Ik heb mezelf weer gedowngrade naar Veteran. Leuk 200 PLU binnengeharkt in 2 maanden en bijna 3.000 PLU met winst verkocht. Maar btc heeft het beter gedaan dus overall geen reden tot juichen.
Ik heb het afgelopen nacht afgerond rond 01:00, de wallet had ik al gekoppeld met mn Metamask wallet.keepitfrosty schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:00:
[...]
Hopelijk de koppeling al wel gemaakt want de wallets worden 1x per dag gescand en de promo eindigt vandaag. En de volgende scan is morgenvroeg
Op welk tijdstip is de scan precies?
Ik heb net gekeken maar het aantal plu staat er helaas nog niet bij.
Correctie: ingelogd in de browser en het straat er wel ; stacked 252 plu (Hero)(GabrielZ schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:21:
[...]
Ik heb het afgelopen nacht afgerond rond 01:00, de wallet had ik al gekoppeld met mn Metamask wallet.
Op welk tijdstip is de scan precies?
Ik heb net gekeken maar het aantal plu staat er helaas nog niet bij.
:strip_exif()/f/image/sjZRQySV3IP3H67q49uVjwNS.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedankt ๐๐ผ
Ik wacht inmiddels sinds 17-11... Heb dus mijn hele stack maar verkocht en ben weer 'free' (abo ook gelijk opgezegd, kijk volgende maand wel hoe en wat)Ypho schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:25:
[...]
Bij mij inmiddels 5 dagen, maar kan zo een week overheen gaan als je pech hebt.
Als je weer GOAT af bent kun jeje zelf wel veteran noemen ๐knakworst schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:43:
Ik heb mezelf weer gedowngrade naar Veteran. Leuk 200 PLU binnengeharkt in 2 maanden en bijna 3.000 PLU met winst verkocht. Maar btc heeft het beter gedaan dus overall geen reden tot juichen.
Hopelijk komt Renegade binnenkort, dan downgrade ik 1 tier en ga ik Renegade ook gebruiken. Hopelijk dit jaar nog...Tomba schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:33:
[...]
Ik wacht inmiddels sinds 17-11... Heb dus mijn hele stack maar verkocht en ben weer 'free' (abo ook gelijk opgezegd, kijk volgende maand wel hoe en wat)
Jezus Christus hoe krijg je t voor elkaar. In September withdrawal gedaan en toen krijg ik 2 dagen voordat ze t uitbetaalde een mail van โAngeloโ dat er bestedingen waren waarop ik geen cashback had moeten krijgen, dat klopte omdat ze na een refund van Amazon geen clawback deden dus ondanks dat er een hele lijst stond van bestedingen die gewoon valide zijn (o.a. Amazon, bol.com, Kruidvat, Lidl en Albert Heijn) matchte het aantal Plu nagenoeg met de hoeveelheid die ik gekregen had voor de latere refund (ze haalden ietsje meer weg) dus geloofde ik het verder wel en heb het zo gelaten.
Nu heb ik 17-11 weer een withdrawal ingeschoten en warempel Angelo heeft weer wat bestedingen gevonden die niet voldoen aan de voorwaarden. Hier valt echter 3 dingen op:
:strip_exif()/f/image/wtKW4Gm6Ypyt6P0oR1LQRFcV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c0MeYJeUh6WpX45Mkl0Q1eAg.jpg?f=fotoalbum_large)
(Ook super dat ze t een โgiftโ noemen, bedankt hรจโฆ)
Wat is Plutus er toch op achteruit gegaan dit jaar
Nu heb ik 17-11 weer een withdrawal ingeschoten en warempel Angelo heeft weer wat bestedingen gevonden die niet voldoen aan de voorwaarden. Hier valt echter 3 dingen op:
- De bestedingen zijn allemaal van juli of eerder
- De lijst is identiek aan die van september
- De hoeveelheid Plu die geclawbackt moet worden is toevallig wederom precies 5.55 PLU
:strip_exif()/f/image/wtKW4Gm6Ypyt6P0oR1LQRFcV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c0MeYJeUh6WpX45Mkl0Q1eAg.jpg?f=fotoalbum_large)
Mss n00b vraagje maar is er ergens een overzicg hoe ik mijn plu kan verkopen voor eth of eur? Ik ben er wel klaar mee eigenlijk.....
Ik zie dat direct verkopen niet zo snel meer terugkomen met alles wat daar gerommeld word
Ik zie dat direct verkopen niet zo snel meer terugkomen met alles wat daar gerommeld word
misschien ff het topic doorkijken, staat echt meerdere malen benoemd, zelfs op de vorige pagina nog.
TL:DR -> Withdrall naar metamask of dergelijke en dan naar een exchange.
TL:DR -> Withdrall naar metamask of dergelijke en dan naar een exchange.
[ Voor 27% gewijzigd door TWFpa2Vs op 29-11-2023 17:56 ]
Het gaat dan toch echt gebeuren. New plans vanaf 1 Januari. Hopelijk een Plu pump begin volgend jaar. De subscriptions die alleen verkopen (freeloaders) krijgen een stuk minder Plu om te verkopen. Ze moeten Plu redeemen om cap te verhogen of weggaan. Ook degene die niet de tier geuprade hebben zullen Plu redeemen om cap te verhogen. Er zullen toch een hoop nieuwe leden bij moeten komen vanaf februari om de recent nieuwe tiers te kunnen opvangen. Genoeg nieuwe plannen aangekondigd. Nu nog uitvoeren.
https://app.loopedin.io/plutus
https://app.loopedin.io/plutus
https://x.com/plutus/status/1729794833953304773New Subscriptions Plans arriving in January! ๐ซ
Get ahead with pro-tips from our savvy customers. The promotion for a free ยฃ/โฌ10k Rewards Cap (worth 500 PLU) concludes today.
Vandaag kwam 50 PLU aan op KuCoin via Rabby methode. Withdraw duurde bijna 2 weken (13 dagen om precies te zijn).
Uitgecashed en de andere 50 PLU laat ik nog staan. Ik stel liever wat van mijn winst veilig.
Geen idee wat ik nog wil gaan doen met de nieuwe plans.
Uitgecashed en de andere 50 PLU laat ik nog staan. Ik stel liever wat van mijn winst veilig.
Geen idee wat ik nog wil gaan doen met de nieuwe plans.
[ Voor 10% gewijzigd door pjonk op 30-11-2023 09:27 ]
Itโs nice to be important but itโs more important to be nice
Een dag of 10 geleden heb ik een withdraw van 20 PLU gedaan, staat van op mijn Metamask.
Is het nu zeker dat de nieuwe abo's per 1-1-2024 ingaan? Ik heb daar nergens een officieel bericht van gezien.
En ik neem aan dat je voor die tijd dan ook de mogelijkheid krijgt om PLU te redeemen?
Is het nu zeker dat de nieuwe abo's per 1-1-2024 ingaan? Ik heb daar nergens een officieel bericht van gezien.
En ik neem aan dat je voor die tijd dan ook de mogelijkheid krijgt om PLU te redeemen?
Goed om te weten dat het nu ongeveer 10 a 13 dagen duurt. Ik heb van het weekend weer een pluk laten overzetten. Ik ben blij dat ik gewoon alleen maar 'everyday" abonnement heb en verder niks. Heb ondertussen in een jaar ongeveer 600 euro uit kunnen betalen. Dus die 5 euro per maand er gemakkelijk uit. Het verlies op Crypto.com waar ik 350 euro zag verdampen naar -/+100 ook wel weer goed gemaakt dus.
Kudoโs voor jouw avatar, mijn schade bij cdc was wat groter helaasMevrouwDeKat schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:54:
Goed om te weten dat het nu ongeveer 10 a 13 dagen duurt. Ik heb van het weekend weer een pluk laten overzetten. Ik ben blij dat ik gewoon alleen maar 'everyday" abonnement heb en verder niks. Heb ondertussen in een jaar ongeveer 600 euro uit kunnen betalen. Dus die 5 euro per maand er gemakkelijk uit. Het verlies op Crypto.com waar ik 350 euro zag verdampen naar -/+100 ook wel weer goed gemaakt dus.
[ Voor 3% gewijzigd door zenith op 30-11-2023 12:19 ]
Vandaag miin Plu terug gekregen met excuses. Sneller dan verwacht. Ook is mijn withdrawal van 17-11 aangekomen op MetaMask. Dat was dan weer stuk trager dan verwacht en ook te laatTomba schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:27:
Jezus Christus hoe krijg je t voor elkaar. In September withdrawal gedaan en toen krijg ik 2 dagen voordat ze t uitbetaalde een mail van โAngeloโ dat er bestedingen waren waarop ik geen cashback had moeten krijgen, dat klopte omdat ze na een refund van Amazon geen clawback deden dus ondanks dat er een hele lijst stond van bestedingen die gewoon valide zijn (o.a. Amazon, bol.com, Kruidvat, Lidl en Albert Heijn) matchte het aantal Plu nagenoeg met de hoeveelheid die ik gekregen had voor de latere refund (ze haalden ietsje meer weg) dus geloofde ik het verder wel en heb het zo gelaten.
Nu heb ik 17-11 weer een withdrawal ingeschoten en warempel Angelo heeft weer wat bestedingen gevonden die niet voldoen aan de voorwaarden. Hier valt echter 3 dingen op:Needless to say I am not amused, heb dus gereageerd dat ze dit direct moeten terugdraaien.
- De hoeveelheid Plu die geclawbackt moet worden is toevallig wederom precies 5.55 PLU
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat gezegd hebbende valt de price drop mee (tegen
[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 30-11-2023 13:53 ]
Ik heb nu ook via de Rabby-methode mijn PLU aangevraagd. Eerst nog nagekeken of alle rewards kloppen.
Die prijsdump gaat de komende weken nog wel door natuurlijk, ik denk dat we weer tussen de 5 en 6 dollar gaan hangen.Tomba schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:53:
[...]
Dat gezegd hebbende valt de price drop mee (tegen)
Daar ga ik ook zeker vanuit, maar vergeleken met de cliffs tijdens de DA periode valt het behoorlijk mee. Sterker nog, het zakken begon eer gisteren al (piek op 28-11 in de ochtend rond de $7.08 op KuCoin)knakworst schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:15:
[...]
Die prijsdump gaat de komende weken nog wel door natuurlijk, ik denk dat we weer tussen de 5 en 6 dollar gaan hangen.
Ik heb er die dag 3.000 stuks verkocht op Kucoin, vandaar die dalingTomba schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:17:
[...]
Daar ga ik ook zeker vanuit, maar vergeleken met de cliffs tijdens de DA periode valt het behoorlijk mee. Sterker nog, het zakken begon eer gisteren al (piek op 28-11 in de ochtend rond de $7.08 op KuCoin)

Echt balenzenith schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:19:
[...]
Kudoโs voor jouw avatar, mijn schade bij cdc was wat groter helaas
Met wat voor beschrijving komt de storting op je bank?Biowaste schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:47:
Voor de mensen die nog een Solaris/Contis uitbetaling verwachten;
Begin oktober een refund gekregen op mijn oude kaart en uitbetaling bij Solaris aangevraagd.
Ergens eind oktober een mail ontvangen met o.a. "We will be back in touch within the next 7 days to update you on the progress of your request."
Niets meer van gehoord natuurlijk, maar uiteindelijk gister een mail ontvangen van Solaris dat het geregeld was en hebt het geld zojuist op mijn bankrekening gestort gekregen.
Als het goed is, krijg je een mail als bevesting.
Exciting news! By upgrading your Reward Level between 25th Oct and 29th Nov, you have secured some exclusive benefits:
โข 3-Months Free Premium Plan
โข โฌ10k Rewards Cap
Your benefits will kick in once our new subscription plans and redemption functionality launch, expected in January. We'll keep you in the loop with updates as we progress.
How to Keep Your โฌ10k Rewards Cap
To retain your exclusive benefits, make sure you maintain your current Reward Level or higher. Downgrading will result in losing your โฌ10k Rewards Cap. Full details and terms can be found here >
We hope you enjoy the extra rewards and perks that come with your new Reward Level. Stay tuned for more updates!
Hiero ook een bonusโฆ.. notTomba schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:27:
Nu heb ik 17-11 weer een withdrawal ingeschoten en warempel Angelo heeft weer wat bestedingen gevonden die niet voldoen aan de voorwaarden. Hier valt echter 3 dingen op:Needless to say I am not amused, heb dus gereageerd dat ze dit direct moeten terugdraaien.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/ixDSVGP9IJ0X4zY4WNni5KQ9.jpg?f=fotoalbum_large)
Lijkt me niet meer dan normaal dat er PLU wordt verwijderd die je niet hoort te krijgen toch? Of we hebben we het hier over wat anders?
Is inderdaad niet normaal als ik bijvoorbeeld bij een everyday voor 2500 euro koop en er wordt 1000 gerefund, na een maand uiteindelijk maar voor 1000 euro rewards krijg terwijl voor 2000 betaald. Dit terwijl ze zelf zeggen dat na een maand alles final is.
Tbh vind ik het niet meer dan logisch maar uiteindelijk niet eerlijk. Als je over die 1000 euro rewards hebt gekregen en je krijgt een refund dan worden die rewards ingetrokken.MTT schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 16:47:
Is inderdaad niet normaal als ik bijvoorbeeld bij een everyday voor 2500 euro koop en er wordt 1000 gerefund, na een maand uiteindelijk maar voor 1000 euro rewards krijg terwijl voor 2000 betaald. Dit terwijl ze zelf zeggen dat na een maand alles final is.
Heb je dit aan support voorgelegd? Die kunnen vast op een of andere manier een specifieke maand opnieuw laten berekenen..
Je krijgt PLU over je eerste 2000 euro aan uitgaven in die betreffende maand. Ga je in een latere maand een deel(bijv 1000 euro) refunden dan worden die PLU weer weggehaald. En nee dan krijg je inderdaad niet alsnog PLU over 1000 euro van andere uitgaven in die maand. Dat is niet bij te houden joh.MTT schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 16:47:
Dan moeten ze in de email niet zeggen dat aan het eind van de maand de rewards final zijn, en tenslotte hier schijt aan hebben.
Heb al mijn opgebouwde plu in ieder geval opgenomen, en kijk hoe lang dit zinkend schip het nog volhoudt.
Heb al mijn opgebouwde plu in ieder geval opgenomen, en kijk hoe lang dit zinkend schip het nog volhoudt.
[ Voor 30% gewijzigd door MTT op 02-12-2023 17:47 ]
Nou, zinkend schip is wel erg overdreven hoorโฆBovenstaande scenario is gewoon 1 case waar je het wel of niet mee eens kan zijn. Persoonlijk paar keer support nodig gehad en goed geholpen. Maakt het dan voor mij automatisch het beste product ooit?
Nee dat niet, elk project heeft zijn zo zijn nukken en ik ben van mening dat plutus het bovengemiddeld beter doet dan vergelijkbare initiatieven.
Nee dat niet, elk project heeft zijn zo zijn nukken en ik ben van mening dat plutus het bovengemiddeld beter doet dan vergelijkbare initiatieven.
De vanzelfsprekendheid spat er weer vanaf, ik heb werkelijk waar hier nog nooit gedoe mee gehad in meerdere withdrawals.
Je situatie is precies waarom ik alleen definitieve transactie gbit naar plutus zodat je jezelf niet in de voet schiet door over je drempel te gaan en daarna geen PLU meer krijgt.
In de basis is het nog steeds gratis geld wat je krijgt met de PLU uitkering, is het perfect, nee verre van maar is de service van onze Nederlandse banken perfect, euhm nee ook niet!
Ik snap het constante geklaag niet zo, niemand heeft je gedwongen of dwingt je nu om door te gaan dus voel je vrij om op elk moment uit te stappen ๐
Je situatie is precies waarom ik alleen definitieve transactie gbit naar plutus zodat je jezelf niet in de voet schiet door over je drempel te gaan en daarna geen PLU meer krijgt.
In de basis is het nog steeds gratis geld wat je krijgt met de PLU uitkering, is het perfect, nee verre van maar is de service van onze Nederlandse banken perfect, euhm nee ook niet!
Ik snap het constante geklaag niet zo, niemand heeft je gedwongen of dwingt je nu om door te gaan dus voel je vrij om op elk moment uit te stappen ๐
Sterker nog, er is geen Nederlandse bank die mij geld geeft voor het uitgeven van geld. Ik zet een vermogen bij ze neer wat ze vervolgens x 50 uitlenen met gecreรซerd geld en als bedankje krijg ik iets wat ver uit de buurt ligt van wat Plutus geeft.TWFpa2Vs schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 18:55:
Ik zit samen met mij vrouw in twee super chille secretlab stoelen
[ Voor 4% gewijzigd door tormentor1985 op 02-12-2023 22:02 ]
Je kan je natuurlijk wel afvragen als je er geld in stop zoals een abo of er dan ook een tegenpresetatie verwacht mag worden.
Klopt en dat krijg je toch ook? Volgens mij is dat allemaal vrij helder en vergeet niet voor je betaalrekening betaal je ook al snel 5 euro per maand en krijg je verder niks voor behalve die betaalpas.
Heb er in de laatste 1,5 jaar aardig wat gratis Bitcoin en ETH mee kunnen kopen dus die is er zekerDvE schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 22:05:
Je kan je natuurlijk wel afvragen als je er geld in stop zoals een abo of er dan ook een tegenpresetatie verwacht mag worden.
Dat een uitbetaling er dan 14 dagen over doet, of support er een week over doet, of zoals een paar dagen terug missen er wat rewards op een paar transacties.. who cares.
[EDIT]
Mijn support ticket is zojuist binnen 3 uur beantwoord op een zaterdag
[ Voor 28% gewijzigd door Nopheros op 02-12-2023 23:23 ]
En tot voor kort geen of zelf een negatieve rente en nu nog steeds een rente die zwaar beneden het inflatiegetal ligt en dus indirect nog steeds negatief is. Zaligmakend is het allemaal niet en gedoomd om te falen.TWFpa2Vs schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 22:39:
Klopt en dat krijg je toch ook? Volgens mij is dat allemaal vrij helder en vergeet niet voor je betaalrekening betaal je ook al snel 5 euro per maand en krijg je verder niks voor behalve die betaalpas.
Zeker, gevallen zo als jij zijn er ook.Nopheros schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 23:20:
[...]
Heb er in de laatste 1,5 jaar aardig wat gratis Bitcoin en ETH mee kunnen kopen dus die is er zeker![]()
Dat een uitbetaling er dan 14 dagen over doet, of support er een week over doet, of zoals een paar dagen terug missen er wat rewards op een paar transacties.. who cares.
[EDIT]
Mijn support ticket is zojuist binnen 3 uur beantwoord op een zaterdag
Maar anderen hebben blijkbaar andere ervaringen en hebben er misschien (nog) niet zoveel gratis geld uitgetrokken terwijl ze wel voor de service betalen.
Je mag wel enige vorm van tegenprestatie verwachten als het daadwerkelijk om geld gaat.
Of duidelijk er over communiceren, maar beide gaat blijkbaar niet altijd goed zoals het forum zich hier vult met vragen en voorvallen.
Misschien moet iedereen het zien voor wat het is: een piramidespel
Van "Contis Redemptions EUR"ElPensador schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:04:
[...]
Met wat voor beschrijving komt de storting op je bank?
Bij omschrijving en kenmerk stond mijn naam.
Weet iemand wanneer dat redeemen van PLU live gaat? Is dat per 1 januari?
En begreep ik nou goed dat je daar als stake holder 50% korting op krijgt? Dus 50 PLU redeem voor 25?
En begreep ik nou goed dat je daar als stake holder 50% korting op krijgt? Dus 50 PLU redeem voor 25?
โCompound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it โฆ he who doesnโt โฆ pays it.โ
Volgens รฉรฉn tweet van Plutus, in January. Ook moet er 30 dagen notice period zijn. Dus niet รฉรฉn januari.NeoflexNL schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:32:
Weet iemand wanneer dat redeemen van PLU live gaat? Is dat per 1 januari?
Thanks! Dat wordt weer een zaakie dus.. Ik neem dat per 1 januari wel die nieuwe limieten ingaan, of geldt daar ook die 30 dagen periode voor?knakworst schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:37:
[...]
Volgens รฉรฉn tweet van Plutus, in January. Ook moet er 30 dagen notice period zijn. Dus niet รฉรฉn januari.
[ Voor 6% gewijzigd door NeoflexNL op 04-12-2023 11:46 ]
โCompound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it โฆ he who doesnโt โฆ pays it.โ
Tegelijkertijd, ook in January. Tot die tijd de oude limieten.NeoflexNL schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:46:
[...]
Thanks! Dat wordt weer een zaakie dus.. Ik neem dat per 1 januari wel die nieuwe limieten ingaan, of geldt daar ook die 30 dagen periode voor?
Nice, dan heb ik dus nog wel even de tijd om de vakantietickets te boekenknakworst schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:51:
[...]
Tegelijkertijd, ook in January. Tot die tijd de oude limieten.
Ben wel blij dat ik 3k van die Plu heb omgezet voor de deadline (in eth). Eth nu 10 procent hoger en plu 10 procent lager.
De analytics extentie is ook bijgewerkt met de new tiers. Handig als je MCC code wilt weten of missende plu op transacties wilt opsporen.
https://chrome.google.com...pmkahfbcdlpmoamemjhjlpcbmWhat's Changed
Add new CARD_REFUND transaction type for refunds
Add support for new Myth and Honey Badger stacking levels
Goede zet idd. Ik ben slechts Hero en dat is vrijwel volledig o.b.v. gratis verkregen PLU, maar de koersdaling mag wel afvlakken nuknakworst schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:57:
Ben wel blij dat ik 3k van die Plu heb omgezet voor de deadline (in eth). Eth nu 10 procent hoger en plu 10 procent lager.
Dat is het punt met PLU, het nut is iets wat om te rekenen valt in euro's, dat verandert niet met een btc op 15k of 100k. Daarom kun je in een opgaande bull beter niet in dit soort meuk zitten, gewoon BTC is het beste.Bananeman schreef op woensdag 6 december 2023 @ 08:16:
[...]
Goede zet idd. Ik ben slechts Hero en dat is vrijwel volledig o.b.v. gratis verkregen PLU, maar de koersdaling mag wel afvlakken nuZeker aangezien de rest van de markt wel in de lift zit.
Ja PLU is uitsluitend om wat euro's terug te verdienen. Miniem % van mijn PF.knakworst schreef op woensdag 6 december 2023 @ 08:38:
[...]
Dat is het punt met PLU, het nut is iets wat om te rekenen valt in euro's, dat verandert niet met een btc op 15k of 100k. Daarom kun je in een opgaande bull beter niet in dit soort meuk zitten, gewoon BTC is het beste.
Koers is wat balen op moment idd, zolang het maar stabiel blijft is het tenminste nog acceptabel..
Inmiddels al onder de 6 usd zie ik.
Ik lees meer en meer mensen die het hebben over een lage koers. Even serieus, dit is toch niet meer dan normaal?Nopheros schreef op woensdag 6 december 2023 @ 10:24:
Koers is wat balen op moment idd, zolang het maar stabiel blijft is het tenminste nog acceptabel..
De afgelopen weken is er meer vraag dan aanbod geweest omdat iedereen een level'tje hoger wilde. Vanaf het moment dat de nieuwe tiers bekend waren en dat je een keus kreeg om te upgraden voor een 10k reward per maand is de koers omhoog gegaan (logisch, vraag en aanbod).
Die vraag begint nu logischerwijs weer af te nemen. Hoezo zou je nu PLU willen kopen? Wellicht klimt hij weer wat begin januari omdat mensen PLU nodig gaan hebben voor een hogere reward cap. Verder is het niet meer dan een normale marktwerking en als je een beetje bekend bent met crypto had je dit kunnen voorspellen.
Nieuwe mensen die joinen, vanaf januari kun je PLU inruilen voor een hogere rewards cap. Dat soort dingen.tormentor1985 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 10:33:
[...]
Ik lees meer en meer mensen die het hebben over een lage koers. Even serieus, dit is toch niet meer dan normaal?
De afgelopen weken is er meer vraag dan aanbod geweest omdat iedereen een level'tje hoger wilde. Vanaf het moment dat de nieuwe tiers bekend waren en dat je een keus kreeg om te upgraden voor een 10k reward per maand is de koers omhoog gegaan (logisch, vraag en aanbod).
Die vraag begint nu logischerwijs weer af te nemen. Hoezo zou je nu PLU willen kopen? Wellicht klimt hij weer wat begin januari omdat mensen PLU nodig gaan hebben voor een hogere reward cap. Verder is het niet meer dan een normale marktwerking en als je een beetje bekend bent met crypto had je dit kunnen voorspellen.
Dus ligt het in de lijn der verwachting dat de vraag in Januari gaat toenemen en daarmee de koers weer iets zal gaan stijgen. Totdat iedereen die hogere rewards cap heeft die ze willen waardoor de vraag weer wat zal afnemen en de koers weer wat zal dalen.Nopheros schreef op woensdag 6 december 2023 @ 10:43:
[...]
Vanaf januari kun je PLU inruilen voor een hogere rewards cap.
Ik heb bewust PLU bijgekocht direct toen bekend werd dat ik moest upgraden voor een 10k reward cap. Leek mij enorm interessant en again in de lijn der verwachting dat dit nieuws de koers zou laten stijgen. Vervolgens heb ik boven de 7 dollar mijn vrijgekomen PLU verkocht (vliegtickets, nieuwe wasdroger en andere grote uitgaven die langer dan 45 dagen geleden waren). Goeie extra profit gemaakt.
Nu is weer het moment om even lekker te GBIT'en, dan kan ik half januari weer verkopen als er weer meer vraag is. Wat de koers daarna gaat doen geen idee
[ Voor 9% gewijzigd door tormentor1985 op 06-12-2023 11:10 ]
Het is en blijft iets extra's op wat je normaliter ook aanschaft. 
Dat de CTO het verkloot met al die wijzigingen op wijzigingen is gewoon een Plutus probleem, ik vraag mij serieus af of ze wel een developer in huis hebben gezien de oude bugs waar mensen continue tegen aanlopen en niet worden opgelost. Heb medelijden met support hierin.
Ook nieuwe features zijn "all the promises", als je geen Curve hebt vandaag de dag, kun je alleen online aankopen doen met die kaart.. denk dat ze het apple/google pay erg onderschat hebben, met het overgaan naar die nieuwe card provider.
Het plan was om $PLU hoger te krijgen met al die aangekondige wijzigingen, zodat het eco systeem wat beter werd voor de langere termijn.
Als die knurft in 1-2x het plan goed had, dan was PLU niet van 9-10$ naar 5-6 teruggevallen denk ik...
Anyways, keep stacking ... of niet?
Dat de CTO het verkloot met al die wijzigingen op wijzigingen is gewoon een Plutus probleem, ik vraag mij serieus af of ze wel een developer in huis hebben gezien de oude bugs waar mensen continue tegen aanlopen en niet worden opgelost. Heb medelijden met support hierin.
Ook nieuwe features zijn "all the promises", als je geen Curve hebt vandaag de dag, kun je alleen online aankopen doen met die kaart.. denk dat ze het apple/google pay erg onderschat hebben, met het overgaan naar die nieuwe card provider.
Het plan was om $PLU hoger te krijgen met al die aangekondige wijzigingen, zodat het eco systeem wat beter werd voor de langere termijn.
Als die knurft in 1-2x het plan goed had, dan was PLU niet van 9-10$ naar 5-6 teruggevallen denk ik...
Anyways, keep stacking ... of niet?
Wat de reden ook is voor een daling, of het nu te verwachten is of niet, dan zullen mensen het nog steeds jammer vinden toch? Liever een stijging.tormentor1985 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:08:
[...]
Dus ligt het in de lijn der verwachting dat de vraag in Januari gaat toenemen en daarmee de koers weer iets zal gaan stijgen. Totdat iedereen die hogere rewards cap heeft die ze willen waardoor de vraag weer wat zal afnemen en de koers weer wat zal dalen.
Ik heb bewust PLU bijgekocht direct toen bekend werd dat ik moest upgraden voor een 10k reward cap. Leek mij enorm interessant en again in de lijn der verwachting dat dit nieuws de koers zou laten stijgen. Vervolgens heb ik boven de 7 dollar mijn vrijgekomen PLU verkocht (vliegtickets, nieuwe wasdroger en andere grote uitgaven die langer dan 45 dagen geleden waren). Goeie extra profit gemaakt.
Nu is weer het moment om even lekker te GBIT'en, dan kan ik half januari weer verkopen als er weer meer vraag is. Wat de koers daarna gaat doen geen ideeMaar dit alles is heel logisch lijkt mij. Het is niet Plutus die de koers bepaald maar dat zijn wij met z'n allen. Daar hoeven we niet om te balen. Als jij je PLU niet kwijt wil onder de 6 dollar en met jou genoeg anderen dan zal de koers uiteindelijk wel weer omhoog gaan.
Dat het wat voorspelbaar was.. sure. Of het inruilen van plu in januari genoeg zal zijn om de daling te stoppen, geen idee. We kunnen alleen maar hopen.
Ik heb nog helemaal geen update ontvangen, duurt blijkbaar even..zenith schreef op woensdag 6 december 2023 @ 14:41:
[...]
Bij mij mist het stukje direct debits nog, moet je hiervoor minimaal Hero zijn oid?
En nee daar hoef je voor zover ik weet niet een bepaald level voor te halen.
Ik ben veteran en mis het ook. Misschien alleen in de iphone-versie aanwezig?zenith schreef op woensdag 6 december 2023 @ 14:41:
[...]
Bij mij mist het stukje direct debits nog, moet je hiervoor minimaal Hero zijn oid?
Ik heb een iPhoneAlterMann schreef op woensdag 6 december 2023 @ 15:46:
[...]
Ik ben veteran en mis het ook. Misschien alleen in de iphone-versie aanwezig?
Ik zou niet weten wat ik met 9 perks moet zo lang ze niet stackable zijn.... Iemand nog iets vernomen van de betaalde kaart?
Die kaart komt in H1 2024. Als het goed is...BurnerT schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:13:
Ik zou niet weten wat ik met 9 perks moet zo lang ze niet stackable zijn.... Iemand nog iets vernomen van de betaalde kaart?
Andere mensen die al bijna twee weken op een withdrawel wachten?
@Sjors1999 vandaag betaald. Withdrawal van 21e.
Nog geen 2 weken, wel langer dan normaal.Sjors1999 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:14:
Andere mensen die al bijna twee weken op een withdrawel wachten?
Replace fear of the unknown with curiosity | 33,5 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Helaas is normaal op dit moment ongeveer 2 weken. Komt vanzelf.
Ik wacht ook geduldig af, maar wil het asap omzetten in BitcoinNopheros schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:33:
[...]
Helaas is normaal op dit moment ongeveer 2 weken. Komt vanzelf.
Replace fear of the unknown with curiosity | 33,5 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Allemaal eenmalige buy pressure, die daarna langdurig tot zeer grote sellpresure gaat leiden. Als je vandaag 3000 PLU koopt en staked, ga je die 9% reward PLU natuurlijk niet ook nog vasthouden maar onmiddelijk verkopen steeds.
Ik denk dat hun gok is dat mensen die bijvoorbeeld op 7% zitten, niet verkopen maar doorsparen voor de 9% en daarmee de verkoopdruk wat wegnemen.
Mijn PLU withdrawal van de 21e ook vandaag aangekomen. Precies weer 2 weken zoals ook bij anderen.
[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 06-12-2023 23:02 ]
Is dit nog steeds zo of alleen in de actie periode tot 29-11?enermax schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:23:
@Tomba Vroeger was het inderdaad 30 dagen. Maar werkt nu direkt.
De missende rewards betaling rond 20 nov werken gelukkig ook voor de perks.
Mijn plu is inmiddels aangekomen op coinbase. Als ik dit nu zo goedkoop mogelijk wil omzetten naar btc en dan naar de ledger wil sturen, hoe kan ik dit dan het beste doen?
Traden op de PLU/BTC market en daarna een withdraw? Weet niet hoe dit precies gaat op Coinbase, maar dit zal net als alle andere exchanges zo werken lijkt me.dennisbos schreef op donderdag 7 december 2023 @ 10:43:
Mijn plu is inmiddels aangekomen op coinbase. Als ik dit nu zo goedkoop mogelijk wil omzetten naar btc en dan naar de ledger wil sturen, hoe kan ik dit dan het beste doen?
๐ TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: โญ๏ธ My Graded cards ::: ๐ TCG Codex Profile
Kostte me toch 15 euro met swappen, dus heb het maar uitgecasht in euro's. Plu/btc op advanced market bestaat niet. Kan er nu altijd nog btc mee kopenYpho schreef op donderdag 7 december 2023 @ 10:46:
[...]
Traden op de PLU/BTC market en daarna een withdraw? Weet niet hoe dit precies gaat op Coinbase, maar dit zal net als alle andere exchanges zo werken lijkt me.
[ Voor 6% gewijzigd door dennisbos op 07-12-2023 11:46 ]
Die 3.000 PLU was nu 17.750 dollar waard geweest, Ethereum is nu ruim 23k waard. Dat is een hoeveelheid cashback die ik tot het eind dat Plutus nog bestaat, never nooit terugverdiend zou hebben.knakworst schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:57:
In de bull ga ik alleen maar freeloaden want het is het echt allemaal niet waard.
Misschien een domme vraag maar wat bedoel je met freeloaden?knakworst schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:36:
[...]
Die 3.000 PLU was nu 17.750 dollar waard geweest, Ethereum is nu ruim 23k waard. Dat is een hoeveelheid cashback die ik tot het eind dat Plutus nog bestaat, never nooit terugverdiend zou hebben.
In de bull ga ik alleen maar freeloaden want het is het echt allemaal niet waard.
Cashback harken zonder zelf nog te investeren. Met die PLU handel heb ik er nog 500 overgehouden dus plutus blijf ik 5% / 5 erks harken totdat de piramide geklapt is. Maar daarna ga ik niet in Renegade of welke andere willekeurige cashback-ponzi geld pompen, zeker niet zolang we in de bull zitten.zenith schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:38:
[...]
Misschien een domme vraag maar wat bedoel je met freeloaden?
I dont get itknakworst schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:44:
[...]
Cashback harken zonder zelf nog te investeren. Met die PLU handel heb ik er nog 500 overgehouden dus plutus blijf ik 5% / 5 erks harken totdat de piramide geklapt is. Maar daarna ga ik niet in Renegade of welke andere willekeurige cashback-ponzi geld pompen, zeker niet zolang we in de bull zitten.
Had 3500 plu, deed er 3000 weg voor eth. Goed keuze (20% meer opbrengst) bleek het.
Nu nog die overige 500 plu houden en er gratis geld mee verdienen.
Gokje, die 500 plu komen van anderhalf jaar gebruik plutus kaart.
Ik beschouw het meer als een stablecoin die langzaamaan instort zodra de voorraad op raakt. Bij Plutus hebben ze er nog 15 van de 20 miljoen, maar de emissie zal steeds sneller gaan. Ik geef het nog maximaal 2 jaar.enermax schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:59:
@knakworst Plu is jarenlang gestegen tov btc in downturn. Dan had je van je Plu rewards goedkoop btc kunnen kopen. Die nu meestijgen. Nu is het omgedraaid in bullrun maar voor hoelang... ๐
Heb er inderdaad al 670 verdiend. Had er begin oktober 3500 waarvan ik er 3000 verkocht heb op de laatste actiedag.Masstje schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:27:
Had 3500 plu, deed er 3000 weg voor eth. Goed keuze (20% meer opbrengst) bleek het.
Zonde, je had via advanced trading binnen coinbase naar PLU/USDC moeten gaan. Kost bijna niets (+/- 1 euro afhankelijk van het aantal plu) om om te zetten. Daarna USDC in portfolio tab onder advanced trading kan je je USDC gratis omzetten naar EUR. Als je Bitcoin wou kan ook via USDC/BTC kost ook weer bijna niets (+/- 1$ afhankelijk hoeveel je omzet)dennisbos schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:45:
[...]
Kostte me toch 15 euro met swappen, dus heb het maar uitgecasht in euro's. Plu/btc op advanced market bestaat niet. Kan er nu altijd nog btc mee kopen
Ik heb het ook via advanced trading omgezet in USDC. Alleen was de fee wel iets van 4-5 usdc en niet 1 euro. Vervolgens swappen naar euro's (gratis) en uitgecasht naar bank. Een deel hiervan gestort naar Bitvavo en btc gekocht. Dan heb je ook bijna geen fees behalve die 4-5 usdc dancooLopke schreef op donderdag 7 december 2023 @ 23:35:
[...]
Zonde, je had via advanced trading binnen coinbase naar PLU/USDC moeten gaan. Kost bijna niets (+/- 1 euro afhankelijk van het aantal plu) om om te zetten. Daarna USDC in portfolio tab onder advanced trading kan je je USDC gratis omzetten naar EUR. Als je Bitcoin wou kan ook via USDC/BTC kost ook weer bijna niets (+/- 1$ afhankelijk hoeveel je omzet)
Altijd gedaan.knakworst schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:36:
[...]
Die 3.000 PLU was nu 17.750 dollar waard geweest, Ethereum is nu ruim 23k waard. Dat is een hoeveelheid cashback die ik tot het eind dat Plutus nog bestaat, never nooit terugverdiend zou hebben.
Alle coinbase rewards en de cashbacks altijd omgezet naar btc haha. Nooit een cent geinvesteerd ook.
Is dit nog een aanrader voor gebruik als debit card met cash back ? Sinds binance gesloten is heb ik er geen meer.
Al instapper niet slecht, wel veel wijzigingen aan hun cashback laatste tijd. Dus forum goed op nalezen.kitkat007 schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:48:
Is dit nog een aanrader voor gebruik als debit card met cash back ? Sinds binance gesloten is heb ik er geen meer.
Andere alternatieven komen ook aan bod, renegade, bybit card, kucoin card, allemaal hebben ze wel iets maar meeste nog niet ten volle operationeel.
Tip, wees er bij als de eerste, zoals bij CRO, en let goed op bij aanpassingen van reward, die hebben enorme invloed op de koers.
Met de huidige Plutus koers is instappen goed te doen, met 250 plu krijg je 4% cashback en iets van 6 of 7 perks vanaf januari. Veel beter wordt het niet.kitkat007 schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:48:
Ben deze thread uit het oog geraakt na het begin omdat mijn fysieke kaart nooit is aangekomen waardoor ik helemaal niks kon. Maar ik zie nu dat ze eindelijk een virtual card optie in de app hebben.
Mijn grote vraag is: ik zie dat ze een Everyday plan hebben voor 5 euro in de maand, waarmee je per maand recht hebt op twee perks. Als ik bijv. Netflix en Youtube selecteer, betekent het dan dat ik maandelijks 2x10 euro aan PLU cashback krijg? Ik heb momenteel nog 0 PLU staan, dus ik haal bij lange na niet de Hero stacking level.
Of zie ik toch iets over het hoofd en zijn er meer voorwaardes om die perks te activeren?
Mijn grote vraag is: ik zie dat ze een Everyday plan hebben voor 5 euro in de maand, waarmee je per maand recht hebt op twee perks. Als ik bijv. Netflix en Youtube selecteer, betekent het dan dat ik maandelijks 2x10 euro aan PLU cashback krijg? Ik heb momenteel nog 0 PLU staan, dus ik haal bij lange na niet de Hero stacking level.
Of zie ik toch iets over het hoofd en zijn er meer voorwaardes om die perks te activeren?
Nee je ziet niets over het hoofd. Binnenkort gaan alleen wel de abonnementen veranderen. Dan wordt het iets minder interessant voor mensen zonder een PLU stack, en betaal je 25 euro voor 3 perks (en over 1.000 euro, 3 procent cashback).Patroo schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:39:
Ben deze thread uit het oog geraakt na het begin omdat mijn fysieke kaart nooit is aangekomen waardoor ik helemaal niks kon. Maar ik zie nu dat ze eindelijk een virtual card optie in de app hebben.
O.a.:Patroo schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:39:
- er is geen fysieke kaart en GooglePay en ApplePay werken nog steeds niet
- Plutus Swap (vroeger DEX) is nog niet beschikbaar
- je moet minimaal 50euro PLU hebben als je het wil opnemen (en dat duurt tegenwoordig zo'n 2 weken)
- in het nieuwe abonnementensysteem kun je in het gratis plan geen PLU meer opnemen
- het sentiment in andere fora is heel negatief; dit kan effect hebben op de koers zodra veranderingen doorgevoerd worden (sowieso is de koers de laatste tijd flink gedaald; je kun er niet op rekenen dat je 10euro per perk in handen krijgt)
Plutus kan (nog) interessant zijn, maar reken je niet ten onrechte rijk.
Premium wordt 20 euro per maand.knakworst schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:03:
[...]
Nee je ziet niets over het hoofd. Binnenkort gaan alleen wel de abonnementen veranderen. Dan wordt het iets minder interessant voor mensen zonder een PLU stack, en betaal je 25 euro voor 3 perks (en over 1.000 euro, 3 procent cashback).
Tijdelijk 4,99 korting ja
Tijdelijk? Heb je daar een bron van?Tomba schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 10:06:
[...]
Tijdelijk 4,99 korting ja(tenzij ze daar ook alweer op geflipflopt zijnโฆ.)
Voor zover ik weet is het sinds 2 maanden verlaagt naar 20 euro en zie niet dat het tijdelijk is:
https://medium.com/plutus...eward-levels-811ea430b02a
[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 12-12-2023 10:41 ]
Bedrag in kleine lettertjes doorgestreept (24.99). En dan beneden in de FAQ:Nopheros schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 10:39:
[...]
Tijdelijk? Heb je daar een bron van?
Voor zover ik weet is het sinds 2 maanden verlaagt naar 20 euro en zie niet dat het tijdelijk is:
https://medium.com/plutus...eward-levels-811ea430b02a
Premium Plan
Price: ยฃ/โฌ24.99/month
Rewards: Earn ยฃ/โฌ60 in PLU per month (calculated at 3% rewards).
Discount: All customers can enjoy the discounted ยฃ/โฌ19.99 pricing for the first 6 months, after which Plutus will assess the continuation of this discount.
Langzaam instort? Steeds sneller instort toch? Met de groei van aantal stakers en de groei van je cashback (112 mensen hebben 9% Honey Badge) moet je aantal nieuwe gebruikers ook steeds harder gaan groeien want de verkoopdruk is door alle extra stakers en cashback ook enorm toegenomen.knakworst schreef op donderdag 7 december 2023 @ 23:20:
[...]
Ik beschouw het meer als een stablecoin die langzaamaan instort zodra de voorraad op raakt. Bij Plutus hebben ze er nog 15 van de 20 miljoen, maar de emissie zal steeds sneller gaan. Ik geef het nog maximaal 2 jaar.
Die nieuwe gebruiker wordt geconfronteerd met dure pakketten (late joiners) en een steeds sneller dalende PLU prijs.
Ik denk dat het in ~6 maanden wel over is. Het zal blijven bestaan net als HI, maar daar is dan wellicht alles mee gezegd. Tenzij ze 12% badges introduceren en mensen zo gek weten te krijgen nog een keer eenmalig meer bij te kopen. Dan nog iets uitstel van executie. Hangt ook beetje af of RNG v2 in Q1 komt want dan gaan er genoeg Plutus euro betalers ineens daarheen.
Ik denk dat cashbacks van 9% onverantwoord veel prijsdruk geven. Dat zijn natuurlijk geen kleine spenders die dat nemen.
[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 12-12-2023 11:07 ]
Had de FAQ idd niet doorgelezen.. maar er staat dus niet dat het na 6 maanden direct weer 25 euro wordt maar die kans is dan wel aanwezig iig..knakworst schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 10:47:
[...]
Bedrag in kleine lettertjes doorgestreept (24.99). En dan beneden in de FAQ:
Premium Plan
Price: ยฃ/โฌ24.99/month
Rewards: Earn ยฃ/โฌ60 in PLU per month (calculated at 3% rewards).
Discount: All customers can enjoy the discounted ยฃ/โฌ19.99 pricing for the first 6 months, after which Plutus will assess the continuation of this discount.
Hoe lager de prijs hoe interessanter voor de non-stackers. Daarom verwacht ik dat het langzaam instort. Tenzij Plutus weer wat extra idiote beslissingen maakt. Maar als ze nu even ophouden, kan het de komende 12 maanden gewoon tussen de 5 en 6 dollar meanderen.Malarky schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 11:03:
[...]
Langzaam instort? Steeds sneller instort toch?
Ik denk dat dat wel iets te kort door de bocht is en het volgende narratief wordt vergeten:
De mogelijke aankomende (je kan zelfs al wel deels zeggen dat we erin zitten) bullrun te benoemen. In een bullrun komen veel nieuwe mensen naar Crypto. Helemaal veel particulieren. Dan zijn zulke projecten als Plutus vrij populair. Helemaal door โrefer a friendโ en het door vertellen binnen vrienden groepen en als je het niet gebruikt tel je niet mee. En dan heb ik het nog niet een over de mogelijke lancering in de US.
De mogelijke aankomende (je kan zelfs al wel deels zeggen dat we erin zitten) bullrun te benoemen. In een bullrun komen veel nieuwe mensen naar Crypto. Helemaal veel particulieren. Dan zijn zulke projecten als Plutus vrij populair. Helemaal door โrefer a friendโ en het door vertellen binnen vrienden groepen en als je het niet gebruikt tel je niet mee. En dan heb ik het nog niet een over de mogelijke lancering in de US.
Dat is leuk als volgend jaar de nieuwe abo's ingaan. Met de gratis abo kan je geen plu tokens uit laten betalen en moet je een betaalde abo nemen. Denk dat een hoop mensen dit niet leuk vinden. Dus mensen referren gaat nog wel een dingetje worden als gratis plu harken niet meer mogelijk is.Wurmpje schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:19:
Ik denk dat dat wel iets te kort door de bocht is en het volgende narratief wordt vergeten:
Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.