Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 7 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

anandus schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:04:
Overboeken in het weekend kan toch sowieso niet omdat het SEPA is?
Mij is het (ook met CDC trouwens) nooit gelukt. Als je na, pak-m-beet, vrijdagmiddag 12 uur overmaakt verschijnt het pas op maandag.
Een beetje zoals banken vroeg in Nederland waren :P

Top-ups heb ik van het weekend geen enkel probleem mee gehad.
Zaterdag 4 juni was de instant payment zo binnen (bunq 14:39 -> plutus 16:10) , maar ja kon de kaart niet vullen met dat saldo of door verkoop van PLU.

Misschien net op de momenten dat ik het probeerde, maar had gelukkig van tevoren er al genoeg op gezet (vakantie). Maar het is wel vaak raak met die top-up-issues, dat lijkt me niet echt de bedoeling, want dat lijkt idd op oldskool perikelen: op vrijdag zorgen dat je je weekend pretbudget al overgemaakt hebt :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54

Rannasha

Does not compute.

2Dutch schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 22:51:
[...]
op vrijdag zorgen dat je je weekend pretbudget al overgemaakt hebt :+
Of gewoon via Curve werken.

De meeste van mijn Plutus uitgaven zijn "post-paid" op deze manier. Curve pakt een andere kaart als default, na een tijdje stort ik wat geld op mijn Plutus kaart en zet ik de recente betalingen over.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:29
Rannasha schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:59:
[...]

De meeste van mijn Plutus uitgaven zijn "post-paid" op deze manier. Curve pakt een andere kaart als default, na een tijdje stort ik wat geld op mijn Plutus kaart en zet ik de recente betalingen over.
Zo doe ik dat ook. Curve is standaard gekoppeld aan de ICS creditcard. 1 keer per maand het openstaande bedrag overmaken naar Plutus en daarna alles overzetten via de Go back in time functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Rannasha schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:59:

Zekers, dat doe ik sowieso standaard: die back in time is fucking epic. Maar ja, Plutus zal de boel wel goed op de rit moeten krijgen, het is wel irritant om errors naar je kop geslingerd te krijgen in de app. Crypto.com 2% (Ruby) is namelijk ook niet echt een gigantisch verschil, en die app is realtime, net als de cashback.

Ben echt wel nieuwsgierig hoe goed ze het gaan doen en wat PLU gaat doen vooral. CRO is, zoals we weten, a bit of a sad trombone :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 22:13
Wat mij voornamelijk opvalt bij PLU is het enorme verschil tussen de actual market cap en de fully diluted market cap. Dit is bijna factor 11.
Oftewel, slechts 9% van de beschikbare tokens zijn in circulatie.
Dit is extreem weinig, vergeleken met andere coins.

Bij CRO bv zijn 83% van de beschikbare coins in circulatie.

Bij PLU is er dus nog een enorm aantal coins gelocked, wat normaal gesproken voor een grote inflatie/prijsdruk gaat zorgen als deze in circulatie komen.

Benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:31

knakworst

Get more sats!

Zazabez1 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:56:
Wat mij voornamelijk opvalt bij PLU is het enorme verschil tussen de actual market cap en de fully diluted market cap. Dit is bijna factor 11.
Oftewel, slechts 9% van de beschikbare tokens zijn in circulatie.
Dit is extreem weinig, vergeleken met andere coins.

Bij CRO bv zijn 83% van de beschikbare coins in circulatie.

Bij PLU is er dus nog een enorm aantal coins gelocked, wat normaal gesproken voor een grote inflatie/prijsdruk gaat zorgen als deze in circulatie komen.

Benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken.
Ja, maar deze worden 'uitgedeeld' aan de gebruiker, ze worden dus niet door een whale gedumpt. Voordeel dat ik zie is dat we er relatief bij het begin bij zijn. Bij CDC door die 83 procent heb ik het gevoel dat het geld op is.

Plutus moet wel op termijn die 3 procent terugschroeven en andere tiers doen om het aantrekkelijker te maken om PLU te bezitten. Bijvoorbeeld geen PLU geen perk 1 procent cashback, 100 PLU 3 procent cashback en een perk. De eerste 4 maanden zijn er toch geen nieuwe kaarten dus ze kunnen even nadenken. Maar door dit soort maatregelen houd je het piramidespel wat langer in stand, gezien de beperkte hoeveelheid PLU in omloop heeft dat snel een groot effect. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Slonzo schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 16:37:
Het lijkt er op dat er een hele hoop PLU in een `Development Fund` zit.

Er is in totaal 20 miljoen PLU.
850k daarvan is in pre-sale verkocht, met dat geld zijn de ontwikkelingen bekostigd.
Er is in 2020 een community vote geweest om 2 miljoen PLU naar een Development Fund te krijgen.

1 miljoen was meteen beschikbaar en werd deels verkocht aan o.a. exchanges (300k).
700k naar het Development Fund.
In september 2021 kwam nog eens 500k timelocked PLU vrij.
In september 2022 zal er nog eens 500k vrij komen.

Naar eigen zeggen zijn ze erg zuinig geweest en hebben ze de time-locked tokens nog niet aangesproken.
Die zitten dus gewoon nog in de rewards wallet.

Ze beschikken momenteel dus over minstens 500k en maximum 1.2mln PLU waar ze naar eigen goeddunken over kunnen beschikken. In september wordt dat minstens 1mln en hoogstens 1.7mln.

Daarmee blijft er dus 17.5mln over voor de rewards. Die voorraad is voorlopig onaangeroerd gebleven; de huidige circulerende voorraad is nog steeds 1.85mln PLU omdat Plutus de rewards momenteel uit eigen zak betaalt :?

Naast het abonnementsgeld, DEX fees, CC tx fees, e.d. hebben ze bij Plutus dus ook fiat gehaald uit de 850k PLU pre-sale, uit de verkoop van 300k PLU aan exchanges (e.a.), en hebben ze nog een reservehoopje PLU dat ze kunnen verkopen. Ze zouden de prijs in theorie dus wel kunnen beinvloeden, maar ik vermoed/hoop dat een aantal slimme mensen die Development Fund wallet goed in de gaten houdt om alarm te kunnen slaan indien nodig :+
Ik wou dit toch nog even oppikken.

Ondertussen hebben ze voor zover ik kan zien van de rewards wallet moeten gebruiken en 197866 PLU naar hun development fund wallet gestuurd. Het lijkt zo dat het development fund de PLU verdeeld onder de verschillende wallets. Ook hier zie ik niets vreemd. Misschien jullie wel? Wat ik ook zie is dat er een paar uur later na die transactie van de reward wallet naar devolopment fund een prijs dump is van +/- 0,60$. Dat is misschien toeval?

[ Voor 3% gewijzigd door cooLopke op 08-06-2022 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

cooLopke schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:16:
[...]

Ik wou dit toch nog even oppikken.

Ondertussen hebben ze voor zover ik kan zien van de rewards wallet moeten gebruiken en 197866 PLU naar hun development fund wallet gestuurd. Het lijkt zo dat het development fund de PLU verdeeld onder de verschillende wallets. Ook hier zie ik niets vreemd. Misschien jullie wel? Wat ik ook zie is dat er een paar uur later na die transactie van de reward wallet naar devolopment fund een prijs dump is van +/- 0,60$. Dat is misschien toeval?
Klopt ze hebben er een artikel over geschreven. https://medium.com/plutus...conciliation-ff2f8725b39c

Wellicht na de publicatie een kleine dump? Geen idee.

Geniaal dat ze er eerst eentje transferren daarna 197.866 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

cooLopke schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:16:
Wat ik ook zie is dat er een paar uur later na die transactie van de reward wallet naar devolopment fund een prijs dump is van +/- 0,60$. Dat is misschien toeval?
Er is weinig volume op PLU, het is niet heel verwonderlijk dat de prijs snel inzakt als er eens wat meer verkocht wordt (bvb. zoals na een aankondiging).
knakworst schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:28:
Geniaal dat ze er eerst eentje transferren daarna 197.866 8)
En gewoon ook een good practise :)
Je zal maar ff ~200k PLU naar de verkeerde wallet sturen :P

[ Voor 24% gewijzigd door Slonzo op 08-06-2022 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 20:47
Slonzo schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 18:21:

Er is weinig volume op PLU, het is niet heel verwonderlijk dat de prijs snel inzakt als er eens wat meer verkocht wordt (bvb. zoals na een aankondiging)
Je kan dacht ik op hun Dex wel maar voor 30€/dag PLU omzetten naar fiat dacht ik. Dus daar zit dan wel bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PLU vandaag 20 procent omhoog. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

cooLopke schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:32:
Je kan dacht ik op hun Dex wel maar voor 30€/dag PLU omzetten naar fiat dacht ik. Dus daar zit dan wel bescherming.
Nee hoor, de DEX is niet de enige plaats waar je PLU kan traden: https://coinmarketcap.com/currencies/pluton/markets/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Slonzo schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 15:41:
[...]

Nee hoor, de DEX is niet de enige plaats waar je PLU kan traden: https://coinmarketcap.com/currencies/pluton/markets/
Kucoin kan ik aanraden, heb er daar 255 stuks gescoord en naar mijn ledger gestuurd. Versturen kost 3 PLU het is een erc-20 transactie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LsdtCWScTumat-dbaYaDGquX1ak=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6qRd0AmRc4Z6ub8Of6YhClUC.jpg?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 09-06-2022 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RockerbabyWil
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-08 19:42
Slonzo schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 11:15:
Zijn er nog altijd problemen bij Plutus i.v.m. top-ups e.d.?
Ik heb dinsdagavond een overschrijving gedaan en het geld is nog steeds niet aangekomen 8)7
Wekelijks 2 top-ups met ing. Altijd de volgende dag keurig verwerkt. Behalve het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RockerbabyWil
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-08 19:42
2Dutch schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:56:
[...]

Van het weekend lag het er sowiesi (weer) uit. Zowel tegoed via overboeking als verkopen PLU en naar de card schrijven deed het niet. Merkte trouwens dat je max 30 euro aan PLU per dag mag overmaken. Beetje gekke waarde (vrij laag), maar ach het zal niet zo heel hard gaan allemaal.

Toch bijna 40 euro bij elkaar gesprokkeld en nu dus deels naar de kaart.
Ook van het weekend probleemloos tegoeden aangevuld. Geen probleem. Max 30eu? Wat bedoel je precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
RockerbabyWil schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:44:
[...]

Ook van het weekend probleemloos tegoeden aangevuld. Geen probleem. Max 30eu? Wat bedoel je precies?
PLU verkopen is max 30 euro per dag.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

anandus schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:55:
[...]

PLU verkopen is max 30 euro per dag.
En ook handig om te weten (maar dat tonen ze ook) is een minimum van 10 euro aan PLU bij verkopen. Mijn restje zit op 9.02 natuurlijk, dus tenzij het hard stijgt wordt het 45 dagen wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik (en velen met mij) me aangemeld voor een Plutus kaart.
Mijn aanmeldproces was verre van soepel, meerdere malen contact met support gehad en e.e.a. moeten oplossen.
Als het goed is is dat nu achter de rug, en staat mijn kaart in (back)order. Echter…. Als ik nu de app open staat er “you are all set. Documents have been verified…..” met de knop card order (wat ik dus al heb gedaan).
Als ik hier op druk en het proces doorloop zie ik dit scherm:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPApgpu2tacgflWYFG3YFNAIBS0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/usr5NGmlQlr6JoynN7bUGziF.png?f=fotoalbum_large

Uiteraard logisch dat ik moet wachten, maar ik vraag me wel af of mijn card order (in eerste instantie) goed is gegaan.
Hebben anderen de kaart besteld en hetzelfde met de app?
Of zien jullie wel direct bij het openen van de app een status over de aangevraagde kaart of iets dergelijks?

Alvast bedankt! 👍🏼

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:55

Coldcat

HODL

StefanoZ schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 04:51:
Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik (en velen met mij) me aangemeld voor een Plutus kaart.
Mijn aanmeldproces was verre van soepel, meerdere malen contact met support gehad en e.e.a. moeten oplossen.
Als het goed is is dat nu achter de rug, en staat mijn kaart in (back)order. Echter…. Als ik nu de app open staat er “you are all set. Documents have been verified…..” met de knop card order (wat ik dus al heb gedaan).
Als ik hier op druk en het proces doorloop zie ik dit scherm:
[Afbeelding]

Uiteraard logisch dat ik moet wachten, maar ik vraag me wel af of mijn card order (in eerste instantie) goed is gegaan.
Hebben anderen de kaart besteld en hetzelfde met de app?
Of zien jullie wel direct bij het openen van de app een status over de aangevraagde kaart of iets dergelijks?

Alvast bedankt! 👍🏼
De app is nog een beetje in ontwikkeling. Echter laat het screenshot zien dat alles goed is. Status van een kaart heeft maar 3 smaken:

1 wachten
2 productie
3 verzending

(4. Wachten omdat het huisnummer niet goed staat :+)

Over een paar weken komt het goed!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erelco
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 07-12-2022
Vergeet niet je kaart vandaag nog op te waarderen voor het weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Besloten everyday te nemen. De 250 zit ik easy aan dus ophogen is wenselijk (na weekje vakantie al op :P ), en naast de Lidl is de Shell ook een handige perk. Dus sowieso 20 euro in PLU voor de 4,99, and then some. No brainer :) Overigens de Plutus-subscription betaald met de cdc via curve, 10 cent cashback _O-

[ Voor 15% gewijzigd door 2Dutch op 11-06-2022 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

2Dutch schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:35:
Besloten everyday te nemen. De 250 zit ik easy aan dus ophogen is wenselijk (na weekje vakantie al op :P ), en naast de Lidl is de Shell ook een handige perk. Dus sowieso 20 euro in PLU voor de 4,99, and then some. No brainer :) Overigens de Plutus-subscription betaald met de cdc via curve, 10 cent cashback _O-
Is het ook mogelijk de subscription via Plutus zelf te betalen? Dat zou helemaal makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:29
Coldcat schreef op zondag 12 juni 2022 @ 00:15:
Is het ook mogelijk de subscription via Plutus zelf te betalen? Dat zou helemaal makkelijk zijn.
Via Curve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:11
Meer mensen problemen met online betalen met de Plutus kaart? Ook koppelen met Paypal lukt niet. Er lijkt steeds mis te gaan bij de secure check, omdat er blijkbaar geen sms codes wordt verzonden door Plutus.

Of staat er een optie (voor online betalen) bij mij uit? Via de koppeling met Curve lukt het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Krijg je dan ook 3% cashback :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B45
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-01 23:24

B45

Geen12 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:21:
Meer mensen problemen met online betalen met de Plutus kaart? Ook koppelen met Paypal lukt niet. Er lijkt steeds mis te gaan bij de secure check, omdat er blijkbaar geen sms codes wordt verzonden door Plutus.

Of staat er een optie (voor online betalen) bij mij uit? Via de koppeling met Curve lukt het wel gewoon.
Mocht je een iPhone hebben dan instellingen -> Plutus -> Meldingen -> Strookstijl - " Blijvend" kiezen zodat de 3ds code zichtbaar blijft voor de goedkeuring van je online transactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erelco
Geen12 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:21:

De code waar je naar op zoek bent komt bij Plutus niet via sms, maar in de app.
2Dutch schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:25:
[...]

Krijg je dan ook 3% cashback :+
Betaling van de subscription is helaas uitgesloten van cashback :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:28
Optoppen van de kaart lukt niet vandaag. Wellicht omdat het weekend is. Ik dacht dat het al onder de aandacht was van de developers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
PHPResource schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:12:
Optoppen van de kaart lukt niet vandaag. Wellicht omdat het weekend is. Ik dacht dat het al onder de aandacht was van de developers
Het is al heel lang onder de aandacht van de developers, vele maanden. Helaas nog geen oplossing. Ik betaal altijd via Curve dus op een later moment hang ik de betaling om...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erelco
PHPResource schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:12:
Zoals Timmy aangeeft is dit inderdaad een bekend probleem. Dit wordt veroorzaakt door de banking partner van Plutus. Dit heeft Plutus dus zelf niet in de hand.
Dit probleem zal pas voorgoed opgelost worden, zodra Plutus een banking license krijgt. Dit staat gepland voor eind 2023.

Voor nu dus op vrijdag de kaart opwaarderen, daarom ook dat ik vrijdagmiddag een herinnering daarvoor postte in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:02
Ik twijfel om nog 250 PLU aan te schaffen. Dit omdat het waarschijnlijk een goede buy is nu.

Maar dan, welke perk. Ik zit te denken aan de Curve rebate. Dus dan voor een Curve Black gaan. 3x 1% cashback. Dan zou ik gaan voor de JUMBO, Spotify en Netflix.

Bij de JUMBO kom ik dagelijks, dat levert wel iets op. Maar 1% op een Spotify en Netflix abonnement gaat dan om €0.13 per maand. En krijg je deze überhaupt wel omdat ik ook al 100% krijg via Plutus zelf?

Dat extra Plutus level is dan meer voor de gok qua investering als dat ik er echt wat mee opschiet volgens mij...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:20:
Ik twijfel om nog 250 PLU aan te schaffen. Dit omdat het waarschijnlijk een goede buy is nu.

Maar dan, welke perk. Ik zit te denken aan de Curve rebate. Dus dan voor een Curve Black gaan. 3x 1% cashback. Dan zou ik gaan voor de JUMBO, Spotify en Netflix.

Bij de JUMBO kom ik dagelijks, dat levert wel iets op. Maar 1% op een Spotify en Netflix abonnement gaat dan om €0.13 per maand. En krijg je deze überhaupt wel omdat ik ook al 100% krijg via Plutus zelf?

Dat extra Plutus level is dan meer voor de gok qua investering als dat ik er echt wat mee opschiet volgens mij...
Ik twijfel ook, voorlopig wacht ik nog even in deze markt maar het lijkt aantrekkelijk. Ik heb nu 4 perks , aldi, lidl, asos, en justeat.

Curve black is mij niet waard, ik heb uitgerekend dat ik 2-3 euro extra per maand kan binnenharken terwijl curve zelf 10 euro kost. Die 1 procent moet je bij amazon, booking.com, of shell als je een brandstofauto hebt en een shell expres in de buurt. Spotify en Netflix zijn kansloos.

Daarom ga ik denk ik voor een andere perk als ik nog 250 PLU koop. Deliveroo wellicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-09 04:25
Ik ga weer terug naar nance en nexo met mijn test bag. Plutus is mijn inziens vele malen minder betrouwbaar dan ern cdc of nexo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Okee wow, ik boekte net wat geld over via bunq en het stond er 4 (!) minuten later op bij Plutus: nooit zo rap gezien. Mooi cashback op m'n brownies, dubbel lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

JW04 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 19:44:
Ik ga weer terug naar nance en nexo met mijn test bag. Plutus is mijn inziens vele malen minder betrouwbaar dan ern cdc of nexo.
Bij nance heb ik vaak van retouren of rare transactie met meerdere producten (bol / amazon) dat ik geld niet automatisch terugkrijg. Plutus werkt voor mij prima, wel opladen tijdens werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
Ik beschouw mijn gestorte €20 als verloren. Op een of andere manier gaat de kaart niet aankomen (alle adresgegevens waren goed ingevuld, inclusief huisnummer). Contact gehad met klantenservice: ik kreeg na 2 week reactie met dat ze out-of-stock zijn en dat ik minimaal 4 maanden moet wachten voor een nieuwe kaart.

Ben er wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:38
knakworst schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:12:
[...]

Bij nance heb ik vaak van retouren of rare transactie met meerdere producten (bol / amazon) dat ik geld niet automatisch terugkrijg. Plutus werkt voor mij prima, wel opladen tijdens werkdagen.
Ik heb nu een eerste retour verwerkt gekregen, en het lijkt erop dat in plaats van erbij, het er weer afgehaald is. 2x betaald nu? 8)7
Eens kijken of dat aan de shop ligt of aan Plutus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
DutX schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:36:
Dat is normaal, dat zie je bij bijna alle credit (debit) kaarten.
Het saldo van je kaart zou wel moeten kloppen, of direct of uiterlijk twee dagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MitchellHearth schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:18:
Ik beschouw mijn gestorte €20 als verloren. Op een of andere manier gaat de kaart niet aankomen (alle adresgegevens waren goed ingevuld, inclusief huisnummer). Contact gehad met klantenservice: ik kreeg na 2 week reactie met dat ze out-of-stock zijn en dat ik minimaal 4 maanden moet wachten voor een nieuwe kaart.

Ben er wel klaar mee.
Vervelend dat er zoveel kaarten kwijt zijn geraakt (en dat het zo lang duurt voor een nieuwe, en geen virtual kaarten...).

Coinbase heeft ondertussen zonder tromgeroffel de rewards van 4 naar 2 % teruggeschroefd (shitcoin rewards), en voor btc rewards naar 1.5 %. Goed nieuws dus voor Plutus en CDC.

Zie https://www.reddit.com/r/..._reward_on_coinbase_card/

[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 17-06-2022 10:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
DutX schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:36:
[...]

Ik heb nu een eerste retour verwerkt gekregen, en het lijkt erop dat in plaats van erbij, het er weer afgehaald is. 2x betaald nu? 8)7
Een retourbedrag van mij stond als een min bedrag, echter ging er niks van mijn rekening af. 1 dag later zag ik dat het bedrag was aangevuld met het retourbedrag, dus kijk later nog even.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sydney08 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 10:32:
[...]

Een retourbedrag van mij stond als een min bedrag, echter ging er niks van mijn rekening af. 1 dag later zag ik dat het bedrag was aangevuld met het retourbedrag, dus kijk later nog even.
Zo werkt het exact bij CDC ook. Bij Binance is het afhankelijk van de stand van de sterren 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
knakworst schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 10:33:
[...]

Zo werkt het exact bij CDC ook. Bij Binance is het afhankelijk van de stand van de sterren 8)7
Haha, ja het is niet allemaal even logisch, maar gelukkig kloppen de bedragen gewoon. Dus je kunt deze kaart gewoon gebruiken om iets te kopen en later krijg je gewoon je geld terug als je iets retour hebt gezonden.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
knakworst schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 10:33:
Bij Binance is het afhankelijk van de stand van de sterren 8)7
Dat heb ik bij Wirex ook... De leverancier geeft aan op dezelfde dag een refund te hebben geinitieerd, in Curve is dat ook te zien. De refund laat bij Wirex echter al 62 dagen op zich wachten. Gelukkig was het een klein bedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:26
Ik heb net de Plutus kaart succesvol opgehoogd, in het weekend... Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

deuceboss schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 12:06:
Ik heb net de Plutus kaart succesvol opgehoogd, in het weekend... Heb ik iets gemist?
Soms werkt het per ongeluk wel eens, ik heb nog niets gelezen van een permanente fix.

PLU trouwens strong in deze geitenbende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Net een top-up gedaan van Revolut, binnen een paar minuten op de kaart!

Dan wel weer top-up issues :+

[ Voor 19% gewijzigd door Coldcat op 18-06-2022 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Weet iemand hier hoe je je betaalwijze voor het Everyday abonnement kunt wijzigen? Krijg de melding dat de betaling niet is gelukt, maar snap niet waarom.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Sydney08 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 15:11:
Weet iemand hier hoe je je betaalwijze voor het Everyday abonnement kunt wijzigen? Krijg de melding dat de betaling niet is gelukt, maar snap niet waarom.
Wat ik weet is dat dit 1 keer per maand kan. Bij mijn zijn de buttons grijs omdat het nog niet de einde van de maand is.

Verder weet ik dat je niet met de Plutus kaart zelf kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Coldcat schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 15:12:
[...]

Wat ik weet is dat dit 1 keer per maand kan. Bij mijn zijn de buttons grijs omdat het nog niet de einde van de maand is.

Verder weet ik dat je niet met de Plutus kaart zelf kan betalen.
Ook niet indirect via Curve? Want volgens mij had ik dat ingesteld namelijk.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Curve zou wel moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Klopt, werkt in mijn geval prima. Geen cashback op deze betaling overigens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hoop in bange dagen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0x9O8EiAHGKBGh5I9nvZ-gHpwq4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sE4c0FpZSrbCrrea6DENW4zz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Mijn betaalde plan is afgelopen. Nu weer teruggezet naar het gratis plan.
Waarom word hij niet gewoon automatisch verlengd? Nu moet ik wachten tot na de 27e geloof ik?
Tot die tijd geen cashback omdat ik al aan de limiet zit van het gratis abonnement.

Nu loopt alles via Curve dus kan het wel opsparen. Maar ik snap het omslachtige systeem gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
WishmasterNL schreef op zondag 19 juni 2022 @ 13:27:
Waarom word hij niet gewoon automatisch verlengd? Nu moet ik wachten tot na de 27e geloof ik?
Tot die tijd geen cashback omdat ik al aan de limiet zit van het gratis abonnement.

Nu loopt alles via Curve dus kan het wel opsparen. Maar ik snap het omslachtige systeem gewoon niet.
Was het misschien dat de promo-maand was afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

anandus schreef op zondag 19 juni 2022 @ 13:36:
[...]

Was het misschien dat de promo-maand was afgelopen?
Nee, ik heb betaald voor de afgelopen periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groene
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 00:05
WishmasterNL schreef op zondag 19 juni 2022 @ 13:27:

Auto renewal werkt idd nog niet. Maar zoals ik het begrijp kan je het handmatig vernieuwen en hoef je niet tot de 27e te wachten. De 27e is het moment vanaf wanneer je de perks kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Groene schreef op zondag 19 juni 2022 @ 14:33:
[...]

Auto renewal werkt idd nog niet. Maar zoals ik het begrijp kan je het handmatig vernieuwen en hoef je niet tot de 27e te wachten. De 27e is het moment vanaf wanneer je de perks kan aanpassen.
Ik krijg nergens de optie om te vernieuwen. Opties zijn helaas grijs. Zowel in de app als op de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
WishmasterNL schreef op zondag 19 juni 2022 @ 14:41:
Ik krijg nergens de optie om te vernieuwen. Opties zijn helaas grijs. Zowel in de app als op de website
Na het aflopen van je abonnement proberen ze drie dagen lang de betaling alsnog te innen. Bij mij lijkt dat niet te lukken dus ik verwacht na die drie dagen terug te worden gezet naar het gratis plan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Inmiddels is er weer €5 afgeschreven automatisch en zit ik weer op m’n betaalde abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-08 06:43
Lopen de perk vanaf het begin tot de maand tot het einde van de maand (per kalendermaand)? Misschien is de vraag al beantwoord, maar ik kon het niet zo snel terugvinden. Uit de TS denk ik op te maken dat het per kalendermaand gaat..

En, hebben er Tweakers ervaring met het laten binnenkomen van betalingen via de Curve? Dus stel dat ik per ongeluk te weinig geld op Plutus (via Curve) heb, automatisch betaling doe met mijn ABN creditcard, dat ik dan via back in time de betaling overzet naar Plutus en alsnog cashback krijg?

[ Voor 59% gewijzigd door Froenker op 20-06-2022 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:13
Froenker schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:03:
Lopen de perk vanaf het begin tot de maand tot het einde van de maand (per kalendermaand)? Misschien is de vraag al beantwoord, maar ik kon het niet zo snel terugvinden. Uit de TS denk ik op te maken dat het per kalendermaand gaat..

En, hebben er Tweakers ervaring met het laten binnenkomen van betalingen via de Curve? Dus stel dat ik per ongeluk te weinig geld op Plutus (via Curve) heb, automatisch betaling doe met mijn ABN creditcard, dat ik dan via back in time de betaling overzet naar Plutus en alsnog cashback krijg?
Ja en ja. Dr perks lopen per kalender maand en de anti embarrance en go back in time werkt zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-08 06:43
Ik vergat te vermelden (bovenstaande voorbeeld) dat het om een perk gaat, bijvoorbeeld Shell. Dus of via back in time dan die 10€ cashback krijg.

[ Voor 28% gewijzigd door Froenker op 20-06-2022 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
** Vragen om referrals is niet toegestaan. **

[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 20-06-2022 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
** Referrals zijn niet toegestaan. **

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 20-06-2022 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
** Knip. **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 20-06-2022 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
** Knip. **
Zag inderdaad bij het inschrijven de melding dat het 19 weken duurt voordat de kaart weer beschikbaar is. Ach dan is net de bear market weer voorbij :), we gaan het zien.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 20-06-2022 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B45
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-01 23:24

B45

Zijn er mensen waarvan zeker is vast komen te staan dat hun Plutus kaart daadwerkelijk is verstuurd, maar nooit is aangekomen? Zo ja hebben jullie bij PostNL (carrier Royal Mail in Nederland) navraag gedaan of de post nog terug te vinden is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Froenker schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:52:
Ik vergat te vermelden (bovenstaande voorbeeld) dat het om een perk gaat, bijvoorbeeld Shell. Dus of via back in time dan die 10€ cashback krijg.
Dat is geen probleem, ik heb mijn Netflix en Disney via Curve, gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

B45 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 12:28:
Zijn er mensen waarvan zeker is vast komen te staan dat hun Plutus kaart daadwerkelijk is verstuurd, maar nooit is aangekomen? Zo ja hebben jullie bij PostNL (carrier Royal Mail in Nederland) navraag gedaan of de post nog terug te vinden is?
Ja en ja en het antwoord was, als er iets mis is gegaan in het adres wordt er gekeken of deze achterhaald kan worden. Missend huisnummer is sowieso pech. Lukt het niet, dan gaat de post retour afzender.

Afzender zegt dat de enige optie is om kaart als "lost" op te geven en in de rij te gaan staan met de rest. Volgens hen kom je wel vooraan in die rij, maar ik betwijfel dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Vanwege leveringsproblemen bij toko1 een zwik fitnessspullen voor flink bedrag besteld bij toko2 en met plutus betaald. Toch lekker bijna 47 euro cashback en al tegen de maandlimiet van 2k aan :+ Maar zo zie je maar weer hoe hard het toch kan gaan in sommige maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Goed nieuws voor onze pluton porfolio:
https://mobile.twitter.com/plutus/status/1541454786649853956

Geen eth gas fees meer 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27
Lukt mij momenteel niet om de kaart te Top uppen. Funds staan wel al op m'n account. Hoe is dit nog steeds een probleem bij Plutus?

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sup4rdurt schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 00:01:
Lukt mij momenteel niet om de kaart te Top uppen. Funds staan wel al op m'n account. Hoe is dit nog steeds een probleem bij Plutus?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g6KYjmkN-7wrCZjJHFvgwyQN1Hw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MuMPMsBNJrnPPGEbq9G9wQne.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Goed nieuws, en zodra de vernieuwde roadmap op 29 juni (morgen) live gaat, hopelijk nog een pumpje van PLU. En dan polygon live zodra die kaarten weer op voorraad zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Curve gebruikers: de gratis tier krijgt serieuze beperkingen.
De Plutus Curve perk wordt interessanter :P

Info:
quote: Curve
CHANGES AHEAD

Since starting Curve, we’ve rebelled against the impossible to give you more freedom and control over your money. That won’t change. But there is an economic storm brewing, and we’ve had to relook at how we price Curve. We’ve switched up our subscription tiers so we can deliver more of what matters to you in the future – faster payments, sharper insights, greater savings and ultimately, total control over your financial life.
What's changing?
Curve will still be free, but we’re introducing limits to the free Curve card:

• Set 1 Smart Rule
• Add up to 2 payment cards
• Go Back in Time 3 times per month
Only customers with a premium subscription will be able to add a commercial card. You can still Go Back in Time for up to 30 days, and spend abroad fee-free up to €1000/month.

Introducing Curve X
Rather than removing the free tier, we’ve added a high-value, low-cost subscription tier called Curve X, priced at €4.99/month.
• Add up to 5 payment cards
• Go Back in Time up to 60 days
• Go Back in Time as many times as you want
• Spend without fees abroad up to €2000/month

60% discount for you
We wanted to say a massive thank you for getting us to where we are today. And we wanted to do it with more than words. So we’re giving all existing customers 30 days to upgrade to Curve X for the discounted price of €1.99/month for a full year.

Why's it happening?
We’ve always promised to be upfront and transparent with our customers. You can read more from our founder and CEO, Shachar Bialick on the reasons behind the changes in the blog below.

When's it happening?
Changes to the free Curve card will come into effect 60 days from the date this email was sent. All changes described here will be reflected in our Terms and Subscription Schedules. If you’re unhappy with the changes and want to close your account, you can cancel straight from the app and it’s free to do so – you don’t need to contact CX. If you don’t contact us within 60 days, we’ll assume you accept all outlined changes. You can save a copy of our new Terms by clicking here. Got more questions? Our support agents will be able to help.

The full deck

Free
Curve (the O.G)
• Link 2 cards
• Go Back in Time (max 3 uses/mo)
• GBIT up to 30 days
• Set 1 Smart Rule
• Fee-free FX up to €1000/month
• Free ATM withdrawals abroad up to £200

€4.99/MO
Curve X
• Link 5 cards
• Go Back in Time (unlimited use)
• GBIT up to 60 days
• Set 5 Smart Rules
• Fee-free FX up to €2000/month
• Free ATM withdrawals abroad up to €200

€9.99/MO
Curve Black
• Link cards (unlimited)
• Go Back in Time (unlimited)
• GBIT up to 90 days
• Set Smart Rules (unlimited)
• Fee-free FX (unlimited)
• Free ATM withdrawals abroad up to €400
• 1% cashback at 3 retailers
• Travel insurance

€14.99/MO
Curve Metal
• Link cards (unlimited)
• Go Back in Time (unlimited)
• GBIT up to 120 days
• Set Smart Rules (unlimited)
• Fee-free FX (unlimited)
• Free ATM withdrawals abroad up to €600
• 1% cashback at 6 retailers
• Phone & travel insurance
• Discounted lounge access worldwide
• Car collision waiver insurance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Slonzo schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 18:53:
Curve gebruikers: de gratis tier krijgt serieuze beperkingen.
De Plutus Curve perk wordt interessanter :P

Info:

[...]
Zelf vind ik het zonde om een perk aan Curve te 'verspillen', tenzij je echt veel waarde hecht aan de Go-back-in-time functie of de reisverzekering. Curve-cashback van 1% op ál je aankopen zou een stuk beter zijn, maar met Curve Black krijg je slechts bij drie retailers cashback. Daar moet je dan toch elke maand flink spenderen om dit een 'nuttige' perk te laten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

TexMex schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 20:46:
Zelf vind ik het zonde om een perk aan Curve te 'verspillen', tenzij je echt veel waarde hecht aan de Go-back-in-time functie of de reisverzekering. Curve-cashback van 1% op ál je aankopen zou een stuk beter zijn, maar met Curve Black krijg je slechts bij drie retailers cashback. Daar moet je dan toch elke maand flink spenderen om dit een 'nuttige' perk te laten zijn.
Klopt op zich wel, maar het hangt natuurlijk sterk af van wat je nuttig vindt.
Ik zit nu op het EUR 5 abo om de EUR 250 cap te verhogen, maar ik gebruik mijn 2de perk eigenlijk niet.
Geen van de andere aangeboden perks is boeiend voor mij, dus op zich kan ik nu wel Curve als 2de nemen.
Maar als je met een andere perk meer kan rapen dan die EUR 1.99/maand moet je dat zeker doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
Voor de mensen die reeds Curve kaart hebben hebben ze wel een deal dat je Curve X gedurende 12 maanden voor €1,99/maand krijgt ipv €4,99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Slonzo schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 20:49:
[...]

Klopt op zich wel, maar het hangt natuurlijk sterk af van wat je nuttig vindt.
Ik zit nu op het EUR 5 abo om de EUR 250 cap te verhogen, maar ik gebruik mijn 2de perk eigenlijk niet.
Geen van de andere aangeboden perks is boeiend voor mij, dus op zich kan ik nu wel Curve als 2de nemen.
Maar als je met een andere perk meer kan rapen dan die EUR 1.99/maand moet je dat zeker doen :)
Dat is ook zo, het zal inderdaad per situatie verschillen.

Als je overigens wel voor de Curve-perk gaat, dan is er toch geen reden meer om níet voor (minimaal) Curve Black te gaan? Met Curve X betaal je maandelijks 1,99 en ontvang je 1,99 in PLU. Met Curve Black betaal je 9,99 en ontvang je 9,99 in PLU. Per saldo gelijk dus, waarbij je met Curve Black ook nog 1% Curve-cashback krijgt bij drie retailers en een reisverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
TexMex schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 20:46:
[...]

Hangt erg af van je uitgaven patroon uiteraard. Ik heb curve black met drie retailers (jumbo, amazon, shell) waar ik met grote regelmaat koop, die EUR 9,99 heb ik er al uit met de 1% cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 10:00:
[...]

Hangt erg af van je uitgaven patroon uiteraard. Ik heb curve black met drie retailers (jumbo, amazon, shell) waar ik met grote regelmaat koop, die EUR 9,99 heb ik er al uit met de 1% cashback.
Dat is knap. 999 euro moet je dan uitgeven per maand. Hoewel, met brandstof tegenwoordig :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
knakworst schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:38:
[...]

Dat is knap. 999 euro moet je dan uitgeven per maand. Hoewel, met brandstof tegenwoordig :o
Vergis je niet wat een normale kar boodschappen kost vandaag de dag |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timmy
Zojuist is een nieuwe versie van de roadmap gepubliceerd. De samenwerking in nieuwe bankfuncties te brengen klinkt goed, vooral het machtigingen-deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:18
Timmy schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 17:42:
Zojuist is een nieuwe versie van de roadmap gepubliceerd. De samenwerking in nieuwe bankfuncties te brengen klinkt goed, vooral het machtigingen-deel.
Ik wacht met spanning op de kaart en kan nu niks. Die virtuele kaart zal wel nog heel lang duren. Over het geheel genomen hele interesante roadmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
glatuin schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 17:46:
Die virtuele kaart zal wel nog heel lang duren.
Ik hoop dat het allemaal gaat meevallen maar ik vermoed dat de echte kaarten eerder verspreid zullen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

glatuin schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 17:46:
[...]

Ik wacht met spanning op de kaart en kan nu niks. Die virtuele kaart zal wel nog heel lang duren. Over het geheel genomen hele interesante roadmap.
2023 staat er. Overschakeling op compleet nieuwe payment provider, ik kan me voorstellen dat dat complex is.

Het gaat allemaal niet snel, maar goed als die token stabiel is en ik mijn rewards krijg vind ik het prima >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
Ik heb de Curve X aangevraagd (als bestaande klant) en ze sturen een nieuwe kaart op 🙈 van een nutteloze kost gesproken 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:02
De gratis Curve kaart krijgt wat beperkingen. Een "commercial card" kan je niet langer gebruiken op de gratis. kaart. De grote vraag is nu, is de Plutus kaart een "commercial card"

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Gelukszoekr schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:05:
De gratis Curve kaart krijgt wat beperkingen. Een "commercial card" kan je niet langer gebruiken op de gratis. kaart. De grote vraag is nu, is de Plutus kaart een "commercial card"
Dat is al (deels) besproken in het Curve topic, zie deze post & verder:
TexMex in "Curve (prepaid creditcard)"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
Gelukszoekr schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:05:
Nee. Kijk je naar de grote kaartuitgevers dan hebben die allemaal een consumenten en zakelijke versie van hun credit kaarten. Je mag meestal ook geen zakelijke transacties op een consumenten kaart doen. De voorwaarden (verzekeringen, limieten en kosten) zijn ook vaak heel anders.

Plutus heeft alleen consumenten kaarten. Geen probleem voor Curve dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:14
Timmy schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 17:42:
BTC integratie gaat er niet (meer) komen lees ik, toch jammer want ik was voornemens de 3% cashback in PLU periodiek om te zetten in BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Bashy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 10:42:
[...]

BTC integratie gaat er niet (meer) komen lees ik, toch jammer want ik was voornemens de 3% cashback in PLU periodiek om te zetten in BTC.
Kan toch nog steeds via de dex?

Wat ik lees is dat ze afzien van de integratie van btc in de plutus app mbt topups ed. Ik denk dat daar sowieso weinig behoefte aan is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
Maar vanaf wanneer gaat de beperking van max 3x per maand go back in time in ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000

DvE

ORA-00000

Steefmeister schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:15:
Maar vanaf wanneer gaat de beperking van max 3x per maand go back in time in ?
60 dagen na de verzonden mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Toevallig of niet…
Ik heb deze maand 3 keer go back in time gebruikt en krijg nu iedere keer een foutmelding als ik een transactie probeer over te zetten 😓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000

DvE

ORA-00000

StefanoZ schreef op zondag 3 juli 2022 @ 17:15:
Toevallig of niet…
Ik heb deze maand 3 keer go back in time gebruikt en krijg nu iedere keer een foutmelding als ik een transactie probeer over te zetten 😓
Van de mail:
Changes to the free Curve card will come into effect 60 days from the date this email was sent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
DvE schreef op zondag 3 juli 2022 @ 17:24:
[...]

Van de mail:
Changes to the free Curve card will come into effect 60 days from the date this email was sent
I know, maar toch vind ik het vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:14
Domino schreef op zondag 3 juli 2022 @ 12:36:
[...]

Kan toch nog steeds via de dex?

Wat ik lees is dat ze afzien van de integratie van btc in de plutus app mbt topups ed. Ik denk dat daar sowieso weinig behoefte aan is/was.
Nee, althans is mij via dex nog nooit gelukt. Je kunt alleen ETH omwisselen voor PLU via de dex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Bashy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 22:02:
Nee, althans is mij via dex nog nooit gelukt. Je kunt alleen ETH omwisselen voor PLU via de dex.
Moet uiteindelijk wel lukken hoor, er is gewoon erg weinig volume op het BTC pair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:08

Louw Post

Cerenas

Paar weken terug had ik weer een mailtje gestuurd naar Plutus support dat mijn kaart nog steeds niet aangekomen was (ondertussen al meer dan 4 weken volgens mij), afgelopen weekend eindelijk reactie gehad. Waar het op neer komt is; pech gehad, over 4 maanden krijg je een mailtje van ons als er weer voorraad is.

In mijn email had ik mijn adres nog een keer opgegeven en hij gaf aan dat precies hetzelfde adres in hun systeem staat. Dan is degene die hun kaarten regelt niet goed bezig zou ik denken, maar goed, ik ben blij dat ik mijn CDC stake nog verlengd had.
Pagina: 1 ... 7 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.