Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 91 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06 13:14
Kan iemand die toegang heeft tot swap kijken welke koers ze op dit moment rekenen als je swapt?

Het is zeker niet real-time/marktwaarde, maar toen de koers langzaam steeg zaten ze bijna 40 cent onder de marktwaarde. Met de huidige koers van $2.60 is swap misschien wel een aankomend middel om toch wat makkelijker uit te stappen.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:21
fsve schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:07:
Kan iemand die toegang heeft tot swap kijken welke koers ze op dit moment rekenen als je swapt?

Het is zeker niet real-time/marktwaarde, maar toen de koers langzaam steeg zaten ze bijna 40 cent onder de marktwaarde. Met de huidige koers van $2.60 is swap misschien wel een aankomend middel om toch wat makkelijker uit te stappen.
€2,27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Dus ze rekenen 50% fee en de koers die ze hanteren zit ook ver onder de echte koers :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Even weer in de Plutus-app rondgeklikt, geen swap/giftcards geactiveerd te zien. De maand is nog niet om ;)
Ik zie vooral meer mails van Plutus dan ik onderhand tijdens Black Friday van andere toko's heb gezien, lol. Desperate much?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fsve
Ja, die promotie e-mails zijn echt om te huilen. De wanhoop in de "Hurry—this offer expires in a few days!" is echt ongelofelijk.
2Dutch schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:28:
Even weer in de Plutus-app rondgeklikt, geen swap/giftcards geactiveerd te zien. De maand is nog niet om ;)
Ik zie vooral meer mails van Plutus dan ik onderhand tijdens Black Friday van andere toko's heb gezien, lol. Desperate much?
In die mail die net binnenkomt staat wel dat iedereen volgende week toegang krijgt. Maar ook de vermelding van "Dynamic fees". Ik zie de bui al hangen...

Ook de wanhoop in de Discord server gister.
Iulian | Plutus
@everyone

As you can see team is putting a humongous amount of effort during this time.

I would like to ask all our community members that are genuinely bullish on Plutus, to try and support us on all social media channels, with posts of support.

We're building a big positive momentum, in which you're support as community is invaluable.

Let's push Plutus forward!

[ Voor 30% gewijzigd door fsve op 05-12-2024 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:50
Kunnen jullie nog in de app? Bij mij blijft de login hangen.

Misschien niet zo alarmerend, want de website doet het wel.

[ Voor 34% gewijzigd door deuceboss op 05-12-2024 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffenator
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-06 09:25
2Dutch schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:28:
Ik had deze ook niet. Vervolgens een payout aangevraagd welk vervolgens na 3 dagen werd 'gereject' met de melding dat ik té weinig engagement heb (gemiddeld 2-5 transacties per dag)... Direct het contactformulier ingevuld om verhaal te halen, vrijwel direct daarna toegang gekregen tot de 'swap' functie waarmee ik 50% minder uitbetaald krijg.. toeval..?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:02

knakworst

Get more sats!

De aap is uit de mouw. Een withdrawal kost nu 33%. Vandaar de cancelllations.

Nu mijn withdrawal geweigerd is heb ik ineens ook toegang tot de swap...

We noticed some issues with your account usage, which unfortunately meant your PLU payout couldn’t be approved this time. But don’t worry—we’ve returned your PLU Payout fee and we’re here to help you get back on track.
📝 How to Improve Your Account Status
To get PLU payouts approved in the future, you'll need to:
1. Engage More: Earn rewards, progress through our sub-levels, and make use of available in-app utilities.
2. Review Guidelines: Make sure your account follows our terms and conditions.
After taking these steps, you can try requesting a payout again in 30 days. Learn more on how to improve your account status here
🔄 PlutusSwap Now Available
While your PLU payout couldn’t be approved this time, we’ve enabled PlutusSwap on your account so you can still make the most of your PLU. With this feature, you can quickly convert your PLU into card balance for everyday spending.
1. Log in to the Plutus app and tap the Swaps tab.
2. Enter the PLU amount you’d like to swap.
3. Confirm the details and proceed.
Just like that, your PLU rewards are now available as card balance for your everyday spending. Log in and try your first swap today!

[ Voor 89% gewijzigd door knakworst op 05-12-2024 18:43 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 16:49
Withdrawing van Plu naar wallet is ook dood met deze fee.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xUeprSqLj4oE4N7x9eMuw7Kbqs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uY1hBwRWgkE4qCJMAcNwp1wt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 12:37

R.G

Dieven!!! Omg plu is nu echt Ponzi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:36

Vis

knakworst schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:42:
De aap is uit de mouw. Een withdrawal kost nu 33%. Vandaar de cancelllations.

Nu mijn withdrawal geweigerd is heb ik ineens ook toegang tot de swap...

We noticed some issues with your account usage, which unfortunately meant your PLU payout couldn’t be approved this time. But don’t worry—we’ve returned your PLU Payout fee and we’re here to help you get back on track.
📝 How to Improve Your Account Status
To get PLU payouts approved in the future, you'll need to:
1. Engage More: Earn rewards, progress through our sub-levels, and make use of available in-app utilities.
2. Review Guidelines: Make sure your account follows our terms and conditions.
After taking these steps, you can try requesting a payout again in 30 days. Learn more on how to improve your account status here
🔄 PlutusSwap Now Available
While your PLU payout couldn’t be approved this time, we’ve enabled PlutusSwap on your account so you can still make the most of your PLU. With this feature, you can quickly convert your PLU into card balance for everyday spending.
1. Log in to the Plutus app and tap the Swaps tab.
2. Enter the PLU amount you’d like to swap.
3. Confirm the details and proceed.
Just like that, your PLU rewards are now available as card balance for your everyday spending. Log in and try your first swap today!
Hier ook die mail gehad en mijn plu is terug gestort naar de app. Vuile honden.

Kom ook niet meer in de app, blijft vasthangen.

Ik wil opzeggen want ben echt klaar met deze ratten.
Wat te doen om op te zeggen?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

enermax schreef op donderdag 5 december 2024 @ 18:48:
Withdrawing van Plu naar wallet is ook dood met deze fee.[Afbeelding]
The audacity weer...je tokens mag je niet zien als cashback..je weet wel, datgene waarmee ze al jaren adverteren. Nee want je moet ze in-app gebruiken! Maar...dat kunnen de meeste gebruikers ook niet.

Helaas kan ik geen betaalinformatie verwijderen, maar zal vóór het opzeggen nog wel voor de zekerheid downgraden naar free. Ben in ieder geval erg blij dat ik via bybit al in korte tijd meer heb binnengeharkt dan de PLU die nog in mijn account bij Plutus rondhangt :w

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 16:43
Vis schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:29:
[...]

Hier ook die mail gehad en mijn plu is terug gestort naar de app. Vuile honden.

Kom ook niet meer in de app, blijft vasthangen.

Ik wil opzeggen want ben echt klaar met deze ratten.
Wat te doen om op te zeggen?
App opnieuw installeren dan werkt die weer.
Account sluiten --> ticket aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjeno1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 21:09
Haha liquidity provider fee: 50%. Seems fair😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EdMnUVjCQszjmk9WAJ7J3As_61U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KXjVG6IvWrx64pHFP5y2vE5i.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Marcjeno1 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:35:

[Afbeelding]
Tsja, beter dan 0,00. :+ Heb je nog door hoepels moeten springen om deze optie te krijgen? Dreigen met opzeggen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:58
33% withdrawal fee _O-

Plutus is inmiddels al zo lang gestoord bezig dat ze het blijkbaar zelf niet eens meer doorhebben of het maakt ze gewoon niet meer uit.

Einde verhaal. Ik swap elke week nog een paar Plu om naar euro's en dan haal ik een 'gratis' broodje ergens. Volgende week het laatste broodje en dan is het ook echt voorbij.

Ben blij dat ik van deze bende af ben, heeft me zeker wel geld opgeleverd (vooral in het begin) maar het is het gewoon niet meer waard.

@2Dutch Er zal vast een logica achter zitten wie ze deze functie geven maar ik zie het niet. Het is ook niet iets wat je kunt forceren voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Marcjeno1 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:35:

[Afbeelding]
Die coins verkopen ze zelf op kucoin voor 0,1% fee. 49,9 procent in eigen zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Van de week had ik het verzoek ingediend om mijn account te sluiten.
Krijg ik nu opeens onderstaande mail:

"Thank you kindly for providing us with all of this information, we're sad to hear you're considering leaving.

I wanted to share a special offer with you before it's closed within the next several days. By staying on as a Plutus customer and selecting one of our subscription plans, you will be rewarded with $50 in your PLU Rewards balance within the standard terms of the product."

:') weg met die scammers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:41
https://x.com/plutus/status/1865038385963729019

wat een trolls zijn het toch ook :')

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ze leren 't ook nooit. Continue afgeven op hun eigen user base maar zodra het andersom is de vermoorde onschuld spelen.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:42
Paar weken geleden had ik nog een PLU withdraw gedaan, deze was relatief snel goed gekeurd en uitbetaald. Was er zelf ook verbaasd om, denk binnen zon 72 uur. Maja Plutus wijzigt snel qua richting, dus verbaasd mij niks.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:46
Een mail van Plutus, ze willen graag dat ik weer ga upgraden naar een paid subscription.😄

https://www.plutus.it/help/unlock-plutusgifts-with-starter

[ Voor 11% gewijzigd door U123456 op 06-12-2024 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Nu online
Krijg nou een mail dat ik voor 1 euro naar Starter kan gaan. En ook de swap kosten vergoed krijg. Ohja en ondertussen is de app bij mij in "Sleep mode".... Omdat ik klaarblijkelijk geen subscription meer heb (maar wel 200 PLU, plus wat restje fiat).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Nu online
U123456 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:51:
Een mail van Plutus, ze willen graag dat ik weer ga upgraden naar een paid subscription.😄

Sorry, je was mij net voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:35
lucatoni schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:51:
Krijg nou een mail dat ik voor 1 euro naar Starter kan gaan. En ook de swap kosten vergoed krijg. Ohja en ondertussen is de app bij mij in "Sleep mode".... Omdat ik klaarblijkelijk geen subscription meer heb (maar wel 200 PLU, plus wat restje fiat).
Ik wacht op feedback van anderen. Wil best een eurootje investeren hoor maar dan moet ik wel wat met mijn 200 PLU kunnen doen. Ik ben een beetje bang dat zelfs 1 euro een te grote gok is met deze club ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben dat 1-euro abo aangegaan en ben nu druk bonnen aan het inkopen. Al ging de service-fee net van €3 naar €4, ik weet niet of dat is omdat ik X aantal bonnen heb of dat ze de kosten nog aan het tweaken zijn.

So far so good, veel keuze in NL (oa Bol en Mediamarkt), maar je mag max 2 bonnen per retailer!

Edit:
Ja, naarmate je meer inwisselt worden de fees hoger ...

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 06-12-2024 21:16 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 21:27
Ik blijf maar wachten tot er ook iets beschikbaar komt , had zo te zien beter mijn abonnement niet kunnen verlengen maar juist de indruk kunnen wekken helemaal weg te gaan zodat ik iig bovenstaand aanbod nog had gekregen. Wat een wazige club is het toch.

@anandus wat is ongv je prijs per plu die je op deze manier weet te recoveren? Haal je de 1.50EUR per plu ofzo? Anders zou je nog bijna (al voelt het als exact doen wat ze willen..) overwegen wel de PLU bij te kopen om een reward level omhoog te halen (~200 plu toevoegen in mijn geval) en dan druk te gaan swappen en daarna zsm de rest weer dumpen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
twit schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:13:
@anandus wat is ongv je prijs per plu die je op deze manier weet te recoveren? Haal je de 1.50EUR per plu ofzo? Anders zou je nog bijna (al voelt het als exact doen wat ze willen..) overwegen wel de PLU bij te kopen om een reward level omhoog te halen (~200 plu toevoegen in mijn geval) en dan druk te gaan swappen en daarna zsm de rest weer dumpen.
2 a 3 euro per PLU nu, hangt van de voucher af.
Kost (nu voor mij) €5 om een voucher te kopen. Inwisselen bij wissel.nl geeft 7 á 8 euro.
Al had ik net diner-bon, die leverde maar 6 euro op, dat was wel balen.
Maar de rest zit zover ik het zie op 7, 7.25 of 8 euro.

Weet je, ik deed toch niets met die 40 PLU die ik had en was dat hele Plutus-gedoe eigenlijk (bijna) helemaal vergeten, dus wat dat betreft is het toch wat gratis geld.

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 06-12-2024 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Nu online
anandus schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:33:
Ik ben dat 1-euro abo aangegaan en ben nu druk bonnen aan het inkopen. Al ging de service-fee net van €3 naar €4, ik weet niet of dat is omdat ik X aantal bonnen heb of dat ze de kosten nog aan het tweaken zijn.

So far so good, veel keuze in NL (oa Bol en Mediamarkt), maar je mag max 2 bonnen per retailer!

Edit:
Vraagje, hoe heb je die Mediamarkt bon verzilverd? Krijg een security code en pincode. Maar die pakt hij niet bij Mediamarkt.nl (heb saldo checker gedaan...)Wanneer ik de voucher download, kom ik op een pagina waarbij ik de pincode moet invullen, maar vervolgens stopt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
lucatoni schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:21:
[...]

Vraagje, hoe heb je die Mediamarkt bon verzilverd? Krijg een security code en pincode. Maar die pakt hij niet bij Mediamarkt.nl (heb saldo checker gedaan...)Wanneer ik de voucher download, kom ik op een pagina waarbij ik de pincode moet invullen, maar vervolgens stopt het...
Klopt, je moet de pincode invullen, dan kan je iets downloaden en dan linksonder bij de streepjescode zie je wat je nodig hebt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Nu online
Thanks, hier gelukt. Heb nu 60 euro aan kadobonnen, voor 6 PLU. De kosten totaal 21 euro (3/3/3/4/4/4). En die 21 euro leveren ook weer 21 PLU op. Blijft een bizarre club. Dit gaat ze toch ook weer veel geld kosten? Wat levert ze dit nu op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzaik
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-06 20:37
anandus schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:33:

Edit:
Hier ook aangegaan maar zie nergens de optie om in te wisselen voor bonnen. Waar is dat juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/epJrV6PMBN7VWyz3G4_D9FD4f0w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JLfbUTUSBPXUwL7HIfXL6IRr.jpg?f=fotoalbum_large

Nou, hier geen code. Blijft gewoon hangen. Lekkere bende 10 euro kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Nu online
Volgens mij is dit Gate website van slag doordat iedereen bonnen inslaat. Je kan wel bij Swaps je Vault openen, hopelijk kom je zo wel bij je bonnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Nu online
Muzaik schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:54:
[...]

Hier ook aangegaan maar zie nergens de optie om in te wisselen voor bonnen. Waar is dat juist?
Volgens mij alleen in de App, onder Swaps (menu beneden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-06 21:59

DvE

ORA-00000

Ben er helemaal klaar mee. M'n account is ook in sleepmode gezet.
Nee tuurlijk, ik lever ze niks meer op, na meer dan 2 jaar geen dex en alleen maar geld proberen af te troggelen.
Ja het is 'gratis' geld geweest, maar kom op wat een drama.
Laatste fiat van m'n kaart afgetrokken. Die 92 PLU van me mogen ze ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Wat een boeventoko is dit geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MENACExz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:21
Voor wat het waard is, ik heb ook geupgrade naar een starter account voor € 1.
Van alle retailers die ze aanbieden kan je er 11 bij wissel.nl inruilen.
Je kan maximaal 2 cadeaubonnen per retailer kopen.
Voor de 22 cadeaubonnen (x €10) die ik heb aangeboden gaf Wissel mij € 151,50
Plutus swap fees begonnen bij € 3 maar bij de laatste bon was het € 6
In totaal heb ik € 99 aan Plutus swap fees betaald die als het goed is weer worden uitgekeerd in PLU.
In een uurtje tijd toch € 52,50 kunnen verzilveren, minus de € 1 voor het abbo is dat € 2,34 per PLU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik heb nu de giftcards 2 bol.be genomen rest moet ik eerst terug fiat opwaarderen.

Plutusswap nog steeds niet ...

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:17
Hier ook account in sleep mode. Ze verzinnen elke keer weer wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fce773febc139c7
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-05 12:18
Ik ben er ook wel klaar mee, ik haal het wel gewoon door de swap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Voor die ene euro ook de gok gekomen en warempel, het werkt. Ja de selectie is vrij beperkt en je mag er max 2 per winkelier uitkiezen, en ja de fee loopt op, maar 3/4/5 euro en 1 Plu die ik niet kan uitcashen voor 10 euro giftcard is niet verkeerd. Na deze maand stop ik er (weer) mee natuurlijk.

Een probleempje: 1 giftcard staat al 12 uur op creating... Iemand hetzelfde probleem? Cancellen gaat niet, opnieuw aanvragen ook niet..

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
lucatoni schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:56:
Volgens mij is dit Gate website van slag doordat iedereen bonnen inslaat. Je kan wel bij Swaps je Vault openen, hopelijk kom je zo wel bij je bonnen...
Soort van. Bij mij staat-ie nog op "creating" (was een bon die gisteravond was blijven hangen). Dus denk dat ik dat geld kwijt ben.
Freekers schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:13:
Voor die ene euro ook de gok gekomen en warempel, het werkt. Ja de selectie is vrij beperkt en je mag er max 2 per winkelier uitkiezen, en ja de fee loopt op, maar 3/4/5 euro en 1 Plu die ik niet kan uitcashen voor 10 euro giftcard is niet verkeerd. Na deze maand stop ik er (weer) mee natuurlijk.

Een probleempje: 1 giftcard staat al 12 uur op creating... Iemand hetzelfde probleem? Cancellen gaat niet, opnieuw aanvragen ook niet..
Same

[ Voor 41% gewijzigd door anandus op 07-12-2024 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
fce773febc139c7 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 08:09:
Ik ben er ook wel klaar mee, ik haal het wel gewoon door de swap
Ik ben echt bang dat die functie niet gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:31

Nicap

Tsssk....

fsve schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 09:56:
[...]

Ik ben echt bang dat die functie niet gaat komen.
Ben er ook bang voor. Heb nu eindelijk niks meer op pending staan, maar wel 151PLU op available. En wacht met smart om 50% fee te betalen. Maar helaas blijf ik maar wachten.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 11:36
Nou hier ook maar gedaan voor die 1 euro. Helaas wel jammer van die swap kosten maar door de gestegen PLU prijs toch de moeite waard.
bol.com lukte 2x maar Mediamarkt en Decathlon blijven hangen hier.

It’s nice to be important but it’s more important to be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/i-withdraw-my-plu-and-have-to-pay-570-wtf-v0-61vz471j6b5e1.png?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=91bb3484d3d301d437e4d871ce86a89ccd09316f

Kwam deze tegen op Reddit, 15 euro was niet eens zo slecht :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
Ja die ETH gas fees gaan natuurlijk weer door het dak. Heb wel metamask maar een payout is maar de vraag of die wordt toegekend. Ik heb nu dus maar die Gift card swap gebruikt. 2x keuze cadeaukaart, 2x bol, 2x rituals en Mediamarkt en Decathlon maar even afwachten of die gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fce773febc139c7
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-05 12:18
Ik had metamask gedaan, paar weken geleden na een maand account frozen. Werd doodleuk geweigerd na 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-06 19:55
Nou, die cadeaukaarten zijn nog een soort van meevaller.

Heb nog wat PLU staan, maar is een withdraw nu € 40,65 aan fees?

Fees & PLU Audits
Requesting a payout to remove these rewards from the ecosystem incurs a dynamic fee of €40.65 (currently 33%) and may take over 30 days to complete audits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:25
Dynamische fees wat een ellende 80% fee bij sommige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
Ja die Gift cards zijn denk ik de beste optie momenteel. Let dus wel op dat Mediamarkt en Decathlon cards momenteel problemen geven wat denk ik dit keer niet aan Plutus ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:55
Zojuist in me plu aangekomen op me metamask. 13 nov aangevraagd.

Nog geen swap functie beschikbaar. Nu kijken waneer die komt en anders tzt nog een poging om alles naar metamask te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 04-05 17:16
De giftcard fee is nu 100%. £8 + £2 van de Plu zelf die je inruild. Laten we hopen dat dit alleen is wanneer je tientallen kaarten hebt gekocht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hx2CIMWUDqylNagXbYjZpw1e9t4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JJ6Xce7wRWsuIEP10oraYIyk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door ctrlaltdel op 07-12-2024 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

ctrlaltdel schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:47:
De giftcard fee is nu 100%. £8 + £2 van de Plu zelf die je inruild. Laten we hopen dat dit alleen is wanneer je tientallen kaarten hebt gekocht.
[Afbeelding]
De Ponzi is doorzichtig geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ik heb op dit moment nog het goedkoopste abbo met 1 perk. Hoopte dat de swap beschikbaar zou komen om mijn 151 PLU uit te betalen.
Als die voor 22/12 niet beschikbaar is dan laat ik die plu wel zitten en stikken ze er verder maar in. Ga er niks meer insteken.

Die mods in het plutus Telegram ka aal maken zichzelf ook wel ongeloofwaardig trouwens. Ze blijven maar supporten, maar horen verder niks en krijgen niet betaald. Jaja, geloof er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

ctrlaltdel schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:47:
[Afbeelding]
Volgens mij alleen als je tientallen kaarten hebt gekocht. Ik kan nu nog steeds voor 4 euro fee kaarten kopen. Heb er pas 6 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cingero
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:15
MTT schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:54:
[Afbeelding]

Nou, hier geen code. Blijft gewoon hangen. Lekkere bende 10 euro kwijt
Gebruik je iOS? Ik heb dit ook op mijn iPhone. Even wachten tot de link met "refresh page" oid verschijnt. Dan op deze link klikken en even ingedrukt houden. Dan vervolgens de link naar Safari slepen en dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Nicap schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:42:
Ik heb op dit moment nog het goedkoopste abbo met 1 perk. Hoopte dat de swap beschikbaar zou komen om mijn 151 PLU uit te betalen.
Als die voor 22/12 niet beschikbaar is dan laat ik die plu wel zitten en stikken ze er verder maar in. Ga er niks meer insteken.
Ik heb op discord gevraagd of de verzoeken tot uitbetaling (met de 33% fee) nu altijd gehonoreerd worden of dat die ook geblokkeerd kunnen worden.

Helaas tot op heden geen antwoord, maar dat zou tot nu toe de mooiste exit strategie zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:52
Afgelopen dinsdag is (wederom) mijn pay-out request geweigerd. In de mail staat dat ze die 15 piek terugstorten, tot op heden nog niks gezien.

Daarnaast ook nog geen toegang tot swaps en giftcards. Stelletje boeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

fsve schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:20:
[...]

Ik heb op discord gevraagd of de verzoeken tot uitbetaling (met de 33% fee) nu altijd gehonoreerd worden of dat die ook geblokkeerd kunnen worden.

Helaas tot op heden geen antwoord, maar dat zou tot nu toe de mooiste exit strategie zijn...
Ik ga geen 33% fee in fiat aan plutus betalen.
Ze krijgen helemaal niks meer naast het minimale aan abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjonk
cingero schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:40:
[...]

Gebruik je iOS? Ik heb dit ook op mijn iPhone. Even wachten tot de link met "refresh page" oid verschijnt. Dan op deze link klikken en even ingedrukt houden. Dan vervolgens de link naar Safari slepen en dan zou het moeten werken.
Heb meerdere IOS users zien klagen op Telegram en die hadden workarounds om die refresh page link te moven naar Safaris (copy link lukt blijkbaar niet). Die truuk krijg ik niet aan de praat om mijn iPhone SE. Any ideas?

Edit: Nevermind ik moest de Safari app wel goed activeren. Daarna kon ik de link droppen.
Edit2: Mediamarkt wel aan de praat gekregen. Decathlon nog niet. Die pakt mijn security number en pin niet.

[ Voor 14% gewijzigd door pjonk op 08-12-2024 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors1999
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08-06 16:43
Hebben meer mensen deze melding;

Welcome back! It looks like your account is in sleep mode. To re-activate your account and continue earning rewards, simply upgrade your subscription plan.
Need help? Drop us a message here.

vervolgens kan ik voor 1 euro per maand upgraden naar starter. Ik volg de laatste updates niet heel nauwkeurig, maar voor zo ver ik wist kon ik zonder abbo tenminste in mijn account komen. Zelfs dat kan nu niet meer lijkt het. Bovendien wil ik voor 1 euro prima upgraden als ik dan toegang krijg tot de swap, alleen dat kan je natuurlijk weer niet zien. Boeven bende

Ze kunnen toch niet zo maar je account in slaap modus zetten en je dwingen om te upgraden?

[ Voor 20% gewijzigd door Sjors1999 op 08-12-2024 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 14:44
Kan iemand de 'double stack rule' uitleggen? Heb vorig jaar hero gestacked (250 PLU). Heb 700 lifetime earned, 260 available, 160 pending en nog 60 op MM. Kan ik die 60 van MM afhalen zonder violator te worden? Heb meer dan de helft lifetime earned available en pending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

paul-s83 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:38:

Daarnaast ook nog geen toegang tot swaps en giftcards. Stelletje boeven :)
Niet echt een smiley waard. Hier ook geen geld retour.

Vroeger stortte ik gerust een paar duizend euro per keer. Nu houd ik alleen een tientje voor de enige rechtstreekse withdrawal (curve), rest stort ik zodra ik gbit doe. Vertrouw ze totaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Sinds vanmorgen ben ook ik bij Plutus in "Sleep Mode" terecht gekomen. Dit na een dagenlang bombardement via e-mail en SMS om toch vooral te upgraden naar een paid subscription. Toen snel de resterende EUR van het account uitgegeven d.m.v. de virtuele VISA debit card. De kaart deed het gelukkig nog! Het saldo is nu 0.00 EUR. De PLU was al geswapt. Als de laatste betalingen gesetteld zijn > Plutus opzeggen > klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:52
Vorige week dinsdag kreeg ik een mail dat mijn withdraw request is geweigerd (zonder opgave van reden uiteraard).

Tot op heden is de 15 euro fee nog niet teruggestort op mijn account. Heb maar eens een ticket ingeschoten om te zien hoe en wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Hele berg gebruikers is geband op discord. Incl me. Een vraag over giftcards, niet eens bedoeld om te trollen.
En wakka, misschien wel de bekenste Plutus moderator stopt ermee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wf0B4qWagbO70ik_SauFCVK7Dk0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y3CUs2lOolXAr9X341VLcB7e.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 14:44
RenaldoN schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:25:
[...]

MediaMarkt aankoop doen en deze retour brengen. Retourpinnnen mag op een reling maar keuze.
Is een mediamarkt retour nog altijd op rekening naar keuze pinnen? Heeft iemand dit toevallig recent gedaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:18
ElPensador schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 15:08:
[...]

Is een mediamarkt retour nog altijd op rekening naar keuze pinnen? Heeft iemand dit toevallig recent gedaan?
Yep, dit onlangs gedaan met een beamer van € 1.600. Bij dit bedrag werd het helaas teruggestort naar de debit card i.p.v. via retourpinnen naar IBAN (en ook de cashback bij Bybit werd weer ingevorderd :(). Via Coolblue lukte het wel een iPad terug te brengen en de refund via retourpinnen te incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:04
Net weer via de actie het €1 abo genomen om wat PLU te redeemen via PlutusGift, maar ik zie die hele pagina niet? Volgens een FAQ moet je daar nog apart voor worden uitgenodigd?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
@remcoboy1479: Deze?
Link: https://www.plutus.it/help/upgrade-your-reward-level-and-get-100-of-your-plutusgifts-fees-back-in-plu
edit: verkeerde link

[ Voor 123% gewijzigd door U123456 op 10-12-2024 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:04
U123456 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 21:42:
@remcoboy1479: Deze?https://www.plutus.it/help/upgrade-your-reward-level-and-get-100-of-your-plutusgifts-fees-back-in-plu
Daarvoor heb je weer 500 PLU nodig.

Ik dacht gebruik te kunnen maken van deze mailing:
"Good news—we’ve extended your chance to unlock this exclusive deal! For just €1, you can:
✔️ Redeem your PLU for €10 gift cards at 300+ top brands
✔️ Get all PlutusGifts fees refunded in PLU for the rest of the year
✔️ Earn 3% rewards on spending with a Starter account
Don’t wait—this offer now ends on Friday, 13th December at midnight. Full terms here https://www.plutus.it/help/unlock-plutusgifts-with-starter "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:01
remcoboy1479 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 21:30:
Net weer via de actie het €1 abo genomen om wat PLU te redeemen via PlutusGift, maar ik zie die hele pagina niet? Volgens een FAQ moet je daar nog apart voor worden uitgenodigd?..
Alleen in de app volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
Je zou denken dat ALLE promoties te vinden zijn op https://www.plutus.it/help-categories/promotions
Maar Plutus en logica ....

edit: Toch nog de 1 euro actie gevonden:

[ Voor 29% gewijzigd door U123456 op 10-12-2024 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cingero
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:15
Fees voor gift cards lijken te zijn verhoogd. Ik zat gisteren op 70%, nu op 80% zonder eentje gekocht te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 15:00

Rouwette

Rouwette.com

Hmm ik heb net de mail dat ik vanaf morgen 17.00 UTC giftcards beschikbaar krijg.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wurmpje
U123456 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 21:59:
Je zou denken dat ALLE promoties te vinden zijn op https://www.plutus.it/help-categories/promotions
Maar Plutus en logica ....

edit: Toch nog de 1 euro actie gevonden:
Eligibility:
Offer available exclusively to customers who received this promo email.

Vandaar dat ze niet op de website staan gok ik zo. Anders gaat iedereen het doen en zeggen stond op de website. Ze lezen vaak over dat zinnetje heen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Nu online
Bij mij zijn de service fees ook verhoogd. Van 4 euro naar 6 euro. Tsja. 4 euro is voor mij wel een beetje de grens, ook kijkend naar de reward/risk ratio. Kijk het nog 2 weken aan, en dan gaat mn abo weer eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Ik heb nog steeds geen codes for rituals en van mediamarkt. Dit gaat niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Sjors1999 schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:00:
Hebben meer mensen deze melding;

Welcome back! It looks like your account is in sleep mode. To re-activate your account and continue earning rewards, simply upgrade your subscription plan.
Need help? Drop us a message here.

vervolgens kan ik voor 1 euro per maand upgraden naar starter. Ik volg de laatste updates niet heel nauwkeurig, maar voor zo ver ik wist kon ik zonder abbo tenminste in mijn account komen. Zelfs dat kan nu niet meer lijkt het. Bovendien wil ik voor 1 euro prima upgraden als ik dan toegang krijg tot de swap, alleen dat kan je natuurlijk weer niet zien. Boeven bende

Ze kunnen toch niet zo maar je account in slaap modus zetten en je dwingen om te upgraden?
Het is Plutus, natuurlijk kunnen ze dat wel ;) Ze hebben toch ook met terugwerkende kracht de regels veranderd voor je reeds vergaarde PLU?
MTT schreef op woensdag 11 december 2024 @ 08:19:
Ik heb nog steeds geen codes for rituals en van mediamarkt. Dit gaat niet goed
Ik heb ook 1 giftcard die al 4 dagen op creating staat. Ticket aangemaakt en 'we zijn ermee bezig' was het antwoord. Kun je net niks mee.

Ik heb helaas nog steeds geen toegang tot swap, alleen tot Gift cards. Ik heb er nog 150 PLU op staan die ik er gewoon af wil halen, zelfs als de fee 50% is.

[ Voor 5% gewijzigd door Freekers op 11-12-2024 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:01
10 giftcards gekocht, 3x 3% en 7x 4% fee. Als ik er nu een wil kopen is de fee 70% :+ gelukkig heb ik alle nuttige al te pakken, de rest zakken ze maar in. Nu nog zien hoe ik die andere ~150 PLU nog kan opnemen/swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 20:05
De boel lijkt geblokkeerd. Plutus app laadt niet meer bij mij...

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:50
CK3v1N schreef op woensdag 11 december 2024 @ 15:38:
De boel lijkt geblokkeerd. Plutus app laadt niet meer bij mij...
even opnieuw installeren, net gedaan en werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:08
deuceboss schreef op woensdag 11 december 2024 @ 16:08:
[...]

even opnieuw installeren, net gedaan en werkt.
Half uurtje geleden wat bol.com bonnen besteld. Maar nu lijkt hij te hangen bij 'Swap in progress'...

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:23
Mijn giftcard ervaring 2x 30%, 1x 40%, 1x 50% en 6x 60% service card fee. Elke verdere kaart nu is 70%.

Geweldig is het niet, maar het is het beste wat mogelijk is met je verdiende PLU. Zelfs 70% + 1 Plu levert nog altijd 10%+ voordeel op. Echter besteedbaarheid is maar net of je wat nodig hebt en het bij betreffende winkels goed geprijsd is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Laatst online: 08:29
Rouwette schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:17:
Hmm ik heb net de mail dat ik vanaf morgen 17.00 UTC giftcards beschikbaar krijg.
Ik ook, dus ik nu een poging: ik krijg constant unexpected error :|

edit 19:00
Ik moet wel ff weer geld in mijn fiat wallet knallen, was ik vergeten O-)
Het werkt, soort van.

edit 19:03
2x Thuisbezorgd bon, 3 Euro service fee per kaart
1x Bol.com, 4 Euro service fee
Toen ik mijn volgende Bol.com kaart wilde pakken, paar seconden later, was het ineens 5 Euro service fee.

Omdat de kaarten op creating staan, ga ik verder niets maken.

Merk aan mijzelf dat ik er wel klaar mee ben :)

[ Voor 46% gewijzigd door ezra070 op 11-12-2024 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:42
Was ook al een tijd klaar met Plutus, maar goed. Maar kaarten scoren en op mn bol account dumpen. Vindt het goed zo, en morgen maar eens een pizza halen van Plu

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 23:34
veertje schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 09:39:
[...]

Dat kan toch niet meer als je free tier bent?
de swap was voor mij toen gewoon mogelijk. Had nog niet het geld opgemaakt en dat heb ik afgelopen week gedaan door een lijst van 30 transacties in chatgpt te gooien om precies op nul uit te komen door de go back in time te gebruiken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Heb er 3 giftcards gekocht voor 10 euro omdat mijn jaarlijks abonnement nog loopt.

Heb je geen abonnement, dan heb je er niet veel aan.
In 2025: 20 euro betalen voor 3 perks die 3 Plu opleveren.
3 giftcards kosten 10 euro + 3plu. Dan heb je 30 euro uitgegeven om 30 te verdienen.

[ Voor 5% gewijzigd door enermax op 11-12-2024 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Nou ik heb 2x bol en 2x keuzebon en 2 keuzebon geprobeerd. Het werkte allemaal maar ik moest natuurlijk hoge fee’s betalen. 30% en daarna 50%. Ik wist alleen niet dat het van mijn fiat af ging. Dus ik voel me best genaaid. Ik heb nog behoorlijk wat PLU op het account staan. Die moet ik helaas vaarwel zeggen. Vandaag maar alles verkocht en gedowngrade. Was leuk maar ik trap er niet meer in

• twit
Sandrioni schreef op woensdag 11 december 2024 @ 16:11:
[...]

Half uurtje geleden wat bol.com bonnen besteld. Maar nu lijkt hij te hangen bij 'Swap in progress'...
Same here. 2x geprobeerd dus twee keer kosten kwijt maar geen codes. Jij enig idee hoe je ze alsnog krijgt?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• knakworst

knakworst

Get more sats!

enermax schreef op woensdag 11 december 2024 @ 21:16:
Heb er 3 giftcards gekocht voor 10 euro omdat mijn jaarlijks abonnement nog loopt.

Heb je geen abonnement, dan heb je er niet veel aan.
In 2025: 20 euro betalen voor 3 perks die 3 Plu opleveren.
3 giftcards kosten 10 euro + 3plu. Dan heb je 30 euro uitgegeven om 30 te verdienen.
Sustainable.

Even later: zero customers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
twit schreef op donderdag 12 december 2024 @ 08:24:
[...]

Same here. 2x geprobeerd dus twee keer kosten kwijt maar geen codes. Jij enig idee hoe je ze alsnog krijgt?
Ah gevonden. Gift card vault heeft je codes

• ezra070
  • Laatst online: 08:29
ezra070 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 18:45:
[...]

Ik ook, dus ik nu een poging: ik krijg constant unexpected error :|

edit 19:00
Ik moet wel ff weer geld in mijn fiat wallet knallen, was ik vergeten O-)
Het werkt, soort van.

edit 19:03
2x Thuisbezorgd bon, 3 Euro service fee per kaart
1x Bol.com, 4 Euro service fee
Toen ik mijn volgende Bol.com kaart wilde pakken, paar seconden later, was het ineens 5 Euro service fee.

Omdat de kaarten op creating staan, ga ik verder niets maken.

Merk aan mijzelf dat ik er wel klaar mee ben :)
Vanochtend de codes ontvangen.
Dat is ongeveer een uur geleden gebeurd.

[ Voor 13% gewijzigd door ezra070 op 12-12-2024 11:47 ]

• Wurmpje
Hier 6x Bol.com kaarten voor €21,00. Reken uit je winst.

[ Voor 3% gewijzigd door Wurmpje op 12-12-2024 17:23 ]

• lucatoni
  • Nu online
Wurmpje schreef op donderdag 12 december 2024 @ 15:50:
Hier 4x Bol.com kaarten voor €15,00. Reken uit je winst.
hoe heb je 4 kaarten besteld? Dacht dat 2 max was per soort.

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 02:53
lucatoni schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:16:
[...]

Je kan van NL en BE gebruiken.

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 21:53
Kan je maandelijks 2 bonnen van elk doen of is dit slechts eenmalig?

• Wurmpje
lucatoni schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:16:
[...]

NL en Be inderdaad. Be staat onder het kopje 'Europa' Je kunt er btw zelfs 6 doen van bol.com als je de keuze kaart gebruikt.

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-06 10:47
Ik heb net 2x NL Bol.com kaarten kunnen bestellen tegen 0% fee. Nu ik de BE kaarten wil bestellen staat er 40% fee :)
Pagina: 1 ... 91 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.