[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 157 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.212 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tYUwbLZibClfA4D25bd6K1Z_QCY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LbYohxfq1exD55fN36h3dGcJ.gif?f=user_large

Zero.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:02

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 23:40:
[...]

Serieus? Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik denk dat we eerst nog veel lager gaan. Maar jij ziet vast iets wat ik niet zie haha.
Taro be like:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v0kw7pnhIoAgyinWJrqsO11kzkE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pi8qz1LzJNvwWcji4j4XVD1k.jpg?f=fotoalbum_large

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)

Verwijderd

< 20.500 down we go

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-01 11:03
Zat er dik in. Effe spieken in het orderbook op nance belooft ook niet veel goeds vandaag. Terug naar de 19k range ben ik bang

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
zwembroek schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 23:40:
[...]

Serieus? Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik denk dat we eerst nog veel lager gaan. Maar jij ziet vast iets wat ik niet zie haha.
Not sure if...

Maar je hebt wel gezien dat het een reversed chart is toch?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-01 11:03
Taro schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 08:50:
[...]

Not sure if...

Maar je hebt wel gezien dat het een reversed chart is toch?
Is dit dan ook een inversed bull? }:O

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Als die 20.5 het houdt dan kunnen we denk ik nu wel eindelijk een ritje hogerop verwachten dit weekend.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 21:16:
[...]

Hé gets. Loop ik hier weer over na te denken.

Dus wanneer ik al mijn dots van Kraken haal. Bij Binance in de spot zet. Dit vervolgens omzet naar BDOT krijg ik er op 24 oktober 2023 ‘gewone’ dot voor terug ?

Zijn hier mensen die dit doen ?

Ik weet echt te weinig van die parachains af. Heb ze op Kraken in staking. En that’s it :X
If its too good to be true....

Wees voorzichtig maat, dat velen aangeven dat ze er geen gevaar in zien, wil niet zeggen dat het er niet is.

Als ik naar mijn DOT kijk, juist het feit dat ze zo simpel op een veilige exchange staan met auto compound, geeft me rust in mijn hoofd. Zoals iemand al zei, tegen de tijd dat BDOT voor DOT te traden is, zal die koers hoogstwaarschijnlijk al weer een stuk dichter bij elkaar brengen.

33% klinkt geweldig, maar dan verhoog ik persoonlijk liever mijn stack met 33% door nog een zwik van die meuk te kopen dan een extra risico op te zoeken.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 08:50:
[...]

Not sure if...

Maar je hebt wel gezien dat het een reversed chat is toch?
Gelijk maar even ingesteld dat de nieuwe berichten voortaan bovenaan komen ipv onderaan.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:24
knakworst schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 19:30:
[...]

Je koopt bij binance dot. Daarna verhandel je dot voor bdot. Daarvan is de koers 1 bdot voor 0,75 dot. Op 24 oktober 2023 is de parachain voorbij en krijg je er van binance weer een dot voor. 33 procent winst (in dot gerekend).
Stinkt naar de misdaad!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ngangatar schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 09:35:
[...]

If its too good to be true....

Wees voorzichtig maat, dat velen aangeven dat ze er geen gevaar in zien, wil niet zeggen dat het er niet is.

Als ik naar mijn DOT kijk, juist het feit dat ze zo simpel op een veilige exchange staan met auto compound, geeft me rust in mijn hoofd. Zoals iemand al zei, tegen de tijd dat BDOT voor DOT te traden is, zal die koers hoogstwaarschijnlijk al weer een stuk dichter bij elkaar brengen.

33% klinkt geweldig, maar dan verhoog ik persoonlijk liever mijn stack met 33% door nog een zwik van die meuk te kopen dan een extra risico op te zoeken.
Ja heb zitten rekenen aangaande deze actie.

Je krijgt op Kraken ook rond de 9%, die krijg je dan ook niet meer plus wat je zegt het is auto compound. Het lijkt mij ook het beste het zo maar te laten. Heb net iets teveel geïnvesteerd in die magische dotjes.

Rust is in mijn situatie ook wel wat waard :)

UberLurker Departement #GG.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 10:01:
[...]

Ja heb zitten rekenen aangaande deze actie.

Je krijgt op Kraken ook rond de 9%, die krijg je dan ook niet meer plus wat je zegt het is auto compound. Het lijkt mij ook het beste het zo maar te laten. Heb net iets teveel geïnvesteerd in die magische dotjes.

Rust is in mijn situatie ook wel wat waard :)
Teveel rust is ook niet goed, dus om je nog wat zorgen en twijfel te geven, een Polygon filmpje van de founder mbt sustainability en carbon footprints op de Green Blockchain Summit. Ff een concurrent van DOT shillen ;).

[YouTube: Polygon #GreenBlockchainSummit 2022 | Polygon Co-Founder Mihailo Bjelic | Keynote]

[ Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 16-07-2022 10:04 ]

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 10:04:
[...]

Teveel rust is ook niet goed, dus om je nog wat zorgen en twijfel te geven, een Polygon filmpje van de founder mbt sustainability en carbon footprints op de Green Blockchain Summit. Ff een concurrent van DOT shillen ;).

[YouTube: Polygon #GreenBlockchainSummit 2022 | Polygon Co-Founder Mihailo Bjelic | Keynote]
Als dit het wordt of niet. Goeie zaak dat we hier wat pareltjes gaan delen voor de volgende run ;)

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 14:38
Ooit Matic gekocht op 2 cent en verkocht op 4 cent.. 😂

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• elektriekert
Kol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 21:31:
wow, ik heb zojuist dit gekregen

[Afbeelding]
dit is gekocht bij de Jola...
ben er zeer blij mee 🥰
Jij bent echt een Ravage!
Edit: spreek uit als Savage 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door elektriekert op 16-07-2022 10:47 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 10:12:
Ooit Matic gekocht op 2 cent en verkocht op 4 cent.. 😂
Dikke winst. Met een winnend lotteryticket bij Binance kreeg je 114k matic. Ik denk niet dat veel mensen ge'HODL't hebben.

https://www.binance.com/en/support/announcement/360026114611

• elektriekert
Coldcat schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 23:23:
[...]

Ja precies hetzelfde hier. Vorig jaar ook allerlei stukken gestuurd maar het was nooit goed.

Ach ja die limieten kom ik toch niet aan. Had een paar kisten bier gestord dus snap ook niet waarom nu.

Via pay heb je wel een 155x rendament in 1 dag op BUSD. Dit lijkt echt te goed om waar te zijn. Lijkt geen risico aan te zitten.

max inleg is enkel 0,01 BUSD :z
Kom maar door taalnazi’s! :+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-01 16:59

nothing stops this train

• Nopheros
  • Laatst online: 23:13
Betaald krijgen om ETH te minen tot 17:00 vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AsDcHthZG3_W0lkjggQpB_GlmD0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ux5aROWZOL9OtmmjvtMd7zrR.png?f=fotoalbum_large

• Masstje
  • Laatst online: 21-01 11:03
cooLopke schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 00:59:
We naderen 20-25 juli. Alleen rest de vraag of we naar beneden of naar boven gaan...
Wat is hier speciaal aan?

• Kol Nedra
Nopheros schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 10:51:

[Afbeelding]
vergeet ook niet om de föhn op max aan te zetten, je airco op max blazen, zet je blender aan op max en je oven+magnetron, alle lampen aan in huis, je tv, heb je powerbanks laadt die dan nu op...

jaja crazy wereld leven we in, je krijgt betaald om de natuur te bevuilen 👍

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 16-07-2022 11:57 ]

nothing stops this train

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

[Afbeelding]
Welk energiebedrijf is dat? Kun je zonder zonnepanelen toch profiteren van het overschot.

• Nopheros
wian schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 12:15:
[...]

Welk energiebedrijf is dat? Kun je zonder zonnepanelen toch profiteren van het overschot.
EasyEnergy, prijzen variëren per uur.
Kol Nedra schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 11:54:
[...]

vergeet ook niet om de föhn op max aan te zetten, je airco op max blazen, zet je blender aan op max en je oven+magnetron, alle lampen aan in huis, je tv, heb je powerbanks laadt die dan nu op...

Ik zal niet perse apparaten aanzetten die ik verder toch niet gebruik maar de wasmachine en vaatwasser gaan vandaag niet aan om 9 uur 's ochtends, beetje jammer als ik er een paar uur later voor betaald krijg..

En de electriciteit is al aanwezig op het netwerk, er is blijkbaar zelfs teveel. Of het nu wel of niet door iemand gebruikt wordt dat zal niets veranderen aan de hoeveelheid CO2 die wordt uitgestoten.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nopheros schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 12:24:
[...]

EasyEnergy, prijzen variëren per uur.

[...]

Ik zal niet perse apparaten aanzetten die ik verder toch niet gebruik maar de wasmachine en vaatwasser gaan vandaag niet aan om 9 uur 's ochtends, beetje jammer als ik er een paar uur later voor betaald krijg..

En de electriciteit is al aanwezig op het netwerk, er is blijkbaar zelfs teveel. Of het nu wel of niet door iemand gebruikt wordt dat zal niets veranderen aan de hoeveelheid CO2 die wordt uitgestoten.
Was toch vier weken terug op het nieuws. Teveel opbrengst door de zon en je kon met een day ahead energietarief een paar euro verdienen door overdag de was te doen, vaatwasser aan te zetten, de EV bij te laden. Ik heb nog een regulier contract met voorschot en met de huidige tarieven loont het niet meer om te minen.

Vorig jaar nog wel. En dan neem ik mee dat ik mijn overschot aan energie via de pv installatie door de miner liet op slurpen. Kwam ik uit op 25 euro maandelijks betalen voor een opbrengst van 125 euro in eth. Maar dat is tegenwoordig 75 betalen voor 75 aan opbrengst. Als je nog zoveel krijgt. Kan je beter dat in je dca budget knallen.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-01 13:46

resusaapje

h less

[Afbeelding]
Zijn je panelen al afbetaald dan? ;)

Bij mij nog niet, dus ik werk met gemiddelden. Vandaag staat de miner weer aan omdat de opbrengst om eoa reden weer boven nul staat. De afgelopen weken alleen overdag als ik erop werk. Dan zijn de meerkosten verwaarloosbaar dus hoppa. 's Avonds stond hij echter wel uit.

September is de merge! Dus nog negen weken om gra-ties geld te maken

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-01 13:46

resusaapje

h less

Joosie200 schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 12:51:
[...]

Was toch vier weken terug op het nieuws. Teveel opbrengst door de zon en je kon met een day ahead energietarief een paar euro verdienen door overdag de was te doen, vaatwasser aan te zetten, de EV bij te laden. Ik heb nog een regulier contract met voorschot en met de huidige tarieven loont het niet meer om te minen.

Vorig jaar nog wel. En dan neem ik mee dat ik mijn overschot aan energie via de pv installatie door de miner liet op slurpen. Kwam ik uit op 25 euro maandelijks betalen voor een opbrengst van 125 euro in eth. Maar dat is tegenwoordig 75 betalen voor 75 aan opbrengst. Als je nog zoveel krijgt. Kan je beter dat in je dca budget knallen.
$0,04/dag momenteel voor mij 8)

De computer staat dan alleen te minen als ik er toch mee werk en de stroom verdwijnt in de grote zee van huishoudelijk verbruik. Niet werken? Computer uit.
DCA budget is er al. Die paar centen extra inleggen kosten me te veel rekenwerk. Plus, je kijkt naar wat een ETH nu waard is. Maar die vier cent die nu ongemerkt op een hoekje van mijn metamask terecht komt, is op termijn $4 waard. Niet te veel naar het NU kijken is mijn devies O-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Nopheros
@Joosie200 Dat was een tijdje terug op het nieuws inderdaad, komt nu met enige regelmaat voor als het wat waait + zonnig is.

Ik heb nog geen zonnepanelen, komen binnenkort.

[ Voor 26% gewijzigd door Nopheros op 16-07-2022 14:02 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:57
Leuk idee die variabele tarieven. Maar lijkt me met het ook op energiebesparing toch een slecht idee dat je geld toe krijgt.

Sowieso denk ik dat de mensen met zo'n contract in de winter flink de deksel op de neus krijgen...

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nopheros schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 14:00:
@Joosie200 Dat was een tijdje terug op het nieuws inderdaad, komt nu met enige regelmaat voor als het wat waait + zonnig is.

Ik heb nog geen zonnepanelen, komen binnenkort.
Ik heb al wel panelen liggen, maar nog een ferraris meter dus die loopt achteruit. Saldeert dus rechtstreeks op mijn verbruik.
resusaapje schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 13:51:
[...]

$0,04/dag momenteel voor mij 8)

De computer staat dan alleen te minen als ik er toch mee werk en de stroom verdwijnt in de grote zee van huishoudelijk verbruik. Niet werken? Computer uit.
DCA budget is er al. Die paar centen extra inleggen kosten me te veel rekenwerk. Plus, je kijkt naar wat een ETH nu waard is. Maar die vier cent die nu ongemerkt op een hoekje van mijn metamask terecht komt, is op termijn $4 waard. Niet te veel naar het NU kijken is mijn devies O-)
Is ook weer zo. Toch vind ik het nu praktischer om gewoon eth bij te kopen en het overschot direct van mijn verbruik af te zien gaan op mijn oude meter. De stash aan 8 maanden eth minen heb ik mooi voor de lange termijn. Heeft me een habbekrats gekost aan voorschot tov wat het zelfs nu nog waard is. Dus wenn btc 69k en eth 6.9k? :7

• elektriekert
Kol Nedra schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 11:54:
[...]

Ligt eraan, met en dikke overproductie en een hoge TLV kan het ook interessant zijn om het overschot uit te cashen...
Ontopic: en in crypto te douwen

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

Waardevol Twitterdraadje om even door te nemen...

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
resusaapje schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 13:43:
[...]

Zijn je panelen al afbetaald dan? ;)

Bij mij nog niet, dus ik werk met gemiddelden. Vandaag staat de miner weer aan omdat de opbrengst om eoa reden weer boven nul staat. De afgelopen weken alleen overdag als ik erop werk. Dan zijn de meerkosten verwaarloosbaar dus hoppa. 's Avonds stond hij echter wel uit.

September is de merge! Dus nog negen weken om gra-ties geld te maken
Is niet relevant, tot 17.00 moet je BETALEN als je je zonneenergie het net op stuurt, dus als je variabel uurtarief en panelen hebt moet je ze of uit zetten of de stroom direct verbruiken. Heb je geen panelen dan zoveel mogelijk verbruiken om 'het net te ontlasten' en daar krijg je dan betaald voor. Als je geen variabele tarieven hebt dan uiteraard gewoon salderen as usual.

[ Voor 4% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 16-07-2022 15:36 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ondanks dat het niet de juiste BMSB is, lukt het Bitcoin vooralsnog niet om door de 21D EMA te breken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sM0scJ-Pwu8PNX3OPOS065eUvho=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MY5HSvAGK2lMVPew93bLIsve.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• sjorremans
Taro schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 16:03:
Ondanks dat het niet de juiste BMSB is, lukt het Bitcoin vooralsnog niet om door de 21D EMA te breken:
[Afbeelding]
Je zou denken, er is nu zoveel druk opgebouwd dat we daar straks keihard door heen moeten beuken? :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• elektriekert
Taro schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 16:03:
[Afbeelding]
Tjonge jonge, die box van jou schiet ook niet op!

Misschien moet ik gewoon nog maar wat bijkopen :)

• elektriekert
Ik heb voor jullie bijgekocht zodat we weer omlaag kunnen!
Graag gedaan!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:57

Darrell

Fiat moonboy

elektriekert schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 16:55:
Ik heb voor jullie bijgekocht zodat we weer omlaag kunnen!
Graag gedaan!
Short loopt. Oh wacht....

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sjorremans schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 16:17:
[...]

Je zou denken, er is nu zoveel druk opgebouwd dat we daar straks keihard door heen moeten beuken? :+
Kan uiteraard ook gewoon zo uitpakken :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDSoYfMXfyaVFesVuDoZahEOGHM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BQYVvuSE9aCT6J96B2IRimKl.png?f=fotoalbum_large

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:39
Aangezien gisteren gemeld is dat DOT in 2026 als bodem 69$ aantikt, heb ik mijn BTC en ETH vandaag maar daarin omgezet. Weg met die oude meuk, DOT for the win.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:27
DaWayne schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 17:41:
Aangezien gisteren gemeld is dat DOT in 2026 als bodem 69$ aantikt, heb ik mijn BTC en ETH vandaag maar daarin omgezet. Weg met die oude meuk, DOT for the win.
Tot over 4 jaar dan maar om te zien of dit een goede keuze was. Zal Tweakers dan nog bestaan? Of het internet?

Ik gok nog steeds op een recessie volgend jaar, en heb daarom nu ook geen crypto

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Eth heeft er zin in 🍺

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Mijn koers van vanmorgne nog in het systeem, in EURO.... 1185... even refreshen en is er bijna 100 euro bijgekomen >:)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• sjorremans
Eth long te vroeg gesloten :+

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-CCMjV7dLT2daoqSubpQ14xqOgk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sGw2ZUqGU1qCq4c6b8i3cEaA.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat een geweld!

Verwijderd

Lembo

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A8GuNKPI59lWgiUw7Qw06CoKP3U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JmZtrZoskSU8jXNy6qE6CMsr.jpg?f=fotoalbum_large

• baba420
  • Laatst online: 23:05
Moon bitches

• Kol Nedra
wat doet ETH nou??!?

nothing stops this train

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

Mooooon!

En pizza van de Bastard. Cheers mannen :9B

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Fuck die sellwalls. Echt frustrerend.

• sjorremans

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Haha lekker shorten die eth, mooon! Gas erop!!!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Coldcat

Coldcat

HODL

1 dag gratis energie hier en ETH meteen moon!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:01
Mi coins go up

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Een heel klein beetje herstellen van die gigantische daling.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jk-Lg1jmNqnInPWuCDmFUZsKC8g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/upTY1QC12dLTp54VHvAs9Mxv.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
1 groene kaars maakt nog geen zomer.

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 18:41:
1 groene kaars maakt nog geen zomer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfcfJfbG7YJgpsGi2pbku2-_7lM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/b0Y6UeZbpFxOY1nmR1Q9ZgsZ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPxD-DtpyrcglmqxDnlUpXYp_Ok=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I4HABjbYuFM6kVgACEyRfq7o.jpg?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 16-07-2022 18:48 ]

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Ben blij met m’n long. Short niks meer.

Long of kopen.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Kol Nedra
iemand ervaring met de Ledger Nano S Plus?
die heeft iets meer geheugen dan de Ledger Nano S toch?
Hoeveel verschillende coins kan de Ledger Nano S Plus aan?
Ikzelf zal voornamelijk alleen Bitcoin erop willen de rest zal in de toekomst nooit veel (in vermogen) zijn en laat deze dan op exchange zitten voor die tijd.....longterm zullen de meeste coins toch weer omgezet worden naar BTC
Ledger Nano X is overkill voor mij, ben niet van plan om 10 coins oid erop in te stellen.

Ik zie dat bol.com ze ook verkoopt, maar iedereen hier raadt alleen via de officiële weg te kopen toch?
echter lijkt het me altijd slim om een volledige reset te doen bij aanschaf nieuwe Ledger en een nieuwe seedphrase aan te maken ipv wat in de doos zit

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 16-07-2022 19:01 ]

nothing stops this train

• Pelox
Kol Nedra schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 18:58:
Ikzelf zal voornamelijk alleen Bitcoin erop willen de rest zal in de toekomst nooit vele zijn en laat deze dan op exchange zitten voor die tijd.....longterm zullen de meeste coins toch weer omgezet worden naar BTC
Ledger Nano X is overkill voor mij, ben niet van plan om 10 coins oid erop in te stellen.

Ik zie dat bol.com ze ook verkoopt, maar iedereen hier raadt alleen via de officiële weg te kopen toch?
echter lijkt het me altijd slim om een volledige reset te doen bij aanschaf nieuwe Ledger en een nieuwe seedphrase aan te maken ipv wat in de doos zit
Er kunnen meer soorten crypto apps tegelijkertijd op geïnstalleerd worden, maakt verder niks uit voor het aantal crypto, alleen moet je met de normale s dan vaker apps installeren. Ik heb zelf een s en daar enkel btc en eth op. Andere shitcoins heb ik enkel wat op een paar exchanges, maar is verwaarloosbaar tov btc en eth.

Voor enkel btc heb je het dus niet nodig.

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ikzelf zal voornamelijk alleen Bitcoin erop willen de rest zal in de toekomst nooit veel (in vermogen) zijn en laat deze dan op exchange zitten voor die tijd.....longterm zullen de meeste coins toch weer omgezet worden naar BTC

Alleen btc dan is de normale S qua geheugen prima. Nadeel is de micro usb aansluiting, de plus heeft usb-c. Daarom zou ik toch voor de plus gaan. Als je dan toch in shitcoins wilt gaan, heb je ook genoeg geheugen.

Bij Amazon via ledger store bezorgen bij een afhaalpunt heb ik goede ervaring mee. Ledger zelf heeft qua persoonsgegevens beveiligen geen goede trackrecord.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:48

Ik. Ja, klopt De Nano S kan maar enkele aantallen crypto's kwijt, terwijl je met de Plus helemaal geen zorgen hoef te maken hoeveel soorten shitcoins je hebt.

Heb op dit moment alleen maar BTC, ETH en LTC erop staan.. De rest is niet noemenswaardig en staan gewoon op de exchange.

• sjorremans
Pelox schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:03:
[...]

Er kunnen meer soorten crypto apps tegelijkertijd op geïnstalleerd worden, maakt verder niks uit voor het aantal crypto, alleen moet je met de normale s dan vaker apps installeren. Ik heb zelf een s en daar enkel btc en eth op. Andere shitcoins heb ik enkel wat op een paar exchanges, maar is verwaarloosbaar tov btc en eth.

Voor enkel btc heb je het dus niet nodig.
Hier hetzelfde, nano s waar btc en eth op staat.

• Pelox
GioStyle schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:10:
[...]

Ik. Ja, klopt De Nano S kan maar enkele aantallen crypto's kwijt, terwijl je met de Plus helemaal geen zorgen hoef te maken hoeveel soorten shitcoins je hebt.

Heb op dit moment alleen maar BTC, ETH en LTC erop staan.. De rest is niet noemenswaardig en staan gewoon op de exchange.
Op de nano s kunnen net zoveel crypto als op de plus.

Zero.

• Alpina

Ik heb een Trezor voor de BTC.
Eigenlijk gekocht voor de achtergronden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5O9p75troMB2FFoWGcqCSRhKH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DdnZVhkCgUKWznt2ykjGefPJ.jpg?f=fotoalbum_large

Een soort van laatste fuck you naar de banken als deze over 1000 jaar ergens opgegraven wordt.

Of gestolen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jhr2ztHJGO1UBUaKcpVpPg6AH5E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E8t4KlpjFCpjXBMVYenNkNjW.jpg?f=fotoalbum_large

🟠

• Kol Nedra
bedankt voor alle info.
maar het is toch veilig genoeg om de Ledger Nano S Plus bijv bij bol.com te kopen of Amazon?
Ik stuur het dan naar een ophaalpunt, en mocht de verpakking al open zijn geweest stuur ik het device weer terug.

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:27
Pelox schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:14:
[...]

Op de nano s kunnen net zoveel crypto als op de plus.
Dit inderdaad. Op elke Ledger kan je elke coin zetten die het platform support.

Het enige nadeel van de kleinere S is dat je niet alle apps tegelijkertijd geïnstalleerd kan hebben staan

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Pelox
Kol Nedra schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:19:
bedankt voor alle info.
maar het is toch veilig genoeg om de Ledger Nano S Plus bijv bij bol.com te kopen of Amazon?
Ik stuur het dan naar een ophaalpunt, en mocht de verpakking al open zijn geweest stuur ik het device weer terug.
Als je hem als nieuw device normaal installeert is er niks aan de hand.

Zero.

• sjorremans
Gaan we alsnog die 200ma slopen dit weekend? Of toch maar een short openen rond de 22k?

• Kol Nedra
Pelox schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:20:
[...]

Als je hem als nieuw device normaal installeert is er niks aan de hand.
Ja dat dacht ik al, ik heb al ervaring met software wallets en heb gekeken hoe Ledger Nano S Plus werkt, is eigenlijk allemaal peanuts :)

uiteraard maak ik een brand new seedphrase aan en zal nooit online te vinden zijn d:)b

nothing stops this train

• Pelox
Kol Nedra schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:25:
[...]

Ja dat dacht ik al, ik heb al ervaring met software wallets en heb gekeken hoe Ledger Nano S Plus werkt, is eigenlijk allemaal peanuts :)

uiteraard maak ik een brand new seedphrase aan en zal nooit online te vinden zijn d:)b
En dan nog blijft het spannend, bij iedere transactie. :9

Zero.

• Kol Nedra
Pelox schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:27:
[...]

En dan nog blijft het spannend, bij iedere transactie. :9
mwa valt wel mee, bijv mijn whitelistings bij Kraken die ik dan naar ergens anders stuur heb ik alle vertrouwen in, 1 maal goed ingesteld te hebben en dan gaat het automatisch
dat vind ik wel fijn bij Kraken bijv: alleen wat in je whitelisting staat kan er naar verstuurt worden, dus nooit naar andere wallets

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 16-07-2022 19:36 ]

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
:+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zp8Km-eT6xPG0hgeVdbJSzLnLKE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/JPhZgXvobVvKu06vIMr4X8vd.gif?f=user_large

• Masstje
  • Laatst online: 21-01 11:03
sjorremans schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:22:
Gaan we alsnog die 200ma slopen dit weekend? Of toch maar een short openen rond de 22k?
Je naam zegt het zelf… shortemans _/-\o_

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Heerlijk die stijgende koersen, al denk ik elke keer, had ik nou niet nog meer moeten kopen onder de 20k?

Menigeen heb ik hier horen zeggen dat we nog de 15k regionen gaan opzoeken..
naja ik wacht t wel af..

• Alpina
Don Guacamole schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:49:
Heerlijk die stijgende koersen, al denk ik elke keer, had ik nou niet nog meer moeten kopen onder de 20k?

naja ik wacht t wel af..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tpzRguRaFukoGJvR0tBKgjshZJY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IPlOewUApqVyMYk1PidYPt09.jpg?f=fotoalbum_large

• elektriekert
Ik heb een keer een groene dildo gepost maar dat mocht niet helaas.
Maareh, van dattum

• elektriekert

De seedphrase in het doosje is makkelijk, en super handig....
Om je coins kwijt te raken natuurlijk :(

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-01 01:45
elektriekert schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:08:
[...]

De seedphrase in het doosje is makkelijk, en super handig....
Om je coins kwijt te raken natuurlijk :(
Er zit geen seedphrase in het doosje hoor. Maar als je er een zou willen @Kol Nedra dan doe maar even een DM krijg je er een van mij :+ :+

• Kol Nedra
BurnerT schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:18:
[...]

Er zit geen seedphrase in het doosje hoor. Maar als je er een zou willen @Kol Nedra dan doe maar even een DM krijg je er een van mij :+ :+
ah dat is superlief! ideaal scheelt mij overschrijven :9

nothing stops this train

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Even voor de duidelijkheid, het geheugen voor de ledger is alleen relevant voor het aantal apps wat je installeert. De zet geen coins op je ledger namelijk, je ledger slaat gewoon je keys op. Dus als je een ethereum adres en key op je ledger gekoppeld hebt kun je praktisch eindeloos erc-20 coins koppelen aan je ledger omdat het nog steeds maar één blockchain adres op de blockchain is.

De enige rede dat ik meer ledgers heb is omdat ik voor mezelf een scheiding wil hebben. Maar het zou prima op een enkele Ledger Nano S kunnen.

De nieuwe nano is wel mooier daarom heb ik er daar ook eentje van.

• wian
  • Niet online
Don Guacamole schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:49:

naja ik wacht t wel af..
Kijk nou even een jaar of 5 jaar vooruit. Maakt het dan uit of je op 20K of op 15K hebt ingekocht?

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:19
sjorremans schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:22:
Van mij mag t nog één keer afketsen op 22k, terug naar 19,5 en vandaar 🚀

Ik lul ook zomaar wat

• Don Guacamole
wian schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:35:
[...]

Kijk nou even een jaar of 5 jaar vooruit. Maakt het dan uit of je op 20K of op 15K hebt ingekocht?
Nou eigenlijk wel ja.. scheelt nogal wat sats als je de waarde gelijk houdt..
stel we gaan naar 100k, dan heb je bij 20k inkoop een x5 te pakken.
Koop je voor het zelfde aantal fiat in bij 15k heb je bij 100k een x6,5 te pakken.

En idd, het gaat niet om het grote verschil maar meer het gevoel, ik wil eigenlijk het maximale uit de beer halen om volgende bull lekker te knallen.

Want de beer is nu officieel weg toch? Toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Don Guacamole op 16-07-2022 20:40 ]

• Kol Nedra
LEVER blijft maar gaan, als ik een kanteling zie dan verkoop ik mijn RAMP LEVER
sta nog steeds verlies helaas ^^

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/44RWEdOrioFAri37JzWyBZBwKaU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x0vN4DtXlZh1oZfs8xRiUz1a.jpg?f=user_large

• wian
  • Niet online
Don Guacamole schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:39:
[...]
Nou eigenlijk wel ja.. scheelt nogal wat sats als je de waarde gelijk houdt..
stel we gaan naar 100k, dan heb je bij 20k inkoop een x5 te pakken.
Koop je voor het zelfde aantal fiat in bij 15k heb je bij 100k een x6,5 te pakken.

En idd, het gaat niet om het grote verschil maar meer het gevoel, ik wil eigenlijk het maximale uit de beer halen om volgende bull lekker te knallen.
Dat is begrijpelijk, maar je weet nevernooitniet wanneer het de top is en wanneer de bodem. Maximaal rendement is fairy dust, een sprookje, Las Vegas / eenmalige mazzel.

• Don Guacamole
wian schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:54:
[...]

Dat is begrijpelijk, maar je weet nevernooitniet wanneer het de top is en wanneer de bodem. Maximaal rendement is fairy dust, een sprookje, Las Vegas / eenmalige mazzel.
Klopt, daarom ook dca, maar het is wel prettig als je soms opschaalt in een periode welke rond de bodem zit.
Ik hoop ten zeerste dat we hier nu zitten.
Ook hoop ik op een vervolg van de cycli, als we iets soortgelijks meemaken als het afgelopen decennium wordt dit prachtig

• wian
  • Niet online
Don Guacamole schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 21:01:
[...]

Klopt, daarom ook dca, maar het is wel prettig als je soms opschaalt in een periode welke rond de bodem zit.
Ik hoop ten zeerste dat we hier nu zitten.
Ook hoop ik op een vervolg van de cycli, als we iets soortgelijks meemaken als het afgelopen decennium wordt dit prachtig
DCA is het slimste wat je kan doen, zowel bij aankopen als bij verkopen. Verstandelijk weet ik dat, maar als het erop aankomt heb ik óf FOMO óf weak hands |:(

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
And just like that...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTj2co7Pa1qkqLTr67bf_N3uygI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R67VhwmqR4UXZbfCRyuaPB8R.png?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
Dikke matic!

Wel gaaf om dit zo te volgen, thanks voor t delen

• wian
  • Niet online
Jammer dat Bitvavo geen auto invest heeft.

@Taro SHIB op auto invest!? Is dat om evt vette gains op BTC te compenseren?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
wian schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 21:25:
@Taro SHIB op auto invest!? Is dat om evt vette gains op BTC te compenseren?
Ja, is maar 5 USD per week, maar toch al 3 miljoen stuks :D

Had gehoopt dat er nog wat moonboys compleet rekt op zouden gaan met dikke capitulatie candle richting de 0,000001 enzo, maar de afgelopen bullmarkt bleek ook dat als je die troep maar laag genoeg opkoopt dat je er iets aan kunt verdienen...

• wian
  • Niet online
Ik heb SHIB in “een dip” gekocht, 1000000 voor 55 euro. Heb ze uiteindelijk voor 11 euro verkocht en zou ze nu voor 10 euro kunnen terug kopen. #geitenbende

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:25
Benieuwd of we nog een 2e impuls krijgen bij ETH, dat zie je wel vaker.
In dit geval naar $1500 o.i.d.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-01 06:13
Wellicht domme vraag. Maar de ROI, wordt deze gemeten over de meest recente auto-invest of cumulatief over alle voorgaande auto-invests? If so, leuke feature!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:39
PHPResource schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 22:00:
[...]

Wellicht domme vraag. Maar de ROI, wordt deze gemeten over de meest recente auto-invest of cumulatief over alle voorgaande auto-invests? If so, leuke feature!
Cumulatief. Ze geven de gemiddelde aankoopprijs weer en het "rendement".

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PHPResource schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 22:00:
[...]

Idd cumulatief over alle aankopen heen. Ik sta dus nu gemiddeld mooi in de plus.

Pagina: 1 ... 157 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!