[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 135 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.195 views

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:32
Skrunsies schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 01:59:
[...]

Beetje out of the box denken :+
Lekker scherp weer! :>

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:59
** Offtopic. **

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 02-07-2022 11:35 ]

nothing stops this train

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:55
cooLopke schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 00:57:
[...]

Geen idee, ik heb helaas geen glazen bol thuis ;)
Maar toch weet je wel dat we rond 20-25 juli vermoedelijk uit de box gaan ;)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

** Offtopic. **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 02-07-2022 11:35 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Touche Taro, back to crypto. Dat was de hele insteek van mijn argument.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:34

knakworst

Get more sats!

Alweer een harde glimmer terwijl btc het laat afweten. Moedige poging maar aan het eind van het weekend staan we vast weer rond de 60 cent.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
GekkeRipper schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:33:
[...]

Maar toch weet je wel dat we rond 20-25 juli vermoedelijk uit de box gaan ;)
Nevermind je reageert op iemand anders. Denk dat we pas tegen november een keertje rock bottom hebben een jaar na de 69k. Dus tot die tijd kan bitcoin uit de box gaan wat het wil maar is het geneuzel in de marge.

[ Voor 46% gewijzigd door Joosie200 op 02-07-2022 11:41 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
-O-

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:27

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rKzcMB9zQ83NShkpzDlJxGFxJBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a2twHb6uyEloK3lXIll47D1w.jpg?f=fotoalbum_large

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:25
Universiteit Maastricht maakt winst met Bitcoin:

nieuws: Universiteit Maastricht maakt 'winst' na retour deel ransomware-losge...

Wel weer jammer dat de oorspronkelijke schade hoger is.. dus blijkbaar houden ze er niets aan over.

[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 02-07-2022 13:23 ]

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-01 07:04
Was het dus al die tijd dus wel gewoon een Ugandeese prins die wat geld van mij nodig had om zijn megakapitaal te unlocken...en ik maar denken dat het een scam was met die mailtjes iedere keer.

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2025

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Net de maandelijkse centjes naar Kraken gestuurd. :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJ4WTPrM__Nq_4Sg5As3AsI8KY0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MV7YCTeEyqmcNpM0JJLjVvor.jpg?f=user_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-01 10:44

MicroWhale

The problem is choice

Deze (Middle class fallacy) sluit daar wel op aan:

Weet je meteen waarom politici zo zitten te drukken tegen crypto: Ze willen het liefst dat iedereen blijft werken voor hun centen. Dat is eenvoudiger onder controle te houden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:55
Joosie200 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:40:
[...]

Nevermind je reageert op iemand anders. Denk dat we pas tegen november een keertje rock bottom hebben een jaar na de 69k. Dus tot die tijd kan bitcoin uit de box gaan wat het wil maar is het geneuzel in de marge.
Zonder enige kennis van zaken verwacht ik ook dat het nog wel een tijdje door blijft sukkelen. Rustig aan verder naar beneden beetje bij beetje met af en toe een snelle stijging. Gevolgd door nog één flinke daling en die zal, hopelijk, de bodem ongeveer zijn. Hoe diep, ik heb ook geen glazen bol. Moving averages en vorige tops en stabiele punten blijken vaak houvast te geven. Her en der lees ik wat meer ingewijde personen spreken over 300W MA en 16k. Pak daar een uitschieter of twee naar beneden bij die snel opgekocht zullen worden. Dan een tijd rond zo'n punt hangen. Alles heeft met sentiment te maken en wat de grote jongens willen. Ook die willen weer geld gaan verdienen. Never waste a good crisis is het mantra. Wanneer omhoog? Als iedereen berust is in de situatie. Als de berichtgeving over de oorlog minder wordt. Als er positieve geluiden komen over dalende inflatie en normaler wordende woningmarkt. Crypto is een voorloper dus herstel zal hier als een van de eerste financiële handelsmiddelen inzetten, vermoed ik.

Maar ja wie ben ik. Ik zuig dit ook maar uit de dikke duim en sta zelf dik onder water :+

• Kol Nedra
MicroWhale schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:25:
[...]

Deze (Middle class fallacy) sluit daar wel op aan:

[YouTube: Why You're Not “Middle Class”]

Weet je meteen waarom politici zo zitten te drukken tegen crypto: Ze willen het liefst dat iedereen blijft werken voor hun centen. Dat is eenvoudiger onder controle te houden.
Ze zijn wel al te blij met regulatie: kunnen ze hier ook gratis geld krijgen dmv belasting.
Ze zullen fear blijven pompen in crypto, maar uiteindelijk zal de adoptie te hard gaan en zal de cryptomarkt zo volwassen worden dat het naast de aandelenbeurs zal voortbestaan. regulatie is hierbij wel nodig ook al zitten de meeste er niet op te wachten.
Het blijft van de zotte eigenlijk: elk weekend kun je niks handelen op de aandelenmarkt....tel er ook nog holidays bij op zoals aankomende maandag in Amerika :+

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 02-07-2022 16:35 ]

nothing stops this train

Verwijderd

Komt wel goed schatjes.

Gewoon lekker met volle teugen genieten van al het moois wat het leven te bieden heeft, af en toe wat centjes in de ponzi drukken en geduldig wachten tot nu.nl meldt dat Bitcoin door de 100k is geknalt.

Meer hoef je niet te doen 8)

Magisch, die internet munten. _/-\o_

En als het toch anders loopt, dan heb je altijd nog volop genoten en dat pakt niemand je meer af d:)b

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:35:
Komt wel goed schatjes.

Gewoon lekker met volle teugen genieten van al het moois wat het leven te bieden heeft, af en toe wat centjes in de ponzi drukken en geduldig wachten tot nu.nl meldt dat Bitcoin door de 100k is geknalt.

Meer hoef je niet te doen 8)

Magisch, die internet munten. _/-\o_

En als het toch anders loopt, dan heb je altijd nog volop genoten en dat pakt niemand je meer af d:)b
Tegen beter weten in wederom ook weer wat BTC aangeschaft. Vorige cycle te lang gewacht op de bodem. Dat overkomt me dus geen tweede keer. Er niet in zitten is tenslotte erger.

Wat hebben we genoten ;(

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:01
Voor dat "seize your funds" hebben ze geen CBDC nodig hoor, dat kan nu ook al wel.

Verwijderd

MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:51:
[...]

Tegen beter weten in wederom ook weer wat BTC aangeschaft. Vorige cycle te lang gewacht op de bodem. Dat overkomt me dus geen tweede keer. Er niet in zitten is tenslotte erger.

Wat hebben we genoten ;(
Ach ja ik denk dat wanneer je gewoon wat Bitcoin wilt bezitten, het alles wat makkelijker maakt. De speculanten die geld MOETEN verdienen zijn er altijd maar druk mee. Constant vermogen beschermen, in en uitstappen... Vind je dat een leuk spelletje, helemaal mooi. Zelf vind ik het maar niks. Ja, kun je zeggen: stop er dan wat meer in. Maar dat hoeft van mij helemaal niet. Heb wat dat betreft totaal geen ambities, niet in het leven zelf, niet in crypto. Wil gewoon wat muntjes hodlen en zoveel mogelijk stressvrij mijn dagen slijten.

Maar, wil natuurlijk wel zoveel mogelijk mooie internet muntjes voor mijn zuur verdiende fiat ;)

Dusja af en toe wat bijkopen en hopen op het beste. De meest layed back strategie die er is. En mocht het mislukken dan ben je alleen wat centjes kwijt maar weinig tijd en moeite, lekker boeiend. Uiteindelijk had je dan misschien iets andere of duurdere spullen kunnen kopen ipv het stuk te gooien op crypto, dat overleef je ook wel weer.

Dus wie weet hoe het uit gaat pakken, misschien wordt die klapper me ooit in de schoot geworpen, misschien ook niet.

Maar dan hoef je er ook niet zoveel voor te doen 8)

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Heb net even naar de charts gekeken,
mijn conclusie: biertijd #weekend >:)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Als je een leuk weekend voor de boeg had maar opeens covid krijgt en dan maar internet grapjes gaat bekijken en namaken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TNBiqqeXlyyIeLnDGZPwLOlS38A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fgnjtZGBfAzMbqfwlLEegn83.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://img-comment-fun.9cache.com/media/aQ8O9Rz/a9Egm9Wd_700w_0.jpg

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Verwijderd

PlanR schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:16:
Heb net even naar de charts gekeken,
mijn conclusie: biertijd #weekend >:)
Hier straks aan de tapas en daar horen natuurlijk wat kannen sangria bij oOo

Lekker man, zien we morgen wel weer verder. }:O

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

anti elppa schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:29:
[...]

ja heb ik ook last van. 10% van het personeel wat ik heb is regelrechte puin. Ik ben sinds 1 maand iig al begonnen dat soort figuren volledig te negeren als het aankomt op wensen vanuit hun kant......kijk nu al uit naar begin volgend jaar als we de salaris verhogingen moeten doen bij dat soort clowns......niks geen inflatie correctie
Je kunt in plaats van klagen misschien ook beter investeren in je personeel. Tuurlijk is niet iedere werknemer een parel, maar er is vast een reden waarom goed personeel niet bij jou terecht komt als ik zo lees hoe je over ze denkt. Klinkt ook niet bepaald als werkgever van het jaar materiaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Therapy777 op 02-07-2022 17:29 ]

• Kol Nedra
hatsaaa zo doen ze dat!

nothing stops this train

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:18
anti elppa schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:29:
[...]

ja heb ik ook last van. 10% van het personeel wat ik heb is regelrechte puin. Ik ben sinds 1 maand iig al begonnen dat soort figuren volledig te negeren als het aankomt op wensen vanuit hun kant......kijk nu al uit naar begin volgend jaar als we de salaris verhogingen moeten doen bij dat soort clowns......niks geen inflatie correctie
Dan ga je personeel verliezen. Minimumlonen worden verhoogd met 7,5 procent op zijn minst en bij de meeste bedrijven gaan ze erin mee + kleine inflatiecorrectie om het verschil gelijk te houden. Het is nu juist belangrijk om te luisteren naar je personeel. Communiceer open en eerlijk en peil hun sentiment met regelmaat. Als je ze niet goed vind presteren; kaart het aan. Tenzij ze onderbetaald worden, rennen ze niet zomaar weg. Maar mensen (personeel) letten nu echt wel goed op hun centen die zij verdienen, wat vooral aangewakkerd wordt door de inflatie en huidige arbeidsmarkt.

Ik moet zeggen dat je boft met 10% puin in je personeelsbestand. Met dit huidige klimaat is het gewoon heel erg moeilijk om aan goed personeel te komen waarop je kan rekenen en die loyaal blijven.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Ondernemers onderling maken vaak grappen met ik wens je veel personeel toe. Of je grootste vijand wens je veel personeel toe.

Deze oorspronkelijke uitspraak komt uit de Joodse en Arabische samenleving. Iemand veel personeel wensen zou zoiets betekenen als ze veel zorgen en veel ellende toewensen.

Is natuurlijk ook een feit.

Eet smakelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VxXfAnZm6wxUpJcUpsgGGJp7mts=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XmPvcLieMwiii8qEaWsbAnGU.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• Kol Nedra
er zijn wel mensen die loyaal zijn mbt werk, maar dat zijn meestal mensen die goed boeren!

ikzelf werk in de zorg/ziekenhuis, ik heb keuze genoeg met werken en kan zo ergens anders werken. maarja nadeel wel is dat ik avond en nachtdiensten moet werken, de meeste mensen kunnen of willen dit niet.
voordeel: meer fiat om bitcoin te kopen 😉

nothing stops this train

• Kol Nedra
Pelox schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:29:
Ondernemers onderling maken vaak grappen met ik wens je veel personeel toe. Of je grootste vijand wens je veel personeel toe.

Deze oorspronkelijke uitspraak komt uit de Joodse en Arabische samenleving. Iemand veel personeel wensen zou zoiets betekenen als ze veel zorgen en veel ellende toewensen.

Is natuurlijk ook een feit.

Eet smakelijk.

[Afbeelding]
2 weken terug aten we pannekoeken, ik gaf mijn kinderen ook een pannekoek met Bitcoin erop 😂

nothing stops this train

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:46

resusaapje

h less

Té leuk _O-

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15:23
MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:51:
[...]

Wat hebben we genoten ;(
Waarom is het dan ‘tegen beter weten in’?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-01 11:23

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Voor iedereen die full in is gegaan:

==
hoi

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Monkeydancer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:23:
[...]

Dan ga je personeel verliezen. Minimumlonen worden verhoogd met 7,5 procent op zijn minst en bij de meeste bedrijven gaan ze erin mee + kleine inflatiecorrectie om het verschil gelijk te houden. Het is nu juist belangrijk om te luisteren naar je personeel. Communiceer open en eerlijk en peil hun sentiment met regelmaat. Als je ze niet goed vind presteren; kaart het aan. Tenzij ze onderbetaald worden, rennen ze niet zomaar weg. Maar mensen (personeel) letten nu echt wel goed op hun centen die zij verdienen, wat vooral aangewakkerd wordt door de inflatie en huidige arbeidsmarkt.

Ik moet zeggen dat je boft met 10% puin in je personeelsbestand. Met dit huidige klimaat is het gewoon heel erg moeilijk om aan goed personeel te komen waarop je kan rekenen en die loyaal blijven.
Klinkt leuk maar in de praktijk werkt het wel iets anders, als je met personeel een gesprek aangaat dat je ze niet goed vind presteren gaan ze gewoon de ziektewet in.

Dan heb je ook nog de categorie waar je veel in investeert omdat je de potentie in een persoon ziet, je stuurt ze op cursus, geeft ze wat meer en steekt er meer tijd in dan dat ze opleveren, en dan krijg je als dank dat ze alsnog weg gaan.

Ook al geef je een goed salaris enz enz dan blijven ze net zo betrouwbaar als een Craig Wright.

Wat is Slux toch blij dat hij al jaren als arme sloeber onder een brug woont.

• Slux
  • Niet online
Yes vandaag een tiende van een SOL kunnen kopen van statiegeld flesjes <3

• Pelox
Kijktip: The revenant op Veronica.

spoiler:
uiteindelijk komt het goed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EJPlndpTyQYziu-e8xPw8qcJoWk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6P1HzTPyRK1X1dsKNtziaRqh.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb het over de film, niet over btc.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 02-07-2022 20:22 ]

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Slux schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 20:16:
Yes vandaag een tiende van een SOL kunnen kopen van statiegeld flesjes <3
Gevonden flesjes neem ik aan? Top! Hopelijk brengt het je verder in je leven als SOL een nieuwe ATH neerzet.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 20:26:
[...]

Gevonden flesjes neem ik aan? Top! Hopelijk brengt het je verder in je leven als SOL een nieuwe ATH neerzet.
Ja van de gevonden flesjes natuurlijk, ik woon sinds kort op een een nieuwe locatie bij Amsterdam zuid in de buurt, de mensen hier letten niet zo op de kleintjes en gooien alles weg.

Moeilijk te zien maar ik zit daarboven waar je die rode strepen ziet lopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CHmoqjJroy_bSFEMleUPMxQy9wg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DO9s5IkOlGSsu1SdmizFxTFr.jpg?f=fotoalbum_large

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:25
Slux schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 20:34:
[...]

Ja van de gevonden flesjes natuurlijk, ik woon sinds kort op een een nieuwe locatie bij Amsterdam zuid in de buurt, de mensen hier letten niet zo op de kleintjes en gooien alles weg.

[Afbeelding]
Niet slecht, goede prijs per m2 voor Amsterdam en aardig wat privacy zo lijkt het.

• Slux
  • Niet online
Nopheros schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 20:35:
[...]

Niet slecht, goede prijs per m2 voor Amsterdam en aardig wat privacy zo lijkt het.
Klopt! privacy met warm weer valt een beetje tegen, veel van die yuppen met bootjes, maja je kan niet alles hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B_mTMGqus0Pw18FYZk1tRAKSCJE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2H3AEVeIXCOl6WZfHoo7SONX.jpg?f=fotoalbum_large

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Slux schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 20:38:
[...]

Klopt! privacy met warm weer valt een beetje tegen, veel van die yuppen met bootjes, maja je kan niet alles hebben.

[Afbeelding]
Lijkt op Overamstel?

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:19

YES

Moderator General Chat
Ik zie het alweer, we kunnen allemaal stikjaloers zijn op @Slux.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Slux schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 20:38:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FVRoXKDmGpWqhlr3917mTfUPwD8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wB6hBvuV6sUoqWg0nclACbg4.gif?f=user_large

• Slux
  • Niet online
Geen idee het is de brug onder Amsteldijk / Amstelpark staat op het moment een groene keet naast me van 1 of ander bouwbedrijf, zijn wel relaxte gasten gooien altijd hun eetrestjes over het hek.

SOL gaat lekker, als LTC ook nog even wat doet ben ik weer blij man vandaag

• Jedi_Pimp
Michaël 'I am still long and eyeing a move to ~22k' van der Poppe met wederom een geweldig scherpe observatie:

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Jedi_Pimp
Dit is in de buurt van Skoll. Die weg op en dan blijven fietsen aan de zuidkant kom je bij de Amstelkwartier/Omval. Andere kant op richting de noordkant kom je uit in de Rivierenbuurt.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:05:
Michaël 'I am still long and eyeing a move to ~22k' van der Poppe met wederom een geweldig scherpe observatie:

[Embed]
Weet niet welke drugs hij gebruikt.

• Chaes
  • Laatst online: 15:53

Chaes

#HODL

[...]

[Afbeelding]
Oh wat leuk. Da's om de hoek :o

• Chaes

Chaes

#HODL

Jedi_Pimp schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:05:

[Embed]
Ik begin te denken dat al zijn tweets gewoon satire zijn. Hoop ik voor hem, althans...

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Lol. Als je hier het sarcasme al niet van herkent...

• Chaes

Chaes

#HODL

Darrell schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:38:
Lol. Als je hier het sarcasme al niet van herkent...
Anders even door z'n tweets scrollen. Of nou nee, doe maar niet anders. Blij wordt je er niet van.

• Jedi_Pimp
Chaes schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:33:
[...]

Oh wat leuk. Da's om de hoek :o
Verkapte kijk-mij-in-Amsterdam-wonen post.

Afbeeldingslocatie: https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/puh.gif

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:04
Wonen in Amsterdam :+

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-01 10:44

MicroWhale

The problem is choice

[...]

[Afbeelding]
soms voel ik me
als of ik geen partner heb
soms voel ik
dat mijn enige vriend is
de stad waar ik in leef
de stad van de vrijheid
eenzaam als ik ben
huilen we samen

onder de brug in de buitenwijk
kreeg ik niet genoeg

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Jedi_Pimp
MicroWhale schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 22:26:
[...]

soms voel ik me
als of ik geen partner heb
soms voel ik
dat mijn enige vriend is
de stad waar ik in leef
de stad van de vrijheid
eenzaam als ik ben
huilen we samen

onder de brug in de buitenwijk
kreeg ik niet genoeg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/0ef990cc1ebc1335e4a8f61639d0114f4e107a52/?url=https%3A%2F%2Fim4.ezgif.com%2Ftmp%2Fezgif-4-5f3c9a6e95.gif

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-01 12:41
Gedichten, foto's van onder-de-brug-woningen, kijktips van films en discussies over personeelsproblemen.

Dit is dus hoe een bear markt op Tweakers eruit ziet.
In ieder geval beter dan 100 posts per dag aan shillen van shitcoins in een bull markt.

• Kol Nedra
KcRp schreef op zondag 3 juli 2022 @ 00:14:
Gedichten, foto's van onder-de-brug-woningen, kijktips van films en discussies over personeelsproblemen.

Dit is dus hoe een bear markt op Tweakers eruit ziet.
In ieder geval beter dan 100 posts per dag aan shillen van shitcoins in een bull markt.
+wat mij opvalt is dat we oude bekenden hier langskomen (voor mij nieuwe bekenden)
dus de bodem is in? 🥲

nothing stops this train

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/io6eABXaG8t6oq7WKiIJndLOx-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9w9fptCrtkhDNeSZ9r9GiDNk.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
* Chris.nl reutelt voor wat het waard is:
Volgens mij zijn er alts die nog wel zo'n 70% kunnen zakken voordat BTC weer in de lift gaat (als ie niet even verder zakt). Lijkt me dat we aan het beren zijn, maar of al het bloed al door de straten is betwijfel ik.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Pelox
Chris.nl schreef op zondag 3 juli 2022 @ 02:04:
* Chris.nl reutelt voor wat het waard is:
Volgens mij zijn er alts die nog wel zo'n 70% kunnen zakken voordat BTC weer in de lift gaat (als ie niet even verder zakt). Lijkt me dat we aan het beren zijn, maar of al het bloed al door de straten is betwijfel ik.
Dat bloed is al opgedroogd he.. loopt al maanden door de straten. Grootste daling ooit, by far. De crash van 2018 is er helemaal niks bij.

Zero.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:42
Therapy777 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:28:
[...]

Je kunt in plaats van klagen misschien ook beter investeren in je personeel. Tuurlijk is niet iedere werknemer een parel, maar er is vast een reden waarom goed personeel niet bij jou terecht komt als ik zo lees hoe je over ze denkt. Klinkt ook niet bepaald als werkgever van het jaar materiaal.
ik investeer heel veel in mijn personeel.....het goede personeel. Het verloop is extreem laag bij ons. Mensen worden stevig boven de markt betaald. Probleem waar ik meezit is vooral schoolverlaters die direct alles willen hebben en niets kunnen. Sowieso is het niveau van schoolverlaters dramatisch op het moment.
Ik merk dus vooral dat door die krapte dat we of hele goede mensen hebben kunnen aannemen voor de hoofdprijs (helemaal prima!!) of zooi wat nog geen ervaring heeft. En die laatste hebben vaak ook een grote mond. Die ga ik nu lekker gaar laten koken en dan neem ik nog wel wat meer senior mensen aan.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:42
Monkeydancer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:23:
[...]

zie post hierboven. Prima dat ik die lui verlies. Scheelt me weer wat geld voor vaststellings overeenkomsten.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 3 juli 2022 @ 09:18:
[...]

Dat bloed is al opgedroogd he.. loopt al maanden door de straten. Grootste daling ooit, by far. De crash van 2018 is er helemaal niks bij.
Die wat toch groter ? we hadden toen maar +/- 3000 coins geloof ik we zitten nu boven de 20.000

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 14:29
FXT was geïnteresseerd om Celcius over te nemen. Ze zagen er toch vanaf nadat bleek dat Cecius een gat in de begroting heeft van 2miljard.
https://www.theblock.co/p...ed-away-from-celsius-deal

FTX zal waarschijnlijk deze week BlockFi overnemen
https://www.cnbc.com/2022...llion-in-a-fire-sale.html

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 03-07-2022 10:23 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-01 12:44
Gelukszoekr schreef op zondag 3 juli 2022 @ 10:22:
FXT was geïnteresseerd om Celcius over te nemen. Ze zagen er toch vanaf nadat bleek dat Cecius een gat in de begroting heeft van 2miljard.

Een gat van 2 miljard lol

• YES
  • Laatst online: 23:19

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op zondag 3 juli 2022 @ 10:22:

Ach kleinigheidje zo'n bedrag toch?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Benieuwd hoe laag deze rode candle gaat..

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:09
Taro schreef op zondag 3 juli 2022 @ 10:56:
Benieuwd hoe laag deze rode candle gaat..
Idd.. Als 19k ipv support ook al weer weerstand wordt gaan we (het zal ook weer eens niet dat je gelijk hebt, is pas 47-48k lang zo :+ ) waarschijnlijk weer een trapje lager deze zondag :(.

Serieuze wick / rare spike in mijn Delta app en op binance in de vroege uurtjes van deze zondag trouwens. Zie je niet vaak dat het zo'n duidelijke rechte lijn omlaag/omlaag is op bijv de 1h/4h graphs.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
twit schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:06:
[...]
Serieuze wick / rare spike in mijn Delta app en op binance in de vroege uurtjes van deze zondag trouwens. Zie je niet vaak dat het zo'n duidelijke rechte lijn omlaag/omlaag is op bijv de 1h/4h graphs.
Ik vermoed dat we die lows (18.7) opnieuw gaan opzoeken vandaag.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-01 01:39
Taro schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:08:
[...]

Ik hoop het eigenlijk van niet, want de muren zijn al weg van vanochtend.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

mannowlahn schreef op zondag 3 juli 2022 @ 10:44:
[...]

Een gat van 2 miljard lol
Het zou Celsius sieren als ze eens naar buiten brengen hoeveel AUM en hoeveel bezittingen ze hebben zodat je een ideetje krijgt hoeveel je ongeveer terug kan verwachten.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:14
Taro schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:08:
[...]

Enig idee hoe laat dat zal zijn? Verzet ik mijn auto invest even :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Gelukszoekr
De alts zijn nog veel te sterk voor een marktbodem imo.

Neem BNB, het pareltje onder de alts dat fundamenteel niks meer is dan een soort digitale spaarzegels van een Chinees bedrijf.

Ok, Binance is met afstand de grootste exchange dat bakken met geld verdient, maar het is niet alsof de coin BNB een deel van dit bedrijf vertegenwoordigd.

Ok, BNB is de smeerolie van de BSC. Technisch is de BSC een oude versie van Ethereum, maar dan gecentraliseerd. Populair vanwege de lage transactie kosten en de laagdrempelige manier om shitcoins hierop te lanceren die op hun beurt zichzelf blijkbaar niet serieus genoeg vinden, anders hadden ze wel een onafhankelijke blockchain uitgekozen.

BNB heeft fundamenteel niet zo veel met het orginele gedachtegoed te maken dat crypro onderscheid van traditionele markten. Maar dat kan men voorlopig niks schelen. Er valt geld mee te verdienen. Dat is wat telt. Maar hoe lang nog?

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-01 08:30

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Gelukszoekr schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:35:

Neem BNB, het pareltje onder de alts dat fundamenteel niks meer is dan een soort digitale spaarzegels van een Chinees bedrijf.

Ok, Binance is met afstand de grootste exchange dat bakken met geld verdient, maar het is niet alsof de coin BNB een deel van dit bedrijf vertegenwoordigd.

Ok, BNB is de smeerolie van de BSC. Technisch is de BSC een oude versie van Ethereum, maar dan gecentraliseerd. Populair vanwege de lage transactie kosten en de laagdrempelige manier om shitcoins hierop te lanceren die op hun beurt zichzelf blijkbaar niet serieus genoeg vinden, anders hadden ze wel een onafhankelijke blockchain uitgekozen.

BNB heeft fundamenteel niet zo veel met het orginele gedachtegoed te maken dat crypro onderscheid van traditionele markten. Maar dat kan men voorlopig niks schelen. Er valt geld mee te verdienen. Dat is wat telt. Maar hoe lang nog?
Enige reden om deze BTC.D te verklaren is dat de "oude garde" het sentiment volgt van vorige cycles, BTC oogt zo zwak als je mag verwachten.

De alts hebben nog te veel profijt van moonboys die pas deze cycle de markt hebben betreden en nog steeds de dip denken te kopen.

• twit
Gelukszoekr schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:35:

BNB is een positieve uitzondering ja. Net als Ada, SOL etc in zekere zin. Maar ik zat net eens even te kijken wat er van mijn 5k INJ, VET en dat soort spul is overgebleven. Daar is echt al 80-90% van verdwenen sinds aankoop. Je kunt er nog net een paar weken boodschappen mee doen en dat was het dan. Voor een deel van de alt market is er echt al heel heel veel verdwenen. Anderen zijn ooit x100 gegaan en hebben nu nog een x10 over ofzo. Of dat nu perse "te hoog" is..

Ik sluit niet uit dat je gelijk krijgt hoor maar dat komt, net als ik net tegen Taro zei, dat iedereen die laatste 8-9 maanden pessimistische voorspellingen doet het in principe bij het juiste eind heeft gehad. Ooit draait dat om. Hoop ik dan maar.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• elektriekert
Verwijderd schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:19:
[...]

Hier straks aan de tapas en daar horen natuurlijk wat kannen sangria bij oOo

Lekker man, zien we morgen wel weer verder. }:O
Ik ga je hier toch niet tegenkomen in Spanje hè?

Would you like some Patatas Bravas with your 'Fries'?
Nee, bedankt :>

• elektriekert
Kol Nedra schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:30:
er zijn wel mensen die loyaal zijn mbt werk, maar dat zijn meestal mensen die goed boeren!

ikzelf werk in de zorg/ziekenhuis, ik heb keuze genoeg met werken en kan zo ergens anders werken. maarja nadeel wel is dat ik avond en nachtdiensten moet werken, de meeste mensen kunnen of willen dit niet.
voordeel: meer fiat om bitcoin te kopen 😉
Ik zat in een andere sector waar ik bijna om de week nachtdiensten had.
Na de vakantie start ik in een technieksector waarbij ik geen nachtdiensten meer heb en een hoger basisloon (beter voor pensioen), en ik ga er ook niet op achteruit!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:39
twit schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:40:
[...]

Voor een deel van de alt market is er echt al heel heel veel verdwenen.
Ik zie/hoor twee redenen voor sterke alts:

- “Ja maar mijn Cardano/Dot/MonkeyPoxCoin wordt de nieuwe Bitcoin!”
- “Ja maar mijn alts staan in (locked) staking en zo genereren ze meer dan mijn fiat!”

Ik denk dat een deel van die handen er nog wel uitgeschud worden als we deze zomer geen significatie stap naar boven zetten.

Maktub

• elektriekert
Dus ik dacht hier ff ouderwets te kunnen fappen in de Spaanse Bruna.
Is het een "health&Beauty store"
:O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UyKrabBAZdy2mO0GAZvzArsOnkc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7q29p6RLuVza7mIc7ws7vklN.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
twit schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:40:
[...]
Ik sluit niet uit dat je gelijk krijgt hoor maar dat komt, net als ik net tegen Taro zei, dat iedereen die laatste 8-9 maanden pessimistische voorspellingen doet het in principe bij het juiste eind heeft gehad. Ooit draait dat om. Hoop ik dan maar.
Ik ben er, net als Taro wel van overtuigd dat het wel weer gaat omdraaien. Waarschijnlijk gaat de markt als geheel over een paar maanden gewoon door waar we gebleven waren. Maar ik denk ook dat voor veel alts er een risico is, op den duur zal het feestje stoppen wanneer er geen fundamentele waarde is

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MvB4lygb2KeLZTrEruTgDPPc7Ig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zd3MaWnXX4BtDJF9tKBJ6ArC.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:07

raq

Gelukszoekr schreef op zondag 3 juli 2022 @ 12:26:
[...]

Ik ben er, net als Taro wel van overtuigd dat het wel weer gaat omdraaien. Waarschijnlijk gaat de markt als geheel over een paar maanden gewoon door waar we gebleven waren. Maar ik denk ook dat voor veel alts er een risico is, op den duur zal het feestje stoppen wanneer er geen fundamentele waarde is
Ben ik ook van overtuigd, de markt/industrie is te groot en te rijk om geen bullrun meer te maken.
Qua alts vind ik het risico nu beter dan de afgelopen 12 maand, de meeste oudjes zitten rond het niveau van voor de bull, mid 2020. Ja, het kan natuurlijk lager. Een echte capitulatie en uitzichtloosheid heb ik nog niet gezien.
Gespreid over de tijd inkopen tot iig de halving, gaan we eerder omhoog -> ook goed.

De tijd leert of het tij keert

• Kol Nedra
blijf elke maand dca-en alleen het verschilt per maand hoeveel ik waar instop. Het is wel voornamelijk Bitcoin en dividend aandelen en een restantje in altcoins zoals ADA, DOT, BNB en jawel ook BIT.
zoveel keuze maakt het ook lastig maar 80-90% per maand zit in Bitcoin en dividend aandelen (maar voornamelijk Bitcoin)

nothing stops this train

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Kol Nedra schreef op zondag 3 juli 2022 @ 13:08:
blijf elke maand dca-en alleen het verschilt per maand hoeveel ik waar instop. Het is wel voornamelijk Bitcoin en dividend aandelen en een restantje in altcoins zoals ADA, DOT, BNB en jawel ook BIT.
zoveel keuze maakt het ook lastig maar 80-90% per maand zit in Bitcoin en dividend aandelen (maar voornamelijk Bitcoin)
Waar baseer je je keuze op dan? Vind die auto invest van taro ook mooi, je weet toch niet welke er volgende ronde nog zijn, maar als je 10 shitcoins pakt en er gaan er 3 lekker mee in de volgende bull zit je gebakken.
Denk er zelf aan om m’n auto invest te verhogen, met deze koers lekker je gak verlagen tm pak m beet november is niet onverstandig. Na november moon.

Denk ook dat we er goed aan doen nu alvast de lambo te bestellen, met deze levertijden krijg je m exact tijdens de nieuwe ath 🎉

• BTC100K2021

BTC100K2021

KMD is hele dikke tech vandaag

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-01 01:39
Don Guacamole schreef op zondag 3 juli 2022 @ 14:00:
[...]

Waar baseer je je keuze op dan? Vind die auto invest van taro ook mooi, je weet toch niet welke er volgende ronde nog zijn, maar als je 10 shitcoins pakt en er gaan er 3 lekker mee in de volgende bull zit je gebakken.
Denk er zelf aan om m’n auto invest te verhogen, met deze koers lekker je gak verlagen tm pak m beet november is niet onverstandig. Na november moon.

Denk ook dat we er goed aan doen nu alvast de lambo te bestellen, met deze levertijden krijg je m exact tijdens de nieuwe ath 🎉
Met welk geld ga je hem alvast bestellen? Vermoedelijk moet je wel een voorschot betalen ;)

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:14
cooLopke schreef op zondag 3 juli 2022 @ 14:18:
[...]
Met welk geld ga je hem alvast bestellen?
Gewoon je aandeel BTC laten zien en zeggen dat het ooit wel goed komt met die betaling..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Vis
  • Laatst online: 23:46

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cx3kHB57yaqWCH_BfZUaZ44P-TU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TNICxmKckaAgFFpxmalkTVEf.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• twit
Dat heeft ie dan April vorig jaar al gedaan. Toen stond dat mooie muntje nog op bijna $5 >:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik zit echt te wachten op die grote uitbraak, dit duurt allemaal veel te lang. Nou verwacht ik 16k, morgenochtend natuurlijk wakker worden met 21k...

Maar even wat BIFI gekocht voor de hoognodige adrenaline.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op zondag 3 juli 2022 @ 15:57:
Ik zit echt te wachten op die grote uitbraak, dit duurt allemaal veel te lang. Nou verwacht ik 16k, morgenochtend natuurlijk wakker worden met 21k...

Maar even wat BIFI gekocht voor de hoognodige adrenaline.
Fingerspitzengefühl? :)
Het ziet er niet zo best uit, ik verwacht dat die vandaag of morgen wel door de 18.5k heen gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door zenith op 03-07-2022 16:11 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hmm ja, heb ook wel het idee dat de volgende leg down op het menu staat. Maandag wordt weer ellendig. De markt is wel echt bearmarket dood atm. Dus dat is positief! Bodem nabij ofzo..

• Gelukszoekr
Tominatie schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:34:
Hmm ja, heb ook wel het idee dat de volgende leg down op het menu staat. Maandag wordt weer ellendig. De markt is wel echt bearmarket dood atm. Dus dat is positief! Bodem nabij ofzo..
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/s64k7VP/crop609d980a9b904-cropped.jpg

ftfy

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDoNPLxlAthTMTxsILT0U8neul0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w9qJAAPYS0oqXH8qZQTr7cfm.jpg?f=fotoalbum_large

• Jedi_Pimp
De fase waarin we nu zitten is een beetje te vergelijken met de voorlaatste dag van de midweek weg van een groep vriendinnen in de midden-20.

Het begint allemaal met veel hoge verwachtingen op de heenreis in de SUV van de vader van Florentine. Lekker een paar koude Desperados klappen op de achterbank op weg naar Antwerpen, in de hoop op een paar zwoele zomeravonden met Vlaamse adonissen - los van het verplichte cultuurrondje dat hooguit anderhalf uur zal duren. Dit is een beetje de cryptofase van juli vorig jaar. Weinig te verliezen, veel te winnen.

Eenmaal aangekomen in Antwerpen is het gezellig, de Airbnb is niet eens zo heel verrot en het weer is mooi. Florentine heeft een lekkere Vlaming aan de haak geslagen terwijl Anne-Fleur een Italiaanse toerist heeft geschaakt. De meiden maken het goed en alles gaat naar verwachting (de run-up van begin oktober).

Dan de grote avond uit, het moment-supreme. Op stap naar de club, alle remmen los. Er wordt geflirt, gedronken en gedanst, het geluk kan niet op. De apotheose. De meiden voelen zich, net als in hun thuishonk Woolloomooloo op het Janskerkhof, on top of the world. Dit is de najaarstop van 69k.

Dan komt de omschakeling naar de werkelijkheid. De day after en het voorbereiden op de reis terug naar huis. Het chagrijn is toegeslagen en de ware aard komt naar boven. Florentine blijkt met de Italiaan te hebben getongd, en Roos heeft de hele Airbnb ondergekotst. De euforische sfeer van een dag ervoor is zomaar 180 graden omgeslagen. Drama onderling is op het hoogtepunt.

Fast forward naar vandaag. Je altcoin holds zijn dusdanig onderwater dat je tijd en moeite gaat stoppen in het uitlachen van mensen die rekt zijn gegaan op de TerraLUNA collapse. Je zit met je mede-Tweakers te bekvechten over of er überhaupt nog een ATH komt voor Bitcoin of dat het nu dan echt voorbij is. Je lacht terwijl je voor de zoveelste keer 30% van je maandsalaris in Ethereum pompt, maar je vraagt je af of je met het juiste bezig bent. Dezelfde Tweakers, overigens, waarmee je voorheen trots je *10 leverage trades deelde en die je op jouw beurt complimenteerde op hun altcoin m00nshots. Totale duisternis en (onderling) wantrouwen hebben zich meester gemaakt van de markt, en erger nog, van je eigen gevoel.

Wen betere tijden.

[ Voor 4% gewijzigd door Jedi_Pimp op 03-07-2022 18:27 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

twit schreef op zondag 3 juli 2022 @ 15:39:
[...]

Dat heeft ie dan April vorig jaar al gedaan. Toen stond dat mooie muntje nog op bijna $5 >:)
Buy high, don't sell.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dIbmf-EcRSyjSHaPZ4duCb88dpo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wP8eQEepTdOmD2hxyupNJUhS.jpg?f=fotoalbum_large

Dikke vette innovatie joh .. benieuwd of je deze offline coins ook kunt staken

[ Voor 6% gewijzigd door Eusebius op 03-07-2022 18:37 ]

==
hoi

• elektriekert
Jedi_Pimp schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:13:
De fase waarin we nu zitten is een beetje te vergelijken met de voorlaatste dag van de midweek weg van een groep vriendinnen in de midden-20.

Het begint allemaal met veel hoge verwachtingen op de heenreis in de SUV van de vader van Florentine. Lekker een paar koude Desperados klappen op de achterbank op weg naar Antwerpen, in de hoop op een paar zwoele zomeravonden met Vlaamse adonissen - los van het verplichte cultuurrondje dat hooguit anderhalf uur zal duren. Dit is een beetje de cryptofase van juli vorig jaar. Weinig te verliezen, veel te winnen.

Eenmaal aangekomen in Antwerpen is het gezellig, de Airbnb is niet eens zo heel verrot en het weer is mooi. Florentine heeft een lekkere Vlaming aan de haak geslagen terwijl Anne-Fleur een Italiaanse toerist heeft geschaakt. De meiden maken het goed en alles gaat naar verwachting (de run-up van begin oktober).

Dan de grote avond uit, het moment-supreme. Op stap naar de club, alle remmen los. Er wordt geflirt, gedronken en gedanst, het geluk kan niet op. De apotheose. De meiden voelen zich, net als in hun thuishonk Woolloomooloo op het Janskerkhof, on top of the world. Dit is de najaarstop van 69k.

Dan komt de omschakeling naar de werkelijkheid. De day after en het voorbereiden op de reis terug naar huis. Het chagrijn is toegeslagen en de ware aard komt naar boven. Florentine blijkt met de Italiaan te hebben getongd, en Roos heeft de hele Airbnb ondergekotst. De euforische sfeer van een dag ervoor is zomaar 180 graden omgeslagen. Drama onderling is op het hoogtepunt.

Fast forward naar vandaag. Je altcoin holds zijn dusdanig onderwater dat je tijd en moeite gaat stoppen in het uitlachen van mensen die rekt zijn gegaan op de TerraLUNA collapse. Je zit met je mede-Tweakers te bekvechten over of er überhaupt nog een ATH komt voor Bitcoin of dat het nu dan echt voorbij is. Je lacht terwijl je voor de zoveelste keer 30% van je maandsalaris in Ethereum pompt, maar je vraagt je af of je met het juiste bezig bent. Dezelfde Tweakers, overigens, waarmee je voorheen trots je *10 leverage trades deelde en die je op jouw beurt complimenteerde op hun altcoin m00nshots. Totale duisternis en (onderling) wantrouwen hebben zich meester gemaakt van de markt, en erger nog, van je eigen gevoel.

Wen betere tijden.
Je kan wel merken dat je ziek thuis zit!

Beterschap pimpie, maar ik lach me hier helemaal rot!

Van al dat gewandel hier zijn de siëstas hoog nodig.

Ik kan me nog herinneren in mijn backpack tijd dat ik een postadres had in een wijk in Sydney met de naam Woolloomooloo.

Mooie tijden waren dat, samen met een vriend een ouwe station gekocht waarvan de km-teller het niet meer deed. (Uiteraard zelf opgelapt met een tandwieltje van 10$)

Beetje reizen, beetje werken. Elk weekend naar de getver aan pakken wijn (Goon).
Bedbugs kapot slaan in hostels 8)7 .

Had ik in die tijd maar 1000€ in Bitcoin geflikkerd!

Ik wilde deze ongein graag met jullie delen

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op zondag 3 juli 2022 @ 09:42:
[...]

ik investeer heel veel in mijn personeel.....het goede personeel. Het verloop is extreem laag bij ons. Mensen worden stevig boven de markt betaald. Probleem waar ik meezit is vooral schoolverlaters die direct alles willen hebben en niets kunnen. Sowieso is het niveau van schoolverlaters dramatisch op het moment.
Ik merk dus vooral dat door die krapte dat we of hele goede mensen hebben kunnen aannemen voor de hoofdprijs (helemaal prima!!) of zooi wat nog geen ervaring heeft. En die laatste hebben vaak ook een grote mond. Die ga ik nu lekker gaar laten koken en dan neem ik nog wel wat meer senior mensen aan.
Same here, het zijn de 35+ sollicitanten die het beste voor de dag komen en de meeste realiteitszin hebben. In NL moeilijk te vinden, maar de drie mensen die ik het afgelopen half jaar in het buitenland heb aangenomen zijn allen 50+, en bevallen stuk voor stuk zeer goed. Beetje te vergelijken met crypto, de 50+ zijn de BTC, de schoolverlaters zijn shitcoins met wellicht een hoop potentie, maar ze gedragen zich alsof ze al ver voorbij BTC zijn.

Pagina: 1 ... 135 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!