“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Laat je niet gek maken. Dat is alleen voor de hoogste tier. Waarschijnlijk komt er nog 90% fee over heen voor een liquidity provider en zijn de tickets 3 keer zo duur als regulier.lucatoni schreef op maandag 4 november 2024 @ 07:34:
Snap ook niet zo goed wat hij bedoelt van 1 PLU is 10 euro in Miles, die je zou ontvangen. Ten eerst omdat PLU op dit moment bijna 7x lagere waarde heeft, dus wie gaat dat verschil compenseren. En ten tweede, door te praten in Euro's praat je toch indirect over uitcashen van PLU naar Euro's, wat hij zelf niet meer wilt.
Twee maanden terug ging het nog over gift cards. Die zijn er niet gekomen en nu hebben we het over Miles.
Daarnaast heeft bijna niemand de swap functie, zijn de lowest tiers niet actief. Geen enkele euro meer uitgeven naast de perks!
Het enige wat je moet snappen is dat Plutus zwaar in de problemen zit met de reward pool. Daardoor is interne PLU niet gelijk aan externe PLU.h
:strip_exif()/f/image/rZLJxdquFEWJ5rHAkO3pO409.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Coldcat op 04-11-2024 08:54 ]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Als je kunt zou downgraden (of geen geld meer erin en gewoon naar free) een betere keuze zijn nu ja, want of je nog wat met die PLU kunt? Heb zelf een jaarabo afgesloten dat per januari afloopt, maar anders had ik het ook teruggezet, zonde geld anders voor zover het er nu naar uitziet.CK3v1N schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:40:
Dus het kost je elke maand 30 euro? Want die 20 euro die je in PLU tetugkrijgt, daar heb je niets aan? Of zie ik het verkeerd?
Hou nergens mee rekening mee, kan het alleen maar meevallen
[ Voor 9% gewijzigd door 2Dutch op 04-11-2024 08:47 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AEKlpLebGZBxU733rxDttB50.jpg?f=user_large)
Dus als ik 5 Plu redeem mag ik voor 100 pond aan plu naar extern gooien? (per jaar)Coldcat schreef op maandag 4 november 2024 @ 09:02:
Uit een eerdere tweet komt er ongetwijfeld een onbegrijpelijke structuur uit:
[Afbeelding]
https://www.rouwette.com/
Dit is Plutus Travel, de voorloper van Miles.Rouwette schreef op maandag 4 november 2024 @ 09:04:
[...]
Dus als ik 5 Plu redeem mag ik voor 100 pond aan plu naar extern gooien? (per jaar)
OkeeColdcat schreef op maandag 4 november 2024 @ 09:14:
[...]
Dit is Plutus Travel, de voorloper van Miles.

Gister weer 11 euro, hopelijk kan ik er nog 100 euro uittrekken en is het dan echt over
Uitrol kan nog maanden duren volgens het plutus support accountBurnerT schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:17:
Bij mij werkt men swap nog steeds niet.... .172 available 94 pending
Lucky you. Had graag gezien dat ik swap had ik zou die laatste 100 plu graag redden op deze manier . Er is nog geen truuk bekend toch? is echt random op account niveau? (Ik heb de app al eens opnieuw geinstalleerd en iphone en ipad geprobeerd).Nopheros schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 12:56:
Ondertussen ben ik de laatste restjes PLU die op m'n account binnenkomen aan het omzetten naar euro's via swap..
Gister weer 11 euro, hopelijk kan ik er nog 100 euro uittrekken en is het dan echt over
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
ik heb verder niets bijzonders gedaan in ieder geval..twit schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 14:53:
[...]
Lucky you. Had graag gezien dat ik swap had ik zou die laatste 100 plu graag redden op deze manier . Er is nog geen truuk bekend toch? is echt random op account niveau? (Ik heb de app al eens opnieuw geinstalleerd en iphone en ipad geprobeerd).
Dit wordt in batches uitgerold. Er bestaan geen trucs.twit schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 14:53:
[...]
Lucky you. Had graag gezien dat ik swap had ik zou die laatste 100 plu graag redden op deze manier . Er is nog geen truuk bekend toch? is echt random op account niveau? (Ik heb de app al eens opnieuw geinstalleerd en iphone en ipad geprobeerd).
Gewoon aan een random groep gebruikers gegeven om te kunnen zeggen dat het gelanceerd is. Ik heb nergens gehoord dat het opeens beschikbaar zou zijn voor mensen die niet in de eerste batch zaten. Heb geen hoop in dit verhaal.pl0xs schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:24:
[...]
Dit wordt in batches uitgerold. Er bestaan geen trucs.
[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 05-11-2024 16:48 ]
Er is 1 batch geweest, en Plutus kennende zullen ze bepaalde gebruikers geselecteerd hebben die voldoen aan bepaalde voorwaarden.pl0xs schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 16:24:
[...]
Dit wordt in batches uitgerold. Er bestaan geen trucs.
:strip_exif()/f/image/dRfHhQBjTRJyZzU1tLLWq8Dz.png?f=user_large)
Hahaha. Nog een paar tientjes eraf kunnen trekken en houdoe!
Ik heb nog niksDomino schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:08:
Ehhhh, ik krijg net een mailtje van plutus:
[Afbeelding]
Hahaha. Nog een paar tientjes eraf kunnen trekken en houdoe!

Heb jij dit jaar wellicht nog geen withdrawal gedaan?
Tijd om deze ballentent voorgoed te verlaten.
Staat op pendingexelletor schreef op woensdag 6 november 2024 @ 18:34:
[...]
Heb jij dit jaar wellicht nog geen withdrawal gedaan?
Moet ik rekening houden dat ik deze niet meer kan uit laten betalen op een of andere manier?
Zonder actief abonnement heb je geen withdrawal payout request functie nee. En zonder beschikbare swap kan je dus helemaal niks meer op het platform met de plu.Steefmeister schreef op woensdag 6 november 2024 @ 21:51:
Crap ik was tijdje niet meer actief met plutus. Aantal dagen geleden door missende afschrijving gedowngrade geworden naar free. Geen swap functie voor de 122 pluton die ik nog heb.
Moet ik rekening houden dat ik deze niet meer kan uit laten betalen op een of andere manier?
Je moet dus het abo opnieuw activeren of wachten op de swap.
Same here. En zowaar opeens een uitbetaling van 50 PLU op mijn metamask gehad (daar gelijkt verkocht). Bijzonder. Iig iets meer kunnen redden van wat ik al had afgeschreven, dan nu echt mijn subscription beeindigenMTT schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:51:
Ik zie dat ik ineens naar adventurer kan voor 500 plu
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zijn de lagere levels er ook?
Dan ben je dus geupgrade naar een reward lvl en zou je theoretisch geunblocked moeten worden als je afgelopen tijd een mailtje hebt gehad dat je niet nuttig voor het platform bent.
Dan een uitbetaling aanvragen van je resterende PLU en alles verkopen.
Levert mogelijk meer op dan tegen 50% swappen, mocht dit beschikbaar worden.
Thoughts?
Gezien de neerwaardse spiraal van de PLU koers vind ik dit plan een te groot risico. Ik heb nog zo'n 200 PLU waar ik dus niet bij kan. Dan liever tegen 50% swappen.WishmasterNL schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:46:
Ergens misschien wel een idee om tot 500 PLU aan te kopen, in je eigen metamask wallet.
Dan ben je dus geupgrade naar een reward lvl en zou je theoretisch geunblocked moeten worden als je afgelopen tijd een mailtje hebt gehad dat je niet nuttig voor het platform bent.
Thoughts?
500 * $1.6 = $800,-WishmasterNL schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:46:
Ergens misschien wel een idee om tot 500 PLU aan te kopen, in je eigen metamask wallet.
Thoughts?
Na al die berichten zou ik dat nooit meer aan Plutus toevertrouwen.
Daar zeg je t al theoretisch haha vertrouw die gasten voor geen meter meerWishmasterNL schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:46:
Thoughts?
Terwijl ik vorige week al mijn PLU heb gewithdrawed naar Metamask en afgelopen zaterdag een mail heb gekregen dat deze aanvraag goedgekeurd is (maar de PLU) nog niet is bijgeschreven in Metamask.
Dat wat 'onderweg' is, telt wel gewoon mee voor je stack.NCJ87 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:53:
Hier ook een bijzondere ervaring, vanmorgen kreeg ik een mail dat ik geupgrade ben naar Adventurer.
Terwijl ik vorige week al mijn PLU heb gewithdrawed naar Metamask en afgelopen zaterdag een mail heb gekregen dat deze aanvraag goedgekeurd is (maar de PLU) nog niet is bijgeschreven in Metamask.
Ik heb er 1000 en ben een violator. Terwijl ik maar 1800 verdiend heb. Niet doen dus. Begin er niet aan. Blijf weg van die ponzi.WishmasterNL schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:46:
Thoughts?
Ga je nog wel door met subscription en de perks volmaken enzo?knakworst schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:31:
[...]
Ik heb er 1000 en ben een violator. Terwijl ik maar 1800 verdiend heb. Niet doen dus. Begin er niet aan. Blijf weg van die ponzi.
Ik zit in hetzelfde bootje. Ik heb alleen nog geen violator bericht gehad, omdat ik nog niet een payout request heb gedaan.
Subscription is een jaarabonnement en ik ben grandmaster metal. Gebruik nu alleen maar de perks en ga ervanuit dat Danial de gift cards levert. /sechthard schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:46:
[...]
Ga je nog wel door met subscription en de perks volmaken enzo?
Ik zit in hetzelfde bootje. Ik heb alleen nog geen violator bericht gehad, omdat ik nog niet een payout request heb gedaan.
Thanks abbo geactiveerd. Tegenwoordig plutus - metamask - kucoin nog beste manier?Domino schreef op woensdag 6 november 2024 @ 22:12:
[...]
Zonder actief abonnement heb je geen withdrawal payout request functie nee. En zonder beschikbare swap kan je dus helemaal niks meer op het platform met de plu.
Je moet dus het abo opnieuw activeren of wachten op de swap.
Ik heb ook metal (nog niet de kaart ontvangen, haast niemand denk). Heb alleen geen jaar abo gedaan.knakworst schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:49:
[...]
Subscription is een jaarabonnement en ik ben grandmaster metal. Gebruik nu alleen maar de perks en ga ervanuit dat Danial de gift cards levert. /s
Heb nu ook meer dan 1000 PLU nog intern staan. Die zou ik er wel graag af willen halen om het te kunnen verkopen wanneer Danial nog een keer iets geks verzint.
Sowieso vlak voor de metal perl rewards ophouden, alles verkopen. Want ik denk dat er meer zitten te wachten tot de 50,- per perk stopt.
Iig naar metamask, geen idee of kucoin nog actief is in NL. Anders naar coinbase of pcs. Pcs had altijd wel lage liquiditeit.Steefmeister schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:40:
[...]
Thanks abbo geactiveerd. Tegenwoordig plutus - metamask - kucoin nog beste manier?
Nu zag ik dat mijn premium abonnement tot 11 november loopt. Weet iemand of swappen blijft werken als je van premium naar free gaat. Had was gezocht in het topic, maar ben niet helemaal zeker, dus mocht iemand ervaring mee hebben?
Er hangt nog voor 2 á 3 gratis lunches aan PLU pending, zou leuk zijn als die nog op te nemen zijn zonder betaald abonnement
Ja, ik zit inmiddels op een free account en daar kan je gewoon swappen. Je kan het op dat account alleen niet verplaatsen naar metamask.CHRlS schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:43:
Zag zojuist dat er weer wat pending PLU was vrij gekomen en direct geswapt natuurlijk. Geen groot bedrag, maar wel genoeg om vanmiddag even gratis te lunchen met mijn zoon. Dus prima voor iets wat ik al had opgegeven![]()
Nu zag ik dat mijn premium abonnement tot 11 november loopt. Weet iemand of swappen blijft werken als je van premium naar free gaat. Had was gezocht in het topic, maar ben niet helemaal zeker, dus mocht iemand ervaring mee hebben?
Er hangt nog voor 2 á 3 gratis lunches aan PLU pending, zou leuk zijn als die nog op te nemen zijn zonder betaald abonnement
Ik zit op free en geen swap beschikbaar, zou dat wel zo zijn als ik even een abo neem?Domino schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 08:31:
[...]
Ja, ik zit inmiddels op een free account en daar kan je gewoon swappen. Je kan het op dat account alleen niet verplaatsen naar metamask.
Ga daar maar niet vanuit, geen geld er meer in gooien is het advies.superiscch schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:40:
[...]
Ik zit op free en geen swap beschikbaar, zou dat wel zo zijn als ik even een abo neem?
Heb een betaald abonnement, premium zelfs, en geen swap te zien. Dus dat
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Nee. Niet doen.superiscch schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:40:
[...]
Ik zit op free en geen swap beschikbaar, zou dat wel zo zijn als ik even een abo neem?
Mijn vrouw heeft ook een plutus kaart met (nu nog) een lopend prem. abo, maar nog geen swap.
Het is echt wachten tot je aan de beurt bent en of die toko dan uberhaupt nog bestaat.
Heb nu de mail ook binnen..weer een echte wtf dit aangezien je geen moer met de PLU kuntMTT schreef op woensdag 6 november 2024 @ 20:51:
Ik zie dat ik ineens naar adventurer kan voor 500 plu
We’re excited to introduce a new, accessible Reward Sub-Level—Adventurer! Now, with just 500 PLU, you can unlock even more benefits to make the most of your experience with Plutus.
🧭 Here’s what Adventurer offers:
• 3% Rewards on eligible purchases
• 3% Compounding Rewards Yield (CRY)
• +1 Additional Perk of your choice
If you haven’t reached 500 PLU yet, it’s easy to start—simply stack 500 PLU to enjoy all the Adventurer benefits!
Why does Adventurer require 500 PLU?
The Adventurer Level spans from 300 to 999 PLU, with various sub-levels inbetween. To help us streamline development, and bring features to you sooner, we’re releasing the 500 PLU sub-level first.
[ Voor 84% gewijzigd door zenith op 08-11-2024 19:09 ]
Ja hoor werkt nog steeds 26 oktober nog gebruiktSteefmeister schreef op donderdag 7 november 2024 @ 18:40:
[...]
Thanks abbo geactiveerd. Tegenwoordig plutus - metamask - kucoin nog beste manier?
Werkt niet voor het gros van de Plutus gebruikers. Voor slechts een klein clubje geldt dat ze überhaupt nog mogen withdrawen.Flater2013 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:41:
[...]
Ja hoor werkt nog steeds 26 oktober nog gebruikt
Flater2013 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:41:
[...]
Ja hoor werkt nog steeds 26 oktober nog gebruikt
Het is een klein clubje idd. En dat wordt op deze manier steeds kleiner: Met elke withdrawal loop meer en meer je de kans als ‘unproductive’ bestempeld te worden.paul-s83 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 20:13:
[...]
Werkt niet voor het gros van de Plutus gebruikers. Voor slechts een klein clubje geldt dat ze überhaupt nog mogen withdrawen.
In app utilities gebruiken wanneer ze beschikbaar komen2Dutch schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 18:31:
[...]
Heb nu de mail ook binnen..weer een echte wtf dit aangezien je geen moer met de PLU kunt
[...]
Ik vind dit wel een goede gedachte eigenlijk. Willen jullie is mee-denken….. Ik heb namelijk “maar” 100 plu nodig voor adventurer, maar hier krijg ik dan het volgende voor. De belangrijkste is de mogelijkheid om maandelijks weer te verkopen… Waarbij ik in gedachte hou dat ik mijn huidige 400 plu eigenlijk al als verloren beschouwde.WishmasterNL schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:46:
Thoughts?
Wat is 1 boost en 1 stackable perks? En je hebt een double reward? Kan ik dat zien als 3 extra perks? Dus 30 euro?
:strip_exif()/f/image/NhXY93LDzGI0AvQXhDsAa63d.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je al reeds 400 PLU hebt kun je de gok voor dat "kleine" beetje extra wel wagen. Op dit moment staat de waarde zo laag dat je aan die 100 PLU die je koopt niet veel meer kunt verliezen.BektLekker schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:10:
[...]
Ik vind dit wel een goede gedachte eigenlijk. Willen jullie is mee-denken….. Ik heb namelijk “maar” 100 plu nodig voor adventurer, maar hier krijg ik dan het volgende voor. De belangrijkste is de mogelijkheid om maandelijks weer te verkopen… Waarbij ik in gedachte hou dat ik mijn huidige 400 plu eigenlijk al als verloren beschouwde.
Wat is 1 boost en 1 stackable perks? En je hebt een double reward? Kan ik dat zien als 3 extra perks? Dus 30 euro?
[Afbeelding]
Bij mij is het net andersom. Ik heb 125 PLU, maar vertik het om de rest tot 500 bij te kopen.
Als Plutus woord houdt, dan is mijn account vanaf morgen gesloten, dus ik gok sowieso niets meer.
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Denk niet dat dat dat op korte termijn gaat gebeuren. Hoop van wel, maar als mijn jaarabonnement afloopt wil ik weg bij Plutus en mijn tijd in energie in andere zaken stekencooLopke schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 02:08:
In app utilities gebruiken wanneer ze beschikbaar komen(swap, gift, miles...)
Ik zou de boel lekker laten ploffen, Plutus is verre van betrouwbaar.BektLekker schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:10:
[...]
Ik vind dit wel een goede gedachte eigenlijk. Willen jullie is mee-denken….. Ik heb namelijk “maar” 100 plu nodig voor adventurer, maar hier krijg ik dan het volgende voor. De belangrijkste is de mogelijkheid om maandelijks weer te verkopen… Waarbij ik in gedachte hou dat ik mijn huidige 400 plu eigenlijk al als verloren beschouwde.
[Afbeelding]

Het viel me op dat een aantal zaken die je noemt grijs zijn. Ik was benieuwd of dat nog aan andere voorwaarden gebonden is, of nog niet beschikbaar is. Ik kon niets vinden op de website hierover.BektLekker schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 10:10:
[...]
[Afbeelding]
Noob level is enkel voor nieuwe leden normaal gezien.Coldcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 13:47:
Ik wacht tot het NOOB level gereleased wordt:
[Afbeelding]
Wat je zegt is inderdaad ook mijn twijfel, kan het nergens vindenColdcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 13:47:
Ik wacht tot het NOOB level gereleased wordt:
[Afbeelding]
Normaal vult Plutus elke 3 maanden de Dev wallet. Maakt een balance reconciliation rapport met een accountant als toezicht. Nu de dev wallet leeg is, plunderen ze direct de vault.
:strip_exif()/f/image/fUDwZWgpvGRrNLwRvo6ysFdB.jpg?f=fotoalbum_large)
Metal kaarten zijn niet de beloofde 5 jaar geldig maar 2 jaar. Of je betaald over 2 jaar weer 50 euro of Plutus verkoopt over 2 jaar duizenden euros Plu om de belofte waar te maken.
:strip_exif()/f/image/BoWIhaJYk64MmlNwR5XIIHlM.jpg?f=fotoalbum_large)
Dag Plutus, bedankt voor de rit.
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Ze hebben wel lef met hun gespamWe noticed you haven’t yet snagged one of our shiny blue Plutus Cards! Here’s an offer you won’t want to miss…
Order your physical Plutus Card today for just €9.99, and we’ll give you €10 back in PLU—100% of the card cost, straight back to you. 😎
📦 Here’s how it works:
1) Order your physical Plutus Card before 19th November.
2) Get €10 back in PLU by 25th November—no strings attached!
3) Show off your sleek blue card that gives you exclusive rewards with every tap.
There’s never been a better time to upgrade your wallet with Plutus. Log in, go to Settings → Your Card, and Order a Physical Card to grab this deal! For more details and full terms, check out our FAQ.
Hier ook het mailtje ontvangen, wat een shitshow 😂
My sincerest apologies for not reaching out sooner. As you may know, we’ve been handling a high volume of customer inquiries, and unfortunately, this has caused some delays in response times.
We understand your concerns and are actively working to finalize a resolution that addresses your case and others in similar situations. Our goal is to have final responses ready by November 20, 2024, and we’re committed to updating you sooner if possible.
I appreciate the patience you’ve shown, and please know that we’re doing everything we can to expedite a solution that fully addresses your concerns.
Thank you again for bearing with us, and please feel free to reach out if you have further questions in the meantime.
Kind regards,
Chicoy
Plutus Support Team
Ze hebben eindelijk hun eigen dev wallet met 189k Plu aangevuld vanuit de vault+accountant controle. Netjes. Maar verkopen daarna 11k Plu vanuit de vault en niet dev wallet. WTF. Die controle slaat dus nergens op.
Totaal gisteren 11k+3k+12k=26k Plu verkocht door team! Byebye pump.
Vault (rewards kaart), niet dev wallet:
https://etherscan.io/toke...769404e2aa9af36bdb002c699
Dev wallet , die team eigenlijk moet gebruiken voor verkoop Plu.
https://etherscan.io/toke...d9d27eb1940f6b94707aa66af
[ Voor 107% gewijzigd door enermax op 12-11-2024 08:22 ]
Hahaha, die heb ik ook in mijn inbox. Maar ik heb wel degelijk een 'shiny blue Plutus Card'.
Prutsers.
Delium86 schreef op maandag 11 november 2024 @ 20:04:
Kreeg net de volgende respons vanuit Plutus n.a.v. de ingediende klacht. Wat een bende daar haha. Verwacht er overigens weinig van.
[...]
Hmm, waar zou dat toch door zijn gekomen?As you may know, we’ve been handling a high volume of customer inquiries
Het begint wel epische faal-proporties aan te nemen. Ik heb in ieder geval een voordeeltje nog, krijg binnenkort nieuwe ID's vanwege een naamswijziging dus als ze ooit nog een datalek krijgen (zou me niks verbazen) heb ik iets minder te vrezen. Ga mijn nieuwe gegevens dus echt niet meer doorgeven daar
Swap functie werkt dus ook zonder actief abonnement blijkbaar.
Daarnaast ook eindelijk, na een maand of 13, m'n metal kaart ontvangen

[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 12-11-2024 18:03 ]
https://www.reddit.com/r/Plutus_Uncensored/s/a5n0cWPvgU
[ Voor 4% gewijzigd door Domino op 12-11-2024 19:06 ]
Was/is iemand daarover verbaasd? Dat was toch al duidelijk van begins af aan.Domino schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:18:
Weer wat rare wallet acties, is ondertussen wel duidelijk dat die swap provider gewoon plutus zelf is:
https://www.reddit.com/r/Plutus_Uncensored/s/a5n0cWPvgU
Freekers schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:41:
Super slim die 50% swap fee. Kunnen zij de PLU op Coinbase voor de volle map verpatsen. Effectief dus nog maar 1.5% cashback nu
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Verbaast niet, heb het eerder ook al gepost:Freekers schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 20:59:
[...]
Was/is iemand daarover verbaasd? Dat was toch al duidelijk van begins af aan.
[...]
Domino in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"
Dit is gewoon keihard bewijs.
https://www.reddit.com/r/...m_source=share&utm_term=1
[ Voor 99% gewijzigd door enermax op 12-11-2024 23:31 ]
Stuur jij Coffeezilla een berichtje met de vraag om zijn onderzoek weer te vervolgenenermax schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 23:18:
200k Plu verkopen in 1 dag vanuit community wallet. Dat kun je toch niet verkopen aan je klanten. En dan ook nog 50% in je zak steken. En net doen alsof het een 3rd party is *kots*.
https://www.reddit.com/r/...m_source=share&utm_term=1
Yes hier ook. Morgen weer eens op proberen te nemen 😂 na opzeggen abbo en verkoop stack.Th1x4nG schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 23:47:
[Afbeelding]
LOL. Nog iemand? Toevallig de eerste dag dat ik geen betalend abo meer heb.
Same here, en ook precies na het verlopen van mijn abo.Th1x4nG schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 23:47:
[Afbeelding]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Morgen maar weer eens betaalde abbo afsluiten en de resterende PLU (130 stuks) wegtrekken.
Erg rare gasten. Als ik alles eraf heb is het definitief over bij plutus.
Top comment wat mij betreft: Go 💩 in your hands and clap.Dear Plutus Uncensored,
I understand your concerns and want to address them openly. Our recent approach may not have reflected the experience you deserved, and we deeply regret that they deviated from Plutus' usual standards.
Why This Step Was Necessary
Please allow me to explain. Plutus was founded as a self-funded, bootstrapped initiative to build a unique and highly rewarding system that can’t be replicated. We’ve enabled customers to earn more rewards than they could elsewhere, but to ensure this remains sustainable, we needed to update our 2015 tokenomics, introduce new features, and shift perceptions around how the product is used.
While some of your transactions were automatically flagged by our system as breaching our Terms (clause 5.6.1), our approach to shaping your use of the product was wrong. Instead of labelling you as “term violators,” we should have reached out with guidance.
Commitment to Security and Long-Term Value
I am aware some of you have questions about our financial model and the 2024 whitepaper. Rest assured, both have been rigorously tested for security and integrity. Later this month, we’ll release the model as open-source to verify its strength and gather community feedback for further improvements if necessary. Our goal is to build a timeless rewards system that stands apart from conventional loyalty programmes.
Path Forward
I acknowledge that we could have handled things better. My goal now is to make it right and rebuild trust as we move forward. Thank you to everyone who has supported us; we hope this marks a step in the right direction.
In the spirit of transparency and fairness, we have sent you an email with the following:
Access Restored: Your payout requests are reinstated.
Fast Track All Utilities: Your PLU audits are fast-tracked for PlutusSwap/Utilities in 2024.
Bonus Curve Metal Perk: Free 12-month perk available now in-app.
Furthermore, Metal Card holders affected by recent upgrades will receive +1 month of benefits during Christmas, unconditionally, while Grandmasters will receive their extra month in 2025.
If I have missed something, you guys know where to find me. Thank you for your patience and understanding.
Sincerely,
Danial Daychopan
Ik weet niet hoeveel PLU je nog hebt, maar dit riekt naar een laatste stuiptrekking in de rugpull. Nog even wat abo gelden cashen. Wellicht komt de withdrawal payout request nooit meer aan op je MM.paul-s83 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 23:56:
Voriger week abbo opgezegd omdat ik was geflagged als violator, en nu ook deze mail ontvangen
Morgen maar weer eens betaalde abbo afsluiten en de resterende PLU (130 stuks) wegtrekken.
Ik zou gewoon swappen en het verlies nemen, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Domino op 13-11-2024 09:59 ]
Moet je wel toegang tot de SWAP hebben. Heb ik bijv niet. Dus toch maar even een pay-out aangevraagd!Domino schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:48:
Bericht van Danial op reddit:
[...]
Top comment wat mij betreft: Go 💩 in your hands and clap.
[...]
Ik weet niet hoeveel PLU je nog hebt, maar dit riekt naar een laatste stuiptrekking in de rugpull. Nog even wat abo gelden cashen. Wellicht komt de withdrawal payout request nooit meer aan op je MM.
Ik zou gewoon swappen en het verlies nemen, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk.
Uiteraard. Ik zie het weer teveel vanuit eigen perspectief: geen abonnement (downgrade begin oktober) en wel swap.maxvdh schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:18:
[...]
Moet je wel toegang tot de SWAP hebben. Heb ik bijv niet. Dus toch maar even een pay-out aangevraagd!
Zolang je een abonnement hebt lopen zou ik ook een payout aanvragen, indien niet denk dan twee keer na
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Heb totaal nog 130 PLU in mijn account staan. En aangezien ik al 2 maanden alles via de Bybit kaart betaal zijn er ook geen pending plu meer.Domino schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:48:
Bericht van Danial op reddit:
[...]
Top comment wat mij betreft: Go 💩 in your hands and clap.
[...]
Ik weet niet hoeveel PLU je nog hebt, maar dit riekt naar een laatste stuiptrekking in de rugpull. Nog even wat abo gelden cashen. Wellicht komt de withdrawal payout request nooit meer aan op je MM.
Helaas is de swap functie nog niet beschikbaar bij mij…
Ik heb de mail ook gehad. Het is mij wat onduidelijk of het nu wel mogelijk is om de PLU er af te halen zonder geblocked te worden. Ik wil best voor 1 maand een abonnement afsluiten en het er af halen. Als ik daarna geblocked wordt maakt mij niet uit, ik wil toch mijn account sluiten. Of kan ik beter op PlutusSwap wachten? 50% kosten is natuurlijk belachelijk, maar beter dan alles kwijt.Th1x4nG schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 23:47:
[Afbeelding]
Ik ben benieuwd! Houd ons op de hoogte als je wilt.maxvdh schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:18:
Ik heb gewoon de withdrawal gedaan. YOLO.
Sowieso!cingero schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:20:
[...]
Ik ben benieuwd! Houd ons op de hoogte als je wilt.
Nu is de vraag, meteen alles verkopen of wachten tot er nog een (kunstmatig) pumpje gaat komen?
Stelletje clowns.`We noticed some issues with your account usage, which unfortunately led to your payout being declined this time. But don’t worry—we’re here to help you get back on track!`
`To get PLU payouts approved, you’ll need to increase your engagement with our in-app features and improve your account status. We recommend reviewing our guidelines, taking the necessary steps, and then trying to request a payout again in 30 days.`

Dit is wel heel brutaal. Deze keer geweigerd... Maar geef ons wat euro's, dan komt het vast de volgende keer goed.....Domino schreef op donderdag 14 november 2024 @ 20:01:
Nou, de vrouw had ook nog een plutus account met een lopend abonnement. Withdrawal gedaan en vandaag een e-mail in de inbox:
[...]
Stelletje clowns.
Kansloos.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.