Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 8 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:16
Louw Post schreef op maandag 4 juli 2022 @ 14:16:
Paar weken terug had ik weer een mailtje gestuurd naar Plutus support dat mijn kaart nog steeds niet aangekomen was (ondertussen al meer dan 4 weken volgens mij), afgelopen weekend eindelijk reactie gehad. Waar het op neer komt is; pech gehad, over 4 maanden krijg je een mailtje van ons als er weer voorraad is.

In mijn email had ik mijn adres nog een keer opgegeven en hij gaf aan dat precies hetzelfde adres in hun systeem staat. Dan is degene die hun kaarten regelt niet goed bezig zou ik denken, maar goed, ik ben blij dat ik mijn CDC stake nog verlengd had.
bij mij precies hetzelfde gebeurd, dikke pech.
ze waren huisnummer vergeten 😢
cdc blijf ik gewoon gebruiken, evenals binance-kaart..... risico spreiding 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:44
Ik heb curve black en plutus everyday. En heb in het verleden crypto.com (CDC) gebruikt voor rewards. Als ik go back in time do CDC->Plutus. Krijg ik Dan Plutus rewards en verlies ik de CDC rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

enermax schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 13:20:
Ik heb curve black en plutus everyday. En heb in het verleden crypto.com (CDC) gebruikt voor rewards. Als ik go back in time do CDC->Plutus. Krijg ik Dan Plutus rewards en verlies ik de CDC rewards?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:56

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 13:20:
Ja, alleen CDC doet meestal een f*ckup in jouw voordeel, waarbij je voor de retourtransactie ook cashback overhoudt, die ze er vervolgens weer afhalen. Hierdoor houd je dus cashback over van CDC. Maar heel soms zijn ze wakker en wordt daar ook een batch van teruggedraaid na verloop van tijd. YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
knakworst schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 16:52:
[...]

Ja, alleen CDC doet meestal een f*ckup in jouw voordeel, waarbij je voor de retourtransactie ook cashback overhoudt, die ze er vervolgens weer afhalen. Hierdoor houd je dus cashback over van CDC. Maar heel soms zijn ze wakker en wordt daar ook een batch van teruggedraaid na verloop van tijd. YMMV.
En andersom? Draait Plutus ook de rewards terug bij GBiT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-08 06:43
enermax schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 17:38:
[...]

Bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54

Rannasha

Does not compute.

[...]

Dat is het idee achter het feit dat de Plutus rewards voor 45 dagen vast zitten voordat je ze kunt verkopen of opnemen. Zo is er altijd de mogelijkheid voor Plutus om rewards terug te halen bij iets als GBIT.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:07
Ja dat doen ze. Dat is ook een van de redenen dat je PLU de eerste 45 dagen vast staat, dat geeft ze de mogelijkheid om cashback terug te draaien mocht dat nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-07 16:41
Wat ik mij nog afvraag: wordt 1x in de 45 dagen al je plutus vrijgegeven? Of is het bij elke uitgave +45 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sjors1999 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 20:23:
Wat ik mij nog afvraag: wordt 1x in de 45 dagen al je plutus vrijgegeven? Of is het bij elke uitgave +45 dagen.
Dat laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Elke cashback na 45 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Timmy schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:29:
[...]

Ja dat doen ze. Dat is ook een van de redenen dat je PLU de eerste 45 dagen vast staat, dat geeft ze de mogelijkheid om cashback terug te draaien mocht dat nodig zijn.
Ik heb Curve black (perk Plutus) dan kun je go back in time 90 dagen. Maar dan is het wel heel veel moeite voor die 2% extra rewards van crypto.com En gaat het mis, kun je uitleggen dat je na 45 dagen extra Cro rewards wilde opstrijken :F

https://help.curve.com/en...n-30-or-90-days-ryzLahYpu

[ Voor 12% gewijzigd door enermax op 05-07-2022 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
wel apart dat je maar aan 30 euro per dag aan pluton kunt verkopen om het dan op je kaart te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Steefmeister schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:57:
wel apart dat je maar aan 30 euro per dag aan pluton kunt verkopen om het dan op je kaart te zetten..
Dat voorkomt vooral dat mensen massaal kunnen gaat dumpen voor EUR terwijl Plutus niet liquide genoeg is om die bedragen op korte termijn op te hoesten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:18
Slonzo schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:51:
[...]

Dat voorkomt vooral dat mensen massaal kunnen gaat dumpen voor EUR terwijl Plutus niet liquide genoeg is om die bedragen op korte termijn op te hoesten.
Een beetje kip/ei verhaal zo. Het zorgt er ook voor dat je wel uitkijkt om grote sommen plu te sparen want dan kun je het niet gemakkelijk kwijt. Enige voordeel zo dat ik nog heel lang op die kaart moet wachten is dat ik in de tussentijd hier op tweakers steeds meer leer over Plutus. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
glatuin schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:56:
[...]
Enige voordeel zo dat ik nog heel lang op die kaart moet wachten is dat ik in de tussentijd hier op tweakers steeds meer leer over Plutus. :)
Ik ben er wel blij mee. Heb Lidl en Curve metal via Plutus. Betaal daar 15 euro voor en krijg 20 euro Plutus terug. Max Cashback is Dan 2000 euro pmaamd. Door curve erbij heb ik Dan 4% korting bij Amazon Lidl en jumbo. En Dan 3% op rest van alle uitgaven. Ik spaar geen Plutus, dus alles wordt verkocht voor euros na 45 dagen.

[ Voor 4% gewijzigd door enermax op 06-07-2022 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:18
allemaal zo makkelijk dat PLU omzetten naar Euro's?

Ik krijg nu melding dat het minimaal 22.xx PLU moet zijn én dat er € 15 euro fee is vanwege high gas prices... Niet echt bemoedigend.

Edit: dat was dus een Sell order ipv Swap 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door DutX op 06-07-2022 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
DutX schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 21:33:
allemaal zo makkelijk dat PLU omzetten naar Euro's?

Ik krijg nu melding dat het minimaal 22.xx PLU moet zijn én dat er € 15 euro fee is vanwege high gas prices... Niet echt bemoedigend.

Edit: dat was dus een Sell order ipv Swap 8)7
Normaal is omzetten van plu rewards naar je euro debit card gratis. Minimaal wel 10 euro maar je eerste perk is gratis en al 10 euro waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

glatuin schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 18:56:
Een beetje kip/ei verhaal zo. Het zorgt er ook voor dat je wel uitkijkt om grote sommen plu te sparen want dan kun je het niet gemakkelijk kwijt.
Natuurlijk wel. Als je op het PLU-EUR pair trade op de DEX van Plutus, komt de EUR uit hun zak (in tegenstelling tot de PLU-BTC en PLU-ETH pairs waarbij je handelt met een derde partij). Maar niets houdt jou tegen om PLU op een andere CEX (zoals Kucoin) te traden, daar heb je die beperking helemaal niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Slonzo op 07-07-2022 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Slonzo schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:51:
Zeer begrijpelijk, maar ik moet zeggen dat ik het zelf ook liever direct naar EUR op de kaart omzet om er minder bij te hoeven leggen voor m'n volgende aankopen.

Maar ik ben dan ook geen kandidaat voor bijvoorbeeld 250 PLU a EUR 1868 ongeveer te staken om 4% en 4 perks te krijgen, niet power user genoeg voor want heb geen abo's als netflix, disney+, amazon prime e.d. Zoals met zoveel is het een kwestie van een rekensom maken: als jij de rekening gebruikt voor je maandelijkse gezinsuitgaven, lijkt het me al vlot rendabel worden om wat PLU te sparen ook. Wel jammer nog dat veel 'grote' rekeningen zoals energie niet met zo'n kaart te betalen zijn elke maand.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Hoe werkt het als je bijvoorbeeld het free plan kiest, je krijgt de kaart en je upgraded ? Kan je de huidige kaart houden ? Of moet je een nieuwe ontvangen ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Tomsworld schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:26:
Hoe werkt het als je bijvoorbeeld het free plan kiest, je krijgt de kaart en je upgraded ? Kan je de huidige kaart houden ? Of moet je een nieuwe ontvangen ?
Er is maar een type kaart die als je up- of downgrade houd je dezelfde kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:25
Tomsworld schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:26:
Ik kreeg na het upgraden naar Curve Black een nieuwe kaart, deze is helemaal zwart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
TobiasdePagter schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:59:
Ik kreeg na het upgraden naar Curve Black een nieuwe kaart, deze is helemaal zwart.
Ik ga er vanuit dat zijn vraag over Plutus gaat. Bij Curve krijg je inderdaad een nieuwe kaart maar plutus heeft maar een kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
[...]
We zitten hier in het Plutus topic 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]
Een curve black die helemaal zwart is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9D706OknixrGTZTMgQ5oxit6iMg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NQebO08a9pND135710vSn5q6.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonkeljos
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 24-08 08:14
Ik ben wat in de war over de Plutus abonnementen en de tijden wanneer die ingaan. Ik kreeg namelijk een mailtje van support daarover, dat ik op 13 juli zou kunnen switchen naar een ander abo. Dus mijn abo en de bijbehorende 2000 euro limiet voor rewards loopt van 13 tot 13 van de volgende maand? En de perks van 1 tot 1 van de volgende maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
En we hebben weer topup issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
Wacht al sinds gisteren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
nonkeljos schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:33:
Ik ben wat in de war over de Plutus abonnementen en de tijden wanneer die ingaan. Ik kreeg namelijk een mailtje van support daarover, dat ik op 13 juli zou kunnen switchen naar een ander abo. Dus mijn abo en de bijbehorende 2000 euro limiet voor rewards loopt van 13 tot 13 van de volgende maand? En de perks van 1 tot 1 van de volgende maand?
Dat is niet mijn ervaring... Zowel de rewards limiet als de perks lopen per kalendermaand, op de 1e van de maand wordt alles gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Nopheros schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:05:
[...]

Wacht al sinds gisteren..
Na bijna 24 uur wachten (moet een cadeautje kopen en had het geld al overgemaakt naar Plutus) werkt topping up eindelijk weer... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:35
Kleine vraag, hoe verkoop je nu weer de plu cashback?
Er staat nu 2.3 plu rewards waarvan 0.88 plu available maar ik kan er verder niets mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
PHPResource schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:43:
Er staat nu 2.3 plu rewards waarvan 0.88 plu available maar ik kan er verder niets mee
Op diezelfde pagina staat bij mij een grote knop met de naam "Sell".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Hmm gek bij mij niet. Is er wellicht een drempel?
Zou je screen willen maken van jouw interface?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
PHPResource schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:14:
Moet minimaal 10 dollar zijn. Daaronder kun je niet verkopen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
PHPResource schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:14:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hagNRYvdVi_UWEaZlE3V8JH6UmA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mQXZNnWZ9QYfBHq7IB2lKvcg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

PHPResource schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 13:43:
Je kunt pas laten overzetten (onder de verwarrende naam sell) naar je kaart bij een minimumbedrag van 10 euro. En max 30 euro per dag. Verkopen heeft misschien idem onderlimiet, kan ik zo ff niet vinden, maar dat kost je fees dus hou je minder aan over.

Ah, iemand wist het al :)
Sydney08 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:29:
Moet minimaal 10 dollar zijn. Daaronder kun je niet verkopen.
Wilde net de kaart aanvullen, hebben ze top-up issues.. doordeweek. Niet handig :/
Tis maar goed dat ik via Curve naar m'n bankrekening kan wisselen :P

[ Voor 35% gewijzigd door 2Dutch op 27-07-2022 14:09 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Gisterenavond heb ik aan 30 euro PLU verkocht om naar mijn kaart te zetten.

Top op heden niet gearriveerd.... meerdere mensen die dit hebben meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:44
Steefmeister schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 09:58:
Gisterenavond heb ik aan 30 euro PLU verkocht om naar mijn kaart te zetten.

Top op heden niet gearriveerd.... meerdere mensen die dit hebben meegemaakt?
Ik heb hetzelfde, je kan op de site (dex.plutus.it) zien dat de withdraw op pending staat.

Vorige keer duurde het ruim twee dagen voordat de order was uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Jero_B schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:05:
[...]

Ik heb hetzelfde, je kan op de site (dex.plutus.it) zien dat de withdraw op pending staat.

Vorige keer duurde het ruim twee dagen voordat de order was uitgevoerd.
Oh inderdaad, thanks!

Vond het al raar. Die van gisteren pending, die van zojuist is al afgerond..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Ondanks dat opwaarderen soms niet lukt is het toch de moeite waard om naar Plutus premium te kijken. Voorbeeldje 300 euro boodschappen en gemiddeld 350 euro andere uitgaven per maand. Ik heb 27.50 winst en de extras van Curve Black. Ik zelf verkoop de pluton (gratis) na 45 dagen voor euros op de kaart. Mijn partner heeft Curve op de Iphone gekoppeld dus geen pas meer nodig en gemakkelijk sparen zo. _/-\o_ Als Plutus opwaarderen niet lukt, kun je ook een 2e creditkaart in Curve als alternatief toevoegen. Hij probeert automtisch de eerste kaart dan de tweede enz. Achteraf kun je het bedrag omboeken naar Plutus voor toch weer die 3%. Go Back in time.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/riXqc5XBVPg3zutNnHkA3MQ0fvs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/m1ecClwvz9BWmvyS6YSjnRFR.png?f=user_large

Als je het constant gebruikt, dan komt er elke week Pluton beschikbaar die je weer aanvult op je debitkaart. De 7 pluton van de vliegtickets komen over 2 weken beschikbaar O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JEGK0KmFnbM9L9c9WaDjLzkAkfo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/18WllPv05ZIOmsfLW7t8oNAc.png?f=user_large

[ Voor 83% gewijzigd door enermax op 16-07-2022 11:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Plutus roadmap:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JO_jiXnsyJG3qHApWFpqlNdPXOU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tJlmUz2YOTkLBWFnDYPqCQIA.jpg?f=fotoalbum_large

ook kwam ik info tegen over een virtuele kaart, maar.een datum helaas niet

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Zijn er hier mensen die ook in de tweede week van mei (of later) een kaart hebben aangevraagd, 19 weken moeten wachten en ook géen e-mail hebben ontvangen deze week?

Ik heb contact gehad met Plutus en ze geven aan dat als je geen mail hebt gehad dat je ook niet (automatisch) de 10$ PLU en 1 maand premium krijgt.
Als de kaarten uitgegeven worden moet je hierover contact opnemen met Plutus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B45
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-01 23:24

B45

StefanoZ schreef op zondag 17 juli 2022 @ 09:33:
Zijn er hier mensen die ook in de tweede week van mei (of later) een kaart hebben aangevraagd, 19 weken moeten wachten en ook géen e-mail hebben ontvangen deze week?

Ik heb contact gehad met Plutus en ze geven aan dat als je geen mail hebt gehad dat je ook niet (automatisch) de 10$ PLU en 1 maand premium krijgt.
Als de kaarten uitgegeven worden moet je hierover contact opnemen met Plutus
Ja en zelfs een bevestiging dat de kaart verstuurd is... maar dus nooit aangekomen. Nee wij bieden geen service om de verloren post (claimformulier Royal Mail dus..) te claimen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonkeljos
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 24-08 08:14
enermax schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 10:26:
Ondanks dat opwaarderen soms niet lukt is het toch de moeite waard om naar Plutus premium te kijken. Voorbeeldje 300 euro boodschappen en gemiddeld 350 euro andere uitgaven per maand. Ik heb 27.50 winst en de extras van Curve Black. Ik zelf verkoop de pluton (gratis) na 45 dagen voor euros op de kaart. Mijn partner heeft Curve op de Iphone gekoppeld dus geen pas meer nodig en gemakkelijk sparen zo. _/-\o_ Als Plutus opwaarderen niet lukt, kun je ook een 2e creditkaart in Curve als alternatief toevoegen. Hij probeert automtisch de eerste kaart dan de tweede enz. Achteraf kun je het bedrag omboeken naar Plutus voor toch weer die 3%. Go Back in time.

[Afbeelding]

Als je het constant gebruikt, dan komt er elke week Pluton beschikbaar die je weer aanvult op je debitkaart. De 7 pluton van de vliegtickets komen over 2 weken beschikbaar O+

[Afbeelding]
Nog straffer eigenlijk. als je minimaal 2400 eur kunt betalen met Plutus elke maand, dan zit je al beter met Premium van 14.99 eur. Als je echt alles betaalt met de kaart en via Curve dan is dit zeker iets om te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:26
Nog steeds geen top-up mogelijk... Weet iemand hoe laat dat meestal opstart na het weekend?

12:52, we zijn er weer.

[ Voor 12% gewijzigd door deuceboss op 18-07-2022 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
deuceboss schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:58:
Nog steeds geen top-up mogelijk... Weet iemand hoe laat dat meestal opstart na het weekend?
Het is nog steeds een probleem en zelfs steeds vaker doordeweeks. Erg vervelend en ik begrijp dat er vooralsnog geen verbetering op komst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Topup werkt weer via app.

Pluton (rewards) verkopen via browser gaat ook maar is pending bij uitkeren.

[ Voor 68% gewijzigd door enermax op 18-07-2022 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Plutus webinterface heeft er geen zin in. Kwam eerst wel door eerste login, maar 2FA checken duurde zo lang dat de codes verliepen. Nu kom ik er helemaal niet meer in: The error occurred. Please try again

App doet het nog wel braaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

2Dutch schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 15:00:
Plutus webinterface heeft er geen zin in. Kwam eerst wel door eerste login, maar 2FA checken duurde zo lang dat de codes verliepen. Nu kom ik er helemaal niet meer in: The error occurred. Please try again

App doet het nog wel braaf.
Werkt hier inmiddels wel weer. Het voelt wel allemaal aan als een start-upje. De kaart doet het gelukkig wel altijd en de cashback berekening klopt bij mij ook altijd. Hopeljk weten ze goed te schalen zodra ze overgaan naar de nieuwe payment provider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

knakworst schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 16:34:
[...]

Werkt hier inmiddels wel weer. Het voelt wel allemaal aan als een start-upje. De kaart doet het gelukkig wel altijd en de cashback berekening klopt bij mij ook altijd. Hopeljk weten ze goed te schalen zodra ze overgaan naar de nieuwe payment provider.
Traag as fuck, maar kom er nog net voor verlopen 2FA-token in ja :+ Heb idd 0,0 issues met de kaart (sterker nog: de CDC doet nog wel eens NEE als ik die direct invoer dus niet via curve gebruik..). Ondanks dat het niet perfect is, ben ik er wel happy mee. Hoop dat ze gezond blijven en alles idd opgeschaald krijgen zodat niet straks met de influx aan nieuwelingen die eindelijk een kaart krijgen we met 9600 baud moeten werken :P De abo's zijn no brainers als je een beetje normaal uitgavenpatroon hebt. Ik lach me elke keer weer dood als ik op elk wissewasje wat cashback zie verschijnen :)

[ Voor 9% gewijzigd door 2Dutch op 21-07-2022 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-B
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 12:28
2Dutch schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 19:15:

Wilde net de kaart aanvullen, hebben ze top-up issues.. doordeweek. Niet handig :/
Tis maar goed dat ik via Curve naar m'n bankrekening kan wisselen :P
curve werkt ook met een bank rekening ?

[ Voor 31% gewijzigd door Leon-B op 22-07-2022 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Snap niet helemaal dat de ontvangen PLU direct wordt verkocht door sommigen, het is niet dat BTC op 60k staat op dit moment. Juist nu is het een goed idee om die paar euro op te sparen zodat het bij een nieuwe BTC bullrun juist flink meer waard wordt. Die 3% wordt ik niet rijk van iig..

Zit zelf inmiddels op 45PLU, nog even doorsparen voor de 250 met 4% cashback :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nopheros schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:59:
Snap niet helemaal dat de ontvangen PLU direct wordt verkocht door sommigen, het is niet dat BTC op 60k staat op dit moment. Juist nu is het een goed idee om die paar euro op te sparen zodat het bij een nieuwe BTC bullrun juist flink meer waard wordt. Die 3% wordt ik niet rijk van iig..

misschien zetten ze het om in BTC?
ik heb ook een tijd CRO direct omgezet naar BTC.

nu hodl ik CRO wat ik krijg van cashback

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Leon-B schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:51:
curve werkt ook met een bank rekening ?
Ik formuleer het niet helemaal zoals het hoort: ik heb een virtuele mastercard van bunq die aan een IBAN (naar keuze, want dat kan bij bunq) hangt dus die zie ik als bankrekening backup :)

Ik zet in ieder geval de PLU voor de gezamenlijke boodschappen weer terug naar de kaart zodat ik minder hoef bij te plempen voor de boodschappen, maar wil wel gaan kijken om met die overige PLU tzt wat anders te gaan doen, want:

- Staken via plutus zelf voor perks / 4% cashback zet bij mij geen zoden aan de dijk (250 PLU = ong 1775 euro..dat duurt wel ff). Meer perks ook niet want de enige die nut hebben (gebruikt worden) zijn Lidl voor de boodschappen, benzine via Shell.

- Kan geen PLU staken via andere routes voor zeg 5 - 10%
- "Dichtbij" de cashbackdatum (45 dagen) PLU omzetten is minder kans op extreme waardedaling in ieder geval. In theorie :+

Zodra ik de nodige spullen in huis heb (hardwarekeys, hardwarewallets), kan ik serieuzer nadenken om wat PLU tijdelijk opzij te zetten. Maar an sich haal ik dat everyday abonnement er supermakkelijk uit and then some. Wie het kleine niet eert..

[ Voor 67% gewijzigd door 2Dutch op 22-07-2022 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Snap niet helemaal dat de ontvangen PLU direct wordt verkocht door sommigen...
Ik zie het als een leuk zakcentje. Als je normaal 700 te besteden hebt na betalen van huur/hypotheek/eten/biertjes heb je nu 4% meer zakgeld(met eerder voorbeeld). Als je 4% extra loonsverhoging krijgt, ga je toch ook niet klagen 😋
Je kan het sparen, maar als Plutus de rewards verlaagd dan halveert de munt misschien ook. (Voorbeeld crypto.com)

De eerdere excellsheet is het minimale aan pluton dat je kunt verdienen. Je hebt ook nog benzine, nieuwe tv, vakantie, airco, biertjes, restaurants, kleren enz enz. Dan zit je toch op >6% zakgeld verhoging.

[ Voor 22% gewijzigd door enermax op 23-07-2022 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr3wdriv3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-12-2023
Werkt bij jullie momenteel de functie om je PLU om te zetten naar euro's op je kaart? Bij mij blijft de knop "place swap order" grijs.

Heb 9 PLU beschikbaar maar geen enkele hoeveelheid werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim2121
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 16:22
Scr3wdriv3r schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:41:
Werkt bij jullie momenteel de functie om je PLU om te zetten naar euro's op je kaart? Bij mij blijft de knop "place swap order" grijs.

Heb 9 PLU beschikbaar maar geen enkele hoeveelheid werkt?
Dit werkt bij mij (altijd) alleen op PC. Mobiel kan ik proberen wat ik wil maar blijf ik ook met een grijze knop zitten.
Overigens als ik me niet vergis is de max hoeveelheid per dag €30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scr3wdriv3r
Tim2121 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:46:
[...]

Dit werkt bij mij (altijd) alleen op PC. Mobiel kan ik proberen wat ik wil maar blijf ik ook met een grijze knop zitten.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeol
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 05-09 10:29
Hebben jullie ook wel eens een aantal dagen moeten wachten op de cashback?
Afgelopen donderdag een uitgave gedaan, ik zat nog niet aan de monthly cap (na de uitgave wel over de cap gegaan), maar vooralsnog geen cashback.
Geduld hebben of support team benaderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:44
Mikeol schreef op zondag 24 juli 2022 @ 09:31:
Afgelopen donderdag een uitgave gedaan, ik zat nog niet aan de monthly cap (na de uitgave wel over de cap gegaan), maar vooralsnog geen cashback.
Geduld hebben of support team benaderen?
Is een bekend issue, devs werken eraan is de laatste update via de discord. Heb zelf ook sinds de 19e geen cashback ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Mikeol schreef op zondag 24 juli 2022 @ 09:31:
Is mij eigenlijk nog niet opgevallen. De cashback komt bij mij een dag nadat de betaling definitief is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeol
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 05-09 10:29
Jero_B schreef op zondag 24 juli 2022 @ 09:47:
[...]

Is een bekend issue, devs werken eraan is de laatste update via de discord. Heb zelf ook sinds de 19e geen cashback ontvangen.
Ah thnx, ik volg die discord niet, maar als het een bekende storing is zal ik support niet extra lastigvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 18:29
Waar kan ik de creditcard aanpassen waarmee de subscription wordt betaald?
Krijg een payment failed mailtje omdat de oude Curve, waarmee ik de betaling doe, verlopen is..
Zowel in app als website zie ik het niet terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
remcoboy1479 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 12:12:
Waar kan ik de creditcard aanpassen waarmee de subscription wordt betaald?
Krijg een payment failed mailtje omdat de oude Curve, waarmee ik de betaling doe, verlopen is..
Zowel in app als website zie ik het niet terug.
Dat moet vooralsnog via de servicedesk, of je wacht een paar dagen totdat je abo definitief verlopen is en dan kan je jezelf weer aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Timmy schreef op zondag 24 juli 2022 @ 13:24:
[...]
….wacht een paar dagen totdat je abo definitief verlopen is en dan kan je jezelf weer aanmelden.
Precies dit.
Ik heb namelijk exact hetzelfde en daarvoor support benaderd. Die vertelde me het bovenstaande.

[ Voor 7% gewijzigd door WishmasterNL op 24-07-2022 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 18:29
WishmasterNL schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:15:
[...]

Precies dit.
Ik heb namelijk exact hetzelfde en daarvoor support benaderd. Die vertelde me het bovenstaande.
Dan wacht ik het maar even af.
De perks blijven per kalendermaand toch, ongeacht moment van aanmelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
remcoboy1479 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:07:
De perks blijven per kalendermaand toch, ongeacht moment van aanmelden?
Klopt, zowel perks als de rewards limiet zijn per kalendermaand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
En optoppen nog steeds noet mogelijk terwijl het weekend toch echt over is.
Op deze manier worden ze geen serieuze concurrent van CDC ook al hebben ze nu nog meer te bieden qua cashback en perks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
PHPResource schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:40:
En optoppen nog steeds noet mogelijk terwijl het weekend toch echt over is.
Dat is, net zoals de voorbije weken/maanden, meestal rond 10 uur Nederlandse tijd opgelost.
Voor mij de belangrijkste reden om Curve te gebruiken. Alle betalingen doe ik eerst op een reguliere kaart en periodiek hang ik ze dan om naar Plutus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 10:02
Timmy schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:51:
[...]

Dat is, net zoals de voorbije weken/maanden, meestal rond 10 uur Nederlandse tijd opgelost.
Voor mij de belangrijkste reden om Curve te gebruiken. Alle betalingen doe ik eerst op een reguliere kaart en periodiek hang ik ze dan om naar Plutus.
+1

Alleen jammer dat Plutus nog steeds in de middag last heeft om te kunnen top-uppen.

Edit 13:38: je kan weer top-uppen.
Ik ga nu aan de slag met Curve :)

[ Voor 7% gewijzigd door ezra070 op 25-07-2022 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zie nu voor het eerst bij een betaling die betrekking heeft op de 1e betaling van de maand mbt een perk, waarbij er nog geen transactie staat voor de 3% cashback over het restbedrag. Gaat om brandstof, misschien duurt het daarbij een tikje langer? De vreugde voor het accepteren van de Curve-kaart was groot bij de hypotheekgenote :+ Maar nog niet zo cheap als in Duitsland tanken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:45
Ik ben ook een tijdje met Plutus aan de gang, sinds Crypto.com de fees veranderde eind april.
Ben gematigd tevreden, dat top uppen is irritant en de app is niet echt overzichtelijk of incompleet. Heb nu gisteren Pluton omgezet naar top up op de kaart en die staat nu pending. Want ja.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-07 16:41
Bushalte schreef op maandag 25 juli 2022 @ 21:03:
Ik ben ook een tijdje met Plutus aan de gang, sinds Crypto.com de fees veranderde eind april.
Ben gematigd tevreden, dat top uppen is irritant en de app is niet echt overzichtelijk of incompleet. Heb nu gisteren Pluton omgezet naar top up op de kaart en die staat nu pending. Want ja.
Helemaal mee eens, CDC mag dan minder goeie voorwaarden hebben maar er is bij plutus nog wel enorm veel werk te verzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Ik heb (m'n eerste) PLU->card sell/withdrawal sinds 23jul op "pending" staan, is het normaal dat dit zo lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:09

Ypho

Allround Nerd

Ik heb bij Plutus dat ik regelmatig opnieuw moet inloggen in de app (iOS 15). Is dit een bekend probleem? Het is namelijk nogal vervelend als ik iedere paar dagen moet inloggen om alleen het saldo te bekijken.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ypho schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:15:
Ik heb bij Plutus dat ik regelmatig opnieuw moet inloggen in de app (iOS 15). Is dit een bekend probleem? Het is namelijk nogal vervelend als ik iedere paar dagen moet inloggen om alleen het saldo te bekijken.
Yep, hier hetzelfde, ik zag het hier nog al voorbijkomen.
Erg vervelend inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr3wdriv3r
Tim2121 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 15:46:
[...]

Ik heb het inmiddels op de laptop geprobeerd (Chrome browser), maar dit werkt ook niet. Iemand anders hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Scr3wdriv3r schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:09:
[...]

Ik heb het inmiddels op de laptop geprobeerd (Chrome browser), maar dit werkt ook niet. Iemand anders hier last van?
Ja. Getalletje weghalen en opnieuw invullen, en dan werkt het wel. Raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
catchingfire schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:11:
Ik heb (m'n eerste) PLU->card sell/withdrawal sinds 23jul op "pending" staan, is het normaal dat dit zo lang duurt?
Staat ondertussen op "Completed" maar ik kan (nog?) nergens zien of het daadwerkelijk aan m'n card balance is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:13:
Zie nu voor het eerst bij een betaling die betrekking heeft op de 1e betaling van de maand mbt een perk, waarbij er nog geen transactie staat voor de 3% cashback over het restbedrag. Gaat om brandstof, misschien duurt het daarbij een tikje langer?
Iemand vergelijkbare ervaringen, want ik zie nog steeds de partial reward niet. Anders neem ik vrijdag even contact op met support :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
2Dutch schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:15:
[...]

Iemand vergelijkbare ervaringen, want ik zie nog steeds de partial reward niet. Anders neem ik vrijdag even contact op met support :)
Er is op dit moment een storing die blijkbaar niet voor iedereen aanwezig is.
Ik heb er zelf ook last van, sinds 19 juli geen cashback meer gehad op m'n transacties (behalve van m'n perk vreemd genoeg).

Als je een chat begint met de support krijg je dat ook als suggestie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wn3kA7JKjVQpU6vGeqeYIAdLmwA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jR4WhWYfMl17N5VaUnz730L7.jpg?f=user_large

Het jammere is wel dat dit dus al langer dan een week speelt en er verder geen communicatie is geweest dan: "We weten er van, de data is er gewoon, dus je krijgt het sowieso 'retroactively' zodra het is opgelost."
Ook geen updates verder over een verwachte timeline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Rutger schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:18:
Ik heb er zelf ook last van, sinds 19 juli geen cashback meer gehad op m'n transacties (behalve van m'n perk vreemd genoeg).

Het jammere is wel dat dit dus al langer dan een week speelt en er verder geen communicatie is geweest dan: "We weten er van, de data is er gewoon, dus je krijgt het sowieso 'retroactively' zodra het is opgelost."
Ah, wel gek dat de perks reward van de 23 nog opdook en bij jou dus ook de perk reward zelf nog wel. Maar inderdaad: moest ff iets kleins bestellen gister en daar is ook de reward niet van te zien dus er is iets stuk indeed :P. Zou dan een melding in de app / interface stoppen in ieder geval, maar denk dat die functionaliteit er niet is nog? Thx voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:48

Dark Angel

Corvette LS Power

Rutger schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:18:
[...]

[Afbeelding]

ik heb dat sinds de 12de maar de Netflix van de 20ste kreeg ik wel 8)7 Hoop dat ze het snel fixen net een hele vakantie betaald met die cc.

Maar begin nu het opwaarderen kut tevinden eerst alleen in het weekend niet en nu ook weer een error.

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Angel op 28-07-2022 19:35 ]

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
Dark Angel schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:32:
[...]

ik heb dat sinds de 12de maar de Netflix van de 20ste kreeg ik wel 8)7 Hoop dat ze het snel fixen net een hele vakantie betaald met die cc.
Perks gaan wonderbaarlijk wel goed inderdaad.

Ze hebben in de discord aangegeven dat er einde volgende week een definitieve fix is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Dark Angel schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:32:
Maar begin nu het opwaarderen kut tevinden eerst alleen in het weekend niet en nu ook weer een error.
Dat begint een beetje een annoyance-fest te worden ja. Communiceer ook duidelijker over issues via andere kanalen dan Discord (want daar zit een gemiddelde gebruiker helemaal niet) zodat je klanten weten waar ze aan toe zijn en je support niet onnodig wordt belast.

Heb net via [suggest a feature] het informeren dmv meldingen in app/webinterface doorgegeven iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:02

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Fijn dat ze kunnen twitteren. Hadden ze ook gelijk eentje kunnen uitgooien mbt de plu calculatie storing mbt nieuwe uitgaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Krijg je nu geen PLU meer bij nieuwe uitgaven?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 20:30:
Door een storing. Wordt aan het eind van de week opgelost met terugwerkende kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 00:23
Ik ben me ook in deze kaart aan het verdiepen, krijg alleen een melding in de app dat de uitlevering van de kaart behoorlijk lang op zich laten wachten. Krijg je in de tussentijd wel een virtuele kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandjan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 15:35
Pabz schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 00:57:
Ik ben me ook in deze kaart aan het verdiepen, krijg alleen een melding in de app dat de uitlevering van de kaart behoorlijk lang op zich laten wachten. Krijg je in de tussentijd wel een virtuele kaart?
Nee, die hebben ze (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pabz schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 00:57:
Reken op eind oktober. Voor twee tientjes sta je op de wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Coldcat schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 20:30:
Ze hebben issues sinds de 18e. Kreeg de 23e nog een perk-tientje toegewezen, maar gister (nieuwe maand) is die ook niet meer getriggered. Vind de fix lang duren :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
2Dutch schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:49:
Ze hebben issues sinds de 18e. Kreeg de 23e nog een perk-tientje toegewezen, maar gister (nieuwe maand) is die ook niet meer getriggered. Vind de fix lang duren :/
Geldt blijkbaar voor een select groepje mensen, ik heb namelijk nergens last van. Zowel perks als cashbacks worden keurig de dag na het definitief worden van de betaling bijgeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Timmy schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:53:
[...]

Geldt blijkbaar voor een select groepje mensen, ik heb namelijk nergens last van. Zowel perks als cashbacks worden keurig de dag na het definitief worden van de betaling bijgeboekt.
Wil helemaal niet bij dit selecte groepje horen :P Kan niks anders doen dan afwachten, maar het voelt een beetje akelig. Straks met nog een zwik klanten erbij gauw devvers erbij ;)

[ Voor 6% gewijzigd door 2Dutch op 03-08-2022 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Timmy schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:53:
[...]

Ik heb ook geen probleem met plutus. Alleen wat kleine irritaties mbt tot noet werkende topups van tijd tot tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Domino schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:23:
[...]

Ik heb ook geen probleem met plutus. Alleen wat kleine irritaties mbt tot noet werkende topups van tijd tot tijd.
Je bedoelt de topup issues die de hele ochtend al aanwezig is vandaag?

Heel vervelend. Probeer de hele ochtend al geld toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
WishmasterNL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:32:
Je bedoelt de topup issues die de hele ochtend al aanwezig is vandaag?

Heel vervelend. Probeer de hele ochtend al geld toe te voegen.
Het vreemde was dat het afgelopen weekeinde weer prima werkte, normaal is het vanaf vrijdagavond tot maandagochtend niet mogelijk. Er valt de laatste tijd geen pijl op te trekken en ik snap werkelijk niet waarom ze hier geen afspraken met de betalingsprovider over kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Niet online
Voor de mensen die niet in de Discord zitten:
Peter | Plutus Community — Today at 12:04
An update on the PLU rewards issues that are affecting some users: The underlying cause has been identified and a fix is underway. We expect this to be delivered this week currently and I'll update if there are any delays to this.

The fix will mean that PLU is rewarded for future transactions.

There will then be a separate piece of work to add the PLU for transactions that were not rewarded since the 18th of July - we expect this to be completed in the subsequent two weeks after the fix is released.
Pagina: 1 ... 8 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.