Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 6 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:29
Mighty schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:36:
Meer mensen problemen bij de LIDL?
Nee, geen last van gehad. Ik heb eenmalig een betaling via de Plutus kaart gegaan en de keren daarna via Curve. In alle gevallen zonder fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:31

knakworst

Get more sats!

glatuin schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:45:

NB de Curve perk vind ik wel interessant. Ik gebruik heel veel Curve en kan dus extra cashback krijgen op deze wijze.
Het omslagpunt is natuurlijk wel hoog, 1.000 euro bij drie retailers. Dat is wel veel. Tenzij je waarde hecht aan de reisverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2121
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:22
Mighty schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:36:
Toch even mijn negatieve ervaring delen met de kaart vandaag. Ik wilde de Plutus kaart voor het eerst gebruiken bij de LIDL met de LIDL perk. Voldoende saldo check, kaart geactiveerd check, pincode check. Maar vijf keer geprobeerd te betalen met kaart in de lezer en met contactloos. Pincode dubbelcheck maar uiteindelijk niet gelukt en maar met CRO betaald die hem wel in één keer pakte. Meer mensen problemen bij de LIDL?
Ik deed onlangs m'n eerste offline betaling met plutus bij Lidl. Daardoor wel chip insteken maar verder geen problemen. In 1x akkoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
WishmasterNL schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:46:
Nieuwe perk beschikbaar.
Curve! €10/maand in PLU

Kan interessant zijn.
Moet het zelf nog even narekenen
Ik gebruik de perk voor Disney+, maar dat is maar €8,99
Dan kan ik beter de Curve-perk kiezen en (oa) Disney via Curve laten lopen. Kan ik nog een eurootje extra cashback voor iets anders krijgen :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
glatuin schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:45:
Ik heb eindelijk een mail gehad van Plutus. Mijn aanvraag was net na de cut-off date dus ik kan lang gaan wachten op mijn kaart. Als goedmakertje heb ik voor $10.- aan PLU gekregen, Jammer maar het zij zo.

NB de Curve perk vind ik wel interessant. Ik gebruik heel veel Curve en kan dus extra cashback krijgen op deze wijze.
Idem hier, wel onnozel dat ze het pas 3 weken na dat de mail dat kaart verzonden is merken. Dat toont toch geen blijk van goeie organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
WishmasterNL schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:43:
Ik denk dat de Curve premium voor mij pas interessant word als ik bij AH kan gaan betalen. Nog even wachten dus.
Grappig, ik zei dit net ook tegen een maat van mij. Wel jammer dat het niet simpelweg 1% is voor alle retail zoals je in de 1e maand had 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:29
Timmy schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 12:58:
[...]

De app is vandaag bijgewerkt en nu kan je de perks voor komende maand selecteren. De wijzigingen gaan dan op de eerste van de volgende maand in.

Wijzig je niets dan blijven de perks die je deze maand had ook volgende maand actief.
Ik zie curve wel staan, maar kan geen perks wijzigen. Support maar eens contacten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2121
kipfel schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 20:43:
[...]

Ik zie curve wel staan, maar kan geen perks wijzigen. Support maar eens contacten denk ik
Check even of je op de nieuwste versie van de app zit, dat wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:29
Tim2121 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 20:58:
[...]

Check even of je op de nieuwste versie van de app zit, dat wil nog wel eens helpen.
Klopt dat was de oplossing inderdaad. Vreemd dat daar een hele app update voor nodig was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:02
Nieuwe perk - €10 terug op je Curve subscriptie

https://medium.com/plutus...G5cnTPwtwFjweJyT91GsEVS6g

Ik twijfel nog :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Jammer dat die PLU token nu niet keihard dipt. Had nog wel ff cheap 250 erbij willen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Je kan met de curve upgrade maar 3 retailers kiezen, niet zoals in de 1e maand 1% op al je aankopen. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zenith schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 22:03:
[...]

Je kan met de curve upgrade maar 3 retailers kiezen, niet zoals in de 1e maand 1% op al je aankopen. 😀
Klopt. Maar ik zou hoe dan ook Curve gebruiken om de fee's te vermeiden mocht je de kaart buiten de EU gebruiken. Maar daarnaast wel een mooie extra mogelijkheid en derhalve relevant voor dit topic :)

[ Voor 16% gewijzigd door Gelukszoekr op 27-05-2022 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 22:05:
[...]

Klopt. Maar ik zou hoe dan ook Curve gebruiken om de fee's te vermeiden mocht je de kaart buiten de EU gebruiken. Maar daarnaast wel een mooie extra mogelijkheid en derhalve relevant voor dit topic :)
Klopt plutus is buiten EU niet aan te bevelen, zie kostenoverzicht plutus. Je kan dan een afweging maken tussen Curve, of bijvoorbeeld CDC.

Curve gratis is 500 per maand, daarna 2 procent. Dus ga je buiten EU, wordt een betaalde Curve variant snel voordelig. Is dat ook iets wat je voor een maandje kan aanzetten of is het minimaal een jaarabonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:08

Louw Post

Cerenas

Heb contact gehad met support betreffende mijn opgestuurde kaart zonder huisnummer.
Karl here and thanks for contacting Plutus Support. I understand you're having issues with the delivery of your card, sorry to hear about this.

Usually, the card has a max time of arrival of up to 3 weeks after it was issued, and we don't have any way to track the delivery and see its progress or if there is any issue. If after these 3 weeks it does not arrive, we can only assume that it has been lost in transit and normally we would issue you another one free of charge once you notify us that it didn't arrive.

But in the current situation, we are out of stock of cards and we are unable to issue you a new one until around 4 months from now. The best recommendation I can give you is to NOT to mark your card as "Lost" in your account, as this will permanently disable it (we can't undo it) and there is always a chance that your card arrives at some point, which would be lost if this option is used.

When the cards become available again, you will get notified via email and you will be able to place a new card request and update the delivery address if needed. For now, we are looking into other ways for our customers to enjoy their membership without a card, like getting early access to the App features and content, or the possibility of a Virtual card in the future.
Mooi balen dus. Die brief was al in Nederland en ben bang dat ik dus maanden kan gaan wachten op een nieuwe. Hopelijk sturen ze de bestaande kaart gewoon opnieuw MET huisnummer. Ben benieuwd of ik dan nog die 50$ PLU krijg van die actie destijds.

Blij dat ik opnieuw heb gestaked voor m'n CDC kaart in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:55

Coldcat

HODL

Werkt de Perk voor Spotify ook in combinatie met Curve? (dus Perk op Plutus, en dan cashback via Plutus ontvangen).

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Coldcat schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:24:
Werkt de Perk voor Spotify ook in combinatie met Curve? (dus Perk op Plutus, en dan cashback via Plutus ontvangen).
Ga ik wel vanuit, aangezien ik dit ook zo doe met de Lidl en Aldi en dat gaat gewoon goed.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

knakworst schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 09:24:
[...]

Klopt plutus is buiten EU niet aan te bevelen, zie kostenoverzicht plutus. Je kan dan een afweging maken tussen Curve, of bijvoorbeeld CDC.

Curve gratis is 500 per maand, daarna 2 procent. Dus ga je buiten EU, wordt een betaalde Curve variant snel voordelig. Is dat ook iets wat je voor een maandje kan aanzetten of is het minimaal een jaarabonnement?
Als ik de fee pagina goed begrijp dan hebben de betaalde abo's van Curve alsnog 2% exchange rate in het weekend en is alleen het bedrag hoger. Dat is wel jammer zeg. ;(
https://www.curve.com/fees/

Had wel top geweest als je de betaling 1-op-1 door kan zetten naar je credit card die aan Curve hangt, ongeacht de currency (buiten de ondersteunde currencies is dat niet mogelijk denk ik?). Dan zou ik bijvoorbeeld in het weekend kunnen switchen naar de CDC kaart in het buitenland. Verder dan gewoon de Plutus kaart gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
Heeft iemand die 50 euro in PLU al ontvangen? Maand is toch bijna voorbij inmiddels..

Voor de rest werkt de kaart prima. Heb alleen nog niet de pincode gewijzigd naar m'n normale 5 karakter code. Ben bang dat ik hetzelfde gezeur krijgt als met de crypto.com kaart met verschillende pincodes voor contactloos en normaal pinnen...

Crypto.com is na een maand of 4 nog steeds met m'n melding bezig, krijg elke week netjes een melding dat ze er nog aan werken.....

[ Voor 69% gewijzigd door Nopheros op 28-05-2022 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Coldcat schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:24:
Ja, geen probleem
Edit:
Euhm. Ohnee, heb geen Spotify op Plutus :+
Maar Netflix en Disney+ via Curve werkt prima

[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 28-05-2022 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Louw Post schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 11:50:
Heb contact gehad met support betreffende mijn opgestuurde kaart zonder huisnummer.

[...]

Mooi balen dus. Die brief was al in Nederland en ben bang dat ik dus maanden kan gaan wachten op een nieuwe. Hopelijk sturen ze de bestaande kaart gewoon opnieuw MET huisnummer. Ben benieuwd of ik dan nog die 50$ PLU krijg van die actie destijds.

Blij dat ik opnieuw heb gestaked voor m'n CDC kaart in de tussentijd.
Ik had helaas precies hetzelfde antwoord gekregen... Gelukkig eindigt mijn CDC stake pas ergens in oktober. Maar irritant is het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Iemand de 50 dollar signup bonus al ontvangen?
Dat zou ergens eind deze maand in orde moeten komen, dacht ik?

Ik heb alleen nog maar een 'complimentary gift' van ~1 PLU ontvangen een 2tal weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Slonzo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:19:
Ik heb alleen nog maar een 'complimentary gift' van ~1 PLU ontvangen een 2tal weken geleden.
Dat is het eerste tientje (referral), de resterende 40 komen in deze dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:28
Ik zat gisteren eens te neuzen in de Plutus app. Tot mijn verbazing zag ik dat ik de perk voor de komende maand nog moest kiezen. Het is dus blijkbaar niet zo dat eerst gekozen perk geldig blijft totdat je een andere perk kiest? Betekent dus elke maand de perk herhalen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
PHPResource schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:26:
Ik zat gisteren eens te neuzen in de Plutus app. Tot mijn verbazing zag ik dat ik de perk voor de komende maand nog moest kiezen. Het is dus blijkbaar niet zo dat eerst gekozen perk geldig blijft totdat je een andere perk kiest? Betekent dus elke maand de perk herhalen?
Daar ontbreekt inderdaad wat uitleg...

Ik begreep van support dat je niet perse een nieuwe selectie hoeft te maken. Kies je geen perks dan wordt de huidige selectie automatisch in de nieuwe maand actief. Selecteer je nieuwe perks dan zullen deze vanaf de 1e van de volgende maand actief worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 09:27
Ik lees in de TS dat je op elk moment van plan kan wisselen maar bij mij zijn die opties greyed out (app) of helemaal niet te zien (web). Lukt dit bij jullie wel?

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Sup4rdurt schreef op maandag 30 mei 2022 @ 20:19:
Ik lees in de TS dat je op elk moment van plan kan wisselen maar bij mij zijn die opties greyed out (app) of helemaal niet te zien (web). Lukt dit bij jullie wel?
Volgens mij kan dat eenmaal per maand? Was je laatste wissel misschien minder dan een maand geleden?
Edit:
Ik kan onder "Next Month" de perks voor volgende maand gewoon kiezen in ieder geval

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 30-05-2022 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Sup4rdurt schreef op maandag 30 mei 2022 @ 20:19:
Laatste update al geïnstalleerd op jouw telefoon?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Sydney08 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 21:04:
Laatste update al geïnstalleerd op jouw telefoon?
Dat was inderdaad niet het geval. Na de update wel de "Next month" tab. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
anandus schreef op maandag 30 mei 2022 @ 20:53:
Volgens mij kan dat eenmaal per maand? Was je laatste wissel misschien minder dan een maand geleden?
Ja, dat is inderdaad minder dan een maand geleden maar omdat er specifiek stond dat je elk moment kan updaten, hoopte ik dat dat ook echt zo was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Plu bonus is binnen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2121
Slonzo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:19:
Iemand de 50 dollar signup bonus al ontvangen?
Dat zou ergens eind deze maand in orde moeten komen, dacht ik?

De sign up bonussen zouden vanaf nu zichtbaar moeten zijn in je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Yay, hier ook *O*
(Was wel spannend, want zonder referral).

Hoe kieper ik het op mijn creditcard? Gewoon 'sell'?

Edit:
Ja dus :P

Max €30 per dag zo te zien

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 30-05-2022 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000

DvE

ORA-00000

Ik zie maar 3 PLU. Dat is niet de $50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
DvE schreef op maandag 30 mei 2022 @ 21:39:
Ik zie maar 3 PLU. Dat is niet de $50.
Hmm.. Ik kreeg 6 PLU. Klopt wel, staat nu op $8,35

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DKIwv3GXt6s7hOxjbdOgH-Bxhss=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rGCOvaBSDhh9EezqXu1pMbTd.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FWa9yPo9KIMyu0nXevCV0c6NqLA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IoRnlGACj3GsORjAKvxrmyZE.jpg?f=user_large

[ Voor 64% gewijzigd door anandus op 30-05-2022 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Staat ook bij: 'Complemenary gift' op de Website onder Pluton en dan onderaan de pagina Bonus transaction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:41
Ik zie geen bonus hier 😔 maar ik heb wel m'n kaart nog niet, is dat een vereiste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
Hier ook 3.0000 PLU gehad, ik had al een paar maanden een plutus account, maar heb wel gewoon mezelf aangemeld op bonus lijst toen je dat kon doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Nou ja, het is maar gratis geld inderdaad. 25 of 50 dollar. Withdrawal to card gedaan voor 3 PLU.
Staat ook weer een tijd op pending. Hoe lang moet dat nou weer duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Hier 4.9 PLU ontvangen, maar ik heb mijn kaart nog niet daardoor de rest misschien niet ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:42
Kan alweer een tijd geen geld op de kaart zetten. Schiet niet op.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Mijn withdrawal van gister naar m'n card toe van de complementary gift staat ook nog steeds op pending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Louw Post schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 01:16:
Hier 4.9 PLU ontvangen, maar ik heb mijn kaart nog niet daardoor de rest misschien niet ontvangen?
Het kan best zijn dat het bij 4.9 blijft. Voor het aantal PLU hebben ze namelijk niet de koers van gisteren gekozen maar die van aanmelding. Zeker rondom het CDC debacle ging de prijs plots snel omhoog...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
DvE schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:48:
Mijn withdrawal van gister naar m'n card toe van de complementary gift staat ook nog steeds op pending.
Ik heb nog nooit PLU opgenomen naar mijn kaart maar ik begreep dat ze dat niet direct doen maar in batches. Schijnt om de paar dagen te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Timmy schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:26:
[...]

Het kan best zijn dat het bij 4.9 blijft. Voor het aantal PLU hebben ze namelijk niet de koers van gisteren gekozen maar die van aanmelding.
Klopt dat wel? Bij mij kwam het namelijk mooi rond de $50 uit (6 PLU op $8.35)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
anandus schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:31:
Klopt dat wel? Bij mij kwam het namelijk mooi rond de $50 uit (6 PLU op $8.35)
Misschien heb je mazzel ;)
Maar bij mijn vriendin was het correct, tenminste ik kan het relateren aan de koers van die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bushalte schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 07:07:
Kan alweer een tijd geen geld op de kaart zetten. Schiet niet op.
Ik fiets hier altijd op magische wijze omheen lijkt het. Suf dat daar nog niet echt schot in zit: toch een van de belangrijkste dingen bij zo'n app/systeem :P Gelukkig is er Curve om te tijdreizen, maar ja..liever niet.

Idd de bonus hier ook binnen. Toch is die 45 dagen locked wel jammer, grote voordeel van cdc was instant die cashback. Maar misschien verandert dat nog bij Plutus. Tis nu wel erg veel pending pending en nog eens pending :P Grappig hoe we crypto.com toch steeds meer gaan waarderen :+

[ Voor 25% gewijzigd door 2Dutch op 31-05-2022 12:35 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb de signing bonus ook gehad maar voorlopig kan ik er niet veel mee, staat nog 45 dagen vast. Tegen de tijd dat die kaart er is maar omzetten naar euro's (hopelijk is plu tegen die tijd gestegen) en uitgeven want ik vind het hele gedoe met Metamask nogal onhandig/omslachtig (zal ook wel komen omdat ik er nog niet aan gewend ben). De Crypto.com app voelt ineens een stuk makkelijker in gebruik.

Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Ik heb mijn kaart helaas nog steeds niet ontvangen, zal ook wel niet meer gebeuren...

Heb 4,9 PLU gehad. 40 euro waard. Zal allemaal wel. Vraag me inmiddels af of ik dit ooit ga gebruiken. Misschien nog hopen op een lagere dip en toch een hogere tier CDC kaart staken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B45
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-01 23:24

B45

Timmy schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:33:
[...]

Maar bij mijn vriendin was het correct, tenminste ik kan het relateren aan de koers van die dag.
Kan ook zijn dat je paar weken terug al de 10 USD in PLU hebt ontvangen en gisteren de 40 USD in PLU. In mijn geval kom ik op die 50 USD in PLU uit.

Bij mij overigens die 40 USD van gisteren reeds actief terwijl die 10 USD in PLU wel nog pending is ..

[ Voor 11% gewijzigd door B45 op 31-05-2022 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:50
DvE schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:48:
Bij mij duurde het 10seconde net.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/urvmQyEVdMNNurw3sDftHjRBs3k=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/5vyZoJYktqcbFihYLJy6QF3m.png?f=fotoalbum_medium

Ik twijfel nog of ik met crypto.com doorga of met Plutus. Ik heb Jade van crypto.com maar die is nog maar 900 euro waard. Netflix 10 + spotify 10 *12 = 240 euro p/jaar. Dan met de 2% reward + extra rewards tank bug dan haal ik wel 500 euro per jaar uit die kaart. Dan heeft downgraden geen nut.

Het nadeel van Plutus is dat je geen rewards krijgt boven de 250 euro. Simpel boodsschappen doen is al 300 euro. Dus eigenlijk als je serieus de kaart wilt gebruiken dan moet je 5 euro abonnement pakken. Maar ik heb al Netflix en spotify. Dus dan moet ik voor Lidl gaan en Curve. (Shell heeft geen nut door crypto.com reward bug)
Curve is ook weer 10 euro + 5 euro van Plutus abonnement dan wordt het alweer veel geld :D Zolang plutus niet crashed in 45 dagen dan valt het allemaal wel mee. Keuzes keuzes.

[ Voor 40% gewijzigd door enermax op 31-05-2022 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Ik spaar netjes alle PLU tot ik er 250 heb voor de extra's. Hopelijk is die 50 euro plu op dat moment geen 50 euro meer maar eerder 500 euro.

Mocht BTC nog een keer de 20-24k aanraken dan koop ik er trouwens zelf wel wat bij, op dat moment zou de koers toch aardig laag moeten staan.

[ Voor 33% gewijzigd door Nopheros op 31-05-2022 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Therapy777 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 12:25:
Ik heb mijn kaart helaas nog steeds niet ontvangen, zal ook wel niet meer gebeuren...

Heb 4,9 PLU gehad. 40 euro waard. Zal allemaal wel. Vraag me inmiddels af of ik dit ooit ga gebruiken. Misschien nog hopen op een lagere dip en toch een hogere tier CDC kaart staken.
Waarom zou het niet meer gebeuren? Ik ben blijk dat ik overgestapt ben. Plutus is wat mij betreft beter dan CDC

Ik heb nu in 1 maand iets van 18 PLU gekregen, da's niet verkeerd. Er vanuitgaande dat de koers in de komende maand niet helemala in elkaar donderd natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Als in verzonden zonder huisnummer? Die zal dan wel weg zijn. Dat wordt 4 maanden wachten op een nieuwe.

Zelf ben ik wel tevreden over plutus. 250 plu gekocht op een tientje, de verdiende plu laat ik staan en bij een dip tussen nu en 4 maande koop ik er nog eens tegen de 250 bij voor de 5 procent cashback. Daarboven heeft het allemaal geen zin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Nopheros schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:04:
Ik spaar netjes alle PLU tot ik er 250 heb voor de extra's. Hopelijk is die 50 euro plu op dat moment geen 50 euro meer maar eerder 500 euro.

Mocht BTC nog een keer de 20-24k aanraken dan koop ik er trouwens zelf wel wat bij, op dat moment zou de koers toch aardig laag moeten staan.
Ik zou wel iets terug houdend zijn met sparen van PLU. Als je 250 PLU staked krijg je 4 perks maar je moet ook het abonnement verhogen anders krijg je maar over 250 euro rewards. Als je het abonnement verhoogd krijg je al 2 perks, de vraag is heb je echt 5 perks nodig? Is die 1% het echt waard.
CRO is ook gecrashed en die heeft nog een heel Cronos NFT/LEEN eco systeem waarbij CRO wordt gebruikt. Welke doel heeft Plutus?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R5R_PgmnyPHxkPqumr3U8PHCUIA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/criXRsR5SsJS3M5zFJVJgHAe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door enermax op 31-05-2022 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
enermax schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:57:
[...]

Ik zou wel iets terug houdend zijn met sparen van PLU. Als je 250 PLU staked krijg je 4 perks maar je moet ook het abonnement verhogen anders krijg je maar over 250 euro rewards. Als je het abonnement verhoogd krijg je al 2 perks, de vraag is heb je echt 6 perks nodig? Is die 1% het echt waard.
CRO is ook gecrashed en die heeft nog een heel Cronos NFT/LEEN eco systeem waarbij CRO wordt gebruikt. Welke doel heeft Plutus?
[Afbeelding]
Misschien dat ik het verkeerd begrijp, mocht dat zo zijn dan corrigeer er op los.

Volgens mij krijg je geen 4 perks met 250 PLU. Ik betaal nu 5 euro per maand voor 2 perks en krijg 3% cashback.

Met 250 PLU krijg ik er 2 perks bij en 1%, dus in totaal 4 perks en 4% cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Ik denk dat je er 5 krijgt als je het abonnement upgrade met 250 PLU staken. Zeker weet ik het niet. Maar hier beneden krijg je er al 4 zonder abonnement.
Wat ik wil zeggen als CRO daalt met een eco systeem, waarom zou PLU stijgen zonder eco systeem? Misschien mis ik iets.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BojcJzYOSFi1N-_yq_Tfq3st4JY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ml0DgCkQx2wUDK3DcAmB07oQ.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door enermax op 31-05-2022 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
enermax schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:04:
Ik denk dat je er 5 krijgt als je het abonnement upgrade met 250 PLU staken. Zeker weet ik het niet. Maar hier beneden krijg je er al 4 zonder abonnement.
[Afbeelding]
Als je die Hero rewards er daadwerkelijk bij opgeteld krijgt dan zou ik dus 7% cashback krijgen, 3% van het abonnement en 4% van de Hero rewards?

Als dat echt zo werkt dan ga ik er toch eens over nadenken om nu al wat geld richting PLU te schuiven maar ben bang dat het niet zo werkt.

@Gelukszoekr Jij had toch 250 PLU gekocht? Welk abbonement heb je en hoeveel rewards krijg je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Het stacked niet. Dus met 250 PLU inleg krijg je 4%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54

Rannasha

Does not compute.

Nopheros schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:09:
[...]

Als je die Hero rewards er daadwerkelijk bij opgeteld krijgt dan zou ik dus 7% cashback krijgen, 3% van het abonnement en 4% van de Hero rewards?
Je krijgt de max van wat je via je abo krijgt en wat je via je staking krijgt. Dus in dit voorbeeld zou dat 4% zijn.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dus die PLU aanschaffen is niet direct rendabel. Behalve als je, zoals ik gokt dat de waarde hiervan ook wel omhoog zal gaan.

Maar de "everyday" (€5 per maand) kaart is zeker wel de moeite als je de kaart met enige regelmaat gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Gelukszoekr schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:11:
Dus die PLU aanschaffen is niet direct rendabel. Behalve als je, zoals ik gokt dat de waarde hiervan ook wel omhoog zal gaan.

Maar de "everyday" (€5 per maand) kaart is zeker wel de moeite als je de kaart met enige regelmaat gebruikt
Inderdaad, ik ga de andere kant op gokken. Ik pak het 5 euro abonnement met curve cashback 10 + lidl 10 . Dat verkoop ik elke 45 dagen (20 euro+4%uitgaven).En dan is de 3% rewards PLU en 1% Curve leuk voor erbij. Als Plu in 45 dagen zakt, dan compenseert de cashback dat.
Via CRO heb ik dan Netflix en Spotify (alleen maar omdat CRO zoveel gezakt is en het niet waard is te verkopen)

[ Voor 15% gewijzigd door enermax op 31-05-2022 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
De gratis PLU die wij ontvangen hebben, kun je via de app op je telefoon niet laten uitkeren op jouw creditcard. Via de PC kan dit wel! In de app rekent hij niet door en kun je wachten tot je een ons weegt. Op de PC rekent hij direct uit hoeveel je PLU waard is en dan staat het direct op je kaart!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Timmy schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:33:
[...]

Ja, misschien. Op 2 mei, dag van mijn inschrijving, stond de koers tussen $7,90 en $14,72 dus misschien is het gewoon toeval dat de koerst op inschrijving ook de koers was van gisteren :P
Sydney08 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:32:
[...] Op de PC rekent hij direct uit hoeveel je PLU waard is en dan staat het direct op je kaart!
Bij mij staat het gewoon nog op pending. Bij jou niet?

[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 31-05-2022 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
anandus schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:41:

[...]

Bij mij staat het gewoon nog op pending. Bij jou niet?
Ja, stond op pending geloof ik. Echter op de pc kon ik hem wel omzetten naar mijn creditcard. Via de app niet.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
enermax schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:57:
[...]
Ik zou wel iets terug houdend zijn met sparen van PLU. Als je 250 PLU staked krijg je 4 perks maar je moet ook het abonnement verhogen anders krijg je maar over 250 euro rewards. Als je het abonnement verhoogd krijg je al 2 perks, de vraag is heb je echt 5 perks nodig? Is die 1% het echt waard.
Nee, dat is het op dit moment niet waard. Je hebt een relatief lange terugverdientijd nodig voor die 250 PLU laat staan een veelvoud hiervan.
[Afbeelding]
Dat is maar net wat je tijdspad is. Ik ging voor de JADE kaart van Crypto.com. En daarvoor moest ik voor €500 CRO kopen. Ik heb na zo'n 2 jaar hier ongeveer €2000 aan cashback en bonussen op gekregen. Maar nog meer aan wat de CRO waarde in de tussentijd gedaan heeft.

De kaarten zijn wel het core product van crypto.com dat ecosysteem wordt maar bar weinig gebruikt. Ik denk dat je de waarde hiervan overschat
enermax schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:04:
Wat ik wil zeggen als CRO daalt met een eco systeem, waarom zou PLU stijgen zonder eco systeem? Misschien mis ik iets.
CRO heeft z'n kaarten totaal onaantrekkelijk gemaakt. Daarnaast hebben ze er nogal een handje van ineens de regels te veranderen. Dat wekt geen vertrouwen. Echter, als je er op tijd bij was. dan heb je niet verloren.

Dat is waar ik op hoop bij PLU. De voorwaarden van deze kaarten zijn gewoon goed. De afzetmarkt is nog maar zeer beperkt (enkel de UK en EU). Daar zit dus het potentieel in.

Als over 2 jaar mensen klagen dat PLU van €90 naar €45 is gedaald dan kijk je hier waarschijnlijk net zo tegenaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 31-05-2022 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn Plutus kaart als betaalmethode bij Spotify op te geven. Spotify helpdesk zegt dat ik eerst bij "de bank" moet zijn om de app toestemming te geven. :?
Iemand enig idee wat ze hiermee bedoelen? Ik kan daar niets over vinden.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Bushalte schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:43:
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn Plutus kaart als betaalmethode bij Spotify op te geven. Spotify helpdesk zegt dat ik eerst bij "de bank" moet zijn om de app toestemming te geven. :?
Kan ik je niet mee helpen, heb het zelf aan paypal gehangen. Op die manier hoef ik niet telkens alle maandelijkse betalingen op een nieuwe kaart te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Bushalte schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:43:
Dat is een bekend probleem maar geldt voor vrij veel credit/debit kaarten. Spotify verwacht dat de kaart is uitgegeven in hetzelfde land als de adresgegevens die je hebt opgegeven. De Plutus kaart is in Litouwen uitgegeven, dat matcht dus niet met Nederland. Oplossing is Paypal of Curve gebruiken. In beide gevallen wordt de cashback correct toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
Ik heb op 1 mei me ingeschreven voor Plutus, maar nog steeds geen kaart binnen. Alle adresgegevens kloppen (incl huisnummer). Wat kan ik nu het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
MitchellHearth schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:10:
Ik heb op 1 mei me ingeschreven voor Plutus, maar nog steeds geen kaart binnen. Alle adresgegevens kloppen (incl huisnummer). Wat kan ik nu het beste doen?
Als je bericht hebt gehad dat de kaart eraan komt en je hebt deze nog niet gekregen zou ik contact opnemen met support.

[ Voor 53% gewijzigd door Nopheros op 31-05-2022 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Timmy schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 20:38:
[...]

Dat is een bekend probleem maar geldt voor vrij veel credit/debit kaarten. Spotify verwacht dat de kaart is uitgegeven in hetzelfde land als de adresgegevens die je hebt opgegeven. De Plutus kaart is in Litouwen uitgegeven, dat matcht dus niet met Nederland. Oplossing is Paypal of Curve gebruiken. In beide gevallen wordt de cashback correct toegewezen.
Aha, dat klinkt logisch. Al was het met de Crypto kaart geen probleem.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

MitchellHearth schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:10:
Ik heb hetzelfde en had support all benaderd. Boodschap kwam neer op kunnen we helaas niks aan doen, je moet in de app aangeven dat de kaart verloren is en dan ontvang je vanzelf een nieuwe... Over een maand of zes. Genaaid dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:07

Same here, 4,9PLU binnen, maar nog geen kaart of reactie op het support ticket. Ik ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:49
Erelco schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:38:
[...]

Let er wel op dat het withdrawen van PLU van je Plutus account naar je Metamask wallet fee kost. Om dit te omzeilen doe ik zelf €30 aan PLU verkopen en daarmee je kaart opwaarderen en dan voor €30 nieuwe PLU kopen op de DEX. Dan krijg je gratis (zonder fee) die €30 aan PLU op je Metamask. Als je dit elke dag herhaalt, trek je je wallet op de website gratis leeg :)
Gezien dit topic veel nieuwe bezoekers heeft de laatste paar weken lijkt het me goed om dit nog eens onder de aandacht te brengen.

@Timmy Zou jij dit ook in de openingspost kunnen zetten? Dit gaat mensen veel geld schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 15:45
PhaeTom schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 01:03:
[...]

Same here, 4,9PLU binnen, maar nog geen kaart of reactie op het support ticket. Ik ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren...
Meerdere mensen die dus niks hebben gekregen. Pff heb bijna de neiging om dit maar als verloren geld te beschouwen. Totaal geen zin in om nu al alles uit de kast te trekken omdat de boel niet voor elkaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

Het komt wel amateuristisch over allemaal, ja. Maanden wachten op een stukje plastic is wat sneu. Maar aan de andere kant: ik heb (met de huidige koers) voor bijna 60 euro aan gratis plu staan dus ik wacht rustig af tot die kaart er is en dan ga ik hem toch maar gebruiken. En tot die tijd gebruik ik de CDC kaart nog maar, heb nog tot eind juni een stake staan en daardoor nog even de oude voorwaarden.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
hilgo schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:22:
Het komt wel amateuristisch over allemaal, ja. Maanden wachten op een stukje plastic is wat sneu.
Nouja, ze hadden natuurlijk nooit kunnen verwachten wat CDC zou doen, dus wat dat betreft begrijp ik het ook wel.

Ik weet ook niet waarom bankkaarten zo lang duren (misschien door chiptekort, ik weet het niet), maar ik ga ervanuit dat dat grotendeels buiten de schuld van Plutus ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erelco
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 07-12-2022
hilgo schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 09:22:
Het komt wel amateuristisch over allemaal, ja. Maanden wachten op een stukje plastic is wat sneu. Maar aan de andere kant: ik heb (met de huidige koers) voor bijna 60 euro aan gratis plu staan dus ik wacht rustig af tot die kaart er is en dan ga ik hem toch maar gebruiken. En tot die tijd gebruik ik de CDC kaart nog maar, heb nog tot eind juni een stake staan en daardoor nog even de oude voorwaarden.
Ik ben met je eens dat sommige dingen wat amateuristischer of buggier overkomen dan bijvoorbeeld CDC, maar je moet niet vergeten dat Plutus nog relatief nieuw is en nog een klein team heeft. Ik ga er dan ook vanuit dat deze kinderziektes na verloop van tijd worden opgelost.
anandus schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:46:
[...]
Nouja, ze hadden natuurlijk nooit kunnen verwachten wat CDC zou doen, dus wat dat betreft begrijp ik het ook wel.

Ik weet ook niet waarom bankkaarten zo lang duren (misschien door chiptekort, ik weet het niet), maar ik ga ervanuit dat dat grotendeels buiten de schuld van Plutus ligt.
Op 21 maart zijn de kaarten terug in stock gekomen:
https://twitter.com/AskPlutus/status/1505865711020879875

Op 6 mei (5 dagen na de aankondiging van CDC) waren ze alweer low on stock:
https://twitter.com/plutus/status/1522645685442646020

Ook geven ze aan dat in deze 5 dagen meer kaarten zijn aangevraagd dan in de 4 maanden ervoor gezamenlijk. Ik ga er dus vanuit dat Plutus een bepaald aantal kaarten heeft aangevraagd bij hun card supplier (Contis) op basis van de aangevraagde kaarten in het verleden. Zoals je al zegt hadden ze geen rekening kunnen houden met een plotselinge explosieve toename in vraag naar nieuwe kaarten, zoals veroorzaakt door CDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

anandus schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 12:46:
[...]

Je hebt daar zeker gelijk in en buiten dat is het ook een behoorlijk "first world problem". Meer dan geduldig wachten kan ik niet doen ;)
Erelco schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:05:
[...]

Ik ben met je eens dat sommige dingen wat amateuristischer of buggier overkomen dan bijvoorbeeld CDC, maar je moet niet vergeten dat Plutus nog relatief nieuw is en nog een klein team heeft. Ik ga er dan ook vanuit dat deze kinderziektes na verloop van tijd worden opgelost.

[...]

Op 21 maart zijn de kaarten terug in stock gekomen:
https://twitter.com/AskPlutus/status/1505865711020879875

Op 6 mei (5 dagen na de aankondiging van CDC) waren ze alweer low on stock:
https://twitter.com/plutus/status/1522645685442646020

Ook geven ze aan dat in deze 5 dagen meer kaarten zijn aangevraagd dan in de 4 maanden ervoor gezamenlijk. Ik ga er dus vanuit dat Plutus een bepaald aantal kaarten heeft aangevraagd bij hun card supplier (Contis) op basis van de aangevraagde kaarten in het verleden. Zoals je al zegt hadden ze geen rekening kunnen houden met een plotselinge explosieve toename in vraag naar nieuwe kaarten, zoals veroorzaakt door CDC.
Ze bestaan sinds 2015, aldus hun eigen website en zoals ik hierboven ook al zeg: wachten is het enige wat ik kan doen. En als de kaart er dan is zal ik de zoete vruchten (hopelijk) plukken. En misschien ben ik daarna wel zo enthousiast dat ik het maandelijkse abo afneem voor de extra perk, al dan niet met Curve er nog voor.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
hilgo schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:22:
Ze bestaan sinds 2015, aldus hun eigen website en zoals ik hierboven ook al zeg: wachten is het enige wat ik kan doen. En als de kaart er dan is zal ik de zoete vruchten (hopelijk) plukken. En misschien ben ik daarna wel zo enthousiast dat ik het maandelijkse abo afneem voor de extra perk, al dan niet met Curve er nog voor.
Tot voor kort waren ze een kleine speler (en nog steeds als je het vergelijkt met CDC). Het kost gewoon enige tijd om processen daar op in te richten. Tot een maand geleden was mijn ervaring met Plutus erg goed ;)

De mensen die de begintijd van CDC hebben meegemaakt zullen zich wellicht nog wel herinneren dat er van alles fout ging. Als ik naar mijn helpdesk tickets uit die periode kijk dan werden betalingen niet verwerkt, was geld "verdwenen" en werd cashback niet uitgedeeld. Die problemen hadden ze ook niet in een paar maanden opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erelco
hilgo schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:22:
Ze bestaan inderdaad sinds 2015, maar dat wil niet zeggen dat ze altijd in de huidige vorm hebben bestaan. Aanvankelijk was Plutus met een heel andere reden opgezet.
De Plutus kaarten zijn pas sinds eind 2019 verkrijgbaar.
Timmy schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:38:
[...]

Tot voor kort waren ze een kleine speler (en nog steeds als je het vergelijkt met CDC). Het kost gewoon enige tijd om processen daar op in te richten. Tot een maand geleden was mijn ervaring met Plutus erg goed ;)

De mensen die de begintijd van CDC hebben meegemaakt zullen zich wellicht nog wel herinneren dat er van alles fout ging. Als ik naar mijn helpdesk tickets uit die periode kijk dan werden betalingen niet verwerkt, was geld "verdwenen" en werd cashback niet uitgedeeld. Die problemen hadden ze ook niet in een paar maanden opgelost...
Dit is inderdaad mijn punt, Plutus bestaat in de huidige vorm nog niet lang en er zullen dus zeker veel problemen voorkomen en nog voor gaan komen, maar ik heb er zelf alle vertrouwen in dat dit uiteindelijk goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Timmy schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:38:
[...]
Tot een maand geleden was mijn ervaring met Plutus erg goed ;)
Wat heeft je beeld de afgelopen maand zo negatief beïnvloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Misschien het feit dat ze niet eens een adres proper op een brief kunnen zetten? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Gelukszoekr schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 13:12:
Wat heeft je beeld de afgelopen maand zo negatief beïnvloed?
Helemaal niets, ik heb de servicedesk niet nodig. Ik wacht ook niet op een welkomstbonus of kaart. Ik heb dus geen klagen.

Maar ik wilde zeggen dat Plutus tot de grote CDC influx nauwelijks problemen kende. En als ze er waren dat had je vaak binnen een half uur een reactie van de servicedesk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Woei, gratis PLU
Dear Plutus Member,
We noticed that the higher limits associated with your new Subscription Plan were not updated correctly! We have worked with our banking partner to ensure your new and improved limits are accurately reflected now.
Fortunately you continued to take advantage of the numerous other features from your upgrade including more Perks! We have added an additional 1 PLU to your account to make up for any potential inconveniences. You can see the PLU now in the rewards tab of your account!
We hope you enjoy! If you have any issues or questions, please contact our Support team here and we'll do our best to assist you.
Thank you for understanding!
Ga wel even mijn perks dubbelchecken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
anandus schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 16:34:
Ga wel even mijn perks dubbelchecken :P
Zelfde mail gehad (everyday abonnement). Bij mij was alles correct, er ontbrak niets. Maar 1 PLU extra is natuurlijk altijd welkom *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Timmy schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 16:46:
[...]

Zelfde mail gehad (everyday abonnement). Bij mij was alles correct, er ontbrak niets. Maar 1 PLU extra is natuurlijk altijd welkom *O*
Ze hadden de dagelijkse uitgavenlimiet niet opgehoogd 5500 ipv 2500 euro. Had je die ook getest :p

Nu al 16.77 PLU bij elkaar geharkt, gaat lekker zo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Zijn er nog altijd problemen bij Plutus i.v.m. top-ups e.d.?
Ik heb dinsdagavond een overschrijving gedaan en het geld is nog steeds niet aangekomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Slonzo schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 11:15:
Ik heb dinsdagavond een overschrijving gedaan en het geld is nog steeds niet aangekomen 8)7
Mijn overschrijving van vrijdagochtend (van ABN AMRO) was in 5 minuten aangekomen. Ik neem aan dat je wel jouw naam als ontvanger hebt ingevoerd ;)

Zelfs als jouw bank geen SEPA international instant transfers ondersteunt dan zou het niet meer dan 2 werkdagen mogen kosten. Als ik het bv vanaf mijn ING rekening doe dan wordt het de volgende werkdag verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Timmy schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 11:57:
Mijn overschrijving van vrijdagochtend (van ABN AMRO) was in 5 minuten aangekomen. Ik neem aan dat je wel jouw naam als ontvanger hebt ingevoerd ;)

Zelfs als jouw bank geen SEPA international instant transfers ondersteunt dan zou het niet meer dan 2 werkdagen mogen kosten. Als ik het bv vanaf mijn ING rekening doe dan wordt het de volgende werkdag verwerkt.
Geen instant inderdaad, buitenlandse overschrijvingen duren meestal 1 a 2 dagen.
En ja, ik heb mijn naam gebruikt... Geen idee wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Weet iemand ook hoe de Credit Card voor de subscription aan te passen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Coldcat schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:10:
Weet iemand ook hoe de Credit Card voor de subscription aan te passen is?
Tabje profile, dan subscription en dan naar links of recht swipen voor gewenste subscription.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Slonzo schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 11:15:
Van het weekend lag het er sowiesi (weer) uit. Zowel tegoed via overboeking als verkopen PLU en naar de card schrijven deed het niet. Merkte trouwens dat je max 30 euro aan PLU per dag mag overmaken. Beetje gekke waarde (vrij laag), maar ach het zal niet zo heel hard gaan allemaal.

Toch bijna 40 euro bij elkaar gesprokkeld en nu dus deels naar de kaart.

[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 07-06-2022 10:57 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Sup4rdurt schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:53:
[...]

Tabje profile, dan subscription en dan naar links of recht swipen voor gewenste subscription.
Die knoppen zijn bij mij grijs, klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Coldcat schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:02:
Die knoppen zijn bij mij grijs, klopt dat?
Dan heb je waarschijnlijk binnen een maand/30 dagen al je abo gewijzigd. Dan kun je dit niet nogmaals doen. Zit zelf ook te wachten tot die periode over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
2Dutch schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:56:
[...]

Van het weekend lag het er sowiesi (weer) uit. Zowel tegoed via overboeking als verkopen PLU en naar de card schrijven deed het niet.
Overboeken in het weekend kan toch sowieso niet omdat het SEPA is?
Mij is het (ook met CDC trouwens) nooit gelukt. Als je na, pak-m-beet, vrijdagmiddag 12 uur overmaakt verschijnt het pas op maandag.
Een beetje zoals banken vroeg in Nederland waren :P

Top-ups heb ik van het weekend geen enkel probleem mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erelco
anandus schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:04:
[...]
Overboeken in het weekend kan toch sowieso niet omdat het SEPA is?
Mij is het (ook met CDC trouwens) nooit gelukt. Als je na, pak-m-beet, vrijdagmiddag 12 uur overmaakt verschijnt het pas op maandag.
Een beetje zoals banken vroeg in Nederland waren :P

Top-ups heb ik van het weekend geen enkel probleem mee gehad.
Als je bank Instant SEPA Payments ondersteund, kun je ook gewoon in het weekend overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Erelco schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:22:
[...]

Als je bank Instant SEPA Payments ondersteund, kun je ook gewoon in het weekend overmaken.
Dan weet ik nu dat de ING geen Instant SEPA Payments ondersteunt :+

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 07-06-2022 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
anandus schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:24:
Dan weet ik nu dat de ING geen Instant SEPA Payments ondersteunt :+
Klein detail... Dat ondersteunen ze wel, maar alleen de Nederlandse variant. Er is ook een Europese versie van deze standaard maar die ondersteunen ze nog steeds niet... :X
Pagina: 1 ... 6 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.