Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 11 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
TheFruitNerd schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:57:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem; op 4 mei aangemeld maar kaart nooit ontvangen.
Gelijk call aangemaakt, waarbij het dringende advies was om de kaart vooral niet als verloren aan te melden. Zo gezegd zo gedaan.

Tot op de dag van vandaag geen nieuwe kaart, geen updates en geen timer. Begint zo langzamerhand wel irritant te worden.

Wat betreft de timer (wellicht doe ik iets fout hè); in de app staan 4 opties:
Home, Card, Perks en Profile.
Onder geen van de opties verschijnt er een timer.
En onder de optie Card staan twee keuzes, Activate Card en Report Lost Card.
Dat is duidelijk anders dan wat ik zie met mijn recent aanmelding (iPhone):
  1. Start app
  2. Weergeven bericht: "You Are All Set!". Daaronder een knop met "Card Order"
  3. Na selecteren "Card Order": weergegeven bericht "Your Card Is Being Manufactured" met daaronder hoe lang het nog duurt en positie in de queue
Misschien de app opnieuw installeren?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kiek nou es, lagere fees :P
Dear Plutus Member,
We wanted to provide the community with fairer PLU withdrawal rates that are more in line with current Ethereum gas fees whilst our Layer-2 solution is underway.
With that in mind, we are reducing our PLU withdrawal fees from £/€15 to £/€5 - this will ensure the rewards you've earned so far go that little bit further!
For full details, read our blog below.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:40

TheFruitNerd

iets met fruit

wenze schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:46:
[...]

Dat is duidelijk anders dan wat ik zie met mijn recent aanmelding (iPhone):
  1. Start app
  2. Weergeven bericht: "You Are All Set!". Daaronder een knop met "Card Order"
  3. Na selecteren "Card Order": weergegeven bericht "Your Card Is Being Manufactured" met daaronder hoe lang het nog duurt en positie in de queue
Misschien de app opnieuw installeren?
Helaas pindakaas; heeft niet geholpen.
Ik kreeg vanmorgen reactie van de helpdesk dat ik geen timer heb omdat ik de kaart niet als verloren aan heb gemeld. Hun advies is om dat ook vooral niet te doen, want dan kom je achteraan in de rij.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:27
TheFruitNerd schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:22:
Hun advies is om dat ook vooral niet te doen, want dan kom je achteraan in de rij.
Maar wat gaan ze dan doen? Hebben ze een aparte lijst met "zoekgeraakte" kaarten en gaan ze die opnieuw toezenden? En hebben ze in de tussentijd gezorgd dat je adresgegevens correct staan zodat ze ook correct op de envelop komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Timmy schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:41:
[...]

Maar wat gaan ze dan doen? Hebben ze een aparte lijst met "zoekgeraakte" kaarten en gaan ze die opnieuw toezenden? En hebben ze in de tussentijd gezorgd dat je adresgegevens correct staan zodat ze ook correct op de envelop komen?
Mag hopen dat de zoekgeraakte riedel als eerste een virtuele kaart krijgen als dat sneller is dan de fysieke :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:40

TheFruitNerd

iets met fruit

Timmy schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:41:
[...]

Daar krijg ik tot op heden geen antwoord op.
Ik had gewoon gelijk de kaart als vermist op moeten geven, nu weet je zeker dat je nummer 30.000 zoveel bent. Hopelijk komen ze snel met die virtuele kaart over de brug.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:25
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/TbPKwW6/PLU.png

Na exact 5 maanden gebruik. Niet verkeerd

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
.

[ Voor 99% gewijzigd door Gelukszoekr op 13-09-2022 15:32 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand of een Airbnb-cadeaukaart ook werkt voor de Airbnb-perk?

Ik vraag het me af omdat dit de url is: https://airbnbeu.launchgiftcards.com/
Dus ik vraag me af of het onder de naam van Airbnb geregistreerd wordt.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik heb 10 sept 2 orders gedaan met paypal met plutus, waarvan ik er maar 1 in het overzicht zie bij rewards. Een bestelling van 11 september duikt ook niet op. Iemand toevallig ook last van?

Via Home in de app zie ik de transacties wel, webinterface vermeldt ze niet.

Saldo klopt wel :P

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Weet iemand ook hoe het met refunds zit? Ik kreeg laatst een vage foutmelding dat een transactie niet doorkwam (limit exceeded). Deze transacties zijn wel teruggedraaid, maar de rewards staan er nog netjes tussen.

Als het niet hersteld wordt is het echt gratis geld :9

[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 14-09-2022 21:45 ]

No one can predict the market! - Who the hell knows!

• Jozias
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23-01 21:34
Ik heb het afgelopen weekend 2x net geen 30 euro omgezet naar de kaart en gisteren nogmaals 1 keer. Het lijkt erop dat ze alledrie nog niet op de kaart staan. Voorheen was het instant, maar nu lijkt het echt meerdere dagen te duren.

Meer mensen last van?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-07 11:03
Jozias schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:12:
Ik heb het afgelopen weekend 2x net geen 30 euro omgezet naar de kaart en gisteren nogmaals 1 keer. Het lijkt erop dat ze alledrie nog niet op de kaart staan. Voorheen was het instant, maar nu lijkt het echt meerdere dagen te duren.

Meer mensen last van?
PLU naar de kaart? Zal vast te maken hebben met de ETH merge

• Jozias
Domino schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:35:
[...]

PLU naar de kaart? Zal vast te maken hebben met de ETH merge
PLU naar de kaart inderdaad. Ik doe ze wel even een berichtje. Thanks in ieder geval!

• Domino
Jozias schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:38:
[...]

PLU naar de kaart inderdaad. Ik doe ze wel even een berichtje. Thanks in ieder geval!
Ze zijn actief op reddit en discord, op reddit deze gevonden:
https://www.reddit.com/r/...4hr_plu_withdrawal_delay/

• Jozias
Thanks weer! Ik heb net contact gehad met support en het heeft inderdaad met de merge te maken. Heb op 10, 12 en 14 september PLU naar de kaart gezet en hij ziet dat ze goed zijn verwerkt maar dat het door de merge meer tijd in beslag neemt. Zou er binnen 24 uur moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 19:02
Tip: ik weet dat je bij Lidl 100 euro kunt bijpinnen en daar dus 3% Plutus +1% Curve op krijgt. Als je de cash bewaart voor winkels die niet werken met Curve dan heb je toch overal 4% korting. Kan iemand bevestigen of dit ook bij Jumbo werkt? En hoeveel je mag bijpinnen.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:24

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:59:
Tip: ik weet dat je bij Lidl 100 euro kunt bijpinnen en daar dus 3% Plutus +1% Curve op krijgt. Als je de cash bewaart voor winkels die niet werken met Curve dan heb je toch overal 4% korting. Kan iemand bevestigen of dit ook bij Jumbo werkt? En hoeveel je mag bijpinnen.
Kan ik bij de kassa extra geld opnemen?
Meestal kun je bij Jumbo tot maximaal 50,00 extra geld opnemen bij de kassa. Je kunt bij de kassa vragen of het op dat moment mogelijk is.

https://www.jumbo.com/service/vragen/winkels-en-services

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Hoe vaak mag je dit doen? Afhankelijk van hoe vaak je gratis mag storen bij je bank kan dit een cirkeltje worden.

Specs

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-07 23:05
Net lukte het niet bij de Lidl te betalen met de kaart. Check zojuist de app, was eruit gegooid. En bij de kaart staat nu €NaN.undefined
Hij gaat weer lekker.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:41
Yup hier hetzelfde als @Bushalte :(

• Timmy
Volgens een bericht op Twitter had de payment provider een storing. Zou inmiddels opgelost zijn.

• Bushalte
Kaart nu weer zichtbaar in de app inderdaad.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
wenze schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:21:
[...]

Hoe vaak mag je dit doen? Afhankelijk van hoe vaak je gratis mag storen bij je bank kan dit een cirkeltje worden.
Lekker misbruik maken van dit voordeel, dan weet je zeker dat het snel voor iedereen stopt.

• Steefmeister
Het is weer raak. Nu kan ik weer geen pluton verkopen en naar de kaart plaatsen. De proceed knop blijft grijs.

Er is altijd wel wat zo...

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Steefmeister schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:37:
Het is weer raak. Nu kan ik weer geen pluton verkopen en naar de kaart plaatsen. De proceed knop blijft grijs.

Er is altijd wel wat zo...
Niemand verplicht je om Plutus te gebruiken :)

No one can predict the market! - Who the hell knows!

• Steefmeister
Coldcat schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:45:
[...]

Niemand verplicht je om Plutus te gebruiken :)
Het is vaak genoeg nog niet eens mogelijk :')

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:35:
Ik heb 10 sept 2 orders gedaan met paypal met plutus, waarvan ik er maar 1 in het overzicht zie bij rewards. Een bestelling van 11 september duikt ook niet op. Iemand toevallig ook last van?

Via Home in de app zie ik de transacties wel, webinterface vermeldt ze niet.

Saldo klopt wel :P
Berichtje naar support: reden onbekend, maar je PLU is bijschreven om het te compenseren, excuses voor ongemak. Support is wel snel, binnen half uurtje reply. Blijft wel zaak dat je de boel goed blijft monitoren, maar dat is aan ons wel besteed denk ik :P

-update-
Heb gister getankt en ook die transactie dook lang niet op, inmiddels gelukkig wel. Beetje glitchy nog die boel af en toe, blijf er goed op letten folks :)

[ Voor 23% gewijzigd door 2Dutch op 22-09-2022 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
You've got mail!
Dear Plutus Member,
We are making some changes in conjunction with our banking partner, Contis, which will go into effect on 21st November 2022. For complete transparency, we have a summary breakdown of the improvements below.
Card Decline Fee
Card Declines will become free!
ATM Decline Fee
ATM Declines will become free!
FX Fee
International POS Purchases will move from up to €1.00 + 1.5% per transaction to a flat 2.5% of the purchase which will make it more cost-effective on small-to-mid sized payments.
ATM Withdrawal Fee
ATM withdrawal fees will move from up to €1.70 + 1.5% to just a fixed 2.5% per withdrawal.
Replacement Cards (Lost or Stolen)
Currently, Plutus charges €5 for replacement cards. This will now be free for Everyday and Premium plans, whereas Starter accounts will be charged €10 for replacement cards.
PLU Withdrawal Fee
We recently reduced PLU withdrawal fees from €15 to just €5. Unlike the changes outlined above, this improvement has already taken effect.
If you experience any problems, open a Support ticket here and we will assist you.
toon volledige bericht

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Overmaken ging vanmorgen erg snel en stond nadat het in mijn account stond, na één klik ook direct op mijn creditcard!

Tomorrow is not today!

• Jozias
Jozias schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:04:
[...]

Thanks weer! Ik heb net contact gehad met support en het heeft inderdaad met de merge te maken. Heb op 10, 12 en 14 september PLU naar de kaart gezet en hij ziet dat ze goed zijn verwerkt maar dat het door de merge meer tijd in beslag neemt. Zou er binnen 24 uur moeten zijn.
Een weekje later en nog steeds niets ontvangen op mijn kaart. Gisteren weer een nieuw ticket gemaakt maar ook hier tot op heden geen reactie op. Valt me tegen. Bij eerdere vragen waren ze behoorlijk snel, zeker in vergelijking met CDC.

• Timmy
Sydney08 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 12:56:
Overmaken ging vanmorgen erg snel en stond nadat het in mijn account stond, na één klik ook direct op mijn creditcard!
Overboekingen naar mijn account gingen altijd al snel en meestal had ik ook wel mazzel met het volgooien van de kaart. Helaas is dat laatste niet meer het geval, over het algemeen wordt het bedrag pas de volgende dag op mijn kaart bijgeboekt. Niet echt een vooruitgang voor mij :/

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 01:14
Dus je betaal altijd met Curve? En daarin swipe je hem om naar Plutus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Goed nieuws. Over ~3 weken zijn er weer nieuwe kaarten op voorraad :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Timmy op 23-09-2022 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik wou net zeggen, scherp Timmy :)
Was jij ook al aan het spelen geweest met Billhop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:21:
Ik wou net zeggen, scherp Timmy :)
Was jij ook al aan het spelen geweest met Billhop?
Nee. De meeste facturen van via automatisch incasso, een andere optie is er niet. Jij wel?

Vind het best veel moeite voor een paar procent. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Timmy schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:40:
[...]

Nee. De meeste facturen van via automatisch incasso, een andere optie is er niet. Jij wel?

Vind het best veel moeite voor een paar procent. :X
Voor nu wel, voor 5% wil ik best wel een factuur handmatig overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-06 23:53
Verkeerde topic. Excuses

[ Voor 84% gewijzigd door cooLopke op 26-09-2022 20:03 ]

• bjkmemo8
Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:04:
[...]

Voor nu wel, voor 5% wil ik best wel een factuur handmatig overmaken.
5% procent cashback met plutus in combinatie met billhop?
Hoe werkt dat dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
bjkmemo8 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 11:25:
[...]

5% procent cashback met plutus in combinatie met billhop?
Hoe werkt dat dan?
Dat is het maximaal haalbare. Via Billhop kan je je factuur betalen via een VISA/Mastercard. Dus ook Plutus.

Als je van deze dienst gebruik wil maken, dan betaal je 2,95% extra per factuur. Dus als je een factuur van €100 wilt betalen via Billhop, dan betaal je €102,95.

Als je een 8% Plutus kaart hebt dan krijg je 8% terug in PLU tokens van die €102,59. Dat is €8.25. Onder aan de streep, er van uitgaande dat je PLU in waarde gelijk blijft. Heb je dan €94,70 betaald. Ruim 5% korting

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 29 september 2022 @ 11:59:
[...]

Dat is het maximaal haalbare. Via Billhop kan je je factuur betalen via een VISA/Mastercard. Dus ook Plutus.

Als je van deze dienst gebruik wil maken, dan betaal je 2,95% extra per factuur. Dus als je een factuur van €100 wilt betalen via Billhop, dan betaal je €102,95.

Als je een 8% Plutus kaart hebt dan krijg je 8% terug in PLU tokens van die €102,59. Dat is €8.25. Onder aan de streep, er van uitgaande dat je PLU in waarde gelijk blijft. Heb je dan €94,70 betaald. Ruim 5% korting
Wel even voor 15k euro aan PLU kopen. Daarna moet je wel zeker weten dat de cashback categorie door Plutus wordt geaccepteerd. Geen idee of dat zo is.

• Gelukszoekr
knakworst schreef op donderdag 29 september 2022 @ 18:03:
[...]

Wel even voor 15k euro aan PLU kopen. Daarna moet je wel zeker weten dat de cashback categorie door Plutus wordt geaccepteerd. Geen idee of dat zo is.
In dit voorbeeld, ja. Je krijgt trouwens wel cashback op elke transactie die via billhop gaat.

Maar je zou het ook kunnen toepassen met een 5% cashback kaart. Oftewel een investering van €3500.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Plutus Roadmap | 2022 (Q3 Progress)
Customers with Cards Lost / Stolen / Never Received
If you are awaiting a Plutus Card and already have access to the app, then you will receive priority access. Your Plutus Card will automatically be dispatched on 3rd October. Please log in to the app in advance and ensure that your home address is up to date.

This applies to customers who:

Reported their cards as lost/stolen
Never received a card (appears as inactive upon login)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Mijn aldi en spotify rebate werkte niet goed via Curve terwijl de perks waren geactiveerd, even gechat met support en de rebate gehad van de perks. Kudo's voor Plutus support en snelle afhandelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-06 23:53
zenith schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:52:
Mijn aldi en spotify rebate werkte niet goed via Curve terwijl de perks waren geactiveerd, even gechat met support en de rebate gehad van de perks. Kudo's voor Plutus support en snelle afhandelen. :)
Ik heb idd gemerkt dat alle beschrijvingen via Curve de laatste tijd eenzelfde zijn, hoe weet Plutus dan dat het over Spotify gaat? Had jij dit ook? En heb je dan bewijzen moeten aanleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
cooLopke schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 12:06:
[...]

Ik heb idd gemerkt dat alle beschrijvingen via Curve de laatste tijd eenzelfde zijn, hoe weet Plutus dan dat het over Spotify gaat? Had jij dit ook? En heb je dan bewijzen moeten aanleveren?
Via de app zie je alleen Vilnius staan, in de web gui onder Pluton staat wel de volledige omschrijving. Ze hebben bij mij even gekeken na mijn screenshot en toen kreeg ik de plu rewards zonder morren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zenith schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:16:
[...]

Via de app zie je alleen Vilnius staan, in de web gui onder Pluton staat wel de volledige omschrijving. Ze hebben bij mij even gekeken na mijn screenshot en toen kreeg ik de plu rewards zonder morren. :)
Ik heb altijd eerste dag Vilnius staan, dag later hele transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
knakworst schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 08:57:
[...]

Ik heb altijd eerste dag Vilnius staan, dag later hele transactie.
Omdat plutus een (1) keer per dag de transacties verwerkt, net zoals de rewards/perks distributie. Plutus staat los van de payment provider (visa).

Nu is dat natuurlijk ook zo voor alle andere visa debit card providers (oa CDC en binance), maar die zijn nagenoeg instant in hun verwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Inmiddels al 10 procent van die smerige ponzi terugverdiend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YL9LrnEPtbklHIOkvcF6KlEFQ1I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uz2jmnRgXLlXyvRetMLOXeL7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

knakworst schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:05:

[Afbeelding]
Ik zat vandeweek m'n sheet ook bij te werken (maar die's alleen voor gezamenlijke riedel), en daar zaten we ook al over de 150 euro aan cashback. Heb je toch weer een volle, ik bedoel 3/4 volle kar boodschappen voor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:41

[Afbeelding]
Lekker. Zat zelf onlangs op 45 PLU zonder een cent investering.. Kan niet klagen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online

[Afbeelding]
Netjes hoor, op weg naar goat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zenith schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 21:16:
[...]

Netjes hoor, op weg naar goat :)
Nee ik verkoop die krengen maandelijks bij iedere dikke pump. Heb er al 1.000 gestaked dat vind ik genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-07 09:27

Therapy777

Metal!

Bericht gekregen dat mijn kaart 3 oktober opgestuurd is. Hopelijk komt hij deze keer wel aan. Eindelijk... Na ruim vijf maanden.

Precies op tijd want de 2% cashback op mijn Ruby stake eindigt deze maand 😎 kan ik eindelijk gedag zeggen tegen CDC en hallo tegen 3% cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-07 11:37
Stel ik heb nu Everyday, met daarin de perks Netflix en Disney+. Spotify DUO betaal ik zelf (nu nog via CDC).
Dan betaal ik nu:
Plutus subscription € 4,99
To pay Spotify € 12,99
To pay Netflix € 4,99
To pay Disney+ € 0,00
Total € 22,97

Zou ik naar Premium gaan met eigenlijk als doel een extra perk te krijgen en die op Spotify te zetten dan betaal ik onder de streep hetzelfde (de 3% cashbacks op de perks die de vergoedingslimiet overschrijden even genegeerd)?
Plutus subscription € 14,99
To pay Spotify € 2,99
To pay Netflix € 4,99
To pay Disney+ € 0,00
Total € 22,97

Tientje extra voor het abo, maar je krijgt ook een tientje cashback terug. Per saldo schiet je er dan toch niks mee op? Of mis ik nu iets?

[ Voor 5% gewijzigd door catchingfire op 05-10-2022 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
catchingfire schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:11:
Stel ik heb nu Everyday, met daarin de perks Netflix en Disney+. Spotify DUO betaal ik zelf (nu nog via CDC).
Dan betaal ik nu:
Plutus subscription € 4,99
To pay Spotify € 12,99
To pay Netflix € 4,99
To pay Disney+ € 0,00
Total € 22,97

Zou ik naar Premium gaan met eigenlijk als doel een extra perk te krijgen en die op Spotify te zetten dan betaal ik onder de streep hetzelfde (de 3% cashbacks op de perks die de vergoedingslimiet overschrijden even genegeerd)?
Plutus subscription € 14,99
To pay Spotify € 2,99
To pay Netflix € 4,99
To pay Disney+ € 0,00
Total € 22,97

Tientje extra voor het abo, maar je krijgt ook een tientje cashback terug. Per saldo schiet je er dan toch niks mee op? Of mis ik nu iets?
toon volledige bericht
Voor de perks maakt het niet uit, wel voor de cashback qua % en hoeveel je er per maand doorheen helpt qua cash. 😀
Voor 4 perks kun je ook overwegen om 250 plu te staken en everyday aan te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:47
Heb ook een kaart aangevraagd paar dagen geleden sta op 25748 in de wachtrij. 1 week staat erbij dat ik de kaart krijg maar zal wel uitlopen denk ik met zoveel aanvragen.

Nu heb ik eens de op doorgenomen en wat pagina's bekeken en dan heb ik toch wat vragen.

die 10 euro per perk die je terug krijgt per maand moet je die in 1 keer uitgeven of telt alle uitgaven per maand. dus stel ik pak de aldi en ik haal vandaag voor 5 euro boodschappen en en week later ook krijg je dan een tientje terug?

dan een vraag over staking, de plu die je iedere maand krijgt wordt dan gestaked in de kaart maar wat levert dat dan op ? krijg je dan meer net als met normaal staken van bv bnb zoveel %

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Toerq schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:38:
Nu heb ik eens de op doorgenomen en wat pagina's bekeken en dan heb ik toch wat vragen.
De 10 euro kan je ook in meerdere keren uitgeven, zolang het binnen dezelfde periode valt.

PLU staken in de app biedt je geen extra voordelen. Je kan de PLU met zo goed naar metamask overzetten. In beide gevallen telt het mee voor je niveau (250, 500, 1000 of 2000 PLU).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:21
Therapy777 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:17:
Bericht gekregen dat mijn kaart 3 oktober opgestuurd is. Hopelijk komt hij deze keer wel aan. Eindelijk... Na ruim vijf maanden.

Precies op tijd want de 2% cashback op mijn Ruby stake eindigt deze maand 😎 kan ik eindelijk gedag zeggen tegen CDC en hallo tegen 3% cashback.
iets voor gedaan? ik heb geen bericht gehad en wacht al sinds 2 mei 2022 -O-

dus ik heb zojuist hun bericht.....hopelijk snel bericht terug

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 05-10-2022 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
inmiddels bericht ontvangen met een update van een ticket die ik had staan bij Plutus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CbifeGaPZcy6vHw9xEqRYDm3b6A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ghQI9dkT8dXvYt6DkstaU9Dd.jpg?f=fotoalbum_large

afwachten dus :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
zenith schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:33:
[...]
Voor de perks maakt het niet uit, wel voor de cashback qua % en hoeveel je er per maand doorheen helpt qua cash. 😀
Voor 4 perks kun je ook overwegen om 250 plu te staken en everyday aan te houden?
Als je 250 plu staked pak je ook everyday abo erbij om niet na 1 week tegen cashback limiet te lopen. Je krijgt geen extra perk voor die every day. Alternatief: niet staken maar 2e kaart aanvragen voor huisgenoot. 1 kaart voor alle uitgaven, 2e kaart voor 2 perks en daardoor 2x €10plu cashback.😋

[ Voor 8% gewijzigd door enermax op 06-10-2022 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Plutus app en website al een paar uurtjes offline (ook in andere landen). Betaalkaart weet ik niet of die wel/niet werkt.

Geen idee wat dit betekent als ik de website op zoek, maar er staat pendingdelete/expire date 23-09-22?

Domain: plutus.it
Status: pendingDelete / redemptionPeriod
Signed: no
Created: 2015-09-23 22:29:41
Last Update: 2022-10-08 01:02:23
Expire Date: 2022-09-23

https://www.domain.com/whois/whois/?search=plutus.it

[ Voor 57% gewijzigd door enermax op 08-10-2022 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Domein niet verlengd en dus verlopen 8)7
Heel amateuristisch

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Sydney08 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:32:
Domein niet verlengd en dus verlopen 8)7
Heel amateuristisch
Blijkbaar precies hetzelfde gebeurd vorig jaar. Discord quote:

CymruDad — Today at 9:42 AM
Yep - last time it needed renewing , almost exactly a year ago. 🤦‍♂️
We were told at the time that something would be put in place to prevent the oversight happening again.
So I’m not sure exactly how or why it’s happened again this time tbh 🤷‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Lutsers. Kaart werkt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Handig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 12:26
Bij cdc is het zo slecht nog niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:51
Sinds vanmorgen is plutus, volgens mij, ook elk uur 4.99 van mijn credit card aan het afschrijven. Block code uab = Plutus? Ik heb tijdelijk mij curve card geblokkeerd, maar het blijft wel vreemd. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 12:26
conara schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:32:
Sinds vanmorgen is plutus volgens mij ook elk uur 4.99 van mijn credit card aan het afschrijven. Block code uab = Plutus? Ik heb tijdelijk mij curve card geblokkeerd, maar het blijft wel vreemd. Meer mensen hier last van?
Ik las in de telegram groep dat iemand dit ook had. Verder weet ik er niets van. Maar kijk daar ffe..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Plutus.it werkt weer :z

Heb 3okt bij Esso getankt via Curve-Plutus maar de reservering van 150 euro is nog steeds niet vrijgegeven. |:( Tip: koop via Curve met je echte creditkaart en doe dan go back in time naar Plutus.

[ Voor 84% gewijzigd door enermax op 08-10-2022 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkersbergen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-03 16:52
Dat had ik laatst ook, maar is slechts een visuele fout. De transactie wordt simpelweg niet meer met terugwerkende kracht bijgewerkt in the web interface, maar is wel verwerkt in het saldo. Die site is best hopeloos. Zou geloof ik opgelost moeten zijn met de nieuwe bank provider in 2023.

Als je nog twijfelt kan je bij support een bankafschrift vragen van jouw account van contis. Dan zal je zien dat de transactie en saldo in werkelijkheid wel klopt!

(edit: neem aan dat dat een onbemande\automaat pomp was tenminste..)

[ Voor 7% gewijzigd door mkersbergen op 09-10-2022 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
mkersbergen schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:56:
Dat had ik laatst ook, maar is slechts een visuele fout. De transactie wordt simpelweg niet meer met terugwerkende kracht bijgewerkt in the web interface, maar is wel verwerkt in het saldo...
Heb helaas al ervaring met de klantenservice en heb een printscreen gemaakt net voordat ik ging tanken. Het bedrag in app voor tanken en bedrag nu in de app minus tussentijdse transacties is precies 150 euro. Tanken zelf was 66 euro dus had het verschil moeten zijn. :/

[ Voor 12% gewijzigd door enermax op 09-10-2022 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkersbergen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-03 16:52
mmhm ik zou lekker vragen om dat contis bankafschrift. Dan kan je het helemaal nachecken. Bij mij bleek het allemaal precies te kloppen uiteindelijk. Er zit ook een timelag tussen het updaten van het saldo soms. Waarschijnlijk zat er een transactie tussen die niet meer pending was, maar nog niet in het saldo was verwerkt.

hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb ook een ticket open staan mbt tot een transactie bij de pomp die ook nog steeds "locked" is. Een visuele bug vind ik niet zo'n probleem. Dat er geld niet terug komt is minder grappig.

Het is nu trouwens ontzettend druk met mensen die proberen hun kaart aan te vragen. Server overload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 07:36
Eindelijk is mijn Plutus kaart sinds afgelopen week onderweg na ruim een halfjaar wachten.

Nu heb ik via Apple een iCloud+ abonnement alleen nu snap ik nog niet helemaal welke Apple perk ik dan moet gebruiken. In de Plutus app zie ik de Apple One en de Apple perk, weet iemand wat nu het verschil is tussen beide en welke hiervoor te gebruiken? Ik kan het in dit topic/op Plutus niet vinden maar is het correct dat:

Apple Credit:
Is voor alle aankopen via Apple via je Creditcard? Dus zoals iCloud+ nu via mijn CC gaat elke maand gaat het dan via de Plutus CC inclusief cashback?

Apple One:
Alleen voor je Apple One abonnement?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b1noRrCSM8ujdPur0ngTA0F3V44=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JnSAgmb6QCDkswsLGM2JUaOr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:45

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Meer mensen last van dat ze opnieuw moeten inloggen in de App en blijven hangen op de 2FA?
Als ik op de website probeer in te loggen exact hetzelfde probleem.

Edit;

En hier de reden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDYbGaTs1JHIeAzmMWFE1R8MNsM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8beONQabJmoIEXKexQpx7igi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door WishmasterNL op 10-10-2022 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandjan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:49
WishmasterNL schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:12:
Meer mensen last van dat ze opnieuw moeten inloggen in de App en blijven hangen op de 2FA?
Als ik op de website probeer in te loggen exact hetzelfde probleem.

Edit;

En hier de reden:
[Afbeelding]
Ik heb net mijn adres bevestigd en 2FA ingesteld, geen problemen gehad. Na maanden wachten wordt nu eindelijk mijn kaart verstuurd. Duurt ongeveer 2 weken voordat hij er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
lubbertkramer schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:50:
Eindelijk is mijn Plutus kaart sinds afgelopen week onderweg na ruim een halfjaar wachten.

Nu heb ik via Apple een iCloud+ abonnement alleen nu snap ik nog niet helemaal welke Apple perk ik dan moet gebruiken. In de Plutus app zie ik de Apple One en de Apple perk, weet iemand wat nu het verschil is tussen beide en welke hiervoor te gebruiken? Ik kan het in dit topic/op Plutus niet vinden maar is het correct dat:

Apple Credit:
Is voor alle aankopen via Apple via je Creditcard? Dus zoals iCloud+ nu via mijn CC gaat elke maand gaat het dan via de Plutus CC inclusief cashback?

Apple One:
Alleen voor je Apple One abonnement?

[Afbeelding]
Als je alleen iCloud+ hebt en hier normaal via je cc voor betaald dan neem je Apple Credit perk, in je App Store account dan wel even betaalmethode aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 07:36
StefanoZ schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:50:
[...]

Als je alleen iCloud+ hebt en hier normaal via je cc voor betaald dan neem je Apple Credit perk, in je App Store account dan wel even betaalmethode aanpassen.
Top, dan heb ik hen goed opgevat :) Nu wachten tot hopelijk deze week de kaart dan ook daadwerkelijk in de bus valt en ik geen spookverhalen zoals hierboven krijg dat de kaart zoek is.

[ Voor 18% gewijzigd door lubbertkramer op 10-10-2022 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:41
Iedereen al flink ingekocht voor de aankomende run?

Genoeg mensen die hun kaart overigens gewoon netjes hebben ontvangen in mei, komt vast goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 10-10-2022 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:49:
Ik heb ook een ticket open staan mbt tot een transactie bij de pomp die ook nog steeds "locked" is. Een visuele bug vind ik niet zo'n probleem. Dat er geld niet terug komt is minder grappig.

Het is nu trouwens ontzettend druk met mensen die proberen hun kaart aan te vragen. Server overload...
ik zie nergens de optie op de site hoe ik het moet aanvragen ^^
alleen in mijn mailtje van 5 okt werd er gezegd dat het onderweg was (10-14 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 21:50:
[...]

ik zie nergens de optie op de site hoe ik het moet aanvragen ^^
alleen in mijn mailtje van 5 okt werd er gezegd dat het onderweg was (10-14 dagen)
Wat wil je aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik wil weten of mijn kaart ECHT onderweg is, ik wacht al sinds 3 mei 2022 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
100 Cards a Minute Processed Today
Amazing day for Plutus, for those that experienced issues earlier here's why.

At our peak today we were processing 100 cards a minute! 🔥 🔥 🔥

For perspective, that means you could have listened to DJ Khaled's All We Do is Win on repeat and Plutus would have confirmed and processed 347 new cards each time the song finishes.

Well done to the team for an extremely busy day and thank you to the active community members who have been answering questions and welcoming new members.

Welcome our new Plutonians!
Ik denk dat je er vanuit mag gaan dat ie nu wel je kant op komt, er van uitgaande dat je je adres hebt bevestigd vandaag natuurlijk.

Ik denk dat een ticket openen nu niet echt veel zin heeft, die gasten worden nu overladen met vragen. Misschien dat je op Discord succes hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 22:14:
Ik denk dat een ticket openen nu niet echt veel zin heeft, die gasten worden nu overladen met vragen. Misschien dat je op Discord succes hebt
Via de webchat kreeg ik vandaag snel een reactie, dat gaat altijd een stuk sneller dan via mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 22:14:
[...]

Ik denk dat je er vanuit mag gaan dat ie nu wel je kant op komt, er van uitgaande dat je je adres hebt bevestigd vandaag natuurlijk.

had het adres 3 weken terug al aangepast , nu kan het niet meer

we zien wel hoe het gaat lopen, heb altijd gewoon nog de CRO en de Binance kaart (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
ik probeer me coins te verkopen, maar je kan maar 30euro per dag top upen en naar een wallet betaal je een fee :( , koers is niet elke dag zo hoog. Hebben jullie tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LexHouwaart
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-05 11:06
Gewoon elke dag iets verkopen. Ik verkoop elke dag wanneer koers boven bedrag x is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-07 11:37
LexHouwaart schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:59:
Gewoon elke dag iets verkopen. Ik verkoop elke dag wanneer koers boven bedrag x is.
Dat die koers nog flink omhoog gaat door het eindelijk back-in-stock komen van cards en de expansie naar de USA is wishfull thinking?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LexHouwaart
Je kunt je risico’s spreiden. Ik pak nu dagelijks mijn winsten. Ik heb vaker verwachtingen gehad van bepaalde events die uiteindelijk niets deden voor de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-07 09:15
catchingfire schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:37:
[...]

Dat die koers nog flink omhoog gaat door het eindelijk back-in-stock komen van cards en de expansie naar de USA is wishfull thinking?
Geen idee of expansie naar de US heel veel gaat doen want volgens mij zitten daar veel al op juno.finance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjun
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 11-12-2024
LexHouwaart schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:59:
Maar elke dag iets verkopen, dat is dan dus max 30EUR elke dag? Als je 300 EURO winst wil pakken, dan ben je 10 dagen bezig, de koers kan dan alweer aardig gekelderd zijn. Of doe je het via een exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LexHouwaart
Gertjun schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:42:
[...]

Maar elke dag iets verkopen, dat is dan dus max 30EUR elke dag? Als je 300 EURO winst wil pakken, dan ben je 10 dagen bezig, de koers kan dan alweer aardig gekelderd zijn. Of doe je het via een exchange?
Voor mij geld nu is de koers boven €11,- dan verkoop ik €30,- aan PLU. Ik heb geen haast bij verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 710428

mijn card komt bijna binnen 14-19 dagen, dan direct in mn curve app, wordt nu wel wat ingewikkeld
Heb dus curve app, met daarin crypto.com(spotifiy gratis) en binance card, en straks dus plutus card.
Dan wellicht binance eruit en plutus erin anders past dat niet in mijn gratis plan.

De voordelen om voor curve te betalen en dan dus meerdere kaarten, cdc,binance plutus bijv te doen met alle verzekeringen erbij is is ook wel een dingetje, wat evt in de toekomst wel gaat gebruiken

Dit wordt mn opstelling denk ik: Curve > met daarin Crypto.com Spotify gratis en Plutus (abbo 5%) om als perk Disney+ en Prime te pakken + altijd betalen met plutus card als primair in curve zodat ik meeste cashback te krijgen 3% . Netflix heb ik al gratis via fam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:27
Ik kan het antwoord op mijn vraag niet zo snel vinden. Ik heb 250 PLU gestaked en gezien de huidige prijzen is het misschien interessant om wat om te zetten naar euro's. Wat gebeurt er dan met de Pending PLU die ik heb verdiend door het staken (door 4% in plaats van 3% en de PLU door een extra perk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LexHouwaart
TobiasdePagter schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:33:
Ik kan het antwoord op mijn vraag niet zo snel vinden. Ik heb 250 PLU gestaked en gezien de huidige prijzen is het misschien interessant om wat om te zetten naar euro's. Wat gebeurt er dan met de Pending PLU die ik heb verdiend door het staken (door 4% in plaats van 3% en de PLU door een extra perk)?
De transacties gedurende je staking tier worden met de gepaste percentage uitbetaald. Alle transacties die erbuiten vallen gaan qua percentage weer omlaag kan ik mij voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:27
LexHouwaart schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:54:
[...]

De transacties gedurende je staking tier worden met de gepaste percentage uitbetaald. Alle transacties die erbuiten vallen gaan qua percentage weer omlaag kan ik mij voorstellen.
Bedankt voor je reactie, dus als de 45 dagen voorbij zijn voor PLU die momenteel op pending staan en die verdiend zijn tijdens het staken vervalt deze niet als ik de staking in de 45 dagen-periode weer verkoop/weghaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LexHouwaart
TobiasdePagter schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:55:
[...]
Bedankt voor je reactie, dus als de 45 dagen voorbij zijn voor PLU die momenteel op pending staan en die verdiend zijn tijdens het staken vervalt deze niet als ik de staking in de 45 dagen-periode weer verkoop/weghaal?
Zo interpreteer ik het inderdaad. De wijziging is alleen van kracht op toekomstige aankopen als je nu de staking laat vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Jammer dat de topups al een paar dagen niet werken. Normaal werken die wel aan het begin van de week. 1200 euro nu van echte creditkaart afgeschreven en wacht al een paar dagen om GBIT naar Plutus te doen. Jammer dat vandaag PLU 25% is gestegen :( Dat is 25% minder PLU als het geld eindelijk op de kaart staat.
Nou ja mag niet klagen met 45 PLU omgezet en verkocht in een half jaar tijd.

[ Voor 7% gewijzigd door enermax op 11-10-2022 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
TobiasdePagter schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:33:
Zodra je onder de 250 PLU komt word je de volgende ochtend teruggezet naar een lager staking-niveau. Voor de verdiende PLU (pending of al vrijgegeven) heeft dat echter geen effect, wel voor transacties vanaf dat moment.
Pagina: 1 ... 11 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.