Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 90 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 19:29
Inmiddels in het proces om m'n account te laten sluiten. Afgelopen weken heb ik m'n PLU omgezet naar BTC en even bij Bitvavo gestald. Inmiddels is dat bedrag 20% in waarde gestegen. Binnenkort laten cashen en op m'n rekening zetten.

In de afgelopen dagen zag ik meerdere announcements op Discord voorbij komen dat bepaalde mensen valse informatie verspreiden over Plutus. Ik kreeg hier al echt het gevoel dat ze zich proberen te verdedigen ondanks dat de verhalen mogelijk wel waar zouden kunnen zijn.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3nias
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:04
net de mail gehad dat swap beschikbaar was ...
alles wat er nog op stond, omgeruild en meteen alles afgesloten
Eens zien hoe lang ze dit nog gaan volhouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
x3nias schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 18:47:
net de mail gehad dat swap beschikbaar was ...
alles wat er nog op stond, omgeruild en meteen alles afgesloten
Eens zien hoe lang ze dit nog gaan volhouden
Hier ook net de mail ontvangen. Kan je dit ook doen met 1-2 euro? Bij het verzenden zie ik dat het minimaal 20 euro moet zijn.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:47
RobinNL schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:26:
Hier ook net de mail ontvangen. Kan je dit ook doen met 1-2 euro?
Net getest met mijn beschikbare 0.8 PLU, werkt niet. De rest is nog pending. Nog een paar dagen. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
U123456 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 21:04:
[...]
Net getest met mijn beschikbare 0.8 PLU, werkt niet. De rest is nog pending. Nog een paar dagen. 😄
Swap werkt met x PLU wat zo'n 1,70 euro waard is na de kosten die je ervoor betaalt. Misschien morgen even langs de supermarkt iets zoeken wat die prijs heeft 😂

Ik moet er niet te lang mee wachten, want ik zit al in het proces om m'n account te sluiten.

[ Voor 11% gewijzigd door RobinNL op 15-11-2024 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
RobinNL schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 21:06:
Misschien morgen even langs de supermarkt iets zoeken wat die prijs heeft 😂
Bij sommige supermarkten (o.a. Dirk) kun je bij de zelfscan deelbetalingen doen en op die manier van restanten Plutus geld afkomen. Zie ook:
U123456 in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verkeerde plek

[ Voor 96% gewijzigd door zenith op 16-11-2024 00:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
zenith schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 00:14:
[...]

Door een kadokaart van amazon te kopen kun je hem leegmaken, is al een paar keer genoemd hier.
Die had ik wel meegekregen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Thank you kindly for providing us with all of this information, we're sad to hear you're considering leaving.

I wanted to share a special offer with you before it's closed within the next several days. By staying on as a Plutus customer and selecting one of our subscription plans, you will be rewarded with $50 in your PLU Rewards balance within the standard terms of the product.
Die je niet kan laten uitbetalen zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:46
Meer mensen het ' we are sorry' mailtje van Plutus gehad zojuist? Men geeft het nog niet op lijkt het, maar het moet gek lopen wil ik nog van gedachte veranderen. Al hoop ik dat het nog een kansje biedt om van mijn laatste ~80 PLU af te komen.

We understand that our system upgrades over the past year may have impacted your experience, and for that, we sincerely apologise.

Since 2015, our ambition to scale and innovate has at times led to challenges, but your support keeps us resilient. With a team of 60+ professionals, we’re focused on improving your experience, rebuilding trust, and making things right.

Here’s Our Plan to Rebuild Trust 👇
Reinstated Access: Flagged accounts restored with guidance.
Improving Communication: Providing clearer expectations and updates.
Extended Metal Cards: +1 month free for all affected by recent upgrades.
New Features: PlutusSwap, instant top-ups, travel, gift cards, +more.
PLU Anchor: Utility redemptions in-app will be min. €10 value.
What Does This Mean?
By the end of 2024, all utilities (except PlutusSwap) will have a minimum €10 redeemable value (e.g., 1 PLU = €10 Gift Card). This makes external conditions irrelevant and ensures you always get tangible value in app.

Next year, reward emissions will also align with this value, reducing token issuance while offering up to 10% sustainably. To instill trust and clarity, we’ll open-source our Ernst & Young-backed tokenomics model to inspire industry-wide innovation.

For more insights, please read our full press release linked below.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

twit schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:12:
Meer mensen het ' we are sorry' mailtje van Plutus gehad zojuist? Men geeft het nog niet op lijkt het, maar het moet gek lopen wil ik nog van gedachte veranderen. Al hoop ik dat het nog een kansje biedt om van mijn laatste ~80 PLU af te komen.
Ik had de meest luide "huh?" sinds 2020 :+ Moest ook even 2x goed kijken voor de stuplu = stupid in de banner :P 1 PLU 10 euro gift card graag ja, kan ik voor 500 euro bij Amazon spenderen en kan het hoofdstuk worden gesloten...maar eerst zien ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

De rewards worden dus gebasseerd om €10 / PLU ongeacht de marktprijs.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_tPue9x5PBpsLaLV3rZs4Rjx4M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5ummuCkuG8fDDAHUsNaWggf0.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 16-11-2024 12:22 ]

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:19
Coldcat schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:21:
[Afbeelding]
Dat is niet vol te houden, dat kost Plutus handen vol geld. Iemand moet toch de rekening van die giftcards betalen.

En als iets 'too good to be true' is dan ....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-06 11:09
Domino schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:44:
[...]

Dat is niet vol te houden, dat kost Plutus handen vol geld. Iemand moet toch de rekening van die giftcards betalen.

Nja, ook de rewards worden dus op basis van die waarde toegekend. Op basis van de huidige marktprijs dus geen 3, maar 0,4% cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
De enige manier die ik kan bedenken waarop dit zou kunnen gaan werken: een nieuw token.
Oude PLU inwisselen (swap?) tegen marktwaarde, en vanaf moment x PLU2.0 uit gaan keren.

Dan moet plutus wel dat PLU2.0 token uit de markt houden, dus een platform eigen token zonder marktwerking.

De oude PLU moet ook wel verdwijnen, ik kreeg bij mijn laatste perk een wisselkoers van (plusminus) 2 euro.
Die perk keerde dus 5 PLU uit, en dat moet straks 50 euro aan waardebonnen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15-05 21:12

MevrouwDeKat

Miauw

Uiteindelijk heb ik toch mn uitbetaling op Metamask gekregen, maar KuCoin doet niks meer in Nederland. En volgens mij kan ik niet direct naar Bitvavo sturen?
Hoe krijg ik nu m'n PLU in een munt die wel naar Bitvavo kan sturen?

Overigens staat er nu in m'n Plutus account dat ik " - 60 plu" sta, vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

En was je account eerder geflagt dat je niet kan withdrawen?
Is het iemand gelukt na geflagt te zijn door ongeoorloofde activiteiten om na de email toch naar metamask te withdrawen? Volgens de email zou dit gewoon moeten lukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
MevrouwDeKat schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:36:
Uiteindelijk heb ik toch mn uitbetaling op Metamask gekregen, maar KuCoin doet niks meer in Nederland. En volgens mij kan ik niet direct naar Bitvavo sturen?

Je kan uniswap proberen, gebruikte ik zelf altijd: https://app.uniswap.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:28
MevrouwDeKat schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:36:

Plu omzetten naar bijv Tron (al dan niet via een tussenstap met USDT) en deze Tron naar Bitvavo sturen en omzetten naar EUR.

Reden dat ik een Tron noem is omdat deze normaliter een lagere withdwawal fee heeft op een exchange dan BTC e.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat

MevrouwDeKat

Miauw

MTT schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:43:
En was je account eerder geflagt dat je niet kan withdrawen?
Is het iemand gelukt na geflagt te zijn door ongeoorloofde activiteiten om na de email toch naar metamask te withdrawen? Volgens de email zou dit gewoon moeten lukken
Ik had de "light waarschuwing" gehad, waarbij ik zowel de regels had overtreden, als daardoor extra voordelen kreeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat

MevrouwDeKat

Miauw

paul-s83 schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:55:
[...]

Plu omzetten naar bijv Tron (al dan niet via een tussenstap met USDT) en deze Tron naar Bitvavo sturen en omzetten naar EUR.

Reden dat ik een Tron noem is omdat deze normaliter een lagere withdwawal fee heeft op een exchange dan BTC e.g.
Ja, maar dat kan niet direct uit Metamask geloof ik? moet ik eerst weer via een andere exchange aanmelden om de PLU naar een gangbaardere crypte om te zetten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Ik had ook een "light waarschuwing" en daarna op 1 november een withdrawal aangevraagd die vandaag is uitgevoerd. Sinds een paar dagen heb ik ook de Swap functie gekregen in de app, werkt ook met een free subscription. Dus die kan ik gebruiken voor de Pending PLU die er nog aankomen.

@MevrouwDeKat Als je rechtstreeks vanuit je wallet naar Bitvavo wilt dan is omzetten naar ETH via Uniswap denk ik het voordeligst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
MevrouwDeKat schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:57:
[...]

Ja, maar dat kan niet direct uit Metamask geloof ik? moet ik eerst weer via een andere exchange aanmelden om de PLU naar een gangbaardere crypte om te zetten...
Op pancakeswap kan je jouw metamask wallet koppelen, dan kun je direct de PLU swappen. Je kan alleen, naar mijn weten iig, niet naar een andere chain (tron, bsc etc). Dus je moet alsnog een beetje eth hebben om de usdt/usdc daarna naar bitvavo oid te sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MevrouwDeKat

MevrouwDeKat

Miauw

Ik geloof dat het is gelukt via Uniswap, ik werk niet heel regelmatig met Crypto, dus wel een beetje een gedoe. Nu even wachten tot het op Bitvavo is aangekomen, maar dat kan even duren lees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
MevrouwDeKat schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:12:
Ik geloof dat het is gelukt via Uniswap, ik werk niet heel regelmatig met Crypto, dus wel een beetje een gedoe. Nu even wachten tot het op Bitvavo is aangekomen, maar dat kan even duren lees ik :)
Achievement unlocked 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MevrouwDeKat

MevrouwDeKat

Miauw

Haha tnx, ik voel me altijd een beetje een schimmige handelaar, met al die adressen, exchanges en gedoe. Maar het staat er inmiddels op.

Vraag me nu alleen nog af waarom Plutus zegt dat ik Min 60 Plutus tot m'n beschikking heb. Maar kijk het nog wel even aan, betaal maandelijks 9.99 om twee perks te gebruiken. Ik twijfel eigenlijk of ik m'n die kosten eruit haal met de huidige koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDDDD
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-03 15:21
Kucoin werkt gewoon nog dus via daar kan het gewoon nog steeds 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swift9
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16-06 07:33
De afgelopen 30 dagen hebben ze ongeveer 636k PLU verbruikt om uit te keren aan gebruikers. Er zit nu nog zo'n 2,6 miljoen PLU in de wallet. Normaal gesproken is het spel in 4 maanden over, tenzij ze ineens de oplossing hebben (in before nieuwe token launch PLU 2.0).

Link naar de reward wallet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:00

knakworst

Get more sats!

Swift9 schreef op maandag 18 november 2024 @ 07:25:
De afgelopen 30 dagen hebben ze ongeveer 636k PLU verbruikt om uit te keren aan gebruikers. Er zit nu nog zo'n 2,6 miljoen PLU in de wallet. Normaal gesproken is het spel in 4 maanden over, tenzij ze ineens de oplossing hebben (in before nieuwe token launch PLU 2.0).

Link naar de reward wallet
Niets aan de hand. Gelukkig is het team altijd snel met het leveren van nieuwtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 02-06 11:43
Hier na laatste mailtjes toch nog een abonnementje afgesloten om plu naar metamask te transferren (heb namelijk geen swap functie). Knop werkte niet en heb via servicedesk alles weer teruggedraaid en geld teruggekregen. Wachten op swap functie al heb ik de plu al afgeschreven

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-06 23:59
En weer wat extra bonussen, begint wel beetje sneu te worden inmiddels. Lijkt m'n ex wel, eerst beledigen en vervolgens een afspraak inplannen voor een blow job.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYvoIXLdXZ9vyZNfIxuGfT6EIxg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K3xoQzUtA5EC8TCLRlBzrw5J.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Nopheros op 18-11-2024 12:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Domino
Nopheros schreef op maandag 18 november 2024 @ 12:58:
En weer wat extra bonussen, begint wel beetje sneu te worden inmiddels. Lijkt m'n ex wel, eerst beledigen en vervolgens een afspraak inplannen voor een blow job.

[Afbeelding]
hahaha, met je ex had je er nog wat aan.
Bij plutus wordt je alleen genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Voor gebruikers die nog wat restant PLU willen swappen:
Minimum swap amount is 1 PLU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

kan nog steeds niet swappen hier..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 15:00

Rouwette

Rouwette.com

MTT schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 14:37:
kan nog steeds niet swappen hier..
Troost je, ik ook niet.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delium86
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-06 21:23
Het enige wat ik van plutus krijgt is een source of funds check…. Nou gezien de activiteiten van de laatste tijd denk ik dat ik die documenten maar gewoon even niet deel haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:08
Vandaag is mijn account gesloten door plutus, en maken ze het resterende fiat saldo van 44 cent over naar mijn bankrekening.

Het restant plu is void verklaard door hun.

Op grond van dat ik een nieuwe kyc moest gaan doorlopen waar ik tegen protesteerde omdat het gebruikte document nog niet verlopen is (pas medio 26)

Ach, het was minder dan 5 plu

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
mjjveldt schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 22:58:
Vandaag is mijn account gesloten door plutus, en maken ze het resterende fiat saldo van 44 cent over naar mijn bankrekening.

Het restant plu is void verklaard door hun.

Op grond van dat ik een nieuwe kyc moest gaan doorlopen waar ik tegen protesteerde omdat het gebruikte document nog niet verlopen is (pas medio 26)

Ach, het was minder dan 5 plu
Bij mij willen ze ook m'n saldo terugstorten en moet ik m'n IBAN opgeven. Saldo... 3 cent 😅

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Domino schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:44:

Coldcat schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:21:
[Afbeelding]
Dit kwam ter sprake tijdens de AMA met CoffeeZilla 2-3 weken geleden. Danial gaf aan dat ze, net zoals bij PLutusSwap, een fee zullen introduceren om het onaantrekkelijk te maken om veel giftcards aan te schaffen. Zo zou 1 card vrijwel geen fee hebben, waardoor je inderdaad ongeveer uitkomt op 1 PLU = 10 euro. Hoe meer giftcards je echter zou bestellen, hoe hoger de fee zou oplopen, waardoor het niet meer interessant zou zijn om giftcards aan te schaffen. Plutus speelt niet (meer) voor Sinterklaas.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift9
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16-06 07:33
Freekers schreef op donderdag 21 november 2024 @ 22:32:
[...]

[...]

Dit kwam ter sprake tijdens de AMA met CoffeeZilla 2-3 weken geleden. Danial gaf aan dat ze, net zoals bij PLutusSwap, een fee zullen introduceren om het onaantrekkelijk te maken om veel giftcards aan te schaffen. Zo zou 1 card vrijwel geen fee hebben, waardoor je inderdaad ongeveer uitkomt op 1 PLU = 10 euro. Hoe meer giftcards je echter zou bestellen, hoe hoger de fee zou oplopen, waardoor het niet meer interessant zou zijn om giftcards aan te schaffen. Plutus speelt niet (meer) voor Sinterklaas.
Op het moment heb ik 0 manieren om 'mijn' PLU om te zetten naar iets van waarde. Zolang het voor iedereen mogelijk is om gift cards aan te schaffen interesseert mij de fee niet eens. Iets is beter dan niets in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Freekers schreef op donderdag 21 november 2024 @ 22:32:
[...]

[...]

Dan nog is het niet vol te houden: Ik weet niet hoeveel klanten ze nog hebben op het moment, stel nog 10.000? Als die allemaal een giftcart 'kopen' met PLU moet er ergens 100.000 euro vandaan komen. Gaan ze nog meer PLU dumpen via exchanges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Swift9 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:23:
[...]

Op het moment heb ik 0 manieren om 'mijn' PLU om te zetten naar iets van waarde. Zolang het voor iedereen mogelijk is om gift cards aan te schaffen interesseert mij de fee niet eens. Iets is beter dan niets in dit geval.
Ik zit in hetzelfde schuitje maar ik ben bang dat de fee zo astronomisch hoog gaat zijn dat je van 100PLU misschien net 25 euro aan giftcards overhoudt.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Domino schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:20:
[...]

Dan nog is het niet vol te houden: Ik weet niet hoeveel klanten ze nog hebben op het moment, stel nog 10.000? Als die allemaal een giftcart 'kopen' met PLU moet er ergens 100.000 euro vandaan komen. Gaan ze nog meer PLU dumpen via exchanges?
Verwacht het wel ja. Gewoon lekker doorgaan met dumpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:20:
[...]

Inmiddels 900 PLU intern. Als ik er per maand één kan kopen, heb ik voor ruim 70 jaar genoeg PLU voor de gift cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:51:
[...]

Inmiddels 900 PLU intern. Als ik er per maand één kan kopen, heb ik voor ruim 70 jaar genoeg PLU voor de gift cards.
Denken in mogelijkheden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
Benieuwd wanneer mijn PLU op Metamask aan gaat komen. Staat nu sinds 11 november op pending.. Jammer dat in de tussentijd de swap functie beschikbaar is gekomen ..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-06 07:41
En de soap gaat door! Heb nog geen swap...mn abonnement al een tijdje gestopt en krijg nu deze mail:
You’re Pre-Selected: Gift Card Swaps With Fees Refunded in PLU!
Maximise Your Rewards
100% PlutusGift Fee Returned
We’re excited to bring you some special news!

PlutusGifts is rolling out on 30th November, and by participating in this promotion, you’re guaranteed to get instant access on the day and receive 100% of any PlutusGift fees* back in PLU for one whole month. 🌟
Here’s how it works:
1. Upgrade your Reward Level by 28th November.
2. Redeem multiples of 1 PLU for as many €10 Gift Cards available.
3. Get 100% of your PlutusGift fees refunded in PLU for December at hundreds of top brands—credited seamlessly by 10th January.
This promotion is just for you—our most engaged customers! It’s your chance to upgrade and enjoy fees back in PLU, starting from 30% per €10 gift card (requires 1 PLU each).

Iemand dit haar chocola van kan maken?

Als ik het goed begrijp, kan ik voor 1 PLU 10 euro gift card kopen, maar betaal ik wel Fees (in euro's), die ik dan weer gecompenseerd krijg in PLU?
Dus bv ik betaal 1 PLU + 5 Euro aan PlutusFees, en ontvang dan een 10 Euro giftcard + 2.5 PLU? Of zullen die Fees zoveel zijn, dat je feitenlijk je giftcard in Euro's betaald, en die Euro's in PLU ontvangt?

Hier de link met meer achtergrond: https://www.plutus.it/help/plutusgift-fees-back-in-plu

Nergens staat uitgelegd hoeveel de Fees bedragen. ...Dat zal het addertje wel zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door lucatoni op 22-11-2024 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
lucatoni schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:55:
En de soap gaat door! Heb nog geen swap...mn abonnement al een tijdje gestopt en krijg nu deze mail:
You’re Pre-Selected: Gift Card Swaps With Fees Refunded in PLU!
Maximise Your Rewards
100% PlutusGift Fee Returned
We’re excited to bring you some special news!

PlutusGifts is rolling out on 30th November, and by participating in this promotion, you’re guaranteed to get instant access on the day and receive 100% of any PlutusGift fees* back in PLU for one whole month. 🌟
Here’s how it works:
1. Upgrade your Reward Level by 28th November.
3. Get 100% of your PlutusGift fees refunded in PLU for December at hundreds of top brands—credited seamlessly by 10th January.
This promotion is just for you—our most engaged customers! It’s your chance to upgrade and enjoy fees back in PLU, starting from 30% per €10 gift card (requires 1 PLU each).

Iemand dit haar chocola van kan maken?

Als ik het goed begrijp, kan ik voor 1 PLU 10 euro gift card kopen, maar betaal ik wel Fees (in euro's), die ik dan weer gecompenseerd krijg in PLU?
Dus bv ik betaal 1 PLU + 5 Euro aan PlutusFees, en ontvang dan een 10 Euro giftcard + 2.5 PLU? Of zullen die Fees zoveel zijn, dat je feitenlijk je giftcard in Euro's betaald, en die Euro's in PLU ontvangt?

Hier de link met meer achtergrond: https://www.plutus.it/help/plutusgift-fees-back-in-plu

Nergens staat uitgelegd hoeveel de Fees bedragen. ...Dat zal het addertje wel zijn.
toon volledige bericht
Heb hetzelfde mailtje ontvangen
Upgrade voor 28 nov naar nieuw level ofwel ajuuuuus!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

lucatoni schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:55:
Dit is het addertje. Er zullen er maar beperkt beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:45
Freekers schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 20:31:
[...]

Dit is het addertje. Er zullen er maar beperkt beschikbaar zijn.
Ja je kunt maar 1 per maand kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 20:05
Wat is dat upgrade gezeik? Ik wil gewoon mijn 200 PLU op 1 of andere manier verkopen/verzilveren...

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• exelletor
Er staat dat de fees bij 30% beginnen - "starting from 30% per €10 gift card (requires 1 PLU each)."

Ik moet 45 PLU bijkopen om een rewardlevel omhoog te gaan, misschien dat ik wel een gokje waag.

[ Voor 32% gewijzigd door exelletor op 22-11-2024 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06 10:31
exelletor schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:29:
Er staat dat de fees bij 30% beginnen - "starting from 30% per €10 gift card (requires 1 PLU each)."

Ik moet 45 PLU bijkopen om een rewardlevel omhoog te gaan, misschien dat ik wel een gokje waag.
Starting from 30% dat wil dus zeggen dat de fees later worden verhoogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

cooLopke schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 01:27:
[...]

Starting from 30% dat wil dus zeggen dat de fees later worden verhoogd?
Afgaande op wat Danial zei tijdens de AMA met Coffeezilla denk ik eerder staffelfee.. Ofwel 1 maart is 30 procent, 2 kaarten is 40 procent, 3 kaarten is 50 procent enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Na het schrijven van mijn vorige bericht bedacht ik mij dat een van de voorwaarden is dat je je reward level behoudt. Een andere voorwaarde is dat er redemption limieten per merk zijn. Dus als ik 200 plu zo wil vrijspelen, moet ik minstens 200 plu aanschaffen en minstens tot begin januari hodlen. Ach, Plutus doet weer eens een Plutus met zulke "gokacties".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 13:23
laatste zwikje PLU wat nog uitgekeerd moest worden nadat ik naar de Free tier was gegaan, heb ik gisteren succesvol met de swap naar PLU balance omgezet. Fiat transfer was niet mogelijk...Uiteraard tegen een belachelijk lage koers, maar had geen zin er meer moeite in te stoppen en het via een exchange te laten lopen wat ook weer 2 weken zou kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
jack_ schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 09:01:
laatste zwikje PLU wat nog uitgekeerd moest worden nadat ik naar de Free tier was gegaan, heb ik gisteren succesvol met de swap naar PLU balance omgezet. Fiat transfer was niet mogelijk...Uiteraard tegen een belachelijk lage koers, maar had geen zin er meer moeite in te stoppen en het via een exchange te laten lopen wat ook weer 2 weken zou kunnen duren.
Dat kan toch niet meer als je free tier bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nu gaat Amazon (nog) niet onder de gift cards vallen, Q1 pas?

https://www.reddit.com/r/..._amazon_not_part_of_gift/

Geen swap, geen nuttige cadeaukaarten, dat wordt voor de vorm (tot accountsluiting dan, als dat nog wel kan :P) tegen je niet te cashen PLU aanloeren :+ Toch maar 15 euro wagen en een withdrawal proberen? Als de PLU dan nog genoeg waard is voor de moeite :o

[ Voor 13% gewijzigd door 2Dutch op 26-11-2024 11:10 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biowaste
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 26-05 15:02
2Dutch schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:08:
Nu gaat Amazon (nog) niet onder de gift cards vallen, Q1 pas?

https://www.reddit.com/r/..._amazon_not_part_of_gift/

Geen swap, geen nuttige cadeaukaarten, dat wordt voor de vorm (tot accountsluiting dan, als dat nog wel kan :P) tegen je niet te cashen PLU aanloeren :+ Toch maar 15 euro wagen en een withdrawal proberen? Als de PLU dan nog genoeg waard is voor de moeite :o
Ik heb 13 november (direct nadat de optie er weer was) een withdrawal aangevraagd voor mijn ~600 PLU, ik had toen nog geen toegang tot de swap functie. Op dit moment heb ik nog geen PLU ontvangen in mijn MM.
Tussendoor wel een source of funds check gehad, na aanleveren van wat documentatie was ik goedgekeurd.
Ondertussen wel de swap functie mogen gebruiken, waarmee ik mijn nieuw vrijgekomen PLU omzet om mijn perks vol te krijgen en ondertussen ook mijn account "actief" te houden.

In hindsight had ik misschien beter kunnen wachten tot de swap beschikbaar was, maar op dat moment was het niet duidelijk hoelang dat nog ging duren voor mij. Nu hangt de PLU ergens tussen intern en extern in aangezien ik er nu echt niets mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:45
Ik wacht ook nog op m'n withdrawal na de aankondiging waar Biowaste het over had. Fingers crossed haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itmuscle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-06 07:09
Ik heb nog 50 plu staan.

wat is de beste manier om die binnen te harken?

15 tot 20 eu storten en naar metamask?
of is er een andere optie (betere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Color me surprised, Danial is echt een master of word play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ready to bring your PLU into the real world?... T-72 Hours

Zit er een..uh, beetje leuk merk tussen bij die mooie teaser voor cadeaubonnen? Nee he ;)

[ Voor 3% gewijzigd door 2Dutch op 28-11-2024 09:23 ]

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Nou, voor de mensen die laatst een "Sorry" mailtje hebben ontvangen, en daarna een PLU payout hebben aangevraagd; hier het resultaat:
Hi WishmasterNL,

We noticed some issues with your account usage, which unfortunately led to your payout being declined this time. But don’t worry—we’re here to help you get back on track!

To get PLU payouts approved, you’ll need to increase your engagement with our in-app features and improve your account status. We recommend reviewing our guidelines, taking the necessary steps, and then trying to request a payout again in 30 days.
Waar hebben ze dan sorry voor gezegd? |:(

• paul-s83
Ik heb weinig vertrouwen in die giftcard conversie. Zojuist een withdrawal voor mijn resterende PLU aangevraagd.

Vorige maand was ik op de lijst met boefjes terecht gekomen en werd mijn uitbetaling geblokkeerd en mijn account gegijzeld. Toevallig net als bij vele anderen had ik toch ineens niks verkeerd gedaan en is mijn account weer opengesteld voor uitbetalingen naar externe wallet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15-06 23:48
WishmasterNL schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:42:
Nou, voor de mensen die laatst een "Sorry" mailtje hebben ontvangen, en daarna een PLU payout hebben aangevraagd; hier het resultaat:

[...]

Het is gewoon een trucje zodat mensen nog even een maandje abonnement betalen in de hoop dat de withdrawal deze keer wel lukt. En gezien jij en anderen erin zijn getrapt, is het trucje toch weer geslaagd.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:21

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

[...]

Hier dezelfde mail, ze hebben dus puur sorry gezegd om je nog 1x te verleiden een maand abo te betalen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Was dat niet duidelijk? Keer op keer komen ze hun afspraken niet na.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-06 23:25

NeoflexNL

Forever young

Ik krijg nu voor de 2e keer die mail over die verification form. Ik voel er weinig voor om zoveel details prijs te geven aan deze club.

Meer mensen die die mails gewoon negeren? Hoe lang gaat dat goed? :p

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdg875
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 08:31
Nieuw payout request ook weer geweigerd ivm niet voldoen aan de nieuwe voorwaarden. Gelukkig veruit het meeste er al afgehaald voor dat dit gebeurde. Nu alleen de laatste 101.5 nog van de rewards die na actief gebruik nog binnen kwamen. Heb ze gisteren meteen geswapt en staan nu als tegoed (1PLU=1EUR) op mijn kaart. wel netjes de 15,- teruggekregen dus nu nog 116.5 met de kaart uitgeven en dan de boel opzeggen. Het was leuk zo lang het duurde maar ik heb er geen zin meer in :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
Hier ook payout geweigerd. Gelukkig in de tussentijd Swap gekregen. Dus alles nu weg 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:21

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hier helaas geen Swap beschikbaar dus ik vrees dat ik die 150+ Plu mag afschrijven.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino

[...]

Had je op je vingers na kunnen tellen, twee weken geleden reeds gemeld: Domino in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"

Blijft een trieste club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Ik kan swap aanklikken. Maar kan er niks mee. Doe ik iets verkeerd?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgMImWO64mw8BfEbgOOkcUCpRzA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vJTvxfRuD4bhL1JZV67dmeUe.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb geen abonnement uiteraard.
Oww. Ik zie het al. Die galbakken hebben die mogelijkheid voor Top Up eruit gegooid bij mij. Lekker dan. En bedankt hè.

[ Voor 15% gewijzigd door MTT op 01-12-2024 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
MTT schreef op zondag 1 december 2024 @ 07:40:
Ik kan swap aanklikken. Maar kan er niks mee. Doe ik iets verkeerd?
[Afbeelding]

Ik heb geen abonnement uiteraard.
Oww. Ik zie het al. Die galbakken hebben die mogelijkheid voor Top Up eruit gegooid bij mij. Lekker dan. En bedankt hè.
Dit is wel weer een hele bijzondere. Enige idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08-06 16:43
Ik heb hetzelfde. Mijn vriendin heeft ook geen abonnement en heeft wel de swapfunctie. Lijkt mij dat het gewoon nogmaals wachten is tot de swap functie beschikbaar komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 09:07
Zelfde hier.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
Zelde hier, met (toch maar) verlengd abonnement in de hoop dat ik somehow nog ~100 PLU weet te redden. Precies wat ze willen natuurlijk. Zucht.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 23:04
twit schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:20:
Zelde hier, met (toch maar) verlengd abonnement in de hoop dat ik somehow nog ~100 PLU weet te redden. Precies wat ze willen natuurlijk. Zucht.
Tja, dan blijf je de criminele ceo voeden.. Ik zou het nooit gedaan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:59

Deurwaarder

*blaf*

Ik heb toegang tot de gift card functie nu.
Het werkt eigenlijk prima.
Ik heb 2x een bol.com bon van 10 euro en 2x een cadeaubon.nl bon (en die ook weer omgezet naar bol.com).
3 euro 'fee' per cadeaubon, en maximaal 2x per merk.

Voor 4 PLU en 12 euro vanaf de rekening dus nu 40 euro in m'n bol.com account.

Komende week, als er meer PLU beschikbaar komt nog maar eens kijken naar de andere opties.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
Deurwaarder schreef op zondag 1 december 2024 @ 15:28:
Ik heb toegang tot de gift card functie nu.
Het werkt eigenlijk prima.
Ik heb 2x een bol.com bon van 10 euro en 2x een cadeaubon.nl bon (en die ook weer omgezet naar bol.com).
3 euro 'fee' per cadeaubon, en maximaal 2x per merk.

Voor 4 PLU en 12 euro vanaf de rekening dus nu 40 euro in m'n bol.com account.

Komende week, als er meer PLU beschikbaar komt nog maar eens kijken naar de andere opties.
Heb je een bepaald abonnement? Sta op free maar heb nog meer dan 100 plu erop staan maar geen idee of ik dit ooit nog ergens kan inzetten…. Als iemand tips heeft hoor ik het wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Ja, betaald abbo, en tijdens de promo afgelopen week een upgrade gedaan. Ik hoefde nog maar 9 PLU.

Uiteindelijk zou iedereen swap en gifts moeten krijgen, maar of dat voor Free ook geldt weet ik niet.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Deurwaarder schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:37:
Ja, betaald abbo, en tijdens de promo afgelopen week een upgrade gedaan. Ik hoefde nog maar 9 PLU.

Uiteindelijk zou iedereen swap en gifts moeten krijgen, maar of dat voor Free ook geldt weet ik niet.
Heb jij ook een Reward level als chad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder

Deurwaarder

*blaf*

Ja, ik heb een reward level.
Ik zat vlak onder de grens voor een volgend level en heb vorige week 9 PLU gekocht om te upgraden.
Daarom viel ik in de promo met toegang tot Gifts op de 1e dag.

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
maxvdh schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 07:51:
Hier ook payout geweigerd. Gelukkig in de tussentijd Swap gekregen. Dus alles nu weg 👍
Hoelang heeft het geduurd tussen withdrawal en de afkeuring? Ik heb de mijne op 11 november naar metamask proberen te halen, maar staat nog immer op pending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
Steefmeister schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:35:
[...]

Hoelang heeft het geduurd tussen withdrawal en de afkeuring? Ik heb de mijne op 11 november naar metamask proberen te halen, maar staat nog immer op pending
Volgens mij direct na de StuPlu email van 16 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mijn withdrawal van 21.11 is ook nog outstanding. Not your keys not your coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 10:48
Steefmeister schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:35:
[...]

hier ook nog een withdraw vanaf 12 november. Blijft op pending met het standaard excuus mailtje vanwege audits blah blah. Terwijl ik dus ge-audit ben en mijn payouts ge-restored zijn. Het blijft een trieste amateur club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Ik heb hetzelfde gehad. Je kan beter gebruik maken van de swap functie ook al is deze 50% fee. Ik denk dat ze nog maar heel weinig payouts toestaan. Overigens ziet de gift kaart functie er wel goed uit voor de Benelux en kan je vanaf volgende week ook deze gebruiken. Dan zouden alle gebruikers toch toegang moeten hebben. Ik denk wel dat je een lopende subscription nodig hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door cooLopke op 04-12-2024 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 10:48
cooLopke schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:58:
Ik heb hetzelfde gehad. Je kan beter gebruik maken van de swap functie ook al is deze 50% fee. Ik denk dat ze nog maar heel weinig payouts toestaan. Overigens ziet de gift kaart functie er wel goed uit voor de Benelux en kan je vanaf volgende week ook deze gebruiken. Dan zouden alle gebruikers toch toegang moeten hebben. Ik denk wel dat je een lopende subscription nodig hebt.
Ik vind het NL aanbod voor de giftcards behoorlijk karig. Bol.com is wel nice btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
In oktober heb ik een pay-out aangevraagd, na 3 weken uiteindelijk geflagged als violator en was mijn account geblokkeerd.

Tijdje geleden mailtje met excuses bla bla gehad.
Daarom laatst weer een pay-out aangevraagd, maar na 1,5 week deze mail gehad:

Swap nog niet beschikbaar, gift cards niet beschikbaar… wat een boeven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZzzniP2R8UPZACCWgy0qaC7qW_8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SbXAqJg0szKvJqpHp8jYectb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
paul-s83 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:25:
In oktober heb ik een pay-out aangevraagd, na 3 weken uiteindelijk geflagged als violator en was mijn account geblokkeerd.

Tijdje geleden mailtje met excuses bla bla gehad.
Daarom laatst weer een pay-out aangevraagd, maar na 1,5 week deze mail gehad:

Swap nog niet beschikbaar, gift cards niet beschikbaar… wat een boeven.
[Afbeelding]
Hier ook laatst nog een payout naar mijn Metamask geprobeerd maar ze blijven hem weigeren.
Ver weg blijven van deze oplichtingsbende.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

cooLopke schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:58:
Geloof deze bende niet op hun blauwe logo. Tot nu toe hebben zo'n 200 man toegang tot de gift cards.

Alle communicatie is erop gericht Euro's over te boeken, ze geven wat PLU weg. Een paar mensen zijn positief en hups, weer een partij mensen die volt.

Trap er niet meer in mensen. Pure oplichterij met Stuplus 2.0.

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 04-12-2024 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Mijn withdrawal is afgekeurd helaas.

Ik kom nu ook de app niet meer in. Na wachtwoord ingeven blijft deze laden zonder verder te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Steefmeister schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:00:
Mijn withdrawal is afgekeurd helaas.

Ik kom nu ook de app niet meer in. Na wachtwoord ingeven blijft deze laden zonder verder te gaan..
Cache clearen of app herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ook hier na 3 weken:

Dear Plutus Member,
We regret to inform you that your recent attempt to pay out PLU has been unsuccessful. Rest assured, the fee paid for this request will be returned to your account.

En heb >1.000 gestaket, en minder dan 2.000 verkocht. Dus ben zelfs geen violator volgens hun definitie.

[ Voor 20% gewijzigd door knakworst op 05-12-2024 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 09:57
knakworst schreef op donderdag 5 december 2024 @ 11:00:
Ook hier na 3 weken:

Dear Plutus Member,
We regret to inform you that your recent attempt to pay out PLU has been unsuccessful. Rest assured, the fee paid for this request will be returned to your account.

En heb >1.000 gestaket, en minder dan 2.000 verkocht. Dus ben zelfs geen violator volgens hun definitie.
Er wordt gewoon helemaal niets meer uitbetaald en ze geven niet eens meer een reden op? Gewoon "Het is niet gelukt, probeer het over 30 dagen nog eens" ?

Ik heb het niet eens geprobeerd aan te vragen, zag het niet gebeuren.

Het gaat er volgens mij niet om hoeveel je hebt verkocht, maar om hoeveel je hebt verdiend. Volgens mij heb je wel meer dan 2000 PLU verdiend, toch?

Dat heb ik nog niet eens, dus zou het mij dan toch wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-06 07:41
Tjs...en je ziet de PLU koorts langzaam stijgen, omdat niemand meer bij zn PLU kan en er dus amper verkoop is, en door hun gespam wat betreft PlutusSwap, zijn er toch mensen die overstag zijn gegaan met een upgrade en dus zorgt dat ervoor dat de koers niet fors zakt.

Ik heb zelf nog 200 PLU. hopelijk nog wat wegsluizen met de Swap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nee zelfs de 30 dagen statement staat er niet. Het is gewoon 'mislukt'.
Pagina: 1 ... 90 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.