Beurs -3 procent btc -0,5 procent. Vooralsnog.Joosie200 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 12:56:
[...]
Parity it is almost here.
De tijden dat ik games van 60 usd voor 40 euro kon inkopen waren leuk. Maar tegenwoordig wacht ik wel tot ze in de sale zijn voor 40 euro. Scheelt weer import kosten betalen en het maakt met deze euro dollar koers toch niks meer uit.
De box van Taro houdt goed stand though
nothing stops this train
ASML onze monopolist voor 400 euro lijkt mij een koopje.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:39:
aandelen zoals JustEat; Horeca, Entertainment etc zou ik vandaan blijven. dit soort dingen gaan mensen als eerste op bezuinigen met Recessie
Kan, hoeft niet. Een recessie betekend niet perse dat er dan ook een economische crisis ontstaat. 2 kwartalen krimp achter elkaar en officieel is er een recessie, dat betekend niet perse dat het ook dramatisch wordt en/of we het überhaupt gaan merken in de hardware wallet.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:39:
aandelen zoals JustEat; Horeca, Entertainment etc zou ik vandaan blijven. dit soort dingen gaan mensen als eerste op bezuinigen met Recessie
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 05-07-2022 14:46 ]
Ja tyfus Jantje ik weet toch niet welk forum ouwe pikkebaas
https://www.iex.nl/Forum/...2.aspx?page=Last#LastPostmannowlahn schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:47:
[...]
Ja tyfus Jantje ik weet toch niet welk forum ouwe pikkebaas
Snel een dikke BNB uit de vault getrokken. Zolang alles onderwater staat mooi doorstaken.resusaapje schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 13:17:
[...]
Als je nog wat BNB hebt rondzwerven, kan je vandaag om twee urr nog wat meer bijeen sprokkelen: 14 dagen vastzetten tegen 55%. Da's een vette 2% effectief!
Ik heb echt geen idee waar jij je nummers vandaan haalt man, leg dat is uit?knakworst schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:39:
[...]
Beurs -3 procent btc -0,5 procent. Vooralsnog.

Een ETF heeft maar één keer per dag een fixing koers.markisoke schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:57:
[...]
Ik heb echt geen idee waar jij je nummers vandaan haalt man, leg dat is uit?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit: Europa is rond 2,5 procent in de min.
https://www.iex.nl/Koersen/Indices.aspx
ETF volgt trouwens wel real-time pricing. Eén reden is dat de beurzen in Azië al dicht zijn. Andere reden is de dollar /euro verhouding. Als de Amerikaanse beurs een procent daalt en de dollar stijgt een procent, is verschil in euro's ongveer nul.
En de euro is nu al anderhalve procent gedaald
[ Voor 62% gewijzigd door knakworst op 05-07-2022 15:23 ]
Dan zou dat veranderd moeten zijn want zover ik weet en in vorige topics ook al eens de bronnen heb getoond telde locked staking voorheen zeker niet mee voor het BNB gemiddelde van de card / cashback.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
https://www.binance.com/e...a5252446388208ef7c4ae3039Wiley99 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 15:33:
[...]
Dan zou dat veranderd moeten zijn want zover ik weet en in vorige topics ook al eens de bronnen heb getoond telde locked staking voorheen zeker niet mee voor het BNB gemiddelde van de card / cashback.
valt nog mee, hyperinflatie soon van 35+%knakworst schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 15:02:
[...]
En de euro is nu al anderhalve procent gedaald
hier een leuk mini positie van mijn ETF:
omdat ik het in dollars gekocht heb is de verlies minimaal in euro's 😂
nothing stops this train
Alles rekt behalve de DXY
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Peter moest verkopen omdat zijn geld bij de bank gelocked is 🥲
nothing stops this train
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gij het er verstand van he menneke! Goe gedaan heur!markisoke schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:57:
[...]
Ik heb echt geen idee waar jij je nummers vandaan haalt man, leg dat is uit?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
:strip_exif()/f/image/f1AAH8IXfCDmqr1atHJVvPhH.jpg?f=fotoalbum_large)
Rekt......heel REKT!
Fiat is going to zero!
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 05-07-2022 17:34 ]
nothing stops this train
Alles binnen de marge van wat we vandaag hebben zien dalen (rond de 1-3%) reken ik tot 'normaal' voor vandaag.
BTC heeft t minder zwaar dus
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Liever DOGE, SHIBA én XRP dan dat ik D-EUR aanraak.
nieuws: Minister wil mogelijkheid van anoniem betalen met 'steeds reëlere' di...
Just eat was op het begin leuk maar er komt steeds meer weerstand omdat de commissie zo nog is die ze opstrijken.Kol Nedra schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 14:39:
Ben benieuwd wat er van over blijft.
Wat is het anders dan USDC en USDT?Qunix schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 17:46:
Hey! Een aankondiging van een nieuwe shitcoin op de FP. Nou, daar wil ik niets mee te maken hebben...
nieuws: Minister wil mogelijkheid van anoniem betalen met 'steeds reëlere' di...
Overigens snap ik het wel van die shitcoin EURO. Dat ding gaat compleet rekt dus positief nieuws moet het tij keren
Anoniem en blockchain technology lijkt me dan wel weer het doel ontschieten.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Sterkte nogmaals gewenst met je dochter!Skrunsies schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 12:23:
[...]
Je mag altijd langskomen! Maar niet voor de klus jonguh. Lekker biertje doen. Heb straks kamers genoeg over![]()
Tsja mijn dochter…..
Man man wat een k*t jaar is 2022 tot dusver. Geen idee hoe vaak naar het ziekenhuis geweest, gekozen om het samenwonen te verbreken. ( En dikke bearmarket)
Het arme kind kreeg van het weekend bloed uit haar oren. Betekend dat er teveel druk op haar hersentjes wordt uitgevoerd. Om moedeloos van te worden. Pendelen tussen Brabant, ziekenhuis, klus huis, Fryslan…
We maken er gewoon het beste van, zodra dit alles achter de rug is. Neem ik mijn 2 dochters mee op vakantie naar een warm land.
Lekker aan het strand. En all-inclusive.
Dat leen ik dan maar van mij zelf. Met de wetenschap dat een DOT je in 2025 toch $100 op moet brengen
Ben jij ook zo'n pietje precies die liever alles zelf in elkaar draait?
Als het dan niet goed is kan je jezelf de schuld geven ipv dat je een ander 3x terug moet laten komen.
nothing stops this train
Dan moet je het wel goed zeggenDarrell schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 12:28:
Waarom heeft @Taro bijna altijd gelijk?
Bovenkant van de box tot 20,5 en dan weer naar de onderkant. Spot on weer.
Bullmarket Support Band met wick erboven tot 20.5k, niet bovenkant van de box:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik had zelf BnB in locked stacking staan, maar mijn cashback was ineens gevlogen.
Die cashback staat sinds 2 dagen weer op het juiste niveau, dus ik zou wel even opletten.
Of dit moet eergisteren veranderd zijn
Lichtpuntje...
Ik hoor inderdaad bij de buiten categorie, Champions League zeg maar van de mieren neukers 🐜elektriekert schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 17:53:
[...]
Sterkte nogmaals gewenst met je dochter!
Ben jij ook zo'n pietje precies die liever alles zelf in elkaar draait?
Als het dan niet goed is kan je jezelf de schuld geven ipv dat je een ander 3x terug moet laten komen.
UberLurker Departement #GG.
of weet iemand een betere als deze? het moet niet te groot zijn, moet op biljetten passen 🥲
https://www.etsy.com/nl/l...5rmz53DHQuthoC8B8QAvD_BwE
nothing stops this train
Euro -1.7% t.o.v. de dollar
Goud -2%
BTC staat slechts op -0,8%.
De contouren worden duidelijk, BTC als hedge tegen alle ellende!
Mwah nasdaq staat alweer in de plus.BTC100K2021 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:15:
Olie -10%
Euro -1.7% t.o.v. de dollar
Goud -2%
BTC staat slechts op -0,8%.
De contouren worden duidelijk, BTC als hedge tegen alle ellende!
In de reacties lijken erg veel mensen te zitten die niet weten hoe fiat geld werkt.Qunix schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 17:46:
Hey! Een aankondiging van een nieuwe shitcoin op de FP. Nou, daar wil ik niets mee te maken hebben...
@Skrunsies is degene met die GT. Die ga je voor mijn deur niet vinden. 😉elektriekert schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 11:34:
[...]
Met zo'n GT voor de deur hoor je minstens zo'n Jura apparaat te hebben!
(Of niet, want het blijft een Peugeot. En dit zeg ik met mijn pug
)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
nothing stops this train
Apart maar overtuigend: wijzigingsdatum april 2021. Even zoeken en ik weet het al: ik was in de war met de launchpool, dan telt locked en defi niet mee.
@LuisjeNL ik zal het eens in de gaten houden
[ Voor 6% gewijzigd door Wiley99 op 05-07-2022 19:57 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik sta er ook van te kijken. Had mn bnb een maand of 2 geleden in een locked staking gestopt voor een hoge apy en die er voortijdig weer uitgehaald omdat mn bnb average zakte.Wiley99 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:55:
[...]
Apart maar overtuigend: wijzigingsdatum april 2021. Even zoeken en ik weet het al: ik was in de war met de launchpool, dan telt locked en defi niet mee.
@LuisjeNL ik zal het eens in de gaten houden
Ik zat alvast te kijken voor de volgende bull naar een Lambo op diesel. Nog niet gevonden. Gelukkig duurt de bull nog evenNgangatar schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:37:
[...]
@Skrunsies is degene met die GT. Die ga je voor mijn deur niet vinden. 😉
UberLurker Departement #GG.
En over twee weken weer gezellig hier zodra btc doorkleddert naar de blauwe lijn van13.7k.Taro schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 18:36:
[...]
Dan moet je het wel goed zeggen
Bullmarket Support Band met wick erboven tot 20.5k, niet bovenkant van de box:
[Afbeelding]
Toch?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Peter Schiff is al zijn bezittingen aan het omzetten in btc.
bron?knakworst schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:18:
[...]
Peter Schiff is al zijn bezittingen aan het omzetten in btc.
nothing stops this train
Ook ergens een wick naar 8k besteld of was te prijzig?wian schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:21:
Mannen, ik hoop dat jullie het niet erg vinden maar ik heb bij de Whales twee maanden sideways besteld. Kom ik van de zomer nog een beetje van m’n luie reet af en pak ik misschien zelfs nog een kleurtje mee. September moon!
Naar of iets voorbij $20500,- en dan weer terug verwacht ik eigenlijk
Ik lul ook zomaar wat
Je gaat nog eerder Michael Jordan op Adidas zien rondlopen dan dit
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Had je eerder moeten beginnen. Maar geen UST. En geen Celsius. En niet op voyager geparkeerd hebben.JJ1984 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:29:
Met de euro die rekt gaat is het kopen van stablecoins een dure hobby geworden.
Waar basseer je dat op?Taro schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:32:
20.5k gaat er nu denk ik wel aan, 21.3-21.5k next.
Hopium in combinatie met volume en dunne orderboeken
Heb gelukkig maanden geleden al behoorlijk wat USDC gekocht en vaststaan op Bitvavo. Alleen al door die sterke dollar een mooi rendement behaald.knakworst schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:32:
[...]
Had je eerder moeten beginnen. Maar geen UST. En geen Celsius. En niet op voyager geparkeerd hebben.
2e poging voor hetzelfde niveau en gok eens waar de bovenkant van de bullmarket support band ligt icm bovenkant box?
Vreemde weerstand? Wat zie je op dat niveau in die afbeelding?PHPResource schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:43:
Als hij nu voor de 4e keer afketst zit er wel een vreemde weerstand ter hoogte van 20,400 ..
Ah, nee ik zat op de hourly te kijkenTaro schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:45:
[...]
Vreemde weerstand? Wat zie je op dat niveau in die afbeelding?
[ Voor 88% gewijzigd door PHPResource op 05-07-2022 21:49 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ieder voor zich. Ik short niks meer. Alles staat kneiterlaag. Een mooie long zien te vindenGelukszoekr schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:51:
Dus dan rond de 21.5k maar weer een shortje proberen dan?
(Of gewoon kopen..) aanrader voor de nieuwelingen
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Is wel logisch, maar kan ook heel verkeerd uitpakken. Je zit dan immers boven de bullmarket support band... Daarna is de 22.6k next @ MA200. Grote kans dat die ook wel wordt getest, en dan is het erop of eronder. Een diepere bearmarket of de volgende run begint.Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:51:
Ik sluit nu mijn longs, dus ja.Gelukszoekr schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:51:
Ah, ja ik zie het nu. Maar nog steeds in de box.Taro schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:41:
[...]
2e poging voor hetzelfde niveau en gok eens waar de bovenkant van de bullmarket support band ligt icm bovenkant box?
[Afbeelding]
Want mijn gevoel zegt als we nog veel dieper zullen gaan, net als de vorige keer 2019, en daar wou ik eigenlijk een beetje op wachten.
Is een run met nieuwe ATH niet veel te vroeg? De halving is pas in 2024. Ik geloof er niet in....Taro schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:54:
[...]
Is wel logisch, maar kan ook heel verkeerd uitpakken. Je zit dan immers boven de bullmarket support band... Daarna is de 22.6k next @ MA200. Grote kans dat die ook wel wordt getest, en dan is het erop of eronder. Een diepere bearmarket of de volgende run begint.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ben blij met mijn fluff BUSD, wanneer ik iets wil kopen met de Binance card dan zet ik die BUSD dat ik nodig heb in de card section.....maar ondertussen wel 10% apy op BUSD krijgenJJ1984 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 21:29:
Met de euro die rekt gaat is het kopen van stablecoins een dure hobby geworden.
win/win omdat ik niet in de euro zit
nothing stops this train
Relief rally. Dan verkopen de laatste ‘zwakke handen’ en vallen we weer terug.zwembroek schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:01:
[...]
Is een run met nieuwe ATH niet veel te vroeg? De halving is pas in 2024. Ik geloof er niet in....
Hop.
Zou wel erg vroeg zijn, maarja, je kunt het ook zo zien dat de MA300 erg bullish is getest en niet eens is aangeraakt. In eerdere gevallen heeft de MA200 als support gediend om daarna de bullrun te vervolgen. Als je dat meeneemt en we zijn +-1,8 jaar voor de halving (1,5 is de standaard om de bullrun te starten, nooit op de halving zelf!), dan kan het nu allemaal prima samenvallen.zwembroek schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:01:
[...]
Is een run met nieuwe ATH niet veel te vroeg? De halving is pas in 2024. Ik geloof er niet in....
/f/image/CqAY4S6t4CrtRMC8xQ4fdiF2.png?f=fotoalbum_large)
Als ik alles op bull/bear zou moeten zetten, dan zou ik er nu op gokken dat de MA200 nog eenmaal als weerstand wordt getest, dan een bullish bounce op de bullmarket support band en dan hopelijk moooon!
Morgen 69k toch wel @TominatieJJ1984 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:05:
[...]
Relief rally. Dan verkopen de laatste ‘zwakke handen’ en vallen we weer terug.
Je hebt 8 maanden de tijd gehad om bij te kopen...JJ1984 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:12:
[...]
Liever niet, heb nog wat tijd nodig om bij te kopen.
JJ1984 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:12:
[...]
Liever niet, heb nog wat tijd nodig om bij te kopen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aJ9IYRw5JrttE3ldLtsTMWgf.jpg?f=user_large)
Laat je niet afleiden door deze rimpelbewegingen en blijf lekker dca'en.
Zal toch mooi zijn he, mocht dit zo gaan uitspelen 😎Taro schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:09:
[...]
Zou wel erg vroeg zijn, maarja, je kunt het ook zo zien dat de MA300 erg bullish is getest en niet eens is aangeraakt. In eerdere gevallen heeft de MA200 als support gediend om daarna de bullrun te vervolgen. Als je dat meeneemt en we zijn +-1,8 jaar voor de halving (1,5 is de standaard om de bullrun te starten, nooit op de halving zelf!), dan kan het nu allemaal prima samenvallen.
[Afbeelding]
Als ik alles op bull/bear zou moeten zetten, dan zou ik er nu op gokken dat de MA200 nog eenmaal als weerstand wordt getest, dan een bullish bounce op de bullmarket support band en dan hopelijk moooon!
Heb ik ook gedaan (DCA wekelijks), maar dat waren doorgaans wel andere bedragen, waaronder een tijd rond de 40k. Kopen rond 19k is dan wel andere koek.GioStyle schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:13:
[...]
Je hebt 8 maanden de tijd gehad om bij te kopen...
Van al je voorspellingen recentelijk hoop ik voor jou, mezelf en alle anderen in dit topic dat je ook deze keer zo goed zit als je zo vaak zit. Kun jij met 3xx zoveel BTC als toen we op 69k stonden en kan ik beginnen aan mijn god op blote knieen bedanken, te voet rondje Nederland lopen en alle andere dingen die ik met mezelf afgesproken heb om deze run omlaag en wat dat met me heeft gedaan de afgelopen maanden niet zomaar te vergeten.Taro schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:09:
[...]
Zou wel erg vroeg zijn, maarja, je kunt het ook zo zien dat de MA300 erg bullish is getest en niet eens is aangeraakt. In eerdere gevallen heeft de MA200 als support gediend om daarna de bullrun te vervolgen. Als je dat meeneemt en we zijn +-1,8 jaar voor de halving (1,5 is de standaard om de bullrun te starten, nooit op de halving zelf!), dan kan het nu allemaal prima samenvallen.
[Afbeelding]
EN daarna leggen we allemaal wat geld uit en als we dan niet met elkaar moeten afspreken ivm boormachine gekkies dan laten we wel een serie Tweakers Crypto SC topic biertjes brouwen ergens die we allemaal op een mooie zondag middag met de charts open open knallen in onze eigen huisjes.
Oh wat hoop ik toch zo dat dit nog 1x mee zit en doorzet. Hoeft niet vandaag, hoeft niet morgen en eind 2023 vind ik ook nog prima als we de ~40k ofzo weer zouden kunnen clearen in de komende maanden.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Heb je last van FUD omdat je portfolio onder water staat?twit schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:23:
[...]
Van al je voorspellingen recentelijk hoop ik voor jou, mezelf en alle anderen in dit topic dat je ook deze keer zo goed zit als je zo vaak zit. Kun jij met 3xx zoveel BTC als toen we op 69k stonden en kan ik beginnen aan mijn god op blote knieen bedanken, te voet rondje Nederland lopen en alle andere dingen die ik met mezelf afgesproken heb om deze run omlaag en wat dat met me heeft gedaan de afgelopen maanden niet zomaar te vergeten.![]()
EN daarna leggen we allemaal wat geld uit en als we dan niet met elkaar moeten afspreken ivm boormachine gekkies dan laten we wel een serie Tweakers Crypto SC topic biertjes brouwen ergens die we allemaal op een mooie zondag middag met de charts open open knallen in onze eigen huisjes.![]()
Oh wat hoop ik toch zo dat dit nog 1x mee zit en doorzet. Hoeft niet vandaag, hoeft niet morgen en eind 2023 vind ik ook nog prima als we de ~40k ofzo weer zouden kunnen clearen in de komende maanden.
Het is inderdaad nog niet op niveau. Men vertrouwt de overheid en de euro.MicroWhale schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:36:
[...]
In de reacties lijken erg veel mensen te zitten die niet weten hoe fiat geld werkt.
Kom je met tegen argumenten, zoals Canada en de truckers of blokkeren van Rusland. Dat kan toch nooit hier gebeuren?
Ik heb wel enkele argumenten gelezen die ik wel prachtig vind:
Oh, de ECB vangt alles wel op... Dan is het goed.Snapte eerst niet het verschil tussen deze digitale euro en de euro's die nu al digitaal via mijn bankrekening stromen. Deze pagina maakte het iets duidelijker:
[url=#]Digitale euro: wat, waarom en hoe[/url]
Het geld wat nu op een bankrekening staat is min of meer virtueel. Er ligt geen gegarendeerd gelijk bedrag aan munten en papier in een kluis bij je bank. Dus als de bank omvalt ben je (een deel van) je geld kwijt.
Bij een digitale euro zal er wel een gegarendeerde tegenwaarde aan geld in een digitale kluis bij de bank aanwezig zijn wat jou eigendom blijft.
Juist bezig zijn met bitcoin/crypto ga je geld beginnen te snappen. En dan kom je in een diepe rabbithole wat eng is.
Mooi toch als iemand uren zit te turen naar charts en plots het hopium licht ziet
Fascinating insight into Cardano's upcoming plans with IOG's Chief Technical Architect...@IOHK_Charles @IOHKMedia @CityAM_Crypto @CityAM #Cardano #ADA #Vasil #Vasilhardfork #Crypto https://t.co/wH1MF5XsSD
— Darren Parkin (@EditorParkin) 5 juli 2022
Wat tekenen mensen toch altijd leuke willekeurige dingetjes.
Er zijn professionele lijntjes tekenaars. Altijd mooi als het positief is.Masstje schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:43:
[...]
Mooi toch als iemand uren zit te turen naar charts en plots het hopium licht ziet
Ah joh.. Gewoon een beetje hopium is lekker man. Wat moet je anders in deze beerige tijden.vickypollard schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:47:
[...]
!remindme 3Mvickypollard schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 22:47:
[...]
Dat ze willekeurig zijn betekent niet dat er nooit iets van zou kunnen kloppen (zij het per toeval). Ik zie elke dag tientallen kleurplaatjes voorbijkomen, het een gebaseerd op nog minder dan het ander. En over een weekje is iedereen het kleurplaatje vergeten en hebben we het er niet meer over, of hij nou klopte of niet (tenzij iemand met een van de duizenden toevallig een goede had).
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/vYAm9MV3fj8CSD4CWJhi0dMs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rR4ivoPVoz4cQc4q11tS2K09.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BkaRHaQ7QQnJnaXJHh5wf7z3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0ruMkEj9qdQC3FRuR2zI2T8T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6CGNE4FO0WikEnkEEmJpsGSg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nYs9yusidTzPNiUETNC6onfQ.jpg?f=fotoalbum_large)