”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Vooral die 210k zou wel welkom zijn inderdaad!sjorremans schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:46:
210-22K zal toch ff lekker zijn of niet?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Eerst maar een higher high neerzetten vandaag. Even wat bullish PA en weer vertrouwen kweken in deze gerekte markt. Denk dat er weinig mensen happig zijn nu.. teveel onzekerheid.
Mijn worst case SPX scenario is nog zo'n 40% eraf (~2200 - 2400 punten). Dit hierboven lijkt me niet aan de orde, gezien 1001 redenen. Vraag me wel af wat dit met BTC zou doen, al is ook dat weer onvergelijkbaar met 2008 omdat er nu een macro-bleed zich lijkt voor te doen t.o.v. een flash crash toen.Ypuh schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:26:
[...]
Ik ben best een ramptourist als het op crypto aankomt, maar laten we hopen dat deze grafiek zich niet herhaald. Dan is dit speeltje oprecht dood.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik heb de kaart 2 maanden gebruikt. Na wat problemen met dubbele afschrijvingen en de moeilijkheidsgraad om geld op Binance te krijgen, ben ik ermee gestopt. De voordelen (korting) wegen niet op tegen de nadelen (meer werk etc), dus ben benieuwd waarom ze bij mij komen. Wellicht hebben ze een selectie gemaakt van users die plots inactief zijn en actieve. Het is bij mij in ieder geval niet omdat ik een substantieel PF heb of de kaart veel gebruik.Ypuh schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:22:
[...]
Of @Ngangatar is slechts één van de 10~ actieve gebruikers?
Heb die Binance card ook nog steeds, maar sinds de token x10 gegaan is, ze transactiefees berekenen, de cashback verlaagd hebben en SXP de nek omgedraaid hebben, is voor mij al het voordeel verdwenen. Nu je ook nog eens niet met SEPA geld kunt storten op Binance wordt het helemaal een sneue bedoening.
Het leuke is dat crypto iets toe zou moeten voegen aan de maatschappij om succesvol te zijn, en momenteel maken ze het alleen maar omslachtiger. Van Binance kun je nog zeggen dat ze bestaansrecht hebben omdat ze traden, futures, staking en betaling inéén hebben, maar in feite hebben ze dan gewoon een nieuw gecentraliseerde bank opgezet zonder alle zekerheden en met een beter verdienmodel voor zichzelf. Staat naar m.i. haaks op wat Bitcoin beoogde te bereiken; een decentraal geld systeem waarbij niet één partij al jouw gegevens beheerd en geld afsnoept.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ze hadden ook bij mij geïnformeerd omdat ik van een substantieel pf naar zo goed als niets ben gegaan.. heb het afgewezen.Ngangatar schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:53:
[...]
Ik heb de kaart 2 maanden gebruikt. Na wat problemen met dubbele afschrijvingen en de moeilijkheidsgraad om geld op Binance te krijgen, ben ik ermee gestopt. De voordelen (korting) wegen niet op tegen de nadelen (meer werk etc), dus ben benieuwd waarom ze bij mij komen. Wellicht hebben ze een selectie gemaakt van users die plots inactief zijn en actieve. Het is bij mij in ieder geval niet omdat ik een substantieel PF heb of de kaart veel gebruik.
Zero.
Heb het niet heel erg gevolgd meer, maar eerst ging de minimum cashback van 2% > 1% en tegelijkertijd kwamen er 0.7% transaction fee's. Zonder te locken verdiende je dus maar 0.3%.Coldcat schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:00:
Zijn er weer transactie fees bij Binance dan? Die waren er, maar zijn daarnaar gecancelled toch?
Nu ze ook nog eens SEPA uitgeschakeld hebben, kost het dus al geld/trading/transfer fees om het geld daar uberhaupt te krijgen, dus maak je al verlies voordat je er aanspraak op maakt.
Verder hebben ze de # BNB die je nodig hebt om een hoger niveau te halen verhoogd van een paar honderd euro naar iets van €200k. Ik vraag me af of die 8% uberhaupt nog bestaat. Tegelijkertijd is met de overname van SXP die token 92% van z'n waarde verloren wat ik ook niet echt tof vond (eerst het project sponsoren, dan de eigenaren flink cashen bij de verkoop en de hodl'ers dood laten gaan).
Hetgeen waar ik blij van werd (en @Gelukszoekr al helemaal
Top dat ze dit doen op een persoonlijke manier.Pelox schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:06:
[...]
Ze hadden ook bij mij geïnformeerd omdat ik van een substantieel pf naar zo goed als niets ben gegaan.. heb het afgewezen.
Ik die echt nooit mee aan NPS onderzoeken omdat ik me daar dood aan erger, en wanneer een bedrijf mij tot 4 a 5 x een invite stuurt voor een product review, dan review ik maar dan met negatieve note erbij betreffende de spam die je krijgt.
Maar vanuit mijn beroep vind ik dit een te leuke insteek om verstek te laten gaan. Die vergoeding daar koop ik dan 2 ATOM voor ofzo
Ja, dat SXP was wel een verhaal apart. Ik heb daar nog een refferal bonus gehad van 0.8 BTC. Niet verkeerdYpuh schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:09:
[...]
Hetgeen waar ik blij van werd (en @Gelukszoekr al helemaal) is er vakkundig uitgesloopt. Nu hebben alle andere aanbieders zoals Nexo het systeem al gekopieerd. In principe wil ik de investering dat op een exchange staat niet uitgeven aan dagelijkse uitgaven, dus heeft de card voor mij geen bestaansrecht meer. Ik draag hem nog bij me als back-up voor vakanties o.i.d. Mocht Mastercard niet werken dan heb ik nog een Visa.
Maar nu is het Plutus. 4% cashback + gratis Spotity, Nextflix, Disney Plus en Prime bij een inleg van ongeveer €2k. Waarbij de coins in je eigen wallet blijven. Ik vind helemaal mooi
Bitcoin - A weapon of mass disruption
4% is leuk, maar is de waarde van je ingelegde coins niet meer dan 4% gedaald?Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:22:
[...]
Ja, dat SXP was wel een verhaal apart. Ik heb daar nog een refferal bonus gehad van 0.8 BTC. Niet verkeerd![]()
Maar nu is het Plutus. 4% cashback + gratis Spotity, Nextflix, Disney Plus en Prime bij een inleg van ongeveer €2k. Waarbij de coins in je eigen wallet blijven. Ik vind helemaal mooi
Want dan is het nog een dure cashback. Zeker als je maar moet afwachten of Plutus er nog is na een bear.
Ik denk dat je het andersom moet bekijken. Coins die je toch al van plan was om te hodlen, maar niet op een exchange of Nexo/Celsius wilt laten staan tegen APY, en via deze weg toch nog een profit op maken kunt.Waah schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:32:
[...]
4% is leuk, maar is de waarde van je ingelegde coins niet meer dan 4% gedaald?
Want dan is het nog een dure cashback. Zeker als je maar moet afwachten of Plutus er nog is na een bear.
Het idee is niets mis mee, maar alle platformen die ik tot nu toe ervaren heb bieden een semi-interessant lokkertje en zodra het allemaal een beetje blijkt te werken, verlagen ze de rewards tot het punt dat je afvraagt hoeveel zin het heeft.
Roellie is actief met het najagen van deze opportunities, maar volgens mij is dat meer hobby/sport dan dat het een gezond alternatief is voor de massa.
[ Voor 28% gewijzigd door Ypuh op 20-06-2022 11:50 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Weet sowieso niet zo goed maar al die gestakede funds die binnenkort vrij komen toe gaan leiden. Zal men denken dump die shit of zal men denken het is zo hard gezakt kan het net zo goed houden.Jumpman schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:37:
Ik ken behoorlijk wat mensen die vorig jaar bizar veel gemined hebben en hier ETH voor kregen, wat gestaked werd, dat zag er toen erg lucratief uit op papier. Binnenkort komen deze sommen ETH vrij, toch best zuur als je nu wilde gaan cashen.
"The stablecoin is preparing an audit with a top 12 firm, chief technology officer Paolo Ardoino tells Euromoney."
Kunnen ze natuurlijk nu ook al gewoon doen, maar dat willen ze niet, want 'het is niet eerlijk als wij dat wel moeten, maar andere stablecoins niet'.
[ Voor 15% gewijzigd door vickypollard op 20-06-2022 11:40 ]
Zeker. Ik sta op verlies. Maar ik probeer voor mezelf toch al te berekenen wat de terugverdientijd zijn van je inleg. Dan is daarna de inleg een bonus geworden.Waah schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:32:
[...]
4% is leuk, maar is de waarde van je ingelegde coins niet meer dan 4% gedaald?
Het blijft een gok, bij Swipe, Binance en Crypto.com heeft het goed uitgepakt. Plutus is nu nog maar klein, maar het product werkt en is goedkoop
Verwijderd
withdrawen kan pas na de Shanghai update, ~6 maanden na de Merge, dus dat kan zo nog maar een jaar duren. Wel krijgen na de merge de validators direct de transacties fees, die zijn wel te bestedenHollovVpo1nt schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:38:
[...]
Weet sowieso niet zo goed maar al die gestakede funds die binnenkort vrij komen toe gaan leiden. Zal men denken dump die shit of zal men denken het is zo hard gezakt kan het net zo goed houden.
Ook dan kan niet iedereen tegelijk withdrawen, maar is er een queue als je wil stoppen met staken, net zoals die er nu is met als je wil beginnen met staken
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2022 11:44 ]
Tominatie schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:31:
Hoppa, higher high is gemaakt. Zelfs even voorbij de 21K.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Heb het niet alleen over ETH. Veel platforms bieden 30-60-120-190+ dagen locked staking van allerlei coins. Kan wellicht reden zijn dat BTC.D afneemt i.p.v. toeneemt en alts relatief matige klappen hebben gehad bij de crash vergeleken met eerdere dips: men kan er niks mee.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:44:
[...]
withdrawen kan pas na de Shanghai update, ~6 maanden na de Merge, dus dat kan zo nog maar een jaar duren. Wel krijgen na de merge de validators direct de transacties fees, die zijn wel te besteden
Ook dan kan niet iedereen tegelijk withdrawen, maar is er een queue als je wil stoppen met staken, net zoals die er nu is met als je wil beginnen met staken
"Hey Roel! Dat crypto, is dat nog wat? Wat moet ik kopen? Ik snap het niet / het is eng / ik heb niet zoveel geld om te investeren"
Dus ik zeg elke keer, Heb je Spotify? Netflix? Dat kan gratis plus dat je 3% terugkrijgt op elke aankoop die je doet. Hier hoef je niet voor te investeren. Het is gratis, en zo kan je een beetje spelen met crypto, het leren. Je hebt niks te verliezen.
Het kon niemand interesseren. Wel klagen dat ze te laat zijn, maar iets proberen dat gratis is is nog te lastig blijkbaar. Ik snap dat niet
Voor de zekerheid maar even een screenshot gemaakt van mijn groene 'auto-invest' cijfers, voordat alles weer donkerrood is..Ypuh schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:49:
Ik denk dat morgen alles weer gewoon naar de vinketering gaat, maar mooi om weer eens wat groen te zien.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Wat ik vooral merk en heb gemerkt is dat bepaalde mensen in mijn omgeving het wel willen.. maar dat ik dan alles maar ff moest regelen en maakte die personen wel even wat geld naar me over.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:54:
Afgelopen zaterdag een feestje gehad.
"Hey Roel! Dat crypto, is dat nog wat? Wat moet ik kopen? Ik snap het niet / het is eng / ik heb niet zoveel geld om te investeren"
Dus ik zeg elke keer, Heb je Spotify? Netflix? Dat kan gratis plus dat je 3% terugkrijgt op elke aankoop die je doet. Hier hoef je niet voor te investeren. Het is gratis, en zo kan je een beetje spelen met crypto, het leren. Je hebt niks te verliezen.
Het kon niemand interesseren. Wel klagen dat ze te laat zijn, maar iets proberen dat gratis is is nog te lastig blijkbaar. Ik snap dat niet
In 2017 heb ik dat wel eens gedaan, 1x en nooit meer..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Die snap ik even niet, dit klinkt wel heel erg zwart-wit wat je nu schetst.HollovVpo1nt schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:54:
[...]
Heb het niet alleen over ETH. Veel platforms bieden 30-60-120-190+ dagen locked staking van allerlei coins. Kan wellicht reden zijn dat BTC.D afneemt i.p.v. toeneemt en alts relatief matige klappen hebben gehad bij de crash vergeleken met eerdere dips: men kan er niks mee.
a: ja munten komen uit staking, maar in tegenstelling tot bijv ETH, komen de meeste munten elke dag er weer een aantal uit staking. Het is niet zo dat iedereen overal zijn munten in staking had staan op hetzelfde moment voor dezelfde periode
b: Zoveel verschillende mensen met nog veel meer verschillende strategieën. Een deel zal verkocht worden, een ander koopt meer om een groter aantal in staking te zetten en de volgende verkoopt wat uit staking komt om er weer een andere munt voor terug te kopen. Daar is geen peil op te trekken. Er is geen pasklaar antwoord.
Dat doe ik ook niet. Bij hoge uitzondering en wanneer het een goede vriend is, dan wil ik er best naast zitten of ik nodig ze hier uit om het een en ander te laten zien, maar ik ga het niet voor ze doen.sjorremans schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:03:
[...]
Wat ik vooral merk en heb gemerkt is dat bepaalde mensen in mijn omgeving het wel willen.. maar dat ik dan alles maar ff moest regelen en maakte die personen wel even wat geld naar me over.
In 2017 heb ik dat wel eens gedaan, 1x en nooit meer..
Ah ja, terechte opmerking. Die logica had ik even niet door.Ngangatar schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:04:
[...]
Die snap ik even niet, dit klinkt wel heel erg zwart-wit wat je nu schetst.
a: ja munten komen uit staking, maar in tegenstelling tot bijv ETH, komen de meeste munten elke dag er weer een aantal uit staking. Het is niet zo dat iedereen overal zijn munten in staking had staan op hetzelfde moment voor dezelfde periode
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
SOL is dikke tech toch? ik bezit 0 SOL dus zo denk ik erover 👀anandus schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:09:
Kan iemand mij ELI5 waarom SOL op instorten staat? Staat het überhaupt op instorten?
geen advies, want ik heb bijv wel Cake, ADA, LIT en KAVA; ik ga daar wel rekt 😌
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 20-06-2022 12:23 ]
nothing stops this train
Iedereen dacht dat Sol dikke tech was. Maar dat is het niet.anandus schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:09:
Kan iemand mij ELI5 waarom SOL op instorten staat?
Nu is er iemand die heel veel Sol muntjes heeft. Die moet binnenkort waarschijnlijk gedwongen verkopen, omdat hij op verlies staat.
Het is zoveel Sol dat iedereen bij Sol bang is dat de boel in elkaar stort. Dus hebben de mensen hij Sol gemeend dat het slim is om even te stemmen. Stemmen of ze die meneer al zijn Sols kunnen afpakken. Iedereen bij Sol heeft voor gestemd.
Dus Sol is niet alleen technisch brak, maar ook een beetje dictatoriaal.
Maktub
[ Voor 66% gewijzigd door Pelox op 20-06-2022 12:37 ]
Zero.
#Bitcoin pic.twitter.com/X4Qav8xzDS
— naiive (@naiivememe) 18 juni 2022
nothing stops this train
BTC gaat straks vol door de $21000. Mark my words.
Morgen afspraak bij de lambo dealer.
Duidelijk.MrMrq schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:26:
[...]
En tja, dictatuur van de meerderheid. Niet meer dan logisch, denk ik.
BTC morgen onder de 15.Tominatie schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:47:
ETH gaat denk wel weer de $1200 testen.
BTC gaat straks vol door de $21000. Mark my words.
Morgen afspraak bij de lambo dealer.
Dat is diezelfde gozer die in maart nog riep dat ie in mei onwijs zou gaan stijgen
[ Voor 48% gewijzigd door FastFred op 20-06-2022 12:51 ]
Toch een kanttekeninganandus schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:50:
[...]
Duidelijk.
En tja, dictatuur van de meerderheid. Niet meer dan logisch, denk ik.
[Twitter: https://twitter.com/oscekone/status/1538558352980074497]
[ Voor 4% gewijzigd door Uncle_Charles op 20-06-2022 12:52 ]
irony > *
Maar ergens wel logisch dat ze argwaan krijgen van een of ander klein project waar je "eventjes" 2k in moet investeren en daarvoor een token terug krijgt genaamd PLU die je hopelijk na de bear, als het platform dan nog bestaansrecht heeft, terug kan innen en omwisselen naar euro.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:54:
Afgelopen zaterdag een feestje gehad.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Maar dat hoeft niet. Ik heb geinvesteerd. Maar de gratis kaart is gratis. gratis geld. Maar toch, meh...Vis schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:54:
[...]
Maar ergens wel logisch dat ze argwaan krijgen van een of ander klein project waar je "eventjes" 2k in moet investeren en daarvoor een token terug krijgt genaamd PLU die je hopelijk na de bear, als het platform dan nog bestaansrecht heeft, terug kan innen en omwisselen naar euro.
Hoeveel procent van de muntjes heeft voorgestemd dan?
Overigens was mijn punt eigenlijk dat een dictatuur van de meerderheid (in een democratie) ook niet eerlijk is
In een echte democratie worden juist de minderheden beschermd. Maar dat terzijde
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 20-06-2022 12:57 ]
Nee ok, je hoeft die perks niet te nemen. Maar dan heb je dus ook geen gratis Netflix etc.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:56:
[...]
Maar dat hoeft niet. Ik heb geinvesteerd. Maar de gratis kaart is gratis. gratis geld. Maar toch, meh...
Ik heb geen tokens gekocht en krijg 3% cashback op al m'n uitgaven via de kaart en elke maand 10 euro terug in PLU voor m'n spotify en netflix abonnement. Als we weer een volgende bull run krijgen over een paar jaar dan stijgt dat ongetwijfeld flink mee.Vis schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:54:
[...]
Maar ergens wel logisch dat ze argwaan krijgen van een of ander klein project waar je "eventjes" 2k in moet investeren en daarvoor een token terug krijgt genaamd PLU die je hopelijk na de bear, als het platform dan nog bestaansrecht heeft, terug kan innen en omwisselen naar euro.
Enige wat ik betaal is 5 euro abonnement kosten per maand.
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 20-06-2022 12:59 ]
Je kan de gratis tier nemen. Kost je niets. En dan krijg je een rebate op bijv Netflix in PLU. En 3% over je bestedingen. Dus dan kost het je letterlijk niets en krijg je gratis PLU.Vis schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:57:
[...]
Nee ok, je hoeft die perks niet te nemen. Maar dan heb je dus ook geen gratis Netflix etc.
In het ergste geval dondert het zooitje in elkaar en ben je je PLU kwijt, tja, dat was toch een kadootje
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 20-06-2022 12:59 ]
Bij een gratis kaart krijg je 3% cashback (tot maximaal €7.50 per maand) en 1 perk. Keuze uit Netflix, Spotify, Prime, etc. Je hebt niks te verliezen. Het vereist wat administratief gedoe. Maar dat vind men te moelijkVis schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:57:
[...]
Nee ok, je hoeft die perks niet te nemen. Maar dan heb je dus ook geen gratis Netflix etc.
Best interessant dan die Plutus.
https://plutus.it/accountsVis schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:00:
Ah ok, ik was in de veronderstelling dat je wel moest investeren om cashback te krijgen. Never mindmoet beter lezen
Best interessant dan die Plutus.
Ik help familie en vrienden alleen als ze een plan hebben of willen maken, dan wil ik er wel een avondje aan besteden en naast ze zitten. Als ze er eenmalig fiat in willen pleuren, zoeken ze het zelf maar uit, dat leidt niet tot het succes wat ze voor ogen hebben.Ngangatar schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:06:
[...]
Dat doe ik ook niet. Bij hoge uitzondering en wanneer het een goede vriend is, dan wil ik er best naast zitten of ik nodig ze hier uit om het een en ander te laten zien, maar ik ga het niet voor ze doen.
Vorig jaar zelfs twee vrienden ervan weerhouden om in te stappen, verteld dat ze moesten wachten omdat alles net van 3k naar 50+k was gegaan. Dat ging niet nog een x gebeuren, en voor een x1 of x2 ga je niet in crypto. De derde was eigenwijs en ging keihard rekt op Doge/Shiba, later is het restant van z'n account ook nog gehackt.
De andere twee zijn onder de 30k ingestapt, in stapjes.
De tijd leert of het tij keert
Nice, mocht de prijs van PLU door het putje gaan kun je dus altijd nog voor minder euro's aan die 250 stuks komen voor meer cashback en perks. Hou deze in de gaten, bedankt voor je crypto tip Roel
Zie ook dit topic:Vis schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:06:
[...]
Nice, mocht de prijs van PLU door het putje gaan kun je dus altijd nog voor minder euro's aan die 250 stuks komen voor meer cashback en perks. Hou deze in de gaten, bedankt voor je crypto tip Roel
Plutus.it - Crypto Visa kaart
LET OP: Er is nu een hele lange wachttijd voor de credit cards (4 maanden) en zonder een credit card kan je op het moment niets, er is geen virtual card.
Hoe lang duurt het gemiddeld tot je de card ontvangt? Ik wacht volgens mij al iets van 2 maanden nu.
Nevermind. Ik zie hierboven 4 maanden al met al
[ Voor 10% gewijzigd door keepitfrosty op 20-06-2022 13:15 ]
Het verbaasd me altijd in de winkel. Men doet een moord voor gratis zegeltjes, koopzegels en wat voor ellende nog meer er uit die lade komt waaien. Maar een cashback kaart is dan teveel moeite.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:56:
[...]
Maar dat hoeft niet. Ik heb geinvesteerd. Maar de gratis kaart is gratis. gratis geld. Maar toch, meh...
Als 1 land hier warm voor zou lopen zou dat Nederland wel moeten zijn. Ik heb met CRO wat leuke cashback gekregen (niet gemaximaliseerd helaas). Nu met PLU heb ik het gratis abonnement en spaar ik leuk wat PLU mee. Gezien ik geen business model zie zet ik die weer om naar EURO en stort het in BTC bij.
Wellicht even roelscryptotips.nl raadplegen voor wat advies van een expertGelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:26:
Dus, ik ga de boot missen? We gaan we naar de maan begrijp ik? Dit zijn momenten dat ik het toch lastig vind niet weer all-in te gaan. Maar ik weet zeker, zodra ik op de buy knop gaan we weer omlaag
We kunnen naar de 40k gaan, daarna weer terugvallan naar de 20k, om vervolgens maanden later naar de 10k te vallen. Dat was de vorige keer ter sprake. Waarom had je 2 dagen geleden niet gekocht? Precies de reden dat je nu niet all-in moet gaan.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:26:
Dus, ik ga de boot missen? We gaan we naar de maan begrijp ik? Dit zijn momenten dat ik het toch lastig vind niet weer all-in te gaan. Maar ik weet zeker, zodra ik op de buy knop gaan we weer omlaag
Niemand weet hoe het zal gaan. Als je wil traden dan moet je kijken naar patronen en daar op handelen. Er komende voldoende kansen. Voor de HODL een long-term plan trekken en op bepaalde niveau's kopen en een plek inschieten om winst te nemen.
DCA wordt hier ook veel genoemd. Echter denk ik dat je DCA enkel op bepaalde niveau's moet doen waar het risico op een daling klein is. Het heeft geen zin dit in de bull omhoog te doen, of in de REKT trein naar beneden. Op deze niveau's lijkt me het wel verstandig.
Het stelt niks voor. Het enige nadeel is de lange wachttijd. Je besteld zo'n ding, het is een debitkaart. Dus je moet het eerst opwaarderen maar probeer overal ermee te betalen.Imgnrydrmr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:25:
Dit is echt iets waar ik me meer over moet inlezen, staking en die kaarten. Daar is toch echt wel nog een centje mee bij te verdienen, maar eerst eens kijken dewelke de bear overleven...
Een 3% kaart levert (in mijn situatie - gezin met 1 kind) zo'n €6 per week op. Plus gratis Netflix. Komt neer op
Dus ruim €1000 gratis geld in een jaar.
Het is wat mij betreft echt een no-brainer. Maar mensen die niks met crypto of investeren te maken zitten je glazig aan te kijken en snappen er niks van
Jup, zelfde dillema hier. Vooral tricky dat morgen pas Wall Street open gaat en ik verwacht toch niet nu al een trend omslag.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:26:
Beter nog even afwachten..
Grootste kostenpost die ik heb zijn de boodschappen, en die kan ik niet betalen met een debitcard.. en nee, ik ga niet van supermarkt verkassen..Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:31:
[...]
Het stelt niks voor. Het enige nadeel is de lange wachttijd. Je besteld zo'n ding, het is een debitkaart. Dus je moet het eerst opwaarderen maar probeer overal ermee te betalen.
Een 3% kaart levert (in mijn situatie - gezin met 1 kind) zo'n €6 per week op. Plus gratis Netflix. Komt neer op
Het is wat mij betreft echt een no-brainer. Maar mensen die niks met crypto of investeren te maken zitten je glazig aan te kijken en snappen er niks van
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Sol zal wel de bolgende zijn die het stokje van celsius overneemt. Wat hebben we toch een machtig mooie rits aan winnaars van de afgelopen jaren zeg.
Is dat de Appie?St@m schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:33:
[...]
Grootste kostenpost die ik heb zijn de boodschappen, en die kan ik niet betalen met een debitcard.. en nee, ik ga niet van supermarkt verkassen..
Ja, helaas
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Komt vanzelf. De Boni, en AH worden binnenkort gedwongen om ook VISA te accepterenSt@m schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:33:
[...]
Grootste kostenpost die ik heb zijn de boodschappen, en die kan ik niet betalen met een debitcard.. en nee, ik ga niet van supermarkt verkassen..
https://radar.avrotros.nl...an-lijken-op-creditcards/
Zo kan je alleen maar meer van cashback gaan profiteren
[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 20-06-2022 13:36 ]
Heb belangrijkere shizzle aan mn hoofd..Yo bitches yo yo
🚨Yo Charles🚨 @IOHK_Charles how you like your shoutout on the new @SnoopDogg @deathrowmusic album 🎵🐐 pic.twitter.com/swP16XJrDu
— Champ Medici (@champmedici) 17 juni 2022
We are shooting the music video and would love to have you in it ✅🦅
— Champ Medici (@champmedici) 17 juni 2022
irony > *
De orderboeken zijn nog lekker dun dus alles is mogelijk, beide kanten op uiteraard.
Hier ook een strikt niet-praten-over-crypto-beleid. Ik ga er niet aan beginnen.Waah schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:42:
@raq ik help niemand met crypto. Ze zoeken het zelf maar uit. Geen zin in gedonder. Heb het er ook niet (meer) over met mensen. Nadat Miss Waah onze eerste winstneming deelde, ben ik daar wel van genezen.
Als Amerika een recessie in gaat zitten we zo op 15k.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:26:
Dankje, ik kan wel wat reversed hopium gebruikenLarryD schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:45:
[...]
Als Amerika een recessie in gaat zitten we zo op 15k.
Ik zie Lidl in de lijst staan, daar doe ik een deel van m'n boodschappen, dus ik zal me vanavond eens inlezen over dat kaartje.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:31:
[...]
Het stelt niks voor. Het enige nadeel is de lange wachttijd. Je besteld zo'n ding, het is een debitkaart. Dus je moet het eerst opwaarderen maar probeer overal ermee te betalen.
Merci voor de tip
Ik doe voorlopig ook niks (holdpotje blijft gewoon staan), bijkopen pas weer op 16.400 (euro's, trouwe user van Bitvavo) en 14.400.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:46:
[...]
Dankje, ik kan wel wat reversed hopium gebruiken
Waarom die bedragen, geen idee (eerste flufje bijgekocht sinds 2019 op 18.400 afgelopen weekend en mijn OCD-brein verplicht mij dan om op x.400 verder te ladderen).
Ik ben ook geen trader, enkel accumuleren en winstnemen in de bull.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-06-2022 13:52 ]
Mocht je zo'n kaart aanvragen, zoek dan ergens een refferal code op. Is toch ook weer €20 gratis dacht ik. Gratis geld is gratisImgnrydrmr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:48:
[...]
Ik zie Lidl in de lijst staan, daar doe ik een deel van m'n boodschappen, dus ik zal me vanavond eens inlezen over dat kaartje.
Merci voor de tip
Goed om te lezen dat de REKT trein naar beneden haar laatste halte reeds heeft bereikt!Coldcat schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:31:
[...]
Het heeft geen zin dit in de bull omhoog te doen, of in de REKT trein naar beneden. Op deze niveau's lijkt me het wel verstandig.
Ben mijn spoorboekje kwijt….
[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 20-06-2022 13:52 ]
Maktub
die zeer dichtbij was maar door fout plutus geen huisnummer erop gezet, nu wachten op de nieuwe batch .
hun kans is wel verstreken, ik doe enkel de 100% gratis variant met 1 perk.
nothing stops this train
Ja, mijn rationele kant zegt, we zijn nog lang niet klaar met de beer. Aan de andere kant, misschien gaan we nooit meer sub $20kBTC100K2021 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:49:
[...]
Ik doe voorlopig ook niks (holdpotje blijft gewoon staan), bijkopen pas weer op 16.400 (euro's, trouwe user van Bitvavo) en 14.400.
Waarom die bedragen, geen idee (eerste kleine flufje bijgekocht sinds 2019 op 18.400 gekocht afgelopen weekend en mijn OCD-brein verplicht mij dan om op x.400 verder te ladderen).
Ik ben ook geen trader, enkel accumuleren en winstnemen in de bull.
Ik ben ook zo'n neuroot wat getallen betreft, en ben daarnaast ongeduldig, dat is voor nu geen goede eigenschap. Het kan maar zo dat pas in november de low maken. En dan moet ik nog maanden wachten...
Haha, heel erg herkenbaar wat betreft ongeduldig zijn. Dat zit ook echt helemaal in mijn DNA verweven en ik moet mezelf echt inhouden om niet nu massaal extra geld er in te pompen.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:53:
[...]
Ja, mijn rationele kant zegt, we zijn nog lang niet klaar met de beer. Aan de andere kant, misschien gaan we nooit meer sub $20k![]()
Ik ben ook zo'n neuroot wat getallen betreft, en ben daarnaast ongeduldig, dat is voor nu geen goede eigenschap. Het kan maar zo dat pas in november de low maken. En dan moet ik nog maanden wachten...
Tot nu toe lukt dat nog wel maar kost echt onwijs veel moeite
Blijf van die "buy" knop af dan. Kunnen we eindelijk wat momentum opbouwen.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:26:
M'n sepa-transactie komt over 24h aan... net op tijd voor de grote duikshowThaam schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:02:
[...]
Blijf van die "buy" knop af dan. Kunnen we eindelijk wat momentum opbouwen.
Hier ben ik er nog dikker in ge'fomo'd, legend it is.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:22:
[...]
Misschien komt er morgen nog wel een Binance launchpadje overheen. Heeft meteen 95% van de mensen in dit topic nog nooit een bear cycle meegemaakt.Masstje schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:05:
[...]
M'n sepa-transactie komt over 24h aan... net op tijd voor de grote duikshow
Ik ga me even inlezen. Ik heb maar een klein aantal van die dingen en ze staan voor 50% in de min, maar als dit werkelijk zo gegaan is, dan mieter ik die dingen er gelijk uit en ruil ze om voor een andere kansloze coinMrMrq schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:26:
[...]
Iedereen dacht dat Sol dikke tech was. Maar dat is het niet.
Nu is er iemand die heel veel Sol muntjes heeft. Die moet binnenkort waarschijnlijk gedwongen verkopen, omdat hij op verlies staat.
Het is zoveel Sol dat iedereen bij Sol bang is dat de boel in elkaar stort. Dus hebben de mensen hij Sol gemeend dat het slim is om even te stemmen. Stemmen of ze die meneer al zijn Sols kunnen afpakken. Iedereen bij Sol heeft voor gestemd.
Lekker man, 6%. Ik twijfel nog voor een 5%. Maar eigenlijk is PLU nog te duurknakworst schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:06:
[...]
Hier ben ik er nog dikker in ge'fomo'd, legend it is.
[Afbeelding]
ik zou het niet riskeren idd, remember CRO dump?Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:13:
[...]
Lekker man, 6%. Ik twijfel nog voor een 5%. Maar eigenlijk is PLU nog te duur
die €5 p/m is de veiliste keuze met ook prima rewards (imo)
nothing stops this train
We kunnen ook een gezamenlijke DCA doen dat jij vandaag instapt en ik morgen. Misschien heffen 2 minnetjes elkaar dan op.Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:26:
Ik wil ook met niemand over crypto praten, mede omdat mijn voornaamste bron van info deze slowchat is.vickypollard schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:44:
[...]
Hier ook een strikt niet-praten-over-crypto-beleid. Ik ga er niet aan beginnen.
Ikke wel hoor. Ben van AH naar Jumbo overgestapt omdat ik ook boodschappen mijn hoogste kostenpost zijn. K*t AH moet maar eens creditcards gaan accepteren.St@m schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:33:
[...]
Lol dat is nogal optimistisch, denk eerder een stuk lager.LarryD schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:45:
[...]
Als Amerika een recessie in gaat zitten we zo op 15k.
Ik heb Disney Plus en Prime Video met de shitcoin TRY gekocht, dan is het ook bijna gratisGelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:22:
[...]
TRY is ook dikke tech volgens Erdogan
Ik moet me sterk houden, me niet laten verleiden... straks recessie... dan kansen!!Ypuh schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:27:
[...]
We kunnen ook een gezamenlijke DCA doen dat jij vandaag instapt en ik morgen. Misschien heffen 2 minnetjes elkaar dan op.
Loopt idd al snel op tot zo'n 350 - 500€ jaar aan gratis 'geld'.Therapy777 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:33:
[...]
Ikke wel hoor. Ben van AH naar Jumbo overgestapt omdat ik ook boodschappen mijn hoogste kostenpost zijn. K*t AH moet maar eens creditcards gaan accepteren.
Same here. Ik moet er zelfs 10 min voor omrijden maar haal álles bij de jumbo sinds ik mn 4% binance card heb gehaald jaar of twee geleden. Inmiddels iets van 3 bnb of misschien wel meer (‘vroeger’ kon je dat makkelijker zien) aan cashback verzameld. Zeker toen dat niet zo lang geleden nog €1700 waard was erg de moeite. En het is nog een fijne supermarkt ook moet ik zeggen die jumbo .Therapy777 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:33:
[...]
Ikke wel hoor. Ben van AH naar Jumbo overgestapt omdat ik ook boodschappen mijn hoogste kostenpost zijn. K*t AH moet maar eens creditcards gaan accepteren.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!