Zero.
Gewoon wachten op 6ct en anders niet!twit schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:57:
[...]
Denk je niet dat je op 14k weer wacht op 10k? Misschien moet je iig vast de geplande investeringen eens naar een exchange overmaken en daadwerkelijk de buy orders instellen. Zoals mij hier ook al 2 jaar wordt verteld (maar dan aan de verkoop kant) : Heb een plan. Anders blijf je aan de zijlijn staan.
[ Voor 17% gewijzigd door elektriekert op 07-07-2022 12:01 ]
Attaboy!Pelox schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:59:
Nou lekker dan.. wilde nog wat extra in de spaarhypotheek stoppen mag het dit jaar niet meer van de bank.. dan maar weer alles in de shitcoins duwen..
💥RUSSIA: Demand for hardware wallets is up 8x
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 7 juli 2022
new ATH bij next halving confirmed 👍
nothing stops this train
laatste tijd alleen maar bullish nieuws, only way is up
>bossmode activated<
[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 07-07-2022 12:33 ]
nothing stops this train
Dus ik kan gerust all in gaan toch?elektriekert schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:06:
Het is officieel dat de bull weer begonnen is.
Ik ben op vakantie verpest door vers gemalen bonen koffie. (Zie het als Bitcoin)
Vanmorgen een bakkie Senseo op (shitcoin) en het was niet meer te zuipen!
Dus bullrun confirmed!
Green candle chaser
Kijk daar ga je al de fout in. HEX wordt beter en groter dan Bitcoin, zeker niet de nieuwe Bitcoin dus.elektriekert schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:48:
[...]
Kan ik HEXjes bij jou direct aanschaffen?
Tegen een premium is ook goed hoor want ik heb er alle vertrouwen in dat het de nieuwe Bitcoin word!
Maar ik gun ook jou een lambo dus als je me even je exchange/wallet adressen en die 24 woordjes die daarbij horen stuurt zet ik ze er zelf op voor je. Ik hoef niet meer te werken dus ik heb daar wel tijd voor.
Nu even kijken naar de nieuwe villa die ik gekocht heb, ben over een uurtje wel weer bereikbaar!
Wees gerust, ik DCA wanneer ik wil (nee, niet zeggen, kunnen sommigen hier slecht tegen) regelmatigtwit schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:57:
[...]
Denk je niet dat je op 14k weer wacht op 10k? Misschien moet je iig vast de geplande investeringen eens naar een exchange overmaken en daadwerkelijk de buy orders instellen. Zoals mij hier ook al 2 jaar wordt verteld (maar dan aan de verkoop kant) : Heb een plan. Anders blijf je aan de zijlijn staan.
==
hoi
Altijd leuk, een nieuwe villa met dure antieke sportbak voor de deur. Misschien heeft @Slux wat karton voor je over nu het zomer is.YES schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:43:
[...]
Kijk daar ga je al de fout in. HEX wordt beter en groter dan Bitcoin, zeker niet de nieuwe Bitcoin dus.
Maar ik gun ook jou een lambo dus als je me even je exchange/wallet adressen en die 24 woordjes die daarbij horen stuurt zet ik ze er zelf op voor je. Ik hoef niet meer te werken dus ik heb daar wel tijd voor.
Nu even kijken naar de nieuwe villa die ik gekocht heb, ben over een uurtje wel weer bereikbaar!
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 07-07-2022 12:56 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Pff, nog zo iemand die niet rijk wil worden.Ngangatar schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:55:
[...]
Altijd leuk, een nieuwe villa met dure antieke sportbak voor de deur. Misschien heeft @Slux wat karton voor je over nu het zomer is.
[YouTube: Beautiful DIY Mansion Villa House from Cardboard #108 | Crafts Ideas]
Good luck staying poor!
Achteraf is een gedeelte van mijn euro's omzetten naar de USD of een USD stable coin variant toch wel een prima keuze geweest als je kijkt wat de EUR/USD koers heeft gedaan de laatste weken. Kan er nu meer Euro's en crypto voor terugkrijgen.
Uiteindelijk is wat er op dit moment gebeurt met de EUR niet echt iets waar je op zit te wachten, omdat het je koopkracht behoorlijk uitholt.
Wel benieuwd hoe mensen hier tegenaan kijken? Zijn er meer die een gedeelte van hun Euro's hebben omgezet naar USD, of zijn van plan om dit met een gedeelte van hun spaargeld te doen? Als eventuele hedge tegen het verder dalen van de Euro. Het zou zomaar een gouden zet kunnen zijn.
Ben wel op zoek naar genuanceerde reacties. In before; fiat is waardeloos, koop BTC etc. Crypto blootstelling heb ik al voldoende.
Wat is de reden van de dalende EUR t.o.v. USD? Is het een slecht presenterende EUR of een goed presterende USD? Ik denk voornamelijk het laatste.jvel92 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:23:
Best presterende positie dit jaar in mijn portfolio (crypto en cash) is toch wel de door velen verfoeide US Dollar.
Achteraf is een gedeelte van mijn euro's omzetten naar de USD of een USD stable coin variant toch wel een prima keuze geweest als je kijkt wat de EUR/USD koers heeft gedaan de laatste weken. Kan er nu meer Euro's en crypto voor terugkrijgen.
Uiteindelijk is wat er op dit moment gebeurt met de EUR niet echt iets waar je op zit te wachten, omdat het je koopkracht behoorlijk uitholt.
Wel benieuwd hoe mensen hier tegenaan kijken? Zijn er meer die een gedeelte van hun Euro's hebben omgezet naar USD, of zijn van plan om dit met een gedeelte van hun spaargeld te doen? Als eventuele hedge tegen het verder dalen van de Euro. Het zou zomaar een gouden zet kunnen zijn.
Ben wel op zoek naar genuanceerde reacties. In before; fiat is waardeloos, koop BTC etc. Crypto blootstelling heb ik al voldoende.
Wat is de reden van een goed presterende USD? Wat mij betreft is dit de verwachting van de markt dat men in de USD de rentes veel sterker omhoog gaan trekken vs. ECB.
Waarom trekt men de rentes sterker omhoog in de US? Naar mijn inziens omdat er een veel hogere inflatie is in de US.
Wat is het gevolg van veel hogere rentes? Een recessie
Wat gaat er gebeuren in een recessie? De rentes gaan terug omlaag
Dus wat is je idee van de ECB? Is men te laat en te weinig? Dan zal men een inhaalbeweging moeten doen, rentes zullen sneller stijgen en de EUR zal terug sterker worden. EUR zal ook terug sterker worden op middenlange termijn als men in de US in recessie komt.
In the end denk ik niet dat EUR een verloren muntje is en het zal zich gewoon herstellen.
Wil je wat centjes verdienen door op korte termijn te speculeren, dan kan dat zeker.
fiat is trash koopt B.... oh waitjvel92 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:23:
Best presterende positie dit jaar in mijn portfolio (crypto en cash) is toch wel de door velen verfoeide US Dollar.
sorry ik kan je niet helpen.....
ok let's try:
wat ik gedaan heb met een fluff is EUR omgezet in BUSD en dit is aan het staken voor 10%apy op Binance. wanneer ik iets moet aanschaffen zet ik het deel dat ik nodig heb op de Binance card en betaal met de binance card.
heerlijk BNB cashback terug krijgen ook nog 👍
nothing stops this train
Omdat de ECB minder bewegingsruimte heeft dan de fed. Rente te snel omhoog is gelijk PIGS rekteroni.forzaracing schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:42:
[...]
Wat is de reden van de dalende EUR t.o.v. USD? Is het een slecht presenterende EUR of een goed presterende USD? Ik denk voornamelijk het laatste.
Wat is de reden van een goed presterende USD? Wat mij betreft is dit de verwachting van de markt dat men in de USD de rentes veel sterker omhoog gaan trekken vs. ECB.
Waarom trekt men de rentes sterker omhoog in de US? Naar mijn inziens omdat er een veel hogere inflatie is in de US.
Dus wat is je idee van de ECB? Is men te laat en te weinig? Dan zal men een inhaalbeweging moeten doen, rentes zullen sneller stijgen en de EUR zal terug sterker worden. EUR zal ook terug sterker worden op middenlange termijn als men in de US in recessie komt.
In the end denk ik niet dat EUR een verloren muntje is en het zal zich gewoon herstellen.
Wil je wat centjes verdienen door op korte termijn te speculeren, dan kan dat zeker.
Dat kan - maar ik verwacht dat de markt de evolutie van rentes in US overschat en EU misschien zelfs onderschat (zoals jij) - dus voor mij is de USD overgewaardeerd.Darrell schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:48:
[...]
Omdat de ECB minder bewegingsruimte heeft dan de fed. Rente te snel omhoog is gelijk PIGS rekteroni.
Dat kan ook maar ik denk vrij zeker te weten dat als er echt stront uitbreekt EUR een zware tijd krijgt mede door de zwakke broeders.forzaracing schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:52:
[...]
Dat kan - maar ik verwacht dat de markt de evolutie van rentes in US overschat en EU misschien zelfs onderschat (zoals jij) - dus voor mij is de USD overgewaardeerd.
Ik ga er wel van uit dat we straks rekt gaan!
Het is voor mij niet om te speculeren of om geld mee te verdienen. Maar vooral een stuk bescherming van vermogen. Crypto maakt het eenvoudiger om een gedeelte van je vermogen in Dollars aan te houden en daar mogelijk ook nog rente op te krijgen.forzaracing schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:42:
[...]
Wat is de reden van de dalende EUR t.o.v. USD? Is het een slecht presenterende EUR of een goed presterende USD? Ik denk voornamelijk het laatste.
Dus wat is je idee van de ECB? Is men te laat en te weinig? Dan zal men een inhaalbeweging moeten doen, rentes zullen sneller stijgen en de EUR zal terug sterker worden. EUR zal ook terug sterker worden op middenlange termijn als men in EU in recessie komt of als men in de US in recessie komt.
Los van je mening over de USD en fiat. Maar de USD wordt altijd nog gezien als een veilige haven. Het is wellicht niet de beste optie, maar waarschijnlijk wel de minst slechte. Als je denkt dat fiat gaat mislukken (zoals velen hier denken), welke currency verwacht je dat eerder onderuit gaat; de USD of de Euro?
De ECB zit klem. Een rente verhoging gaan de Zuid Europese landen niet trekken. Niets of te weinig doen zorgt voor een uit de handlopende inflatie met de nodige onrust onder de bevolking. We zijn totaal afhankelijk van andere landen wat betreft onze energie consumptie en dat is een markt die rekent in USD. Een dalende EUR/USD koers zorgt dat je dubbel rekt gaat.
Europa en Euro zit op dit moment niet in een bepaald gunstige positie.
Alleen jammer dat die 10% apy alleen over de eerste 2000 dollar is. Of is dat ondertussen opgeschaald?Kol Nedra schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:45:
[...]
fiat is trash koopt B.... oh wait
sorry ik kan je niet helpen.....
ok let's try:
wat ik gedaan heb met een fluff is EUR omgezet in BUSD en dit is aan het staken voor 10%apy op Binance. wanneer ik iets moet aanschaffen zet ik het deel dat ik nodig heb op de Binance card en betaal met de binance card.
heerlijk BNB cashback terug krijgen ook nog 👍
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Jammer?sjorremans schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:30:
[...]
Alleen jammer dat die 10% apy alleen over de eerste 2000 dollar is. Of is dat ondertussen opgeschaald?
Bij welke bank in Nederland krijg je per dag 50 cent uitgekeerd als je 2k bij ze stalt?
Niet zo greedy zijn, 10% is huge in deze tijden van inflatie en op de kleintjes letten.
1 gratis blik schultenbrau per dag krijgen of huilie huilie naar je bankrekening kijken. Kies maar.
[ Voor 10% gewijzigd door Vis op 07-07-2022 14:52 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
als je zoveel geld op een CEX durft te stallen kun je ook nog voor USDT gaan....Vis schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:46:
[...]
Jammer?
Bij welke bank in Nederland krijg je per dag 50 cent uitgekeerd als je 2k bij ze stalt?
Niet zo greedy zijn, 10% is huge in deze tijden van inflatie en op de kleintjes letten.
1 gratis blik schultenbrau per dag krijgen of huilie huilie naar je bankrekening kijken. Kies maar.
dan is het $4k. dat is $1 per dag aan rente
nothing stops this train
APY's zijn voor BUSD en USDT toch hetzelfde?Kol Nedra schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 15:27:
[...]
als je zoveel geld op een CEX durft te stallen kun je ook nog voor USDT gaan....
edit; een procentje meer zie ik idd boven de 2.000 dollar. Dus 3% i.p.v. 2%.
[ Voor 11% gewijzigd door NeoflexNL op 07-07-2022 15:37 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
2k busd en 2k usdt dus.NeoflexNL schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 15:36:
[...]
APY's zijn voor BUSD en USDT toch hetzelfde?
En dan elke week 3,50 in BTC autoinvest gooien, ook gewoon uit dezelfde flex savings wallet.Vis schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:46:
[...]
Jammer?
https://theasset.nl/deze-...oers-zal-in-2023-stijgen/jvel92 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:23:
In 2023 zal de euro echter stijgen ten opzichte van de dollar, vooral omdat de Amerikaanse centrale bank in de loop van dat jaar de rente waarschijnlijk alweer gaat verlagen.
[ Voor 14% gewijzigd door Get!em op 07-07-2022 16:03 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
en aans löpt wa vast
2k is toch niet veel geld om te stallen? Iedereen die een beetje met crypto ‘speelt’ of zelfs wat serieuzer bezig is, zit al snel boven dat bedrag.Kol Nedra schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 15:27:
[...]
als je zoveel geld op een CEX durft te stallen kun je ook nog voor USDT gaan....
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Green candle chaser
Laatst haar Instagram nog gecheckt. Aangezien ze niet vooruit is te branden op de fiets kan ik haar wel een OnlyFans carrière aanraden.filthy rich schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 16:34:
Puck Moonen
Moet niet gekker wordenVis schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 17:05:
Donderdag moon dag!
Green candle chaser
Ieder die nog niks hebben, ook gefeliciteerd
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik denk zelf dat het tot de 200MA 1W kunnen stijgen, als we dan de 22k succesful als support testen dan gaat de raketmotor echt aan.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
BREAKING: Celsius Network has completely paid off its #Bitcoin loan. Their liquidation price has dropped to $0.00.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 7 juli 2022
nothing stops this train
Hm dat is wel vrij dicht bij de 6 cent natuurlijk, wordt krap.
Zo, back to pre-Celcius-"FUD" price confirmed? Go go go.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wat bedoel je met 2-5MEUR als ik vragen mag?twit schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 17:13:
22k when? Ik zat live aggr.trade mee te kijken maar damn wat een berg 2-5MEUR sells komen er langs moment dat we 21k halen. Hoop dat ze allemaal op 20.9 weer terugkopen zo en die $100 per btc in hun zak steken, extra raketbrandstof kunnen we altijd gebruiken!
Thanx
Edit, veelbesproken glmr blijft wat achter.
Koop toch geen alts daar niet van. (Nog niet, en misschien wel nooit meer)
Maar houd het wel in de gaten.
[ Voor 15% gewijzigd door PlanR op 07-07-2022 17:34 ]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
GLMR mag nog wel even goed rekt gaan. Dan wil ik er best 1k in stoppen. En dan uiteraard hopen dat ik daar zelf niet compleet rekt mee ga 😆PlanR schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 17:29:
[...]
Wat bedoel je met 2-5MEUR als ik vragen mag?
Thanx
[ Voor 8% gewijzigd door JJ1984 op 07-07-2022 17:56 ]
Oh niks bijzonders verder. Gewoon flinke orders die voorbij komen met een size van 2 meur (btc uitgedrukt in EUR) , 3meur of 5 meur etc. Zoiets als dit dus maar dan soms nog een factor 5 groter:PlanR schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 17:29:
[...]
Wat bedoel je met 2-5MEUR als ik vragen mag?
Thanx
/f/image/83aaxIYRKUiJvtfbyzTbq0lH.png?f=fotoalbum_large)
Edit uiteraard zijn ze er soms ook aan de buy kant:
[ Voor 12% gewijzigd door twit op 07-07-2022 18:06 ]
Ben benieuwd of we deze vast weten te houden!
Verwijderd
Ik ben nog lang niet klaar met accumulala... accumulilili... accumulo... bijkopen
"Ohhh, je hebt de boot gemist...."Verwijderd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 18:51:
Hey wat is dit nou?
Ik ben nog lang niet klaar met accumulala... accumulilili... accumulo... bijkopen
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Oprechte vraag: waar komt die blijdschap bij een stijging op dit moment vandaan? BTC zit pas een paar weken rond 20k en hoe fijn zou het zijn -als je wekelijks DCA’d zoals ik- dat dat nog een paar maanden zo blijft. Nu kunnen accumuleren gaat je op lange termijn het meest opleveren, een stijging niet.sjorremans schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 18:46:
21k!
Ben benieuwd of we deze vast weten te houden!
Omdat de meeste hier al tot hun oksels in crypto zitten..JJ1984 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:00:
[...]
Oprechte vraag: waar komt die blijdschap bij een stijging op dit moment vandaan? BTC zit pas een paar weken rond 20k en hoe fijn zou het zijn -als je wekelijks DCA’d- dat dat nog een paar maanden zo blijft. Nu kunnen accumuleren gaat je op lange termijn het meest opleveren, een stijging niet.
Voor mij persoonlijk maakt het niets uit: het mag omlaag, het mag omhoog. Als BTC maar in 2030 100k is.
Omdat dit waarschijnlijk een tjdelijke stijging is tot we rekt gaan onder de 15k.JJ1984 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:00:
[...]
Oprechte vraag: waar komt die blijdschap bij een stijging op dit moment vandaan? BTC zit pas een paar weken rond 20k en hoe fijn zou het zijn -als je wekelijks DCA’d zoals ik- dat dat nog een paar maanden zo blijft. Nu kunnen accumuleren gaat je op lange termijn het meest opleveren, een stijging niet.
De gepatenteerde Tweakers (r) buy-high-sell-low strategie werkt alleen bij koersschommelingen.JJ1984 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:00:
[...]
Oprechte vraag: waar komt die blijdschap bij een stijging op dit moment vandaan? BTC zit pas een paar weken rond 20k en hoe fijn zou het zijn -als je wekelijks DCA’d zoals ik- dat dat nog een paar maanden zo blijft. Nu kunnen accumuleren gaat je op lange termijn het meest opleveren, een stijging niet.
Maar zonder gekheid: een plus op de borden betekent gewoon een beetje paper profit én dat crypto niet dood is.
Daar kunnen we alleen maar blij mee zijn!
[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 07-07-2022 19:07 ]
Maktub
100k maar?GioStyle schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:03:
[...]
Omdat de meeste hier al tot hun oksels in crypto zitten..
Voor mij persoonlijk maakt het niets uit: het mag omlaag, het mag omhoog. Als BTC maar in 2030 100k is.
Daarvoor zit ik niet in crypteau.. 1 miljoen per BTC is mij verteld!
Ik ook. Heb fors BTC gekocht en helaas een gemiddelde aankoopprijs van rond 35k. Dan is het toch juist fijn dat je een tijdje kunt accumuleren met deze prijzen?GioStyle schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:03:
[...]
Omdat de meeste hier al tot hun oksels in crypto zitten..
10K daily candles FTW..
Blijft een geitenbende..
Op naar 17k of zelfs 15k! Once in a lifetime opportunity.Vis schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:12:
Bovenkant van de box weer aangetikt?
Blijft een geitenbende..
M'n BUSD is ready!JJ1984 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:16:
[...]
Op naar 17k of zelfs 15k! Once in a lifetime opportunity.
Inderdaad zeg. Lekker m’n auto invest dca gehad op zo’n beetje t hoogste punt van de week. Donderdagmiddag was altijd rekt dag. Hoezo is dat nu ineens anders nu ik mijn eerste donderdag dca had?Vis schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:12:
Blijft een geitenbende..
Snap er geen zak van.
Wel goed voor de bags die er nog stonden, daar niet van maar de logica is er wel uit..
Voor mezelf sprekend: ik heb meer btc dan ik nodig heb / wil aanschaffen als we nog een keer 60-75k per btc halen heb ik al mijn doelen bereikt. Accumuleren hoeft voor mij dus niet meer, ik ben liever op mijn huidige leeftijd dan over zeg 5 jaar een stuk verder financieel onafhankelijk en dus geldt voor mij dat alleen het scoren van ATH's nog telt en dat mag van mij binnen een jaar gebeuren. Bijkopen deed ik in 2017:).JJ1984 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:00:
[...]
Laatste kans om onder de 20k te kopen is geweest!Verwijderd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 18:51:
Hey wat is dit nou?
Have fun staying poor!
Not going to make it!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Echt, als ik dit soort flaters beging zou ik mijn eigen account verwijderen hier.Verwijderd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 18:51:
Hey wat is dit nou?
Verwijderd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 18:51:
Hey wat is dit nou?
Bitcoin blijft je verbazen.. maar je hebt in ieder geval wel meer sats dan gisteren daar gaat het om!Don Guacamole schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:26:
[...]
Inderdaad zeg. Lekker m’n auto invest dca gehad op zo’n beetje t hoogste punt van de week. Donderdagmiddag was altijd rekt dag. Hoezo is dat nu ineens anders nu ik mijn eerste donderdag dca had?
Snap er geen zak van.
Wel goed voor de bags die er nog stonden, daar niet van maar de logica is er wel uit..
Stay humble and stack sats
Jinxed it! Over een week: that didn’t age well.Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:31:
[...]
Laatste kans om onder de 20k te kopen is geweest!
Have fun staying poor!
Not going to make it!
Verwijderd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 18:51:
Hey wat is dit nou?
nothing stops this train
Dan snap ik waarom je graag een stijging ziet. Je zit in een goede positie. Dat geldt voor veel van ons helaas niet.twit schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:29:
[...]
Voor mezelf sprekend: ik heb meer btc dan ik nodig heb / wil aanschaffen als we nog een keer 60-75k per btc halen heb ik al mijn doelen bereikt. Accumuleren hoeft voor mij dus niet meer, ik ben liever op mijn huidige leeftijd dan over zeg 5 jaar een stuk verder financieel onafhankelijk en dus geldt voor mij dat alleen het scoren van ATH's nog telt en dat mag van mij binnen een jaar gebeuren. Bijkopen deed ik in 2017:).
Mijn ouders vroegen me zojuist voor hun te investeren in BTC.
Na jaren lang scheve blikken, gezucht en bubbel discussies aan de eettafel is het moment dan toch daar. Eigenlijk nadat een investeringsmaatschappij waar ze ooit eens wat hebben geïnvesteerd hun belde dat dit het moment was om in crypto of aandelen te stappen en of hun daar misschien bij konden helpen. De conclusie was dus omdat hun er ook in investeren moest het interessant zijn
Uiteraard was deze vraag zeer bevredigend. Graag dus toch nog maar even die 15K aantikken. het zal toch wat zijn als je instapt voor die ouwe en we donderen gelijk naar beneden.
Toen ik vroeg of dat ze het niet verstandig vonden om pas na de halving in te stappen was het genoeg. "jij hebt er verstand van dus bepaal het zelf maar"
[ Voor 6% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 07-07-2022 19:47 ]
als BTC 15k aantikt willen ze 10k zien...... maar ze zullen vast instappen op 40k 😉👊
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 07-07-2022 19:47 ]
nothing stops this train
Nee, bovenkant bullmarket support band, nog niet bovenkant box:Vis schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:12:
Blijft een geitenbende..
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 07-07-2022 19:54 ]
Dit klopt slechts deels en het één sluit het ander ook niet uit. Ik heb gehoopt op prijzen rond 20k en hoop op prijzen rond 15k. Op beide momenten accumuleer ik. Zit niet te wachten op een kleine, nietszeggende, stijging.Kol Nedra schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:46:
iedereen die graag 14-15k willen zien zijn dezelfde mensen die roeptoeterden dat ze graag 20k wilden zien toen btc op 30+k stond...
als BTC 15k aantikt willen ze 10k zien...... maar ze zullen vast instappen op 40k 😉👊
Ik ga altijd uit van dat de bodem die geroepen wordt niet gehaald wordt omdat iedereen daarboven zijn fiat er weer in kiepert. En onder de 20k is het mooi accumuleren inderdaad. Je laatste zin snap ik trouwens niet helemaal. Je zit er niet op te wachten, maar het zit je, lijkt mij dan, toch ook niet in de weg als het nietszeggend is?JJ1984 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:54:
[...]
Dit klopt slechts deels en het één sluit het ander niet uit. Ik heb gehoopt op prijzen rond 20k en hoop op prijzen rond 15k. Op beide momenten accumuleer ik. Zit niet te wachten op een kleine, nietszeggende, stijging.
Zeker waar. Vorige cycle die fout ook gemaakt. Nu gewoon iedere maand een vast bedrag apart voor BTC. In hele groene tijden laat ik het op de exchange staan in afwachting van wat slechtere tijden zoals deze.Kol Nedra schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:46:
iedereen die graag 14-15k willen zien zijn dezelfde mensen die roeptoeterden dat ze graag 20k wilden zien toen btc op 30+k stond...
Ondertussen is het grootste gedeelte van het spaarpotje al omgezet in BTC de afgelopen 3 weken. Heb nog een aantal orders staan tussen de 18K en 16K. Mochten we deze nooit bereiken en uitbreken koop ik nog wat op de conformatie naar boven.
Dus zeker geleerd van me fout. Nu maar hopen dat Bitcoin ook gaat doen wat we hier denken
Was wellicht wat onduidelijk. Ik bedoelde dat een stijging nu, groot of klein, enkel ten koste gaat van mijn gemiddelde aankoopprijs. Niet dat dat heel erg is, maar liever niet. Zou heel graag een half jaar of jaar willen accumuleren rond deze prijzen.YES schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:56:
[...]
Ik ga altijd uit van dat de bodem die geroepen wordt niet gehaald wordt omdat iedereen daarboven zijn fiat er weer in kiepert. En onder de 20k is het mooi accumuleren inderdaad. Je laatste zin snap ik trouwens niet helemaal. Je zit er niet op te wachten, maar het zit je, lijkt mij dan, toch ook niet in de weg als het nietszeggend is?
Zeker wil ik de 14-15 zien, de 10 zou helemaal geweldig zijn. Maar ik koop al vanaf de -22K. Niet iedereen is hetzelfde. We gaan de 18 overigens echt nog wel een aantal keren aantikken minimaal.Kol Nedra schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:46:
[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 07-07-2022 20:37 ]
Ah zo. Ja dat snap ik wel, maar het is nou eenmaal wat volatiel. Wie weet rangen we nog tijden om en nabij de 20k.JJ1984 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 20:35:
[...]
Was wellicht wat onduidelijk. Ik bedoelde dat een stijging nu, groot of klein, enkel ten koste gaat van mijn gemiddelde aankoopprijs. Niet dat dat heel erg is, maar liever niet. Zou heel graag een half jaar of jaar willen accumuleren rond deze prijzen.
Ngangatar schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 20:36:
[...]
Zeker wil ik de 14-15 zien, de 10 zou helemaal geweldig zijn. Maar ik koop al vanaf de -22K. Niet iedereen is hetzelfde. We gaan de 18 overigens echt nog wel een aantal keren aantikken minimaal.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wanneer het lager gaat doe ik ook BTC boodschappen.Ngangatar schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 20:36:
[...]
Zeker wil ik de 14-15 zien, de 10 zou helemaal geweldig zijn. Maar ik koop al vanaf de -22K. Niet iedereen is hetzelfde. We gaan de 18 overigens echt nog wel een aantal keren aantikken minimaal.
Vooralsnog hou ik <19k aan op korte termijn tenzij er een grote stier losgaat. Maar ik hou nu even de bear mentaliteit aan
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Verwijderd
Omdat het een teken is dat crypto nog niet dood is.JJ1984 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:00:
[...]
Je zult naast Vegeta hetzelfde zien als we naar 9k donderen en de 10k weer doorbreken.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/oMuJT3M5IxlX0mweFWYCIX13.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/srRBsLHT0h6lLTncYJSnpxCw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bzoJPswllux1iymyXCpfvWEq.jpg?f=fotoalbum_large)