Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 62 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:49
pl0xs schreef op zondag 5 november 2023 @ 08:29:
[...]

Er is blijkbaar op 3 november een mail uitgestuurd, wat niet door iedereen is ontvangen:
https://www.reddit.com/r/...sent_to_customers_031123/
Zojuist deze mail alsnog ontvangen, heel bijzonder dat het zover uit elkaar is.
Je zou bijna denken dat ze het eerst een bij een beperkt aantal mensen gaan polsen om te zien wat het sentiment is alvorens ze het naar het grote publiek versturen.

Ik heb in ieder geval mijn (voorlopig) laatste betaling bij Plutus gedaan en ben nu begonnen met Renegade om dat alvast op te bouwen. Mijn Plutus account teruggezet naar starter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:08
Hier ook, ben rustig mn pluutjes aan het verkopen, en ondertussen de eerste betalingen gedaan met Renegade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
BBKing schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:50:
[...]

Ik snap je overweging. Voor mij is het echter einde verhaal zodra de abonnementen-aanpassingen worden doorgevoerd. Ik weiger te gaan stacken in dit iedere week andere verhaal. Trek m'n centen er tot einde toe uit, leuk gratis geld zolang het duurt. Zie we daarna wel weer verder.
Waar het nu op neer komt, van reddit:

- The difficulty adjustment is fully reverted.
- Stackers get an increased to £1k p/m spend cap
- Stackers get a 50% discount to redeem PLU for a higher spend cap
- If you upgrade (or go from no stack to Hero or above) before Nov 29th you get £10k p/m spend cap
- The new subscriptions, reward levels, and spend caps come into effect next year (where sub perks stack with reward level perks)

Dit hele verhaal is in iedergeval een stuk beter als wat we eerder dit jaar hadden, vind het zelf wel positief.

Bedacht met zojuist dat ik nog 1000 dollar in een shitcoin hebben zitten die ik prima kan inwisselen voor wat PLU, dan heb ik nog maar een beetje nodig voor Hero..

Met de relatief lage prijs op moment begin ik toch te twijfelen.. Denk dat ik toch maar een leveltje hoger ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dacuuu schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:22:
Hier ook, ben rustig mn pluutjes aan het verkopen, en ondertussen de eerste betalingen gedaan met Renegade.
offtopic:
Ik sta volgens mij nog op een "waiting list", maar weet ik niet zeker, moet ik even checken.
Maar dacht dat Renegade sowieso nog niet werkte? (alleen voor mensen die die NFT hebben gekocht).

Maar als het al werkt ga ik daar ook maar eens kijken! Sowieso heb ik nog de oude app geïnstalleerd staan en nog niet de nieuwe, dus dat ook maar even doen.

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 06-11-2023 17:40 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
anandus schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:39:
[...]
offtopic:
Ik sta volgens mij nog op een "waiting list", maar weet ik niet zeker, moet ik even checken.
Maar dacht dat Renegade sowieso nog niet werkte? (alleen voor mensen die die NFT hebben gekocht).

Maar als het al werkt ga ik daar ook maar eens kijken! Sowieso heb ik nog de oude app geïnstalleerd staan en nog niet de nieuwe, dus dat ook maar even doen.
Als je geen founder bent of NFT hebt dan heb je er nu nog niet veel aan, ik zit ook in de beta test groep, ontwikkeling gaat leuk door hoor! Hopelijk binnen een paar maandjes echt open voor iedereen, en dan ben ik heel voorzichtig met de tijd, hopelijk al eerder!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dacuuu schreef op maandag 6 november 2023 @ 19:26:
[...]

Als je geen founder bent of NFT hebt dan heb je er nu nog niet veel aan, ik zit ook in de beta test groep, ontwikkeling gaat leuk door hoor! Hopelijk binnen een paar maandjes echt open voor iedereen, en dan ben ik heel voorzichtig met de tijd, hopelijk al eerder!
Check! Hopelijk snel open dan!
Voorlopig lekker door op Plutus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-07 09:23
NeoflexNL schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:35:
Ik blijf denk ik toch bij Hero.

In januari 50 PLU redeemen, die ik tegen die tijd denk ik wel weer heb opgespaard, maakt een totale spending cap van € 4.000,- (€ 1.000,- standaard bij premium, € 1.000,- extra als 'cadeau' bestaande Hero en € 2.000,- extra bij 50 PLU redeem). € 4.000,- per maand is op zich prima. Je mist een enkele keer bij een grote uitgave, zoals straks bijvoorbeeld vliegtickets voor het hele gezin, maar in principe moet die 4k voldoende zijn.

Datzelfde geldt voor 4% rewards i.p.v. 5%, allebei prima.

Datzelfde geldt voor die ene perk extra bij Veteran, dat is me ook om het even. Of je nou 7 of 8 perks hebt, binnen het huidige aanbod vind ik dat beide al vrij veel.

Mijn 75 'teveel-PLU' (van 325 terug naar 250) kan ik dan weer verkopen, waar ik bij de huidige prijs ongeveer quitte op speel.

Het is verleidelijk om een schaaltje hoger te gaan, maar ik haal er liever wat geld uit dan dat ik er weer wat in stop.

4% over € 4.000,- en 7 perks a een tientje, maakt een totale cashback van € 230,- per maand. Tuurlijk, daar moet de Plutus en Curve abo kosten nog vanaf, maar als je dat maandelijks mee kan pakken moet je daarvan profiteren zolang het kan denk ik, en ik denk niet dat gretigheid op nog meer heel verstandig gaat zijn.. 200 piek per maand aan gratis geld is al redelijk onhoudbaar vrees ik..
Als je hogere redeem level PLU doet, vervalt die 1K cadeau. Dus je spending cap is 3K, niet 4K.

https://support.plutus.it...-and-bonuses-Live-tracker

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/36ipHQmM_Syo5QjLckAdXOX3vcg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bL5jFm4QvzltEdDvI2xv7o4d.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:09
NeoflexNL schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:35:
Ik blijf denk ik toch bij Hero.

In januari 50 PLU redeemen, die ik tegen die tijd denk ik wel weer heb opgespaard, maakt een totale spending cap van € 4.000,- (€ 1.000,- standaard bij premium, € 1.000,- extra als 'cadeau' bestaande Hero en € 2.000,- extra bij 50 PLU redeem). € 4.000,- per maand is op zich prima. Je mist een enkele keer bij een grote uitgave, zoals straks bijvoorbeeld vliegtickets voor het hele gezin, maar in principe moet die 4k voldoende zijn.

Datzelfde geldt voor 4% rewards i.p.v. 5%, allebei prima.

Datzelfde geldt voor die ene perk extra bij Veteran, dat is me ook om het even. Of je nou 7 of 8 perks hebt, binnen het huidige aanbod vind ik dat beide al vrij veel.

Mijn 75 'teveel-PLU' (van 325 terug naar 250) kan ik dan weer verkopen, waar ik bij de huidige prijs ongeveer quitte op speel.

Het is verleidelijk om een schaaltje hoger te gaan, maar ik haal er liever wat geld uit dan dat ik er weer wat in stop.

4% over € 4.000,- en 7 perks a een tientje, maakt een totale cashback van € 230,- per maand. Tuurlijk, daar moet de Plutus en Curve abo kosten nog vanaf, maar als je dat maandelijks mee kan pakken moet je daarvan profiteren zolang het kan denk ik, en ik denk niet dat gretigheid op nog meer heel verstandig gaat zijn.. 200 piek per maand aan gratis geld is al redelijk onhoudbaar vrees ik..
Zelfde mening, dat ene procentje zal het hem niet doen op een uitgave van 3 a 4K. Die perks zijn mooi meegenomen.

Ik blijf mooi bij hero en verkoop ganse opgespaarde zooi boven de 250.
Zal voor veel mensen gelijkaardig zijn, wat de prijs wel zal doen dalen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:53
Ik heb nog wat shitcoins omgezet en daardoor nu Veteran bereikt. Het extra %-je ten opzichte van Hero gaat het verschil an sich niet maken, maar die 10k/maand spending limit is wel handig met aankomende verhuizing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Hier inmiddels ook ge-upgrade naar Hero, wat shitcoins omgezet naar PLU die ik toch al had waardoor de investering met nieuw geld minimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zozo, die PLU staat hoger dan ik dacht, laatste keer toen ik keek (week geleden ofzo) was-ie rond de $5.

[ Voor 46% gewijzigd door anandus op 10-11-2023 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:14

NeoflexNL

Forever young

Er zal vast nog wel wat koopdruk ontstaan richting eind van de maand. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die even afwachten hoeveel ze voor de deadline zelf beschikbaar/verdiend hebben, om te kijken hoeveel men er bij moet kopen om nog een HERO te pakken..

Mijn plukje staat in ieder geval tot eind van de maand aan de zijlijn om te verpatsen.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-07 23:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pSOvjdxmbBc4HYSedVQC7-Pdsug=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RxNjAz9OosWGCuyNx2PCYAym.png?f=user_large

Ik heb begin deze maand aangezet dat de volgende cycle mag Premium (14,99) zijn. Toch staat er hier dat de volgende afhouding 4,99 is. Gewoon een bug of zorgen over maken? :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:49
Th1x4nG schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:02:
[Afbeelding]

Ik heb begin deze maand aangezet dat de volgende cycle mag Premium (14,99) zijn. Toch staat er hier dat de volgende afhouding 4,99 is. Gewoon een bug of zorgen over maken? :p
Ik heb mijn account naar gratis gezet en die zegt ook nog dat ze volgende maand €5 gaan afschrijven, dus denk dat dat een bugje is en het na de 20e update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Th1x4nG schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:02:
[Afbeelding]

Is een oude bug die ze al een HELE tijd niet kunnen fixen ofzo, een plutus dingetje 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:52

knakworst

Get more sats!

Mijn goat account is nog geen honeybadger geworden helaas dus maar 8 procent cashback. Ik twijfel of ik vòòr de 29e een stuk of 1.000 ga verkopen en weer downgrade naar goat. Is wel een flinke risicobeperking in deze ponzi. Ik denk dat ik dat doe als de koers tot boven de 8 dollar herstelt. Enige probleem is dat ik dan maar maandelijks over 2.000 cashback krijg, heb afgelopen 12 maanden 50k uitgegegven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
knakworst schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 11:27:
Mijn goat account is nog geen honeybadger geworden helaas dus maar 8 procent cashback. Ik twijfel of ik vòòr de 29e een stuk of 1.000 ga verkopen en weer downgrade naar goat. Is wel een flinke risicobeperking in deze ponzi. Ik denk dat ik dat doe als de koers tot boven de 8 dollar herstelt. Enige probleem is dat ik dan maar maandelijks over 2.000 cashback krijg, heb afgelopen 12 maanden 50k uitgegegven.
Je kunt straks iig 20 plu verkopen voor 1000 euro extra uitgave limit. Persoonlijk hou ik m'n investering nu gewoon aan en verkoop de kleine plukjes die vrij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Nopheros schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:25:
[...]

Je kunt straks iig 20 plu verkopen voor 1000 euro extra uitgave limit. Persoonlijk hou ik m'n investering nu gewoon aan en verkoop de kleine plukjes die vrij komen.
Dat heeft geen zin toch? Je krijgt namelijk al 1000 extra cadeau omdat je op een level zit. Die vervalt dan weer met zo'n redemption pass. Oftewel, je moet dan minimaal die van 50 plu hebben

Na die van 50 komt 200.. dat is wel heel fors vind ik

[ Voor 5% gewijzigd door NeoflexNL op 11-11-2023 13:02 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
NeoflexNL schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:59:
[...]

Dat heeft geen zin toch? Je krijgt namelijk al 1000 extra cadeau omdat je op een level zit. Die vervalt dan weer met zo'n redemption pass. Oftewel, je moet dan minimaal die van 50 plu hebben

Na die van 50 komt 200.. dat is wel heel fors vind ik
Hm okay. Dacht dat ik de tekst wel netjes had gelezen maar blijkbaar toch een stukje gemist dan...

Voor mezelf maakt het ook geen verschil, zit als het goed is per maand op 10k spending cap..

[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 11-11-2023 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaglevNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-07 14:50
Mail van support dat ik niet "eligible" ben voor een account?
Mijn account was al een paar uur na aanvraag suspended maar ik moest er zelf achteraan en 12 dagen wachten waarom.
Maar ze mogen niks delen over de reden.
Werkelijk geen flauw idee waarom ik niet door de KYC kom nu. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
MaglevNL schreef op zondag 12 november 2023 @ 01:42:
Mail van support dat ik niet "eligible" ben voor een account?
Mijn account was al een paar uur na aanvraag suspended maar ik moest er zelf achteraan en 12 dagen wachten waarom.
Maar ze mogen niks delen over de reden.
Werkelijk geen flauw idee waarom ik niet door de KYC kom nu. Jammer.
Dat is ook bizar en flauw, heb je een militair beroep oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Mijn plan begint altijd op de 2e. Als ik de 1e nog wat spullen gekocht heb worden de rewards doodleuk op de nieuwe maand opgeteld. Ook zoiets waar ik niet blij van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
MTT schreef op zondag 12 november 2023 @ 08:47:
Mijn plan begint altijd op de 2e. Als ik de 1e nog wat spullen gekocht heb worden de rewards doodleuk op de nieuwe maand opgeteld. Ook zoiets waar ik niet blij van wordt.
Ja precies hier had ik ook last van bij overstappen van Premium naar Everyday. Ze hebben er zelf een "geweldige" onnavolgbare uitleg voor die ze alleen zelf logisch vinden. Voor mij was dit de laatste druppel qua onbetrouwbaarheid, ik ben gestopt met Plutus gebruiken. Nog even eind december de laatste PLU weghalen via Rabby en dan doei.

Ben eerlijk gezegd wel erg benieuwd hoe lang ze dit nog in de lucht kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaglevNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-07 14:50
zenith schreef op zondag 12 november 2023 @ 05:41:
[...]

Dat is ook bizar en flauw, heb je een militair beroep oid?
Nee, niets bijzonders. Ook geen problemen met revolut / crypto.com.
Ik was alleen in een ander EU land, dus misschien maakt de IP locatie uit? Kan me het haast niet voorstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
BBKing schreef op zondag 12 november 2023 @ 09:18:
[...]

Ja precies hier had ik ook last van bij overstappen van Premium naar Everyday. Ze hebben er zelf een "geweldige" onnavolgbare uitleg voor die ze alleen zelf logisch vinden. Voor mij was dit de laatste druppel qua onbetrouwbaarheid, ik ben gestopt met Plutus gebruiken. Nog even eind december de laatste PLU weghalen via Rabby en dan doei.

Ben eerlijk gezegd wel erg benieuwd hoe lang ze dit nog in de lucht kunnen houden.
Lijkt me toch te maken te hebben met het feit dat een Visa/Mastercard betaling eerst moet "settelen". Duurt altijd een dag of soms 2 voordat betalingen van pending afkomen. Zo werkte het bij Binance en zo werkte het bij Crypto.com.

Zo werkt het trouwens bij elke kaart die gebruikt maakt van het creditcard netwerk, dus ook bij m'n ABN Amro ICS kaart duurt het even voordat de betalingen voltooid zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 12-11-2023 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MTT schreef op zondag 12 november 2023 @ 08:47:
De rewards telt per kalendermaand, no matter what. Handigst is daarom om je plan in het midden van de maand in te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 12 november 2023 @ 11:59:
[...]

De rewards telt per kalendermaand, no matter what. Handigst is daarom om je plan in het midden van de maand in te laten gaan.
Dat snap ik ondertussen ja. Maar het is toch van de zotte dat je bij overstap van een betaald abonnement met 22500 euro spending limit overstapt naar een abonnement met 2000 euro spending limit, dat je dan gewoon een paar dagen of langer niks kan spenden met cashback? Ja want die spending limit wordt op een andere dag pas gereset. Koekoek:-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Nvm.

[ Voor 103% gewijzigd door Nopheros op 12-11-2023 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
MaglevNL schreef op zondag 12 november 2023 @ 09:46:
[...]

Nee, niets bijzonders. Ook geen problemen met revolut / crypto.com.
Ik was alleen in een ander EU land, dus misschien maakt de IP locatie uit? Kan me het haast niet voorstellen.
Kan goed hoor dat dit het gewoon is, soms is het zo dom. Met zulke aanmeldingen mag je echt 0 fouten maken, en wil je zelf dingen uitsluiten, moet je zoiets niet aanmelden als je zelf in het buitenland zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Paar dagen geleden getankt bij een service station waar eerst een reservering gemaakt wordt. Ik zorg dan altijd dat ik ICS als default zet maar door een travel rule verkeerd gegaan.

Echter, is na drie dagen de reservering aangepast naar het juiste bedrag en het geld weer zichtbaar in Plutus.

Werkt het dan sinds kort zoals het moet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xeVRCmJdaXpnjQ7nuWyBCZ9kDhY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bd6yL83l1rZ2BJOHkgpfZwgz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:00
knakworst schreef op maandag 13 november 2023 @ 00:14:
Paar dagen geleden getankt bij een service station waar eerst een reservering gemaakt wordt. Ik zorg dan altijd dat ik ICS als default zet maar door een travel rule verkeerd gegaan.

Echter, is na drie dagen de reservering aangepast naar het juiste bedrag en het geld weer zichtbaar in Plutus.

Werkt het dan sinds kort zoals het moet?

[Afbeelding]
Zo werkt het altijd inderdaad. Gaan wel echt een paar dagen overheen.

Ik doe ook altijd eerst naar ICS en dat een GBIT naar plutus. Om nou een paar dagen 150 euro te missen als reservering vind ik ook net teveel van het goeie. Heb een smart rule bij curve voor alles boven de 98 euro eerst naar ICS om dat een beetje te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-07 13:41
Vraagje: met de Plu die nog binnen komt ga ik binnen 14 dagen naar Hero. Wanneer krijg je de beschikking over die ene extra perk? Is dat direct zodra je Hero bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
BektLekker schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:15:
Vraagje: met de Plu die nog binnen komt ga ik binnen 14 dagen naar Hero. Wanneer krijg je de beschikking over die ene extra perk? Is dat direct zodra je Hero bent?
Jup, elke ochtend wordt het aantal PLU gecontroleerd volgens mij.

Hou er wel rekening mee dat het een paar dagen duurt voordat de betaling voltooid is en je PLU krijgt. Zou jammer zijn als je net een dag te laat bent voor de extra rewards die verlopen aan het eind van de maand.

[ Voor 25% gewijzigd door Nopheros op 13-11-2023 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
Nopheros schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:20:
[...]

Jup, elke ochtend wordt het aantal PLU gecontroleerd volgens mij.

Hou er wel rekening mee dat het een paar dagen duurt voordat de betaling voltooid is en je PLU krijgt. Zou jammer zijn als je net een dag te laat bent voor de extra rewards die verlopen aan het eind van de maand.
Inderdaad, daarom zit ik er ook bovenop 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 16:44
In het verleden was het wel zo dat je de perk na 30 dagen pas kon gebruiken (ook echt rewards genereerde). Anders kon je namelijk je stake laten rouleren binnen een selecte groep om zo max aan perks binnen te harken voor een maand. Of dat nu nog zo is weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Vorige week mijn eerste test withdrawal via de Rabby methode naar Kucoin aangevraagd. Helaas nog steeds pending.

Heeft het zin om Customer Service lastig te vallen om het process te versnellen? Zodra de test transactie goed gaat wil ik de rest richting Kucoin sturen zodat we hopelijk tegen einde maand kunnen verkopen tegen een mooie koers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:33
paul-s83 schreef op maandag 13 november 2023 @ 18:51:
Vorige week mijn eerste test withdrawal via de Rabby methode naar Kucoin aangevraagd. Helaas nog steeds pending.

Heeft het zin om Customer Service lastig te vallen om het process te versnellen? Zodra de test transactie goed gaat wil ik de rest richting Kucoin sturen zodat we hopelijk tegen einde maand kunnen verkopen tegen een mooie koers :)
Ene keer gaat het snel, andere keer wat minder. Ik wacht ook nog op mijn withdrawal van 7 november.
Heeft denk ik geen zin om support in te schakelen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-07 22:21
Je ziet idd de extra perks onmiddellijk zichtbaar echter kan je pas na 30 dagen hier gebruik van maken. Het extra percentage cashback is wel onmiddellijk.

[ Voor 6% gewijzigd door cooLopke op 13-11-2023 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
cooLopke schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:33:
[...]

Je ziet idd de extra perks onmiddellijk zichtbaar echter kan je pas na 30 dagen hier gebruik van maken. Het extra percentage cashback is wel onmiddellijk.
Misschien dat het eerder zo werkte maar op dit moment niet. De perk is direct zichtbaar en bruikbaar, heb het namelijk een aantal dagen geleden getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:21

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Nopheros schreef op maandag 13 november 2023 @ 23:06:
[...]

Misschien dat het eerder zo werkte maar op dit moment niet. De perk is direct zichtbaar en bruikbaar, heb het namelijk een aantal dagen geleden getest.
… maar kreeg je er ook cashback over? Ik denk het niet. Bron: https://support.plutus.it...029-How-Plutus-Perks-work zegt het volgende (en is ook mijn ervaring, zie “Perk requirements”):

Perks acquired through upgrading the reward level can be immediately selected, but no rewards will be provided for the initial 30 days of unlocking them.

Wacht dus 30 dagen nadat je de extra perk-slots hebt gekregen voordat je verwacht er cashback over te krijgen.

Bij upgraden van je abonnement gaat het wel in wanneer je abonnement actief wordt. Voor upgraden van je reward-level dus niet meteen. Dat is een subtiel verschil.

[ Voor 9% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 13-11-2023 23:29 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
iNSaNe-oNe schreef op maandag 13 november 2023 @ 23:27:
[...]

… maar kreeg je er ook cashback over? Ik denk het niet. Bron: https://support.plutus.it...029-How-Plutus-Perks-work zegt het volgende (en is ook mijn ervaring, zie “Perk requirements”):

Perks acquired through upgrading the reward level can be immediately selected, but no rewards will be provided for the initial 30 days of unlocking them.

Wacht dus 30 dagen nadat je de extra perk-slots hebt gekregen voordat je verwacht er cashback over te krijgen.

Bij upgraden van je abonnement gaat het wel in wanneer je abonnement actief wordt. Voor upgraden van je reward-level dus niet meteen. Dat is een subtiel verschil.
Jup heb ook rewards gekregen. Heb 8/9 november 250 PLU gestaked, dag later de KFC perk ingesteld (Staat ook bij dat het de 4de perk is, ik had er 3) en op 11 november heb ik 1,72 PLU gekregen over 10 euro KFC perk.

Daarnaast nog een keer 4% cashback (paar dagen ervoor kreeg ik dus nog 3%) over €14.85 aangezien het totale bedrag 24,85 euro was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PLU strong. 29e hopelijk > 8 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
Vanochtend was ik ineens Hero en had ik een nieuwe perk beschikbaar. De 1e 10 euro terugverdient van de “Hero” investering. Dus gaat per direct.

Weet iemand wanneer de nieuwe regels ingaan, ik bedoel wanneer heb je met premium en Hero 7 perks en vanaf wanneer gaat de 3 maanden gratis premium in?

Wat verwachten jullie eigenlijk met de koers?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:48
BektLekker schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 08:47:
[...]
Wat verwachten jullie eigenlijk met de koers?
De koers heeft zich al best wel aardig hersteld. Het huidige plan wordt dus best aardig ontvangen. Wat belangrijk is voor de toekomst is hoe lang ze dit plan behouden. Hoe langer ze vasthouden aan het model, hoe beter het zal zijn voor de koers. Al zit er wel ergens een cap. Een PLU zal met dit model niet veel meer waard worden dan een tientje. Dit omdat je de waarde van PLU kan vertalen naar wat het oplevert

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:47
Als ik van gratis naar eerste tier ga om de limit cashback van 250 naar 2000 te doen gaat dat dan onmiddellijk in of moet ik een paar dagen wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Stoffa schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:09:
Als ik van gratis naar eerste tier ga om de limit cashback van 250 naar 2000 te doen gaat dat dan onmiddellijk in of moet ik een paar dagen wachten?
De spending limit / uitgave limit waarop je cashback krijgt wordt volgens mij altijd per de 1ste van de maand gereset.
Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 08:56:
[...]

De koers heeft zich al best wel aardig hersteld. Het huidige plan wordt dus best aardig ontvangen. Wat belangrijk is voor de toekomst is hoe lang ze dit plan behouden. Hoe langer ze vasthouden aan het model, hoe beter het zal zijn voor de koers. Al zit er wel ergens een cap. Een PLU zal met dit model niet veel meer waard worden dan een tientje. Dit omdat je de waarde van PLU kan vertalen naar wat het oplevert
Koers ziet er nu wel redelijk uit inderdaad. Huidige plan is ook prima, hopelijk komen we de komende paar maanden door zonder dat we opnieuw grote wijzigingen te verwerken krijgen.

[ Voor 48% gewijzigd door Nopheros op 14-11-2023 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Nopheros schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:15:
[...]

De spending limit / uitgave limit waarop je cashback krijgt wordt volgens mij altijd per de 1ste van de maand gereset.
Dus je kunt hem niet halverwege de maand verhogen door een betaalde abo te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Stoffa schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:16:
[...]

Dus je kunt hem niet halverwege de maand verhogen door een betaalde abo te nemen?
Hm ik begin nu toch te twijfelen eerlijk gezegd.

Ook de term die ik gebruikte is niet helemaal correct. Reward limit hebben we het over volgens mij: het maximum bedrag waar je cashback op kunt krijgen.

Ik lees op Discord een bericht van een jaar geleden dat je "reward limit" omhoog gaat op het moment dat je abonnement ingaat, hangt dus af van je billing cycle. De datum hiervan staat op de plutus website en is volgens mij voor iedereen anders.

Mocht ik wat verkeerd hebben dan zal iemand mij vast corrigeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Nopheros schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:34:
[...]

Hm ik begin nu toch te twijfelen eerlijk gezegd.

Ook de term die ik gebruikte is niet helemaal correct. Reward limit hebben we het over volgens mij: het maximum bedrag waar je cashback op kunt krijgen.

Ik lees op Discord een bericht van een jaar geleden dat je "reward limit" omhoog gaat op het moment dat je abonnement ingaat, hangt dus af van je billing cycle. De datum hiervan staat op de plutus website en is volgens mij voor iedereen anders.

Mocht ik wat verkeerd hebben dan zal iemand mij vast corrigeren...
Ja ik vind het ook verwarrend. Ik heb uberhaupt geen billing cycle denk ik want ik zit nog op gratis subscription. Echter, ik heb die 250 spend limit al volgemaakt, en wil nu een aanschaf van 700 euro doen en daarover PLU cashback krijgen.

Mijn idee was dus de subscription naar everyday te doen, zodat de spend limit naar 2000 gaat, en ik ruimte krijg voor de 3% cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Stoffa schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:39:
[...]

Ja ik vind het ook verwarrend. Ik heb uberhaupt geen billing cycle denk ik want ik zit nog op gratis subscription. Echter, ik heb die 250 spend limit al volgemaakt, en wil nu een aanschaf van 700 euro doen en daarover PLU cashback krijgen.

Mijn idee was dus de subscription naar everyday te doen, zodat de spend limit naar 2000 gaat, en ik ruimte krijg voor de 3% cashback.
Heb je het gecontroleerd? Banking -> Subscription.

Daarnaast krijg je natuurlijk ook een extra perk voor de upgrade van het abonnement dus je gooit sowieso geen geld weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffa
Nopheros schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:42:
[...]

Heb je het gecontroleerd? Banking -> Subscription.

Daarnaast krijg je natuurlijk ook een extra perk voor de upgrade van het abonnement dus je gooit sowieso geen geld weg.
Ja daar keek ik al, maar er staat niet of, bij upgrade subscription, de spend limit direct wordt verhoogt. Ik ga het maar gewoon proberen idd.

Edit: gedaan. De spend limit is nu direct 2000 idd.

[ Voor 5% gewijzigd door Stoffa op 14-11-2023 10:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Inmiddels ook voor Hero gegaan. Koers laat een mooi stijgende lijn zien, hopelijk blijft het prijsniveau de komende tijd intact of stijgt het nog verder.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38
De limit wordt niet direct verhoogd. Pas op de 1e van de maand, of misschien bij de start van de nieuwe billing cycle, dat kan. In ieder geval : van everyday naar premium met een billing date in de toekomst (de 24e in mijn geval) geeft je niet direct een hogere reward limit. Bron: eigen ervaring :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
AlterMann schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:57:
De limit wordt niet direct verhoogd. Pas op de 1e van de maand, of misschien bij de start van de nieuwe billing cycle, dat kan. In ieder geval : van everyday naar premium met een billing date in de toekomst (de 24e in mijn geval) geeft je niet direct een hogere reward limit. Bron: eigen ervaring :+
Klopt inderdaad, alleen blijkt het dus zo te zijn dat je nog geen "billing cycle" datum hebt als je nog geen abonnement hebt gehad. Dan gaat het direct in, blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffa
Nopheros schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:58:
[...]

Klopt inderdaad, alleen blijkt het dus zo te zijn dat je nog geen "billing cycle" datum hebt als je alleen nog geen abonnement hebt gehad. Dan gaat het direct in, blijkbaar.
Precies. Ik zie nu op de Plutus website dat mijn spend limit van 250 euro naar 2000 is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-07 22:21
Stoffa schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:39:
[...]

Je kan dit gewoon doen. Als je van starter naar everyday of premium gaat dan wordt deze meteen actief.

Van everyday naar premium is pas de next billing cycle actief.

Edit: @BektLekker en @Nopheros bedankt voor het testen, ik zal straks ook eens proberen of dat die extra perk bij Hero onmiddellijk werkt en je dus niet 30 dagen moet wachten voordat de perk actief is. Zal toch een bug zijn aan de kant van plutus dan, want normaal kan het niet. Zeker niet als je de support pagina erbij haalt. Heb je toevallig je 3 bestaande perks al allemaal gebruikt? Misschien dat eentje ervan nu niet meer werkt?

[ Voor 29% gewijzigd door cooLopke op 14-11-2023 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
cooLopke schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:13:
[...]

Je kan dit gewoon doen. Als je van starter naar everyday of premium gaat dan wordt deze meteen actief.

Van everyday naar premium is pas de next billing cycle actief.

Edit: @BektLekker en @Nopheros bedankt voor het testen, ik zal straks ook eens proberen of dat die extra perk bij Hero onmiddellijk werkt en je dus niet 30 dagen moet wachten voordat de perk actief is. Zal toch een bug zijn aan de kant van plutus dan, want normaal kan het niet. Zeker niet als je de support pagina erbij haalt. Heb je toevallig je 3 bestaande perks al allemaal gebruikt? Misschien dat eentje ervan nu niet meer werkt?
Zou in theorie kunnen maar dat zou ik nog vreemder vinden dan een support pagina die niet (meer?) klopt. Netflix wordt bij mij sinds mei 2022 aan het einde van de maand afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:20
Hero perk nummer 4 werd binnen 3 dagen omgezet in PLU. Dus na staken niet meer 30 dagen wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:53
Top! Ik ben vanaf morgen Veteran, dus dan kan ik die ene extra per ook gelijk gebruiken :-)

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
enermax schreef op woensdag 15 november 2023 @ 14:07:
Hero perk nummer 4 werd binnen 3 dagen omgezet in PLU. Dus na staken niet meer 30 dagen wachten.
Had ik ook idd. En over een betaling die ik had gedaan voordat ik Hero was, maar die pas definitief werd toen ik al Hero was kreeg ik 4% i.p.v. 3% :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:12
https://plutus.it/curveperk

Curve als extra perk naast de perks die je al hebt.

• zenith
  • Niet online
Bestaat toch al een tijdje of ? 😀

• WhiskyPhreak
Ik kende de perk an sich wel. Maar nog niet dat je deze altijd kunt aanzetten bovenop het aantal perks dat je in mag zetten volgens je abonnement/reward level.

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-07 19:53
WhiskyPhreak schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:32:
Ik kende de perk an sich wel. Maar nog niet dat je deze altijd kunt aanzetten bovenop het aantal perks dat je in mag zetten volgens je abonnement/reward level.
Hoe haal je dat eruit? Niemand zal toch dan Curve als perk kiezen als je die er altijd extra naast kunt hebben?

• WhiskyPhreak
Enjoy up to €10 back in crypto on your Curve subscriptions each month! Simply order a Plutus Card and select Curve as your free Perk. This comes on top of the below benefits.
Van de gelinkte pagina. Ik begrijp daaruit dat die extra komt. (kreeg van de week een mail vanuit plutus met een link naar deze pagina)

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-07 16:00

Ypho

Allround Nerd

Ik zie ook niet hoe ik Curve extra kan krijgen (bovenop de 3 die ik al heb).

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

• paul-s83
  • Nu online
Same here, via de website alsmede via de app zie ik nergens een optie om ook Curve als gratis extra perk toe te voegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Lijkt me niet dat bovenstaande over Curve correct is, curve is gewoon 1 van de perks die je kunt kiezen en niet eentje die bovenop je andere perks komt. Is nergens beschreven dat dit zo is en de gelinkte pagina lijkt me gewoon onduidelijk geschreven.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ik had van Curve ook al een mailtje dat je de Plutus perk kan gebruiken voor het betaalde abonnement.

Waarschijnlijk de marketing afdelingen even met elkaar gebeld en besloten er gezamenlijk weer eens een mailtje aan te wagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BektLekker
Volgens mij is het zo dat je als perk Curve kunt kiezen. Ik lees nergens dat het er bij bovenop komt. In mijn geval Premium (3) + Hero (4) zeker 1 van mijn 7 perks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38
Nou, ja, op die gelinkte pagina staat:
This comes on top of the below benefits.
Misschien alleen voor nieuwe klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Dit is weer van die Plutus logica misschien.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
AlterMann schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:05:
Nou, ja, op die gelinkte pagina staat:

[...]

Misschien alleen voor nieuwe klanten?
Deze discussie is ook al op discord geweest zie ik in maart dit jaar. Die pagina bestaat blijkbaar al bijna een jaar en het is dus onduidelijk beschreven anders hadden we dit allang gehoord van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Nu online
Oftewel, waar nu Curve staat op die pagina had net zo goed Spotify, Netflix, Shell, Aldi, AH etc. kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Als je bij Plutus wat teruggestort krijgt ondat je iets hebt teruggeven of iets niet is aangekomen. En je hebt een 2000 euro reward limiet en het artikel is 2000 euro. Dan heb je dus in feite voor niets betaald die maand. Bah bah… wat een galbakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
MTT schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 21:54:
Als je bij Plutus wat teruggestort krijgt ondat je iets hebt teruggeven of iets niet is aangekomen. En je hebt een 2000 euro reward limiet en het artikel is 2000 euro. Dan heb je dus in feite voor niets betaald die maand. Bah bah… wat een galbakken
Geen idee of het zo werkt maar een reward limit van 2k en dan 1 product kopen van 2k? Beetje jammer, duurder abbo geeft 22.5k reward limit met een extra perk.

[EDIT]
Navraag op discord leert dat het idd zo werkt.. dat is wel vervelend idd.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 17-11-2023 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:58:
[...]

Deze discussie is ook al op discord geweest zie ik in maart dit jaar. Die pagina bestaat blijkbaar al bijna een jaar en het is dus onduidelijk beschreven anders hadden we dit allang gehoord van iemand.
Dus het is niet een gratis extra perk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@anandus Simply order a Plutus Card and select Curve as your free Perk.

Aan jou de keuze of je de eerste perk oftwel free perk voor curve wilt inzetten. Kan ook netflix zijn or what ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
enermax schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:07:
@anandus Simply order a Plutus Card and select Curve as your free Perk.

Aan jou de keuze of je de eerste perk oftwel free perk voor curve wilt inzetten. Kan ook netflix zijn or what ever.
Oh, ze tellen gewoon de perk van een free abo? Dus niet bovenop bestaande perks? (dacht het al niet, maar wil het wel zeker weten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14
Ik heb laatst boodschappen gedaan bij Lidl, heb daar ook een perk op. Nu staat er geen Lidl in de omschrijving maar 737? Betekent dit geen perk voor die vestiging?

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
anandus schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 10:33:
[...]

Oh, ze tellen gewoon de perk van een free abo? Dus niet bovenop bestaande perks? (dacht het al niet, maar wil het wel zeker weten :P )
Er zijn 0 indicaties dat de Cuve perk boven op de bestaande perks komt die je al krijgt.
Hyena schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:15:
Ik heb laatst boodschappen gedaan bij Lidl, heb daar ook een perk op. Nu staat er geen Lidl in de omschrijving maar 737? Betekent dit geen perk voor die vestiging?
Als je die perk "laatst" gebruikt hebt dan kun je toch nakijken wat je ervoor gekregen hebt? De betaling kan 1 á 2 dagen de tijd nodig hebben om bevestigd te worden maar dan kun je ook de ontvangen rewards zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 18-11-2023 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14
Nopheros schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:23:
[...]

Er zijn 0 indicaties dat de Cuve perk boven op de bestaande perks komt die je al krijgt.

[...]

Als je die perk "laatst" gebruikt hebt dan kun je toch nakijken wat je ervoor gekregen hebt? De betaling kan 1 á 2 dagen de tijd nodig hebben om bevestigd te worden maar dan kun je ook de ontvangen rewards zien.
Ik heb de transactie net gegbit maar ik verwacht geen Perk reward. Kan je dit doorgeven bij Plutus? Als ik wel de Perk reward krijg update ik de post.

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-07 16:38

Deurwaarder

*blaf*

Ik had dat een paar maanden terug met YouTube, toen heeft support het handmatig gedaan toen ik er naar vroeg

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Hyena Ticket aanmaken+bonnetje erbij. Vreemd dat jou Lidl naam zo raar is. Zelf nog nooit problemen gehad in al die jaren bij verschillende Lidls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:59

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hyena schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:28:
[...]

Ik heb de transactie net gegbit maar ik verwacht geen Perk reward. Kan je dit doorgeven bij Plutus? Als ik wel de Perk reward krijg update ik de post.
Herkenbaar, heb het een maandje of 6 doorgegeven en toen ging t van zelf. Idd ticket met bonnetje en ze fixen het. Plutus is alleen stuk trager daarin dan Bv Curve dat is.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-07 21:03

Rouwette

Rouwette.com

Tomba schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:14:
[...]

Herkenbaar, heb het een maandje of 6 doorgegeven en toen ging t van zelf. Idd ticket met bonnetje en ze fixen het. Plutus is alleen stuk trager daarin dan Bv Curve dat is.
Hier vergelijkbaar, zo’n beetje alle Jan Linders zijn omgebouwd naar Albert Heijn Jan Linders (AH limbo+ :P ) bij de transactie staat nu AH Jan Linders, Plutus herkent het nog niet automatisch als Albert Heijn.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fre4ked
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-04 11:54
Tegenwoordig is het mogelijk om bij de nieuwe geldautomaten van bancontact cash geld te storten (In België, ik weet niet hoe dat in NL is). Het geld komt dan op de rekening terecht die achter de gebruikte kaart zit.

Is dit een mogelijkheid met de Plutus-kaart en/of heeft iemand dit reeds geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-07 09:23
Fre4ked schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:22:
Tegenwoordig is het mogelijk om bij de nieuwe geldautomaten van bancontact cash geld te storten (In België, ik weet niet hoe dat in NL is). Het geld komt dan op de rekening terecht die achter de gebruikte kaart zit.

Is dit een mogelijkheid met de Plutus-kaart en/of heeft iemand dit reeds geprobeerd?
Ik moet voor cash geld storten transactiekosten betalen bij zo'n automaat in NL. Dus dat lijkt mij zonde van de tijd en het geld. Ik denk dat je dat met Plutus niet kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fre4ked
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-04 11:54
Niann-Tsyr schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:54:
[...]

Ik moet voor cash geld storten transactiekosten betalen bij zo'n automaat in NL. Dus dat lijkt mij zonde van de tijd en het geld. Ik denk dat je dat met Plutus niet kan doen.
In Nederland zijn daar inderdaad kosten aan verbonden (volgens wat ik eerder al vernam). In België blijkt het gratis. Of beter gezegd, kosten zijn afhankelijk van uw bank.
De rekening achter de bankkaart moet echter direct zijn en ik weet niet of dat bij Plutus effectief zo het geval is.

Bron: https://www.bancontact.cash/nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-07 01:53

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik ga er vanuit dat zodra Renegade echt komt de PLU stakers achterblijven hier. Want waarom nog een late joiner worden bij PLU als je bij RNG een early kan zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
@Malarky Plutus is al jaren een vrij stabiel piramidespel.
Renegade coin gaat misschien naar 0.001ct in 6 maanden tijd omdat er bergen met coins zijn beloofd aan de early pioneers. Als die verkopen heb je nog niks van waarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-07 16:00

Ypho

Allround Nerd

Ik ben geen PLU staker, althans, ik heb zo'n 50 PLU inmiddels, dat volgens mij niet meer genoeg is voor een Tier binnenkort. Maar ik ben niet van plan Plutus te gaan laten varen als Renegade straks live is. Eerst maar eens nakijken wat RNG gaat doen, maar PLU eruit zal niet gaan gebeuren (wellicht naast elkaar).

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:48
Malarky schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 00:21:
Ik ga er vanuit dat zodra Renegade echt komt de PLU stakers achterblijven hier. Want waarom nog een late joiner worden bij PLU als je bij RNG een early kan zijn?
Ik denk dat dit wel zal meevallen. Er zijn altijd wat early adopters. Maar de waarde van de token zal vrij snel gekoppeld worden aan het achterliggende product. In dit geval de betaalkaart.

De geschiedenis heeft laten zien dat het opzetten van zo'n product niet heel makkelijk is. En omdat ze met veel externe partijen te maken hebben gaat de ontwikkeling vaak erg traag. Het zijn prutsers bij Plutus, helemaal het afgelopen jaar. Maar ze zijn qua ontwikkeling al wel een stuk verder. Het enige wat ze moeten doen is rust aanbrengen in de abonnementen zodat klanten weten waar ze aan toe zijn.

Ik denk dat Renegade nog maanden nodig zal hebben om alles te laten werken zoals ze willen. Die onzekerheid jaagt klanten weg, en dat zie je dan weer terug in de prijs van de token. Dat heeft Plutus het afgelopen jaar wel bewezen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:00
Ik heb zelf wel getwijfeld. Ik ben Hero en zou makkelijk dat kunnen inwisselen voor een renegade carbon kaart die ogenschijnlijk meer voordelen geeft.

Echter ik ken de perks nog niet en 1% extra cashback is ook niet zaligmakend. Daarnaast zie ik op opensea nou niet echt gigantische hoeveelheden NFT's verkocht waarbij ik dan denk hoeveel toekomst heeft het?

Plutus is op de onzekerheid de afgelopen maanden na wel iets wat eigenlijk altijd werkt. Ik heb al flink wat cashback kunnen laten uitbetalen na het boeken van vakantietickets voor 7 personen, een nieuwe droger en twee secretlab stoelen. En dan nog mijn reguliere uitgaven. Ik blijf lekker plakken :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Waarom zou het uitmaken of je vroeg of laat bent? En wat bedoel je met achterblijven? Ik zou zeggen praat eens met een Hi investeerder ;)

Uiteindelijk gaat het om het geld wat je eruit kunt halen en stabiliteit. Na 1,5 jaar Plutus te gebruiken kan ik zeggen dat ik erg tevreden ben met wat ik eruit heb gehaald, dit zet ik om naar Bitcoin/ETH dus gratis extra crypto. Voor mij zijn er op dit moment geen redenen om Plutus te verlaten en naar Renegade te gaan.

Ben blij dat ik bij Plutus ben gebleven toen Hi beschikbaar kwam en ga die fout nu niet alsnog maken.

We zien wel wat de toekomst brengt.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 21-11-2023 12:23 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-06 10:47
Handige Plutus rewards calculator: https://starlinez.github.io/plutus-calculator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Ter info.

Er blijken wat issues te zijn bij PLU op moment. Meerdere mensen (waaronder ikzelf) zien dat er enkele transacties voltooid zijn maar dat er geen PLU is uitgekeerd.

Aangezien het om meerdere mensen gaat hoop ik dat ze het uit zichzelf oplossen, heb voor de zekerheid wel een mailtje gestuurd naar support.

Gaat bij mij om 4 transacties die vandaag voltooid zijn, toch even 350 euro waar ik nog graag 4% cashback over wil..

[EDIT]
Van Discord:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qiTR3QR6S6us9d-dYsGITx12Cx4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ioK5m8MYmH0MPgU3VL7Ek6G9.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Nopheros op 22-11-2023 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Nopheros schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:03:
Ter info.

Er blijken wat issues te zijn bij PLU op moment. Meerdere mensen (waaronder ikzelf) zien dat er enkele transacties voltooid zijn maar dat er geen PLU is uitgekeerd.

Aangezien het om meerdere mensen gaat hoop ik dat ze het uit zichzelf oplossen, heb voor de zekerheid wel een mailtje gestuurd naar support.

Gaat bij mij om 4 transacties die vandaag voltooid zijn, toch even 350 euro waar ik nog graag 4% cashback over wil..

[EDIT]
Van Discord:

[Afbeelding]
idd ik zie het ook! van afgelopen dagen geen plu gekregen.... aangezien ik getankt heb en boodschappen gedaan heb moet er zeker plu ervan komen...

ik ga ze ook mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:50:
[...]

idd ik zie het ook! van afgelopen dagen geen plu gekregen.... aangezien ik getankt heb en boodschappen gedaan heb moet er zeker plu ervan komen...

ik ga ze ook mailen
"Gelukkig" is het een probleem dat voor iedereen lijkt te gelden, dus op zich is het niet direct nodig om contact op te nemen met support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Nopheros schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:04:
[...]

"Gelukkig" is het een probleem dat voor iedereen lijkt te gelden, dus op zich is het niet direct nodig om contact op te nemen met support.
Waar kun je zien of je PLU hebt gekregen? Ik zie via tabblad Pluton en dan 45 dagen terug dat er eea pending is en van 46 dagen terug staat er wat Plu achter. Maar wellicht kun je het ergens anders zien? Ik houd niet dagelijks mijn saldo bij, maar ben benieuwd hoe ik dit in de gaten kan houden. Heb afgelopen maand nogal veel geld uitgegeven en ben daarom (tijdelijk) premium.
Pagina: 1 ... 62 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.