[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 160 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.191 views

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:03
Laat die long op eth nog even open en toch nog maar eens een ruime short op btc.
Het ziet er weer zo organisch uit, maar die grens om 22.5 is nu voor de derde keer een grens waar we niet door geraken…

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 14:38
Zeker dikke eth!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:25
Al m'n aankopen staan inmiddels flink in de plus, enige wat ik eigenlijk nog had willen kopen was wat GLMR op 20 cent..

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09-2025
Masstje schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:30:
[...]

Laat die long op eth nog even open en toch nog maar eens een ruime short op btc.
Het ziet er weer zo organisch uit, maar die grens om 22.5 is nu voor de derde keer een grens waar we niet door geraken…
Ja als btc het plafond ( ongeveer 22600) doorbreekt gaan we door naar de 27k, dan kan het heel snel gaan.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:55
Amstrike01 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:46:
[...]

Ja als btc het plafond ( ongeveer 22600) doorbreekt gaan we door naar de 27k, dan kan het heel snel gaan.
Wat naar beneden bedoel je? :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Amstrike01
[...]

De beurzen gaan ons vanmiddag daarbij helpen. 😜
Starten weer eens hoger en als de 1%pnt van de Fed ook nog eens niet door gaat. Moon

• Amstrike01
SpoekGTi schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:47:
[...]

Wat naar beneden bedoel je? :P
We gaan het zien. Mijn Buy order staan klaar boven het plafond iig

• Masstje
  • Laatst online: 11:03
[...]

Ga ik beetje in de gaten houden en counter dat leg long eth 8)

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:56:
[...]

@malarkan is op vakantie geweest en sowieso erg druk heb ik vernomen. Hij heeft onlangs hier nog een teken van leven in de vorm van een +1 gegeven maar verder is ie idd vrij afwezig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7BgSgvCludncZfG3qpmSFFZShvU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wUiST67EjMQCQfI5IAnLgdbb.png?f=user_large

Klopt, ik lees nog wel regelmatig mee, maar meestal in one big sitting dat ik dan filter uit 200 berichten (stelletje spammers! ja ik kijk jullie aan @Skrunsies @YES @Kol Nedra en @Ngangatar en nog een paar die ik hier mis..)

Toevallig zat ik gister te denken over waar jullie het vanochtend over hadden. Ik heb weinig fiat op de exchanges en ik "vergeet" dat telkens te doen. misschien toch de auto-invest maar instellen via kraken, moet niet al teveel werk zijn.

nu nog beslissen in welke coins...

• elektriekert
  • Laatst online: 18:05
YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:37:
[...]

Potverdikke, Kraken heeft weer wat punten gescoord. Mijn bewerkte documenten zijn beiden geaccepteerd, andere exchanges (en PayPal niet zo lang geleden ook) deden daar vorig jaar véél moeilijker over :)
Sorry dat ik via deze weg reageer maar graag gedaan!
Heb er persoonlijk even achteraan gezeten voor u.

Zou u nog zo vriendelijk willen zijn om uw seedphrase (en evt. password) van uw Ledger te sturen?
Dan kan ik deze meteen verifiëren voor u!

Nog een fijne dag gewenst.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ctYV9Lnudi2NDqxX94zYuPMnaFo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3d1gx05GpW7A61BF1LhVJJuP.jpg?f=fotoalbum_large

Oranje.......bullish! adoptie morgen!! Bitcoin 👍👍

nothing stops this train

• elektriekert
Kol Nedra schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:03:
[Afbeelding]

Oranje.......bullish! adoptie morgen!! Bitcoin 👍👍
Gaan ze deze temperatuur ook nog een naam geven?

coño caliente ofzo :9

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:56
Weer een crypto-gerelateerd bericht op de frontpage. Nu snap ik de NFT-hype ook niet, maar dat zelfs dit soort oneliners tegenwoordig een +1 ontvangen gaat mij helemaal de pet te boven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7GgKucw1t2s0J3_OWQcNNXBSUS4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C3m1Au5ro737dujS8o5emp68.png?f=fotoalbum_large

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:08:
Weer een crypto-gerelateerd bericht op de frontpage. Nu snap ik de NFT-hype ook niet, maar dat zelfs dit soort oneliners tegenwoordig een +1 ontvangen gaat mij helemaal de pet te boven.
Je komt niet vaak op de frontpage?
Meningmodden is meer regel dan uitzondering...

• Kol Nedra

[Afbeelding]
oh leuk, straks ff goed doorlezen 🍿

nothing stops this train

• Ray_
Slonzo schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:13:
[...]

Je komt niet vaak op de frontpage?
Meningmodden is meer regel dan uitzondering...
Ik lees de nieuwsberichten, de comments sla ik steeds vaker over. Het niveau is de laatste jaren helaas achteruit gehold.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:20

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:01:
[...]
Zou u nog zo vriendelijk willen zijn om uw seedphrase (en evt. password) van uw Ledger te sturen?
Dan kan ik deze meteen verifiëren voor u!
Ja daar trap ik dus niet in hè! Ik ben net al via Telegram benaderd door iemand van Kraken (hij heet kraken_legit_superadmin, vet betrouwbaar dus) die me met alles ging helpen dus die heb ik mijn accountgegevens en seedphrase doorgegeven.

Goed geprobeerd hoor!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:27

Darrell

Fiat moonboy

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nefn30zBeEQvhUQt9nzHch6Ow9E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wvzgmoY2Qoas9G5q8SOETSE8.jpg?f=fotoalbum_large

Zo. Allebei gerapporteerd voor normies bashen.

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:01

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-01 10:44

MicroWhale

The problem is choice

Darrell schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:24:
[...]

[Afbeelding]

:D

Vertel het ze @Kol Nedra en @elektriekert !!! Dat zal ze leren onwetend te zijn. _O-

BTW Leuk dat jullie naar de koers van BTC en ETH kijken en zo, maar ik vind ETH/BTC veel leuker op het moment. Eindelijk zie je dat die tweede shitcoin (eigenlijk de eerste shitcoin want bitcoin is de echte blablablablabla, maar dat terzijde) wat waarde krijgt omdat hij ook daadwerkelijk wat waarde gaat/kan toevoegen!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kody Scott
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-08-2025
[...]

[Afbeelding]

Goed bezig @elektriekert @Kol Nedra

Green candle chaser

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:14:
[...]

oh leuk, straks ff goed doorlezen 🍿
Zonden van je tijd, lijkt fok wel op die frontpage.

• Slux
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Volgens mij heb ik die armman hier jaren terug eens gezien, hij zal wel een hoop geld verloren zijn dat hij nu zo reageert

• Nopheros
Slux schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:32:
[...]

Zonden van je tijd, lijkt fok wel op die frontpage.
De crypto haat verbaast me ook wel een beetje eigenlijk.

Gekke normies.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:52:
[...]

[Afbeelding]

Klopt, ik lees nog wel regelmatig mee, maar meestal in one big sitting dat ik dan filter uit 200 berichten (stelletje spammers! ja ik kijk jullie aan @Skrunsies @YES @Kol Nedra en @Ngangatar en nog een paar die ik hier mis..)

Toevallig zat ik gister te denken over waar jullie het vanochtend over hadden. Ik heb weinig fiat op de exchanges en ik "vergeet" dat telkens te doen. misschien toch de auto-invest maar instellen via kraken, moet niet al teveel werk zijn.

Je zat gisteren te denken aan wat wij vanmorgen bespraken... Vooruitziende blik... #wenrekt?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Verwijderd

[Afbeelding]
De haat is groot onder de politiek correcte genderneutrale co2 allestariërs.

• malarkan
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:51:
[...]

De haat is groot onder de politiek correcte genderneutrale co2 allestariërs.
dat is best interessant, want tweakers zie ik doorgaans als het tegenovergestelde van deze lui.

Verwijderd

[...]

[Afbeelding]

Wat een slechte kaart is dat zeg. ;(

• malarkan
Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:42:
[...]

Je zat gisteren te denken aan wat wij vanmorgen bespraken... Vooruitziende blik... #wenrekt?
Ongeveer 10 minuten nadat jij gaat denken: "Laat ik verkopen, maar ik doe dat vanavond wel"

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Beter gaat het weer zakken. Ik zit nog in BUSD :+

• malarkan
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:55:
[...]

Wat een slechte kaart is dat zeg. ;(
Hahaha ja echt he, heel erg situational. denk niet dat ik deze ooit in een deck zou stoppen.

Verwijderd

malarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:56:
[...]

Hahaha ja echt he, heel erg situational. denk niet dat ik deze ooit in een deck zou stoppen.
Niet eens situational. Het is gewoon slecht en de waarde.... Het papier en inkt zijn meer waard dan de kaart. :9

• Kol Nedra
malarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:53:
[...]

dat is best interessant, want tweakers zie ik doorgaans als het tegenovergestelde van deze lui.
dit blijft mij ook verbazen

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:56:
[...]

Ongeveer 10 minuten nadat jij gaat denken: "Laat ik verkopen, maar ik doe dat vanavond wel"
8)7 _O-

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

[Afbeelding]

Zo, Magic the Gathering, dat is lang geleden. Ooit nog wel gespeeld en ik heb nog een schoenendoos vol kaarten liggen (je weet nooit of het wat waard wordt of zo) maar ik zou echt niet meer weten hoe dat in zijn werk gaat :)

Verwijderd

YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:02:
[...]

Zo, Magic the Gathering, dat is lang geleden. Ooit nog wel gespeeld en ik heb nog een schoenendoos vol kaarten liggen (je weet nooit of het wat waard wordt of zo) maar ik zou echt niet meer weten hoe dat in zijn werk gaat :)
Ik heb laatst nog een Gaea's Cradle uit een doos gevist. Kaartje is toch gauw 500 tot 1000 euro liggend aan staat. 8)

Verwijderd

[...]

Het kunnen natuurlijk ook fervent gamers zijn die al jaren sparen voor een leuke kaart.

Maar dan kan ik weer minder hokjes drukken en oordelen.

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is voor die gasten wisselgeld, ze hebben een "dagelijks handelsvolume van 13,7 miljard dollar" afgaande op het artikel. :)

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:11
Signs everywhere! :7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5xfuA_fhfVehW3tIQxYF8bCiqWs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yIbdyLx5hxw8EFJwQ8WCJjCc.jpg?f=fotoalbum_large

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Ray_
Een modelspoorbaan én een bijenhuis? Awesome.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:29:
[...]

Een modelspoorbaan én een bijenhuis? Awesome.
modelspoorbaan en bijenhuis? Fuck dat, ik wil naar het boomklimpad!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

YES schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:41:
[...]

Zout op, ik wil naar de speeltuin :+

* 2Dutch zit beetje in te lezen over hardwarewallets

Voordat ik wat blokken rvs haal en daar seeds in mep, wil ik eens kijken naar wat anders.
Iemand hier ervaring met Tangem-kaarten? Setje van 3 halen, 2 als backup instellen en 1 fysiek bij een maatje in de kluis pleuren en klaar lijkt me.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:23

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:45
[...]

Tweakers is mainstream. Alleen een verstokt groepje rechtse Crypto minded freaks zitten hier.

• elektriekert
MicroWhale schreef op maandag 18 juli 2022 @ 13:27:
[...]

:D

Vertel het ze @Kol Nedra en @elektriekert !!! Dat zal ze leren onwetend te zijn. _O-

BTW Leuk dat jullie naar de koers van BTC en ETH kijken en zo, maar ik vind ETH/BTC veel leuker op het moment. Eindelijk zie je dat die tweede shitcoin (eigenlijk de eerste shitcoin want bitcoin is de echte blablablablabla, maar dat terzijde) wat waarde krijgt omdat hij ook daadwerkelijk wat waarde gaat/kan toevoegen!
Verder maar geen discussie aangaan want dat kan je toch niet winnen :F

• elektriekert
2Dutch schreef op maandag 18 juli 2022 @ 14:53:
[...]

Zout op, ik wil naar de speeltuin :+

* 2Dutch zit beetje in te lezen over hardwarewallets

Voordat ik wat blokken rvs haal en daar seeds in mep, wil ik eens kijken naar wat anders.
Iemand hier ervaring met Tangem-kaarten? Setje van 3 halen, 2 als backup instellen en 1 fysiek bij een maatje in de kluis pleuren en klaar lijkt me.
Bij een maatje?
Mag ook bij mij hoor O-)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Been there, done that, klimboompad forever wrecked...

• Ray_
[...]

Nee man. Bijen zijn tof. Modeltreinen ook. Hoe infantiel mijn vriendin mij ook mag vinden.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Aha dus de bijen nemen de trein naar de tuin betaald via Bitcoin Lightning.

Bulllllish. * sh4d0wman rent naar de Bruna. Yesss, voorste in de rij.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:07

raq

BTC100K2021 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:30:
[Afbeelding]

BTC.D op 43%, dit kan toch enkel maximaal een relief rally zijn alvorens we op zijn minst de bodem nog eens echt testen. Persoonlijk heb ik het idee dat we op hetzelfde niveau zitten als in 2018/2019 toen de koers rond de 6K aan het dobberen was. En toen was daar ineens de daling naar 3.5K.
Hmm, dat idee had ik juist toen we voor 3e keer bij 30k aankwamen, 30k is voor mij de nieuwe 6k ;).
Van 6k naar 3.5k = minus dikke 40%
Van 30k naar 17.5 = minus dikke 40%

Meeste alts hebben al met gemak de -90% aangetikt. Soms heb ik het gevoel dat deze bearmarket in een sneltrein vaart gaat.
Zodra die oorlog stagneert, corona een verkoudheid wordt en de mondiale supplychain weer op volle toeren draait, gaan de stonks only-up en de cryptokoersen ook. Tenminste, daar speculeer ik op.

De tijd leert of het tij keert

• Kol Nedra
sh4d0wman schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:14:
[...]

Aha dus de bijen nemen de trein naar de tuin betaald via Bitcoin Lightning.

Bulllllish. * sh4d0wman rent naar de Bruna. Yesss, voorste in de rij.
ik heb (nog) niet een Bitcoin wallet 🙈
maarja dat komt eigenlijk ook omdat ik Bitcoin niet wil verkopen, ik moet juist van die euro afkomen!

bijna vakantie, misschien daarvoor toch maar de blue wallet downloaden en wat Bitcoin erop gooien. en hopen dat je met lightning network kan betalen op vakantie 👍

maar aan andere kant op Kraken Pro zie ik ook dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H-9c5uk7ivatrXfCv7VUMjLlNC0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/85OtFJvdAyLn6DCMFQwd9iyl.jpg?f=fotoalbum_large

is dit eigenlijk dus dan ook een wallet voor Lightning Network?

[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 18-07-2022 15:38 ]

nothing stops this train

• Ray_
Kol Nedra schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:35:
[...]

ik heb (nog) niet een Bitcoin wallet 🙈
maarja dat komt eigenlijk ook omdat ik Bitcoin niet wil verkopen, ik moet juist van die euro afkomen!

bijna vakantie, misschien daarvoor toch maar de blue wallet downloaden en wat Bitcoin erop gooien. en hopen dat je met lightning network kan betalen op vakantie 👍

maar aan andere kant op Kraken Pro zie ik ook dit:
[Afbeelding]

is dit eigenlijk dus dan ook een wallet voor Lightning Network?
Ik zou het geen fijn gevoel vinden als ik met mijn telefoon bij mijn pf van Kraken of Binance kan komen zodat ik er mee kan betalen, helemaal als ik die telefoon ook meeneem op vakantie.
Ik zou dan eerder iets als Electrum of Blue wallet (die ken ik dan weer niet) installeren, een wallet aanmaken en daar een klein bedrag op zetten vanaf de exchange. Maar goed, dat ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je op de exchange heb staan. Ik zit zelf op Kraken en Binance en voor beide heb ik een hardware key nodig om in te loggen (en dat zal ik nooit vanaf mijn telefoon doen).

• elektriekert
Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:47:
[...]

Ik zou het geen fijn gevoel vinden als ik met mijn telefoon bij mijn pf van Kraken of Binance kan komen zodat ik er mee kan betalen, helemaal als ik die telefoon ook meeneem op vakantie.
Ik zou dan eerder iets als Electrum of Blue wallet (die ken ik dan weer niet) installeren, een wallet aanmaken en daar een klein bedrag op zetten vanaf de exchange. Maar goed, dat ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je op de exchange heb staan. Ik zit zelf op Kraken en Binance en voor beide heb ik een hardware key nodig om in te loggen (en dat zal ik nooit vanaf mijn telefoon doen).
Idem hier, aankopen doe ik op de telefoon via thuis wifi of buiten de deur via 4G.
Doorsluizen naar ledger adres wil ik ook nog wel met kleine bedragen doen maar anders de computer aanslingeren inclusief VPN voor de zekerheid.

Op de computer staat zelfs geen illegale software _O-

• Kol Nedra
[...]

op Kraken staat bij mij ingesteld whitelisting only en om een adress toe te voegen is mijn Kraken email nodig. daar log ik alleen thuis in. weet ook het wachtwoord niet uit mijn hoofd 👍

nothing stops this train

• Ray_
Kol Nedra schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:00:
[...]

op Kraken staat bij mij ingesteld whitelisting only en om een adress toe te voegen is mijn Kraken email nodig. daar log ik alleen thuis in. weet ook het wachtwoord niet uit mijn hoofd 👍
Keurig!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:03
Heb ik op nance ook: dan heb je een email code, tfa code en een sms code nodig voor een whitelisting.
Knappe jongen als je dat weet te omzeilen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

oh... oh....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/thfQ2uQBz3fY2V5cDzw5v-xE4pA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ijaetCqY8cEA9ix6T5LYS2ZY.png?f=user_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Welke HW key gebruik je? En hoe bevalt die, zou je hem weer kopen?

Ik vind de bedragen waarmee ik loop te spelen nog niet interessant genoeg voor een HW wallet maar ben wel aan het kijken al een tijdje voor een HW authenticator. Maar steeds laat ik dat dan weer lopen omdat ik geen goede keuze kan maken.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:00:
[...]

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar bij Binance kan ik instellen dat ik mijn crypto withdrawals alleen naar whitelisted adresses wil.

Op Kraken ben ik deze functie echter nog niet tegengekomen. Kijk ik verkeerd of begrijp ik je verkeerd?

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

elektriekert schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:04:
Bij een maatje?
Mag ook bij mij hoor O-)
Sgoed, zal als passcode ikwilverdommenaardedierentuin instellen :P

Misschien eens solarcoins gaan claimen, hopelijk accepteren ze de stand van m'n tussenmeter ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Ray_
Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:23:
[...]

Ik vind de bedragen waarmee ik loop te spelen nog niet interessant genoeg voor een HW wallet maar ben wel aan het kijken al een tijdje voor een HW authenticator. Maar steeds laat ik dat dan weer lopen omdat ik geen goede keuze kan maken.
Ik gebruik 2 Yubikeys, 1 als backup. Zorg wel dat je de juiste neemt als je hem voor Kraken gebruikt. Voorheen kon je alleen de Yubikey 5 gebruiken, inmiddels zouden de goedkopere security keys ook moeten werken: https://www.yubico.com/nl/works-with-yubikey/catalog/kraken/

Kraken laat je niet zo snel een tweede key maken, daarom heb ik van mijn backup maar een master key gemaakt, waarmee je in noodgevallen ook kunt inloggen. Al met al voelt dat een stuk beter dan een authentication code uit Google authenticator, Oracle verificator of een van die andere dingen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ray_ op 18-07-2022 16:58 ]

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

(stelletje spammers! ja ik kijk jullie aan @Skrunsies @YES @Kol Nedra en @Ngangatar en nog een paar die ik hier mis..)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5xZEYobWuCwAf6KUCHmoYe3B8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:23:

Beetje idem hier. @Ray_ was me al voor met de nodige info :)

Wil wel een hw-wallet gaan gebruiken, al was het maar om er bekend mee te raken, maar je moet het inloggen sowieso eerst potdicht afschermen met de nodige 2FA. Sowieso 2 hardware-tokens halen en beide instellen zodat je altijd access hebt als je er eentje verliest of toch gemold krijgt. Volgens mij komt het uiteindelijk toch neer op yubikeys (degelijk) waarbij je ook al kunt kiezen voor een versie die ook NFC heeft, om ook onderweg met je foon overal bij te kunnen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:56:
[...]

Ik gebruik 2 Yubikeys, 1 als backup. Zorg wel dat je de juiste neemt als je hem voor Kraken gebruikt. Voorheen kon je alleen de Yubikey 5 gebruiken, inmiddels zouden de goedkopere security keys ook moeten werken: https://www.yubico.com/nl/works-with-yubikey/catalog/kraken/

Kraken laat je niet zo snel een tweede key maken, daarom heb ik van mijn backup maar een master key gemaakt, waarmee je in noodgevallen ook kunt inloggen. Al met al voelt dat een stuk beter dan een authentication code uit Google authenticator, Oracle verificator of een van die andere dingen.
Thanks, Kraken laat mij altijd twijfelen door de volgende tekst op hun site:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4lw4zCWQFO-wAfl0s1oWhLA5R84=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VMeRywfgvxTVaKGnaK5JkpD4.png?f=fotoalbum_large

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ngangatar schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:03:
[...]

[Afbeelding]
An sich best wel gek dat ze niet al lang voor alles 2FA via een hardware-key toestaan. Hoe beter je het kunt dichttimmeren, hoe minder kans op gezeik :) Denk dat veel mensen er ook niet echt op letten als ze een account aanmaken op een exchange. Guilty of it too.

[ Voor 9% gewijzigd door 2Dutch op 18-07-2022 17:08 ]

• Ray_
[...]

[Afbeelding]
Die tekst was voorheen wat meer in de trend van 'Koop een Yubikey 5, de rest supporten we niet'. Sinds iets van een maandje hebben ze support voor FIDO2, maar blijkbaar alleen nog maar voor het inloggen, overige acties als die Global Settings Lock nog niet. Je kan 'm trouwens ook voor allerlei andere applicaties gebruiken, waardoor ik het de centen wel waard vind. Ik gebruik hem ook voor mijn werk. En voorheen Lastpass, al werkt het bij die uitzuigers alleen nog maar wanneer je een premium account hebt.

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:06
Na een tijdje lurken ook maar eens posten.

Ik zit er over na te denken om in te stappen met een MatchX M2 pro miner. Lijkt wel aardig rendabel te zijn, iemand hier bekend mee?

• YES

YES

Moderator General Chat

• gws24
  • Laatst online: 20:40

gws24

Thinking is hard!

Terrz schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:09:

Ik zit er over na te denken om in te stappen met een MatchX M2 pro miner. Lijkt wel aardig rendabel te zijn, iemand hier bekend mee?
Niet doen, die 2500 euro ga je nooit terug verdienen. Er zit een gewone arm processor in en dus zijn de mining inkomsten bijna nihil.

Trouwens lol @ de vergelijking met de antminer qua kosten en nergens wordt vermeld wat de hashrate dan is want dan vallen ze keihard door de mand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uaXQ9tsAzc8SS3BV5s7hBpEft9w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7MbjSSgY8AmjaNiD0qtVLMFY.png?f=fotoalbum_large

edit: blijkbaar krijg je hun mxc token voor het up zijn van deze 'miner'. Leuk en aardig maar die munt is niet eens verhandelbaar op bv Binance en die listen echt de grootste shitcoins.

[ Voor 8% gewijzigd door gws24 op 18-07-2022 17:42 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Verwijderd

Niet bekend mee, maar 2500 euries voor een 'dataminer'?

Ik weet het niet, maar iets in mij weigert bij zulke feitjes meteen al om me er verder in te verdiepen.

Van die LPWAN data verbindingen waarvoor je coins krijgt met een soort proof of stake node achtig iets, PoW snap ik nog maar deze shit snap ik echt helemaal niets van.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:09:
[...]

Die tekst was voorheen wat meer in de trend van 'Koop een Yubikey 5, de rest supporten we niet'. Sinds iets van een maandje hebben ze support voor FIDO2, maar blijkbaar alleen nog maar voor het inloggen, overige acties als die Global Settings Lock nog niet. Je kan 'm trouwens ook voor allerlei andere applicaties gebruiken, waardoor ik het de centen wel waard vind. Ik gebruik hem ook voor mijn werk. En voorheen Lastpass, al werkt het bij die uitzuigers alleen nog maar wanneer je een premium account hebt.
Net als Bitwarden ;). Klootzakkies.

Ok, dus met een Yubikey 5 kan ik op Kraken volledig los. (keuze voor welke YK5 moet ik dan nog maken adhv aansluitingen welke ik wil gebruiken)

Thanks.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:40

RvV

[...]

[Afbeelding]
Ik heb 2 van die Yuppekeys gehad. Een "5c nano" en een "5 NFC" en geen van de twee werkte bij kraken. Op een bepaald moment tijdens het koppelen moest je hem volgens mij aanraken maar hij geeft nooit een response terug. Ik kan het binnenkort nog wel eens proberen. Misschien is het opgelost nu.

Y'24

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

RvV schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:21:
[...]

Ik heb 2 van die Yuppekeys gehad. Een "5c nano" en een "5 NFC" en geen van de twee werkte bij kraken. Op een bepaald moment tijdens het koppelen moest je hem volgens mij aanraken maar hij geeft nooit een response terug. Ik kan het binnenkort nog wel eens proberen. Misschien is het opgelost nu.
Ben benieuwd.

• Slux
  • Niet online

Pcies was @gws24 zegt.

Minen via lora is imo sowieso al kansloos, vroeger had je IOTA geloof ik, later Helium, Helium was niet aan te slepen nu staat marktplaats er vol mee.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Kan er iemand die nog aan de kant staat met een zak busd even instappen aub? Dan krijgen we weer een dip, ik wil wat bijkopen namelijk.

Zero.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:58

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-c-2b7uGBy1MFW1zFSNrMkA8VI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZZJQCHCyfSaza5wu5If9We3O.jpg?f=user_large

• Pelox
Waarom stijgen we eigenlijk al een paar dagen? Bears geen zin meer?

Zero.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:42
Pelox schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:50:
Kan er iemand die nog aan de kant staat met een zak busd even instappen aub? Dan krijgen we weer een dip, ik wil wat bijkopen namelijk.
Vergeet et maar jongeh

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
En dat was de 22.7k

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:42
Pelox schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:58:
Na bijna 9 maanden sellen raken die paper hands op. En veel mensen doen alweer dca of gewoon spot kopen = groen

En dan op 50k stappen die figuren dan weer in enzo. Je weet wel, buy high, sell low

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Nopheros
Pelox schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:58:
De bears zijn op.

Leverings problemen door corona, oorlog, inflatie etc.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 14:38
Toch een poging voor die 22.7k, kom maar op!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:58

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:01:
[...]

De bears zijn op.

Leverings problemen door corona, oorlog, inflatie etc.
Bij de appie kun je er zo nog 69 krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TvqD1AR00sdavMg2-juAdSn0LKU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xM7aN7Asv2m5BH3d2UH6MYdZ.jpg?f=fotoalbum_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

22.7 aangetikt en rejected.. spannend!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Skrunsies
  • Niet online
Hahah mensen zijn niks meer gewend, beetje mooi weer airco aan en hups allemaal verkouden, ze hebben zelfs de rooie snotdoeken al aan de auto hangen.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
Vis schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:09:
Inmiddels sollicitatieformulier van de Mac ingevuld. Spannend moment inderdaad.

Vraag me alleen af wat de oorzaak achter deze rally is. Dode kat, the merge of dat de beren inmiddels op zijn.

• Pelox
Vis schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:09:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DyLAwrQVShCD4HK4F87po4hWpgU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ikcho0afXKiSLpZOImqQdEaR.gif?f=user_large

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7yD-0sKRvWpt39kFE8SzFTi58io=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GZxVlHSHSfH3j3nZr4w2DJJY.gif?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ff doorknallen nou

• Skrunsies
  • Niet online
Wen groene snotdoekjes aan de auto :?

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Skrunsies schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:11:
Hahah mensen zijn niks meer gewend, beetje mooi weer airco aan en hups allemaal verkouden, ze hebben zelfs de rooie snotdoeken al aan de auto hangen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
:Y *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d1XGyRD5gef5sp1ithzE1sM85hw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7mKYgRVJCjtcNea1zfkPNVEB.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-01 01:39
De alts zijn weer veel te hard aan het gaan.. BTC dominance is aan het verliezen. Ik weet niet wat ik hier van moet denken.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

cooLopke schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:35:
De alts zijn weer veel te hard aan het gaan.. BTC dominance is aan het verliezen. Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
Ik denk, CELER strong

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Supreme_One
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01-2025
Bear flag still in play imo. Volume is veels te laag voor een break out

• resusaapje
  • Laatst online: 13:46

resusaapje

h less

Wow, ik zou meteen alle matic verkopen!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
resusaapje schreef op maandag 18 juli 2022 @ 18:57:
[...]

Wow, ik zou meteen alle matic verkopen!
HODL tot de 790%!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Kol Nedra
vandaag en morgen zeer heet, maar Bitcoin altijd in de cold storage toch!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y6S5m4jb5Jxb4kLkcH5dl3AM0cg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4fO3B5TThx2snqpYcG1oVi8A.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 160 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!