UberLurker Departement #GG.
Een voorbeeld. OKB - echange token. Op Coingecko staat deze op plek 23. Op CMC op plek 60. Het verschil is de circulating supply. Volgens Coingecko zijn er 256,388,091 en geeft een een linkje naar Etherscan waar je dit kan zien. Coinmarketcap zeg; welnee. Er zijn slechts 60,000,000.00 in omloop waardoor de marketcap veel lager is.
Kan iemand dit verklaren? Stuurt Binance hoe CMC wordt opgebouwd, of maak ik ergens een fout?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
"MAG" een klein fluff...... jemig verman je zelf eens!Kol Nedra schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 20:34:
groen licht, groen licht.... mag een kleine extra fluff euro's overzetten naar BTC van mijn vrouw
HODL 👍
Nog steeds geen spoor waar m'n ethereum is gebleven. Wat een ontzettende klote website van litebit. Je kan helemaal niets zien van je transactie. Alleen dat de status op 'completed' staat.Rien43 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 20:02:
Hoe lang duurt het voordat een withdraw (ethereum) de deur uit is bij Litebit? Ik wacht nu al een half uur, maar er is nog geen één confirmation. Ik kan ook nergens bij Litebit de transactie id terugvinden.
Bij order history staat de transactie er ook niet bij. Echter, wanneer ik naar de specifieke ethereum pagina ga binnen mijn account staat er wel dat de status van de withdraw 'completed' is. Hier kan ik het ontvangstadres ook niet terugvinden (ter controle).
Iemand een idee hoe dit kan?
Ik zie de status "completed" helemaal niet op hun eigen help-siteRien43 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:08:
[...]
Nog steeds geen spoor waar m'n ethereum is gebleven. Wat een ontzettende klote website van litebit. Je kan helemaal niets zien van je transactie. Alleen dat de status op 'completed' staat.
https://support.litebit.e...etekent-deze-orderstatus-
Kan je geen transaction ID vinden ergens?
Dat is ook vreemd. Ik zag ook dat Litebit een nieuwe website heeft. Mogelijk is hier de supportpagina nog niet op afgestemd.Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:13:
[...]
Ik zie de status "completed" helemaal niet op hun eigen help-site
Nergens kan ik de transaction ID vinden. Het enige wat ik zie is onderstaande:
:strip_exif()/f/image/EhefxHRKMwFEJfAVHRO3vgli.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij de order history op litebit zie ik de transactie niet staan.
Sorry man, ik zou het niet weten. Ik ben geen klant van LiteBit. Maar zonder meer informatie ga je hier niet achter komen. Je kan een ticket inschieten, maar mogelijk dat het binnen is wanneer je wakker bent. Het is niet super druk op het virtuele busstation https://txstreet.com/v/eth-btc Maar mogelijk dat ze een schofterig lage fee hebben gebruikt waardoor je helemaal achteraan staatRien43 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:21:
[...]
Dat is ook vreemd. Ik zag ook dat Litebit een nieuwe website heeft. Mogelijk is hier de supportpagina nog niet op afgestemd.
[Afbeelding]
Stomme vraag misschien, maar zie je ook niet iets bij de ontvangende partij?Rien43 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:21:
[...]
Dat is ook vreemd. Ik zag ook dat Litebit een nieuwe website heeft. Mogelijk is hier de supportpagina nog niet op afgestemd.
[Afbeelding]
Niets. Als ik op etherscan kijk bij het ontvangstadres dan zie ik daar geen recente transactie. Het lijkt er sterk op dat de coins nog niet zijn verstuurd door litebit. Het is namelijk ook vreemd dat de order niet in de order history verschijnt. Alleen wanneer ik binnen litebit specifiek naar ethereum ga, zie ik de order staan.Skrunsies schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:25:
[...]
Stomme vraag misschien, maar zie je ook niet iets bij de ontvangende partij?
Ben imker en stop er meer in dat er uit komt, je kan beter een moestuin beginnen.Coldcat schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 19:10:
[...]
Spaanplaten houden geen boormachines tegen, staalplaten werken dan beter.
Als alles rekt gaat ben ik we de lul. Alternatief is verhuizen naar de schoonouders en imker worden
Zojuist maar eens de app van Litebit geinstalleerd. Hierin zie ik wel een transactie id. Echter, als ik zoek op deze transactie id op Etherscan, geeft hij aan dat er geen transacties gevonden zijn.Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:13:
[...]
Ik zie de status "completed" helemaal niet op hun eigen help-site
Erg vreemd allemaal....
Waarom gebruik je uberhaubt litebit?!Rien43 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:08:
[...]
Nog steeds geen spoor waar m'n ethereum is gebleven. Wat een ontzettende klote website van litebit. Je kan helemaal niets zien van je transactie. Alleen dat de status op 'completed' staat.
Waar ETH volledig rekt is, blijft ADA redelijk overeind.
Als je nog eens terug gaat naar de withdraw pagina van ETH. is er ook een mogelijkheid om ETH te withdwawen via een andere chain? BSC, of Tron bijvoorbeeld?Rien43 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:55:
[...]
Zojuist maar eens de app van Litebit geinstalleerd. Hierin zie ik wel een transactie id. Echter, als ik zoek op deze transactie id op Etherscan, geeft hij aan dat er geen transacties gevonden zijn.
Erg vreemd allemaal....
ETH heeft als nadeel dat het een aantal keren in enorme aantallen uit geliquideerde posities op de markt gedumpt wordt.merauder schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:58:
Waar ik mij het meest over verbaas is hoe sterk ADA blijft de afgelopen dagen.
Waar ETH volledig rekt is, blijft ADA redelijk overeind.
ADA zal voornamelijk retail zijn die wachten op de hard-fork. Wat eigenlijk geen hard fork is maar enkel een upgrade van de huidige chain.
Ik heb nu geen tegoed meer staan op Litebit, dus kan het niet meer checken (withdraw is hierdoor uitgeschakeld). Maar standaard gaat het via ERC20 lijkt mij.Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:58:
[...]
Als je nog eens terug gaat naar de withdraw pagina van ETH. is er ook een mogelijkheid om ETH te withdwawen via een andere chain? BSC, of Tron bijvoorbeeld?
Ja, dat denk ik ook. Het was misschien vergezocht, maar dat heb ik eerder voorbij zien komen. Dat mensen via de BSC gingen versturen omdat dat goedkoper was en je dan een wrapped token ontvangt waar je niks mee kan. Dat zou ook verklaren waarom je transactie niet zichtbaar is op Etherscan.Rien43 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:01:
[...]
Ik heb nu geen tegoed meer staan op Litebit, dus kan het niet meer checken (withdraw is hierdoor uitgeschakeld). Maar standaard gaat het via ERC20 lijkt mij.
Ik denk dat de transactie simpelweg nog niet verstuurd is
Ik lees op internet dat het kan zijn dat de transactie nog niet in de mempool zit. Maar desondanks vind ik het wel rete lang duren.Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:04:
[...]
Ja, dat denk ik ook. Het was misschien vergezocht, maar dat heb ik eerder voorbij zien komen. Dat mensen via de BSC gingen versturen omdat dat goedkoper was en je dan een wrapped token ontvangt waar je niks mee kan. Dat zou ook verklaren waarom je transactie niet zichtbaar is op Etherscan.
Ik denk dat de transactie simpelweg nog niet verstuurd is
Verwijderd
Misschien hebben ze het gewoon druk momenteel? Er zal best wat verhandeld worden met huidige prijzen.Rien43 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:05:
[...]
Ik lees op internet dat het kan zijn dat de transactie nog niet in de mempool zit. Maar desondanks vind ik het wel rete lang duren.
Heb je het nu ergens voor nodig of is het voor de hodl?
Uitteraard niet oké dat het zolang moet duren maar als je het niet direct nodig hebt wellicht gewoon ff afwachten en dan morgen eventueel contact met LiteBit opnemen als het er nog niet is?
Litebit is duur, maar verder wel eerlijk. In het verleden wel aankopen gedaan en soms duurde het een tijdje, maar het kwam uiteindelijk altijd aan.
Binance maakt wel vaker "fouten". Je kan best gewoon etherscan geloven.Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 20:55:
Ik zit eens even een boodschappenlijstje te maken, en normaal gebruik ik altijd Coingecko. Vroegah was dat Coinmarketcap. Dus ik dacht, laat ik ze eens vergelijken. En wat schetst mijn verbazing. De lijst is best wel anders. Raar. De standaard view op beide sites is dat alles op volgorde van marketcap staat.
Een voorbeeld. OKB - echange token. Op Coingecko staat deze op plek 23. Op CMC op plek 60. Het verschil is de circulating supply. Volgens Coingecko zijn er 256,388,091 en geeft een een linkje naar Etherscan waar je dit kan zien. Coinmarketcap zeg; welnee. Er zijn slechts 60,000,000.00 in omloop waardoor de marketcap veel lager is.
Kan iemand dit verklaren? Stuurt Binance hoe CMC wordt opgebouwd, of maak ik ergens een fout?
Het zijn er weldegelijk 256,388,091
hahah het is ook haar geld, mijn deel iedere maand die ik spaar gaat 70% in btc en 30% in aandelen 👍Thaam schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:07:
[...]
"MAG" een klein fluff...... jemig verman je zelf eens!
nothing stops this train
Verwijderd
Koers staat al iets van 24 uur compleet stil lijkt het. Hup, naar boven of beneden met die meuk.
Kan net zo goed Tether kopen anders.
upgrade, dikke tech dus, ADA/ETH pairing ziet er goed uit, nieuwe ATH soon (tegenover ETH)Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:00:
[...]
ETH heeft als nadeel dat het een aantal keren in enorme aantallen uit geliquideerde posities op de markt gedumpt wordt.
ADA zal voornamelijk retail zijn die wachten op de hard-fork. Wat eigenlijk geen hard fork is maar enkel een upgrade van de huidige chain.
nothing stops this train
Verwijderd
Niks mis met een vrouw die je een beetje afremt hoor. Anders was ik allang dakloos geweest.Kol Nedra schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:26:
[...]
hahah het is ook haar geld, mijn deel iedere maand die ik spaar gaat 70% in btc en 30% in aandelen 👍
Dit is ook de reden waarom ik denk dat we dadelijk weer omhoog gaan
Dadelijk in november ja.. nu lekker fiat sparen en apart houden in de flexible savings zodat je zo nu en dan kunt dcaen en straks als de bevestiging er is echt dik kunt in stappen.Don Guacamole schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:46:
[...]
Hodl, fiat gaat dood.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wie gaat er kopen dan? Er is een recessie op komst. beurzen staan officieel in een bearmarket. risk assets worden gedumpt.Don Guacamole schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:46:
[...]
Dit heeft crypto nog nooit eerder meegemaakt. Er zit zoveel lucht in de markt, allemaal opgepompt door de geldprinter. Daar hebben we het al jaren over. En crypto heeft daar maximaal van geprofiteerd. Nu dit klaar is krijg je dus het tegenovergestelde effect.
De laatste recessie / bear begon in 2007 en duurde ruim anderhalf jaar. Wat stonks betreft zijn we pas een paar maandjes onderweg...
Langzaam mijn crypto overzetten..
Not your keys, not your coins!
Hopen dat bitcoin de hedge tegen het falen van het fiat systeem gaat worden 😜Gelukszoekr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 23:02:
[...]
Wie gaat er kopen dan? Er is een recessie op komst. beurzen staan officieel in een bearmarket. risk assets worden gedumpt.
Dit heeft crypto nog nooit eerder meegemaakt. Er zit zoveel lucht in de markt, allemaal opgepompt door de geldprinter. Daar hebben we het al jaren over. En crypto heeft daar maximaal van geprofiteerd. Nu dit klaar is krijg je dus het tegenovergestelde effect.
De laatste recessie / bear begon in 2007 en duurde ruim anderhalf jaar. Wat stonks betreft zijn we pas een paar maandjes onderweg...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik kwam net thuis. Na een drukke week werken tijd om de Ledger in te stellen. Een mooie dikke USB stick met extra functies. Normale USB sticks hebben GB's aan data, dit gebakje maar een paar MB. Wat een ouderwetse techniek.
Daarna allemaal updates moeten doen. Losse apps installeren en voor de eerste keer mijn Ledger BTC adres kunnen opvragen.
Echter nu blijkt, deze hippe USB stick is veel meer dan een duur ogende USB Stick. Dit apparaat kan ik dus in mijn broekzak stoppen en overal mee naartoe nemen. Al mijn assets veilig opgeborgen met een pin code. Mocht ik het apparaat kwijtraken te herstellen met een vrijwel onkraakbare code.
Allemaal in eigen beheer. Niemand die het me zal afpakken. Niemand die het kan blokkeren. Stel ik ga op reis dan kan ik veilig een zooi BNB op de BNB kaart zetten, en de reserves op de Ledger. Vervolgens iedere week wat BNB overmaken naar de kaart. Wow!
Ik gebruikte altijd van die gure exchanges. Ik had net echt een moment van, dit is de toekomst. Na alle FUD eerder deze week toont dit de kracht aan van Crypto.
Heb je geen Ledger? Koop er 1 en je wordt meteen bullish! Dit had ik echt veel eerder moeten aanschaffen.
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 17-06-2022 23:19 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik denk dat @Verwijderd en @Gelukszoekr gelijk hebben en dat het nog niet verstuurd is. Dat je dus helaas nog geduld moet opbrengen.Rien43 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:29:
[...]
Niets. Als ik op etherscan kijk bij het ontvangstadres dan zie ik daar geen recente transactie. Het lijkt er sterk op dat de coins nog niet zijn verstuurd door litebit. Het is namelijk ook vreemd dat de order niet in de order history verschijnt. Alleen wanneer ik binnen litebit specifiek naar ethereum ga, zie ik de order staan.
Heb daarnet een kameraad gesproken die dit ook mee gemaakt heeft bij Litebit.
Ik zou het nog even aankijken. En anders maandag een ticket aanmaken.
Succes!
Heb ook nog altijd het futuristische gevoel wanneer ik de Ledger aansluit. Als een uitverkorene die in een tijdmachine stapt richting de toekomst.Coldcat schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 23:17:
Ik ben in shock!
Ik kwam net thuis. Na een drukke week werken tijd om de Ledger in te stellen. Een mooie dikke USB stick met extra functies. Normale USB sticks hebben GB's aan data, dit gebakje maar een paar MB. Wat een ouderwetse techniek.
Daarna allemaal updates moeten doen. Losse apps installeren en voor de eerste keer mijn Ledger BTC adres kunnen opvragen.
Echter nu blijkt, deze hippe USB stick is veel meer dan een duur ogende USB Stick. Dit apparaat kan ik dus in mijn broekzak stoppen en overal mee naartoe nemen. Al mijn assets veilig opgeborgen met een pin code. Mocht ik het apparaat kwijtraken te herstellen met een vrijwel onkraakbare code.
Allemaal in eigen beheer. Niemand die het me zal afpakken. Niemand die het kan blokkeren. Stel ik ga op reis dan kan ik veilig een zooi BNB op de BNB kaart zetten, en de reserves op de Ledger. Vervolgens iedere week wat BNB overmaken naar de kaart. Wow!
Ik gebruikte altijd van die gure exchanges. Ik had net echt een moment van, dit is de toekomst. Na alle FUD eerder deze week toont dit de kracht aan van Crypto.
Heb je geen Ledger? Koop er 1 en je wordt meteen bullish! Dit had ik echt veel eerder moeten aanschaffen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Goed verkoop praatje maar ik blijf bij gure exchanges.Coldcat schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 23:17:
Ik ben in shock!
Heb jij een hardware wallet?roflexx schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 23:42:
[...]
Goed verkoop praatje maar ik blijf bij gure exchanges.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Helemaal goed hoor. Was niet serieus bedoeld. Je hebt tenminste een strategie. 👍Kol Nedra schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:26:
[...]
hahah het is ook haar geld, mijn deel iedere maand die ik spaar gaat 70% in btc en 30% in aandelen 👍
Ik ben weer wat actiever gaan inslaan. IMO is dit wel een behoorlijke bodem. Degene die het hardst schreeuwen dat hij nog verder gaat zakken, zijn ook degene die bij 60k riepen dat we naar de 130k gingen. Laatste keer bij 3500 dollar BTC ingeslagen. 20k lijkt me weer een mooi moment.
Kan het verder zakken? Tuurlijk! Gaat het stijgen? ZEKER! 😎
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
YouTube: Bitcoin to zeroooowThaam schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 00:32:
[...]
Helemaal goed hoor. Was niet serieus bedoeld. Je hebt tenminste een strategie. 👍
Ik ben weer wat actiever gaan inslaan. IMO is dit wel een behoorlijke bodem. Degene die het hardst schreeuwen dat hij nog verder gaat zakken, zijn ook degene die bij 60k riepen dat we naar de 130k gingen. Laatste keer bij 3500 dollar BTC ingeslagen. 20k lijkt me weer een mooi moment.
Kan het verder zakken? Tuurlijk! Gaat het stijgen? ZEKER! 😎
[ Voor 4% gewijzigd door cooLopke op 18-06-2022 01:18 ]
BitMEX co-founder and former CEO Arthur Hayes said the ailing state of global stock markets might lead to a crypto crash in the second quarter — and he’s buying put options as protection. The premise is based on the idea that if the Nasdaq 100 drops, it will drag down crypto with it.
He is bearish in the short term. Hayes estimates that bitcoin could go as low as $30,000 before the end of June, with ether falling to $2,500
Vorige bullrun, toen ik voor de lol die ouwe ledger aansloot en van de ETH-dust van destijds plots voor €40 ijsjes kon kopen. Altijd pret met zo'n ding.Vis schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 23:40:
[...]
Heb ook nog altijd het futuristische gevoel wanneer ik de Ledger aansluit. Als een uitverkorene die in een tijdmachine stapt richting de toekomst.
Bitcoin == StablecoinTaro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 00:36:
Gaat de 20k er dan eindelijk aan? Benieuwd naar de koers morgenochtend, zal wel weer hoger staan...
Ondertussen is Space Pig Coin de grootste stijger van de dag:
[ Voor 46% gewijzigd door Ypuh op 18-06-2022 06:52 ]
Pelox schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 16:45:
Iets gaat niet goed hier.. we zitten nu zelfs onder water en er is geen milf meer te bekennen..
[Afbeelding]
Zelfs geen Ariel de zeemeermin nee?
Late reactie maar waar mijn pf al even rekt gaat ben ik ook aardig rekt atm aan een keelontsteking
Wel goed om te zien dat de 20.2/20.3k 's nachts opgezocht wordt maar de 20k het nog netjes houdt. There I jinxed it when 14-18k
Volgens mij heb ik dat nog nooit eerder gezien
Ik lul ook zomaar wat
Je weet dat de schaal tot -100 loopt hé?shovelhead1340 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 07:13:
Fear&Greed index op 6!
Beterschap!Joosie200 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 07:03:
[...]
![]()
Zelfs geen Ariel de zeemeermin nee?
Late reactie maar waar mijn pf al even rekt gaat ben ik ook aardig rekt atm aan een keelontsteking
Wel goed om te zien dat de 20.2/20.3k 's nachts opgezocht wordt maar de 20k het nog netjes houdt. There I jinxed it when 14-18k
Zero.
Thnx: geen milf spotten bij de zwemmeren hier in de omgeving voor mij dus. Meer tijd voor crypto though. It's something no? Wenn 69k weekly close?
shovelhead1340 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 07:13:
Fear&Greed index op 6!
Liquidaties.Slux schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 08:51:
Eindelijk daar gaan we
Onder oude 2018 top.
A while is in mijn ogen niet meer dan een typo.Coldcat schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 19:04:
Antwoord van Youhodler eur withdrawal:
[...]
A while is in mijn ogen meerdere dagen. Hopelijk weten ze niet meer
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:16
Op naar de 10k!Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 08:52:
BOEM!! 20k eraan.
Ik ook, maar weet niet of ik er blij mee ben dat er een buy order is afgegaan, de tijd zal het leren
Ik herken dat gevoel, als die omhoog gaat dan ben ik er ook weer snel uit, kleine winst ben ik ook blij mee.Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:00:
[...]
Ik ook, maar weet niet of ik er blij mee ben dat er een buy order is afgegaan, de tijd zal het leren
Gaat niet al te slecht op het moment maar twijfel of het blijft
Meer BTC voor deze prijs is altijd prima. Op de 60K had je alleen maar kunnen hopen nog voor 30% in te kunnen kopen. Dat het nog beter en lager kan, das ff afwachten.Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:00:
[...]
Ook BTC heeft last van de hitte denk ik
Meer BTC voor minder dan dit is altijd beterNgangatar schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:02:
[...]
Meer BTC voor deze prijs is altijd prima. Op de 60K had je alleen maar kunnen hopen nog voor 30% in te kunnen kopen. Dat het nog beter en lager kan, das ff afwachten.
Ook BTC heeft last van de hitte denk ik
Er kan nu wel eens een mooie sneeuwbal komen ivm MicroStrategy.
Grappig, ik probeerde vanochtend ook stonks op BTC te plotten. Vond bij stonks een bodem in 2009.BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:02:
Wellicht een gekke vergelijking maar bij de techaandelen (ook diegene met deftige vrije kasstromen, zie bijvoorbeeld Paypal) zie je nu veel dat de "2020/2021 parabolische top" er afgezaagd wordt in de prijs. Dat zou BTC ~11K betekenen.
Als ik dan zo ver terug kijk voor BTC kom ik op $ 0.06.
Maktub
Hier ook, sell order ook maar gelijk aangemaakt.
Is die er nu eindelijk uit ? lekker voor zijn aandeelhouders e.d. ..zit je dan met ruim een miljard verlies op cryptoNgangatar schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:04:
[...]
Er kan nu wel eens een mooie sneeuwbal komen ivm MicroStrategy.
Die wick omhoog was vrij dapperknakworst schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:05:
Gaat de 1.000 het houden?
[Afbeelding]
Spoiler: nee
Ik weet niet of die er al uit is, maar zo niet, die knop komt steeds dichterbij en als dat nu nog niet aan de hand is, dan kan dat nog wel eens voor wat meer vuurwerk gaan zorgen.Slux schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:06:
[...]
Is die er nu eindelijk uit ? lekker voor zijn aandeelhouders e.d. ..zit je dan met ruim een miljard verlies op crypto
Nog geen idee waar dit door komt en ga zo naar tuincentrum, dus zie het daarna wel of er nog wat FIAT in gaat zometeen
Ngangatar schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:07:
[...]
Ik weet niet of die er al uit is, maar zo niet, die knop komt steeds dichterbij en als dat nu nog niet aan de hand is, dan kan dat nog wel eens voor wat meer vuurwerk gaan zorgen.
Nog geen idee waar dit door komt en ga zo naar tuincentrum, dus zie het daarna wel of er nog wat FIAT in gaat zometeen.
https://twitter.com/saylo...&t=_SmYaXKxVFYUmAzhHUGphA
Mijn buy order is nog steeds niet geraakt, ik verwacht nog meer rood.Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 08:52:
BOEM!! 20k eraan.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
flippening soon 💪💪
ik zal nu echt bij ALTS weg blijven en alleen focussen op BTC, BNB en ADA
[ Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 18-06-2022 09:17 ]
nothing stops this train
Sterker nog. Het daalt alleen maar.knakworst schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 08:59:
Opvallend dat btc dominance niet hard stijgt.
Zeer opvallend. Want bij andere cycles als BTC -10% dropte, dan gingen de alts -30% in een dag.
Op de een of andere manier zetten mensen dus behoorlijk in op de alts in de hoop dat die bij een opleving ook weer heeeel hard gaan stijgen...denk ik? Eerst maar eens zien of ze een jaartje willen bagholden.
Y'24
Twee redenen:RvV schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:15:
[...]
Sterker nog. Het daalt alleen maar.![]()
Zeer opvallend. Want bij andere cycles als BTC -10% dropte, dan gingen de alts -30% in een dag.
- Als Saylor geliquideerd wordt, komt er BTC en ETH op de markt. Geen Floki.
- Locked staking. Terwijl je PF 90% slinkt, krijg je mooi 15% APY!
Maktub
Fiat is operdepop. Ik heb nog wel wat ftm, luna of glimmers. Tegen een mooie apy stal ik die bij jou okee? 😂Skrunsies schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:16:
Van wie kan ik wat fiat lenen ?
Alvast bedankt!
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Domino op 18-06-2022 09:19 ]
Domino schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:18:
[...]
Fiat is operdepop. Ik heb nog wel wat ftm, luna of glimmers. Tegen een mooie apy stal ik die bij jou okee? 😂
onzin, alsof er alleen supports zijn op ma'scooLopke schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:13:
Het probleem is als de weekly 200MA close niet gehaald wordt op zondag. Dan kan het wel eens echt heel diep gaan... Er is geen support meer dan...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lol, dat ja. Gisteren 2e autoinvest die mooi alles weer een beetje rechter trok. Staat nu weer zo krom als een hoepel. Op naar nog krommer.BTFD schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:12:
Ach, ik krijg wel steeds meer BTC voor mijn auto-invest!
Met de naderende prijzen komen er voldoende kopers, support of geen support. Lekker man.cooLopke schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:13:
Het probleem is als de weekly 200MA close niet gehaald wordt op zondag. Dan kan het wel eens echt heel diep gaan... Er is geen support meer dan...
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/6yEOhQMP0g6Py9rJILCeqpbW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LqrOGl25hYYbPihaKrGx8rw4.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/eXbwa9edd0jU9i97rLS1oZ69.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bQTAfpNIpmdOlUj0QUJXj1cn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6hoMwZf3bpPMvgeBubEJ1Y3w.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u9TwknDy9DWxnWHhbt4CKweq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nnuu1hYw82CIvoVFG8hkltIo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zYqprqBipEYZS6Uz6VAbmAs2.jpg?f=fotoalbum_large)