Laat die long op eth nog even open en toch nog maar eens een ruime short op btc.
Het ziet er weer zo organisch uit, maar die grens om 22.5 is nu voor de derde keer een grens waar we niet door geraken…
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Laat die long op eth nog even open en toch nog maar eens een ruime short op btc.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja als btc het plafond ( ongeveer 22600) doorbreekt gaan we door naar de 27k, dan kan het heel snel gaan.Masstje schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:30:
[...]
Het ziet er weer zo organisch uit, maar die grens om 22.5 is nu voor de derde keer een grens waar we niet door geraken…
Wat naar beneden bedoel je?Amstrike01 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:46:
[...]
Ja als btc het plafond ( ongeveer 22600) doorbreekt gaan we door naar de 27k, dan kan het heel snel gaan.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
De beurzen gaan ons vanmiddag daarbij helpen. 😜Amstrike01 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:46:
[...]
Ja als btc het plafond ( ongeveer 22600) doorbreekt gaan we door naar de 27k, dan kan het heel snel gaan.
Ga ik beetje in de gaten houden en counter dat leg long ethAmstrike01 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:46:
[...]
YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:56:
[...]
@malarkan is op vakantie geweest en sowieso erg druk heb ik vernomen. Hij heeft onlangs hier nog een teken van leven in de vorm van een +1 gegeven maar verder is ie idd vrij afwezig.
:fill(white):strip_exif()/f/image/wUiST67EjMQCQfI5IAnLgdbb.png?f=user_large)
Sorry dat ik via deze weg reageer maar graag gedaan!YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:37:
[...]
Potverdikke, Kraken heeft weer wat punten gescoord. Mijn bewerkte documenten zijn beiden geaccepteerd, andere exchanges (en PayPal niet zo lang geleden ook) deden daar vorig jaar véél moeilijker over
Gaan ze deze temperatuur ook nog een naam geven?Kol Nedra schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:03:
[Afbeelding]
Oranje.......bullish! adoptie morgen!! Bitcoin 👍👍
Je komt niet vaak op de frontpage?Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:08:
Weer een crypto-gerelateerd bericht op de frontpage. Nu snap ik de NFT-hype ook niet, maar dat zelfs dit soort oneliners tegenwoordig een +1 ontvangen gaat mij helemaal de pet te boven.
oh leuk, straks ff goed doorlezen 🍿Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:08:
Weer een crypto-gerelateerd bericht op de frontpage. Nu snap ik de NFT-hype ook niet, maar dat zelfs dit soort oneliners tegenwoordig een +1 ontvangen gaat mij helemaal de pet te boven.
[Afbeelding]
nothing stops this train
Ik lees de nieuwsberichten, de comments sla ik steeds vaker over. Het niveau is de laatste jaren helaas achteruit gehold.Slonzo schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:13:
[...]
Je komt niet vaak op de frontpage?
Meningmodden is meer regel dan uitzondering...
Ja daar trap ik dus niet in hè! Ik ben net al via Telegram benaderd door iemand van Kraken (hij heet kraken_legit_superadmin, vet betrouwbaar dus) die me met alles ging helpen dus die heb ik mijn accountgegevens en seedphrase doorgegeven.elektriekert schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:01:
[...]
Zou u nog zo vriendelijk willen zijn om uw seedphrase (en evt. password) van uw Ledger te sturen?
Dan kan ik deze meteen verifiëren voor u!
Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:08:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/wvzgmoY2Qoas9G5q8SOETSE8.jpg?f=fotoalbum_large)
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Darrell schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:24:
[...]
[Afbeelding]
Zo. Allebei gerapporteerd voor normies bashen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Goed bezig @elektriekert @Kol NedraDarrell schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:24:
[...]
[Afbeelding]
Green candle chaser
Volgens mij heb ik die armman hier jaren terug eens gezien, hij zal wel een hoop geld verloren zijn dat hij nu zo reageertDarrell schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:24:
[...]
[Afbeelding]
De crypto haat verbaast me ook wel een beetje eigenlijk.Slux schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:32:
[...]
Zonden van je tijd, lijkt fok wel op die frontpage.
Je zat gisteren te denken aan wat wij vanmorgen bespraken... Vooruitziende blik... #wenrekt?malarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:52:
[...]
[Afbeelding]
Klopt, ik lees nog wel regelmatig mee, maar meestal in one big sitting dat ik dan filter uit 200 berichten (stelletje spammers! ja ik kijk jullie aan @Skrunsies @YES @Kol Nedra en @Ngangatar en nog een paar die ik hier mis..)
Toevallig zat ik gister te denken over waar jullie het vanochtend over hadden. Ik heb weinig fiat op de exchanges en ik "vergeet" dat telkens te doen. misschien toch de auto-invest maar instellen via kraken, moet niet al teveel werk zijn.
nu nog beslissen in welke coins...
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Verwijderd
De haat is groot onder de politiek correcte genderneutrale co2 allestariërs.Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:08:
[Afbeelding]
dat is best interessant, want tweakers zie ik doorgaans als het tegenovergestelde van deze lui.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:51:
[...]
De haat is groot onder de politiek correcte genderneutrale co2 allestariërs.
Verwijderd
Wat een slechte kaart is dat zeg.malarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:52:
[...]
[Afbeelding]
Klopt, ik lees nog wel regelmatig mee, maar meestal in one big sitting dat ik dan filter uit 200 berichten (stelletje spammers! ja ik kijk jullie aan @Skrunsies @YES @Kol Nedra en @Ngangatar en nog een paar die ik hier mis..)
Toevallig zat ik gister te denken over waar jullie het vanochtend over hadden. Ik heb weinig fiat op de exchanges en ik "vergeet" dat telkens te doen. misschien toch de auto-invest maar instellen via kraken, moet niet al teveel werk zijn.
Ongeveer 10 minuten nadat jij gaat denken: "Laat ik verkopen, maar ik doe dat vanavond wel"Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:42:
[...]
Je zat gisteren te denken aan wat wij vanmorgen bespraken... Vooruitziende blik... #wenrekt?
Hahaha ja echt he, heel erg situational. denk niet dat ik deze ooit in een deck zou stoppen.
Verwijderd
Niet eens situational. Het is gewoon slecht en de waarde.... Het papier en inkt zijn meer waard dan de kaart.malarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:56:
[...]
Hahaha ja echt he, heel erg situational. denk niet dat ik deze ooit in een deck zou stoppen.
dit blijft mij ook verbazenmalarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:53:
[...]
dat is best interessant, want tweakers zie ik doorgaans als het tegenovergestelde van deze lui.
nothing stops this train
malarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:56:
[...]
Ongeveer 10 minuten nadat jij gaat denken: "Laat ik verkopen, maar ik doe dat vanavond wel"
Zo, Magic the Gathering, dat is lang geleden. Ooit nog wel gespeeld en ik heb nog een schoenendoos vol kaarten liggen (je weet nooit of het wat waard wordt of zo) maar ik zou echt niet meer weten hoe dat in zijn werk gaatmalarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:52:
[...]
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik heb laatst nog een Gaea's Cradle uit een doos gevist. Kaartje is toch gauw 500 tot 1000 euro liggend aan staat.YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:02:
[...]
Zo, Magic the Gathering, dat is lang geleden. Ooit nog wel gespeeld en ik heb nog een schoenendoos vol kaarten liggen (je weet nooit of het wat waard wordt of zo) maar ik zou echt niet meer weten hoe dat in zijn werk gaat
Verwijderd
Het kunnen natuurlijk ook fervent gamers zijn die al jaren sparen voor een leuke kaart.malarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:53:
[...]
dat is best interessant, want tweakers zie ik doorgaans als het tegenovergestelde van deze lui.
Dat is voor die gasten wisselgeld, ze hebben een "dagelijks handelsvolume van 13,7 miljard dollar" afgaande op het artikel.
modelspoorbaan en bijenhuis? Fuck dat, ik wil naar het boomklimpad!
Zout op, ik wil naar de speeltuinYES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:41:
[...]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Tweakers is mainstream. Alleen een verstokt groepje rechtse Crypto minded freaks zitten hier.malarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:53:
[...]
Verder maar geen discussie aangaan want dat kan je toch niet winnenMicroWhale schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:27:
[...]
![]()
Vertel het ze @Kol Nedra en @elektriekert !!! Dat zal ze leren onwetend te zijn.![]()
BTW Leuk dat jullie naar de koers van BTC en ETH kijken en zo, maar ik vind ETH/BTC veel leuker op het moment. Eindelijk zie je dat die tweede shitcoin (eigenlijk de eerste shitcoin want bitcoin is de echte blablablablabla, maar dat terzijde) wat waarde krijgt omdat hij ook daadwerkelijk wat waarde gaat/kan toevoegen!
Bij een maatje?2Dutch schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:53:
[...]
Zout op, ik wil naar de speeltuin
* 2Dutch zit beetje in te lezen over hardwarewallets
Voordat ik wat blokken rvs haal en daar seeds in mep, wil ik eens kijken naar wat anders.
Iemand hier ervaring met Tangem-kaarten? Setje van 3 halen, 2 als backup instellen en 1 fysiek bij een maatje in de kluis pleuren en klaar lijkt me.
Been there, done that, klimboompad forever wrecked...YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:41:
[...]
Nee man. Bijen zijn tof. Modeltreinen ook. Hoe infantiel mijn vriendin mij ook mag vinden.YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:41:
[...]
Aha dus de bijen nemen de trein naar de tuin betaald via Bitcoin Lightning.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hmm, dat idee had ik juist toen we voor 3e keer bij 30k aankwamen, 30k is voor mij de nieuwe 6kBTC100K2021 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:30:
[Afbeelding]
BTC.D op 43%, dit kan toch enkel maximaal een relief rally zijn alvorens we op zijn minst de bodem nog eens echt testen. Persoonlijk heb ik het idee dat we op hetzelfde niveau zitten als in 2018/2019 toen de koers rond de 6K aan het dobberen was. En toen was daar ineens de daling naar 3.5K.
De tijd leert of het tij keert
ik heb (nog) niet een Bitcoin wallet 🙈sh4d0wman schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:14:
[...]
Aha dus de bijen nemen de trein naar de tuin betaald via Bitcoin Lightning.
Bulllllish. * sh4d0wman rent naar de Bruna. Yesss, voorste in de rij.
:strip_exif()/f/image/85OtFJvdAyLn6DCMFQwd9iyl.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 18-07-2022 15:38 ]
nothing stops this train
Ik zou het geen fijn gevoel vinden als ik met mijn telefoon bij mijn pf van Kraken of Binance kan komen zodat ik er mee kan betalen, helemaal als ik die telefoon ook meeneem op vakantie.Kol Nedra schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:35:
[...]
ik heb (nog) niet een Bitcoin wallet 🙈
maarja dat komt eigenlijk ook omdat ik Bitcoin niet wil verkopen, ik moet juist van die euro afkomen!
bijna vakantie, misschien daarvoor toch maar de blue wallet downloaden en wat Bitcoin erop gooien. en hopen dat je met lightning network kan betalen op vakantie 👍
maar aan andere kant op Kraken Pro zie ik ook dit:
[Afbeelding]
is dit eigenlijk dus dan ook een wallet voor Lightning Network?
Idem hier, aankopen doe ik op de telefoon via thuis wifi of buiten de deur via 4G.Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:47:
[...]
Ik zou het geen fijn gevoel vinden als ik met mijn telefoon bij mijn pf van Kraken of Binance kan komen zodat ik er mee kan betalen, helemaal als ik die telefoon ook meeneem op vakantie.
Ik zou dan eerder iets als Electrum of Blue wallet (die ken ik dan weer niet) installeren, een wallet aanmaken en daar een klein bedrag op zetten vanaf de exchange. Maar goed, dat ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je op de exchange heb staan. Ik zit zelf op Kraken en Binance en voor beide heb ik een hardware key nodig om in te loggen (en dat zal ik nooit vanaf mijn telefoon doen).
op Kraken staat bij mij ingesteld whitelisting only en om een adress toe te voegen is mijn Kraken email nodig. daar log ik alleen thuis in. weet ook het wachtwoord niet uit mijn hoofd 👍Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:47:
[...]
Ik zou het geen fijn gevoel vinden als ik met mijn telefoon bij mijn pf van Kraken of Binance kan komen zodat ik er mee kan betalen, helemaal als ik die telefoon ook meeneem op vakantie.
Ik zou dan eerder iets als Electrum of Blue wallet (die ken ik dan weer niet) installeren, een wallet aanmaken en daar een klein bedrag op zetten vanaf de exchange. Maar goed, dat ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je op de exchange heb staan. Ik zit zelf op Kraken en Binance en voor beide heb ik een hardware key nodig om in te loggen (en dat zal ik nooit vanaf mijn telefoon doen).
nothing stops this train
Keurig!Kol Nedra schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:00:
[...]
op Kraken staat bij mij ingesteld whitelisting only en om een adress toe te voegen is mijn Kraken email nodig. daar log ik alleen thuis in. weet ook het wachtwoord niet uit mijn hoofd 👍
Welke HW key gebruik je? En hoe bevalt die, zou je hem weer kopen?Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:47:
[...]
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar bij Binance kan ik instellen dat ik mijn crypto withdrawals alleen naar whitelisted adresses wil.Kol Nedra schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:00:
[...]
op Kraken staat bij mij ingesteld whitelisting only en om een adress toe te voegen is mijn Kraken email nodig. daar log ik alleen thuis in. weet ook het wachtwoord niet uit mijn hoofd 👍
Sgoed, zal als passcode ikwilverdommenaardedierentuin instellen
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik gebruik 2 Yubikeys, 1 als backup. Zorg wel dat je de juiste neemt als je hem voor Kraken gebruikt. Voorheen kon je alleen de Yubikey 5 gebruiken, inmiddels zouden de goedkopere security keys ook moeten werken: https://www.yubico.com/nl/works-with-yubikey/catalog/kraken/Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:23:
[...]
Welke HW key gebruik je? En hoe bevalt die, zou je hem weer kopen?
Ik vind de bedragen waarmee ik loop te spelen nog niet interessant genoeg voor een HW wallet maar ben wel aan het kijken al een tijdje voor een HW authenticator. Maar steeds laat ik dat dan weer lopen omdat ik geen goede keuze kan maken.
[ Voor 7% gewijzigd door Ray_ op 18-07-2022 16:58 ]
Dat zal wel, maar zelfs die kat wil niet….
malarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:52:
[...]
[Afbeelding]
(stelletje spammers! ja ik kijk jullie aan @Skrunsies @YES @Kol Nedra en @Ngangatar en nog een paar die ik hier mis..)
UberLurker Departement #GG.
Beetje idem hier. @Ray_ was me al voor met de nodige infoNgangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:23:
Welke HW key gebruik je? En hoe bevalt die, zou je hem weer kopen?
Ik vind de bedragen waarmee ik loop te spelen nog niet interessant genoeg voor een HW wallet maar ben wel aan het kijken al een tijdje voor een HW authenticator. Maar steeds laat ik dat dan weer lopen omdat ik geen goede keuze kan maken.
Thanks, Kraken laat mij altijd twijfelen door de volgende tekst op hun site:Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:56:
[...]
Ik gebruik 2 Yubikeys, 1 als backup. Zorg wel dat je de juiste neemt als je hem voor Kraken gebruikt. Voorheen kon je alleen de Yubikey 5 gebruiken, inmiddels zouden de goedkopere security keys ook moeten werken: https://www.yubico.com/nl/works-with-yubikey/catalog/kraken/
Kraken laat je niet zo snel een tweede key maken, daarom heb ik van mijn backup maar een master key gemaakt, waarmee je in noodgevallen ook kunt inloggen. Al met al voelt dat een stuk beter dan een authentication code uit Google authenticator, Oracle verificator of een van die andere dingen.
An sich best wel gek dat ze niet al lang voor alles 2FA via een hardware-key toestaan. Hoe beter je het kunt dichttimmeren, hoe minder kans op gezeikNgangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:03:
[...]
Thanks, Kraken laat mij altijd twijfelen door de volgende tekst op hun site:
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door 2Dutch op 18-07-2022 17:08 ]
Die tekst was voorheen wat meer in de trend van 'Koop een Yubikey 5, de rest supporten we niet'. Sinds iets van een maandje hebben ze support voor FIDO2, maar blijkbaar alleen nog maar voor het inloggen, overige acties als die Global Settings Lock nog niet. Je kan 'm trouwens ook voor allerlei andere applicaties gebruiken, waardoor ik het de centen wel waard vind. Ik gebruik hem ook voor mijn werk. En voorheen Lastpass, al werkt het bij die uitzuigers alleen nog maar wanneer je een premium account hebt.Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:03:
[...]
[Afbeelding]
Niet doen, die 2500 euro ga je nooit terug verdienen. Er zit een gewone arm processor in en dus zijn de mining inkomsten bijna nihil.Terrz schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:09:
Na een tijdje lurken ook maar eens posten.
Ik zit er over na te denken om in te stappen met een MatchX M2 pro miner. Lijkt wel aardig rendabel te zijn, iemand hier bekend mee?
/f/image/7MbjSSgY8AmjaNiD0qtVLMFY.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door gws24 op 18-07-2022 17:42 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
Niet bekend mee, maar 2500 euries voor een 'dataminer'?Terrz schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:09:
Ik zit er over na te denken om in te stappen met een MatchX M2 pro miner. Lijkt wel aardig rendabel te zijn, iemand hier bekend mee?
Net als BitwardenRay_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:09:
[...]
Die tekst was voorheen wat meer in de trend van 'Koop een Yubikey 5, de rest supporten we niet'. Sinds iets van een maandje hebben ze support voor FIDO2, maar blijkbaar alleen nog maar voor het inloggen, overige acties als die Global Settings Lock nog niet. Je kan 'm trouwens ook voor allerlei andere applicaties gebruiken, waardoor ik het de centen wel waard vind. Ik gebruik hem ook voor mijn werk. En voorheen Lastpass, al werkt het bij die uitzuigers alleen nog maar wanneer je een premium account hebt.
Ik heb 2 van die Yuppekeys gehad. Een "5c nano" en een "5 NFC" en geen van de twee werkte bij kraken. Op een bepaald moment tijdens het koppelen moest je hem volgens mij aanraken maar hij geeft nooit een response terug. Ik kan het binnenkort nog wel eens proberen. Misschien is het opgelost nu.Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:03:
[...]
[Afbeelding]
Y'24
Ben benieuwd.RvV schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:21:
[...]
Ik heb 2 van die Yuppekeys gehad. Een "5c nano" en een "5 NFC" en geen van de twee werkte bij kraken. Op een bepaald moment tijdens het koppelen moest je hem volgens mij aanraken maar hij geeft nooit een response terug. Ik kan het binnenkort nog wel eens proberen. Misschien is het opgelost nu.
Pcies was @gws24 zegt.Terrz schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:09:
Zero.
Zero.
Vergeet et maar jongehPelox schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:50:
Kan er iemand die nog aan de kant staat met een zak busd even instappen aub? Dan krijgen we weer een dip, ik wil wat bijkopen namelijk.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Na bijna 9 maanden sellen raken die paper hands op. En veel mensen doen alweer dca of gewoon spot kopen = groenPelox schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:58:
Waarom stijgen we eigenlijk al een paar dagen? Bears geen zin meer?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
De bears zijn op.Pelox schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:58:
Waarom stijgen we eigenlijk al een paar dagen? Bears geen zin meer?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bij de appie kun je er zo nog 69 krijgen.Nopheros schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:01:
[...]
De bears zijn op.
Leverings problemen door corona, oorlog, inflatie etc.
UberLurker Departement #GG.
Inmiddels sollicitatieformulier van de Mac ingevuld. Spannend moment inderdaad.Vis schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:09:
22.7 aangetikt en rejected.. spannend!
Vis schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:09:
22.7 aangetikt en rejected.. spannend!
Zero.
Skrunsies schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:11:
Hahah mensen zijn niks meer gewend, beetje mooi weer airco aan en hups allemaal verkouden, ze hebben zelfs de rooie snotdoeken al aan de auto hangen.
Hendrik-Jan Bökkers houdt mij hier in Spanje -via de WhatsApp- op de hoogte van de belevenissen op de Zwarte Cross met de begeleidende tekst: "Ooit 50.000 man “boeruh” zien scanderen?"
— Rick van Velthuysen (@rickvanv) 17 juli 2022
Prachtig! pic.twitter.com/NFH5WjpSJu
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik denk, CELER strongcooLopke schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:35:
De alts zijn weer veel te hard aan het gaan.. BTC dominance is aan het verliezen. Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wow, ik zou meteen alle matic verkopen!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
HODL tot de 790%!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq