[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 141 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.294 views

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:13
Ezekielll schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:01:
Weet iemand of je bij de bezorger van de ah wel met visa kan betalen?.. wekelijks boodschappen met 2 procent cashback loopt aardig op.. daarvoor zou ik bijna van supermarkt wisselen, maar ben niet zo van de jumbo kwaliteit. In een ah winkel zelf kan het volgens mij sowieso niet
Lijkt me van niet. De AH staat er wel om bekend sowiezo credit/debit kaarten te weren.

Het verschil in kwaliteit zou ik niet teveel waarde aan hechten. Volgens mij werkt het bij de overgrote meerderheid van de producten zo dat het allemaal uit dezelfde fabriek rolt en er enkel een ander label op de verpakking geplakt wordt.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:23
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:13:
Ik ga over 3 weken ook weer. Dat wordt dan de 22e vlucht voor mij dit jaar. En dat enkel voor ontspanning. Crazy natuurlijk.

Wat @anti elppa zegt, eigenlijk zou het weer net als vroeger moeten zijn, onbetaalbaar. Dat zou beter zijn voor alles.

Als je nog een tip wilt om je medeburgers een extra poot uit te draaien, verzin een handicap om de rijen over te slaan. https://www.ad.nl/binnenl...ol-te-ontwijken~ab179e94/
Ik lijd aan de ziekte crypo- addictie :+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
Ezekielll schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:01:
Weet iemand of je bij de bezorger van de ah wel met visa kan betalen?.. wekelijks boodschappen met 2 procent cashback loopt aardig op.. daarvoor zou ik bijna van supermarkt wisselen, maar ben niet zo van de jumbo kwaliteit. In een ah winkel zelf kan het volgens mij sowieso niet
nee kan niet, nog ff geduld tot meastro weg is ergens in 2023 geloof ik?

nothing stops this train

• elektriekert
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:42:

Dat houd in 3-4x overstappen per trip. Als er dan ergens een vertraging optreed van 4 uur, dan krijg je dikke compensatie. Zo koste een retourtje Amsterdam - Edmonton (7000km) mij laatst nog slechts €140. Leuk voor mij, maar voor "de wereld" dit is in principe in totaal onwenselijke situatie
Hoelang is je totaal reis dan geweest?
Nondekneiters.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:28
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:42:
[...]

True. Het is al totaal offtopic, maar ik kan regelmatig naar Canada. Ik vlieg alleen, en hoef maar een half ticket te betalen.
Voor de ontspanning 22x vliegen, nu naar Canada, vier tussenstops, en dat alleen.

Twee vragen schieten door mijn hoofd:

- Stap je ook wel eens ergens uit, om de toerist uit te hangen, of is het vliegen in zo’n sardientjes blik je ontspanmoment?
- Zou ik ook beter ontspannen als ik zonder mijn vriendin alleen maar rondjes zou vliegen?

Man.
Wat geeft zo’n bear market veel ruimte in het hoofd.

Maktub

• Gelukszoekr
elektriekert schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:36:
[...]
Hoelang is je totaal reis dan geweest?
Nondekneiters.
Rond de 25-30 uur.

Maar ontopic, wel 5% cashback op die tickets natuurlijk :*)

Verwijderd

Ik was ook van plan om in Augustus te vliegen, namelijk met een raket naar de maan.

Ziet er alleen naar uit dat het helaas niet doorgaat.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:37
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:42:
[...]

Rond de 25-30 uur.

Maar ontopic, wel 5% cashback op die tickets natuurlijk :*)
Holy shit. Okay als je echt op je knaken bent dan snap ik het, maar wat is jouw vrije tijd je waard, of heb je een laag uurloon? 25 uur reizen dan verwacht ik wel in nieuw Zeeland te zijn, ik zou helemaal kapot zijn en een week nodig hebben. Misschien ben je 170 lang en kan jij prima tukken.

Maar dit is wel echt next level _O-

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Verwijderd schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:43:
Ik was ook van plan om in Augustus te vliegen, namelijk met een raket naar de maan.
Ik dacht al dat het geen toeval kon zijn, de Carlos in je avatar lijkt veel te hard op Jeff Bezos.
Verwijderd schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:43:
Ziet er alleen naar uit dat het helaas niet doorgaat.
Vervelende brug waar je niet langs kan met je ruimtejacht?

• Gelukszoekr
MrMrq schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:42:
[...]
Voor de ontspanning 22x vliegen, nu naar Canada, vier tussenstops, en dat alleen.

Twee vragen schieten door mijn hoofd:

- Stap je ook wel eens ergens uit, om de toerist uit te hangen, of is het vliegen in zo’n sardientjes blik je ontspanmoment?
- Zou ik ook beter ontspannen als ik zonder mijn vriendin alleen maar rondjes zou vliegen?

Man.
Wat geeft zo’n bear market veel ruimte in het hoofd.
Nee... 22 vluchten. Gemiddeld 3-4 vluchten per reis. Sorry voor de verwarring.

Dat is een paar uur opgevouwen zitten afgewisseld met een paar uur op een random luchthaven chillen. Als je alleen bent raak je sneller aan de praat met mensen :)

• elektriekert
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:45:
[...]

Nee... 22 vluchten. Gemiddeld 3-4 vluchten per reis. Sorry voor de verwarring.

Dat is een paar uur opgevouwen zitten afgewisseld met een paar uur op een random luchthaven chillen. Als je alleen bent raak je sneller aan de praat met mensen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K-xMOvS63xBggCcspaYvRv0kJAk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IlJwW5s6g50MYcs8KGnYaCoh.jpg?f=user_large

• Gelukszoekr
mannowlahn schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:45:
[...]

Holy shit. Okay als je echt op je knaken bent dan snap ik het, maar wat is jouw vrije tijd je waard, of heb je een laag uurloon? 25 uur reizen dan verwacht ik wel in nieuw Zeeland te zijn, ik zou helemaal kapot zijn en een week nodig hebben. Misschien ben je 170 lang en kan jij prima tukken.

Maar dit is wel echt next level _O-
Natuurlijk ben je helemaal gesloopt. Ik ben ook nog eens lang, 1.93 maar vertik het een stoelupgrade te kopen. Zo bespaar ik iets van €500 op een trip. Daar kan ik achteraf alleen maar van genieten :P

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-07-2022 18:10 ]

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 09:43
Kol Nedra schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:31:
[...]

nee kan niet, nog ff geduld tot meastro weg is ergens in 2023 geloof ik?
Wist ik inderdaad niet
Ik lees dat dit 1 july 2023 is en dat het dan uitfasseerd, dat zou betekenen dat er eerder rekening mee gehouden gaat worden door winkels in alle waarschijnlijkheid, anders zou het zomaar kunnen dat nieuwe betaalkaarten in de AH niet gaan werken

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:54:
[...]

Natuurlijk ben je helemaal gesloopt. Ik ben ook nog eens lang, 1.93 maar vertik het een stoelupgrade te kopen. Zo bespaar ik iets van €500 op een trip. Ik geniet er achteraf juist van als je ziet hoeveel je bespaart hebt :P
Weet je wel hoeveel je bespaart als je geen trips maakt _O-

Ik heb dit jaar al ruim 120k bespaard op sjieke cruises en luxe vliegvakanties door ze gewoon niet te nemen.

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:59:
[...]

Weet je wel hoeveel je bespaart als je geen trips maakt _O-

Ik heb dit jaar al ruim 120k bespaart op sjieke cruises en luxe vliegvakanties door ze gewoon niet te nemen.
Touché haha.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NjZmufkQxT5QscoKu2K17vlroIU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mEjwBpe5ruvHwQGGFDImAOS7.jpg?f=fotoalbum_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:07

Vis

Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:56:
[...]

Waarom is Litecoin beter? Supply is gewoon maar een getal, dat maakt iets niet beter, of slechter.

Litecoin is simpelweg niet echt aangeslagen. Het heeft nu ook bij lange na niet zo'n sterk netwerk. In dat opzicht zou je kunnen stellen dat het veel minder waardevol is. Maar misschien nog belangrijker, de oprichter Charly Lee al z'n Litecoin heeft verkocht, of hij is helemaal gestopt? Ik weet het niet helemaal meer. In elk geval dat help niet echt mee als de oprichter z'n vertrouwen opzegt.

Daar zou Do Kwon nog een voorbeeld aan kunnen nemen trouwens :P
Waarom is LTC beter zeg je?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/flIf_zETJrLAtNhrYMDU2_854Pc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H81rFOtEeeOJhKWbEYQICS58.jpg?f=fotoalbum_large

Nou vanwege de kosten per transactie wellicht?
Snelheid.
En met MWEB optionele privacy.

Charlie Lee verkocht z'n stack destijds omdat hij zich wilde focussen op de lange termijn van het project en heeft niet bepaald stil gezeten sindsdien. Het netwerk is hard gegroeid en behoort tot één van de grootste en betrouwbaarste netwerken.

Dat het niet aangeslagen is is niet helemaal waar, en kun je wellicht alleen toepassen op de prijs, het investerings gedeelte. De gains zijn er zeker wel geweest, maar staan niet in verhouding tot de 1/4 deling van de BTC supply. De tech is gewoon super goed en zal alleen maar beter worden door opties zoals MWEB wat waarschijnlijk ook naar Bitcoin zal komen net zoals Segwit destijds.

Maar Nano is king wat betreft kosten, energieverbruik en snelheid.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:09:
[...]

Doe mij maar een vliegtuig waar kinderen verboden zijn. gelukkig zijn er al vakantie parken waar dat zo is.
vroeger had je dit probleem ook niet, want toen was vliegen (zoals het hoort) onbetaalbaar.

fijne vakantie iig :>
Ik denk dat wanneer je bij @YES een uurtje in het vliegtuig zit, je snel zal verlangen naar een vliegtuig vol gillende, jankende, en snottebellende kleuters.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:25:
[...]

Van Spanje naar Eindhoven.
Vertrek daar vorige week doordeweeks was goed.
Expres gekozen voor een vlucht in de middag om minder rijen te hebben. (Insider info van een goeie vriend van me :+ )
Je wil ook niet op Eindhoven na 22:00 landen want dan dropt Transavia daar de nachtstoppers weer op het dek en dat is momenteel vergelijkbaar met Bitcoin transacties qua snelheid op de peak van de bullrun.
Dezelfde vriend die HEX adviseerde?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Daar hang je dan, vastgevroren aan de schutting van je buren...

• mannowlahn
[...]

Natuurlijk ben je helemaal gesloopt. Ik ben ook nog eens lang, 1.93 maar vertik het een stoelupgrade te kopen. Zo bespaar ik iets van €500 op een trip. Daar kan ik achteraf alleen maar van genieten :P
Haha wat een schrale atser ben jij, no offense.

193 en dan 30 uur vliegen _O-

• Gelukszoekr
mannowlahn schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:29:
[...]

Haha wat een schrale atser ben jij, no offense.

193 en dan 30 uur vliegen _O-
Schrale atser :D top!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
EUR/usd nog meer naar de klote?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Gelukszoekr
Ja, mooi! Dat is makkelijk geld verdienen nu. Ik heb m'n pa vorige maand ook al getipt. Zet eens wat van die schrale euro's om in dollars. Die vind het ook helemaal mooi :)

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:34:
[...]

Ja, mooi! Dat is makkelijk geld verdienen nu. Ik heb m'n pa vorige maand ook al getipt. Zet eens wat van die schrale euro's om in dollars. Die vind het ook helemaal mooi :)
Omzetten in dollars op een platform als Nexo en/of youhodler?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
sjorremans schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:41:
[...]

Kan ook gewoon op bijv. Binance, via het /BUSD pair zonder fee.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Gelukszoekr
sjorremans schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:41:
[...]
Gewoon bij de ouderwetse bank. Dan valt het onder deposito garantiestelsel. Minimaal risico

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:44

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:17:
[...]

Ik denk dat wanneer je bij @YES een uurtje in het vliegtuig zit, je snel zal verlangen naar een vliegtuig vol gillende, jankende, en snottebellende kleuters.

• Kol Nedra
Ik denk dat die nog wel naar de $0.75 gaat

nothing stops this train

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:28
Vis schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:11:
[...]

Waarom is LTC beter zeg je?
Ja ja, dikke tech.
Maar waar kan ik die apenplaatjes kopen? :+

Maktub

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
[...]

Natuurlijk ben je helemaal gesloopt. Ik ben ook nog eens lang, 1.93 maar vertik het een stoelupgrade te kopen. Zo bespaar ik iets van €500 op een trip. Ik geniet er achteraf juist van als je ziet hoeveel je bespaart hebt :P
_O- knettergestoord...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/6lylvw.jpg

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-01 21:19

resusaapje

h less

MrMrq schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:04:
[...]

Ja ja, dikke tech.
Maar waar kan ik die apenplaatjes kopen?
Deze? Bij CMC

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Gelukszoekr
Ja? Ben ik zo gestoord? Ik snap niet dat mensen honderden euro's betalen voor een beetje meer comfort. Wat kan mij die paar uur ongemak schelen.

Net als dat gelul over auto's. Mensen die elke maand honderden euro's extra uitgeven voor een mooie auto. Fuck dat, ik kom ook overal in m'n Daihatsu. Zo houd je daadwerkelijk nog eens wat over voor belangrijkere zaken, zoals crypto kopen

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:15:
[...]

Ja? Ben ik zo gestoord? Ik snap niet dat mensen honderden euro's betalen voor een beetje meer comfort. Wat kan mij die paar uur ongemak schelen.

Net als dat gelul over auto's. Mensen die elke maand honderden euro's extra uitgeven voor een mooie auto. Fuck dat, ik kom ook overal in m'n Daihatsu. Zo houd je daadwerkelijk nog eens wat over voor belangrijkere zaken, zoals crypto kopen
Echt een vuile atser

• Kol Nedra
[...]

zo is dat! ik heb een auto omdat ik moet werken, maar anders ging ie de deur uit.
moet je voor de fun eens rekenen hoeveel een auto kost per maand, reken ook mee met de kosten van beurten/apk etc...... bizar!

nothing stops this train

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
[...]

Waarom koop je überhaupt crypto? Zo te horen wil je helemaal niet rijk zijn en als je het bent ga je zo weinig mogelijk van uitgeven? :P

Ik rij ook al 10 jaar dezelfde auto hoor trouwens, hij doet het nog..

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
[...]

Haha ten eerste heb ik een tering hekel aan vliegen. Dus hoe sneller ik ergens ben zonder overstappen (extra stijging / extra landing) des te beter. Daar heb ik geld voor over. Ik ben 1,87 en betaal ook graag voor wat extra been ruimte. Maar ik vlieg ook niet elk jaar dus als ik dan vlieg dan graag zo comfortabel mogelijk.
Wat betreft de auto daar kan ik het mee eens zijn. Al was ik erg blij met mijn BMW. Uiteindelijk blijft het een vervoersmiddel wat je van A naar B brengt. Daarom rij ik nu al jaren in de lease auto van mijn vriendin. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
ik zit serieus te denken dat de volgende auto 39jaar is oid:

vanaf 40 jaar worden ze duurder vanwege old-timer status.....

nothing stops this train

• mannowlahn
Kol Nedra schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:52:
[...]

Ik denk dat die nog wel naar de $0.75 gaat
Op zich wel fijn, kunnen we straks hier in euro’s praten als we de hoogte btc prijs willen hebben

• mannowlahn
[...]

Nee hoor iedereen heeft een bepaalde waarde voor zaken. Ik betaal zo 200 euro extra voor meer comfort op een vlucht voor 800 euro. Maar ik moet wel zeggen dat ik best wat zuiniger zou mogen zijn. Maar ik heb niks te klagen als freelancer. Ik spaar wel netjes 30% voor mijn pensioen, dus gooi ook niet alles over de balk. Maar paar honderd euro besparen en dan 24 uur reizen is bij mij echt een no go. Vind het wel tof dat jij dat wel prima vind en ergens is dat ook een veel betere insteek! Ik bedoel, ik vergooi ook uren hier op tweakers, dus kan ook niet beargumenteren dat ik mijn vrije tijd zo waardevol besteed ;)

• Gelukszoekr
xileS schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:23:
[...]

Waarom koop je überhaupt crypto? Zo te horen wil je helemaal niet rijk zijn en als je het bent ga je zo weinig mogelijk van uitgeven? :P

Ik rij ook al 10 jaar dezelfde auto hoor trouwens, hij doet het nog..
Omdat ik ook "rijk" wil zijn. En omdat ik crypro en economie ontzettend leuk vind als hobby.

Voor mij betekend "rijk" zijn voornamelijk vrijheid. Wat ik hiermee tot nu toe bereikt heb is dat ik een dag minder ben gaan werken. Ik heb prima baan die ik kan aanhouden tot mn pensioen en zal nooit meer langer dan 2 dagen achter elkaar hoeven te werken.

Daarnaast heb ik mn hypotheek voor een groot deel afgelost. Wij kunnen zonder zorgen het gezinsleven blijven leven, ook als straks in een donker scenario door inflatie/recessie alles in prijs nogmaals verdubbeld. Dit geeft rust, vrijheid. Dat voelt voor mij alsof ik ontzettend rijk ben

• xileS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:36:
[...]

Omdat ik ook "rijk" wil zijn. En omdat ik crypro en economie ontzettend leuk vind als hobby.

Voor mij betekend "rijk" zijn voornamelijk vrijheid. Wat ik hiermee tot nu toe bereikt heb is dat ik een dag minder ben gaan werken. Ik heb prima baan die ik kan aanhouden tot mn pensioen en zal nooit meer langer dan 2 dagen achter elkaar hoeven te werken.

Daarnaast heb ik mn hypotheek voor een groot deel afgelost. Wij kunnen zonder zorgen het gezinsleven blijven leven, ook als straks in een donker scenario door inflatie/recessie alles in prijs nogmaals verdubbeld. Dit geeft rust, vrijheid. Dat voelt voor mij alsof ik ontzettend rijk ben
Snap ik helemaal. Alleen ik vind het helemaal geen probleem om "fulltime" te werken, wellicht kan ik ook eerder met pensioen. Om nu al zoveel vrijheid te hebben, zal ik mij denk ik dood vervelen 8)7 . Maar wat als je cryptostack opeens helemaal naar de maan gaat. Blijft jouw uitgave patroon dan hetzelfde? Ga je nog steeds comfort inleveren om een paar honderd euro te besparen?

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
xileS schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:54:
[...]

Snap ik helemaal. Alleen ik vind het helemaal geen probleem om "fulltime" te werken, wellicht kan ik ook eerder met pensioen. Om nu al zoveel vrijheid te hebben, zal ik mij denk ik dood vervelen 8)7 . Maar wat als je cryptostack opeens helemaal naar de maan gaat. Blijft jouw uitgave patroon dan hetzelfde? Ga je nog steeds comfort inleveren om een paar honderd euro te besparen?
Mooi altijd die dromen, wat als...

Het is met crypto niet wat als, maar wanneer als.
Het feit dat we nu crypto hebben is een garantie dat we over een paar jaar moeilijk rijk zijn en ons geld kunnen spenderen aan alles wat God verboden heeft!
Moeten we wel even de Diamond hands houden en hodlen als je je inleg x 10 ziet gaan.
De volgende bull wordt alles anders.

• xileS
  • Niet online
Don Guacamole schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:00:
[...]

Mooi altijd die dromen, wat als...

Het is met crypto niet wat als, maar wanneer als.
Het feit dat we nu crypto hebben is een garantie dat we over een paar jaar moeilijk rijk zijn en ons geld kunnen spenderen aan alles wat God verboden heeft!
Moeten we wel even de Diamond hands houden en hodlen als je je inleg x 10 ziet gaan.
De volgende bull wordt alles anders.
Fijn zeg, maar when moon?

• Don Guacamole
xileS schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:02:
[...]

Fijn zeg, maar when moon?
Volgens het NK topic en diverse zeer alwetende youtoepers pas na de zomer.
Tenzij er een dooie kat aan komt

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:36:
[...]

Mooi verhaal. Eens.

Als je betekent maar goet geschreven had.

• Gelukszoekr
xileS schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:54:
[...]

Ieder z'n ding. Ik werk voor het geld. Als ik de keuze zou hebben dan was ik al lang gestopt. Niet dat ik een hekel heb aan m'n werk, maar doe gewoon liever waar ik zin in heb, wanneer ik er zin in heb

Als alles naar de maan zou gaan, dan baal ik omdat ik eigenlijk met het meeste geld langs de zijlijn sta :P Maar na eerdere bullruns heb ik deze winsten dus gebruikt wat ik eerder noemde.

Het zit wel een beetje in mijn bloed om zuinig te leven. Dat heb ik duidelijk van m'n pa meegekregen. Ik houd over het algemeen een blijer gevoel over als ik weet dat ik een goede deal ergens heb gemaakt, als dat ik geniet van een grote uitgave. Ik heb gelukkig niet die drang om maar eindeloos spullen te kopen.

[ Voor 19% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-07-2022 20:11 ]

• Gelukszoekr
Een mooi voorbeeld van m'n "schrale opvoeding :P ": Afgelopen week ben ik bij m'n pa en zie ik dat z'n halve schuur vol ligt met blikjes. Honderden, bier, maar vooral cola, fanta, ice tea enz. Dus ik vraag, waarom? Ja zegt ie; vanaf 1 januari komt er statiegeld op blikjes in Nederland. Vanaf dat dit bekend is drinken wij alleen nog maar uit blik, en in plaats van dat we dat weggooien gooi ik het nu in de schuur.

Op 1 januari staat die ouwe zodra de JUMBO open gaat voor iets van €1000 aan statiegeld te cashen. Ik vind dat wel mooi. Kleine moeite, gratis geld

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Don Guacamole schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:04:
[...]

Volgens het NK topic en diverse zeer alwetende youtoepers pas na de zomer.
Tenzij er een dooie kat aan komt
Het zal er om spannen denk ik. Duwt de rainbowchart bitcoin naar boven of duwt de bmsb bitcoin verder de afgrond in.

• Don Guacamole
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:11:
Een mooi voorbeeld van m'n "schrale opvoeding :P ": Afgelopen week ben ik bij m'n pa en zie ik dat z'n halve schuur vol ligt met blikjes. Honderden, bier, maar vooral cola, fanta, ice tea enz. Dus ik vraag, waarom? Ja zegt ie; vanaf 1 januari komt er statiegeld op blikjes in Nederland. Vanaf dat dit bekend is drinken wij alleen nog maar uit blik, en in plaats van dat we dat weggooien gooi ik het nu in de schuur.

Op 1 januari staat die ouwe zodra de JUMBO open gaat voor iets van €1000 aan statiegeld te cashen. Ik vind dat wel mooi. Kleine moeite, gratis geld
Beetje off topic maar de blikjes van vandaag kan je dan niet inleveren hè... zoek maar eens na op Google..

• Gelukszoekr
Don Guacamole schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:15:
[...]

Beetje off topic maar de blikjes van vandaag kan je dan niet inleveren hè... zoek maar eens na op Google..
Daar was ik ook al bang voor, maar hij ziet maar of het lukt/ of niet. Heeft ie tenminste nog wat te doen op z'n ouwe dag :P

Verwijderd

Ik ben zo verschrikkelijk rijk dat ik tegenwoordig nog amper weet hoe mijn TV werkt.

Vrouw is avondje weg dus dacht laat ik weer eens TV kijken. Zit hier met 3 afstandsbedieningen, de 1 reageert op de ander, dubbel geluid, zowel uit de TV als de soundbar...

Heb hem maar uitgezet en zit nu weer op mijn telefoon Tweakers.net te vervuilen.

Dikke tech. When moon?

• Don Guacamole
Darrell schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:14:
[...]

Het zal er om spannen denk ik. Duwt de rainbowchart bitcoin naar boven of duwt de bmsb bitcoin verder de afgrond in.
Nou het mooie van die Rainbow chart is dat hij wel aan geeft dat we in een fase zitten waarin we moeten (of je moet niks, maar je kan het doen) bijkopen.
Als die klopt maakt het niet zoveel uit of je nu op 20-18 of 15 K inkoopt, je gaat sowieso een dik rendement halen.
Daarom dca- die bodem ga je toch niet timen.

Tuurlijk, heb je veel tijd en kennis kan je lekker swingtraden, maar pas je strategie aan aan jezelf.

• Don Guacamole
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:16:
[...]

Daar was ik ook al bang voor, maar hij ziet maar of het lukt/ of niet. Heeft ie tenminste nog wat te doen op z'n ouwe dag :P
Dat is waar.
En ik wilde zeggen gratis geld bestaat niet. Maar dat is niet waar, want coinbase earn en alle launchpads. Gratis magische internet muntjes . Heerlijk

• xileS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:11:
[...]

Ieder z'n ding. Ik werk voor het geld. Als ik de keuze zou hebben dan was ik al lang gestopt. Niet dat ik een hekel heb aan m'n werk, maar doe gewoon liever waar ik zin in heb, wanneer ik er zin in heb

Als alles naar de maan zou gaan, dan baal ik omdat ik eigenlijk met het meeste geld langs de zijlijn sta :P Maar na eerdere bullruns heb ik deze winsten dus gebruikt wat ik eerder noemde.

Het zit wel een beetje in mijn bloed om zuinig te leven. Dat heb ik duidelijk van m'n pa meegekregen. Ik houd over het algemeen een blijer gevoel over als ik weet dat ik een goede deal ergens heb gemaakt, als dat ik geniet van een grote uitgave. Ik heb gelukkig niet die drang om maar eindeloos spullen te kopen.
Ik heb ook altijd zuinig geleefd. Ik spaar al sinds ik mijn eerste Guldens in mijn hand kreeg en een Penniemaat kreeg van de Postbank (doet ING dit nog? vond ik echt geweldig destijds). Van goede deals kan ik ook altijd genieten, dus dat herken ik wel :9 . Grote uitgaves heb ik vaak ook nog moeite mee en doe ze zeker niet impulsief. Tegenwoordig doe ik wel beter mijn best om minder zuinig te zijn, als ik het makkelijk kan missen, hoef ik het niet meer overal op te "besparen". Daarom mijn vraag ook, wanneer je eindelijk zoveel geld hebt dat je nauwelijks op kan krijgen. Ga je dan nog steeds comfort inleveren voor een paar luttele honderd Euros?

• xileS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:16:
[...]

/offtopic
In supermarkten ben ik bang van niet, die worden gescand. Wellicht dat het bij Picnic lukt, want die nemen het gewoon mee zonder te scannen. Alleen zou ik niet duizenden tegelijk doen ;p.

• Gelukszoekr
xileS schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:28:
[...]. Ga je dan nog steeds comfort inleveren voor een paar luttele honderd Euros?
Het gaat altijd een beetje om de verhoudingen en keuzes denk ik.

Financieel ben ik nu niet rijk. Ik heb lage lasten, dan is het leven goedkoop.

Maar in dit voorbeeld. Ik wil best een paar uur met opgevouwen liggen als ik daarmee €500 bespaar. Ik heb toevallig sinds kort een schoonmaakster aangenomen voor €70 per maand hoef ik niet meer op de knietjes het toilet of de keuken schoon te maken. Dat vind ik veel meer value for money. En maak ik de keuze hier wel geld aan uit te geven.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
elektriekert schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:46:
[...]

Of @Skrunsies doet iets goed met z'n crypto winst of gooit juist te weinig fiat in crypto :9 .

Ik had gehoopt om een elektrische voiture te kopen deze bullrun omdat de mijne al 2,5 ton op de teller heeft staan.
Maar voor een auto die alleen het hoognodige onderhoud krijgt. Olie en bougies om de 50k krijgt mag ik niet klagen :+
Skrunsies is wat laat begonnen met crypto. En heeft er best wat fiat in gegooid. Alleen niet in stomme bitcoin. Die was veel te duur :F

UberLurker Departement #GG.

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
mannowlahn schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:32:
[...]

Nee hoor iedereen heeft een bepaalde waarde voor zaken. Ik betaal zo 200 euro extra voor meer comfort op een vlucht voor 800 euro. Maar ik moet wel zeggen dat ik best wat zuiniger zou mogen zijn. Maar ik heb niks te klagen als freelancer. Ik spaar wel netjes 30% voor mijn pensioen, dus gooi ook niet alles over de balk. Maar paar honderd euro besparen en dan 24 uur reizen is bij mij echt een no go. Vind het wel tof dat jij dat wel prima vind en ergens is dat ook een veel betere insteek! Ik bedoel, ik vergooi ook uren hier op tweakers, dus kan ook niet beargumenteren dat ik mijn vrije tijd zo waardevol besteed ;)
30% - dus als je 3.000 netto verdient dan gaat er 1.000 naar je pensioen? Heel netjes - dat krijgen wij hier niet voor elkaar met hypotheek, kindjes, … en wij verdienen nochtans goed ons brood - echt knap 👌

• mannowlahn
Don Guacamole schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:15:
[...]

staat die daar met 10.000 blikken.

Als blikken konden doden

• xileS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:37:
[...]

Maar in dit voorbeeld. Ik wil best een paar uur met opgevouwen liggen als ik daarmee €500 bespaar. Ik heb toevallig sinds kort een schoonmaakster aangenomen voor €70 per maand hoef ik niet meer op de knietjes het toilet of de keuken schoon te maken. Dat vind ik veel meer value for money. En maak ik de keuze hier wel geld aan uit te geven.
Ja natuurlijk, ligt er ook maar net aan wat je per maand over houdt. Niet alles hoeft op.

Ik zie het al, je bent gewoon (een beetje) vies van werken! Bij het voorbeeld dat jij nu geeft, besteed ik het liever andersom. Ik vind het geen probleem om het hele huis (ik woon niet zo groot) schoon te maken en doe dit liever zelf dat ik het door een onbekende laat doen. Als ik op vakantie ga, betaal ik liever iets meer om bv 11 uur te vliegen ipv 24 uur..

Maar goed when moon? Dan zullen we zien of ik dan nog steeds het hele huis zelf schoonmaak en of ik toch een schoonmaakster neem :9 .

• Skrunsies
  • Niet online
Dus @Gelukszoekr wierp even een blik op zijn vaders schuur :9

Neemt niet weg dat ik die zuinigheid ergens wel waardeer.

Maar Skrunsies doet niet meer mee met zuinig *O* Net dikke vette €20 overgemaakt naar dikke Plutus. Ben schijt klaar met die crypto.com :r

• mannowlahn
forzaracing schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:40:
[...]

30% - dus als je 3.000 netto verdient dan gaat er 1.000 naar je pensioen? Heel netjes - dat krijgen wij hier niet voor elkaar met hypotheek, kindjes, … en wij verdienen nochtans goed ons brood - echt knap 👌
Ja mijn salaris die ik mij zelf uitkeer is hetzelfde gebleven als ik had in loondienst. De rest gaat nu richting meesman, geen crypto want ik gok liever niet met mijn pensioen ;)

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:37:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JV10dvsHdPUWOF_WOxX7cGRc71c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q7bUzSaOcG7Oe5JgwT6POIN4.jpg?f=fotoalbum_large

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-01 22:08
Zonder blikken of blozen naar die caissieres gaan en die cashback keihard opeisen.

Ot: nog maar een keer 20.400 testen dan

• mannowlahn
Dat is uncle Charles in een bear market

• Gelukszoekr
Skrunsies schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:50:
Dus @Gelukszoekr wierp even een blik op zijn vaders schuur :9

Neemt niet weg dat ik die zuinigheid ergens wel waardeer.

Maar Skrunsies doet niet meer mee met zuinig *O* Net dikke vette €20 overgemaakt naar dikke Plutus. Ben schijt klaar met die crypto.com :r
Ik ben blij met Plutus hoor! Ook weer een goede deal wat mij betreft. Zolang als het duurt dan

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 21:02:
[...]

Ik ben blij met Plutus hoor! Ook weer een goede deal wat mij betreft. Zolang als het duurt dan
Ja ik heb hem vandaag aangevraagd. Staat nu 19 weken wachttijd voor. Mochten we nog wat zakken. Dan maar een zakje Plutus aanschaffen. En proberen wat te staken gecombineerd met dat abonnementje van €5

• elektriekert
Ngangatar schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:18:
[...]

Dezelfde vriend die HEX adviseerde?
Nou, HEX gaat alleen maar omhoog hoor, het stond zelfs in een brief die ik van de gemeente heb gehad!

• elektriekert
Kol Nedra schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:21:
[...]

zo is dat! ik heb een auto omdat ik moet werken, maar anders ging ie de deur uit.
moet je voor de fun eens rekenen hoeveel een auto kost per maand, reken ook mee met de kosten van beurten/apk etc...... bizar!
Beurten?….. -O-

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 22:02:
[...]

Nou, HEX gaat alleen maar omhoog hoor, het stond zelfs in een brief die ik van de gemeente heb gehad!
Oh, dan moet het waar zijn... Ik heb het boek over HEX thuis, toch maar eens lezen dan.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 22:14:
[...]

Oh, dan moet het waar zijn... Ik heb het boek over HEX thuis, toch maar eens lezen dan.
Oh eindelijk, HEX komt weer eens ter sprake. Ik stuur al jaren brieven maar mensen geloven me gewoon niet. Wat een solide project, wat een kansen, wat een dikke tech.

Heb ff geen tijd om het verder toe te lichten, mijn kaviaar wordt net geserveerd.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 22:16:
[...]

Oh eindelijk, HEX komt weer eens ter sprake. Ik stuur al jaren brieven maar mensen geloven me gewoon niet. Wat een solide project, wat een kansen, wat een dikke tech.

Heb ff geen tijd om het verder toe te lichten, mijn kaviaar wordt net geserveerd.
Volgens het boek gaat iedereen REKT.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Mrdyl5mHarcf2wiNbBIVNNkryA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TdmgEWpKFd9AYK6LcqrllQyC.png?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 22:17:
[...]

Volgens het boek gaat iedereen REKT.
[Afbeelding]
Ja sorry maar dit is gewoon fakenews!! Boek is geschreven door de MSM!!

• Kol Nedra
ff de euro bashen! maar wat Bitcoin hier zegt; is maar 10 jaar ouder (ongeveer)

nothing stops this train

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Bagholder spotted.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jN4gPlFjiaU9_YNinN0t2qF6L9Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JMiXyerr67EFEZxoaKGqfpWp.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
HEX is hext een super projhext hoor!!

• Chaes
  • Laatst online: 20:58

Chaes

#HODL

Kody Scott schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:55:
Vakantietijd is weer aangebroken. Tijd om wat extra kennis op te doen. Zijn er aanraders voor boeken over crypto?
What It Takes van Stephen Schwarzman vandaag besteld. Volgens vele mensen in m’n kringen een echte aanrader.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:15
[...]

Voor de nieuwkomers in het topic, daar is ie weer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_WMXUTVYFMN-X-_QYqxyQJ73Fg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VVTc9Zs4ubpRPFdoNzPDOHJ3.jpg?f=fotoalbum_large

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:55
Lekker in Bali aan het genieten en even geen crypto gekeken. Blijkt dat we nog steeds rond 20k staan.
Ach hier ben ik dik miljonair in IDR😂

• YES

YES

Moderator General Chat
DXY rood, futures groen, zowaar een groene donderdag in het verschiet? :9

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:24

knakworst

Get more sats!

YES schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 08:25:
DXY rood, futures groen, zowaar een groene donderdag in het verschiet? :9
Don't jinx it.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Meestal reageert de markt een dag later in het rood, bij initiele groene bump op de FED minutes.

• YES

YES

Moderator General Chat
Geen zorgen, @keanu_ reverse jinxed het al. Alles naar de klote!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
YouTube: Bitcoin: Comparing The Bear Markets

Interessante vergelijking tussen de verschillende bears in de afgelopen jaren.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aC8tFRVUqJZc0umBv_KJ30J-1p0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PlfCfoIfWLd3bUlYVy3rOk3l.jpg?f=fotoalbum_large

De eerste was een hatseflats in 1x de pleister eraf. Maar die van 2014/2015, 2018/2019 gingen dus vijf maanden lang soort van sideways. Sinds november zijn we sneller naar beneden gevallen maar we zitten nu dus wel qua tijd en percentage rond hetzelfde niveau.

En ja de laatste twee keer kreeg je nog een vrije val naar beneden. De bekende 360 > 180 en 6000 > 3000. Maargoed kan dus ook nog vijf/zes maanden zo doormodderen rond de 20k en dan hebben we de rollercoaster qua bear wel gehad.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:57
Joosie200 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 09:36:
YouTube: Bitcoin: Comparing The Bear Markets

Interessante vergelijking tussen de verschillende bears in de afgelopen jaren.[Afbeelding]

Maargoed kan dus ook nog vijf/zes maanden zo doormodderen rond de 20k en dan hebben we de rollercoaster qua bear wel gehad.
Interessant om even te bekijken, verder zegt het 0 over de toekomst natuurlijk.

• Masstje
  • Laatst online: 23-01 15:38
Nopheros schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 09:42:
[...]

Interessant om even te bekijken, verder zegt het 0 over de toekomst natuurlijk.
Op korte termijn is er volgens mij toch wel een stijgend verhaal in de maak.
Hoewel velen hier de rsi niet echt als indicator gebruiken, merk ik toch op dat deze afgelopen nacht vlotjes naar 80 ging bij bij 20500, dag voorzien bij zelfde prijs per btc was dit nog rond de 70. De koopdruk neemt toe op dit niveau, de verkoopdruk blijft wat achterwege.

De zoveelste test van 20500 gaat aan diggelen binnenkort

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wat euro's in Nexo-tokens gegooid. Komt rente op en de rente op m'n euro's wordt wat hoger. En zo kutten we maar een eind heen :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Skrunsies
  • Niet online
Zat zo te denken...

Mocht Pluton ooit in de Polkadot parachain komen... Noemen we het dan een Paraplu :?

#HODL en werkse!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Masstje schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 10:04:
[...]

Op korte termijn is er volgens mij toch wel een stijgend verhaal in de maak.
Hoewel velen hier de rsi niet echt als indicator gebruiken, merk ik toch op dat deze afgelopen nacht vlotjes naar 80 ging bij bij 20500, dag voorzien bij zelfde prijs per btc was dit nog rond de 70. De koopdruk neemt toe op dit niveau, de verkoopdruk blijft wat achterwege.

De zoveelste test van 20500 gaat aan diggelen binnenkort
De koers is inderdaad weer aan het klimmen.

Zit nog steeds te wachten op de dip van 14k :-( -O-

==
hoi

Verwijderd

Dip Donderdag is een leugen. Waar is de dip die ik moet kopen!

Binnenkort is de enige dip die ik nog vertrouw van Duyvis!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:32
Is dit nu zo’n disbelief rally aka Sucker’s rally? Waar mijn opa het vroeger over had?

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
Moiety schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:28:
Is dit nu zo’n disbelief rally aka Sucker’s rally? Waar mijn opa het vroeger over had?
Nee. Dit zijn die weken waar we in november naar kijken en denken.. Hmz, in hindsight begon de bullrun eigenlijk eind juni al :9

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:32
twit schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:32:
[...]

Nee. Dit zijn die weken waar we in november naar kijken en denken.. Hmz, in hindsight begon de bullrun eigenlijk eind juni al :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b7oAepG0gHH97Vc0j8mO3tcmRbo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a1k1gxEfF9inqCLLl1TJklGP.jpg?f=fotoalbum_large

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Eusebius schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 10:58:
[...]

See you in 2024.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Maan

• elektriekert
[...]

Kan ik HEXjes bij jou direct aanschaffen?
Tegen een premium is ook goed hoor want ik heb er alle vertrouwen in dat het de nieuwe Bitcoin word!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TjRygfRDv_-sQhg0EU48w-CoLGg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6SMBI7f9SUmwPmd3Oau4s0U7.gif?f=user_large

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
[...]

Denk je niet dat je op 14k weer wacht op 10k? Misschien moet je iig vast de geplande investeringen eens naar een exchange overmaken en daadwerkelijk de buy orders instellen. Zoals mij hier ook al 2 jaar wordt verteld (maar dan aan de verkoop kant) : Heb een plan. Anders blijf je aan de zijlijn staan.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Pagina: 1 ... 141 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!