Ik formuleer het niet helemaal zoals het hoort: ik heb een virtuele mastercard van bunq die aan een IBAN (naar keuze, want dat kan bij bunq) hangt dus die zie ik als bankrekening backup

Nopheros schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:59:
Snap niet helemaal dat de ontvangen PLU direct wordt verkocht door sommigen, het is niet dat BTC op 60k staat op dit moment. Juist nu is het een goed idee om die paar euro op te sparen zodat het bij een nieuwe BTC bullrun juist flink meer waard wordt. Die 3% wordt ik niet rijk van iig..
Zit zelf inmiddels op 45PLU, nog even doorsparen voor de 250 met 4% cashback

Ik zet in ieder geval de PLU voor de gezamenlijke boodschappen weer terug naar de kaart zodat ik minder hoef bij te plempen voor de boodschappen, maar wil wel gaan kijken om met die overige PLU tzt wat anders te gaan doen, want:
- Staken via plutus zelf voor perks / 4% cashback zet bij mij geen zoden aan de dijk (250 PLU = ong 1775 euro..dat duurt wel ff). Meer perks ook niet want de enige die nut hebben (gebruikt worden) zijn Lidl voor de boodschappen, benzine via Shell.
- Kan geen PLU staken via andere routes voor zeg 5 - 10%
- "Dichtbij" de cashbackdatum (45 dagen) PLU omzetten is minder kans op extreme waardedaling in ieder geval. In theorie
Zodra ik de nodige spullen in huis heb (hardwarekeys, hardwarewallets), kan ik serieuzer nadenken om wat PLU tijdelijk opzij te zetten. Maar an sich haal ik dat everyday abonnement er supermakkelijk uit and then some. Wie het kleine niet eert..
[
Voor 67% gewijzigd door
2Dutch op 22-07-2022 19:00
]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |