Toon posts:

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 136 ... 198 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mijn auto invest gisteren aangepast. Eerst kocht ik elke vrijdag een verse fluf BTC, ETH en BNB in, nu een extra auto invest op alleen BNB, maar dan dagelijks. Morgen op mijn gemak nog maar een paar van die dingen openen. Bevalt me erg goed in ieder geval.

Life is 10% what you make it, 90% is how you take going REKT.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:14
Ik heb ff terug gekeken naar die tijd dat ik in Australië begon te reizen.
1 BTC was toen 1BTC

Oja, en de Fiat prijs was lager dan 5€ per Bitcoin
7(8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:13:
De fase waarin we nu zitten is een beetje te vergelijken met de voorlaatste dag van de midweek weg van een groep vriendinnen in de midden-20.

Het begint allemaal met veel hoge verwachtingen op de heenreis in de SUV van de vader van Florentine. Lekker een paar koude Desperados klappen op de achterbank op weg naar Antwerpen, in de hoop op een paar zwoele zomeravonden met Vlaamse adonissen - los van het verplichte cultuurrondje dat hooguit anderhalf uur zal duren. Dit is een beetje de cryptofase van juli vorig jaar. Weinig te verliezen, veel te winnen.

Eenmaal aangekomen in Antwerpen is het gezellig, de Airbnb is niet eens zo heel verrot en het weer is mooi. Florentine heeft een lekkere Vlaming aan de haak geslagen terwijl Anne-Fleur een Italiaanse toerist heeft geschaakt. De meiden maken het goed en alles gaat naar verwachting (de run-up van begin oktober).

Dan de grote avond uit, het moment-supreme. Op stap naar de club, alle remmen los. Er wordt geflirt, gedronken en gedanst, het geluk kan niet op. De apotheose. De meiden voelen zich, net als in hun thuishonk Woolloomooloo op het Janskerkhof, on top of the world. Dit is de najaarstop van 69k.

Dan komt de omschakeling naar de werkelijkheid. De day after en het voorbereiden op de reis terug naar huis. Het chagrijn is toegeslagen en de ware aard komt naar boven. Florentine blijkt met de Italiaan te hebben getongd, en Roos heeft de hele Airbnb ondergekotst. De euforische sfeer van een dag ervoor is zomaar 180 graden omgeslagen. Drama onderling is op het hoogtepunt.

Fast forward naar vandaag. Je altcoin holds zijn dusdanig onderwater dat je tijd en moeite gaat stoppen in het uitlachen van mensen die rekt zijn gegaan op de TerraLUNA collapse. Je zit met je mede-Tweakers te bekvechten over of er überhaupt nog een ATH komt voor Bitcoin of dat het nu dan echt voorbij is. Je lacht terwijl je voor de zoveelste keer 30% van je maandsalaris in Ethereum pompt, maar je vraagt je af of je met het juiste bezig bent. Dezelfde Tweakers, overigens, waarmee je voorheen trots je *10 leverage trades deelde en die je op jouw beurt complimenteerde op hun altcoin m00nshots. Totale duisternis en (onderling) wantrouwen hebben zich meester gemaakt van de markt, en erger nog, van je eigen gevoel.

Wen betere tijden.
_/-\o_ _O- oOo

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:29
Jedi_Pimp schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:13:
De fase waarin we nu zitten is een beetje te vergelijken met de voorlaatste dag van de midweek weg van een groep vriendinnen in de midden-20.

Het begint allemaal met veel hoge verwachtingen op de heenreis in de SUV van de vader van Florentine. Lekker een paar koude Desperados klappen op de achterbank op weg naar Antwerpen, in de hoop op een paar zwoele zomeravonden met Vlaamse adonissen - los van het verplichte cultuurrondje dat hooguit anderhalf uur zal duren. Dit is een beetje de cryptofase van juli vorig jaar. Weinig te verliezen, veel te winnen.

Eenmaal aangekomen in Antwerpen is het gezellig, de Airbnb is niet eens zo heel verrot en het weer is mooi. Florentine heeft een lekkere Vlaming aan de haak geslagen terwijl Anne-Fleur een Italiaanse toerist heeft geschaakt. De meiden maken het goed en alles gaat naar verwachting (de run-up van begin oktober).

Dan de grote avond uit, het moment-supreme. Op stap naar de club, alle remmen los. Er wordt geflirt, gedronken en gedanst, het geluk kan niet op. De apotheose. De meiden voelen zich, net als in hun thuishonk Woolloomooloo op het Janskerkhof, on top of the world. Dit is de najaarstop van 69k.

Dan komt de omschakeling naar de werkelijkheid. De day after en het voorbereiden op de reis terug naar huis. Het chagrijn is toegeslagen en de ware aard komt naar boven. Florentine blijkt met de Italiaan te hebben getongd, en Roos heeft de hele Airbnb ondergekotst. De euforische sfeer van een dag ervoor is zomaar 180 graden omgeslagen. Drama onderling is op het hoogtepunt.

Fast forward naar vandaag. Je altcoin holds zijn dusdanig onderwater dat je tijd en moeite gaat stoppen in het uitlachen van mensen die rekt zijn gegaan op de TerraLUNA collapse. Je zit met je mede-Tweakers te bekvechten over of er überhaupt nog een ATH komt voor Bitcoin of dat het nu dan echt voorbij is. Je lacht terwijl je voor de zoveelste keer 30% van je maandsalaris in Ethereum pompt, maar je vraagt je af of je met het juiste bezig bent. Dezelfde Tweakers, overigens, waarmee je voorheen trots je *10 leverage trades deelde en die je op jouw beurt complimenteerde op hun altcoin m00nshots. Totale duisternis en (onderling) wantrouwen hebben zich meester gemaakt van de markt, en erger nog, van je eigen gevoel.

Wen betere tijden.
Ik verwachtte nog een passage waarin naar voren kwam dat zowel Anne-Fleur als Florentine een SOA van die Italiaanse toerist hadden opgelopen waar maar moeilijk van af te komen was, gevolgd door een vergelijking met een alf-heavy PF gelijk aan de doorsnee SC-lezer. Afgezien van dat, kudo's voor de literaire uitspatting.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:56
Dikke maan!

Zero is the New 69!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:39
ADA/BTC op daily chart ziet er spannend uit! binnenkort prijsactie! maakt niet uit welke kant ie gaat; omlaag koop ik bij // schiet ie omhoog dan ben ik blij met mijn huidige positie 👍

[Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 03-07-2022 20:13]

Accumulate when no one is interested, let people pay for a higher price when the hype starts again.

Acties:
  • +30Henk 'm!

• Ray_
Raar verzoek, maar ok. Beste wat ik kon doen in 1 minuut.

Acties:
  • +15Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Pfff, wat een weekend jongens.

Lekker naar de club gaan stappen, beentjes losgooien, toeristen versieren. Kwam een leuke Hollanse griet tegen, drankje erbij en lekker flirten - maar werd gecockblocked door d'r jaloerse vriendin... Gelukkig dook er na een kwartiertje 1 of andere Italiaan op die zich over het jaloerse wicht ontfermde en ik vrij spel kreeg. Vond het meteen een sympathieke kerel door z'n BTC shirt.

Werd een super leuke avond, echt off the charts, lekker muilen en al effe onder d'r kleedje mogen voelen... Leek wel een beetje op 't euforische gevoel van BTC die doorstampte naar 69k... totdat ik drankjes ging halen. Ik kwam terug met 2 stuks vodka-redbull, maar toen stond die trut met die Italiaanse rukker te smossen. Nou, daar was ik lekker klaar mee, voelde een beetje als de cryptocrash van 2018.

Terwijl ik wegstormde in mijn ooghoek nog net opgevangen hoe de jaloerse vriendin de Italiaan trakteerde op een vlakke hand in het gezicht, dat gaf wel een beetje relief. Kwartiertje later kwam ik die Italiaan weer tegen in de toiletten, hij herkende me en vertelde me dat 'ie enkel met mijn grietje gekust had als wraak omdat d'r vriendin veel teveel gezopen had en een beetje in zijn mond had overgegeven. Ik kon weinig anders dan 't hem te vergeven na dat relaas.

We hebben nog 10 minuutjes sideways staan leuteren over welke griet nou de knapste was, en toen ben ik maar huiswaarts gekeerd. Eens in bed begon ik m'n keuzes toch behoorlijk in twijfel te trekken, een beetje zoals de bearmarket van 2022. Ik knipte het licht uit en mijn laatste gedachte voor ik in slaap viel was 'ik vertrouw grieten die Florentine heten vanaf nu evenveel als custodial wallets en insane APY's --- niet'.

Wen moon?

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Lennart
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gelukkig hebben we de beelden nog!

Valentino Porpotti, Florentine en Gilles De Rycke
(foto gemaakt door Anne-fleur)

[Voor 3% gewijzigd door Lennart op 03-07-2022 20:51]

==
hoi

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:22

Darrell

Fiat moonboy

Hmm Bitcoin groen? Ik dacht dat de devs dat eruit gemod hadden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Traguardo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03:11
Wat is dit, is het weer groen?!

No One Can Predict the Market!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Stijging tot max +-20.5k ivm bullmarket support band?

6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model 3 Performance

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gelukkig, mijn BIFI's doen het beter dan BTC :)

6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model 3 Performance

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-08 09:30
Taro schreef op zondag 3 juli 2022 @ 21:48:
[Afbeelding]
Triest gezicht eigenlijk hoe onze immer zo bewierookte band een flinke duikvlucht heeft genomen. Ik weet nog dat we juinend in de Bruna stonden omdat we 'm op 43k succesvol wisten te testen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op zondag 3 juli 2022 @ 22:02:
[...]

Triest gezicht eigenlijk hoe onze immer zo bewierookte band een flinke duikvlucht heeft genomen. Ik weet nog dat we juinend in de Bruna stonden omdat we 'm op 43k succesvol wisten te testen.
En toen kwam het verval. Beetje april kikker in je bil.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zondag 3 juli 2022 @ 21:48:
[Afbeelding]
Nee gewoon naar de maan nu.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Pelox

Zero is the New 69!

Acties:
  • +13Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02:50
Ik reed zonet naar huis.. bijna thuis. Totdat ik een teken zag..

BULL market confirmed *O*

( en voor alle dieren liefhebbers onder ons, ik heb hem naar het weiland toe begeleid :> )

UberLurker

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Pelox
Skrunsies schreef op zondag 3 juli 2022 @ 22:24:

[Afbeelding]

( en voor alle dieren liefhebbers onder ons, ik heb hem naar het weiland toe begeleid :> )
En ik zie de volgende ath's in beeld. 80k en 180k.. ik hoop niet dat we ook nog die 8 gaan zien..

Zero is the New 69!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02:50
Pelox schreef op zondag 3 juli 2022 @ 22:27:
[...]

En ik zie de volgende ath's in beeld. 80k en 180k.. ik hoop niet dat we ook nog die 8 gaan zien..
Die 8 is voor dikke Glimmer jonguh :9

UberLurker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:22
Morgen groene vuurpijlen vanuit de V.S. ? Independence day.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• klerk
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22:49
De eerste groene dagkaars? Moon

200 m3 gas, 5440 Wp zonnepanelen, 1x35A huisaansluiting, 7kW (max) inductiekookplaat, 7 kW panasonic mono-bloc warmtepomp WH-MDC07J3E5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Besottedorb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-08 16:30
Ik merk steeds meer problemen met zaken uitbetalen bij Bitvavo, verkopen gaat vaak niet of erg moeilijk (voornamelijk ETH, ADA, BTC) stortingen zijn binnen een seconde geregeld. Iemand ook last van?

Hoop dat dit geen Celsius praktijken zijn :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pelox
Besottedorb schreef op zondag 3 juli 2022 @ 23:21:
Ik merk steeds meer problemen met zaken uitbetalen bij Bitvavo, verkopen gaat vaak niet of erg moeilijk (voornamelijk ETH, ADA, BTC) stortingen zijn binnen een seconde geregeld. Iemand ook last van?

Dit zijn "nederlandse" exchange praktijken. In 2018 litebit, 2019 bitcoinmeester en nu Bitvavo. Die clubjes groeien te snel uit hun jasje en als mensen massaal gaan opnemen trekken ze het niet met de middelen.

Zero is the New 69!

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:05

Je bent ook 10 jaar te vroeg met uitbetalen. Duh...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:50
Uitbetalen?!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• elektriekert
Op de mainpage staat weer een crypto artikel:

"Meta zet pilotproject rondom Novi-cryptowallet stop in september"

Wat een reacties weer eronder :')

Acties:
  • +2Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:08
He sold? Pamp it!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-08 12:03
elektriekert schreef op maandag 4 juli 2022 @ 00:24:
Op de mainpage staat weer een crypto artikel:

"Meta zet pilotproject rondom Novi-cryptowallet stop in september"

Wat een reacties weer eronder :')
Mensen, en vooral IT'ers, haten crypto. Dat is de grootste drempel voor adoption :|

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Visca
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:05
vickypollard schreef op maandag 4 juli 2022 @ 08:10:
[...]

Mensen, en vooral IT'ers, haten crypto. Dat is de grootste drempel voor adoption :|
Ik ben, voor zover ik weet, een mens en IT'er. Mijn ervaring is niet dat andere mensen en collega's die ik ken, crypto haten. Wel zijn ze niet zo positief als hier gemiddeld, aangezien ze nog niet goed in kunnen of willen zien wat nou precies de use case is en/of waarom die nou zo waardevol zijn.

Overigens denk ik na ruim anderhalf jaar (weer) met crypto bezig te zijn, dat de meeste crypto gerelateerde projecten met muntjes totaal nutteloos zijn en alleen maar bestaan om er fiat mee te verdienen. In die zin snap ik de mensen en IT'ers die er weinig in zien wel.

Ik zie de use cases en potentie van blockchain wel, ik zie ook wel waar BTC ooit voor bedacht is. Maar ik zie de meerwaarde van al die muntjes niet en ik zie dat BTC gewoon vooral gebruikt wordt om d.m.v. speculatie meer centjes te krijgen dan je eerst had.

[Voor 14% gewijzigd door Visca op 04-07-2022 08:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vickypollard
Visca schreef op maandag 4 juli 2022 @ 08:14:
[...]

Ik ben, voor zover ik weet, een mens en IT'er. Mijn ervaring is niet dat andere mensen en collega's die ik ken, crypto haten. Wel zijn ze niet zo positief als hier gemiddeld, aangezien ze nog niet goed in kunnen of willen zien wat nou precies de use case is en/of waarom die nou zo waardevol zijn.

Overigens denk ik na ruim anderhalf jaar (weer) met crypto bezig te zijn, dat de meeste crypto gerelateerde projecten met muntjes totaal nutteloos zijn en alleen maar bestaan om er fiat mee te verdienen. In die zin snap ik de mensen en IT'ers die er weinig in zien wel.

Ik zie de use cases en potentie van blockchain wel, ik zie ook wel waar BTC ooit voor bedacht is. Maar ik zie de meerwaarde van al die muntjes niet en ik zie dat BTC gewoon vooral gebruikt wordt om d.m.v. speculatie meer centjes te krijgen dan je eerst had.
Ik zeg ook niet dat iedereen crypto haat, anders zaten we hier niet. Ik merk gewoon over het algemeen bij IT'ers de grootste haat voor crypto. Bij andere mensen merk ik onverschilligheid of afkeer, maar bij IT'ers merk ik pure haat :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pelox
[...]

2/3 van de tijd is bearish dat helpt ook niet mee en veel mensen die in 2018 rekt zijn gegaan zijn daarna btc en crypto gaan haten en nu is er weer een nieuwe lichting negatief over crypto, dit verspreid beter en sneller dan de positieve verhalen helaas. Zijn er ook een stuk meer natuurlijk.

Op deze manier graaft crypto haar eigen graf, ik hoop alleen dan het graf nog te klein is en er nog een laatste lichting nodig is om het af te sluiten.

Zero is the New 69!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

IT'ers zijn vaak authisten, iets met: wat de boer niet kent.....

kwestie van tijd

Accumulate when no one is interested, let people pay for a higher price when the hype starts again.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-08 12:07
IT'ers snappen economie niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Visca
vickypollard schreef op maandag 4 juli 2022 @ 08:22:
[...]

Ik zeg ook niet dat iedereen crypto haat, anders zaten we hier niet.
Net als dat ik niet beweer dat niemand of geen enkele IT'er crypto haat.
Ik merk gewoon over het algemeen bij IT'ers de grootste haat voor crypto. Bij andere mensen merk ik onverschilligheid of afkeer, maar bij IT'ers merk ik pure haat :P
Misschien zien IT'ers ook wel in dat het gewoon misbruikt wordt voor wat speculatie? :P

Maar ik herken dat dus niet. Ik werk een jaar of 8 in ICT nu maar heb er nog niet vaak echt mensen slecht over horen spreken. Maar goed, ik begin er ook niet uit mezelf over tegen collega's dus dan kom je ook nooit echt te weten hoe ze erover denken ;)

[Voor 6% gewijzigd door Visca op 04-07-2022 08:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Visca
Wel een mooi rijtje aannames en generalisaties over IT'ers trouwens, hahaha :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:07
Skrunsies schreef op zondag 3 juli 2022 @ 22:24:

Wees blij dat je in de middle of nowhere geen BEAR market bevestiging kreeg... ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vickypollard

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Traguardo
Vaulds had voorheen ook al vaak issues met withdrawals. Geen verassing dit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vickypollard
Dan toch nog maar even die push naar 10k om alles schoon te spoelen (incl. Celsius). Maar goed, tegelijkertijd verliezen een hoop mensen dan hun geld :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Traguardo
Dan zijn de platformermen die het (tijdelijk) niet mogelijk maken om op te nemen:
  • Celsius
  • BlockFi
  • Finblox
  • Voyager
  • Vaulds

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 09-08 14:05

Auredium

Informaticus Chaoticus

Traguardo schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:11:
Dan zijn de platformermen die het (tijdelijk) niet mogelijk maken om op te nemen:
  • Celsius
  • BlockFi
  • Finblox
  • Voyager
  • Vaulds
Door de drop in Bitocin zijn er verschillende platforms in problemen gekomen. Ze hebben geleend aan andere partijen en door de daling en het vervliegen van waarde zien ze de leningen niet meer terug.
Er is een grote kans dat platformen in kwestie gaan liquideren. Als je dan daar coins op heb staan dan kun je er naar zwaaien want die zie je niet meer terug.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:57
Plan A: maken van hopium hype charts.
Plan B: shillen van ref links

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:17

Domino

Wen ADA moon??

LarryD schreef op maandag 4 juli 2022 @ 08:33:
Neeje. De economie snapt ITers niet :9B
Time for a new world order!

/s

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him. pvoutput

Acties:
  • +4Henk 'm!

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-08 12:07
Afgelopen weekend overigens twee mensen gesproken die zeiden dat crypto veel werd gebruikt voor criminaliteit, en eentje die nog toevoegde dat 'dat hele cryptogebeuren nu toch wel bewezen gefaald was'. Dus de bodem kan niet ver weg meer zijn :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:51
Heeft iemand de Independence Day prijs data van de afgelopen jaren? Heeft deze euforische feestdag invloed op de koers?

Ik kon het via Google niet zo snel vinden. Alleen dat 2014-2019 groen was dacht ik.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 09-08 14:05

Auredium

Informaticus Chaoticus

LarryD schreef op maandag 4 juli 2022 @ 10:08:
Afgelopen weekend overigens twee mensen gesproken die zeiden dat crypto veel werd gebruikt voor criminaliteit, en eentje die nog toevoegde dat 'dat hele cryptogebeuren nu toch wel bewezen gefaald was'. Dus de bodem kan niet ver weg meer zijn :P
Rofl. :P

Nou ik zie wat er nu gebeurd in de cryptomarkt als gezond. In de Covid era werd er veel geld bij geprint en kregen de burgers in de VS veel steunpakketten. Veel mensen investeerde die in Crypto wat een stijging van de koers veroorzaakte., Ook kwam de NFT markt op die wat vrijwel volledig op crypto werd gefinancierd. Mensen wilde de boot naar de 'ge-rich-quick-scheme' niet missen en ook dit zorgde voor een stijging.

Nu komt de onvermijdelijke inflatie van de economie (we zitten ongeveer halverwege het proces naar normalisering). De NFT hype is inmiddels ook dood in het water. Dus het is alleen maar normaal dat alles crash inclusief Bitcoin. Ik verwacht dat het nog wel wat lager gaat (hoeveel is koffiedik kijken en ik heb geen kristallen bal maar 5000 euro in waarde zakken op het huidige punt zou mij niet verbazen).
De inflatie correctie is nog niet klaar en er zijn zoals boven al mensen noemde wat partijen en exchanges die domme dingen hebben gedaan en er niet meer weg kunnen lopen.

Als je hoog hebt ingekocht met expendables dan is het jammer maar doorlopen. Heb je geïnvesteerd met geld wat je eigenlijk niet kunt missen dan zit je met een probleem. Er zijn mensen die geïnvesteerd hebben in Bitcoin en NFTs met geleend geld. Die hebben nu een probleem. Wij zullen daar hier allemaal gedachten over hebben maar toch zijn die mensen er.

Uiteindelijk stabiliseert de zooi en gaat het weer omhoog...en omlaag....en omhoog. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Visca
AlterBridge schreef op maandag 4 juli 2022 @ 10:23:
Heeft iemand de Independence Day prijs data van de afgelopen jaren? Heeft deze euforische feestdag invloed op de koers?

Ik kon het via Google niet zo snel vinden. Alleen dat 2014-2019 groen was dacht ik.
Ik heb geen data of veel ervaring, maar waarom zouden feestdagen goed zijn voor beurs/crypto koersen? Vaak zijn beurzen dan toch gesloten? En als je een feestdag hebt dan ga je, denk ik althans, toch wat anders doen dan al je centen in stonks of crypto pompen? Pure aannames/speculatie maar het lijkt me gewoon niet logisch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kol Nedra
jvel92 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:55:
Plan A: maken van hopium hype charts.
Plan B: shillen van ref links
[Afbeelding]
een slim verdien model 🥲

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kol Nedra
LarryD schreef op maandag 4 juli 2022 @ 10:08:
laat ze maar denken, zeiden ze vroeger ook;
-Internet wat heb je eraan
-mobiele telefoons? waarom zou je dit kopen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01:51
Visca schreef op maandag 4 juli 2022 @ 10:28:
[...]

Ik heb geen data of veel ervaring, maar waarom zouden feestdagen goed zijn voor beurs/crypto koersen? Vaak zijn beurzen dan toch gesloten? En als je een feestdag hebt dan ga je, denk ik althans, toch wat anders doen dan al je centen in stonks of crypto pompen? Pure aannames/speculatie maar het lijkt me gewoon niet logisch.
Crypto beginnen veel mensen toch aan na een leuk gesprek tijdens een verjaardag, thanksgiving, kerstavond e.d.. Met deze koersen misschien mensen die elkaar in het samenzijn opjutten om ‘de dip’ te kopen.

Maargoed. Zelfs dan zou het effect eerder de volgende dag te voelen zijn en niet direct. Toch vaak even voor gaan zitten of zelfs nog accounts aanmaken met verificatie. Dus je hebt gelijk dat we vandaag met dichte beurzen niet zoveel hoeven te verwachten.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• jvel92
AlterBridge schreef op maandag 4 juli 2022 @ 10:50:
[...]

Crypto beginnen veel mensen toch aan na een leuk gesprek tijdens een verjaardag, thanksgiving, kerstavond e.d.. Met deze koersen misschien mensen die elkaar in het samenzijn opjutten om ‘de dip’ te kopen.

Maargoed. Zelfs dan zou het effect eerder de volgende dag te voelen zijn en niet direct. Toch vaak even voor gaan zitten of zelfs nog accounts aanmaken met verificatie. Dus je hebt gelijk dat we vandaag met dichte beurzen niet zoveel hoeven te verwachten.
Mensen hebben moeite met het betalen van hun huur, benzine en eten. Men heeft geen geld over om geld in crypto of stonks te investeren. Laat staan dat er op dit moment uberhaupt behoefte is om risk-on investeringen te doen, waar crypto ook onder valt.

Heeft men wel voldoende geld besteden, dan is men vaker bezig om gewoon van het leven te genieten (en terecht) i.p.v. zich actief bezig te houden met de cryptomarkt. De interesse in crypto buiten de bubbel is op dit moment vrij laag. Dat komt over een paar jaar weer, zodra we naar nieuwe ATH gaan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

2 tests gedaan zojuist, zowel qua euro's storten als opnemen. Storten stond er binnen een minuut op, opnemen was binnen 6 minuten (1 x 2 en 1 x 6 minuten) gedaan. In mijn ogen zeer acceptabel.

Weekend of werkdag maakt veel verschil, maar dat is met meer exchanges zo, niet alleen in NL en niet alleen de kleintjes. Ook Kraken heeft dat soms bijvoorbeeld.

[Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 04-07-2022 11:04]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• elektriekert
Visca schreef op maandag 4 juli 2022 @ 08:35:
Wel een mooi rijtje aannames en generalisaties over IT'ers trouwens, hahaha :+
Wat is je BMI?
:9

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

vickypollard schreef op maandag 4 juli 2022 @ 08:22:
[...]

Ik zeg ook niet dat iedereen crypto haat, anders zaten we hier niet. Ik merk gewoon over het algemeen bij IT'ers de grootste haat voor crypto. Bij andere mensen merk ik onverschilligheid of afkeer, maar bij IT'ers merk ik pure haat :P
Ligt gewoon aan de persoon met wie je praat. Vooral niet te veel aannames doen op een paar voorbeelden. Tweakers mainpage is doorgaans zeer negatief over crypto. Op Tweakers komen veel IT-ers. 1+1=2 dus Tweakers haten crypto.

Welnee. Het ligt veel genuanceerder. Ik werk in de IT en langzaam kom ik er achter dat veel collega's al crypto hebben. In mijn kennissenkring zijn het ook vooral de IT-ers met interesse. Zou ik dezelfde optelsoms als jou maken, dan is het: IT'ers houden van crypto.

De waarheid ligt weer eens ergens in het midden.

Wat je op de Tweakers mainpage ziet, is menselijk gedrag. Omdat de setting daar zeer negatief is, gaan mensen die er positief over zijn de discussie al vaak niet meer aan, dat is vechten tegen de bierkaai. @Taro , @Roellie80 heb ik dit nog wel eens zien doen, en zelfs met zeer sterke argumenten, komen ze er niet doorheen. De meelopers bashen daar crypto, de positivo's blijven er vandaan, of lezen alleen maar en daardoor krijg je al snel de indruk dat iedere tweaker negatief is over crypto.

[Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 04-07-2022 11:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:16
LarryD schreef op maandag 4 juli 2022 @ 08:33:
Best onhandig om een digitale munt te maken, waarvoor je praktisch IT'er moet zijn om te gebruiken.... Maar dat gehaat wordt door IT'ers. O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• elektriekert
Waah schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:09:
[...]

Best onhandig om een digitale munt te maken, waarvoor je praktisch IT'er moet zijn om te gebruiken.... Maar dat gehaat wordt door IT'ers. O-)
Scherp!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Visca
Laat ik zeggen, ik lijk fysiek en op sociaal gebied vrij weinig op het stereotype IT'er 8)

Acties:
  • +8Henk 'm!

• elektriekert
Ik kan jullie mededelen dat ik deze bearmarkt hier een beetje met jullie zal rond vertoeven.

De vorige bear heb ik dit alleen gedaan en een beetje met Reddit.
Echter kom je op de Reddit subs vooral de kliek tegen die hun crypto maar blijft aanprijzen en dat ie echt nog wel naar de 100 miljoen miljard gaat.
De Bitcoin sub is hevig gemodereerd en de btc sub (pro bch) was vooral weer aan het bashen op de Bitcoin sub.

Dan ben ik toch blij dat ik hier terecht ben gekomen.

Betere discussies en het is echt veel gezelliger hier!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• elektriekert
Visca schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:23:
[...]

Laat ik zeggen, ik lijk fysiek en op sociaal gebied vrij weinig op het stereotype IT'er 8)
Goed bezig!
Ik kan Calisthenics ook aanraden!

Misschien dat ik daar maar een muntje voor moet creëren om 'snel' geld te verdienen

[Voor 14% gewijzigd door elektriekert op 04-07-2022 11:27]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:24:
Ik kan jullie mededelen dat ik deze bearmarkt hier een beetje met jullie zal rond vertoeven.

Echter kom je op de Reddit subs vooral de kliek tegen die hun crypto maar blijft aanprijzen en dat ie echt nog wel naar de 100 miljoen miljard gaat.
De Bitcoin sub is hevig gemodereerd en de btc sub (pro bch) was vooral weer aan het bashen op de Bitcoin sub.

Buy KDA of GT!!!!! Everyone who doesn't understand this is dikke tech snapt er nothing van!

Oh wait.... Je komt hier omdat we geen crypto aanprijzen... Juist ja.

Ik moet zeggen dat ik jouw posts vaak met plezier lees en ik vermoed hier ook nog wel even rond te hangen. Sorry @Visca en @Skrunsies .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08 13:11

MicroWhale

The problem is choice

Gezellig! #metoo

Kijken hoe 90% van de coins/bedrijven weer als een kaartenhuis in elkaar stort. Deja vu 2018 zeg maar.

En lekker met zijn allen wachten tot Bitcoin 6ct aantikt en dan weer dik inkopen. Met al onze 300 euro spaargeld, voor wat het over een paar jaar nog waard is. Misschien kun je er dan nog net een kauwgumpje van kopen, maar ja... als je dan Bitcoin koopt, kun je er na een half jaar opeens 2 of 3 kauwgumpies van kopen. Dikke winst!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• elektriekert
Ngangatar schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:31:
[...]

Buy KDA of GT!!!!! Everyone who doesn't understand this is dikke tech snapt er nothing van!

Ik moet zeggen dat ik jouw posts vaak met plezier lees en ik vermoed hier ook nog wel even rond te hangen. Sorry @Visca en @Skrunsies .
Dankjewel :D ,

Wanneer ik weer eens wat meer tijd voor mezelf creëer zullen mijn posts wellicht inhoudelijker ook wat beter zijn dan vaak de droogkloot oneliners :+ .

Maar ik kan niks beloven want droge humor is wel een beetje mijn ding. B)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 21:52

huh, sig?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Visca
elektriekert schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:26:
[...]

Goed bezig!
Ik kan Calisthenics ook aanraden!

Misschien dat ik daar maar een muntje voor moet creëren om 'snel' geld te verdienen
Ik ben niet 'ripped' of zo hoor, gewoon redelijk gezond leven en een aardige conditie door regelmatig te sporten. Ik houd daarnaast het meest van teamsport, hetgeen veel IT'ers juist als schrikbeeld hebben :P

Al heb ik bij mijn werkgever maar weinig echt stereotype (ongezond en/of autistisch) IT'ers rondlopen. Ik denk dat het aardig achterhaald is nu die groep flink gegroeid is de afgelopen decennia. Het zijn niet meer de holbewoners die tegen wil en dank hun zolderkamer verlaten om naar het werk te gaan waar ze tering goed in zijn maar nooit 100% kunnen doen omdat ze niet begrijpen wat eindgebruikers nou eigenlijk willen.

Beetje zoals met crypto (anders wordt mijn reactie straks weer weggetyft onder het mom off-topic :+ ). Daar waren de early adopters ook vaak enorme tech-nerds of andere niche-groepjes. Nu wordt de populatie cryptobezitters groter en raken bepaalde stereotyperingen nog meer achterhaald ('nog meer', want dat zijn stereotypen per definitie al natuurlijk).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Visca
Ngangatar schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:31:
[...]

Nee grapje natuurlijk, leuk dat je nog ff rond blijft hangen en geen Jaapio-rage-quit doet.
Wanneer komt je fiets eigenlijk binnen (dit keer niet om te stangen maar oprechte interesse :P )?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Visca schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:43:
[...]

Ik ben niet 'ripped' of zo hoor, gewoon redelijk gezond leven en een aardige conditie door regelmatig te sporten. Ik houd daarnaast het meest van teamsport, hetgeen veel IT'ers juist als schrikbeeld hebben :P

Al heb ik bij mijn werkgever maar weinig echt stereotype (ongezond en/of autistisch) IT'ers rondlopen. Ik denk dat het aardig achterhaald is nu die groep flink gegroeid is de afgelopen decennia. Het zijn niet meer de holbewoners die tegen wil en dank hun zolderkamer verlaten om naar het werk te gaan waar ze tering goed in zijn maar nooit 100% kunnen doen omdat ze niet begrijpen wat eindgebruikers nou eigenlijk willen.

Beetje zoals met crypto (anders wordt mijn reactie straks weer weggetyft onder het mom off-topic :+ ). Daar waren de early adopters ook vaak enorme tech-nerds of andere niche-groepjes. Nu wordt de populatie cryptobezitters groter en raken bepaalde stereotyperingen nog meer achterhaald ('nog meer', want dat zijn stereotypen per definitie al natuurlijk).
Ik doe mijn best dat stereotype in stand te houden.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Visca

Jij mag hier sowieso niet meer weg vanwege dit:
elektriekert schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:32:
[...]

Die staat echt niet zo laag, tenzij dat nog net in de bear is.
Deze “vaporware” is zo gehyped, de hipster moonboys staan zich af te juinen in de Bruna
Legend _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ray_
MicroWhale schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:38:
[...]
als je dan Bitcoin koopt, kun je er na een half jaar opeens 2 of 3 kauwgumpies van kopen. Dikke winst!
Ik dacht dat jij hier inmiddels lang genoeg zat om te weten dat we hier dergelijk succes in Schultenbrau meten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

En we hebben weer groen op de borden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ray_ schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:58:
[...]

Ik dacht dat jij hier inmiddels lang genoeg zat om te weten dat we hier dergelijk succes in Schultenbrau meten.
Mijn punt: Met dat geld kun je straks geen Schultenbrau meer kopen. ;(

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Darrell schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:20:
En we hebben weer groen op de borden.
Je maakt de IT nerds boos.
Kunnen we afspreken dat alle groene kaarsen onder de 30k irrelevant zijn en niet gepost hoeven te worden :P

Gepost voor mijn virtuele vrienden vanaf mijn zolderkamer boven de Bruna vanop mijn RGB gaming pc op een mechanisch toetsenbord vol nekbaardhaar en chipskruimels, tussen de lege blikken Red Bull.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Traguardo
MicroWhale schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:26:
[...]

Mijn punt: Met dat geld kun je straks geen Schultenbrau meer kopen. ;(
Vanmiddag met de Plutus kaart naar de Aldi!

Toch weer 17 blikken per maand gratis. En daarnaast spaar ik die lege blikken op. Zodra er statiegeld op het blik komt is dat weer een half blik per blik extra! Dikke tech!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Slonzo schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:27:
[...]

Kunnen we afspreken dat alle groene kaarsen onder de 30k irrelevant zijn en niet gepost hoeven te worden :P

Gepost voor mijn virtuele vrienden vanaf mijn zolderkamer boven de Bruna vanop mijn RGB gaming pc op een mechanisch toetsenbord vol nekbaardhaar en chipskruimels, tussen de lege blikken Red Bull.
Daar zit ik hier ook voor. IT nerds boos maken. Ik gedij daar goed op. >:)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Sinds dat we een koophuis hebben en bijna alles zelf doen(vooral ik) heb ik minder tijd om te sporten (zat op 7 uur per week).
Maar veel minder sporten is nog ondankbaarder dan je altcoins te lang vasthouden in een bearmarket.
Er blijft niks van over _O-

Overigens is een teamsport bijna onmogelijk te doen in wisseldiensten en ben ik niet zo van vaste tijden.

Nog een gouden tip van deze zogenaamde vonkentrekker:
Blijf vooral de dingen doen die je altijd leuk vind zoals bijvoorbeeld sporten.

Anders doe je jezelf tekort.

En dan de diamanten tip speciaal voor @Visca :
"A juin a day keeps the doctor away, especially if it is in the Bruna"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Traguardo schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:39:
[...]

Toch weer 17 blikken per maand gratis. En daarnaast spaar ik die lege blikken op. Zodra er statiegeld op het blik komt is dat weer een half blik per blik extra! Dikke tech!
Hier Lidl-perk aan en ook de Shell-perk eens aangezet, gaat best leuk met die perks en 3%. Pff boodschappen kosten echt te veel, niet grappig. 45 dagen wachten bij Plutus is wel jammer maar valt genoeg voor te zeggen. En jammer dat er nog niet zoveel fysieke winkels zijn die visa/mastercard accepteren :/ Daar kan niemand meer omheen over jaartje als die verrekte Maestro-meuk opzout :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Roellie80
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:16
Traguardo schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:39:
[...]

Voor mij zijn het de koffiepads geworden. Zaterdag ook weer geweest, m'n maandelijkse tripje naar de Aldi voor een maand gratis koffie :*)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

FTFY (mooier tegeltje, zie gallerij voor de lege versie :+ )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-08 09:30
[...]

Niet ripped zijn :/ .
Niet rondrijden in een Audi RS6 betaald van digitale apenplaatjes :/ .

Waar gaat het heen met dit topic.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Visca
Jedi_Pimp schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:49:
[...]

I'm so sorry!!
Ik ben geen van die dingen én ook nog eens niet eens een super nerdy crypto-dev.

SORRY

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 20:21

Onze vriend PlanBybit denkt dat we naar de maan gaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Visca schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:50:
I'm so sorry!!
Ik ben geen van die dingen én ook nog eens niet eens een super nerdy crypto-dev.

SORRY
Begint steeds ongeloofwaardiger te worden.
Straks probeer je ons nog wijs te maken dat je een partner hebt _O-
Nerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTC100K2021 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:57:
[Twitter]
Onze vriend PlanBybit denkt dat we naar de maan gaan.
Lange tijd een leuk model gehad, en velen zijn hierdoor crypto ingedoken. Maar net zoveel zijn er rekt op gegaan. Leuke roeptoeter, zeker een mooie set aan skills, maar meer dan een roeptoeter is het voor mij niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Visca
Slonzo schreef op maandag 4 juli 2022 @ 14:02:
[...]

Begint steeds ongeloofwaardiger te worden.
Straks probeer je ons nog wijs te maken dat je een partner hebt _O-
Nerd.
Wauw, ik heb gewoon daadwerkelijk een vriendin en we hebben samen nog een dochter van net 1 jaar oud ook. Ik geloof het zelf ook bijna niet.

Wel lastig dat ik niet aan jullie verwachtingen kan voldoen zo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 20:21

De steunpilaar in Europa heeft het moeilijk, tijd voor een Nexit en BTC als wettig betaalmiddel naast onze Hollandse Florijnen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waah
Slonzo schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:27:
[...]

Jij hebt nog FIAT voor Red Bull en RGB? Fake Crypto'er!
Golden power en een I7 2600K O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:56
Visca schreef op maandag 4 juli 2022 @ 14:04:
[...]

Wauw, ik heb gewoon daadwerkelijk een vriendin en we hebben samen nog een dochter van net 1 jaar oud ook. Ik geloof het zelf ook bijna niet.

What?? You're saying you're actually human? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jvel92
BTC100K2021 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 14:07:
[Twitter]

De steunpilaar in Europa heeft het moeilijk, tijd voor een Nexit en BTC als wettig betaalmiddel naast onze Hollandse Florijnen?
Dus snel Gulden (NLG) aankopen?

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Visca
Acidrain schreef op maandag 4 juli 2022 @ 14:09:
[...]

What?? You're saying you're actually human? :+
Yep, hier bewijs:

Acties:
  • +12Henk 'm!

• verwijderd69
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
[...]

Hahaha yeah right.

Jij bent gewoon 1 meter 85, 56kg, bleker dan een pak a4 en een pijnlijk moeilijk aangezicht met jampotglazen bril.

Vriendin, kinderen hahaaha.

Gewoon een rukbunker bij papa en mama op de zolder terwijl je al over de 35 bent, zoals iedereen hier.

Mij houd je niet voor het lapje.

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Visca
verwijderd69 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 14:16:
[...]

Hahaha yeah right.

Jij bent gewoon 1 meter 85, 56kg, bleker dan een pak a4 en een pijnlijk moeilijk aangezicht met jampotglazen bril.

Gewoon een rukbunker bij papa en mama op de zolder terwijl je al over de 35 bent, zoals iedereen hier.

Fucking hell, je doet je best, verzint er zelfs een vriendin en dochter bij en toch is er altijd één die er keihard doorheen prikt. -O-

Acties:
  • +5Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:54
Visca schreef op maandag 4 juli 2022 @ 14:18:
[...]

Fucking hel, je doet je best, verzint er zelfs een vriendin en dochter bij en toch is er altijd één die er keihard doorheen prikt. -O-
It takes one to know one.. :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Waah
Jedi_Pimp schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:49:
[...]

Nog even en dan zeggen jullie, dat jullie niet echt laserogen hebben 8)7
verwijderd69 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 14:16:
[...]

Hahaha yeah right.

Een rukbunker op zolder? :D klinkt als een goed plan :+

Dat maakt het wel een vrije rukke bunker ja O-) dat dan weer wel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Waah
<--- speciaal voor het Crypto topic

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Hoezo, niet voldoen? Je bent hier de hoop en glorie met je droomleven.
Dikke thumbs up van mij en Carla (zo noem ik mijn Ledger).

Op een dag word ik ook een afgetrainde adonis met BTC Nikes, een trophy wife en nageslacht. Maar eerst meer sats stacken zodat m'n moeder me tijdens het streamen niet meer komt storen als het eten klaar is.

Dit is Carla btw:

Edit:
Visca schreef op maandag 4 juli 2022 @ 14:18:
Fucking hell, je doet je best, verzint er zelfs een vriendin en dochter bij en toch is er altijd één die er keihard doorheen prikt. -O-
-O- RIP the dream
Waah schreef op maandag 4 juli 2022 @ 14:08:
Jij hebt nog FIAT voor Red Bull en RGB? Fake Crypto'er!
Golden power en een I7 2600K O-)
Iemand vertelde me ooit "fake it until you make it" dus ik laat die blikjes al 4 jaar staan (van de mieren heb ik tegenwoordig nog weinig last) zodat de kijkers van mijn stream mij accepteren terwijl ik aan 6fps Tetrinet speel op mijn 13 jaar oude PC. Maar wel echte RGB ja! R & G van een gestolen verkeerslicht, en B van de neon van het huis van lichte zeden hier recht tegenover.

[Voor 29% gewijzigd door Slonzo op 04-07-2022 14:55]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Visca
Wat we willen/denken te zijn:

Wat we echt zijn:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 21:52
[...]

Daar kom je nu opeens achter? :D

huh, sig?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
Roellie80 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:38:
[...]

Voor mij zijn het de koffiepads geworden. Zaterdag ook weer geweest, m'n maandelijkse tripje naar de Aldi voor een maand gratis koffie slootwater :*)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• elektriekert
Wij doen het hier nog met Senseo schaamte.
Pagina: 1 ... 136 ... 198 Laatste

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee