Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 61 ... 95 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

M0untainD3w schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:43:
Aah duidelijk, dank! Laatste vraag (want het blijft natuurlijk het Plutus topic). Bij Credit spending, gaat je spend dan van je collatoral af? Dus als je 5000 XRP hebt, heb je dan ineens 4200 XRP omdat je wat uitgeeft en dan later weer terugstort? Of geeft dit 5000XRP gewoon een bepaalde limiet en als je niet op tijd betaalt, dan halen ze het van je crypto af?
Zover ik zie ga je een lening aan, opletten dus: https://support.nexo.com/...-card-work?language=en_GB

Heb bij Plutus niet gezien dat je perks kunt stacken he? Dat lijkt me nog een mooie aanvulling die wel veel mensen zou aanspreken :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-07 22:21
2Dutch schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:54:
[...]

Zover ik zie ga je een lening aan, opletten dus: https://support.nexo.com/...-card-work?language=en_GB

Heb bij Plutus niet gezien dat je perks kunt stacken he? Dat lijkt me nog een mooie aanvulling die wel veel mensen zou aanspreken :)
Als je een bepaalde metal Card hebt aangekocht die Q1 2024 komen kunnen perks stackable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:21

Rouwette

Rouwette.com

Hoe stackable? Bv met 2 perks 2x AH?

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Rouwette schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:50:
Hoe stackable? Bv met 2 perks 2x AH?
Klopt, bij 2 stacked perks dan dus bijvoorbeeld 20 euro terug bij AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

cooLopke schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:24:
[...]

Als je een bepaalde metal Card hebt aangekocht die Q1 2024 komen kunnen perks stackable zijn.
Gezien de steeds lager wordende rewards, vraag ik me af of er uberhaupt nog klanten overblijven eind eerste helft volgend jaar, of gelet het verleden zal het wel eind 2024 worden voor die kaarten uitgegeven worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:47

knakworst

Get more sats!

cooLopke schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:24:
[...]

Q1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5z4Vzvkaxa_tbOs5nCxZG9nBtls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5EKztXfxiYTKUoMxDm3EOzmW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-07 19:23
Zit erover te denken deze kaart te gebruiken voor mn AliExpress aankopen. Die doe ik echter meestal in USD ipv EUR omdat dat gunstiger uitpakt. Hoe zijn de wisselkoersen bij Plututs tov traditionele cc's? Simpelweg hetzelfde als Visa?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Stoffa schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 08:56:
Zit erover te denken deze kaart te gebruiken voor mn AliExpress aankopen. Die doe ik echter meestal in USD ipv EUR omdat dat gunstiger uitpakt. Hoe zijn de wisselkoersen bij Plututs tov traditionele cc's? Simpelweg hetzelfde als Visa?
Dat staat helder bij hun fees. Hint: nog ongunstiger dan de meeste cc's van ICS. Dan kun je er alsnog beter Curve aan hangen.
(even los van de speculatieve cashback)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14
Rouwette schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:18:
[...]

Waar zie je binnen Plutus de factuur nummers?
Ik ben recent (1okt) klant van Vattenfall, in het kopje Facturen staat daar

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Termijnfactuur
oktober 2023
Factuurnummer 049#######
Factuurdatum 20-10-2023
Vervaldatum 01-11-2023
Status betaald

Omschrijving    Datum   Bedrag  Openstaand bedrag
Inkomende betaling
23-10-2023  € -###,00  € 0,00
Termijnfactuur
01-11-2023 € ###,00  € ###,00
Openstaand saldo          € 0,00
Bij mij was de factuur van oktober bij Vattenfall ook kwijtgeraakt via een betaling via Curve. Omdat ik ook toevallig de eindafrekening kreeg hadden ze het maandbedrag van oktober verrekend met de jaarafrekening. Maar ze hebben wel een herinnering gestuurd die ook ook had betaald. Eerst hielden ze vol dat het toch echt verrekend was. Ze hebben gisteren terug gebeld dat ze het hebben gevonden. Vattenfall gaf aan dat het probleem bij Mastercard lag. De ondersteuning vanuit Curve was ook treurig ondanks Black abbo. Ik moet zeggen als je Curve gebruikt samen met Revolut je moeilijk kan zien waar je eigenlijk je geld naar overmaakt. Waar kan je de tegenrekening zien?

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Hyena schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:03:
Ze hebben gisteren terug gebeld dat ze het hebben gevonden. Vattenfall gaf aan dat het probleem bij Mastercard lag.
Dan zullen ik en @Bananeman dat toch ook moeten horen, maar volgens mij is het weer een gevalletje "net wie je case oppakt" :P

Blijft maf: je betaalt, eigenlijk duurt nog nog een paar dagen voordat MC de betaling fixt, maar daar weet jij zogenaamd niks van en als het faalt kom je daar ook pas zo laat achter dat je een herinnering krijgt/AI wordt getriggerd. Slordig geregeld al met al. Ga gewoon voor deze maand het direct met Plutus proberen tho, heb nog maar een vrij korte tijd een contract bij Vattenfall dus toch nog zo veel mogelijk uit zien te slepen :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 04-07 11:55
Ik gebruik nu een paar maanden plutus en heb inmiddels wat pluton gespaard. Wat kun je hiermee? Ik zie geen mogelijkheid om het om te zetten naar euros, of naar een andere wallet te sturen. Kan dat pas weer als de dex open gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Byte_Me schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 07:41:
Ik gebruik nu een paar maanden plutus en heb inmiddels wat pluton gespaard. Wat kun je hiermee? Ik zie geen mogelijkheid om het om te zetten naar euros, of naar een andere wallet te sturen. Kan dat pas weer als de dex open gaat?
Naar euros bij plutus zelf kan al even niet meer, het is wachten op plutusswap wat wel even gaat duren denk ik zo, om je plu eraf te halen:

https://support.plutus.it...iod%20by%20several%20days.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-07 11:54
Mijn voorkeur heeft de Rabby methode scheelt weer gasfees

https://discord.com/chann...50465/1114498012232822815

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier een gewone link, voor mensen (zoals ik) die geen discord gebruiken:
https://medium.com/@0xTig...-an-exchange-1536b48b32e5

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
2Dutch schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 14:00:
[...]

Als je de factuur openklikt via "details", zie je met welke inkomende betaling (dag) deze is verrekend. Je kunt geen rekening betalen die nog niet is aangemaakt, en er staat maximaal maar 1 termijnfactuur open tenzij je een betalingsachterstand hebt dan. Omdat je via een betaallink bij een factuur betaalt, kun je alleen die rekening voldoen. Mijn incasso was in ieder geval voor de factuur van oktober, die ik middels een CC-betaling op 2 oktober al had "voldaan".

Overigens valt het me nu op, omdat ik het nooit eerder nodig had, dat Curve en Plutus geen enkele extra opmerking of kenmerk bij de transactie zet (ook niet in de pdf/csv zeg maar), dat is ook niet bepaald handig.
Bij mij gebeurde hetzelfde. Ik ben per 1 oktober overgestapt naar Vattenfall. Op 12 oktober verscheen mijn eerste termijnfactuur op de site. Die heb dezelfde dag met Curve > Plutus betaald via de link die erbij stond. Dat ging zonder problemen en hierna kreeg de factuur de status 'betaald'. Dat is ook te zien op het screenshot dat ik toen heb gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pe4JM8d7CmDsMne41Z6rXIMRW5o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zqLymWVddf9k8DnDGvtiRCZ6.png?f=fotoalbum_large

Desondanks is dezelfde factuur op 27 oktober nogmaals via automatische incasso afgeschreven. De betaling die ik op 12 oktober heb gedaan zie ik nu nergens meer terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3XeNY-VMtPeZT5FxewaUYZG2Ew=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kLsr8PBu6C4YrNWcyv2QWtMf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Remmer schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:16:
[...]

Bij mij gebeurde hetzelfde. Ik ben per 1 oktober overgestapt naar Vattenfall. Op 12 oktober verscheen mijn eerste termijnfactuur op de site. Die heb dezelfde dag met Curve > Plutus betaald via de link die erbij stond. Dat ging zonder problemen en hierna kreeg de factuur de status 'betaald'. Dat is ook te zien op het screenshot dat ik toen heb gemaakt.

[Afbeelding]

Desondanks is dezelfde factuur op 27 oktober nogmaals via automatische incasso afgeschreven. De betaling die ik op 12 oktober heb gedaan zie ik nu nergens meer terug.

[Afbeelding]
Contact opnemen dan maar, bij mij staat hij nog op betaald, eerste afschrijving staat op 1 nov.

Ben ook sinds 1-10 klant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-07 11:14

NeoflexNL

Forever young

Byte_Me schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 07:41:
Je kan je metamask wallet koppelen, zodat je je PLU eraf kan halen en vervolgens kan swappen op een exchange, bijvoorbeeld kucoin of coinbase.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
2Dutch schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:49:
[...]

Dan zullen ik en @Bananeman dat toch ook moeten horen, maar volgens mij is het weer een gevalletje "net wie je case oppakt" :P
Absoluut, ze lijken ook langs elkaar heen te praten daar.

Vattenfall blijft volhouden dat ze niks hebben ontvangen, dus heb iig een dispute gestart bij Curve.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Ik heb nu vooraf al printscreens naar Vattenfall gestuurd dat ze bij mij niet hetzelfde doen ;)

Ik heb het niet met curve gedaan maar direct met plutus.

[ Voor 24% gewijzigd door Rouwette op 30-10-2023 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 17:50
Ik vind het allemaal wazig. Ik heb geen enkel probleem met curve -> plutus i.c.m. Vattenfall.

Hij schiet bij mij wel eerst door een smart rule naar ICS maar doe daarna een GBIT naar Plutus.

Ik lees wel veelal mensen die nieuwe klant zijn. Zou daar het "probleem" zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rouwette

Rouwette

Rouwette.com

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SvPV1x8kPxQfa4A3S9Pu5TmhneY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8R4lv7Aq8MLfFVUYiKo9Pw1d.jpg?f=user_large

Ik heb de bevestiging dat de betaling is binnengekomen.

Ik heb de betaling op 23-10 gedaan dus daar zijn een paar dagen overheen gegaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Rouwette op 30-10-2023 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat is goed nieuws voor je. Het zou voor mij het makkelijkst zijn om de automatische incasso te storneren, maar ik vermoed dat ik me daarmee andere problemen op de hals haal. Eerst maar proberen om er met Vattenfall klantenservice uit te komen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Dit betreft niet het Vattenfall of Curve topic, maar het Plutus topic. Graag weer ontopic.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Ben op de 29e oktober overgestapt van Premium naar Everyday. Echter als ik vandaag kijk zie ik bij reward limit staan 2000/2000 euro, die lijkt dus niet gereset te zijn. Ook de laatste 2 transacties die niet meer op pending staan hebben geen PLu toegekend gekregen. Heb al ticket ingeschoten maar dat zal wel weer een eeuw gaan duren. Anderen hier ervaring mee? Slimme tips?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 08:21

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

BBKing schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 07:20:
Ben op de 29e oktober overgestapt van Premium naar Everyday. Echter als ik vandaag kijk zie ik bij reward limit staan 2000/2000 euro, die lijkt dus niet gereset te zijn.
Klopt, de reward limit wordt voor iedereen op de 1e van de maand gereset.

... en oranje! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ben op de 29e oktober overgestapt van Premium naar Everyday. Echter als ik vandaag kijk zie ik bij reward limit staan 2000/2000 euro, die lijkt dus niet gereset te zijn. Ook de laatste 2 transacties die niet meer op pending staan hebben geen PLu toegekend gekregen. Heb al ticket ingeschoten maar dat zal wel weer een eeuw gaan duren. Anderen hier ervaring mee? Slimme tips?
Zo werkt het abonnement, nadat het betaald is kan je voor die maand niet meer switchen. Je betaald het abonnement (helaas) niet vooraf maar achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Huh? Ik heb al meerdere keren geswitched en nog nooit dit gehad zo. Plus ik weet zeker dat ik vooraf betaal want de eerste betaling was aan het begin van de gebruiksperiode. Lijkt me een bugje, kijken wat support me over een aantal dagen gaat vertellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Succes, ben benieuwd of je een ander antwoord krijgt dan ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Dit is Plutus logica, en geen bug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Nou lekker dan, loop ik net de cashback op afgelopen weekendje weg mis dank zij deze rare onlogische inrichting. Was nog aan het twijfelen over verlenging over maand gezien de nieuwe subscription voorwaarden maar als dit bovenstaande inderdaad echt zo wordt toegepast , dan is dit het laatste zetje om met Plutus te gaan kappen. Het was leuk zo lang het werkte, en nu op naar de volgende cashback card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:52
BBKing schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 21:26:
Nou lekker dan, loop ik net de cashback op afgelopen weekendje weg mis dank zij deze rare onlogische inrichting. Was nog aan het twijfelen over verlenging over maand gezien de nieuwe subscription voorwaarden maar als dit bovenstaande inderdaad echt zo wordt toegepast , dan is dit het laatste zetje om met Plutus te gaan kappen. Het was leuk zo lang het werkte, en nu op naar de volgende cashback card
En welke kaart is dat :-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:47

knakworst

Get more sats!

maxvdh schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 23:07:
[...]

En welke kaart is dat :-)?
Renegade wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Renegade ja! En die heeft dan vanaf eind november 3 maanden de tijd om werkend te worden, want zo lang kan ik bij Curve GBIT opsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:20
Ik ben de laatste tijd wat aan het experimenteren met Nexo, maar het is toch wat omslachtig - Transactie doen is prima, maar dan moet je 1/2 dagen later terugkomen om de lening af te betalen, kort te wachten en daarna weer je geld over te boeken naar de spaarrekening (ik doel daarmee op de savings wallet). Zo snap ik wel waar cashback vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
exelletor schreef op woensdag 1 november 2023 @ 07:40:
Ik ben de laatste tijd wat aan het experimenteren met Nexo, maar het is toch wat omslachtig - Transactie doen is prima, maar dan moet je 1/2 dagen later terugkomen om de lening af te betalen, kort te wachten en daarna weer je geld over te boeken naar de spaarrekening (ik doel daarmee op de savings wallet). Zo snap ik wel waar cashback vandaan komt.
Ik gebruik nexo ook niet meer voor daily transacties sinds ik plutus gebruik. Nou moet ik wel zeggen dat zolang je platinum bent en niet meer dan 20% van je portfolio uitgeeft die leningen rente vrij zijn. Maar het blijft omslachtig om steeds een lening 'later' af te moeten betalen. Wat dat betreft werkt plutus als debit card gewoon veel beter. Nexo gebruik ik puur alleen nog voor een deel van m'n crypto die ik daar dan tegen fixed term contract vast zet voor 1,3 of 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 13:16

Therapy777

Metal!

BBKing schreef op woensdag 1 november 2023 @ 07:21:
Renegade ja! En die heeft dan vanaf eind november 3 maanden de tijd om werkend te worden, want zo lang kan ik bij Curve GBIT opsparen.
Als je een presale NFT hebt kun je bij Renegade vanaf vandaag al rewards harken voor je aankopen. Deze worden dan uitbetaald zodra de versie met crypto integratie live gaat. Voor betalingen via Curve geldt gedurende de eerste 120 dagen vanaf vandaag (de maximale GBIT tijd) een "penalty" voor je rewards. Deze penalty houdt in dat je rewards 6 maanden worden vastgehouden. Dit is juist ter bescherming tegen HI praktijken van destijds. Directe betalingen met de Renegade kaart worden dus bij de crypto release vrijgegeven en daarna is de standaard wachttijd 30 dagen voor rewards.

Als je geen presale NFT hebt is het wachten tot de launch met crypto integratie en dan een abonnement afsluiten :)

[ Voor 20% gewijzigd door Therapy777 op 01-11-2023 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Even Plutus support contacteren? Ik ben de 31e geüpgraded en kon per die dag de hogere limiet gebruiken.
Zie het overigens nog niet in Plutus, maar zo te zien zijn vandaag (vanochtend) de dingen t/m de 30e verwerkt bij mij, dus moet even kijken of dat goed gegaan is.

edit:
Heb je hem de 29e geüpgraded of is toen je nieuwe payment cycle begonnen? Dat maakt natuurlijk wel verschil, hij gaat pas bij je payment cycle omhoog.

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 01-11-2023 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Ik ben dus gedowngrade van Premium naar Everyday. Bij de uitgaven van Premium afgelopen betaal-maand kwam ik in verste verte niet aan de max-spending-limit van 22,5k. Nu ben ik dus sinds de 29e over op Everyday. Sindsdien al weer meerdere betalingen gedaan, alles is verwerkt qua PLU toekenning behalve de betalingen van de 30e oktober.

Is nu niet meer te zien maar toen ik einde dag op de 30e keek stond er 2000/2000 gespend wat dus niet klopt. Vandaag staat ie ineens wel weer op 110/2000. (en die 110 had m.i. dus hoger moeten zijn want een aantal missende uitgaves van de 30e)

Kortom, zoals hierboven al vermeld loopt de ingang van het nieuwe abonnement niet gelijk met de reset van de max-spending limit. Wat een gepruts, dacht dat ik zo ongeveer wel alle rare eigenschappen van Plutus wel had zien langskomen. Ben wel heel benieuwd of de klantenservice er iets aan gaat doen.

En zo nee dan ook goed, maar dan was dat het laatste duwtje wat ik nodig had om doei tegen Plutus te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
BBKing schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:07:
Ik ben dus gedowngrade van Premium naar Everyday.
sorry, niet goed gelezen :)
Bij de uitgaven van Premium afgelopen betaal-maand kwam ik in verste verte niet aan de max-spending-limit van 22,5k. Nu ben ik dus sinds de 29e over op Everyday. Sindsdien al weer meerdere betalingen gedaan, alles is verwerkt qua PLU toekenning behalve de betalingen van de 30e oktober.

Is nu niet meer te zien maar toen ik einde dag op de 30e keek stond er 2000/2000 gespend wat dus niet klopt. Vandaag staat ie ineens wel weer op 110/2000. (en die 110 had m.i. dus hoger moeten zijn want een aantal missende uitgaves van de 30e)

Kortom, zoals hierboven al vermeld loopt de ingang van het nieuwe abonnement niet gelijk met de reset van de max-spending limit. Wat een gepruts, dacht dat ik zo ongeveer wel alle rare eigenschappen van Plutus wel had zien langskomen. Ben wel heel benieuwd of de klantenservice er iets aan gaat doen.

En zo nee dan ook goed, maar dan was dat het laatste duwtje wat ik nodig had om doei tegen Plutus te zeggen.
De max spending limit is toch gewoon per kalendermaand? Net als de perks. Niet per betaalcycle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07 10:20
@anandus Nee, max spending is op moment dat je betaald. Handig wanneer je abo in het midden moet worden betaald. Zit je kort bij de max 2k spending pak je het 20k abo.
De reset naar 0 is wel begin van de maand.

[ Voor 18% gewijzigd door enermax op 01-11-2023 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-07 14:43
BBKing schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:07:
Huh? Ik heb al meerdere keren geswitched en nog nooit dit gehad zo. Plus ik weet zeker dat ik vooraf betaal want de eerste betaling was aan het begin van de gebruiksperiode. Lijkt me een bugje, kijken wat support me over een aantal dagen gaat vertellen
Reward limit word op een andere datum gerest dan je abonnement ingaat, dat is altijd al zo geweest.

Mijn reward limit reset is op de 1ste van de maand, altijd. Ik ging er vanuit dat dit bij iedereen zo was?

Mijn abonnement/billing cycle gaat in op 3 november en op die datum betaal ik de abonnementskosten ook voor de komende maand. Het staat dus los van elkaar.

[EDIT]
We betalen dus ook niet achteraf, geen idee waar dat vandaan komt.

[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 01-11-2023 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:16
werkt bij jullie gbit naar de plutus kaart nog? Was gisteren lekker bezig en opeens bij alle transacties de bekende foutmelding, saldo is niet het probleem en kaart is ook gewoon actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 19:36
TWFpa2Vs schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:57:
werkt bij jullie gbit naar de plutus kaart nog? Was gisteren lekker bezig en opeens bij alle transacties de bekende foutmelding, saldo is niet het probleem en kaart is ook gewoon actief?
Check het Curve topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:16
had ik gisteren naar gezocht maar kon hem zo snel niet vinden ga opnieuw zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 10:42
Iemand een idee wat ik kan doen? Ik probeerde te registreren. Tijdens de ID-verificatie kreeg ik de melding dat dit mislukt was. Er zou contact opgenomen worden. Daarna deze mail:

Dear xxx,
The purpose of this message is to inform you that we are terminating your account and access to our services. We understand that this news may come as a surprise, and you may have questions about this decision.
Unfortunately, we are unable to disclose the reason for this action, and we want to emphasise that it is not subject to appeal. We want to express our appreciation for your interest in our services and your time with us.
Kind regards,
The Plutus Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
--Christiaan-- schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:52:
Iemand een idee wat ik kan doen? Ik probeerde te registreren. Tijdens de ID-verificatie kreeg ik de melding dat dit mislukt was. Er zou contact opgenomen worden. Daarna deze mail:

Dear xxx,
The purpose of this message is to inform you that we are terminating your account and access to our services. We understand that this news may come as a surprise, and you may have questions about this decision.
Unfortunately, we are unable to disclose the reason for this action, and we want to emphasise that it is not subject to appeal. We want to express our appreciation for your interest in our services and your time with us.
Kind regards,
The Plutus Team
Zou me niet verbazen als het een geautomatiseerde email is. Geen ID beschikbaar = geen account.

Probeer het opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Nopheros schreef op donderdag 2 november 2023 @ 12:16:
[...]

Zou me niet verbazen als het een geautomatiseerde email is. Geen ID beschikbaar = geen account.

Probeer het opnieuw?
Al geprobeerd, maar account kan ik niet meer op inloggen, en nieuw account loopt vast op het telefoonnummer dat al in gebruik is. Heb iets bij support ingeschoten, maar vrees wel door de inhoud van dit mailtje. Echt heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
--Christiaan-- schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:36:
[...]

Al geprobeerd, maar account kan ik niet meer op inloggen, en nieuw account loopt vast op het telefoonnummer dat al in gebruik is. Heb iets bij support ingeschoten, maar vrees wel door de inhoud van dit mailtje. Echt heel raar.
Dat is wel vervelend inderdaad. Daar komt nog bij dat support ook niet echt snel is, kan best een week duren voordat je antwoord krijgt.

Op Discord is 2x per week een live support meeting waar je je kunt melden, echter heb je dan wel een ticketnummer nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07 19:55
TWFpa2Vs schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:57:
Later opnieuw proberen. Ik had hetzelfde, er lijkt ergens een limiet te zitten op het aantal GBIT's of transacties bij Plutus. Ik had er een stuk of 50 te doen, heb het maar in batches van een stuk of 10/15 gedaan, tot de foutmelding. Dan een paar uur gewacht, en opnieuw. Irritant, maarja, zo werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Hier ook. De hele kaart geblokkeerd voor aankopen. En dus mijn perks gemist. Heb een ticket ingeschoten voor vergoeding en downgrade van metal. Alles leuk en aardig maar dat gaat zeker klanten kosten bij Curve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-07 16:08
https://www.reddit.com/r/...nts/17mxhuv/curve_update/
Hi all, Oly here from Curve with a quick update.

Yesterday November 2nd, one of our partners has had technical issues that lasted from 14:29 to 14:54 and affected our transaction processing platform - our service has since been fully restored.

We apologise for any inconvenience this might have caused.

Wishing everyone a lovely weekend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
AlterMann schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:05:
[...]

Later opnieuw proberen. Ik had hetzelfde, er lijkt ergens een limiet te zitten op het aantal GBIT's of transacties bij Plutus. Ik had er een stuk of 50 te doen, heb het maar in batches van een stuk of 10/15 gedaan, tot de foutmelding. Dan een paar uur gewacht, en opnieuw. Irritant, maarja, zo werkt het wel.
Je had een heel jaar aan boodschappen in te halen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07 19:55
anandus schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 17:42:
[...]

Je had een heel jaar aan boodschappen in te halen? :P
Nee, 1 maand aan boodschappen en inkopen. Op 1 oktober mn hele limiet al uitgegeven aan een dure autoreparatie, dus alles van oktober nu in november omgezet. Zit nu alweer bijna aan de limiet, dus heb meteen maar het abo verhoogd van everyday naar premium :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaglevNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-07 14:50
--Christiaan-- schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:52:

Dear xxx,
Kind regards,
The Plutus Team
Ik kreeg dezelfde melding vandaag. Geen email gekregen (nog), maar als ik in wil loggen staat er "User has been suspended.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Plutus gonna Plutus, zou de 3 maanden gratis premium actie nog gelden?

[ Voor 4% gewijzigd door exelletor op 03-11-2023 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Ik heb een week geleden PLU via Rabby naar Kucoin overgeboekt, maar tot nu toe niets ontvangen. Normaal duurde het maar 2 dagen. Staat nog steeds op pending na een week.
Iemand onlangs nog de Rabby methode gedaan en de plu overgeboekt gekregen?

Ik heb het idee dat ze geen kapitaal meer hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door MTT op 03-11-2023 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
MaglevNL schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:04:
[...]

Ik kreeg dezelfde melding vandaag. Geen email gekregen (nog), maar als ik in wil loggen staat er "User has been suspended.".
Ik was me al heel erg zorgen aan het maken. Zal wel een foutje ergens zijn. Per mail krijg ik dezelfde reactie en dat ze er niks over kunnen zeggen. Heb de privacy officer maar even gemaild met een aantal vervelende vragen en dan moeten ze AVG-technisch maar aangeven waarom ik geweigerd wordt.

@Bovenstaande reactie zou ook wel eens de reden kunnen zijn...

[ Voor 5% gewijzigd door --Christiaan-- op 03-11-2023 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:09

Vis

MTT schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:33:
Ik heb een week geleden PLU via Rabby naar Kucoin overgeboekt, maar tot nu toe niets ontvangen. Normaal duurde het maar 2 dagen. Staat nog steeds op pending na een week.
Iemand onlangs nog de Rabby methode gedaan en de plu overgeboekt gekregen?

Ik heb een week geleden ook wat PLU naar mijn metamask verstuurd via de website.
Ook nog altijd niet aangekomen op meta hier, terwijl het die keer ervoor (2 maanden terug ofzo) wel sneller ging ook.

Hopelijk komt het nog goed.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Vis schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 20:43:
[...]

Ik heb een week geleden ook wat PLU naar mijn metamask verstuurd via de website.
Ook nog altijd niet aangekomen op meta hier, terwijl het die keer ervoor (2 maanden terug ofzo) wel sneller ging ook.

Hopelijk komt het nog goed.
Irritant dat daar geen pijl op te trekken valt, zeker met zo'n pumpje als nu..

Edit: pumpje wordt pump. Heeft dit alleen te maken met het mailtje van vandaag? Stond er niet gewoon oud nieuws in van 20 oktober?

[ Voor 13% gewijzigd door NeoflexNL op 03-11-2023 23:27 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
Belangrijkste update is dat de reward levels vanaf vandaag opnieuw verlaagd zijn naar het oude level. Dus die zijn nu al actief terwijl dit eerst pas later ging zijn. Stacking wordt dus op dit moment terug interessant + iedereen op een reward level krijgt een 1K redemption pass + 50% discount van PLU voor een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:52
Yes wordt nu wel interessant om een niveau omhoog te gaan ivm de 10k/maand redemption voor heel 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:53

St@m

@ Your Service

MTT schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 19:33:
FUD :p
Bij mij is het net aangekomen (62 PLU) na een week ongeveer. Niet via Rabby, maar gewoon 3 Euro betaald.

Straks even omzetten naar een hypecoin en weer een x10 meepakken ;)

Ik hou al die wijzigingen niet meer bij.. heb 20 PLU laten staan in ieder geval, voor het geval dat ik die ergens moet inleggen ofzo. Verder blijf ik gewoon op premium.

Stats na een jaar gebruik: 210 PLU ontvangen, lang niet zoveel als anderen, maar gewone uitgaven gedaan. Gemiddelde verkoopprijs 7,50 ofzo? Niet gek voor een jaartje (ja, daar moeten de kosten ook nog vanaf voor Curve en Plutus 25pm)

[ Voor 48% gewijzigd door St@m op 04-11-2023 06:06 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

FUD :p
Bij mij is het net aangekomen (62 PLU) na een week ongeveer. Niet via Rabby, maar gewoon 3 Euro betaald.

Straks even omzetten naar een hypecoin en weer een x10 meepakken ;)
Net bericht van Kucoin dat de plu is aangekomen. Duurde dus 9 dagen deze keer. Denk dat bij de anderen ook zal worden bijgeschreven vandaag.

Wat is een hypecoin?

[ Voor 45% gewijzigd door MTT op 04-11-2023 06:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
Super goed nieuws. 4% bij 250 Plu (1200 euro) stake gaat per direct in. Je hoeft dus niet te wachten of 400plu te kopen. Ik ben vandaag weer Hero geworden. 🥰

Bonus: je krijgt ook nog 12 maanden
10k elke maand om uit te geven en 3 maanden gratis premium.

https://support.plutus.it/hc/en-us/articles/5132685790877
PLU Requirements Now Lowered!
We have exciting news to share! In recent months, we've been actively collecting customer feedback and applying it to enhance your favourite rewards app.

Effective today, we're lowering the PLU Requirements for our Reward Levels! No need to wait; this change is already live. This means you’re now significantly closer to unlocking more rewards and perks! 👀

Our other previously announced improvements (https://medium.com/plutus...eward-levels-811ea430b02a) to Subscription Plans and Reward Levels (including the introduction of Myth and Honey Badger) will arrive later in January. It’s the perfect time to stack for those who want higher reward rates and perks!

Additional Good News!
All customers currently on Reward Level, will now receive a free £/€1k Redemption Pass for an entirety of 2024. . This offer, originally limited to a smaller user group, is now being extended to all of our loyal customers!

The best part? Reward Level customers don’t need to do anything; they are already set up!

For full terms and other promotional offers, Click here: https://support.plutus.it/hc/en-us/articles/5132685790877

Wondering how to upgrade Reward Level? Read our guide here:
https://support.plutus.it...Plutus-A-Beginner-s-Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-06 10:47
Dus als ik het goed begrijp krijgen mensen die voor 29 november upgraden naar Hero de volgende benefits:
- Eerste drie maanden 22.500 euro reward cap en daarna 10.000 euro reward cap voor de rest van 2024
- 4% cashback
- 4 perks

Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Heeft het abo Everyday nog enige nut ?

Door al die wijzigingen en mailtjes heb ik het overzicht verloren.

Heb ik straks nog gewoon 3% en 2 perks en tot 2k per maand waarover je cashback kan krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 08:36:
Heeft het abo Everyday nog enige nut ?

Door al die wijzigingen en mailtjes heb ik het overzicht verloren.

Heb ik straks nog gewoon 3% en 2 perks en tot 2k per maand waarover je cashback kan krijgen?
3%, 2 perks en 500 euro limiet uiteindelijk, als ik het goed begrijp, en hij wordt 5 euro duurder als ik het goed begrijp 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

zenith schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 08:46:
[...]

3%, 2 perks en 500 euro limiet uiteindelijk, als ik het goed begrijp, en hij wordt 5 euro duurder als ik het goed begrijp 😂
Oke dus netto nog altijd prima om wat gratis geld te sprokkelen als ik Netflix en Spotify neem, wat ik anders toch kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

enermax schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 07:35:
Super goed nieuws. 4% bij 250 Plu (1200 euro) stake gaat per direct in. Je hoeft dus niet te wachten of 400plu te kopen. Ik ben vandaag weer Hero geworden. 🥰

Bonus: je krijgt ook nog 12 maanden
10k elke maand om uit te geven en 3 maanden gratis premium.

https://support.plutus.it/hc/en-us/articles/5132685790877

[...]
Ik heb nu een stake van 325. Kan ik dan nu 75 verkopen en dan hero blijven?

Of.. zeg 325 verkopen en dan van tier-loos weer 250 staken om een nieuwe hero te worden voor die 10k spend limit? Dat zal zeker wel niet..?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:53

St@m

@ Your Service

NeoflexNL schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 08:54:
[...]

Of.. zeg 325 verkopen en dan van tier-loos weer 250 staken om een nieuwe hero te worden voor die 10k spend limit? Dat zal zeker wel niet..?
Op de site staat dat het niet kan, maar op de site staan volgens mij wel meer dingen die niet kloppen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 08:54:
[...]

Oke dus netto nog altijd prima om wat gratis geld te sprokkelen als ik Netflix en Spotify neem, wat ik anders toch kwijt ben.
Of het prima is moet je zelf beoordelen natuurlijk 😀
Het is en blijft gratis geld, zo blijf ik het ook benaderen ongeacht wat de prijs van plu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

zenith schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:17:
[...]

Of het prima is moet je zelf beoordelen natuurlijk 😀
Het is en blijft gratis geld, zo blijf ik het ook benaderen ongeacht wat de prijs van plu is.
Ja ik zie het gewoon als een goede korting op Netflix en Spotify aangezien je het maar deels terug krijgt (10 euro max per perk) en dan nog abonnementskosten per maand, tja.. mierenneuker wellicht maar elke korting is er eentje hè 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:57
[...]

Het zat mij ook te duizelen toen ik de enorme mail/blog aan het lezen was. Vooral het stukje redeem plu om je cap te verhogen. Denk dat ik hem nu snap, als ik via Plutus redeem (functie die er dan weer in moet komen) kan je je monthly cap verhogen. Of ook een externe redeem telt is me niet duidelijk maar verwacht ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
[...]

Overgenomen van de FAQ:

Will downgrading and then upgrading be allowed?
No, attempting to circumvent the rules by downgrading and then upgrading straight after will not be permitted. To be eligible for the ‘£/€10k Redemption Pass’ and ‘New Premium | 3 Months Free’ offers, customers must upgrade their Reward Level and maintain it.
Note: Upgrading a Reward Level will qualify you for both the ‘New Premium | 3 Months Free’ and the ‘£/€10k Redemption Pass.

I downgraded before the promotions started, can I upgrade back to the same Reward Level?
Yes, customers who downgraded before these promotions were announced have the option to upgrade and be eligible for upgrade-related promotions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
[...]

Nee downgraden mag niet. Je kunt wel 125 bijkopen voor veteran 500plu. Die 5% gaat gelijk in en ben je ook voorbereid voor 12 maanden 10k rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:59
enermax schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 11:09:
[...]

Nee downgraden mag niet. Je kunt wel 125 bijkopen voor veteran 500plu. Die 5% gaat gelijk in en ben je ook voorbereid voor 12 maanden 10k rewards.
ja, volgens mij mag dat wel. Als je 325 had en dus hero, dan mag je 75 verkopen. Daarmee is het geen downgrade

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 13:12:
[...]

ja, volgens mij mag dat wel. Als je 325 had en dus hero, dan mag je 75 verkopen. Daarmee is het geen downgrade
Nee precies, dat mag volgens mij wel. Maar mijn 2e suggestie van alles verkopen en dan alsnog weer een HERO pakken mag dus niet..

Heb nog 40 plu 'over'. Betekent dus dat ik nog 135 zou moeten bijkopen voor veteran. 5% en een jaar lang 10k spend limit voor huidige prijs 750 dollar. Dat is nog het overwegen waard op zich, al had ik me wel voorgenomen hier geen geld meer in te steken..

Lastig lastig..

[ Voor 27% gewijzigd door NeoflexNL op 04-11-2023 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Zelf heb ik een kooporder rond $5 gezet. Alleen als deze niet geraakt wordt, zal ik de afweging moeten maken of een upgrade het nog waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ff kijken of ik het nog goed snap allemaal. Stel ik upgrade naar Hero (4 perks) en ik neem een Premium abo (3 perks), heb ik dan idd 4 + 3 = 7 perks?

edit: zoveel perks zijn er niets eens die ik zou willen kiezen...

[ Voor 18% gewijzigd door Bananeman op 04-11-2023 14:37 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 23:22
Bananeman schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 14:36:
Ff kijken of ik het nog goed snap allemaal. Stel ik upgrade naar Hero (4 perks) en ik neem een Premium abo (3 perks), heb ik dan idd 4 + 3 = 7 perks?

edit: zoveel perks zijn er niets eens die ik zou willen kiezen...
Ja dat is correct alleen gaat volgens mij de aanpassing van het aantal perks pas later in:
PLU Requirements Now Lowered!
We have exciting news to share! In recent months, we've been actively collecting customer feedback and applying it to enhance your favourite rewards app.

Effective today, we're lowering the PLU Requirements for our Reward Levels! No need to wait; this change is already live. This means you’re now significantly closer to unlocking more rewards and perks!

Our other previously announced improvements (https://medium.com/plutus...eward-levels-811ea430b02a) to Subscription Plans and Reward Levels (including the introduction of Myth and Honey Badger) will arrive later in January. It’s the perfect time to stack for those who want higher reward rates and perks!

Ik zit tenminste met Hero en everyday nog steeds op 4 perks in de app, en dat worden er 6 in de nieuwe situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Stel dat je upgrade en idd die reward cap op 10k hebt staan, wat heeft een betaald abonnement dan eigenlijk nog voor zin?

Het scheelt je dan 2 perks, maar die pak je met een hoger level wel weer op (6 of 8 perks is mij eerlijk gezegd om het even, krijg dat nauwelijks besteed).

Daarmee spaar je ook weer abonnementskosten uit toch?

Ik lees iig nergens dat je ook premium klant moet blijven voor die 10k pass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
NeoflexNL schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 15:06:
Stel dat je upgrade en idd die reward cap op 10k hebt staan, wat heeft een betaald abonnement dan eigenlijk nog voor zin?

Het scheelt je dan 2 perks, maar die pak je met een hoger level wel weer op (6 of 8 perks is mij eerlijk gezegd om het even, krijg dat nauwelijks besteed).

Daarmee spaar je ook weer abonnementskosten uit toch?

Ik lees iig nergens dat je ook premium klant moet blijven voor die 10k pass
Zonder abonnement krijg je geen rewards en mag je niet eens plu opnemen (op reddit wordt afgevraagd of dat juridisch wel mag). De stap tussen starter en everyday is 3€(?), de stap van everyday naar premium is minder snel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

exelletor schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 15:24:
[...]

Zonder abonnement krijg je geen rewards en mag je niet eens plu opnemen (op reddit wordt afgevraagd of dat juridisch wel mag). De stap tussen starter en everyday is 3€(?), de stap van everyday naar premium is minder snel interessant.
Ah thanks, dat wist ik niet. Verschil tussen everyday en premium is een tientje. Als je daar eigenlijk alleen een extra perk mee pakt heeft dat idd weinig toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Mooi dat de plu nu weer aan waarde stijgt, even kijken hoeveel het is rond 27-28 november, Dan het hele zwikkie verkopen wat ik verdiend heb om mijn verlies voor de aankoop van een reward level in februari een beetje te dekken, Ik denk dat als iedereen een reward level omhoog is gegaan dat ze weer iets nieuws verzinnen.
Ik koop gewoon voor 50% een redemption pass als ik dat nodig acht, dan om er nog meer eigen geld in te pompen. want voor een veteran zou ik weer 85 plu bij moeten kopen en zo blijven we bezig, zonder dat ik ooit een cent terug heb gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door MTT op 04-11-2023 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Ik heb er voor gekozen om te stacken, vermits de promo voorwaarde zeer goed is naar Hero. Je kan eventueel als je niet wilt stacken bij het nieuwe model kiezen voor 2*premium. Bij jezelf en dat van je partner. Dan kan je 2000€ spenden (1000€ op elke kaart en heb je 6 perks, waarvan je 3x, 2x dezelfde kunt kiezen). Dat was persoonlijk de 2de route om te kiezen.

Wat je overigens kunt doen als je al Hero bent en je een partner hebt met nog geen reward level. Deze naar Hero brengen en dit account gebruiken om te spenden, vermits deze een reward Cap van 10K dan heeft. 2* Hero is beter dan 1*veteran op dit moment.

De GOAT leden zijn diegene die wel het hardst worden getroffen vind ik. Vreemde keuze, nu als de GOAT leden die metal kaart hebben gekocht en gekregen hebben, kan het wel hard gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
[...]

Je kunt straks 20 plu inleveren voor 1000 euro hogere uitgave cap. per maand, zit je dus op 1500 euro voor een jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:01
Zit even in mijn mail te zoeken, maar mijn laatste mail die ik van Plutus heb ontvangen over rewards is van juli dit jaar. Is deze nieuwe wijziging nou al officieel gecommuniceerd? Of is dit weer alleen een proefballon via Medium?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-06 10:47
CHRlS schreef op zondag 5 november 2023 @ 08:20:
Zit even in mijn mail te zoeken, maar mijn laatste mail die ik van Plutus heb ontvangen over rewards is van juli dit jaar. Is deze nieuwe wijziging nou al officieel gecommuniceerd? Of is dit weer alleen een proefballon via Medium?
Er is blijkbaar op 3 november een mail uitgestuurd, wat niet door iedereen is ontvangen:
https://www.reddit.com/r/...sent_to_customers_031123/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Had hero stack verkocht een paar maanden geleden en nu weer bijgekocht voor 250 plu. App geeft hero level aan, alles lijkt te werken.

Mocht je twijfelen voor upgrade. Kijk even hoeveel Plu je hebt en krijgt komende 3 weken. Koop je het verschil met 250 Plu bij. Paar dagen voor 1 Nov heb je dan hero.

@CHRlS Mail heb ik ook nog niet ontvangen

[ Voor 36% gewijzigd door enermax op 05-11-2023 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

cooLopke schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 21:31:
Ik heb er voor gekozen om te stacken, vermits de promo voorwaarde zeer goed is naar Hero. Je kan eventueel als je niet wilt stacken bij het nieuwe model kiezen voor 2*premium. Bij jezelf en dat van je partner. Dan kan je 2000€ spenden (1000€ op elke kaart en heb je 6 perks, waarvan je 3x, 2x dezelfde kunt kiezen). Dat was persoonlijk de 2de route om te kiezen.

Wat je overigens kunt doen als je al Hero bent en je een partner hebt met nog geen reward level. Deze naar Hero brengen en dit account gebruiken om te spenden, vermits deze een reward Cap van 10K dan heeft. 2* Hero is beter dan 1*veteran op dit moment.

De GOAT leden zijn diegene die wel het hardst worden getroffen vind ik. Vreemde keuze, nu als de GOAT leden die metal kaart hebben gekocht en gekregen hebben, kan het wel hard gaan.
Bedoel je dat je van je eigen account de 250 plu van de gekoppelde metamask naar een andere metamask overhevelt, en dan deze op het plutusaccount van de vrouw koppelt ?

Wat voor metamask kosten zitten hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
MTT schreef op zondag 5 november 2023 @ 22:49:
[...]

Bedoel je dat je van je eigen account de 250 plu van de gekoppelde metamask naar een andere metamask overhevelt, en dan deze op het plutusaccount van de vrouw koppelt ?

Wat voor metamask kosten zitten hieraan?
De laatste keer dat ik dat deed had ik iets van 3 a 4 dollar transactie kosten in ethereum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
pl0xs schreef op zondag 5 november 2023 @ 08:29:
[...]

Er is blijkbaar op 3 november een mail uitgestuurd, wat niet door iedereen is ontvangen:
https://www.reddit.com/r/...sent_to_customers_031123/
We're not stopping there. Our Subscription Plans and Reward Levels are also getting an upgrade. Here's what you can expect:

Subscription Plans: We're updating the monthly fees and benefits to achieve a fair and balanced cost-value ratio.

Reward Levels: Get ready for the introduction of two new Reward Levels, Myth and HoneyBadger, along with more Perks.

In-App Token Utility: A soft rewards cap is being introduced. You can lift this cap and maximise your rewards by redeeming PLU. The redeemed PLU is sent back to the Rewards Pool to enhance sustainability.

These updates will complete in January. For full details, check out the blog

Volgens mij zeggen ze nu dus dat pas in Januari 24 de nieuwe abonnementsvoorwaarden ingaan! Ik had verwacht ergens eind november gezien de eerdere berichten. Toch nog maandje extra PLU binnenharken inclusief de kerstboodschappen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04:05
Wat is de goedkoopste manier om PLU aan te schaffen en op mijn MetaMask te zetten. Koop er 50 bij om naar Hero te gaan.
Iemand advies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMess
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-06 21:43
BektLekker schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:18:
Wat is de goedkoopste manier om PLU aan te schaffen en op mijn MetaMask te zetten. Koop er 50 bij om naar Hero te gaan.
Iemand advies?
Aankopen via Kucoin, lage fees voor trading. Overzetten naar metamask kost 0.6 PLU

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tormentor1985
BBKing schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:13:
[...]
Volgens mij zeggen ze nu dus dat pas in Januari 24 de nieuwe abonnementsvoorwaarden ingaan! Ik had verwacht ergens eind november gezien de eerdere berichten. Toch nog maandje extra PLU binnenharken inclusief de kerstboodschappen >:)
Let wel, als je de 10k spending en 3 maanden gratis premium wil krijgen moet je voor 29 november een reward plan upgrade voltooid hebben. Dus van niks naar hero of van hero naar veteran etc.

Dat is wellicht het overwegen waard als je er in de buurt zit. Voor mij is het in ieder geval wel de reden dat ik naar hero ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
tormentor1985 schreef op maandag 6 november 2023 @ 13:40:
[...]

Let wel, als je de 10k spending en 3 maanden gratis premium wil krijgen moet je voor 29 november een reward plan upgrade voltooid hebben. Dus van niks naar hero of van hero naar veteran etc.

Dat is wellicht het overwegen waard als je er in de buurt zit. Voor mij is het in ieder geval wel de reden dat ik naar hero ben gegaan.
Zit er zelf nog over na te denken maar denk niet dat ik het ga doen, zo groot zijn de voordelen nou ook weer niet. De maanden dat ik boven de 1500/2000 euro uitkom zijn ver verspreid. Heb een groot deel van m'n PLU eerder ook al verkocht voor Bitcoin en ETH dus zou een flink aantal plu weer terug moeten kopen..

Moet wel zeggen dat de lage prijs wel fijn is voor het aantal plu, sparen gaat een stuk sneller zo 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 06-11-2023 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ik blijf denk ik toch bij Hero.

In januari 50 PLU redeemen, die ik tegen die tijd denk ik wel weer heb opgespaard, maakt een totale spending cap van € 4.000,- (€ 1.000,- standaard bij premium, € 1.000,- extra als 'cadeau' bestaande Hero en € 2.000,- extra bij 50 PLU redeem). € 4.000,- per maand is op zich prima. Je mist een enkele keer bij een grote uitgave, zoals straks bijvoorbeeld vliegtickets voor het hele gezin, maar in principe moet die 4k voldoende zijn.

Datzelfde geldt voor 4% rewards i.p.v. 5%, allebei prima.

Datzelfde geldt voor die ene perk extra bij Veteran, dat is me ook om het even. Of je nou 7 of 8 perks hebt, binnen het huidige aanbod vind ik dat beide al vrij veel.

Mijn 75 'teveel-PLU' (van 325 terug naar 250) kan ik dan weer verkopen, waar ik bij de huidige prijs ongeveer quitte op speel.

Het is verleidelijk om een schaaltje hoger te gaan, maar ik haal er liever wat geld uit dan dat ik er weer wat in stop.

4% over € 4.000,- en 7 perks a een tientje, maakt een totale cashback van € 230,- per maand. Tuurlijk, daar moet de Plutus en Curve abo kosten nog vanaf, maar als je dat maandelijks mee kan pakken moet je daarvan profiteren zolang het kan denk ik, en ik denk niet dat gretigheid op nog meer heel verstandig gaat zijn.. 200 piek per maand aan gratis geld is al redelijk onhoudbaar vrees ik..

[ Voor 17% gewijzigd door NeoflexNL op 06-11-2023 14:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
tormentor1985 schreef op maandag 6 november 2023 @ 13:40:
[...]

Ik snap je overweging. Voor mij is het echter einde verhaal zodra de abonnementen-aanpassingen worden doorgevoerd. Ik weiger te gaan stacken in dit iedere week andere verhaal. Trek m'n centen er tot einde toe uit, leuk gratis geld zolang het duurt. Zie we daarna wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

NeoflexNL schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:35:
Ik blijf denk ik toch bij Hero.

In januari 50 PLU redeemen, die ik tegen die tijd denk ik wel weer heb opgespaard, maakt een totale spending cap van € 4.000,- (€ 1.000,- standaard bij premium, € 1.000,- extra als 'cadeau' bestaande Hero en € 2.000,- extra bij 50 PLU redeem). € 4.000,- per maand is op zich prima. Je mist een enkele keer bij een grote uitgave, zoals straks bijvoorbeeld vliegtickets voor het hele gezin, maar in principe moet die 4k voldoende zijn.

Datzelfde geldt voor 4% rewards i.p.v. 5%, allebei prima.

Datzelfde geldt voor die ene perk extra bij Veteran, dat is me ook om het even. Of je nou 7 of 8 perks hebt, binnen het huidige aanbod vind ik dat beide al vrij veel.

Mijn 75 'teveel-PLU' (van 325 terug naar 250) kan ik dan weer verkopen, waar ik bij de huidige prijs ongeveer quitte op speel.

Het is verleidelijk om een schaaltje hoger te gaan, maar ik haal er liever wat geld uit dan dat ik er weer wat in stop.

4% over € 4.000,- en 7 perks a een tientje, maakt een totale cashback van € 230,- per maand. Tuurlijk, daar moet de Plutus en Curve abo kosten nog vanaf, maar als je dat maandelijks mee kan pakken moet je daarvan profiteren zolang het kan denk ik, en ik denk niet dat gretigheid op nog meer heel verstandig gaat zijn.. 200 piek per maand aan gratis geld is al redelijk onhoudbaar vrees ik..
Als je er €4,000 doorheen ramt per maand zou ik niet wakker liggen voor die paar centen :+

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Pagina: 1 ... 61 ... 95 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.