog wat meer fermenterende munten op de voedingsbodem voor de groene Bitcoin kaarsen.
Ponzi.
Dikke munten, +1.
De compostlaag van deadcoins is blijkbaar al genoeg voor een stukje organische groei.
Nou, ammehoela. Er mogen nog wat meer fermenterende munten op de voedingsbodem voor de groene Bitcoin kaarsen.
Ponzi.
Totnutoe Matic 50 procent erbij tov 29 juni. Plus bijna een procentje yield.Slux schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:23:
[...]
14%ik zeg doen
![]()
Laat ons even over een maandje weten hoe het gaat
Maar niet gekocht
Straks een moonshot naar 22.7k met een doorschieter/wick tot 23.4k?
Toelichting:
Toelichting:
[ Voor 72% gewijzigd door Taro op 17-07-2022 11:38 ]
Wat zal dat genieten zijn op deze zonnige zondag 😎Taro schreef op zondag 17 juli 2022 @ 11:31:
Ik hoop het! Zal een winstpak ordertje plaatsen en de rest van de dag het zonnetje in met een koud b-merk biertje 🍺Taro schreef op zondag 17 juli 2022 @ 11:31:
Toelichting:
[Afbeelding]
Hmm, voor een winst order moeten we voor mij toch echt voorbij de 30k..wian schreef op zondag 17 juli 2022 @ 11:47:
[...]
Ik hoop het! Zal een winstpak ordertje plaatsen en de rest van de dag het zonnetje in met een koud b-merk biertje 🍺
Pak ik vandaag wel een c-merk biertje
Mijn portefeuille staat gemiddeld gezien natuurlijk ook flink onder water. Maar ik heb ook wat BTC gekocht op 19K dus ik maak mezelf wijs dat ik winst pak op 22KDon Guacamole schreef op zondag 17 juli 2022 @ 11:53:
[...]
Hmm, voor een winst order moeten we voor mij toch echt voorbij de 30k..
Pak ik vandaag wel een c-merk biertje
Je hebt nog niks gemist. Vanaf vandaag hebben we een korte moonsun shot (soort fakeout als ik zo naar de voorspellingen kijk) na woensdag gaan we gewoon weer zijwaarts voor nog meer thuisklusdagenSkrunsies schreef op zondag 17 juli 2022 @ 12:59:
[...]
Jezelf dingen wijs maken, wat een top idee![]()
Ik maak mijzelf wijs, dat het verschrikkelijk slecht weer is en ik ben blij moet zijn met een binnen klusje!
Stel je voor dat het mooi weer zou zijn en je ook met een biertje in het zonnetje zou kunnen zitten![]()
[Afbeelding]
Ik heb de afgelopen twee dagen zoveel bier naar binnen gewerkt dat ik er nu echt niet aan moet denken. Ook niet aan klussen trouwens.Skrunsies schreef op zondag 17 juli 2022 @ 12:59:
[...]
Jezelf dingen wijs maken, wat een top idee![]()
Ik maak mijzelf wijs, dat het verschrikkelijk slecht weer is en ik ben blij moet zijn met een binnen klusje!
Stel je voor dat het mooi weer zou zijn en je ook met een biertje in het zonnetje zou kunnen zitten![]()
[Afbeelding]
… Dan moet je jezelf wijs maken, dat je de afgelopen 2 dagen geen bier hebt gehad..YES schreef op zondag 17 juli 2022 @ 13:42:
[...]
Ik heb de afgelopen twee dagen zoveel bier naar binnen gewerkt dat ik er nu echt niet aan moet denken. Ook niet aan klussen trouwens.
Dat was een beetje de strekking van @wian’s verhaal
Zou wel mooi zijn als we vetrtekken vóór einde van het jaar. Naar nieuwe hoogtes.
Maar dan is dit nu toch niet echt een bearmarket? En anders een heeeele korte?
Goed weekend
Goed weekend
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
We hadden ook geen bullmarket tov de voorgaande keren.PlanR schreef op zondag 17 juli 2022 @ 15:16:
Zou wel mooi zijn als we vetrtekken vóór einde van het jaar. Naar nieuwe hoogtes.
Goed weekend
Of te wel:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hbXH2QJrXlBfAbtj4wZcMs9e.jpg?f=user_large)
inzoomen op letters van het frame.. anders snap je de clou niet.. en is al mijn werk voor niks net als in net echte leven en dat is nu juist hier niet de bedoeling
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 17-07-2022 15:22 ]
Zero.
SupercyclePelox schreef op zondag 17 juli 2022 @ 15:20:
[...]
We hadden ook geen bullmarket tov de voorgaande keren.
Of te wel:
[Afbeelding]
inzoomen op letters van het frame.. anders snap je de clou niet.. en is al mijn werk voor niks net als in net echte leven en dat is nu juist hier niet de bedoeling![]()
[Afbeelding]
Denk dat we de 12-16K regionen, en ETH voor 600 dollar wel kunnen vergeten. Blij toe..!!!
Bearmarkts bij btc (dalende deel) is nooit langer dan een jaar geweest. Daarom start ik dca altijd 1 jaar na de top. Werkte tot nu toe 2x grandioos.PlanR schreef op zondag 17 juli 2022 @ 15:16:
Goed weekend
Het idee achter DCA is toch dat je pieken en dalen nooit kunt timen? En als je ze wel perfect kunt timen wil je toch al DCA’en tijdens de dip en niet wachten tot na de dip?anti elppa schreef op zondag 17 juli 2022 @ 15:43:
[...]
Bearmarkts bij btc (dalende deel) is nooit langer dan een jaar geweest. Daarom start ik dca altijd 1 jaar na de top. Werkte tot nu toe 2x grandioos.
dca timen noem ik eerder dva!
sommige altcoins dva ik, BTC is gewoon dca bij mij 👍
sommige altcoins dva ik, BTC is gewoon dca bij mij 👍
nothing stops this train
Serieuze vraag. Waar baseer je dit op? Omdat we nu in het weekend een beetje groen zien? Ik ben echt benieuwd.PlanR schreef op zondag 17 juli 2022 @ 15:30:
[...]
Supercycle![]()
Denk dat we de 12-16K regionen, en ETH voor 600 dollar wel kunnen vergeten. Blij toe..!!!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Thanx!anti elppa schreef op zondag 17 juli 2022 @ 15:43:
[...]
Bearmarkts bij btc (dalende deel) is nooit langer dan een jaar geweest. Daarom start ik dca altijd 1 jaar na de top. Werkte tot nu toe 2x grandioos.
November vlieg je er weer in?
Zit al all-in. 1x in de maand btc & eth dca.
En tradewinsten gaan er lineadirecta in.
Zo eens op het dorp kijken, biefstukkie knagen.
Met een groene candle erbij
Iets met ongeloof, alles goed wordt opgekocht. En een mooie week in het groen jep.zwembroek schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:06:
[...]
Serieuze vraag. Waar baseer je dit op? Omdat we nu in het weekend een beetje groen zien? Ik ben echt benieuwd.
Oke ik hoop voor je dat je goed hebt gegokt door nu al all in te gaan. Ik pak mijn wekelijkse percentage wel op usd. Nog geen crypto voor mij.PlanR schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:13:
[...]
Thanx!
November vlieg je er weer in?
Zit al all-in. 1x in de maand btc & eth dca.
En tradewinsten gaan er lineadirecta in.
Zo eens op het dorp kijken, biefstukkie knagen.
Met een groene candle erbij
Ik hoop voor je dat je daar ook goed mee gokt.zwembroek schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:28:
[...]
Oke ik hoop voor je dat je goed hebt gegokt door nu al all in te gaan. Ik pak mijn wekelijkse percentage wel op usd. Nog geen crypto voor mij.
Fijn weekend!
ah jij gaat voor de 15k? 👀zwembroek schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:28:
[...]
Oke ik hoop voor je dat je goed hebt gegokt door nu al all in te gaan. Ik pak mijn wekelijkse percentage wel op usd. Nog geen crypto voor mij.
nothing stops this train
Kan he, hoop voor hem dat we die gaan zien. Voor mezelf niet.
mij boeit het echt niet of het wel of niet halen. Bitcoin cycle heeft toch vaak invloed op de halving dus daar moeten we op wachten.... alleen als de prijs omlaag gaat kunnen sommige miners misschien niet Bitcoin minen, betekend dat de halving opschuift.....PlanR schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:40:
[...]
Kan he, hoop voor hem dat we die gaan zien. Voor mezelf niet.
long-term tikken we toch wel de 150k aan
nothing stops this train
Nee. Dca is juist verstandig met start en eind punt. Gewoon hersenloos jaren achter elkaar door dca is hoogst onverstandig. Wat ik doe is 2 jaar maandelijks dca, start 1 jaar na de top. Kijk maar eens naar btc van 2013 tot nu. Prima strategie.wian schreef op zondag 17 juli 2022 @ 15:55:
[...]
Het idee achter DCA is toch dat je pieken en dalen nooit kunt timen? En als je ze wel perfect kunt timen wil je toch al DCA’en tijdens de dip en niet wachten tot na de dip?
Kijk 3 maandjes dca, noem ik ook geen dca.
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 17-07-2022 17:01 ]
DCA tijdens een bullrun doe ik niet aan, alleen als de koers na een run weer aanzienlijk lager staat. Tijdens de weg omhoog weer verkopen.
Begrijp ik goed dat je (altijd) een jaar na de vorige all time high start met DCA’en? Daarmee neem je ook het risico dat de prijs verdubbeld is vanaf hier. En wanneer stop je dan? Ben oprecht benieuwd.anti elppa schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:58:
[...]
Nee. Dca is juist verstandig met start en eind punt. Gewoon hersenloos jaren achter elkaar door dca is hoogst onverstandig. Wat ik doe is 2 jaar maandelijks dca, start 1 jaar na de top. Kijk maar eens naar btc van 2013 tot nu. Prima strategie.
Kijk 3 maandjes dca, noem ik ook geen dca.
Idd helemaal eensTaro schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:10:
DCA tijdens een bullrun doe ik niet aan, alleen als de koers na een run weer aanzienlijk lager staat. Tijdens de weg omhoog weer verkopen.
Je eth wel wat te vroeg verkocht? Goed, mooie procenten & winst is winst.Taro schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:10:
Dat kan. Vorige 2x gebeurde dat niet. En dan nog. Dan start ik straks als ie op 40k staat. Wat doet dat er toe als ie weer een jaar later op 350k staat.JJ1984 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:14:
[...]
Begrijp ik goed dat je (altijd) een jaar na de vorige all time high start met DCA’en? Daarmee neem je ook het risico dat de prijs verdubbeld is vanaf hier. En wanneer stop je dan? Ben oprecht benieuwd.
Neemt niet weg dat ik binnen die 2 jaar dca ook wel normale koop momenten heb. Bij die corona crash was et echt smullen bijvoorbeeld. Maar dit is dan extra bovenop dca.
Stop punt komt ook niet zo nauw. Meestal 1,5 tot 2 jaar. Hangt beetje af waar we staan tov de laatste top en bodem.
Ik heb op Bitvavo nog >1 ETH staan waar ik van mijzelf niet aan mag komen, dat is de DCA pot. En je kunt het nooit perfect timen.PlanR schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:20:
[...]
Je eth wel wat te vroeg verkocht? Goed, mooie procenten & winst is winst.
Edit: Oh, en in Binance flexible staking / Auto-invest ook nog >1 ETH
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 17-07-2022 17:26 ]
Keurig!Taro schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:24:
[...]
Ik heb op Bitvavo nog >1 ETH staan waar ik van mijzelf niet aan mag komen, dat is de DCA pot. En je kunt het nooit perfect timen.
Edit: Oh, en in Binance flexible staking / Auto-invest ook nog >1 ETH
Neem je de top op 65K of 69K? We hebben niet een echte blowoff top gehad, meer een dubbele top.anti elppa schreef op zondag 17 juli 2022 @ 15:43:
[...]
Weet ik nog niet. Ligt ook redelijk bij elkaar. Al was die van 65k wel veel te vroeg eigenlijkBTC100K2021 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:12:
[...]
Neem je de top op 65K of 69K? We hebben niet een echte blowoff top gehad, meer een dubbele top.
Leuke vraagBTC100K2021 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:12:
[...]
Neem je de top op 65K of 69K? We hebben niet een echte blowoff top gehad, meer een dubbele top.
Het is geen gok voor mij. Ik heb genoeg fiat klaar staan om full force in te stappen. Als ik de eerste meters mis zal voor mij niks uitmaken. Better safe than sorry..PlanR schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:32:
[...]
Ik hoop voor je dat je daar ook goed mee gokt.
Fijn weekend!
En stap je dan met alles bij 14k in?zwembroek schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:18:
[...]
Het is geen gok voor mij. Ik heb genoeg fiat klaar staan om full force in te stappen. Als ik de eerste meters mis zal voor mij niks uitmaken. Better safe than sorry..
Of wacht je op de 12 of 10k?
Spreek uit ervaring
Of hij stapt bewust in op 30k. Mis je wat rendement, maar wel iets meer ‘zekerheid’.Alpina schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:25:
[...]
En stap je dan met alles bij 14k in?
Of wacht je op de 12 of 10k?
Spreek uit ervaring
Stack Sats
En als de ‘relief rally’ stopt op 30.100?Stovirpi schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:31:
[...]
Of hij stapt bewust in op 30k. Mis je wat rendement, maar wel iets meer ‘zekerheid’.
Lijkt me ook wat hoog maar toch.
Mee eens. Hoe bepaal je voor jezelf dat het tijd is om in te stappen?
Green candle chaser
Je bepaalt gewoon je eigen doelen en laat je niet door anderen afleiden.Kody Scott schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:41:
[...]
4 letters: FOMOKody Scott schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:41:
[...]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik had hier ook 28.253 of 33.129 kunnen noemen. Gaat er meer om dat het slechts weinigen lukt om de bodem eruit te vissen.Alpina schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:35:
[...]
En als de ‘relief rally’ stopt op 30.100?
Lijkt me ook wat hoog maar toch.
Jouw punt begrijp ik ook. Daarom pas ik DCA toe.
Stack Sats
Wat @keanu_ ongeveer aangeeft . Ik kijk vooral naar de halving en ook de economie shit waarin we zitten. Ik heb mijn orders al staan maar ga zeker niet in een keer all in. Ook al raken we de 14k aan. Dan nog ga ik niet all in. Ik volg een beetje de lijn van @anti elppa . Maar ik sluit niet uit dat we deze keer wat langer de tijd hebben voor een nieuwe ATH. Leuk dat iedereen bullish is maar wie gaat ons deze keer naar een nieuwe ATH brengen in de huidige markt. Ik geloof zeker dat we een nieuwe ATH neerzetten maar ik denk dat het nog even duurt voordat Henk en Ingrid weer instappenKody Scott schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:41:
[...]
Goede tactiek! Ik kijk met het met de grotere inleg ook nog aan maar kon het niet laten om in aanloop naar de merge nog wat extra eth te hebben.zwembroek schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:55:
[...]
Wat @keanu_ ongeveer aangeeft . Ik kijk vooral naar de halving en ook de economie shit waarin we zitten. Ik heb mijn orders al staan maar ga zeker niet in een keer all in. Ook al raken we de 14k aan. Dan nog ga ik niet all in. Ik volg een beetje de lijn van @anti elppa . Maar ik sluit niet uit dat we deze keer wat langer de tijd hebben voor een nieuwe ATH. Leuk dat iedereen bullish is maar wie gaat ons deze keer naar een nieuwe ATH brengen in de huidige markt. Ik geloof zeker dat we een nieuwe ATH neerzetten maar ik denk dat het nog even duurt voordat Henk en Ingrid weer instappen
Ben er ook 9 kwijt geraakt maar dat is een ander verhaal
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/k7VijzViTPvt7m9yMl1QOIpO.jpg?f=user_large)
Morgen naar de Bruna
nothing stops this train
Niet vergeten er wat Nano (XNO) op te zetten hè.. Ledger heeft ze er speciaal voor ontwikkeld.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Er zou toch een moonshot naar de 23.4K komen?😜
Wat is dat toch met het geduld van mensen tegenwoordig. Mijn kids willen ook instant gratification, even geduldig wachten is er niet meer bijsjorremans schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:11:
Dat moonshot komt zeker, maar wanneer is de vraag.
De resistance op 21.6/21.7 blijkt hardnekkig. Wie weet komt er nog een poging maar is nu wel weer even rejected ja.sjorremans schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:11:
Hoezo geduld, ik heb enorm veel geduld, als je een minuut enorm veel vind dan. Kom op, gewoon NU moon aub.Taro schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:13:
[...]
Wat is dat toch met het geduld van mensen tegenwoordig. Mijn kids willen ook instant gratification, even geduldig wachten is er niet meer bij
Rustig maar, het was sarcastisch bedoeld 😉 ik heb geen haast namelijk.Taro schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:13:
[...]
Wat is dat toch met het geduld van mensen tegenwoordig. Mijn kids willen ook instant gratification, even geduldig wachten is er niet meer bij
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/r0qexRFzfkqeSnAbZJlxfjgR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KlhtUr1hBexkOynThwhyhI61.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Eq1cj67zjTMUrj998RGbYYiM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p2n9uDqmlXf5kL1ATDP9g8Wf.jpg?f=fotoalbum_large)