[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.279 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@vickypollard Nee, heb ik niet zo snel last van, was een serieuze vraag.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:09
Ik wist niet dat we verplicht waren enkel positieve bijdragen te leveren. Je vraag en de "reminder" post daarvoor waren een duidelijke bait. Ik zal het hier maar bij laten :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@vickypollard Je trekt het in het extreme, dat is niet nodig. Maar deel dan wat inzichten in jouw "strategie" en geef aan waarom dat je voorkeur heeft boven TA. Door het daarnaast over "kleurplaten" te hebben ga je er natuurlijk wel op een bepaalde manier in, hopelijk zie je dat zelf ook in.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Je moet niet denken in wat de markt gaat doen. Je moet denken wat andere denken wat de markt denkt te gaan doen.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:27
Qunix schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:33:
Je moet niet denken in wat de markt gaat doen. Je moet denken wat andere denken wat de markt denkt te gaan doen.
En dan het tegenovergestelde doen van wat je denkt dat anderen gaan doen

• vickypollard
Taro schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:31:
@vickypollard Je trekt het in het extreme, dat is niet nodig. Maar deel dan wat inzichten in jouw "strategie" en geef aan waarom dat je voorkeur heeft boven TA. Door het daarnaast over "kleurplaten" te hebben ga je er natuurlijk wel op een bepaalde manier in, hopelijk zie je dat zelf ook in.
Tja, ik noem het kleurplaten omdat 99% van de makers ervan maar wat krabbelen in TradingView op basis vermoedens, vertekende time-frames, onterechte vergelijkingen, etc. En ze zien er altijd lekker kleurig uit met allemaal figuren en pijlen. En ja dan ga ik er op een bepaalde manier in, maar ik probeerde er ook niet positief over te zijn, dus daar zie ik niet meteen het probleem van in.

Hopelijk kloppen die van jou wel ;)

Nu ben ik zelf ook geen genie, dus ik hou me niet bezig met dingen proberen te voorspellen. Ik koop dingen, hold ze en probeer ze op enig punt te verkopen als er een leuke winst op zit.
Moiety schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:37:
[...]

Maar dat gaan anderen ook doen! Dus eigenlijk moet je het tegenovergestelde doen van het tegenovergestelde van wat je denkt dat anderen gaan doen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door vickypollard op 05-07-2022 23:38 ]

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 23-01 14:39
Qunix schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:33:
Dat denk je maar je moet niet denken dat dat anderen denken dat jij denkt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Moiety schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:37:
[...]

En wat als iedereen dat dan gaat doen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZdZaiXDLaDtjdwKuAuvp5EprNcM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NuAGE8gWjt1Mq1xOb1VYM8WC.png?f=user_large

• Moiety
Taro schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:38:
[...]

[Afbeelding]
Dan ontstaat er een bullmarkt natuurlijk. In dit geval, anno juli 2022

[ Voor 3% gewijzigd door Moiety op 05-07-2022 23:40 ]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:47
Skrunsies schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:03:
[...]

Ik hoor inderdaad bij de buiten categorie, Champions League zeg maar van de mieren neukers 🐜
Precies! Ik begin altijd al bij de eitjes te juinen xD

• Moiety
vickypollard schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:37:
[...]

Maar dat gaan anderen ook doen! Dus eigenlijk moet je het tegenovergestelde doen van het tegenovergestelde van wat je denkt dat anderen gaan doen ;)
Dan doe je hetzelfde van wat je denkt dat anderen gaan doen. Goed punt.

• vickypollard
Moiety schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:39:
[...]

Ik heb het gevoel dat we pas net in de beer zitten joh :| hoewel je zou kunnen zeggen dat we er toch al wel een halfjaar in zitten. Vind het tot nu toe allemaal nog wel meevallen en dat baart me eigenlijk wel zorgen :/

• elektriekert
Ngangatar schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:37:
[...]

@Skrunsies is degene met die GT. Die ga je voor mijn deur niet vinden. 😉
Of @Skrunsies doet iets goed met z'n crypto winst of gooit juist te weinig fiat in crypto :9 .

Ik had gehoopt om een elektrische voiture te kopen deze bullrun omdat de mijne al 2,5 ton op de teller heeft staan.
Maar voor een auto die alleen het hoognodige onderhoud krijgt. Olie en bougies om de 50k krijgt mag ik niet klagen :+

• Moiety
vickypollard schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:44:
[...]

Ik heb het gevoel dat we pas net in de beer zitten joh :| hoewel je zou kunnen zeggen dat we er toch al wel een halfjaar in zitten. Vind het tot nu toe allemaal nog wel meevallen en dat baart me eigenlijk wel zorgen :/
Gewoon all-in. Kop in het zand als je per ongeluk ziet dat BTC op 11k staat en in 2024 je PF pas checken……. Dat is mijn strategie.

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x6IuPfdi1RIND0dNiKKwfzYIYe4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wl5BjvRSfYDwHMdWtO8mKVBY.jpg?f=user_large

• Qunix
Taro schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:38:
[...]

[Afbeelding]
Dan moet je weer daarvan het tegenovergestelde doen! MAAAR DAT IS WAT ZIJ DENKEN, dus doe ik weer iets compleet anders! O-)

• Qunix
Qunix schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:50:
[...]

Dan moet je weer daarvan het tegenovergestelde doen! MAAAR DAT IS WAT ZIJ DENKEN, dus doe ik weer iets compleet anders! O-)
En weer rekt. :+

• vickypollard
Qunix schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:50:
[...]

Wat je moet doen is tegelijkertijd kopen én verkopen. Play with their minds.

• Qunix
vickypollard schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:51:
[...]

Wat je moet doen is tegelijkertijd kopen én verkopen. Play with their minds.
Ik word helemaal gek! :o

• elektriekert
Taro schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:32:
20.5k gaat er nu denk ik wel aan, 21.3-21.5k next.
no fijnensial atveis

• elektriekert
twit schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:23:
[...]

Van al je voorspellingen recentelijk hoop ik voor jou, mezelf en alle anderen in dit topic dat je ook deze keer zo goed zit als je zo vaak zit. Kun jij met 3xx zoveel BTC als toen we op 69k stonden en kan ik beginnen aan mijn god op blote knieen bedanken, te voet rondje Nederland lopen en alle andere dingen die ik met mezelf afgesproken heb om deze run omlaag en wat dat met me heeft gedaan de afgelopen maanden niet zomaar te vergeten. O+

EN daarna leggen we allemaal wat geld uit en als we dan niet met elkaar moeten afspreken ivm boormachine gekkies dan laten we wel een serie Tweakers Crypto SC topic biertjes brouwen ergens die we allemaal op een mooie zondag middag met de charts open open knallen in onze eigen huisjes. :+

Oh wat hoop ik toch zo dat dit nog 1x mee zit en doorzet. Hoeft niet vandaag, hoeft niet morgen en eind 2023 vind ik ook nog prima als we de ~40k ofzo weer zouden kunnen clearen in de komende maanden. :9~
Iedereen het adres encrypted opgestuurd krijgen.
Moet jezelf een beetje brutforcen.
Dan een routekaart bij de Bruna kopen, telefoons en auto's met GPS thuislaten en allemaal naar de afgesproken plek

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:59
Moiety schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:39:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9UE7J1lXFnmZ1mfypw48I5_Xp8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PixenjHr9OveYCWSmRugMtGi.gif?f=user_large

Maktub

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 25-01 14:10
Potver! :(

Hier inmiddels al meerdere auto invest pogingen precies op de top getimed, om die rede geprobeerd de aankoop te splitsen over 2x per week en de tijd aangepast. En je raadt het al; van de week wederom precies 2x op de top uitgevoerd! Hoe dan?!

Op deze manier gaat mijn GAK alleen maar omhoog! 8)7

Wel vannacht (na een melding van de staking app) mijn DOT van Kraken omgezet naar Binance (60&90 dagen) vanwege de dalende APY op Kraken..

[ Voor 18% gewijzigd door BTFD op 06-07-2022 08:24 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:11
BTFD schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 08:19:

Op deze manier gaat mijn GAK alleen maar omhoog! 8)7
Is straks geneuzel in de marge.
Dan maar ordinair plastic rondom de versnellingspook van je lambo, ipv carbon fiber.

[ Voor 10% gewijzigd door Domino op 06-07-2022 08:42 ]

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 12:08:
[...]

Ben al een paar maanden bezig in het huis van mijn vriendin. Beetje doorpakken. En dan hopelijk rond augustus rust in huize Skrunsies. Dochterlief ligt helaas ook weer in het ziekenhuis.
Succes met dochterlief wederom Skruns.
Dus ben echt wel toe aan ‘meme time’
Dat is het hier gelukkig iedere dag.

Enjoy de verbouwing overigens.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19

resusaapje

h less

[...]

Ik hoor je!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IhL43f_BoxeIBro02s6RBkdzWIU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/07otkBfARlOIzyiZYZF8Or2h.jpg?f=fotoalbum_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:46

YES

Moderator General Chat
Helemaal mee eens!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aC3zBHtfcozXS20gwoVfXxRAIFE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VkAyNKZvDXfCLQ6yZO3YMdWP.jpg?f=user_large

• Kody Scott
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-08-2025
Vakantietijd is weer aangebroken. Tijd om wat extra kennis op te doen. Zijn er aanraders voor boeken over crypto?

Green candle chaser

• YES

YES

Moderator General Chat
Kody Scott schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:55:
Vakantietijd is weer aangebroken. Tijd om wat extra kennis op te doen. Zijn er aanraders voor boeken over crypto?
Ik weet niet of het echt een crypto boek is, maar "Ons Geld is Stuk" schijnt interessant te zijn (ik heb hem liggen en ga deze ook in mijn vakantie lezen). Ik weet dus niet of ie echt goed is..

Als je een beetje geïnteresseerd bent in privacy dan is "Je hebt wél iets te verbergen" een goede! Dat vond ik wel een heel interessant boek en een eye-opener, ook al wist/dacht ik een heleboel zaken al, maar het wordt in dat boek goed en concreet uitgelegd. Privacy is een onderwerp wat ook vaak aan bod komt wanneer crypto besproken wordt dus vandaar dat ik deze maar noem :)

Edit: komkommertijd is hier op het werk ook weer aangebroken, vandaar dat ik waarschijnlijk weer veel te veel ga lopen posten hier.. :+

[ Voor 8% gewijzigd door YES op 06-07-2022 09:59 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
YES schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:58:
[...]

Ik weet niet of het echt een crypto boek is, maar "Ons Geld is Stuk" schijnt interessant te zijn (ik heb hem liggen en ga deze ook in mijn vakantie lezen). Ik weet dus niet of ie echt goed is..
ik heb hem ook hier liggen, heb ik van Sinterklaas gekregen en van plan om hem in de vakantie te gaan lezen :)

nothing stops this train

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-01 07:04
YES schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:58:
[...]

Grappig, vanochtend besteld.

https://www.reuters.com/t...es-bankruptcy-2022-07-06/

Another one gone

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik heb Mastering Bitcoin en Mastering Ethereum van Andreas.
Nogal technisch maar ook razend interessant :)

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Kol Nedra schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:16:
ik heb hem ook hier liggen, heb ik van Sinterklaas gekregen en van plan om hem in de vakantie te gaan lezen :)
Pfoe, 7 maanden ver moeten plannen om een boek te lezen, zo'n druk leven zou ik niet willen :P

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wanneer stap je eruit? De laatste tijd las ik een paar keer deze vraag. Nu heb ik een paar strategieën vergeleken. Ter overweging en om op te schieten (misschien zie ik iets over het hoofd).

Stel je investeert 100,-. In elk scenario wil je ook wat vasthouden.

(a) Stap je eruit met stappen van 25% (bij 10, 20, 30% en 25% hodlen)
Dan krijg je met 100 een winst van 2,50 + 5,00 + 7,25 = 114,75

(b) Stap je eruit in stappen van 25% met 25% winstmarge en 25% hodlen
Dan krijg je met 100 een winst van 100+6.25+12.50+18.75 = 137,5

(c) Bij 33% / 33% / 33% (33% eruit op 33% winst, op 66% en 33% hodlen)
Als je met 100 instapt, heb je 100+10,89+21,78 = 132,67

(d) Als je 50% / 50% doet (50% eruit bij 33% winst en 50% hodlen)
Als je dan met 100 instapt, krijg je 100+16,50 = 116,50

(e) en 50% eruit stappen met 50% winst
Als je dan met 100 instapt krijg je 100 + 25 = 125

Je verdient het meeste als de koers het meeste stijgt (duh) (zie b, die pakt een winst van 75%). Is dat geheel ondenkbaar? We zitten nu op 20k. Stel, we tikken nog even 14k aan, dan zit je met 30k al op meer dan 100% winst. Investeer je nu met 20k, de koers zakt en stijgt weer tot 40k, dan heb je ook 100% stijging.

Je zou jezelf dus 2 vragen moeten stellen:
- naar welke hoogte verwacht ik de volgende bullrun? 40k, 69k of 100k?
Persoonlijk denk ik dat we nog niet over de oude grens zullen gaan, omdat de geopolitieke situatie nog erg onzeker is. De periode 2009-2019 is heel anders dan 2019-nu. Ook de volatiliteit wordt minder extreem. Met alle landen, bedrijven en regulaties die er komen, krijg je meer volume en meer stabiliteit maar minder wilde westen.
- wanneer ben ik tervreden om uit te stappen? Het leven is meer dan geldwinst.

==
hoi

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
Ons Geld is Stuk gelezen en vooral de eerste hoofdstukken zijn heel erg interessant. Aanrader.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Is er ook een maximaal 30 seconden durende tiktok van?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:28

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ngangatar schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:39:
[...]

deze?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4MIWgtFxsJIyv83-puJ7Duf1WY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9wi6CR6N80xfWRgkZq1mHL0I.jpg?f=user_large

ora et labora

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ngangatar schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:39:
Korte samenvatting voor de TikTok generatie:
quote: TikTok Summary
Computer goes beep boop and makes magic internet money. Such math, very profit, wow.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:41
Kijkende naar de hele markt, vraag ik mij af: Waar moet nu nieuw geld/fiat vandaan komen? Daarom denk ik dat we nog ver van een bull run af zitten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:21

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:35:
De alts zijn nog veel te sterk voor een marktbodem imo.

Neem BNB, het pareltje onder de alts dat fundamenteel niks meer is dan een soort digitale spaarzegels van een Chinees bedrijf.

Ok, Binance is met afstand de grootste exchange dat bakken met geld verdient, maar het is niet alsof de coin BNB een deel van dit bedrijf vertegenwoordigd.

Ok, BNB is de smeerolie van de BSC. Technisch is de BSC een oude versie van Ethereum, maar dan gecentraliseerd. Populair vanwege de lage transactie kosten en de laagdrempelige manier om shitcoins hierop te lanceren die op hun beurt zichzelf blijkbaar niet serieus genoeg vinden, anders hadden ze wel een onafhankelijke blockchain uitgekozen.

BNB heeft fundamenteel niet zo veel met het orginele gedachtegoed te maken dat crypro onderscheid van traditionele markten. Maar dat kan men voorlopig niks schelen. Er valt geld mee te verdienen. Dat is wat telt. Maar hoe lang nog?
Wie had BNB voor een iets te lage prijs verkocht?

Eens dat BNB niets met oorspronkelijke crypto te maken heef. CEX ook niet. En interest op btc bij whatever ook niet. En toch heeft BNB voldoende bestaansrecht. Of het 10 dollar of 1.000 dollar waard is geen idee. Je krijgt wel shitcoins via launchpads, launchpools, korting, interest, cashback. Het staat bijna op ath ten opzichte van btc. Regelgeving kan roet in het eten gooien. Anders verwacht ik blijvende outperformance.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Jumpman schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:24:
Kijkende naar de hele markt, vraag ik mij af: Waar moet nu nieuw geld/fiat vandaan komen? Daarom denk ik dat we nog ver van een bull run af zitten.
Ik ben het 100% met jou eens....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:37
Kol Nedra schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:16:
[...]

Ik heb dat boek een paar maanden al gelezen. Is op zich wel de moeite waard. Met name omdat ook wordt uiteengezet waarom Bitcoin zou kunnen ‘falen’. Het leest in ieder geval makkelijk weg.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-01 22:08
De vraag is of je nieuwe spelers nodig hebt. Ik hoor en lees zoveel van mensen die er maandelijks geld tegen aan smijten en bovendien staat er van die groep heel veel geld langs de zijlijn in de vorm van stable coins. Als dat vuurtje helemaal is aangewakkerd dan stijgt door FOMO van juist deze groep, waaronder wij, de hele geitenbende weer naar de maan.

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:07
PHPResource schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:34:
[...]

De vraag is of je nieuwe spelers nodig hebt. Ik hoor en lees zoveel van mensen die er maandelijks geld tegen aan smijten en bovendien staat er van die groep heel veel geld langs de zijlijn in de vorm van stable coins. Als dat vuurtje helemaal is aangewakkerd dan stijgt door FOMO van juist deze groep, waaronder wij, de hele geitenbende weer naar de maan.
Heb nog een Almanak liggen van 2022, daar staat in dat de bulrunn weer begint rond 18 oktober... ;)

• elektriekert
BoulaMouzer schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:48:
[...]

Heb nog een Almanak liggen van 2022, daar staat in dat de bulrunn weer begint rond 18 oktober... ;)
Dus op 17 Oktober kopen?.... :9

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:28

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ikzelf denk dat we 19 Juli (dit jaar) weer omhoog gaan. Dat was vorig jaar het laagste punt voor $GSL. Maar wat heeft een aandeel van een rederij nou met Crypto te maken? Niets, maar ik heb wel vreemdere verbanden voorbij zien komen....

ora et labora

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Vooral economische geschiedenis, maar Van Goud tot Bitcoin! is een aanrader.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-01 15:27

MicroWhale

The problem is choice

Nieuw-geld-voor-crypto-instructie:
1. Maak in de belangrijke markten (NYSE/Nasdaq, Tokyo, Shanghai, London en omdat wij het zijn Euronext) een Spot BTC ETF aan
2. Wacht een paar jaar

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kol Nedra
Slonzo schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:32:
[...]

Pfoe, 7 maanden ver moeten plannen om een boek te lezen, zo'n druk leven zou ik niet willen :P
tja iets met jonge kinderen..... dikke tip: hodl je zaadjes bij elkaar 😉

nothing stops this train

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

knakworst schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:28:
[...]

Eens dat BNB niets met oorspronkelijke crypto te maken heef. CEX ook niet. En interest op btc bij whatever ook niet. En toch heeft BNB voldoende bestaansrecht. Of het 10 dollar of 1.000 dollar waard is geen idee. Je krijgt wel shitcoins via launchpads, launchpools, korting, interest, cashback. Het staat bijna op ath ten opzichte van btc. Regelgeving kan roet in het eten gooien. Anders verwacht ik blijvende outperformance.
BNB bijna op een ATH ten opzichte van BTC inderdaad. Ook ten opzichte van ETH sterk.

Zal dus wel sbel omlaag donderen :P

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-01 20:29
knakworst schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 11:28:
[...]
Jaa hieerroooo! :w

Ik heb een geweldige achtergrond om zeer negatief te zijn over BNB :P
Hoeveel ik dus ook een bias kan hebben wil ik wel graag proberen gewoon naar de feiten te kijken. En dat maakt het heel dubbel BNB is een geweldige coin qua investering. Sinds z'n bestaan presteert het al beter dan Bitcoin, en daarmee dus ook bijna alles in de crypto space. De gains zijn enorm, tel daarbij op de eindeloze rewards die jij ook benoemt. Je kan dus niet concluderen dat BNB een geweldige investering was, en waarschijnlijk ook nog wel even zo blijft.

Het probleem zijn de fundamentals. Wordt er werkelijk waarde gecreeerd in BNB? Wat vertegenwoordigd het nu eigenlijk? Je moet wel met me eens zijn dat het fundamenteel minder sterk is dan Bitcoin. Dit lijkt echter niet uit te maken. Wat je zegt, BNB presteert geweldig, en zal dat misschien nog jaren blijven doen. Maar vraag me tegelijkertijd af, hoe lang kan dat feest doorgaan tot ofwel regulering roet in het eten gooit, of het systeem van waardecreatie uit niets ergens zal ophouden.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• YES

YES

Moderator General Chat
Net stuurt een zekere Pascal Juinen iets in bij NPO Radio 2. BULLISH

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 06-07-2022 13:42 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Niet direct over crypto, maar ik neem een stapeltje Foxy, Candy, Tuk en Seventeen mee deze zomer.

Zero.

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:18:
[...]

Jaa hieerroooo! :w

Ik heb een geweldige achtergrond om zeer negatief te zijn over BNB :P

[...]

Hoeveel ik dus ook een bias kan hebben wil ik wel graag proberen gewoon naar de feiten te kijken. En dat maakt het heel dubbel BNB is een geweldige coin qua investering. Sinds z'n bestaan presteert het al beter dan Bitcoin, en daarmee dus ook bijna alles in de crypto space. De gains zijn enorm, tel daarbij op de eindeloze rewards die jij ook benoemt. Je kan dus niet concluderen dat BNB een geweldige investering was, en waarschijnlijk ook nog wel even zo blijft.

Het probleem zijn de fundamentals. Wordt er werkelijk waarde gecreeerd in BNB? Wat vertegenwoordigd het nu eigenlijk? Je moet wel met me eens zijn dat het fundamenteel minder sterk is dan Bitcoin. Dit lijkt echter niet uit te maken. Wat je zegt, BNB presteert geweldig, en zal dat misschien nog jaren blijven doen. Maar vraag me tegelijkertijd af, hoe lang kan dat feest doorgaan tot ofwel regulering roet in het eten gooit, of het systeem van waardecreatie uit niets ergens zal ophouden.
ze zullen natuurlijk proberen om roet im het eten te gooien want dat doen ze op vele plekken. Bitcoin kunnen ze iig niet meer stoppen is al te groot en te decentraal. BNB aanschaffen zie ik als een soort "aandeel" voor Binance +BsC
BsC heeft veel troep, maar wellicht komen er toch pareltjes op.

ga je voor veiligste optie dan kies je voor Bitcoin

wil je beetje risico wagen kun je ook meer rendement krijgen dan kies je voor ETH/BNB

nog ietsje meer risico kies je blue chips.

nothing stops this train

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 23-01 14:39
Kol Nedra schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:30:
[...]

ze zullen natuurlijk proberen om roet im het eten te gooien want dat doen ze op vele plekken. Bitcoin kunnen ze iig niet meer stoppen is al te groot en te decentraal. BNB aanschaffen zie ik als een soort "aandeel" voor Binance +BsC

wil je beetje risico wagen kun je ook meer rendement krijgen dan kies je voor ETH/BNB

BTC/ETH zijn de "blue chips"

• Kol Nedra
JW04 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:36:
[...]
BTC/ETH zijn de "blue chips"
ADA is ook blauw 👀

nothing stops this train

• Kol Nedra
LarryD schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:38:
Ons Geld is Stuk gelezen en vooral de eerste hoofdstukken zijn heel erg interessant. Aanrader.
ff snel gebladerd door het boek en kwam deze op pagina 173 tegen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oUpKopImOmWdMoPJGPYUbkcQBmw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I3YKWS0FK4FItDqsOTpHKlKc.jpg?f=fotoalbum_large

bem wel benieuwd naar het boek, maar verwacht dat ik merendeel al wel weet 🥲

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 06-07-2022 13:46 ]

nothing stops this train

• Qunix
1 USD = 1 EUR (althans, bijna)

1 BTC = 1 BTC (altijd)

• YES

YES

Moderator General Chat
Qunix schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:21:
1 USD = 1 EUR (althans, bijna)

1 BTC = 1 BTC (altijd)
1 USD = 1 USD

1 EUR = 1 EUR

1 BTC = 1 BTC

• elektriekert
YES schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:19:
Het steelt staat alweer in m'n klauwen! :+

• elektriekert
Kol Nedra schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:30:
[...]

Ik wacht nog op die 600$/€ ETH.

Hoe is het met je huis?
Was jij toch? :9

• elektriekert
[quote]elektriekert schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:37:
[...]

Het eelt staat alweer in m'n klauwen! :+
[/quote]

• elektriekert
Het eelt staat alweer in m'n klauwen! :+

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 10:51
elektriekert schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:38:
[...]

Ik wacht nog op die 600$/€ ETH.

Hoe is het met je huis?
Was jij toch? :9
Me 2, komt pas als we allemaal fomo hebben en op €/$2000 zijn ingestapt. Of nooit meer natuurlijk, en de boot missen. Conclusie. Nu al een deeltje bezitten.

1100/1200 of 600 boeie. Wanneer verkoop je de boel? Op 4000+? Inschalen en laten bollen.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 25-01 14:10
Kreeg net de melding dat FLOW vanaf nu te staken is bij Binance, zelf deze niet in de portefeuille zitten, maar wellicht dat jullie er iets mee kunnen. :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Qunix
YES schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:24:
[...]

1 USD = 1 USD

1 EUR = 1 EUR

1 BTC = 1 BTC
Er zit een onderliggend bericht. De euro is dusdanig gezonken dat het evenveel waard is als een dollar. Dat was een jaar terug wel anders.

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkgcVr6dItjdcsxhWtt9I0liCoc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CtgTgiNa13UnhAAaR6Ps4iCJ.png?f=fotoalbum_large

@elektriekert blijkbaar lastig klikken met zo'n laag eelt op je handen?

[ Voor 18% gewijzigd door YES op 06-07-2022 14:43 ]

• elektriekert
PlanR schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:40:
[...]

Me 2, komt pas als we allemaal fomo hebben en op €/$2000 zijn ingestapt. Of nooit meer natuurlijk, en de boot missen. Conclusie. Nu al een deeltje bezitten.

1100/1200 of 600 boeie. Wanneer verkoop je de boel? Op 4000+? Inschalen en laten bollen.
Heb nog een flufino met een gemiddelde aankoop van $300.
Heb wat verkocht op $4000 :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Qunix schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:41:
[...]

Er zit een onderliggend bericht. De euro is dusdanig gezonken dat het evenveel waard is als een dollar. Dat was een jaar terug wel anders.
Ik weet het, maar omdat je er 1 BTC = 1 BTC bij haalt vergelijk je appels met peren.

• Qunix
YES schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:43:
[...]

Ik weet het, maar omdat je er 1 BTC = 1 BTC bij haalt vergelijk je appels met peren.
Ik moest wel om toch nog ontopic te blijven :+

• elektriekert
YES schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:42:
@elektriekert blijkbaar lastig klikken met zo'n laag eelt op je handen?

[Afbeelding]
Jij zit er ook weer bovenop je!!!
Maar je hebt gelijk.

(Niet op mijn handen gelukkig :+ )

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:44:
[...]

Jij zit er ook weer bovenop je!!!
Maar je hebt gelijk.

(Niet op mijn handen gelukkig :+ )
Ja ik zit in het meest saaie overleg van de week dus ik ben weer compleet afgedwaald en zit op GoT te juinen euhhh lezen/posten

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:31

Wom

BTFD schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 08:19:

Wel vannacht (na een melding van de staking app) mijn DOT van Kraken omgezet naar Binance (60&90 dagen) vanwege de dalende APY op Kraken..
Weet je toevallig wat de drempelwaarde is om van 12% naar 9% terug te vallen. Zag dat ik in ieder geval minder staking inkomsten uit DOT had inmiddels.

• elektriekert
YES schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:46:
[...]

Ja ik zit in het meest saaie overleg van de week dus ik ben weer compleet afgedwaald en zit op GoT te juinen euhhh lezen/posten
Ik zit hier te janken juinen op het vliegveld.
Vlucht alweer met anderhalf uur verlaat...

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:56:
[...]

Ik zit hier te janken juinen op het vliegveld.
Vlucht alweer met anderhalf uur verlaat...
Oei, Schiphol?

Ik ga in augustus vliegen, hopelijk is het dan niet zo erg.. Zie mezelf daar al half afsterven met een ongeduldig 1-jarig kind wat van alles wil behalve ff stil zitten en geduldig wachten zodat papa en mama een boekje kunnen lezen of zo ;w

Kan je geen priority lane met niet-vertraagd-garantie krijgen door met crypto te betalen of zo? Niet dat ik het dan zou doen hoor :+

[ Voor 12% gewijzigd door YES op 06-07-2022 15:00 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:11
YES schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:59:
[...]

Oei, Schiphol?

Ik ga in augustus vliegen, hopelijk is het dan niet zo erg.. Zie mezelf daar al half afsterven met een ongeduldig 1-jarig kind wat van alles wil behalve ff stil zitten en geduldig wachten zodat papa en mama een boekje kunnen lezen of zo ;w

Kan je geen priority lane met niet-vertraagd-garantie krijgen door met crypto te betalen of zo? Niet dat ik het dan zou doen hoor :+
Doe mij maar een vliegtuig waar kinderen verboden zijn. gelukkig zijn er al vakantie parken waar dat zo is.
vroeger had je dit probleem ook niet, want toen was vliegen (zoals het hoort) onbetaalbaar.

fijne vakantie iig :>

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:09:
[...]

Doe mij maar een vliegtuig waar kinderen verboden zijn. gelukkig zijn er al vakantie parken waar dat zo is.
vroeger had je dit probleem ook niet, want toen was vliegen (zoals het hoort) onbetaalbaar.

fijne vakantie iig :>
Wat mij betreft mag het, kinderloze vluchten. Ik denk alleen dat zoiets milieu-technisch wat minder goed uit te leggen valt, als elke groep met allergieën voor bepaalde dingen, zijn eigen safe-space vlucht moet krijgen.

Stap ik wel gewoon in het algemene vliegtuig waarin dan inmiddels alleen maar ouders met huilende kinderen, of kinderen met huilende ouders, zitten.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:46:
[...]

ff snel gebladerd door het boek en kwam deze op pagina 173 tegen:
[Afbeelding]

bem wel benieuwd naar het boek, maar verwacht dat ik merendeel al wel weet 🥲
Spoiler alert: Je weet het merendeel al, maar toch fijn om te lezen.

Fijne samenvatting. Voor wat diepgang zul je toch echt in wat betere boeken moeten duiken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
[...]

Oei, Schiphol?

Lol... en jij denkt dat je de komende 8 jaar een boekje kan lezen :w

Zero.

• Waah
  • Laatst online: 22:03
[...]

Oei, Schiphol?

Probeer dat eent met een ongeduldige 1-jarge... EN een ongeduldige 5 jarige :+ dat gaan wij over anderhalve week proberen.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:19:
[...]

_O-

Yep... na het schattige gejank komt "Papa, zijn we er al?!?!", "Ik heb honger, mag ik een snoepje", "Maar ik wil niet ...." en (op de meest onhandige momenten, bijvoorbeeld in de rij bij security) "Papa, ik moet poepen.... nu!"

Kinderen, er gaat een wereld voor je open! O+

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 06-07-2022 15:23 ]

• Waah
  • Laatst online: 22:03
[...]

Gewoon je boeken luisteren. Elke dag in de auto en de pauze. Ik luister dus 1,5 uur per dag.

Zo luister je de volledige Lord of the Rings trilogie in 37 dagen, of nog geen 8 full-time werkweken.

Ik heb nog nooit zoveel "gelezen" _/-\o_

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Net klaar met een boek van 600+ pagina's (Homicide: a year on the killing streets, aanrader!), dus geen idee wat je bedoelt :+

Ook genoeg tijd om hier te lurken, posten en chartjes te bekijken. 8)

• elektriekert
[...]

Oei, Schiphol?

Van Spanje naar Eindhoven.
Vertrek daar vorige week doordeweeks was goed.
Expres gekozen voor een vlucht in de middag om minder rijen te hebben. (Insider info van een goeie vriend van me :+ )
Je wil ook niet op Eindhoven na 22:00 landen want dan dropt Transavia daar de nachtstoppers weer op het dek en dat is momenteel vergelijkbaar met Bitcoin transacties qua snelheid op de peak van de bullrun.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-01 12:38
[...]

Oei, Schiphol?

Cdc kaart geeft je toegang tot de lounge

• Gelukszoekr
Ik ga over 3 weken ook weer. Dat wordt dan de 22e vlucht voor mij dit jaar. En dat enkel voor ontspanning. Crazy natuurlijk.

Wat @anti elppa zegt, eigenlijk zou het weer net als vroeger moeten zijn, onbetaalbaar. Dat zou beter zijn voor alles.

Als je nog een tip wilt om je medeburgers een extra poot uit te draaien, verzin een handicap om de rijen over te slaan. https://www.ad.nl/binnenl...ol-te-ontwijken~ab179e94/

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
YES schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:19:
Waarom luister jij NPO radio 2? Dat is vrij bearish....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:38
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:13:
Ik ga over 3 weken ook weer. Dat wordt dan de 22e vlucht voor mij dit jaar. En dat enkel voor ontspanning. Crazy natuurlijk.

Wat @anti elppa zegt, eigenlijk zou het weer net als vroeger moeten zijn, onbetaalbaar. Dat zou beter zijn voor alles.

Als je nog een tip wilt om je medeburgers een extra poot uit te draaien, verzin een handicap om de rijen over te slaan. https://www.ad.nl/binnenl...ol-te-ontwijken~ab179e94/
Onbetaalbaar wordt 't nooit, je gaat alleen een groot deel van de bevolking uitsluiten van vliegreizen. Er zijn zelfs mafkezen die een fortuin neerleggen voor een trip naar de dampkring, denk je dat 't duurder maken van vliegtickets dan iets uithaalt?

22 keer vliegen is wel extreem natuurlijk. Milieu wappies op bijvoorbeeld nu.nl zouden je 't liefst zien neerstorten ;)

Geniet van je reis!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:20:
[...]

Waarom luister jij NPO radio 2? Dat is vrij bearish....
Een aantal van hun DJ's kunnen mijn oren aan zonder te gaan bloeden en ze draaien wel prima muziek.

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:13:
Wut, enkel voor ontspanning? Tering, dan vlieg je wel écht veel.
jA mAar DaT iS iNbReUK oP MiJn VrIJHeId!!!!11
(nee eens hoor, mag van mij wel ontmoedigt worden, al heb ik er nog nooit over nagedacht op welke manier dat het beste kan)
Wat ben je dan triest zeg.. Laten we beginnen met die mensen een vliegverbod te geven voor de rest van hun leven, scheelt alweer wat vluchtjes :+

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:35
YES schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:25:
[...]

Wut, enkel voor ontspanning? Tering, dan vlieg ontspan je wel écht veel.

[...]

Verwijderd

Wat is jullie beeld van LTC? Aub

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Verwijderd schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:33:
Shitcoin

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:33:
Eerder op 6 cent dan btc.

Verwijderd

Waarom, is toch eigenlijk Bitcoin 2.0, maar dan bijna 4x meer aan suply?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:38:
[...]

NLG, de Nederlandse bitcoin, was ook beter.

En betamax was ook beter dan VHS. Daarna kwam dvd. Nu allemaal rekt.

• Gelukszoekr
Licko schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:20:
[...]
Onbetaalbaar wordt 't nooit, je gaat alleen een groot deel van de bevolking uitsluiten van vliegreizen. Er zijn zelfs mafkezen die een fortuin neerleggen voor een trip naar de dampkring, denk je dat 't duurder maken van vliegtickets dan iets uithaalt?
Het is wat je zegt. Het "onbetaalbaar" maken van vliegen zal als effect hebben dat er nog maar weinig mensen gebruik van zullen blijven maken. Goed voor het milieu. Vooral korte afstanden, laat mensen lekker de trein pakken. Nu gebeurt het tegenovergestelde. Doordat er eigenlijk geen belasting zit op kerosine.
YES schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:25:
[...]
Wut, enkel voor ontspanning? Tering, dan vlieg je wel écht veel.
True. Het is al totaal offtopic, maar ik kan regelmatig naar Canada. Ik vlieg alleen, en hoef maar een half ticket te betalen. Ik ben een fucking geldwolf dus kies de meest voordelige vluchten uit. Dat houd in 3-4x overstappen per trip. Als er dan ergens een vertraging optreed van 4 uur, dan krijg je dikke compensatie. Zo koste een retourtje Amsterdam - Edmonton (7000km) mij laatst nog slechts €140. Leuk voor mij, maar voor "de wereld" dit is in principe in totaal onwenselijke situatie
jA mAar DaT iS iNbReUK oP MiJn VrIJHeId!!!!11
(nee eens hoor, mag van mij wel ontmoedigt worden, al heb ik er nog nooit over nagedacht op welke manier dat het beste kan)
Ik vind dat vanuit de EU er maximaal belast mag worden. Hoe korter de vlucht, hoe hoger de tax. Maak het aantrekkelijk genoeg om de trein of bus te pakken

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:42:
Ik vind dat vanuit de EU er maximaal belast mag worden. Hoe korter de vlucht, hoe hoger de tax. Maak het aantrekkelijk genoeg om de trein of bus te pakken
Oh ja, dat is een goede, en vooral dat laatste ook, internationale treinen for the win! Ben een keer met de trein naar mijn wintersportbestemming geweest, dat was prima te doen en ik zou het zo weer doen, zolang je niet te vaak hoeft over te stappen (=slepen met je tassen en materiaal en zo).

[ Voor 22% gewijzigd door YES op 06-07-2022 16:45 ]

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:38:
[...]

Waarom is Litecoin beter? Supply is gewoon maar een getal, dat maakt iets niet beter, of slechter.

Litecoin is simpelweg niet echt aangeslagen. Het heeft nu ook bij lange na niet zo'n sterk netwerk. In dat opzicht zou je kunnen stellen dat het veel minder waardevol is. Maar misschien nog belangrijker, de oprichter Charly Lee al z'n Litecoin heeft verkocht, of hij is helemaal gestopt? Ik weet het niet helemaal meer. In elk geval dat help niet echt mee als de oprichter z'n vertrouwen opzegt.

Daar zou Do Kwon nog een voorbeeld aan kunnen nemen trouwens :P

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 09:43
Weet iemand of je bij de bezorger van de ah wel met visa kan betalen?.. wekelijks boodschappen met 2 procent cashback loopt aardig op.. daarvoor zou ik bijna van supermarkt wisselen, maar ben niet zo van de jumbo kwaliteit. In een ah winkel zelf kan het volgens mij sowieso niet
Pagina: 1 ... 140 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!