[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.279 views

Verwijderd

JJ1984 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 20:35:
[...]

Was wellicht wat onduidelijk. Ik bedoelde dat een stijging nu, groot of klein, enkel ten koste gaat van mijn gemiddelde aankoopprijs. Niet dat dat heel erg is, maar liever niet. Zou heel graag een half jaar of jaar willen accumuleren rond deze prijzen.
Dat gaat ook wel gebeuren hoor, wees maar niet bang :)

Maar we blijven wel degenerate gamblers.

Groene kaarsen = juichen.

Rode kaarsen = manipulatie.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
JJ1984 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:54:
[...]

Dit klopt slechts deels en het één sluit het ander ook niet uit. Ik heb gehoopt op prijzen rond 20k en hoop op prijzen rond 15k. Op beide momenten accumuleer ik. Zit niet te wachten op een kleine, nietszeggende, stijging.
Ligt er ook een beetje aan hoeveel je er maandelijks in plempt.

Stel men koopt 0.01BTC p/m. Dan zou het mij persoonlijk niet uitmaken wanneer deze op 19k staat of 21k. Scheelt dan 2 tientjes.

Wanneer men 0.1 p/m koopt is het natuurlijk een ander geval :)

UberLurker Departement #GG.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
Skrunsies schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:11:
[...]

Stel men koopt 0.01BTC p/m. Dan zou het mij persoonlijk niet uitmaken wanneer deze op 19k staat of 21k. Scheelt dan 2 tientjes.

maar wanneer BTC op 40k staat kun je nog maar 0.005 BTC p/m kopen, terwijl 40k voor mij nog geen verkoop moment is

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:41

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:04:
[...]

Dat gaat ook wel gebeuren hoor, wees maar niet bang :)

Maar we blijven wel degenerate gamblers.

Groene kaarsen = juichen.

Rode kaarsen = manipulatie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uOD-KAAhqw6ghFQFfq3nC9ArKhQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BGVTe9ypCmsBieI36vqezPV7.gif?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T6ixXQ_GqvQ31CnLFB5vIZi2pnk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BHoP6nyTfo8apTpdBRGlHChH.gif?f=user_large

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:46

YES

Moderator General Chat

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DoVRYBWsrwSaBFjjxMj_EQNiBMM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EINUtrwn1VuZBeb8DNiR3hdL.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttWi2Pxpk6EpAwsPX52zi4-hT_A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lJSkadInHT2TDhAp6NAH6mb4.gif?f=user_large

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
De DCA pot gaat de goede kant op!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8diT7NeIRXqjSFVLj9jOBRIGbKA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Zm6cX1SAOpE3s5UxQrxaDzdf.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Ha eindelijk! Het moment waarop we beseffen dat we allemaal schandalig rijk gaan worden!
10k daily candles!

Wen sc Bbq @ glmr-island?

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:37
Skrunsies schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:11:
[...]

Ik DCA in ieder geval niet een vaste hoeveelheid BTC, maar besteed een vast bedrag, een paar honderd euro, aan BTC. Op lange termijn scheelt het natuurlijk wel behoorlijk als de prijs dan lager is.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
Deze semi mini moon is toch wel even lekker ergens.
Al gaan we volgens el capo op Twitter nog steeds naar de 14-16k

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• YES

YES

Moderator General Chat

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin zit nu iets boven de box, wordt het een wick of MA200 @ 22.5k?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Bi2L1FBcN3wJNtXsrjlik8v83g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oiD4FMyY5bUoXt9jmZJRZjw2.png?f=fotoalbum_large
Als deze jongen morgen binnenkomt *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mHfV0scW0f3rz3ONw1o93s0Siz4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VyMSTbA8LgiOhdiSGrNMiGgU.jpg?f=user_large

Achteraf gezien beter wat ETH van kunnen halen, maar je moet ook van het leven genieten...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:43:
[Afbeelding]

[...]

[Afbeelding]

Achteraf gezien beter wat ETH van kunnen halen, maar je moet ook van het leven genieten...
Bastard. Large?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ja, 2022 urban versie ;)

• YES

YES

Moderator General Chat
[Afbeelding]

[...]

[Afbeelding]

Mooi ding! Ik moet zeggen dat ik tip top blij ben met mijn Weber, maar die van jou/Kamado's/BGE's zijn toch wel een ander level :)

Ik ben ook wel benieuwd wat er gaat gebeuren, of we verder doorstijgen of dat het eerst even terugzakt. Ik zat nog te denken aan een bullish retest van de trendlijn die ik eerder postte maar ik denk niet dat dit nog gebeurd, wellicht een bullish retest van de bull market support band (@Pelox post hem ff, hij is weer helemaal actueel!!). Ik ga daar naar kijken, als we die aan de bovenkant raken en dat als support bevestigd wordt open ik weer een long denk ik. Ik long en short trouwens met Inverse Perpetual, waarbij je uitbetaald wordt in BTC ipv USDT dus gewoon doorstijgen is ook prima :)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:47:
[...]

Ja, 2022 urban versie ;)
Nice! Ik heb zelf de 2020 urban large. Geweldig ding.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:50
En toen ging het weer over kwaliteitsvlees op dure kooktoestellen. :D

Zit ook al jaren te kijken naar kamado's..

• Don Guacamole
[Afbeelding]

[...]

[Afbeelding
Kijk dat is goed geregeld. Taro zorgt voor de bbq, zwembroek voor de glimmertjes, khaleos voor de babes, en ik voor de muziek. 👊🏻
You’re all invited!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@YES Ik verwacht wat weerstand rond de MA200, daarna een bounce op/in de bullmarket support band en dan hopelijk met een mooie vette groene candle door de MA200 heen richting nieuwe ATH's. Maar ik heb nog wel een deel van de buy orders tussen 10-16k staan, die onder de 10k heb ik ingewisseld richting de trade pot.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-01 10:09
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:49:
En toen ging het weer over kwaliteitsvlees op dure kooktoestellen. :D

Zit ook al jaren te kijken naar kamado's..
Ik heb net gewoon bitterballen op -O-

Ik lul ook zomaar wat

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

shovelhead1340 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:50:
[...]

Ik heb m'n laatste portie Rekteroni gegeten. Hopelijk nu weer normaal voedsel op het menu.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

shovelhead1340 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:50:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wCXzvyG0koknuUJ18K3OZ821lAk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IGmqXRHrWdshPV0Eu1jqGPDB.jpg?f=user_large

• Don Guacamole
Overigens, we zijn wel duurzaam dus breng ff je eigen beker of mok mee tijdens de sc Bbq, deze heb ik net gekocht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4b4HajS81xEBMTpAd7xn2NTYxe0=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/1LbdicWjLa4x49HfTA2XUKpK.webp?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:49:
@YES Ik verwacht wat weerstand rond de MA200, daarna een bounce op/in de bullmarket support band en dan hopelijk met een mooie vette groene candle door de MA200 heen richting nieuwe ATH's. Maar ik heb nog wel een deel van de buy orders tussen 10-16k staan, die onder de 10k heb ik ingewisseld richting de trade pot.
Zo zo, best bullish hoor :D Ben benieuwd of het zo uitspeelt. Ik heb ook nog wat stables liggen voor als we toch even gefopt worden. En als we wel door klimmen koop ik me daarvoor later wel een keer in :)

Nog even off-topic: heb je voordat je deze Bastard kocht veel andere merken/modellen BBQ's gehad? Ben altijd benieuwd waarom iemand (uiteindelijk) besluit zo'n model als de Bastard te kopen :)
Ennnnnn om zelf nog even blij ei te doen: ik ga binnenkort een stuk Bizon vlees op mijn Weber gooien, ben echt heel erg benieuwd :*)

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:24:
[...]

maar wanneer BTC op 40k staat kun je nog maar 0.005 BTC p/m kopen, terwijl 40k voor mij nog geen verkoop moment is
Ja klopt. Ik doelde meer op het vergelijk, dat je rond deze bedragen best maandelijks DCA kan doen. Hoe hoger BTC in waarde hoe minder sats natuurlijk ;)

Verwijderd

Don Guacamole schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:52:
Overigens, we zijn wel duurzaam dus breng ff je eigen beker of mok mee tijdens de sc Bbq, deze heb ik net gekocht:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_9_VWxpyReSzgGT67f7g_MFOv2s=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/cFDR2l5wdsedpYCFlSz71BOO.webp?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Don Guacamole schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:52:
[Afbeelding]
Ik neem deze mee:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJKwzxQJBXna6nNZXLp3mjV-TNg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BzIY5R6qcv37BPzsK2R2YEak.jpg?f=fotoalbum_large

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-01 13:28

filthy rich

löp wa los

Is t al tijd om te verkopen?

en aans löpt wa vast

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:50

Trackerfire

BTC HODLER

Nee

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]

[...]

[Afbeelding]

Helemaal niet beter wat ETH van kunnen halen, hiermee ga je een paar mooie avonden beleven man. Lekker slowcooken met die handel.

Over slow gesproken, morgen eindelijk die fiets klaar, dus ik verwacht veel regen de komende week.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:49:
Dat wordt het W patroon ook mooi bevestigd. Dat is een instapmoment als er een confirmatie komt.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

Dikke bastard! Ik heb sinds een paar weken de medium urban in huis..

Of nou ja, in de tuin. Heel leuk spul!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-01 01:39
Coldcat schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:59:
[...]

Dat wordt het W patroon ook mooi bevestigd. Dat is een instapmoment als er een confirmatie komt.
De W is juist af, slecht instapmoment vind ik, maar goed. Ieder zijn mening :D

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:53:
[...]
Heb je voordat je deze Bastard kocht veel andere merken/modellen BBQ's gehad? Ben altijd benieuwd waarom iemand (uiteindelijk) besluit zo'n model als de Bastard te kopen :)
Ennnnnn om zelf nog even blij ei te doen: ik ga binnenkort een stuk Bizon vlees op mijn Weber gooien, ben echt heel erg benieuwd :*)
Ik heb laatst nog even bij @Slux onder de brug zijn Kamado Joe getest die hij van wat statiegeld en SOL opbrengsten had gekocht. Maar ik heb voor dat prijsverschil wat ETH extra gehaald, dat verschil merk je niet.

Verder de afgelopen tijd bij een aantal mensen getest en mee gekeken. Alles heb zijn voor- en nadeel, veel reviews gekeken en icm de matte look die ik veel mooier vind dan glanzend besloten voor deze te gaan. Maar iedereen heeft zijn eigen eisen en wensen. Het zit ook niet in mij om een oud model te kopen, daar krijg je altijd spijt van. Al zou ik graag nog wat oude ETH voor 70 USD/stuk halen ipv de 2022 variant a 1200 USD :)

Verwijderd

Voor euro's die helemaal kapot gaan omdat de ECB met de rug tegen de muur staat tussen kiezen voor renteverhoging en zuidelijke landen failliet of Europese inflatie?

Of tegen dollars die ook compleet naar de vinkentering gaan qua koopkracht met wanhopige renteverhoging van de FED als laatste strohalm om inflatie te drukken?

Of iedere andere aan bovenstaand ondergeschikte fiat valuta?

• Coldcat

Coldcat

HODL

cooLopke schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:01:
[...]

De W is juist af, slecht instapmoment vind ik, maar goed. Ieder zijn mening :D
Weerstand bij de 200W MA en daarna een terugval. Als dan de BMS support biedt (die ongeveer gelijk is met de top van de W) dan staan er veel seinen op groen.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:59:
[...]

Helemaal niet beter wat ETH van kunnen halen, hiermee ga je een paar mooie avonden beleven man. Lekker slowcooken met die handel.

Over slow gesproken, morgen eindelijk die fiets klaar, dus ik verwacht veel regen de komende week.
Wanneer is die fiets er?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bqvSroR9V5VpFYHjLJZa3PvXtZY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tT67taF0EUrEHobX5sBIE7B3.png?f=fotoalbum_large

Wanneer komt er regen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MVHREqpVx5p0qRRvhYj9Hsrr_Ew=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CI9ln6j8k8dySBg8EXQdSUa2.jpg?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:03:
[...]

Ik heb laatst nog even bij @Slux onder de brug zijn Kamado Joe getest die hij van wat statiegeld en SOL opbrengsten had gekocht. Maar ik heb voor dat prijsverschil wat ETH extra gehaald, dat verschil merk je niet.

Verder de afgelopen tijd bij een aantal mensen getest en mee gekeken. Alles heb zijn voor- en nadeel, veel reviews gekeken en icm de matte look die ik veel mooier vind dan glanzend besloten voor deze te gaan. Maar iedereen heeft zijn eigen eisen en wensen. Het zit ook niet in mij om een oud model te kopen, daar krijg je altijd spijt van. Al zou ik graag nog wat oude ETH voor 70 USD/stuk halen ipv de 2022 variant a 1200 USD :)
Ik doelde meer op, heb je eerder bijvoorbeeld een Weber gehad of ga je van niets naar deze Bastard? En slimme manier om ontopic te blijven door ETH in je verhaal te verweven, anders moet je je eigen reactie nog gaan modden :+

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Zo een mok onder een senseo. Damn. Ironischer wordt het niet. :F

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:06:
[...]

Ik doelde meer op, heb je eerder bijvoorbeeld een Weber gehad of ga je van niets naar deze Bastard? En slimme manier om ontopic te blijven door ETH in je verhaal te verweven, anders moet je je eigen reactie nog gaan modden :+
Ik ga van $WEB naar $BAS.

Ik heb $WEB geswapped naar $BAS.

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 07-07-2022 22:09 ]

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tZcmY5TUjNY88mtWDnWzXaXfzDI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ClepNTW75wnQqhVtQ4VrynUO.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Verwijderd

Darrell schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:07:
[...]

Zo een mok onder een senseo. Damn. Ironischer wordt het niet. :F
Haha is mijn oude mok en senseo. Deze had ik daarna 2 jaar op het werk, tot hij daar sneuvelde toen hij viel.

Was een mooie werkbeker. Vooral als ik zat te overleggen met de productieleider over de planning _O-

Lekker met een glimlach een slokje nemen.

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:07:
[...]

Ik ga van $WEB naar $BAS.

Ik heb $WEB geswapped naar $BAS.
En binnenkort een mooi stuk $BIFI erop burnen?

Verwijderd

Rode candle, Bitcoin is dood.

QT enzo, macro dingen.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:21:

QT enzo, macro dingen.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:21:

QT enzo, macro dingen.
Het was ook te mooi om waar te zijn..
Maar goed, wel positief dat de boel straks weer op 6 cent staat, lekker inslaan dan!!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:29
[...]

Ja, 2022 urban versie ;)
M'n kamado is een van m'n beste aankopen ooit, geweldig apparaat. Veel plezier.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Jaja lekker klimaatbewust zijn jullie met die bbq's.. wen moon?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:47
YES schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:43:
[...]

Kijk daar ga je al de fout in. HEX wordt beter en groter dan Bitcoin, zeker niet de nieuwe Bitcoin dus.
Maar ik gun ook jou een lambo dus als je me even je exchange/wallet adressen en die 24 woordjes die daarbij horen stuurt zet ik ze er zelf op voor je. Ik hoef niet meer te werken dus ik heb daar wel tijd voor.

Nu even kijken naar de nieuwe villa die ik gekocht heb, ben over een uurtje wel weer bereikbaar!
Ik heb een Nederlandse Seed maar dat zal geen probleem zijn neem ik aan:

Fiets Boom Aap Kaas Brood Melk Chocomel Pindakaas
Jaapio Gierton Afjuinen Vis Klootviool Spekreep Piano Steekpartij
Piramidespel Ventilator Plant Steenpuist Diederik-Jan Klabanus Lamp Abuis

Ben benieuwd hoeveel je stuurt!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V7pXIWCZquWAAQg5ZD_Lp-sFpnw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AN9yJNTQcnEZq49pwks4gkSn.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:27
[...]

[Afbeelding]

Deze (black) bastard had je 4 dagen geleden 2e hands van mij voor 0,1 eth over mogen nemen.

• Ronald.42
  • Niet online
[...]

Ja, 2022 urban versie ;)
Super ding die staat hier ook, mooi mat zwart.
Heb hem al iets langer jaar of 3 dacht ik maar voor mijn gevoel hoef ik nooit weer een nieuwe. d:)b

Daar ga je veel plezier van hebben. :9B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LWfMapbYY7PzB1G2g_hmCK1lTa0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nL4hrXs20mz4zDRgrZR6h1SW.jpg?f=fotoalbum_large

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Verwijderd

Natuurlijk allemaal prachtig zo'n slap hopium pumpke, maar het komt mij bekend voor en is gewoon de alom bekende shitcoin melkerij.

Over een tijdje weer onder de 19k en dan de alts weer tientallen procenten eraf. :O

Dan weer een pumpje en repeat.

Die dominance moet eerst flink omhoog voordat het beter wordt, tot die tijd is het gewoon saaie rangetrading met halfslappe fake outs en geitenponzi pumpjes.

Voor mij nog geen reden om te juichen of juinen. Lekker afwachten tot de volgende sub 20k aankoop d:)b

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
Is dit het Kamado-topic?

Leuk. Heb er zelf ook een. Van Patton, met de gedachte om na een tijdje een BGE te kopen. Echter bevalt dat ding zo goed dat ik de meerwaarde van een BGE nog niet echt heb ontdekt. Dan liever een Bastard, dat model zoals hierboven heeft een new & improved uitgang die niet continu dichtklapt wanneer je het deksel open doet.

Enige wat ik mis is een chipfeeder.

Anyway. Moon. Ik blijf hopen op een W-shaped-recovery, al zullen mijn <20K orders daarmee niet worden vervuld, ik wil weer eens wat groens zien.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:54:
Over een tijdje weer onder de 19k en dan de alts weer tientallen procenten eraf. :O

Dan weer een pumpje en repeat.

Die dominance moet eerst flink omhoog voordat het beter wordt, tot die tijd is het gewoon saaie rangetrading met halfslappe fake outs en geitenponzi pumpjes.

Voor mij nog geen reden om te juichen of juinen. Lekker afwachten tot de volgende sub 20k aankoop d:)b
Als het echt zo gaat, BTC beetje rangen om alts helemaal de nek om te draaien tot ze huilend om hun moeder smeken, dan juich ik wel, daarop juinen is me nog wat te luguber dus dat bewaar ik wel voor de volgende bullrun. Maar het lijkt me een mooie tijd om sats te verzamelen als het zo gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 07-07-2022 22:59 ]

Verwijderd

YES schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 22:57:
[...]

Als het echt zo gaat, BTC beetje rangen om alts helemaal de nek om te draaien tot ze huilend om hun moeder smeken, dan juich ik wel, daarop juinen is me nog wat te luguber dus dat bewaar ik wel voor de volgende bullrun. Maar het lijkt me een mooie tijd om sats te verzamelen als het zo gaat.
Satjes harken en herverdelen na de halving over apenplaatjes munten en project tokens van decentrale dikke tech oplossingen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
YES schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:47:
[...]

Mooi ding! Ik moet zeggen dat ik tip top blij ben met mijn Weber, maar die van jouw/Kamado's/BGE's zijn toch wel een ander level :)

Ik ben ook wel benieuwd wat er gaat gebeuren, of we verder doorstijgen of dat het eerst even terugzakt. Ik zat nog te denken aan een bullish retest van de trendlijn die ik eerder postte maar ik denk niet dat dit nog gebeurd, wellicht een bullish retest van de bull market support band (@Pelox post hem ff, hij is weer helemaal actueel!!). Ik ga daar naar kijken, als we die aan de bovenkant raken en dat als support bevestigd wordt open ik weer een long denk ik. Ik long en short trouwens met Inverse Perpetual, waarbij je uitbetaald wordt in BTC ipv USDT dus gewoon doorstijgen is ook prima :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3bOzCAtRFRfdsmKI-JaZwrLlLE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMrAAHHnzTsf96EEK0eNO29K.jpg?f=user_large

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 23:05:
[...]

Satjes harken en herverdelen na de halving over apenplaatjes munten en project tokens van decentrale dikke tech oplossingen.
Ik stort graag mijn gehele netto negatieve resultaat in sats van al mijn trading activiteiten over een tijd van jaren in de eerste de beste shitcoin omdat ze een white paper hebben. Iets met can't go tits up.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Lekkere transactie... Celsius betaling aan FTX:

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
Taro schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 23:21:
[Twitter]
Dat is toch wel mooi voorbeeldje van DIKKE TECH. Gewoon zo even zonder eigenlijk maar een back, escrow of wat dan ook nodig te hebben 500 miljoen van A naar B overmaken, voor eeuwig vastgelegd in een publiek log, de confirmations voor beide partijen live te volgen etc. Nice :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 23:21:
[Twitter]
Ik heb het niet echt meer gevolgd, maar gaat Celsius het gewoon redden? Gezien de berichten hier destijds had ik verwacht dat die zouden omvallen.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-01 20:29
Goedendag mensen! Ik heb een lange personeelsdag gehad. Lekker gegeten en gedronken.

Zo te zien heeft Bitcoin ook niet stil gezeten. Ik heb nog niet direct fomo. Alhoewel het er technisch misschien bullish uitziet verwacht ik nu niet ineens een langdurige bull. De macro economie moet eerst maar eens met wat positiefs komen.

Maar grats aan alle hodlers, het was zo te zien een mooie groene dag :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• YES

YES

Moderator General Chat
Typte hij al vloekend omdat zijn fiat nog steeds niet aangekomen is op de exchange. :+

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12-2025

BroWohsEdis

George Orwell was right.

GO CELSIUS!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nt4o9-TYtfwvdFH94IX0ejldPVw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FzFWwlkfC5UaZxDcFXbOhCnD.jpg?f=user_large

Misschien heb ik toch nog een toekomst :+

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:08
Weber Kamado Patton BGE Bastard Urban 2020 2022 8)7
TSCBBQ, muntje van maken? ICO? *O*

• YES

YES

Moderator General Chat
cavemees schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 23:40:
Weber Kamado Patton BGE Bastard Urban 2020 2022 8)7
TSCBBQ, muntje van maken? ICO? *O*
All-in

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik overweeg om het te verkopen. Het zal vast nog wel een keer zakken...

[ Voor 5% gewijzigd door _Gast_ op 07-07-2022 23:50 ]

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:08
_Gast_ schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 23:49:
Klopt, en dan stijgt het weer, en zakt, en stijgt, en zakt, en stijgt, en zakt, en stijgt, en zakt, en stijgt, en zakt, en stijgt, en zakt, en stijgt, en zakt. Tot 2024! Dan maken we van de hele cryptomarkt een CBDC stablemarkt met 25% APY <3

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

cavemees schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 00:01:
[...]

Klopt, en dan stijgt het weer, en zakt, en stijgt, en zakt, en stijgt, en zakt, en stijgt, en zakt, en stijgt, en zakt, en stijgt, en zakt, en stijgt, en zakt. Tot 2024! Dan maken we van de hele cryptomarkt een CBDC stablemarkt met 25% APY <3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kbfN0YWzOcqL2GY_21EyPsmOD4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/F4w6c6kkcEZmRSfvjyTfxIF8.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Moiety
_Gast_ schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 23:49:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q6xexjgUWvoiyUPUffHnLni0NLA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X9BxcfH3kQcLdtZS8InXLcyV.jpg?f=user_large

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik zou toch wat weerhoudener zijn, het laatste loterijmuntje de laatste shitcoin van een Tweaker [met goede bedoelingen] dat ik kocht ging zelfs zonder rugpull opeens heel snel terug naar 0 :+

[ Voor 9% gewijzigd door Slonzo op 08-07-2022 00:09 ]

• Moiety
Slonzo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 00:08:
[...]

Ik zou toch wat weerhoudener zijn, het laatste loterijmuntje de laatste shitcoin van een Tweaker [met goede bedoelingen] dat ik kocht ging zelfs zonder rugpull opeens heel snel terug naar 0 :+
Taro-coin?

• YES

YES

Moderator General Chat
Slonzo schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 00:08:
[...]

Whoops, ik was de sarcasme smiley vergeten zie ik ;)

• twit
22k! Vanaf welk niveau hebben we weer memes van @Verwijderd :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-01 10:51
Hoppa groene candles, denk dat ik maar blijf liggen in me bedje

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Verwijderd

YES schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 23:23:
[...]

Ik heb het niet echt meer gevolgd, maar gaat Celsius het gewoon redden? Gezien de berichten hier destijds had ik verwacht dat die zouden omvallen.
Zou wel mooi zijn voor de mensen die daar nog funds hebben *O*

• Gelukszoekr
Mooie short squeeze toch wel hoor. :P

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
@Gelukszoekr ik denk dat onze BTC order niet wordt gehit... :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:12:
@Gelukszoekr ik denk dat onze BTC order niet wordt gehit... :P
Tuurlijk wel. Die 14.5k staat nog prima. Er zit ook helemaal geen volume in deze pump. short squeeze naar de top van Taro z'n doosje :P
Ik meen dat de 14e de volgende FED hike komt, en de Q2 groeicijfers komen ook nog. Komt goed :P

[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 08-07-2022 08:20 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:17:
[...]

Tuurlijk wel. Die 14.5k staat nog prima. Er zit ook helemaal geen volume in deze pump. short squeeze naar de top van Taro z'n doosje :P
Ik meen dat de 14e de volgende FED hike komt, en de Q2 groeicijfers komen ook nog. Komt goed :P
Je haalt die lui die hopen op een daling omdat ze de boot gemist hebben er zo makkelijk uit hè :+

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

..... naar de top van Taro z'n doosje :P.....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8Q80GK2obo7kTjsq-1PVtoXZew=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VX4KFqGgijMGFL5AB4UCEnHI.gif?f=user_large

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:54
Stovirpiscryptotips: time in the market beats timing the market.

Stack Sats

• YES

YES

Moderator General Chat
Stovirpi schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:36:
Stovirpiscryptotips: time in the market beats timing the market.
Mooie naam, voor een website of zo. Zou je iets mee moeten doen! :+

• twit
YES schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:37:
[...]

Mooie naam, voor een website of zo. Zou je iets mee moeten doen! :+
Mag ik dan voor de marketing vooral wat radio campagnes aanraden! Dat gaat vast een berg extra unieke bezoekers opleveren! :)

• Kol Nedra
lekker pumpje zo, scheelt weer werken vandaag 😉

nothing stops this train

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:11
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:41:
zeker lekker, kijken of we nog verder kunnen komen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:41:
Jij casht meteen een dagloon uit en neemt verlof? :+

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:37
[...]

Dit zou wel eens de veelbesproken relief rally kunnen zijn. Zo lang de FED de rente blijft verhogen -en dat zal voorlopig, in ieder geval de aankomende maanden zo blijven- gaat er in principe geen significante stijging optreden en zeker geen bullmarket beginnen.

• anti elppa
JJ1984 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:44:
[...]

Dit zou wel eens de veelbesproken relief rally kunnen zijn. Zo lang de FED de rente blijft verhogen -en dat zal voorlopig, in ieder geval de aankomende maanden zo blijven- gaat er in principe geen significante stijging optreden en zeker geen bullmarket beginnen.
nouja niet helemaal eens. Er komen nu al barsten in de 10 year yield op amerikaans schuldpapier. Vorige week daalde die zelfs al abrupt. Dit geeft aan dat de markt nog helemaal niet zo zeker is dat de FED de kloten heeft om dit nog ff een jaartje door te zetten. In 2018 trokken ze na een hoop kabaal ook hun keutel in

• YES

YES

Moderator General Chat
ETH hier mooi tegen resistance :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8j08AegR94Y-vYEjFQ-Q77jN7_w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rouF3eKoOjwmxZ2jmzJYxw36.png?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
Laat mij maar lekker bearish (tegen het huidige sentiment) zijn. Iemand moet het doen hè. Anders is het hier ook zo'n eenheidsworst :P

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:38
anti elppa schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:49:
[...]

nouja niet helemaal eens. Er komen nu al barsten in de 10 year yield op amerikaans schuldpapier. Vorige week daalde die zelfs al abrupt. Dit geeft aan dat de markt nog helemaal niet zo zeker is dat de FED de kloten heeft om dit nog ff een jaartje door te zetten. In 2018 trokken ze na een hoop kabaal ook hun keutel in
De ECB is wat dat betreft spannender , die zitten in de spagaat van oplopende gaten in rentes tussen noord en zuid, dus als de Fed verhoogt moeten we eigenlijk mee. Maar kunnen niet te ver mee. En dan koopt de markt meer dollars en daalt de rente weer. Dus de Fed zit deels ook op hete kolen. Want die willen wel fors verhogen.

Timing wordt wel een dingetje. Al denk ik persoonlijk dat men al veel te laat is en tijdens de Corona crisis niet zo extreem had moeten bijdrukken. Maar het was wel begrijpelijk in het licht van de toenmalige zeer onbekende situatie.

Het wordt alleen een te groot automatisme , crisis ? Bijdrukken en hopen dat er iets met het geld gaat gebeuren dat waarde toevoegt, en dat gebeurd te weinig. Wel worden bestaande assets duurder. En dat op zich is al een probleem.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Wen GLMR 0,25?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:59
CornermanNL schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:56:
[...]

Dus de Fed zit deels ook op hete kolen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SuERRb7lSIWMSjHcf4vhjO1-r8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1tpnI1GkwERJNqBdocaWvmSZ.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:54:
Laat mij maar lekker bearish (tegen het huidige sentiment) zijn. Iemand moet het doen hè. Anders is het hier ook zo'n eenheidsworst :P
juist iedereen is bearish :P

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zoals een wijs man ooit zei:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/69vk_094ANEDSNDJxMu6ksC-dJI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vK7M2dr6sxeq810rm8mNuUYu.png?f=user_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:00:
[...]

Is een dalende koers verwachten over langere tijd, met een positieve mindset ook bearish? Ja dan ben ik al een tijdje bearish 8)

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:00:
[...]

@Tominatie wen 69k??

• anti elppa
[...]

De ECB is wat dat betreft spannender , die zitten in de spagaat van oplopende gaten in rentes tussen noord en zuid, dus als de Fed verhoogt moeten we eigenlijk mee. Maar kunnen niet te ver mee. En dan koopt de markt meer dollars en daalt de rente weer. Dus de Fed zit deels ook op hete kolen. Want die willen wel fors verhogen.

Timing wordt wel een dingetje. Al denk ik persoonlijk dat men al veel te laat is en tijdens de Corona crisis niet zo extreem had moeten bijdrukken. Maar het was wel begrijpelijk in het licht van de toenmalige zeer onbekende situatie.

Het wordt alleen een te groot automatisme , crisis ? Bijdrukken en hopen dat er iets met het geld gaat gebeuren dat waarde toevoegt, en dat gebeurd te weinig. Wel worden bestaande assets duurder. En dat op zich is al een probleem.
helemaal eens. Ik geloof nooit dat de fed dit door kan zetten tot 4%. Dan zitten we in een gigantische depressie. Maar we zullen zien. Tja en de ecb......wat een hobby club is dat zeg met die grijze heks bovenaan. Die hebben werkelijkwaar geen idee waar ze mee bezig zijn. al jaren niet

Verwijderd

[...]

Daarom Bitcoin naast wat fiat. Het grootste en meest decentrale ecosysteem los van overheden en centrale banken.

Niet blindstaren op prijsactie, maar gewoon lekker hodlen, en weten dat het goed komt, ook al vliegen de nukes je om de oren.

Wat een privilege. 8)
Pagina: 1 ... 143 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!