Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.690 views

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Even een Tarootje doen;
Op zowel de hourly als de 4hourly schurkt bitcoin nu tegen een MA aan, wordt vaak gezien als een resistance dus hierdoorheen knallen en BLIJVEN vooral zou bullish aanvoelen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRtayuDBQckDpCwqoc3yi5kRUMY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wkRPrI3Unu51rGvH0ekDMFtP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2xEHMDkBh2py9VVClskxE75mKxQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9WhVBiVqdkqR4YBEBF4BAld8.png?f=fotoalbum_large

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

MrMrq schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:47:
Ik ga even heel eerlijk zijn. Misschien schrijf ik het vooral voor mezelf, omdat het mij helpt.

Ik heb zojuist een hele domme trade en een hele goede trade gemaakt. In één en hetzelfde moment.

Dit was mijn eerste (gedeeltelijke) bull run, dit is mijn eerste bear. Ik heb een mooie paper profit gemaakt, en ik heb een boel paper profit weer zien verdampen.

Op het beste moment stond mijn inleg +200%. Dat zakte de laatste weken gestaag naar +50%. Mijn plan was: de moeder hodlen. Maar hoe dichter ik bij mijn inleg begon te komen, hoe meer ik aan dat plan twijfelde.
Waarom zou ik wachten tot de bear mijn winst mogelijk verder opvreet? En waarom zou ik riskeren dat er helemaal geen volgende ATH komt na de volgende halving (want tapering en macro bear enzovoort) en zelfs de inleg verdwijnt?

Dus was heb ik gedaan? Ik heb gederisked. Ik heb mijn inleg (100%) er uit gehaald en mijn winst (50%) laten staan.

Ik heb 2/3e van mijn PF verkocht op het moment dat de veteranen en whales juist kopen.

Daar voel ik me dom om. Heel dom. Weak hands. Ik ben veel te laat. Dit had ik moeten doen op 60 of 50k, niet op 20k….

Tegelijkertijd voelt het goed. Winst is winst. Beter dan de winst of de inleg helemaal laten verdampen.
De winter is nog lang, de lente helemaal niet gegarandeerd.

Ik weet hoe het gaat, we gaan nu natuurlijk ineens omhoog.
Maar ik ga eerst eens kijken hoe de winter zich ontvouwt en of de Bitcoins dan niet kapotgevroren zijn. Natuurlijk hoop ik van niet. Laat mijn winst maar groeien, en wie weet ‘durf’ ik later weer in te leggen als de signalen macro economisch meevallen.

Soms lees ik hier de vraag wie toch die mensen zijn die op deze prijzen verkopen, en in godesnaam waarom. Wel, hier is je antwoord. It was me and this is why I did it.
Winst is winst! Niet FOMO inkopen zonder confirmatie. Waarschijnlijk gaan we wel lager en heb jij de juiste keuze gemaakt. Natuurlijk had je liever eerder willen verkopen, maar toch heb je iets gedaan. Gaan we omhoog, dan ga jij ook mee omhoog.

De meeste ervaren mensen die hier kopen gaan niet all-in, maar met een gedeelte van hun inleg.

Wat goed werkt is voor de volgende keer een plan maken op papier. Daar wat targets opschrijven en dan als een robot het plan uitvoeren zonder na te denken. Op het moment van het maken heb je al nagedacht.

[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 19-06-2022 21:50 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
MrMrq schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:47:
Ik ga even heel eerlijk zijn. Misschien schrijf ik het vooral voor mezelf, omdat het mij helpt.

Ik heb zojuist een hele domme trade en een hele goede trade gemaakt. In één en hetzelfde moment.

Dit was mijn eerste (gedeeltelijke) bull run, dit is mijn eerste bear. Ik heb een mooie paper profit gemaakt, en ik heb een boel paper profit weer zien verdampen.

Op het beste moment stond mijn inleg +200%. Dat zakte de laatste weken gestaag naar +50%. Mijn plan was: de moeder hodlen. Maar hoe dichter ik bij mijn inleg begon te komen, hoe meer ik aan dat plan twijfelde.
Waarom zou ik wachten tot de bear mijn winst mogelijk verder opvreet? En waarom zou ik riskeren dat er helemaal geen volgende ATH komt na de volgende halving (want tapering en macro bear enzovoort) en zelfs de inleg verdwijnt?

Dus was heb ik gedaan? Ik heb gederisked. Ik heb mijn inleg (100%) er uit gehaald en mijn winst (50%) laten staan.

Ik heb 2/3e van mijn PF verkocht op het moment dat de veteranen en whales juist kopen.

Daar voel ik me dom om. Heel dom. Weak hands. Ik ben veel te laat. Dit had ik moeten doen op 60 of 50k, niet op 20k….

Tegelijkertijd voelt het goed. Winst is winst. Beter dan de winst of de inleg helemaal laten verdampen.
De winter is nog lang, de lente helemaal niet gegarandeerd.

Ik weet hoe het gaat, we gaan nu natuurlijk ineens omhoog.
Maar ik ga eerst eens kijken hoe de winter zich ontvouwt en of de Bitcoins dan niet kapotgevroren zijn. Natuurlijk hoop ik van niet. Laat mijn winst maar groeien, en wie weet ‘durf’ ik later weer in te leggen als de signalen macro economisch meevallen.

Soms lees ik hier de vraag wie toch die mensen zijn die op deze prijzen verkopen, en in godesnaam waarom. Wel, hier is je antwoord. It was me and this is why I did it.
Als het onderdeel van je plan was, is het prima toch? Of, als je er goed over na hebt gedacht c.q. een goede onderbouwing bij hebt en dat lijkt ook zo te zijn.

We zouden nog prima verder kunnen dalen. Vergeet daarnaast ook niet dat de grootste analisten als Bob Loukas en Benjamin Cowen soms ook te laat verkopen of te vroeg inkopen. Maarja, het woordje 'te' is hier natuurlijk arbitrair ;)

Ter illustratie: Loukas verkocht een behoorlijke buts van z'n stack op 43k uit angst voor verdere downside. Nadat we wekenlang rond de 50k geranged hadden (dit was dus na de tweede top van 69k).

Is dat slim geweest? Nee, hij had immers ook op 50k kunnen verkopen. Of 55. Of 69.

Is dat slim geweest? Ja, want we zijn vanaf 43k nog eens meer dan 50% gedaald.

Perceptie is a biatch.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-11 13:09
Vanwaar deze moon? :?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Winst is winst idd, terug kijken heeft geen zin raak je alleen maar gefrustreerd van, gewoon blij zijn met je winst en focus op een eventueel nieuw instap momentje

• Slux
  • Niet online
deze bounce kon je toch wel verwachten na die daling van de laatste dagen.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
I sold, now pamp it!

Maktub

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22:23
PHPResource schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:47:
Even een Tarootje doen;
Op zowel de hourly als de 4hourly schurkt bitcoin nu tegen een MA aan, wordt vaak gezien als een resistance dus hierdoorheen knallen en BLIJVEN vooral zou bullish aanvoelen!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nogal logisch dat de MA99 1u en de ma25 op 4 uur zo dicht bij mekaar zitten toch?

• PHPResource
RelBel80 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:04:
[...]

Nogal logisch dat de MA99 1u en de ma25 op 4 uur zo dicht bij mekaar zitten toch?
Absoluut! Maar niet iedereen kijkt naar dezelfde timeframe dus vandaar dat ik ze beide pakte.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik ben meer van de horizontale weerstandjes, voor BTC is het echt zaak om de 20,3-20,6K te passeren. Retestje pakken en door.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-11 23:18
Daar gaat die! 22500$ boven de weekly ma200.

• Coldcat

Coldcat

HODL

cooLopke schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:11:
Kijk jij in roebels?

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22:23
PHPResource schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:07:
[...]

Absoluut! Maar niet iedereen kijkt naar dezelfde timeframe dus vandaar dat ik ze beide pakte.
Oww ok, ik dacht even te proeven dat dat extra bullisch zou zijn als die daar doorheen wisten te breken. Maar mijn visie is dat het zondag richting maandag is en morgen ochtend $17,5-17,9k nogmaals gaan testen.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:21
cooLopke schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:11:
Leuke grap.. heel origineel ook!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• cooLopke
twit schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:13:
[...]

Leuke grap.. heel origineel ook!
Jammer, mislukt door mr. Whale. Geef het nog ffkes ;)

[ Voor 5% gewijzigd door cooLopke op 19-06-2022 22:18 ]

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:03
Een maand niet kijken. Dat is het beste :')

• cooLopke
MaStar schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:21:
Een maand niet kijken. Dat is het beste :')
Er is geen maand meer. Nog 3,5u tijd om te sluiten boven de weekly 200ma op 22500$. Bitcoin is in het verleden nooit gesloten onder de 200ma weekly. Vandaar heb ik de popcorn erbij gehaald.

Edit: eigenlijk had ik die al de hele dag vast ;)

[ Voor 7% gewijzigd door cooLopke op 19-06-2022 22:24 ]

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 07:33
cooLopke schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:24:
[...]

Er is geen maand meer. Nog 3,5u tijd om te sluiten boven de weekly 200ma op 22500$. Bitcoin is in het verleden nooit gesloten onder de 200ma weekly. Vandaar heb ik de popcorn erbij gehaald.

Edit: eigenlijk had ik die al de hele dag vast ;)
Dus als we niet ruim 10% stijgen in de komende 3.5 uur dan is het bevestigd. "This time its different" ?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• cooLopke
Gelukszoekr schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:27:
[...]

Dus als we niet ruim 10% stijgen in de komende 3.5 uur dan is het bevestigd. "This time its different" ?
Klopt.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Cryptobeurs Binance zet zinnen op België

Bullish!

[ Voor 20% gewijzigd door Slonzo op 19-06-2022 22:29 ]

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

cooLopke schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:24:
[...]

We hebben volgende week nog. Als die mooi boven de weekly in het groen eindigt is er niks aan het handje.
De kans daartoe acht ik wel vrij klein...

Aan de andere kant, er mag wel eens een deftige relief rally komen.

• cooLopke
MOOOOON

• Tominatie
  • Niet online
OH HOU ME VAST JONGENS

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 13:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_j8iNkq3wbgQOscmK668d_bBMM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aqXG3BRz5L7ErLn8chsM0Gi4.jpg?f=user_large

• Khaelos
Slux schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:59:
[...]

deze bounce kon je toch wel verwachten na die daling van de laatste dagen.
Het zou ook zomaar door kunnen dippen naar 14-16k ik sta nergens meer van te kijken |:(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Khaelos
Wat link jij nou voor poepsite door.. cookies, wil me meldingen sturen, account aanmaken anders kan je 3 regels lezen :(

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:45

Darrell

Fiat moonboy

Voor een zondag ook best nog wel wat volume

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Organische groei jongs :z

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dagje geen crypto, geen forum. Paar groene candles en de hopium spuit het forum weer uit ;).

Niet zo gek dat we een keer wat groens zouden krijgen, ik ga er niet vanuit dat dit een nieuwe run is, no way.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-11 16:12
Gelukszoekr schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:27:
[...]

Alsof het zich laat afhangen van een specifiek bedrag op een specifiek moment op een specifieke dag :') wat mensen toch allemaal verzinnen

• PHPResource
LUNA/BUSD +30%
BULLRUN CONFIRMED

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I6ODGHdew-ZZWD5fQ00GJwfRFmo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/937u5Z4itbnbckpD0O0arbED.jpg?f=user_large

Zero.

• cooLopke
vickypollard schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:49:
[...]

Alsof het zich laat afhangen van een specifiek bedrag op een specifiek moment op een specifieke dag :') wat mensen toch allemaal verzinnen
Ik verzin dit niet. Dat staat zo in de geschiedenis geschreven.

• vickypollard
cooLopke schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:57:
[...]

Ik verzin dit niet. Dat staat zo in de geschiedenis geschreven.
Ik bedoel niet of iets feitelijk gebeurd is. Maar of dat ook maar iets boeit. Ik vind het zo onzinnig als mensen denken dat wanneer Bitcoin op dag X en tijdstip Y niet op bedrag Z staat, er stront aan de knikker is.

• PHPResource
Celsius reageert wel op mensen die mailen dat zij funds uit hun earning-account willen gebruiken om collateral toe te voegen aan hun bestaande lening om liquidatie te voorkomen...
https://www.reddit.com/r/...llowed_to_move_from_earn/

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:52
vickypollard schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:00:
[...]

Ik bedoel niet of iets feitelijk gebeurd is. Maar of dat ook maar iets boeit. Ik vind het zo onzinnig als mensen denken dat wanneer Bitcoin op dag X en tijdstip Y niet op bedrag Z staat, er stront aan de knikker is.
Dat is nu juist het hele ding met crypto. De massa bepaald. Als iedereen dat gelooft, dan zal/kan het ook gebeuren.

Zero.

• cooLopke
vickypollard schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:00:
[...]

Om eerlijk te zijn sta ik er zelf van te kijken. Het is voor de sensatie, want normaliter kijk ik minder naar de grafieken.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:03:
[...]

Dat is nu juist het hele ding met crypto. De massa bepaald. Als iedereen dat gelooft, dan zal/kan het ook gebeuren.
Ik lach me rot op dit moment, de fomo slaat toe, veel mensen die denken dat we nu al een nieuwe run in gaan en waarschijnlijk worden er nu zowel een berg longs als shorts geopend.

Maar eens een zakje popcorn maken voor de rest van de week. :+

• wauskoek
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17-11 19:31
Denk wel dat er een corrigerende bounce komt. Maar niet meer terug naar wat het geweest was(voorlopig).

• Tominatie
  • Niet online
Ik denk dat we morgen weer keihard mogen huilen als we zien dat deze pump weer richting zero gaat.

Maar heb wel van vandaag genoten 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Tominatie op 19-06-2022 23:21 ]

• vickypollard
Tominatie schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:21:
Ik denk dat we morgen weer keihard mogen huilen als we zien dat deze pump weer richting zero gaat.

Maar heb wel van vandaag genoten 8)
Dinsdag, dan zijn de Amerikaanse beurzen weer actief, begreep ik. En crypto houdt ervan die beurzen te volgen. En eind juni GDP growth cijfer aldaar, die momenteel geschat wordt op 0%, maar waarschijnlijk lager in praktijk zal uitvallen, want hij is al naar beneden bijgesteld. Dat zou betekenen 2 kwartalen op rij krimp = technisch gezien recessie (maar wellicht noemen ze het nog niet zo, want er zijn wat meer aspecten waar men naar kijkt).

[ Voor 3% gewijzigd door vickypollard op 19-06-2022 23:31 ]

• Tominatie
  • Niet online
Weet iemand eigenlijk het toekomstperspectief van de huidige forked LUNA? Is dat project niet letterlijk dood, of willen ze echt nog een doorstart realiseren? Sta er namelijk van te kijken dat het toch nog een behoorlijke Mcap vertegenwoordigd.

• vickypollard
Tominatie schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:47:
Weet iemand eigenlijk het toekomstperspectief van de huidige forked LUNA? Is dat project niet letterlijk dood, of willen ze echt nog een doorstart realiseren? Sta er namelijk van te kijken dat het toch nog een behoorlijke Mcap vertegenwoordigd.
Geen idee eigenlijk. Ik zou niks van Do Kwon meer aanraken.

Volgens mij komt het gros van de LUNA over een periode van 2 jaar vrij, dus mensen zitten er nog een tijdje aan vast.

• cooLopke
Let's go! Let's go! 2K candle incoming!

[ Voor 34% gewijzigd door cooLopke op 20-06-2022 00:28 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Coldcat schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:33:
De laatste uren tikken weg. De MA 200 is ver weg. Nog maar een par uur te gaan op deze zondag… een gure dag in juni. De hoop is uit de mensen geslagen, de ene liquidatie na de andere is uitgevoerd. Mensen hebben ingekocht op $69k, $50k, $30k, $20k en lager… het maakt niet uit hoeveel sats je extra hebt, we gaan allemaal naar de vernieling. Het is over en uit, bitcoin gaat naar ZERO! ZERO! De grootste scam uit de moderne geschiedenis!

Wonderen zijn de wereld nog niet uit, Max Verstappen werd kampioen in de allerlaatste ronde vanuit een onmogelijke positie. Hij was nog nooit kampioen geworden, waarom nu wel? Hamilton was altijd kampioen geworden, waarom nu niet?

18% is er nodig om de 200W MA te beslechten. Halen we het niet dan zou voor het eerst de 200W MA geen support biedt. Dan gaan we gure tijden tegemoet. Het zal een saaie wereld worden zonder crypto. Overgeleverd aan hetzelfde leven als de no-coiners.

Tik, tik, tik… met iedere seconde ziet het er slechter uit. Tok, tok, tok… in het bos worden de eerste kruizen gemaakt. Geld voor een stenen gedenkteken is er niet meer… zagen, bijlen en boormachines zijn niets meer waard… nog 14 uur, 14 uur die zeer bepalend worden voor de komende weken, maanden en jaren!
Nog 1.5h te gaan makker! Je gaat harder dan ik vanmorgen dacht!!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
cooLopke schreef op maandag 20 juni 2022 @ 00:24:
Let's go! Let's go! 2K candle incoming!
Naar beneden ja

• cooLopke
Ja, het wordt wel heel moeilijk nu. De popcorn is bijna op.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Iedereen en zijn moeder zit nu short. Ik ben rustig aan het wachten tot die short squeeze zich aandient. De kanonnen zijn meer dan genoeg geladen. Als we dit level kunnen gainen is er een eerste teken van trendomkeer in zicht. Als we dat kunnen houden ligt het eerste punt of intrest rond de 21856 voor BTC. En ja hoe bearish veel mensen ook zijn. Het kan heel hard omhoog gaan qua levels testen. Zeker gezien er niet echt volume gemaakt is maar het is echt met een rechte lijn naar beneden gegaan. Maar ja dus alles afhankelijk van wat we de komende uren gaan doen.

Morgen 15:30 openen de Amerikaanse beursjes weer. Dat zal een belangrijk moment zijn aangezien Bitcoin die de laatste tijd perfect volgt. Daar leek nog wel wat ruimte naar beneden maar hey we zullen zien. Weekly close op BTC ook bijna rond.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/J6Wx5/ebc69c9b4d.png

Niet slecht. Als je dat nu weer verliest helaasch dan blijft de huidige trend gelden en dat is gewoon naar beneden. Daar moet je ook eerlijk in zijn. Dat zijn de scenarios om rekening mee te houden.

[ Voor 30% gewijzigd door DAMAGE op 20-06-2022 01:46 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nou mensen, we hebben een historische week achter de rug.
- Weekly close onder de 200W MA
- Koers dipte onder de ath van vorige cyclus

• cooLopke
HollovVpo1nt schreef op maandag 20 juni 2022 @ 01:59:
Nou mensen, we hebben een historische week achter de rug.
- Weekly close onder de 200W MA
- Koers dipte onder de ath van vorige cyclus
Damn... good game. "This time it's different" :(

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@HollovVpo1nt Zal een leermoment voor velen zijn gok ik. Staar je niet blind op statistieken alsof dat de ultieme waarheid is en het niet ook anders kan.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05 00:15
En weer onder de 20k !

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Sjuul100 hangt nu precies op het punt dat je wilt houden om verder omhoog te kijken. Zou een mooie higher lower zijn met terug test op de vorige high. Trade waardig IMO maar ik blijf nog even wachten tot we iets significants hebben kunnen gainen.

Dit punt is trouwens ook precies de point of control van de huidige impulse.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/J6XA9/9fc14eed1d.png

edit: typo :P

[ Voor 63% gewijzigd door DAMAGE op 20-06-2022 03:40 ]

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 20 juni 2022 @ 03:35:
@Sjuul100 hangt nu precies op het punt dat je wilt houden om verder omhoog te kijken. Zou een mooie higher lower zijn met terug test op de vorige high. Trade waardig IMO maar ik blijf nog even wachten tot we iets significants hebben kunnen gainen.

Dit punt is trouwens ook precies de point of control van de huidige impulse.

[Afbeelding]

edit: typo :P
Voor alsnog lijkt deze setup valide.

• vickypollard
DAMAGE schreef op maandag 20 juni 2022 @ 01:40:
Morgen 15:30 openen de Amerikaanse beursjes weer. Dat zal een belangrijk moment zijn aangezien Bitcoin die de laatste tijd perfect volgt. Daar leek nog wel wat ruimte naar beneden maar hey we zullen zien. Weekly close op BTC ook bijna rond.
Ik begreep dat die vandaag dicht zijn.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
vickypollard schreef op maandag 20 juni 2022 @ 07:04:
[...]

Ik begreep dat die vandaag dicht zijn.
hij schreef zijn bericht op maandag....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• vickypollard
anti elppa schreef op maandag 20 juni 2022 @ 07:19:
[...]

hij schreef zijn bericht op maandag....
Technisch gezien, ja :X

• Tominatie
  • Niet online
Oei dit ziet er wel rekt uit. Toch een relief bounce en nu weer rekt?
12-14K lijkt mij nog steeds een target. Al zou dat wel heftig zijn.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Tominatie schreef op maandag 20 juni 2022 @ 07:32:
hoe kom je daar nu bij? ff tussendoor ademhalen is alleen maar goed. In 1 rechte lijn naar 25k had bizar geweest. Ik vind het er nog niet slecht uit zien.
Geen garantie dat we niet naar de 14k gaan natuurlijk

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Tominatie
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 20 juni 2022 @ 07:34:
[...]

hoe kom je daar nu bij? ff tussendoor ademhalen is alleen maar goed. In 1 rechte lijn naar 25k had bizar geweest. Ik vind het er nog niet slecht uit zien.
Geen garantie dat we niet naar de 14k gaan natuurlijk
Nja toch wel weer flink denied, zelfs onder de 20K. Maargoed, miss nog een poging binnenkort. I hope so, but the pessimism speaks.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/APFQol9H4yKNF4ICL6vAEb8uVJw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ris4bHC8Y0OQDXqfsFNdtcA.jpg?f=fotoalbum_large

Als zelfs de strips in het AD er over gaan, dan zitten we heus wel serieus in de bear...

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:32
DaWayne schreef op maandag 20 juni 2022 @ 07:41:
[Afbeelding]

Als zelfs de strips in het AD er over gaan, dan zitten we heus wel serieus in de bear...
Shoeshine boy werkt 2 kanten op. Als iedereen hosanna roept uitstappen. Als iedereen misere roept instappen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:04
DaWayne schreef op maandag 20 juni 2022 @ 07:41:
[Afbeelding]

mooi dan zitten we zo goed als op de bodem.
straks als Bitcoin ook weer hoog staat en AD gaat dit posten is het tijd om te verkopen 😉

nothing stops this train

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
edit:
knip, ik ben nog niet wakker :P

[ Voor 142% gewijzigd door anandus op 20-06-2022 08:11 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:33
Afbeeldingslocatie: https://img.gooieneemlander.nl/v8OLAJCDDHNi0XoexjNH1sm4BWs=/0x0/smart/https://cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/c9109d22-a750-11ea-a049-0255c322e81b.jpg

• Gelukszoekr
Goedesmorges allemaal :)

Ik denk nog steeds dat we op de middellange termijn het zwaar gaan krijgen

* Er is een reële kans op een recessie. Mocht dit uitspelen dan kan je zware klappen verwachten, ook in crypto
* De geldprinter staat uit. In de periode dat de geldprinter op volle toeren draaide ging BTC door het dak. Logisch dat we nu dus de andere kant op gaan.
* De BTC.D is (te) laag. Met andere woorden, er is nog veel hoop en vertrouwen in de hele cryptomarkt als geheel. Dat impliceert dat we nog niet in paniek zijn / nog geen bodem hebben.
* Een bearmarket duurt vaak langer en wordt gevolgd door een lange periode van weinig actie

[ Voor 7% gewijzigd door Gelukszoekr op 20-06-2022 08:43 ]

• Slux
  • Niet online
Zelfs op dumper hebben ze het over Bitcoin

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100033728_402adf8b

• Slux
  • Niet online
Iemand nog een update over SOL ? ik had wel verwacht dat er een dump zou komen

• UniMatrix
  • Laatst online: 23:15
Slux schreef op maandag 20 juni 2022 @ 08:51:
Iemand nog een update over SOL ? ik had wel verwacht dat er een dump zou komen
Ligt het weer plat dan?

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• vickypollard
Gelukszoekr schreef op maandag 20 juni 2022 @ 08:38:
Goedesmorges allemaal :)

Ik denk nog steeds dat we op de middellange termijn het zwaar gaan krijgen

* Er is een reële kans op een recessie. Mocht dit uitspelen dan kan je zware klappen verwachten, ook in crypto
* De geldprinter staat uit. In de periode dat de geldprinter op volle toeren draaide ging BTC door het dak. Logisch dat we nu dus de andere kant op gaan.
* De BTC.D is (te) laag. Met andere woorden, er is nog veel hoop en vertrouwen in de hele cryptomarkt als geheel. Dat impliceert dat we nog niet in paniek zijn / nog geen bodem hebben.
* Een bearmarket duurt vaak langer en wordt gevolgd door een lange periode van weinig actie
Wat ik hierboven al postte: de Q2 GDP growth in de VS wordt momenteel geschat op 0%, wat al lager is dan de schatting twee weken daarvoor. Dikke kans dat die negatief gaat worden en dan zitten ze technisch in een recessie. Het is dichterbij dan je denkt :) De rest van de markten moeten er nog op gaan reageren natuurlijk (banenmarkt, huizenmarkt, etc.), maar dat komt vanzelf.

• Gelukszoekr
vickypollard schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:03:
[...]

Wat ik hierboven al postte: de Q2 GDP growth in de VS wordt momenteel geschat op 0%, wat al lager is dan de schatting twee weken daarvoor. Dikke kans dat die negatief gaat worden en dan zitten ze technisch in een recessie. Het is dichterbij dan je denkt :) De rest van de markten moeten er nog op gaan reageren natuurlijk (banenmarkt, huizenmarkt, etc.), maar dat komt vanzelf.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/zPH3361/spx.png

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Rond 700-600 ga ik wel weer wat ETH kopen.

:)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Slux
  • Niet online
Omdat te verkomen hebben ze de muntjes van een grote holder maar afgepakt.

• vickypollard
Slux schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:19:
[...]

Omdat te verkomen hebben ze de muntjes van een grote holder maar afgepakt.
Ja, een poging om diefstal te legaliseren door een DAO-stempel op de beslissing plakken. Wat een wereld :+ :+ :+

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Lol die klote forum heeft me gewoon verbannen voor een week omdat ik niet mee aan het lachen met de koers die kelderde. Kansloze hippies.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Berichtje van Binance met een voorstel tot timeslot, dat ze 10 minuutjes willen kletsen over wat ik vind van hun Binance Card. En daar netjes een vergoeding tegenover zetten. Kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Of je er op zit te wachten is een 2e, maar leuk om te zien dat ze dit in real time willen doen ipv met een standaard questionnaire die je ergens via een bot in moet vullen.

Ik ga iig meedoen, vanuit mijn vak segment is het wel leuk om betaald te kijken hoe anderen dit doen :). Al is het een fooi hehe.

• Ypuh
Ik ben best een ramptourist als het op crypto aankomt, maar laten we hopen dat deze grafiek zich niet herhaald. Dan is dit speeltje oprecht dood.

• Slux
  • Niet online
vickypollard schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:21:
[...]

Ja, een poging om diefstal te legaliseren door een DAO-stempel op de beslissing plakken. Wat een wereld :+ :+ :+
Erg jammer ik zat net lekker in de flow met SOL, ik durf hem nu niet meer aan te raken.

ik heb gister alles eruit gedaan ook ltc ik kijk het wel even aan wat er de komende dagen gaat gebeuren, ik heb er even geen lekker gevoel meer bij.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11 08:39
Ypuh schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:26:
[...]

Ik ben best een ramptourist als het op crypto aankomt, maar laten we hopen dat deze grafiek zich niet herhaald. Dan is dit speeltje oprecht dood.
Goed, ik zet ff wat kleingeld klaar voor deze run :*)

• Uncle_Charles
  • Laatst online: 25-09-2023
Slux schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:26:
[...]

Erg jammer ik zat net lekker in de flow met SOL, ik durf hem nu niet meer aan te raken.

ik heb gister alles eruit gedaan ook ltc ik kijk het wel even aan wat er de komende dagen gaat gebeuren, ik heb er even geen lekker gevoel meer bij.
Even?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Muu1AJDbs6oAQwm-157c-VW34a8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n3inefc3PcZcmaWrdTYW345N.jpg?f=user_large

irony > *

• Patchoro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 11:13
Slux schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:26:
[...]

idem!
Even aankijken en, gezien de recessie-achtige (?) omstandigheden, misschien weer iets lager terug instappen.

• deurknopje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16-08-2024
wat een slechte gebruikersomgeving bij bitvavo.
ze hebben de boel weer vernieuwd.

• Slux
  • Niet online
Ja geloof het of niet ik verdien meer in een bear markt dan in de bull market.

Snap zelf ook nog niet zo hoe ik zo dom kan zijn om geen geld te verdienen in een bull markt, zodra de beer los is gaat het pas goed hier :F

• Ypuh
@Slux Met of zonder shorts?

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-11 10:38
deurknopje schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:35:
wat een slechte gebruikersomgeving bij bitvavo.
ze hebben de boel weer vernieuwd.
Jup, merkte het ook op. Op mobiel mislukte een verkoop order trouwens continue terwijl deze op de PC wel uitgevoerd wordt. |:( Stabiele bende

• Uncle_Charles
  • Laatst online: 25-09-2023
Slux schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:37:
[...]

Ja geloof het of niet ik verdien meer in een bear markt dan in de bull market.

Snap zelf ook nog niet zo hoe ik zo dom kan zijn om geen geld te verdienen in een bull markt, zodra de beer los is gaat het pas goed hier :F
Dat geloof ik best. Begrijp gewoon niet dat je deze centralized VC chain nog wil aanraken. Deze is bij wijze van spreke meer offline dan online & als je een te grote positie hebt verzinnen ze wel iets om je funds af te nemen.

(beetje op flessen getrokken maar je vat vast wat ik bedoel)

irony > *

• Slux
  • Niet online
ik short bijna niet meer.

Op Bitmex paar jaar terug een behoorlijk bedrag verloren met dat shorten, ik had daar een hele riante tent voor onder de brug van kunnen kopen ;(

Wel mijn initiële inleg met een klein beetje winst eruit maar sindsdien beetje trauma's van leverage crypto trading

• Slux
  • Niet online
Riven schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:38:
[...]

Jup, merkte het ook op. Op mobiel mislukte een verkoop order trouwens continue terwijl deze op de PC wel uitgevoerd wordt. |:( Stabiele bende
Pas op met traden op je mobiel, daar kan je alleen market orders plaatsen en die zijn nooit gunstig.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 16:55
Ypuh schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:26:
[...]

Dan komen we in de deeparation phase. Onderaan op acceptence.

Dan de volgende bullrun na eerst een X tijd consolidatie

Tot zover mijn op niet gebaseerde TA :+

[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 20-06-2022 10:00 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:04
Ngangatar schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:25:
Berichtje van Binance met een voorstel tot timeslot, dat ze 10 minuutjes willen kletsen over wat ik vind van hun Binance Card. En daar netjes een vergoeding tegenover zetten. Kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Of je er op zit te wachten is een 2e, maar leuk om te zien dat ze dit in real time willen doen ipv met een standaard questionnaire die je ergens via een bot in moet vullen.

Ik ga iig meedoen, vanuit mijn vak segment is het wel leuk om betaald te kijken hoe anderen dit doen :). Al is het een fooi hehe.
een privé gesprek met CZ, wie wil dat nou niet 😌

nothing stops this train

• PHPResource
Niet dat ik heel erg fan ben van Warren Buffet, maar deze video kwam op mijn feed tevoorschijn en hij zegt toch een aantal interessante dingen die eigenlijk best toepasbaar zijn op de cryptomarkt:

YouTube: Warren Buffett: 10 Mistakes Every Investor Makes

Hij zegt o.a. dat volatiliteit niet gelijk staat aan meer risico lopen. Diversificatie van portfolio geeft een vorm van schijnveiligheid en levert niet meer rendement op. Beter gaan voor 3 goede projecten dan onderverdelen over heel veel projecten.

Ook gaf hij als voorbeeld dat hij een stuk land kocht dat voorheen voor 2000$ werd verkocht maar tijdens een crash slechts voor 600$ van de hand ging. Mensen verklaarden hem voor gek en zeiden dat hij nu meer risico liep dan wanneer hij het stuk land zou kopen toen het nog 2000$ kostte.
Echt een aanrader.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:54
Ngangatar schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:25:

Jan modaal krijgt dit niet maar een Whale als @Ngangatar nodigen ze maar al te graag uit.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:05
Mini moooooooon

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MrFX schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:12:
[...]

Jan modaal krijgt dit niet maar een Whale als @Ngangatar nodigen ze maar al te graag uit.
Ik ben juist zo Jan Modaal als mogelijk is :). Qua inkomen dan.

• Ypuh
MrFX schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:12:
[...]

Of @Ngangatar is slechts één van de 10~ actieve gebruikers?

Heb die Binance card ook nog steeds, maar sinds de token x10 gegaan is, ze transactiefees berekenen, de cashback verlaagd hebben en SXP de nek omgedraaid hebben, is voor mij al het voordeel verdwenen. Nu je ook nog eens niet met SEPA geld kunt storten op Binance wordt het helemaal een sneue bedoening.

Het leuke is dat crypto iets toe zou moeten voegen aan de maatschappij om succesvol te zijn, en momenteel maken ze het alleen maar omslachtiger. Van Binance kun je nog zeggen dat ze bestaansrecht hebben omdat ze traden, futures, staking en betaling inéén hebben, maar in feite hebben ze dan gewoon een nieuw gecentraliseerde bank opgezet zonder alle zekerheden en met een beter verdienmodel voor zichzelf. Staat naar m.i. haaks op wat Bitcoin beoogde te bereiken; een decentraal geld systeem waarbij niet één partij al jouw gegevens beheerd en geld afsnoept.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Tominatie schreef op maandag 20 juni 2022 @ 07:32:
Niks rekt aan nog, je bent bezig om een drop off point te gainen en hebt nog niks verloren wat je niet wilt verliezen. Prijs technisch gezien dan. De perfecte terugtest is gedaan, nu kijken of je er boven uit kunt komen en doorrrr.

• Tominatie
  • Niet online
Ait, de bullrun is hervat. Moon, lambo. :9B

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 14-11 08:31
De AEX staat nu ook in de plus. Maargoed, ergens deze week zal het in Amerika wel raak zijn en gaat alles weer door het putje.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Updates vandaag:

Finblox
To our Valued Users,

Following up on our previous email from a few days ago, we would like to keep you posted on the current developments and the course of action we are taking. Here are some of the steps we are currently taking to deal with the situation:

*We are in the process of consolidating all users’ funds to evaluate the current effects of the unfolding situation with the market. This includes withdrawing funds from all partners regardless of the amount to minimize our users’ further exposure to current market conditions. We will update you further on how the market-driven situation has affected users’ account balances as soon as we are in a position to do so.

* We are actively pursuing all available options (including legal recourse) to address the liquidity situation that has arisen due to the recent developments around Three Arrows Capital (3AC) and the market in general.

* We are also investigating and assessing a range of possible scenarios and the potential effects that these scenarios could have on the liquidity of our Users’ accounts, including the time frame in which normal
business operations and withdrawals (including the restoration of daily withdrawal limits) might be resumed, which we are endeavouring to accomplish as quickly as possible.

Whilst we do so, we would appreciate your patience and support as we continue to work towards a constructive and fair solution for everyone.

As another note on this, we deeply apologize for the current level of service and support Finblox is able to provide as a consequence of recent developments. The team is working harder than ever to find a solution.

Thank you for your understanding,

The Finblox Team
Youhodler

Zeer goed nieuws! Interest rates omlaag. Youhodler stond hoog ten opzichte van de rest. Nu zitten ze nog steeds aan de hoge kant, maar niet zo extreem veel hoger.

Beter interest omlaag dan grotere stappen zoals bij Finblox.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/C6ScsyX/unnamed.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 20-06-2022 10:34 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:31:
Ait, de bullrun is hervat. Moon, lambo. :9B
Wen 69k?
Pagina: 1 ... 111 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!