Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 10 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:35:
Thanks! Die had ik ook gemist. Net vanmorgen €300 gestort.. daar moet dan dus nog €500 bij
Het is 500 euro totaal binnen deze periode. Dat kunnen dus ook twee of meer stortingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:24
Timmy schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:37:
[...]

Het is 500 euro totaal binnen deze periode. Dat kunnen dus ook twee of meer stortingen zijn.
Zou het? Ik vind het best multi-interpretabel

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:39:
Zou het? Ik vind het best multi-interpretabel
Uit de FAQ:
If I top up with less than 500 EUR, will I receive the Top-Up Incentive?

No, users must top-up their Plutus Card with an amount over 500 EUR between 23rd Aug 2022, 23:59 BST — 31st Aug 2022, 23:59 BST in order to receive the $10 in PLU top-up incentive. This can be done across multiple top-ups (e.g. two top-ups within the dates of 250 EUR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
OK, nice. Ik keek naar de medium post, daar staat het wat minder duidelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:47:
OK, nice. Ik keek naar de medium post, daar staat het wat minder duidelijk :)
Ik ook. De FAQ staat er onder. ;)

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:45

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Wat dan wel weer bizar is, is dat in de mail met de aankondiging niet aangegeven staat dat je minimaal €500 moet storten.
• We’ll add another $10 PLU once you top-up your card between 23rd - 30th Aug.
Het is dat ik hier lees dat er wel een voorwaarde aanhangt….

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

WishmasterNL schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 00:07:
Wat dan wel weer bizar is, is dat in de mail met de aankondiging niet aangegeven staat dat je minimaal €500 moet storten.

[...]

Het wordt gerund als een eenmanszaakje...

Gelukkig doet de 'core' het goed, betalen met visa als je er genoeg hebt op staan. Ook de PLU koers gaat goed. Heb inmiddels ook al 68 plu bijelkaar gespaard.

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 01:14
edit: Over de bonus lees ik net: "Top up your Plutus Card between 23rd Aug 23:59 BST - 31 Aug 23:59 BST. This applies only to EEA customers who top up more than €500 during this time".
[/quote]

Waar lees je dat? heb je een linkje?

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 01:14
knakworst schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 09:02:
[...]

Het wordt gerund als een eenmanszaakje...

Gelukkig doet de 'core' het goed, betalen met visa als je er genoeg hebt op staan. Ook de PLU koers gaat goed. Heb inmiddels ook al 68 plu bijelkaar gespaard.
68 plu? hoe heb je dat voor elkaar? welke abbo heb jij?

• Mikeol
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 08:08
bjkmemo8 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 09:28:
edit: Over de bonus lees ik net: "Top up your Plutus Card between 23rd Aug 23:59 BST - 31 Aug 23:59 BST. This applies only to EEA customers who top up more than €500 during this time".
[/quote]

Waar lees je dat? heb je een linkje?
Via hun discord announcements kwam ik hierop:
https://medium.com/plutus...-top-up-flow-3724d30914e0

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 15:56:
Als ik dat met mijn eerste poging vergelijk, zit het op ongeveer 16,5 uur tussen top-up vanaf balance naar de kaart zetten en daadwerkelijk aanwaaien. We hebben ook allebei in de avond de boel aangeslingerd.

Ben benieuwd of mijn actie van vandaag overdag ook die tijd nodig heeft, of tikje rapper gaat :)
10:05 de boel binnen. Niet sneller maar trager dus met zo'n 18 uur :P Zal blij zijn als het tzt echt instant direct naar kaart wordt. En voor de kaart-wachtrij-ers: virtuele kaart.

Overigens is ook het PLU naar geld voor je kaart omzetten niet meer instant, daar had ik ff niet bij stilgestaan. Kan niet precies nagaan hoe lang dat duurde omdat je daar geen pushmessage ofzo van krijgt, maar viel me wel op dat ie bij het aanmaken op "pending" stond, terwijl dat eerder meteen er was zover ik me kan herinneren. Misschien dat het alsnog er was binnen afzienbare tijd, maar dat merken we hier wel aan de ervaringen van anderen :)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 25-08-2022 10:42 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• knakworst

knakworst

Get more sats!

bjkmemo8 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 09:44:
[...]

68 plu? hoe heb je dat voor elkaar? welke abbo heb jij?
Legend. Goat is mi financieel niet rendabel. Ik heb er zelfs 69 EXACT *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8rbC5db2BHbyZ73FI7koe9RXZDo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nWgCPfpVxizrBfwrZJFdqpeS.jpg?f=fotoalbum_large

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:37
Zojuist 1000 euro naar Plutus gestuurd, stond er met 5 minuten op en topping up ging direct. Zo kan het dus ook.

@knakworst Dat is je stake level, niet je abonnement.

[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 25-08-2022 13:59 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 13:57:
Zojuist 1000 euro naar Plutus gestuurd, stond er met 5 minuten op en topping up ging direct. Zo kan het dus ook.

@knakworst Dat is je stake level, niet je abonnement.
Oh ik heb die van 5 euro, geef net iets minder dan 2k per maand uit.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:37
knakworst schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 14:03:
[...]

Oh ik heb die van 5 euro, geef net iets minder dan 2k per maand uit.
Met 1000 PLU heb je er wel een bak geld ingegooid.. Wou net even kijken welke perks er allemaal zijn om te zien of ik ook m'n stake level wil verhogen, nu werkt de "all perks" knop weer niet.

Zucht.

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-07 20:27
Ah, ik lees via deze link ook het volgende wat ook weer een extra voorwaarde is die niet in de e-mail die ze afgelopen zaterdag hadden gestuurd staat:

1) Subscription Refund
If you have an active subscription and were unable to make a single card top-up the entire time between 1st Aug 2022, 00:00 BST — 20th Aug 2022, 23:59 BST, then the value of your subscription will be returned to you in PLU (€4.99 for Everyday, €14.99 for Premium). This applies to affected EEA customers only.

FAQ: Sometimes my card top-ups worked, other times id didn’t. Am I eligible for the subscription refund?
No, only users who were unable to make any card top-ups are eligible.

:F

[ Voor 11% gewijzigd door TobiasdePagter op 25-08-2022 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim2121
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-05 15:05
Nopheros schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 14:06:
[...]

Met 1000 PLU heb je er wel een bak geld ingegooid.. Wou net even kijken welke perks er allemaal zijn om te zien of ik ook m'n stake level wil verhogen, nu werkt de "all perks" knop weer niet.

Zucht.
Even switchen van tab Current month naar Next month helpt bij mij hiervoor.

• Tim2121
Ik lees inmiddels ook dat top ups van plu rewards naar card is gelimiteerd tot €150 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

WishmasterNL schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 00:07:

Maar gebruik van gemaakt: bouw voor een bekende een pc en schiet het voor en gebruik wel Curve back in time om het naar Plutus te gooien zodra de top-up is verwerkt :P. Krijg nou wat het is al verwerkt . Moest die nieuwe methode ff warmdraaien ofzo :P

[ Voor 8% gewijzigd door 2Dutch op 26-08-2022 13:55 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 19:02
Ik had 500 euro overgemaakt, maar je moet het ook echt "top up 500 euro" naar je Visa kaart overzetten om de 10$ Plutus te krijgen. Nu vertrouw ik die gratis debit kaarten niet 100%, dus houd ik het liever rond de 200 euro. Revolut is je grote vriend als je je creditkaart wil leeg trekken en dan maak je het daarna over naar je bankrekening (ABN). Net even getest met 60 euro.

In Plutus 60 euro afgeboekt naar Revolut door onderstaande te volgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w2i2HcwJ255RLMiZjetplubxmf4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2aaCYUf9i6CgzCZCFIIHFYEd.png?f=fotoalbum_large

Revolut interface:
Eerst doe je add money: en link je naar je plutus kaart om geld over te maken van Plutus naar Revolut. Daarna druk je sent in Revolut en stuur je het naar je eigen bankrekening nummer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gFZPHnemlYZ9zmrzbnLvYtDg6cM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/byka4jaru854Sazbuf8DAfZB.png?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door enermax op 27-08-2022 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

enermax schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:34:
Ik had 500 euro overgemaakt, maar je moet het ook echt "top up" naar je Visa kaart overzetten. Nu vertrouw ik die gratis debit kaarten niet 100%, dus houd ik het liever rond de 200 euro. Revolut is je grote vriend als je je creditkaart wil leeg trekken en dan maak je het daarna over naar je bankrekening. Net even getest met 60 euro.

Plutus:
[Afbeelding]

Revolut:
[Afbeelding]
Snap er niets van, Revolut maar dan staat er ABN in de User Interface _/-\o_

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Coldcat schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:43:
[...]

Snap er niets van, Revolut maar dan staat er ABN in de User Interface _/-\o_
Ok, heb er deze regel aan toegevoegd: Eerst doe je add money: en link je naar je plutus kaart om geld over te maken van Plutus naar Revolut. Daarna druk je sent in Revolut en stuur je het naar je eigen bankrekening nummer.

Als je toch met Revolut bezig bent, check ook of de cryptocursus nog werkt. Leerzaam en gratis ~5 euro 14 euro alweer) :) Revolut app: Crypto TAB
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wtAFadccWNbRa4ernb9cYA8XdaA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NXY0R5fFiIXhjGIBPTcmqswA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door enermax op 28-08-2022 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Hier inmiddels ruim meer dan 24 uur aan het wachten op een bijschrijving op de kaart van >€500.
Is nou niet bepaald een vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicMan
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-08-2024
WishmasterNL schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 22:22:
Hier inmiddels ruim meer dan 24 uur aan het wachten op een bijschrijving op de kaart van >€500.
Same here... Nuja, het is weekend natuurlijk, en mijn bank is ook niet van de rapste :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

WishmasterNL schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 22:22:
Bij mij is het weekend. Werkt alleen op business days. Mijn storting van vrijdagmiddag kwam wel aan op current account maar was te laat voor de kaart. Note to self: donderdag ochtend storten, donderdagmiddag naar kaart, is vrijdag geld op kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

knakworst schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 09:31:
[...]

Bij mij is het weekend. Werkt alleen op business days. Mijn storting van vrijdagmiddag kwam wel aan op current account maar was te laat voor de kaart. Note to self: donderdag ochtend storten, donderdagmiddag naar kaart, is vrijdag geld op kaart.
Maar dit was toch het hele punt van veranderingen in het systeem?
Op kunnen toppen, ook in het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

enermax schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:46:
[...]

Ok, heb er deze regel aan toegevoegd: Eerst doe je add money: en link je naar je plutus kaart om geld over te maken van Plutus naar Revolut. Daarna druk je sent in Revolut en stuur je het naar je eigen bankrekening nummer.

Als je toch met Revolut bezig bent, check ook of de cryptocursus nog werkt. Leerzaam en gratis ~5 euro (soms 9 euro geen idee waarom) :) Revolut app: Crypto TAB
[Afbeelding]
Thanks, kleine 14 euro in DOT en nog leerzaam ook d:)b Revolut heb ik erbij genomen omdat bij sommige exchanges realtime top-up (wel met kleine fee alsnog, meh) mogelijk is via die route. Ziet er verder ook best handig uit qua features alleen werkt bij mij aanvullen via iDeal of Apple Pay niet, maar gelukkig is bunq > revolut instant dus overleefbaar.

Inmiddels van de cashback naar de kaart wat PLU gehaald. Rentenieren in 2023 jongens :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
2Dutch schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:51:
[...]

Thanks, kleine 14 euro in DOT en nog leerzaam ook...
Graag gedaan. Jammer dat tweakers.net zo moelijk doet over referrals. Die is 60 of 70 euro bij Revolut - 7 euro aanvragen fysieke kaart.

In januari krijgen de Ruby/Jade stakers op crypto.com geen cashback op Netflix en Spotify meer. De Business lounge op vliegvelden is jade kaart gerelateerd dus die blijf je houden bij unstaken. Nu wil ik crypto.com unstaken maar toch Netflix en Spotify hebben.
Nu was ik al bezig 2000 euro over te maken voor Plutus stake voor 4 perks. Maar gelukkig werkte Plutus weer eens niet. Nu heb ik mijn vriendinnetje aangemeld met een 2e Plutus account. Dan heb je voor 5 euro Netflix en Spotify erbij. Onderstaande voorbeeld: 300 euro boodschappen,350 andere uitgaven. En 2 plutus accounts: Lidl Curve Spotify en Netflix. Dat levert je minimaal 27.50-5 euro=22.50 per maand op+Netflix+Spotify+Curve.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-a5_LFhvy1ybWJx86-G3BYkAbs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6gDAfduX6cVFoDywaBpEUtcM.png?f=fotoalbum_large

Ik vraag me wel serieus af hoe ze geld kunnen verdienen. Ik ben sinds pas 1 mei 2022 lid en heb al 190 euro eruit getrokken heb nog 10 Plu pending? Daarnaast moeten ze ook Lidl en Curve betalen. En ik geef echt geen >800 euro uit. Ze moeten het denk ik echt hebben van de cash input van de 2000 euro stakers, en dat liep niet goed af voor de crypto.com stakers.

[ Voor 33% gewijzigd door enermax op 28-08-2022 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

WishmasterNL schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 09:39:
[...]

Maar dit was toch het hele punt van veranderingen in het systeem?
Op kunnen toppen, ook in het weekend
Bij deze tussenoplossing krijg je geen foutmelding meer en hoef je niet om x:18 uur als een malle op die knop te drukken. Nu is het op die knop drukken en wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

enermax schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:48:
Graag gedaan. Jammer dat tweakers.net zo moelijk doet over referrals. Die is 60 of 70 euro bij Revolut - 7 euro aanvragen fysieke kaart.

In januari krijgen de Ruby/Jade stakers op crypto.com geen cashback op Netflix en Spotify meer. De Business lounge op vliegvelden is jade kaart gerelateerd dus die blijf je houden bij unstaken. Nu wil ik crypto.com unstaken maar toch Netflix en Spotify hebben.
Nu was ik al bezig 2000 euro over te maken voor Plutus stake voor 4 perks. Maar gelukkig werkte Plutus weer eens niet. Nu heb ik mijn vriendinnetje aangemeld met een 2e Plutus account. Dan heb je voor 5 euro Netflix en Spotify erbij. Onderstaande voorbeeld: 300 euro boodschappen,350 andere uitgaven. En 2 plutus accounts: Lidl Curve Spotify en Netflix. Dat levert je minimaal 27.50-5 euro per maand op.

[Afbeelding]

Ik vraag met wel serieus af hoe ze geld kunnen verdienen. Ik ben sinds pas 1 mei 2022 lid en heb al 190 euro eruit getrokken heb nog 10 Plu pending? Ze moeten het echt hebben van de 2000 euro stakers, en dat liep niet goed af voor crypto.com stakers.
Heb ook vrij snel een Everyday gepakt bij Plutus, dat haal je er met de 2 perks (mijn geval Lidl en Shell) er zo simpel uit. En 250 euro uitgeven per maand is meestal alleen al voor je boodschappen. Ik koop gewoon alles wat maar kan via Plutus: kost beetje overgooi-tijd maar ja, worth it. Weet wel zeker dat gezinnen die een veelvoud van dat bedrag per maand uitgeven leuke sommetjes kunnen maken: zowel veel abo's als veel boodschappen.

Las recent in een interview dat een zeer groot percentage een abonnement heeft, dus dat is wel 'gezond'. Het feit dat je niet hun eigen token moet staken (CDC heeft zowat iedereen geld gekost als je er niet heel vroeg bij was) spreekt heel erg aan. De Perks tellen ook niet voor je cashbacklimiet. Enige nadeel is de 45 dagen wachten misschien, maar goed dat voorkomt dan weer wel het achteraf corrigeren bij retouren e.d.

ps: sinds ik die cashbackriedel ben gaan doen heb ik nog nooit zoveel spreadsheets zitten maken en van anderen voorbij zien komen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:48:
[...]

Ik vraag me wel serieus af hoe ze geld kunnen verdienen. Ik ben sinds pas 1 mei 2022 lid en heb al 190 euro eruit getrokken heb nog 10 Plu pending? Daarnaast moeten ze ook Lidl en Curve betalen. En ik geef echt geen >800 euro uit. Ze moeten het denk ik echt hebben van de cash input van de 2000 euro stakers, en dat liep niet goed af voor de crypto.com stakers.
Ze moeten helemaal niets en niemand betalen. Jij krijgt PLU uit gebakken lucht. Die gebakken lucht heeft waarde omdat er mensen zijn die PLU gekocht hebben. Totdat er 20 miljoen PLU zijn uitgegeven gaat het goed, daarna klapt het systeem inelkaar. Voor die tijd ben ik exit.

Edit: Het is allemaal heel transparant in de ethereum blockchain. Er zijn er nog 17.95 miljoen 'gratis' weg te geven.

https://etherscan.io/toke...4f44658dBA12264E#balances

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 28-08-2022 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
2Dutch schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:16:
[...]
ps: sinds ik die cashbackriedel ben gaan doen heb ik nog nooit zoveel spreadsheets zitten maken en van anderen voorbij zien komen :+
Haha ja ik heb ook flink zitten rekenen. Is het het allemaal waard. Maar als je 22.50 cashback + 10 netflix en 10 spotify doet. Zit je al op 510 euro per jaar. En als je dan daarnaast vliegtickets, tanken en hotels enz meetelt is het zelfs voor 2 personen interessant. Die Curve metal subsrciptie heb je echt zo terug verdiend doordat je tot 2000 euro Plutus terug krijgt. Maar Curve is ook super relaxed. 1 kaart voor al je creditkaarten (mastercard), 3 winkels 1% extra terug, TV afrekenen met je kwaliteit kaart (garantie) en daarna omzetten naar Plutus voor rewards, gratis reisverzekering, goedkoop pinnen buitenland enz. Ik heb de Curve kaart gekoppeld aan de Iphone van vriendin dus die rekent alles af zonder kaart _/-\o_

Update:
Je kan elke dag 30 euro aan plutus verkopen. Duurt +- 2 dagen. Dat gaat naar je Plutus debit kaart tegoed. Dat kun je weer overboeken met Revolut naar je eigen bankrekening, zie eerdere post. Of gewoon mee betalen O+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vOX0g5d9kKY8jC9d54OPgxrcaYs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8V1dxkTEMoMLZ9QDnAm4EoYJ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door enermax op 30-08-2022 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:31
ik had een mailtje gestuurd naar Plutus over wanneer ik mijn Plutus card mogelijk zal ontvangen en dit is het antwoord:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ztG2KU9Nfu_uxpwaqCdw3wzXsrk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nIQCG0GFBoABnXsTRLJo5HPD.jpg?f=fotoalbum_large

een Virtual card komt eerder nog zeggen ze, dus in September?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:10
Kol Nedra schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:20:
ik had een mailtje gestuurd naar Plutus over wanneer ik mijn Plutus card mogelijk zal ontvangen en dit is het antwoord:
[Afbeelding]

een Virtual card komt eerder nog zeggen ze, dus in September?
Het is mij niet duidelijk of ze hier bedoelen dat de Virtual card er is voor deze batch fysieke kaarten.

Het kan zijn dat hij "these physical cards" bedoelt, maar ik zou er geen geld op inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 11:22
oh, dit is goed nieuws, beter dan het standaardbericht wat weinig vooruitzicht bood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Vandaag 20 euro overgemaakt voor kaart plutus vriendin. 8 weken levertijd volgens de app althans.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8QZUi0z6inak1Y8JWbZKmaJPIFI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JcCVSTblUoKxDquoxbGpmxDc.png?f=user_large
En de referral PLU10 dollar is gelijk beschikbaar. Daar moest je dacht ik vroeger 45 dagen op wachten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oN5w36k0-D4-UBjMlI67yqeR_cg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vo0A839lsPx5o7b7Khmz7Eyg.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 96% gewijzigd door enermax op 31-08-2022 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeol
is die 10$ aan PLU bij jullie direct beschikbaar na het overmaken van 500€?
Ik heb in een aantal transacties dit overgemaakt(iets meer dan 500), maar nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Mikeol schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:26:
is die 10$ aan PLU bij jullie direct beschikbaar na het overmaken van 500€?
Ik heb in een aantal transacties dit overgemaakt(iets meer dan 500), maar nog niks ontvangen.
Ik heb nog niks gezien. Heb voor de zekerheid €500 in 1x overgezet naar de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeol
enermax schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:33:
[...]

Ik heb nog niks gezien. Heb voor de zekerheid €500 in 1x overgezet naar de kaart.
Ik idd eerst 500, toen zag ik méér dan 500 staan en heb ik nog 10 gedaan. maar waarschijnlijk zal het dan morgen na de 31 erbij komen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozias
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23-01 21:34
Mikeol schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:47:
[...]

Ik idd eerst 500, toen zag ik méér dan 500 staan en heb ik nog 10 gedaan. maar waarschijnlijk zal het dan morgen na de 31 erbij komen oid.
Volgens mij de 2e dacht ik gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb €10 gekregen, beschikbaar onder "current account"

• FlashHeaven
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-06 08:50
Ik heb mijn gestorte 20 euro weer teruggekregen, weet iemand hoe dit kan?

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
FlashHeaven schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:29:
Wel naar het juiste account gestord?

Tomorrow is not today!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

FlashHeaven schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:29:
Naam exact zelfde?

Het moet van een rekening op zelfde naam komen. En/of kan al probleempje opleveren.

• Timmy
  • Nu online
knakworst schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:23:
Het moet van een rekening op zelfde naam komen. En/of kan al probleempje opleveren.
Ik heb stortingen vanaf verschillende bankrekeningen gedaan, zelfs vanaf mijn zakelijke rekening. Ze kwamen allemaal goed aan. Belangrijkste is wel dat je bij de addressering van het GB rekeningnummer jouw eigen voor- en achternaam gebruikt, dus geen Plutus oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlashHeaven
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-06 08:50
Timmy schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:55:
[...]

Ik heb stortingen vanaf verschillende bankrekeningen gedaan, zelfs vanaf mijn zakelijke rekening. Ze kwamen allemaal goed aan. Belangrijkste is wel dat je bij de addressering van het GB rekeningnummer jouw eigen voor- en achternaam gebruikt, dus geen Plutus oid.
Dit was het probleem inderdaad, het is nu gelukt! Dankjewel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Net geld overgeboekt wat binnen een paar minuten aan kwam. Direct op de kaart gezet, wat tot mijn verbazing weer instant ging d:)b

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:04
Iemand de laatste dagen last van het niet krijgen van rewards? De afgelopen paar dagen veel betalingen gedaan (ben op vakantie) maar er staat niets op de rewards tab. Als ik bij de betalingen kijk staat alles van vandaag wel nog op pending. Die van augustus zie ik überhaupt niet meer staan. Kan je die nog zien?

Ook lukt het me al een tijdje niet om verdiende plu te verkopen naar de kaart. Als ik bij amount een aantal typ gebeurt er onder niets. Het is me een maand geleden wel een keer gelukt (voor 20 euro ofzo dus ook niet het maximum). Doe dit trouwens in de browser op mobiel, maar dat moet niet uitmaken lijkt me

[ Voor 6% gewijzigd door dennisbos op 01-09-2022 22:04 ]

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:49

Ypho

Allround Nerd

dennisbos schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:03:
Iemand de laatste dagen last van het niet krijgen van rewards? De afgelopen paar dagen veel betalingen gedaan (ben op vakantie) maar er staat niets op de rewards tab. Als ik bij de betalingen kijk staat alles van vandaag wel nog op pending. Die van augustus zie ik überhaupt niet meer staan. Kan je die nog zien?

Ook lukt het me al een tijdje niet om verdiende plu te verkopen naar de kaart. Als ik bij amount een aantal typ gebeurt er onder niets. Het is me een maand geleden wel een keer gelukt (voor 20 euro ofzo dus ook niet het maximum). Doe dit trouwens in de browser op mobiel, maar dat moet niet uitmaken lijkt me
Ik heb de afgekioeb dagen diverse aankopen gedaan, en PLU rewards gekregen.

Echter heb ik van deze twee nog niets gezien. Ik heb 25-26 aug een storting + top-up gedaan.
How do we make this right?
• The value of this month's subscription cost will be returned to you in PLU.
• The withdrawal fee for EUR have now been removed.
• We’ll add another $10 PLU once you top-up your card between 23rd - 30th Aug.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:04
Ypho schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:09:
[...]

Ik heb de afgekioeb dagen diverse aankopen gedaan, en PLU rewards gekregen.

Echter heb ik van deze twee nog niets gezien. Ik heb 25-26 aug een storting + top-up gedaan.

[...]
Heb je in die periode dat het niet goed werkte geen top up kunnen doen? Want als je dat wel hebt kunnen doen krijg je die compensatie niet volgens mij. Hebben ze later aangepast

• Tim2121
dennisbos schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:12:
[...]

Heb je in die periode dat het niet goed werkte geen top up kunnen doen? Want als je dat wel hebt kunnen doen krijg je die compensatie niet volgens mij. Hebben ze later aangepast
Rebate van je subscription krijg je alleen als je tussen 1 augustus en 23 augustus geen enkele top up heb kunnen doen.
$10 in plu krijg je alleen als je tussen 23 en 31 augustus minimaal €500 op je kaart hebt gezet. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die op 5 september wordt bijgeschreven.

• Tim2121
dennisbos schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:03:

Voor augustus overzicht; open app, scroll helemaal naar beneden op home --> View all, Selecteer augustus.

Plu verkopen naar kaart lukt mij nog steeds alleen op de site via laptop/pc. Mobiel heb ik hetzelfde issue als wat jij beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:49

Ypho

Allround Nerd

dennisbos schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:12:
[...]

Mijn laatste top-up was ergens in juli, tot vorige week. Ik heb het in die tussentijd ook niet geprobeerd, omdat er steeds stond dat het niet mogelijk was.

Die top-up van 500 euro heb ik nergens zien staan, ik heb er 200 op gezet, wat voor mij meestal genoeg is om de maand door te komen :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:42
Tim2121 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 23:39:
[...]
Plu verkopen naar kaart lukt mij nog steeds alleen op de site via laptop/pc. Mobiel heb ik hetzelfde issue als wat jij beschrijft.
Op m'n smartphone lukt het alleen via dit trucje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperToine123
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 27-04 21:27
Ik heb mij recent verdiept in wat Crypto-betaalkaarten en ben tot de conclusie gekomen dat de Plutus kaart een goede verhouding bied tussen kosten en rewards.
Graag zou ik de kosten zo laag mogelijk willen houden maar toch wat crypto kunnen uitgeven. Ik zie hier veel voorbijkomen in combinatie met Revolut en ik vroeg me af hoe dat allemaal werkt en waarvoor dat wordt gedaan. Tevens vraag ik mij ook af wat de goedkoopste manier is om geld van een Nederlandse bank (ING, Rabo, ABN etc.) naar de Plutus kaart te krijgen.

Alvast bedankt voor jullie kennis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
SuperToine123 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 00:10:
Tevens vraag ik mij ook af wat de goedkoopste manier is om geld van een Nederlandse bank (ING, Rabo, ABN etc.) naar de Plutus kaart te krijgen.
Gewoon overboeken naar je Plutus rekening. Kost niets en is met een beetje geluk razendsnel (minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 14:57

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik had op 1 juni mijn Plutus kaart besteld maar nooit ontvangen. Mijn adres was wel juist ingevoerd, tenminste dat zie ik in de app soms kort voorbij flitsen (ietwat buggy).

Nu heeft de app een queque maar die stond/staat altijd op 0000000. Als ik de app echt een 30+ seconden openhou op dat scherm verschijnt uiteindelijk mijn echter nummer. Ik sta op 0013814.

Ben benieuwd waar anderen staan en wanneer die besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2121
Malarky schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:24:
Ik had op 1 juni mijn Plutus kaart besteld maar nooit ontvangen. Mijn adres was wel juist ingevoerd, tenminste dat zie ik in de app soms kort voorbij flitsen (ietwat buggy).

Nu heeft de app een queque maar die stond/staat altijd op 0000000. Als ik de app echt een 30+ seconden openhou op dat scherm verschijnt uiteindelijk mijn echter nummer. Ik sta op 0013814.

In principe is voor iedereen die nu in de queue staat de verwachte leverperiode midden oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Hebben jullie ook ‘last’ van het feit dat de perks dubbel bijgeschreven worden? (2 x Lidl cashback deze maand voor dezelfde transactie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperToine123
Ik heb zojuist me aangemeld voor de kaart. Ik heb €20 overgemaakt om een plekje voor de kaart te reserveren. Echter heb ik nog geen toegang tot de rest van de app. Moet ik wachten totdat de kaart er is voordat ik de kaart kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
SuperToine123 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 20:26:
Moet ik wachten totdat de kaart er is voordat ik de kaart kan gebruiken?
Klopt, je hebt de kaart nodig om de app echt te kunnen gebruiken. Helaas verwachten ze pas in oktober kaarten te kunnen uitleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:04
Coldcat schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 15:29:
Hebben jullie ook ‘last’ van het feit dat de perks dubbel bijgeschreven worden? (2 x Lidl cashback deze maand voor dezelfde transactie).
Normaal geproken krijg je 100% cashback op de perk tot €10. De rest van het bedrag krijg je 3% over. Wanneer je meer afrekent dan die €10 krijg je dus twee keer cashback.

Of heb je twee keer 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Domino schreef op zondag 4 september 2022 @ 09:38:
[...]

Normaal geproken krijg je 100% cashback op de perk tot €10. De rest van het bedrag krijg je 3% over. Wanneer je meer afrekent dan die €10 krijg je dus twee keer cashback.

Of heb je twee keer 100%?
2 x 100%... raar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperToine123
Voor de andere mensen die nu in de que staan, weten jullie hoelang het ongeveer zal duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

SuperToine123 schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:18:
Voor de andere mensen die nu in de que staan, weten jullie hoelang het ongeveer zal duren?
Ongeveer medio oktober zegt plutus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:06

Ongeveer 4 weken geleden besteld en nummer 19897 (8 weken nog te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-07 15:47
NielsHarley schreef op maandag 5 september 2022 @ 12:44:
[...]

Ongeveer 4 weken geleden besteld en nummer 19897 (8 weken nog te gaan)
Ik heb helemaal geen volgnummer. Er staat Your card is inactive, Activate card, Dit komt doordat ik net de boot had gemist. Ik heb contact gehad met support en die menen dat het allemaal goed komt. Maar ik hoop iets van nummer 00100 of zo te hebben (8 mei de top up gedaan). Nu hopen dat het goed komt en ik niet straks half oktober weer achteraan in de rij moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Met de 10 euro cap per perk is de waarde van het Premium plan zeer beperkt voor de meeste mensen toch? Heeft alleen waarde als je 2,000/mo uitgeeft of mis ik iets? https://plutus.it/accounts

(22395, 29 augustus aangemeld, staat ook op 8 weken)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:42

DvE

ORA-00000

wenze schreef op maandag 5 september 2022 @ 14:27:
Met de 10 euro cap per perk is de waarde van het Premium plan zeer beperkt voor de meeste mensen toch? Heeft alleen waarde als je 2,000/mo uitgeeft of mis ik iets? https://plutus.it/accounts

Leest blijkbaar niet goed... je had het over premium :) nvm.

[ Voor 57% gewijzigd door DvE op 05-09-2022 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino

Nee hoor, als je daadwerkelijk nuttige perks kan gebruiken (lidl, shell iod) kan je 3x 10euro verdienen, op een abonnement van 15 euro. Dat is net zoveel verdienen als met het 5 euro 'everyday' en twee perks.

Daarnaast krijg je ook ruimere limieten op premium, of het voordeel dan groot genoeg is? Dat moet je zelf bepalen, het is iig niet duurder dan het everyday plan.

[ Voor 19% gewijzigd door Domino op 05-09-2022 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Klopt.
Het heeft alleen meerwaarde als je meer dan 2000/m uitgeeft.

De winst is identiek aan Everyday (€15), mits je drie perks kan volkrijgen, natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 05-09-2022 15:08 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Domino schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:03:
[...]

Nee hoor, als je daadwerkelijk nuttige perks kan gebruiken (lidl, shell iod) kan je 3x 10euro verdienen, op een abonnement van 15 euro. Dat is net zoveel verdienen als met het 5 euro 'everyday' en twee perks.

Daarnaast krijg je ook ruimere limieten op premium, of het voordeel dan groot genoeg is? Dat moet je zelf bepalen, het is iig niet duurder dan het everyday plan.
Volgens mij is het dus wel duurder aangezien je niet de 3% cashback krijgt op je derde Perk:
  • 5 euro + twee Perks + abo van 10 euro = 15 euro winst + 3% van 10 euro in cashback (uitgaande van 10 euro per perk)
  • 15 euro + drie Perks = 15 euro winst (uitgaande van 10 euro per perk)
Wat mij betreft heeft Premium alleen waarde als je >2,000/mo uitgeeft.

[ Voor 4% gewijzigd door wenze op 05-09-2022 15:42 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MENACExz
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

Plaats 9.764, 11 mei aangemeld.
12.600 nieuwe aanvragen in 16 weken tijd vind ik meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Hier net een mail dat de $10 top up bonus goed is ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:16:
Hier net een mail dat de $10 top up bonus goed is ontvangen!
Yep! Wel handig dat er een mail komt.Kwam goed uit die pc bouwen voor een bekende :P
Dear Plutus Member,
You recently took part in our Top-up Incentive offer!
For topping up your Plutus Card with over €500 between 23rd Aug 2022, 17:00 BST — 31st Aug 2022, 23:59 BST, we have rewarded you with an additional $10 worth of PLU - this has been added to the Rewards section of your Plutus Account.
We hope this takes you one step closer to the next Reward Level - enjoy!
Leuk bedoeld maar aan 250 PLU kom je echt niet zomaar :P Zou dan eerder neigen naar Premium omdat je dat tientje extra sowieso terugverdient met een perk. Handig bij aanschaf nieuwe inboedel ofzo die 22,5k als limiet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

2Dutch schreef op maandag 5 september 2022 @ 19:23:
[...]

Yep! Wel handig dat er een mail komt.Kwam goed uit die pc bouwen voor een bekende :P

[...]

Leuk bedoeld maar aan 250 PLU kom je echt niet zomaar :P Zou dan eerder neigen naar Premium omdat je dat tientje extra sowieso terugverdient met een perk. Handig bij aanschaf nieuwe inboedel ofzo die 22,5k als limiet :)
Het grootste risico van Plutus is dat de rewards kapot gaan zoals bij CDC. Dan gaat de waarde van de coins sterk naar beneden.

Voor plutus zijn er ook een aantal pluspunten: nieuwe kaarten + uitrol in VS, verbeterde UI / UX (nergens gelezen, maar slechter dan nu kan het niet).

Als je dan toch ooit tegen die 250 coins aanloopt is het beter ze nu alvast te kopen en langzaam aan terug te verkopen. Dan heb je gedurende de gehele periode voordeel van de perks en extra cashback :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 20:13:
[...]
...
Als je dan toch ooit tegen die 250 coins aanloopt is het beter ze nu alvast te kopen en langzaam aan terug te verkopen. Dan heb je gedurende de gehele periode voordeel van de perks en extra cashback :)
Gaat je PLU reward limit ook naar 2000 euro als je staked? Anders moet je er nog steeds een abonnement bijnemen. Ik blijf het mensen afraden om te staken. Voor 60 euro extra per jaar heb je ook 4 perks. (en 480 euro cashback).

2000 euro + 5 euro pm investeren voor 4 perks en 4% cashback en 40 euro plutus cashback.
Met het risico dat Plutus daalt als rewards terug geschroefd worden.
Of
2 accounts: 10 euro pm investeren voor 4 perks en 3% cashback en 40 euro plutus cashback.
Zonder het risico dat plutus daalt wanneer Plutus weggeven onbetaalbaar wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door enermax op 05-09-2022 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

enermax schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:20:
Gaat je PLU reward limit ook naar 2000 euro als je staked? Anders moet je er nog steeds een abonnement bijnemen. Ik blijf het mensen afraden om te staken.
Tsja, na het CRO debacle ben ik ook voorzichtiger geworden en zal ook niet snel PLU kopen.
De cashback/perk PLU verkoop ik regelmatig zodat ik zeker ben van mijn winst.
Maar voor hetzelfde geld gaat PLU binnen 2-3 jaar naar de maan en wou ik dat ik +250 PLU had gekocht :P
Het cryptocasino blijft een gokpaleis, je weet 't nooit :)

[ Voor 3% gewijzigd door Slonzo op 05-09-2022 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Gaat je PLU reward limit ook naar 2000 euro als je staked?
Staking zorgt voor een hoger percentage en extra rewards maar voor een hoger rewards limiet heb je een betaald abonnement nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

[...]

Gaat je PLU reward limit ook naar 2000 euro als je staked? Anders moet je er nog steeds een abonnement bijnemen. Ik blijf het mensen afraden om te staken.

2000 euro + 5 euro pm investeren? voor 4 perks en 4% cashback en 40 euro plutus cashback.
Met het risico dat Plutus daalt als rewards terug geschroefd worden.
Of
2 accounts: 10 euro pm investeren voor 4 perks en 3% cashback en 40 euro plutus cashback.
Zonder het risico dat plutus daalt wanneer Plutus weggeven onbetaalbaar wordt.
Ik ga er van uit dat PLU ooit naar de maan gaat. Kijk bijvoorbeeld naar 8 augustus toen de koers €9.99 aantikte. Of begin mei toen CRO hun rewards terugschroefde en de €14 gehaald werd.

Daarom kijk ik juist andersom, naar de maximale schade die je zou kunnen oplopen. Aangezien ik er al een aantal had hoefde ik niet alle munten van verse FIAT te kopen. Met zo'n pump naar de 9.99 krijg je 20% extra van je aantal PLU. Daarmee kun je al vrij snel je gemiddelde aankoopprijs drukken.

Doet PLU niets dan krijg je toch leuk 4% rewards + staking.

Gaat de boel REKT dan zal €3 toch nog wel op de borden komen? Daarmee wordt de investering toch weer iets minder, het zal niet in 1 dag naar €0 schieten (tenzij de merge misgaat).

Ooit zal PLU helemaal kapot gaan, maar zaak is er dan alweer uit te zijn.

Twee kaarten is natuurlijk niet iets wat je makkelijk in je eentje voor elkaar kan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:50:
[...]
...
Daarom kijk ik juist andersom, naar de maximale schade die je zou kunnen oplopen. Aangezien ik er al een aantal had hoefde ik niet alle munten van verse FIAT te kopen. Met zo'n pump naar de 9.99 krijg je 20% extra van je aantal PLU. Daarmee kun je al vrij snel je gemiddelde aankoopprijs drukken.
...
Plutus is een mooi product en kan inderdaad ook stijgen. 2 kaarten is moeilijk als je alleen woont. Ik heb een vriendin :) en zet Spotify en Netflix op haar account en zet er een beetje geld op (40 euro?). Na 3 maanden verkoop ik de Plutus rewards (3x20 euro) voor euros op de kaart waardoor ik nooit meer geld hoef over te maken op de 2 kaart. Voor de rest gebruik ik dat account niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zo slecht als CRO zal het voorlopig toch niet wezen. De PLU koers zal voorlopig wel op peil blijven met polygon ondersteuning, nieuwe kaarten, US uitbreiding, virtuele en metalen kaarten. En dan ook nog ruim 17 miljoen PLU in treasury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Slonzo schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:30:
Tsja, na het CRO debacle ben ik ook voorzichtiger geworden en zal ook niet snel PLU kopen.
De cashback/perk PLU verkoop ik regelmatig zodat ik zeker ben van mijn winst.
Maar voor hetzelfde geld gaat PLU binnen 2-3 jaar naar de maan en wou ik dat ik +250 PLU had gekocht :P
Het cryptocasino blijft een gokpaleis, je weet 't nooit :)
Ik ben er ook wat huiveriger voor geworden om grotere bedragen vast te leggen, maar goed het kan een goede gok zijn idd. Als je 't geld kunt missen... Wel heb ik een paar PLU-tjes gekocht recent voor de leuk, maar word zo moe van die fees overal. Als met die polygon-riedel de fee om naar de wallet te zetten erg laag wordt, wordt het leuker. Beetje spelen maar grotendeels toch gewoon de euro's naar de kaart om weer uit te geven inderdaad. Ben ook nog een uitzondering, want ik heb geen abo's o.i.d. waar ik profijt zou kunnen hebben met meer perks bijvoorbeeld.

Grappig genoeg kreeg ik die 10 dollar bonus en was ie 9.96 ofzo, en dacht: ik wacht heel ff, misschien stijgt ie net.. En ja hoor, 10,02 dus cashen maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
knakworst schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:04:
Zo slecht als CRO zal het voorlopig toch niet wezen. De PLU koers zal voorlopig wel op peil blijven met polygon ondersteuning, nieuwe kaarten, US uitbreiding, virtuele en metalen kaarten. En dan ook nog ruim 17 miljoen PLU in treasury.
2.5 miljoen Plu zijn nu in circulatie (12.5%) en inderdaad 17.5 miljoen zijn er nog vrij te geven. 20 Miljoen zijn het maximale aantal Plutus die kunnen worden uitgebracht. Nu is het niet zo dat die 17.5 miljoen gelijk de markt wordt gebracht, want dan daalt Plutus naar 1cent. Het is de kunst om de Plutus zo hoog mogelijk te houden daardoor hoef je maar weinig plutus weg te geven per dollar.

Update: https://medium.com/plutus...nciliation-2-df71248a09b9

Plutus cardholders ...30th April 2022–20th August 2022. ... Plutus has awarded 263,538 PLU during this period to cardholders.
Oftewel 1.5% PLU verbruikt in 4 maanden tijd. (260.000 / 17.000.000*100%). Kunnen ze er nog 22 jaar tegenaan ;)

[ Voor 38% gewijzigd door enermax op 06-09-2022 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Genoeg positieve ontwikkelingen voor de korte termijn. Als je kijkt naar de koers in BTC dan staat PLU wel hoog. Waren de vooruitzichten die je noemt er niet dan zou ik er geen geld in steken.
2Dutch schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:21:
[...]

Ik ben er ook wat huiveriger voor geworden om grotere bedragen vast te leggen, maar goed het kan een goede gok zijn idd. Als je 't geld kunt missen... Wel heb ik een paar PLU-tjes gekocht recent voor de leuk, maar word zo moe van die fees overal. Als met die polygon-riedel de fee om naar de wallet te zetten erg laag wordt, wordt het leuker. Beetje spelen maar grotendeels toch gewoon de euro's naar de kaart om weer uit te geven inderdaad. Ben ook nog een uitzondering, want ik heb geen abo's o.i.d. waar ik profijt zou kunnen hebben met meer perks bijvoorbeeld.

Grappig genoeg kreeg ik die 10 dollar bonus en was ie 9.96 ofzo, en dacht: ik wacht heel ff, misschien stijgt ie net.. En ja hoor, 10,02 dus cashen maar :+
Wat als je een bedrag overmaakt naar Kucoin en daar PLU van koopt zodra je het op de website verkoopt? Dan kun je daarna doen wat je wil voor een fee van 0.1% per trade. 1 keer wat top-up kosten van $1 voor een goedkope chain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Coldcat schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:29:
Wat als je een bedrag overmaakt naar Kucoin en daar PLU van koopt zodra je het op de website verkoopt? Dan kun je daarna doen wat je wil voor een fee van 0.1% per trade. 1 keer wat top-up kosten van $1 voor een goedkope chain.
Ga ik ff naar kijken ja, thx, moet daar nog door de KYC heen maar had er al wel een account. Heb 't eerder gedaan via ETH (swapperdeswap..) waarvan ik sowieso een plukje had liggen voor d'n spielerei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
wenze schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:41:
[...]

Volgens mij is het dus wel duurder aangezien je niet de 3% cashback krijgt op je derde Perk:
  • 5 euro + twee Perks + abo van 10 euro = 15 euro winst + 3% van 10 euro in cashback (uitgaande van 10 euro per perk)
  • 15 euro + drie Perks = 15 euro winst (uitgaande van 10 euro per perk)
Wat mij betreft heeft Premium alleen waarde als je >2,000/mo uitgeeft.
Verrek, daar had ik niet aan gedacht. Je bent in inderdaad iets goedkoper uit met het 'everyday plan' tot aan 2k euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Mja, slechts 1 van die dingen zorgt voor meer vraag naar PLU; de US expansion. De rest is leuk maar daar gaat niemand Plutus voor nemen of laten. Natuurlijk meteen wel een grote, die US expansion :9 Maar eerst moeten ze hun kaartvoorraadprobleem oplossen.

Het zal me benieuwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janco Tanis
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-03-2024
Nu heeft de app een queque maar die stond/staat altijd op 0000000.
Waar zie je die staan? Ik zie alleen "Your card is inactive"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Slonzo schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:43:
[...]

Mja, slechts 1 van die dingen zorgt voor meer vraag naar PLU; de US expansion. De rest is leuk maar daar gaat niemand Plutus voor nemen of laten. Natuurlijk meteen wel een grote, die US expansion :9 Maar eerst moeten ze hun kaartvoorraadprobleem oplossen.

Het zal me benieuwen!
Als je nog geen kaart hebt ga je ook niet staken. Dus de beschikbaarheid van kaarten is ook wel van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 14:57

Malarky

Wils voor wat ieder

Janco Tanis schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 13:50:
[...]

Waar zie je die staan? Ik zie alleen "Your card is inactive"
Plutus app op iPhone -> 'Card Order' blauwe button -> en dan komt de queue positie na een seconde of 10 tevoorschijn. Er staat nu 'up to 7 weeks' bij.

Als je je kaart als 'verloren hebt' gemeld krijg je wellicht jouw melding, het advies van Plutus was ook om dat vooral niet te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 06-09-2022 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

[b]Traguardo schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:29:[
Kucoin biedt ook al geen SEPA (meer), altijd weer fee (minder voor je geld) als je met visa/mc betaalt. Hebben die ook al van iemand een tik op de vingers gehad? :P

Binnenkort komt er weer een aardig slootje PLU vrij, 45 dagen is soms wel een beetje lang wachten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

2Dutch schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 15:05:
[...]

Kucoin biedt ook al geen SEPA (meer), altijd weer fee (minder voor je geld) als je met visa/mc betaalt. Hebben die ook al van iemand een tik op de vingers gehad? :P

Binnenkort komt er weer een aardig slootje PLU vrij, 45 dagen is soms wel een beetje lang wachten :+
FIAT overboeken op een exchange die SEPA ondersteund en vervolgens de stable via TRX overboeken (kost rond de dollar maximaal).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TobiasdePagter
Ik heb inmiddels aardig wat PLU verdiend die ik zonder kosten op mijn externe wallet van Metamask heb gezet.

Wat is de goedkoopste manier om deze PLU in euro's op mijn bankrekening/creditcard/etc. te krijgen?

[ Voor 13% gewijzigd door TobiasdePagter op 06-09-2022 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

TobiasdePagter schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 23:48:
Ik heb inmiddels aardig wat PLU verdiend die ik zonder kosten op mijn externe wallet van Metamask heb gezet.

Wat is de goedkoopste manier om deze PLU in euro's op mijn bankrekening/creditcard/etc. te krijgen?
Op de website van PLU omzetten naar euro is wel het eenvoudigste.

Staan ze op MM dan zul je ze naar een exchange moeten sturen. Hier heb je een overzicht waar PLU verhandeld wordt:

https://coinmarketcap.com/currencies/pluton/markets/

Kucoin en Coinbase staan bovenaan. Op Coinbase kun je eenvoudig laten uitbetalen. Maar bij mij is daar de advanced trading in PLU niet beschikbaar. Op Kucoin staan EURO withdrawals op maintenance. Dan zou je het dus kunnen verkopen naar USDT, die omzetten via TRX naar Kraken of een andere exchange. En van daaruit kunnen uitbetalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TobiasdePagter
Coldcat schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 23:55:
[...]

Op de website van PLU omzetten naar euro is wel het eenvoudigste.

Staan ze op MM dan zul je ze naar een exchange moeten sturen. Hier heb je een overzicht waar PLU verhandeld wordt:

https://coinmarketcap.com/currencies/pluton/markets/

Kucoin en Coinbase staan bovenaan. Op Coinbase kun je eenvoudig laten uitbetalen. Maar bij mij is daar de advanced trading in PLU niet beschikbaar. Op Kucoin staan EURO withdrawals op maintenance. Dan zou je het dus kunnen verkopen naar USDT, die omzetten via TRX naar Kraken of een andere exchange. En van daaruit kunnen uitbetalen.
Bedankt voor jouw reactie, ik was niet helemaal compleet in mijn verhaal. Ik heb vaak voor bijna 30 euro (maximum per dag) aan PLU verkocht voor geld op mijn Plutus-kaart en daarna weer gekocht via Metamask zodat ze meetellen voor staking. Ik zie dit "potje" nu als extra geld dat ik niet nodig heb en ik vind het wel interessant om naar de 250 PLU (en daarna weer verder) te sparen met alleen de huidige cashback.

Echter gaat er vast ooit een moment komen waar ik wil uitstappen en dan wil ik op een zo goedkoop mogelijke manier de PLU in mijn Metamask-wallet omzetten naar geld. Gezien jouw reactie is dat nog niet zo gemakkelijk helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door TobiasdePagter op 07-09-2022 02:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Dan zou je het ook via de ingebouwde DEX kunnen verkopen? Daarna pinnen vanaf je kaart.

https://support.plutus.it...and-Selling-Crypto-Assets

Hoe heb je ze gekocht op MM? Werkt de omgekeerde weg niet?

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 07-09-2022 06:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TobiasdePagter
Coldcat schreef op woensdag 7 september 2022 @ 06:43:
[...]

Dan zou je het ook via de ingebouwde DEX kunnen verkopen? Daarna pinnen vanaf je kaart.

https://support.plutus.it...and-Selling-Crypto-Assets
Bedankt, dat is handig voor mij. Ik heb nu net via "Trading" gekeken om vanuit de gekoppelde Metamask-wallet te verkopen en daar staan momenteel geen kosten. Ik meen mij te herinneren dat hier eerder wel kosten aan waren gelinkt. Dat is mooi met een enkel klein nadeel dat ik het juist allemaal naar de Metamask-wallet verplaatst omdat dat voor mijn idee wat veiliger is, mocht er dan iets gebeuren met de Plutus-website of Plutus-kaart dan heb ik het nog steeds extern staan. Alleen als er iets is met de Plutus-website of Plutus-kaart heeft de munt waarschijnlijk ook geen waarde meer en maakt het niet uit waar ze staan 8)7
Coldcat schreef op woensdag 7 september 2022 @ 06:43:
[...]

Hoe heb je ze gekocht op MM? Werkt de omgekeerde weg niet?
Via onderstaande manier die @Erelco ooit in dit topic heeft geplaatst, zie hieronder. Blijkbaar kan ik het via het "Trading"-tabblad ook weer verkopen voor euro's.
Erelco schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:38:
[...]

3. Deze PLU tellen inderdaad ook mee. Let er wel op dat het withdrawen van PLU van je Plutus account naar je Metamask wallet fee kost. Om dit te omzeilen doe ik zelf €30 aan PLU verkopen en daarmee je kaart opwaarderen en dan voor €30 nieuwe PLU kopen op de DEX. Dan krijg je gratis (zonder fee) die €30 aan PLU op je Metamask. Als je dit elke dag herhaalt, trek je je wallet op de website gratis leeg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:01

TheFruitNerd

iets met fruit

Malarky schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 14:46:
[...]

Plutus app op iPhone -> 'Card Order' blauwe button -> en dan komt de queue positie na een seconde of 10 tevoorschijn. Er staat nu 'up to 7 weeks' bij.

Als je je kaart als 'verloren hebt' gemeld krijg je wellicht jouw melding, het advies van Plutus was ook om dat vooral niet te doen.
Ik heb hetzelfde probleem; op 4 mei aangemeld maar kaart nooit ontvangen.
Gelijk call aangemaakt, waarbij het dringende advies was om de kaart vooral niet als verloren aan te melden. Zo gezegd zo gedaan.

Tot op de dag van vandaag geen nieuwe kaart, geen updates en geen timer. Begint zo langzamerhand wel irritant te worden.

Wat betreft de timer (wellicht doe ik iets fout hè); in de app staan 4 opties:
Home, Card, Perks en Profile.
Onder geen van de opties verschijnt er een timer.
En onder de optie Card staan twee keuzes, Activate Card en Report Lost Card.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

TobiasdePagter schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:50:

Via onderstaande manier die @Erelco ooit in dit topic heeft geplaatst, zie hieronder. Blijkbaar kan ik het via het "Trading"-tabblad ook weer verkopen voor euro's.
Ga voortaan die route bewandelen, kan ik van m'n speel-ETH afblijven ;). Zie via de trading-tab geen optie om kaartsaldo te gebruiken, dat zal wel de reden zijn dat ik eerder dacht dat het niet kon 8)7 Werkt dus met je current account met aankopen, verkopen is wel naar je kaart :)

[ Voor 42% gewijzigd door 2Dutch op 07-09-2022 12:26 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.