[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.190 views

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:03
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 15:48:
prachtig om te zien om precies 15:30, klein stukje naar beneden en gelijk boem! lekker al die nieuwe shortjes eruit knallen
zo hoort het ook, geen enkel medelijden met mensen die shorten d:)b
Thx weer wat geleerd.👍

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:29
prachtig om te zien om precies 15:30, klein stukje naar beneden en gelijk boem! lekker al die nieuwe shortjes eruit knallen
Niet zo hè, mijn short werd er vannacht al uitgetikt :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:05

Vis

YES schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 15:24:
[...]

Bitcoin beleefde in juni slechtste maand ooit

Ik denk dat het einde nog niet eens in zicht is, maar goed.
Dat hoop jij alleen maar, shortertje... ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:20

YES

Moderator General Chat
Vis schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 16:48:
[...]

Dat hoop jij alleen maar, shortertje... ;)
Vooralsnog denk én hoop ik het inderdaad. Overigens short ik alleen maar met de gedachte daarmee meer sats te kunnen verzamelen voor de volgende run.

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 01-07-2022 16:50 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Als +$400,- je short liquideerd heb je echt veel teveel risico genomen. Als je hem daardoor zelf sluit had je hem nooit moeten openen. In other words, denk niet dat die stijging veel uitgehaald heeft qua shorts eruit knallen..

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 15:51:
[...]

Niet zo hè, mijn short werd er vannacht al uitgetikt :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-jntpE_ZzFcgnKMtIAVofIZcIg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/paRApAiSm1bx6VOUGl9GQ2xd.gif?f=user_large

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:04

Wom

Staking bij Kraken voor Polkadot is wat verlaagd zo lijkt het. Waar het eerst enkel 12% was, krijg je nu tussen de 9% en 12%. Waar precies de grenst ligt heb ik nog niet gevonden.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
Wiley99 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 14:00:
[...]

Werkt hier gewoon hoor; VPN in Nederland proberen, misschien lukt het niet vanuit het buitenland. Is toch al aan te raden, je weet nooit wie meekijkt op de hotelwifi.
Sowieso via 4G.

Ik was nog niet zover met kopen, wilde eerst de prijs op bitvavo checken.
Beschik ook over VPN voor deze ongein ;) .

Desalniettemin, bedankt voor de waarschuwing:)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
KnuCha schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:18:
Wat vinden jullie van PI en het PI network? Mijn vrouw en ik hebben het allebei op de telefoon draaien en hebben er totaal ongeveer 2000 nu.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken.. We komen nu op het punt dat we de KYC check moeten doen om over te kunnen naar het Mainnet.

Het heeft weinig tijd/effort gekost tot nu toe, zien jullie dit project ooit gaan vliegen?
Nee, ver van wegblijven. Apps installeren op je telefoon met "fake mining" icm referrals? Een mainnet lijkt mij in dit geval voor de hype om nog meer zieltjes te winnen. Alle alarmbellen zijn hier destijds voor afgegaan.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JJ1984 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:48:
Man, man. Het wordt nu toch wel steeds moeilijker om niet toch bijvoorbeeld wat ADA, DOT of AVAX te kopen, maar ik weet dat ik geduldig moet zijn.
Start dan met DCA'en?

Voorbeeld van ADA, mijn GAK is +-50 cent en sta op -11%, maar reken maar uit, dat is -3,6 USD in de min op dit bedrag. Gewoon lekker iedere week 5-15 USD erin knallen en hopen dat de bearmarket over 5-10 maanden eindigt. Dan gaat ADA hopelijk weer x80 en dan lach je je de ballen uit je broek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9c7LTb-NyNcuYsJ2k3aguG53Z4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/APfUraYtnACPk1YNN6lgpQ6x.jpg?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Gelukszoekr

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:59

mr Hopium aan het woord 👍

nothing stops this train

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:04

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7rppmCEyNs4OX3vTC6w1fpXyZw8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kKb7tJlH3DdEcXYpVzd4PIcr.png?f=fotoalbum_large

Moet wel opeens meer licenties aanschaffen zie ik :-(

Aantal van onze BI dashboards gebruiken Microstrategy, maar iemand heeft alle AD users toegevoegd, waardoor er wat veel users zijn gemaakt :+

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iis8dUuSrBBCQqzvMC7Q3Os88L0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xRYLwUXg9LXzggpblBTPMIO8.jpg?f=fotoalbum_large

40%.... pffff ik had minimaal 70% korting verwacht.

Zero.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Tsjonge wat wordt die man snel oud.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O-60yClpSDCvfTaQbi9nLaCGpoA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WAGElft12ECq9hVY78hAInlY.jpg?f=user_large

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:09
Darrell schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 19:41:
[...]

Tsjonge wat wordt die man snel oud.
[Afbeelding]
Ach weet je wat het is met crypto. Als het 500% gaat in 6 maanden wordt je 10 jaar ouder van het gefeest en gezuip. Afgelopen 6 maanden wordt je 10 jaar ouder door verhoogde hartslag, stress en achtbaan rides op de 3min charts. Er is geen ontkomen aan wat de koers ook doet :+ :P

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15:23
Taro schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 17:44:
[...]

Start dan met DCA'en?

Voorbeeld van ADA, mijn GAK is +-50 cent en sta op -11%, maar reken maar uit, dat is -3,6 USD in de min op dit bedrag. Gewoon lekker iedere week 5-15 USD erin knallen en hopen dat de bearmarket over 5-10 maanden eindigt. Dan gaat ADA hopelijk weer x80 en dan lach je je de ballen uit je broek.
[Afbeelding]
Ga ik vanaf aanstaande maandag, zoals ik al wekelijks deed met BTC en ETH, doen. Wellicht nog een andere altcoin. Ben alleen nog even op zoek naar de garantie dat die altcoin een nieuwe all time high bereikt vóór 2025 😆

• Pelox
JJ1984 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 19:55:
[...]

Ga ik vanaf aanstaande maandag, zoals ik al wekelijks deed met BTC en ETH, doen. Wellicht nog een andere altcoin. Ben alleen nog even op zoek naar de garantie dat die altcoin een nieuwe all time high bereikt vóór 2025 😆
Ik hoop Dot, verder geen voorkeur. :D

Zero.

• Slux
  • Niet online
Het lijkt wel dat die kerel aan de heroïne zit o.i.d. :F

Ik ben ver van de slimste en weet bar weinig, maar een aantal van zijn beweringen zijn toch echt wel onjuist.

ben afgehaakt op 40min.

[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 01-07-2022 20:21 ]

• Kol Nedra
[...]

BNB hikt tegen een nieuwe ATH aan, verder ben ik niet bullish voor BNB hoor 🥲

nothing stops this train

• Kody Scott
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-08-2025
BNB hikt tegen een nieuwe ATH aan, verder ben ik niet bullish voor BNB hoor 🥲
Nog 380 te gaan?

Green candle chaser

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-01 15:48
Slux schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:05:
[...]

Het lijkt wel dat die kerel aan de heroïne zit o.i.d. :F

Ik ben ver van de slimste en weet bar weinig, maar een aantal van zijn beweringen zijn toch echt wel onjuist.

ben afgehaakt op 40min.
Bijvoorbeeld?

• twit

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20-01 19:32
Aan het woord ja, zeker. Als zelfs die enthousiaste Duister er nauwelijks tussen komt ^^

• JJ1984
Pelox schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:03:
[...]

Ik hoop Dot, verder geen voorkeur. :D
DOT, AVAX en SOL zijn kandidaat. Ja, ik weet dat er veel kritiek is op SOL, maar heb toch ook de indruk dat het een populaire altcoin is en blijft en dat sentiment is ook belangrijk.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Daarom spreiden, doe ik ook. In BTC gaat wekelijks het meeste, daarna ETH, dan BNB, KSM en daarna steeds minder USD/week. Ze staan overigens niet in volgorde van bedrag, maar moment van aanmaken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lQLBzfZqFYFZ3epFYFogEscA5t8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cp8n3g4AsEZP1bcm4uqOrYPr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZChrbHubd7wfPjsXh8QULfpp6A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MzMj7rSqVbs2X0snR1pfziMg.jpg?f=user_large

• Kody Scott
Was al de 2e keer vandaag dat hij dit zei, dacht zeg er iets van 😁

Thanks voor het uitleggen, weer wat geleerd 😎

Green candle chaser

• JJ1984
Ik volg op YouTube Steve van Crypto Crew University. Zijn video’s zijn soms best irritant, maar zijn technische analyse is behoorlijk interessant en de kans lijkt best groot te zijn dat we al een bodem hebben bereikt of binnen een paar weken zullen bereiken.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:27
JJ1984 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:41:
Ik volg op YouTube Steve van Crypto Crew University. Zijn video’s zijn soms best irritant, maar zijn technische analyse is behoorlijk interessant en de kans lijkt best groot te zijn dat we al een bodem hebben bereikt of binnen een paar weken zullen bereiken.
Ja, en mij is verteld dat BTC eind 2021 de 100k zou gaan halen... :D

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JJ1984 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:41:
[..] en de kans lijkt best groot te zijn dat we al een bodem hebben bereikt of binnen een paar weken zullen bereiken.
Ik verwacht dat we de bodem bereiken dmv een grote capitulatie candle die lager gaat dan verwacht, maar daarna gretig wordt opgekocht. Dikke wick van 3k onder de MA300 en daarna lekker snel naar de >100k.

• Kody Scott
@taro aan welke koers zit je dan te denken voor BTC?

Green candle chaser

• twit
Taro schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:43:
[...]

Ik verwacht dat we de bodem bereiken dmv een grote capitulatie candle die lager gaat dan verwacht, maar daarna gretig wordt opgekocht. Dikke wick van 3k onder de MA300 en daarna lekker snel naar de >100k.
Ik hoop met je mee! Can't wait :9
Ik hoop dat ik dan op sell klik, een weekend lang huil van geluk, smerig dronken word en daarna voor eeuwig onthoud hoe ontzettend k* ik me 6-12 maanden van mijn leven heb gevoeld na het missen en niet sellen op 69k. En dan ga ik daarna kijken naar hoe de waaghalzen en/of slimmere mensen er hier met een beter plan nog langer in bij blijven zitten. Dat is jullie dan gegund :).

Edit: Of beter nog. Ik VERPLICHT mezelf dat ik dan op sell klik. :)
Overigens is bovenstaande natuurlijk ook exact 1 van de grote weerstanden die we moeten gaan overwinnen op een nieuwe weg naar boven. Hoeveel mensen denken niet, 1x maar nooit meer, er uit zodra mijn eerdere virtuele profits weer terug zijn. Of zou fomo het dan toch weer winnen van verstand bij velen. We gaan het meemaken hopelijk!

[ Voor 16% gewijzigd door twit op 01-07-2022 20:51 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kody Scott schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:47:
@taro aan welke koers zit je dan te denken voor BTC?
Zie de donkere rechte blauwe lijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/shWGYfc3HLn-OC0IHrn6tuxuBu8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bfGvQm1kdq8WpMAbAxW4sL41.png?f=fotoalbum_large

Die komt overeen met de +-14k van halverwege 2019 en zou een mooie wick onder de MA300 (lichtblauwe lijn) betekenen. Daarmee zijn 2 oude highs succesvol getest. Mocht die niet houden dan heb je evt. deze groene als volgende stop rond de 11.7k:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSEazh1gYf-hR32AdQM6el-_BTY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HGAwK2vi1zxB0Caoulk62JCL.png?f=fotoalbum_large

Maar omdat we het pas achteraf zeker weten heb ik buy orders van 8k - 16.8k staan :)

• JJ1984
GioStyle schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:43:
[...]

Ja, en mij is verteld dat BTC eind 2021 de 100k zou gaan halen... :D
Alleen was die 100k vrijwel nergens op gebaseerd en zijn verhaal klinkt best plausibel. Ik snap uiteraard dat niemand het echt kan ‘voorspellen’, maar dat betekent niet dat het geen interessante materie is.

• JJ1984
Taro schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:43:
[...]

Ik hoop het, maar ‘daarna lekker snel naar de >100k’? Wat bedoel je daar precies mee? Ik verwacht dat de bearmarket nog wel even duurt en zie binnen een jaar geen substantiële veranderingen. In 2024 is pas de volgende halving hè.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JJ1984 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:32:
[...]

Ik hoop het, maar ‘daarna lekker snel naar de >100k’? Wat bedoel je daar precies mee? Ik verwacht dat de bearmarket nog wel even duurt en zie binnen een jaar geen substantiële veranderingen. In 2024 is pas de volgende halving hè.
De bodem zie je volgens mij vaak 1,5 jaar voor de halving...

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:36:
[...]

Dus nu is de vraag, wanneer in 2024 is de halving (ongeveer) :+

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:03
YES schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:39:
[...]

Dus nu is de vraag, wanneer in 2024 is de halving (ongeveer) :+
Rond april 2024. De bodem zie je dan dus rond november dit jaar.

• YES

YES

Moderator General Chat
Domino schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:42:
[...]

Ah oké. Nou in die maanden zal wellicht ook duidelijk worden wat de grote economieën van de wereld doen, kan een mooi diepe bodem worden wellicht :+

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:03
De dertiende maand cq eindejaarsuitkering komt in een mooie tijd 😂

Nu veel miners de activiteiten tijdelijk staken schuift die halving uiteraard een beetje op.

[ Voor 41% gewijzigd door Domino op 01-07-2022 21:46 ]

• JJ1984
Taro schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:36:
[...]

Klopt, maar ik dacht (wellicht onterecht) dat je met ‘lekker snel’ suggereerde dat dat bijvoorbeeld binnen een paar maanden zal gebeuren.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JJ1984 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:50:
[...]

Klopt, maar ik dacht (wellicht onterecht) dat je met ‘lekker snel’ suggereerde dat dat bijvoorbeeld binnen een paar maanden zal gebeuren.
Nee, alles is relatief :)

• Kol Nedra
Domino schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:42:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2rGVMHBW0iKHizdYsRnSs6znzU0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TRh71cznV7jRe55Oa3ktXVEZ.jpg?f=user_large

nothing stops this train

• Pelox
Ik dacht dat het "but remember to get rekt in september" was..

Zero.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:51
Bitcoin op TV (nieuwsuur), inclusief verwijzing naar de tulpenbollen van 1600? Boeelischhhh

Stack Sats

• Gelukszoekr
Crypto zojuist in Nieuwsuur. De tulpenbollen kwamen weer voorbij, alsmede witwassen. En een blik binnen bij Bitvavo.

Alle 3 negativiteit wat mij betreft

• Kol Nedra
aaaah de MSM is weer bezig zoals we die kennen 👍👍

nou mijn schoonmoeder zie ik morgen die zal er dan vaat iets over zeggen, ze kijkt namelijk elke dag naar het nieuws

[ Voor 52% gewijzigd door Kol Nedra op 01-07-2022 22:13 ]

nothing stops this train

• Vis

Vis

Die gast van de tulpenbollen wist echt niet waar die over praatte haha te lachwekkend gewoon.

"Crypto is anoniem" nee dude, pseudoniem. Je kunt juist alle transacties volgen. Niets is zo volgbaar dan de blockchain.
Met z'n 8 miljard witwassen..

• Kol Nedra
linkje naar het nieuwsstuk? Dan zal ik ondertussen de popcorn erbij pakken

nothing stops this train

• Stovirpi
Vis schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:14:
Die gast van de tulpenbollen wist echt niet waar die over praatte haha te lachwekkend gewoon.

"Crypto is anoniem" nee dude, pseudoniem. Je kunt juist alle transacties volgen. Niets is zo volgbaar dan de blockchain.
Met z'n 8 miljard witwassen..
Ben ik niet met je eens. Het komt in dit korte item misschien wel zo over.

Beste man had best een leuk gesprek in de Cryptocast: https://www.bnr.nl/podcas...n-in-europa-met-paul-tang

Stack Sats

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pumpje...

• YES

YES

Moderator General Chat
Aangezien IPA en crypto inmiddels onlosmakelijk verbonden met elkaar zijn in dit topic wilde ik je vragen: nog tips voor goede, wat minder bekende IPA's? :)

• Stovirpi
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:19:
linkje naar het nieuwsstuk? Dan zal ik ondertussen de popcorn erbij pakken
https://nos.nl/nieuwsuur/...e-regels-voor-cryptomarkt

Stack Sats

• Vis

Vis

Stovirpi schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:20:
[...]

Ben ik niet met je eens. Het komt in dit korte item misschien wel zo over.

Beste man had best een leuk gesprek in de Cryptocast: https://www.bnr.nl/podcas...n-in-europa-met-paul-tang
En juist hoe het over komt in de MSM in dit korte stuk is hoe het grote gedeelte dit opslaat.
Als negatief.

Hij zal best wat meer kennis van zaken hebben, maar het wordt altijd zo lekker evil gebracht op tv fragmenten, van "we moeten hier echt een eind aan maken en in de kiem smoren".

Wat mij betreft bullish hoor, bodem komt in zicht.

• Slux
  • Niet online
Kijk het maar tot +/- 40min en het stukje tussen 30/35 min

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin is eerder vandaag afgeketst op de bullmarket support band:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ZeQFsktSQRMdSkgK9ni-E0TZW4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xzZEbfK16aiOy3ktUbizPtof.png?f=fotoalbum_large

Verder nog steeds netjes in the box.
YES schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:24:
[...]

Aangezien IPA en crypto inmiddels onlosmakelijk verbonden met elkaar zijn in dit topic wilde ik je vragen: nog tips voor goede, wat minder bekende IPA's? :)
Ik kwam voorheen weleens in een bierwinkel met >1200 verschillende bieren. Regelmatig een lekkere IPA meegenomen, maarja, die namen he...

In Italië heb ik Lagunitas (ook in NL verkrijgbaar) gehad en verder pak ik weleens een Gulpener mee.

Maar ik ben meer van de speciaalbiertjes en goede Whisky hoor. Die ene IPA is hier inmiddels legendarisch, maar ik drink ze niet wekelijks :)

• Stovirpi
Vis schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:27:
[...]

En juist hoe het over komt in de MSM in dit korte stuk is hoe het grote gedeelte dit opslaat.
Als negatief.

Hij zal best wat meer kennis van zaken hebben, maar het wordt altijd zo lekker evil gebracht op tv fragmenten, van "we moeten hier echt een eind aan maken en in de kiem smoren".

Wat mij betreft bullish hoor, bodem komt in zicht.
Eens! Framing is a bitch. Gelukkig stappen er nu maar weinig mensen vanuit de MSM in crypto.

Laat die maar weer komen als we in het 20:00 journaal horen: “de Bitcoin heeft voor het eerst de grens van €100.000,- doorbroken”.

Stack Sats

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-01 01:39
Taro schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:31:
[Afbeelding]

Rond de 20-25 juli, zullen we vermoedelijk uit de box gaan

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:31:
[Afbeelding]

Benieuwd wat het wordt, ligt denk ik een beetje aan macro-economisch sentiment de komende tijd, welke richting gekozen wordt. Vooralsnog ga ik uit van onderuit de box breken op den duur. Maar je weet het nooit..
Ik kwam voorheen weleens in een bierwinkel met >1200 verschillende bieren. Regelmatig een lekkere IPA meegenomen, maarja, die namen he...

In Italië heb ik Lagunitas (ook in NL verkrijgbaar) gehad en verder pak ik weleens een Gulpener mee.

Maar ik ben meer van de speciaalbiertjes en goede Whisky hoor. Die ene IPA is hier inmiddels legendarisch, maar ik drink ze niet wekelijks :)
Ja ik ken ze, die bierwinkels. Vaak naast teveel keuze ook vrij duur allemaal, al is dat met speciaalbier nou eenmaal een gegeven.

Lagunitas is mijn favoriet/standaard IPA die ik drink. Ik moet zeggen dat ik speciaalbier wel lekker vind maar inmiddels ook een heel aantal soorten niet meer drink omdat ik die gewoon net wat minder lekker vind. Verder haal ik vaak Weizen in Duitsland, das ook heerlijk met dit zomerse weer :)

Die ene IPA.. ja misschien is het wel goed dat je die niet wekelijks drinkt :+

Echt sterke drank drink ik nauwelijks. Bij vrienden van ons wordt na het eten wel eens een fles grappa op tafel gezet en dat kan ik dan wel weer waarderen, al moet ik dan echt opletten heel kleine nipjes te nemen om het lekker te laten blijven.

Maar wellicht dwaalt dit wel iets teveel van het topic af.. :9

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:45
YES schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:24:
[...]

Alles van Frontaal natuurlijk 👍🏻

• Kol Nedra
helemaal gekeken, en tja veel negativiteit erover.
laatste: "je moet erin geloven"
if they knew hoe inflatie werkt 🥲

nothing stops this train

• Gelukszoekr
Another one bites the dust.

[ Voor 61% gewijzigd door Gelukszoekr op 01-07-2022 23:07 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:46

resusaapje

h less

BTFD schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 07:23:
What?! Ook al geen RAMP staking meer op Binance: :'( en op de DEFI zelf, staat de APY ook al op 0%..

[Afbeelding]

Zit nu dus met een bag ASTR, RAMP en FTM die stilstaan momenteel, iemand tips?! O-)
Fvck! Zit effe niet op te letten:

FTX will delist RAMP spot markets and perpetual futures, and consider the rebranded LEVER listing in the future

En niet alleen daar

Vanaf 4 juli houdt RAMP op te bestaan :'(

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
resusaapje schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 23:16:
[...]

Fvck! Zit effe niet op te letten:

FTX will delist RAMP spot markets and perpetual futures, and consider the rebranded LEVER listing in the future

En niet alleen daar

Vanaf 4 juli houdt RAMP op te bestaan :'(
Dat is wel een ramp!

Verwijderd

jellybrah schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:41: De ander zwemt weg op een walvis.
Technisch gezien noemt men dit rijden.

Verwijderd

Ik zie dat de macro economische toestand nog steeds erg skeer is en dat er nog steeds centrale partijen funds vasthouden, omvallen en shitcoins worden geannuleerd?

Heftig zeg.

Was er maar een decentraal ecosysteem met ingeprogrammeerde inflatie en maximale omloop schaarste, los van centrale partijen en instanties.

:N

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:46

resusaapje

h less

Jah, jeuk aan m'n lever

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• elektriekert
cooLopke schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:37:
[...]

Omhoog of omlaag? :9

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:38
cooLopke schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:37:
[...]

Naar boven of naar onder?

• elektriekert
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 23:00:
[...]

helemaal gekeken, en tja veel negativiteit erover.
laatste: "je moet erin geloven"
if they knew hoe inflatie werkt 🥲
"We proberen het minder anoniem te maken "

Als je gvd het naar fiat omzet willen ze je hele hebben en houwen weten...
Niks anoniem meer aan xD

• cooLopke
Geen idee, ik heb helaas geen glazen bol thuis ;)

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Beetje out of the box denken :+

UberLurker Departement #GG.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
jellybrah schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:41:
Kijk jongens, ik zit ergens hoog op een berg. Ik zie iedereen met elkaar praten zonder te horen wat ze zeggen. Er beweegt van alles, mensen staan her en der in de fik. De ander zwemt weg op een walvis.

Vanuit de bunker bovenop de berg wacht ik maar.. en wacht ik maar totdat de stapels coins weer zo hoog komen als mijn berg hoog is, die heet trouwens Rektmountain.
Maar we hebben geduld.. ADA terug naar 1.75 is geen onmogelijke opgave... toch?..
Afbeeldingslocatie: https://im4.ezgif.com/tmp/ezgif-4-5f3c9a6e95.gif

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKRmuokcpZeS3T37XHITVEuqEos=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D8Yq3965j549cpqQbzH4BaPa.jpg?f=fotoalbum_large

Hodl.

• Slux
  • Niet online
Moet niet gekker worden Bitstamp voert inactivity fee's in ;w

Inactivity fee
10 EUR per month*
What is the inactivity fee?
Starting from August 1, 2022, if you have not initiated any transactions (deposit, withdrawal, or trade), or other activities that generate rewards (e.g. our Earn program), in the last 12 months AND your total account balance (fiat currency plus virtual and digital assets) is less than €200, we reserve the right to charge an inactivity fee to your account. This will be €10 per month, for the time that the above conditions apply.
Ik vond het wel een fijne exchange voor XRP en BTC maar nu ze hier mee komen heb ik per direct mijn account opgezegd.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:10
elektriekert schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 00:31:
[...]

"We proberen het minder anoniem te maken "

Als je gvd het naar fiat omzet willen ze je hele hebben en houwen weten...
Niks anoniem meer aan xD
anoniem is het al lang niet meer jammer genoeg 8)

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:23
Slux schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 07:00:
Moet niet gekker worden Bitstamp voert inactivity fee's in ;w

Inactivity fee
10 EUR per month*

[...]

Ik vond het wel een fijne exchange voor XRP en BTC maar nu ze hier mee komen heb ik per direct mijn account opgezegd.
Dat dacht ik eerst ook toen ik de mail las.
Maar één keer per jaar n handjevol XLM ofzo versturen/ontvangen lost t probleem op.

Ik lul ook zomaar wat

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

Sandyman538

SandstorM [148839]

shovelhead1340 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:10:
[...]

Dat dacht ik eerst ook toen ik de mail las.
Maar één keer per jaar n handjevol XLM ofzo versturen/ontvangen lost t probleem op.
Of gewoon meer dan 200 euro op je account hebben staan. Zo schokkend is zoiets toch niet?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Slux
  • Niet online
Sandyman538 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:13:
[...]

Of gewoon meer dan 200 euro op je account hebben staan. Zo schokkend is zoiets toch niet?
Ze verdienen al meer dan de gemiddelde exchange met hun fee's, voor mij is het gewoon een principe dingetje, betalen om gebruik te maken van een crypto exchange buiten de fee's om is voor mij not done.

ik heb er jaren gezeten en met voor mij redelijke trade volume's gehandeld, dat zijn ze nu kwijt.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

Sandyman538

SandstorM [148839]

Slux schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 08:29:
[...]

Ze verdienen al meer dan de gemiddelde exchange met hun fee's, voor mij is het gewoon een principe dingetje, betalen om gebruik te maken van een crypto exchange buiten de fee's om is voor mij not done.

ik heb er jaren gezeten en met voor mij redelijke trade volume's gehandeld, dat zijn ze nu kwijt.
Je goed recht natuurlijk, maar zij hebben waarschijnlijk onevenredig veel kosten aan heel veel kleine accounts waar voor een paar tientjes aan fiat op staat. Die accounts ben je zo kwijt. Dus eigenlijk is dit denk ik voor de meeste mensen een non-issue. Ik begrijp het principe hoor, maar op weinig mensen van toepassing.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:50
Amerikaanse GDP growth schatting is nu al bijgesteld naar -2,1% voor Q2: https://www.atlantafed.org/cqer/research/gdpnow. Dat is geen definitief getal en een schatting die kan veranderen, maar hij is rap omlaag gegaan afgelopen week... Interesting times ahead?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:26
vickypollard schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 09:27:
Amerikaanse GDP growth schatting is nu al bijgesteld naar -2,1% voor Q2: https://www.atlantafed.org/cqer/research/gdpnow. Dat is geen definitief getal en een schatting die kan veranderen, maar hij is rap omlaag gegaan afgelopen week... Interesting times ahead?
was toch ook wel te verwachten. Wat ik eerder al schreef, eind van het jaar kan je tenminste weer personeel vinden :9

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:50
anti elppa schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 09:38:
[...]

was toch ook wel te verwachten. Wat ik eerder al schreef, eind van het jaar kan je tenminste weer personeel vinden :9
Het is ook zeker wat ik verwachtte, daarom zit ik dat ding ook te monitoren :P

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZFySTPz_vR8PL3-p0ukOoxs8T_8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jWTLZXGVpgLEaN4HxoiLKmkP.jpg?f=user_large

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik liep net door een straat en zag dit. Bij het zien van de vangrail dacht ik direct aan de 19K support. Nog 1 tikje ertegenaan en je dondert naar beneden.

Moon, lambo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YEuHrf_39G_Azt2u0c9H_nSmmRU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YZVCIy9YKr3IcuqVfSMvhfci.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:02

knakworst

Get more sats!

Kleine rewrite nodig.

https://bitcompare.net/coins/bitcoin/savings-interest-rates
Low Risk
Bitcoin interest account providers earn money by lending cryptocurrencies and fiat currency to their users. From their earnings, they pay a part of their earnings as an interest to their interest account holders. As far as the risk goes, most of the crypto lending platforms mandate over-collateralization. Hence, there is a very low risk in keeping your Bitcoin in interest accounts offered by them.

• cooLopke
Taro schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:39:
[...]

Daarom spreiden, doe ik ook. In BTC gaat wekelijks het meeste, daarna ETH, dan BNB, KSM en daarna steeds minder USD/week. Ze staan overigens niet in volgorde van bedrag, maar moment van aanmaken:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit systeem werkt idd, als btc op deze hoogte blijft hangen. Als BTC verder door blijft zakken naar 14k, 10k en de alts zakken nog verder in. Dan sta je toch ook onder water? Je bent nooit zeker of dat alles terug gaat stijgen denk ik dan. Normaal wel, maar dat weet je niet.

Edit: ik had dit namelijk ook gedaan, maar op hoogte van de 40K bij cro. Alles liep goed, totdat CRO die wijziging doorvoerde en BTC in elkaar zakte. Heb toen alles omgezet naar BTC uiteraard verlies natuurlijk. Als je ziet hoeveel SATS CRO verloren heeft op dat moment. Ik had namelijk totaal geen zekerheid meer dat CRO ooit nog naar die 0,50 dollar ging gaan. Dan moet BTC namelijk al zeer sterke sprongen gaan nemen, dus met andere woorden door dat verlies. Je kan dan wel hodlen, maar zekerheid dat een ALT terug naar dat niveau gaat is niet zeker. Hetzelfde verhaal bij BTC. Geschiedenis zegt van wel. Maar hier hebben al veel mensen gezegd "this time it's different"

Hoeveel betaal je eigenlijk aan transactiekosten? Daar ben ik wel benieuwd naar. Valt dat mee?

[ Voor 26% gewijzigd door cooLopke op 02-07-2022 10:10 ]

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:29
Kraken heeft de DOT stacking apy verlaagd door het variabel te maken :|

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
cooLopke schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:03:
[...]

Dit systeem werkt idd, als btc op deze hoogte blijft hangen. Als BTC verder door blijft zakken naar 14k, 10k en de alts zakken nog verder in. Dan sta je toch ook onder water? Je bent nooit zeker of dat alles terug gaat stijgen denk ik dan. Normaal wel, maar dat weet je niet.
Eens, maar ik heb dus ook nog grote BTC buy orders tussen 8-16.8k staan. En ja, of BTC en alts ooit weer boven de huidige niveaus komen weet je idd niet zeker. Maar op basis van het verleden is die kans wel erg groot. Omdat je dan ook op die lagere niveaus blijft doorkopen verlaag je de GAK steeds verder. Des te langer dat duurt, des te lager de aankoopprijs wordt. Bij een geringe stijging sta je dan alweer in de plus.

Ik probeer al jaren de bodems en tops te timen. De tops timen lukt wel aardig, de bodems is moeilijk en soms ook best wel "eng", want als je bijv. voor 1.000 USD aan ADA haalt op 0,20 cent en die daalt naar 0,03 cent, dan is er geen reet meer van over en tjah, die zou zelfs naar bijv. 0,001 kunnen dalen. Zo wilde ik enkele jaren geleden 100 stuks ETH a 70 USD per stuk oppakken. Heb ik toen niet gedaan en enkele maanden geleden had je er een huis mee af kunnen betalen.

Daarom doe ik nu DCA. Laten we zeggen met 150 USD/week, niet met verse fiat, maar uit de pot BUSD & USDT die ik daar toch al had staan na het uitstappen op hogere niveaus. En eenmaal per maand DCA ik met verse fiat BTC & ETH op een andere locatie, dat stuur ik eens in de paar maanden naar de Ledger.

Als er weer een crypto bullmarket volgt dan wordt dit die ene waardoor ik >25 jaar eerder met pensioen kan gaan :D

• cooLopke
Taro schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:12:
[...]

Eens, maar ik heb dus ook nog grote BTC buy orders tussen 8-16.8k staan. En ja, of BTC en alts ooit weer boven de huidige niveaus komen weet je idd niet zeker. Maar op basis van het verleden is die kans wel erg groot. Omdat je dan ook op die lagere niveaus blijft doorkopen verlaag je de GAK steeds verder. Des te langer dat duurt, des te lager de aankoopprijs wordt. Bij een geringe stijging sta je dan alweer in de plus.

Ik probeer al jaren de bodems en tops te timen. De tops timen lukt wel aardig, de bodems is moeilijk en soms ook best wel "eng", want als je bijv. voor 1.000 USD aan ADA haalt op 0,20 cent en die daalt naar 0,03 cent, dan is er geen reet meer van over en tjah, die zou zelfs naar bijv. 0,001 kunnen dalen. Zo wilde ik enkele jaren geleden 100 stuks ETH a 70 USD per stuk oppakken. Heb ik toen niet gedaan en enkele maanden geleden had je er een huis mee af kunnen betalen.

Daarom doe ik nu DCA. Laten we zeggen met 150 USD/week, niet met verse fiat, maar uit de pot BUSD & USDT die ik daar toch al had staan na het uitstappen op hogere niveaus. En eenmaal per maand DCA ik met verse fiat BTC & ETH op een andere locatie, dat stuur ik eens in de paar maanden naar de Ledger.

Als er weer een crypto bullmarket volgt dan wordt dit die ene waardoor ik >25 jaar eerder met pensioen kan gaan :D
Ja, als je dat met winst doet, zit je natuurlijk in die luxe situatie. Ik zit er met mijn volle spaargeld in (uiteraard wel dat ik kan missen), maar dan kan je minder het risico nemen.

• Rubert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:22
cooLopke schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:15:
[...]

Ja, als je dat met winst doet, zit je natuurlijk in die luxe situatie. Ik zit er met mijn volle spaargeld in (uiteraard wel dat ik kan missen), maar dan kan je minder het risico nemen.
Dat is vooral een kwestie van gevoel denk ik. Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet uit. De winst van Taro is nu eigenlijk ook gewoon zijn spaargeld. Als je het gevoel hebt dat je dat risico niet kunt nemen, is het misschien toch niet het geld wat je kunt missen.

Of misschien neem jij nu eenmaal minder risico met je geld, maar dan nog zou het niet uit moeten maken of het spaargeld is of een eerdere winst.

[ Voor 11% gewijzigd door Rubert op 02-07-2022 10:52 ]

• JJ1984
Rubert schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 10:50:
[...]

Dat is vooral een kwestie van gevoel denk ik. Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet uit. De winst van Taro is nu eigenlijk ook gewoon zijn spaargeld. Als je het gevoel hebt dat je dat risico niet kunt nemen, is het misschien toch niet het geld wat je kunt missen.

Of misschien neem jij nu eenmaal minder risico met je geld, maar dan nog zou het niet uit moeten maken of het spaargeld is of een eerdere winst.
Precise dit. Ik heb er ook behoorlijk wat spaargeld ingestopt.

Uiteindelijk is het allemaal geld. Taro zijn winst is ook gewoon geld, al het komt uiteindelijk érgens vandaan.

Desalniettemin is winst natuurlijk fijn. Hoop ook nog in die positie te belanden, ooit.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 22:12:
aaaah de MSM is weer bezig zoals we die kennen 👍👍

nou mijn schoonmoeder zie ik morgen die zal er dan vaat iets over zeggen, ze kijkt namelijk elke dag naar het nieuws
MSM weer bezig? Noem eens 3 non MSM bronnen die de afgelopen week positief over crypto waren?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:16:
[...]

MSM weer bezig? Noem eens 3 non MSM bronnen die de afgelopen week positief over crypto waren?
Hoe zat het ook alweer, alle media die dingen schrijven die je niet aanstaan vallen onder MSM toch?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 09:38:
[...]

Lijkt me heerlijk, er is geen goed personeel te vinden, echt ongelooflijk. Inmiddels met mensen bezig die dan vanuit huis kunnen werken vanuit andere landen in Europa. Heb nu in anderhalf jaar niemand kunnen vinden die ook maar een beetje in de buurt komt van de gestelde eisen. En ja, het profiel is vrij uniek maar echt alles staat stil op de arbeidsmarkt in sommige segmenten.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:21:
[...]

Hoe zat het ook alweer, alle media die dingen schrijven die je niet aanstaan vallen onder MSM toch?
Held! _O- _O-

• Pelox
Weer een normale crypto dag zie ik. Fijn weekend iedereen. Klap de laptop dicht, gooi je telefoon in de sloot en ga wat leuks doen met je leven. Heb je meer aan.

Zero.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:26
Ngangatar schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 11:24:
[...]

Lijkt me heerlijk, er is geen goed personeel te vinden, echt ongelooflijk. Inmiddels met mensen bezig die dan vanuit huis kunnen werken vanuit andere landen in Europa. Heb nu in anderhalf jaar niemand kunnen vinden die ook maar een beetje in de buurt komt van de gestelde eisen. En ja, het profiel is vrij uniek maar echt alles staat stil op de arbeidsmarkt in sommige segmenten.
ja heb ik ook last van. 10% van het personeel wat ik heb is regelrechte puin. Ik ben sinds 1 maand iig al begonnen dat soort figuren volledig te negeren als het aankomt op wensen vanuit hun kant......kijk nu al uit naar begin volgend jaar als we de salaris verhogingen moeten doen bij dat soort clowns......niks geen inflatie correctie

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Pagina: 1 ... 134 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!