gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
1. Met Bitcoin kan iedere jan doedel ipv alleen de bank zien hoe veel je bezit als men een wallet aan persoon kan linken. Dat is nu nog lastig met self custody. Straks zal een exchange dat adres aan je naw koppelen.anandus schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 06:14:
[...]
Die is toch allang te grabbel? Banken kunnen precies zien wat erop staat en wat je ermee doet.
Als privacy het belangrijkste is kan je het beste gewoon cash gebruiken.
[...]
Alsof Nederland uit de EU dan niet zulke regels zou implementeren? Da's wel naïef
Ik hoef je niet te vertellen hoe vaak een exchange gegevens verliest (en anders pak je als crimineel de medewerkers aan om de info te vergaren, zie haven voorbeelden in NL. Die volgen je tot je huisadres voor een praatje.). Als dat straks naw + wallet wordt dan kun je maar beter vuurwapens thuis hebben liggen als het om grotere bedragen gaat.... Men druipt niet af om multisig wallets.
Juist daar scoorden de privacycoins goed op. Niet publiekelijk te zien hoe veel een adres bevat.
Op termijn wil men Bitcoin ook minder inzichtelijk maken maar dat gaat te traag en is door zulke regelgeving straks wellicht verboden.
2. Je kunt dan andere beslissingen nemen. In eerste instantie zat het er ook in NL wetgeving in maar een rechter schoot het af (hulde aan Bitonic). Nu door EU dus weer terug.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Laptopje dicht klappen, voetjes omhoog en met een biertje genieten van een vroeg weekeinde? Of is het nog te vroeg voorBTFD schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 07:23:
What?! Ook al geen RAMP staking meer op Binance:en op de DEFI zelf, staat de APY ook al op 0%..
[Afbeelding]
Zit nu dus met een bag ASTR, RAMP en FTM die stilstaan momenteel, iemand tips?!
Astr kan je staken op kraken geloof ikBTFD schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 07:23:
What?! Ook al geen RAMP staking meer op Binance:en op de DEFI zelf, staat de APY ook al op 0%..
[Afbeelding]
Zero.
Verkopen, btc voor kopen, op ledger zetten, laten verstoffen. Bedank me over 10 jaar.BTFD schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 07:23:
[Afbeelding]
Vanuit de bunker bovenop de berg wacht ik maar.. en wacht ik maar totdat de stapels coins weer zo hoog komen als mijn berg hoog is, die heet trouwens Rektmountain.
Maar we hebben geduld.. ADA terug naar 1.75 is geen onmogelijke opgave... toch?..
https://www.nu.nl/economi...-euro-in-de-economie.html
Vooral de laatste alinea is tekenend.
TLDR: Dweilen met de kraan open.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
1.75 goede oude Belgische franken moet haalbaar zijn. #soonjellybrah schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:41:
Maar we hebben geduld.. ADA terug naar 1.75 is geen onmogelijke opgave... toch?..
irony > *
Wat je eigenlijk wil zeggen is dat jij diegene bent die altijd de top koopt? Dank daarvoorjellybrah schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:41:
Kijk jongens, ik zit ergens hoog op een berg. Ik zie iedereen met elkaar praten zonder te horen wat ze zeggen. Er beweegt van alles, mensen staan her en der in de fik. De ander zwemt weg op een walvis.
Vanuit de bunker bovenop de berg wacht ik maar.. en wacht ik maar totdat de stapels coins weer zo hoog komen als mijn berg hoog is, die heet trouwens Rektmountain.
Inderdaad, typerend.MicroWhale schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:45:
Zowaar een interessant artikel op nu.nl over het opkoopprogramma van de ECB.
https://www.nu.nl/economi...-euro-in-de-economie.html
Vooral de laatste alinea is tekenend.
TLDR: Dweilen met de kraan open.
ADA.... kutcoinjellybrah schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:41:
Kijk jongens, ik zit ergens hoog op een berg. Ik zie iedereen met elkaar praten zonder te horen wat ze zeggen. Er beweegt van alles, mensen staan her en der in de fik. De ander zwemt weg op een walvis.
362 stuks die staan te verstoffen.
Ben benieuwd of dat ooit nog wat wordt.
Al gekeken naar hun eigen platformen?BTFD schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 07:23:
[Afbeelding]
ASTR op https://portal.astar.network/
RAMP op https://appv2.rampdefi.com/
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ahh.. de beruchte 10 dollar end of year 2021.KnuCha schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:58:
[...]
ADA.... kutcoinheb er iets van 700 euro ofzo ingestopt, is nu nog 156 euro waard..
Ik zou ze gewoon hodlen joh .. volgende bullrun komt ie vast wel weer boven water.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Sunk cost fallacyKnuCha schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:04:
ADA is nu 0,43 misschien koop ik er nog wel 1000 tegen deze koers. dan heb ik er 1362. Als het dan ooit nog eens stijgt maak ik het verlies misschien nog wel goed op die eerste 362
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Wat die bull trap?Waah schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:15:
[...]
Smells like blood....
Oh je bedoeld een groene candle?
En waarom denk je dat het ooit nog stijgt in waarde tot een niveau waarbij je weer in het groen komt?KnuCha schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:04:
ADA is nu 0,43 misschien koop ik er nog wel 1000 tegen deze koers. dan heb ik er 1362. Als het dan ooit nog eens stijgt maak ik het verlies misschien nog wel goed op die eerste 362
Over 5 jaar misschien... probleem is dat tegen die tijd ETH POS is met sharding en al die lijpe tech en DOT/KSM op volle toeren draait. Wat heeft ADA dan nog voor coole tech maar vooral aan draagvlak/adoptie om iedereen doen overstappen?KnuCha schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:04:
ADA doet me wat dat betreft een beetje denken aan ARK. Enorm goede en nodige tech voor zijn tijd, maar gewoon de boot gemist qua draagvlak/adoptie. Verschil met ARK is dat ADA nog 'in wording' is qua verloren coin. Met @Uncle_Charles als gepensioneerde cowboy op zijn ranch.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Omdat ik denk (niet onderbouwd, geen feit) dat de Cryptomarkt wel weer een keer gaat opveren, en dan gaan de wat bekendere altcoins over het algemeen wel weer mee.YES schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:07:
[...]
En waarom denk je dat het ooit nog stijgt in waarde tot een niveau waarbij je weer in het groen komt?
Of niet... ik heb nog niet gekocht hé, maar het geld brand een beetje in de zakken atm. kan misschien beter gewoon een paar weken nog wegblijven bij deze gekke markt. Over 2 weken 3 weken op vakantie. dan zijn we weer 5 weken verder
In verhouding: Hoeveel BTC en ETH heb je tegenover die ADA staan?KnuCha schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:10:
[...]
Omdat ik denk (niet onderbouwd, geen feit) dat de Cryptomarkt wel weer een keer gaat opveren, en dan gaan de wat bekendere altcoins over het algemeen wel weer mee.
Of niet... ik heb nog niet gekocht hé, maar het geld brand een beetje in de zakken atm. kan misschien beter gewoon een paar weken nog wegblijven bij deze gekke markt. Over 2 weken 3 weken op vakantie. dan zijn we weer 5 weken verder
Als het geld in je zakken brandt, zou ik eerder gaan DCA-en op die twee dan me extra ingraven in ADA.
Op het moment van beiden 0. ik heb begin 2018 alle ETH en BTC die ik had verkocht, dit voor ons koophuis.MicroWhale schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:12:
[...]
In verhouding: Hoeveel BTC en ETH heb je tegenover die ADA staan?
Als het geld in je zakken brandt, zou ik eerder gaan DCA-en op die twee dan me extra ingraven in ADA.
Ja oké, prima hoor, ik heb ook wat alts waarvan ik denk/hoop dat ze ooit nog opkrabbelen maar ik ga nu echt niet bijkopen op basis van die hoop. Dan steek ik dat geld liever in BTC/ETH en beschouw die alts maar als verloren, mochten ze ooit nog uit de dood herrijzen dan ben ik blijKnuCha schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:10:
[...]
Omdat ik denk (niet onderbouwd, geen feit) dat de Cryptomarkt wel weer een keer gaat opveren, en dan gaan de wat bekendere altcoins over het algemeen wel weer mee.
Als je ada in de bullrun koopt, heb je erin geloofd (of je ging de groene candles achternaKnuCha schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:58:
[...]
ADA.... kutcoinheb er iets van 700 euro ofzo ingestopt, is nu nog 156 euro waard..
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.. We komen nu op het punt dat we de KYC check moeten doen om over te kunnen naar het Mainnet.
Het heeft weinig tijd/effort gekost tot nu toe, zien jullie dit project ooit gaan vliegen?
Fixed it for youMicroWhale schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:09:
[...]
coin. Met @Uncle_Charles als gepensioneerde, luie, fashionable cowboy op zijn ranch.
irony > *
ADA is een beetje en XRP van vroeger.jellybrah schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:41:
Als ik naar de supply en het maximale supply kijk kan het wel een dingetje worden, ze kunnen nog ruim 10 miljard muntjes op de markt dumpen, verder geen idee of ze het doen en hoe het bij hun geregeld is, als daar duidelijkheid in is zou het best kunnen, met XRP is het niet meer goed gekomen maar dat zijn er nog meer.
Max Supply
45,000,000,000
Total Supply
34,277,702,082
Heb je er zelf vertrouwen in dan lekker houden niemand weet wat de toekomst brengt, je kan je alleen een beetje verdiepen in de fundamentals.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nou, ga op repeat.KnuCha schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:13:
[...]
Op het moment van beiden 0. ik heb begin 2018 alle ETH en BTC die ik had verkocht, dit voor ons koophuis.
Als er kanshebbers zijn om nog eens flink te stijgen dan zijn het die twee. De rest is tot nu toe leuk geweest voor de short-term gains en voor het uitproberen van nieuwe tech... met alle loze beloften en gevolgen van dien.
Remember:
XRP 569$, ADA 10$, DOGE 1$, SHIBA 1$, TRON, LUNA toe ze moen, TerraUSD dikke tech!
https://docs.cardano.org/explore-cardano/monetary-policySlux schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:20:
[...]
..verder geen idee of ze het doen en hoe het bij hun geregeld is,...
irony > *
Volgens mij is PI Network hier wel eens eerder langsgekomen en werd er niet heel positief over gesproken.. Ik ken het niet maar zelfs op de website van CMC staat een artikel over dat het behoorlijk scammy overkomt, het is niet 100% zeker een scam maar alle tekenen zijn daar lees ik er even snel over. Kan natuurlijk helemaal niet kloppen, maar het is voor mij wel een dikke red flag als ik meteen zo'n artikel tegen kom bij één simpele zoekopdrachtKnuCha schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:18:
Wat vinden jullie van PI en het PI network? Mijn vrouw en ik hebben het allebei op de telefoon draaien en hebben er totaal ongeveer 2000 nu.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.. We komen nu op het punt dat we de KYC check moeten doen om over te kunnen naar het Mainnet.
Het heeft weinig tijd/effort gekost tot nu toe, zien jullie dit project ooit gaan vliegen?
De link: Pi Network: Where the "Mining" Never Stops - and Looks Like It Never Will!
Thanks, ben all-in gegaan.MicroWhale schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:22:
[...]
Remember:
XRP 569$, ADA 10$, DOGE 1$, SHIBA 1$, TRON, LUNA toe ze moen, TerraUSD dikke tech!
Jij deelde dat artikel over de ECB vanochtend. Echt, een nieuw opkoopprogramma.
Maktub
https://goldsilver.be/nl/...-silver-bitcoin-2022.html

Fashionably onderweg naar de congressional hearing over crypto... lekker in een business seat.
Deze gast heeft t echt goed voor elkaar. Bouw een coin, schreeuw nieuwe tech en laat je volgers je rijk maken.
Het goede eraan is dat niemand hem wat verwijt.
MicroWhale schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:09:
[...]
Over 5 jaar misschien... probleem is dat tegen die tijd ETH POS is met sharding en al die lijpe tech en DOT/KSM op volle toeren draait. Wat heeft ADA dan nog voor coole tech maar vooral aan draagvlak/adoptie om iedereen doen overstappen?
ADA doet me wat dat betreft een beetje denken aan ARK. Enorm goede en nodige tech voor zijn tijd, maar gewoon de boot gemist qua draagvlak/adoptie. Verschil met ARK is dat ADA nog 'in wording' is qua verloren coin. Met @Uncle_Charles als gepensioneerde cowboy op zijn ranch.
Zero.
Ik denk dat het einde nog niet eens in zicht is, maar goed.
Got rich on BTC my friend.
irony > *
Ik las het ook, maar ik kon me nauwelijks voorstellen dat dit half jaar al slechter was dan 2008.YES schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:28:
Slechtste half jaar voor Amerikaanse aandelenbeurzen in vijftig jaar
Voor mijn gevoel was de paniek toen echt wel groter. Iemand een idee? Misschien omdat de dip toen toevallig uitgesmeerd was over twee halfjaren?
[ Voor 6% gewijzigd door MrMrq op 01-07-2022 09:30 ]
Maktub
tuurlijk blijft BTC koning, maar zeg nou zelf heb je liever euro's of heb je liever ADA?
over 5 jaar is de euro met 30-60% gezakt (feit)
over 5 jaar staat ADA op?......
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 01-07-2022 09:37 ]
nothing stops this train
Ik denk eerder ETH (co-founder)
En jij denkt dat ik die troep ga lezen ?
Slux is een zuurpruim die gelooft niet in al die crypto tech ongein en al helemaal niet als ik zie wie er achter zit. ik zit alleen in crypto om geld te verdienen.
WenBike?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
In de reacties eronder suggereert al iemand dat de 2008 crisis georkestreerd was, ik heb mijn alu hoedje alweer van stal gehaaldMrMrq schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:30:
[...]
Ik las het ook, maar ik kon me nauwelijks voorstellen dat dit half jaar al slechter was dan 2008.
Voor mijn gevoel was de paniek toen echt wel groter. Iemand een idee? Misschien omdat de dip toen toevallig uitgesmeerd was over twee halfjaren?
Maar ik heb geen idee, voor mijn gevoel was 2008 inderdaad een diepere crisis. En wederom puur op gevoel gebaseerd denk ik dat dit kwam omdat veel consumenten de lul waren met allerlei bijzondere leningen en financiële constructies die van geen kant deugden. Of dat nu anders is en de impact daardoor ook anders is, geen idee of die samenhang er is. Wellicht is het uitstel van executie, veel bedrijven en consumenten varen wellicht nog op de vers geprinte centjes die de inflatie blijven aanjagen en als die balans eenmaal echt omslaat, dat dan de crisis ineens ongekend hard toeslaat?
Werkelijk geen flauw idee, ik speculeer maar wat, we gaan het wel meemaken..
Ik zit ook nog wat te epibreren:YES schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:38:
[...]
En wederom puur op gevoel gebaseerd denk ik dat dit kwam omdat veel consumenten de lul waren met allerlei bijzondere leningen en financiële constructies die van geen kant deugden.
- Toen gingen banken (hypotheekverstrekkers) daadwerkelijk failliet.
- Daardoor duizenden werklozen en mensen die gedwongen moesten verkopen.
- Dus ook veel meer media aandacht.
Maar dan nog verbaast het me als die dip minder diep zou zijn dan deze.
Edit: Quit debating, get the data. SXP500 index:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GQ7qnuKpbIRtSMCdRZXGdW52.png?f=user_large)
Toenmalige top op september 2007 en de dip op maart 2009. 2008 nipt beter dan nu. Dus ja, vooral de mazzel van halve half-jaren....
[ Voor 28% gewijzigd door MrMrq op 01-07-2022 09:47 ]
Maktub
Houd je vieze woordjes even voor je aub..
Nah slechts met ADA, de rest is al goed en dik uitgecashedYES schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 08:53:
[...]
Wat je eigenlijk wil zeggen is dat jij diegene bent die altijd de top koopt? Dank daarvoor
De grootste daling was in h2 2008. Volgens mij is het het slechtste eerste halfjaar sinds een halve eeuw, niet het slechtste halfjaar sinds een halve eeuw.MrMrq schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:30:
[...]
Ik las het ook, maar ik kon me nauwelijks voorstellen dat dit half jaar al slechter was dan 2008.
Inderdaad, vertaling van nu.nl is halfbakken.
Bijvoorbeeld H2 2008 was dow -25%, veel sterkere daling dan afgelopen halfjaar.
De BBC waarnaar nu.nl verwijst vermeldt het wel correct.
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 01-07-2022 10:12 ]
#Binance has released its first promotional video with new brand ambassador 'Khaby Lame' the most followed TikTok creator in the world. pic.twitter.com/QDWzkWT5HU
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 30 juni 2022
goed voor de reclame/mainstream fiat georienteerde mensen, lekker foute reclame 🥲
nothing stops this train
Geen idee wat ze ervoor betaald hebben maar het is wel deze:Kol Nedra schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:12:
[Twitter]
goed voor de reclame/mainstream fiat georienteerde mensen, lekker foute reclame 🥲
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 01-07-2022 10:28 ]
BNB staat er echt sterk voor, zit tegen de ATH aan!knakworst schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:16:
[...]
Geen idee wat ze ervoor betaald hebben maar het is wel deze:
[Afbeelding]
BNB wordt de Apple onder de crypto
Cardano wordt de Samsung onder de crypto
Ethereum wordt de Nokia onder de crypto
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 01-07-2022 10:39 ]
nothing stops this train
Als ik het goed herinner drukken ze meer geld/tokens bij dan de FED.. dus nee dat denk ik niet.KnuCha schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:18:
Wat vinden jullie van PI en het PI network? Mijn vrouw en ik hebben het allebei op de telefoon draaien en hebben er totaal ongeveer 2000 nu.
80?Slux schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:28:
El Salvador heeft weer 80 Bitcoins bijgekocht dus tijd om weer even wachten op de volgende dip.
Dikke portemonee heeft dat land.
/f/image/KnfaB5fmTZqzO9vAVophZuSx.png?f=fotoalbum_large)
Mocht je een lange termijn grafiekje willen tekenen: Macro economics rule the world. Daar heb je geen lijntjes voor nodig. Bij deze dus mijn pensioen als lijntjestekenaar. Ik ben toch nooit goed geweest in tekenen.
Daar straalt de hopium vanaf zeg!MicroWhale schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 11:35:
Kwam dit hopium grafiekje van mezelf uit April 2022 tegen:
[Afbeelding]
Mocht je een lange termijn grafiekje willen tekenen: Macro economics rule the world. Daar heb je geen lijntjes voor nodig. Bij deze dus mijn pensioen als lijntjestekenaar. Ik ben toch nooit goed geweest in tekenen.
Zero.
Inmiddels ook wel bekend als wanhopium.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ondertussen dikke moon gegaan zie ik, heerlijk jongens. 19K heroverd, tering bullish. 69k eow.
Elke dag weer verse!Skrunsies schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:34:
Hebben jullie ook een dikke Glimmer?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Een dikke groene. Helaas verpest BTC het feestje weer.Skrunsies schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:34:
Toen ik daar in oktober was zaten we op 64k.. in plaats van op de knoppen drukken bij de lokale milfjes had ik beter op de sell knop kunnen drukken.. was ik ook eerder klaar geweest.. lessons learned. Doe er je voordeel mee.Tominatie schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:31:
Ik zit ondertussen lekker in het zonnetje op Kreta, vlakbij Chania. Ben benieuwd hoe het is!
Ondertussen dikke moon gegaan zie ik, heerlijk jongens. 19K heroverd, tering bullish. 69k eow.
Zero.
Yepknakworst schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:46:
[...]
Een dikke groene. Helaas verpest BTC het feestje weer.
UberLurker Departement #GG.
Efcharisto!Pelox schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:46:
[...]
Toen ik daar in oktober was zaten we op 64k.. in plaats van op de knoppen drukken bij de lokale milfjes had ik beter op de sell knop kunnen drukken.. was ik ook eerder klaar geweest.. lessons learned. Doe er je voordeel mee.
Cryptosentiment -36.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 01-07-2022 12:54 ]
Zero.
https://www.nieuwnieuws.n...lijst-fbi-10-most-wanted/
Ik ken helaas mensen die daar een groot deel van hun vermogen in hadden gestopt. Hun koersgrafiek/trading omgeving was een gifje of java applet ofzo
Met deze koersen wellicht ook iets voor Bitcoin?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
knakworst schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:46:
[...]
Een dikke groene. Helaas verpest BTC het feestje weer.
ora et labora
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Skrunsies schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:34:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Server time-out...
Hmmm
Ja, de blockchain staat ff uit. Ik hoop dat ze het vanmiddag nog redden. Anders maandag pas weer online. De helpdesk heeft ook weekend hèelektriekert schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:12:
Ik dacht even wat Bitcoin te kopen via bitvavo terwijl ik op vakantie ben...
Server time-out...
Hmmm
Investeren in een airco is volgens mij zelfde zekerheid als crypto: je geld gaat naar 0Pelox schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:52:
Zo. Had nog een potje fiat achter de hand, maar zojuist besloten dat ik ga investeren in een airco en aflossen op de hypotheek. Dan is het rendement een zekerheidje. Shitmuntjes.
Cryptosentiment -36.
Je houdt zo alleen wel veel beter je hoofd 'cool'Masstje schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:43:
[...]
Investeren in een airco is volgens mij zelfde zekerheid als crypto: je geld gaat naar 0
Met een airco bespaar je op je gaskosten, als je er mee verwarmt.Masstje schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:43:
[...]
Investeren in een airco is volgens mij zelfde zekerheid als crypto: je geld gaat naar 0
Dus gewoon rendement
Dit dus.Waah schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:47:
[...]
Met een airco bespaar je op je gaskosten, als je er mee verwarmt.
Dus gewoon rendement
On topic:
Wen moon.. het is al bijna weekend.. duurt lang.
Zero.
Ik mis wat volume met die spullenboelPelox schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:51:
[...]
Dit dus.
On topic:
Wen moon.. het is al bijna weekend.. duurt lang.
ADA is is gelanceerd in 2017. Zo'n beetje de helft van zijn bestaan heeft de prijs van 1 ADA geschommeld tussen de €0.04 en €0.08. We staan dus nog 5-10x zo hoog. Het kan nog veeeeel lager.JJ1984 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:48:
Man, man. Het wordt nu toch wel steeds moeilijker om niet toch bijvoorbeeld wat ADA, DOT of AVAX te kopen, maar ik weet dat ik geduldig moet zijn.
Ada echt een mega bubbel, 0 utility.
Werkt hier gewoon hoor; VPN in Nederland proberen, misschien lukt het niet vanuit het buitenland. Is toch al aan te raden, je weet nooit wie meekijkt op de hotelwifi.elektriekert schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:12:
Ik dacht even wat Bitcoin te kopen via bitvavo terwijl ik op vakantie ben...
Server time-out...
Hmmm
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Zo hoor ik het graag. Merk dat ongeduldig zijn met daarbij wat FOMO geen goede combinatie is.Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:57:
[...]
ADA is is gelanceerd in 2017. Zo'n beetje de helft van zijn bestaan heeft de prijs van 1 ADA geschommeld tussen de €0.04 en €0.08. We staan dus nog 5-10x zo hoog. Het kan nog veeeeel lager.
Zit gewoon te wachten op een goed moment om een bak fiat te dumpen in wat altcoins.
Ik stook gewoon een vuurtje met flappen euro’s. Voordeliger kan nietWaah schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:47:
[...]
Met een airco bespaar je op je gaskosten, als je er mee verwarmt.
Dus gewoon rendement
Komt er in ieder geval een beetje actie.Gelukszoekr schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 15:08:
Nog zo'n 20 min. Dan de volgende dump bij de opening van de Amerikaanse beurzen...
Tja actie… Zat afgelopen nacht live naar een $2000 pump te gapen terwijl ik Binance + Bitvavo open had staan met genoeg fiat om een ritje te pakken
En kijk waar we nu zijn... Zodra de grote jongens zich ermee gaan bemoeien is de lol over.
[ Voor 14% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 01-07-2022 15:22 ]
Als je deze berekening toepast bij bijv. BTC en ETH staan we ook nog steeds te hoog, het kan nog veeeeel lagerGelukszoekr schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:57:
[...]
ADA is is gelanceerd in 2017. Zo'n beetje de helft van zijn bestaan heeft de prijs van 1 ADA geschommeld tussen de €0.04 en €0.08. We staan dus nog 5-10x zo hoog. Het kan nog veeeeel lager.
sinds 30 mei is ADA sterker dan ETH
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 01-07-2022 15:26 ]
nothing stops this train
Bitcoin beleefde in juni slechtste maand ooitYES schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:28:
Slechtste half jaar voor Amerikaanse aandelenbeurzen in vijftig jaar
Absoluut! Ik verwacht wel op een terugval naar medio 2020 prijzenKol Nedra schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 15:21:
[...]
Als je deze berekening toepast bij bijv. BTC en ETH staan we ook nog steeds te hoog, het kan nog veeeeel lager
zo hoort het ook, geen enkel medelijden met mensen die shorten
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 01-07-2022 15:49 ]
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ItQIJTPGoHZTYkJeF87n7Nvb.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/tT67taF0EUrEHobX5sBIE7B3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RaQ0bceuSzNUQnf73eFPf4NW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DJRq6RUZahhIfdTXfw8Ca4I5.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/hczBcBCgB6wbgOSoa7xM3Qfc.jpg?f=fotoalbum_large)