Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.669 views

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Raf1994 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:30:
Ik zal vanaf nu de koers niet meer volgen, tot volgend jaar.
Oant moan :w

UberLurker Departement #GG.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Fortunes are made during recessions

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:27

knakworst

Get more sats!

Glimmer was even onder de 60 cent oOo

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:48
Skrunsies schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:30:
[...]

Wacht jij nog steeds tot eind dit jaar/begin volgend jaar met DCA?

Of ben je alweer begonnen ?
nope nog niet begonnen. Mocht het ding echt onder de 10k komen ofzo dan klap ik er gewoon ineens een lading fiat in. DCA ga ik echt pas starten aan einde van het jaar

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04
Vanaf hier v-shape recorery?😜

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
knakworst schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:33:
Doet ie nog wel een keer hoor

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
Met de popcorn in de hand heb ik de gedeelde filmpjes (crypto carl) gekeken en Nu.nl berichten (+comments) bekeken.

Een paar voorzichtige observaties:
- Wat lees ik vaak dat BTC ‘laag’ staat… Maar Bitcoin is 6x meer waard dan twee jaar geleden. Goedkoop is een relatief begrip.
- Wat zie ik nog een hoop hopium. Overtuiging dat we easy de 120k gaan halen - zonder rekening te houden met macro economische omstandigheden. Of met de drogredenen als ‘crypto is een hedge tegen inflatie!!1!’
- Wat zie ik een hoop apes die zeggen dat je nu nog uit BTC moet springen nu het nog kan, en gauw in shitcoin X, Y of Z moet springen. Totaal kapot geshilld die stakkers.

Nu ben ik zelf zeker geen goede investeerder/speculant, maar jee wat zit er een hoop dom geld in deze markt. Waar gaan we in hemelsnaam die greater fools vinden…

Maktub

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 13:19

Malarky

Wils voor wat ieder

Raf1994 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:13:
Nu ja zoals ik zei, de koers nu heeft totaal geen belang als je er in zit voor de lange termijn soms betrap ik me zelf op frustratie.

Het is wel een feit dat de meeste nu een redelijk bedrag hebben "verloren" op korte termijn. Investeren in Bitcoin voor de korte termijn is misschien een vergissing geweest.

Maar ik ben eerder nieuwsgierig naar de prijs van Bitcoin in 2023-2024.

Als Bitcoin vorig jaar een super stijging had naar een nieuwe ath is het nu vrij normaal dat het hard zakt, bitcoin zou ook weer in de nabije toekomst hard stijgen.

Het is door die extreme schommelingen, dat Bitcoin potentieel heeft om weer hard te stijgen.
Wat de bitcoin vooral bewezen heeft is een hefboom over de beurs te zijn met hopuim dat het veranderd. Maar het is een hedge tegen helemaal niets gebleken, jah tegen saaiheid :P

En is het deze keer anders dan de andere keren? Absoluut, bitcoin heeft nog nooit een berenmarkt meegemaakt, sinds ontstaan 2010 was het met wat korte dips alleen maar economisch hoogtij met relatief geld in overvloed.

Ohja, het is anders omdat institutioneel geld erin zit, wat blijkbaar op grote schaal met hefbomen werkt en zichzelf en anderen uitrokenen. Het werd ons verkocht als een zegen, maar niets blijkt minder waar :)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:38
MrMrq schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:36:
Met de popcorn in de hand heb ik de gedeelde filmpjes (crypto carl) gekeken en Nu.nl berichten (+comments) bekeken.

Een paar voorzichtige observaties:
- Wat lees ik vaak dat BTC ‘laag’ staat… Maar Bitcoin is 6x meer waard dan twee jaar geleden. Goedkoop is een relatief begrip.
- Wat zie ik nog een hoop hopium. Overtuiging dat we easy de 120k gaan halen - zonder rekening te houden met macro economische omstandigheden. Of met de drogredenen als ‘crypto is een hedge tegen inflatie!!1!’
- Wat zie ik een hoop apes die zeggen dat je nu nog uit BTC moet springen nu het nog kan, en gauw in shitcoin X, Y of Z moet springen. Totaal kapot geshilld die stakkers.

Nu ben ik zelf zeker geen goede investeerder/speculant, maar jee wat zit er een hoop dom geld in deze markt. Waar gaan we in hemelsnaam die greater fools vinden…
Die moet je negeren. Met wat mazzel stappen dezelfde whales die nu alles verkopen ooit weer in en kunnen we een stukje omhoog. Een nieuwe ath zie ik eigenlijk niet meer gebeuren. Hopelijk nog een keertje boven de 40k in de toekomst en dan steeds verder omlaag tot 0.

De cryptomarkt gaat het uiteindelijk niet redden verwacht ik. Daarvoor is er veel te veel manipulatie in de markt. En maakt het zichzelf kapot. Maar goed.. nog een laatste run omhoog eind dit jaar of volgend jaar zou mooi zijn en daar gok ik nog even op.

Zero.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sterker nog, als je kijkt naar het koersverleden, dan zie je dat de periode vanaf oktober 2020 tot nu eerder de uitzondering was en dat ~15K á 18K meer de 'normale' waarde zou zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FykRDj_3bOr4JFkGLGUCLfTc0vU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GWt2I5hayMLRwpUfvTWOERYT.jpg?f=user_large
Even met de losse pols een lijn getrokken, maar het gaat om het idee.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:46

HollovVpo1nt

I like gadgets

Raf1994 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:30:
Ik zal vanaf nu de koers niet meer volgen, tot volgend jaar.
Ik snap je frustratie heel goed.

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Bekijk het van de zonnige kant; de dagelijkse verwatering van Bitcoin is nu nog maar zo’n zeventien miljoen dollar.

Dus zolang jullie elke dag genoeg greater fools vinden om er zeventien miljoen in te stoppen moet die 19k te houden zijn :Y

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het heeft ook weinig nut om continu de koers te volgen tenzij je daytrader bent. Ben je dat niet: de zon schijnt, het is wederom een dag met zomerse temperatuur. Klap die laptop, pc dicht en enjoy.

Oh wacht. Tweakers gonna tweak
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/915/574/b6f.jpg

• anandus
  • Niet online
Joosie200 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:44:
Het heeft ook weinig nut om continu de koers te volgen tenzij je daytrader bent. Ben je dat niet: de zon schijnt, het is wederom een dag met zomerse temperatuur. Klap die laptop, pc dicht en enjoy.

[Afbeelding]
Vergeet ook niet het "zeur over warm weer"-topic :+

Hoe gaat het met de BTC-rainbow, kleurt-ie nog binnen de lijntjes? :P

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 18-06-2022 10:46 ]

• Joosie200
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:46:
[...]
Vergeet ook niet het "zeur over warm weer"-topic :+

Ik wou het er net niet over hebben. Is wel een hardlopend topic though atm :P

Geloof dat ie nu dik in de: it is fire sale zone zit.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
eamelink schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:43:
Bekijk het van de zonnige kant; de dagelijkse verwatering van Bitcoin is nu nog maar zo’n zeventien miljoen dollar.

Dus zolang jullie elke dag genoeg greater fools vinden om er zeventien miljoen in te stoppen moet die 19k te houden zijn :Y
Als je ziet dat bitvavo al meer dan een miljoen greater fools gebruikers heeft, wordt dat op de korte termijn steeds lastiger lijkt me

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05:43
Skrunsies schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:30:
[...]

Wacht jij nog steeds tot eind dit jaar/begin volgend jaar met DCA?

Of ben je alweer begonnen ?
Ik ben toevallig vorige week alweer een beetje begonnen :+ . Wel wat vroeger dan gepland

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

'Dit keer is het anders' is op zo veel vlakken waar dat voor mijn gevoel een nog veel hardere crash mogelijk moet zijn. Het is nu anders vanwege:
- Maco-economische factoren
- DeFi met allerlei pools waar nog funds in zitten
- Staking... wellicht krijgen we de moeder der rode candles are alle gestakede funds vrij komen en men alles dumpt.

Als je naar de Weekly of Monthly kijkt zou je denken dat je wel hard genoeg gepakt bent.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 16:59

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Malarky schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:36:
[...]

Wat de bitcoin vooral bewezen heeft is een hefboom over de beurs te zijn met hopuim dat het veranderd. Maar het is een hedge tegen helemaal niets gebleken, jah tegen saaiheid :P

En is het deze keer anders dan de andere keren? Absoluut, bitcoin heeft nog nooit een berenmarkt meegemaakt, sinds ontstaan 2010 was het met wat korte dips alleen maar economisch hoogtij met relatief geld in overvloed.

Ohja, het is anders omdat institutioneel geld erin zit, wat blijkbaar op grote schaal met hefbomen werkt en zichzelf en anderen uitrokenen. Het werd ons verkocht als een zegen, maar niets blijkt minder waar :)
Hefboom over de beurs, kan ik mee leven. Higher high is dan een kwestie van tijd.

Als ik deze grafieken (https://fred.stlouisfed.org/series/WALCL) en (https://fred.stlouisfed.org/series/M1SL) bekijk dan zit ik wat mij betreft prima met een x% BTC i.p.v. 100% cash.

Kan de koers lager: makkelijk. Is dat een reden om te verkopen, wat mij betreft niet tenzij je een zeer ervaren trader bent. De tijd om winst te nemen is geweest.

Zelfde geldt voor aandelen: huidige koersen geeft kansen om de goede bedrijven met solide trackrecords en goede vrije kasstromen op te pikken tegen een mooie korting.

[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-06-2022 10:56 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
aangepast

[ Voor 94% gewijzigd door Kol Nedra op 18-06-2022 10:53 ]

nothing stops this train

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:12
anandus schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:41:
[...]
Sterker nog, als je kijkt naar het koersverleden, dan zie je dat de periode vanaf oktober 2020 tot nu eerder de uitzondering was en dat ~15K á 18K meer de 'normale' waarde zou zijn.

[Afbeelding]
Even met de losse pols een lijn getrokken, maar het gaat om het idee.
Dat correspondeert volgens mij wel met de fair value video die ik pasgeleden zag.
Dat betekent ook dat in de toekomst n pumpje naar 30-40k in mijn ogen helemaal niet onwaarschijnlijk is.
Dit kan ook best de wick onder 20k worden waarna t weer wat aantrekt.
Ik ben benieuwd naar de weekly close en vooral wat volgende week doet.
Meeste fiat blijft iig nog in de zak

Ik lul ook zomaar wat

• Kol Nedra
  • Nu online
elektriekert schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:48:
[...]

Ik ben toevallig vorige week alweer een beetje begonnen :+ . Wel wat vroeger dan gepland
Ik hoor steeds meer mensen die begonnen zijn, helemaal mooi de bodem is er bijna!
ik was al begonnen bij de 36k :+

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:30

Darrell

Fiat moonboy

anandus schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:46:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zl4Y9QzRnVy4GcBitcQRuDQ2n_E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MMVCHUKhkFWG6qER7huZlAKX.jpg?f=fotoalbum_large

Wordt wel krapjes nu.

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i_MEtRvvbTLxChTUcDe6JFrMI0A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N12wJakBuFhOhuuraJtSUhNm.jpg?f=fotoalbum_large

OK, basically a fire sale dan. Wel goed om te weten hoever we nog van een halving afzitten. En ja bitcoin heeft sinds 2008 enkel zo goed gepresteerd net als de aandelen omdat we economisch in een uptrend zaten. We zitten niet ver van of zitten allang in* een recessie/depressie/stagflatie*. Economisch gezien gaan we dus van dik uitgerekte hoogconjunctuur naar laagconjunctuur. En dan doen mensen ook niet meer in volatiele aandelen, tech stocks etc. Dus waarom wel in crypto. Betekent nog niet dat crypto op zich naar nul gaat, maar die 100k voor bitcoin is iets voor de lange termijn. En hey met een range tot 20k is het vanaf nu gewoon een 5x. Sure das geen 100x van een shitcoin but I take it ergens in 2025/2026.

*streep door wat niet van toepassing is

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J2vbXAXuWQwDPui4pkE57xpGNBM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M7SpM4EYJvcXMa3da2SW6gEq.jpg?f=fotoalbum_large

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:12
nvm...

[ Voor 97% gewijzigd door Nopheros op 18-06-2022 10:59 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vermoedelijk hebben de mensen die die verhaaltjes hebben getypt inmiddels kinderen, die de komende paar jaar ook beginnen met investeren. Iets met je genenpool doorgeven...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• anti elppa
Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:00:
[...]

Vermoedelijk hebben de mensen die die verhaaltjes hebben getypt inmiddels kinderen, die de komende paar jaar ook beginnen met investeren. Iets met je genenpool doorgeven...
Mensen worden ook steeds dommer. Komt ook omdat mensen met een bovengemiddeld IQ geen kinderen meer nemen, of nog maar 1. Musk heeft er daarom een hele bus vol, om het iets te compenseren (staat in zijn boek 8)7 )

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F6slOweAZqdSDsibKDz1r7XlIRg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/23KOeRKCa1uOAyYOU2irh7An.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QPLpkkIiZ2xWFAnUIomZTIgLQRE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aaO4LXWuG5f5ly5Y380TjFlE.jpg?f=user_large

Heb een gele lijn getekend zoals ik hem zie. De top van de regenboog denk ik.

Met heel veel mazzel nog wat stijging ooit..

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 18-06-2022 11:06 ]

Zero.

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:50
Precies,klein groen vlagje en daarna weer een mooie streep omlaag :*)

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
This time is different

Het is namelijk de eerste keer sinds het bestaan van crypto dat we in een recessie komen.

Vergeet alle charts. Dit is nieuw "uncharted territory"

Wat mij betreft gaat het allemaal nog veel te snel. Er komt geen reversal waarna we weer de lucht in gaan. Een bearmarket, helemaal als deze in de werkelijke economie zit gaat nog maanden duren.

Ja, ik val in herhaling, maar voor mijn gevoel wil iedereen nu kopen. Ik denk dat we veel meer geduld moeten hebben.

Aan de andere kant zie ik Bitcoin zeker nog wel weer een nieuwe ath neerzetten, maar dan misschien na de 2028 halving ofzo

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Het lukt maar niet om boven de 19k te blijven..

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
In deze markt maak ik geen beloftes haha. Helaasch.

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Waar kan ik hopium aanschaffen? Dringend nodig hier.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:08:
This time is different

Het is namelijk de eerste keer sinds het bestaan van crypto dat we in een recessie komen.

Wat mij betreft gaat het allemaal nog veel te snel. Er komt geen reversal waarna we weer de lucht in gaan. Een bearmarket, helemaal als deze in de werkelijke economie zit gaat nog maanden duren.

Ja, ik val in herhaling, maar voor mijn gevoel wil iedereen nu kopen. Ik denk dat we veel meer geduld moeten hebben.

Aan de andere kant zie ik Bitcoin zeker nog wel weer een nieuwe ath neerzetten, maar dan misschien na de 2028 halving ofzo
Nee het is niet different in mijn optiek. Ja je moet geen winst verwachten op de korte termijn maar zodra de wereld weer een beetje normaal wordt dan gaan we weer sky high, daar ben ik van overtuigd. Als ik 1 ding heb gezien het afgelopen 10 jaar is dat het de boel altijd weer aantrekt, altijd. Ik spreek nu wel over BTC en ETH, de altcoins laat ik buiten beschouwing. Ik blijf lekker DCA’en.

• Pelox
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:08:
Het lukt maar niet om boven de 42k, 40k, 38k, 32k, 28k, 25k, 24k, 22k, 21k, 20k, 19k te blijven..

Zero.

Verwijderd

Zo, weer een pluk stables armer en plukje Bitcoin rijker! *O*

Vanaf nu maandelijks weer een flufje verse fiat erin zolang het allemaal zonder problemen kan, zien we komende jaren wel wat er gaat gebeuren. :*)

• Pelox
magnifor schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:14:
[...]

Nee het is niet different in mijn optiek. Ja je moet geen winst verwachten op de korte termijn maar zodra de wereld weer een beetje normaal wordt dan gaan we weer sky high, daar ben ik van overtuigd. Als ik 1 ding heb gezien het afgelopen 10 jaar is dat het de boel altijd weer aantrekt, altijd. Ik spreek nu wel over BTC en ETH, de altcoins laat ik buiten beschouwing. Ik blijf lekker DCA’en.
Ik blijf ook kopen, maar zie een nieuwe ath niet meer gebeuren. Ben al serieus blij als we weer boven de 32k komen.

Zero.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Dat is het leven. Ups and downs

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:01
Can i speak the manager please? Asking for a refund....
Btw...excuses voor de GLMR dip gister...ik heb alles verkocht met een market sell.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• anandus
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:08:
This time is different

Ik denk dat je goede punten aanstipt. Crypto gedijdt als er 'geld teveel' is.
Voorlopig zal dat even niet aan de orde zijn. Inflatie en een potentiële recessie zal ervoor zorgen dat ten eerste mensen simpelweg minder te besteden hebben (de dagelijkse kosten zijn hoger) en daarnaast dat mensen het liever oppotten in veilige havens, zoals spaarrekeningen.

Ik vermoed dat we voorlopig in een 'nieuw normaal terecht gaan komen.
magnifor schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:14:
[...]

Nee het is niet different in mijn optiek. Ja je moet geen winst verwachten op de korte termijn maar zodra de wereld weer een beetje normaal wordt dan gaan we weer sky high, daar ben ik van overtuigd.
Zeker, maar "weer een beetje normaal" (waar je eigenlijk een hoogconjunctuur mee bedoelt) kan zo 4 jaar verder zijn.

Het gaat er veel vanaf hangen of we een recessie (of zelfs depressie) gaan krijgen en zo ja, hoe lang dat gaat duren.

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 18-06-2022 11:20 ]

• magnifor
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:16:
[...]

Ik blijf ook kopen, maar zie een nieuwe ath niet meer gebeuren. Ben al serieus blij als we weer boven de 32k komen.
ATH gaat 100% zeker komen, misschien niet in 2022 maar rondom 2024 wel. Want dan is er de halvening en dan ontstaat er altijd een hype en dan stapt Jan en alleman weer in de cryptotrein.

• Pelox
magnifor schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:18:
[...]

ATH gaat 100% zeker komen, misschien niet in 2022 maar rondom 2024 wel. Want dan is er de halvening en dan ontstaat er altijd een hype en dan stapt Jan en alleman weer in de cryptotrein.
Ik hoop het, maar ik denk dat we de piek voorbij zijn.

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:08:
Wat is iedereen hier toch ongeduldig...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:12
Starting to smell like ... Despair.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7zfZefA_yFA5KXuvuDv2c2FlulY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uzpy591eB9c7exLEVknmeWgH.png?f=fotoalbum_large

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Iemand een idee waarom de meeste ALTS achterblijven? Snap dat veel mensen leveraged zitten in BTC en ETH, maar nu zie je toch relatief veel ALTS/BTC stijgen

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:38
Even @Uncle_Charles een hart onder de riem steken, de ADABTC chart op tradingview:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nC_LCh8BvzSOaF5KE_16ri-BVsc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Yaa8tr4DL4ofgjR4YKn73mnZ.jpg?f=user_large

Go ADA, gooooooooooo

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 16:59

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:19:
[...]

De laatste weken was je nog wel zo positief O+

Het feit dat jij (als vertegenwoordiger van een grote groep) het nu niet meer ziet zitten is een eerste teken dat we langzaam richting een (tijdelijke) bodem gaan.

• magnifor
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:19:
[...]

Dit soort verhalen hoor je 10 jaar. Na elke crash hoor je iedereen weer zeggen ja btc gaat nooit meer ATH en dan twee jaar later hebben diezelfde personen spijt dat ze destijds niet zijn ingestapt. Man, in 2020 was BTC nog 5k na een flinke crash, jaar later ATH in corona omstandigheden. Goed inflatie en hoge rentes zijn niet zomaar voorbij maar juist dat moet je zien als een buitenkans en blijven kopen. Is het niet na 2 jaar dan is het over 5 jaar. De piek gaat gewoon weer komen zodra de omstandigheden weer een beetje normaal wordt.

• Domino
Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:21:
[...]

Wat is iedereen hier toch ongeduldig...
Ja gvd net die lambo besteld, iemand vertelde dat 21k de bodem was en we weer omhoog zouden gaan naar een nieuwe ATH. Weet je hoeveel burgers je daarvoor moet flippen??

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XMB1vzecpZV4gxAYGzmnBOsIiNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2SSM1DV2yLGMSfXrJlUTlmvb.jpg?f=fotoalbum_large

• miniterror
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:05
Domino schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:23:
[...]

Ja gvd net die lambo besteld, iemand vertelde dat 21k de bodem was en we weer omhoog zouden gaan naar een nieuwe ATH. Weet je hoeveel burgers je daarvoor moet flippen??
Met een naam als Domino had ik eerder een opmerking a la 'pizza's bezorgen' verwacht.

• Pelox
BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:23:
[...]

De laatste weken was je nog wel zo positief O+

Het feit dat jij (als vertegenwoordiger van een grote groep) het nu niet meer ziet zitten is een eerste teken dat we langzaam richting een (tijdelijke) bodem gaan.
Ho ho ik ben nog wel positief, maar een nieuwe ath zie ik niet meer gebeuren. 40k is ook aardig positief hoor.

Zero.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
[...]

Zeker. We gaan wel weer omhoog. Maar niet morgen. Ook niet volgende week. Dat gaat denk ik nog maanden duren.

Dat denk ik vanwege de combinatie van factoren. De macro economie, de BTC.D is nog laag, er is dus nog helemaal geen paniek, maar vertrouwen. Dat komt weer doordat we (te) snel naar beneden gaan. Er moet nog een periode volgen van totale saaiheid waarbij met name de alts kapituleren

En dus is er genoeg tijd voor iedereen om bij te kopen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Raf1994 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:00:
Ik zou rapper verkopen uit frustratie, omdat ik crypto beu ben, niet om mijn verlies te beperken eerlijk gezegd.
Crypto beu? Heerlijke tijden dit.

Ook al zou je in de min staan, betere en mooiere tijden om dat verlies goed te maken zijn er niet. Je hoeft niet te kunnen traden, geen verstand van TA te hebben, niet het lef te hebben om leverage trading te doen. Welnee, kopen, geduld hebben, niet doodgaan. Dat is alles.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Kol Nedra
  • Nu online

Heb weer spot BTC bijgekocht :*)

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:08:
@Raf1994 Je frustratie is helder, maar schrijf er dan een inhoudelijk bericht over met daarin meerdere alinea's ipv allemaal oneliners, ik heb al genoeg moeite om hier met dit mooie weer alles bij te kunnen houden.
Hoe laat ga je aan de IPA in het zwembadje vandaag Taro? Ik denk dat we dat vandaag maar eens collectief moeten gaan doen, ik ga zo even een buurman met zwembad opzoeken.

@Pelox heb jij nog een plekkie vrij of moet ik bij @Slux pootjebaden onder de brug?

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Bull trap.

• Domino
miniterror schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:25:
[...]

Met een naam als Domino had ik eerder een opmerking a la 'pizza's bezorgen' verwacht.
Was het maar waar, lekker op de elektrische fiets met dit weer. Toch een stapje beter dan burgers flippen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Domino schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:22:
[...]

Je tweede nier. Dialyse schijnt reuze mee te vallen.
Let op: geen financieel medisch advies!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:33:
Jup, stond nog een buy order, is geraakt. @Skrunsies maak die 60 dagen staking pool is vrij man, slacker.

Verwijderd

In deze tijden trekken de traders/critici aan het langste eind en dat vinden ze prachtig na enkele jaren van bizar hoge koersen en ongelijk, dus komen ze even uitspreken hoe slecht alles gaat en hoe onzeker de wereld wel niet is.

This time is different, kan zeker. Geen tradionele blowoff top, ongunstig economisch klimaat. Koers onder vorige ATH. Zekerheid binnen crypto krijg je sowieso niet.

Kan omhoog, kan omlaag. Kan long term naar nieuwe ATH of compleet de afgrond in om nooit meer terug te komen. Zowel stellig beweren dat het ooit naar nieuwe ATH gaat of nooit meer goed komt is simpelweg koffiedik kijken.

Alles kan namelijk.

Trek daarom je eigen plan en laat je niet teveel beïnvloeden door anderen. :)

En wees geduldig, voorzichtig en niet te greedy met je hardverdiende centen.

En vergeet niet: 1 BTC = 1 BTC.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
magnifor schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:23:
[...]

Na elke crash hoor je iedereen weer zeggen ja btc gaat nooit meer ATH en dan twee jaar later hebben diezelfde personen spijt dat ze destijds niet zijn ingestapt.
Ik ben met je eens dat je dit soort verhalen telkens weer hoort, en dat in het verleden telkens het tegendeel bewezen is.

Maar goed, dat wil nog niet zeggen dat we gegarandeerd weer een nieuwe ATH printen.

Als iedereen skeer moet doen omdat brood 12 euro kost, het huis met verlies is verkocht en Glimmer in locked staking zit..
En als de markt hoopt op een x33, met MonkeyPoxInu, dan kopen te weinig mensen BTC. Printen we de volgende cycle geen nieuwe ATH en dan valt de bende natuurlijk helemaal in elkaar.

Total collapse. Bullish.

Maktub

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Joosie200 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:44:

[Afbeelding]
Heeft er nu gewoon iemand mijn autobiografie geschreven.... In stripvorm? wtf... Waar zijn mijn royalties! :?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:03:
[...]

Mensen worden ook steeds dommer. Komt ook omdat mensen met een bovengemiddeld IQ geen kinderen meer nemen, of nog maar 1.
Ik zeg dat ook wel eens op een verjaardag, dan zit 90% mij heel dom aan te kijken.

• Murphy78
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:44
Vraag van een noob: hoe komt het dat BTC en ETH zo exact correleren? Ik snap dat de cryptomarkt samen beweegt, maar b.v. vanochtend: zowel BTC als ETH gaan uren lang sideways op nihil volume. Plots knalt BTC door 20k op enorm volume, en nog geen femtoseconde later doet ETH exact hetzelfde (of andersom).

• Trading bots?
• Conditional trades? (if BTC<X sell ETH en vice versa)
• Whales die het hun PF liquideren met zowel BTC als ETH?

[ Voor 3% gewijzigd door Murphy78 op 18-06-2022 11:39 ]

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Domino schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:22:
[...]

Je tweede nier. Dialyse schijnt reuze mee te vallen.
Let op: geen financieel advies!
Naast de nier kan men ook zonder de volgende organen:

Een long.
De milt.
De galblaas.
Een stuk lever.
De maag.

Let op: Prijzen niet op aanvraag beschikbaar 8)

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:43
Murphy78 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:38:
Vraag van een noob: hoe komt het dat BTC en ETH zo exact correleren? Ik snap dat de cryptomarkt samen beweegt, maar b.v. vanochtend: zowel BTC als ETH gaan uren lang sideways op nihil volume. Plots knalt BTC door 20k op enorm volume, en nog geen femtoseconde later doet ETH exact hetzelfde (of andersom).

• Trading bots?
• Conditional trades? (if BTC<X sell ETH en vice versa)
• Whales die het hele PF liquideren?
Ze correleren zeker niet, een aantal maanden geleden was eth nog bijna 2x zoveel waard ten opzichte van BTC. Sentiment over crypto in general correleert natuurlijk wel.

• anandus
  • Niet online
[...]

ATH gaat 100% zeker komen
De kans is groot. Zekerheid bestaat natuurlijk niet.
Maar met de geldontwaarding wordt het wel makkelijker.
Wat vorig jaar $69K was is nu $75K
Of anders gezegd, de $19K van nu is hetzelfde als $17,5K vorig jaar.
We hoeven relatief minder koopkracht in te zetten om een ath te halen.

Maar dan gaan we er vanuit dat bitcoin dezelfde intrinsieke waarde zou gaan halen als eerder. Dat is nogal een behoorlijke voorwaarde waar we niet zomaar vanuit moeten gaan, natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 18-06-2022 11:43 ]

• Domino
Waarheid als een koe. En toch voelt 1BTC = 1 lambo anders aan dan 1BTC = 1 diepvies pizza

• Pelox
Ngangatar schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:30:
[...]

Hoe laat ga je aan de IPA in het zwembadje vandaag Taro? Ik denk dat we dat vandaag maar eens collectief moeten gaan doen, ik ga zo even een buurman met zwembad opzoeken.

@Pelox heb jij nog een plekkie vrij of moet ik bij @Slux pootjebaden onder de brug?
Plek genoeg, moet je wel heel de dag mijn kinderen vermaken.

Zero.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-11 09:44
Man man man eth 900 WTF 😒

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:28:
BTC.D blijft dalen, zeer bijzonder.
Dat is naar mijn idee zeer bearish. Het ergste moet nog komen, de altcoins richting 0.
Nu zijn er toch nog teveel mensen die denken dat altcoins de toekomst zijn. REKT

Overigens blijft BNB waanzinnig sterk! Lijkt wel een safe haven. STORE OF VALUE?
Mocht de huidige support vallen gaat het denk wel echt als een baksteen naar benee.

• Pelox
Verander je avatar dan ooit..

Zero.

• Pelox
Tominatie schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:49:
[...]

Dat is naar mijn idee zeer bearish. Het ergste moet nog komen, de altcoins richting 0.
Nu zijn er toch nog teveel mensen die denken dat altcoins de toekomst zijn. REKT

Overigens blijft BNB waanzinnig sterk! Lijkt wel een safe haven. STORE OF VALUE?
Mocht de huidige support vallen gaat het denk wel echt als een baksteen naar benee.
Welke support.. we vallen al maanden naar beneden _O-

Iedere dag "breekt" de support er is geen support enkel weerstand.

Zero.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Uhuruburu schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:39:
[...]

Naast de nier kan men ook zonder de volgende organen:

Een long.
De milt.
De galblaas.
Een stuk lever.
De maag.

Let op: Prijzen niet op aanvraag beschikbaar 8)
Je vergeet nog een hoornvlies als we de organen even overslaan

[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 18-06-2022 11:51 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:44:
[...]

En jij in het zwembad bij die milf van @Skrunsies zeker? Volgens mij was @YES daar mee naar de Efteling vandaag. Die had het er over dat hij zijn Python wilde laten zien.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:49:
[...]

Verander je avatar dan ooit..
in??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NbV6K8cDQyk702an_Xty9EBkUA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aSHVSlwUhHgFUsBOup5eD6sa.png?f=user_large

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

[...]

Welk support? 😂😂

• Tominatie
  • Niet online
Maar we moeten niet vergeten: waarschijnlijk spelen enorme belangen en enorm grote partijen een rol in deze daling. Er zullen wellicht grote partijen zijn die de bitcoin koers naar beneden duwen om andere grote partijen te laten liquideren die met veel te veel risico zoals eerder al gelezen te hebben in de crypto markt zitten.

Ik zie het daarom wel gebeuren dat er een punt is waar dezelfde partijen na het liquideren van de andere overleveraged partijen massaal weer terugkopen en daarmee de koers terug duwen richting een nieuw ATH, 169K.

Houdt het hoofd koel luitjes.

Moon, lambo soon.

• anti elppa
Top 20 wallets hebben niets verkocht afgelopen tijd......alleen gekocht

just saying

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:30

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mWX0h8cOB8aiD_aG54ljWCyia4I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0rF4Zz3hf8d7NlpjnyS6klFB.jpg?f=fotoalbum_large

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:18
Wat gebeurt er als er gestopt wordt met minen? Dan komt er nooit meer een halving?

• anti elppa
is maar tijdelijk he. stoppen er vanzelf een aantal, hashrate down, difficulty omlaag....voila

• anti elppa
cooLopke schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 12:06:
[...]

Wat gebeurt er als er gestopt wordt met minen? Dan komt er nooit meer een halving?
zie mijn post hierboven. Bitcoin regelt dat perfect

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Als er teveel stoppen dan wordt er dacht ik aan de difficulty gesleuteld zodat het voor anderen weer lucratiever wordt om in te stappen. Althans das het idee. Wanneer energie bij uitstek overal dik 10x over de kop gegaan is het enkel lucratief als je ergens gratis je stoom kunt aftappen. Dat of je zit bij een vulkaan, stuwmeer etc.

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Er zullen altijd mensen blijven minen, want als andere miners stoppen gaat de difficulty omlaag waardoor het makkelijker wordt voor andere miners om een block te minen. Dus rendabeler.

Het enige is wel; hoe meer miners stoppen hoe minder veilig het netwerk. Maar dat is natuurlijk nog lang niet het geval.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:18
Tominatie schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 12:08:
[...]

Er zullen altijd mensen blijven minen, want als andere miners stoppen gaat de difficulty omlaag waardoor het makkelijker wordt voor andere miners om een block te minen. Dus rendabeler.

Het enige is wel; hoe meer miners stoppen hoe minder veilig het netwerk. Maar dat is natuurlijk nog lang niet het geval.
Top! Alweer bijgeleerd

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:33:
[...]

Jup, stond nog een buy order, is geraakt. @Skrunsies maak die 60 dagen staking pool is vrij man, slacker.
Nog 4 daagjes… en dan nog 10 daagjes en dan nog 14 daagjes.. heb meerdere slots beschikbaar straks voor je :)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Tominatie schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 12:08:
[...]

Zou me niets verbazen als sommige miners ook iets met bepaalde producten gedaan hebben om de prijs van de ATH the hedgen voor xx periode.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• anti elppa
Joosie200 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 12:08:
[...]

Als er teveel stoppen dan wordt er dacht ik aan de difficulty gesleuteld zodat het voor anderen weer lucratiever wordt om in te stappen. Althans das het idee. Wanneer energie bij uitstek overal dik 10x over de kop gegaan is het enkel lucratief als je ergens gratis je stoom kunt aftappen. Dat of je zit bij een vulkaan, stuwmeer etc.
niet gesleuteld, dat zit in het algoritme. Ongeveer elke 2 weken (2.016 blocks) word het aangepast

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:53:
[...]

En jij in het zwembad bij die milf van @Skrunsies zeker? Volgens mij was @YES daar mee naar de Efteling vandaag. Die had het er over dat hij zijn Python wilde laten zien.
Update:

…. Inmiddels dagje later…

Zwembad lek en milfje is vertrokken ;w

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Worden de whales niet te groot door deze manipulatie?

• anti elppa
roflexx schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 12:13:
nee, whales waren 6 jaar terug veel groter, en daarvoor nog groter.

• Skrunsies
  • Niet online
roflexx schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 12:13:
Welnee, we hebben altijd nog een @MicroWhale :9

• Tominatie
  • Niet online
MIM (Magic Internet Money), ook een "stablecoin" gaat ook rekt. Toch ook weer een 218 miljoen $.
Bizar eigenlijk dat een project genaamd Magic Internet Money onverantwoordelijk met funds is omgegaan. :+

"Last month during the Terra blowup, $12M of bad debt was created by Abracadabra (the protocol behind MIM) because liquidations couldn't happen fast enough to cover the protocol's MIM liabilities. This news was swept under the rug. Abracadabra immediately took down their analytics dashboard so they could "upgrade" it.
The Abra team assured our autist that timing of their analytics dashboard going down was a total coincidence.
Instead of paying back the bad debt out of the MIM treasury the MIM core team decided to YOLO market buy $CRV instead. The price of CRV has been plummeting and with the dashboard down there's no easy way of actually verifying how much bad debt is in the protocol at this point."

Al denk ik niet dat er mensen zijn die deze stablecoin hier hebben.

• Kol Nedra
  • Nu online
[...]

BNB zie ik als een soort aandeel op Binance, Binance doet het gewoon keigoed!

nothing stops this train

• Joosie200
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 12:12:
[...]

niet gesleuteld, dat zit in het algoritme. Ongeveer elke 2 weken (2.016 blocks) word het aangepast
Fair enough. Richtte me enkel op de difficulty adjustment as is. Is die te lastig en stoppen miners want minen is te moeilijk en niet rendabel: wordt het aangepast wat nieuwe miners dan weer doet besluiten mee te doen. Dat is wel de bedoeling ervan. Zodat er een continu veiligheid zit ingebakken op die manier.

Wist niet dat ie per 2016 blocks al standaard wordt herbekeken of een aanpassing noodzakelijk is. Dus zo leer je nog eens wat op een zonnige zaterdagmiddag.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:12
Pelox schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:44:
[...]

Gatver, dat doe ik niet in t weekend

Ik lul ook zomaar wat

Pagina: 1 ... 102 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!