Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 9 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:05

knakworst

Get more sats!

WishmasterNL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:32:
[...]

Je bedoelt de topup issues die de hele ochtend al aanwezig is vandaag?

Heel vervelend. Probeer de hele ochtend al geld toe te voegen.
Het is een beetje geluk hebben. Net 500 euro overgemaakt van ING, en top up naar kaart is gelijk gelukt :z

Ik kan me niet herinneren dat het ooit mislukt is bij mij, ik probeer altijd een beetje op werkdagen in de namiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:20

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

knakworst schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:08:
[...]

Het is een beetje geluk hebben. Net 500 euro overgemaakt van ING, en top up naar kaart is gelijk gelukt :z

Ik kan me niet herinneren dat het ooit mislukt is bij mij, ik probeer altijd een beetje op werkdagen in de namiddag.
Bij mij net inderdaad ook eindelijk gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

WishmasterNL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:58:
[...]

Bij mij net inderdaad ook eindelijk gelukt.
Nog een maandje problemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s6-yioVwWOw3pnQ9uSVxhS7c9gg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kcPjtH8KO9GOx2NioLCbAMEa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:46
Ehhh. Dat lost het probleem toch niet op? SEPA werkt volgens mij niet in het weekend.

Ik heb het nu gewoon permanent anders ingesteld. Curve doet een charge op mijn ING mastercard en dan maak ik het bedrag over naar plutus en/of CDC. Daarna met curve gbit de charge uitvoeren op de desbetreffende kaart. Voortaan tijd genoeg om alles te regelen qua financiën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 22:07:
[...]

Ehhh. Dat lost het probleem toch niet op? SEPA werkt volgens mij niet in het weekend.

Ik heb het nu gewoon permanent anders ingesteld. Curve doet een charge op mijn ING mastercard en dan maak ik het bedrag over naar plutus en/of CDC. Daarna met curve gbit de charge uitvoeren op de desbetreffende kaart. Voortaan tijd genoeg om alles te regelen qua financiën.
Het probleem is toch van die interne wallet naar de card wallet? Van de SEPA overschrijving naar die interne wallet duurt een paar minuten indien je bank instant SEPA ondersteunt. En dat zijn er steeds meer.

Goed trouwens om te weten dat er 50.000+ op de wachtlijst staan, een beperkt deel wil vast wel 250+ PLU kopen zodra ze die kaart in hun handen hebben O-)

[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 03-08-2022 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
knakworst schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 22:24:
[...]

Het probleem is toch van die interne wallet naar de card wallet? Van de SEPA overschrijving naar die interne wallet duurt een paar minuten indien je bank instant SEPA ondersteunt. En dat zijn er steeds meer.

Goed trouwens om te weten dat er 50.000+ op de wachtlijst staan, een beperkt deel wil vast wel 250+ PLU kopen zodra ze die kaart in hun handen hebben O-)
Heb je al zoveel cashbach gehad? Of puur vanwege de koers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 06:15:
[...]

Heb je al zoveel cashbach gehad? Of puur vanwege de koers?
Ik heb 1.000 PLU gekocht om er 500 boven de 12 dollar te verkopen. Hopelijk pumpt die coin zodra de kaarten weer worden uitgeleverd.

Dan heb ik de resterende 500 nagenoeg gratis en kan ik gewoon maandelijks de cashback naar euro omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-06 10:19
Als ik vandaag naar een Curve metal upgrade, heb ik dan Go back in Time helemaal terug tot 6 april (120 dagen)? Weet iemand dat toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Pabz schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:25:
Als ik vandaag naar een Curve metal upgrade, heb ik dan Go back in Time helemaal terug tot 6 april (120 dagen)? Weet iemand dat toevallig?
Ja, behalve voor (een aantal) uitgesloten transacties.
Dit verbaasde mij ook toen ik Curve X had en ineens transacties van voor de upgrade langer dan 30 dagen geleden over kon zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Rutger schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:36:
Voor de mensen die niet in de Discord zitten:

[...]
Can confirm. Transactie van gister die op vandaag wordt geboekt door Plutus heeft de 3% cashback gehad :) Nu nog even geduld voor de onderliggende 3% die nog missen, maar gelukkig triggeren de perk-tientjes wel ;)

Kon ook weer pluton cashen, maar dacht slim achter de komma te riedelen en op 30.00 uit te komen..blijkbaar achter de schermen toch iets meer want dat pakte ie niet :P Dan maar een paar cent minder.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wie zit er met dikke vingers Pluton te kopen?

Zal wel een dump na de pump komen, geen nieuws gezien dat bijvoorbeeld kaarten weer op voorraad zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ixM2NnuuNIwskGH_fHz3c_pq40=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L8opTfbVL06X25sgI0kVPP5F.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 84% gewijzigd door knakworst op 08-08-2022 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Voor degene die nog wachten op de nieuwe kaarten, een countdown timer in de nieuwe versie van de (ios) app:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cKh95EwzRDYSX3m4MiwQQT1izvw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uDfigCXb9rygQnAMPLPo00Kh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:02

Therapy777

Metal!

Domino schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 21:05:
Voor degene die nog wachten op de nieuwe kaarten, een countdown timer in de nieuwe versie van de (ios) app:

[Afbeelding]
Nou ik zie geen Countdown timer. Alleen een melding dat mijn kaart inactief is. Ze hadden hem opgestuurd (in mei) maar ik kreeg niks binnen.. Moest hem als verloren melden en dan zouden ze een nieuwe sturen. Maar ben bang dat dat nooit gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:51
Therapy777 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 21:12:
[...]

Nou ik zie geen Countdown timer. Alleen een melding dat mijn kaart inactief is. Ze hadden hem opgestuurd (in mei) maar ik kreeg niks binnen.. Moest hem als verloren melden en dan zouden ze een nieuwe sturen. Maar ben bang dat dat nooit gaat gebeuren.
Geen IOS hier maar Android. In de app kan ik alleen mijn kaart activeren. Maar goed die is nooit verstuurd en dus netjes aan het wachten. Zo'n countdown timer kan wel de druk op support doen afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Domino schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 21:05:

[Afbeelding]
Nou ik ben toch echt al 13 van de 19 weken aan het wachten maar volgens de app moet ik nog 12 weken wachten 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-07 12:01

TheFruitNerd

iets met fruit

[...]

Hier precies hetzelfde verhaal, behalve dan dat ik het advies kreeg om de kaart vooral niet als verloren aan te melden. Ik ga uit van oktober en alles wat eerder is, zou mooi zijn. Trouwens, hier ook geen timer in de app.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

https://vm.tiktok.com/ZMNp5tmfY/?k=1

Leuk maar ik versta er geen r@*t van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:05
Hij zegt dat plutus binnenkort hun perks gaat nerven, en dat je beter cdc kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Huh, is dat een officieel kanaal? Wat een amateuristisch gedoe :X
Lekker hoog wij-van-wc-eend gehalte.

Is da gesje die Daychopan?

[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 10-08-2022 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Slonzo schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:56:
[...]

Huh, is dat een officieel kanaal? Wat een amateuristisch gedoe :X
Is da gesje die Daychopan?
Marketing 3.0. Waiting list wat korter maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:00
[...]

Is dat verloren melden gelukt? Als ik het in de app doe, gebeurt er niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:02

Therapy777

Metal!

PureLOOD schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:33:
[...]

Is dat verloren melden gelukt? Als ik het in de app doe, gebeurt er niks
Nee niet echt, kaart staat gewoon inactief. Support maar weer eens contacten maar ik verwacht zoals altijd weer een niks zeggend antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wilde nog even mijn adres wijzigen (huisnr achter straatnaam parkeren, dat riedeltje wat veel mensen hun kaart gekost heeft :P). Dus ikke braaf 2FA-code erin..lege foutmelding rechtsboven, en 2e keer gaf melding dat ik het maar 1x per 30 dagen mocht wijzigen (onderaan de pagina staat 90?). Beetje brak, oude adres staat er ook nog vrolijk. Iemand het recent wel gelukt dit aan te passen? Anders rammel ik tzt ff een ticket richting support.

Betaalmethode voor abonnement afschrijven: nergens een invoerveld voor te vinden. Uh, hoe wijzig je het dan?

Also:

Dan trekken ze wel een bizar grote hoeveelheid extra users naar zich toe. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Goed voor de PLU-koers ;)

[ Voor 10% gewijzigd door 2Dutch op 11-08-2022 12:22 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik verwacht 14 dollar zodra Amerikanen daadwerkelijk een kaart kunnen bestellen.

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:48
Ik had mijzelf ook geregistreerd en de card ontvangen, ondanks huis nr voor de straat naam :)

De eerste overboeking was nog niet gelukt nadat ik "card orde" had gekozen in de app zie je bij view instructions van "top up your account" alleen onderstaande gegevens
Naam
IBAN
Swift/BIC

Hiermee probeerde ik de eerste 20 euro over te maken, maar ik heb meer informatie nodig van plutus.
Zoals bank naam, adres?
Hoe hadden jullie dit opgelost of toch de overboeking doorgezet zonder die gegevens?

• Jozias
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23-01 21:34
NielsHarley schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 12:37:
Ik had mijzelf ook geregistreerd en de card ontvangen, ondanks huis nr voor de straat naam :)

De eerste overboeking was nog niet gelukt nadat ik "card orde" had gekozen in de app zie je bij view instructions van "top up your account" alleen onderstaande gegevens
Naam
IBAN
Swift/BIC

Hiermee probeerde ik de eerste 20 euro over te maken, maar ik heb meer informatie nodig van plutus.
Zoals bank naam, adres?
Hoe hadden jullie dit opgelost of toch de overboeking doorgezet zonder die gegevens?
Alleen IBAN is voldoende. Bij de naam van de begunstigde je eigen naam, thats it!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NielsHarley schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 12:37:

Naam
IBAN
Swift/BIC

Zoals bank naam, adres?
BANK CLEAR JUNCTION LIMITED
BIC CLJUGB21
BRANCH ClearJunction Ltd 1
ADDRESS 16 Mortimer Street
CITY London
ZIP W1T 3JL
COUNTRY United Kingdom (GB)

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:02
Ondanks dat het bedrag aan Plu ruim boven de 10 dollar zit kan ik er nog steeds niets mee in de app. Ik zie nergens een sell knop of iets :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
PHPResource schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:01:
Ondanks dat het bedrag aan Plu ruim boven de 10 dollar zit kan ik er nog steeds niets mee in de app. Ik zie nergens een sell knop of iets :/
Via de website (plutus.it), niet de app :)

Edit:
Hier staat rechts de sell-knop: https://dex.plutus.it/dashboard/pluton

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 11-08-2022 13:06 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• anandus
  • Niet online
The best thing...six years... blrmblmrlbrmrl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

anandus schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:08:
The best thing...six years... blrmblmrlbrmrl
The best thing about Plutus is that after six years, it's in an absolutely great state. That's all I wanted to say.

Een even waardevol statement als de "wij zijn $2.8 miljard waard" verklaringen van 3AC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Ik heb alweer de hele dag topup problemen. Blijft toch lastig voor ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Domino schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:50:
Ik heb alweer de hele dag topup problemen. Blijft toch lastig voor ze
Vrijdag lukt het me nog, maar vandaag kom ik er nog niet doorheen. Tis maar goed dat ik binnenkort overstap van 1 of 2 keer per maand een grotere sloot geld overzetten (toch maar) om van dit soort gezever af te zijn :/

Ze mogen hier wel eens vaart achter zetten: we zitten al in augustus en je wilt het voor december geregeld hebben als je Amerikaantjes wilt laten instromen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2121
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-05 15:05
Hier ook weer last van nog steeds niet werkende top ups. Ik lees op telegram dat de (of een) fix half september verwacht wordt.
Bank account wordt blijkbaar twee keer per uur gereset, zou rond xx:20 en xx:50 moeten zijn. Ik probeer het straks weer.

edit: lukt hier inderdaad om xx:50 wel

[ Voor 7% gewijzigd door Tim2121 op 15-08-2022 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vanaf half september als je een storting doet komt het gelijk op je kaart account aan. Dat zou een goede fix moeten zijn en een hoop frustratie voor velen schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:48
Het werkt echt vaker niet dan wel, als ik dan een keer een top up wil doen. Zoals nu.
:')

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bushalte schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 18:26:
Het werkt echt vaker niet dan wel, als ik dan een keer een top up wil doen. Zoals nu.
Tot recent weinig last, maar vandaag is een totale no go. Gelukkig staat er nog een beetje op de cdc en is er back in time van Curve :P Wel ff opletten trouwens, dat mag maar 3x per maand nog met de gratis tier.

[ Voor 11% gewijzigd door 2Dutch op 15-08-2022 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 19:02
Weekje in Vietnam nu. 80% kunnen betalen met Iphone (gelinked met Curve - Plutus). 5% met Curve fysieke kaart en 15% cash (only).
Grab, Circle K, restaurants, vluchthavens en hotels werkt allemaal perfect.
Vlucht zelf uiteraard ook betaald met Plutus.
Via curve - booking.com 3,93% + Plutus 3% krijgen is nog even uitzoeken. De reserving zie ik terug (dit was betalen bij hotel). Dan krijg je geen 3,93% bij uiteindelijke betaling. Hotels vragen vaak een hogere prijs als je voorruit betaald in booking com app of bieden voorruit betaling niet aan. Moet er nog meer mee spelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKPPn9VBzrhINfgWNOgPkz4blqM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XuH37ogN0nSiN30bCveFSgDV.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b93zBZWRkr9xtWsROFaaiie76s0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mt8USLw1Pmo12B8RLwBYeH5O.png?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 16-08-2022 01:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bushalte schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 18:26:
Op maandag zit iedereen bij te storten :p

Ik zet er iedere donderdagmiddag geld op dat gaat totnutoe altjjd goed. Maar ik kan niet wachten tot medio september, ik kan me voorstellen dat mensen hier gek van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:02
knakworst schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:56:
[...]

Op maandag zit iedereen bij te storten :p

Ik zet er iedere donderdagmiddag geld op dat gaat totnutoe altjjd goed. Maar ik kan niet wachten tot medio september, ik kan me voorstellen dat mensen hier gek van worden.
Behoorlijk frustrerend inderdaad!!
Dankzij de tip van iemand om het op xx.50 te doen nu wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-06 15:31
Heeft iemand inmiddels al rewards ontvangen voor de aankopen van 19 juli tot en met 2 augustus? Behoudens de rewards voor de perks.

Bij mij zijn de transacties wel zichtbaar, alleen nog steeds geen rewards pending.

Met andere woorden: is er al een fix?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Froenker schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 13:07:
Heeft iemand inmiddels al rewards ontvangen voor de aankopen van 19 juli tot en met 2 augustus? Behoudens de rewards voor de perks.

Bij mij zijn de transacties wel zichtbaar, alleen nog steeds geen rewards pending.

Nog niet, ETA is nog steeds einde van deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nog niet. Maar als het goed is zijn de PLU wel gelijk beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
@knakworst Hoe bedoel je, gelijk beschikbaar? Als het probleem opgelost is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 01:14
enermax schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 01:11:
Weekje in Vietnam nu. 80% kunnen betalen met Iphone (gelinked met Curve - Plutus). 5% met Curve fysieke kaart en 15% cash (only).
Grab, Circle K, restaurants, vluchthavens en hotels werkt allemaal perfect.
Vlucht zelf uiteraard ook betaald met Plutus.
Via curve - booking.com 3,93% + Plutus 3% krijgen is nog even uitzoeken. De reserving zie ik terug (dit was betalen bij hotel). Dan krijg je geen 3,93% bij uiteindelijke betaling. Hotels vragen vaak een hogere prijs als je voorruit betaald in booking com app of bieden voorruit betaling niet aan. Moet er nog meer mee spelen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
wat voor plutus account heb je? bij starter heb je 3 procent op 250 euro per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 01:14

er staat letterlijk dat het tot 45 dagen kan duren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Froenker schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:15:
@knakworst Hoe bedoel je, gelijk beschikbaar? Als het probleem opgelost is?
Ja, normaal heb je 45 dagen plu 'pending'. Nu dit het allemaal wat langer, maar heb je ze wel gelijk beschikbaar om om te wisselen. Al met al zou je er dan geen nadeel van moeten ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
bjkmemo8 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:34:
[...]

er staat letterlijk dat het tot 45 dagen kan duren
Dat weet ik, maar er was een storing en het staat nergens in mijn account. Niet iedereen heeft overigens last van deze storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
knakworst schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:37:
[...]

Ja, normaal heb je 45 dagen plu 'pending'. Nu dit het allemaal wat langer, maar heb je ze wel gelijk beschikbaar om om te wisselen. Al met al zou je er dan geen nadeel van moeten ondervinden.
Als het maar goed komt >:) . Die weken grof geld uitgegeven aan vakanties en verbouwing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Froenker schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:58:
Dat weet ik, maar er was een storing en het staat nergens in mijn account. Niet iedereen heeft overigens last van deze storing.
Had last van de storing en zie de cashback-correcties van eind juli en begin augustus ook nog niet. Maar waren maar 2 transacties en kleine bedragen, dus ik zie het wel. Staat op de checklist :P

Gister gelukt wat tientjes op Plutus te zetten wat al op de tussenrekening bij ze stond, vandaag weer geen sjoege. Rete-irritant, maar goed ff zien als geforceerd budgetteren, toch? ;)

Btw nog een uitgeschreven stukkie tekst over de AMA die Plutus had nav actief worden in de US.

Interessant gegeven:
Free vs Paid Subscription
More than 80% of Plutus customers pay for subscription(!!) Other banking service companies like Monzo, Revolut are only at 2%- 3% on their Freemium models/Subscriptions.
Klinkt wel gezond :)

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 17-08-2022 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-07 23:41
Al sinds eergisteren aan het proberen om de kaart te top-uppen. Tot nu toe steeds zonder succes. Ik vraag me af waarom dit zo stroef blijft gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicMan
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-08-2024
Door de hoge(re) koersen wisselen meer mensen hun PLU om.
Ik vermoed dat dit uit dezelfde pot komt, aangezien ik deze morgen ook niet kon omzetten naar cash. Om xxu20 en xxu50 wordt die pot telkens aangevuld. (staat hier ergens in de thread) um 11u51 lukte het omzetten dan ook.

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ik heb pas mijn Curve pas vervangen, deze pas gebruikte ik ook voor Plutus abo.
Daar werd elke maand 4,99 op afgeschreven.

Nu wil ik deze oude pas vervangen voor mijn nieuwe Curve kaart.
Ik kan dit alleen nergens vinden binnen dex.plutus.it
Niet bij Account Setting of Your Card.

Mogelijk kijk ik met mijn neus; weet iemand waar ik mijn betaaloptie voor de perks kan aanpassen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
ezra070 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 11:34:
Ik heb pas mijn Curve pas vervangen, deze pas gebruikte ik ook voor Plutus abo.
Daar werd elke maand 4,99 op afgeschreven.

Nu wil ik deze oude pas vervangen voor mijn nieuwe Curve kaart.
Ik kan dit alleen nergens vinden binnen dex.plutus.it
Niet bij Account Setting of Your Card.

Mogelijk kijk ik met mijn neus; weet iemand waar ik mijn betaaloptie voor de perks kan aanpassen?
Je kunt op dit moment niet aanpassen.
Je moet je subscription cancellen en dan opnieuw aanvragen met nieuwe betaalmethode 8)7

• anandus
  • Niet online
Hebben ze iets veranderd of had ik net geluk?

Ik maakte geld over (vanaf ING) en een half uur later stond het op Plutus. Meestal duurt het een halve of hele werkdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeol
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-07 08:08
Ah, zo te zien is de missende cashback van laatst eindelijk doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
Mikeol schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:45:
Ah, zo te zien is de missende cashback van laatst eindelijk doorgevoerd.
Wel iets, maar nog niet alles bij mij. Bij jou wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeol
Froenker schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:01:
[...]

Wel iets, maar nog niet alles bij mij. Bij jou wel?
Ik had eigenlijk ook maar 1 transactie staan, waarmee ik over de monthly cap heen ging. Die is dus deels(tot aan de cap) uitbetaald.
Maar betekend iig dat ze er mee bezig zijn. De rest bij jou zal dan ook wel snel volgen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
Op het moment druppelt het binnen inderdaad. Super :-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

anandus schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:24:
Hebben ze iets veranderd of had ik net geluk?

Ik maakte geld over (vanaf ING) en een half uur later stond het op Plutus. Meestal duurt het een halve of hele werkdag.
Maak het via bunq over en dat is er soms al na enkele minuten :) Officieel instant payment, dus rammelt er direct doorheen. Weet dus niet of het toeval is voor je, of dat Plutus er nu overal wat meer op zit?

Zag vandaag een melding (jaja) in de app dat ze bezig zijn met maintenance vanwege een urgent fix voor de top-up issues. Plus-knoppie voor de kaart te top-uppen is ook grijs.

Btw: zat voor de nieuwsgierigheid eens te checken of terugboeken naar je rekening kan als het nog niet op de kaart staat. Antwoord is ja (zelf IBAN invullen, personal bank account op jouw naam only), maar kost je wel 3,50 :P

[ Voor 19% gewijzigd door 2Dutch op 19-08-2022 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
2Dutch schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:07:
[...]
Btw: zat voor de nieuwsgierigheid eens te checken of terugboeken naar je rekening kan als het nog niet op de kaart staat. Antwoord is ja (zelf IBAN invullen, personal bank account op jouw naam only), maar kost je wel 3,50 :P
Bij mij kost een withdrawal €5,50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Jaerock schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:17:
Bij mij kost een withdrawal €5,50
Afhankelijk van bedrag misschien? Apart wel, je zou een vaste fee verwachten maar misschien zijn er limieten waar ze tegenaan lopen (aka zelf voor moeten dokken).

De urgent fix komt na het weekend gok ik :+

-edit-
had gelijk :P Wel erg netjes dit ondanks het lange wachten imho.
Dear Plutus Member,

Like you, we are extremely frustrated about the recent top-up issues affecting our EUR cardholders. This is not the experience we want our customer's to have.

The issue stems from infrastructure that is limited to within SEPA banking hours, where the high demand for PLU Rewards has increased the card spend to over $9m in July alone! The frequency of requests and the value of top-ups are now far greater than what is permissible during the SEPA banking hours.

Our team is currently upgrading the top-up flow and will be working tirelessly over the weekend to restore the upgraded feature on Tuesday 23rd August.

What are the upgrades?:
• 24/7 Top-ups.
• You will have the ability to preload your card.
• Trade-off is that Banks can take up to 24hrs to complete the top-up (normally within 2 hours).

How do we make this right?
• The value of this month's subscription cost will be returned to you in PLU.
• The withdrawal fee for EUR have now been removed.
• We’ll add another $10 PLU once you top-up your card between 23rd - 30th Aug.

These upgrades will remove the current top up issues which will enable us to continue towards our milestones on the roadmap, expand into the US and offer complete bank-like features by early next year.
If you have any issues or questions, please join our Discord/Telegram for a chat or contact our Support team here and we'll do our best to assist you.
Thank you for being patient!

[ Voor 68% gewijzigd door 2Dutch op 20-08-2022 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-07 15:24
Heb in mei wat geld erop gestort, maar door gedoe met kaart levering (geen huisnummer op envelop) nooit meer naar omgekeken. Nu bericht gekregen dat door alle issues de withdrawal fee is verwijderd.

Dus ik alle fiat withdrawen, zie ik dat ineens dat er niks meer erop staat, terwijl ik nog nergens op confirm heb gedrukt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:20

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

En een update van Plutus mbt de top-up problemen in het weekend en de upgrades van hun systemen;
Dear Plutus Member,

Like you, we are extremely frustrated about the recent top-up issues affecting our EUR cardholders. This is not the experience we want our customer's to have.

The issue stems from infrastructure that is limited to within SEPA banking hours, where the high demand for PLU Rewards has increased the card spend to over $9m in July alone! The frequency of requests and the value of top-ups are now far greater than what is permissible during the SEPA banking hours.

Our team is currently upgrading the top-up flow and will be working tirelessly over the weekend to restore the upgraded feature on Tuesday 23rd August.

What are the upgrades?:
• 24/7 Top-ups.
• Trade-off is that Banks can take up to 24hrs to complete the top-up (normally within 2 hours).

These upgrades will remove the current top up issues which will enable us to continue towards our milestones on the roadmap, expand into the US and offer complete bank-like features by early next year.

If you have any issues or questions, please join our Discord/Telegram for a chat or contact our Support team here and we'll do our best to assist you.

En ook een leuke bonus/compensatie dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sydney08 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 10:32:
[...]

Een retourbedrag van mij stond als een min bedrag, echter ging er niks van mijn rekening af. 1 dag later zag ik dat het bedrag was aangevuld met het retourbedrag, dus kijk later nog even.
Ik heb nu ook een refund gekregen. Bij Curve staat het goed, bij Plutus als een min bedrag. Ik DENK dat er niets is afgeschreven maar houd niet 100% bij hoeveel ik had. Vanavond even een calculatie maken vanaf de eerste dag. Hopelijk morgen de daadwerkelijke refund op mijn plutus kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
knakworst schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:29:
[...]

Ik heb nu ook een refund gekregen. Bij Curve staat het goed, bij Plutus als een min bedrag. Ik DENK dat er niets is afgeschreven maar houd niet 100% bij hoeveel ik had. Vanavond even een calculatie maken vanaf de eerste dag. Hopelijk morgen de daadwerkelijke refund op mijn plutus kaart.
Hier idem, maar wel afgeschreven. Moet nog paar dagen geduld hebben aldus plutus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Steefmeister schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 15:26:
[...]

Hier idem, maar wel afgeschreven. Moet nog paar dagen geduld hebben aldus plutus
De oorspronkelijke is uiteraard afgeschreven. Is het bij jou voor een tweede keer afgeschreven? Bij mij niet namelijk, heb het nageteld.

Overigens zie ik nu ook dat het logo in de transactielijst anders is, twee pijltjes in plaats van een huisje.

Edit: geld is op kaart bijgeschreven. Refunds lijken dus goed te werken.

Jammer dat top ups nog steeds in 'onderhoud' lijkt.

[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 23-08-2022 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Zie inderdaad ook twee pijltjes nu i.p.v huisje. Hopelijk word het snel rechtgetrokken en werken ook de topups weer snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
knakworst schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:29:
[...]

Heb je dan wel een groen bedrag uiteindelijk? Dit was een go back in time. 22 jul Plutus daarna 23 jul gbit naar CDC. Ik had een groen bedrag verwacht bij Plutus. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pTRGbqPLdPC3ytAWGaKs4GfL-sM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/osX7bkI5F3eXSvXBGzYPJXVk.png?f=user_large
Crypto schrijft correct het daarna af (gbit) maar doet dan nog een hele plas erover heen 26e. Waardoor ik het niet meer snap.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SWskXS2Ogj2cW6tiXwnlPxzGUHc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V62b9OvqsFR5Vm99FCFbi4qs.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:53:
[...]

Heb je dan wel een groen bedrag uiteindelijk? Dit was een go back in time. 22 Plutus daarna 23 gbit naar CDC. Ik had een groen bedrag verwacht bij Plutus. [Afbeelding]
Crypto schrijft correct het daarna af (gbit) maar doet dan nog een hele plas erover heen. Waardoor ik het niet meer snap.
[Afbeelding]
Nee geen groen bedrag. Maar het geld is er bij de kaart echt bijgekomen. Het was een uitgave van 200 euro dus dat was simpel te monitoren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
knakworst schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:56:
[...]
Nee geen groen bedrag. Maar het geld is er bij de kaart echt bijgekomen. Het was een uitgave van 200 euro dus dat was simpel te monitoren 8)
Ok dan zal het bij mij ook wel zo gegaan zijn. :9 Wat een gepruts ook met CDC, Plutus. En bij curve zit ik ook te prutsen. 2x niet via booking.com betaald maar met cash in hotel. wel in app geboekt: krijg ik extra 3,93% rewards. Direct via booking.com betaald en zichtbaar als transactie in curve Dan weer niet 3,93% rewards.. Maar dat is het andere topic :*) Gelukkig wel de plu gekregen. 3,93% curve + 3% plu = _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 23-08-2022 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Card top ups (EUR) are currently under maintenance while our team is working on an urgent fix. Apologies for the inconvenience
Van die 23/08 deadline zal dus ook weer niks terecht komen, de werkdag is voorbij...
Flauwe boel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Slonzo schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:07:
[...]

Van die 23/08 deadline zal dus ook weer niks terecht komen, de werkdag is voorbij...
Flauwe boel hoor.
Ja dat is een flater, neem dan wat meer speling en zet de datum 2 dagen nadat je het denkt af te hebben. We weten allemaal hoe deadlines werken meestal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozias
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23-01 21:34
Op Twitter geven ze 3 uur geleden aan dat ze het vandaag nog afronden. Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:58

Coldcat

HODL

Het werkt al een tijdje, even harde refresh doen!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Coldcat schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 19:33:
Het werkt al een tijdje, even harde refresh doen!
Mobiele app doet nog niks (melding is er nog van onderhoud), web-app meldt overzetten maar we moeten langer wachten nu:
Top-up requests can take up to 1 business day (typically 1-2 hours) to be processed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

15 uur later en mijn top-up is nog steeds niet aangekomen op mijn kaart.
'Typically 1-2 hours'... Dit durf ik geen verbetering te noemen.

Duurt het bij jullie ook zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-07 13:03
Slonzo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 10:26:

Ik zit ook nog te wachten. Had het na vannacht wel verwacht, maar niets...
Ik heb inmiddels mijn top-up ook binnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Saeverix op 24-08-2022 16:10 ]

Chookity-pok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Krijg net de pushmelding dat de overgooiactie van 19:44 gister is verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Slonzo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 10:26:

Gisterenavond ook inderdaad een topup gedaan, maar tot op heden nog niet gearriveerd. Dit is wel echt heel erg slecht.

Je wordt zo dus echt afhankelijk van Curve, want dit topup systeem is alles behalve betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Steefmeister schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 12:51:
Gisterenavond ook inderdaad een topup gedaan, maar tot op heden nog niet gearriveerd. Dit is wel echt heel erg slecht.

Je wordt zo dus echt afhankelijk van Curve, want dit topup systeem is alles behalve betrouwbaar.
Was sowieso al van plan om gewoon minder vaak te top uppen maar grotere bedragen. Maar inderdaad, Curve wordt dan wel handiger, maar ga geen betaald abo nemen om de gebreken van Plutus op te vangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:27
Even voor de zekerheid, een vraag over Total Earned (PLU).

Uitleg hierbij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/09zayoS1njH9DWM_D2nVCqtwOmU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sNxMgjAjFxgVXE2441BHA4JH.png?f=user_large

Dit klopt toch niet? Dit lijkt me eerder alle PLU die nog pending zijn? De PLU wat al beschikbaar is wordt hier biljkbaar van afgetrokken ondanks dat dit er niet duidelijk bij staat?

Het aantal plu wat ik in "Pending" heb staat is daarnaast ook hetzelfde als mijn "total earned PLU" terwijl ik toch al wat PLU beschikbaar heb staan, dus niet meer in Pending.

[ Voor 16% gewijzigd door Nopheros op 24-08-2022 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-07 11:10
Nopheros schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:26:
Even voor de zekerheid, een vraag over Total Earned (PLU).

Uitleg hierbij:

[Afbeelding]

Dit klopt toch niet? Dit lijkt me eerder alle PLU die nog pending zijn? De PLU wat al beschikbaar is wordt hier biljkbaar van afgetrokken ondanks dat dit er niet duidelijk bij staat?

Het aantal plu wat ik in "Pending" heb staat is daarnaast ook hetzelfde als mijn "total earned PLU" terwijl ik toch al wat PLU beschikbaar heb staan, dus niet meer in Pending.
Dit zijn alle PLU waar je ooit recht op hebt gekregen. Dus uitgekeerd en wachtend op uitkering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
deuceboss schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:41:
[...]

Dit zijn alle PLU waar je ooit recht op hebt gekregen. Dus uitgekeerd en wachtend op uitkering.
Dan is het een beetje vreemd dat de Pending PLU + Available PLU meer is dan Total Earned PLU?

[EDIT]
Fictieve aantallen:
Total earned PLU: 10
Pending PLU: 10
Available PLU: 5

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 24-08-2022 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:52
Heeft iemand deze mail eigenlijk al ontvangen? Of misschien de beloofde compensatie?
Dear Plutus Member,

What are the upgrades?:
• 24/7 Top-ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-07 11:10
Ja die definitie is niet helemaal lekker denk ik. Pending PLU lijkt (Total Earned - Total Withdrawn) te zijn.

Wat die (Total Earned / Total Withdrawn) bar daarachter voorstelt weet ik ook niet. Lijkt meer op (Pending / Total Earned)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Timmy schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:51:
Heeft iemand deze mail eigenlijk al ontvangen? Of misschien de beloofde compensatie?

[...]
Yep, scroll maar eens een stukkie terug :P Zie geen compensatie nog, dat zal vermoedelijk pas na deze "top up week" komen. Sowieso is dat allemaal wat onduidelijk weergegeven. Ook 2 missende cashbacks door hun bug heb ik nog niet in het lijstje gezien ¯\_(ツ)_/¯

Voor diegenen die wel de correcties hebben gehad: de transactie is op de originele datum erbij gekomen, of is er een losse nieuwe aangemaakt met een bepaalde aanduiding?

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 24-08-2022 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
deuceboss schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:51:
Ja die definitie is niet helemaal lekker denk ik. Pending PLU lijkt (Total Earned - Total Withdrawn) te zijn.

Wat die (Total Earned / Total Withdrawn) bar daarachter voorstelt weet ik ook niet. Lijkt meer op (Pending / Total Earned)
PLU Support zegt dat de Pending PLU niet klopt... "Actually, that is a visual glitch"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:15
2Dutch schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:55:
[...]

Voor diegenen die wel de correcties hebben gehad: de transactie is op de originele datum erbij gekomen, of is er een losse nieuwe aangemaakt met een bepaalde aanduiding?
De transacties zijn bij mij op de juiste datum toegevoegd met de daarbij horende koers die gunstiger is dan de huidige koers, dus meer PLU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

TobiasdePagter schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 14:00:
[...]
De transacties zijn bij mij op de juiste datum toegevoegd met de daarbij horende koers die gunstiger is dan de huidige koers, dus meer PLU.
Ah, dankjewel voor de info :) Dan wacht ik het nog wel even af, en anders poke ik support wel ff.

Situatieschets vandaag: 14:15 geld overgeboekt naar Plutus, instant payment (heb bunq), 14:18 mail dat geld er was, top up naar kaart gestart. Zal editen zodra de pushmessage verschijnt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TobiasdePagter
2Dutch schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 14:27:
[...]

Ah, dankjewel voor de info :) Dan wacht ik het nog wel even af, en anders poke ik support wel ff.
Ik heb ongeveer 20 á 30 transacties in die periode omdat ik op vakantie was en die staan er allemaal bij. Ik las hier ook dat de PLU bij veel anderen voor deze periode ook zijn toegevoegd. Mocht het bij jou er nog bij staan dan zou ik inderdaad contact opnemen met de supportafdeling.

[ Voor 6% gewijzigd door TobiasdePagter op 24-08-2022 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

TobiasdePagter schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 14:33:
[...]
Ik heb ongeveer 20 á 30 transacties in die periode omdat ik op vakantie was en die staan er allemaal bij. Ik las hier ook dat de PLU bij veel anderen voor deze periode ook zijn toegevoegd. Mocht het bij jou er nog bij staan dan zou ik inderdaad contact opnemen met de supportafdeling.
Typing as we speak, thx :)

En reactie: PLU is los toegevoegd, ook goed, opgelost :) Wel fijn dat ze op idem dag nog reageren trouwens, so far is de ervaring met support goed.

[ Voor 14% gewijzigd door 2Dutch op 24-08-2022 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
Steefmeister schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 12:51:
[...]

Gisteravond om 22:26 een overboeking gedaan van de "Available Balance" naar de kaart. Dit kwam vandaag, inclusief een push-melding, op de kaart te staan om 14:55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

TobiasdePagter schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 15:20:
[...]
Gisteravond om 22:26 een overboeking gedaan van de "Available Balance" naar de kaart. Dit kwam vandaag, inclusief een push-melding, op de kaart te staan om 14:55.
Als ik dat met mijn eerste poging vergelijk, zit het op ongeveer 16,5 uur tussen top-up vanaf balance naar de kaart zetten en daadwerkelijk aanwaaien. We hebben ook allebei in de avond de boel aangeslingerd.

Ben benieuwd of mijn actie van vandaag overdag ook die tijd nodig heeft, of tikje rapper gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Uurtje geleden ook op de kaart aangekomen. Heeft in totaal een uur of 20 geduurd. Nu nieuwe poging gedaan.

Lijkt alsof we paar jaar terug de tijd in gaan :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mikeol
Vanochtend ook een test top-up gedaan. Om 6:47 overgemaakt uit de bank app, 6:48 een mail ontvangen dat mijn balance is ge top-upped. Nog niet de beloofde $10 in PLU ontvangen trouwens. weet ook niet wat de exaxte voorwaarden hiervoor zijn, maar zal hopelijk binnenkort wel verschijnen.

edit: Over de bonus lees ik net: "Top up your Plutus Card between 23rd Aug 23:59 BST - 31 Aug 23:59 BST. This applies only to EEA customers who top up more than €500 during this time".

[ Voor 25% gewijzigd door Mikeol op 24-08-2022 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ben trouwens benieuwd hoeveel de nu zeer forse withdrawal fee van 15 euro (PLU in je metamask wallet parkeren) gaat worden als ze op de Polygon-sidechain gaan rondhangen. Was die fee even vergeten, dacht nog leuk beetje te gaan spelen maar helaas :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:58

Coldcat

HODL

2Dutch schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:29:
Ben trouwens benieuwd hoeveel de nu zeer forse withdrawal fee van 15 euro (PLU in je metamask wallet parkeren) gaat worden als ze op de Polygon-sidechain gaan rondhangen. Was die fee even vergeten, dacht nog leuk beetje te gaan spelen maar helaas :P
Verkopen via de website en terugkopen op Kucoin. Omdat je maar 30 euro per dag kan verkopen wil ik ze daar weghebben als de koers moon gaat :)

In dat geval is de 15 euro ook wel te betalen natuurlijk 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Coldcat op 24-08-2022 21:31 ]

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Coldcat schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:30:
Verkopen via de website en terugkopen op Kucoin. Omdat je maar 30 euro per dag kan verkopen wil ik ze daar weghebben als de koers moon gaat :)

In dat geval is de 15 euro ook wel te betalen natuurlijk 8)7
Die omweg is een optie idd, jammer dat je er geen cashback op krijgt he :+ Mja zit me ook af te vragen wat PLU gaat doen inderdaad. Misschien gewoon een beetje inslaan los voor de fun :)

[ Voor 12% gewijzigd door 2Dutch op 24-08-2022 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:24
Mikeol schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:13:
edit: Over de bonus lees ik net: "Top up your Plutus Card between 23rd Aug 23:59 BST - 31 Aug 23:59 BST. This applies only to EEA customers who top up more than €500 during this time".
Thanks! Die had ik ook gemist. Net vanmorgen €300 gestort.. daar moet dan dus nog €500 bij

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Pagina: 1 ... 9 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.