Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.693 views

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 23:15
MrMrq schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:26:
[...]

Iedereen dacht dat Sol dikke tech was. Maar dat is het niet.
Nu is er iemand die heel veel Sol muntjes heeft. Die moet binnenkort waarschijnlijk gedwongen verkopen, omdat hij op verlies staat.
Het is zoveel Sol dat iedereen bij Sol bang is dat de boel in elkaar stort. Dus hebben de mensen hij Sol gemeend dat het slim is om even te stemmen. Stemmen of ze die meneer al zijn Sols kunnen afpakken. Iedereen bij Sol heeft voor gestemd.

Dus Sol is niet alleen technisch brak, maar ook een beetje dictatoriaal.
Zoals ik het lees is het Solend, een DeFi lending protocol dat draait op Solana en niet Solana zelf die deze dingen doet.

https://cointelegraph.com...r-to-avoid-defi-implosion

Ook is het voorstel van de takeover alweer 'invalidated: https://cointelegraph.com...th-second-governance-vote

Blijft staan dat de prijs van SOL mogelijkt dumpt als de betreffende positie wordt geliqideerd.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11 08:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kKOG36Hjvt8fSHQzdi7efsoORKI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qU93BrvoXG2Rzvi8FXRCbhHQ.jpg?f=user_large

Het gaat op alle vlakken overigens wel prima... Watchlist stocks

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:00
mannowlahn schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:34:
[...]

Lol dat is nogal optimistisch, denk eerder een stuk lager.
Eind van de maand zouden we meer moeten weten (GDP cijfers bekend)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:23
vickypollard schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:51:
[...]

Eind van de maand zouden we meer moeten weten (GDP cijfers bekend)
Persoonlijk hoef ik daar niet op te wachten om na te gaan waar we heen gaan. Ik denk dat we allemaal wel aanvoelen dat we economisch de komende jaren flinke stappen achteruit zullen maken.

• vickypollard
mannowlahn schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:13:
[...]

Persoonlijk hoef ik daar niet op te wachten om na te gaan waar we heen gaan. Ik denk dat we allemaal wel aanvoelen dat we economisch de komende jaren flinke stappen achteruit zullen maken.
Ja mee eens hoor... schatting voor de VS staat nu op 0% growth voor Q2. Dat is al lager dan de vorige schatting.

• Gelukszoekr
  • Nu online
[...]

Ik deel je mening. Aan de andere kant. Zoveel indicatoren die zeggen dat Bitcoin goedkoop is. Binance koop er 100k bij. Dat zijn geen pannenkoeken.

Wel spannend wat er de komende maanden zal gebeuren

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:19:
[...]

Ik deel je mening. Aan de andere kant. Zoveel indicatoren die zeggen dat Bitcoin goedkoop is. Binance koop er 100k bij. Dat zijn geen pannenkoeken.

Wel spannend wat er de komende maanden zal gebeuren
Afbeeldingslocatie: https://forkast.news/wp-content/uploads/2022/06/CZ-768x371.png

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 18-08 14:53
Het kan zijn dat ik de post hierover gemist heb maar ik kom er zojuist achter dat je op ByBit eindelijk je kruimels kan converteren. Veel mensen hier in de SC waren hierop aan het wachten :-)

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Therapy777 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:33:
[...]

Ikke wel hoor. Ben van AH naar Jumbo overgestapt omdat ik ook boodschappen mijn hoogste kostenpost zijn. K*t AH moet maar eens creditcards gaan accepteren.
Als je zelf een ondernemer bent en weet hoeveel je moet afdragen om CC te accepteren, dan begrijp je wellicht waarom de meeste (kleine) winkeliers geen CC accepteren. Als winkeliers verplicht worden om CC te accepteren, moet je eens raden wat dit met de prijs doet.. kosten moeten natuurlijk gewoon uiteindelijk doorberekend worden.

Nederland is ook helemaal geen creditcard land, gelukkig ook niet zeg. Je kan dan gewoon geld uitgeven dat je niet hebt...

Maestro en V-Pay is hier in NL gewoon, maar zoals iemand anders hierboven al zei, zal dit binnenkort worden vervangen door Mastercard/Visa Debit. Dan kan je alsnog (bijna) overal met een debit (geen credit dus) Mastercard betalen. Bij ons op werk moet ook een nieuw pinapparaat komen om het te kunnen accepteren (zonder dat er CC kosten worden berekend), maar die apparaten zijn nergens op voorraad! Een chip tekort heb ik begrepen, dus wellicht duurt het nog even voordat het overal geaccepteerd wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door xileS op 20-06-2022 15:29 ]

• xileS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:54:
Afgelopen zaterdag een feestje gehad.

"Hey Roel! Dat crypto, is dat nog wat? Wat moet ik kopen? Ik snap het niet / het is eng / ik heb niet zoveel geld om te investeren"

Dus ik zeg elke keer, Heb je Spotify? Netflix? Dat kan gratis plus dat je 3% terugkrijgt op elke aankoop die je doet. Hier hoef je niet voor te investeren. Het is gratis, en zo kan je een beetje spelen met crypto, het leren. Je hebt niks te verliezen.

Het kon niemand interesseren. Wel klagen dat ze te laat zijn, maar iets proberen dat gratis is is nog te lastig blijkbaar. Ik snap dat niet
Je vergeet dat meeste mensen al gratis Netflix/Disney/HBO/Spotify hebben, door te delen met iedereen en de moeder.

Daar haal je niemand mee over, maar wel met dikke doekoes en lambos!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:01
[...]

2 jaar geleden zou de wereld ook vergaan. Miljoenen doden, huizencrisis in het kwadraat, zorg zou veranderen in een veldhospitaal en Rusland die het armste grondgebied van Europa bezet staat gelijk aan een nucleare 3e wereldoorlog.

Ik wil het allemaal niet downplayen, maar ergens toch ook wel. Het is vooral het omgeslagen sentiment, maar om mij heen zie ik toch vooral nog geklaag over bouwvakkers die pas volgend jaar die nieuwe aanbouw kunnen leveren, of de levertermijnen op een nieuwe Kia EV6 en videokaart, of de personeelstekorten van het grote aantal inhaal vliegvakanties (die zus van mij gaat al voor 4e keer dit jaar) en veel te dure terrassen.

Dat sentiment heeft veel zwaarder wegende invloed dan die stap van 0.75%. Het is een onzekere tijd maar net als dat er de afgelopen 2 jaar flink overdreven werd met geld/geluk dat niet op kon, denk ik dat er nu ook wel wat overdreven wordt met het terugtrekken van investeringen. Uiteindelijk kun je nu nog steeds je geld niet uitgeven, en levert sparen nog steeds niets op voor niemand. Er zit veel lucht in de aandelen, maar ik zie geen verandering in de aard van het beestje dat geld moet werken en stilstand achteruitgang betekent.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
de bodem is gevonden;

nothing stops this train

• vickypollard
De bodem is $0 en alles daarboven is geluk hebben :+

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zo, die is goed met lijntjes! Hopium, anders moet hij er weer 3 bij gaan tekenen.

Ik zie het allemaal wel want ik kan momenteel toch niet actief traden. Hodlll. Morgen na 2 jaar corona lockdowns eindelijk weer eens naar huis voor een maandje. O+ Dat zal dus voornamelijk schoonmaken en verven worden ben ik bang... :o

Edit: in before de wijsneuzen: ja mijn huis staat er nog :+ hopelijk ook met inboedel.

[ Voor 7% gewijzigd door sh4d0wman op 20-06-2022 15:33 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:56

Vis

Meer mensen storten dus hun BTC naar exchanges, dan gaan we dus morgen kei hard dumpen. Kom maar door met die 6 cent!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Gelukszoekr
  • Nu online
xileS schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:22:
[...]

Als je zelf een ondernemer bent en weet hoeveel je moet afdragen om CC te accepteren, dan begrijp je wellicht waarom de meeste (kleine) winkeliers geen CC accepteren.

Nederland is ook helemaal geen creditcard land, gelukkig ook niet zeg. Je kan dan gewoon geld uitgeven dat je niet hebt...

Maestro en V-Pay is hier in NL gewoon, maar zoals iemand anders hierboven al zei, zal dit binnenkort worden vervangen door Mastercard/Visa Debit. Dan kan je alsnog (bijna) overal met een debit (geen credit dus) Mastercard betalen. Bij ons op werk moet ook een nieuw pinapparaat komen om het te kunnen accepteren (zonder dat er CC kosten worden berekend), maar die apparaten zijn nergens op voorraad! Een chip tekort heb ik begrepen, dus wellicht duurt het nog even voordat het overal geaccepteerd wordt.
De winkel betaalt een paar percent voor elke transactie (zo tussen de 2 en 4% heb ik begrepen). De winkelier legt deze rekening indirect neer bij de consumenten door de prijzen hierop aan te passen.

Zo betaalt iedereen die niet met een cashback kaart betaald mee aan de mensen die dit wel gebruiken
xileS schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:24:
[...]
Je vergeet dat meeste mensen al gratis Netflix/Disney/HBO/Spotify hebben, door te delen met iedereen en de moeder.

Daar haal je niemand mee over, maar wel met dikke doekoes en lambos!
Het is wat makkelijker uitleggen als dat ik moet vertellen dat je elke maand 1x tot maximaal €10 terug krijgt bij Thuisbezorgd, Lidl, Shell, Asos etc. Ook niet iedereen komt in deze winkels

Netflix heeft iedereen, en straks is het gratis account delen er niet meer bij...
https://www.rtlnieuws.nl/...ix-account-delen-vrienden

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-mSl0awV5U4ADiVX9dOYyIgY30=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/u12jYiKwo5uUt10Rj9OPiCkB.png?f=user_large

Het is toch magisch hoe de koers weer met de lijntjes knuffelt.. In dit geval de 200MA closed op de weekly BTCEUR op Coinbase. Mooi kruisje ook erboven :9 O-)

• Ypuh
xileS schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:22:
Het is een typische Nederlandse gedachte dat een 'creditcard vies is want geleend geld', terwijl ze in het overgrote deel van de wereld geen idee hebben wat een debitcard is.

Sterker nog, als je in Indonesie (en vele andere landen) met een debitcard betalen wilt betaal je een paar % extra aan risico opslag. Omdat de systemen niet naadloos op elkaar aansluiten, duurt het vaak even voordat de terminal in de winkel kan verifieren bij jouw bank of je het gewenste bedrag daadwerkelijk op je rekening hebt. Vervolgens plaats je met jouw aankoop een claim op dat bedrag en moet jouw bank het overmaken naar de bank van de ontvanger. Met een beetje pech duurt dat 2 dagen en stijgt de wisselkoers 5% en maakt de winkel verlies.

Veel liever zien ze dat je met een creditcard betaald omdat deze het bedrag direct reserveren in het door hun gewenste munteenheid. Vervolgens kan de creditcard maatschappij het bedrag op de koper verhalen tegen de dan geldende wisselkoers en maakt het niet uit of het 1-2 dagen duurt. Dit systeem wekt voor winkeliers dus veel meer vertrouwen, ze zijn immers direct zeker dat de betaling verwerkt is.

Dat onze infrastructuur ingericht is op debitcards en niet creditcards is mooi, maar vrij eigenwijs en minder efficient. Dat Nederland ook hogere kosten rekent voor een breder geaccepteerd systeem, bevestigd dat nog maar eens.

Het is misschien een generatie dingetje. Mijn ouders krullen ook helemaal op bij het idee van een lening. Het idee dat er ook voordelen aan kunnen zitten begrijpen ze niet en willen ze ook niet begrijpen. Creditcards zijn een product gesmeed door demonen in het diepst van de hel.

• Vis

Vis

bruutone schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:38:
[Afbeelding]

Het is toch magisch hoe de koers weer met de lijntjes knuffelt.. In dit geval de 200MA closed op de weekly BTCEUR op Coinbase. Mooi kruisje ook erboven :9 O-)
Magisch of Manipulatie?

• xileS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:36:
[...]

De winkel betaalt een paar percent voor elke transactie (zo tussen de 2 en 4% heb ik begrepen). De winkelier legt deze rekening indirect neer bij de consumenten door de prijzen hierop aan te passen.

Zo betaalt iedereen die niet met een cashback kaart betaald mee aan de mensen die dit wel gebruiken
Jup, volgens mij iets tussen de 1,4 en 4% idd. Ligt er maar net aan wat voor contract je hebt. Het gaat over het hele bedrag, dus dat kan behoorlijk oplopen. Vooral als het om grote bedragen gaat. En idd, ik had mijn bericht ook al aangepast, de winkeliers die dit wel accepteren zijn ook niet dom, maar de prijzen zijn natuurlijk gewoon hier op aangepast, betaalt de consument er alsnog voor..

Een debit pintransactie is vaak een vast bedrag van 6 cent.

Maargoed, Mastercard/Visa Debit acceptatie overal in NL dus soon, dan kunnen al deze buitenlandse betaalpassen ook geaccepteerd worden en op termijn ook makkelijker om online mee te betalen zonder afhankelijk te zijn van iDEAL.

• vickypollard
Ypuh schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:40:
[...]

Het is een typische Nederlandse gedachte dat een 'creditcard vies is want geleend geld', terwijl ze in het overgrote deel van de wereld geen idee hebben wat een debitcard is.

Sterker nog, als je in Indonesie (en vele andere landen) met een debitcard betalen wilt betaal je een paar % extra aan risico opslag. Omdat de systemen niet naadloos op elkaar aansluiten, duurt het vaak even voordat de terminal in de winkel kan verifieren bij jouw bank of je het gewenste bedrag daadwerkelijk op je rekening hebt. Vervolgens plaats je met jouw aankoop een claim op dat bedrag en moet jouw bank het overmaken naar de bank van de ontvanger. Met een beetje pech duurt dat 2 dagen en stijgt de wisselkoers 5% en maakt de winkel verlies.

Veel liever zien ze dat je met een creditcard betaald omdat deze het bedrag direct reserveren in het door hun gewenste munteenheid. Vervolgens kan de creditcard maatschappij het bedrag op de koper verhalen tegen de dan geldende wisselkoers en maakt het niet uit of het 1-2 dagen duurt. Dit systeem wekt voor winkeliers dus veel meer vertrouwen, ze zijn immers direct zeker dat de betaling verwerkt is.

Dat onze infrastructuur ingericht is op debitcards en niet creditcards is mooi, maar vrij eigenwijs en minder efficient. Dat Nederland ook hogere kosten rekend voor een breder geaccepteerd systeem, bevestigd dat nog maar eens.

Het is misschien een generatie dingetje. Mijn ouders krullen ook helemaal op bij het idee van een clening. Het idee dat er ook voordelen aan kunnen zitten begrijpen ze niet en willen ze ook niet begrijpen. Creditcards zijn een product gesmeed door demonen in het diepst van de hel.
Wat je beschrijft is geen inherent voordeel van een creditcard, maar van de acceptatie van een creditcard in een bepaald land.

• mannowlahn
Ypuh schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:24:
[...]

2 jaar geleden zou de wereld ook vergaan. Miljoenen doden, huizencrisis in het kwadraat, zorg zou veranderen in een veldhospitaal en Rusland die het armste grondgebied van Europa bezet staat gelijk aan een nucleare 3e wereldoorlog.

Ik wil het allemaal niet downplayen, maar ergens toch ook wel. Het is vooral het omgeslagen sentiment, maar om mij heen zie ik toch vooral nog geklaag over bouwvakkers die pas volgend jaar die nieuwe aanbouw kunnen leveren, of de levertermijnen op een nieuwe Kia EV6 en videokaart, of de personeelstekorten van het grote aantal inhaal vliegvakanties (die zus van mij gaat al voor 4e keer dit jaar) en veel te dure terrassen.

Dat sentiment heeft veel zwaarder wegende invloed dan die stap van 0.75%. Het is een onzekere tijd maar net als dat er de afgelopen 2 jaar flink overdreven werd met geld/geluk dat niet op kon, denk ik dat er nu ook wel wat overdreven wordt met het terugtrekken van investeringen. Uiteindelijk kun je nu nog steeds je geld niet uitgeven, en levert sparen nog steeds niets op voor niemand. Er zit veel lucht in de aandelen, maar ik zie geen verandering in de aard van het beestje dat geld moet werken en stilstand achteruitgang betekent.
Ja alleen krijgen we nu de rekening van de ellende van 2008 die lekker dom voor uit geschoven is door flink bij te printen en in feite weinig te veranderen en twee jaar corona op de pof leven. Dit is niet meer houdbaar. Dit gaat niet om sentiment maar om een rekening die gewoon niet meer te negeren is. En ja rusland helpt niet mee met de prijzen. Wat we nu zien wordt gedownlplayed, maar over een jaar is de stront echt wel aan de knikker en dan zie ik btc gewoon lekker nog onder de 10k zitten als het tegen zit. Denk je dat je even 2 jaar lang compleet de boel opblazen zomaar even hersteld door wat investeringen terug te trekken? De hele wereld heeft twee jaar lang aan een tiet gehangen, dat herstel je niet zomaar. Als we daarvoor niet zo grandioos de boel opgeblazen hadden, dan kon je nog wat herstellen nu, maar die rek is er gewoonweg niet meer.

Ik vind je correlatie ook wel een beetje simpel gesteld. Die bouwvakkers klagen over een jaar echt wel, men kan dan niet meer het geld lenen omdat de rente omhoog gaat en omdat de rente omhoog gaat gaan de huizenprijzen omlaag en hebben mensen minder te besteden. Komt daar no eens overheen dat er geen corona subsidies meer zijn en bedrijven gaan omvallen, dat gaat een domino effect geven. Die kia van jou is door logistieke issues uitgesteld vanwege corona maar nu zijn al die containerschepen in eens pleuris duur door brandstof en oh ja het ijzer is er nu even niet vanwege een kleine ruzie bij Rusland. Die videokaarten is door een chip te kort die niet snel opgelost zal zijn want die gekke russen hebben ook nu een export verbod op edelgassen, die weer nodig zijn voor chip productie. Je gaat straks een groot effect op groot effect staan. Dat jouw zus nu nog 4 keer vliegt is totaal geen indicatie dat we straks economisch echt even flink terug gezet gaan worden.

• xileS
  • Niet online
Ypuh schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:40:
[...]

Dat onze infrastructuur ingericht is op debitcards en niet creditcards is mooi, maar vrij eigenwijs en minder efficient. Dat Nederland ook hogere kosten rekend voor een breder geaccepteerd systeem, bevestigd dat nog maar eens.

Het is misschien een generatie dingetje. Mijn ouders krullen ook helemaal op bij het idee van een clening. Het idee dat er ook voordelen aan kunnen zitten begrijpen ze niet en willen ze ook niet begrijpen. Creditcards zijn een product gesmeed door demonen in het diepst van de hel.
In het buitenland zal het idd anders geregeld zijn, maar in NL kost het voorlopig nog teveel extra om überhaupt CC te accepteren.

Er zitten idd voordelen aan een CC, dus daarom heb ik er ook een aantal. Merk alleen de overgrote deel van de NL'ers geen CC (en ook geen crypto) hebben.

• mannowlahn
xileS schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:51:
[...]

In het buitenland zal het idd anders geregeld zijn, maar in NL kost het voorlopig nog teveel extra om überhaupt CC te accepteren.

Er zitten idd voordelen aan een CC, dus daarom heb ik er ook een aantal. Merk alleen de overgrote deel van de NL'ers geen CC (en ook geen crypto) hebben.
Met dank aan BKR. CC samenleving zal het gros hard rekken. Gelukkig is dat niet een dwang hier zoals in america waar je wel een credit rating moet opbouwen om in aanmerking te komen voor leningen. Totaal omgekeerde wereld bij die maffe yanks.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Vis schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:40:
[...]

Magisch of Manipulatie?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U2RySbbAe8Tp8Up3EIMzg5_mwYM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zp11nnr1aiM8trMmfh0XSZgf.gif?f=user_large

Zero.

• Ypuh
vickypollard schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:44:
[...]

Wat je beschrijft is geen inherent voordeel van een creditcard, maar van de acceptatie van een creditcard in een bepaald land.
Het is wel degelijk een inherent voordeel van een CC, een winkelier is immers direct zeker van inkomsten, ongeacht de kredietwaardigheid/wisselkoers/nationaliteit/bank van de klant. Dat wij in Nederland een dusdanig goede infrastructuur om debitcards gebouwd hebben is mooi, maar dat kan als je in één van de meest digitale landen ter wereld leeft met slechts 3 banken die koploper zijn in digitale dienstverlening. In Nederland is betaling/kredietwaardigheid zelden een issue. Het gemak waarmee hier iets op rekening verstuurd wordt is vrij bijzonder, en er zijn genoeg vangnetten om wanbetalers te pakken.

Of er een goed/fout is laat ik in de midden. Ons systeem werkt voor ons, maar dat ondernemers nu negatief zijn omdat het om 'geleend geld' gaat of de hogere kosten die ons land voorrekend voor een algemeen breder geaccepteerd systeem, is slechts vanuit Nederlands perspectief. In het buitenland staan ze je vaak genoeg vreemd aan te kijken met je bankpasje en kun je wel gewoon €0,50 afrekenen met je creditcard zonder dat een ondernemer je gemeen aankijkt.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/600x315/d7/5f/8c/d75f8c5d69934ec5ca3fe8aadddea826.jpg

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:59

Darrell

Fiat moonboy

Ik was ge-kyc'ed bij Nance maar heb nu een mailtje gekregen dat ik nog wat extra stappen uit moet voeren voor 20 juli.

Meer mensen dit gekregen?
Krijg er 10 BUSD voor als tegemoetkoming.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Heerlijk die chart van bifi iedere keer als iemand er wat van aanschaft.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MAEnprkuk7Kr0HU47MLIZR6vyh0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hSeZbgZHpzDmL5QBIfVA8Ufv.jpg?f=fotoalbum_large

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:40

resusaapje

h less

Woohoo, Chia +66% in 1 week tijd! Organische groei ftw! oOo

Ben benieuwd welke aankondiging binnenkort wordt aangekondigd...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• vickypollard
Ypuh schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:58:
[...]

Het is wel degelijk een inherent voordeel van een CC, een winkelier is immers direct zeker van inkomsten, ongeacht de kredietwaardigheid/wisselkoers/nationaliteit/bank van de klant. Dat wij in Nederland een dusdanig goede infrastructuur om debitcards gebouwd hebben is mooi, maar dat kan ook als je in één van de meest digitale landen ter wereld leeft met slechts 3 banken die ook koploper zijn in digitale dienstverlening. In Nederland is betaling/kredietwaardigheid ook zelden een issue. Het gemak waarmee hier iets op rekening verstuurd wordt is vrij bijzonder, en er zijn genoeg vangnetten om wanbetalers te pakken.

Of er een goed/fout is laat ik in de midden. Ons systeem werkt voor ons, maar dat ondernemers nu negatief zijn omdat het om 'geleend geld' gaat of de hogere kosten die ons land voorrekend voor een algemeen breder geaccepteerd systeem, is slechts vanuit Nederlands perspectief. In het buitenland staan ze je vaak genoeg vreemd aan te kijken met je bankpasje, en kun je wel gewoon €0,50 afrekenen met je creditcard zonder dat een ondernemer je gemeen aankijkt.

[Afbeelding]
Je doet echt alsof debitcards iets uitzonderlijk Nederlands zijn. Dat is echt totaal niet zo. Debitcards zijn en ontzettend veel landen gewoon de standaard. Dat de yanks er een credit rating systeem aan hebben gekoppeld en dat het voor bepaalde landen wellicht handiger werkt wil ik best geloven, maar ik snap je aversie voor debitcards niet zo.

Ik heb er overigens vrede mee deze discussie los te laten, aangezien het hier best off-topic is :P

[ Voor 3% gewijzigd door vickypollard op 20-06-2022 16:03 ]

• Ypuh
vickypollard schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:02:
Ik heb er overigens vrede mee deze discussie los te laten, aangezien het hier best off-topic is :P
Idd, met jou discussieren is ook niet leuk.

• vickypollard
Ypuh schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:04:
[...]

Idd, met jou discussieren is ook niet leuk.
Omdat ik je geen gelijk geef op basis van geroeptoeter? :?

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ao5SFoJknN16hvsSdggtNJiBI_E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hE27UNm3Eubcz7sa5y293XKf.jpg?f=fotoalbum_large
lol kwam deze tegen in de gang, dus naast crypto zit deze man ook al in de pharma 👀

nothing stops this train

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Link ziet er ook wel aardig uit.. Zit erover te twijfelen om 25% van m'n BTC in Link en ETH te gooien, puur omdat ik denk dat deze wat harder gaan uitbreken dan BTC.

Mits we uitbreken hé. Al geloof ik er heilig in! Moon en lambo's soon.

• Pelox
  • Nu online
Kol Nedra schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:08:
[Afbeelding]
lol kwam deze tegen in de gang, dus naast crypto zit deze man ook al in de pharma 👀
Zorg wel dat je magnesium altijd met calcium combineer.

Zero.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:18
Tominatie schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:08:
Link ziet er ook wel aardig uit.. Zit erover te twijfelen om 25% van m'n BTC in Link en ETH te gooien, puur omdat ik denk dat deze wat harder gaan uitbreken dan BTC.

Mits we uitbreken hé. Al geloof ik er heilig in! Moon en lambo's soon.
Heb zelf ook een deel LINK gekocht, stijgt een stuk sneller inderdaad. Niet lang geleden ook positief nieuws naar buiten gekomen over LINK, ben het even kwijt maar ging volgens mij om staking dat eraan zit te komen.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Nopheros schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:10:
[...]

Heb zelf ook een deel LINK gekocht, stijgt een stuk sneller inderdaad. Niet lang geleden ook positief nieuws naar buiten gekomen over LINK, ben het even kwijt maar ging volgens mij om staking dat eraan zit te komen.
Ik zie het al! Dikke tech!!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 09:23
mannowlahn schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:54:
[...]

Met dank aan BKR. CC samenleving zal het gros hard rekken. Gelukkig is dat niet een dwang hier zoals in america waar je wel een credit rating moet opbouwen om in aanmerking te komen voor leningen. Totaal omgekeerde wereld bij die maffe yanks.
Een creditcard staat niet altijd bij BKR geregistreerd. Alleen als je er een echte lening op hebt afgesloten en gespreid kunt aflossen ipv maandelijks.

De huis tuin en keuken Visa cards van bijvoorbeeld Rabobank of ANWB zijn volwaardige VISA cards zonder BKR gedoe.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Therapy777 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:33:
[...]

Ikke wel hoor. Ben van AH naar Jumbo overgestapt omdat ik ook boodschappen mijn hoogste kostenpost zijn. K*t AH moet maar eens creditcards gaan accepteren.
Ach, die "K*t AH" heeft koopzegels waar je een rendement van 6% hebt, probeer dat maar eens bij je bank. En die zegels gaan niet rekt. Onlangs voor 1400 euro van die zegels ingeleverd, prima winkel Appie.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Coldcat

Coldcat

HODL

De normale man komt in opstand!

Overigens zal hier ook wel iemand flink aan verdienen door deze pump, advies handen niet aan branden zonder gedegen onderzoek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mp_KEmgxpA13ghieGfE8GUXbJwA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m1tYna4aLO4nxuPQvtr7jcWj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 20-06-2022 16:28 ]

• mannowlahn
Mr Ronman schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:18:
[...]

Een creditcard staat niet altijd bij BKR geregistreerd. Alleen als je er een echte lening op hebt afgesloten en gespreid kunt aflossen ipv maandelijks.

De huis tuin en keuken Visa cards van bijvoorbeeld Rabobank of ANWB zijn volwaardige VISA cards zonder BKR gedoe.
Okay, ten tijde van mijn hypotheek moest ik al mijn bkr leningen voldoen en daar stond ook mijn visa kaart bij. Had slechts 2000 euro max rood staan als mogelijkheid. Dit is al wel heel wat jaren terug, misschien gewijzigd inmiddels?

• Nopheros
mannowlahn schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:22:
[...]

Okay, ten tijde van mijn hypotheek moest ik al mijn bkr leningen voldoen en daar stond ook mijn visa kaart bij. Had slechts 2000 euro max rood staan als mogelijkheid. Dit is al wel heel wat jaren terug, misschien gewijzigd inmiddels?
Ligt inderdaad aan het type creditcard, mijn ABN Amro credit kaart wou ik 2016 opzeggen voor m'n hypotheek waarna ABN zei dat dit niet nodig was en dat klopte inderdaad.. Bij mij wordt het maandelijks automatisch van m'n bank rekening afgeschreven.

• Nopheros
Coldcat schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:16:
[...]

Ik zie het al! Dikke tech!!
Geen idee maar wel dikke coin in ieder geval :+

• vickypollard
Ngangatar schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:21:
[...]

Ach, die "K*t AH" heeft koopzegels waar je een rendement van 6% hebt, probeer dat maar eens bij je bank. En die zegels gaan niet rekt. Onlangs voor 1400 euro van die zegels ingeleverd, prima winkel Appie.
Die zegels snap ik nooit zo. Je bent beperkt to 1 zegel van €0,10 per €1 aan boodschappen. Een vol boekje aan zegels bestaat uit 490 zegels waarvoor je dus €490 aan boodschappen moet doen en €49 extra aan de zegels moet uitgeven. En daar kan je dan €3 voor terugkrijgen. Het is dat het nu digitaal kan, maar het is echt wisselgeld voor wat voorheen een hoop gedoe was met zegels in een boekje plakken.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:04

St@m

@ Your Service

Ngangatar schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:21:
[...]

Enige nadeel is dat je maar 10 boekjes per keer mag inleveren :p
Ik heb al een 'gratis' vakantie aan boekjes.
vickypollard schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:26:
[...]

Die zegels snap ik nooit zo. Je bent beperkt to 1 zegel van €0,10 per €1 aan boodschappen. Een vol boekje aan zegels bestaat uit 490 zegels waarvoor je dus €490 aan boodschappen moet doen en €49 extra aan de zegels moet uitgeven. En daar kan je dan €3 voor terugkrijgen. Het is dat het nu digitaal kan, maar het is echt wisselgeld voor wat voorheen een hoop gedoe was met zegels in een boekje plakken.
Nee hoor, tegenwoordig kun je sneller sparen. 2 zegels op een euro. Tikt behoorlijk aan bij >€1000 aan boodschappen per maand.

[ Voor 43% gewijzigd door St@m op 20-06-2022 16:28 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

vickypollard schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:26:
[...]

Plakken nooit gedaan, maar nu het digitaal is, is het heerlijk. Loopt erg hard op.

Het is overigens niet maximaal 10% maar 20%. Dus per 1000 euro boodschappen heb je al 200 euro aan zegels staan (+6% rente).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

St@m schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:27:
[...]

Enige nadeel is dat je maar 10 boekjes per keer mag inleveren :p
Ik heb al een 'gratis' vakantie aan boekjes.
Dat is irritant ja.... Moest 3 x terug voor mijn geld.

• vickypollard
Ngangatar schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:27:
[...]

Plakken nooit gedaan, maar nu het digitaal is, is het heerlijk. Loopt erg hard op.

Het is overigens niet maximaal 10% maar 20%. Dus per 1000 euro boodschappen heb je al 200 staat (+6% rente).
Ik zie dat het bij een AH premium abo het dubbele is inderdaad (zullen de meesten niet hebben overigens). Dat maakt het het misschien net iets meer waard :P Wat ik al zeg, dat het digitaal kan helpt wel. Voorheen kreeg ik altijd het idee dat het bezigheidstherapie was, bedacht voor huisvrouwen.

[ Voor 3% gewijzigd door vickypollard op 20-06-2022 16:31 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

vickypollard schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:29:
[...]

Ik zie dat het bij een AH premium abo het dubbele is inderdaad (zullen de meesten niet hebben overigens). Dat maakt het het misschien net iets meer waard :P Wat ik al zeg, dat het digitaal kan helpt wel. Voorheen kreeg ik altijd het idee dat het bezigheidstherapie was bedacht voor huisvrouwen.
Welke coin is dat? AHA?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

vickypollard schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:29:
[...]

Ik zie dat het bij een AH premium abo het dubbele is inderdaad. Dat maakt het het misschien net iets meer waard :P Wat ik al zeg, dat het digitaal kan helpt wel. Voorheen kreeg ik altijd het idee dat het bezigheidstherapie was bedacht voor huisvrouwen.
Dat was het ook :).

Mooie van dit soort dingen is, je merkt het niet bij het afrekenen, maar die boekjes zitten zo vol.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

LICK

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Coldcat schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:21:

Overigens zal hier ook wel iemand flink aan verdienen door deze pump, advies handen niet aan branden zonder gedegen onderzoek.

[Afbeelding]
Wat betekent dit, zijn we rekt?

• vickypollard
HollovVpo1nt schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:38:
[...]

Wat betekent dit, zijn we rekt?
Dat is mijn geheim: ik ben nooit opgehouden met rekt te zijn.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Darrell schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:58:
Ik was ge-kyc'ed bij Nance maar heb nu een mailtje gekregen dat ik nog wat extra stappen uit moet voeren voor 20 juli.

Meer mensen dit gekregen?
Krijg er 10 BUSD voor als tegemoetkoming.
Toch vreemd dat ik deze melding krijg. Ben gewoon verified plus...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2qmP3PTVCr4pqeHH4exfiEjuo7M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qTVwglgjdAanKU8TM3J8KJCt.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFLddgyiZOCNAnHSrrfDPUJPDlo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5f3Y8pZu9yFm8sbfxw2RFibF.jpg?f=fotoalbum_large

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-11 23:18
Darrell schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:42:
[...]

Toch vreemd dat ik deze melding krijg. Ben gewoon verified plus...

[Afbeelding][Afbeelding]
Ik heb dit ook onlangs moeten doen. Ook stond alles zoals bij jou. Ik wou namelijk toen crypto omzetten naar EUR en toen kreeg ik idd opnieuw pop-ups dat ik moest aantonen waar ik woonde enzovoort. De pop-ups waren er enkel als ik iets met FIAT wou doen. Enkel die fameuze rewards heb ik nergens kunnen terugvinden :/

[ Voor 3% gewijzigd door cooLopke op 20-06-2022 17:07 ]

• wauskoek
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17-11 19:31
ApeCoin is going bananas?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:06
Coldcat schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:21:

[Afbeelding]
Mooie actie…. om vanaf de zijlijn te volgen. Doet me denken aan de gamestop aandelen soap van vorig jaar (of is dat alweer twee jaar geleden?). Daar kwam ook een gigantische groep reddit gebruikers in opstand.

• elektriekert
  • Laatst online: 10:46
sjorremans schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:03:
[...]

Wat ik vooral merk en heb gemerkt is dat bepaalde mensen in mijn omgeving het wel willen.. maar dat ik dan alles maar ff moest regelen en maakte die personen wel even wat geld naar me over.

In 2017 heb ik dat wel eens gedaan, 1x en nooit meer.. :+
Haha, die kijkt je nooit meer aan!

• elektriekert
  • Laatst online: 10:46
Pelox schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:33:
Salaris gestort, 3.6% richting exchange in het potje toekomstige aankopen.
Wat ga je van die euro kopen? :+

• Pelox
  • Nu online
elektriekert schreef op maandag 20 juni 2022 @ 17:21:
[...]

Wat ga je van die euro kopen? :+
De top waarschijnlijk.

Zero.

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11 20:32
Een update na 4 dagen nog steeds niet op mijn ledger. Heb contact opgenomen met Coinbase die zeggen dat het security is. Hebben mensen vaker gehad dat het meer dan 4 dagen duurt als je crypto verstuurd naar je ledger vanaf Coinbase.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
geldermalsen schreef op maandag 20 juni 2022 @ 17:33:
Een update na 4 dagen nog steeds niet op mijn ledger. Heb contact opgenomen met Coinbase die zeggen dat het security is. Hebben mensen vaker gehad dat het meer dan 4 dagen duurt als je crypto verstuurd naar je ledger vanaf Coinbase.
Van de week al m’n eth van youhodler naar de ledger verstuurd, stond er binnen 5 minuten op. 4 dagen lijkt me dan ook wel heel erg bijzonder. Is dat het enige wat Coinbase aangeeft?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11 20:32
sjorremans schreef op maandag 20 juni 2022 @ 17:46:
[...]

Van de week al m’n eth van youhodler naar de ledger verstuurd, stond er binnen 5 minuten op. 4 dagen lijkt me dan ook wel heel erg bijzonder. Is dat het enige wat Coinbase aangeeft?
Helaas wel, heb ook meerdere malen het adres gecontroleerd en dat klopt.

Hij blijft op pending staan en kan er niks over vinden op de Blockchain.

[ Voor 9% gewijzigd door geldermalsen op 20-06-2022 17:56 ]

• Gelukszoekr
  • Nu online
Nevermind

[ Voor 124% gewijzigd door Gelukszoekr op 20-06-2022 18:58 ]

• wauskoek
Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:03:
Ok, sorry mensen, ik kan het niet langer aanzien. Het vlees is zwak. Ik zit er weer in.
Ik voel me prettiger bij een zak Bitcoin die waarschijnlijk gaat dalen, als dat ik de boot ga missen :P

Toch een 25% winst op de hodl pot.
Ik speel nu ook mee met wat oude winst wat ik nog op Binance had staan. Verdien ik er wat mee is dat mooi en als ik het verlies jammer dan. :P

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:03:
Ok, sorry mensen, ik kan het niet langer aanzien. Het vlees is zwak. Ik zit er weer in.
Ik voel me prettiger bij een zak Bitcoin die waarschijnlijk gaat dalen, als dat ik de boot ga missen :P

Toch een 25% winst op de hodl pot.
Waarom niet 50% nu ingestapt en de andere morgen na bevestiging wat ze amercans gaan doen op ze beurs?

Ik hoop ook dat we up gaan hoor.. maar zou momenteel toch wat afwachtender zijn, de raket gaat echt niet ineens naar Mars ofzo.

• Gelukszoekr
  • Nu online
Vis schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:09:
[...]

Waarom niet 50% nu ingestapt en de andere morgen na bevestiging wat ze amercans gaan doen op ze beurs?

Ik hoop ook dat we up gaan hoor.. maar zou momenteel toch wat afwachtender zijn, de raket gaat echt niet ineens naar Mars ofzo.
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik ben moe, ongeduldig... kak. ik heb een hekel aan dit soort keuzes. Er valt zoveel voor beide te zeggen

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:11:
[...]

Je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik ben moe, ongeduldig... kak. ik heb een hekel aan dit soort keuzes. Er valt zoveel voor beide te zeggen
Long term boeit het vrij weinig als je nu op 20k weer wat koopt of 15k, maar als we een maandenlange bear in gaan waar we zelfs onder de 10k gaan komen verdubbel je je natuurlijk wel het aantal satjes. Maar ja ach, achteraf is altijd mooi wonen en als je je er op dit moment goed bij voelt sowieso doen! Altijd je eigen gevoel volgen dan komt het goed.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:11:
[...]

Er is gebleken dat het niet slim is om all-in te gaan, vooral crypto. Wat voor termijn heb je?

Opwaarts potentieel zie ik allereerst tot de 200W MA rond de 22,3k. Als hij daar doorheen gaat zie ik hem wel hoger schieten. Is het zo'n ramp die kleine gains te missen?

Als we neerwaarts gaan is een lower low goed mogelijk. Dan verlies je een stuk meer.

Ik zou voor jezelf even goed nagaan wat je wil, wat sommen maken om het resultaat te zien en daar naar handelen in plaats van het niet weten en maar op die groene 'buy' knop te drukken. Die is niet voor niets groen, maar gemaakt om jouw brein sneller te laten besluiten te kopen :)

• Gelukszoekr
  • Nu online
Vis schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:16:
[...]

Long term boeit het vrij weinig als je nu op 20k weer wat koopt of 15k, maar als we een maandenlange bear in gaan waar we zelfs onder de 10k gaan komen verdubbel je je natuurlijk wel het aantal satjes. Maar ja ach, achteraf is altijd mooi wonen en als je je er op dit moment goed bij voelt sowieso doen! Altijd je eigen gevoel volgen dan komt het goed.
Ja, dat is het ook helemaal. Het is nu vooral dat gevoel de boot te missen :/
Coldcat schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:16:
[...]

Er is gebleken dat het niet slim is om all-in te gaan, vooral crypto. Wat voor termijn heb je?

Opwaarts potentieel zie ik allereerst tot de 200W MA rond de 22,3k. Als hij daar doorheen gaat zie ik hem wel hoger schieten. Is het zo'n ramp die kleine gains te missen?

Als we neerwaarts gaan is een lower low goed mogelijk. Dan verlies je een stuk meer.

Ik zou voor jezelf even goed nagaan wat je wil, wat sommen maken om het resultaat te zien en daar naar handelen in plaats van het niet weten en maar op die groene 'buy' knop te drukken. Die is niet voor niets groen, maar gemaakt om jouw brein sneller te laten besluiten te kopen :)
Thanks. Ik moet ook gewoon geduld hebben. Ik verwacht zelf ook wel lang rangen, en dat de raket niet meteen vertrekt, Maar gevoel en rationeel werken soms even niet samen :P

• wauskoek
Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:18:
[...]

[...]
Ga niet te snel mee met een Titanic ;)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:06
Kom net toevallig deze post tegen op reddit: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

• Gelukszoekr
  • Nu online
Jullie hebben gelijk. Ik moet me niet zo druk maken. Soms heb ik gewoon ff zo'n paniek moment. Ik ga toch nog wat wachten... :'(

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:20:
Jullie hebben gelijk. Ik moet me niet zo druk maken. Soms heb ik gewoon ff zo'n paniek moment. Ik ga toch nog wat wachten... :'(
Als je in de raket zit en hij gaat 100k, dan zit je er al voor een gedeelte in. Dan is altijd nog op te schalen als blijkt dat we echt omhoog gaan. De hele dag zitten we al stabiel rond de 20,5k. Als we echt weer omhoog zouden gaan was er denk ik wel wat meer koopdruk geweest.

Gaan we lager dan zit je ook goed want dan kun je meer stas vergaren.

Uiteindelijk maakt het toch niet uit, BTC gaat naar zero. Met veel of weinig sats, we eindigen allemaal onder de brug :+

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 20-06-2022 18:25 ]

• Ypuh
Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:20:
Hoe staat het met die dagelijkse Roellie-index op je site?

• Gelukszoekr
  • Nu online
Ja, nogmaals sorry. Ik heb kut geslapen en zie al die sats verdampen. Ik lijk wel een wijf

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:36

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:28:
Ja, nogmaals sorry. Ik heb kut geslapen en zie al die sats verdampen. Ik lijk wel een wijf
Lijk?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:18:
[...]

[...]

Thanks. Ik moet ook gewoon geduld hebben. Ik verwacht zelf ook wel lang rangen, en dat de raket niet meteen vertrekt, Maar gevoel en rationeel werken soms even niet samen :P
Je moet gewoon vooral stoppen met dingen verwachten. Ik verwacht X of ik verwacht Y. Dat is mooi; maar de markt doet toch wel wat het doet. Als je begrijpt hoe een koers beweegt en waar je op moet letten dan heb je al een stuk meer rust. Je kunt niet voorspellen wat er gaat gebeuren, maar je kunt wel inspelen op wat je ziet in de charts.

Als je verder niet trade dan moet je sowieso gewoon ver bij charts vandaan blijven. En als je investeert boeit het echt geen reet of je NU koopt. Je koopt dan namelijk voor de lange termijn. En dan moet je denken aan minimaal 4 a 5 jaar. Dan heeft het echt geen zin om te wachten op 15k die misschien wel of misschien niet komt. Sterker nog als je daar op gaat wachten en die komt nooit meer langs dan heb je dus nooit kunnen kopen. Hoef je je er al helemaal niet druk om te maken ;)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Coldcat

Coldcat

HODL

Het maakt allemaal niets uit. Dikke BIFI!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:38:
Het maakt allemaal niets uit. Dikke BIFI!
Dikke vinger.

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gl3htwgxUj8RhG6TfP338sADKYU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AoVFgoXYpilOAlqWEiJd1Cns.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:28:
Lijkt?
Roelie is een Nederlandse naam voor meisjes.
De betekenis is `Beroemd in het land, beroemde wolf`
De naam Roelie wordt -voor zover bekend- alleen gegeven aan Nederlandse meisjes.

Wil je zeggen dat?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YM4FLY4Jf5o_MogDtlLloaWa3oM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/DLR6rmrvScV9dsvqF6uk5jYq.gif?f=user_large

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Jij hebt alle shitcoins als pf en signature gehad en nu pretendeer je een btc maxi te zijn?

• Kol Nedra
  • Nu online
StevenzeN schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:46:
[...]

Jij hebt alle shitcoins als pf en signature gehad en nu pretendeer je een btc maxi te zijn?
Mijn naam staat er niet bij hoor, ben geen maxi 👀
wel klaar met shitcoins 👍

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 20-06-2022 18:49 ]

nothing stops this train

• Vis

Vis

StevenzeN schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:46:
[...]

En jij waant je nog in de 2021 roadmap.

Tijd voor een update

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Y7GG0MqBj0iscxdrYPAPx2ehu4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/l8BJvaOhlKbtdqvbjFUwrkXl.png?f=user_large

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Vis schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:51:
[...]

En jij waant je nog in de 2021 roadmap.

Tijd voor een update

[Afbeelding]
All-in Pinterest ik

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Hè, we gaan de verkeerde kant op :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Interessant draadje!

🟠

[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 20-06-2022 19:03 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
sjorremans schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:58:
Hè, we gaan de verkeerde kant op :+
Naar links?

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

In deze analyse wordt een patroon uitgelegd. Het probleem is echter dat er op dit moment macro-economische ontwikkelingen die het verloop van het patroon onwaarschijnlijk maken. Bitcoin is niet getest op een recessie, hoge inflatie en en historisch snel stijgende rentepercentages.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
HollovVpo1nt schreef op maandag 20 juni 2022 @ 19:10:
[...]

In deze analyse wordt een patroon uitgelegd. Het probleem is echter dat er op dit moment macro-economische ontwikkelingen die het verloop van het patroon onwaarschijnlijk maken. Bitcoin is niet getest op een recessie, hoge inflatie en en historisch snel stijgende rentepercentages.
Alles is mogelijk inderdaad maar de laagste prijs in dit overzicht zie ik rond de 10k liggen, nog eens de helft eraf van de huidige prijs lijkt me toch al een mooi moment om groter in te slaan.

Edit: Hij geeft iets verder ook aan om pas in November ‘22 te kopen, wat wel meer BTC maxis doen volgens mij ;)

Aangezien ik geen maxi ben en de perfecte bottom toch niet te timen is begin ik rond 16k.

ETH 750

[ Voor 15% gewijzigd door Alpina op 20-06-2022 19:24 ]

• Gelukszoekr
  • Nu online
Darrell schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:42:
[...]

Lijkt?
Roelie is een Nederlandse naam voor meisjes.
De betekenis is `Beroemd in het land, beroemde wolf`
De naam Roelie wordt -voor zover bekend- alleen gegeven aan Nederlandse meisjes.

Wil je zeggen dat?
[Afbeelding]
Ik moet echt nog een keer ook een namechange doen inderdaad. Maar wat dan hè. Opzoek naar een kekke naam dan maar in plaats van naar die charts te turen

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 17:15
Vind deze wel leuk🤣Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fM01fNZGj0UmwGKQRu2hUFd7l9g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OQgZeSBsTCrkl2LMGbAzGRc1.jpg?f=user_large

LOL

• Vis

Vis

Zie ik daar nu als datum 13 juli 2027 staan?

Roel z'n ansichtkaart vanaf de maan doordat ie is ingestapt vandaag 👍🏼

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 19:19:
[...]

Ik moet echt nog een keer ook een namechange doen inderdaad. Maar wat dan hè. Opzoek naar een kekke naam dan maar in plaats van naar die charts te turen
Ik denk dat men hier wel bereid is om met je mee te denken.

Overigens wat mij betreft niks aan veranderen. Ik vind dat altijd maar verwarrend.

[ Voor 11% gewijzigd door Darrell op 20-06-2022 19:35 ]

• Pelox
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 19:19:
[...]

Ik zou "kekke naam" nemen.

Zero.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Rekt.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Constructie is wel gebroken ja

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Maar Coinbase weet toch helemaal niet of het een Ledger betreft...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Pagina: 1 ... 113 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!