Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 65 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:11

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

En zonder enige heads up (en terwijl op de eigen website nog gewoon €3 staat...) is de withdrawal vandaag met 150% verhoogd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/toPrScLwYXQVnXxzZtls_Kwqe4M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lJwgPm8PZ2JNi2R8TzRKKVmd.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I3oI1-n5_Pky0vGWqTWIbn--ZMU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HcMH6VNXWJFe7QwhX2D1F7lY.png?f=fotoalbum_large

Ook niks op de socials verder...

Gezien de rare sprongen begin ik echt aan een liquiditeitsissue te denken bij Danial en zijn club...

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 13-12-2023 22:19 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:17
Pff dat is wel echt een schandalige verhoging zeg. Maar ja, je hebt geen keus dan dit maar te accepteren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 15:44
Dat plu withdrawal meebeweegt met Ethereum gas prijs is niks nieuws. Vroeger was withdrawal 15 euro tijdens bullrun, daarna verlaagd naar 5 en 3 euro in bear tijden. Nu eth transacties duurder worden gaat het weer omhoog. Vervelend maar het is niet anders. Ze hadden het wel kunnen uitleggen. Jammer dat Plutus op Polygonchain, zo lang op zich laat wachten.

[ Voor 37% gewijzigd door enermax op 13-12-2023 23:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:43:
Dat plu withdrawal meebeweegt met Ethereum gas prijs is niks nieuws. Vroeger was withdrawal 15 euro tijdens bullrun, daarna verlaagd naar 5 en 3 euro in bear tijden. Nu eth transacties duurder worden gaat het weer omhoog. Vervelend maar het is niet anders. Ze hadden het wel kunnen uitleggen. Jammer dat Plutus op Polygonchain, zo lang op zich laat wachten.
Je bent ook echt weer een Plutus apologeet in optima forma he....

Het probleem is obviously niet dat de prijs omhoog gaat (ik hield daar persoonlijk al rekening mee) Het is echter wederom een verschraling / prijsstijging (zonder dat daar iets tegenover staat) plus zonder enige aankondiging of uitleg. Nog geen post op TwiXter niks, terwijl Danial daar regelmatig loopt te leuteren tegen Ether en Bitcoin....

Plutus op Polygon gaat sowieso niet door vanwege [insert vage Danial rant over L2 netwerken]. De samenwerking is in juni 2022 (!) al aangekondigd en daar is nog 0,niks van gekomen.

Even de roadmap checkende tbv het Polygon verhaal (staat er dus niet op....) kom ik nog een leuke verrassing tegen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VM81y3YkjthNmsRiOdxJ8VGPsg4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qp4ho5ZYMF49u8Ngiz2qPSBK.png?f=user_large

Van https://plutus.it/fees :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IJ6fOQ8_1L4lqZ758gLq5Bnd2k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jwt1OUqbIubX6TvuUB2M5GzA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:09

Coldcat

HODL

De ETH gas fees zijn omhoog gegaan. Logisch toch dat terugkomt in je withdrawal fees?

Gratis geld bestaat niet :+

No one can predict the market! - Who the hell knows!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:25

knakworst

Get more sats!

Tomba schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:18:

Gezien de rare sprongen begin ik echt aan een liquiditeitsissue te denken bij Danial en zijn club...
Die fantasiecoins uitkeren kost ze helemaal niets. Een begrijpelijke verhoging maar de communicatie is weer zoals gebruikelijk...

• Tomba

Tomba

knakworst schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:31:
[...]

Die fantasiecoins uitkeren kost ze helemaal niets. Een begrijpelijke verhoging maar de communicatie is weer zoals gebruikelijk...
Maar de gasfees zijn wel echt.
De abrupte en extreme stijging van zowel de abo's (van 14,99 naar 24,99 (19,95 alleen de eerste 6 maanden) terwijl je 21.500€ minder spend krijgt plus geen abo == geen Plu dus iedereen die cashback wil moet minimaal de 6.99 gaan betalen) als nu de withdrawalfee (Zonder enige aankondiging 150% erbovenop) leiden mij tot de conclusie dat ze een cashflow/liquitideitsprobleem hebben.

• Tomba

Tomba

Coldcat schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:30:
De ETH gas fees zijn omhoog gegaan. Logisch toch dat terugkomt in je withdrawal fees?

Gratis geld bestaat niet :+
Lezen is een kunst he:
Tomba schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:19:
[...]

Het probleem is obviously niet dat de prijs omhoog gaat (ik hield daar persoonlijk al rekening mee) Het is echter wederom een verschraling / prijsstijging (zonder dat daar iets tegenover staat) plus zonder enige aankondiging of uitleg. Nog geen post op TwiXter niks, terwijl Danial daar regelmatig loopt te leuteren tegen Ether en Bitcoin....
[..]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:49
[...]

Je bent ook echt weer een Plutus apologeet in optima forma he....

Plutus op Polygon gaat sowieso niet door vanwege [insert vage Danial rant over L2 netwerken]. De samenwerking is in juni 2022 (!) al aangekondigd en daar is nog 0,niks van gekomen.

Even de roadmap checkende tbv het Polygon verhaal (staat er dus niet op....) kom ik nog een leuke verrassing tegen...
[Afbeelding]

Van https://plutus.it/fees :
[Afbeelding]
toon volledige bericht
Je kunt toch zelf ook wel even nadenken? Gas fees omhoog = kosten omhoog voor Plutus.

Je doet het overkomen alsof het een money grab is.

• Tomba

Tomba

Nopheros schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:44:
[...]

Je kunt toch zelf ook wel even nadenken? Gas fees omhoog = kosten omhoog voor Plutus.
Lees even wat ik hier zelf over zeg:
[...]

[..]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Tomba schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:45:
[...]

Lees even wat ik hier zelf over zeg:

[...]
Ja precies mijn punt. Waarom moet er iets tegen over staan? Het is niet dat Plutus daar wat aan kan doen verder.. Hun inkomsten worden er niet door verhoogt.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 14-12-2023 08:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:17
Nopheros schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:44:
[...]

Je doet het overkomen alsof het een money grab is.
Dat kan zo zijn, maar dit moeten ze gewoon ff netjes communiceren via mail of pop-up in de app bijvoorbeeld. Zo moeilijk is dat niet.

Soms ben ik ergens wel blij dat deze cryptocowboys lekker kunnen aan klooien in een ongereguleerde markt. Je moet er niet aan denken dat je ze als collega hebt in het echte bedrijfsleven…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

paul-s83 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:49:
[...]

Dat kan zo zijn, maar dit moeten ze gewoon ff netjes communiceren via mail of pop-up in de app bijvoorbeeld. Zo moeilijk is dat niet.

Soms ben ik ergens wel blij dat deze cryptocowboys lekker kunnen aan klooien in een ongereguleerde markt. Je moet er niet aan denken dat je ze als collega hebt in het echte bedrijfsleven…
Jij begrijpt het, waarom is dit zo moeilijk te bevatten? Ja begrijpelijk dat hogere gasfees (das niet pas gisteren overigens dus waarom ineens zo abrupt?) tot hogere withdrawal fees kunnen leiden maar dit is een 'bank like institute' zoals ze zichzelf noemen. En tis gewoon amateuristisch om 24 uur na aanpassing nog steeds de oude prijs op je website te hebben staan.

• Nopheros
Tomba schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:52:
[...]

Jij begrijpt het, waarom is dit zo moeilijk te bevatten? Ja begrijpelijk dat hogere gasfees (das niet pas gisteren overigens dus waarom ineens zo abrupt?) tot hogere withdrawal fees kunnen leiden maar dit is een 'bank like institute' zoals ze zichzelf noemen. En tis gewoon amateuristisch om 24 uur na aanpassing nog steeds de oude prijs op je website te hebben staan.
Blijkbaar begrijp ik het niet inderdaad echter negeer je de vraag.

Waarom zou er iets tegen over moeten staan terwijl deze kosten volledig buiten Plutus omgaan?

Vind het maar een zwaar overdreven reactie. First world problems i guess.

• Tomba

Tomba

Nopheros schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:55:
[...]

Blijkbaar begrijp ik het niet inderdaad echter negeer je de vraag.

Waarom zou er iets tegen over moeten staan terwijl deze kosten volledig buiten Plutus omgaan?

Vind het maar een zwaar overdreven reactie. First world problems i guess.
Jij vindt prijsstijging van 150% zonder communicatie schijnbaar prima, ik niet. Geen first world problem, gewoon verschil in inzicht. Kan gebeuren toch?

(en ja ik zou dus wél communicatie verwachten inclusief bv aankondiging 'dankzij deze prijsstijging gaat de withdrawal time van ruim 2 weken naar 24 uur' bijvoorbeeld)

Ik volg even niet welke vraag ik precies negeer btw? Bedoel je 'waarom moet hier iets tegenover staan?', dan is het antwoord 'ik vind dat hier communicatie tegenover mag staan'

[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 14-12-2023 09:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-06 12:59
paul-s83 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 08:49:
[...]

Eens dat ze dit gewoon netjes hadden moeten communiceren. De verhoging zelf is begrijpelijk. Maar Plutus en communicatie gaan blijkbaar nog steeds niet samen.

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

"we have set emissions to reduce by 70% in the upcoming subscription plan updates by introducing a rewards cap."

Als ik de rewards calculator bekijk is het nu dus een cap van 500 euro per maand voor Everyday en 1000 euro voor Premium? Of was dat al zo en had ik dat over het hoofd gezien?

[ Voor 11% gewijzigd door Bananeman op 14-12-2023 09:24 ]

Motor-forum.nl

• Nopheros
Tomba schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:04:
[...]

Jij vindt prijsstijging van 150% zonder communicatie schijnbaar prima, ik niet. Geen first world problem, gewoon verschil in inzicht. Kan gebeuren toch?

(en ja ik zou dus wél communicatie verwachten inclusief bv aankondiging 'dankzij deze prijsstijging gaat de withdrawal time van ruim 2 weken naar 24 uur' bijvoorbeeld)

Ik volg even niet welke vraag ik precies negeer btw? Bedoel je 'waarom moet hier iets tegenover staan?', dan is het antwoord 'ik vind dat hier communicatie tegenover mag staan'
Zet er dan ook even het hele verhaal erbij i.p.v. dat je hier net doet dat zwaar onrecht is aangedaan.

"Jij vindt prijsstijging van 150% zonder communicatie schijnbaar prima, ik niet"

Je vergeet namelijk het stukje waarin staat dat de hele wereld op de hoogte is dat ETH gas fees stijgen, dat elke gebruiker van elke exchange die iets met tokens doet op het ETH netwerk op de hoogte is van de stijging (zonder dat exchanges communiceren dat gebruikers meer moeten betalen voor withdrawals) maar dat alleen enkele gebruikers van Plutus blijkbaar niet op de hoogte zijn en graag persoonlijk geïnformeerd willen worden..

Dan vertel je tenminste het hele verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nopheros schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:22:
[...]

Zet er dan ook even het hele verhaal erbij i.p.v. dat je hier net doet dat zwaar onrecht is aangedaan.

"Jij vindt prijsstijging van 150% zonder communicatie schijnbaar prima, ik niet"

Je vergeet namelijk het stukje waarin staat dat de hele wereld op de hoogte is dat ETH gas fees stijgen, dat elke gebruiker van elke exchange die iets met tokens doet op het ETH netwerk op de hoogte is van de stijging (zonder dat exchanges communiceren dat gebruikers meer moeten betalen voor withdrawals) maar dat alleen enkele gebruikers van Plutus blijkbaar niet op de hoogte zijn en graag persoonlijk geïnformeerd willen worden..

Sorry, maar das letterlijk wat ik deed. Ben een beetje klaar met je stromannen dus laten we er maar over stoppen oke...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Bananeman schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:22:
[Twitter]
"we have set emissions to reduce by 70% in the upcoming subscription plan updates by introducing a rewards cap."

Als ik de rewards calculator bekijk is het nu dus een cap van 500 euro per maand voor Everyday en 1000 euro voor Premium? Of was dat al zo en had ik dat over het hoofd gezien?
Klopt, dit hebben ze idd zo aangekondigd. Meer Euro's voor heel veel minder spend. Wil je meer moet je Plu inleveren (die is op zich nu relatief goedkoop aan te schaffen ;) )
Zie https://medium.com/plutus...eward-levels-811ea430b02a

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tomba schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:30:
[...]

Klopt, dit hebben ze idd zo aangekondigd. Meer Euro's voor heel veel minder spend. Wil je meer moet je Plu inleveren (die is op zich nu relatief goedkoop aan te schaffen ;) )
Zie https://medium.com/plutus...eward-levels-811ea430b02a
Thanks. Had idd wel iets gelezen over het inleveren van PLU voor een hogere cap, maar had niet in de gaten dat de standaard cap zó laag was. Ben laatst wel naar Hero gegaan dus voor 2024 heb ik iig nog die extra hoge cap.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Nopheros schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:22:
[...]

Het volgen van specifieke bewegingen van de cryptomarkt lijkt me toch geen voorwaarde om adequaat op de hoogte te blijven van wat je van een 'bank-like product ' mag verwachten. Lijkt me een flinke aanname dat het maar 'enkele gebruikers' betreft.

Hoe moeilijk is het om een pushbericht o.i.d. te sturen? Die functionaliteit is wel key als je een bredere userbase (en op termijn meer inkomsten) wilt. Geldt overigens ook voor de vele andere gemiste updates en zelfs mails over wijzigingen die ik nooit ontvangen heb maar via dit topic of Reddit heb meegekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door finsdefis op 14-12-2023 09:34 ]

• Tomba

Tomba

Nopheros schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 10:39:
[...]

Tijdelijk? Heb je daar een bron van?

Voor zover ik weet is het sinds 2 maanden verlaagt naar 20 euro en zie niet dat het tijdelijk is:
https://medium.com/plutus...eward-levels-811ea430b02a
Mijn bron is de medium post van Plutus: https://medium.com/plutus...eward-levels-811ea430b02a

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zvYT7UF39c6mkfxDPyU_P0C1Vuc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wxjQeeP8Bu0cyoHE4tqM8ebz.png?f=user_large

• Tomba

Tomba

Bananeman schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:33:
[...]

Thanks. Had idd wel iets gelezen over het inleveren van PLU voor een hogere cap, maar had niet in de gaten dat de standaard cap zó laag was. Ben laatst wel naar Hero gegaan dus voor 2024 heb ik iig nog die extra hoge cap.
Ah dan zit je nog wel even safe. 10k is (in mijn ogen iig) heel ruim. Jammer dat de bestaande stackers een middelvinger kregen wat dat aangaat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
finsdefis schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:33:
[...]

Het volgen van specifieke bewegingen van de cryptomarkt lijkt me toch geen voorwaarde om adequaat op de hoogte te blijven van wat je van een 'bank-like product ' mag verwachten. Lijkt me een flinke aanname dat het maar 'enkele gebruikers' betreft.

Hoe moeilijk is het om een pushbericht o.i.d. te sturen? Die functionaliteit is wel key als je een bredere userbase (en op termijn meer inkomsten) wilt. Geldt overigens ook voor de vele andere gemiste updates en zelfs mails over wijzigingen die ik nooit ontvangen heb maar via dit topic of Reddit heb meegekregen.
Ik zit op de Plutus discord en de enige plek waar dramatisch gedaan wordt over een verhoging van de withdrawal fees zonder communicatie is hier. Er zijn wel enkele berichten te vinden door de zoek functie te gebruiken, dus ik hou het op een aantal inderdaad.

Daarnaast, exchanges communiceren nooit over het verhoging van withdrawals fees m.b.t. ETH of andere netwerken. Meten met 2 maten..

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 14-12-2023 09:38 ]

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:17
En zonder enige heads up (en terwijl op de eigen website nog gewoon €3 staat...) is de withdrawal vandaag met 150% verhoogd:
Afgelopen dinsdag (12-12) voor de eerste keer een withdrawal kunnen doen (Plutus > Rabby > Kucoin). Nog voor de lagere fee van 3 EUR. Ben benieuwd wanneer de munten binnenkomen.
Pending - Pluton withdrawal in progress - to be executed once per week
Ik reken voor het gemak maar even op 14 dagen. :)

edit 15-12: dat is snel, vandaag de PLU binnen op Kucoin. Geen vragen vanuit Plutus gehad. Ondanks een steile leercurve aan mijn kant daarna binnen een half uur alle stappen bij Kucoin doorlopen (PLU > USDT > EUR > IBAN). Geld inmiddels netjes op mijn IBAN aangekomen. Was de moeite waard.

[ Voor 28% gewijzigd door U123456 op 24-12-2023 11:30 ]

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-06 16:17
Nopheros schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:36:
[...]

Ik zit op de Plutus discord en de enige plek waar dramatisch gedaan wordt over een verhoging van de withdrawal fees zonder communicatie is hier. Er zijn wel enkele berichten te vinden door de zoek functie te gebruiken, dus ik hou het op een aantal inderdaad.

Daarnaast, exchanges communiceren nooit over het verhoging van withdrawals fees m.b.t. ETH of andere netwerken. Meten met 2 maten..
Dat is onzin, genoeg mensen die er ook wat van vinden op Discord als je in de zoekbalk "withdrawal" invoert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

That escalated quickly.

Ik denk één belangrijke reden is om het niet vantevoren te kondigen, dan hadden ze nog meer withdrawals voor hun kiezen gekregen.... maar ze hadden nu wel een berichtje mogen posten, dat het met onmiddellijke ingang van kracht is.

• Tomba

Tomba

knakworst schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:50:
That escalated quockly.

Ik denk één belangrijke reden is om het niet vantevoren te kondigen, dan hadden ze nog meer withdrawals voor hun kiezen gekregen.... maar ze hadden nu wel een berichtje mogen posten, dat het met onmiddellijke ingang van kracht is.
Ja 100%, dat je het niet aankondigt snap ik, maar 24 uur later nog geen enkele communicatie plus website niet uptodate kan echt niet als 'bank like'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@markisoke Eerste wat ik deed op discord, klagen dat ze aan moeten geven waarom ze de verhoging doen. Dus ook Plutus apologeten vinden dat het beter kan 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Nopheros schreef op donderdag 14 december 2023 @ 09:36:
[...]

Het zijn dan ook 2 verschillende dingen die gemeten worden.

Ik vind het prima als ze zich als exchange zouden profileren (een functionaliteit die pas later weer terugkomt), maar als je jezelf in de markt wil zetten als 'bank-like' mag je in elk geval wel streven naar structureel betere communicatie via één centraal medium (bijv. de app).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enermax schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:31:
@markisoke Eerste wat ik deed op discord, klagen dat ze aan moeten geven waarom ze de verhoging doen. Dus ook Plutus apologeten vinden dat het beter kan 😉
Dan trek ik mijn sneer in ;)

Kun je wellicht ook direct even reclameren over de verborgen 10€ fee (die in tegenspraak is met de Plutus website) voor de binnenkort te bestellen fysieke kaart?

[ Voor 21% gewijzigd door Tomba op 14-12-2023 10:40 ]

• Tomba

Tomba

PLU Withdrawal Fee Adjustment (Covering Gas Fees)

Dear Plutus Community!

We've observed a significant uptick in Ethereum usage lately, bringing about increased excitement in the crypto space. However, with this surge, we've also experienced a rise in gas fees.

Over the past months, Plutus has closely monitored the fluctuating gas fees, absorbing substantial costs on customers' behalf amounting to $10,000’s for processing customer PLU payouts on a weekly basis.
Given the network conditions, we will be regularly adjusting the PLU withdrawal fee until Ethereum’s gas fees stabalise. As gas fees are dynamic and imposed by a third-party network, any fees associated with your PLU withdrawal are always displayed on your app withdrawal screen before the request has been submitted.

We appreciate your understanding and continued support as we work towards enhancing our services!
Netjes 24 uur na implementatie toch nog communicatie. Vanaf nu dus pas duidelijkheid wat je gaat betalen aan gasfees als je gaat wihdrawen :)

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

[Afbeelding]
Toevallig hebben ze na +2 weken mijn withdrawal request gisteren ook geweigerd omdat ze 'na diepgaand onderzoek' gezien hebben dat de 'zeer significante' som (hun woorden) van wel 4.3 PLU uit refunded transacties komt en mijn withdrawal dus gewoon volledig gecancelled werd.

Maar ik kan natuurlijke wel een nieuwe withdrawal request submitten, met de nieuwe fees.

Het begint er, met alle chaos en updates, voor mij op te lijken dat de Plutus cashback card stilaan op het einde van z'n nuttige leven komt.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik moest er ook aan denken, maar er zit nog meer dan genoeg PLU in reserve. Als er liquiditeitsissues zijn, is het in fiat en weigeren ze gewoon PLU te dumpen om de koers niet verder te nekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markisoke
Zondag komen mijn laatste PLUtjes rewards vrij en zal ik de laatste withdrawal doen. Net nog even €4,50 gestort om dat ook te kunnen doen en dan ben ik voorlopig wel klaar met Plutus. Heb een maand geleden gedowngraded naar de gratis tier, en volgens mij begrijp ik het goed dat volgend jaar je account op de gratis tier gewoon word opgezegd na x maanden, dus dat ruimt zichzelf ook mooi op zonder interventie van mijn kant.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als iemand die elke maand z'n PLU'tjers opneemt is die verhoging wel vervelend moet ik zeggen.

Het is dat er geen echte alternatieven zijn (wie weet misschien Renegade in de toekomst), anders was ik al weg.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Tomba

Tomba

Slonzo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 15:55:
[...]

Toevallig hebben ze na +2 weken mijn withdrawal request gisteren ook geweigerd omdat ze 'na diepgaand onderzoek' gezien hebben dat de 'zeer significante' som (hun woorden) van wel 4.3 PLU uit refunded transacties komt en mijn withdrawal dus gewoon volledig gecancelled werd.

Maar ik kan natuurlijke wel een nieuwe withdrawal request submitten, met de nieuwe fees.

Het begint er, met alle chaos en updates, voor mij op te lijken dat de Plutus cashback card stilaan op het einde van z'n nuttige leven komt.
Sow das ook minder netjes (was de 4.3 Plu wel terecht en niet zoals bij mij onzin?)
Ik zou effe contact zoeken met Support en vragen om compensatie voor de hogere prijs.

• Tomba

Tomba

Slonzo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 15:56:
[...]

Ik moest er ook aan denken, maar er zit nog meer dan genoeg PLU in reserve. Als er liquiditeitsissues zijn, is het in fiat en weigeren ze gewoon PLU te dumpen om de koers niet verder te nekken.
Ik had het ook over Fiat ;)
Flink verhoogde abo kosten die ook nog eens verplicht zijn. Abrupte verhoging met 150% van withdrawal fee zonder dat ze de communicatie klaar hebben staan etc.

[ Voor 18% gewijzigd door Tomba op 14-12-2023 16:25 ]

• Tomba

Tomba

anandus schreef op donderdag 14 december 2023 @ 16:22:
Als iemand die elke maand z'n PLU'tjers opneemt is die verhoging wel vervelend moet ik zeggen.

Het is dat er geen echte alternatieven zijn (wie weet misschien Renegade in de toekomst), anders was ik al weg.
Nexo is er ook nog he. 2% in een token wat wel meestijgt met BTC ;) (en geen 45 dagen wachten, eigen CEX dus swappen naar BTC of EURO geen probleem etc)

• anandus
  • Niet online
Tomba schreef op donderdag 14 december 2023 @ 16:26:
[...]

Nexo is er ook nog he. 2% in een token wat wel meestijgt met BTC ;) (en geen 45 dagen wachten, eigen CEX dus swappen naar BTC of EURO geen probleem etc)
offtopic:
Was het niet zo dat je daar NEXO-coin moet bezitten ofzo? Zoiets staat me vaag bij, het is héél lang geleden dat ik daar zat

Het liefste bezit ik zo min mogelijk crypto.

• Tomba

Tomba

anandus schreef op donderdag 14 december 2023 @ 16:30:
[...]
offtopic:
Was het niet zo dat je daar NEXO-coin moet bezitten ofzo? Zoiets staat me vaag bij, het is héél lang geleden dat ik daar zat

Het liefste bezit ik zo min mogelijk crypto.
Voor de cashback zelf heb je geen NEXO nodig (wel onderpand dat mag NEXO zijn, maar ook USDT, BTC etc)

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 14-12-2023 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Mijn withdrawal van 5 dagen geleden is ondertussen op de exchange aangekomen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/symqEdDE0DPsypQMPrNaxteZlP8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kHkNkSNeE9fHFO5FpvmNFnNw.png?f=fotoalbum_large
anandus schreef op donderdag 14 december 2023 @ 16:22:

Zeker vervelend maar weinig wat Plutus kan doen aan ETH gas fees, het is nog netjes dat het zo lang 3 euro was..

[ Voor 34% gewijzigd door Nopheros op 14-12-2023 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 16:10
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ook niks op de socials verder...

Er is een update op Discord gedaan vandaag om 13:59 uur.
https://discord.com/chann...51649/1184842042183008276

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Withdrawal is binnen van 11 dec. Hopelijk met de Eth gas verhoging blijft het lekker snel.
PLU Withdrawal Fee Adjustment (Covering Gas Fees)

Dear Plutus Community!

We've observed a significant uptick in Ethereum usage lately, bringing about increased excitement in the crypto space. However, with this surge, we've also experienced a rise in gas fees.

Over the past months, Plutus has closely monitored the fluctuating gas fees, absorbing substantial costs on customers' behalf amounting to $10,000’s for processing customer PLU payouts on a weekly basis.
Given the network conditions, we will be regularly adjusting the PLU withdrawal fee until Ethereum’s gas fees stabalise. As gas fees are dynamic and imposed by a third-party network, any fees associated with your PLU withdrawal are always displayed on your app withdrawal screen before the request has been submitted.

We appreciate your understanding and continued support as we work towards enhancing our services!

@everyone
toon volledige bericht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:09

Coldcat

HODL

Haha wat een gezeik hier. Plu dood, einde nabij!

Zie de koers! Dikke moon!!!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-06 15:08
Coldcat schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:04:
Haha wat een gezeik hier. Plu dood, einde nabij!

Zie de koers! Dikke moon!!!
Zo, net vanmorgen m'n withdrawal binnen gekregen en gelijk verkocht :') Was gelukkig maar een kleine 100 USDT

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hele dikke moon. Voorkennis en announcement s00n :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:16
knakworst schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:19:
Hele dikke moon. Voorkennis en announcement s00n :?
Voorkennis van de bekendmaking van de announcement die eventueel wellicht gaat komen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dacuuu schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:21:
[...]

Voorkennis van de bekendmaking van de announcement die eventueel wellicht gaat komen in de toekomst.
Of we dromen en het is een kortstondige pump en dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
knakworst schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:22:
[...]

Of we dromen en het is een kortstondige pump en dump.
Lijkt er wel op helaas.

Market cap en dagelijks volume zijn relatief laag dus op zich hoeft er niet veel geld ingestoken te worden voor een kleine pump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:38
Order om PLU aan 7$ wel moo gehit op deze manier. Van mij mag er nu weer een dump zijn voor de aankopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Je kunt je fiat niet meer van de kaart halen. Tijdelijk geblokkeerd.
https://support.plutus.it...n-of-Fiat-Withdrawals-FAQ

Niet zo nice ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rutger schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 18:49:
Je kunt je fiat niet meer van de kaart halen. Tijdelijk geblokkeerd.
https://support.plutus.it...n-of-Fiat-Withdrawals-FAQ

Niet zo nice ;(
Ik ben nu echt klaar met plutus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
Hadden ze hier niet tot januari mee kunnen wachten, ik kan zondag pas m'n laatste PLU withdrawen en moet dan nog wachten tot het bij KuCoin aankomt. Dit zal de prijs niet goed doen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 00:26
Ik wist zelfs niet dat je een FIAT withdrawal kon doen. Wie gebruikt dit überhaupt? De bedoeling is dat je FIAT deposit en vervolgens spendeert met de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
cooLopke schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 19:14:
Ik wist zelfs niet dat je een FIAT withdrawal kon doen. Wie gebruikt dit überhaupt? De bedoeling is dat je FIAT deposit en vervolgens spendeert met de kaart.
Dit inderdaad, waar hebben we het over _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06 23:25
cooLopke schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 19:14:
Idem 8)7

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:43
Tomba schreef op donderdag 14 december 2023 @ 16:31:
[...]

Voor de cashback zelf heb je geen NEXO nodig (wel onderpand dat mag NEXO zijn, maar ook USDT, BTC etc)
Nja voor 2% cashback moet je weldegelijk Nexo aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Kaarten volgende week? When metal 😅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cE9sYArxup8z-hGn3cbajd6nl7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oJ3DDPB4AKH15ildrWwzEX4g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Metal summer 2024 2025

Ik heb ook nog in een gekke bui die 1.500 euro kaart besteld. Hopelijk bestaat die ponzi nog eventjes...

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 16-12-2023 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 14:36
Wat was die pump nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Er was geen nieuws.
Niet iemand van zero naar hero, maar naar honey badger misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
knakworst schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 08:18:
[...]
Metal summer 2024 2025
Ik heb ook nog in een gekke bui die 1.500 euro kaart besteld. Hopelijk bestaat die ponzi nog eventjes...
Zou eerder moeten zijn als ik loopedin update mag geloven. Ben zelf voor de 250 euro variant gegaan. Nu met de 10k verhoging vind ik de bijhorende bonussen interessanter, kaart is leuk voor erbij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDhVUBX_vdJMZ9PHizGf4AkIhoo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7RM52SKboOTPMLQDmyeodj61.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4p4T9LuBVeLADDhv24zcQaJ5slc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SHEsh4hbxRLfzZdIRBe0Lp4b.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

exelletor schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 22:50:
[...]

Nja voor 2% cashback moet je weldegelijk Nexo aanhouden.
Even gegoogled en je hebt helemaal gelijk!
Zie https://support.nexo.com/...-nexo-card?language=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 00:17
Heeft iemand ervaring met andere mogelijke alternatieven?
B.v. Naga Pay of blackcat card (deze laatste lijkt veel spam te zijn)?
Ter info: ik had al eens gevraagd in cryptocurrencies forum maar daar geen enkele reactie gekregen:
Heeft iemand (in Nederland) ervaring met Naga Pay pay.naga.com/compare-plans ?
Concreter: kan het een interessant alternatief/aanvulling zijn voor Plutus?
Eerste indruk:
+App is beschikbaar in NL, cashback in bitcoin i.p.v. een altcoin, GooglePay werkt en evt. fysieke kaart verkrijgbaar.
-Uitgavelimiet voor gratis plan is wel heel beperkt, maar Plutus zal geen gratis plan met cashback meer hebben.

Zijn er misschien af en toe speciale acties die het aantrekkelijker maken? (B.v. zoals regelmatige acties van Visa Deutschland bij Vivid; en ik zie "preferred partners" met discount op de Naga website)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Globalcitizen schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 15:57:
Heeft iemand ervaring met andere mogelijke alternatieven?
B.v. Naga Pay of blackcat card (deze laatste lijkt veel spam te zijn)?

[...]
Renegade is semi actief. Hopelijk binnenkort 100% Renegade - Crypto Visa kaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Globalcitizen
Dacuuu schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 16:29:
[...]

Renegade is semi actief. Hopelijk binnenkort 100% Renegade - Crypto Visa kaart
Ja, ik sta op de waiting list bij Renegade. Dat GooglePay niet werkt weerhoudt me van eventuele aankoop van een package. Bovendien is helemaal onbekend in hoeverre RNG zijn waarde kan houden bij launch.
Ik ben m.n. benieuwd naar cashbackkaarten die nu al werken.

(overigens moeten die Renegade packages vergeleken worden met het gratis plan en dan levert het niet zoveel extra's op behalve directe toegang tot cashback en een bedrag aan RNG's. In de marketing worden zowel de abonnementskosten als de "perks" als waarde gerekend, maar dat klopt natuurlijk niet. De echte waarde is het verschil aan inkomsten met het gratis plan.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Globalcitizen schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 16:38:
[...]

Ja, ik sta op de waiting list bij Renegade. Dat GooglePay niet werkt weerhoudt me van eventuele aankoop van een package. Bovendien is helemaal onbekend in hoeverre RNG zijn waarde kan houden bij launch.
Ik ben m.n. benieuwd naar cashbackkaarten die nu al werken.

(overigens moeten die Renegade packages vergeleken worden met het gratis plan en dan levert het niet zoveel extra's op behalve directe toegang tot cashback en een bedrag aan RNG's. In de marketing worden zowel de abonnementskosten als de "perks" als waarde gerekend, maar dat klopt natuurlijk niet. De echte waarde is het verschil aan inkomsten met het gratis plan.)
Cashback kaarten

Dit is een algemeen topic m.b.t. cashback kaarten, denk dat je vraag daar beter past aangezien het hier wat off topic is. Daarnaast vind je allerlei verschillende aanbieders van cashback kaarten als je hier op tweakers de zoekfunctie gebruikt, allemaal stuk voor stuk slechtere voorwaarden dan Plutus. Vooral Hi ging snel ten onder en ik zie niet direct in waarom Renegade anders zou zijn, helemaal aangezien ze tokens weggeven die z.s.m. verkocht zullen worden..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• enermax
Eens met Nopheros. Plutus is een van de weinige die jarenlang (5+ jaar) zelfs in de bear market stabiel 3+% uitdeeld aan iedereen en de munt heeft zijn waarde behouden. Iedereen klaagt wel dat ze nu een abo moeten pakken. Maar je gaat van elk jaar 1000 euro aan rewards naar 400 euro. Dat is nog steeds netjes. Er zijn genoeg kaartjes die naar 1 cent zijn gegaan. Iedereen kan 8% rewards bieden. Als er niemand is die je rewards koopt, dan is het na 6 maanden - 1jaar klaar en ben je je inleg kwijt.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:38
Leuke mijlpaal :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/WkfCR5N/321425.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:41
enermax schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 17:39:
Eens met Nopheros. Plutus is een van de weinige die jarenlang (5+ jaar) zelfs in de bear market stabiel 3+% uitdeeld aan iedereen en de munt heeft zijn waarde behouden. Iedereen klaagt wel dat ze nu een abo moeten pakken. Maar je gaat van elk jaar 1000 euro aan rewards naar 400 euro. Dat is nog steeds netjes. Er zijn genoeg kaartjes die naar 1 cent zijn gegaan. Iedereen kan 8% rewards bieden. Als er niemand is die je rewards koopt, dan is het na 6 maanden - 1jaar klaar en ben je je inleg kwijt.
Heb er nooit bij stilgestaan dat Plutus er al van 2016 is. Indrukwekkend.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:48

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Daar is-ie dan. De aankondiging waarvan je wist dat hij zou komen. Over precies een maand (19-01-2024) gaan zowel het nieuwe subscription-model alsook de bijbehorende reward limieten in:

“Our terms of service will be updated on 19th January, 2024. We know scrolling through the fine print can be tedious, so we’ve written a summary breakdown of the changes below to save you the hassle:
• VPN Usage: We've clarified that the use of a VPN is prohibited due to potential complications during the KYC process.
• Closing of Account: Our account closure terms are now easier to understand for your convenience.
• Subscription Plan Fees: In at least 30 days, new subscription plan fees and reward caps will take effect. Details here >
Additional Info
You might notice changes in the network fees associated with PLU withdrawals. To clarify, these are dynamic third-party fees from the Ethereum network and are not part of Plutus’s Terms of Service.
For additional information, you can read our upcoming terms here >

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:56

NeoflexNL

Forever young

iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 20:20:
Daar is-ie dan. De aankondiging waarvan je wist dat hij zou komen. Over precies een maand (19-01-2024) gaan zowel het nieuwe subscription-model alsook de bijbehorende reward limieten in:

“Our terms of service will be updated on 19th January, 2024. We know scrolling through the fine print can be tedious, so we’ve written a summary breakdown of the changes below to save you the hassle:
• VPN Usage: We've clarified that the use of a VPN is prohibited due to potential complications during the KYC process.
• Closing of Account: Our account closure terms are now easier to understand for your convenience.
• Subscription Plan Fees: In at least 30 days, new subscription plan fees and reward caps will take effect. Details here >
Additional Info
You might notice changes in the network fees associated with PLU withdrawals. To clarify, these are dynamic third-party fees from the Ethereum network and are not part of Plutus’s Terms of Service.
Thanks voor de update! Nog precies een maand om de vakanties te boeken dus ;)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 20:20:

Additional Info
Ben benieuwd wat het gaat doen met $plu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Begin januari snel nog even mn perks vullen voor de abbo verandering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
zenith schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 21:17:
[...]

Ben benieuwd wat het gaat doen met $plu
Ik verwacht iig dat de verkoopdruk omlaag gaat, minder plu uitkeren aan gebruikers met een lagere rewards cap en andere gebruikers zullen plu inruilen voor een hogere rewards cap.

Wat dat gaat doen met de prijs.. we zullen zien.

[EDIT]

Als je nu hero zou nemen dan heb je de hele investering terugverdient in ongeveer 12 maanden wanneer je 2000 euro per maand uitgeeft. En dan heb je nog steeds de 250 plu beschikbaar uiteraard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqQFIu7y4POolc7P9uQKbB-ZX0k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vxSmYqHFGa3lRPeOkOcq1kkD.png?f=fotoalbum_large

Bij een uitgave patroon van 1500 euro gaat dat ongeveer naar 14 maanden en heb je nog steeds 250 plu beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/29Mj0fRkwZU1AU6troPOb2Y5d9E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/c3Euh1nb4ztDR0e6ImggFi2V.png?f=fotoalbum_large

https://starlinez.github.io/plutus-calculator

[ Voor 76% gewijzigd door Nopheros op 19-12-2023 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:17
Dit zijn de wijzigingen voor 'gratis' Plutus klanten:
What happens to all users currently on the Starter Plan?
Customers currently on the Starter plan will receive one free month on the new Starter plan after the new subscription plans go live. Afterward, they will transition to the new Standard plan.

What restrictions are there on the Standard version of the app?
Customers on the Standard plan will not receive any rewards and will be unable to withdraw PLU. All bank-like features will remain active.
https://support.plutus.it...ate-on-Subs-Reward-Levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
Het is ondoordacht dat Plutus dit aankondigt zonder dat eerst (beloofde) basisfuncties zoals GooglePay, PlutusSwap, fysieke kaart, etc. werken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FKSIxbyuFD069O_JyE68AA5lj6g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oOePGJp61Sk6FGkPWVGdRfrZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:56

Rouwette

Rouwette.com

Ik mis nog altijd de lage plu stack levels. Dan kun je starters binden om te sparen…

[ Voor 5% gewijzigd door Rouwette op 20-12-2023 07:08 ]

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04:31
Rouwette schreef op woensdag 20 december 2023 @ 07:07:
Ik mis nog altijd de lage plu stack levels. Dan kun je starters binden om te sparen…
Die kwamen toch uiteindelijk niet meer. Of ben ik nou in de war na al die aankondigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 11:14
Globalcitizen schreef op woensdag 20 december 2023 @ 00:45:
Het is ondoordacht dat Plutus dit aankondigt zonder dat eerst (beloofde) basisfuncties zoals GooglePay, PlutusSwap, fysieke kaart, etc. werken.

[Afbeelding]
goeie timing voor je screenshot, maar was een tijdelijk dipje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
CHRlS schreef op woensdag 20 december 2023 @ 07:11:
[...]

Die kwamen toch uiteindelijk niet meer. Of ben ik nou in de war na al die aankondigingen?
Daar komen de incremental tiers voor in de plaats. Daar komt nog een uitleg over hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Globalcitizen schreef op woensdag 20 december 2023 @ 00:45:

[Afbeelding]
Het was mooier geweest als het er al was inderdaad, maar fysieke kaarten vanaf morgen (na de meetup maybe?) te bestellen en gpay voor begin januari afgegeven door Visa. Dan zijn die dingen nog net op de valreep klaar voor de nieuwe voorwaarden ingaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Damn, ik vond mijn 190 PLU al veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globalcitizen
deuceboss schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:16:
[...]

goeie timing voor je screenshot, maar was een tijdelijk dipje.
Het klopt dat de laatste steile daling een dipje bleek. Er was geen opzet bij, maar gewoon een 1 dags grafiek op dat moment. Daarom hierbij een nieuwe grafiek van nu.
(Ik vind wel dat GooglePay had moeten werken voor een dergelijke aankondiging om de leegloop enigszins te beperken.)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w5-RXPpYwilzXlRs9D_p2Xaueyc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GEoHJDOyZAZ06qUxfU3kMVJr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:41
Kan/wil iemand mij vertellen óf het zin heeft om vandaag nog te beginnen met plutus i.c.m. Curve? En zo ja, wat is de interessantste optie? Of hebben ze net alles aangepast en is dat niet meer interessant? Heb geprobeerd het uit te zoeken maar kom vooral oudere berichten tegen, wellicht is dat niet meer relevant nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Globalcitizen schreef op woensdag 20 december 2023 @ 12:14:
[...]

Het klopt dat de laatste steile daling een dipje bleek. Er was geen opzet bij, maar gewoon een 1 dags grafiek op dat moment. Daarom hierbij een nieuwe grafiek van nu.
(Ik vind wel dat GooglePay had moeten werken voor een dergelijke aankondiging om de leegloop enigszins te beperken.)
[Afbeelding]
Plutus price loopt toch al een hele tijd te rangen in dit gebied? Dan weer even kort boven de 6 dollar, dan weer onder de 6 dollar. Vooralsnog weinig spannends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
@crispo Is het wel waard denk ik. Je kunt zonder stack beginnen, alleen een abo met gratis perk(s).
https://starlinez.github.io/plutus-calculator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 15:43
crispo schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:10:
Kan/wil iemand mij vertellen óf het zin heeft om vandaag nog te beginnen met plutus i.c.m. Curve? En zo ja, wat is de interessantste optie? Of hebben ze net alles aangepast en is dat niet meer interessant? Heb geprobeerd het uit te zoeken maar kom vooral oudere berichten tegen, wellicht is dat niet meer relevant nu..
Zeker. Zolang de nieuwe 2024 wijzigingen nog niet live staan, kun je gewoon zonder investering (lees: abonnement) PLU verdienen met je uitgaven. Maandelijks 1 perk op een merchant die je al gebruikt, en de rest gaat vanzelf. Als de wijzigingen (bijna) live gaan kun je altijd nog bepalen of doorrgaat of de boel verkoopt.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:43
Er staat in de mail "in at least 30 days", hoe moeten wij dit interpreteren? Misschien op 19 januari, maar misschien later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 05-06 16:35
De fysieke kaarten zijn beschikbaar voor Ambassadors om te bestellen. Mogelijk voor normale gebruikers later deze dag!

Edit: lijkt erop dat de kaart 9,99 kost

[ Voor 15% gewijzigd door Wausser90 op 20-12-2023 17:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wausser90 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 17:18:
De fysieke kaarten zijn beschikbaar voor Ambassadors om te bestellen. Mogelijk voor normale gebruikers later deze dag!

Edit: lijkt erop dat de kaart 9,99 kost
Die curve werkt voor mij prima, ik laat hem dan maar voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Ehm iedereen kreeg toch een fysieke kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
knakworst schreef op woensdag 20 december 2023 @ 17:22:
[...]

Die curve werkt voor mij prima, ik laat hem dan maar voorbij gaan.
Ik lees teveel over problemen met Curve op de plutus discord, niet alleen met de plutus kaart maar met alle kaarten die toegevoegd worden binnen Curve. Mijn Curve kaart werkt op dit moment ook zonder problemen maar voor die 10 euro wil ik toch wel een Plutus kaart.
Rouwette schreef op woensdag 20 december 2023 @ 17:38:
Ehm iedereen kreeg toch een fysieke kaart?
Je moet 'm zelf aanvragen (vanavond/morgen) en 10 euro betalen, dan wordt de kaart opgestuurd.

[ Voor 23% gewijzigd door Nopheros op 20-12-2023 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Nopheros schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:37:
[...]

Ik lees teveel over problemen met Curve op de plutus discord, niet alleen met de plutus kaart maar met alle kaarten die toegevoegd worden binnen Curve. Mijn Curve kaart werkt op dit moment ook zonder problemen maar voor die 10 euro wil ik toch wel een Plutus kaart.

[...]

Je moet 'm zelf aanvragen (vanavond/morgen) en 10 euro betalen, dan wordt de kaart opgestuurd.
Okee dat was toch niet zo gecommuniceerd? Voor de Metal wel maar niet voor de gewone, naja de gratis Curve werkt prima. Betaalde kaart steken ze maar ergens waar het licht niet schijnt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 04-06 19:32
Nopheros schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:37:
[...]

[...]

Zelf de metal neem ik aan?
Heb het even niet gevolgd, maar mijn fysieke blauwe kaart ligt al een jaartje in de kast stof te vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 05-06 16:35
Masstje schreef op woensdag 20 december 2023 @ 19:14:
[...]

Zelf de metal neem ik aan?
Heb het even niet gevolgd, maar mijn fysieke blauwe kaart ligt al een jaartje in de kast stof te vergaren.
Die stof vergarende kaart is de oude kaart en werkt niet meer. De kaart die je nu/straks kunt aanvragen is nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
De plastic kaart is live gegaan. Binnenkort voor iedereen te bestellen. Ik wacht nog even op de metal card (zomer 2024).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLqj_WTV7qlRSVpJozo9Tkp1EuY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AMd0W9IOxEazZWNpNMcV1EHD.jpg?f=fotoalbum_large
Edit: toch besteld.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5JZGizTqqmN-m71p1ooWW26nlUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VXunimQNUywa8knSXs90vPSo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door enermax op 20-12-2023 20:10 ]

Pagina: 1 ... 65 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.