Stel dat je withdrawel gecanceld wordt door Plutus kan de daarna toch alsnog swappen?twit schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:30:
Iemand in soortgelijke situatie gezeten? Mooiste zou zijn als ik de withdrawal zou kunnen cancellen, die 50 PLU swappen en dan direct daarna mijn metamask wallet stack zou kunnen verkopen maar dat ga ik niet meer kunnen forceren vrees ik?
Coffeezilla_gg: EDIT: CEO has responded, planning an interview Monday. His new response is below in regards to the Reddit allegations.
Mooi dit!
Mooi dit!
Op de iPhone nog steeds geen SWAP functie..
Dat wordt een interview waarin Dan zal zeggen dat er 800 abusers zijn, die het hele systeem gamen. Dat dat de gebruikers zijn, die met stacks erin hebben gepompt zich bovenin de ponzi hebben geladderd, en nu actief worden tegengewerkt, zegt hij er natuurlijk niet bij.Dacuuu schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:33:
Coffeezilla_gg: EDIT: CEO has responded, planning an interview Monday. His new response is below in regards to the Reddit allegations.
Mooi dit!![]()
Coffeezilla krijgt genoeg hulp als voorbereiding op het interview.
https://www.reddit.com/r/..._plutus_scam_information/
https://www.reddit.com/r/..._plutus_scam_information/
:strip_exif()/f/image/yEbJJD2gRL2eIFvDBiB1IawP.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben zojuist ook volledig uitgestapt (voor zover dat kon) Het was een leuke tijd, waar ik mooi aan verdient heb. Met de blok op m'n account ben ik er wel klaar mee. Staat nog iets van 170PLU die ik hopelijk nog kan swappen om een gegeven moment. Ik zie het echter somber in!
Ik begin me steeds meer te beseffen dat ik mijn Plutus periode knap onhandig heb doorgelopen als ik hier in de meeste ' eind posts' iig nog teruglees dat mensen goed verdiend hebben. Ik ben ~1.5 jaar lid geweest, heb 45k EUR door de kaart heen weten te jagen en eindig helaas met een verlies. Grootste verschil moet bijna wel geweest zijn dat de mensen die het goed gedaan hebben structureel per maand/kwartaal oid hun verkregen PLU alvast hebben verzilverd? Of was er een bizar goede aanloop periode nog voor deze laatste 1.5?
Niet dat het nu nog veel uitmaakt voor Plutus, maar mogelijk iets van te leren voor volgende kaarten
Niet dat het nu nog veel uitmaakt voor Plutus, maar mogelijk iets van te leren voor volgende kaarten
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Klopt denk ik wel. Ik zat eind februari op Lanzarote en kreeg weer een "PLU pump" melding in dit topic. Die kregen we hier wel vaker. Ik verkocht dan structureel direct alle PLU uit metamask die ik had gebruikt om hero te worden tot een niveau dat ik combined net boven de 250 PLU bleef.twit schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 08:37:
Ik begin me steeds meer te beseffen dat ik mijn Plutus periode knap onhandig heb doorgelopen als ik hier in de meeste ' eind posts' iig nog teruglees dat mensen goed verdiend hebben. Ik ben ~1.5 jaar lid geweest, heb 45k EUR door de kaart heen weten te jagen en eindig helaas met een verlies. Grootste verschil moet bijna wel geweest zijn dat de mensen die het goed gedaan hebben structureel per maand/kwartaal oid hun verkregen PLU alvast hebben verzilverd? Of was er een bizar goede aanloop periode nog voor deze laatste 1.5?
Uiteindelijk toen de nieuwe abonnement bekend werden gemaakt was ik er klaar mee. Heb een "payout request" gedaan voor alle beschikbare PLU en direct alles uit metamask verpatst. Daarna 45 dagen gewacht tot alle pending PLU beschikbaar kwam (70 stuks ongeveer) die ik niet krijg.
Dat laatste ben ik het uiteraard niet mee eens. Ik heb een "payout request" gedaan op 15 september en volgens de toen nog geldige t&c hadden ze deze uit moeten betalen op 22 september. Uiteraard liep dit vertraging op wegens "meer dan een normale hoeveelheid payout requests" en moest ik mij vooral geen zorgen maken.
10 oktober kreeg ik net als alle anderen de bekende mail. Zwaar onwettig natuurlijk Maja wat gaan we doen hè voor 70 PLU? Support heeft na 3 rondjes politieke antwoorden en het negeren van de vragen over hun verplichtingen het ticket gesloten en geeft geen antwoord meer.
@Tweaks Laat inkopen heeft geen nut bij Ponzi. Probeer direct je inleg terug te verdienen met verkoop rewards. Bij crypto.com stapte ik laat in. Pech gehad 3.5k investering (-1.5k verlies). Hi card 1.5k investering 1k winst. Plutus 2.5 jaar terug gestart; 2.5k (stack+metal+abo) investering en winst 1.8k tot 2k winst. Ik stop daar nu ook geen geld meer in.
Bybit is gratis tot December 10% rewards. Of pak een gratis kaart met een abo bijv Naga card.
Bybit is gratis tot December 10% rewards. Of pak een gratis kaart met een abo bijv Naga card.
[ Voor 27% gewijzigd door enermax op 26-10-2024 10:18 ]
Ik ben 1,5 jaar geleden begonnen met Plutus. Geen Reward level (dus 3% per maand), wel premium abbo en heb wat PLU redeemed om de maandelijkse limiet op te hogen naar 2000 euro.twit schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 08:37:
Heb meerdere keren PLU laten uitkeren naar Kucoin, en deze verkocht tijdens de periodieke pompjes.
Heb nu nog 125 PLU staan die gegijzeld wordt wegens de welbekende email. Ik beschouw dit als verloren, tenzij ik deze in de nabije toekomst nog kan swappen.
Al met al denk ik dat ik na aftrek van alle kosten er een paar honderd piek aan verdiend heb.
Dank voor reacties. Grote verschil is me al wel duidelijk denk ik. Ik wilde ook graag hogere reward limit aanhouden maar ik ben voor de optie hero stack aankopen gegaan. Kleine 200 plu a $5.xx gekocht en die tot aan deze week aangehouden. PLU redeemen was achteraf toch duidelijk de betere optie dan idd
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Inderdaad niks te zien hier, more LIESStiwenJ schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:45:
Op de iPhone nog steeds geen SWAP functie..
Zie trouwens ook volgens de app stats dat ik er 42K doorheen gejaagd zou moeten hebben in al die tijd. Geloof ik graag (zaten ook gezamenlijke uitgaven in nog in het begin). Heb niet echt exacte data over wat ik eruit gehaald heb, maar sta in ieder geval niet in de min
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik heb volgens de app bijna 49K uitgegeven, klopt voor geen meter.
Volgens mij krijgen alle "offenders" (m.a.w. een heel grote groep mensen) geen toegang tot de swap-functie? Ik heb iig geen toegang, maar ik ben dan natuurlijk ook een halve crimineel wat Plutus betreft.
Volgens mij krijgen alle "offenders" (m.a.w. een heel grote groep mensen) geen toegang tot de swap-functie? Ik heb iig geen toegang, maar ik ben dan natuurlijk ook een halve crimineel wat Plutus betreft.
Hoe kunnen ze nu eigenlijk je rewards toch kapen en wel gewoon die 20 euro innen voor het premium account. Er is niet echt een premium feature die ik nu in mijn voordeel kan gebruiken
Oh wow, binnen 48 uur mijn PLU kunnen withdrawen... Ik had er ook een hard hoofd in. Geen stack, wel betaald abbonnement. Ik was ook aangewezen als half crimineel, maar wel altijd alleen naar mijn eigen ETH adres gestuurd (dus niet de Rabby methode)
Hier de swapfunctie nog steeds niet beschikbaar. Ik ben er wel klaar mee.
Altijd premium abo gehad, geen stack.
Meerdere uitbetalingen laten doen naar mijn MetaMask en de PLU ook wel eens verkocht. Slechts 1x de rabby methode gebruikt.
En 100 PLU ingewisseld voor een verhoging van de cachback limiet.
Uiteraard kreeg ik ook het welbekende mailtje.
Er staat nu nog zo’n 210 PLU vast en nog iets van 20 PLU onderweg.
In totaal ongeveer 67k door de kaart gejaagd.
Altijd premium abo gehad, geen stack.
Meerdere uitbetalingen laten doen naar mijn MetaMask en de PLU ook wel eens verkocht. Slechts 1x de rabby methode gebruikt.
En 100 PLU ingewisseld voor een verhoging van de cachback limiet.
Uiteraard kreeg ik ook het welbekende mailtje.
Er staat nu nog zo’n 210 PLU vast en nog iets van 20 PLU onderweg.
In totaal ongeveer 67k door de kaart gejaagd.
[ Voor 7% gewijzigd door WishmasterNL op 26-10-2024 12:31 ]
krijgt iedereen die swap functie? moet je er iets voor doen?
ik gebruik PLU dusdanig weinig, alleen voor de 2 perks
ik gebruik PLU dusdanig weinig, alleen voor de 2 perks
Heb hier 2,5 jaar geleden nog veel plu verkocht voor 10 euro per stuk via hun eigen website. Ging daarna vrij snel naar beneden volgens mij.twit schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 08:37:
We will be rolling it out to more customers over the coming months...Domino schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:40:
Iedereen zou hem moeten krijgen. Soon
Volgens een bericht op x kan dat nog wel effe duren:
[Afbeelding]
Hebben ze daar een stel amateurs in dienst die per account "swap allowed = true" moeten configureren ofzo.
Gaan ze eerst checken wanneer je abo afloopt en net daarna zitten ofzo? Of eerst controleren hoeveel PLU je hebt en of ze dat wel okee vindenpaul-s83 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:28:
We will be rolling it out to more customers over the coming months...
Hebben ze daar een stel amateurs in dienst die per account "swap allowed = true" moeten configureren ofzo.
Duidelijk bedoeld om je aan het lijntje te houden en te zorgen dat niet iedereen tegelijk alle PLU swapt.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Heb mijn abbo aangepast naar Free. We gaan wel zien of we de resterende PLU nog kunnen swappen in de nabije toekomst. Ik verwacht van niet, dan kan het ook niet tegenvallen straks.2Dutch schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:47:
[...]
Gaan ze eerst checken wanneer je abo afloopt en net daarna zitten ofzo? Of eerst controleren hoeveel PLU je hebt en of ze dat wel okee vinden
Duidelijk bedoeld om je aan het lijntje te houden en te zorgen dat niet iedereen tegelijk alle PLU swapt.
Kan niet wachten totdat CoffeeZilla klaar is met zijn onderzoek!
Sowieso gaan ze wachten todat ze veel accounts kunnen afsluiten. In hun ogen perfect legaal.paul-s83 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:28:
[...]
Ik heb de stack al afgeschreven, als ik alsnog de beschikking krijg over swap kan ik er nog wat plu mee redden.
Gezien het verleden hebben ze inderdaad een stel junior pruts devs in dienst en max 2 ofzo. Gezien het salaris dat ze betalen gaan ze ook niks beters krijgen.paul-s83 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:28:
[...]
Heeft iemand die zijn account afgesloten heeft zijn geld al teruggestort gekregen? En hoe lang duurde dat?
Ik zou NOOIT op plutus vertrouwen. Je kan bij Amazon een cadeaukaart tot op de cent afstemmen, kun je de kaart zelf leegtrekken.Scary Gil schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 14:41:
Heeft iemand die zijn account afgesloten heeft zijn geld al teruggestort gekregen? En hoe lang duurde dat?
Ik heb in ieder geval zojuist mijn Metal mogen bevestigen, hopen dat hij na 10 x bevestigen nu daadwerkelijk komt voor bij de verzameling. (met die reden ook de goedkoopste metal genomen, maar vooral voor de 5k cap waardoor ik PLU kon verkopen
)
/f/image/OBnL15VWu1VJZhow2tmX6Jjn.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door lubbertkramer op 28-10-2024 19:21 ]
Het ging bij mij om de teruggestorte €15 van de withdrawal die was afgekeurd. Het is vandaag na 8 dagen op mijn rekening gestort.knakworst schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 15:44:
[...]
Ik zou NOOIT op plutus vertrouwen. Je kan bij Amazon een cadeaukaart tot op de cent afstemmen, kun je de kaart zelf leegtrekken.
Breaking news:
:strip_exif()/f/image/LAVuWlCtNePK3KeXSTeHhNpR.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.reddit.com/r/Coffeezilla_gg/s/nmC8pcyvG6
Wie had dat nu durven denken
:strip_exif()/f/image/LAVuWlCtNePK3KeXSTeHhNpR.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.reddit.com/r/Coffeezilla_gg/s/nmC8pcyvG6
Wie had dat nu durven denken
[ Voor 6% gewijzigd door Domino op 28-10-2024 22:11 ]
en de bijbehorende youtube video
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeceo is mad about reddit defamation but refuses an interview
Geweldig die voorwaarden die Plutus stelt. Geen Cofeezilla style video.
Voorwaarden staan hier:
https://www.reddit.com/r/...m_source=share&utm_term=1
Voorwaarden staan hier:
https://www.reddit.com/r/...m_source=share&utm_term=1
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/r8Ax79n2TL3eJFMISp4ZDWTH.jpg?f=user_large)
[ Voor 35% gewijzigd door ctrlaltdel op 28-10-2024 22:34 ]
Wat een sukkel is die Danial ook. Dacht ws onschendbaar te zijn, nadat ie zijn klanten kon 'controleren'.
Wat een 🤡 die denial 😀lubbertkramer schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:15:
en de bijbehorende youtube video
[YouTube: ceo is mad about reddit defamation but refuses an interview]
Er zit nog voor 3000 euro aan plu in het orderboek van Kucoin(aan buy orders). Misschien toch maar even een CB accountje aanmaken om de restanten nog te dumpen.
[ Voor 5% gewijzigd door BurnerT op 28-10-2024 22:45 ]
Haha dat smoesje net voor de afspraak " ik had mij van tijdzone vergist"
Bon ga er van uit dat mijn resterende PLU verloren is

Bon ga er van uit dat mijn resterende PLU verloren is
Die video gaat trouwens pas live over 12 uur. En we staan al op -10%
YouTube: ceo is mad about reddit defamation but refuses an interview
Ik gooide er net een market order in en toen klapte hij best behoorlijk naar beneden. Arme plu token
/edit:
Er komen in eens een berg buy orders binnen. Ik denk dat iemand toch nog chad wil worden xD
/edit:
Er komen in eens een berg buy orders binnen. Ik denk dat iemand toch nog chad wil worden xD
[ Voor 34% gewijzigd door BurnerT op 28-10-2024 23:22 ]
Met die video is het helemaal wel einde verhaal lijkt me..
Vandaag ook eindelijk bericht dat m'n metal kaart onderweg is na +/- 13 maand wachten
Vandaag ook eindelijk bericht dat m'n metal kaart onderweg is na +/- 13 maand wachten
[ Voor 44% gewijzigd door Nopheros op 28-10-2024 23:31 ]
Ik heb alleen gezegd op Telegram dat er een video op YouTube is van voidzilla en toen ben ik geblokkeerd en dat bericht is verwijderd.
O o o. Ik had al zo'n vermoeden.. Dit is echt heelijk popcorn voer! Kan niet wachten op een 2e video hopelijk komt die er. Een video voor iedereen ipv alleen patreon leden.
Zou mij niks verbazen als dit van het team zelf komt. Die gebruiken de ingekomen euro's om de PLU token omgoog te krijgen. Als straks deze inkomsten fors minder worden, dan is het snel klaar.BurnerT schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 23:11:
Ik gooide er net een market order in en toen klapte hij best behoorlijk naar beneden. Arme plu token
/edit:
Ondertussen staat mijn Payout Request naar Metamask van 19/10 nog steeds op pending. Tsja, moet ik nu afwachten of juist vragen om de opdracht te cancellen zodat ik via Swap het restant alles kwijt kan? Desnoods tegen de absurde 50% fee!
Er heeft net iemand 6k plu verkocht en 30k verlies genomen.ctrlaltdel schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 23:10:
Die video gaat trouwens pas live over 12 uur. En we staan al op -10%
Ik heb nog geen swap (ios)
https://www.rouwette.com/
Even linkje erbij, voor wat het waard is: https://www.reddit.com/r/..._payouts_are_back_to_24h/keepitfrosty schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:27:
[...]
Er heeft net iemand 6k plu verkocht en 30k verlies genomen.
Wie van jullie heeft deze review geschreven? https://nl.trustpilot.com/reviews/6712b9c783b85e3758d659ce
En hoeveel heeft Plutus je betaald?
En hoeveel heeft Plutus je betaald?
Is de moderator Yogi toevallig Nederlands? Dan zou die het wel eens gedaan kunnen hebben.
Ik zit nu met nog 1000 interne plu en ik heb geen optie om te swappen.
Een payout request zal ws te lang duren of zelfs geblokkeerd worden, ook al heb ik nog niet 2x mijn stack in plu verdiend.
Wat hebben de andere gedaan met een stack van minimaal 1000?
coffeeZilla komt ws binnenkort met zijn afsluitende video. Zal dat alles laten instorten?
Een payout request zal ws te lang duren of zelfs geblokkeerd worden, ook al heb ik nog niet 2x mijn stack in plu verdiend.
Wat hebben de andere gedaan met een stack van minimaal 1000?
coffeeZilla komt ws binnenkort met zijn afsluitende video. Zal dat alles laten instorten?
Nee, Yogi (Joachim oid) is een oostenrijker. Zijn LinkedIn profiel kom nog wel eens voorbij in de verschillende groepen
Heeft iemand het E&Y rapport voor Coffeezilla? Ik heb het nooit aangevraagd.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3ypXdq5MmB5CZmEwzh5k6C7p.jpg?f=user_large)
[ Voor 57% gewijzigd door enermax op 29-10-2024 16:55 ]
Ik heb het liggen maar er is wel eindeloos veel watermarks...enermax schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 16:51:
Heeft iemand het E&Y rapport voor Coffeezilla? Ik heb het nooit aangevraagd.
[Afbeelding]
@knakworst Hij heeft hem net gekregen. Bedankt voor het meedenken.
CoffeeZilla luistert mee.
https://x.com/i/spaces/1BRKjwWrDrQGw
[ Voor 44% gewijzigd door knakworst op 29-10-2024 19:02 ]
Ergens wel triest dat Daniel zijn eigen bedrijf zo enorm kapot gemaakt heeft net nu de bull gaat starten.
Hoe zal het er daar aan toegaan? Het meeste zal wel remote working zijn waarbij er discussies vermeden kunnen worden en de leider eenvoudig gevolgd moet worden. Anders zou het daar toch vloeken en tieren zijn voordat al die wijzigingen zijn doorgevoerd.
Hoe zal het er daar aan toegaan? Het meeste zal wel remote working zijn waarbij er discussies vermeden kunnen worden en de leider eenvoudig gevolgd moet worden. Anders zou het daar toch vloeken en tieren zijn voordat al die wijzigingen zijn doorgevoerd.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Scherp 😀knakworst schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:01:
CoffeeZilla luistert mee.
Tja, Dan zal het niet even eens worden dat het een Ponzi is.
Het is ook vervelend als niemand je snapt..
Ik heb nog zo'n 250 PLU erop staan. De conclusie is dat je die er voorlopig niet af krijgt? Ik ben niet geband o.i.d.
Mijn 250 plu is al een tijdje pending, eerste payout dus ben benieuwd. Nog geen mail gehadMaxjj4 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:27:
Ik heb nog zo'n 250 PLU erop staan. De conclusie is dat je die er voorlopig niet af krijgt? Ik ben niet geband o.i.d.
Next chapter
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeconfronting the CEO of Plutus
De toon van Danial is gelukkig iets veranderd en ook het feit dat hij daadwerkelijk vragen van klanten toe laat is netjes (vorige AMA was bijna volledig een script).
Maar hij blijft een hoop om de vragen heen draaien en sommige van zijn beweringen zijn regelrechte leugens. Jammer, ik vermoed dat hij, buiten het steeds kleiner wordende diehard Plutus fans groepje, niet veel mensen heeft kunnen overtuigen.
Maar hij blijft een hoop om de vragen heen draaien en sommige van zijn beweringen zijn regelrechte leugens. Jammer, ik vermoed dat hij, buiten het steeds kleiner wordende diehard Plutus fans groepje, niet veel mensen heeft kunnen overtuigen.
Ik las op Reddit dat PLU hard door de supply aan het branden is. Er zitten nog 12 miljoen PLU in de reward pool.
/f/image/8S7BDcXSO3GQuT9jLhuX0Sy4.png?f=fotoalbum_large)
Tegen de huidige koers dat is $21m aan rewards. Het schijnt dat ze rond de $5m aan rewards per kwartaal uitkeren.
Wat ik op de website van Plutus lees:
Dat is in 3 maanden dus bijna 2m PLU.
Wellicht daarom de switch naar een ander protocol en dat gepraat over FUEL in plaats van PLU tokens. Daarnaast is de PLU op het platform niet uitgegeven. Dat zijn enkel nog nummers, en niet zichtbaar op de blockchain.
/f/image/8S7BDcXSO3GQuT9jLhuX0Sy4.png?f=fotoalbum_large)
Tegen de huidige koers dat is $21m aan rewards. Het schijnt dat ze rond de $5m aan rewards per kwartaal uitkeren.
https://www.plutus.it/hel...-balance-reconciliation-8Between 1st December, 2023 and 29th February, 2024, customers earned exactly 1,986,044 PLU for rewards and perks.
Wellicht daarom de switch naar een ander protocol en dat gepraat over FUEL in plaats van PLU tokens. Daarnaast is de PLU op het platform niet uitgegeven. Dat zijn enkel nog nummers, en niet zichtbaar op de blockchain.
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 30-10-2024 10:20 ]
Het hele FEUL verhaal is ook onzin want je externe PLU is in feite waardeloos gezien je er niks mee kunt en het is die PLU die ze voor FEUL willen gebruiken. Dus gaat niemand dat andere protocol gebruiken imoColdcat schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:20:toon volledige bericht
Ik las op Reddit dat PLU hard door de supply aan het branden is. Er zitten nog 12 miljoen PLU in de reward pool.
[Afbeelding]
[...]
https://www.plutus.it/hel...-balance-reconciliation-8
Tja als je de meeste klanten wegjaagt dan gaat het uitgifte van Plu natuurlijk ook een stuk langzamer.Coldcat schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:20:toon volledige bericht
[Afbeelding]
[...]
https://www.plutus.it/hel...-balance-reconciliation-8
De puzzelstukjes vallen op hun plek....
Ik denk, puur persoonlijk mening, dat de aantallen domweg niet meer kloppen.
Ze hebben teveel PLU rewards uitgegeven binnen hun eigen ecosysteem, die niet meer 1-op-1 te vertalen zijn naar PLU tokens op de blockchain.
Ze hebben teveel PLU rewards uitgegeven binnen hun eigen ecosysteem, die niet meer 1-op-1 te vertalen zijn naar PLU tokens op de blockchain.
Daarom willen ze in de swap 50%Domino schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:36:
Ik denk, puur persoonlijk mening, dat de aantallen domweg niet meer kloppen.
Zo. Ik heb mijn PLU opgenomen (en verkocht) en mijn abo opgezegd. Het is mooi geweest.
Opnemen ging, gelukkig, zonder problemen.
Ik begin er steeds minder fiducie in te hebben, de nieuwe TOS was de druppel voor mij.
Opnemen ging, gelukkig, zonder problemen.
Ik begin er steeds minder fiducie in te hebben, de nieuwe TOS was de druppel voor mij.
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 30-10-2024 11:50 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ze willen dus voor funding gaan begin volgend jaar. Vandaar het EY rapport.Nopheros schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:31:
[...]
Tja als je de meeste klanten wegjaagt dan gaat het uitgifte van Plu natuurlijk ook een stuk langzamer.
De puzzelstukjes vallen op hun plek....
Een kapot bedrijf verkoop je echt niet meer
Voor de grap die calculator ook eens aangeslingerd. Vooral die Redeem costs zijn fors. Die kaart kost je $3,000,000 per jaar
/f/image/qW6VDBs3w5Aq0RrcOUTxWzfm.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door Coldcat op 30-10-2024 18:40 ]
Wat houden die redeem costs precies in dan? De kosten om PLU op te nemen, die straks variabel worden?Coldcat schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:28:
[...]
Ze willen dus voor funding gaan begin volgend jaar. Vandaar het EY rapport.
Een kapot bedrijf verkoop je echt niet meer
Voor de grap die calculator ook eens aangeslingerd. Vooral die Redeem costs zijn fors. Die kaart kost je $3,000,000 per jaar![]()
[Afbeelding]
Wat een flap is die ceo
Kan nog niet eens een paar zinnen vertellen zonder te bazelen. En die wil funding gaan ophalen bij investors.
Dit wordt gewoon een Airmiles kaart maar dan met een interne plu token. Binnenkort mag het topic naar algemene zaken toe!lucatoni schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 19:09:
[...]
Wat houden die redeem costs precies in dan? De kosten om PLU op te nemen, die straks variabel worden?
Ik heb de AMA gevolgd. Het komt er op neer dat je mag withdrawen, maar niet de bedoeling is je PLU te verkopen op een Exchange. Dat is toch hoe ze het nu zien in ieder geval volgens hun nieuwe ToS. Eind vorig jaar hadden ze nog een heel andere visie. Wat ze willen is dat je je interne PLU gaat gebruiken om zaken mee te kopen. De PLU die je extern hebt is enkel voor de stack. Niet om te verkopen. Als je PLU wilt gebruiken dien je deze te redeemen voor gift cards of air miles of te swappen om een fiat top up te doen. Momenteel is deze fee 50%. Maar ook hier zal deze fee vermoedelijk dynamisch zijn. Gaat de PLU prijs omhoog wordt de fee lager misschien? Zelfde geldt voor de lagere reward levels. De Plutus die we voorheen kende is niet meer, omdat het gewoon unsustainable was. De vraag is, of dat hetgene wat ze nu hebben gecreëerd sustainable wordt of niet.
Wat me niet duidelijk is, dat er vaak aangehaald wordt om X% CRY te verdienen. Mijn vraag is krijg je deze CRY uitbetaald binnen de app en is deze op basis van je totale stack waarde of enkel de waarde die je als rewards hebt ontvangen binnen de app. Als dit geldt op je complete stack begrijp ik idd dat dit ook weer niet houdbaar is. Tenzij er weer een hoge fee aanwezig is.
Withdrawen is zeker nog mogelijk, maar als ze zien dat je bv. 100PLU withdrawed en onmiddellijk verkoopt. En dit daarna opnieuw doet je account wordt gesloten wegens overtreding van de ToS. Uitkomst is dus de Plutus swap gebruiken met een 50% fee. Echter om dan nog "winst" te maken begint het toch behoorlijk moeilijk te worden. Premium sub 20€ => 3 perks aan 30€. 1000€ 3% reward => 30€. => Plutus swap 60€ => 50% fee => 30€ top up, maar je hebt 20€ sub betaald dus win je met 10€... En dit is berekent dat de waarde gelijk blijft. Zakt de waarde van PLU dan nog eens 15% na 45 dagen voordat deze vrijkomt. Dan heb je 60€ 15% waarde verlies +/- 50€ => 50% fee. 25€. En dus 5€ winst. Het wordt dus behoorlijk moeilijk om dit nog winstgevend te maken. Dit is wel berekend zonder reward level en zonder gebruik te maken van het verhogen van je reward limit.
Wat me niet duidelijk is, dat er vaak aangehaald wordt om X% CRY te verdienen. Mijn vraag is krijg je deze CRY uitbetaald binnen de app en is deze op basis van je totale stack waarde of enkel de waarde die je als rewards hebt ontvangen binnen de app. Als dit geldt op je complete stack begrijp ik idd dat dit ook weer niet houdbaar is. Tenzij er weer een hoge fee aanwezig is.
Withdrawen is zeker nog mogelijk, maar als ze zien dat je bv. 100PLU withdrawed en onmiddellijk verkoopt. En dit daarna opnieuw doet je account wordt gesloten wegens overtreding van de ToS. Uitkomst is dus de Plutus swap gebruiken met een 50% fee. Echter om dan nog "winst" te maken begint het toch behoorlijk moeilijk te worden. Premium sub 20€ => 3 perks aan 30€. 1000€ 3% reward => 30€. => Plutus swap 60€ => 50% fee => 30€ top up, maar je hebt 20€ sub betaald dus win je met 10€... En dit is berekent dat de waarde gelijk blijft. Zakt de waarde van PLU dan nog eens 15% na 45 dagen voordat deze vrijkomt. Dan heb je 60€ 15% waarde verlies +/- 50€ => 50% fee. 25€. En dus 5€ winst. Het wordt dus behoorlijk moeilijk om dit nog winstgevend te maken. Dit is wel berekend zonder reward level en zonder gebruik te maken van het verhogen van je reward limit.
[ Voor 18% gewijzigd door cooLopke op 31-10-2024 00:17 ]
Niet meer gebruiken dus en zoek voor alternatieven in het Het Grote Cryptobetaalkaartentopic
Alleen al de tijd die we er in moeten steken om het nog allemaal bij te houden maakt het al vrij zinloos.
Ik heb alles verkocht. Ondertussen bericht ontvangen dat ik m'n metal kaart kan laten afleveren en dit toch maar even gedaan, heb er toch al voor betaald namelijk.

Een lap tekst voor niets vriend. Ik waarschuw je maar alvast, ditch plutus, jou keuze natuurlijk.cooLopke schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 00:07:toon volledige bericht
Ik heb de AMA gevolgd. Het komt er op neer dat je mag withdrawen, maar niet de bedoeling is je PLU te verkopen op een Exchange. Dat is toch hoe ze het nu zien in ieder geval volgens hun nieuwe ToS. Eind vorig jaar hadden ze nog een heel andere visie. Wat ze willen is dat je je interne PLU gaat gebruiken om zaken mee te kopen. De PLU die je extern hebt is enkel voor de stack. Niet om te verkopen. Als je PLU wilt gebruiken dien je deze te redeemen voor gift cards of air miles of te swappen om een fiat top up te doen. Momenteel is deze fee 50%. Maar ook hier zal deze fee vermoedelijk dynamisch zijn. Gaat de PLU prijs omhoog wordt de fee lager misschien? Zelfde geldt voor de lagere reward levels. De Plutus die we voorheen kende is niet meer, omdat het gewoon unsustainable was. De vraag is, of dat hetgene wat ze nu hebben gecreëerd sustainable wordt of niet.
Bybit geeft tot en met December 10% cashback in euro, en als je je aanmeld via een vriend krijg je nog eens €10.
Die vent spoort niet he, dat weet je?

Ik zit toch erg in dubio met dat hele plutus. Begrijp ik nou goed dat je straks al je plu kan verkopen voor 50%?
Dan ga ik iig niet m'n account opheffen want er staat nog zat plu op m'n account, of mis ik iets?
Dan ga ik iig niet m'n account opheffen want er staat nog zat plu op m'n account, of mis ik iets?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Klopt, bij sommigen is deze swap functie al beschikbaar gesteld. Ik (als "violator") heb mijn PLU al kunnen swappen voor EUR. Wel 50% fee inderdaad.NeoflexNL schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:10:
Ik zit toch erg in dubio met dat hele plutus. Begrijp ik nou goed dat je straks al je plu kan verkopen voor 50%?
Ik kan mijn 170 available en 100 pending niet swappen. Ik heb nog tot einde maand een abonement als het niet geregeld is tegen de 20'e gooi ik mijn subscription eruit. Bij mij is swap nog greyed out
[ Voor 9% gewijzigd door BurnerT op 31-10-2024 13:46 ]
Swap zou moeten onderaan in de balk staan (staat ook in de hub als knopje maar daar werkt het sowieso niet). Zo had ik het begrepen alleszins.BurnerT schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:46:
Ik kan mijn 170 available en 100 pending niet swappen. Ik heb nog tot einde maand een abonement als het niet geregeld is tegen de 20'e gooi ik mijn subscription eruit. Bij mij is swap nog greyed out
Staat er bij mij ook niet overigens.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Swap is beschikbaar voor een selecte groep en moet in de komende maanden verder uitgerold worden. Withdrawals liggen naar mijn idee al een tijdje stil voor gewone plebs.
Ergo: Zinkend schip, de titanic is er niets bij.
Ergo: Zinkend schip, de titanic is er niets bij.
Ik krijg Curve nu gratis erbij als loyale klant! Iemand dit ook per mail toegekend?
Waarbij?melkislekker schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:09:
Ik krijg Curve nu gratis erbij als loyale klant! Iemand dit ook per mail toegekend?
Ja. Bijvoorbeeld als je Request al tijden op pending staat. Even een ticket aanmaken. Werd bij mij binnen een dag geregeld. Had aangegeven ook de 15 euro fee terug te willen hebben. Kreeg deze op mijn (card)account teruggestort. Daarna kan je PLU swappen, als je die optie tenminste al hebt.Ahmi schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:49:
Kan je een whitdraw request annuleren?
Ik heb het idee dat ze die Swap functie heel bewest naar een willekeurige kleine groep hebben uitgerold, in combinatie met een blije Tweet dat dit nu "eerder dan verwacht"live is. Dit heeft (ook hier) geresulteerd in wat positieve aandacht, in de hoop dat mensen toch nog vertrouwen hebben. Want we zijn nu meer dan een week verder, en heb niemand meer gehoord dat deze functie er bij is gekomen. Dus vraag mij af of die uitrol nog gaat plaatsvinden.
Die liquidity provider fee is een bliksemafleider.lucatoni schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:26:
Ik heb het idee dat ze die Swap functie heel bewest naar een willekeurige kleine groep hebben uitgerold, in combinatie met een blije Tweet dat dit nu "eerder dan verwacht"live is. Dit heeft (ook hier) geresulteerd in wat positieve aandacht, in de hoop dat mensen toch nog vertrouwen hebben. Want we zijn nu meer dan een week verder, en heb niemand meer gehoord dat deze functie er bij is gekomen. Dus vraag mij af of die uitrol nog gaat plaatsvinden.
Zelfs bij "50% fee", keren ze toch fiat uit. Dus moeten ze die PLU verkopen. Dat zorgt voor prijsdruk. En dat willen ze niet.
Geruchten gaan dat die liquidity provider gewoon plutus zelf is, wellicht in een andere ltd (zuster)company. Die 50% fee 'verdwijnt' dan van de balans. Zo kunnen ze langzaamaan de balans weer rechtrekken tussen de saldi op het platform en de blockchain.
Hoe dan ook, de fallout rondom de wijzigen komt Plutus niet meer te boven naar mijn idee. Over en uit met die ponzi. Zelfs al krijg ik zelf ooit nog toegang tot de swap, de enige actie die ik dan nog uitvoer is mijn plu stack(je) omzetten en die kaart leegtrekken.
Hoe dan ook, de fallout rondom de wijzigen komt Plutus niet meer te boven naar mijn idee. Over en uit met die ponzi. Zelfs al krijg ik zelf ooit nog toegang tot de swap, de enige actie die ik dan nog uitvoer is mijn plu stack(je) omzetten en die kaart leegtrekken.
Dit is ook precies mijn idee. Ik heb nog zo'n 2 maanden voor m'n laatst verdiende PLU "availible" zal zijn. Als ik tegen die tijd een keer kan swappen dan is dat nog leuk meegenomen.Domino schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:51:
Verder is het opzoek naar de volgende ponzi voor de komende periode
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukt, idd geswapt tegen 50% fee, teminste iets als niets.U123456 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:42:
[...]
Ja. Bijvoorbeeld als je Request al tijden op pending staat. Even een ticket aanmaken. Werd bij mij binnen een dag geregeld. Had aangegeven ook de 15 euro fee terug te willen hebben. Kreeg deze op mijn (card)account teruggestort. Daarna kan je PLU swappen, als je die optie tenminste al hebt.
Bedankt!
Hier de swap functie nog niet beschikbaar.
Intussen zie ik steeds meer waarde verdampen…
Ze doen er alles aan om het lekken van geld en plu tegen te gaan. Deze ponzi hangt aan het randjeWishmasterNL schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:12:
Hier de swap functie nog niet beschikbaar.
ik ben echt blij dat ik PLU 3 maanden terug al minimaal gebruik: elke maand €20 voor de perks and that's it!
Dear Plutus customers, I know what you are thinking!
— Danial Daychopan (@DDhopn) 3 november 2024
Our team shares your concerns and is committed to ensuring PLU finds its rightful place through upcoming 2024 utilities and a united ecosystem. With many facts being misrepresented and sensationalised. Doubts rise, while… pic.twitter.com/KCUVlb2btS
¯\_(ツ)_/¯
Bla bla bla. Wie gelooft die kerel nog. Ik ben al lang in Denial phase.
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
Danial, Denial name almost checks outpjonk schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:48:
Bla bla bla. Wie gelooft die kerel nog. Ik ben al lang in Denial phase.
(sorry kon het niet laten).
Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.