Op dezelfde pagina staat ook het aantal earned plu per transactie.glatuin schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:29:
[...]
Waar kun je zien of je PLU hebt gekregen? Ik zie via tabblad Pluton en dan 45 dagen terug dat er eea pending is en van 46 dagen terug staat er wat Plu achter. Maar wellicht kun je het ergens anders zien? Ik houd niet dagelijks mijn saldo bij, maar ben benieuwd hoe ik dit in de gaten kan houden. Heb afgelopen maand nogal veel geld uitgegeven en ben daarom (tijdelijk) premium.
Ik loop nu tegen het feit aan dat er geen geld naar de debitcard overgemaakt kan worden (zowel vanaf Rabo en SNS niet). Blijft bijzonder allemaal
Ik zie het bij ook idd. Had een aantal transacties achter elkaar. Bij eentje is er wel plu bijgeteld, de rest niet..Nopheros schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:03:
Ter info.
Er blijken wat issues te zijn bij PLU op moment. Meerdere mensen (waaronder ikzelf) zien dat er enkele transacties voltooid zijn maar dat er geen PLU is uitgekeerd.
Aangezien het om meerdere mensen gaat hoop ik dat ze het uit zichzelf oplossen, heb voor de zekerheid wel een mailtje gestuurd naar support.
Gaat bij mij om 4 transacties die vandaag voltooid zijn, toch even 350 euro waar ik nog graag 4% cashback over wil..
[EDIT]
Van Discord:
[Afbeelding]
Zal vast wel hersteld worden
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hier zojuist met ABN gewoon instant overgemaakt.DutX schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:27:
Ik loop nu tegen het feit aan dat er geen geld naar de debitcard overgemaakt kan worden (zowel vanaf Rabo en SNS niet). Blijft bijzonder allemaal
Had gisteravond de eerste keer dat ik niet een bedrag kon overmaken van de Rabo naar mijn Plutus kaart. Bedrag werd teruggestort, Rabo ging het nog een keer proberen. Dat geld zat in Limbo tot vanochtend toen ik een top up melding van Plutus kreeg.
Can confirm...Nopheros schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:03:
Ter info.
Er blijken wat issues te zijn bij PLU op moment. Meerdere mensen (waaronder ikzelf) zien dat er enkele transacties voltooid zijn maar dat er geen PLU is uitgekeerd.
Aangezien het om meerdere mensen gaat hoop ik dat ze het uit zichzelf oplossen, heb voor de zekerheid wel een mailtje gestuurd naar support.
Gaat bij mij om 4 transacties die vandaag voltooid zijn, toch even 350 euro waar ik nog graag 4% cashback over wil..
[EDIT]
Van Discord:
[Afbeelding]
/f/image/x5l9WU2MuNOTycOluU9eA3We.png?f=fotoalbum_large)
Het gaat echt van kwaad tot erger bij Plutus...
Refunds lijken ook niet lekker te gaan, 2 refunds ontvangen gisteren. Settled bij Curve maar niet zichtbaar bij Plutus

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 23-11-2023 11:42 ]
blijkbaar heb ik dan geluk, al mijn transacties van de afgelopen weken tot aan gisteren staan op Plu rewards.
alleen een probleem hier met Curve dat ze een credit van €250 hebben verwerkt en gekoppeld aan de verkeerde transactie. de onderliggende creditcard geeft nu maar een refund van €25. meer mensen dit wel eens gehad ? heb nu een case ingediend om te weten te komen waar het resterende bedrag gebleven is
alleen een probleem hier met Curve dat ze een credit van €250 hebben verwerkt en gekoppeld aan de verkeerde transactie. de onderliggende creditcard geeft nu maar een refund van €25. meer mensen dit wel eens gehad ? heb nu een case ingediend om te weten te komen waar het resterende bedrag gebleven is
Met betrekking tot het ontbreken van rewards;

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Waar lees je dit?Gelukszoekr schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:30:
Met betrekking tot het ontbreken van rewards;
[Afbeelding]
Ergens in de krochten van Discord
Als die knakkers gewoon ff een mailtje uitsturen naar iedereen…
Niet iedereen zit 24/7 op Discord.
Maar ja, er zijn maar weinig crypto cowboys die de cursus effectief communiceren hebben gevolgd.
Niet iedereen zit 24/7 op Discord.
Maar ja, er zijn maar weinig crypto cowboys die de cursus effectief communiceren hebben gevolgd.
Ja, dat is echt zeeeeer bijzonder bij Plutus.
Mail gewoon.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
misschien is het probleem wel dat de MCC code er niet bij staat en ze daardoor niet weten of het cashback gerechtigd is.Tomba schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:40:
[...]
Can confirm...
[Afbeelding]
Refunds lijken ook niet lekker te gaan, 2 refunds ontvangen gisteren. Settled bij Curve maar niet zichtbaar bij Plutus
Vanochtend heb ik mijn Metamask aangevuld met PLU waarmee ik Hero zou worden. Weet iemand hoe laat die batch draait van Plutus die je connected wallet uitleest en je reward level berekent?
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Even dubbelcheck. Ik ga eind november over naar starter plan want klaar met Plutus. Dan wil ik in december mijn laatste PLU laten uitkeren. Ik zie bij Starter plan staan dat er bij de DEX 1% fee wordt gerekend. De DEX ligt plat dus geen probleem denk ik toch? Of ga ik ook 1% extra betalen als ik wil withdrawen via de Rabby methode?
Aankopen van 22-11 en later geven weer rewards. Script voor de missende PLU is bij mij iig nog niet voorbij gekomen en ben in afwachting van afhandeling ticket.Tomba schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:40:
[...]
Can confirm...
[Afbeelding]
Van de refunds is er na 48 uur wachten nu 1 binnen, de andere helaas nog niet.
"It refreshes once per day in the morning, so up to 24 hours depending on what time you add or remove to your stack!"Sandrioni schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:33:
Vanochtend heb ik mijn Metamask aangevuld met PLU waarmee ik Hero zou worden. Weet iemand hoe laat die batch draait van Plutus die je connected wallet uitleest en je reward level berekent?
https://support.plutus.it...LU-for-additional-rewards
De 20e november een transactie van 2.200 euro erdoor gehaald. Typisch weer.Tomba schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:41:
[...]
Aankopen van 22-11 en later geven weer rewards. Script voor de missende PLU is bij mij iig nog niet voorbij gekomen en ben in afwachting van afhandeling ticket.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik wil wat PLU omzetten naar BTC. Kan dat op Plutus of moet ik dan eerst naar bijv. Coinbase/Kucoin?
Dat laatste. Je kunt PLU withdrawen (kost je 3 euro), naar een externe wallet. Dit kan naar Kucoin via de "Rabby-methode", waardoor je maar 1x transactiekosten betaalt. Bij Kucoin kun je dan je PLU verhandelen naar EUR/USDT/BTC/wat je wilt. (Dit kan wellicht ook naar andere exchanges, ikzelf gebruik Kucoin).BektLekker schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:06:
Ik wil wat PLU omzetten naar BTC. Kan dat op Plutus of moet ik dan eerst naar bijv. Coinbase/Kucoin?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
@Timmy Die Rabby-methode is misschien nog wel een mooie aanvulling op de OP?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Heb de info gevonden betreffende de Rabby Methode, maar vind het nog wel veel gedoe in vergelijking met via Plutus zelf, zoals het voorheen was.Ypho schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:27:
[...]
Dat laatste. Je kunt PLU withdrawen (kost je 3 euro), naar een externe wallet. Dit kan naar Kucoin via de "Rabby-methode", waardoor je maar 1x transactiekosten betaalt. Bij Kucoin kun je dan je PLU verhandelen naar EUR/USDT/BTC/wat je wilt. (Dit kan wellicht ook naar andere exchanges, ikzelf gebruik Kucoin).
Dus dan toch maar de vraag of iemand enig idee heeft hoelang het nog duurt voordat dat weer werkt. Ik heb niet echt haast, kan nog wel een maandje wachten maar als er geen duidelijkheid is moet ik toch maar zo’n Rabby Wallet aanmaken
(Of maak ik het hele proces risicovoller/moeilijker dan het is?)
Die dex is uitgesteld naar 2024 en het is de vraag of het überhaupt terugkomt.BektLekker schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:34:
[...]
Heb de info gevonden betreffende de Rabby Methode, maar vind het nog wel veel gedoe in vergelijking met via Plutus zelf, zoals het voorheen was.
Dus dan toch maar de vraag of iemand enig idee heeft hoelang het nog duurt voordat dat weer werkt. Ik heb niet echt haast, kan nog wel een maandje wachten maar als er geen duidelijkheid is moet ik toch maar zo’n Rabby Wallet aanmaken
(Of maak ik het hele proces risicovoller/moeilijker dan het is?)
Het zal vast in een of andere vorm terugkomen, maar de vraag is inderdaad wanneer. Vooralsnog staat het op 2024, maar echt een datum is er niet (en zelfs dan, Plutus is niet van het zich houden aan data)knakworst schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 07:32:
[...]
Die dex is uitgesteld naar 2024 en het is de vraag of het überhaupt terugkomt.
Overigens is eenmaal ingesteld de Rabby-methode echt zo gepiept, overmaken is secondenwerk.
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 25-11-2023 07:59 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Is het ook secondenwerk dat het is aangekomen? Ik meende te lezen dat mensen lang moesten wachten op hun munten?anandus schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 07:58:
[...]
Het zal vast in een of andere vorm terugkomen, maar de vraag is inderdaad wanneer. Vooralsnog staat het op 2024, maar echt een datum is er niet (en zelfs dan, Plutus is niet van het zich houden aan data)
Overigens is eenmaal ingesteld de Rabby-methode echt zo gepiept, overmaken is secondenwerk.
Nee, dat duurt echt een paar dagen. Maar het versturen zelf is zo gepiept.echthard schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:09:
[...]
Is het ook secondenwerk dat het is aangekomen? Ik meende te lezen dat mensen lang moesten wachten op hun munten?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
En de tweede refund is er inmiddels ook, die deed er dus 50 uur over om zichtbaar te worden.Tomba schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:41:
[...]
Aankopen van 22-11 en later geven weer rewards. Script voor de missende PLU is bij mij iig nog niet voorbij gekomen en ben in afwachting van afhandeling ticket.
PLU voor de aankopen tussen 19 en 21-11 nog steeds 0.
Prijs gaat ook nog altijd niet heel hard, denk dus dat ik niet de enige ben die de nieuwe voorwaarden wel heel schraal vindt. Zelfs de ‘upgrade nu en je krijgt 10k spend’ zet dus te weinig zoden aan de dijk. Plutus heeft echt te weinig utility en zijn oude fans te hard genaaid denk ik….
Wacht inmiddels weer 6 dagen en nog steeds niks op Kucoinanandus schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:15:
[...]
Nee, dat duurt echt een paar dagen. Maar het versturen zelf is zo gepiept.
Prijs gaat inderdaad niet hard en verwacht er ook niet veel meer van Er zijn betere investeringen op dit moment ipv je PLU te behouden.Tomba schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:22:
[...]
En de tweede refund is er inmiddels ook, die deed er dus 50 uur over om zichtbaar te worden.
PLU voor de aankopen tussen 19 en 21-11 nog steeds 0.
Prijs gaat ook nog altijd niet heel hard, denk dus dat ik niet de enige ben die de nieuwe voorwaarden wel heel schraal vindt. Zelfs de ‘upgrade nu en je krijgt 10k spend’ zet dus te weinig zoden aan de dijk. Plutus heeft echt te weinig utility en zijn oude fans te hard genaaid denk ik….
Even 2 minuten van je dag gebruiken om op discord te zoeken en je zult zien dat uitbetalingen op dit moment zo rond de 10 dagen duren. Duurt wel even dus, komt vanzelf.
[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 25-11-2023 12:54 ]
Absurd dat PLU withdrawal langer duurt dan een pakket versturen van amazon.com naar NL. This is not crypto.Nopheros schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:53:
Even 2 minuten van je dag gebruiken om op discord te zoeken en je zult zien dat uitbetalingen op dit moment zo rond de 10 dagen duren. Duurt wel even dus, komt vanzelf.
Tsja, om t te verkopen met flink verlies is ook zowat heAudiojunky schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 12:25:
[...]
Prijs gaat inderdaad niet hard en verwacht er ook niet veel meer van Er zijn betere investeringen op dit moment ipv je PLU te behouden.
Absurd inderdaad. We verdienen geld zonder te werken en nu laten ze ons nog wachten ookTomba schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:06:
[...]
Absurd dat PLU withdrawal langer duurt dan een pakket versturen van amazon.com naar NL. This is not crypto.
Ben ik de enige waarbij het geld overboeken zo lang duurt, of hebben meer mensen hier last van?
Zojuist nog gedaan. Was, zoals gewoonlijk, instantStiwenJ schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 17:05:
Ben ik de enige waarbij het geld overboeken zo lang duurt, of hebben meer mensen hier last van?
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Gebruikt iemand de Playstation perk? Werkt die ook om PS Plus aan te schaffen (met maandelijkse betaling)?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hmm, bij mij normaal gesproken ook, maar het geld is nog steeds niet op m’n Plutus account. Misschien een storing bij de ING dan..Sandrioni schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 21:40:
[...]
Zojuist nog gedaan. Was, zoals gewoonlijk, instant
Edit: Net voor de test een tientje overgemaakt, wel instant binnen bij Plutus. Heel apart dit..
[ Voor 13% gewijzigd door StiwenJ op 25-11-2023 22:42 ]
Dit is geen plutus dingetje hoor. Gebeurt bij mijn weten ook bij de reguliere banken af en toe.StiwenJ schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 22:40:
[...]
Hmm, bij mij normaal gesproken ook, maar het geld is nog steeds niet op m’n Plutus account. Misschien een storing bij de ING dan..
Edit: Net voor de test een tientje overgemaakt, wel instant binnen bij Plutus. Heel apart dit..
tussen 21 en 23 november hier ook geen cashback gehad, in deze tijd ook bij Shell getankt voor de Shell perk, helaas nog niet getriggered. Dus voor zekerheid ga ik vandaag nog ff €10 tanken bij Shell.
Heb op 22 november veel sinterklaas aankopen gedaan, dus die extra uitgaven wil ik graag wel cashback op
vanaf 24ste zijn wel alle cashback wel weer netjes gekomen....
Heb op 22 november veel sinterklaas aankopen gedaan, dus die extra uitgaven wil ik graag wel cashback op
vanaf 24ste zijn wel alle cashback wel weer netjes gekomen....
Ik heb de 21ste de Aldi perk gekregen, geen3% omdat ik over de 2k zit deze maand. Maja
https://www.rouwette.com/
Is al ingegaan helaas, maja December wordt ook duurenermax schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:15:
@Rouwette Wanneer gaat je nieuwe sub in? Als dat voor 1dec is, even premium klikken om nov op te hogen.
Edit: weet niet zeker of dat met terugwerkende kracht werkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Rouwette op 26-11-2023 14:26 ]
Gedaan maar blijft staan dat de volgende bill 4,99 is.enermax schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:27:
@Rouwette Dan heb je 2k tot 9 dec en daarna pas de 20k verhoging. Weet niet of deze bug er nog is. Als je naar premium wilt, eerst gratis klikken en dan premium.
iemand hier met missende cashback tussen 19-11 en 21-11 die al wel correctie heeft gekregen? Mods op reddit claimen dat er een script loopt maar zie nog weinig gebeuren.
On as side note, withdrawal nog altijd niet doorgevoerd... man man man...
:fill(white):strip_exif()/f/image/zxsRYGoYwoymqWPIJpENP72S.png?f=user_large)
Deze is ook wel bijzonder trouwens...
:fill(white):strip_exif()/f/image/zxsRYGoYwoymqWPIJpENP72S.png?f=user_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Tomba op 27-11-2023 12:29 ]
10 - 12 dagen nu voor een withdrawTomba schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:28:
iemand hier met missende cashback tussen 19-11 en 21-11 die al wel correctie heeft gekregen? Mods op reddit claimen dat er een script loopt maar zie nog weinig gebeuren.
[Afbeelding]
Welcome to Cryptslow....
Heb zelf ook nog geen PLU gekregen over de paar transacties die mis gingen deze week. Zoals ik het begrijp is het wachten tot a.s. vrijdag en als er dan nog steeds geen plu is bijgeschreven dan een ticket maken..
Het aantal plu wat ik wel krijg gaat trouwens wel lekker snel zo met de huidige koers..
Het aantal plu wat ik wel krijg gaat trouwens wel lekker snel zo met de huidige koers..
Beviel Hi je beter dan?

Tis gewoon sinds de overgang naar Modulr (buiten de Instant SEPA) en het DA debacle geen feest bij PLU. We hebben echt flink wat stappen terug gezet en dan bedoel ik niet alleen de koers (die over 3 dagen ook weer van een cliff zal donderen....) en de nieuwe voorwaarden die bestaande stakers keihard naaien.Nopheros schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:51:
Heb zelf ook nog geen PLU gekregen over de paar transacties die mis gingen deze week. Zoals ik het begrijp is het wachten tot a.s. vrijdag en als er dan nog steeds geen plu is bijgeschreven dan een ticket maken..
[...]
Beviel Hi je beter dan?
En dat de sHItshow het slechter doet maakt het niet dat Plutus het goed doet. Eigenlijk doen alleen en Nexo en godbetert CDC het naar verwachting.
[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 27-11-2023 12:57 ]
Ben niet bekend met de Nexo kaart maar ik ben 1,5 jaar geleden bij crypto.com weggegaan omdat de rewards te laag waren. Binance kaart kunnen we niet eens meer krijgen. Hi heeft wel laten zien dat het niet allemaal zo simpel is.Tomba schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:57:
[...]
Tis gewoon sinds de overgang naar Modulr (buiten de Instant SEPA) en het DA debacle geen feest bij PLU. We hebben echt flink wat stappen terug gezet en dan bedoel ik niet alleen de koers (die over 3 dagen ook weer van een cliff zal donderen....) en de nieuwe voorwaarden die bestaande stakers keihard naaien.
En dat de sHItshow het slechter doet maakt het niet dat Plutus het goed doet. Eigenlijk doen alleen en Nexo en godbetert CDC het naar verwachting.
Doet Plutus het geweldig? Zeker niet.. Maar zolang de gratis plu's binnen blijven rollen vind ik het prima zo.
Hopelijk krijgen we aankomende maand eindelijk eens weer de fysieke kaarten, dat wordt zeker wel tijd nu.
Trouwens, niet alles is slecht het goede mag ook wel eens benoemd worden. De topup van de kaart werkt echt heerlijk bijv.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 27-11-2023 13:06 ]
Nexo doet het ene ding dat Plutus goed doet (instant topup) ook hoorNopheros schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:01:
[...]
Ben niet bekend met de Nexo kaart maar ik ben 1,5 jaar geleden bij crypto.com weggegaan omdat de rewards te laag waren. Binance kaart kunnen we niet eens meer krijgen. Hi heeft wel laten zien dat het niet allemaal zo simpel is.
Doet Plutus het geweldig? Zeker niet.. Maar zolang de gratis plu's binnen blijven rollen vind ik het prima zo.
Hopelijk krijgen we aankomende maand eindelijk eens weer de fysieke kaarten, dat wordt zeker wel tijd nu.
Trouwens, niet alles is slecht het goede mag ook wel eens benoemd worden. De topup van de kaart werkt echt heerlijk bijv.
Plutus is heb ik gemerkt vooral goed in het continu veranderen van de voorwaarden waarbij ze het naaien van bestaande 'investeerders' niet schuwen
Als Nexo zoveel beter is dan is het wel wat vreemd dat je hier loopt te klagen over Plutus? Waarom dan nog Plutus gebruiken?Tomba schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:02:
[...]
Nexo doet het ene ding dat Plutus goed doet (instant topup) ook hoorRewards zijn 2%, waarde van NEXO is stabiel en je krijgt rente op je NEXO. Bovendien zijn de rewards direct beschikbaar dus niet 45 dagen wachten
Plutus is heb ik gemerkt vooral goed in het continu veranderen van de voorwaarden waarbij ze het naaien van bestaande 'investeerders' niet schuwenow en beloftes maken (fysieke kaarten, Gpay, DEX to name a few) die ze vervolgens niet nakomen doen ze ook heel goed
[EDIT]
De paar reviews die ik heb gelezen zijn niet bepaald enthousiast over Nexo. De paar reddit posts die ik heb gelezen zijn ook niet enthousiast over Nexo.
Jij bent blijkbaar wel enthousiast over nexo maar gebruikt toch de Plutus kaart

Denk dat ik maar bij Plutus blijf...
[EDIT2]
Nexo koers, ATH is 4 usd zie ik. Huidige prijs 0,74 usd. Is maar wat je stabiel noemt.
/f/image/osfxBGsOa1KXVjfO4zuIXLQD.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Nopheros op 27-11-2023 14:22 ]
Toch ook, zoals meerdere hier, Hero geworden.
Als het goed is betekend dit 7 perks binnenkort (minstens eerste 3 maanden)
Standaard heb ik maandelijks: Netflix, Spotify, Shell
Ik kan wel een rondje maken voor Aldi, Lidl, Ah (normale boodschappen altijd Picnic)
De 7e heb ik nog niet makkelijk ingevuld, heb weleens iets voorbij zien komen betreffende 'giftcards' kopen maar kan het niet terug vinden.
Welke giftcard kan ik met perks kopen?
En nog wat vragen die ik niet kon terugvinden;
- wanneer gaat de 4% in?
- wanneer gaan die extra perks van HERO?
- wanneer gaan de 3 maanden gratis premium in?
Ik kan wel een rondje maken voor Aldi, Lidl, Ah (normale boodschappen altijd Picnic)
De 7e heb ik nog niet makkelijk ingevuld, heb weleens iets voorbij zien komen betreffende 'giftcards' kopen maar kan het niet terug vinden.
- wanneer gaat de 4% in?
[ Voor 15% gewijzigd door ElPensador op 27-11-2023 14:31 ]
Weet je nog waar je dat gelezen hebt over die perks? Voor zover ik weet krijg je er geen 7 maar kan wat gemist hebben.ElPensador schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:26:
Volgens mij krijg je dit er voor terug als extra bonus:
:fill(white):strip_exif()/f/image/L3mw4OuZhReWNO6tHlmCan5j.png?f=user_large)
https://support.plutus.it/hc/en-us/articles/5132685790877
Met een Premium abbonement en Hero heb je in totaal 4 perks op dit moment.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 27-11-2023 14:34 ]
Ik ga er vanuit dat je het kan optellen, oftewel 4 van hero en 3 van premium, zoals hier https://starlinez.github.io/plutus-calculator (plutus heeft deze link zelf op twitter gedeeld https://twitter.com/plutus/status/1726955721894383672)Nopheros schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:31:
[...]
Weet je nog waar je dat gelezen hebt over die perks? Voor zover ik weet krijg je er geen 7 maar kan wat gemist hebben.
Volgens mij krijg je dit er voor terug als extra bonus:
[Afbeelding]
https://support.plutus.it/hc/en-us/articles/5132685790877
Met een Premium abbonement en Hero heb je in totaal 4 perks op dit moment.
[ Voor 3% gewijzigd door ElPensador op 27-11-2023 14:37 ]
Ik denk dat ik je punt mis, Plutus heeft ook een ATH die 3x is wat de huidige koers is, na de bull zijn alle munten omlaag gegaan. Wist niet dat er hier alleen positief over Plutus gesproken mocht wordenNopheros schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:08:toon volledige bericht
[...]
Als Nexo zoveel beter is dan is het wel wat vreemd dat je hier loopt te klagen over Plutus? Waarom dan nog Plutus gebruiken?
[EDIT]
De paar reviews die ik heb gelezen zijn niet bepaald enthousiast over Nexo. De paar reddit posts die ik heb gelezen zijn ook niet enthousiast over Nexo.
Jij bent blijkbaar wel enthousiast over nexo maar gebruikt toch de Plutus kaart![]()
Denk dat ik maar bij Plutus blijf...
[EDIT2]
Nexo koers, ATH is 4 usd zie ik. Huidige prijs 0,74 usd. Is maar wat je stabiel noemt.
[Afbeelding]
En waarom ik Plu nog gebruik? Ik probeer nog wat te recoupereren van mijn investering om (op basis van valse door Plutus zelf gedeelde info) naar Veteran te gaan eerder dit jaar

Das pas vanaf januari. Nu gelden de oude betere voorwaarden nog.ElPensador schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:35:
[...]
Ik ga er vanuit dat je het kan optellen, oftewel 4 van hero en 3 van premium, zoals hier https://starlinez.github.io/plutus-calculator (plutus heeft deze link zelf op twitter gedeeld https://twitter.com/plutus/status/1726955721894383672)
Het punt is dat je zegt dat de Nexo koers stabiel is, wat dus niet klopt.Tomba schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:35:
[...]
Ik denk dat ik je punt mis, Plutus heeft ook een ATH die 3x is wat de huidige koers is, na de bull zijn alle munten omlaag gegaan. Wist niet dat er hier alleen positief over Plutus gesproken mocht worden(Dan zijn we denk ik snel klaar)
En waarom ik Plu nog gebruik? Ik probeer nog wat te recoupereren van mijn investering om (op basis van valse door Plutus zelf gedeelde info) naar Veteran te gaan eerder dit jaar
Knap punt danNopheros schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:38:
[...]
Het punt is dat je zegt dat de Nexo koers stabiel is, wat dus niet klopt.
/f/image/OgreAheXDNhGwJcotJ8S0qc7.png?f=fotoalbum_large)
Anyway, klaar met deze non-discussie. Ik ben blij voor je dat je gelukkig bent met Plutus. Ik leg de lat wat hoger; even goede vrienden.
Blijkbaar heb je gelijk inderdaad, op Discord word wel gezegd dat de perks gaan stacken, dat is goed nieuws!ElPensador schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:35:
[...]
Ik ga er vanuit dat je het kan optellen, oftewel 4 van hero en 3 van premium, zoals hier https://starlinez.github.io/plutus-calculator (plutus heeft deze link zelf op twitter gedeeld https://twitter.com/plutus/status/1726955721894383672)
https://medium.com/plutus...eward-levels-811ea430b02a
:fill(white):strip_exif()/f/image/6spMcLDxUNMs9LgRUGHgZiGn.png?f=user_large)
De 4% gaat voor zover ik weet gelijk in als je Hero bent net zoals de extra perk die je krijgt voor Hero.ElPensador schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:26:
- wanneer gaat de 4% in?
Het laatste punt en het stacken van de perks (m.b.t. subscription + reward level) daarvan is er nog geen exacte datum bekend op dit moment. Dacht ergens januari 2024 gelezen te hebben.
[ Voor 60% gewijzigd door Nopheros op 27-11-2023 15:48 ]
Huh? Om te bewijzen dat de Nexo koers stabiel is post je een screenshot van een vrij stabiele Plutus koers?Tomba schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:41:
[...]
Knap punt dan
[Afbeelding]
Anyway, klaar met deze non-discussie. Ik ben blij voor je dat je gelukkig bent met Plutus. Ik leg de lat wat hoger; even goede vrienden.
Ik zou zeggen dat de nieuwe voorwaarden beter zijn (als je de 10k reward limit hebt)Tomba schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:37:
[...]
Das pas vanaf januari. Nu gelden de oude betere voorwaarden nog.
2 uur geleden zijn bij mij de missende plu rewards bijgeschreven van 19-21 november. Miste 4 transacties en de plu staat er nu netjes bij.
Can confirm, hier bij mij ook alles in orde nu.Nopheros schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:09:
2 uur geleden zijn bij mij de missende plu rewards bijgeschreven van 19-21 november. Miste 4 transacties en de plu staat er nu netjes bij.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Hier ook op de 8 transacties die geen Plu hadden ontvangenNopheros schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:09:
https://support.plutus.it...-and-bonuses-Live-trackerWhen will Physical Plutus Cards become available?
Plutus Cards are currently in manufacturing, with a goal of pre-Christmas delivery. However, no promises can be made at this time.
Hoog tijd voor die kaart
Doe mij maar ApplePay (en GPay voor mijn Androïde vrinden) das een stuk nuttigerBushalte schreef op maandag 27 november 2023 @ 21:43:
Hoog tijd voor die kaart
Maar goed als ik Plutus mag geloven komt dat super rap
𝗖𝗮𝗿𝗱 𝗧𝗿𝗮𝗻𝘀𝗶𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗨𝗽𝗱𝗮𝘁𝗲
— AskPlutus (@Plutus_Support) 14 augustus 2023
Virtual cards delivered! Physical cards (new) will arrive in Q4 💌
In the meantime, 𝗚𝗼𝗼𝗴𝗹𝗲 𝗣𝗮𝘆 will be activated for in-store payments by end of Aug, and 𝗔𝗽𝗽𝗹𝗲 𝗣𝗮𝘆 is pending approval, expected to be completed in…
Kaart zoals je ziet dit kwartaal nog
Net als de Dex (even het Medium artikel openen)
We’re enhancing the PlutusDEX 💪
— Plutus (@plutus) 21 februari 2023
The PlutusDEX will be temporarily paused for EEA customers whilst we make some major upgrades!
• User-friendly UX
• Higher swap limits
• Consistent liquidity
• Smooth order matching
+ More
Full details below 👇https://t.co/gTI8yNeHrC
Hier is de gemiste plu ook weer bijgeschreven
Idem. Al wist ik niet dat ik wat misteNeoflexNL schreef op maandag 27 november 2023 @ 22:42:
Hier is de gemiste plu ook weer bijgeschreven
Ik heb via rabby 13 dagen geleden wat plu opgenomen. Nog steeds in behandeling staat er op de status. De termijn wordt steeds langer.
Het lijkt erop dat ze het ene gat met het andere dichten, en dat ze meer uitgaven dan inkomsten hebben
Het lijkt erop dat ze het ene gat met het andere dichten, en dat ze meer uitgaven dan inkomsten hebben
[ Voor 28% gewijzigd door MTT op 28-11-2023 09:23 ]
Het is handwerk, en dan lopen ze soms wat achterMTT schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:17:
Ik heb via rabby 13 dagen geleden wat plu opgenomen. Nog steeds in behandeling staat er op de status. De termijn wordt steeds langer.
Hoe zie je dit voor je? Ze incasseren fiat, en keren PLU uit.Het lijkt erop dat ze het ene gat met het andere dichten, en dat ze meer uitgaven dan inkomsten hebben
Check nog eventjes de whitepaper en hoe het piramidespel business model werkt zou ik zeggen.MTT schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:17:
Ik ga volgend jaar maar eventjes toekijken hoe dat allemaal gaat lopen met die rewards en fysieke kaarten die ze nog allemaal op de rit moeten zien te krijgen en het geen dex drama wordt.knakworst schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:52:
[...]
Check nog eventjes de whitepaper en hoe het piramidespel business model werkt zou ik zeggen.
Voorlopig stop ik er geen cent meer in, en mag ik blij zijn als ik mijn investering op het einde van de rit eruit heb.
Voor de mensen die nog een Solaris/Contis uitbetaling verwachten;
Begin oktober een refund gekregen op mijn oude kaart en uitbetaling bij Solaris aangevraagd.
Ergens eind oktober een mail ontvangen met o.a. "We will be back in touch within the next 7 days to update you on the progress of your request."
Niets meer van gehoord natuurlijk, maar uiteindelijk gister een mail ontvangen van Solaris dat het geregeld was en hebt het geld zojuist op mijn bankrekening gestort gekregen.
Begin oktober een refund gekregen op mijn oude kaart en uitbetaling bij Solaris aangevraagd.
Ergens eind oktober een mail ontvangen met o.a. "We will be back in touch within the next 7 days to update you on the progress of your request."
Niets meer van gehoord natuurlijk, maar uiteindelijk gister een mail ontvangen van Solaris dat het geregeld was en hebt het geld zojuist op mijn bankrekening gestort gekregen.
Hoe wist je dat er nog geld op stond of zou staan? ik heb al een keer een refund gehad maar wie weet is er nog wel meer geld, je wordt daar niet actief van op de hoogte gebracht lijkt me.
Voornamelijk door voor de migratie te kijken of er nog geld op stond. Zo weet ik bijv. dat er bij mij nog 1 cent op het account stond en heb verder geen producten teruggestuurd of andere vormen van terugboekingen gehad. Dus dat zou nog steeds 1 cent zijn.TWFpa2Vs schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:58:
Hoe wist je dat er nog geld op stond of zou staan? ik heb al een keer een refund gehad maar wie weet is er nog wel meer geld, je wordt daar niet actief van op de hoogte gebracht lijkt me.
[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 28-11-2023 12:51 ]
4% en 4 perks van HERO gaan meteen in.ElPensador schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:26:
- wanneer gaat de 4% in?
Nog geen bericht vanuit plutus betreffende perks stacken of gratis premium.
10k limit verwacht ik vanaf 1 januari.
Weet iemand hier of het goed gaat als je je Plutus kaart zowel aan je eigen Google/Apple Pay toevoegt, als aan die van je partner? We willen graag al onze uitgaven doen met Plutus, maar niet zeker of dit tegen tot blokkade leidt.
Allebei onze eigen kaart kan maar is veel inefficiënter.
Allebei onze eigen kaart kan maar is veel inefficiënter.
Plutus met google/apple pay werkt niet (binnenkort wel). Wat wel werkt is Curve verbinden met plutus. En die curve kaart kun je aan jou telefoon en aan je partners telefoon (google pay/apple pay) verbinden.
Ik zelf heb Curve verbonden aan mijn creditkaart. Bij betaling met partner telefoon of mijn telefoon, wordt het van de creditkaart afgehaald. Zo heb je altijd "tegoed" op je Curve kaart. Later zet ik het om naar Plutus. Je hebt dan mininaal curve black of metal nodig.
Wat niet mag is aan Curve een kaart verbinden van een andere persoon.
Ik zelf heb Curve verbonden aan mijn creditkaart. Bij betaling met partner telefoon of mijn telefoon, wordt het van de creditkaart afgehaald. Zo heb je altijd "tegoed" op je Curve kaart. Later zet ik het om naar Plutus. Je hebt dan mininaal curve black of metal nodig.
Wat niet mag is aan Curve een kaart verbinden van een andere persoon.
[ Voor 41% gewijzigd door enermax op 28-11-2023 14:08 ]
Is dat nieuw? Voorheen moest je dan 30 dagen wachtenElPensador schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 13:37:
[...]
[..] 4 perks van HERO gaan meteen in.
[..[
Goed om te weten, dan ga ik nog gauw even 3 extra perks scorenenermax schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:23:
@Tomba Vroeger was het inderdaad 30 dagen. Maar werkt nu direkt.
De missende rewards betaling rond 20 nov werken gelukkig ook voor de perks.
Plutus stuurt mij een email met het volgende
All rewards are final at the end of the month
Daarna sturen ze een email:
We would like to inform you that we have recently identified and removed 5.97 PLU rewards from your account related to the refunded transaction. These rewards were originally added through our automated system for transactions that should have been ineligible for rewards. We apologise for any confusion or inconvenience this may have caused.
Dit zijn boevenstreken. Er is geen enkele manier om je refunds te compenseren door aankopen, zelfs niet in de betreffende maand
We would like to inform you that we have recently identified and removed 5.97 PLU rewards from your account related to the refunded transaction. These rewards were originally added through our automated system for transactions that should have been ineligible for rewards. We apologise for any confusion or inconvenience this may have caused.
Dit zijn boevenstreken. Er is geen enkele manier om je refunds te compenseren door aankopen, zelfs niet in de betreffende maand
Yup die hebben ze mij ook al eens geflikt. Ze geven ook niet aan waar het voor is, heel fijn is datMTT schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 19:13:
Plutus stuurt mij een email met het volgende
Weet iemand of het nog zin heeft als je Hero hebt om een betaalde subscriptie te hebben?
Het aantal perks blijft 4 namelijk.
Aantal perks blijft hetzelfde inderdaad, maar bij het “Starter” subscription krijg je slechts over EUR 250 uitgaven rewards uitgekeerd, vs. EUR 2000 of zelfs EUR 22.500 bij de betaalde opties. Dat is snel terugverdiend als je wat uitgaven te doen hebt.Wurmpje schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 20:05:
Weet iemand of het nog zin heeft als je Hero hebt om een betaalde subscriptie te hebben?
... en oranje! :P
Drukke maand December voor plutus features. https://twitter.com/DDhopn/status/1729558406288068768?
Completing Transition: 2023 Reporttoon volledige bericht
It has been a busy few months at Plutus, here is what to expect in December:
• Physical Card Orders
• Direct Debits (€)
• Two New Reward Levels
• 24 Hour Ticket Response
• Live Chat Support
Additionally, GPay is in the final phase of QA at Visa. Expected this year but no guarantees.
Customer Support
At Plutus, we view customer support as an integral part of our product. Since August, we've faced a backlog due to an influx of transition-related tickets and a surge of new sign-ups, despite the lack of physical cards and marketing. This led to extended response times of up to 4 weeks or more at times.
To address such scaling issues, we've expanded our CS team by over 40% and implemented structural changes. Starting December, anticipate a 24-hour response time on support tickets and live chat during working hours. To further enhance the product experience in Q1, live chat support will be available 24/7 with an average response time of 15 minutes.
Compliance
Bank-like features mean bank-like compliance!
Over the past year, our audits have yielded valuable insights, enabling us to prevent over 100k PLU Rewards earned through misuse from entering circulation. Furthermore, through vigilant monitoring and collaboration with partners and authorities, we've ensured a secure and compliant environment for our customers.
To mitigate compliance-related delays and enhance the overall experience, we've made strategic hires to lead various departments and integrated multiple monitoring systems to automate processes such as audits on rewards, fraud and AML checks.
Necessary Changes
I understand that, at times, there’s been frustration with some changes. These are essential steps in our journey to scale up and will prove beneficial.
Transition:
Changing our supplier meant introducing universal account balances, virtual cards and other upcoming bank-like features such as direct debits.
Difficulty Adjustment:
Initially planned for sustainability after reaching our first 100k customers this year, but amended as per the community feedback. This led to introduction of plans for a redeem feature, unlocking a higher rewards cap.
Subscription Plan:
Starting next year, we'll adjust our current underpriced plans to scale, maintain cost-effectiveness, and meet the increasing demand for bank-like features as we expand to our first million customers.
We appreciate the continued support of our long standing customers and those who have recently joined us. After wrapping up December deliveries, next year's priorities (PlutusSwap + US Launch) promise more excitement.
Hoe lang duurt het gemiddeld om PLU van Plutus naar je metamask wallet te sturen en te ontvangen?
Bij mij inmiddels 5 dagen, maar kan zo een week overheen gaan als je pech hebt.Hamscho schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:21:
Hoe lang duurt het gemiddeld om PLU van Plutus naar je metamask wallet te sturen en te ontvangen?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Telt de plu die ik in mijn Plutus account heb ook voor de staking rewards eigenlijk? Wel toch? Wil iedereen ze vooral graag in een aparte wallet ivm not your keys not your coins etc? Puur veiligheid dus?Hamscho schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:21:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Thanx! Wacht ik rustig af…..Ypho schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:25:
[...]
Bij mij inmiddels 5 dagen, maar kan zo een week overheen gaan als je pech hebt.
Ik wil nog snel voor de deadline 250 plu staken voor Hero.
Nu heb ik net bij kucoin de KYC, gedaan even wachten tot die goedgekeurd is..
Dan kan ik daar plu kopen, mocht dit lang duren, kan ik dan ook gewoon ETH kopen in metamask met iDeal en daar swappen voor PLU?
Nu heb ik net bij kucoin de KYC, gedaan even wachten tot die goedgekeurd is..
Dan kan ik daar plu kopen, mocht dit lang duren, kan ik dan ook gewoon ETH kopen in metamask met iDeal en daar swappen voor PLU?
Ja als metamask die optie heeft. Nooit gezien eigenlijk.
Gelukt! Heb nu PLU naar mn Metamask wallet gestuurd, moet ik dat nu toevoegen aan mijn PLU account?knakworst schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 23:10:
Ja als metamask die optie heeft. Nooit gezien eigenlijk.
Hij telt het namelijk niet automatisch op bij de rest die ik al had.
Heb nu 229.4 PLU in mn normale wallet en 21.6 in mn PLU Metamask wallet.
[ Voor 48% gewijzigd door GabrielZ op 29-11-2023 00:28 ]
Ik wacht nu 10 dagen inmiddels..Hamscho schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:21:
Bij iedere Plutus aanpassing zie je dat in de weken voor de deadline de koers stijgt en tegelijkertijd de wachttijd voor PLU withdrawals toeneemt. Waarschijnlijk omdat meer mensen willen profiteren van de hogere koers. Daarom heb ik mijn vorige withdrawal eind oktober al aangevraagd en die was binnen 6 dagen uitgekeerd. Tip voor volgende keer dus!
Het is alweer een tijdje geleden hier, maar volgens mij als je via de browser waar je ook de Metamask pluggin hebt draaien inlogt op de website van Plutus kan je je wallet koppelenGabrielZ schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 23:42:
[...]
Gelukt! Heb nu PLU naar mn Metamask wallet gestuurd, moet ik dat nu toevoegen aan mijn PLU account?
Hij telt het namelijk niet automatisch op bij de rest die ik al had.
Heb nu 229.4 PLU in mn normale wallet en 21.6 in mn PLU Metamask wallet.
Hopelijk de koppeling al wel gemaakt want de wallets worden 1x per dag gescand en de promo eindigt vandaag. En de volgende scan is morgenvroegGelukszoekr schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:33:
[...]
Het is alweer een tijdje geleden hier, maar volgens mij als je via de browser waar je ook de Metamask pluggin hebt draaien inlogt op de website van Plutus kan je je wallet koppelen
[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 29-11-2023 09:00 ]
Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.