Zero.
Het is net de echte wereld.Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:21:
Onder vorige ath.. nog nooit voorgekomen.. record na record.
nothing stops this train
Gelukkig is het maar crypto, ik zie jullie zo weer, met een bak vol balkonplantjes en meuk. Life goes on.Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:21:
Onder vorige ath.. nog nooit voorgekomen.. record na record.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Er wordt echt enorm veel gehandeld via de lijnen. In het begin was het me ook niet opgevallen, maar als je veel naar de charts kijkt valt het op. Ook vermits Taro dit vaak aangeeft.anti elppa schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:20:
[...]
onzin, alsof er alleen supports zijn op ma's
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Waar gaan we naartoe denk je?Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 08:52:
BOEM!! 20k eraan.
en aans löpt wa vast
ik zit in crypto sinds 2013.....heb wel wat lijntjes gezien.cooLopke schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:24:
[...]
Er wordt echt enorm veel gehandeld via de lijnen. In het begin was het me ook niet opgevallen, maar als je veel naar de charts kijkt valt het op. Ook vermits Taro dit vaak aangeeft.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
That didn’t age well. Eerste order weer gehit 🧐Domino schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:11:
[...]
Mijn buy order is nog steeds niet geraakt, ik verwacht nog meer rood.
[Afbeelding]
Hoe laag zullen we gaan, het is gelukkig nog geen zondagavond
[ Voor 66% gewijzigd door Coldcat op 18-06-2022 09:26 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verschillend. Ik zit in de tuin @Ngangatar gaat bijvoorbeeld naar tuincentrum. Waar ga jij naartoe ?
UberLurker Departement #GG.
Ik heb buy orders t/m vlak onder de 8k staan. Maar vermoed niet dat de koers zo laag zal gaan.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Athene binnenkortSkrunsies schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:29:
[...]
Verschillend. Ik zit in de tuin @Ngangatar gaat bijvoorbeeld naar tuincentrum. Waar ga jij naartoe ?
YouTube: Jannes - Ik Wil Naar Griekenland
[ Voor 17% gewijzigd door filthy rich op 18-06-2022 09:46 ]
en aans löpt wa vast
Amerikaanse markt handelt dinsdag pas weer.Qunix schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:27:
Opdat de markten 24/7 open zijn voor bitcoin, kan dit ook een voorbode zijn voor de andere markten die maandag dan in het rood moeten open gaan.
Naar rechts?Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:31:
Waar we nu heen gaan weet geen mens. Totaal andere situatie dan ooit.
Beterschap kerel!Joosie200 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 07:03:
[...]
![]()
Zelfs geen Ariel de zeemeermin nee?
Late reactie maar waar mijn pf al even rekt gaat ben ik ook aardig rekt atm aan een keelontsteking
Wel goed om te zien dat de 20.2/20.3k 's nachts opgezocht wordt maar de 20k het nog netjes houdt. There I jinxed it when 14-18k
Ik ook.Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:26:
Ik koop gewoon hoor.
- Zo’n zak om in te hyperventileren;
- Pepto, tegen de misselijkheid;
- Zakdoekjes en oogdruppels, voor het huilen;
- Chloroform, voor als mijn vriendin mijn PF wil bekijken
Maktub
Denk ik
Bitcoin - A weapon of mass disruption
YouTube: BELOW $20,000: IT’S OVER FOR BITCOIN….
Geen idee wat er allemaal waar van is maar het schijnt dat ie in +/- 3 jaar een fortuin heeft verdiend, woont in Dubai, rijdt een een dikke Bugatti, horloge van een miljoen, beetje over de top lifestyle.
Sounds to good to be true als je mij vraagt
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 18-06-2022 09:36 ]
Zero.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja, wow.Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 08:52:
BOEM!! 20k eraan.
Mooi dat je precies kan zien wanneer een support wegvalt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Q1DaHbHjlOubWBi8QkOgdIhu.jpg?f=user_large)
Mijn funds staan 15% hoger dan een maand geledenPHPResource schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:38:
Dat hele buy low sell high slaat ook als een varken op een tang. Alles staat low en nog steeds zijn er shortende sellende nerds
Helaas wel BUSD en USDT, dus als die stablecoins instorten ben ik alsnog mijn geld kwijt
[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 18-06-2022 09:40 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
die gast zit zich alleen maar zelf en z'n referrals te promoten .. moet je maar wat filmpjes kijken .. ten tijde van de Luna . .als tie veel geld heeft verdiend dan heeft ie de laatste weken ook veel verloren ..Slux schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:34:
Kent iemand deze jongen ?
Geen idee wat er allemaal waar van is maar het schijnt dat ie in +/- 3 jaar een fortuin heeft verdiend, woont in Dubai, rijdt een een dikke Bugatti, horloge van een miljoen, beetje over de top lifestyle.
maar ach als het speelgeld is, maakt het niet uit
There are no secrets, only information you do not yet have
50k. Tijdje 40k. Tijdje 30k. Nu een tijdje 20k en dan verder omlaag
Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:35:
Deze gok neem ik gewoon. Vanaf nu ga ik toch echt met wat grotere bedragen inkopen. Do or die.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
heb er een fluff ingedaan, verwacht niet zo snel launchpads/launchpools voorlopig 😂
nothing stops this train
Exaaaaaaaaactly. Die heeft crypto pumps en dumps lopen shillen, hoop geld verdiend over de rug van anderen.Slux schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:34:
Tijdje 10k. Daarna 6 cent.eamelink schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:39:
Lekker hoor. Tijdje op 60k. Tijdje
50k. Tijdje 40k. Tijdje 30k. Nu een tijdje 20k en dan verder omlaag
puistenkop de moon carl. wijsneusje is dat.Slux schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:34:
Bitcoin duikt onder de 20.000 dollar, eerste keer sinds eind 2020 https://www.nu.nl/economi...keer-sinds-eind-2020.html (via @NUnl)
knakworst schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:44:
Comments![]()
Bitcoin duikt onder de 20.000 dollar, eerste keer sinds eind 2020 https://www.nu.nl/economi...keer-sinds-eind-2020.html (via @NUnl)
"Daarnaast verbruiken de bitcoin-transacties te veel energie. We kunnen over 10 jaar helaas geen bitcoins in de vitrine van musea tonen."
Lijkt mij leuk, een aparte zaal met een aantal gemummificeerde moonboys, parabolische schilderijen en opgegraven ledgers.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-06-2022 09:47 ]
Klopt, ik zag dat ie ook nog een ander kanaal heeftanti elppa schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:42:
[...]
puistenkop de moon carl. wijsneusje is dat.
YouTube: YouTube
Hij doet het wel goed met zijn filmpjes, iets te goed als je het mij vraagt, mijn gevoel zegt dat het niet allemaal klopt op die leeftijd en in 3 jaar tijd van achter de kassa tot multimiljonair
Ik vind dat dat als bitcoin 2 á 3 euro is dat we dan met z'n allen een beer & pizza-party tweakersmeeting moeten houden, waarbij een biertje of pizzaslice 1 BTC kost
Net zoals vroeger
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 18-06-2022 09:49 ]
Bids waiting lower. Going for a walk now.”
https://twitter.com/crypt...&t=q0hSidM2zKrKqiRUQUWSPA
Ik wacht nog wel ff
Verwijderd
Ouchknakworst schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:44:
Comments![]()
Jup, zie ik ook nu. Een bank vakantie dag. Goh!HollovVpo1nt schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:30:
[...]
Amerikaanse markt handelt dinsdag pas weer.
De reden waarom zoiets bedacht is, komt nu goed uit zeg maar...
Ga dan verdorie naar de 0 e... En stijgt dan rustig
Raf1994 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:53:
Godverdomme zeg, kheb een gevoel dat het nu grote bedrijven zijn dan beginnen verkopen.
Ga dan verdorie naar de 0 e... En stijgt dan rustig
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ga dan helemaal naar de 0 e...
Die is stil?lighting_ schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:58:
Wat zegt PlanB? Onze hopium man
Laatste keer dat ik iets van hem zag was het nog de 100k.
Al 6+ maanden is BTC oversoldlighting_ schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:58:
Wat zegt PlanB? Onze hopium man
Ik lul ook zomaar wat
[ Voor 7% gewijzigd door lighting_ op 18-06-2022 10:05 ]
Maar dat is ook waar.
Toch...?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De weak hands die boven 30k verkocht hebben lachen de HODL'ers er anders wel uit.Qunix schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:57:
Mooi man, deze berenmarkt. Het schudt een hoop weak hands eruit.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Raf1994 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:06:
En stop ééns met gokken en speculeren wat bitcoin zal doen... Niemand heeft et juist
15% van de voorgaande ATH komt neer op zo'n 10klighting_ schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:03:
Ik ga ook lijnen trekken. Vorig keer is btc van 20k eind 2018 naar 3k gedonderd. Das 15%. Aangezien BTC nu meer geadopteerd is dan eind 2018 en de geschiedenis zich nooit 100% herhaalt gok ik de bodem richting 15k.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het is wel een feit dat de meeste nu een redelijk bedrag hebben "verloren" op korte termijn. Investeren in Bitcoin voor de korte termijn is misschien een vergissing geweest.
Maar ik ben eerder nieuwsgierig naar de prijs van Bitcoin in 2023-2024.
Als Bitcoin vorig jaar een super stijging had naar een nieuwe ath is het nu vrij normaal dat het hard zakt, bitcoin zou ook weer in de nabije toekomst hard stijgen.
Het is door die extreme schommelingen, dat Bitcoin potentieel heeft om weer hard te stijgen.
Geschiedenis herhaalt zich niet 100%Richh schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:09:
[...]
15% van de voorgaande ATH komt neer op zo'n 10k
De 1ste bear markt daalde BTC naar 95% ofzo. Adoptie is nu ook hoger.
Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:08:
ik heb al genoeg moeite om hier met dit mooie weer alles bij te kunnen houden.
By far de grootste daling ooit.
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 18-06-2022 10:22 ]
Zero.
Je tweede nier. Dialyse schijnt reuze mee te vallen.Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:19:
Ik had de moed al vorige maand opgegeven.. geen idee wat ik nu nog kan opgeven.
Let op: geen financieel advies!
Dan wacht ik nog even met meer bijkopenRichh schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:09:
[...]
15% van de voorgaande ATH komt neer op zo'n 10k
Ik lul ook zomaar wat
Sta je ver in de min ?Raf1994 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:13:
Nu ja zoals ik zei, de koers nu heeft totaal geen belang als je er in zit voor de lange termijn soms betrap ik me zelf op frustratie.
Het is wel een feit dat de meeste nu een redelijk bedrag hebben "verloren" op korte termijn. Investeren in Bitcoin voor de korte termijn is misschien een vergissing geweest.
Maar ik ben eerder nieuwsgierig naar de prijs van Bitcoin in 2023-2024.
Als Bitcoin vorig jaar een super stijging had naar een nieuwe ath is het nu vrij normaal dat het hard zakt, bitcoin zou ook weer in de nabije toekomst hard stijgen.
Het is door die extreme schommelingen, dat Bitcoin potentieel heeft om weer hard te stijgen.
Ad infinitum.
Heb mijn buy orders rond de 15K staan, dus kom maar opKol Nedra schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:17:
daaag 19k 😱
Zal je zien dat het daarna verder zakt naar 7K
In het verleden behaalde resultaten ...Patchoro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:23:
Mooie cyclus; BTC is dead -> ATH -> BTC is dead -> ATH...
Ad infinitum.
[ Voor 73% gewijzigd door anandus op 18-06-2022 10:25 ]
Ik heb er maar 1..Domino schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:22:
[...]
Je tweede nier. Dialyse schijnt reuze mee te vallen.
Let op: geen financieel advies!
Zero.
Ooit stopt de cycle.Patchoro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:23:
Ad infinitum.
Zero.
Valt nog best mee gezien de huidige toestand.
[ Voor 36% gewijzigd door Raf1994 op 18-06-2022 10:25 ]
Patchoro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:23:
Ad infinitum.
Support lijn 300W MA was covid, zit op lage 16k.
Daarna range 13k-11k?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Verwijderd
Zelfde hier, buy op 14.5,anandus schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:23:
[...]
Heb mijn buy orders rond de 15K staan, dus kom maar op
Zal je zien dat het daarna verder zakt naar 7K
[...]
In het verleden behaalde resultaten ...
Goede kans dat die dan nog verder klapt naar 4.5k
dat linker plaatje is gewoon nog steeds van toepassing hoor. Al vele jaren. Ik heb echt geen stuiver nodig uit mijn crypto pot. Laat saylor maar flippen
Wacht jij nog steeds tot eind dit jaar/begin volgend jaar met DCA?anti elppa schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:27:
[...]
dat linker plaatje is gewoon nog steeds van toepassing hoor. Al vele jaren. Ik heb echt geen stuiver nodig uit mijn crypto pot. Laat saylor maar flippen
Of ben je alweer begonnen ?
Tot volgend jaar. Ik hoop voor je (en voor onsRaf1994 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:30:
Ik zal vanaf nu de koers niet meer volgen, tot volgend jaar.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/5cUVxljbuLxRkpCt4pnXCZPU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/h7K626nv0DUL3LGdZWl0UCgP.png?f=fotoalbum_large)